Kogo reprezentuje osoba

Adamczyk Jolanta Maria

w KRS

Jolanta Maria Adamczyk

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Jolanta
Drugie imię:Maria
Nazwisko:Adamczyk
Płeć:Kobieta
Rok urodzenia:1954 r., wiek 65 lat
Miejscowości:Poznań (Wielkopolskie), Warszawa (Mazowieckie)
Przetargi:27 w poprzednich firmach
Reprezentowała:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Busch Philipp Joachim, Cielenkiewicz Krzysztof, Murgrabia Tadeusz, Von Nathusius Mark Nikolaus

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Maciąg Zbigniew Szczepan
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Cielenkiewicz Krzysztof, Gładykowski Wojciech Eustachy, Jaworowski Jan Krzysztof, Kiersnowski Antoni, Malinowski Marcin Ryszard, Pieńkowski Miłosz, Pieńkowski Ryszard, Pigulska Włodarczyk Anna Magdalena, Świstuniuk Ewa, Łuczak Piotr Paweł

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Więcławska Małgorzata
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Schmidt Joanna, Schmidt Paweł, Łukomski Błażej Stanisław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Chrzanowski Sławomir Piotr
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Alama Katarzyna, Howaniec Jan, Kiersnowski Antoni, Pawłów Maria

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Chrzanowski Sławomir Piotr

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Agror Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000314537
  2. Bdo Solutions Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000451748
  3. Beautyandtrends Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000753423
  4. Best.net Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000324907
  5. Bo Tak, Poznań − KRS 0000699826
  6. Centrum Usług Dystrybucyjnych Infor Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000361042
  7. Edustacja.pl Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000294276
  8. Fundacja Dla Polski, Warszawa − KRS 0000039342
  9. Fundacja Tv Puls Pod Dębem, Warszawa − KRS 0000491153
  10. Infor Biznes Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000307225
  11. Infor Ekspert Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000307068
  12. Infor It Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000331240
  13. Infor Partner Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000373103
  14. Infor Pl S.A., Warszawa − KRS 0000225279
  15. Instytut Oka Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000577562
  16. Instytut Rachunkowości Zarządczej, Warszawa − KRS 0000129253
  17. Instytut Zarządzania Ograniczeniami Toc+ Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000273201
  18. Izba Wydawców Prasy, Warszawa − KRS 0000167446
  19. Kreogy Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000758124
  20. Modern Pet Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000383126
  21. Nova Veda Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000735300
  22. Pooz Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000665661
  23. Pp-net Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000344578
  24. Profolyo Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000467635
  25. Restars Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000670439
  26. Spółdzielnia Mieszkaniowo - Budowlana Osiedle Kabaty, Warszawa − KRS 0000056262
  27. Stowarzyszenie Dziennikarzy i Wydawców Repropol, Warszawa − KRS 0000173840
  28. Stowarzyszenie Inicjatywa Rozwoju Przedsiębiorczości, Poznań − KRS 0000252133
  29. Stowarzyszenie Polska Sieć Gospodarcza, Kraków − KRS 0000257210
  30. Stowarzyszenie Wypłyń Na Głębię, Bogatki − KRS 0000496711
  31. Wspólny Rynek Medyczny Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000174593
  32. Wydawnictwo Veda Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000447500
  33. Zamawiamwizyte.pl Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000322118

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Beata i Grzegorz Dymacz Sp. J., Hipolitów − KRS 0000295747
  2. Centralna Agencja Rozliczeń Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000314050
  3. City - Radio Sp. Z O.O., M.st. Warszawa − KRS 0000143951
  4. Dgcs S.A., Kalisz − KRS 0000056678
  5. Dürr Poland Sp. Z O.O., Radom − KRS 0000019749
  6. Edukacja Polska S.A., Warszawa − KRS 0000281663
  7. Elita Sp. Z O.O., M.st. Warszawa − KRS 0000093606
  8. Euro-lex Fundacja Współpracy Europejskiej i Krzewienia Kultury Prawnej, Warszawa − KRS 0000154553
  9. Europejskie Centrum Edukacji Inter Training Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000146101
  10. Feris Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000385587
  11. Fjl Dekoracje Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000215065
  12. Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę, Warszawa − KRS 0000204426
  13. Fundacja Studentów i Absolwentów Wyższej Szkoły Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa, Poznań − KRS 0000502598
  14. Grupa Edukacyjno-szkoleniowa Eurodirect Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000070727
  15. Grupa Wydawnicza Infor Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000020570
  16. Iber.pl Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000342785
  17. Ideoria Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000625850
  18. Infoklik Sp. Z O.O., Białystok − KRS 0000342341
  19. Infor Audyt Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000236931
  20. Infor Consulting Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000306258
  21. Infor Progres Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000341176
  22. Infor S.A., Warszawa − KRS 0000146567
  23. Infor.kancelaria.pl A.pigulska-włodarczyk Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000278143
  24. Jan Babczyszyn Radio Jazz Fm Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000081970
  25. Karolina Sp. Z O.O., M.st. Warszawa − KRS 0000067539
  26. Manager Media Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000213986
  27. Multimedia Plus Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000033039
  28. Next.pl Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000303210
  29. O Le Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000043670
  30. Opinia Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000050491
  31. Polska Izba Firm Szkoleniowych, Warszawa − KRS 0000226497
  32. Polskie Badania Czytelnictwa Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000113583
  33. Radio Klakson Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000092119
  34. Radio Na Fali Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000112009
  35. Radio Pomoże Sp. Z O.O., M.st. Warszawa − KRS 0000109343
  36. Radio Trefl Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000059999
  37. Radio Wanda Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000011886
  38. Regionalne Przedsiębiorstwo Związkowe Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000087172
  39. Rom Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000068395
  40. Skambio Sp. Z O.O., Kórnik − KRS 0000047202
  41. Spółdzielnia Mieszkaniowa Most, Warszawa − KRS 0000119814
  42. Testel Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000324137
  43. Tres Sp. Z O.O., M.st. Warszawa − KRS 0000111265
  44. Twoje Radio Sp. Z O.O., M.st. Warszawa − KRS 0000045752
  45. Wibor Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000065640
  46. Wiedzostrada.com Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000404143
  47. Wielkopolska Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości, Poznań − KRS 0000311876
  48. Wielkopolski Związek Pracodawców Lewiatan, Poznań − KRS 0000286659
  49. Wielkopolski Związek Pracodawców Prywatnych Imienia Cyryla Ratajskiego, Poznań − KRS 0000152203
  50. Wydawnictwo Lucrum Sp. Z O.O., Bielsko-biała − KRS 0000052002

Powiązane przetargi (27 szt.):
  1. Usługa przygotowania i przeprowadzenia szkoleń technicznych, komputerowych i specjalistycznych (etap I) w ramach projektu Podnoszenie kwalifikacji zawodowych przez pracowników MPK - Łódź Sp. z o.o.
    Zamawiający: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne - Łódź Spółka z o.o., Łódź
    8080Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania i przeprowadzenia szkoleń technicznych, komputerowych i specjalistycznych (etap I) w ramach projektu Podnoszenie kwalifikacji zawodowych przez pracowników MPK - Łódź Sp. z o.o., w tym:
    A. Szkolenia techniczne (CPV: 80531200-7 szkolenia techniczne): nabycie uprawnień przez pracowników zatrudnionych jako kierujący pojazdami i na stanowiskach robotniczych w n/w zakresie:
    Zadanie 1: spawanie,
    Zadanie 2: obsługa maszyn do naprawy dróg i torowiska,
    Zadanie 3: obsługa maszyn do robót ziemnych,
    Zadanie 4: kontrola spawów termitowych wykonanych metodą SOWOS,
    Zadanie 5: obsługa urządzeń transportu bliskiego (objętych dozorem technicznym),
    Zadanie 6: uprawnienia energetyczne - grupa D 1,2,3 oraz grupa E 1,2,3,
    Zadanie 7: budowa i zasady działania układów elektrycznych sterowania - silników, skrzyń biegów,
    drzwi,
    Zadanie 8: obsługa i naprawa układów pneumatycznych i hamulcowych firmy Wabco
    (kurs podstawowy, kurs EBS, kurs ECAS, kurs MTS).

    B. Szkolenia komputerowe (CPV: 80533100-0 szkolenia komputerowe): nabycie wiedzy z zakresu obsługi wybranych programów komputerowych w n/w zakresie:
    Zadanie 9: obsługa programu Płatnik (wersja 8.01.001A),

    C. Szkolenia specjalistyczne (CPV: 80510000-2 szkolenia specjalistyczne): nabycie wiedzy specjalistycznej w n/w zakresie:
    Zadanie 10: organizacja i kierowania ruchem w ograniczonym zakresie,
    Zadanie 11: prawo o ruchu drogowym i prawo przewozowe,
    Zadanie 12: certyfikat kompetencji zawodowych w transporcie drogowym
  2. Zapewnienie kompleksowej obsługi dotyczącej przygotowania i przeprowadzenia szkolenia z tematu Techniki wykorzystywania zabezpieczeń należytego wykonania umów z ukierunkowaniem na specyfikę odzyskiwania zabezpieczeń cywilnych, zapewnienia bazy noclegowo - konferencyjnej i gastronomicznej oraz transportu dla grupy nieprzekraczającej 19 pracowników Wydziału Rozwoju Regionalnego Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach
    Zamawiający: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach, Katowice
    Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie kompleksowej obsługi dotyczącej przygotowania i przeprowadzenia szkolenia z tematu Techniki wykorzystywania zabezpieczeń należytego wykonania umów z ukierunkowaniem na specyfikę odzyskiwania zabezpieczeń cywilnych, zapewnienia bazy noclegowo - konferencyjnej i gastronomicznej oraz transportu dla grupy nieprzekraczającej 19 pracowników Wydziału Rozwoju Regionalnego Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach w terminie: od 29 do 31 sierpnia 2012 r., przy spełnieniu warunku, iż w pierwszym dniu pobytu tj.29.08.2012 od godziny 10.00 - nastąpi przyjazd gości oraz rozpoczęcie szkolenia, zakończenie szkolenia nastąpi w trzecim dniu do godz. 15.00. Ostateczna liczba osób uczestników szkolenia zostanie określona i przekazana na 3 dni robocze przed terminem realizacji zamówienia, jednak nie przekroczy ona 19 osób.
  3. Organizacja czterech dwudniowych krajowych szkoleń specjalistycznych w Warszawie
    Zamawiający: Ministerstwo Gospodarki, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji czterech dwudniowych szkoleń specjalistycznych w warszawie- CPV- 80510000. 2. Organizacja czterech dwudniowych specjalistycznych szkoleń krajowych dotyczy kompleksowej organizacji i obsługi dwóch szkoleń o charakterze pro- eksport i dwóch szkoleń o charakterze pro- biz, zorganizowanych w Warszawie w pobliżu siedziby Ministerstwa Gospodarki, Pl. Trzech Krzyży 3/5, 00-507 Warszawa. 3. Wykonawca przedmiotu zamówienia zapewni w sposób kompleksowy organizację każdego szkolenia obejmującą m.in.:) a) zwrot kosztów zakupu biletów do i z miejsca szkoleń, b) rezerwację i wykup noclegów w miejscu szkoleń wraz z wyżywieniem, c) rezerwację i wynajem sali konferencyjnej w czasie trwania szkoleń, d) zapewnienie bezpośredniego nadzoru nad przebiegiem każdego szkolenia i pobytu grupy w Warszawie.
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załacznik nr 3 do projektu umowy
  4. Obsługa jednodniowych szkoleń w Warszawie oraz z pięciu miastach Województwa Mazowieckiego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013
    Zamawiający: Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych, Warszawa
    Obsługa jednodniowych szkoleń w Warszawie oraz z pięciu miastach Województwa Mazowieckiego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowią Załącznik nr 2a i 2b do SIWZ. Projekt umowy stanowią Załączniki nr 3a i 3b do SIWZ. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych (poniżej 200.000,00 Euro)
  5. Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu studium wykonalności dla osób reprezentujących beneficjentów indywidualnych projektów kluczowych oraz pracowników instytucji zaangażowanych w realizację NSRO
    Zamawiający: Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu studium wykonalności dla osób reprezentujących beneficjentów indywidualnych projektów kluczowych oraz pracowników instytucji zaangażowanych w realizację NSRO dla maksymalnie 300 osób wraz z zakwaterowaniem w hotelu oraz kolacją i śniadaniem
  6. Opracowanie: raportu z wykonania Programu Ochrony Środowiska Województwa Małopolskiego na lata 2007-2014 za okres 2009-2010 sprawozdania z realizacji Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego 2010 za okres 2009-2010
    Zamawiający: Województwo Małopolskie, Kraków
    Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie:
    raportu z wykonania Programu Ochrony Środowiska Województwa Małopolskiego na lata
    2007-2014 za okres 2009-2010
    sprawozdania z realizacji Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego 2010 za okres 2009-2010.
    Zamówienie składa się z dwóch części:
    Część 1: Opracowanie raportu z wykonania Programu Ochrony Środowiska Województwa Małopolskiego na lata 2007-2014 za okres 2009-2010.
    Część 2: Opracowanie sprawozdania z realizacji Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego 2010 za okres 2009-2010 Szacunkowa wartość zamówienia - 60 000,00 zł netto
  7. Promocja projektu pn. Wsparcie administracji publicznej, organizacji pozarządowych i organizacji przedsiębiorców w procesie upowszechniania wśród małych i średnich przedsiębiorstw wiedzy na temat Dyrektyw Nowego i Globalnego Podejścia z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi komunikacji
    Zamawiający: Ministerstwo Gospodarki, Warszawa
    1.Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi komunikacji, z wyłączeniem spotów radiowych i telewizyjnych oraz utworzenia strony internetowej zgodnie z zaproponowaną przez Wykonawcę koncepcją.
    2.Celem głównym kampanii promocyjnej jest dotarcie z wiedzą na temat Dyrektyw Nowego i Globalnego Podejścia do grup docelowych oraz wskazanie im korzyści wynikających ze stosowania tych dyrektyw i oznakowania CE.
    3.Kampania powinna zaspakajać potrzeby informacyjne odbiorców w zakresie tematyki projektu.
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załacznik nr 3 do projektu umowy
  8. Przeprowadzenie szkoleń dla administracji publicznej oraz seminariów i warsztatów dla organizacji pozarządowych i instytucji wspeirajacych MŚP, osrodków KSU nt. Dyrektyw Nowego i Globalnego Podejścia.
    Zamawiający: Ministerstwo Gospodarki, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie czterech cykli szkoleniowych poświęconych Dyrektywom Nowego i Globalnego Podejścia. Szkolenia są realizowane w ramach projektu pod nazwą Wsparcie administracji publicznej, organizacji pozarządowych i organizacji przedsiębiorców w procesie upowszechniania wśród małych i średnich przedsiębiorstw wiedzy na temat Dyrektyw Nowego i Globalnego Podejścia, finansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego
  9. Przeprowadzenie szkoleń zawodowych zgodnie z IPD dla beneficjentek projektu ze środków EFS
    Zamawiający: Warszawskie Centrum Kobiet, Warszawa
    Przeprowadzenie szkoleń zawodowych zgodnie z Indywidualnym Planem Działania opracowanym w ramach projektu finansowanego ze środków EFS -Jeśli nie teraz to kiedy? Program aktywizacji zawodowej kobiet- realizowanego przez Warszawskie Centrum Kobiet w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VI, Działanie 6.1, Poddziałanie 6.1.1.
  10. Dostawa oprogramowania, licencji Zintegrowanego Informatycznego Systemu Bazy Wiedzy
    Zamawiający: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego, Warszawa
    Dostawa oprogramowania, licencji Zintegrowanego Informatycznego Systemu Bazy Wiedzy
  11. Usługa szkoleniowa 17-18.06.2010
    Zamawiający: Wojewódzki Urząd Pracy, Olsztyn
    Usługa szkoleniowa
  12. Usługa szkoleniowa 21.06.2010
    Zamawiający: Wojewódzki Urząd Pracy, Olsztyn
    usługa szkoleniowa
  13. Usługa szkoleniowa 21.09.2010
    Zamawiający: Wojewódzki Urząd Pracy, Olsztyn
    Usługa szkoleniowa
  14. usługa szkoleniowa w związku z organizacją szkolenia 29-30.04
    Zamawiający: Wojewódzki Urząd Pracy, Olsztyn
    usługa szkoleniowa
  15. usługa szkoleniowa 6-7.09.2010
    Zamawiający: Wojewódzki Urząd Pracy, Olsztyn
    usługa szkoleniowa
  16. WYKONANIE BADAŃ I OCENY JAKOŚCI ZIEMI, KONCEPCJI REKULTYWACJI, STUDIUM WYKONALNOŚCI DLA KONCEPCJI REKULTYWACJI ORAZ WYKONANIE PROJEKTU REKULTYWACJI WRAZ Z PEŁNIENIEM NADZORU AUTORSKIEGO DLA NIERUCHOMOŚCI ZLOKALIZOWANEJ W BYDGOSZCZY PRZY UL. JAGIELLOŃSKIEJ 36-38
    Zamawiający: Urząd Miasta Bydgoszczy, Bydgoszcz
    WYKONANIE BADAŃ I OCENY JAKOŚCI ZIEMI, KONCEPCJI REKULTYWACJI, STUDIUM WYKONALNOŚCI DLA KONCEPCJI REKULTYWACJI ORAZ WYKONANIE PROJEKTU REKULTYWACJI WRAZ Z PEŁNIENIEM NADZORU AUTORSKIEGO DLA NIERUCHOMOŚCI ZLOKALIZOWANEJ W BYDGOSZCZY PRZY UL. JAGIELLOŃSKIEJ 36-38.
  17. Przeprowadzenie szkolenia dla uczestników posiedzeń Komitetu Monitorującego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 z wybranych zagadnień dotyczących RPO WŁ na lata 2007-2013
    Zamawiający: Województwo Łódzkie, Łódź
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty we WZORZE UMOWY. oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
  18. Przetarg nieograniczony na materiały promocyjne oraz kampanie promocyjną dla projektu pn.: LifeLong Learning - edukacja przez całe życie.
    Zamawiający: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie, Częstochowa
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie materiałów promocyjnych i kampanii promocyjnej dla zadania pn.: LifeLong Learning - edukacja przez całe życie finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zakres rzeczowy zamówienia: 1) 49 artykułów prasowych, w tym: 4 artykuły co najmniej 9 modułowe w gazecie o zasięgu regionalnym, 10 artykułów co najmniej 9 modułowe w gazecie o zasięgu wojewódzkim oraz 35 artykułów w gazetach o zasięgu lokalnym z tego 15 artykułów 9 modułowych oraz 20 artykułów 6 modułowych. Powyższe artykuły powinny być zamieszczone w dodatkach regionalnych gazet ogólnopolskich oraz powinny być wydrukowane w pełnym kolorze. 2) strona internetowa - zakupienie domeny z rozszerzeniem .pl , która będzie bezpośrednio odnosiła się do projektu oraz jego nazwy. Stworzenie profesjonalnej strony internetowej wraz z całą wizualizacją oraz z oprogramowaniem CMS, które pozwoli samodzielnie obsługiwać stronę, wprowadzać teksty i pliki, umożliwi edycję wszystkich treści na stronie. Dodatkowo serwis www powinien zawierać zakładki o różnego rodzaju tematyce, możliwość umieszczania flashowych banerów, formularz zgłoszeniowy on-line oraz interaktywną mapkę ułatwiającą komunikowanie się z odbiorcami. Dodatkowo moduł Poleć znajomemu, moduł Wersja do druku, integracja ze statystykami Google, forum dyskusyjne, instalacja systemu mailingowego, instalacja blogu ze wszystkimi funkcjonalnościami, jakich te opcje potrzebują. 3) promocja w Internecie - tj. umieszczenie artykułów sponsorowanych w: jednym portalu internetowym o zasięgu ogólnopolskim związanym z tematyką finansów, biznesu oraz gospodarki. Artykuł powinien pojawić się 2 razy w tygodniu. Do 2000 osób będących mieszkańcami województwa śląskiego należy przesłać 2 maile z informacją o projekcie. Jednym portalu internetowym o zasięgu ogólnopolskim związanym z tematyką finansów, biznesu oraz gospodarki. Artykuł powinien pojawić się 1 raz w tygodniu. Przesłanie do 2000 osób będących mieszkańcami województwa śląskiego 1 maila z informacją o projekcie. umieszczenie ogłoszeń w: jednym portalu o zasięgu ogólnopolskim zawierającym dział Edukacja, ogłoszenie powinno być zamieszczone na okres 2 tygodni jednym portalu o zasięgu ogólnopolskim zawierającym dział Praca, ogłoszenie powinno być zamieszczone na 2 tygodnie, przeprowadzenie kampanii billbordowej w: jednym portalu edukacyjnym o zasięgu ogólnopolskim, zamieszczenie baneru o wymiarach min. 750 x 100 na co najmniej 2 tygodnie, jednym portalu ogólnopolskim o tematyce finansów, biznesu itp. Zamieszczenie baneru o wymiarach co najmniej 75 x 200 na 2 tygodnie w dziale biznes. Portale ogólnopolskie - co najmniej 1 000 000 odsłon w miesiącu, Portal edukacyjny - co najmniej 100 000 odsłon w miesiącu. 4) 800 sztuk długopisów reklamowych plastykowych, różnokolorowych, zawierających wszystkie wymagane logotypy unijne oraz logotypy Beneficjenta, pełen kolor 5) 800 sztuk bloków A4 w kratkę, z dwiema dziurkami na segregator, wszystkie z nadrukami logotypów unijnych w pełnym kolorze na każdej ze stron oraz znakami wodnymi Beneficjenta w kolorze, blok powinien liczyć min. 50 kartek, 6) 500 sztuk smyczy materiałowych lub z PCV z nadrukiem logotypów unijnych oraz nadrukiem logotypów Beneficjenta, pełen kolor, 7) 1200 sztuk zaproszeń składanych, wymiar A5 plus 1 big ze składaniem, druk dwustronny, pełen kolor, miejscowe lakierowanie, papier minimum 200 g kreda błysk lub mat, możliwe również drobne wycięcia na zaproszeniu lub niestandardowy kształt, 8) 3 sztuki nadrukowanych banerów zewnętrznych, pełen kolor, nadruk na materiale lub PCV, o wymiarach 4 m x 2 m, 9) 3 sztuki roll - up o wymiarach 100 cm x 200 cm z drukiem jednostronnym w pełnym kolorze, w aluminiowej kasecie z lekkim futerałem, 10) 4000 sztuk ulotek promocyjnych podwójnie składanych, pełen kolor, druk dwustronny, miejscowo lakierowany, papier minimum 170 g kreda mat lub błysk, 11) druk 5000 sztuk przewodników, w twardej okładce o gramaturze co najmniej 250 g z folią mat, pełen kolor z jednej strony, wnętrze papier co najmniej 120 g kreda błyszcząca, pełen kolor, obustronnie, co najmniej 40 stronicowy, 12) druk 4000 sztuk informatorów w twardej okładce o gramaturze co najmniej 250 g z folią mat, pełen kolor z jednej strony, wnętrze papier co najmniej 120 g kreda błyszcząca, pełen kolor, obustronnie, co najmniej 100 stronicowy, 13) 800 sztuk teczek reklamowych w formacie A4, druk na zewnątrz i wewnątrz teczki, pełen kolor, miejscowo lakierowane, teczka matowa, papier o gramaturze co najmniej 350 g, 14) projekty graficzne dla wszystkich powyższych przedmiotów tj. wszystkie projekty mają być ze sobą spójne, przed projektowaniem nośników należy przygotować minimum trzy koncepcje (wizje), motyw przewodni. W projektowaniu należy uwzględnić czas na późniejsze ewentualne poprawki oraz na zmiany w tekstach. Projekty należy przedstawić Zamawiającemu do akceptacji. 15) kampania radiowa - zorganizowanie dwóch kampanii radiowych trwających od poniedziałku do soboty, spoty 30 sekundowe, pojawiające się 6 razy dziennie, z czego minimum 2 razy w godzinach szczytu tj. od godziny 12.00 do 17.00, plus produkcja spotu radiowego trwającego 30 sekund. Wszystkie materiały promocyjne powinny być wykonane zgodnie z aktualnymi zasadami promocji projektów dla beneficjentów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Materiały promocyjne powinny być wykonane zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego projektem przedstawionym przez Wykonawcę. Podstawą do wypłaty honorarium będą faktury VAT wraz z protokołami bezusterkowego odbioru częściowego lub końcowego wyżej wymienionych przedmiotów. Wynagrodzenie dla Wykonawcy będzie wypłacane każdorazowo po wykonaniu części przedmiotu umowy zgodnie z harmonogramem realizacji kampanii promocyjnej w terminie do 30 dni od dnia złożenia faktury wraz z protokołem bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia.
  19. DOSTAWA OPROGRAMOWANIA KOMPUTEROWEGO
    Zamawiający: Centrum Edukacji Artystycznej, Warszawa
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest sprzedaż i dostawa na koszt własny oprogramowania komputerowego, którego szczegółowy opis został zawarty w ust. 2.
    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
    a) Program komputerowy będący kompleksowym, codziennie aktualizowanym zbiorem porad, komentarzy, przepisów, orzecznictwa i innych informacji prawnych niezbędnych do pracy w księgowości i w służbach finansowych oraz kadr i szeroko pojętej administracji, które będą mogły być wykorzystywane przez Zamawiającego oraz jednostki mu podległe w prowadzonych przez nich działalności. Zadaniem programu ma być rozwiązywanie problemów z zakresu rachunkowości, podatków, prawa gospodarczego.
    b) Proponowany przez Wykonawcę produkt winien posiadać następujące cechy i właściwości:
    - być w polskiej wersji językowej,
    - być w wersji elektronicznej z prostą wyszukiwarką,
    - być dostępny on-line za pomocą login hasła, z codzienną aktualizacją,
    - zawierać pełne teksty porad i komentarzy (minimum 9 000 pozycji), w szczególności z zakresu:
    a). finansów jednostek sektora publicznego,
    b). prawa pracy,
    c). ubezpieczeń społecznych,
    d). prawa oświatowego,
    e). bhp,
    f). karty nauczyciela,
    g). zdarzeń gospodarczych,
    h). zarządzania kadrami.
    - zawierać dostęp do codziennie aktualizowanych Dzienników Ustaw, Monitora Polskiego,
    - zawierać dostęp do orzecznictwa sądowego - minimum 70 000 pozycji,
    - zawierać dostęp do interpretacji urzędowych,
    - zawierać edytowalne wzory dokumentów z dziedziny prawa pracy i finansów.
    c) Sprzedaż i dostawa programu obejmuje również udzielenie Zamawiającemu licencji z możliwością korzystania z niej w okresie 13 pełnych miesięcy kalendarzowych od daty podpisania umowy z Zamawiającym, tj. od dnia podpisania umowy do dnia 31.03.2011 roku
    d) Licencja będzie udzielona na 280 stanowisk (Zamawiający + rozlokowane na terenie kraju jednostki szkolnictwa artystycznego podległe Zamawiającemu).
    3. Kod CPV: 48.21.93.00-9 - Pakiety oprogramowania administracyjnego
  20. Dostawa dzienników Gazeta Olsztyńska, Dziennik Gazeta Prawna, Super Express, Nasz Dziennik celem dalszej odsprzedaży
    Zamawiający: Poczta Polska Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 26, reprezentowana przez Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Olsztynie, Olsztyn
    Zakup dzienników Gazeta Olsztyńska, Dziennik Gazeta Prawna, Super Express, Nasz Dziennik celem dalszej odsprzedaży w urzędach pocztowych, m.in. w ramach prenumeraty pocztowej.
  21. Przeprowadzenie szkolenia na temat podatku VAT w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013
    Zamawiający: Województwo Łódzkie, Łódź
  22. Szkolenie z zakresu zarządzania sobą w czasie dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego w Łodzi
    Zamawiający: Województwo Łódzkie, Łódź
  23. Organizacja konferencji szkoleniowej wraz z zapewnieniem sali oraz cateringu w ramach Europejskiego Tygodnia Miast i Regionów OPEN DAYS PN. Mazowsze - region w okresie przejściowym. Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego 2007 - 2013, a przyszła polityka spójności i partnerstwo regionalne
    Zamawiający: Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych, Warszawa
  24. Szkolenia pracowników
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim, Starogard Gdański
  25. rachunkowość budżetowa - szkolenie dla 1 osoby bezrobotnej
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej, Dąbrowa Górnicza
  26. Świadczenie usług szkoleniowych
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach, Siedlce
  27. Dostawa publikacji z serii INFOR LEX Polskie Prawo Gospodarcze dla sądów okręgu opolskiego w postaci aktualizacji on-line w internecie.
    Zamawiający: Sąd Okręgowy w Opolu, Opole

Inne osoby dla Adamczyk Jolanta Maria (67 osób):