Kogo reprezentuje osoba

Adamczyk Jan

w KRS

Jan Adamczyk

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Jan
Nazwisko:Adamczyk
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1948 r., wiek 71 lat
Miejscowości:Biała (Mazowieckie), Umienino-łubki (Mazowieckie)
Przetargi:12 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Aftańska Żaneta, Arentowicz Andrzej, Bartnik Renata Barbara, Blicharska Siecińska Iwona, Brzozowska Anna, Brzustowski Zdzisław Roman, Czachorowska Elżbieta Anna, Dorobek Jarosław, Drohomirecki Lech, Dziarkowski Jacek, Dziarkowski Krzysztof, Dzikowska Danuta, Filant Marlena, Galus Hanna, Garstka Zdzisława, Goc Jerzy, Górecki Adam Szymon, Górska Marlena, Gorzelewska Agnieszka, Nowak Edyta, Jemioła Paweł Piotr, Kacperska Ewa Krystyna, Kacprowicz Jacek, Kajkowski Włodzimierz, Korzeniewska Arleta, Kowalewski Mieczysław Jacek, Koziorowski Mieczysław, Kołodziejski Jan Wojciech, Krajenta Marek, Kruk Agnieszka, Krzywkowska Dorota, Kurpiasiak Grzegorz, Lewandowska Irena, Linowski Zbigniew Stanisław, Lisiecka Krystyna, Lubomska Anna, Majewska Aurelia, Masternak Świątczak Grażyna Elżbieta, Moderacki Marek, Nowogórski Wiesław, Ogińska Beata, Olkuski Mieczysław, Orłowski Marek, Pacholec Grzegorz, Pawłowska Danuta, Piechocki Tadeusz, Piotrowska Iwona, Przybylski Marek Hipolit, Pytelewski Robert, Raczyński Krzysztof, Ratajczyk Zdzisław, Rojewska Lidia Iwona, Różański Robert, Różycka Zofia, Rugieł Urszula, Sierocki Adam, Sobieska Jolanta, Solka Zdzisław, Strześniewski Grzegorz, Szatkowski Tomasz, Wawrzyński Piotr, Wilkowska Joanna, Wituska Ilona, Wons Krystyna Jadwiga, Wrońska Bożena, Wrońska Maria, Wycka Wiesława, Żakowski Marek Paweł, Zawadzka Katarzyna Maria, Żeberkiewicz Włodzimierz Aleksander, Ziółkowska Justyna, Łukasik Marcin, Łukomski Krzysztof, Łyzińska Magdalena

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Brzustowski Zdzisław Roman, Cichoń Mieczysław, Gorczyca Zygmunt Teodor, Gołembiewski Tadeusz, Karpińska Marianna, Kowalski Tadeusz Mariusz, Plechowicz Stanisława, Tempczyk Grażyna, Tyrajski Jan

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wyrzykowski Ryszard
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Adamczyk Dariusz, Jastrzębski Wiesław Stanisław, Kowalewski Mateusz, Strześniewski Jacek, Wojtunik Jerzy Andrzej

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Drzewoszewski Robert

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Agro-granum Sp. Z O.O., Umienino-łubki − KRS 0000413866
  2. Agro-pec Sp. Z O.O., Umienino-łubki − KRS 0000414242
  3. Alko Energia Sp. Z O.O., Srebrna − KRS 0000675812
  4. Alko Energia Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Srebrna − KRS 0000688252
  5. Bank Spółdzielczy W Starej Białej, Biała − KRS 0000082405
  6. Biuro Projektów Vadiram Sp. Z O.O., Łąck − KRS 0000483570
  7. Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska W Łącku, Łąck − KRS 0000216232
  8. Gospodarka Komunalna Stara Biała Sp. Z O.O., Biała − KRS 0000431292
  9. Inntec Sp. Z O.O., Nowa Biała − KRS 0000583247
  10. Jtk - Henergy Sp. Z O.O., Siecień − KRS 0000488781
  11. Katolickie Stowarzyszenie Pomocy Osobom Uzależnionych i Ich Rodzinom Filadelfia, Drobin − KRS 0000412844
  12. Kółko Rolnicze W Starej Białej, Stara Biała − KRS 0000348297
  13. Mazowieckie Stowarzyszenie Ekologiczne, Płock − KRS 0000169930
  14. Miejskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. Z O.O., Płock − KRS 0000117624
  15. Ochotnicza Straż Pożarna W Bendorzynie, Bendoczyn − KRS 0000174518
  16. Ochotnicza Straż Pożarna W Łącku, Łąck − KRS 0000107207
  17. Ochotnicza Straż Pożarna W Starej Białej, Stara Biała − KRS 0000170692
  18. Ochotnicza Straż Pożarna W Tłubicach, Tłubice − KRS 0000284867
  19. Ochotnicza Straż Pożarna W Wyszynie, Wyszyna − KRS 0000186466
  20. Ochotnicza Straż Pożarna W Żochowie, Żochowo − KRS 0000366116
  21. Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe Anna Adam Sierocki, Anna Sierocka Sp. J., Łąck − KRS 0000028535
  22. Spółdzielnia Usługowo-handlowa W Starych Proboszczewicach, Stare Proboszczewice − KRS 0000171512
  23. Stowarzyszenie Klub Olimpijczyka W Płocku, Płock − KRS 0000122445
  24. Stowarzyszenie Przyjaciół Stada Ogierów i Zespołu Pałacowo Parkowego W Łącku, Łąck − KRS 0000256288
  25. Stowarzyszenie Rozwoju Śmiłowa i Okolic, Śmiłowo − KRS 0000425091
  26. Stowarzyszenie Rozwoju Ziemi Płockiej, Bielsk − KRS 0000256857
  27. Stowarzyszenie Współpracy Mieszkańców Miasta i Gminy Gąbin Z Mieszkańcami Francuskiej Gminy Saint Barthelemy D Anjou, Gąbin − KRS 0000052193

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Bank Spółdzielczy W Skierniewicach, Skierniewice − KRS 0000105572
  2. Bankowa Spółka Ciechanów Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000487151
  3. Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska W Sierpcu, Sierpc − KRS 0000197219
  4. Klub Jeździecki Łąck Przy Stadzie Ogierów W Łącku, Łąck − KRS 0000207186
  5. Lumen De Corde Sp. Z O.O., Płock − KRS 0000659479
  6. Nauczycielska Spółdzielnia Mieszkaniowa W Łącku, Łąck − KRS 0000269938
  7. Peklimar Sp. Z O.O., Umienino-łubki − KRS 0000275347
  8. Płocka Giełda Towarowa Sp. Z O.O., Płock − KRS 0000176233
  9. Polski Bank Spółdzielczy W Ciechanowie, Ciechanów − KRS 0000027891
  10. Rolniczo-handlowa Spółdzielnia W Białej, Biała − KRS 0000126562
  11. Spółdzielnia Pomocy W Budowie Pawilonów Handlowo-usługowych Podolszyce W Płocku, Płock − KRS 0000103988
  12. Spółdzielnia Techniczno Usługowa Im.wincentego Witosa W Płocku, Płock − KRS 0000101040
  13. Spółdzielnia Usługowo-mechanizacyjna W Starej Białej, Biała − KRS 0000186119
  14. Stowarzyszenie Na Rzecz Rozwoju Polskiej Wsi Razem Lepiej, Nowe Miszewo − KRS 0000138075
  15. Vistula Bank Spółdzielczy, Wyszogród − KRS 0000100567
  16. Zakłady Mięsne Płock S.A. Likwidacyjnej, Płock − KRS 0000128456

Powiązane przetargi (12 szt.):
  1. Kompleksowa obsługa bankowa budżetu gminy Mochowo wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi
    Zamawiający: Gmina Mochowo, Mochowo
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe prowadzenie obsługi bankowej budżetu gminy wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi Gminy Mochowo.
    Jednostki objęte obsługą bankową to: Urząd Gminy Mochowo, Publiczne Gimnazjum im. gen. Edwarda Żółtowskiego w Mochowie, Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Mochowie, Szkoła Podstawowa im. Adama Mickiewicza w Bożewie, Szkoła Podstawowa im. Powstańców Styczniowych w Ligowie, Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mochowie, Gminna Biblioteka Publiczna w Mochowie. Zastrzega się, iż w całym okresie obowiązywania umowy ilość jednostek organizacyjnych może ulec zmianie.
    Przedmiot zamówienia obejmuje następujące usługi: 1. Otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych (głównych i pomocniczych dla każdej jednostki) – ustala się oprocentowanie środków na rachunkach, liczone według zmiennej stawki procentowej WIBID 1M skorygowanej o wskaźnik Banku określony w ofercie. Oprocentowanie będzie wyrażone jako iloczyn stawki WIBID 1M i stałego wskaźnika korekty przy czym kapitalizacja odsetek następować będzie raz na koniec każdego miesiąca, tj. w ostatnim dniu kalendarzowym. 2. Przyjmowanie wpłat gotówkowych własnych i obcych. 3. Dokonywanie wypłat gotówkowych własnych i obcych. 4. Wydawanie blankietów czekowych. 5. Prowadzenie rozliczeń bezgotówkowych w systemie tradycyjnym i elektronicznym na rachunki w banku obsługującym, i rachunki w innych bankach. 6. Potwierdzenie stanu sald rachunków na każdy dzień roboczy. 7. Kredyt uruchamiany do wysokości określonej w uchwale budżetowej na pokrycie niedoborów środków w trakcie roku budżetowego. 8. Przyjmowanie lokat terminowych (długo - i krótkoterminowych). Zamawiający zastrzega sobie swobodę lokowania wolnych środków w innych bankach, zgodnie z art. 264 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1870 z późn. zm.). 9. Udzielanie informacji telefonicznej o stanie sald rachunków osobom upoważnionym. 10. Zapewnienie elektronicznego systemu obsługi bankowej wraz ze sprzętem, oprogramowaniem, instalacją, serwisem i przeszkoleniem pracowników (usługa typu Home banking) – stanowiska mają funkcjonować z dniem obowiązywania umowy. 11. Zapewnienie kompleksowej obsługi elektronicznej w standardzie zapewniającym pełne bezpieczeństwo, zgodnie z przepisami prawa w zakresie bankowej obsługi finansowej budżetu gminy. 12. Dołączanie do wyciągów bankowych dowodów w nich zawartych (każdy wyciąg kompletny ze wszystkimi załącznikami). 13. Prowadzenie doradztwa finansowego i wydawania opinii z zakresu: pozyskiwania środków bezzwrotnych pochodzących z funduszy Unii Europejskiej, pozyskiwania kredytów preferencyjnych, lokowania wolnych środków. Ponadto Bank zobowiązany będzie do: posiadania oddziału, filii, punktu w miejscowości Mochowo zapewniającego obsługę gotówkową od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 14:30. W przypadku gdy Bank nie posiada punktu na terenie miejscowości Mochowo – zobowiązuje się do otwarcia oddziału, filii, punktu bankowego w w/w miejscowości w terminie jednego miesiąca od daty podpisania umowy. Do momentu otwarcia placówki Bank zapewni codzienną obsługę budżetu oraz możliwość przeprowadzenia wszystkich operacji bankowych bez ponoszenia dodatkowych kosztów ze strony Zamawiającego. W przypadku niespełnienia tego warunku Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zawartej umowy, zapewnienia bezpiecznego konwoju gotówki z/do punktu kasowego Zamawiającego znajdującego się w siedzibie Zamawiającego do/z Banku, nie pobierania opłat i prowizji bankowych od wpłat gotówkowych dokonywanych na rzecz gminy przez płatników podatków i opłat lokalnych oraz innych należności budżetowych, a także od wpłat własnych Gminy Mochowo i jednostek podległych, nie pobierania opłat i prowizji bankowych od wypłat gotówkowych dokonywanych z rachunków bankowych Gminy Mochowo i jednostek podległych. UWAGA! Zamawiający zastrzega sobie prawo otwarcia dodatkowych rachunków bankowych dla Gminy Mochowo lub podległych jednostek organizacyjnych, które mogą powstać w okresie obowiązywania umowy, na warunkach określonych w ofercie Banku wybranego w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia.
  2. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy oraz spłatę rat wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
    Zamawiający: Gmina Mochowo, Mochowo
    Przedmiotem zamówienia jest: udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.870.000,00 zł (słownie złotych: dwa miliony osiemset siedemdziesiąt tysięcy 00/100) w tym: 800.000,00 zł na spłatę rat wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów oraz 2.070.000,00 zł na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy Mochowo. Okres kredytowania do 31.12.2024 r. Dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego. Wypłata kredytu nastąpi w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb zamawiającego z wykorzystaniem kredytu do dnia 31.12.2014 r. na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego, złożonych na co najmniej 2 dni przed terminem wypłaty transzy. Spłata odsetek będzie następowała w okresach kwartalnych na ostatni dzień w danym kwartale (cztery razy w roku) w wysokości odpowiedniej do wykorzystanego kredytu przy czym bank zobowiązany jest do informacji na temat wysokości odsetek na co najmniej 3 dni robocze przed terminem spłaty. Odsetki naliczane będą od niespłaconego kapitału. W przypadku gdy ostatni dzień kwartału będzie dniem wolnym od pracy, płatność przypada w pierwszy dzień roboczy po terminie płatności. Jako termin płatności przyjmuje się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego. Szczegółowy plan spłat odsetek określony zostanie w harmonogramie spłat, który będzie stanowił załącznik do umowy. Nie dopuszcza się kapitalizacji odsetek. Zamawiający przewiduje okres karencji w spłacie kapitału. Spłaty rat kapitałowych będą następowały miesięcznie przez okres 10 lat płatnych na koniec każdego miesiąca począwszy od stycznia 2015 r., wg ustalonego schematu. W przypadku gdy dzień spłaty raty kapitałowej będzie dniem wolnym od pracy, płatność przypada w pierwszy dzień roboczy po terminie płatności. Jako termin płatności przyjmuje się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego. Forma zabezpieczenia kredytu - weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową do wysokości zadłużenia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości sporządzania dla potrzeb Kredytodawców danych i informacji w postaci przetworzonej według wzorów i wytycznych wynikających z ich indywidualnych zabezpieczeń. Koszt kredytu stanowić będzie oprocentowanie kredytu zmienne według stawki WIBOR 3M powiększone o stałą marżę zaproponowaną przez bank. Marża, jako składnik odsetek naliczonych od wypłaconej części kredytu jest stała na cały okres obowiązywania umowy i nie podlega zmianie, Marża określona w % jest stała w okresie trwania umowy. Powyższe stanowi jedyne wynagrodzenie Wykonawcy należne mu z tytułu wykonania niniejszego zamówienia. Nie dopuszcza się jakichkolwiek innych prowizji i opłat dodatkowych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania całej kwoty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów prowizji i odsetek od niewykorzystanej części kredytu. Dla porównania ofert oprocentowanie należy policzyć według stawki bazowej WIBOR 3M z dnia 01.09.2014 roku, a jako termin uruchomienia kredytu - 20.09.2014 r
  3. Usługa w zakresie udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego w kwocie 2 570 367,00 zł
    Zamawiający: Gmina Łąck, Łąck
    Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego w kwocie 2.570.367,00 zł na pokrycie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów. Rodzaj waluty: PLN Kwota kredytu: 2.570.367,00 zł. Okres kredytowania: do 30 listopada 2026 r. Przeznaczenie kredytu: na pokrycie planowanego deficytu budżetu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów. Postawienie kredytu do dyspozycji: Kredyt przekazywany będzie na wskazany przez Zamawiającego rachunek bankowy Zamawiającego jednorazowo lub w transzach. Termin przekazania kredytu lub poszczególnych transz zostanie zgłoszony przez Zamawiającego na 2 dni robocze przed ich pobraniem przez Zamawiającego (chyba, że kredytodawca będzie miał możliwość skrócenia terminu). Ostateczny termin pobrania kredytu przez Zamawiającego upływa w dniu 31 grudnia 2014 r. Dopuszcza się możliwość pobrania kredytu w niepełnej wysokości. Zabezpieczenie kredytu: Jedyną dopuszczalną formą zabezpieczenia kredytu, akceptowaną przez Zamawiającego jest weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oświadczenia o poddaniu się egzekucji zgodnie z art. 97 ustawy Prawo Bankowe. Terminy spłaty kredytu: Kredyt będzie spłacany w następujących ratach: 2015 r. - do 30.06.2015 r. - 410 367 zł., do 31.10.2015 r. - 30.000 zł. 2016 r. - do 31.08.2016 r. - 20 000 zł., 2017 r. - do 30.04.2017 r. - 40.000 zł., do 31.08.2017 r. - 40.000 zł. 2018 r. - do 31.08.2018 r. - 20.000 zł., 2019 r. - do 31.08.2019 r. - 20.000 zł., 2020 r. - do 31.08.2020 r. - 20.000 zł., 2021 r. - do 30.04.2021 r. - 50.000 zł., do 30.11.2021 r. - 200.000 zł., 2022 r. - do 30.11.2022 r. - 150.000 zł. 2023 r. - do 30.06.2023 r. - 160.000 zł., do 30.11.2023 r. - 200.000 zł., 2024 r. - do 30.06.2024 r. - 160.000 zł., do 30.11.2024 r. - 200.000 zł., 2025 r. - do 30.06.2025 r. - 125.000 zł., do 30.11.2025 r. - 300.000 zł., 2026 r. - do 30.06.2026 r. - 125.000 zł., do 30.11.2026 r. - 300.000 zł., Oprocentowanie kredytu: Ustala się w wysokości odpowiadającej stawce WIBOR 3M powiększonej o marżę banku w stosunku rocznym na bazie rzeczywistej liczby dni w roku. Oprocentowanie kredytu jest zmienne w okresach miesięcznych i jest ustalane z góry odrębnie dla każdego kolejnego okresu odsetkowego według notowania stawki WIBOR 3M na dwa dni robocze poprzedzające rozpoczęcie każdego okresu odsetkowego. Odsetki nie będą naliczane od kredytu przyznanego, lecz nie pobranego przez Zamawiającego. Spłata odsetek będzie następowała w okresie kredytowania w okresach miesięcznych (tj. do ostatniego dnia danego miesiąca). Pierwsza płatność odsetek nastąpi do dnia 31.12.2014 roku. Kwota odsetek za pierwszy okres odsetkowy zostanie wyliczona wg notowania stawki WIBOR 3M na dwa dni robocze przed pobraniem kredytu przez Zamawiającego (w przypadku pobierania kredytu w transzach przed pobraniem pierwszej transzy kredytu). Ostatnia płatność odsetek nastąpi do 30 listopada 2026 r. Odsetki naliczane są od wysokości niespłaconego kapitału. Ewentualna prowizja (brutto) będzie potrącana od wartości pobranego kredytu (w przypadku pobierania kredytu w transzach od każdej pobranej przez Zamawiającego transzy kredytu). Zamawiający nie ponosi kosztów prowizji od kredytu przyznanego lecz nie pobranego przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie pobrania kredytu w pełnej wysokości bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Bank gwarantuje przyjęcie przedterminowej spłaty części lub całości zadłużenia z tytułu kredytu bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów, po uprzednim powiadomieniu banku o zamiarze dokonania takiej spłaty. Z tytułu zawarcia umowy kredytu, jej realizacji i ewentualnych zmian wprowadzonych do umowy na wniosek Stron, Bank nie pobiera innych opłat. Uwagi: 1.Uchwała Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie w sprawie wyrażenia opinii o możliwości spłaty kredytu zostanie udostępniona niezwłocznie po jej otrzymaniu. 2.Budżet Gminy Łąck na 2014 roku wraz ze zmianami, Wieloletnia Prognoza Finansowa Gminy Łąck ze zmianami, opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej, informacje z wykonania budżetu oraz sprawozdania budżetowe i Uchwała Rady Gminy Łąck nr XXIII/229/2014 z dnia 30 kwietnia 2014 roku w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu bankowego dostępne są w BIP UG Łąck www.lack.bipgminy.pl. 3.Zamawiający udostępni inne informacje dotyczące Gminy Łąck na pisemny wniosek
  4. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu gminy oraz spłatę rat wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
    Zamawiający: Gmina Mochowo, Mochowo
    Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 1 130 000,00 zł, w tym: 600 000,00 zł na spłatę rat wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów oraz 530 000,00 zł na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy Mochowo
  5. Obsługa bankowa budżetu Gminy Łąck oraz jednostek organizacyjnych gminy w okresie 19.05.2013 - 18.05.2017
    Zamawiający: Gmina Łąck, Łąck
    Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Gminy Łąck oraz jednostek organizacyjnych gminy w okresie 19.05.2013 r. - 18.05.2017 r. 1.Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa budżetu Gminy Łąck oraz wskazanych jednostek organizacyjnych Gminy Łąck w okresie 48 miesięcy od podpisania umowy. Liczba jednostek organizacyjnych Gminy jak również ich forma organizacyjna w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie. W przypadku zwiększenia liczby jednostek organizacyjnych bądź zmiany ich formy organizacyjnej, nowe jednostki zawrą umowy na warunkach wynikających z przeprowadzonego postępowania. Jednostkami organizacyjnymi Gminy Łąck objętymi zamówieniem są: 1)Urząd Gminy w Łącku, 2)Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łącku, 3)Szkoła Podstawowa w Łącku, 4)Gimnazjum w Łącku, 5)Samorządowe Przedszkole w Łącku, 6)Modelowe Wiejskie Centrum Ekoturystyki Przyjazne Środowisku - Szkolne Schronisko Młodzieżowe - Zielona Szkoła w Sendeniu. 1.1 Zakres zamówienia obejmuje: a) Otwarcie, likwidację i prowadzenie rachunków podstawowych i pomocniczych, w tym: 1)możliwość otwierania dodatkowych rachunków podstawowych i pomocniczych w trakcie związania zamówieniem, na warunkach zadeklarowanych w ofercie, 2)potwierdzanie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych, 3)oprocentowanie środków na rachunkach oparte wg zmiennej stopy procentowej opartej na stawce WIBID 1M wyliczanej jako średnia z miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy, przy czym kapitalizacja odsetek następować będzie raz na koniec każdego miesiąca tj. w ostatnim dniu kalendarzowym. W przypadku likwidacji stawki WIBID 1M, stawka ta zostanie zmieniona na stawkę która ją zastąpi, albo na stawkę najbardziej zbliżoną swoją wielkością i charakterem. 4)obsługę elektroniczną rachunków podstawowych i pomocniczych. 5)generowanie i przekazywanie w formie papierowej wyciągów bankowych, jako zestawień operacji przeprowadzonych na poszczególnych rachunkach bankowych (wyciągi łącznie z załącznikami dotyczącymi wpływów). Wyciągi bankowe będą zawierały wszystkie informacje o płatnościach, jakie zostały umieszczone przez Kontrahentów w opisie płatności. Przekazane przez Wykonawcę wyciągi bankowe muszą zawierać informacje tożsame z danymi umieszczonymi w Systemie. Wyciąg bankowy musi zawierać pełną nazwę rachunku, pełną nazwę posiadacza rachunku, informację o przeprowadzonych wpłatach, wypłatach, nr rachunku beneficjenta, zleceniodawcy i jego pełną nazwę, pełny tytuł płatności, datę wpłaty, informację na temat otrzymanego kredytu, założonych lokat, kwotach i okresach naliczonych odsetek. 6)udzielanie, bez prowizji i opłat, osobom upoważnionym przez posiadacza rachunku informacji telefonicznych o stanie salda na rachunkach i wszelkich przeprowadzonych operacjach. b) Wpłaty i wypłaty gotówkowe, w tym: 1)dokonywanie wpłat i wypłat gotówkowych przez osoby upoważnione, działające w imieniu posiadaczy rachunków, 2)możliwość wypłaty gotówki każdorazowo przez posiadaczy rachunków. c) Realizacja przelewów przekazywanych w formie elektronicznej jak i papierowej, na następujących zasadach: 1)przelewy dokonywane przy pomocy systemu bankowości elektronicznej muszą być realizowane w czasie rzeczywistym, 2)przelewy złożone w formie papierowej do godziny 14:00 powinny być realizowane w tym samym dniu, 3)możliwość dokonywania poleceń przelewów zagranicznych. d) Wdrożenie systemu bankowości elektronicznej do obsługi rachunków bankowych dla co najmniej 1 stanowiska (Gmina Łąck i jednostki organizacyjne, przy czym liczba stanowisk może ulec zmianie - docelowo około 10 stanowisk), w tym: 1)zainstalowanie systemu bankowości elektronicznej, 2)przeniesienie bazy danych z obecnie wykorzystywanego systemu bankowości elektronicznej do systemu proponowanego przez bank, 3)serwis oprogramowania, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizacyjnych, usuwanie awarii w możliwie najkrótszym czasie, przy czym reakcja serwisu od chwili zgłoszenia powinna nastąpić w ciągu 12 godzin, 4)w przypadku awarii systemu lub braku łączności z bankiem: przyjmowanie i wydawanie zleceń płatniczych składanych na zewnętrznych nośnikach danych lub w formie pisemnej bez dodatkowych opłat, 5)przeszkolenie pracowników, w zależności od zgłoszonych potrzeb, szkolenia pracowników jednostek muszą odbywać się w siedzibach, gdzie zostanie wdrożony system bankowości elektronicznej. Usługa typu bankowość elektroniczna powinna być zainstalowana w okresie od dnia podpisania umowy do 18 maja 2017 roku (w terminie do 7 dni od zgłoszenia na innych stanowiskach w trakcie trwania umowy). Bank zapewni bezpłatną pomoc techniczną w okresie wdrożeniowym i powdrożeniowym pracownikom Urzędu Gminy i jednostek organizacyjnych pracujących w systemie bankowości elektronicznej. e) System bankowości elektronicznej winien zapewniać, co najmniej: 1)dostęp do usług przez 24 godziny w każdym dniu roboczym, 2)dokonywanie operacji w czasie rzeczywistym, 3)uzyskanie w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i saldach na wszystkich rachunkach 4)możliwość dokonywania przelewów bankowych, w tym przelewów na lokaty terminowe, 5)generowanie (wydruk) wyciągów bankowych, 6)pełną informację o dacie operacji, 7)przechowywanie przelewów i wyciągów w archiwum systemu, 8)umożliwienie użytkownikowi dysponowania podpisem elektronicznym, 9)wykonywanie analiz i raportów z operacji i transakcji za wskazane okresy z możliwością ich drukowania, 10)system ten musi być systemem bezpiecznym, o dostępie chronionym hasłami, 11)przeszukiwanie zbioru wszystkich operacji wg rodzaju operacji, nazwy kontrahenta, rachunku kontrahenta, daty, okresu, kwoty i innych kryteriów możliwych do wyodrębnienia w zbiorze operacji 12)import danych z systemów księgowych do systemu bankowości elektronicznej, 13)równoczesną pracę kilku użytkowników, przy czym każdy użytkownik winien posiadać swój indywidualny identyfikator i hasło dostępu do systemu, 14)funkcjonowanie od dnia podpisania umowy. Szczegółowe warunki dotyczące świadczenia usługi home banking zostaną zawarte w odrębnej umowie. f) Wydawanie blankietów czekowych g) Wydawanie opinii i zaświadczeń na wniosek posiadacza rachunku. h) Zerowanie rachunków bankowych podstawowych i pomocniczych, zgodnie z dyspozycjami, polegające na przekazaniu w ostatnim dniu roku kwot pozostałych na wskazanych rachunkach na rachunek budżetu Gminy. i) Przeksięgowanie skapitalizowanych odsetek od rachunków bankowych na rachunek budżetu Gminy, zgodnie ze złożonymi dyspozycjami w tym zakresie. j) Możliwość udzielenia na rachunku bieżącym budżetu Gminy, w każdym roku budżetowym, kredytu odnawialnego, w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetowego, do wysokości określonej w każdym roku przez Radę Gminy w uchwale budżetowej. Termin spłaty kredytu do 31 grudnia każdego roku. Nie może to być kwota wyższa niż określona corocznie w uchwale budżetowej na dany rok budżetowy. Na rok 2013 ujęta w uchwale budżetowej kwota kredytu na finansowanie przejściowego deficytu budżetu wynosi 500.000,00 zł. Szczegółowe warunki kredytu określi odrębna umowa, przy czym: 1)zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco 2)każdy wpływ na rachunek bieżący będzie powodował zmniejszenie salda kredytu, 3)uruchomienie kredytu będzie następować bez żadnych prowizji i opłat poza jego oprocentowaniem, 4)Wykonawca nie będzie pobierał prowizji i opłaty od salda niewykorzystanej części kredytu, 5)kredyt powinien zostać postawiony do dyspozycji w ciągu 2 dni od daty podpisania odrębnej umowy kredytowej, 6)Zamawiający płaci odsetki od rzeczywistego zadłużenia, 7)kredyt oprocentowany będzie wg stawki WIBOR dla depozytów WIBOR 1M za miesiąc poprzedzający kolejny miesięczny okres odsetkowy, powiększony o marżę Wykonawcy w wysokości określonej w złożonej ofercie, stałą w okresie obowiązywania zamówienia, 8)odsetki od wykorzystywanego kredytu naliczane będą w miesięcznych okresach obrachunkowych, przy czym pierwszy okres rozpoczyna się od dnia postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego, kolejne okresy liczone są od następnego dnia po zakończeniu poprzedniego okresu, ostatni okres obrachunkowy kończy się w dniu poprzedzającym dzień całkowitej spłaty kredytu, 9)zmiana stawek bazowych nie wymaga odrębnego zawiadamiania Zamawiającego, 10)w przypadku likwidacji stawki WIBOR - 1M zostanie ona zmieniona na stawkę, która zastąpi stawkę WIBOR 1M, albo najbardziej zbliżoną swoją wielkością i charakterem do stawki WIBOR 1M. l) Możliwość automatycznego lokowania codziennego salda środków pieniężnych znajdujących się na rachunku budżetu gminy (powyżej 20.000,00 zł.) na lokatach typu overnight lub lokatach weekendowych, bez prowizji i opłat, przy czym lokata typu overnight będzie dokonywana o ile oprocentowanie na tej lokacie będzie wyższe niż oprocentowanie rachunku bieżącego. Oprocentowanie określa się w oparciu o WIBOR O N (ustalony o godz. 11 w dniu założenia lokaty + - wskaźnik korekty). Zamawiający zastrzega sobie prawo do złożenia dyspozycji automatycznego lokowania środków na lokatach overnight również na innych rachunkach bankowych. Zamawiający będzie miał możliwość wykonania dyspozycji rezygnacji z autolokaty na wskazanych rachunkach - wówczas oprocentowanie tych rachunków będzie następować według oprocentowania a vista. n) Dokonywanie miesięcznej kapitalizacji odsetek od środków zgromadzonych na rachunkach bankowych, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo do niedokonywania kapitalizacji odsetek od środków zgromadzonych na rachunkach bankowych wskazanych przez Zamawiającego. o) Możliwość przechowywania depozytów. p) Zamawiający nie dopuszcza pobierania opłat za: 1)otwarcie i zamykanie rachunków bankowych 2)zmiany kart wzorów podpisów 3)realizację przelewów przychodzących 4)wyciągi bankowe, odpisy wyciągów lub dowodów do wyciągów 5)zerowanie rachunków na koniec roku 6)przyjmowanie lokat (overnight, długoterminowych) 7)dokonywanie wpłat własnych na rachunki Zamawiającego przez upoważnionych pracowników Zamawiającego, upoważnionych pracowników jednostek organizacyjnych dokonujących wpłat w imieniu jednostki oraz osoby trzecie wpłacające na rzecz gminy podatki i opłaty oraz inne należności budżetowe 8)dokonywanie wypłat gotówkowych, z wyjątkiem wypłat określonych w pkt. s. 9)przelewy papierowe w przypadku przerw technicznych, awarii systemu i przejściowej blokady użytkownika 10)opinie i zaświadczenia wydawane na wniosek Zamawiającego 11)instalację systemu home banking i szkolenie pracowników z obsługi tego systemu r) ze względu na charakter zamówienia posiadanie placówki banku (oddziału filii) na terenie miejscowości Łąck lub utworzenie placówki banku (oddziału filii) na terenie miejscowości Łąck w ciągu 1 miesiąca od zawarcia umowy. s) wypłatę w formie gotówkowej świadczeń realizowanych przez GOPS: -świadczeń rodzinnych wynikających z ustawy z dnia 28 listopada 2003 roku o świadczeniach rodzinnych, -świadczeń z funduszu alimentacyjnego wynikających z ustawy z dnia 7 września 2007 roku o pomocy państwa osobom uprawnionym do alimentów, -zasiłków stałych, zasiłków okresowych oraz zasiłków celowych wynikających z ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej, -zasiłków celowych na dożywianie wynikających z ustawy z dnia 29 grudnia 2005 roku o ustanowieniu programu wieloletniego Pomoc państwa w zakresie dożywiania dla osób wskazanych przez Gminę, zamieszkałych na terenie gminy Łąck. Szczegółowe warunki wypłaty świadczeń realizowanych przez GOPS określi odrębna umowa. 1.2 Zastrzega się, iż w całym okresie obowiązywania umowy ilość rachunków bankowych jak również ilość jednostek organizacyjnych może ulec zmianie. 1.3 Zastrzega się, aby wszystkie jednostki organizacyjne Gminy miały takie samo prawo do zawarcia umów na wykonanie bankowej obsługi, na warunkach będących przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego. W przypadku łączenia, przekształcenia bądź utworzenia nowych jednostek organizacyjnych Gminy, Wykonawca podpisze z nimi umowę na prowadzenie obsługi bankowej na takich samych zasadach i warunkach, jakie zostaną zawarte w umowach podpisanych z Wykonawcą. Umowy na obsługę bankową w zakresie wymienionych w SIWZ usług bankowych zawierać będą: - ze strony Gminy Łąck - Wójt Gminy przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy - ze strony jednostek organizacyjnych - kierownicy jednostek organizacyjnych 1.4 Z poszczególnymi jednostkami organizacyjnymi Gminy zostaną zawarte odrębne umowy bankowej obsługi, na warunkach będących przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego, według jednolitego wzoru umowy ustalonego z wybranym Wykonawcą, z uwzględnieniem zmian wynikających ze specyfiki jednostki np. brak kredytu odnawialnego krótkoterminowego w rachunku bieżącym z uwzględnieniem istotnych elementów umowy występujących w Załączniku nr 4. 1.5 Wykonawca zobowiązany jest wyznaczyć osobę lub grupę osób, które będą współpracować z Zamawiającym w zakresie bankowej obsługi, bieżących kontaktów operacyjnych, realizacji zastrzeżeń Zamawiającego, usuwania niezgodności, jak również: - kontakt z doradcą bankowym będzie odbywał się w sposób osobisty, telefonicznie i mailowo; - Wykonawca zobowiązany jest również wyznaczyć doradcę technicznego odpowiedzialnego za współpracę w obszarze technicznym np. w zakresie Systemu; 1.6 Wykonawca nie będzie pobierał z tytułu obsługi bankowej Gminy Łąck i jej jednostek żadnych innych opłat niż określone w SIWZ. 1.7 Zamawiający zastrzega sobie swobodę lokowania wolnych środków pieniężnych w innych bankach, zgodnie z art. 264 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240, z późn. zm.) 1.8 Dla innych ewentualnych czynności nieprzewidzianych w SIWZ, będących przedmiotem doraźnego zlecenia Zamawiającego, Wykonawca będzie stosował opłaty i prowizje w wysokości nie wyższej niż określone w obowiązującej w banku oficjalnej tabeli. Zamawiający udostępni inne niezbędne do przygotowania oferty informacje dotyczące Gminy Łąck na pisemny wniosek.
  6. Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Mochowo wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi.
    Zamawiający: Gmina Mochowo, Mochowo
    Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Mochowo wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
  7. Usługa w zakresie udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego w kwocie 1 500 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu
    Zamawiający: Gmina Łąck, Łąck
    Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego w kwocie 1 500 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu. Rodzaj waluty: PLN Kwota kredytu: 1 500 000,00 zł Okres kredytowania: do 31 października 2016 r. Karencja w spłacie rat kredytu: do 31 października 2013 r. tj. do dnia spłaty I raty kredytu. Przeznaczenie kredytu: sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Łąck na 2012 r. Postawienie kredytu do dyspozycji: Kredyt przekazywany będzie na rachunek bankowy Zamawiającego w transzach. Wysokość oraz terminy przekazywania poszczególnych transz zgłaszane będą przez Zamawiającego każdorazowo na 2 dni robocze przed ich pobraniem przez Zamawiającego (chyba, że kredytodawca będzie miał możliwość skrócenia terminu). Ostateczny termin pobrania kredytu przez Zamawiającego upływa w dniu 31 grudnia 2012 r. Zabezpieczenie kredytu: Jedyną dopuszczalną formą zabezpieczenia kredytu, akceptowaną przez Zamawiającego jest weksel in blanco z wystawienia Gminy Łąck wraz z deklaracją wekslową. Terminy spłaty kredytu: Termin spłaty I raty kredytu nastąpi do 31 października 2013 r. w wysokości 250 000,00 zł. Termin spłaty ostatniej raty kredytu w wysokości 250 000,00 zł nastąpi do 31 października 2016 r. Kredyt będzie spłacany w następujących ratach: 2013 - do 31.10.2013 r. - 250 000,00 zł 2014 - do 31.03.2014 r. - 100 000,00 zł - do 31.10.2014 r. - 300 000,00 zł 2015 - do 31.03.2015 r. - 150 000,00 zł - do 31.10.2015 r. - 250 000,00 zł 2016 - do 31.03.2016 r. - 200 000,00 zł - do 31.10.2016 r. - 250 000,00 zł Oprocentowanie kredytu: Ustala się w wysokości odpowiadającej stawce WIBOR 3M powiększonej o marżę banku w stosunku rocznym na bazie rzeczywistej liczby dni w roku. Oprocentowanie kredytu jest zmienne w okresach miesięcznych i jest ustalane z góry odrębnie dla każdego kolejnego okresu odsetkowego według notowania stawki WIBOR 3M na dwa dni robocze poprzedzające rozpoczęcie każdego okresu odsetkowego. Odsetki nie będą naliczane od kredytu przyznanego, lecz nie pobranego przez Zamawiającego. Spłata odsetek będzie następowała w okresie kredytowania w okresach miesięcznych (tj. do ostatniego dnia miesiąca). Pierwsza płatność odsetek nastąpi do 31 grudnia 2012 r., która obejmować będzie odsetki za okres od dnia pobrania przez Zamawiającego pierwszej transzy kredytu do 31 grudnia 2012 r. (kwota odsetek za okres od dnia pobrania przez Zamawiającego I transzy kredytu do 31 grudnia 2012 r. zostanie wyliczona wg notowania stawki WIBOR 3M na dwa dni robocze przed pobraniem przez Zamawiającego pierwszej transzy kredytu). Ostatnia płatność odsetek nastąpi do 31 października 2016 r. Ewentualna prowizja (brutto) będzie potrącana od wartości każdej pobranej przez Zamawiającego transzy kredytu. Zamawiający nie ponosi kosztów prowizji od kredytu przyznanego lecz nie pobranego przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie pobrania kredytu w pełnej wysokości bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Bank gwarantuje przyjęcie przedterminowej spłaty części lub całości zadłużenia z tytułu kredytu bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów, po uprzednim powiadomieniu banku o zamiarze dokonania takiej spłaty. Z tytułu zawarcia umowy kredytu, jej realizacji i ewentualnych zmian wprowadzonych do umowy na wniosek Stron, Bank nie pobiera innych opłat. Pakiet informacyjny: Zamawiający do SIWZ załącza następujące dokumenty: -Uchwała Rady Gminy Łąck Nr X/98/2012 z dnia 27 czerwca 2012 roku w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu. -Uchwała Nr Pł.350.2012 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie z dnia 25.09.2012 r. w sprawie wyrażenia opinii o możliwości spłaty kredytu długoterminowego zaciąganego przez Gminę Łąck. -sprawozdanie Rb-27S z wykonania planu dochodów budżetowych jst za okres od początku roku do dnia 30 czerwca 2012 roku. -sprawozdanie Rb-Z o stanie zobowiązań wg tytułów dłużnych oraz poręczeń i gwarancji wg stanu na koniec II kwartału 2012 roku. -sprawozdanie Rb-NDS o nadwyżce/deficycie jst za okres od początku roku do dnia 30 czerwca 2012 roku. Uwagi: Budżet Gminy Łąck wraz ze zmianami, Wieloletnia Prognoza Finansowa Gminy Łąck -na lata 2012 - 2018 ze zmianami, opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej, informacje z wykonania budżetu dostępne są w BIP UG Łąck www.lack.bipgminy.pl. Zamawiający udostępni inne informacje dotyczące Gminy Łąck na pisemny wniosek
  8. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego zaciągniętego na spłatę przypadających na rok 2012 rat zaciągniętych wcześniej kredytów i pożyczek
    Zamawiający: Gmina Mochowo, Mochowo
    Przedmiotem zamówienia jest: udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 500.000,00 zł (słownie złotych: pięćset tysięcy 00/100) na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów. Okres kredytowania do 31.12.2017 r. Spłata odsetek będzie następowała w okresach kwartalnych na ostatni dzień w danym kwartale (cztery razy w roku) w wysokości odpowiedniej do wykorzystanego kredytu przy czym bank zobowiązany jest do informacji na temat wysokości odsetek na co najmniej 3 dni robocze przed terminem spłaty. Odsetki naliczane będą od niespłaconego kapitału. W przypadku gdy ostatni dzień kwartału będzie dniem wolnym od pracy, płatność przypada w pierwszy dzień roboczy po terminie płatności. Jako termin płatności przyjmuje się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego. Szczegółowy plan spłat odsetek określony zostanie w harmonogramie spłat, który będzie stanowił załącznik do umowy. Nie dopuszcza się kapitalizacji odsetek. Zamawiający przewiduje okres karencji w spłacie kapitału. Spłaty rat kapitałowych będą następowały miesięcznie przez okres 5 lat płatnych na koniec każdego miesiąca począwszy od 01.01.2013 r., wg ustalonego schematu. W przypadku gdy dzień spłaty raty kapitałowej będzie dniem wolnym od pracy, płatność przypada w pierwszy dzień roboczy po terminie płatności. Jako termin płatności przyjmuje się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego. Forma zabezpieczenia kredytu - weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową do wysokości
    zadłużenia. Koszt kredytu stanowić będzie oprocentowanie kredytu zmienne według stawki WIBOR 3M powiększone o stałą marżę zaproponowaną przez bank. Marża, jako składnik odsetek naliczonych od wypłaconej części kredytu jest stała na cały okres obowiązywania umowy i nie podlega zmianie. Marża określona w % jest stała w okresie trwania umowy. Powyższe stanowi jedyne wynagrodzenie Wykonawcy
    należne mu z tytułu wykonania niniejszego zamówienia. Nie dopuszcza się jakichkolwiek innych prowizji i opłat dodatkowych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania całej kwoty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów prowizji i odsetek od niewykorzystanej części kredytu
  9. Usługi bankowe dla Powiatowego Urzędu Pracy w Płocku
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku, Płock
    Przedmiotem zamówienia jest wybór instytucji mających otworzyć i prowadzić rachunek pomocniczy PUP w Płocku i dokonywać z tego rachunku wypłat świadczeń pieniężnych wynikających z ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz innych ustaw, dla bezrobotnych i innych osób uprawnionych.
    Liczba bezrobotnych i innych osób uprawnionych pobierających świadczenia miesięcznie z poszczególnych gmin:
    Z gminy Bodzanów - około 50
    Z gminy Bielsk - około 60
    Z gminy Brudzeń Duży - około 60
    Z gminy Bulkowo - około 50
    Z gminy Łąck - około 40
    Z gminy Mała Wieś - około 30
    Z gminy Nowy Duninów - około 60
    Z gminy Radzanowo - około 60
    Z gminy Stara Biała - około 70
    Z gminy Staroźreby - około 60
    Z gminy Słupno - około 40
    Z gminy Słubice - około 30
    Z Miasta i Gminy Drobin - około 70
    Z Miasta i Gminy Gąbin - około 60
    Z Miasta i Gminy Wyszogród -około 30
    Płock - około 70
    Liczba bezrobotnych i innych osób uprawnionych do wypłaty świadczeń wynikających z ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy nie jest liczbą stałą. Liczba ta w każdym miesiącu może być inna z uwagi, że osoby tracą prawo do zasiłku po ustawowym okresie jego pobierania, podejmują zatrudnienie lub inną pracę zarobkową, rozpoczynają pozarolniczą działalność gospodarczą, rejestrują się jako bezrobotne itd.
  10. Usługi bankowe dla Powiatowego Urzędu Pracy w Płocku
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku, Płock
    Przedmiotem zamówienia jest wybór instytucji mających otworzyć i prowadzić rachunek pomocniczy PUP w Płocku i dokonywać z tego rachunku wypłat świadczeń pieniężnych wynikających z ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz innych ustaw, dla bezrobotnych i innych osób uprawnionych.
    Liczba bezrobotnych i innych osób uprawnionych pobierających świadczenia miesięcznie z poszczególnych gmin:
    Z gminy Bulkowo - około 50
    Z gminy Łąck - około 40
    Z gminy Nowy Duninów - około 60
    Z gminy Stara Biała - około 50
    Z gminy Staroźreby - około 40
    Z Miasta i Gminy Gąbin - około 40
    Z Miasta i Gminy Wyszogród -około 30
    Płock - około 50
    Liczba bezrobotnych i innych osób uprawnionych do wypłaty świadczeń wynikających z ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy nie jest liczbą stałą. Liczba ta w każdym miesiącu może być inna z uwagi, ze osoby tracą prawo do zasiłku po ustawowym okresie jego pobierania (6, 12 i 18 miesięcy), podejmują zatrudnienie lub inną pracę zarobkową, rozpoczynają pozarolniczą działalność gospodarczą, rejestrują się jako bezrobotne itd.
  11. KOMPLEKSOWA OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU GMINY MOCHOWO WRAZ Z PODLEGŁYMI JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI
    Zamawiający: Gmina Mochowo, Mochowo
    Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Mochowo wraz z podległymi jednostkami oryganizacyjnymi zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
  12. Usługa bankowa w zakresie udzielenia i obsługi długoterminowego kredytu z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
    Zamawiający: Urząd Gminy w Łącku, Łąck
    Przedmiotem zamówienia jest usługa bankowa w zakresie udzielenia i obsługi długoterminowego kredytu w kwocie 500 000,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.

Inne osoby dla Adamczyk Jan (59 osób):