Kogo reprezentuje osoba

Adamczyk Jerzy Robert

w KRS

Jerzy Robert Adamczyk

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Jerzy
Drugie imię:Robert
Nazwisko:Adamczyk
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1954 r., wiek 65 lat
Miejscowości:Biała Podlaska (Lubelskie), Lublin (Lubelskie), Świdnik (Lubelskie)
Przetargi:29 w poprzednich firmach
Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Barański Konrad Piotr, Bobołowicz Paweł Mikołaj, Burakowski Leszek Zbigniew, Cękalski Grzegorz Rajmund, Czuchaj Barbara, Daszyński Krzysztof Ryszard, Drozd Jacek Julian, Dudziak Waldemar Adam, Gwozda Mariusz Piotr, Jabłoński Jerzy Zbigniew, Kalinowski Stanisław, Kasprzak Mirosław, Kidyba Andrzej, Kliza Lech Tadeusz, Krawiec Marian, Kwaśniewska Halina Jadwiga, Lipiński Artur Robert, Maleszyk Piotr, Mazurek Irena Barbara, Mazurek Małgorzata, Milczek Piotr Marian, Okapa Paweł Cezary, Pasikowski Ryszard Zenon, Piątek Izabela, Prokopowicz Dominik Piotr, Sienkiel Robert Stanisław, Soboń Artur, Stańko Tomasz, Stefańczyk Stanisław, Szymczyk Artur Wojciech, Taras Mirosław Henryk, Wach Janina Krystyna, Wąsik Edward, Załoga Zbigniew
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Aleksandrowicz Jarosław, Biały Zbigniew, Bolińska Anna, Ciepielewski Tomasz, Cisowski Zbigniew, Czopik Małgorzata Irmina, Irsak Jerzy, Jankowska Ewa Małgorzata, Krawiec Marian, Latkowski Dariusz Robert, Mieczkowska Profeta Małgorzata, Nóżka Agnieszka, Obrusiewicz Hubert Zbigniew, Piasecki Andrzej, Postrach Bogusława, Skokowska Magdalena, Soboń Artur, Słotwiński Zbysław, Turzyniecka Anna, Zabłotny Rafał, Zarański Grzegorz
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Adamczyk Wiesław Józef, Laszuk Zenon Lucjan, Maleska-dec Marianna, Ostrowska Elżbieta Maria, Szenejko Zbigniew Józef

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Laszuk Marcin

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Agtel-przedsiębiorstwo Innowacyjno Wdrożeniowe Sp. Z O.O., Zamość − KRS 0000251376
  2. Amplus Sp. Z O.O., Stasin − KRS 0000371420
  3. Autonomiczna Sekcja Piłki Siatkowej Avia W Świdniku, Świdnik − KRS 0000062958
  4. Biometriq Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000597410
  5. Biuro Projektów i Nadzoru Proinwest Sp. Z O.O., Biała Podlaska − KRS 0000146982
  6. Dakpol Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000339891
  7. De Virion Partnerzy S.A., Warszawa − KRS 0000463861
  8. Direct P.bobołowicz, W.pokora Sp. J., Lublin − KRS 0000327797
  9. Ekobenz Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000259818
  10. Fabryka Kabli Elpar Sp. Z O.O., Parczew − KRS 0000320919
  11. Fundacja Eff Polska, Warszawa − KRS 0000434239
  12. Fundacja Młoda Demokracja, Lublin − KRS 0000055626
  13. Fundacja Na Rzecz Badań i Inicjatyw Społecznych, Lublin − KRS 0000576006
  14. Fundacja Współpracy Regionalnej Europrogres, Lublin − KRS 0000337222
  15. Grupa Rapid Sp. Z O.O., Biała Podlaska − KRS 0000528075
  16. Honk Kong Film Works Sp. Z O.O., Świdnik − KRS 0000755964
  17. Impart Sp. Z O.O., Biała Podlaska − KRS 0000437973
  18. Karbonia S.A., Czerwionka-leszczyny − KRS 0000379573
  19. Klub Motorowy Champion W Świdniku, Świdnik − KRS 0000021076
  20. Kolejowy Szpital Uzdrowiskowy W Nałęczowie Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Nałęczów − KRS 0000004917
  21. Lemke Polska Sp. Z O.O., Biała Podlaska − KRS 0000439354
  22. Lokum - Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. Z O.O., Świdnik − KRS 0000096295
  23. Lubelska Fundacja Rozwoju, Warszawa − KRS 0000052371
  24. Lubelski Fundusz Kapitałowy Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000012998
  25. Lubelski Sejmik Gospodarczy, Lublin − KRS 0000158909
  26. Lubelskie Forum Samorządowe, Lublin − KRS 0000111329
  27. Lubelskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej S.A., Lublin − KRS 0000492350
  28. Lubelskie Stowarzyszenie Bądź Eko, Lublin − KRS 0000619075
  29. Lubelskie Stowarzyszenie Organizatorów Pomocy Społecznej, Lublin − KRS 0000030638
  30. Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Bystrzyca W Lublinie Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000390895
  31. Niezależny Związek Zawodowy Pracowników Przedsiębiorstwa Komunalnego Pegimek Sp. Z O.O. W Świdniku Wodnik, Świdnik − KRS 0000001610
  32. Pd Co Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000409191
  33. Polski Fundusz Gwarancyjny Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000013914
  34. Polskie Radio - Regionalna Rozgłośnia W Lublinie Radio Lublin S.A., Lublin − KRS 0000130672
  35. Polskie Towarzystwo Mieszkaniowe Lublin, Lublin − KRS 0000311688
  36. Polskie Towarzystwo Mieszkaniowe Oddział W Lublinie, Lublin − KRS 0000122122
  37. Port Lotniczy Lublin S.A., Lublin − KRS 0000092480
  38. Przediębiorstwo Produkcyjno - Usługowo - Handlowe Rapid Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Biała Podlaska − KRS 0000142385
  39. Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Pec W Świdniku Spółka Z Ograniczoną odpowiedzialnością, Świdnik − KRS 0000103152
  40. Przedsiębiorstwo Komunalne Pegimek Sp. Z O.O., Świdnik − KRS 0000124113
  41. Przedsiębiorstwo Usług Projektowo - Montażowych Ekoprojekt Sp. Z O.O., Biała Podlaska − KRS 0000195383
  42. Sagitar Sp. Z O.O., Jabłonowo − KRS 0000146335
  43. Spart Sp. Z O.O., Sławacinek Stary − KRS 0000458067
  44. Stowarzyszenia Przyjaciół i Wychowanków Zespołu Tańca Ludowego Leszczyniacy W Świdniku, Świdnik − KRS 0000011078
  45. Stowarzyszenie - Klub Narodowej Myśli Politycznej Votum, Warszawa − KRS 0000465428
  46. Stowarzyszenie Absolwentów i Przyjaciół Vii Liceum Ogólnokształcącego Im. Marii Konopnickiej W Lublinie, Lublin − KRS 0000236880
  47. Stowarzyszenie Budowy Pomnika Ojca Świętego Jana Pawła Ii, Chełm − KRS 0000244474
  48. Stowarzyszenie Ciesz Się Życiem, Motycz − KRS 0000388637
  49. Stowarzyszenie Handlowców i Przedsiębiorców Ul.rusałka, Lublin − KRS 0000154489
  50. Stowarzyszenie Młodzi Konserwatyści Rzeczpospolitej Polskiej, Warszawa − KRS 0000163836

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Bałtycka Baza Masowa Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000118856
  2. Bialskopodlaska Izba Gospodarcza W Białej Podlaskiej, Biała Podlaska − KRS 0000088357
  3. Bio-energy System Sp. Z O.O., Parczew − KRS 0000236046
  4. Boruta-kolor Sp. Z O.O., Zgierz − KRS 0000003766
  5. Centrum Inicjatyw Społecznych Cis, Lublin − KRS 0000177944
  6. Centrum Innowacji i Transferu Technologii Lubelskiego Parku Naukowo - Technologicznego Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000173449
  7. Centrum Kształcenia Menedżerów Przemysłowych Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000031252
  8. Centrum Produkcyjne Pneumatyki Prema S.A., Kielce − KRS 0000127140
  9. Centrum Rozwiązań Grzewczych Sp. Z O.O., Biała Podlaska − KRS 0000392361
  10. Ceramik - Art M. Frant Sp. J., Lublin − KRS 0000468223
  11. Cukrownia Lublin S.A., Lublin − KRS 0000022316
  12. Epore Sp. Z O.O., Bogatynia − KRS 0000112935
  13. Fundacja Na Rzecz Utworzenia i Działania Wyższej Szkoły Humanistyczno-ekonomicznej Im. Jana Zamoyskiego W Zamościu, Zamość − KRS 0000029652
  14. Fundacja Rozwoju Europy Środkowo-wschodniej, Lublin − KRS 0000466446
  15. Fundacja Rozwoju Sportu W Lublinie, Lublin − KRS 0000378048
  16. Getin Noble Bank S.A., Warszawa − KRS 0000018507
  17. Grupa Azoty Zakłady Azotowe Puławy S.A., Puławy − KRS 0000011737
  18. Handwod Sp. Z O.O., Świdnik − KRS 0000040672
  19. Harley-davidson Club Lublin, Lublin − KRS 0000256872
  20. Htl-strefa S.A., Ozorków − KRS 0000256309
  21. Hydrovolt Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000298792
  22. Interbud - Lublin S.A., Lublin − KRS 0000296176
  23. Kghm Polska Miedź S.A., Lubin − KRS 0000023302
  24. Klub Motorowy Cross W Lublinie, Lublin − KRS 0000024476
  25. Klub Sportowy Chełmska Koszykówka, Chełm − KRS 0000130420
  26. Kompania Węglowa S.A., Katowice − KRS 0000057506
  27. Korporacja Budowlana - Lublin S.A., Lublin − KRS 0000293649
  28. Krajowa Spółka Cukrowa S.A., Toruń − KRS 0000084678
  29. Kraśnickie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. Z O.O., Kraśnik − KRS 0000206420
  30. Lubelski Instytut Samorządności, Lublin − KRS 0000119875
  31. Lubelski Węgiel Bogdanka S.A., Bogdanka − KRS 0000004549
  32. Lubelskie Centrum Medyczne Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000508187
  33. Lubelskie Fabryki Wag Fawag S.A., Lublin − KRS 0000029928
  34. Lubelskie Przedsiębiorstwo Budownictwa Przemysłowego Przemysłówka S.A., Lublin − KRS 0000042102
  35. Lubelskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000050205
  36. Mega-sort Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Kraków − KRS 0000231816
  37. Megazec Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000120080
  38. Miejski Zakład Komunikacji Sp. Z O.O. W Zamościu, Zamość − KRS 0000054519
  39. Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji W Lublinie Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000017728
  40. Międzyzakładowa Spółdzielnia Mieszkaniowa W Lublinie, Lublin − KRS 0000187666
  41. Modułowe Systemy Specjalistyczne Sp. Z O.O., Płock − KRS 0000124007
  42. Montex S.A., Lublin − KRS 0000031720
  43. Motor Lublin S.A., Lublin − KRS 0000359854
  44. Ms Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A., Warszawa − KRS 0000340312
  45. Naftoremont Sp. Z O.O., Płock − KRS 0000044067
  46. Navitrans Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000062936
  47. Opakomet S.A., Kraków − KRS 0000245701
  48. Opf Optotelekomunikacja S.A., Uniszowice − KRS 0000037843
  49. Pawlos Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000137511
  50. Pge Dystrybucja S.A., Lublin − KRS 0000343124

Powiązane przetargi (29 szt.):
  1. Utrzymanie dróg o nawierzchniach nieulepszonych na terenie Gminy Miejskiej Świdnik
    Zamawiający: Gmina Miejska Świdnik, Świdnik
    Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie bieżące dróg lokalnych miejskich
    o nawierzchniach nieulepszonych (żużlowych, tłuczniowych, gruntowych) o łącznej powierzchni ok. 81 868 m2 + tereny dodatkowe t.j. place, łączniki i sięgacze o pow. ok. 10 825 m2. Zakres robót obejmuje: likwidację - wybojów, kolein, rozmyć, profilowanie, wykonywanie rowków odwadniających, zagęszczanie nawierzchni dróg objętych utrzymaniem, a także polepszenie stanu technicznego dróg o nawierzchniach nieulepszonych.

  2. Oczyszczanie terenów komunalnych oraz utrzymanie zieleni miejskiej na terenach Gminy Miejskiej Świdnik w latach 2014 - 2016 - zamówienie uzupełniające
    Zamawiający: Gmina Miejska Świdnik, Świdnik
    2.Przedmiotem zamówienia jest: oczyszczanie letnie i zimowe terenów komunalnych i pasów drogowych zarządzanych przez Gminę Miejską Świdnik, oraz prace związane z utrzymaniem zieleni na w/w terenach. Zakres zleconej usługi obejmuje:
    a)oczyszczanie pasów drogowych oraz ogólnomiejskich terenów komunalnych w tym jezdni, chodników, terenów zielonych, zatok i parkingów, dróg gruntowych, wpustów kanalizacji deszczowej oraz przykanalików, wiat przystankowych, placów śmietnikowych, przejścia podziemnego przy
    ul. Targowej, parku miejskiego, utrzymanie urządzeń małej architektury takich jak: słupy i tablice ogłoszeniowe, kosze uliczne śmietnikowe oraz inne infrastruktury komunalnej; pozostałe usługi związane z oczyszczaniem miasta, takie jak: sprzątanie i utylizacja martwych zwierząt;
    b)utrzymanie zieleni miejskiej polegające na pielęgnacji drzew i krzewów, w tym: usuwaniu posuszu, formowaniu koron drzew, odmładzaniu, usuwaniu drzew oraz korzeni po ściętych drzewach, opracowanie dokumentacji dendrologicznej stanu zdrowotnego drzew, pielęgnacja zieleni w parku miejskim.
    3.Przedmiot umowy został określony w Specyfikacjach technicznych.
    Wykonawca zobowiązuje się do wykonania zamówienia zgodnie ze specyfikacjami technicznymi oraz kosztorysami ofertowymi.
    4.Integralnymi składnikami niniejszej umowy są:
    a)formularz ofertowy,
    b)specyfikacje techniczne,
    c)kosztorysy ofertowe,
    d)wykaz terenów.
  3. kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Przedsiębiorstwa Komunalnego PEGIMEK sp. z o.o.w Świdniku
    Zamawiający: Przedsiębiorstwo Komunalne "Pegimek" Sp. z o.o., Świdnik
    przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Przedsiębiorstwa Komunalnego PEGIMEK Sp. z o.o. w okresie od 1 stycznia 2017 roku do 31 grudnia 2019 roku, z podziałem na 2 części:
    Część I - ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej obejmująca:
    A. Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk.
    B. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk.
    C. Ubezpieczenie maszyn budowlanych od wszystkich ryzyk.
    D. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.
    E. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w związku z zarządzaniem Stadionem Miejskim.
    F. Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zarządcy nieruchomości.
    G. Ubezpieczenie NNW pracowników.

    Część II – ubezpieczenia komunikacyjne obejmująca:
    A. Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadacza pojazdów mechanicznych.
    B. Ubezpieczenie autocasco.
    C. Ubezpieczenie NNW kierowcy i pasażerów.
    D. Ubezpieczenie assistance.
  4. dostawa samochodu ze skrzynią ładunkową samowyładowczą - wywrotka trójstronna
    Zamawiający: Przedsiębiorstwo Komunalne "Pegimek" Sp. z o.o., Świdnik
    przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu, rok produkcji 2016, ze skrzynią ładunkową samowyładowczą - wywrotka trójstronna o masie do 3,5 tony, spełniająca co najmniej parametry techniczne i wymagania Zamawiającego określone w załączniku nr 2 do SIWZ. Oferowany samochód musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia z dnia 31 grudnia 2002 r. (t. jedn. Dz.U. z 2015 r. poz. 305) oraz wymagania normy emisji spalin EURO 5 lub wyższej tzn. dopuszczalnych wartości emisji spalin dla pojazdów z silnikiem wysokoprężnym
  5. Remont nawierzchni asfaltowych i betonowych oraz oznakowania dróg na terenie Gminy Miejskiej Świdnik w latach 2015-2017
    Zamawiający: Gmina Miejska Świdnik, Świdnik
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni asfaltowych (ulic, chodników, placów) na terenie Gminy Miejskiej Świdnik. 4.2.1 Prace związane z utrzymaniem jezdni ulicy - ok. 2 260 m2 a)naprawy cząstkowe nawierzchni jezdni betonem asfaltowym, asfaltem lanym, kruszywem otoczonym bitumem, b)wypełnianie ubytków w nawierzchni asfaltem lanym i betonem asfaltowym, c)wypełnienie pęknięć i szczelin bitumiczną masą zalewową, d)powierzchniowe utrwalanie nawierzchni kruszywem, e)naprawy cząstkowe nawierzchni brukowych, z kostki kamiennej, z płyt betonowych, z kostki brukowej, betonowych i innych, f)wypełnianie ubytków nawierzchni w okresie niesprzyjających warunków atmosferycznych masami mineralno-bitumicznymi na zimno, mieszankami na gorąco z recyklera, kruszywem, destruktem z frezowania itp. g)równanie nierówności nawierzchni przy użyciu frezarki, h)likwidacja zapadnięć nawierzchni i podbudowy ulic. 4.2.2 Prace związane z utrzymaniem nawierzchni chodników, ciągów pieszych i ścieżek rowerowych - ok. 710 m2 a)naprawy cząstkowe nawierzchni z płyt betonowych, kostki brukowej, b)naprawy cząstkowe nawierzchni z asfaltu lanego lub betonu asfaltowego, c)likwidacja zapadnięć nawierzchni i podbudowy chodników. 4.2.3 Prace związane z utrzymaniem elementów nawierzchni jezdni i chodników - ok. 1 005 mb a)naprawy krawężników, b)naprawy obrzeży, c)likwidacja barier architektonicznych. 4.2.4 Prace związane z utrzymaniem pozostałych elementów - ok. 60 szt. a)regulacja uzbrojenia naziemnego urządzeń podziemnych, b)naprawy schodów o nawierzchni z klinkieru, płyt betonowych, kostki brukowej lub betonu. 4.2.5 Prace zmierzające do zwiększenia bezpieczeństwa i wygody ruchu - ok. 3 316 m2 a)ułożenie nowej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego na fragmencie jezdni ulicy, b)ułożenie nowej nawierzchni jezdni z asfaltu lanego na fragmencie jezdni ulicy, c)ułożenie nowej nawierzchni z mieszanki SMA na fragmencie jezdni ulicy, d)rozebranie nawierzchni na fragmencie jezdni ulicy lub chodnika, e)ułożenie nowej nawierzchni chodnika z kostki brukowej na fragmencie chodnika, f)rozebranie nawierzchni jezdni i chodnika przed ułożeniem nowej nawierzchni, g)wykonanie przejścia wyniesionego lub progu zwalniającego, h)wykonanie nowego chodnika, i)wykonanie remontu generalnego wybranego odcinka ulicy, parkingu, placu, parku lub ciągów pieszych o łącznej wartości robót w jednej lokalizacji powyżej 35 tys. zł. 4.2.6 Prace związane z utrzymaniem oznakowania pionowego i poziomego - 10 895 m2 a)wykonywanie wszelkich prac związanych z wykonywaniem robot naprawczych, konserwacyjnych, montażowych i porządkowych, b)podejmowanie działań mających na celu zapewnienie właściwego stanu technicznego elementów organizacji ruchu drogowego, c)bieżące utrzymanie i konserwację urządzeń bezpieczeństwa ruchu, d)bieżące utrzymanie i konserwację oznakowania pionowego, e)bieżące utrzymanie i konserwacja oznakowania poziomego, f)zabezpieczanie awarii w pasie drogowym - oznakowanie tymczasowe, g)opracowywanie dokumentacji dotyczącej projektów tymczasowej organizacji ruchu w ramach zabezpieczenia prowadzonych przez siebie robót w pasie drogowym, h)opracowywanie dokumentacji dotyczącej projektów stałej organizacji ruchu i zmian w stałej organizacji ruchu w ramach realizacji zaleceń organu zarządzającego ruchem na drogach gminnych, i)analizowanie i przekazywanie uwag, lub innych rozwiązań w sporządzanych przez zamawiającego dokumentacjach dotyczących projektów stałej organizacji ruchu. 4.2.7 Inne prace o charakterze robót zabezpieczających miejsca zagrażającego bezpieczeństwu ruchu, jak również zapobieganiu przyspieszonej degradacji ulic spowodowanej awariami urządzeń podziemnych i naziemnych, nieprzewidzianymi skutkami wpływów atmosferycznych, wystąpieniem ponadnormatywnych obciążeń, dewastacji i innych a)prowadzenie stałej kontroli stanu technicznego ulic w celu zapewnienia bezpieczeństwa ruchu, b)wykonywanie przeglądów technicznych stanu dróg, c)udostępnianie samochodu dla potrzeb patrolowania ulic przez Zamawiającego w celu wspólnego objazdu dróg i kontroli wykonanych robót, d)prace o charakterze zabezpieczającym, wynikającym z dewastacji, kradzieży lub awarii elementów pasa drogowego i terenów gminnych a także związanych z koniecznością zapewnienia przejezdności dróg (np. usuwanie przeszkód), e)prowadzenie magazynu materiałów odzyskowych i rozbiórkowych, f)prowadzenie stałej kontroli stanu technicznego ulic tj. nawierzchni jezdni i chodników poprzez wykonywanie przez Wykonawcę przeglądów oraz niezwłoczne zabezpieczanie miejsc stanowiących zagrożenie dla ruchu pojazdów lub ruchu pieszych (np. wyboje, przełomy, zapadnięcia, sfalowania, nierówności), g)zabezpieczenie i oznakowanie miejsc awarii - zgodnie ze Szczegółowymi warunkami technicznymi dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach - (Załącznik nr 1-4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 3 lipca 2003 r), h)awaryjne wypełnianie wybojów (zapadnięć, nierówności) materiałem kamiennym, mieszankami mineralno-bitumicznymi (również stosowanymi w technologii na zimno) lub elementami betonowymi (płyty bet., kostka brukowa). 4.3 Opis przedmiotu zamówienia określa: a)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót b)oferta przetargowa Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia.
  6. Wykonanie dokumentacji projektowej i budowa zatok autobusowych na ul. Żwirki i Wigury oraz wejścia do parku miejskiego z ul. Żwirki i Wigury w Świdniku
    Zamawiający: Gmina Miejska Świdnik, Świdnik
    4.1 Przedmiotem zamówienia jest : 4.1.1 Wykonanie dokumentacji projektowej i budowa zatok autobusowych na ul. Żwirki i Wigury oraz wejścia do parku miejskiego z ul. Żwirki i Wigury w Świdniku , w zakresie umożliwiającym użytkowanie obiektu budowlanego, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i jego przeznaczeniem. 4.2 Zakres realizacji inwestycji: 4.2.1 Dokumentacja projektowa Wykonawca pozyska: a) aktualna mapa do celów projektowych, b) wypis i wyrys z rejestru gruntów, c) wszystkie wymagane prawem warunki techniczne do projektowania, opinie i uzgodnienia, d) ostateczną decyzję pozwolenie na budowę. 4.2.2 Wykonawca opracuje: Dokumentację projektową umożliwiająca: a) budowę zatoki autobusowej, b) budowę peronu (chodnika) wzdłuż zatoki wraz z dojściem do projektowanego przejścia dla pieszych, c) przebudowę oświetlenia ulicznego, d) przebudowę lub zabezpieczenie kabli elektrycznych i teletechnicznych, e) budowę schodów terenowych łączących chodnik ulicy Żwirki i Wigury z chodnikiem w parku miejskim wraz z pochylnią dla osób niepełnosprawnych. 4.2.3 Roboty budowlane Lokalizacja zatoki: km 4 + 056 do km 4 + 112 - Długość zatoki 20 mb. - Szerokość jezdni 3,00 m - Chodnik (peron), szer. 1,50 m, . - Skos najazdowy 1 : 4; skos wyjazdowy 1 : 8 - Przebudowa istniejącego oświetlenia ulicy 2 latarnie. Lokalizacja schodów km 5 + 057. - Szerokość biegu 1.00 m - Pochylnia dla niepełnosprawnych: pochylenie max. 8%, szerokość 1.20 m - Maksymalna szerokość konstrukcji 2,60 m. 4.2.4 Nadzór autorski Wykonawca będzie sprawował nadzór autorski. 4.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa : a) program funkcjonalno-użytkowy, Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia.
  7. Zarządzanie, prowadzenie i utrzymanie Stadionu Miejskiego w Świdniku
    Zamawiający: Gmina Miejska Świdnik, Świdnik
    4.1Przedmiotem zamówienia jest : Zarządzanie, prowadzenie i utrzymanie Stadionu Miejskiego w Świdniku. 4.2Lokalizacja 4.2.1 Stadion jest zlokalizowany na nieruchomości stanowiącej własność Gminy Miejskiej Świdnik składającej się z działki nr 139/4 oraz działki nr 140 /2 położonej przy ul.Sportowej w Świdniku a)Powierzchnia całkowita terenu objętego zamówieniem wynosi 35 460 m2, w tym; - boisko piłkarskie z nawierzchnią z murawy naturalnej o pow. 8 954 m2 (121x74) z trybunami od strony południowej na 1422 miejsc ( trym dla kibiców drużyny przyjezdnej 320 miejsc), trybunami od strony północnej na 1404 miejsca ( w tym dla kibiców drużyny Świdnik 320 miejsc) wraz z budową trybun VIP i loży prasowej wraz z zadaszeniem na 142 miejsca ( w tym 10 dla niepełnosprawnych) z budynkiem zaplecza sanitarno - socjalnego, z zegarem boiskowym, - boisko treningowe, z nawierzchnią murawy syntetycznej o wym 108 x 74m, o pow. 7992 m2 (wymiary pola do gry 102x68m, o pow. 7140 m2) z trybunami, - pawilony kasowe i bufetowe z przejściami wyposażonymi w bramy furty oddzielnych dla kibiców Świdnika i dla kibiców gości (kasy szt.3, bufety szt. 2), - parkingi: parking dla kibiców gości (15 miejsc), parking dla kibiców Świdnika ( 94 miejsca, w tym 5 dla osób niepełnosprawnych), parking dla VIP-ów (10 miejsc), parking dla zawodników (11 miejsc), parking dla sędziów i delegatów (16 miejsc), - budynek szatniowo -sanitarny o pow. zabudowy 709,82 m2 (pow. użytkowa 544,97 m2), z szatniami, łazienkami,wc, salą konferencyjną i inne - toalety - pawilony jednomodułowe szt. 6 - system monitoringu. 4.2.2 Całość infrastruktury sportowej stanowi obiekt użyteczności publicznej i służy do przeprowadzania rozgrywek sportowych, meczy, zajęć szkolnych oraz innych imprez rekreacyjno -sportowych. Infrastruktura sportowa będzie ogólnodostępna i otwarta dla wszystkich zainteresowanych podmiotów na równych zasadach .nieodpłatnie i niekomercyjnie. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest: 4.3 Zarządca winien posiadać siedzibę lub utworzyć biuro obsługi na terenie m. Świdnik. UWAGA !!! 1.Wykonawca stadionu tj. Firma Saltex lub podmiot przez nią wskazany zobowiązany jest przez okres gwarancji tj. okres 1 roku we własnym zakresie na własny koszt dokonywać będzie konserwacji i pielęgnacji boiska z nawierzchnią z murawy naturalnej. 2.Remont stadionu zakończył się w 2014r. i wszystkie budynki, budowle i urządzenia są w okresie gwarancji przez okres obowiązywania umowy. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych i innych wynikających z niewłaściwego użytkowania obiektu. 4.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku Nr 8 do SIWZ - Opis przedmiotu Zamówienia.
  8. Utrzymanie dróg o nawierzchniach nieulepszonych na terenie Gminy Miejskiej Świdnik w latach 2014-2016.
    Zamawiający: Gmina Miejska Świdnik, Świdnik
    4.1 Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg lokalnych miejskich o nawierzchniach nieulepszonych (żużlowych, tłuczniowych, gruntowych) o łącznej powierzchni ok. 78 206 m2 (+ tereny dodatkowe t.j. place, łączniki i sięgacze o pow. ok. 10 756 m2). Zakres robót obejmuje: likwidację - wybojów, kolein, rozmyć, profilowanie, wykonywanie rowków odwadniających, zagęszczanie nawierzchni dróg objętych utrzymaniem, a także polepszenie stanu technicznego dróg o nawierzchniach nieulepszonych. Szczegółowy wykaz dróg znajduje się w załączniku do Specyfikacji Technicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w niniejszej SIWZ, w załączniku Nr 8 - Kosztorysy ofertowe, Nr 7 - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, Nr 9 - Wykaz dróg..
  9. 1. Dostawa i przesyłanie energii cieplnej za pomocą sieci ciepłowniczej Wykonawcy do budynku Zs nr 5 im. JP IIw Lublinie, ul. Elsnera 5.
    Zamawiający: Zespół Szkół Nr 5 im. Jana Pawła II, Lublin
    1. Dostawa i przesyłanie energii cieplnej za pomocą sieci ciepłowniczej Wykonawcy do budynku Zs nr 5 im. JP IIw Lublinie, ul. Elsnera 5.
    Przedmiot zamówienia obejmuje ciągłą i nieprzerwana dostawę ciepła na potrzeby centralnego ogrzewania i cieplej wody, przesył czynnika cieplnego ze źródła ciepła do wymienników odbiorcy ciepła zamawiającego, pomiar ilości ciepła i rozliczanie z Zamawiającym jego wg wskazań systemu pomiarowego ( liczników),sporządzenie taryfy dostawy ciepła, podanie warunków dostawy oraz cen i stawek za ciepło, szacowanie zapotrzebowania mocy cieplnej na potrzeby ogrzewania.
  10. 1. Dostawa i przesyłanie energii cieplnej za pomocą sieci ciepłowniczej Wykonawcy do budynku Zs nr 5 im. JP IIw Lublinie, ul. Elsnera 5.
    Zamawiający: Zespół Szkół Nr 5 im. Jana Pawła II, Lublin
    Przedmiot zamówienia obejmuje ciągłą i nieprzerwana dostawę ciepła na potrzeby centralnego ogrzewania i cieplej wody, przesył czynnika cieplnego ze źródła ciepła do wymienników odbiorcy ciepła zamawiającego, pomiar ilości ciepła i rozliczanie z Zamawiającym jego wg wskazań systemu pomiarowego ( liczników),sporządzenie taryfy dostawy ciepła, podanie warunków dostawy oraz cen i stawek za ciepło, szacowanie zapotrzebowania mocy cieplnej na potrzeby ogrzewania.
  11. Dostawa ciepła
    Zamawiający: Zespół Szkół Nr 1 im.Władysława Grabskiego w Lublinie, Lublin
    Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy kompleksowej na przesyłanie i dystrybucję ciepła oraz jego sprzedaż w okresie od dnia 02.09.2013r. do dnia 30.06.2015r.
  12. dostawa energii cieplnej dla Zespołu Szkół Chemicznych i Przemysłu Spożywczego w Lublinie
    Zamawiający: Zespół Szkół Chemicznych i Przemysłu Spożywczego, Lublin
    dostawa energii cieplnej
  13. przyłączenie do sieci ciepłowniczej projektowanego STADIONU MIEJSKIEGO zlokalizowanego przy ul. Krochmalnej w Lublinie na działce nr 3/26, które nastąpi na podstawie projektu budowlano - wykonawczego spełniającego warunki przyłączenia NR WP - 24/15507/2012 z dnia 17.04.2012 r.
    Zamawiający: Gmina Lublin, Lublin
    Przedmiotem zamówienia jest przyłączenie do sieci ciepłowniczej projektowanego STADIONU MIEJSKIEGO zlokalizowanego przy ul. Krochmalnej w Lublinie na działce nr 3/26, które nastąpi na podstawie projektu budowlano-wykonawczego spełniającego warunki przyłączenia NR WP - 24/15507/2012 z dnia 17.04.2012r.
  14. kompleksowa dostawa ciepła
    Zamawiający: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Lublinie, Lublin
    kompleksowa dostawa ciepła - dostawa ciepła oraz usługa przesyłowa i dystrybucyjna ciepła do budynków WIORiN w Lublinie przy ul. Diamentowej 6
  15. Dostawa energii cieplnej z sieci ciepłowniczej do obiektów Telewizji Polskiej S.A. Oddział Terenowy w Lublinie.
    Zamawiający: Telewizja Polska S.A. Oddział w Lublinie, Lublin
    Dostawa energii cieplnej z sieci ciepłowniczej do obiektów Telewizji Polskiej S.A. Oddział Terenowy w Lublinie. Wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 200000 euro.
  16. Zamówienie z wolnej ręki na dostawę energii cieplnej do budynku Izby Skarbowej i Urzędów Skarbowych przy ul. T. Szeligowskiego 24 w Lublinie.
    Zamawiający: Izba Skarbowa w Lublinie, Lublin
    Dostawa energii cieplnej do budynku Izby Skarbowej i Urzędów Skarbowych przy
    ul. T. Szeligowskiego 24 w Lublinie na czas nieokreślony.
  17. Dostawa ciepła oraz usługa przesyłu i dystrybucji ciepła z sieci ciepłowniczej do budynku Urzędu Miasta Lublin przy ul. Lipowej 27 w Lublinie
    Zamawiający: Gmina Lublin, Lublin
    Zakres zamówienia obejmuje:
    1)Usługę przesyłu i dystrybucji ciepła oraz jego dostawę (sprzedaż) dokonywaną przez Dostawcę na rzecz Odbiorcy w czasie obowiązywania planowanej umowy na cele i dla obiektu Urzędu Miasta Lublin przy ul. Lipowej 27 w Lublinie w przewidywanej ilości 1 477,07 GJ; pobrana przez Odbiorcę energia cieplna będzie wynikać z zamówionej mocy cieplnej: 0,080 MW;
    2)Dostawca dostarczać będzie Odbiorcy ciepło z sieci ciepłowniczej w postaci wody gorącej o zmiennej temperaturze wody gorącej na zasileniu i przepływie regulowanych wg zasad ustalonych dla systemu ciepłowniczego miasta Lublina, zgodnie z tabelami regulacyjnymi;
    3)Miejsce dostarczania ciepła oraz miejsce rozgraniczenia eksploatacji urządzeń: zawory odcinające na sieci z DN 65 przy budynku Gimnazjum nr 9;
    4)Grupa taryfowa: G1
  18. Dostawa i przesył/dystrybucja energii cieplnej do budynku Szkoły Podstawowej nr 23 im. Olimpijczyków Polskich w Lublinie przy ul. Podzamcze 9.
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa Nr 23 im. Olimpijczyków Polskich, Lublin
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii cieplnej obejmująca dostawę czynnika grzewczego na potrzeby centralnego ogrzewania, ciepłej wody oraz wentylacji do budynku szkoły i krytej pływalni przy ul. Podzamcze 9. Przedmiot zamówienia obejmuje: ciągłą i nieprzerwaną dostawę ciepła na potrzeby centralnego ogrzewania, ciepłej wody i wentylacji, przesył czynnika cieplnego ze źródła ciepła do wymienników (rozdzielni) odbiorcy ciepła Zamawiającego, rozliczenie ilości pobranego ciepła na podstawie układu pomiarowo-rozliczeniowego, sporządzenie Taryfy dostawy ciepła, podanie warunków dostawy oraz cen i stawek za ciepło, Wykonawca będzie dostarczał energię zgodnie z obowiązującymi standardami jakościowymi obsługi odbiorców określonymi w aktach wykonawczych do ustawy Prawo energetyczne oraz posiadanych koncesji.
  19. Dostawa energii cieplnej
    Zamawiający: Miejski Urząd Pracy w Lublinie, Lublin
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii cieplnej obejmująca dostawę oraz sprzedaż czynnika grzewczego na potrzeby centralnego ogrzewania do budynku administracyjnego Miejskiego Urzędu Pracy w Lublinie przy ul. Niecała 14 w Lublinie.
    Przedmiot zamówienia obejmuje ciągłą i nieprzerwaną w okresie grzewczym dostawę ciepła na potrzeby centralnego ogrzewania.
  20. Przesył i dystrybucja ciepła oraz jego sprzedaż z sieci ciepłowniczej
    Zamawiający: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna, Lublin
    Przesył i dystrybucja ciepła oraz jego sprzedaż z sieci ciepłowniczej do obiektu Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej przy ul. Pielęgniarek 6 w Lublinie,
  21. dostawa energii cieplnej do budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 4 w Lublinie
    Zamawiający: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 4 im. Orląt Lwowskich, Lublin
  22. Dostawa energii cieplnej z sieci ciepłowniczej do obiektu OTV Lublin.
    Zamawiający: Telewizja Polska S.A. Oddział w Lublinie, Lublin
  23. Dostawa energii cieplnej do obiektu KWP w Lublinie przy ul. Lipowej 27
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie, Lublin
  24. Dostawa ciepła do budynków Trzeciego Urzędu Skarbowego w Lublinie
    Zamawiający: Trzeci Urząd Skarbowy w Lublinie, Lublin
  25. Zakup energii cieplnej
    Zamawiający: Miejski Urząd Pracy w Lublinie, Lublin
  26. Dostawa energii cieplnej na bieżące potrzeby Telewizji Polskiej S.A. Oddział Terenowy w Lublinie
    Zamawiający: Telewizja Polska S.A. Oddział w Lublinie, Lublin
  27. Dostawa energii cieplnej
    Zamawiający: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna, Lublin
  28. Remont nawierzchni asfaltowych i betonowych oraz oznakowania dróg na terenie Gminy Miejskiej Świdnik w latach 2009-2011
    Zamawiający: Gmina Miejska Świdnik, Świdnik
  29. Zarządzanie nieruchomościami - lokalami i budynkami stanowiącymi własność Gminy Miejskiej Świdnik w latach 2009-2011
    Zamawiający: Gmina Miejska Świdnik, Świdnik

Inne osoby dla Adamczyk Jerzy Robert (51 osób):