Kogo reprezentuje osoba

Adamczyk Gabriela Elżbieta

w KRS

Gabriela Elżbieta Adamczyk

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Gabriela
Drugie imię:Elżbieta
Nazwisko:Adamczyk
Płeć:Kobieta
Rok urodzenia:1956 r., wiek 63 lata
Miejscowości:Głuchołazy (Opolskie), Strzelce Opolskie (Opolskie)
Przetargi:6 w poprzednich firmach
Reprezentowała:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bedrunka Hubert Wincenty, Dorosz Stanisław, Firlej Bogusława Ewa, Krysowaty Władysław Eugeniusz, Mularczyk Mieczysław, Pyclik Władysław, Płatkowska Elżbieta Teresa, Rogucka Maria, Sówka Zygmunt, Szul Stanisław, Walczak Kazimierz, Wnęk Eugenia

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zuziak Eugeniusz Paweł
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Adamska Patrycja Ilona, Adler Sabina, Babik Elżbieta Katarzyna, Barska Maria Krystyna, Bedrunka Hubert Wincenty, Bojdunik Janina, Bojer Anna, Bretsznajder Anna, Broncel Agnieszka, Czyżewska Jadwiga Janina, Drzymała Joachim, Dudrak Elżbieta Maria, Fandrych Edyta Ewa, Firlej Bogusława Ewa, Foltyn Ewelina Dorota, Gaida Małgorzata Karina, Garbacz Józef, Glik Ewa Agnieszka, Greitzke Piotr, Gruszka Łącznie Z, Grzesista Jolanta Jadwiga, Jaksa Irena, Jakubiak Monika Barbara, Janiszewska Chaj Agnieszka Izabela, Jarosz Jerzy Jan, Jochem Anna Maria, Kaczmarczyk Barbara, Klimasara Aldona, Kokot Joanna, Kolender Mariola, Korol Sylwana, Kozioł Dorota Agnieszka, Kołodziej Agnieszka Maria, Krasowska Magdalena Alicja, Krysowaty Władysław Eugeniusz, Kukuczka Ewelina Anna, Kurzał Renata, Machalska Iwona Danuta, Malik Monika Agata, Marek Teresa, Nowak Joanna Agnieszka, Nowakowski Wiktor, Plachetka Małgorzata Jolanta, Polok Joanna Jadwiga, Przybyłek Daniel, Pyclik Władysław, Pytel Roman, Płatkowska Elżbieta Teresa, Rogucka Maria, Ryncarz Sybilla Anna, Simon Barbara, Sitnik Andrzej Leszek, Skorupa Marianna Jadwiga, Śnichowska Beata Katarzyna, Soćko Katarzyna Iwona, Sordon Anna Zofia, Sordoń Zofia, Sosulska Małgorzata Joanna, Sówka Zygmunt, Stopyra Justyna Anna, Swaczyna Monika Maria, Świerk Mariola Joanna, Szendzielorz Tobiasz, Szlachta Maria, Trzepizur Gizela Anna, Twardawski Krystyna Maria, Tylkowska Ewa Maria, Waloszek Gabriela Maria, Weintritt Kornelia Katarzyna, Wenszka Irena Barbara, Werner Karina Maria, Wieszołek Ewelina Teresa, Wittek Beata Dorota, Wójcik Natalia, Wysocka Lidia, Wyszyńska Barbara Józefa, Zmuda Bernadeta Urszula, Łączyk Ryszard

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łupak Franciszek

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Bank Spółdzielczy W Leśnicy, Strzelce Opolskie − KRS 0000067776
  2. Beskidzki Spółdzielczy Związek Rewizyjny, Kęty − KRS 0000218149
  3. Fundacja Sanktuarium Góry Świętej Anny, Góra Świętej Anny − KRS 0000017527
  4. Gminne Zrzeszenie Ludowe Zespoły Sportowe W Leśnicy, Leśnica − KRS 0000059334
  5. Gminne Zrzesznie Ludowe Zespoły Sportowe W Głuchołazach, Głuchołazy − KRS 0000062280
  6. Gminny Związek Rolników, Kółek i Organizacji Rolniczych W Głuchołazach, Głuchołazy − KRS 0000098671
  7. Handlowo-usługowa Spółdzielnia Osób Prawnych Samopomoc Chłopska W Warszawie, Warszawa − KRS 0000275133
  8. Mach Management - Sp. J. Adam Machalski, Iwona Machalska, Opole − KRS 0000273182
  9. Nyskie Księstwo Jezior i Gór, Nysa − KRS 0000262940
  10. Ochotnicza Straż Pożarna, Markowice − KRS 0000038963
  11. Ochotnicza Straż Pożarna, Izbicko − KRS 0000026010
  12. Ochotnicza Straż Pożarna W Antoniowie, Antoniów − KRS 0000102056
  13. Ochotnicza Straż Pożarna W Burgrabicach, Burgrabice − KRS 0000036851
  14. Ochotnicza Straż Pożarna W Krośnicy, Krośnica − KRS 0000032858
  15. Ochotnicza Straż Pożarna W Łaziskach, Łaziska − KRS 0000296784
  16. Opolski Związek Rolników i Organizacji Społecznych W Opolu, Opole − KRS 0000067302
  17. Przedsiębiorstwo Robót Górniczych Kupryt Ii Sp. Z O.O., Polkowice − KRS 0000422130
  18. Rolnicza Spółdzielnia Produkcyjna, Leśnica − KRS 0000144244
  19. Samodzielny Publiczny Zakład Opiekuńczo-leczniczy Im. Królowej Karoli, Dobrodzień − KRS 0000137107
  20. Stowarzyszenie Na Rzecz Odnowy i Rozwoju Wsi Sami Sobie i Miłośników Sztuki Kulinarnej i Regionalnych Przysmaków, Wilamowice Nyskie − KRS 0000281425
  21. Stowarzyszenie Na Rzecz Szkół Głuchołaska Siatkówka Przy Głuchołaskim Ośrodku Sportu i Rekreacji, Głuchołazy − KRS 0000351887
  22. Stowarzyszenie Przyjaciół Szkoły W Biskupowie, Biskupów − KRS 0000373665
  23. Stowarzyszenie Przyjaciół Tańca Współczesnego, Ozimek − KRS 0000239084
  24. Stowarzyszenie Rozwoju Wsi Nowy Las, Nowy Las − KRS 0000077758
  25. Towarzystwo Dobroczynne Niemców Na Śląsku, Opole − KRS 0000131551
  26. Towarzystwo Społeczno-kulturalne Niemców Na Śląsku Opolskim, Opole − KRS 0000017757
  27. Wzorbud Sp. Z O.O., Ligota Dobrodzieńska − KRS 0000463980

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Bank Polskiej Spółdzielczości S.A., Warszawa − KRS 0000069229
  2. Bank Spółdzielczy W Głuchołazach, Głuchołazy − KRS 0000049686
  3. Centrum Technologii Bankowości Spółdzielczej Ctbs S.A., Warszawa − KRS 0000245553
  4. Dom Współpracy Polsko-niemieckiej, Gliwice − KRS 0000001456
  5. Eco-damex Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000028695
  6. Firma Handlowa Cemstal Sp. Z O.O., Polkowice − KRS 0000207058
  7. Głuchołaskie Komunalne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. Z O.O., Głuchołazy − KRS 0000174418
  8. Opolskie Forum Organizacji Socjalnych, Opole − KRS 0000153864
  9. Przedsiębiorstwo Budowy Kopalń Micon S.A., Trzebcz − KRS 0000070165
  10. Przedsiębiorstwo Robót Górniczych Kupryt Sp. Z O.O., Polkowice − KRS 0000213943
  11. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Cemat Sp. Z O.O., Dukla − KRS 0000139046
  12. Spółdzielnia Handlowo-usługowa Rolnik W Głuchołazach, Nowy Świętów − KRS 0000048451
  13. Spółdzielnia Kółek Rolniczych Głuchołazy Z/s W Markowicach, Markowice − KRS 0000131259
  14. Wzorekbud Sp. Z O.O., Ligota Dobrodzieńska − KRS 0000317899
  15. Zakłady Piwowarskie Głubczyce S.A., Głubczyce − KRS 0000031608

Powiązane przetargi (6 szt.):
  1. Zaciągnięcie długoterminowego kredytu do łącznej kwoty 1.420.000,00 zł
    Zamawiający: Gmina Dobrodzień, Dobrodzień
    Przedmiotem zamówienia jest: Kredyt I - długoterminowy zaciągnięty w roku 2014 do kwoty 450.000,00 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) na realizację inwestycji Przebudowa drogi gminnej Nr 102963 O w miejscowości Klekotna, ul. Boczna Gmina Dobrodzień. Kredyt II - długoterminowy zaciągnięty do kwoty 430.000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego w 2014 r. deficytu budżetu gminy. Kredyt III - długoterminowy zaciągnięty do kwoty 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) w roku 2014 na realizację inwestycji Modernizacja budynku zaplecza socjalnego stadionu miejskiego w Dobrodzieniu. Kredyt IV - długoterminowy zaciągnięty do kwoty 490.000,00 zł (słownie: czterysta dziewięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), w roku 2014 do kwoty 190.000,00 zł (słownie: sto dziewięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), w roku 2015 do kwoty 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100)
  2. Zaciągnięcie kredytu inwestycyjnego na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w kwocie 1.498.696 zł.
    Zamawiający: Gmina Głuchołazy, Głuchołazy
    Zaciągnięcie kredytu inwestycyjnego na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w kwocie 1.498.696 zł. Kredyt przeznaczony jest na pokrycie następujących wydatków inwestycyjnych: 1)Realizacja Lokalnego Programu Rewitalizacji:Rewitalizacja przestrzeni miejskiej centrum miasta Głuchołazy, 2)Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku z przeznaczeniem na centrum kształcenia rolników o świetlicę wiejską wraz z budową infrastruktury towarzyszącej w Charbielinie Uwaga: Kredyt zaciągany na podstawie uchwały Nr XXXV/366/13 Rady Miejskiej w Głuchołazach z dnia 30 października 2013 r. w sprawie zaciągnięcia kredytu bankowego. Kwota kredytu: 1.498.696 zł (słownie: jeden milion czterysta dziewięćdziesiąt osiem tysięcy sześćset dziewięćdziesiąt sześć złotych). Data zaciągnięcia kredytu: Kredyt będzie uruchomiony w transzach na pisemny wniosek gminy w terminie 3 dni roboczych od dnia złożenia wniosku w terminie do dnia 23 grudnia 2013 roku. Terminy spłaty kredytu: kredyt będzie spłacany w 6 ratach płatnych do 20 dnia każdego miesiąca według poniższego harmonogramu spłat: lp. termin spłaty raty kapitałowej kwota raty 1 do dnia 20 stycznia 2014r. 250 000 zł 2 do dnia 20 lutego 2014r. 250 000 zł 3 do dnia 20 marca 2014r. 250 000 zł 4 do dnia 20 kwietnia 2014r. 250 000 zł 5 do dnia 20 maja 2014r. 250 000 zł 6 do dnia 20 czerwca 2014r. 248 696 zł Odsetki od kredytu - odsetki naliczane w okresach miesięcznych od kwoty zadłużenia, począwszy od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca za które są naliczane, płatne będą do 20 dnia każdego miesiąca następującego po miesiącu za który nastąpiło naliczenie. Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco podpisany przez Burmistrza wraz z kontrasygnata Skarbnika wraz z deklaracją wekslową podpisaną przez Burmistrza wraz z kontrasygnata Skarbnika. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oświadczenia o poddaniu się egzekucji zgodnie z art. 97 Prawa bankowego do wysokości 200% kwoty kredytu. Oświadczenie o poddaniu się egzekucji zostanie podpisane przez Burmistrza wraz z kontrasygnatą Skarbnika. Zamawiający nie przewiduje ponoszenia kosztów (prowizji i opłat bankowych) związanych z obsługą kredytu innych niż prowizja od udzielonego kredytu oraz oprocentowania kredytu opartego na zaoferowanej przez Bank stawce. Zamawiający nie przewiduje ponoszenia kosztów związanych z ewentualną zmianą postanowień umowy z Bankiem Kredytującym. Prowizja Banku od udzielanego kredytu nie może przekroczyć 0,5 % kwoty zaciąganego kredytu. Prowizja określona w % od kwoty wykorzystanego kredytu, będzie płatna w terminie uruchomienia transzy kredytu. Bank Kredytujący nalicza prowizję tylko od kwoty wykorzystanego kredytu i nie pobiera prowizji ani innych opłat od kwoty kredytu, który nie został wykorzystany przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie oprawo wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części bez pobierania przez Bank prowizji i opłat. Oprocentowanie kredytu będzie zmienne oparte o stawkę WIBOR 1M powiększoną o marżę banku. Marża banku przez cały okres kredytowania jest stała. Stawka WIBOR 1 M na dany okres odsetkowy będzie ustalana na podstawie notowania z miesiąca poprzedzającym okres odsetkowy na dzień ustalony przez Bank składający ofertę (dzień z którego będzie pochodzić notowanie stawki WIBOR 1M określa Bank w ofercie). Bank zobowiązany jest podać oprocentowanie kredytu z wyszczególnieniem stawki WIBOR 1M z dnia 19 listopada 2013 roku (WIBOR 1M z dnia 19.11.2013r. - 2,60%) oraz stałej marży banku (w %) według następującego wzoru: WIBOR 1M (2,60%) + marża banku (.............%) = ..............% Ocena złożonych ofert - kryteria: a) prowizja bankowa - P (maksymalnie 0,5%) P = ................... % x 1.498.696 zł = ....................... zł b) oprocentowanie kredytu (koszt całkowity odsetek) - Okc Dla oceny ofert złożonych przez Banki koszt odsetek w całym okresie kredytowania Okc stanowi sumę wszystkich odsetek za cały okres kredytowania wyliczone według stawki procentowej podanej w ofercie (WIBOR 1M (2,60 %) + marża banku (.............%) = ..............%). Do wyliczenia kosztów odsetek należy przyjąć, że kredyt zostanie zaciągnięty jednorazowo w pełnej wysokości tj. w kwocie 1.498.696 zł w dniu 23 grudnia 2013 roku i spłacony według harmonogramu spłaty określonego w pkt. III.4. SIWZ. Okc = ........................ zł c) koszt całkowity kredytu K stanowi sumę prowizji bankowej P oraz sumy odsetek za cały okres kredytowania Okc, według wzoru: K = P + Okc (K = ..............zł + ................. zł = ........................... zł) Zamawiający żąda dołączenia do oferty tabeli opisującej sposób wyliczenia kosztów kredytu zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ Zamawiający wybierze ofertę, w której całkowite koszty kredytu są najniższe. Złożone oferty będą oceniane wg następującego wzoru: Kmin ----------- x 100 x 100% = ..................% Kofer. gdzie: Kmin - oferta z najniższym kosztem ze wszystkich złożonych ofert Kofer. - badana oferta.
  3. Zaciągnięcie kredytu inwestycyjnego długoterminowego w kwocie 3.400.000 zł na realizację dwóch inwestycji: 1)Budowa kompleksu rekreacyjnego Nad Białką w Głuchołazach pomiędzy ul. Kościuszki i Opolską (Etap IA), 2) Przebudowa Stadionu Miejskiego w Głuchołazach.
    Zamawiający: Gmina Głuchołazy, Głuchołazy
    Przedmiot zamówienia: Zaciągnięcie kredytu inwestycyjnego długoterminowego w kwocie 3.400.000 zł na realizację dwóch inwestycji: 1)Budowa kompleksu rekreacyjnego Nad Białką w Głuchołazach pomiędzy ul. Kościuszki i Opolską (Etap-IA), 2) Przebudowa Stadionu Miejskiego w Głuchołazach Uwaga: Kredyt zaciągany na podstawie uchwały Nr XXXII/342/13 Rady Miejskiej w Głuchołazach z dnia 3 lipca 2013 roku w sprawie zaciągnięcia kredytu bankowego zmienionej, uchwałą Nr XXXIV/360/13 Rady Miejskiej w Głuchołazach z dnia 25 września 2013 r. w sprawie zmiany uchwały Nr XXXII/342/13 Rady Miejskiej w Głuchołazach z dnia 3 lipca 2013 roku w sprawie zaciągnięcia kredytu bankowego Kwota kredytu: 3.400.000 zł z tego: 1)kwota kredytu 1.400.000 zł - na realizację inwestycji Przebudowa Stadionu Miejskiego w Głuchołazach, 2)kwota kredytu 2.000.000 zł - na realizację inwestycji Budowa kompleksu rekreacyjnego Nad Białką w Głuchołazach pomiędzy ul. Kościuszki i Opolską (Etap IA) Data zaciągnięcia kredyt - kredyt będzie uruchomiony w transzach na pisemny wniosek gminy w terminie 5 dni roboczych od dnia złożenia wniosku o uruchomienie transzy, do kwoty limitu rocznego określonego poniżej: 1) planowana kwota kredytu do zaciągnięcia w 2013 roku - 1.020.000 zł, 2) planowana kwota kredytu do zaciągnięcia w 2014 roku - 2.380.000 zł. Termin uruchomienie kredytu: 1)w 2013 roku - do dnia 20 grudnia 2013 roku 2)w 2014 roku - do dnia 30 listopada 2014 roku Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo do przesunięcie części lub całej kwoty kredytu zaplanowanej do zaciągnięcia w 2013 roku na 2014 rok (w zależności od postępu prac inwestycyjnych). Zmiana harmonogramu zaciągnięcia kredytu pomiędzy rokiem 2013 a rokiem 2014 nie powoduje zmiany całkowitej kwoty kredytu tj. 3.400.000 zł oraz nie powoduje zmiany harmonogramu spłaty rat kapitałowych kredytu. Zamawiający dopuszcza w tym zakresie zmianę umowy kredytowej. Terminy spłaty kredytu: kredyt będzie spłacany w 84 ratach płatnych do 20 dnia każdego miesiąca. Pierwsza rata kredytu płatna od 20 stycznia 2015 roku a ostatnia płatna do dnia 20 grudnia 2021 roku. Harmonogram spłat rat kapitałowych: 1)w 2015 rok kwota spłaty 100.000 zł w 12 ratach (11 rat po 8.333 zł i 1 rata 8.337 zł), 2)w 2016 rok kwota spłaty 100.000 zł w 12 ratach (11 rat po 8.333 zł i 1 rata 8.337 zł), 3)w 2017 rok kwota spłaty 300.000 zł w 12 ratach (12 rat po 25.000 zł), 4)w 2018 rok kwota spłaty 300.000 zł w 12 ratach (12 rat po 25.000 zł), 5)w 2019 rok kwota spłaty 350.000 zł w 12 ratach (11 rat po 29.167 zł i 1 rata 29.163 zł), 6)w 2020 rok kwota spłaty 350.000 zł w 12 ratach (11 rat po 29.167 zł i 1 rata 29.163 zł), 7)w 2021 rok kwota spłaty 1.900.000 zł w 12 ratach (11 rat po 158.334 zł i 1 rata 158.326 zł). Odsetki od kredytu - odsetki naliczane w okresach miesięcznych od kwoty zadłużenia, począwszy od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca za które są naliczane, płatne będą do 20 dnia każdego miesiąca następującego po miesiącu za który nastąpiło naliczenie. Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową podpisany przez Burmistrza wraz z kontrasygnata Skarbnika. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oświadczenia o poddaniu się egzekucji zgodnie z art. 97 Prawa bankowego do wysokości 200% kwoty kredytu. Oświadczenie o poddaniu się egzekucji zostanie podpisane przez Burmistrza wraz z kontrasygnatą Skarbnika. Zamawiający nie przewiduje ponoszenia kosztów (prowizji i opłat bankowych) związanych z obsługą kredytu innych niż prowizja od udzielonego kredytu oraz oprocentowania kredytu opartego na zaoferowanej przez Bank stawce. Zamawiający nie przewiduje ponoszenia kosztów związanych z ewentualną zmianą postanowień umowy z Bankiem Kredytującym. Prowizja Banku od udzielanego kredytu nie może przekroczyć 0,5% kwoty zaciąganego kredytu. Prowizja określona w % od kwoty wykorzystanego kredytu, będzie płatna w terminie uruchomienia transzy kredytu. Bank Kredytujący nalicza prowizję tylko od kwoty wykorzystanego kredytu i nie pobiera prowizji ani innych opłat od kwoty kredytu, który nie został wykorzystany przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie oprawo wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części bez pobierania przez Bank prowizji i opłat. Oprocentowanie kredytu będzie zmienne oparte o stawkę WIBOR 1M powiększoną o marżę banku. Marża banku przez cały okres kredytowania jest stała. Stawka WIBOR 1 M na dany okres odsetkowy będzie ustalana na podstawie notowania z miesiąca poprzedzającym okres odsetkowy na dzień ustalony przez Bank składający ofertę (dzień z którego będzie pochodzić notowanie stawki WIBOR 1M określa Bank w ofercie). Bank zobowiązany jest podać oprocentowanie kredytu z wyszczególnieniem stawki WIBOR 1M z dnia 15 października 2013 roku (WIBOR 1M z dnia 15.10.2013r.. - 2,60%) oraz stałej marży banku (w %) według następującego wzoru: WIBOR 1M (2,60%) + marża banku (.............%) = ..............% Ocena złożonych ofert - kryteria: a) prowizja bankowa - P (maksymalnie 0,5%) P = ................... % x 3.400.000 zł = ....................... zł b) oprocentowanie kredytu (koszt całkowity odsetek) - Okc Dla oceny ofert złożonych przez Banki koszt odsetek w całym okresie kredytowania Okc stanowi sumę wszystkich odsetek za cały okres kredytowania wyliczone według stawki procentowej podanej w ofercie (WIBOR 1M (2,60 %) + marża banku (.............%) = ..............%). Do wyliczenia kosztów odsetek należy przyjąć, że kredyt zostanie zaciągnięty w dwóch transzach: 1)pierwsza transza w kwocie 1.020.000 zł - zaciągnięta w dniu 27 listopada 2013 roku 2)druga transza w kwocie 2.380.000 zł - zaciągnięta w dniu 31 lipca 2014 roku oraz spłacony według harmonogramu określonego w pkt. III.4. Okc = ........................ zł c)koszt całkowity kredytu K stanowi sumę prowizji bankowej P oraz sumy odsetek za cały okres kredytowania Okc, według wzoru: K = P + Okc (K = ..............zł + ................. zł = ........................... zł) Zamawiający żąda dołączenia do oferty tabeli opisującej sposób wyliczenia kosztów kredytu zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający wybierze ofertę, w której całkowite koszty kredytu są najniższe. Złożone oferty będą oceniane wg następującego wzoru: Kmin ----------- x 100 x 100% = ..................% Kofer. gdzie: Kmin - oferta z najniższym kosztem ze wszystkich złożonych ofert Kofer. - badana oferta.
  4. ZACIĄGNIĘCIE KREDYTU KRÓTKOTERMINOWEGO W KWOCIE 2 MLN ZŁ NA POKRYCIE WYSTĘPUJĄCEGO W CIĄGU ROKU PRZEJŚCIOWEGO DEFICYTU BUDŻETU JEDNOSTKI SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO
    Zamawiający: Gmina Głuchołazy, Głuchołazy
    Przedmiot zamówienia:
    Zaciągnięcie kredytu krótkoterminowego w kwocie 2.000.000 zł na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego.

    Uwagi:
    Rada Miejska w Głuchołazach w § 12 ust 1 uchwały nr XXVI/250/12 z dnia 28 grudnia 2012r. roku w sprawie uchwalenia budżetu gminy Głuchołazy na 2013 rok upoważniła Burmistrza Głuchołaz do zaciągnięcia kredytu i pożyczki na pokrycie występującego w trakcie roku przejściowego deficytu budżetu gminy Głuchołazy do kwoty 4.000.000 zł. Na podstawie tego upoważnienia Burmistrz Głuchołaz do dnia ogłoszenia przetargu nie zaciągnął żadnych zobowiązań na podstawie uchwały o której mowa powyżej.

    1. Data zaciągnięcia kredyt - kredyt będzie uruchomiony jednorazowo do dnia 15 lutego 2013r., na pisemny wniosek gminy w terminie 2 dni roboczych od dnia złożenia wniosku o uruchomienie transzy.

    2. Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową podpisany przez Burmistrza wraz
    z kontrasygnata Skarbnika.

    3. Terminy spłaty kredytu: spłata kredyty nastąpi nie później niż do dnia 31 maja 2013r.

    4. Odsetki od kredytu - odsetki naliczane w okresach miesięcznych od kwoty zadłużenia, począwszy od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca za które są naliczane, płatne będą do 20 dnia każdego miesiąca następującego po miesiącu za który nastąpiło naliczenie.

    5. Zamawiający nie przewiduje ponoszenia kosztów (prowizji i opłat bankowych) związanych z obsługą kredytu innych niż prowizja od udzielonego kredytu oraz oprocentowania kredytu opartego na zaoferowanej przez Bank stawce. Zamawiający nie przewiduje ponoszenia kosztów związanych z ewentualną zmianą postanowień umowy z Bankiem Kredytującym.

    6. Prowizja Banku od udzielanego kredytu nie może przekroczyć 0,5% kwoty zaciąganego kredytu.

    7. Prowizja określona w % od kwoty wykorzystanego kredytu, będzie płatna w terminie uruchomienia transzy kredytu.

    8. Bank Kredytujący nalicza prowizję tylko od kwoty wykorzystanego kredytu i nie pobiera prowizji ani innych opłat od kwoty kredytu, który nie został wykorzystany przez Zamawiającego.

    9. Zamawiający zastrzega sobie oprawo wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części bez pobierania przez Bank prowizji i opłat.

    10. Oprocentowanie kredytu będzie zmienne oparte o stawkę WIBOR 1M powiększoną o marżę banku. Marża banku przez cały okres kredytowania jest stała. Stawka WIBOR 1 M na dany okres odsetkowy będzie ustalana na podstawie notowania z miesiąca poprzedzającym okres odsetkowy na dzień ustalony przez Bank składający ofertę (dzień z którego będzie pochodzić notowanie stawki WIBOR 1M określa Bank w ofercie).
    Bank zobowiązany jest podać oprocentowanie kredytu z wyszczególnieniem stawki WIBOR 1M z dnia 04 stycznia 2013 roku (WIBOR 1M z dnia 04.01.2013r.. - 4,18%) oraz stałej marży banku (w %) według następującego wzoru:

    WIBOR 1M (4,18 %) + marża banku (.............%) = ..............%
  5. Kredyt długoterminowy na realizację inwestycji pn. Budowa wielofunkcyjnego boiska przy Publicznym Gimnazjum nr 1 w Głuchołazach do wysokości 503.000 zł (słownie: pięćset trzy tysiące złotych)
    Zamawiający: Gmina Głuchołazy, Głuchołazy
    1. Kredyt długoterminowy na realizację inwestycji pn. Budowa wielofunkcyjnego boiska przy Publicznym Gimnazjum nr 1 w Głuchołazach do wysokości 503.000 zł (słownie: pięćset trzy tysiące złotych). 2. Data zaciągnięcia kredytu - kredyt będzie uruchomiony w transzach: - pierwsza transza w kwocie 100.000 zł - do dnia 20 listopada 2012 roku, - kolejne transze kredytu będą uruchamiane w miarę wpływu do gminy faktur za roboty budowlane, nie później niż do dnia 20 grudnia 2012 roku. Uruchomienie kredytu następuje na pisemny wniosek gminy w terminie 3 dni roboczych od dnia złożenia wniosku. 3. Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową 4. Terminy spłaty kredytu: - karencja w spłacie rat kapitałowych do dnia 19 stycznia 2014 roku, - kredyt będzie spłacany w 36 miesięcznych ratach, według następującego harmonogramu spłat: 1 do dnia 20 stycznia 2014r.- 8 583 zł 2 do dnia 20 lutego 2014r.- 8 583 zł 3 do dnia 20 marca 2014r. - 8 583 zł 4 do dnia 20 kwietnia 2014r. - 8 583 zł 5 do dnia 20 maja 2014r. - 8 583 zł 6 do dnia 20 czerwca 2014r. - 8 583 zł 7 do dnia 20 lipca 2014r. - 8 583 zł 8 do dnia 20 sierpnia 2014r. - 8 583 zł 9 do dnia 20 września 2014r. - 8 583 zł 10 do dnia 20 października 2014r. - 8 583 zł 11 do dnia 20 listopada 2014 r. - 8 583 zł 12 do dnia 20 grudnia 2014r. - 8 587 zł 13 do dnia 20 stycznia 2015r. - 16 667 zł 14 do dnia 20 lutego 2015r. - 16 667 zł 15 do dnia 20 marca 2015r. - 16 667 zł 16 do dnia 20 kwietnia 2015r. - 16 667 zł 17 do dnia 20 maja 2015r. - 16 667 zł 18 do dnia 20 czerwca 2015r. - 16 667 zł 19 do dnia 20 lipca 2015r. - 16 667 zł 20 do dnia 20 sierpnia 2015r. - 16 667 zł 21 do dnia 20 września 2015r. - 16 667 zł 22 do dnia 20 października 2015r. - 16 667 zł 23 do dnia 20 listopada 2015r. - 16 667 zł 24 do dnia 20 grudnia 2015r. - 16 663 zł 25 do dnia 20 stycznia 2016r. - 16 667 zł 26 do dnia 20 lutego 2016r. - 16 667 zł 27 do dnia 20 marca 2016r. - 16 667 zł 28 do dnia 20 kwietnia 2016r. - 16 667 zł 29 do dnia 20 maja 2016r. - 16 667 zł 30 do dnia 20 czerwca 2016r. - 16 667 zł 31 do dnia 20 lipca 2016r. - 16 667 zł 32 do dnia 20 sierpnia 2016r. - 16 667 zł 33 do dnia 20 września 2016r. - 16 667 zł 34 do dnia 20 października 2016r. - 16 667 zł 35 do dnia 20 listopada 2016r. - 16 667 zł 36 do dnia 20 grudnia 2016r. - 16 663 zł 5. Odsetki od kredytu - odsetki naliczane w okresach miesięcznych od kwoty zadłużenia, począwszy od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca, za które są naliczane, płatne będą do 20 dnia każdego miesiąca następującego po miesiącu, za który nastąpiło naliczenie. Pierwsza rata odsetek płatna do dnia 20 grudnia 2012 roku. Odsetki za ostatni okres odsetkowy płatne będą wraz ze spłatą ostatniej raty kredytu (to jest do dnia 20 grudnia 2016r.). Spłata odsetek według następującego harmonogramu: 1 do dnia 20 grudnia 2012r. 2 do dnia 20 stycznia 2013r. 3 do dnia 20 lutego 2013r. 4 do dnia 20 marca 2013r. 5 do dnia 20 kwietnia 2013r. 6 do dnia 20 maja 2013r. 7 do dnia 20 czerwca 2013r. 8 do dnia 20 lipca 2013r. 9 do dnia 20 sierpnia 2013r. 10 do dnia 20 września 2013r. 11 do dnia 20 października 2013r. 12 do dnia 20 listopada 2013r. 13 do dnia 20 grudnia 2013r. 14 do dnia 20 stycznia 2014r. 15 do dnia 20 lutego 2014r. 16 do dnia 20 marca 2014r. 17 do dnia 20 kwietnia 2014r. 18 do dnia 20 maja 2014r. 19 do dnia 20 czerwca 2014r. 20 do dnia 20 lipca 2014r. 21 do dnia 20 sierpnia 2014r. 22 do dnia 20 września 2014r. 23 do dnia 20 października 2014r. 24 do dnia 20 listopada 2014r. 25 do dnia 20 grudnia 2014r. 26 do dnia 20 stycznia 2015r. 27 do dnia 20 lutego 2015r. 28 do dnia 20 marca 2015r. 29 do dnia 20 kwietnia 2015r. 30 do dnia 20 maja 2015r. 31 do dnia 20 czerwca 2015r. 32 do dnia 20 lipca 2015r. 33 do dnia 20 sierpnia 2015r. 34 do dnia 20 września 2015r. 35 do dnia 20 października 2015r. 36 do dnia 20 listopada 2015r. 37 do dnia 20 grudnia 2015r. 38 do dnia 20 stycznia 2016r. 39 do dnia 20 lutego 2016r. 40 do dnia 20 marca 2016r. 41 do dnia 20 kwietnia 2016r. 42 do dnia 20 maja 2016r. 43 do dnia 20 czerwca 2016r. 44 do dnia 20 lipca 2016r. 45 do dnia 20 sierpnia 2016r. 46 do dnia 20 września 2016r. 47 do dnia 20 października 2016r. 48 do dnia 20 listopada 2016r. 49 do dnia 20 grudnia 2016r. 6. Zamawiający nie przewiduje ponoszenia kosztów (prowizji i opłat bankowych) związanych z obsługą kredytu innych niż prowizja od udzielonego kredytu oraz oprocentowania kredytu opartego na zaoferowanej przez Bank stawce. Zamawiający nie przewiduje ponoszenia kosztów związanych z ewentualną zmianą postanowień umowy z Bankiem Kredytującym. 7. Prowizja Banku od udzielanego kredytu nie może przekroczyć 0,5% kwoty zaciąganego kredytu. 8. Prowizja określona w % od kwoty wykorzystanego kredytu, będzie płatna w terminie uruchomienia kredytu. 9. Bank Kredytujący nalicza prowizję tylko od kwoty wykorzystanego kredytu i nie pobiera prowizji ani innych opłat od kwoty kredytu, który nie został wykorzystany przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty kredytu bez pobierania przez Bank prowizji i opłat. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całej kwoty kredytu. 12. Oprocentowanie kredytu będzie zmienne oparte o stawkę WIBOR 1M powiększoną o marżę banku. Marża banku przez cały okres kredytowania jest stała. Stawka WIBOR 1 M na dany okres odsetkowy będzie ustalana na podstawie notowania z miesiąca poprzedzającym okres odsetkowy na dzień ustalony przez Bank składający ofertę (dzień z którego będzie pochodzić notowanie stawki WIBOR 1M określa Bank w ofercie). Bank zobowiązany jest podać oprocentowanie kredytu z wyszczególnieniem stawki WIBOR 1M z dnia 19 września 2012 roku (WIBOR 1M z dnia 19.09.2012r. - 4,89%) oraz stałej marży banku (w %) według następującego wzoru: WIBOR 1M (4,89 %) + marża banku (.............%) = ..............%.
  6. ZACIĄGNIĘCIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO NA WYPRZEDZAJĄCE FINANSOWANIE DZIAŁAŃ FINANSOWANYCH ZE ŚRODKÓW POCHODZĄCYCH Z BUDŻETU UNII EUROPEJSKIEJ DO WYSOKOŚCI 2.210.318 ZŁ
    Zamawiający: Burmistrz Głuchołaz, Głuchołazy
    Kredyt długoterminowy na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej do wysokości 2.210.318 zł słownie: dwa miliony dwieście dziesięć tysięcy trzysta osiemnaście złotych , z przeznaczeniem na realizację następujących inwestycji:
    1)kwota 840.000 zł - Odtworzenie transgranicznego połączenia drogowego Jarnołtówek-Zlate Hory;
    2)kwota 380.000 zł - Rewitalizacja zdegradowanego obszaru uzdrowiskowego w ramach czesko-polskiej współpracy transgranicznej;
    3)kwota 395.267 zł - Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku z przeznaczeniem na centrum kształcenia rolników o świetlicę wiejską wraz z budową infrastruktury towarzyszącej w Charbielinie;
    4)kwota 65.051 zł - Na nartach biegowych po pograniczu polsko-czeskim;
    5)kwota 530.000 zł - Realizacja Lokalnego Programu Rewitalizacji: Rewitalizacja przestrzeni miejskiej centrum miasta Głuchołazy.
    Uwaga ! Zamawiający nie przewiduje w niniejszym postępowaniu zaciągnięcia kredytu na realizację inwestycji pn. Budowa ścieżki rowerowej w Charbielinie zaplanowanej w uchwale nr XIX/197/12 Rady Miejskiej w Głuchołazach z dnia 25 kwietnia 2012 roku w sprawie zaciągnięcia kredytu bankowego. Rezygnacja wynika z nie otrzymania dofinansowania z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich i w związku z tym wspomniana inwestycja nie będzie realizowana w 2012 roku.
    Data zaciągnięcia kredytu - kredyt będzie uruchomiony w transzach:

    -pierwsza transza w kwocie 500.000 zł - do dnia 28 września 2012 roku,

    -kolejne transze kredytu będą uruchamiane w miarę wpływu do gminy faktur za roboty budowlane, nie później niż do dnia 20 grudnia 2012 roku.


    Uruchomienie kredytu następuje na pisemny wniosek gminy w terminie 3 dni roboczych od dnia złożenia wniosku.
    Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową, Zamawiający dopuszcza złożenie oświadczenie o poddaniu się egzekucji zgodnie z art. 97 Prawa bankowego. Dokumenty będą podpisane przez Burmistrza Głuchołaz wraz z kontrasygnatą Skarbnika.
    Terminy spłaty kredytu: kredyt będzie spłacany w trzech kwartalnych ratach w następujących wysokościach:
    1) do dnia 20 marca 2013 roku - kwota 500.000 zł,
    2) do dnia 20 czerwca 2013 roku - kwota 500.000 zł,
    3) do dnia 20 września 2013 roku - kwota 1.210.318 zł,
    Odsetki od kredytu - odsetki naliczane w okresach miesięcznych od kwoty zadłużenia, począwszy od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca za które są naliczane, płatne będą do 20 dnia każdego miesiąca następującego po miesiącu za który nastąpiło naliczenie. Pierwsza rata odsetek płatna od dnia 20 listopada 2012 roku. Odsetki za ostatni okres odsetkowy płatne będą wraz ze spłatą ostatniej raty kredytu.
    Zamawiający nie przewiduje ponoszenia kosztów -prowizji i opłat bankowych, związanych z obsługą kredytu innych niż prowizja od udzielonego kredytu oraz oprocentowania kredytu opartego na zaoferowanej przez Bank stawce. Zamawiający nie przewiduje ponoszenia kosztów związanych z ewentualną zmianą postanowień umowy z Bankiem Kredytującym.
    Prowizja Banku od udzielanego kredytu nie może przekroczyć 0,5% kwoty zaciąganego kredytu.
    Prowizja określona w % od kwoty wykorzystanego kredytu, będzie płatna w terminie uruchomienia kredytu.
    Bank Kredytujący nalicza prowizję tylko od kwoty wykorzystanego kredytu i nie pobiera prowizji ani innych opłat od kwoty kredytu, który nie został wykorzystany przez Zamawiającego.
    Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty kredytu bez pobierania przez Bank prowizji i opłat.
    Oprocentowanie kredytu będzie zmienne oparte o stawkę WIBOR 1M powiększoną o marżę banku. Marża banku przez cały okres kredytowania jest stała. Stawka WIBOR 1 M na dany okres odsetkowy będzie ustalana na podstawie notowania z miesiąca poprzedzającym okres odsetkowy na dzień ustalony przez Bank składający ofertę -dzień z którego będzie pochodzić notowanie stawki WIBOR 1M określa Bank w ofercie.

Inne osoby dla Adamczyk Gabriela Elżbieta (38 osób):