Kogo reprezentuje osoba

Adamczyk Bogdan

w KRS

Bogdan Adamczyk

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Bogdan
Nazwisko:Adamczyk
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1958 r., wiek 61 lat
Miejscowości:Kętrzyn (Warmińsko-mazurskie)
Przetargi:19 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bogdanowicz Eberius Elżbieta, Burkacki Bogdan, Jagodziński Tomasz, Muchlado Mieczysław, Rechinbach Paweł, Świtaj Roman, Taraszkiewicz Tadeusz, Terlik Zbigniew Stanisław, Żygadło Irena

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Żukowski Paweł Karol

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Kętrzyńskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. Z O.O. W Kętrzynie, Kętrzyn − KRS 0000177342
  2. Komunalna Energetyka Cieplna Komec Sp. Z O.O., Kętrzyn − KRS 0000118512
  3. Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. Z O.O., Kętrzyn − KRS 0000192305
  4. Przedsiębiorstwo Usługowe Gospodarki Komunalnej Sp. Z O.O., Nidzica − KRS 0000143949
  5. Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Ostróda Sp. Z O.O., Tyrowo − KRS 0000047351
  6. Sikorski Mikulska Pawlak Kancelaria Radców Prawnych Spółka Partnerska, Olsztyn − KRS 0000382605
  7. Stowarzyszenie Kętrzyn.net, Kętrzyn − KRS 0000299418
  8. Stowarzyszenie Rodzinnego Ogrodu Działkowego W Kwiedzinie, Kwiedzina − KRS 0000521193
  9. Towarzystwo Sportowo-turystyczne Wodociągi W Kętrzynie, Kętrzyn − KRS 0000033761
  10. Tv Fortuna Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000584495
  11. Warmińsko-mazurskie Stowarzyszenie Pomocy Osobom Poszkodowanym W Wypadkach Komunikacyjnych Amicus, Kętrzyn − KRS 0000081079
  12. Zakład Mechaniki i Diagnostyki Samochodowej Sp. Z O.O., Kisielice − KRS 0000148733

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. 1-szy Europejski Bank Technologii S.A., Warszawa − KRS 0000196609
  2. Energoserwis Kleszczów Sp. Z O.O., Rogowiec − KRS 0000143043
  3. Górniczy Klub Sportowy Bełchatów S.A., Bełchatów − KRS 0000070030
  4. Hotele Olsztyn Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000045295
  5. Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000072800
  6. Olsztyńskie Przedsiębiorstwo Budownictwa Przemysłowego, Olsztyn − KRS 0000076866
  7. Ośrodek Szkolenia Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000222998
  8. Polskie Radio - Regionalna Rozgłośnia W Katowicach Radio Katowice S.A., Katowice − KRS 0000139719
  9. Polskie Radio-regionalna Rozgłośnia W Warszawie Radio Dla Ciebie S.A., Warszawa − KRS 0000075953
  10. Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Komunalnik Sp. Z O.O., Kętrzyn − KRS 0000067241
  11. Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej W Rynie Sp. Z O.O., Ryn − KRS 0000102251
  12. Romirex - Świtaj i Rek Sp. J., Kętrzyn − KRS 0000311133
  13. Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom i Rodzinie Arka, Olsztyn − KRS 0000121257
  14. Vox-active Sp. Z O.O., Janikowo K/poznania − KRS 0000058584
  15. Warmińsko - Mazurska Izba Rzemiosła i Przedsiębiorczości, Olsztyn − KRS 0000092795
  16. Zarząd Budynków Mieszkalnych W Kętrzynie Sp. Z O.O., Kętrzyn − KRS 0000024369

Powiązane przetargi (19 szt.):
  1. Dostawy wody do obiektów będących w zarządzie Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej i zbiorowego odprowadzania ścieków z tych obiektów
    Zamawiający: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie, Kętrzyn
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wody do obiektów będących w zarządzie Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej z przeznaczeniem do celów gospodarczych i zbiorowe odprowadzanie ścieków z tych obiektów zgodnie z niżej wymienionymi zestawami:

    ZESTAW NR I – KOMPLEKS KOSZAROWY W-M OSG W KĘTRZYNIE
    Dostawa wody do kompleksu koszarowego Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej w Kętrzynie, ul. Gen Władysława Sikorskiego 78, 11-400 Kętrzyn i odprowadzanie ścieków z tego kompleksu.
    Planowane zużycie wody od 01.03.2017 do 28.02.2018 r. wyniesie: 19.843 m3
    Planowana ilość odprowadzanych ścieków od 01.03.2017 do 28.02.2018 r. wyniesie: 31.830 m3 (w tym 11.987 m3 dodatkowego ładunku ścieków).
    Wykonawca: Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Spółka z o. o., ul. Poznańska 6, 11-400 Kętrzyn.

    ZESTAW NR II – PLACÓWKA SG GRZECHOTKI - OBIEKT LELKOWO – budynek administracyjny i budynek mieszkalny
    Dostawa wody do Placówki Straży Granicznej w Grzechotkach, obiekt Lelkowo, 14-521 Lelkowo – budynek administracyjny nr 24 A i budynek mieszkalny nr 24 B oraz odprowadzanie ścieków z tej Placówki i budynku mieszkalnego.
    Planowane zużycie wody od 01.03.2017 do 28.02.2018 r. wyniesie:
    budynek administracyjny nr 24 A - 502 m3
    budynek mieszkalny nr 24 B - 400 m3
    Planowana ilość odprowadzanych ścieków od 01.03.2017 do 28.02.2018 r. wyniesie:
    budynek administracyjny nr 24 A - 453 m3
    budynek mieszkalny nr 24 B - 400 m3
    Wykonawca: Zakład Wodno-Kanalizacyjny, 14-521 Lelkowo.

    ZESTAW NR III – PLACÓWKA SG SĘPOPOL
    Dostawa wody do Placówki Straży Granicznej w Sępopolu, 11-210 Sępopol, ul Wojska Polskiego 22 i odprowadzanie ścieków z tej Placówki.
    Planowane zużycie wody od 01.03.2017 do 28.02.2018 r. wyniesie: 646 m3
    Planowana ilość odprowadzanych ścieków od 01.03.2017 do 28.02.2018 r. wyniesie: 646 m3
    Wykonawca: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej i Usług Komunalnych, ul. Leśna 5, 11-210 Sępopol.

    ZESTAW NR IV – PLACÓWKA SG DUBENINKI
    Dostawa wody do Placówki Straży Granicznej w Dubeninkach, 19-504 Dubeninki, ul. Osiedlowa 10 i odprowadzanie ścieków z tej Placówki.
    Planowane zużycie wody od 01.03.2017 do 28.02.2018 r. wyniesie: 334 m3
    Planowana ilość odprowadzanych ścieków od 01.03.2017 do 28.02.2018 r. wyniesie: 182 m3
    Wykonawca: OPTIMA Sp. z o. o., Aleja Zwycięstwa 6, 19-400 Olecko – woda
    Spółdzielnia Mieszkaniowa, ul. Osiedlowa 10/1, 19-504 Dubeninki – ścieki.

    ZESTAW NR V – PLACÓWKA SG BANIE MAZURSKIE – budynek administracyjny i budynek mieszkalny
    Dostawa wody do Placówki Straży Granicznej w Baniach Mazurskich, 19-520 Banie Mazurskie, ul. Topolowa 3A– budynek administracyjny i ul. Topolowa 3B – budynek mieszkalny oraz odprowadzanie ścieków z tych obu budynków.
    Planowane zużycie wody od 01.03.2017 do 28.02.2018 r. wyniesie: 1.048 m3
    Planowana ilość odprowadzanych ścieków od 01.03.2017 do 28.02.2018 r. wyniesie: 1.048 m3
    Wykonawca: OPTIMA Sp. z o. o., Aleja Zwycięstwa 6, 19-400 Olecko.

    ZESTAW NR VI – PLACÓWKA SG BARCIANY
    Dostawa wody do Placówki Straży Granicznej w Barcianach, 11-410 Barciany, ul. Nowa 3a i odprowadzanie ścieków z tej Placówki.
    Planowane zużycie wody od 01.03.2017 do 28.02.2018 r. wyniesie: 638 m3
    Planowana ilość odprowadzanych ścieków od 01.03.2017 do 28.02.2018 r. wyniesie: 638 m3 Wykonawca: Zakład Gospodarki Komunalnej w Barcianach Sp. z o.o., ul. Wojska Polskiego 2, 11-410 Barciany.

    ZESTAW NR VII – PLACÓWKA SG WĘGORZEWO – budynek administracyjny i budynek mieszkalny
    Dostawa wody do Placówki Straży Granicznej w Węgorzewie, 11-600 Węgorzewo, ul. Jana Pawła II 41 – budynek administracyjny i ul. Jana Pawła II 41 A – budynek mieszkalny oraz odprowadzanie ścieków z tych obu budynków.
    Planowane zużycie wody od 01.03.2017 do 28.02.2018 r. wyniesie:
    budynek administracyjny - 644 m3
    budynek mieszkalny – 1.044 m3
    Planowana ilość odprowadzanych ścieków od 01.03.2017 do 28.02.2018 r. wyniesie:
    budynek administracyjny - 644 m3
    budynek mieszkalny – 1.044 m3
    Wykonawca: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul. Sienkiewicza 24,11-600 Węgorzewo.

    ZESTAW NR VIII – PLACÓWKA SG GOŁDAP – budynek administracyjny i budynek mieszkalny
    Dostawa wody do Placówki Straży Granicznej w Gołdapi, 19-500 Gołdap. ul. Przytorowa 7 – budynek administracyjny i ul. Przytorowa 7 A – budynek mieszkalny oraz odprowadzanie ścieków z tych obu budynków.
    Planowane zużycie wody od 01.03.2017 do 28.02.2018 r. wyniesie:
    budynek administracyjny - 318 m3
    budynek mieszkalny - 599 m3
    Planowana ilość odprowadzanych ścieków od 01.03.2017 do 28.02.2018 r. wyniesie:
    budynek administracyjny - 318 m3
    budynek mieszkalny - 599 m3
    Wykonawca: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o., ul. Sikorskiego 9a, 19-500 Gołdap.

    ZESTAW NR IX – PLACÓWKA SG BRANIEWO
    Dostawa wody do Placówki Straży Granicznej w Braniewie, 14-500 Braniewo, ul. Kwiatowa 2 i odprowadzanie ścieków z tej Placówki.
    Planowane zużycie wody od 01.03.2017 – 28.02.2018 r. wyniesie: 709 m3
    Planowana ilość odprowadzanych ścieków od 01.03.2017 – 28.02.2018 r. wyniesie: 709 m3
    Wykonawca: Wodociągi Miejskie Sp. z o. o., ul. Olsztyńska 10, 14-500 Braniewo.

    ZESTAW NR X – PLACÓWKA SG GÓROWO IŁAWECKIE
    Dostawa wody do Placówki Straży Granicznej w Górowie Iławeckim, 11-220 Górowo Iławeckie, ul. Lipowa 6 i odprowadzanie ścieków z tej Placówki.
    Planowane zużycie wody od 01.03.2017 do 28.02.2018 r. wyniesie: 563 m3
    Planowana ilość odprowadzanych ścieków od 01.03.2017 do 28.02.2018 r. wyniesie: 563 m3
    Wykonawca: Miejska Energetyka Cieplna Wodociągi i Kanalizacja EWIX Sp. z o.o., ul. Armii Czerwonej 7, 11-220 Górowo Iławeckie.

  2. Dostawa i montaż stolarki okiennej i drzwiowej
    Zamawiający: Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Kętrzyn
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż stolarki okiennej i drzwiowej w 18 domkach drewnianych (CZĘŚĆ II), hangarze, sanitariach i budynku świetlicy/stołówki (CZĘŚĆ I) na terenie ośrodka wypoczynkowego w Przystani. (Działka nr 182/2 obręb Przystań – Stawki gmina Węgorzewo)

  3. DOSTAWA DREWNA ŚWIERKOWEGO
    Zamawiający: Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Kętrzyn
    DOSTAWA DREWNA ŚWIERKOWEGO KLASY I i II O MAKSYMALNEJ WILGOTNOŚCI DO 20 %, WRAZ Z IMPREGNACJĄ BEZBARWNĄ ŚRODKAMI OGNIOOCHRONNYMI I ANTYKOROZYJNYMI BIOLOGICZNIE NA TEREN OŚRODKA WYPOCZYNKOWEGO W PRZYSTANI. (DZIAŁKA NUMER 182/2 OBRĘB PRZYSTAŃ - STAWKI GMINA WĘGORZEWO). SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ZAMÓWIENIA ZAWARTY JEST W SIWZ
  4. Dostawy wody do obiektów będących w zarządzie Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej i zbiorowego odprowadzania ścieków z tych obiektów
    Zamawiający: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie, Kętrzyn
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wody do obiektów będących w zarządzie Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej z przeznaczeniem do celów gospodarczych i zbiorowe odprowadzanie ścieków z tych obiektów.
    Planowane zużycie wody: 33 310 m3
    Planowana ilość odprowadzanych ścieków: 52 764 m3
  5. Budowa drogi miejskiej na dz. nr 7-135/8 przy ul. Chopina w Kętrzynie - wykonanie odcinka kanalizacji deszczowej od osadnika OS1 do wylotu kanalizacji do rzeki Guber
    Zamawiający: Gmina Miejska Kętrzyn, Kętrzyn
    1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odcinka kanalizacji deszczowej pomiędzy osadnikiem OS1 a wylotem kanalizacji do rzeki Guber na działce 135/8 w obrębie 7 m. Kętrzyn wg dokumentacji projektowej opracowanej przez NEOX Spółka z o.o. W zakres robót wchodzą: 1.1) Wykonanie osadnika OS1, 1.2) Wykonanie separatora SE1, 1.3) Wykonanie studni SD3, 1.4) Wykonanie kanalizacji na odcinkach: OS1-SE1, SE1-SD3, SD3- wylot. 1.5) Wykonanie wylotu kanalizacji deszczowej do rzeki Guber. W celu zabezpieczenia przed silnym działaniem strumieni przepływającej wody i osuwaniem skarpy wylot kanalizacji w promieniu 1,5 m od krańców rury i skarpę poniżej na szerokości 3 m należy zabezpieczyć przez ułożenie bruku na betonie C12/15 (B15) z wypełnieniem spoin zaprawą cementową M7. Podstawę skarpy zabezpieczyć krawężnikami. 1.6) Przy włazach studziennych OS1 i SE1 w promieniu 2 m od włazu utwardzenie nawierzchni drogi z kruszywa łamanego lub mieszanki kruszyw do mechanicznej stabilizacji. Nawierzchnia powinna być stabilna, twarda, nadawać się do ruchu pojazdów w każdych warunkach pogodowych. 1.7) Zasyp wykopów zgodnie z wymaganiami Zamawiającego (zapis nadrzędny względem dokumentacji projektowej): Roboty w drogach i chodnikach mają być zasypywanie 100% nową pospółką. Jeśli grunt rodzimy nadaje się do wbudowania w drogach (niewysadzinowy, zagęszczalny, bez cząstek organicznych) uzgodnić z Zamawiającym na danych odcinkach możliwość zasypywania gruntem rodzimym. Wymagany wskaźnik zagęszczenia przez inwestora: a) w drogach, chodnikach i nawierzchniach gruntowych służących do ruchu pieszego lub jezdnego: -górna warstwa do 1,2 m od powierzchni terenu docelowego: Is większe lub równe 1,00, - poniżej 1,2 m: Is większe lub równe 0,98, b) w terenach zielonych dopuszczalny zasyp gruntem rodzimym: - Is większe lub równe 0,95. Uwaga nr 1 ! Jeżeli właściciel lub zarządca działki/drogi nie należącej do Zamawiającego lub inny podmiot decyzyjny będą wymagać wyższych parametrów zagęszczenia lub materiału na zasyp o lepszych parametrach niż Zamawiający - Wykonawca ma obowiązek dostosować się do tych wytycznych. Uwaga nr 2 ! Do Wykonawcy należy wywóz ziemi z wykopu. Miejsce, w które Wykonawca wywiezie ziemię nie będzie wskazane przez Zamawiającego, Wykonawca we własnym zakresie zagospodaruje tę ziemię. 1.8) Wykonanie dodatkowych dokumentów odbioru (poza wynikającymi z odnośnych przepisów i praktyki budowlanej): a) Geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza. 1.9) Uczestnictwo kierownika budowy we wszystkich spotkaniach i odbiorach w tym również przeprowadzanych przez instytucje zewnętrzne. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy zawiera dokumentacja projektowa pn.: /Budowa drogi zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego ulicy Chopina w Kętrzynie/ wykonana przez NEOX Spółka z o.o. z siedzibą 80-855 Gdańsk, ul. Wały Piastowskie 1/1508 - załącznik nr 7 do SIWZ i stanowiąca jej integralną część. W skład dokumentacji wchodzą: -Projekt budowlano-wykonawczy, - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - branża sanitarna, - Kartka z określeniem rodzaju osadnika, -Kartka z określeniem rodzaju separatora. 3. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno/eksploatacyjno/użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 4. Zamawiający dopuszcza ofertowanie materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej oraz SIWZ pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z uzyskanym pozwoleniem na budowę, zapewniają uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej i SIWZ oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcje, itd.), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, f) standardów emisyjnych, g) izolacyjności cieplnej. 5. Termin wykonania zamówienia. 5.1) Od dnia podpisania umowy nie później niż do dnia 20.12.2015 r. (przekazanie placu budowy nastąpi nie później niż 3 dni robocze po podpisaniu umowy)
  6. Budowa zewnętrznej sieci kanalizacji sanitarnej - grawitacyjnej i tłocznej z infrastrukturą techniczną dla miejscowości Robawy gmina Reszel
    Zamawiający: Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o., Reszel
    1. Zadanie obejmuje wykonanie - sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej - rury SDR26 PE PN6 Ø 110 - 389,00 m, - sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej - rury PP SN8 Ø 160 - 940,80 m, - sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej - rury PP SN8 Ø 200 - 1381,55 m, - przepompownia ścieków - tłocznia KSB typ 02.2.02; 2. Szczegółowy zakres zamówienia opisany jest za pomocą dokumentów załączonych do SIWZ tj.: a) projekt budowlany, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, c) przedmiar robót
  7. Dostawy wody do obiektów będących w zarządzie Warmińsko - Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej i zbiorowego odprowadzania ścieków z tych obiektów.
    Zamawiający: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie, Kętrzyn
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wody do obiektów będących w zarządzie Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej z przeznaczeniem do celów gospodarczych i zbiorowe odprowadzanie ścieków z tych obiektów.
    Planowane zużycie wody - 33 772 m3
    Planowana ilość odprowadzanych ścieków - 55 959 m3
  8. Przebudowa kanalizacji deszczowej pomiędzy ulicami Zbożowa i Limanowskiego
    Zamawiający: Gmina Miejska Kętrzyn, Kętrzyn
    1) Opis przedmiotu zamówienia: Przebudowa sieci kanalizacji deszczowej pomiędzy ulicami Zbożową i Limanowskiego na działkach nr: 5/1, 251/10, 251/12 w obrębie 5 Miasta Kętrzyn oraz na działce nr 71 w obrębie 4 Miasta Kętrzyn wg dokumentacji projektowej opracowanej przez Zakład Obsługi Inwestycji KOMPLEX-BUD z siedzibą w Giżycku. W zakres robót wchodzą m.in.: 1.1) Wykonanie przejścia rurą osłonową dn. 1500 pod ulicą Mazowiecką metodą bezwykopową. 1.2) Budowa nowego kolektora deszczowego dn 1000 wraz z nowymi studniami. Elementy nadające się do ponownego wykorzystania Wykonawca przekaże Zamawiającemu i złoży je w miejscu przez niego wskazanym. Pozostałe odpady nie nadające się do ponownego wykorzystania Wykonawca zagospodaruje i w razie konieczności zutylizuje we własnym zakresie. Nie należy używać materiałów z rozbiórki do ponownego użycia. 1.3) Likwidacja nieczynnej sieci kanalizacji deszczowej. Zabetonowanie na końcach rur nieczynnych kanałów powstałych po przebudowie sieci deszczowej w celu uniknięcia wpłukiwania gruntu rodzimego. Rozebranie w górnej części nieczynnych studni, zasyp z odpowiednim zagęszczeniem (określony w dokumentacji projektowej wymagany wskaźnik zagęszczenia w zależności od lokalizacji studni) spodniej części tych studni. 1.4) Zasyp wykopów zgodnie z załącznikiem do dokumentacji z dn. 10.02.2015 r. Do Wykonawcy należy wywóz ziemi z wykopu. Miejsce, w które Wykonawca wywiezie ziemię nie będzie wskazane przez Zamawiającego, Wykonawca we własnym zakresie zagospodaruje tę ziemię. 1.5) Odtworzenie nawierzchni utwardzonych i innych elementów zagospodarowania terenu - zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 1 do umowy. 1.6) Przemyślana organizacja budowy. a) Do obowiązków Wykonawcy należy powiadomienie dysponentów sieci o rozpoczęciu robót, jeśli tego wymagali w załączonych do dokumentacji decyzjach. b) Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania warunków wydanych przez jednostki uzgadniające, opiniujące oraz właścicieli terenów, na których prowadzone będą prace związane z budową przewodu kanalizacyjnego. c) Na Wykonawcy spoczywa obowiązek uzyskania, w imieniu Zamawiającego, zezwolenia na zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia Robót oraz opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu. d) W ramach Ceny Kontraktowej Wykonawca wykona objazdy/przejazdy, przejścia dla pieszych, oznakowanie i zabezpieczenie terenu robót oraz związanego z tym systemu tymczasowych oznaczeń poziomych i pionowych oraz ich likwidację po zakończeniu robót. e) Wykonawca na własny koszt i na bieżąco będzie usuwał wszelkie zanieczyszczenia spowodowane pracą środków transportu na terenie i poza Terenem Budowy 1.7) Wykonanie dodatkowych dokumentów odbioru - geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza oraz inne dokumenty wynikające z odnośnych przepisów i praktyki budowlanej. 1.8) Uczestnictwo kierownika budowy we wszystkich spotkaniach i odbiorach w tym również przeprowadzanych przez instytucje zewnętrzne. 2) Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa pn.: Budowa i przebudowa kolektora deszczowego w ul. Zbożowej i Limanowskiego w Kętrzynie wykonana przez Zakład Obsługi Inwestycji KOMPLEX-BUD z siedzibą w Giżycku. - załącznik nr 1 do umowy i stanowiąca jej integralną część. W skład dokumentacji wchodzą: a) Projekt budowlany wykonawczy branży sanitarnej, b) Projekt budowlany wykonawczy - odbudowa nawierzchni drogowej, c) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, d) Załącznik do dokumentacji z dn. 10.02.2015 r., e) Mapa uzbrojenia terenu wydrukowana przez Zamawiającego w lutym 2015 r., f) Dokumentacja fotograficzna miejsca inwestycji, g) Projekt tymczasowej organizacji ruchu (można wykorzystać przy realizacji inwestycji). 5) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno /eksploatacyjno /użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 6) Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej oraz SIWZ pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z uzyskanym pozwoleniem na budowę, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej i SIWZ oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcje, itd.), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, f) standardów emisyjnych, g) izolacyjności cieplnej. 7) Zamówienie winno być zrealizowane w terminie 80 dni kalendarzowych od dnia przekazania placu budowy (lub w przypadku nie zgłoszenia się Wykonawcy na wyznaczony termin przekazania placu budowy w okresie 80 dni od dnia podpisania umowy). Ustala się, że przekazanie placu budowy nastąpi po dokonaniu zgłoszeń przez Zamawiającego rozpoczęcia robót w instytucjach Nadzoru Budowlanego i zwrocie przez te instytucje dzienników budowy, nie później jednak niż 01.06.2015r.
  9. Budowa kolektora deszczowego Daszyńskiego II
    Zamawiający: Gmina Miejska Kętrzyn, Kętrzyn
    1) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia Budowa kolektora deszczowego Daszyńskiego II obejmuje przebudowę sieci kanalizacji deszczowej pomiędzy ulicami Daszyńskiego i Powstańców Warszawy na działkach nr: 336/2 465, 457/10, 457/11, 458, 459/1, 457/9 457/12, 457/14, 451/5, 453/4, 445/9 w obrębie 6 Miasta Kętrzyn wg dokumentacji projektowej opracowanej przez Biuro Inżynierii Sanitarnej Jarosława Michnicz z siedzibą w Giżycku. W zakres robót wchodzą m.in.: 1.1) Budowa nowego kolektora deszczowego dn 500 wraz z nowymi studniami. Elementy nadające się do ponownego wykorzystania Wykonawca przekaże Zamawiającemu i złoży je w miejscu przez niego wskazanym. Pozostałe odpady nie nadające się do ponownego wykorzystania Wykonawca zagospodaruje i w razie konieczności zutylizuje we własnym zakresie. Nie należy używać materiałów z rozbiórki do ponownego użycia. 1.2) Zasyp wykopów zgodnie z wymaganiami Zamawiającego (zapis nadrzędny względem dokumentacji projektowej): Roboty w drogach i chodnikach mają być zasypywane 100% nową pospółką. Jeśli grunt rodzimy nadaje się do wbudowania w drogach (niewysadzinowy, zagęszczalny, bez cząstek organicznych) uzgodnić z Zamawiającym na danych odcinkach możliwość zasypywania gruntem rodzimym. Wymagany wskaźnik zagęszczenia przez inwestora: a) w drogach, chodnikach i nawierzchniach gruntowych służących do ruchu pieszego lub jezdnego: - górna warstwa, do 1,2 m od powierzchni terenu docelowego: Is większe lub równe 1,00 - poniżej 1,2 m: Is większe lub równe 0,98 b) w terenach zielonych dopuszczalny zasyp gruntem rodzimym: - Is większe lub równe 0,95 Uwaga nr 1 Jeżeli właściciel lub zarządca działki/drogi nie należącej do Zamawiającego lub inny podmiot decyzyjny będą wymagać wyższych parametrów zagęszczenia lub materiału na zasyp o lepszych parametrach niż Zamawiający - Wykonawca ma obowiązek dostosować się do tych wytycznych. Uwaga nr 2 Do Wykonawcy należy wywóz ziemi z wykopu. Miejsce, w które Wykonawca wywiezie ziemię nie będzie wskazane przez Zamawiającego, Wykonawca we własnym zakresie zagospodaruje tę ziemię. 1.3) Odtworzenie nawierzchni utwardzonych i innych elementów zagospodarowania terenu - zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 1 do umowy. Uwaga nr 1 Przy odtwarzaniu nawierzchni na sięgaczu od ulicy Daszyńskiego od studni D2istn w kierunku południowym na długości około 90 metrów wymagane jest rozebranie kostki polbrukowej na całej szerokości jezdni. Krawężniki ze względu na ustalone rzędne powinno się pozostawić (uszkodzone krawężniki wymienić). Nawierzchnię z polbruku następnie należy odtworzyć na całej szerokości jezdni ze zdemontowanej kostki. Nie dopuszcza się odtworzenia nawierzchni liniowo (jedynie w miejscu wykopów). Jeżeli kostka w wyniku demontażu, przechowywania i odtworzenia zostanie uszkodzona - należy wymienić/uzupełnić na nową. Uwaga nr 2 Włączenie do studni D1istn należy wykonać metodą bezwykopową ze względu na wykonaną nową nawierzchnię asfaltową. Uwaga nr 3 Włączenie do studni D2istn należy wykonać bez rozbiórki nawierzchni asfaltowej. 1.4) Przemyślana organizacja budowy. a) Do obowiązków Wykonawcy należy powiadomienie dysponentów sieci o rozpoczęciu robót, jeśli tego wymagali w załączonych do dokumentacji decyzjach. b) Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania warunków wydanych przez jednostki uzgadniające, opiniujące oraz właścicieli terenów, na których prowadzone będą prace związane z budową przewodu kanalizacyjnego. c) Na Wykonawcy spoczywa obowiązek uzyskania, w imieniu Zamawiającego, zezwolenia na zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia Robót oraz opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu. d) W ramach Ceny Ofertowej Wykonawca wykona objazdy/przejazdy, przejścia dla pieszych, oznakowanie i zabezpieczenie terenu robót oraz związanego z tym systemu tymczasowych oznaczeń poziomych i pionowych oraz ich likwidację po zakończeniu robót. e) Wykonawca na własny koszt i na bieżąco będzie usuwał wszelkie zanieczyszczenia spowodowane pracą środków transportu na terenie i poza Terenem Budowy 1.5) Wykonanie dodatkowych dokumentów odbioru - geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza oraz inne dokumenty wynikające z odnośnych przepisów i praktyki budowlanej. 1.6) Uczestnictwo kierownika budowy we wszystkich spotkaniach i odbiorach w tym również przeprowadzanych przez instytucje zewnętrzne. 2) Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa pn.: Kolektor deszczowy II od ul. Daszyńskiego do ul. Powstańców Warszawy w Kętrzynie wykonana przez Biuro Inżynierii Sanitarnej Jarosława Michnicz z siedzibą w Giżycku - załącznik nr 1 do umowy i stanowiąca jej integralną część. W skład dokumentacji wchodzą: - Projekt budowlany wykonawczy branży sanitarnej, - Projekt odtworzenia nawierzchni, - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, - Mapa uzbrojenia terenu wydrukowana przez Zamawiającego w lutym 2015 r., - Dokumentacja fotograficzna miejsca inwestycji, - Projekt tymczasowej organizacji ruchu (można wykorzystać przy realizacji inwestycji). 3) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno eksploatacyjno użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 4) Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej oraz SIWZ pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z uzyskanym pozwoleniem na budowę, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej i SIWZ oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcje, itd.), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, f) standardów emisyjnych, g) izolacyjności cieplnej. 5) Zamówienie winno być zrealizowane w terminie 150 dni kalendarzowych od dnia przekazania placu budowy (lub w przypadku nie zgłoszenia się Wykonawcy na wyznaczony termin przekazania placu budowy w okresie 150 dni od dnia podpisania umowy). Ustala się, że przekazanie placu budowy nastąpi po dokonaniu zgłoszeń przez Zamawiającego rozpoczęcia robót w instytucjach Nadzoru Budowlanego i zwrocie przez te instytucje dzienników budowy, nie później jednak niż 01.06.2015r.
  10. Wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę sieci kanalizacji deszczowej wokół Jeziora Kętrzyńskiego
    Zamawiający: Gmina Miejska Kętrzyn, Kętrzyn
    1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę sieci kanalizacji deszczowej wokół Jeziora Kętrzyńskiego w skład której wchodzą: a) Projekt koncepcyjny (dostarczony na etapie uzgadniania koncepcji) /2 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie pdf. b) Aktualizacja mapy zasadniczej do celów projektowych. c) Uzyskanie wymaganych przepisami Prawa budowlanego i przepisami odrębnymi decyzji, opinii, uzgodnień, zezwoleń, warunków i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie obowiązujących przepisów, niezbędnych do otrzymania decyzji zatwierdzającej projekt budowlany inwestycji i udzielającej pozwolenia na budowę (w tym uzyskanie niezbędnych warunków technicznych dla przyłączenia projektowanych obiektów do sieci wod-kan, gazowej, c.o., elektrycznej i telekomunikacyjnej, uzgodnienia lokalizacji tras infrastruktury technicznej w Zespole Uzgadniania Dokumentacji Projektowej, pozwolenia na ewentualną wycinkę drzew, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia o ile będzie wymagana i inne niewymienione dokumenty niezbędne do otrzymania pozwolenia na budowę i realizacji budowy). d) Wypisy z rejestru gruntów. e) Projekt budowlano-wykonawczy branży sanitarnej (zawierający niezbędne obliczenia hydrauliczne, m.in. szczegółowe obliczenia ilości wód ze zlewni) /6 egz. w wersji papierowej + 1 egz. wersji elektronicznej w formacie pdf. f) Projekt budowlano-wykonawczy branży drogowej (dotyczący odtworzenia nawierzchni utwardzonych zaakceptowany przez Zarządców Dróg /6 egz. w wersji papierowej + 1 egz. wersji elektronicznej w formacie pdf. g) Projekt organizacji ruchu do projektowanego zadania zaakceptowany przez Komendę Powiatową Policji oraz Zarządców dróg w obrębie których wprowadzona będzie tymczasowa organizacja ruchu /6 egz. w wersji papierowej + 1 egz. wersji elektronicznej w formacie pdf. h) Projekty branżowe (jako oddzielne opracowania lub jako część projektu budowlano-wykonawczego branży sanitarnej lub drogowej uwzględniające rozwiązania kolizji z wszelkiego rodzaju elementami uniemożliwiającymi zaprojektowanie kolektora oraz projekty niezbędnych dodatkowych elementów takich jak np. przepompownie) /6 egz. w wersji papierowej + 1 egz. wersji elektronicznej w formacie pdf. i) Przedmiar robót do każdej z branży /2 egz. w wersji papierowej + 1 egz. wersji elektronicznej w formacie pdf. j) Kosztorys inwestorski do każdej z branży /2egz.w wersji papierowej + 1 egz. wersji elektronicznej (format kosztorysowy, najlepiej ath oraz format pdf), k) Szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót dla każdej z branży /6 egz.w wersji papierowej + 1 egz. wersji elektronicznej w formacie pdf. l) Informację Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia /6 egz. w wersji papierowej + 1 egz. wersji elektronicznej w formacie pdf. 2) W rozwiązaniach projektowych winny być wskazane wyroby budowlane dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania. W dokumentacji projektowej winny być określone jedynie parametry techniczne i wymagania funkcjonalne zastosowanych wyrobów, bez wskazywania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia wyrobów. W przypadku braku takiej możliwości, Wykonawca może wskazać nazwy handlowe typowych wyrobów, ustalając jednocześnie prawo zastosowania wyrobów równoważnych. 3) Dokumentacja projektowa powinna być zaopatrzona w decyzję o pozwoleniu na budowę wydaną przez właściwy organ. 4) Szczegółowe informacje dotyczące wykonania zamówienia zawierają istotne postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ oraz PFU stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 5) Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie inwentaryzacji budowlanych dla potrzeb projektu, dokonanie oceny stanu technicznego i obliczeń wytrzymałościowych elementów konstrukcyjnych dla potrzeb sporządzanych dokumentacji, itp., uzyskanie map dla celów projektowych, wypisy, wyrysy, uzgodnienia, decyzje, oceny, opinie, badania i innych dokumentów niezbędnych dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, jak również pełnienie nadzorów autorskich podczas realizacji zadań objętych przedmiotem zamówienia oraz współpracę z Zamawiającym przy opracowaniu dokumentów dla instytucji finansujących. 6) Dokumentacja projektowa winna być opracowana przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia zawodowe zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami, w tym przepisami prawa Wspólnoty Europejskiej. 7) Obowiązki projektanta na etapie opracowania dokumentacji projektowej: a) Przed przystąpieniem do sporządzenia właściwego projektu Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu do zatwierdzenia projekt wstępny (koncepcję) i uzyskać jego akceptację. b) Przed złożeniem dokumentacji do pozwolenia na budowę, Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu do zatwierdzenia dokumentację projektową i uzyskać jego akceptację. c) Zamawiający oczekuje autorskich, nowatorskich i nowoczesnych rozwiązań architektonicznych, technologicznych i funkcjonalnych, d) Projektant zobowiązany jest do zorganizowania minimum jednego spotkania roboczego z Zamawiającym na etapie sporządzenia dokumentacji projektowej w celu omówienia przyjętej koncepcji, rozwiązań projektowych i materiałowych, które muszą zakończyć się spisaniem protokółu, podpisanym przez strony
  11. Przebudowa budynku dworca kolejowego branża konstrukcyjno budowlana - zamówienie uzupełniające
    Zamawiający: Gmina Miejska Kętrzyn, Kętrzyn
    1. Przedmiotem zamówienia: Przebudowa budynku dworca kolejowego branża konstrukcyjno- budowlana - zamówienie uzupełniające jest wykonanie kompleksowego remontu pomieszczenia o numerze 2/12 - sala konferencyjna oraz pomieszczenia 1/07 - gastronomia w zakresie branży konstrukcyjno budowlanej, stanowiące powtórzenie przedmiotu zamówienia podstawowego objętego zamówieniem ZIN.271.22.2014. 2. Szczegółowy zakres zamówienia w zakresie branży konstrukcyjno budowlanej pomieszczenia o numerze 2/12 - sala konferencyjna oraz pomieszczenia 1/07 - gastronomia określa dokumentacja projektowa pn.: Projekt budowlany i wykonawczy remontu i przebudowy zabytkowego budynku dworca oraz remontu, przebudowy i zmiany sposobu użytkowania budynku sanitariatów na budynek usługowy z zapleczem technicznym PKP, wraz ze zmianą sposobu zagospodarowania terenu wykonana przez architekt Wandę Grodzką prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą: Zakład Usług Technicznych Architekt Wanda Grodzka z siedzibą w 80-541 Gdańsk Nowy Port, ul. Bliska 1B/5 - załącznik nr 1 do istotnych postanowień umowy i stanowiący ich integralną część. 3. Proponowany termin realizacji zamówienia uzupełniającego od dnia podpisania umowy do dnia 31.10.2014r.
  12. Przebudowa budynku dworca kolejowego branża sanitarna - zamówienie uzupełniające
    Zamawiający: Gmina Miejska Kętrzyn, Kętrzyn
    1. Przedmiotem zamówienia: Przebudowa budynku dworca kolejowego branża sanitarna - zamówienie uzupełniające jest wykonanie kompleksowego remontu pomieszczenia o numerze 2/12 - sala konferencyjna oraz pomieszczenia 1/07 - gastronomia w zakresie branży sanitarnej, stanowiące powtórzenie przedmiotu zamówienia podstawowego objętego zamówieniem ZIN.271.22.2014. 2. Szczegółowy zakres zamówienia w zakresie branży sanitarnej pomieszczenia o numerze 2/12 - sala konferencyjna oraz pomieszczenia 1/07 - gastronomia określa dokumentacja projektowa pn.: Projekt budowlany i wykonawczy remontu i przebudowy zabytkowego budynku dworca oraz remontu, przebudowy i zmiany sposobu użytkowania budynku sanitariatów na budynek usługowy z zapleczem technicznym PKP, wraz ze zmianą sposobu zagospodarowania terenu wykonana przez architekt Wandę Grodzką prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą: Zakład Usług Technicznych Architekt Wanda Grodzka z siedzibą w 80-541 Gdańsk Nowy Port, ul. Bliska 1B/5 - załącznik nr 1 do istotnych postanowień umowy i stanowiący ich integralną część. 3. Proponowany termin realizacji zamówienia uzupełniającego od dnia podpisania umowy do dnia 31.10.2014r.
  13. Konserwacja miejskiej sieci kanalizacji deszczowej Gminy Miejskiej Kętrzyn
    Zamawiający: Gmina Miejska Kętrzyn, Kętrzyn
    1) Przedmiot zamówienia obejmuje utrzymanie w stałej drożności, systematyczne oczyszczanie oraz konserwacja urządzeń kanalizacji deszczowej Gminy Miejskiej Kętrzyn, wraz z załadunkiem i wywozem nieczystości. 2) Szczegółowe informacje o sieci kanalizacji deszczowej Gminy Miejskiej Kętrzyn oraz dotyczące wykonania zamówienia zawarte są w istotnych postanowieniach umowy stanowiących- zał. nr 7 do SIWZ. 3) Przed złożeniem oferty, Wykonawca winien zapoznać się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, przedmiotem zamówienia, ogólnymi warunkami umowy jak również uzyskać inne niezbędne informacje potrzebne dla sporządzenia oferty. Zakłada się, że Wykonawca uwzględnił w ofercie dane udostępnione przez Zamawiającego oraz warunki lokalne rozpoznane we własnym zakresie
  14. Przebudowa budynku dworca kolejowego
    Zamawiający: Gmina Miejska Kętrzyn, Kętrzyn
    1) Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa budynku dworca kolejowego położonego w Kętrzynie przy ulicy Dworcowej 10 oraz remont i przebudowa budynku sanitariatów zlokalizowanego przy budynku dworca w Kętrzynie z podziałem na cztery poniżej wskazane części: Część I Branża konstrukcyjno budowlana; Część II Branża sanitarna; Część III Branża elektryczna i teletechniczna; Część IV Zewnętrzna stolarka otworowa - okienna i drzwiowa. 2) Opis części: Część I Branża konstrukcyjno budowlana obejmuje: 1. montaż ogrodzenia placu budowy 2. koordynacja wykonawców w pozostałych branżach; 3. Uczestnictwo kierownika budowy we wszystkich spotkaniach i odbiorach przeprowadzanych przez instytucje zewnętrzne tj. Państwową Straż Pożarną, PINB, SANEPID celem uzyskania ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 4. Opracowanie instrukcji obsługi i eksploatacji obiektu/budynku; 5. Opracowanie instrukcji przeciwpożarowej budynku; 6. Wyposażenie wyremontowanych pomieszczeń w niezbędny sprzęt gaśniczy; 7. Przedstawienie Zamawiającemu do akceptacji rozwiązań aranżacji wnętrz pomieszczeń budynków (kolorystyka ścian, posadzek, lokalizacja i kolorystyka elementów wystroju wnętrz, itp.). 8. Wykonanie dokumentów odbioru wynikających z przepisów prawa budowlanego, przepisów szczegółowych i praktyki budowlanej; 9. W myśl ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2012 r. poz.21 ze zm.) elementy powstałe z rozbiórki nie są odpadami niebezpiecznymi. Odpady nie nadające się do ponownego wykorzystania Wykonawca zagospodaruje i w razie konieczności zutylizuje we własnym zakresie. Zakazuje się używać materiałów z rozbiórki do wykonania przedmiotu zamówienia. BUDYNEK GŁÓWNY DWORCA 1. roboty rozbiórkowe niezbędne do wykonania poniższego zakresu robót; 2. budowa wszystkich nowych kominów wentylacyjnych i spalinowych; 3. montaż stolarki otworowej wewnętrznej w remontowanych pomieszczeniach; 4. kompletny remont pomieszczeń piwnicznych o numerach: -1/09, -1/10, -1/15, -1/16 ; 5. odgruzowanie wszystkich pomieszczeń piwnicznych; 6. kompletny remont pomieszczeń parteru o numerach: 1/08, 1/09, 1/10, 1/11, 1/12, 1/13, 1/14, 1/15, 1/16, 1/17, 1/18, 1/19, 1/20, 1/21, 1/23; 7. kompletny remont pomieszczeń piętra o numerach: 2/13, 8. wykonanie remontu ściany słupowo - ryglowej; 9. wykonanie ściany sali konferencyjnej od strony poczekalni; 10. wykonanie stropu nad piętrem w części zachodniej budynku (nad pomieszczeniami od numeru 2/01 do 2/12) w zakresie wszystkich jego warstw bez zabudowy GK w nieremontowanych pomieszczeniach łącznie z wymianą belek stropowych, wzmocnieniami belek stropowych opisanych dokumentacją projektową; 11. wykonanie witryn, balustrad, stolarki otworowej, w częściach remontowanych budynku; 12. wykonanie robót konstrukcyjnych w częściach remontowanych budynku; 13. remont konstrukcji dachu pomiędzy ściana słupowo - ryglową a ścianą witrynową sali konferencyjnej; 14. wykonanie robót konstrukcyjnych nadproży w ścianach zewnętrznych; 15. wykonanie wzmocnień i przebudowy konstrukcji dachu nad pomieszczeniami od numeru 2/01 do 2/12 łącznie z konstrukcją więźby przy czerpni i wyrzutni powietrza w zakresie opisanym dokumentacją projektową. BUDYNEK SANITARIATÓW 1. roboty rozbiórkowe w całym budynku od wewnątrz; 2. wykonanie nowego podziału funkcyjnego w postaci wykonania ścian wewnętrznych; 3. wykonanie wentylacji; 4. wykonanie kompletnego remontu pomieszczeń 1/07, 1/08, 1/09; 5. montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej w remontowanych pomieszczeniach; 6. wykonanie robót konstrukcyjnych w częściach remontowanych budynku; 7. wykonanie kompletnego stropu w remontowanych pomieszczeniach; 8. wykonanie wzmocnienia całej konstrukcji dachu; 9. wykonanie nadproży w otworach zewnętrznych budynku; Część II Branża sanitarna obejmuje: 1. wykonanie przyłącza wodociągowego oraz sieci wodociągowej pomiędzy budynkiem dworca a budynkiem sanitariatów; 2. wykonanie dwóch przyłączy kanalizacji sanitarnej do budynku dworca oraz jednego przyłącza kanalizacji sanitarnej do budynku sanitariatów; 3. wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej oraz sieci kanalizacji deszczowej; 4. wykonanie kompletnej technologii kotłowni; 5. wykonanie instalacji wodno - kanalizacyjnej związanej z funkcjonowaniem remontowanych pomieszczeń łącznie z urządzeniami, armaturą i białym montażem; 6. we wszystkich remontowanych pomieszczeniach WC do wyceny należy przyjąć wc - ty z systemem podtynkowym spłuczki, umywalki z półpostumentem zakrywającym syfony oraz możliwością montażu baterii, baterie umywalkowe sterowane fotokomórką, pojemniki na środki czystości, elektryczne osuszacze do rąk; 7. budowa wszystkich pionów kanalizacji sanitarnej łącznie z wyprowadzeniem ponad połać dachową - zgodnie z dokumentacją projektową. Do wyceny nie należy przyjmować montażu separatora tłuszczów i przepompowni ścieków technologicznych w pomieszczeniu -1/04 oraz zestawu hydroforowego. 8. wykonanie instalacji hydrantowej wraz z wyposażeniem w pomieszczeniach przeznaczonych do remontu; 9. wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego wraz z wyposażeniem w pomieszczeniach przeznaczonych do remontu; 10. wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach przeznaczonych do remontu; 11. do pomieszczeń 1/06, 1/07 należy tylko wyprowadzić wszystkie instalacje i zaślepić w celu umożliwienia przyszłej rozbudowy; 12. w przypadku gdy dana instalacja nie kończy się w remontowanym pomieszczeniu należy ją tylko wyprowadzić do najbliższego pomieszczenia nieremontowanego i zaślepić; 13. Przedstawienie Zamawiającemu do akceptacji rozwiązań aranżacji wnętrz pomieszczeń budynków (wygląd zlewów, ustępów, armatury, itp.). 14. Wykonanie dokumentów odbioru wynikających z przepisów prawa budowlanego, przepisów szczegółowych i praktyki budowlanej; 15. W myśl ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2012 r. poz.21 ze zm.) elementy powstałe z rozbiórki nie są odpadami niebezpiecznymi. Odpady nie nadające się do ponownego wykorzystania Wykonawca zagospodaruje i w razie konieczności zutylizuje we własnym zakresie. Zakazuje się używać materiałów z rozbiórki do wykonania przedmiotu zamówienia. Część III Branża elektryczna i teletechniczna obejmuje: 1. wykonanie elektroenergetycznych linii kablowych zewnętrznych ze złącza kablowego do rozdzielnicy głównej budynku i z rozdzielnicy głównej do poszczególnych rozdzielnic zlokalizowanych w budynku sanitariatów oraz związanych z przeniesienie urządzeń elektroenergetycznych PKP; 2. wykonanie okablowania związanego z iluminacją budynku - w wycenie nie należy uwzględniać opraw iluminacji, 3. wykonanie rozdzielnicy głównej budynku; 4. przeniesienie wszystkich urządzeń elektroenergetycznych PKP SA z budynku dworca do budynku sanitariatów w zakresie opisanym dokumentacją projektową; 5. wykonanie wewnętrznej linii zasilania oraz rozdzielnicy R.KT i wszystkich instalacji związanych z funkcjonowaniem kotłowni; 6. wykonanie wewnętrznej linii zasilania oraz rozdzielnicy R.AD i wszystkich instalacji i urządzeń związanych z funkcjonowaniem pomieszczeń całej piwnicy i remontowanych pomieszczeń; 7. wykonanie wewnętrznej linii zasilania oraz rozdzielnicy R.HD i wszystkich instalacji i urządzeń związanych z funkcjonowaniem remontowanych pomieszczeń; 8. wykonanie wewnętrznej linii zasilania oraz rozdzielnicy R. POZ oraz urządzeń związanych z podtrzymaniem energii i wszystkich instalacji związanych z funkcjonowaniem remontowanych pomieszczeń; 9. wykonanie wewnętrznej linii zasilania oraz rozdzielnicy R.B2 i wszystkich instalacji i urządzeń związanych z funkcjonowaniem remontowanych pomieszczeń; 10. wykonanie wewnętrznej linii zasilania oraz rozdzielnicy R.EN i wszystkich instalacji i urządzeń związanych z funkcjonowaniem remontowanych pomieszczeń; 11. wykonanie wewnętrznej linii zasilania oraz rozdzielnicy R.TK i wszystkich instalacji i urządzeń związanych z funkcjonowaniem remontowanych pomieszczeń; 12. wykonanie pozostałych wewnętrznych linii zasilania w zakresie od rozdzielni głównej do miejsca lokalizacji danej rozdzielnicy; 13. wykonanie wewnętrznych linii instalacji teletechnicznej pomiędzy budynkiem dworca a budynkiem sanitariatów; 14. wykonanie robót związanych z branżą telekomunikacyjną w częściach remontowanych budynku; 15. przeniesienie wszystkich urządzeń TK TELEKOM Sp. z o.o. z budynku dworca do budynku sanitariatów; 16. montaż zestawów intercom w pomieszczeniach kasowych; 17. niezbędne do wykonania okablowanie branży telekomunikacyjne należy doprowadzić do miejsca zaprojektowanej szafy GPD również z wyremontowanego budynku sanitariatów. Na czas robót budowlanych należy przenieść aktualne przyłącza telekomunikacyjne do obsługi kasy PKP S.A. do pomieszczeń aktualnych kas spółki Arriva Sp. z o.o. z siedzibą w 87-100 Toruń, ul. Dąbrowskiego 8/24 zlokalizowanych w pomieszczeniach parteru o numerze 1/01, 1/02. Po wykonaniu remontu należy przenieść przyłącza telekomunikacyjne spółki Arriva Sp. z o.o. z siedzibą w 87-100 Toruń, ul. Dąbrowskiego 8/24 i kasy PKP S.A. do miejsca zaprojektowanej szafy GPD i uruchomić je poprzez nowo wykonane okablowanie telekomunikacyjne. UWAGA: Do wyceny nie należy przyjmować budowy szafy teletechnicznej 19 GPD zlokalizowanej na parterze oraz dostawy aparatów telefonicznych. 18. Wykonanie dokumentów odbioru wynikających z przepisów prawa budowlanego, przepisów szczegółowych i praktyki budowlanej; 19. W myśl ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2012 r. poz.21 ze zm.) elementy powstałe z rozbiórki nie są odpadami niebezpiecznymi. Odpady nie nadające się do ponownego wykorzystania Wykonawca zagospodaruje i w razie konieczności zutylizuje we własnym zakresie. Zakazuje się używać materiałów z rozbiórki do wykonania przedmiotu zamówienia. Część IV Zewnętrzna stolarka otworowa - okienna i drzwiowa obejmuje: 1. dostawę i montaż zewnętrznej stolarki otworowej okiennej i drzwiowej dla obydwu budynków; 2. Wykonanie dokumentów odbioru wynikających z przepisów prawa budowlanego, przepisów szczegółowych i praktyki budowlanej; 3. W myśl ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2012 r. poz.21 ze zm.) elementy powstałe z rozbiórki nie są odpadami niebezpiecznymi. Odpady nie nadające się do ponownego wykorzystania Wykonawca zagospodaruje i w razie konieczności zutylizuje we własnym zakresie. Zakazuje się używać materiałów z rozbiórki do wykonania przedmiotu zamówienia. 3) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia. 4) Szczegółowy zakres zamówienia dla każdej z czterech części zawiera dokumentacja projektowa pn.: Projekt budowlany i wykonawczy remontu i przebudowy zabytkowego budynku dworca oraz remontu, przebudowy i zmiany sposobu użytkowania budynku sanitariatów na budynek usługowy z zapleczem technicznym PKP, wraz ze zmianą sposobu zagospodarowania terenu wykonana przez Zakład Usług Technicznych Architekt Wanda Grodzka z siedzibą w 80-541 Gdańsk Nowy Port, ul. Bliska 1B/5 - załącznik nr 7 do SIWZ 5) Wycenę ofertową należy przygotować w oparciu o dokumentację projektową w zakresie określonym w SIWZ, wizję lokalną w terenie, wszelkie inne czynniki mające wpływ na prawidłowe wykonanie zamówienia. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji miejsca realizacji zadania i jego otoczenia w celu oszacowania na własną odpowiedzialność, na własny koszt i ryzyko wszystkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy, przy czym Zamawiający nie przewiduje spotkania wyjaśniającego, ani wizyty na miejscu realizacji zadania. Koszty odwiedzenia miejsca budowy poniesie Wykonawca. Załączone przedmiary robót stanowią jedynie dokument pomocniczy do przygotowania oferty i mogą nie obejmować wszystkich robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia. Jeżeli istnieją roboty, które Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności może przewidzieć na etapie zapoznania się z dokumentacją przetargową w tym w szczególności z dokumentacją projektową, ale nie objęte przedmiarami robót - Zamawiający nie będzie ich traktował jako roboty dodatkowe. Ponadto załączone przedmiary odnoszą się do całości robót opisanych dokumentacją projektową w przeciwieństwie do przedmiotu zamówienia opisanego niniejszym postępowaniem przetargowym. 6) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno /eksploatacyjno /użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 7) Termin wykonania zamówienia dla części I-IV: od dnia podpisania umowy do 15.10.2014r
  15. Przebudowa kanalizacji deszczowej w ulicy Reymonta w Kętrzynie
    Zamawiający: Gmina Miejska Kętrzyn, Kętrzyn
    1. Przedmiot zamówienia: Przebudowa kanalizacji deszczowej w ulicy Reymonta w Kętrzynie obejmuje wymianę starego kolektora deszczowego w ulicy Reymonta w Kętrzynie wg zakresu określonego na mapach sytuacyjnych (część 1/3, 2/3 i 3/3) stanowiących załączniki nr 7a, 7b i 7c do SIWZ. W zakres robót wchodzą m.in.: 1) Demontaż studni rewizyjnych dn 1200 mm - 4 szt. 2) Montaż nowych studni rewizyjnych betonowych dn 1200 mm - 4 szt. 3) Przebudowa studni na skrzyżowaniu Reymonta-Mazowiecka w zakresie montażu pierścienia odciążającego, pokrywy nastudziennej, włazu żeliwnego typu ciężkiego D-400 oraz spoinowanie elementów betonowych studni. 4) Demontaż rurociągu betonowego dn 500 mm (kolektor główny) - 433 mb. 5) Montaż rurociągu PVC dn 500 (kolektor główny) - 433 mb. 6) Demontaż rurociągu betonowego dn 200 mm (6 szt przykanalików) - 45 mb. 7) Montaż rurociągu PVC dn 200 mm (6 szt przykanalików) - 45 mb. 8) Montaż kształtek przejściowych beton/PVC dn 500 - 1 szt. 9) Montaż kształtek przejściowych beton/PVC dn 200 - 5 szt 10) Osadzenie w studniach tulei przejściowych dn 500 - 19 szt. 11) Osadzenie w studniach tulei przejściowych dn 200 - 7 szt (6 przyłączy). 12) Zasyp wykopów pospółką z zagęszczeniem (dla głębokości do 1,2 m od istniejącego terenu uzyskać wskaźnik zagęszczenia Is większe lub równe 1,0; na większych głębokościach Is większe lub równe 0,98) 13) Zagospodarowanie odpadów budowlanych (w tym ziemi z wykopu). Uwaga! Elementy nadające się do ponownego wykorzystania Wykonawca przekaże Zamawiającemu i złoży je w miejscu przez niego wskazanym. Pozostałe odpady nie nadające się do ponownego wykorzystania Wykonawca zagospodaruje i w razie konieczności zutylizuje we własnym zakresie. Ocena w tym zakresie należy do Zamawiającego. Zakazuje się używać materiałów z rozbiórki do wykonania przedmiotu zamówienia. 14) Wykonanie badań wskaźnika zagęszczenia gruntu - trzy pomiary w punkcie (na różnych głębokościach) na odcinku z mapy 1/3, trzy pomiary w punkcie (na różnych głębokościach) na odcinku z mapy 2/3, trzy pomiary w punkcie (na różnych głębokościach) na odcinku z mapy 3/3 - mapy stanowią załącznik nr 1 do umowy. Wykonać należy również pomiar wskaźnika zagęszczenia gruntu w trzech wskazanych przez Zamawiającego punktach. Łącznie w 12 podstawowych punktów pomiarowych. Ponadto w razie wątpliwości Zamawiającego co do stopnia zagęszczenia przez Wykonawcę gruntu, Wykonawca zobowiązuje się wykonać na swój koszt badania wskaźnika zagęszczenia gruntu w dodatkowo wskazanych przez Zamawiającego punktach. Uwaga! Wszystkie badania zaakceptowane mają być przez Generalnego Wykonawcę Robót Drogowych ulicy Reymonta. 15) Wykonanie protokołów, pomiarów, prób, rozruchów i innych określonych w przepisach budowlanych niezbędnych do odbioru robót dokumentów i czynności, w tym dokumentację geodezyjną powykonawczą. 16) Dbanie o porządek na terenie budowy oraz uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę, w tym dokonania na własny koszt renowacji uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac nawierzchni dróg, instalacji itp. 2. Szczegółowy zakres zamówienia określony jest w załączniku nr 8 do SIWZ - specyfikacji technicznej pt. kanalizacja deszczowa z przykanalikami - stanowiącym jej integralną część. 3. Wykonanie ww robót będzie się odbywać równolegle z robotami Generalnego Wykonawcy Robót Drogowych ulicy Reymonta. Harmonogram rzeczowo-terminowy robót należy uzgodnić i dostosować do Generalnego Wykonawcy Robót Drogowych ulicy Reymonta. Generalny Wykonawca zostanie wyłoniony w pierwszej połowie kwietnia w postępowaniu przetargowym przeprowadzonym przez Starostwo Powiatowe w Kętrzynie. 4. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji miejsca realizacji zadania i jego otoczenia w celu oszacowania na własną odpowiedzialność, na własny koszt i ryzyko wszystkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy, przy czym Zamawiający nie przewiduje spotkania wyjaśniającego, ani wizyty na miejscu realizacji zadania. Koszty odwiedzenia miejsca budowy poniesie Wykonawca. 5. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno/eksploatacyjno/użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych
  16. Dostawy wody do obiektów będących w zarządzie Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej i zbiorowego odprowadzania ścieków z tych obiektów
    Zamawiający: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie, Kętrzyn
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wody do obiektów będących w zarządzie Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej z przeznaczeniem do celów gospodarczych i zbiorowe odprowadzanie ścieków z tych obiektów.
    Wielkość: woda - 34 129 m3; ścieki - 56 448 m3.
  17. Dostawy wody do obiektów będących w zarządzie Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej i zbiorowego odprowadzania ścieków z tych obiektów
    Zamawiający: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie, Kętrzyn
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wody do obiektów będących w zarządzie Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej z przeznaczeniem do celów gospodarczych i zbiorowe odprowadzanie ścieków z tych obiektów.
    Wielkość: woda - 44 247 m3; ścieki - 73 333 m3.
  18. Zaprojektowanie i budowa wpustów ulicznych z przyłączami kanalizacji deszczowej na dz. nr 397 obr. 6 ul. Mielczarskiego w Kętrzynie
    Zamawiający: Gmina Miejska Kętrzyn, Kętrzyn
    1) Przedmiot zamówienia: Zaprojektowanie i budowa wpustów ulicznych z przyłączami kanalizacji deszczowej na dz. nr 397 obr. 6 ul. Mielczarskiego w Kętrzynie obejmuje: 1).1. wykonanie dokumentacji projektowej pod budowę wpustów ulicznych z przyłączami kanalizacji deszczowej na dz. nr 397 obr. 6 ul. Mielczarskiego w Kętrzynie, w zakresie i formie wymaganej odnośnymi przepisami prawa budowlanego, w skład której wchodzą: a) aktualizacja mapy zasadniczej do celów projektowych, b) projekt budowlany i wykonawczy /po 4 egzemplarze dla każdej z branż w formie papierowej + wersja elektroniczna w formacie PDF/, c) projekty branżowe oraz projekty rozwiązań kolizji, jeśli zaistnieją kolizje z urządzeniami technicznymi i podziemnymi / po 4 egzemplarze dla każdej z branż w formie papierowej + wersja elektroniczna w formacie PDF/, d) przedmiar robót dla każdej z branży / po 3 egzemplarze dla każdej z branż w formie papierowej + wersja elektroniczna w formacie PDF/, e) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla każdej z branży / po 3 egzemplarze dla każdej z branż w formie papierowej + wersja elektroniczna w formacie PDF/, f) informacja planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia / 6 egzemplarzy w formie papierowej + wersja elektroniczna w formacie PDF/, 1).2. Uzyskanie wymaganych przepisami Prawa budowlanego decyzji, opinii, uzgodnień, zezwoleń, warunków i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie obowiązujących przepisów, aktualnych map do celów projektowych, w tym decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia o ile będzie wymagana, niezbędnych do otrzymania decyzji pozwolenia na budowę. 1)3. Złożenie kompletnej dokumentacji projektowej do Starostwa Powiatowego w Kętrzynie, po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego i uzyskanie na rzecz Zamawiającego zezwolenia na budowę w myśl art. 29 ustawy Prawo budowlane. 1)4. Wykonanie wpustów ulicznych z przyłączami kanalizacji deszczowej i odtworzenie istniejących nawierzchni drogi, chodnika terenu zielonego - zgodnie z dokumentacją projektową. 2) Rodzaj zamówienia: Usługi projektowe inżynieryjne i roboty budowlane. 3) Miejsce/ lokalizacja robót budowlanych: dz. nr 397 obr. 6 miasto Kętrzyn. 4) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno - użytkowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 5) Szczegółowe informacje dotyczące wykonania zamówienia zawierają istotne postanowienia umowy- zał. nr 6 do SIWZ
  19. Zaprojektowanie i wykonanie boisk sportowych w ramach programu Budowy Kompleksów Sportowych MOJE BOISKO-ORLIK 2012 przy Szkole Podstawowej nr 3, ul. Bydgoska 1 w Kętrzynie
    Zamawiający: Gmina Miejska Kętrzyn, Kętrzyn
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.1. wykonanie dokumentacji projektowej adaptacji projektu typowego-powtarzalnego pt.: Projekt architektoniczno-budowlany boisk sportowych Orlik 2012 wykonanego przez pracownię Kulczyński Architekci Sp. z o.o., ul. Zgoda 4m2. 00-018 Warszawa do warunków miejscowych w obrębie nieruchomości Szkoły Podstawowej nr 3 w Kętrzynie zlokalizowanej przy ul. Bydgoskiej 1 (boisko - do piłki nożnej, boisko wielofunkcyjne do siatkówki i koszykówki, zaplecze sanitarno-szatniowe) w ramach programu Ministerialnego Moje Boisko Orlik 2012, w zakresie i formie określonych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym - załączniku nr 1 do SIWZ oraz zgodnie z wytycznymi i komunikatami Ministerstwa Sportu i Turystyki, zamieszczonymi na stronie internetowej www.orlik2012.pl. 1.2. Złożenie kompletnej dokumentacji projektowej do Starostwa Powiatowego w Kętrzynie, po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego i uzyskanie pozwolenia na budowę na rzecz Zamawiającego. 1.3. Na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej i pozwolenia na budowę wykonanie robót budowlanych obejmujących: 1.3.1. Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0m x 62,0m o powierzchni 1860m2 (pole gry 26,0m x 56,0m). - podbudowa przepuszczalna - nawierzchnia do piłki nożnej - sztuczna trawa Wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa (wypełnienie traw zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport lub ISA - Sport lub Sports Labs Ltd.) 2. Typ włókna: monofil 2. Skład chemiczny włókna: polietylen 3. Ciężar włókna: min. 11.000 Dtex, 4. Gęstość trawy: min. 97.000 włókien /m2 - obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska - wyposażenie - bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki - siatki do bramek - 2 sztuki 1.3.2. Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach: 19,1m x 32,1m o powierzchni 613,11m2 (pole gry 15,1m x 28,1m). - podbudowa przepuszczalna - nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego i technologia układania nawierzchni: Technologia typu EPDM - nawierzchnia gładka, przepuszczalna dla wody, wykonana dwuwarstwowo. W przypadku zastosowania podbudowy przepuszczalnej nawierzchnie tego typu należy wykonać na podbudowie elastycznej typu ET o grubości min. 30 mm. Dolna warstwa z granulatu SBR min 7 mm, górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM min. 7 mm. - wyposażenie do piłki koszykowej - obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy - 2 sztuki - tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm - 2 sztuki - mechanizm regulacji wysokości - 2 sztuki - konstrukcja do koszykówki montowana w tulejach - 2 sztuki - wyposażenie do piłki siatkowej - słupki do siatkówki, aluminiowe, wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka) - 2 sztuki - siatka do siatkówki - 1 sztuka 1.3.3. Oświetlenie terenu Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 8 masztach o wysokości min. 11 m. 1.3.4. Chodniki Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener (na odpadki stałe) - kostka brukowa gr. min 6 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym. 1.3.5. Budowa budynku sanitarno-szatniowego. 1.3.6. Wykonanie robót adaptacyjnych istniejących pomieszczeń zaplecza w budynku Szkoły na pomieszczenia sanitarno - szatniowe. 1.3.7. Wykonanie bieżni na 60m i skoczni do skoku w dal. 1.3.8. Wykonanie przyłącza wodociągowo-kanalizacyjnego do budynku zaplecza sanitarno-szatniowego. 1.3.9. Wykonanie odwodnienia terenu (drenaż pod boiskami i terenu) i przyłącza do miejskiej sieci kanalizacji deszczowej. 1.3.10. Wykonanie przyłącza elektrycznego zasilania oświetlenia boisk i zaplecza sanitarno-szatniowego. 1.3.11. Wykonanie monitoringu wizyjnego boisk. 1.3.12. Wykonanie ogrodzenia wokół boisk 1.3.13. Wykonanie zjazdu i drogi dojazdowej do boisk sportowych 2.4. Wymagane okresy gwarancji 2.4.1. w zakresie elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punktach od 1.3.1do 1.3.13 z wyłączeniem punktu 1.3.5. -Budowa budynku sanitarno-szatniowego. - na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wymagany okres gwarancji wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. - na nawierzchnie syntetyczne oraz granulat użyty do wypełnienia nawierzchni ze sztucznej trawy - wymagany okres gwarancji wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 2.4.2. w zakresie punktu 1.3.5 -Budowa budynku sanitarno-szatniowego. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego..

Inne osoby dla Adamczyk (1000 osób):