Kogo reprezentuje osoba

Adamczyk Robert Jerzy

w KRS

Robert Jerzy Adamczyk

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Robert
Drugie imię:Jerzy
Nazwisko:Adamczyk
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1975 r., wiek 44 lata
Miejscowości:Jawiszowice (Małopolskie), Kraków (Małopolskie)
Przetargi:8 w poprzednich firmach
Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Danielczyk Jacek Mariusz, Goc Andrzej Grzegorz, Zielińska Anna Maria

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zieliński Jan Marian
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Danielczyk Jacek Mariusz, Goc Andrzej Grzegorz, Paw Robert Mariusz, Zielińska Anna Maria

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Adamczyk Agnieszka

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Fundacja Pomnik - Hospicjum Miastu Oświęcim, Oświęcim − KRS 0000019032
  2. Pro-eko-bud Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000266925

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Agencja Komunalna Sp. Z O.O., Brzeszcze − KRS 0000085514
  2. Instalator J.m.d. Danielczyk. Sp. J., Jawiszowice − KRS 0000198096
  3. Instaleko Sp. Z O.O., Jawiszowice − KRS 0000330316
  4. Inwestor Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Oświęcim − KRS 0000192944
  5. Miejski Zakład Energetyki Cieplnej Sp. Z O.O., Kęty − KRS 0000050004
  6. Miejski Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. Z O.O., Kęty − KRS 0000310127

Powiązane przetargi (8 szt.):
  1. Opracowanie projektów kanalizacji sanitarnej w m. Zawierzbie, Bobrowa, Bobrowa Wola, Nagoszyn, Wiewiórka, Góra Motyczna, Nagoszyn przysiółek Cieszęciny, Zasów, Mokre, Żyraków przysiółek Kolonia Żyrakowska, Straszęcin, Wola Wielka i Korzeniów
    Zamawiający: Gmina Żyraków, Żyraków
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej obejmującej wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej, przyłączy oraz instalacji wewnętrznych do budynków, a także, w razie konieczności przepompowni ścieków i oczyszczalni przydomowych wraz z zasilaniem energetycznym. Przedmiot zamówienia składa się z następujących części:

    Część I - Projekt kanalizacji sanitarnej w m. Zawierzbie
    Planowany zakres: 2200 m rurociągu + 2 przepompownie ścieków.

    Część II - Projekt kanalizacji sanitarnej w m. Bobrowa
    Planowany zakres: 3350 m rurociągu + 2 przepompownie ścieków.

    Część III - Projekt kanalizacji sanitarnej w m. Bobrowa Wola.
    Planowany zakres: 1100 m rurociągu + 1 przepompownia przydomowa lub 1 oczyszczalnia przydomowa.

    Część IV - Projekt kanalizacji sanitarnej w m. Nagoszyn.
    Planowany zakres: 3000 m rurociągu + 6 oczyszczalni przydomowych.


    Część V- Projekt kanalizacji sanitarnej w m. Wiewiórka.
    Planowany zakres: 500 m rurociągu + 1 przepompownia przydomowa lub 1 oczyszczalnia przydomowa.

    Część VI - Projekt kanalizacji sanitarnej w m. Góra Motyczna.
    Planowany zakres: 4000 m rurociągu + 4 przepompownie ścieków + 4 oczyszczalnie przydomowe.

    Część VII - Projekt kanalizacji sanitarnej w m. Nagoszyn przysiółek Cieszęciny.
    Planowany zakres: 1350 m rurociągu + 1 przepompownia ścieków.

    Część VIII - Projekt kanalizacji sanitarnej w m. Zasów.
    Planowany zakres: 4600 m rurociągu + 2 przepompownie ścieków + 16 oczyszczalni przydomowych.

    Część IX - Projekt kanalizacji sanitarnej w m. Mokre.
    Planowany zakres: 1450 m rurociągu.

    Część X - Projekt kanalizacji sanitarnej w m. Żyraków przysiółek Kolonia Żyrakowska.
    Planowany zakres: 1550 m rurociągu + 2 przepompownie ścieków.

    Część XI - Projekt kanalizacji sanitarnej w m. Straszęcin.
    Planowany zakres: 1100 m rurociągu + 1 przepompownie ścieków.

    Część XII - Projekt kanalizacji sanitarnej w m. Wola Wielka.
    Planowany zakres: 300 m rurociągu.

    Część XIII - Projekt kanalizacji sanitarnej w m. Korzeniów.
    Planowany zakres: 2100 m rurociągu + 2 przepompownie ścieków.

    Zakresy poszczególnych części zostały podane szacunkowo tylko i wyłącznie na potrzeby oceny ofert. Zamawiający zastrzega sobie rozliczenie na podstawie rzeczywiście wykonanych prac projektowych biorąc pod uwagę ceny jednostkowe poszczególnych elementów projektowych zgodnie z formularzem ofertowym.
    Dla każdej z powyższych części Wykonawca przedłoży dokumentację w formie papierowej w 6 egz. oraz w formie elektronicznej na płycie CD.

    Dokumentację techniczną na każdą z poszczególnych części przedmiotu zamówienia należy wykonać w dwóch etapach:

    Etap I:
    - Przygotowanie koncepcji projektowych dla poszczególnych części zamówienia, uwzględniające alternatywne rozwiązania projektowe ze zwróceniem szczególnej uwagi na część VI i VIII. Na podstawie zatwierdzonych koncepcji przez Zamawiającego Wykonawca przystąpi do wykonywania dokumentacji projektowej.
    - Przygotowanie kompletu materiałów niezbędnych do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia i decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego łącznie z mapami ewidencyjnymi, zasadniczymi oraz wypisami z ewidencji gruntów oraz uzyskaniem w imieniu Zamawiającego od właścicieli działek pisemnej zgody na wejście w teren i wykonanie robót (w przypadku rezygnacji z wykonania przyłącza uzyskanie od właściciela nieruchomości pisemnego oświadczenia),
    - Wykonanie map do celów projektowych,
    - Wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych (w tym dokumentacji geotechnicznej, zasilania energetycznego przepompowni ścieków i oczyszczalni ścieków) wraz z wykonaniem przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego (należy oddzielnie skosztorysować sieć kanalizacji sanitarnej: grawitacyjną, ciśnieniową, przepompownie ścieków, oczyszczalnie przydomowe, przyłącza kanalizacyjne, instalację wewnętrzną kanalizacji do budynków oraz przyłącza i instalacje wewnętrzne zasilania energetycznego).

    Etap II:
    - Uzyskanie niezbędnych uzgodnień, opinii i decyzji (m. in. decyzji pozwolenia wodnoprawnego) projektu budowlanego, niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę,
    - Złożenie kompletnego wniosku i uzyskanie pozwolenia na budowę,
    - Wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.

    Zakres przedmiotu zamówienia określają załączniki graficzne będące załącznikami do niniejszej SIWZ dla poszczególnych miejscowości.
    71242000-6 Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
    71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
    71322200-3 Usługi projektowania rurociągów
  2. Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego przebudowy odcinka kanalizacji deszczowej w ul. Cieszyńskiej w Łaziskach Górnych
    Zamawiający: Burmistrz Miasta Łaziska Górne, Łaziska Górne
    Przedmiotem Zamówienia jest: Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego przebudowy odcinka kanalizacji deszczowej w ulicy Cieszyńskiej w Łaziskach Górnych. Uzyskanie pozwolenia na budowę, zgłoszenia robót. Pełnienie nadzoru autorskiego podczas realizacji zadania. Oferent zobowiązany jest do: Opracowania wyceny prac projektowych na podstawie Środowiskowych Zasad Wyceny Prac Projektowych, którą należy dołączyć do oferty. Zakres rzeczowy projektu budowlanego obejmuje: opracowanie projektu budowlano-wykonawczego kanalizacji deszczowej w ul. Cieszyńskiej o długości ok. 130mb z rur PVC (załącznik nr 1 - mapka z zaznaczonym do wykonania projektu odcinka w ul. Cieszyńskiej, odcinek pomiędzy studniami K44 - K),opracowanie projektu organizacji ruchu drogowego na czas trwania robót budowlanych, zatwierdzony i uzgodniony z administratorem drogi i Policją. Opracowanie projektowo-kosztorysowe powinno zawierać: 1.Projekt budowlano-wykonawczy (obejmujący wszystkie branże) wykonany zgodnie z przepisami Prawa budowlanego wraz z opisami i rysunkami niezbędnymi do realizacji robót, uzupełniony o szczegóły umożliwiające wykonanie zamówienia bez konieczności dodatkowych opracowań. 1.1. Projekt budowlano wykonawczy powinien być opracowany na podstawie: a. aktualnych podkładów geodezyjnych, b. obowiązujących przepisów prawnych, Polskich Norm, sztuki budowlanej. 1.2.Projekt budowlano - wykonawczy powinien zawierać: a. część opisową z szczegółowym opisem technicznym zadania oraz część graficzną składającą się z planów sytuacyjnych, profili podłużnych i rozrysowanych szczegółów - 4 egz. b. dokumentację geologiczno-inżynierska i hydrologii - 4 egz. c. komplet uzgodnień z właścicielami terenu - 4 egz. d. dokumentację KUSUT - 4 egz. e. zbiór odpisów (kserokopii) uzyskanych: opinii, uzgodnień, warunków technicznych i dokumentów technicznych - 4 egz. f. specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, przez którą należy rozumieć opracowanie zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące w szczególności wymagania właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz zakresu prac, które powinny być ujęte w cenach poszczególnych pozycji przedmiaru - 4 egz. g. przedmiar robót, przez który należy rozumieć opracowania zawierające opis robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonania, z podaniem wyliczenia i ilości jednostek przedmiarowych robót wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych - 2 egz. + 1 egz. w formie cyfrowej (np. w *ath.). h. kosztorys inwestorski, wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. Dz.U. Nr 130 z 2004 r poz. 1389 z późniejszymi zmianami - 2 egz. + 1 egz. w formie cyfrowej (np. w *ath.). i. zbiorcze Zestawienie Kosztów (ZZK) opracowane na podstawie kosztorysów inwestorskich - 4 egz. j. plan BIOZ - 4 egz. 2.Projekt organizacji ruchu drogowego na czas trwania robót budowlanych, zatwierdzony i uzgodniony z administratorem drogi i Policją - 4 egz. Przy podpisaniu protokołu odbioru zdawczo-odbiorczego Jednostka Projektowa przekaże Zamawiającemu dokumentację projektową, o której mowa w pkt. V w wersji papierowej oraz 1 egz. elektronicznej (nośnik CD, format zapisu PDF)
  3. Opracowanie projektów budowlanych przyłączy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Stasikówka
    Zamawiający: Podhalańskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o., Nowy Targ
    Zakres zamówienia obejmuje wykonanie projektów budowlanych przyłączy kanalizacji sanitarnej do 20 budynków. Zakres prac objętych zamówieniem jest następujący - wykonanie projektu budowlanego przyłączy kanalizacji sanitarnej -
    opracowanie podkładów mapowych bądź ich aktualizacja w zakresie niezbędnym do opracowania projektu budowlanego, w skali 1:500 z uwidocznieniem granic działek ewidencyjnych do celów projektowych - uzyskanie niezbędnych uzgodnień wraz z uzyskaniem pisemnej zgody właścicieli działek, na których będzie przeprowadzona inwestycja - przygotowanie stosownych wniosków i uzyskanie koniecznych opinii
    niezbędnych do uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę (w tym decyzja o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, jeśli jest wymagana) - uzyskanie w imieniu zamawiającego uprawomocnionego pozwolenia na budowę - wykonanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia niezbędnej do ogłoszenia
    przetargu na wykonawstwo prac objętych projektem.
  4. Opracowanie projektu budowlanego kanalizacji sanitarnej w Niedzicy przy ul. Leśnej
    Zamawiający: Podhalańskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o., Nowy Targ
    Zakres opracowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej
    kanalizacji sanitarnej w Niedzicy przy ul. Leśnej obejmuje wykonanie projektu budowlanego około 200 mb kolektora kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do 5 budynków oraz uzyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień i oświadczeń pozwalających na rozpoczęcie prac budowlanych
  5. Opracowanie projektu budowlanego kanalizacji sanitarnej w Niedzicy przy ul. Leśnej
    Zamawiający: Podhalańskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o., Nowy Targ
    Zakres opracowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej kanalizacji sanitarnej w Niedzicy przy ul. Leśnej obejmuje wykonanie projektu budowlanego około 200 mb kolektora kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do 5 budynków oraz uzyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień i oświadczeń pozwalających na rozpoczęcie prac budowlanych.
  6. Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla budowy kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Łapsze Niżne
    Zamawiający: Podhalańskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o., Nowy Targ
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do budynków w miejscowości Łapsze Niżne. Celem opracowania dokumentacji jest uzyskanie pozwolenia na
    budowę sieci oraz przyłączy kanalizacji sanitarnej o łącznej długości sieci głównej ok. 4000 m umożliwiającego podłączenie ok. 90 budynków do istniejącej sieci kanalizacyjnej. Całość podzielono na trzy zadania w celu uzyskania przez zamawiającego trzech pozwoleń na budowę odrębnie dla każdej części:
    - część I - projekt sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z przyłączami obejmujący ulice: Ogrodowa, ks. J. Stanka, Nowa oraz Nadwodnia, przejście kolektorem pod dnem rzeki i włączenie do istniejącej sieci w ulicy Jana Pawła II. Odcinki zaznaczone kolorem czerwonym i opisane w koncepcji będącej załącznikiem do niniejszej specyfikacji jako SN8/LN
    - część II - projekt sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z przyłączami obejmujący część ulicy Długiej w górnej jej części po stronie gimnazjum oraz zaprojektowanie pompowni ścieków i włączenie kolektorem tłocznym do istniejącej sieci w ulicy Długiej. Odcinek zaznaczony kolorem czerwonym i opisany w koncepcji będącej załącznikiem do niniejszej specyfikacji jako SN10/LN
    - część III - projekt sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z przyłączami
    obejmujący ulicę Wiejską oraz włączenie do istniejącej sieci w ulicy Długiej. Odcinek zaznaczony kolorem czerwonym i opisany w koncepcji będącej załącznikiem do niniejszej specyfikacji jako SN3/LN Zakres rzeczowy obejmuje: - wykonanie projektu budowlanego sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami -
    pełną obsługę geodezyjną zadania w tym mapy sytuacyjno - wysokościowe do celów projektowych, w skali 1:500 z uwidocznieniem granic działek ewidencyjnych do celów projektowych - uzyskanie niezbędnych uzgodnień wraz z uzyskaniem pisemnej zgody właścicieli działek, na których będzie przeprowadzona inwestycja - przygotowanie stosownych wniosków i uzyskanie koniecznych opinii niezbędnych do
    uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę - uzyskanie w imieniu zamawiającego uprawomocnionego pozwolenia na budowę - wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót wraz z kosztorysami inwestorskimi niezbędnych do ogłoszenia przetargu na wykonawstwo prac objętych projektem.
  7. Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami dla osiedla Gen. Zientka w Łaziskach Górnych
    Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., Łaziska Górne
    1. Przedmiotem Zamówienia jest: Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej sieci kanalizacji sanitarnej z włączeniem do istniejącej na osiedlu kanalizacji sanitarnej, wraz z aktualnymi mapami sytuacyjno-wysokościowymi do projektowania i uzyskanie pozwolenia na budowę oraz pełnienie nadzoru autorskiego. 2. Oferent zobowiązany jest do: Opracowania wyceny prac projektowych na podstawie Środowiskowych Zasad Wycen Prac Projektowych, którą należy dołączyć do oferty. 3. W ofercie należy uwzględnić koszty: 1.uzyskania podkładów mapy zasadniczej dla celów projektowych. 2.wykonania badań geotechnicznych podłoża gruntu w terenie objętym inwestowaniem. 3.uzyskania wszelkich uzgodnień niezbędnych do realizacji dokumentacji projektowej w tym ZUD i po-zwolenia na budowę. 4.pełnienia nadzoru autorskiego. 4. Charakterystyka projektowanej kanalizacji sanitarnej: Szacunkowa ilość posesji objętych projektem: 88 szt. 5. Opracowanie projektowo-kosztorysowe powinno zawierać: a.Projekt budowlano-wykonawczy (obejmujący wszystkie branże) wymagany przepisami Prawa Budow-lanego wraz z opisami i rysunkami niezbędnymi do realizacji robót, uzupełniony szczegółowymi projek-tami umożliwiającymi wykonanie zamówienia bez konieczności dodatkowych opracowań - 5 egz. b.Projekt organizacji ruchu na czas robót, zatwierdzony i uzgodniony z administratorem drogi i Policją - 5 egz. c.Dokumentacja geologiczno-inżynierska i hydrologii - 5 egz. d.Komplet uzgodnień z właścicielami terenu - 2 egz. e.Dokumentacja ZUD - 2 egz. f.Zbiór odpisów (kserokopii) uzyskanych: opinii, uzgodnień, warunków technicznych i dokumentów tech-nicznych - 5 egz. g.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przez którą należy rozumieć opracowanie zawiera-jące zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące w szczególności wymagania właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz zakresu prac, które powinny być ujęte w cenach poszczególnych pozycji przedmiaru - 5 egz. h.Przedmiar robót z podziałem na zadania, przez który należy rozumieć opracowania zawierające opis robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonania, z podaniem wyliczenia i ilości jednostek przedmiarowych robót wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych - 2 egz. + 1 egz. w formie cyfrowej (np. w *.kst lub ath). i.Kosztorys inwestorski z podziałem na zadania, wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 26 września 2000 r Dz.U. Nr 114 z 2000 r poz. 1195 z późniejszymi zmianami - 2 egz + 1 egz. w formie cyfrowej (np. w *.kst lub ath). j.Zbiorcze Zestawienie Kosztów (ZZK) opracowane na podstawie kosztorysów inwestorskich - 5 egz. k.Harmonogram Realizacji i Finansowania (HRF) - 5 egz. l.Plan BIOZ - 5 egz. Uwaga : Wykonawca jest zobowiązany do przekazania kompletnej dokumentacji również w wersji elektronicznej ( płyta CD). Ilość egzemplarzy dokumentacji wymaganej przez Zamawiającego nie uwzględnia dokumentacji niezbędnej do uzyskania wymaganych decyzji i uzgodnień branżowych. 6. Obowiązki projektanta w zakresie nadzoru autorskiego: 1.Zakres nadzoru autorskiego obejmuje czynności wynikające z treści ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118, z póź. zm.). 2.Ponadto projektant zobowiązany jest do: a)Uczestnictwa w naradach technicznych po wcześniejszym wezwaniu przez Zamawiającego, b)Uczestnictwa w odbiorach częściowych i odbiorze końcowym, c)Udziału w próbach instalacji i rozruchach mechanicznych i technologicznych, d)Sporządzenia dokumentacji powykonawczej uwzględniającej wszystkie zmiany wprowadzone do do-kumentacji projektowej w trakcie realizacji inwestycji. 7. Uwagi dodatkowe: Projekty wszystkich obiektów budowlanych należy opracować w pełnym zakresie umożliwiającym realizację inwestycji i odpowiadającym wymaganiom, które określają obowiązujące przepisy, w tym między innymi: -Ustawa z dnia 07.07.1994 roku - Prawo Budowlane (Dz. U. Nr 106 z 2000 r. poz. 1126 z późniejszymi zmianami); -Ustawa z dnia 07.07.1994 roku o zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 15 z 1999 r. poz. 139 z późniejszymi zmianami); -Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 03.11.1998 roku w sprawie szczegó-łowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120 z 2003 r. poz. 1133); -Rozporządzenie Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 12.04.2002 roku w sprawie wa-runków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75 z 2002 r. poz. 690); -Rozporządzenie Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21.02.1995 roku w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. Nr 25 z 1995 r. poz. 133). Wstępną trasę kanalizacji sanitarnej należy uzgodnić z Zamawiającym. Załącznik: Kopia mapy obrazującej budynki do podłączenia do kanalizacji sanitarnej..
  8. Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego kanalizacji sanitarnej wraz z przyłaczami dla osiedla Leśne w Łaziskach Górnych
    Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., Łaziska Górne
    1. Przedmiotem Zamówienia jest:
    Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej sieci kanalizacji sanitarnej z włączeniem do istniejącej przepompowni ścieków P3 przy ul. Rybnickiej wraz z pozwoleniem na budowę, zgodnie z koncepcją gospodarki wodno-ściekowej opracowaną przez Biuro Projektowo Handlowe EKO-PROJEKT z Zabrza.
    2. Oferent zobowiązany jest do:
    Opracowania wyceny prac projektowych na podstawie Środowiskowych Zasad Wycen Prac Projektowych, którą należy dołączyć do oferty.
    3. W ofercie należy uwzględnić koszty:
    1)uzyskania podkładów mapy zasadniczej dla celów projektowych.
    2)wykonania badań geotechnicznych podłoża gruntu w terenie objętym inwestowaniem.
    3)uzyskania wszelkich uzgodnień niezbędnych do realizacji dokumentacji projektowej w tym ZUD i pozwolenia na budowę.
    4)pełnienia nadzoru autorskiego.

    4. Charakterystyka projektowanej kanalizacji sanitarnej:
    Zadanie obejmuje:
    - kolektory główne Ø200 o długości ~ 2100 mb,
    - kolektory boczne Ø160 o długości ~ 6400 mb,
    Szacunkowa ilość posesji objętych projektem: 160 szt.

    5. Opracowanie projektowo-kosztorysowe powinno zawierać:
    a.Projekt budowlano-wykonawczy (obejmujący wszystkie branże) wymagany przepisami Prawa Budowlanego wraz z opisami i rysunkami niezbędnymi do realizacji robót, uzupełniony szczegółowymi projektami umożliwiającymi wykonanie zamówienia bez konieczności dodat-kowych opracowań - 5 egz.
    b.Pozwolenie na budowę - 2 egzemplarze z klauzulą zatwierdzającą przez Starostę Mikołow-skiego
    c.Projekt organizacji ruchu na czas robót, zatwierdzony i uzgodniony z administratorem drogi i Policją - 5 egz.
    d.Dokumentacja geologiczno-inżynierska i hydrologii - 5 egz.
    e.Komplet uzgodnień z właścicielami terenu - 2 egz.
    f.Dokumentacja ZUD - 2 egz.
    g.Zbiór odpisów (kserokopii) uzyskanych: opinii, uzgodnień, warunków technicznych i doku-mentów technicznych - 5 egz.
    h.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przez którą należy rozumieć opracowanie zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące w szczególności wymagania właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wyko-nania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz zakresu prac, które po-winny być ujęte w cenach poszczególnych pozycji przedmiaru - 5 egz.

    i.Przedmiar robót z podziałem na zadania, przez który należy rozumieć opracowania zawierają-ce opis robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonania, z podaniem wylicze-nia i ilości jednostek przedmiarowych robót wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych - 2 egz. + 1 egz. w formie cyfrowej (np. w *.kst lub ath).
    j.Kosztorys inwestorski z podziałem na zadania, wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Mini-stra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 26 września 2000 r Dz.U. Nr 114 z 2000 r poz. 1195 z późniejszymi zmianami - 2 egz + 1 egz. w formie cyfrowej (np. w *.kst lub ath).
    k.Zbiorcze Zestawienie Kosztów (ZZK) opracowane na podstawie kosztorysów inwestorskich - 5 egz.
    l.Założenia Realizacji (ZR) - 5 egz.
    m.Harmonogram Realizacji i Finansowania (HRF) - 5 egz.
    n.Plan BIOZ - 5 egz.
    Uwaga :
    Wykonawca jest zobowiązany do przekazania kompletnej dokumentacji również w wersji elektro-nicznej ( płyta CD).


    6. Uwagi dodatkowe:
    Projekty wszystkich obiektów budowlanych należy opracować w pełnym zakresie umożliwiającym realizację inwestycji i odpowiadającym wymaganiom, które określają obowiązujące przepisy, w tym między innymi:
    -Ustawa z dnia 07.07.1994 roku - Prawo Budowlane (Dz. U. Nr 106 z 2000 r. poz. 1126 z póź-niejszymi zmianami);
    -Ustawa z dnia 07.07.1994 roku o zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 15 z 1999 r. poz. 139 z późniejszymi zmianami);
    -Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 03.11.1998 roku w spra-wie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120 z 2003 r. poz. 1133);
    -Rozporządzenie Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 12.04.2002 roku w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75 z 2002 r. poz. 690);
    -Rozporządzenie Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21.02.1995 roku w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. Nr 25 z 1995 r. poz. 133).

    Wstępną trasę kanalizacji sanitarnej należy uzgodnić z inwestorem i przyszłym użytkownikiem.

Inne osoby dla Adamczyk Robert Jerzy (52 osoby):