Kogo reprezentuje osoba

Adamczyk Arkadiusz Piotr

w KRS

Arkadiusz Piotr Adamczyk

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Arkadiusz
Drugie imię:Piotr
Nazwisko:Adamczyk
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1980 r., wiek 40 lat
Miejscowości:Staszów (Świętokrzyskie), Warszawa (Mazowieckie)
Przetargi:10 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Adamczyk Damian Paweł, Adamczyk Marian, Adamczyk Przybylska Anna Katarzyna, Darasz Anna Agnieszka, Golec Grzegorz Józef, Gracz Karmelita Monika Paulina, Kubica Tomasz Jakub, Wącirz Wojciech

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wójcik Zgud Sylwia Kinga
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Adamczyk Damian Paweł, Adamczyk Marian
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Adamczyk Damian Paweł, Adamczyk Marian, Darasz Anna Agnieszka, Golec Grzegorz Józef, Wącirz Wojciech

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. 21 Concordia Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000379342
  2. Abc Centrum Edukacji S.A., Warszawa − KRS 0000004258
  3. Activsanus Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000479785
  4. Adba S.A., Warszawa − KRS 0000496079
  5. Adma Development Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000590475
  6. Adma Development Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Rzeszów − KRS 0000608883
  7. Asi Scanderia Venture Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Białystok − KRS 0000737982
  8. Avalon - Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym, Warszawa − KRS 0000270809
  9. Carlson Investments S.A., Warszawa − KRS 0000148769
  10. Cenospheres Trade Amp; Engineering S.A., Warszawa − KRS 0000454474
  11. City Trading Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000551047
  12. Cooklet Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000378050
  13. Cracovia Invest Park Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000775434
  14. Cracovia Invest Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Kraków − KRS 0000328948
  15. Cracovia Invest Spółka Z Ograniczona Odpowiedzialnością, Warszawa − KRS 0000313432
  16. Dermotech Beauty Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000731805
  17. Digitree Group S.A., Rybnik − KRS 0000369700
  18. Drukarnia Klub Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000659640
  19. Ed Investment Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000245169
  20. Emalia Olkusz S.A. Likwidacyjnej, Olkusz − KRS 0000298230
  21. Energo-eko i S.A., Jastrzębie-zdrój − KRS 0000315053
  22. Frankiewicz Kapela Kancelaria Prawna Spółka Komandytowa, Kraków − KRS 0000254601
  23. Fresh Inset S.A., Toruń − KRS 0000720756
  24. Fundacja Domu Baudouina, Warszawa − KRS 0000353927
  25. Fundacja Im. Służebnicy Bożej Siostry Magdaleny Epstein, Kraków − KRS 0000416206
  26. Getinfo S.A., Kraków − KRS 0000412940
  27. Gfs Poland Sp. Z O.O., Bielsko-biała − KRS 0000641133
  28. Imp Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000472328
  29. Imp Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Kraków − KRS 0000476603
  30. Impera Consulting Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000094350
  31. Impera Property Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000358827
  32. Inwestycje Bezpośrednie 4 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000028488
  33. Jms Industry Sp. Z O.O., Płock − KRS 0000595953
  34. Jsj Sp. Z O.O., Staszów − KRS 0000448071
  35. Korporacja Budowlana Kopahaus S.A. Likwidacyjnej, Barlinek − KRS 0000277602
  36. Kulturka, Warszawa − KRS 0000534207
  37. Landmarc Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000481581
  38. Osiedle Słoneczny Stok Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000741061
  39. Osiedle Słoneczny Stok Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Rzeszów − KRS 0000786413
  40. Probita 24 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000769221
  41. Przedsiębiorstwo Budowlano - Inżynieryjne Adma Sp. Z O.O., Staszów − KRS 0000505186
  42. R Ventures i Alternatywna Spółka Inwestycyjna Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000618565
  43. Retixa S.A., Warszawa − KRS 0000567415
  44. Rubicon Partners Corporate Finance S.A., Warszawa − KRS 0000299880
  45. Rubicon Partners Holding Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000817197
  46. Rubicon Partners S.A., Warszawa − KRS 0000037652
  47. Rubicon Partners Ventures Alternatywna Spółka Inwestycyjna Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000616271
  48. Samodzielne Koło Terenowe Nr 185 Społecznego Towarzystwa Oświatowego, Poznań − KRS 0000107176
  49. Smartinvest Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000781815
  50. Synthex Technologies Sp. Z O.O., Toruń − KRS 0000412671

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Admiral Boats S.A., Bojano − KRS 0000370380
  2. Aforti Factor S.A., Warszawa − KRS 0000274431
  3. Am Inwestycje Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000016313
  4. Amathus Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A., Warszawa − KRS 0000250759
  5. Amber Tv Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000067966
  6. Amica S.A., Wronki − KRS 0000017514
  7. Andromeda Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000212960
  8. Apanet S.A., Wrocław − KRS 0000409213
  9. Apartamenty Wawrzyńca 21 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000648179
  10. Arteria S.A., Warszawa − KRS 0000226167
  11. Bbf Management S.A., Warszawa − KRS 0000111646
  12. Boomerun Sp. Z O.O., Kielce − KRS 0000648125
  13. Cracovia Property Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000270437
  14. Debt Trading Partners Sp. Z O.O. Spółka Komandytowo-akcyjna, Warszawa − KRS 0000356763
  15. Dtp S.A., Warszawa − KRS 0000385173
  16. Edustrada Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000101895
  17. Equity Service Poland Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000105555
  18. Equity Service Poland Sp. Z O.O. - Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000208899
  19. Equity Services Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000205040
  20. Fire Max Fund Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000307983
  21. Gino Rossi S.A., Słupsk − KRS 0000043459
  22. Gits Sp. Z O.O., − KRS 0000350786
  23. Greeneco S.A., Warszawa − KRS 0000312421
  24. Krezus S.A., Toruń − KRS 0000012206
  25. Laboratoire Le Magnifique Parisien Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000458117
  26. Lark.pl S.A., Warszawa − KRS 0000011784
  27. Mbmb Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000455147
  28. Midas S.A., Warszawa − KRS 0000025704
  29. Miraculum S.A., Warszawa − KRS 0000034099
  30. Natur Garden Nutritions Sp. Z O.O., Kielce − KRS 0000545000
  31. Nevada Bloom Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000235744
  32. Partnerbud S.A., Fugasówka − KRS 0000023958
  33. Pm S.A., Warszawa − KRS 0000306729
  34. Polski Dom Wydawniczy Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000009805
  35. Progress Inwestycje Jedynka Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000270662
  36. Promedica Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000255478
  37. Przedsiębiorstwo Budowlano-handlowe Adma-bis Sp. J. Józef Adamczyk, Stanisław Adamczyk, Staszów − KRS 0000158602
  38. Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej W Staszowie Spółka Gminy Z Ograniczoną Odpowiedzialnością, Staszów − KRS 0000148363
  39. Quaestor S.A., Warszawa − KRS 0000392716
  40. R. And R.a. Duo Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000270813
  41. R. And R.adv. Secundo Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000270978
  42. R.a.r.a. Primo Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000270980
  43. Sapling S.A., Warszawa − KRS 0000393585
  44. Służew Wynajem 1 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000098404
  45. Soho Development S.A., Warszawa − KRS 0000019468
  46. Supernova Capital S.A., Warszawa − KRS 0000046591
  47. Tuatara Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000532519
  48. Verte S.A., Warszawa − KRS 0000387060
  49. Wp Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000029458
  50. Zdrowie Koniemłoty - Sp. Z O.O., Koniemłoty − KRS 0000342986

Powiązane przetargi (10 szt.):
  1. Wykonanie termomodernizacji budynku biurowego Nadleśnictwa Staszów.
    Zamawiający: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO STASZÓW, STASZÓW
    Zakres przedmiotu zamówienia: a) Roboty budowlane: o Wykonanie docieplenia budynku; o Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej; o Zainstalowanie pompy ciepła wraz z remontem instalacji CO; o Montaż słonecznych modułów fotoelektrycznych wraz z instalacjami elektrycznymi; o Remont sanitariatów; o Wymiana paneli. b) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej zgodnie z warunkami określonymi w umowie; c) wykonanie audytu energetycznego ex-post; d) udzielenie minimum 5-letniej gwarancji na wykonane roboty budowlane, na warunkach określonych w umowie. 3) Szczegółowy opis robót budowlanych zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca zał. nr 5 do SIWZ
  2. Przebudowa i remont Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu.
    Zamawiający: Szpital Powiatowy im. Edmunda Biernackiego, Mielec
    Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę i remont Szpitalnego Oddziału Ratunkowego, w tym: ZADANIE 1 Przebudowa wejścia SOR szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja projektowa, na którą składają się następujące dokumenty: 1)Przedmiar robót roboty budowlane przebudowa wejścia do szpitalnego oddziału ratunkowego stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ. 2)Przedmiar robót przebudowa wejścia do oddziału ratunkowego Szpitala Powiatowego w Mielcu przy ulicy Żeromskiego 22, branża sanitarna stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ. 3)Przedmiar robót przebudowa wejścia do Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Powiatowego w Mielcu, branża elektryczna stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ. 4)Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót przebudowa wejścia do Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Powiatowego w Mielcu stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ. 5)Szczegółowa Specyfikacja Techniczna wewnętrzne instalacje sanitarne: instalacja c.o., przebudowa istniejącej klimatyzacji, przebudowa istniejącej instalacji z.w., c.w. stanowiący Załącznik nr 10 do SIWZ. 6)Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych przebudowa wejścia do Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Powiatowego w Mielcu przy ul. Żeromskiego 22, branża elektryczna stanowiący Załącznik nr 11 do SIWZ. 7)Projekt Budowlany przebudowa wejścia do Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Powiatowego w Mielcu przy ul. Żeromskiego 22 stanowiący Załącznik nr 12 do SIWZ. 8)Aneks do projektu Architektoniczno-Budowlanego przebudowy wejścia do Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Powiatowego w Mielcu przy ul. Żeromskiego 22, w zakresie Części I projekt zagospodarowania terenu, Części II.1.A. Branża Budowlana-Architektura, Części II.2.K. Branża Budowlana-Konstrukcja stanowiący Załącznik nr 13 do SIWZ. Weranda Karetek remont posadzki, malowanie ścian i sufitów, wykonanie przewodowego sterowania 3 szt. bram automatycznych typu Hormann z punktu obsługi pacjenta w SOR z sygnalizacją położenia bram szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja projektowa na którą składają się następujące dokumenty: 1)Przedmiar robót Szpitalny Oddział Ratunkowy – weranda karetek stanowiący Załącznik nr 14 do SIWZ. 2)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Szpitalny Oddział Ratunkowy – weranda karetek stanowiący Załącznik nr 15 do SIWZ. Sala Zabiegowa adaptacja pomieszczeń po gipsowni na salę zabiegową. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja projektowa na którą składają się następujące dokumenty: 1)Przedmiar robót Szpitalny Oddział Ratunkowy – sala zabiegowa stanowiący Załącznik nr 16 do SIWZ. 2)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Szpitalny Oddział Ratunkowy – sala zabiegowa stanowiący Załącznik nr 17 do SIWZ. Korytarz w piwnicach i klatka schodowa seg. B. malowanie ścian, wymiana stolarki drzwiowej, wykonanie sufitu podwieszanego kasetonowego szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja projektowa na którą składają się następujące dokumenty: 1)Przedmiar robót Szpital Powiatowy im. Edmunda Biernackiego w Mielcu – Budynek B – piwnice – korytarz i klatka schodowa stanowiący Załącznik nr 18 do SIWZ. 2)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych budynek B-piwnice – korytarz i klatka schodowa stanowiący Załącznik nr 19 do SIWZ. ZADANIE 2 Winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych: Roboty budowlane w szybie windowym. Wykonanie instalacji elektrycznej – WLZ, oświetlenie szybu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla pkt. 1 i 2 zawiera Dokumentacja projektowa na którą składają się następujące dokumenty: 1)przedmiar robót Szpital Powiatowy w Mielcu – Pawilon „B” – remont istniejącego szybu dźwigowego stanowiący Załącznik nr 20 do SIWZ, 2)przedmiar robót Pawilon B zasilanie dźwigu osobowego roboty elektryczne stanowiący Załącznik nr 21 do SIWZ, 3)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – budynek B – piwnice – szyb windowy stanowiący Załącznik nr 22 do SIWZ, 4)projekt budowlano-wykonawczy modernizacji, adaptacji i rozbudowy Szpitala Powiatowego w Mielcu część lecznicza „B” - Architektura Aneks Część lecznicza „B” stanowiący Załącznik nr 23 do SIWZ. Dostawa, montaż i uruchomienie windy przystosowanej dla osób niepełnosprawnych. PARAMETRY TECHNICZNE WINDY: a)udźwig: 630 kg lub 8 osób, b)ilość przystanków: 5, c)rozmieszczenie dojść: jednostronne, d)napęd: elektryczny, e)przeniesienie napędu: linowe, f)zasilanie: 400/230V,50Hz, g)sterowanie: zbiorcze w dół, h)funkcje dodatkowe: zjazd pożarowy drzwi kabinowe, przystanki a)typ: automatyczne, teleskopowe, b)wykonanie: stal nierdzewna, szczotkowana, c)zabezpieczenie: kurtyna świetlna, sygnalizacja przystankowa a)przyciski: okrągłe, kwadratowe, b)przystanek: piętrowskazywacz, strzałki kierunku jazdy, c)typ: LED kabina a)typ: nieprzelotowa, b)wykonanie: stal nierdzewna, szczotkowana c)podłoga: wykładzina d)sufit: stal nierdzewna szczotkowana e)oświetlenie: LED f)poręcz: stal nierdzewna szczotkowana sygnalizacja a)panel operacyjny: stal nierdzewna szczotkowana, b)przyciski: Braille’a, c)przyciski dodatkowe: alarm, zamykanie drzwi, blokada zamykania drzwi, d)piętrowskazywacz: LED, e)strzałki kierunku jazdy: tak, f)gong: tak, g)oświetlenie awaryjne: tak, h)komunikator głosowy w kabinie: tak, i)łączność dwukierunkowa z serwisem za pomocą telefonicznej linii analogowej. inne a)dźwig z maszynownią w obrębie szybu windowego (bez maszynowni).
  3. Budowa parkingu przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 7 w Stalowej Woli - etap II (część zachodnia).
    Zamawiający: Gmina Stalowa Wola, Stalowa Wola
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa parkingu przy Państwowej Szkole Podstawowej nr 7 w Stalowej Woli - etap II (część zachodnia).
    2. Zasadniczy zakres robót obejmuje:
    - roboty przygotowawcze,
    - roboty ziemne,
    - wycinka drzew wraz z karczowaniem,
    - przebudowa istniejącego ogrodzenia,
    - roboty rozbiórkowe nawierzchni i krawężników,
    - frezowanie nawierzchni asfaltowych,
    - naprawy nawierzchni z kostki brukowej betonowej,
    - wykonanie nawierzchni asfaltowych,
    - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej,
    - ułożenie betonowych krawężników i obrzeży,
    - przebudowa linii kablowych NN i SN,
    - przebudowa linii oświetlenia ulicznego,
    - wykonanie odwodnienia nawierzchni parkingu z przyłączem do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej.
    3. Szczegółowy zakres robót określa Dokumentacja projektowa, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz przedmiary robót stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji.
    4. Zadanie będzie realizowane zgodnie z harmonogramem robót opracowanym przez Wykonawcę, który zostanie wyłoniony w niniejszym przetargu. Harmonogram będzie musiał być zatwierdzony przez Zamawiającego.
    5. Wykonawca zobowiązany będzie do:
    1) Zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących podczas realizacji zamówienia następujące czynności:
    - roboty ziemne,
    - roboty rozbiórkowe,
    - roboty związane z wykonywaniem nawierzchni,
    - roboty związane z wykonaniem odwodnienia parkingu,
    - roboty związane z przebudową linii kablowych i oświetlenia ulicznego.
    2) Przekazania Zamawiającemu w dniu rozpoczęcia realizacji zamówienia listy osób, które będą wykonywać czynności o których mowa w ppkt. 1) w trakcie realizacji zamówienia. Lista ta w przypadku zmiany osoby/osób wykonujących czynności o których mowa w ppkt. 1) winna być każdorazowo aktualizowana.
    3) W przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia obejmującej wykonanie czynności o których mowa w ppkt. 1) na rzecz podwykonawcy, obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących te czynności dotyczyć będzie także podwykonawcy.
    4) Podczas realizacji zamówienia Wykonawca (podwykonawca) na wezwanie Zamawiającego winny będzie przedstawić dowody (oświadczenie wykonawcy, iż ich stosunek pracy osób wymienionych w pkt. 5 ppkt. 1 z wykonawcą ma formę umowy o pracę) potwierdzające zatrudnianie na umowę o pracę osób, o których mowa w pkt. 5 ppkt 1-3.
    5) W przypadku nie wywiązania się przez wykonawcę (podwykonawcę) z obowiązków o których mowa w pkt. 5 ppkt. 1-3, zamawiający przewiduje sankcje zgodnie z załączonym do SIWZ wzorem umowy.
  4. Przebudowa oddziału na parterze segment „C” dla potrzeb Oddziału Chirurgii Naczyniowej Szpitala Powiatowego w Mielcu
    Zamawiający: Powiat Mielecki, Mielec
    1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa oddziału na parterze segment „C" dla potrzeb Oddziału Chirurgii Naczyniowej Szpitala Powiatowego w Mielcu. Zamówienie obejmuje: 1.1. wymianę posadzek; 1.2. wymianę okładzin ściennych i powłok malarskich; 1.3. wymianę grzejników c.o. wraz z podejściami; 1.4. demontaż starego wyposażenia sanitarnego i montaż nowego z wymiana podejść; 1.5. wykonanie instalacji gazów medycznych i punktów poboru gazów medycznych wraz z sygnalizacja awaryjną (tlenu medycznego, próżni medycznej, sprężonego powietrza medycznego);
    1.6. wymianę osprzętu instalacji; 1.7. wykonanie sufitów podwieszanych; 1.8. wymianę stolarki iślusarki wewnętrznej; 1.9. wykonanie prac rozbiórkowych niektórych ścianek działowych; 1.10. wykonanie nowych ścianek działowych; 1.11. wykonanie obudowy gipsowej ścian zewnętrznych; 1.12. przebudowę instalacji wodno- kanalizacyjnej; 1.13. wykonanie instalacji elektrycznej; 1.14. wykonanie instalacji słaboprądowych (instalacja LAN, instalacja przyzywowa, system alarmowania pożarowego SAP, instalacja RTV); 1.15. wykonanie instalacji wentylacji. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja projektowa.
  5. Budowa parkingu przy ul. Siedlanowskiego 10 w Stalowej Woli
    Zamawiający: Gmina Stalowa Wola, Stalowa Wola
    1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa parkingu przy ul. Siedlanowskiego 10 w Stalowej Woli.
    2. Zasadniczy zakres robót obejmuje:
    -Roboty ziemne
    -Korytowanie wraz z profilowaniem
    -Wykonanie warstw odsączających i odcinających
    -Podbudowę z kruszywa łamanego
    -Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej
    -Wykonanie krawężników betonowych
    -Betonowe obrzeża chodnikowe
    -Wykonanie oznakowania pionowego
    -Wykonanie instalacji elektrycznej
    -Wykonanie odwodnienia
    -Wykonanie rurociągu z PVC oraz wpustów deszczowych
    -Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz Szczegółowe Specyfikacje -Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji.
  6. Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej będących własnością Powiatu Stalowowolskiego
    Zamawiający: Powiat Stalowowolski, Stalowa Wola
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej będących własnością Powiatu Stalowowolskiego tj.: Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Stalowej Woli przy ul. Hutniczej 17, Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Stalowej Woli przy ul. Polnej 15, Centrum Edukacji Zawodowej w Stalowej Woli przy ul. Kwiatkowskiego 1 i Centrum Kształcenia Ustawicznego i Ośrodka Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego w Stalowej Woli przy ul. Hutniczej 12.
    Zamówienie będzie realizowane w czterech częściach:
    - Część I – Modernizacja energetyczna Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Stalowej Woli przy ul. Hutniczej 17,
    - Cześć II-Modernizacja energetyczna Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Stalowej Woli przy ul. Polnej 15,
    - Część III – Modernizacja energetyczna Centrum Edukacji Zawodowej w Stalowej Woli przy ul. Kwiatkowskiego 1,
    - Część IV – Modernizacja energetyczna Centrum Kształcenia Ustawicznego i Ośrodka Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego w Stalowej Woli przy ul. Hutniczej 12
    1.1.Część I– zakres prac:
    Dane techniczne Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Stalowej Woli:
    - powierzchnia użytkowa budynku 6 807,50 m2,
    - kubatura budynku 23 187,00 m3,
    - ilość kondygnacji: 4,
    - budynek objęty ochroną konserwatorską,
    Zakres prac polega na wykonaniu:
    - wymiany stolarki okiennej i zewnętrznej drzwiowej oraz krat okiennych,
    - docieplenia ścian zewnętrznych styropianem wraz z robotami towarzyszącymi,
    - izolacji termicznej stropodachów wraz z wymianą pokrycia, remontu ścianek attykowych i kominów,
    - remontu schodów zewnętrznych, zadaszeń, szachtów,
    - termo – i hydroizolacji ścian fundamentowych przy gruncie,
    - instalacji odgromowej,
    - instalacji centralnego ogrzewania (wymiana),
    - instalacji oświetlenia,
    - instalacji fotowoltaicznej,
    - opracowania świadectwa charakterystyki energetycznej.
    1.2. Część II– zakres prac:
    Dane techniczne Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Stalowej Woli:
    - powierzchnia użytkowa budynku 1 731,40 m2,
    - kubatura budynku 8 845,03 m3,
    - ilość kondygnacji: 1 segment – 2 kondygnacje, budynek po sali gimnastycznej – parterowy niepodpiwniczony.
    Zakres prac polega na wykonaniu:
    - wymiany stolarki zewnętrznej drzwiowej, montażu rolet antywłamaniowych,
    - docieplenia ścian zewnętrznych styropianem wraz z robotami towarzyszącymi,
    - termo- i hydroizolacji ścian fundamentowych wraz z robotami towarzyszącymi,
    - docieplenia stropodachu pełnego styropapą, wraz z wymianą pokrycia i orynnowania,
    - docieplenia stropu poddasza wełną, wymiany orynnowania, malowania podbić,
    - remontu kominów,
    - remontu zadaszeń nad wejściami,
    - remontu schodów zewnętrznych,
    - remontu tarasu – izolacja termiczna, posadzka z płytek,
    - instalacji odgromowej,
    - instalacji oświetlenia,
    - instalacji fotowoltaicznej.
    - opracowania świadectwa charakterystyki energetycznej.
    1.3. Część III– zakres prac:
    Dane techniczne Centrum Edukacji Zawodowej w Stalowej Woli:
    - powierzchnia użytkowa budynku 5 730,30 m2,
    - kubatura budynku 17 623,00 m3,
    - ilość kondygnacji: 1 segment – parterowy bez podpiwniczenia, 1 segment – 4 kondygnacje podpiwniczony, sala gimnastyczna – parterowa bez podpiwniczenia,
    Zakres prac polega na wykonaniu:
    - wymiany stolarki okiennej i zewnętrznej drzwiowej,
    - docieplenia ścian zewnętrznych styropianem wraz z robotami towarzyszącymi,
    - docieplenia wełną i montażu drewnopodobnych płyt elewacyjnych,
    - termo- i hydroizolacji ścian fundamentowych wraz z robotami towarzyszącymi,
    - docieplenia stropodachu wentylowanego granulatem z wełny mineralnej, wraz z wymianą pokrycia, remontu kominów i attyk,
    - docieplenia stropodachu pełnego styropapą, wraz z wymianą pokrycia, remontu attyk,
    - opaski i dojść z kostki brukowej,
    - remontu murków,
    - remontu schodów i tarasu zewnętrznego, balustrad,
    - instalacji odgromowej,
    - instalacji centralnego ogrzewania (wymiana),
    - instalacji oświetlenia,
    - instalacji fotowoltaicznej,
    - kotłowni (montaż kotłów gazowych kondensacyjnych w istniejącej kotłowni).
    - opracowania świadectwa charakterystyki energetycznej.
    1.4. Część IV – zakres prac:
    Dane techniczne Centrum Kształcenia Ustawicznego i Ośrodka Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego w Stalowej Woli:
    - powierzchnia użytkowa budynku 3 155,60 m2,
    - kubatura budynku 16 500,00 m3,
    - ilość kondygnacji: 3 kondygnacje + piwnica,
    Zakres prac polega na wykonaniu:
    - wymiany stolarki okiennej i zewnętrznej drzwiowej,
    - docieplenia ścian zewnętrznych styropianem wraz z robotami towarzyszącymi,
    - izolacji termicznej stropodachów, remontu ścianek attykowych i kominów,
    - remontu schodów zewnętrznych, zadaszenia, remont dobudówki,
    - termo- i hydroizolacji ścian fundamentowych przy gruncie,
    - instalacji odgromowej,
    - instalacji oświetlenia,
    - instalacji fotowoltaicznej.
    - opracowania świadectwa charakterystyki energetycznej.
    2. Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania został opisany w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik do SIWZ. Roboty objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót.
    3. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji projektowej, przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, sztuki budowlanej, uzyskanie dopuszczenia do eksploatacji zainstalowanych urządzeń, koszt prac geodezyjnych, oraz koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy.
    4. Zakres rzeczowy prac do wykonania obejmuje również wykonanie wszystkich prac naprawczych związanych z wymianą stolarki okiennej i zewnętrznej drzwiowej, wymianą instalacji c.o. oraz wymiana instalacji oświetlenia – uzupełnianie tynków ze szpachlowaniem, malowanie farbami akrylowymi łatwo zmywalnymi w jasnych kolorach(wg kolorystyki istniejącej), naprawy posadzek (uzupełnienie zgodnie ze stanem istniejącym).
    5. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie przeprowadzenie prób, sprawdzeń i badań, uzyskiwanie warunków, zgód i opinii niezbędnych do wykonywania robót.
    6. Materiały uzyskane w trakcie robót przedstawiające wartość użytkową lub materialną zostaną przekazane Zamawiającemu. Zdemontowane elementy stalowe stanowiące własność Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest przewieźć na swój koszt do punktu skupu złomu wskazanego przez Zamawiającego.
    7. Przedsięwzięcie będzie realizowane zgodnie z Harmonogramem robót opracowanym w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy przez Wykonawcę wyłonionego w niniejszym przetargu w porozumieniu z Użytkownikami tj. Dyrektorem CKUiODiDZ w Stalowej Woli, Dyrektorem CEZ w Stalowej Woli, Dyrektorem ZSP Nr1 w Stalowej Woli, Dyrektorem ZSP Nr 3 w Stalowej Woli i zatwierdzonym przez Zamawiającego. Haromonogram będzie wymagał uzgodnienia z inspektorem nadzoru i zatwierdzenia przez Zamawiającego.
    Harmonogram musi przewidywać realizację zadania w wymaganym terminie przy uwzględnieniu:
    - okresów niezbędnych na uzyskanie opinii, zatwierdzeń, dopuszczenia do eksploatacji itp.,
    - rezerw czasowych przewidzianych na występowanie niekorzystnych warunków atmosferycznych.
    8. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
    a) roboty remontowo - budowlane,
    b) roboty instalacyjne – instalacja fotowoltaiczna
    c) roboty instalacyjne – instalacja c.o.,
    d) roboty instalacyjne – instalacje elektryczne.
    8.1. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust. 3.8. ppkt a,b,c,d. W szczególności Zamawiający uprawniony jest do:
    a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymagań i dokonywania ich oceny,
    b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymagań,
    c) przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
    8.2. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 3.8. ppkt. a,b,c,d czynności tj.
    1) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o prace wraz ze wskazaniem liczby tych osób , rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy.
    2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracownika, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
    8.3. Z tytułu niepełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 3.8 ppkt. a,b,c,d czynności Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Podwykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy (§ 9) stanowiącej integralną część SIWZ.
    Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust. 3.8 pkt a,b,c,d.
    9. Roboty wykonywane będą w czynnych obiektach (będą w nich przebywać uczniowie i pracownicy) i Wykonawca zobowiązany jest prowadzić prace w sposób umożliwiający wykonywanie statutowych zadań użytkowników przez cały okres prowadzenia robót. Teren robót, na którym będą prowadzone roboty budowlane będzie przekazywany sukcesywnie. Wykonawca będzie musiał uzgadniać z użytkownikami obiektu kolejność robót i prowadzić roboty w taki sposób, aby była możliwość użytkowania obiektów.
    Roboty budowlane szczególnie uciążliwe (m.in. roboty rozbiórkowe) muszą być wykonywane przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Użytkownikami Szkół – Dyrektorami i Inspektorem nadzoru inwestorskiego.
    10. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do 10 % wartości zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w zakresie:
    - robót remontowo – budowlanych w zakresie termomodernizacji budynków,
    - robót instalacyjnych w zakresie instalacji sanitarnych,
    - robót instalacyjnych w zakresie instalacji elektrycznych.
    Warunki na jakich zostanie udzielone zamówienie są następujące: zamówienie zostanie udzielone w jednym lub kilku zamówieniach w przypadku gdy Zamawiający będzie posiadał środki finansowe na ich realizację.
    11.Zamawiający nie przewiduje określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
    12.Dokumentacja projektowa uwzględnia potrzeby osób niepełnosprawnych: elementy zagospodarowania terenu pozwalają na bezkolizyjne wejście do obiektów i poprzez istniejącą pochylnię przy wejściu do obiektu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3.

  7. Rozbudowa infrastruktury technicznej dla terenów inwestycyjnych Gminy Połaniec - Obszar B
    Zamawiający: Miasto i Gmina Połaniec, Połaniec
    1. Opis: przedmiotem inwestycji jest:
    - budowa dwóch zjazdów o nawierzchni z kostki brukowej z przebudową rowu
    o łącznej powierzchni F = 82 m2,
    - rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej dn 200 mm PVC o długości 57 m,
    - rozbudowa sieci wodociągowej z rur PE 125 i 90 mm SDR 17 o długości 81 m,
    - rozbudowa sieci kanalizacji deszczowej dn 600 i 300 mm PVC o długości 46 m,
    - rozbudowa kanalizacji teletechnicznej dn 75 mm HDPE o długości 45 m,
    2. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia występuje wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie określeniem minimalnych parametrów i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia poprzez zastosowanie materiałów równoważnych. Zamawiający przez podanie nazw własnych produktów, określa minimalne parametry techniczne, cechy użytkowe oraz jakościowe (m.in.: wymiary, skład, zastosowany materiał, kolor, odcień, przeznaczenie urządzeń, estetyka itp.) jakim powinny odpowiadać materiały równoważne, aby spełniały stawiane wymagania.
    Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy – Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
    Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przy pomocy określonych norm, aprobat czy specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca może, przy pomocy innych dokumentów wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymogi wynikające ze wskazanych norm lub odpowiednich specyfikacji technicznych.
    3. Załączony projekt - stanowi podstawę do oszacowania robót.
    4. Załączony zakres rzeczowy robót - stanowi jedynie uzupełnienie w/w projektu.
    5. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych STWiORB, załącznik.
    6. Kosztorys ofertowy należy sporządzić na bazie załączonego projektu oraz Specyfikacji technicznej i ma on charakter pomocniczy.
    7. Prace budowlane będą prowadzone przy czynnym obiekcie. Wykonawca powinien uwzględnić, że prace szczególnie uciążliwe będą mogły być wykonywane jedynie w porozumieniu
    z poszczególnymi użytkownikami obiektu.

    Wymagania dodatkowe:
     Zaleca się, aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty, zapoznał się z miejscem robót budowlanych tj.: poprzez dokonanie wizji lokalnej, zadaniem wszelkich pytań związanych z realizacją zamówienia.
     Wymagany okres gwarancji i okres rękojmi na przedmiot zamówienia tj. roboty budowlane wraz z materiałami użytymi do tych robót – min. 36 miesięcy, a max. 48 miesięcy. Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna sie od dnia odbioru końcowego robót budowlanych, potwierdzonego protokołem odbioru końcowego.

    V .Oferty częściowe.
    Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
    VI. Oferty wariantowe.
    Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
    VII. Zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy PZP.

    Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia o którym mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy PZP tj. udzielenie, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na wykonaniu budowy zjazdu i rozbudowy infrastruktury technicznej na terenie inwestycyjnym Gminy Połaniec - Obszar B, w wysokości do 50% zamówienia podstawowego.
    Zakres zamówienia obejmuje:
    - budowę zjazdu o nawierzchni z kostki brukowej z przebudową rowu ,
    - rozbudowę sieci kanalizacji sanitarnej,
    - rozbudowę sieci wodociągowej,
    - rozbudowę sieci kanalizacji deszczowej,
    - rozbudowę kanalizacji teletechnicznej.

    VIII . Udział podwykonawców w realizacji zamówienia.
    1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
    2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę:
    1) kluczowych części zamówienia na roboty budowlane lub usługi;
    2) prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją, w ramach zamówienia na dostawy.
    3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców.
    4. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy
    z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
    5. W przypadku zamówień na roboty budowlane, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi zamawiającego, zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w takie roboty budowlane. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług.
    6. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
    7. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane lub usługi następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy.
    8. Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.
    9. Przepisy ust. 7 i 8 stosuje się wobec dalszych podwykonawców, jeżeli zamawiający przewidział to w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
    10. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
  8. Modernizacja miejskich placów zabaw przy ul. Rzecznej, ul. Kochanowskiego oraz na terenie Parku Leśnego Górka Cyranowska z podziałem na 3 części: Część nr 1: Modernizacja placu zabaw przy ul. Rzecznej w Mielcu Część nr 2: Modernizacja placu zabaw przy ul. Kochanowskiego w Mielcu Część nr 3: Budowa „muzycznego” placu zabaw w Parku Leśnym Górka Cyranowska
    Zamawiający: Gmina Miejska Mielec, Mielec
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja miejskich placów zabaw przy ul. Rzecznej,ul. Kochanowskiego oraz na terenie Parku Leśnego Górka Cyranowska z podziałem na 3 części: Część nr 1: Modernizacja placu zabaw przy ul. Rzecznej w Mielcu 1. Modernizacja istniejącego placu zabaw celem dostosowania go dla szerszej grupy osób korzystających oraz uatrakcyjnienia oferty dla okolicznych mieszkańców. Teren objęty opracowaniem jest to wydzielony fragment działki nr ewid. 1939/5, obręb 1, zlokalizowanej przy ulicy Rzecznej w Mielcu. Wydzielony plac o powierzchni około 600m2 o wymiarze 22x27,5m od strony północno – wschodniej wzdłuż całej swej długości przylega do ulicy Rzecznej. 2. Inwestycja będąca przedmiotem zamówienia obejmuje: 1) Demontaż dwóch przęseł ogrodzenia od strony południowej (złom) oraz piaskownicy. Materiał pochodzący z demontażu stanowi własność Zamawiającego i zostanie odwieziony przez Wykonawcę na teren Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych przy ul. Wolności 171 (odległość do 10 km) . Po dostarczeniu należy sporządzić protokół przekazania w/w elementów; 2) Obrócenie bujaka w miejscu jego obecnej lokalizacji; 3) Przeniesienie 5 istniejących elementów zagospodarowania terenu w nowe miejsca tj. huśtawki, karuzeli, tablicy informacyjnej, ławki i kosza na śmieci; 4) Montaż nowych urządzeń zabawowych; 5) Montaż nowych elementów zagospodarowania placu; 6) Wykonanie nawierzchni bezpiecznej; 7) Wykonanie nowego ogrodzenia; 8) Wykonanie nasadzeń; 9) Obsługę geodezyjną (wytyczenie, powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna); 10) Wykonanie odbioru (kontroli) po-montażowego - kontrola po-montażowa jest przeprowadzana z użyciem specjalistycznych próbników i innych narzędzi, i polega na sprawdzeniu wszystkich elementów placu zabaw i nawierzchni, a także dokumentacji przekazanej przez wykonawcę. Część nr 2: Modernizacja placu zabaw przy ul. Kochanowskiego w Mielcu 1. Rozbudowa z przesunięciem urządzeń istniejących i modernizacja istniejącego placu zabaw celem dostosowania go dla szerszej grupy osób korzystających oraz uatrakcyjnienia oferty dla okolicznych mieszkańców. Teren inwestycji stanowi wydzielony fragment działki nr ewid. 1671/1 obręb 2 w Mielcu na Osiedlu Niepodległości obok bloków Kochanowskiego 5 i Bogusławskiego 6. 2. Inwestycja będąca przedmiotem zamówienia obejmuje: 1) Przemieszczenie urządzeń zabawowych oraz komunalnych w obrębie placu; 2) Montaż nowych urządzeń zabawowych; 3) Montaż nowych elementów zagospodarowania placu; 4) Wykonanie ogrodzenia piaskownicy; 5) Wykonanie mikroniwelacji terenu; 6)Wykonanie nawierzchni bezpiecznej - podbudowa nawierzchni bezpiecznej zostanie wykonana zgodnie ze wskazaniem “Schematu podbudowy pod bezpieczną nawierzchnię” umieszczonym na rysunku nr AK_05 – „Projekt nawierzchni – wymiarowanie”; 7) Wykonanie zieleni, w tym wycięcie 2 szt. uschniętych drzew wraz z usunięciem karp korzeniowych; 8) Obsługę geodezyjną (wytyczenie, powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna); 9) Wykonanie odbioru (kontroli) po-montażowego - kontrola po-montażowa jest przeprowadzana z użyciem specjalistycznych próbników i innych narzędzi, i polega na sprawdzeniu wszystkich elementów placu zabaw i nawierzchni, a także dokumentacji przekazanej przez wykonawcę. Część nr 3: Budowa „muzycznego” placu zabaw w Parku Leśnym Górka Cyranowska 1. Zagospodarowanie dolnego tarasu, gdzie zaprojektowano muzyczny plac zabaw przeznaczony do wykorzystania przez dzieci w różnych grupach wiekowych. Teren opracowania stanowi wydzielony fragment działki nr ew. 1455/1, obręb 2, Osiedle w Mielcu, w Parku Leśnym na Górze Cyranowskiej. 2. Inwestycja będąca przedmiotem zamówienia obejmuje: 1) Montaż urządzeń zabawowych; 2) Wykonanie nawierzchni bezpiecznej, 3) Obsługę geodezyjną (wytyczenie, powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna); 4) Wykonanie odbioru (kontroli) po-montażowego - kontrola po-montażowa jest przeprowadzana z użyciem specjalistycznych próbników i innych narzędzi, i polega na sprawdzeniu wszystkich elementów placu zabaw i nawierzchni, a także dokumentacji przekazanej przez wykonawcę. 3. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić trudny dostęp do placu zabaw i we własnym zakresie zorganizować dojazd na teren budowy, w tym zabezpieczenie istniejącej infrastruktury parku. W przypadku naruszenia lub zniszczenia elementów bieżni lub boiska trawiastego Wykonawca, przed przystąpieniem do odbiorów końcowych, na własny koszt wykona napraw uszkodzonych elementów. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Tomie II i III SIWZ.
  9. zagospodarowanie skweru na osiedlu Smoczka w obrębie ulic : Żurawskiego, Dziadyka i Ciołkosza w Mielcu - cz. 1
    Zamawiający: Gmina Miejska Mielec, Mielec
    Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie skweru na osiedli Smoczka w obrębie ulic: Żurawskiego, Dziadyka i Ciołkosza - cz 1 polegające na utworzeniu placu zabaw i miejsca wypoczynku. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: drenażu, ciągi komunikacyjne, dostawę i montaż urządzeń zabawowych, wykonanie piaskowej strefy pod urządzenia zabawowe, budowę oświetlenia, budowę ogrodzenia placu zabaw, dostawę i montaż elementów małej architektury, wykonanie nasadzeń, obsługę geodezyjną.
  10. Budowa łącznika pomiędzy budynkiem głównym szkoły i budynkiem zajęć praktycznych na terenie Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Staszowie
    Zamawiający: Zespół Szkół im. St. Staszica, Staszów
    Przedmiotem zamówienia jest urządzenie terenu zielonego zlokalizowanego pomiędzy ulicą Koszarową, budynkiem głównym szkoły i budynkiem zajęć pozalekcyjnych Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Staszowie.
    Zakres prac związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia obejmuje m.in.:
    - zdjęcie warstwy nasypowej ziemi,
    - wykonanie klombu w rejonie rosnącego drzewa,
    - nasadzenia krzewów iglastych,
    - remont opaski wzdłuż budynku głównego szkoły,
    - utwardzenie nawierzchni ażurowymi płytami betonowymi,
    - nasianie trawy,
    oraz inne konieczne prace gwarantujące prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 9 SIWZ
    Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na roboty objęte przedmiotowym zamówieniem na okres minimum 36 miesięcy od daty ich odbioru końcowego.
    Uwaga:
    Okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert, zawarto w pkt XVI SIWZ.
    Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SIWZ.
    INFORMACJA O ZAOFEROWANYM OKRESIE GWARANCJI I RĘKOJMI WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJKRÓTSZYM I NAJDŁUŻSZYM ZAOFEROWANYM OKRESEM GWARANCJI I RĘKOJMI: Okres gwarancji i rękojmi w wybranej ofercie: 60 miesięcy, Najkrótszy zaoferowany okres gwarancji i rękojmi: 60 miesięcy, Najdłuższy zaoferowany okres gwarancji i rękojmi: 60 miesięcy.

Inne osoby dla Adamczyk Arkadiusz Piotr (66 osób):