Kogo reprezentuje osoba

Adamczyk Stanisław Jerzy

w KRS

Stanisław Jerzy Adamczyk

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Stanisław
Drugie imię:Jerzy
Nazwisko:Adamczyk
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1946 r., wiek 73 lata
Miejscowości:Biała Rawska (Łódzkie), Rawa Mazowiecka (Łódzkie)
Przetargi:21 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ambrozińska Hanna Ewa, Anteczek Daniel, Babicki Jan, Bagińska Anita Monika, Bajerska Agnieszka Krystyna, Balcerowicz Adam, Balcerowicz Anna, Banasiewicz Agnieszka, Bernaciak Karolina Katarzyna, Białas Dorota Barbara, Biedrzycka Grażyna Jadwiga, Bielecki Wiktor Roman, Bilarska Ewa, Bilska Malwina, Boguszewska Monika, Bombos Justyna Patrycja, Boniecka Elżbieta Grażyna, Brzuszkiewicz Wojciech, Buczak Wiesława, Burzyńska Iwona Dorota, Chadaj Anna, Chmiel Feliksa Hanna, Chojecki Grzegorz Andrzej, Choróbska Sylwia, Chrzanowska Ilona Anna, Cichal Witkowska Ewa, Cieciorek Robert, Czajka Agnieszka, Czech Zofia, Dąbrowska Anna Zofia, Dawidowicz Franciszek, Dawidowicz Michał Marcin, Domeradzki Maciej, Dominiak Agnieszka Anna, Dowbór Małgorzata Danuta, Dubielecka Małgorzata, Duch Wojciech Mariusz, Duła Kinga, Firchał Urszula, Fiuczek Renata, Gąsior Anna Małgorzata, Gawot Grażyna Krystyna, Gałązka Tadeusz Zenon, Goc Wioletta Kinga, Golianek Rafał, Gońda Ewa, Gontarek Agnieszka Katarzyna, Gortatowicz Dorota, Goździk Marta Maria, Gołembiewski Marcin Łukasz, Grabowska Danisz Anna, Gradkowska Joanna, Grat Edyta Monika, Grobicka Monika Marlena, Grudniewska Jolanta Irena, Gruszczyńska Dorota, Grzelka Kinga, Gładysz Irena Marianna, Holc Jolanta Katarzyna, Hordliczko Wysoczańska Anna, Jabłoński Ireneusz, Jaczewska Marzena, Jakubiak Kazimierz, Jankowski Włodzimierz, Jaroszkiewicz Beata, Jasek Barbara, Jasińska Nina Jadwiga, Jaworek Magdalena Barbara, Jędrzejczak Anna Dorota, Kacprzak Ewelina Anna, Kacprzak Kamil Paweł, Kaczmarek Sylwia Wiktoria, Kaczorek Zdzisław Marian, Karczmarczyk Maria, Karlińska Jolanta Bogumiła, Karpińska Bożena, Kaźmierczak Magdalena Małgorzata, Kępka Katarzyna, Kobalczyk Małgorzata Bogumiła, Kober Ilona Małgorzata, Kochal Małgorzata, Kociszewska Edyta Karolina, Kok Teresa, Kornacki Radosław, Kowalczyk Monika Teresa, Kowalczyk Łukasz Piotr, Krysztofik Katarzyna Magdalena, Kudlak Jadwiga, Kudlak Urszula Olga, Lechowska Karolina, Lesiak Elżbieta Jadwiga, Lesiak Karolina Lidia, Lesiak Stefan Ignacy, Leszkiewicz Jerzy Edward, Lewandowska Anna Gabriela, Lipiec Piotr Robert, Lipiński Marcin, Lubecki Grzegorz Marcin, Luboiński Andrzej Józef, Lusek Monika, Maciągowska Elżbieta Beata

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dawi-dowicz Franciszek, Gałązka Krzysztof Antoni, Grotek Stanisław, Matyjaszczyk Czesław Bogdan, Misztal Władysław, Niezgoda Tadeusz Marian, No-wak Halina Nenryka, Słodki Andrzej Stefan, Walendzik Czesław, Wasiak Antoni Józef, Wodnicki Tadeusz Henryk, Wojciechowski Kazimierz Jan

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Woszczyk Krzysztof

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Bank Polskiej Spółdzielczości S.A., Warszawa − KRS 0000069229
  2. Bank Spółdzielczy W Białej Rawskiej, Biała Rawska − KRS 0000072736
  3. Bs Program Sp. Z O.O., Brwinów − KRS 0000406852
  4. Cztery Dęby, Leopoldów − KRS 0000504520
  5. Disan - Jabłoński Grupa Sbs Sp. J., Milanówek − KRS 0000011951
  6. Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska, Biała Rawska − KRS 0000030714
  7. It Card Centrum Technologii Płatniczych S.A., Warszawa − KRS 0000640662
  8. Jar Jacek i Nina Jasińscy Sp. J., Wilków Drugi − KRS 0000090609
  9. Kółko Rolnicze W Marianowie, Marianów − KRS 0000564943
  10. Kraina Kwitnących Sadów, Grójec − KRS 0000321395
  11. Niezależny Samorządny Związek Zawodowy Pracowników Banku Spółdzielczego W Białej Rawskiej, Biała Rawska − KRS 0000250712
  12. Ochotnicza Straż Pożarna W Białej Rawskiej, Biała Rawska − KRS 0000203407
  13. Ochotnicza Straż Pożarna W Chodnowie, Chodnów − KRS 0000200441
  14. Ochotnicza Straż Pożarna W Niwnej, Niwna − KRS 0000034931
  15. Ochotnicza Straż Pożarna W Ossie, Ossa − KRS 0000211137
  16. Ochotnicza Straż Pożarna W Słupcach, Słupce − KRS 0000215214
  17. Ochotnicza Straż Pożarna W Starej Wsi, Stara Wieś − KRS 0000204084
  18. Polski Bank Spółdzielczy W Wyszkowie, Wyszków − KRS 0000156687
  19. Polski Związek Zrzeszeń Hodowców i Producentów Drobiu, Warszawa − KRS 0000246000
  20. Poręczenia Kredytowe Ziemi Łódzkiej Sp. Z O.O., Radomsko − KRS 0000318310
  21. Samorządowe Stowarzyszenie Rozwoju Ziemi Rawskiej, Rawa Mazowiecka − KRS 0000247034
  22. Spółdzielnia Kółek Rolniczych W Białej Rawskiej, Biała Rawska − KRS 0000156936
  23. Spółdzielnia Kółek Rolniczych W Rawie Mazowieckiej, Rawa Mazowiecka − KRS 0000160986
  24. Spółdzielnia Mleczarska W Rawie Mazowieckiej, Rawa Mazowiecka − KRS 0000145210
  25. Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Kraina Rawki, Stara Rossocha − KRS 0000255294
  26. Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych Agro S.A., Warszawa − KRS 0000264352

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Bank Spółdzielczy W Brwinowie, Brwinów − KRS 0000015266
  2. Bank Spółdzielczy W Grójcu, Grójec − KRS 0000017217
  3. Bank Spółdzielczy W Pruszkowie, Pruszków − KRS 0000117321
  4. Bfl Nieruchomości Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000284647
  5. Bs Inwestycje S.A., Warszawa − KRS 0000359570
  6. Bs Inwestycje Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000331487
  7. Grupa Zalesie Sp. Z O.O., Zalesie − KRS 0000405415
  8. It Card Centrum Technologii Płatniczych S.A., Warszawa − KRS 0000262496
  9. Pko Bankowy Leasing Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000282988
  10. Pko Leasing S.A., Łódź − KRS 0000022886
  11. Spółdzielnia Mieszkaniowa Samopomoc, Grójec − KRS 0000171858
  12. Związek Rewizyjny Banków Spółdzielczych Rp, Warszawa − KRS 0000128241

Powiązane przetargi (21 szt.):
  1. BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY ŻABIA WOLA I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY W LATACH 2016 – 2021
    Zamawiający: Gmina Żabia Wola, Żabia Wola
    Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa budżetu Gminy Żabia Wola, jednostek organizacyjnych Gminy, w okresie 60 miesięcy od zawarcia umowy. Liczba jednostek organizacyjnych Gminy jak również ich forma organizacyjna w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie. W przypadku zwiększenia liczby jednostek organizacyjnych bądź zmiany ich formy organizacyjnej, nowe jednostki zawrą umowy na warunkach wynikających z przeprowadzonego postępowania. 1.1 Zakres zamówienia dla Gminy jako jednostki samorządu terytorialnego oraz jednostek organizacyjnych Gminy obejmuje: a) Otwarcie, likwidację i prowadzenie rachunków podstawowych i pomocniczych, w tym: -możliwość otwierania dodatkowych rachunków podstawowych i pomocniczych również w walutach obcych w trakcie związania zamówieniem, na warunkach zadeklarowanych w ofercie, - możliwość negocjacji kursów wymiany walut, -możliwość obrotu walutowego między rachunkami jak również za pośrednictwem poleceń przelewu, - potwierdzanie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych, - oprocentowanie środków na rachunkach, liczone jako stawka WIBID 1M pomniejszona o stałą w okresie realizacji zamówienia marżę banku określoną w złożonej ofercie, przy czym kapitalizacja odsetek następować będzie raz na koniec każdego miesiąca tj. w ostatnim dniu kalendarzowym. W przypadku likwidacji stawki WIBID 1M, stawka ta zostanie zmieniona na stawkę która ją zastąpi, albo na stawkę najbardziej zbliżoną swoją wielkością i charakterem. b) Wpłaty i wypłaty gotówkowe, w tym: - dokonywanie wpłat i wypłat gotówkowych przez osoby upoważnione, działające w imieniu posiadaczy rachunków, - możliwość wypłaty gotówki według nominałów określonych każdorazowo przez posiadaczy rachunków, - dokonywanie wpłat zamkniętych, - zamawiający nie dopuszcza możliwości opłat lub prowizji bankowych od wpłat gotówkowych dokonywanych przez osoby fizyczne lub prawne na rzecz Urzędu Gminy Żabia Wola i jednostek organizacyjnych, c) Realizacja przelewów przekazywanych w formie elektronicznej jak i papierowej, na następujących zasadach: - przelewy dokonywane przy pomocy systemu bankowości elektronicznej muszą być realizowane w czasie rzeczywistym, -przelewy złożone w formie papierowej do godziny 14:00 powinny być realizowane w tym samym dniu, -możliwość dokonywania poleceń przelewów zagranicznych, d)Wdrożenie systemu bankowości elektronicznej do obsługi rachunków bankowych dla co najmniej 3 stanowisk (Gmina Żabia Wola i jej jednostki organizacyjne), w tym: - zainstalowanie systemu bankowości elektronicznej, - przeniesienie bazy danych z obecnie wykorzystywanego systemu bankowości elektronicznej do systemu proponowanego przez bank, - serwis oprogramowania, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizacyjnych, usuwanie awarii w możliwie najkrótszym czasie, przy czym reakcja serwisu od chwili zgłoszenia powinna nastąpić w ciągu 6 godzin, - w przypadku awarii systemu lub braku łączności z bankiem – przyjmowanie i wydawanie zleceń płatniczych składanych na zewnętrznych nośnikach danych lub w formie pisemnej bez dodatkowych opłat, - przeszkolenie pracowników, w zależności od zgłoszonych potrzeb, e) System bankowości elektronicznej winien zapewniać co najmniej: - dostęp do usług przez 24 godziny w każdym dniu roboczym, - dokonywanie operacji w czasie rzeczywistym, - możliwość dokonywania przelewów bankowych, - generowanie (wydruk) wyciągów bankowych, - pełną informację o dacie i godzinie operacji, - przechowywanie przelewów i wyciągów w archiwum systemu, - umożliwienie użytkownikowi dysponowania podpisem elektronicznym, - wykonywanie analiz i raportów z operacji i transakcji za wskazane okresy z możliwością ich drukowania, - system ten musi być systemem bezpiecznym, o dostępie chronionym hasłami, - system w wersji „on-line” - generowanie na wniosek Zamawiającego wyciągów bankowych w pliku xml w związku ze stosowaniem jednolitego pliku kontrolnego w okresie obsługi bankowej (JPK – WB). f) Wydawanie blankietów czekowych. g) Wydawanie opinii i zaświadczeń na wniosek posiadacza rachunku, h) Przeksięgowanie skapitalizowanych odsetek od rachunków bankowych i naliczanych opłat (prowizji) zgodnie ze złożonymi dyspozycjami w tym zakresie. i) Lokowanie nadwyżek środków pieniężnych na okresy krótkoterminowe dostępne w ofercie banku z możliwością ich automatycznej prolongaty. j) Możliwość udzielenia na rachunku bieżącym budżetu Gminy, w każdym roku budżetowym, kredytu krótkoterminowego (maksymalna kwota kredytu 1.500.000,00 zł) w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetowego, do wysokości określonej w każdym roku przez Radę Gminy w uchwale budżetowej. Szczegółowe warunki kredytu określi odrębna umowa, przy czym: - zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową., - każdy wpływ na rachunek bieżący będzie powodował zmniejszenie salda kredytu, - uruchomienie kredytu będzie następować bez żadnych prowizji i opłat, - wykonawca nie będzie pobierał prowizji i opłaty od salda niewykorzystanej części kredytu, - kredyt powinien zostać postawiony do dyspozycji w ciągu dwóch dni od daty zawarcia odrębnej umowy kredytowej, - zamawiający płaci odsetki od rzeczywistego zadłużenia, - kredyt oprocentowany będzie na dany dzień wg WIBOR dla depozytów WIBOR 1M za miesiąc poprzedzający kolejny miesięczny okres odsetkowy, powiększonej lub pomniejszonej o marżę Wykonawcy w wysokości określonej w złożonej ofercie, stałą w okresie obowiązywania zamówienia, - odsetki od wykorzystywanego kredytu naliczane będą w miesięcznych okresach obrachunkowych, przy czym pierwszy okres rozpoczyna się od dnia postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego, kolejne okresy liczone są od następnego dnia po zakończeniu poprzedniego okresu, ostatni okres obrachunkowy kończy się w dniu poprzedzającym dzień całkowitej spłaty kredytu, - zmiana stawek bazowych nie wymaga odrębnego zawiadamiania Zamawiającego, - w przypadku likwidacji stawki WIBOR – 1M zostanie ona zmieniona na stawkę, która zastąpi stawkę WIBOR 1M, albo najbardziej zbliżoną swoją wielkością i charakterem do stawki WIBOR 1M. k) Możliwość prowadzenia przez Bank, na rzecz Zamawiającego obsługi płatności masowych (wpłacanych w pieniądzu i przelewem), kierowanych na rachunek rozliczeniowy klienta, poprzez tzw. rachunki wirtualne, stanowiące identyfikatory płatności. Usługa ta polega na przyjmowaniu, przetwarzaniu, identyfikacji oraz konsolidacji płatności masowych (codziennie), wpływających na rachunki wirtualne i księgowaniu ich na rachunku rozliczeniowym Zamawiającego, zbiorczymi kwotami przyjętych wpłat oraz przekazywaniu Zamawiającemu raportu (pliku analitycznego), zawierającego szczegółowe dane, dotyczące przyjętych wpłat. Wpływy na rachunki wirtualne są rejestrowane w systemie transakcyjnym banku i księgowane w godzinach sesji przychodzących. Środki pieniężne wpływające na rachunki wirtualne, do momentu przekazania ich na konto Zamawiającego nie są oprocentowane. Zamawiający planuje tę usługę w zakresie wpłat podatków. Szczegóły korzystania z usługi określi odrębna umowa. Uwaga: Zamawiający pracuje w systemie finansowo księgowym Księgowość budżetowa firmy U.I. Info-system oraz Podatki U.I. Info-system (generują pliki w formacie xml). Wykonawca winien zapewnić pełną kompatybilność systemów: własnego i Zamawiającego w celu zapewnienia ciągłości w dostępie do świadczonych przez siebie usług bankowych. Wykonawca pokryje wszelkie koszty niezbędne do poniesienia w celu zapewnienia kompatybilności systemów: Banku i Zamawiającego, jeśli wystąpi taka okoliczność. l) Ponadto w ramach usługi bankowości elektronicznej Wykonawca zapewni kompatybilność systemu bankowości elektronicznej z systemem finansowo – księgowym Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych, która pozwoli na : - eksport poleceń przelewów przygotowanych w systemie finansowo-księgowym Zamawiającego Księgowość budżetowa do systemu bankowości elektronicznej; - import wyciągów bankowych w formie elektronicznej z systemu bankowości elektronicznej do systemu finansowo-księgowego Zamawiającego Księgowość budżetowa. 1.2 Zastrzega się, iż w całym okresie obowiązywania umowy ilość rachunków bankowych jak również ilość jednostek organizacyjnych może ulec zmianie. 1.3 Zastrzega się, aby wszystkie jednostki organizacyjne Gminy miały takie samo prawo do zawarcia umów na wykonanie bankowej obsługi, na warunkach będących przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego. W przypadku łączenia, przekształcenia bądź utworzenia nowych jednostek organizacyjnych Gminy, Wykonawca podpisze z nimi umowę na prowadzenie obsługi bankowej na takich samych zasadach i warunkach, jakie zostaną zawarte w umowach zawartych z Wykonawcą. 1.4 Z poszczególnymi jednostkami organizacyjnymi Gminy zostaną zawarte odrębne umowy bankowej obsługi, na warunkach będących przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego, według jednolitego wzoru umowy ustalonego z wybranym Wykonawcą, z uwzględnieniem zmian wynikających ze specyfiki jednostki np. brak kredytu odnawialnego krótkoterminowego w rachunku bieżącym. 1.5 Zamawiający wymaga aby bank stosował warunki podane w ofercie dotyczące opłat i oprocentowania środków w stosunku do jednostek organizacyjnych Gminy, które posiadają lub otworzą rachunki w banku wybranym w wyniku rozstrzygnięcia przetargu. 1.6 Bank nie będzie pobierał z tytułu obsługi bankowej Gminy Żabia Wola i jej jednostek żadnych innych opłat niż w zakresie produktów i usług określonych w SIWZ. Ilości rachunków i przeprowadzanych operacji wskazanych w tabeli poniżej stanowią podstawę do opisu przedmiotu zamówienia dla celów przeprowadzenia postępowania i wyboru najkorzystniejszej oferty. W trakcie realizacji zamówienia ilość rachunków i faktycznie przeprowadzonych transakcji będzie zależna od określonych potrzeb Zamawiającego. Podana liczba transakcji stanowi roczną ilość przeprowadzonych transakcji. L.p Jednostka Liczba posiadanych rachunków Średnia m-czna ilość wysyłanych przelewów drogą elektroniczną średnia m-czna ilość wpłat gotówkowych Średnia m-czna ilość wypłat gotówkowych Średni m-czny stan środków na rachunkach bankowych 1 Gmina Żabia Wola Urząd Gminy Żabia Wola 7 294 582 7 1.800.000,00 2 Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Żabiej Woli 4 627 0 0 1.000.000,00 3 Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Żabiej Woli z/s w Józefinie a)Gimnazjum w Józefinie b)Szkoła Podstawowa w Józefinie c)Szkoła Podstawowa w Ojrzanowie d)Szkoła Podstawowa w Skułach e) ZOPO – Gmina Żabia Wola 16 500 88 4 700.000,00 ŁĄCZNIE 27 1421 670 11 3.500.000,00 Rozliczenia stanowiące przedmiot zamówienia będą prowadzone w walucie polskiej PLN. W szczególnie uzasadnionych przypadkach na żądanie zamawiającego oferent zapewni obsługę wybranych rachunków w walucie EURO. 1.7 W ramach umowy Wykonawca zapewni indywidualną (bezkolejkową) obsługę pracowników Zamawiającego i jednostek organizacyjnych w godz. 8.00 – 16.00 w ramach usługi Wykonawca winien umożliwić dokonywanie wpłat osób fizycznych na rzecz budżetu Gminy Żabia Wola i jednostek podległych bez wypełniania dokumentów wpłat, wskazując wyłącznie numer rachunku i tytuł wpłaty. 1.8 Wykonawca zobowiązuje się do posiadania dostosowanego do potrzeb niepełnosprawnych, oddziału banku, filii bądź placówki w miejscowości Żabia Wola, które będą zdolne do realizacji wszelkich czynności bankowych określonych w SIWZ przez okres obowiązywania umowy. 1.9 Wykonawca wskaże imiennie pracownika do obsługi Zamawiającego w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia. 4. Oferty częściowe Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych 5. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a, 1) na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest na cały okres realizacji zamówienia do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy (pełen etat), z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę następujących osób : • co najmniej jednej osoby wykonującej obsługę bankową Zamawiającego. 2) Usługi będą świadczone przez osoby wymienione w Załączniku do Umowy pn. „Wykaz Pracowników świadczących usługi”, które zostały wskazane przez Wykonawcę, zwane dalej „Pracownikami świadczącymi usługi”. 3) Wykonawca zobowiązuje się, że Pracownicy świadczący usługi będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). 4) Wykonawca/podwykonawca przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez pracownika przedstawi zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie umów o pracę lub zgłoszeń ZUS-owskich. 5) Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 7 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi usługi lub zgłoszeń ZUS-owskich. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. 6) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę/podwykonawcę dokumentów wskazanych w pkt 5 w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę. 7) Za niedopełnienie wymogu zatrudniania Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudniania Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy) oraz liczby miesięcy w okresie realizacji Umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu – za każdą osobę poniżej liczby wymaganych Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę wskazanej przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 8) Pracownik będzie wykonywał następujące czynności : - otwieranie i zamykanie rachunków - księgowanie operacji bankowych - przekazywanie dokumentacji bankowej dotyczącej obsługi - udzielanie wszelkich niezbędnych danych Zamawiającemu związanych z obsługą bankową - inne niezbędne czynności w zakresie obsługi bankowej Zamawiającego 6. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.
  2. Świadczenie usługi Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Miasta Rawa Mazowiecka i jednostek organizacyjnych Miasta Rawa Mazowiecka
    Zamawiający: Urząd Miasta Rawa Mazowiecka, Rawa Mazowiecka
    1. Przedmiot zamówienia - prowadzenie bankowej obsługi budżetu Miasta Rawa Mazowiecka, na warunkach wynikających z oferty i specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
    1.1. Wykaz jednostek objętych przedmiotem zamówienia zawiera załącznik Nr 1
    do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
    1.2. Otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych jednostek Miasta Rawa Mazowiecka będzie w walucie polskiej /PLN /.
    2. Prowadzenie bankowej obsługi budżetu będzie polegało na:
    2.1. Otwarciu i prowadzeniu rachunków podstawowych i pomocniczych budżetu
    Miasta Rawa Mazowiecka oraz jednostek wymienionych w załączniku Nr 1do specyfikacji.
    2.2. Możliwości współpracy w systemie bankowości elektronicznej .
    2.3. Możliwości prowadzenia rachunku skonsolidowanego ( kompensacja sald ) - poprzez codzienne , automatyczne bilansowanie wszystkich rachunków wskazanych przez Urząd Miasta do konsolidacji sald.
    2.4. Realizacji zleceń dotyczących wypłat wynagrodzeń z zachowaniem tajemnicy.
    2.5. Realizacji poleceń przelewów ( elektronicznych i papierowych ) do innych banków oraz między rachunkami w tym samym banku.
    2.6. Przyjmowaniu wpłat gotówkowych.
    2.7. Przyjmowaniu wpłat gotówkowych od klientów Zamawiającego z tytułu podatków i opłat oraz innych dochodów budżetu miasta.
    2.8. Dokonywaniu wypłat gotówkowych.
    2.9. Nieodpłatnym wydawaniu blankietów czekowych
    2.10. Realizacji czeków
    2.11. Nieodpłatnym wydawaniu zaświadczeń i opinii.
  3. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1.352.073,00 zł. z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
    Zamawiający: Gmina Sadkowice, Sadkowice
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1.352.073,00 zł (słownie: jeden milion trzysta pięćdziesiąt dwa tysiące siedemdziesiąt trzy złote) z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek. Spłaty rat kredytu nastąpią w latach 2014-2030. Spłata kredytu w równych ratach kwartalnych tj: spłata kapitału - 71 rat po 18.780,00 zł, pierwsza rata płatna do 31.03.2014 r. oraz ostatnia 72 rata w kwocie 18.693,00 zł płatna do 31.12.2030 r. Odsetki naliczane po uruchomieniu kredytu od kapitału pozostającego po dokonanych spłatach. Karencja w spłacie kapitału do dnia 31.03.2014 roku. Spłata kapitału i odsetek w okresach kwartalnych. Dopuszcza się możliwość zmniejszenia kwoty wykorzystania kredytu bez dodatkowych opłat. Zamawiający zastrzega sobie możliwość spłaty całości lub części kapitału kredytu przed upływem końca terminu kredytowania, tj. przed 31.12.2030 r. bez ponoszenia dodatkowych opłat i prowizji. Nazwa/kod ustalone z Wspólnego Słownika Zamówień. 66113000-5 usługi udzielania kredytu
  4. Kredyt długoterminowy na sfinansowanie deficytu budżetu gminy w kwocie 309.563,00 zł na realizację zadań inwestycyjnych: 1.Przebudowa drogi gminnej Niemgłowy -Zuski w kwocie 150.000,00 zł 2.Przebudowa drogi gminnej w Gułkach kwota 99.563,00 zł 3. Przebudowa drogi gminnej , utwardzenie części działki, remont zjazdu (parking Cielądz ) kwota 60.000,00 zł
    Zamawiający: Urząd Gminy w Cielądzu, Cielądz
    1.Przedmiotem zamówienia jest :
    Kredyt długoterminowy na sfinansowanie deficytu budżetu gminy w kwocie
    309.563,00 zł na realizację zadań inwestycyjnych:
    1.Przebudowa drogi gminnej Niemgłowy -Zuski w kwocie 150.000,00 zł
    2.Przebudowa drogi gminnej w Gułkach kwota 99.563,00 zł
    3. Przebudowa drogi gminnej , utwardzenie części działki, remont zjazdu
    parking Cielądz kwota 60.000,00 zł
    prowizje :
    - za rozpatrzenie wniosku
    - za udzielenie kredytu
    - od niewykorzystanej kwoty kredytu gotowość
    - od przedterminowej spłaty kredytu 0
    - inne koszty
    a)rodzaj transakcji - kredyt na sfinansowanie deficytu w budżecie gminy na
    rok 2012
    b) kwota i waluta kredytu : kwota 309.563,00 PLN
    c) okres kredytowania: do terminu spłaty ostatniej raty kapitałowej
    tj. do 30 grudnia 2022 rok
    d) okres karencji w spłacie kredytu : do terminu spłaty pierwszej raty
    kapitałowej zgodnie z pkt. 4 lit.e
    e) terminy spłat rat kapitałowych:
    okres spłat kwartalny od 31.03.2013 r do 30.12.2022r w następujących
    ratach:
    1 rata do 31.03.2013 - 2.000,00
    2 rata do 30.06.2013 - 2.000,00
    3 rata do 30.09.2013 - 2.000,00
    4 rata do 30.12.2013 - 2.000,00
    5 rata do 31.03.2014 - 2.000,00
    6 rata do 30.06.2014 - 2.000,00
    7 rata do 30.09.2014 - 2.000,00
    8 rata do 30.12.2014 - 2.000,00
    9 rata do 31.03.2015 - 5.000,00
    10 rata do 30.06.2015 - 5.000,00
    11 rata do 30.09.2015 - 5.000,00
    12 rata do 30.12.2015 - 5.000,00
    13 rata do 31.03.2016 - 6.000,00
    14 rata do 30.06.2016 - 6.000,00
    15 rata do 30.09.2016 - 6.000,00
    16 rata do 30.12.2016 - 6.000,00
    17 rata do 31.03.2017 - 10.500,00
    18 rata do 30.06.2017- 10.500,00
    19 rata do 30.09.2017- 10.500,00
    20 rata do 30.12.2017 - 10.500,00
    21 rata do 31.03.2018 - 10.500,00
    22 rata do 30.06.2018 - 10.500,00
    23 rata do 30.09.2018 - 10.500,00
    24 rata do 30.12.2018 - 10.500,00
    25 rata do 31.03.2019 -10.500,00
    26 rata do 30.06.2019 - 10.500,00
    27 rata do 30.09.2019 - 10.500,00
    28 rata do 30.12.2019 - 10.500,00
    29 rata do 31.03.2020 -10.500,00
    30 rata do 30.06.2020 - 10.500,00
    31 rata do 30.09.2020 - 10.500,00
    32 rata do 30.12.2020 - 10.500,00
    33 rata do 31.03.2021 - 10.500,00
    34 rata do 30.06.2021 - 10.500,00
    35 rata do 30.09.2021 - 10.500,00
    36 rata do 30.12.2021- 10.500,00
    37 rata do 31.03.2022 - 10.000,00
    38 rata do 30.06.2022 - 10.000,00
    39 rata do 30.09.2022 - 10.000,00
    40 rata do 30.12.2022 - 9.563,00
    f) terminy spłaty odsetek : kwartalnie - ostatni dzień roboczy każdego
    kwartału kalendarzowego.
    Ustala się termin spłat rat kredytu i odsetek odpowiednio na ostatni dzień
    każdego kwartału kalendarzowego w harmonogramie spłat kredytu.
    Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w ostatni dzień roboczy przed
    terminem wymagalności raty kredytu i odsetek.
    g) okres karencji w spłacie odsetek: brak
    h) sposób ustalenia stopy procentowej : stopa procentowa dla danego okresu
    odsetkowego jest ustalana w oparciu o średnią stawkę WIBOR 3M
    z ostatniego dnia miesiąca danego kwartału poprzedzającego okres
    odsetkowy powiększona o marżę banku ( w marcu wynosił 4,94 + stała
    marża banku).
    Marża banku przedstawiona w ofercie nie może zostać podwyższona
    w trakcie trwania umowy kredytowej
    i) sposób zabezpieczenia kredytu : tytułem zabezpieczenia spłat kredytu
    wystawia się weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową.
    j) pożądany termin zawarcia umowy: 30.04.2012r
    k) bank nie pobiera innych prowizji i opłat z tytułu udzielenia, obsługi
    i spłaty kredytu w tym spłaty przedterminowej kredytu.
    l) marża i prowizja banku naliczone będą proporcjonalnie do części kwoty pobranego kredytu na wniosek zamawiającego.
  5. Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 500 000 PLN
    Zamawiający: Urząd Miasta Milanówka, Milanówek
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu i obsłudze kredytu długoterminowego w kwocie 2 500 000 zł (dwa miliony pięćset tysięcy złotych) przeznaczonego na sfinansowanie spłaty wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów.

    Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia:

    1) postawienie kredytu do dyspozycji Zamawiającego na wydzielonym rachunku kredytowym w ciągu 3 dni kalendarzowych, od dnia zawarcia umowy,

    2) uruchomienie środków następować będzie na podstawie polecenia przelewu, w dowolnych kwotach i terminach,

    3) odsetki naliczane będą kwartalnie, od faktycznie wykorzystanych środków; do obliczenia kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni w roku, począwszy od II kwartału 2012 roku,

    4) spłata odsetek będzie następowała w ostatnim dniu kwartału kalendarzowego, którego dotyczy okres obrachunkowy,

    5) spłata kapitału będzie następowała w ostatnim dniu kwartału kalendarzowego, którego dotyczy okres obrachunkowy,

    6) karencja w spłacie kapitału - do 31 marca 2013 roku,

    7) ostateczny termin wykorzystania kredytu - do 31 grudnia 2012 roku.

    8) Koszty obsługi kredytu stanowią:

    - oprocentowanie kredytu - zmienne.
    Oprocentowanie w całym okresie kredytowania stanowi sumę stawki WIBOR 3M z ostatniego dnia roboczego kwartału kalendarzowego, poprzedzającego okres obrachunkowy i stałej w trakcie trwania umowy marży banku. Koszty związane z prowadzeniem rachunku kredytowego oraz wszelkie opłaty związane z obsługą kredytu Wykonawca jest zobowiązany wliczyć do marży w taki sposób, aby skalkulować i przedstawić jedną stawkę procentową, której wysokość jest wiążąca w całym okresie kredytowania.

    - prowizja - liczona jako % od całej kwoty kredytu tj. 2 500 000 zł.
    Prowizja musi zawierać w sobie wszystkie opłaty, które związane są z uruchomieniem kredytu.

    9) Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wykorzystania części kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

    10) Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości wcześniejszej spłaty części kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

    11) Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco i deklaracja wekslowa.

    W umowie kredytowej za obowiązujące uznaje się wyłącznie koszty wymienione w pkt 8.

    Do oceny zdolności kredytowej Miasta Milanówka przedkłada się niżej wymienione materiały:

    Uchwała Nr 121/XIII/11 Rady Miasta Milanówka z dnia 29 grudnia 2011 r. w sprawie uchwalenia budżetu na 2012 rok - załącznik 5
    Znajduje się na stronie internetowej BIP-u Zamawiającego www.milanowek.pl

    Uchwała Nr 120/XIII/11 Rady Miasta Milanówka z dnia 29 grudnia 2011 roku w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej na lata 2012-2021 (uchwała zawiera objaśnienia aktualnej sytuacji finansowej miasta oraz aktualną prognozę długu wraz ze wskaźnikami z art. 243 nowej ustawy o finansach publicznych oraz z art. 169 i 170 starej ustawy o finansach publicznych) - załącznik 6

    Uchwała Nr Wa.72.2912 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie z dnia 8 lutego 2012 roku w sprawie opinii o prawidłowości planowanej kwoty długu Miasta Milanówka - załącznik 7

    Uchwała Składu Orzekającego RIO w Warszawie w sprawie opinii dotyczącej możliwości spłaty przez Miasto Milanówek kredytu długoterminowego - załącznik 8 Znajduje się na stronie internetowej BIP-u Zamawiającego www.milanowek.pl

    Jednocześnie Zamawiający uprzejmie informuje, że:

    - nie będzie wypełniał żadnych druków dostarczonych przez Banki na etapie prowadzonego postępowania jak również przed zawarciem umowy z wyłonionym Bankiem, bowiem Zamawiający dostarczył w SIWZ wszelkie dane, które umożliwiają sporządzanie przez Banki własnych analiz, w związku z powyższym Zamawiający nie będzie przetwarzał danych zawartych w SIWZ.
    - informacje o osobach jakie reprezentują Gminę Milanówek są dostępne na stronie internetowej www.milanowek.pl.
    Uchwały o powołaniu osób reprezentujących Gminę będą mogły być przesłane przed zawarciem umowy na zaciągnięcie kredytu.
  6. Bankowa obsługa budżetu Gminy Sadkowice
    Zamawiający: Gmina Sadkowice, Sadkowice
    Kompleksowa Bankowa obsługa budżetu Gminy Sadkowice obejmująca: - otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących , rachunków pomocniczych następujących jednostek organizacyjnych oraz podmiotów dotowanych przez Gminę: Urząd Gminy Sadkowice, Gminna Biblioteka Publiczna w Sadkowicach, Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sadkowicach, Zespół Szkół w Sadkowicach, Zespół Szkół w Lubani, Zespół Szkolno-Przedszkolny w Trębaczewie, Szkoła Podstawowa w Kłopoczynie - realizację poleceń przelewów w formie elektronicznej i papierowej, - realizacja wpłat i wypłat gotówkowych w oddziale lub siedzibie wykonawcy, - uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym, - dostarczanie wyciągów bankowych w następnym dniu roboczym, spełniających następujące wymogi: * winny być sporządzone w formie papierowej, * zawierać między innymi dane takie jak: nazwę wpłacającego, tytuł płatności, datę obciążenia rachunku bankowego wpłacającego , - realizację przelewów w systemie elektronicznym wraz z bezpłatnym udostępnieniem oprogramowania, przeszkoleniem i instalacją w siedzibie zamawiającego dla wybranych rachunków bankowych otwartych dla Urzędu Gminy w Sadkowicach oraz jednostek organizacyjnych i dotowanych, - pełną obsługę kasowa Urzędu Gminy, jednostek organizacyjnych i dotowanych, - przenoszenie na rachunek bieżący Gminy w ostatnim dniu miesiąca dochodów z tytułu naliczonych odsetek od środków na rachunkach jednostek podległych organizacyjnie. Nazwa/kod ustalone z Wspólnego Słownika Zamówień. CPV: 66110000 - 4 - usługi bankowe
  7. Obsług bankowa budżetu Gminy i Miasta Mogielnica przez okres 36 miesięcy.
    Zamawiający: Urząd Gminy i Miasta w Mogielnicy, Mogielnica
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy i Miasta Mogielnica oraz jej jednostek organizacyjnych (6 jednostek organizacyjnych) obejmująca następujące usługi: a) otwieranie, prowadzenie i zamykanie rachunków podstawowych i pomocniczych, b) przyjmowanie wpłat gotówkowych własnych i obcych (*), c) dokonywanie wypłat gotówkowych, w tym wypłaty zasiłków z pomocy społecznej i innych świadczeń dla osób fizycznych (*), d) realizacja przelewów pieniężnych na konta w banku obsługującym i na konta w innych bankach, e) sporządzanie wyciągów bankowych w każdym kolejnym dniu roboczym, w którym były dokonane operacje na rachunku (wraz z kompletem dokumentów tj. dokumenty oryginalne lub wtórniki), f) udzielanie telefonicznej informacji o stanie i obrotach środków na rachunkach, g) wydawanie blankietów czekowych, h) udostępnianie elektronicznego systemu obsługi bankowej, i) lokowanie środków na lokatach terminowych, j) udzielanie kredytu w rachunku podstawowym, k) udzielanie poręczeń płatności za roboty budowlane, l) wydawanie opinii bankowych dotyczących Zamawiającego. (*) usługi kasowe realizowane w placówce Wykonawcy na terenie miasta Mogielnicy. Dla realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga by Wykonawca realizujący je posiadał oddział lub filię lub agencję banku na terenie miasta Mogielnica. W okresie trwania umowy może wystąpić konieczność otwarcia i prowadzenia kilka rachunków pomocniczych, otwieranych do obsługi projektów finansowanych z dotacji, funduszy unijnych, bądź w związku z realizacją innych zadań, w odniesieniu do których wymagane jest wyodrębnienie środków finansowych. Dyspozycja otwarcia rachunków będzie zawierała również wskazania dotyczące realizacji opłat związanych z przedmiotowymi rachunkami oraz kapitalizacji odsetek od zgromadzonych środków. Dopuszcza się możliwość zwiększenia ilości rachunków podstawowych i pomocniczych wynikającą ze zmian w strukturze organizacyjnej Gminy i Miasta lub zmiany zasad polityki rachunkowości dotyczących Gminy i Miasta Mogielnica i jej jednostek organizacyjnych. Szczegóły dotyczące wielkości i ilości operacji dokonywanych przeciętnie w jednym miesiącu oraz inne szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  8. Obsługa bankowa budżetu Gminy Nowe Miasto nad Pilicą oraz wszystkich jednostek organizacyjnych na lata 2012-2015 oraz zaciągnięcie kredytu obrotowego na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu.
    Zamawiający: Burmistrz Miasta i Gminy Nowe Miasto nad Pilicą, Nowe Miasto nad Pilicą
    Obsługa bankowa budżetu Gminy Nowe Miasto nad Pilicą oraz wszystkich jednostek organizacyjnych na lata 2012-2015 oraz zaciągnięcie kredytu obrotowego na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu.
  9. Bankowa obsługa bużetu Gminy Tarczyn
    Zamawiający: Gmina Tarczyn, Tarczyn
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi bankowej obsługi budżetu Gminy Tarczyn, obejmującej: otwarcie i prowadzenie rachunku głównego i rachunków pomocniczych, realizację poleceń przelewu, przyjmowanie wpłat gotówkowych, dokonywanie wypłat gotówkowych, sprzedaż blankietów czekowych, sprzedaż bezpiecznych kopert, potwierdzanie stanu salda, uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym, przyjmowanie lokat (depozytów), usługę teleserwis i home-banking, dostarczanie wyciągów z rachunku. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami
  10. przetarg z wolnej reki na udzielenie i obsługę kredytu w kwocie 864238
    Zamawiający: Urząd Gminy w Błędowie, Błędów
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu w wysokości 864238 złotych i związaną z tym obsługą bankową. Kredyt przeznaczony zostanie na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek na:
    budowę Stacji uzdatniania wody w Dańkowie, budowę przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie wsi Huta Błędowska, modernizację kotłowni w budynku Ośrodka Zdrowia w Błędowie wraz z termomodernizacją budynku Ośrodka,budowę sali gimnastycznej wraz z zapleczem socjalnym i częścią dydaktyczną dla potrzeb gimnazjum w Błędowie, spłatę rat pożyczek i kredytów podlegających spłacie w 2011 roku
    Proponowany termin uzyskania kredytu to 15 lipiec 2011. Okres kredytowania obejmuje 4 lata Przewidywany termin spłaty pożyczki - od 31 marca 2012 w czterech transzach w roku tj. 31 marzec, 30 czerwiec, 30 wrzesień, 20 grudzień tj.
    216.060 - w roku 2012,216.060 - w roku 2013 ,216.060 - w roku 2014,216.058 - w roku 2015
  11. Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 878 646 PLN
    Zamawiający: Urząd Miasta Milanówka, Milanówek
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu i obsłudze kredytu długoterminowego w kwocie 2 878 646 zł (słownie: dwa miliony osiemset siedemdziesiąt osiem tysięcy sześćset czterdzieści sześć złotych) przeznaczonego na sfinansowanie spłaty wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów.

    Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia:

    1)postawienie kredytu do dyspozycji Zamawiającego na wydzielonym rachunku kredytowym w ciągu 3 dni, od dnia zawarcia umowy,

    2)uruchomienie środków następować będzie na podstawie polecenia przelewu, w dowolnych kwotach terminach,

    3)odsetki naliczane będą kwartalnie, od faktycznie wykorzystanych środków; do obliczenia kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni w roku,

    4)spłata odsetek będzie następowała w ostatnim dniu kwartału kalendarzowego, którego dotyczy okres obrachunkowy,

    5)spłata kapitału będzie następowała w ostatnim dniu kwartału kalendarzowego, którego dotyczy okres obrachunkowy,

    6)karencja w spłacie kapitału - do 31 marca 2012 roku,

    7)ostateczny termin wykorzystania kredytu - do 31 grudnia 2011 roku.

    8)Koszty obsługi kredytu stanowią:

    -oprocentowanie kredytu - zmienne.
    Oprocentowanie w całym okresie kredytowania stanowi sumę stawki WIBOR 3M z ostatniego dnia roboczego kwartału kalendarzowego, poprzedzającego okres obrachunkowy i stałej w trakcie trwania umowy marży banku. Koszty związane z prowadzeniem rachunku kredytowego oraz wszelkie opłaty związane z obsługą kredytu Wykonawca jest zobowiązany wliczyć do marży w taki sposób, aby skalkulować i przedstawić jedną stawkę procentową, której wysokość jest wiążąca w całym okresie kredytowania.

    - prowizja - liczona jako % od całej kwoty kredytu tj. 2.878.646,00 zł.
    Prowizja musi zawierać w sobie wszystkie opłaty, które związane są z uruchomieniem kredytu.

    9)Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wykorzystania części kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

    10)Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości wcześniejszej spłaty części kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

    11)Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco i deklaracja wekslowa.

    W umowie kredytowej za obowiązujące uznaje się wyłącznie koszty wymienione w pkt 8.

    Do oceny zdolności kredytowej Miasta Milanówka przedkłada się wyłącznie niżej wymienione materiały:

    Uchwała Nr 12/VI/11 Rady Miasta Milanówka z dnia 25 stycznia 2011 r. w sprawie uchwalenia budżetu na 2011 rok - załącznik nr 5
    Znajduje się na stronie internetowej BIP-u Zamawiającego www.milanowek.pl

    Uchwała Nr 43/VII/11 Rady Miasta Milanówka z dnia 24 maja 2011 r. w sprawie zaciągnięcia kredytu na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek - załącznik nr 6

    Sprawozdanie Rb NDS za I kwartał 2011 r. - załącznik nr 7

    Sprawozdanie Rb Z za I kwartał 2011 r. - załącznik nr 8

    Uchwała Nr 83/W/11 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie z dnia 11 marca 2011 roku w sprawie opinii o prawidłowości planowanej kwoty długu Miasta Milanówka - załącznik nr 9

    Uchwała Składu Orzekającego RIO w Warszawie w sprawie opinii dotyczącej możliwości spłaty przez Miasto Milanówek kredytu długoterminowego - załącznik nr 10

    Jednocześnie Zamawiający uprzejmie informuje, że:

    - nie będzie wypełniał żadnych druków dostarczonych przez Wykonawców na etapie prowadzonego postępowania jak również przed podpisaniem umowy z wyłonionym Wykonawcą, bowiem Zamawiający dostarczył w SIWZ wszelkie dane, które umożliwiają sporządzanie przez Wykonawców własnych analiz, w związku z powyższym Zamawiający nie będzie przetwarzał danych zawartych w SIWZ.
    - informacje o osobach jakie reprezentują Gminę Milanówek są dostępne na stronie internetowej www.milanowek.pl. Uchwały o powołaniu osób reprezentujących Gminę będą mogły być przesłane przed podpisaniem umowy na zaciągnięcie kredytu.
  12. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie planowanych rozchodów budżetu gminy w kwocie 640 882 zł.
    Zamawiający: Gmina Sadkowice, Sadkowice
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 640 882 zł (słownie: sześćset czterdzieści tysięcy osiemset osiemdziesiąt dwa złote) z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.
    Spłaty rat kredytu nastąpią w latach 2012-2020.
    Karencja w spłacie kredytu do dnia 31.12.2011 roku.
    Spłata kapitału i odsetek w okresach kwartalnych.
  13. Obsługa bankowa budżetu Gminy Mszczonów
    Zamawiający: Gmina Mszczonów, Mszczonów
    Przedmiotem zamówienia jest
    bankowa obsługa budżetu Gminy Mszczonów oraz jednostek organizacyjnych gminy Mszczonów w okresie
    od 12 maja 2011 roku do 11 maja 2016 roku. Zakres przedmiotu zamówienia: Otwarcie i prowadzenie
    rachunków bankowych (bieżących i pomocniczych). Opłata za przekazywanie środków pieniężnych na
    rachunki w banku klienta z wykorzystaniem drogi elektronicznej. Opłata za przekazywanie środków
    pieniężnych na rachunki do innych banków z wykorzystaniem drogi elektronicznej. Opłata za przelewy w
    formie papierowej. Opłata od wpłat gotówkowych. Opłata od wypłat gotówkowych. Opłata za wydanie czeków
    (jeden blankiet). Opłata za sporządzenie wyciągów bankowych (jeden wyciąg). Opłata za wydanie
    zaświadczeń i opinii (opłata za jedną opinię lub zaświadczenie). Koszty instalacji systemu obsługi
    elektronicznej w siedzibie Gminy i jednostkach organizacyjnych Gminy. Koszty obsługi elektronicznej
    (miesięcznie na jedno stanowisko). Oprocentowanie środków pieniężnych na rachunkach bankowych
    (bieżących i pomocniczych). Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty został w SIWZ
  14. BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY TOMASZÓW MAZ. ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
    Zamawiający: Gmina Tomaszów Mazowiecki, Tomaszów Mazowiecki
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie kompleksowej bankowej obsługi budżetu Gminy Tomaszów Maz. oraz jednostek organizacyjnych. 2. Obsługa bankowa obejmuje w szczególności: 1) Każdorazowe otwarcie i zamknięcie rachunków bankowych bieżących i pomocniczych (m.in. rachunków dochodów własnych, rachunków funduszy celowych, rachunków wyodrębnionych), bez prowizji i opłat;
    2) prowadzenie rachunków bankowych bieżących i pomocniczych, a) rachunek podstawowy budżetu Gminy, b) rachunki Zakładowych Funduszy Świadczeń Socjalnych Gminy i jednostek organizacyjnych, c) rachunki sum depozytowych Gminy i jednostek organizacyjnych, d) rachunki dotyczące środków pochodzących z Unii Europejskiej i innych źródeł zagranicznych; 3) realizacja wpłat i wypłat gotówkowych bez prowizji i opłat, w szczególności wpłat realizowanych na rzecz Gminy i jednostek organizacyjnych przez osoby trzecie; 4) realizacja przelewów dokonywanych na rzecz Gminy i jednostek organizacyjnych, bez prowizji i opłat; 5) realizacja przelewów (na konto w banku obsługującym lub konto do innego banku) dokonywanych z rachunków Gminy i jednostek organizacyjnych bez prowizji i opłat; 6) sporządzanie wyciągów bankowych, potwierdzających stan salda i operacji finansowych dokonanych danego dnia, bez prowizji i opłat, zamawiający dopuszcza formę elektroniczną sporządzanych wyciągów; 7) zerowanie rachunków bieżących i pomocniczych, zgodnie z dyspozycją kierowników jednostek, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na ww rachunkach na wskazany rachunek Gminy Tomaszów Mazowiecki, bez prowizji i opłat; 8) wydawanie blankietów czekowych bez prowizji i opłat; 9) usługa HOME-BANKING bez prowizji i opłat, zapewniająca co najmniej: a) dokonywanie operacji przelewów,
    b) dostęp do informacji o stanie i historii m.in. sald rachunków, obrotów oraz operacji przeprowadzanych na własnych rachunkach bankowych, c) drukowanie wyciągów bankowych; 10) wdrożenie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych (instalacja, szkolenie pracowników, wydawanie kart, czytników i innych elementów niezbędnych do uruchomienia bankowości elektronicznej) na dowolnej ilości stanowisk, jednolitego dla rachunków bankowych wszystkich jednostek Gminy, przeprowadzanie niezbędnych aktualizacji systemu bankowości elektronicznej w okresie trwania umowy oraz świadczenie serwisu oprogramowania, bez prowizji i opłat; 11) udzielanie osobom upoważnionym przez posiadacza rachunku informacji telefonicznych o stanie salda na rachunkach i wszelkich operacjach przeprowadzonych danego dnia, bez prowizji i opłat; 12) możliwość uruchomienia kredytu w rachunku bieżącym w wysokości ustalonej corocznie w uchwale budżetowej; kredyt w rachunku bieżącym ma służyć do pokrycia występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego i zostanie spłacony w tym samym roku budżetowym, w którym zostanie zaciągnięty;
    13) możliwość lokowania codziennego salda środków pieniężnych znajdujących się
    na rachunku budżetu Gminy, na rachunkach lokat typu overnight lub lokata weekendowa, bez prowizji i opłat; 14) możliwość lokowania wolnych środków na lokatach standardowych i krótkoterminowych, bez prowizji i opłat;
    15) oprocentowanie środków bieżących na rachunkach objętych kompleksową obsługą bankową budżetu Gminy i jednostek organizacyjnych; 16) wydawanie historii prowadzenia rachunków, zaświadczeń i opinii bankowych bez prowizji i opłat.
    3. Nie dopuszcza się możliwości pobierania opłat bankowych od zaangażowania kredytu, tj. od salda niewykorzystanej części kredytu. 4. Oprocentowanie kredytów w rachunku bieżącym oparte będzie na stawce WIBOR dla 1-miesięcznych złotowych depozytów międzybankowych, powiększonej o marżę banku. 5. Zamawiający nie dopuszcza pobierania opłat za zmiany kart wzorów podpisów. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo lokowania wolnych środków w innych bankach. 7. Wdrożenie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych (instalacja, szkolenie pracowników, wydawanie kart, czytników i innych elementów niezbędnych do uruchomienia bankowości elektronicznej) i dokonanie innych czynności określonych w pkt. 2 ppkt. 10 - 11 niezbędnych do zapewnienia prawidłowej obsługi bankowej Gminy i jednostek organizacyjnych nastąpi do dnia 1.01.2011 roku. 8. Jednostkami organizacyjnymi Gminy są: 1) Gminna Biblioteka Publiczna w Smardzewicach ul. Główna 16/18, 97-213 Smardzewice 2) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Prez. I. Mościckiego 4, 97-200 Tomaszów Maz. 3) Gminny Zakład Komunalny ul. Prez. I. Mościckiego 4, 97-200 Tomaszów Maz. 4) Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Obsługi Szkół w Komorowie ul. Tomaszowska 1, 97-200 Tomaszów Maz.
    9. Każda z powyższych jednostek indywidualnie podpisze umowę prowadzenia rachunków bankowych na zasadach wynikających z niniejszego postępowania. W przypadku łączenia, przekształcenia jednostek organizacyjnych Zamawiającego lub powoływania nowych jednostek organizacyjnych Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotowej usługi na warunkach zadeklarowanych w ofercie. 10. Wykonawca w ramach złożonej oferty jest zobowiązany do zapewnienia kompleksowej obsługi elektronicznej w standardzie zapewniającym pełne bezpieczeństwo, zgodnie z przepisami prawa, w zakresie bankowej obsługi finansowej.
    11. Wykonawca zobowiązany jest posiadać siedzibę, filię lub placówkę banku na terenie miasta Tomaszów Maz. co zapewni obsługę Gminy od poniedziałku do piątku.
  15. Wybór banku do wykonywania bankowej obsługi budżetu Powiatu Tomaszowskiego oraz jednostek organizacyjnych.
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe, Tomaszów Mazowiecki
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie kompleksowej bankowej obsługi budżetu Powiatu Tomaszowskiego oraz jednostek organizacyjnych. 2. Obsługa bankowa obejmuje w szczególności: 1) Każdorazowe otwarcie i zamknięcie rachunków bankowych bieżących i pomocniczych (m.in. rachunków dochodów własnych, rachunków funduszy celowych, rachunków wyodrębnionych), bez prowizji i opłat; 2) prowadzenie rachunków bankowych bieżących i pomocniczych, z zastrzeżeniem że zamawiający nie dopuszcza pobierania prowizji i opłat za prowadzenie nw. rachunków: a) rachunek podstawowy budżetu Powiatu, b) rachunki Zakładowych Funduszy Świadczeń Socjalnych Powiatu i jednostek organizacyjnych, c) rachunki sum depozytowych Powiatu i jednostek organizacyjnych, d) rachunki dotyczące środków pochodzących z Unii Europejskiej i innych źródeł zagranicznych; 3) realizacja wpłat i wypłat gotówkowych bez prowizji i opłat, w szczególności wpłat realizowanych na rzecz Powiatu i jednostek organizacyjnych przez osoby trzecie; 4) realizacja przelewów dokonywanych na rzecz Powiatu i jednostek organizacyjnych, bez prowizji i opłat; 5) realizacja przelewów (na konto w banku obsługującym lub konto do innego banku) dokonywanych z rachunków Powiatu i jednostek organizacyjnych bez prowizji i opłat; 6) realizacja zleceń płatniczych w systemie SORBNET z rachunków dotyczących środków pochodzących z Unii Europejskiej i innych źródeł zagranicznych, bez prowizji i opłat; 7) sporządzanie wyciągów bankowych, potwierdzających stan salda i operacji finansowych dokonanych danego dnia, bez prowizji i opłat, zamawiający dopuszcza formę elektroniczną sporządzanych wyciągów; 8) zerowanie rachunków bieżących i pomocniczych, zgodnie z dyspozycją kierowników jednostek, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na w/w rachunkach na wskazany rachunek Powiatu w Tomaszowie Mazowieckim, bez prowizji i opłat; 9) wydawanie blankietów czekowych; 10) usługa HOME-BANKING bez prowizji i opłat, zapewniająca co najmniej: a) dokonywanie operacji przelewów, b) dostęp do informacji o stanie i historii m.in. sald rachunków, obrotów oraz operacji przeprowadzanych na własnych rachunkach bankowych, c) drukowanie wyciągów bankowych; 11) wdrożenie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych (instalacja, szkolenie pracowników, wydawanie kart, czytników i innych elementów niezbędnych do uruchomienia bankowości elektronicznej) na dowolnej ilości stanowisk, jednolitego dla rachunków bankowych wszystkich jednostek powiatu, przeprowadzanie niezbędnych aktualizacji systemu bankowości elektronicznej w okresie trwania umowy oraz świadczenie serwisu oprogramowania, bez prowizji i opłat; 12) udzielanie osobom upoważnionym przez posiadacza rachunku informacji telefonicznych o stanie salda na rachunkach i wszelkich operacjach przeprowadzonych danego dnia, bez prowizji i opłat; 13) możliwość uruchomienia kredytu w rachunku bieżącym w wysokości ustalonej corocznie w uchwale budżetowej; kredyt w rachunku bieżącym ma służyć do pokrycia występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego i zostanie spłacony w tym samym roku budżetowym, w którym zostanie zaciągnięty; 14) możliwość lokowania codziennego salda środków pieniężnych znajdujących się na rachunku budżetu powiatu, na rachunkach lokat typu overnight lub lokata weekendowa, bez prowizji i opłat; 15) możliwość lokowania wolnych środków na lokatach standardowych i krótkoterminowych, bez prowizji i opłat; 16) oprocentowanie środków bieżących na rachunkach objętych kompleksową obsługą bankową budżetu powiatu i jednostek organizacyjnych; 17) wydawanie historii prowadzenia rachunków, zaświadczeń i opinii bankowych bez prowizji i opłat. 3. Nie dopuszcza się możliwości pobierania opłat bankowych od zaangażowania kredytu, tj. od salda niewykorzystanej części kredytu. 4. Oprocentowanie kredytów w rachunku bieżącym oparte będzie na stawce WIBOR dla 1-miesięcznych złotowych depozytów międzybankowych, powiększonej o marżę banku. 5. Zamawiający nie dopuszcza pobierania opłat za zmiany kart wzorów podpisów. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo lokowania wolnych środków w innych bankach. 7. Wdrożenie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych (instalacja, szkolenie pracowników, wydawanie kart, czytników i innych elementów niezbędnych do uruchomienia bankowości elektronicznej) i dokonanie innych czynności określonych w pkt 2 ppkt 10 - 11 niezbędnych do zapewnienia prawidłowej obsługi bankowej Powiatu i jednostek organizacyjnych nastąpi do dnia 1.01.2011 roku. 8. Jednostkami organizacyjnymi Powiatu są: 1) I Liceum Ogólnokształcące im. Jarosława Dąbrowskiego, ul. Prezydenta I. Mościckiego 22-24, 97-200 Tomaszów Mazowiecki 2) II Liceum Ogólnokształcące im. Stefana Żeromskiego, ul. Jałowcowa 10, 97-200 Tomaszów Mazowiecki 3) III Liceum Ogólnokształcące im. Płk. Stanisława Hojnowskiego, ul. Nadrzeczna 17-25, 97-200 Tomaszów Mazowiecki 4) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. Tadeusza Kościuszki, ul. Świętego Antoniego 29, 97-200 Tomaszów Mazowiecki 5) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Stanisława Staszica, ul. Świętego Antoniego 57-61, 97-200 Tomaszów Mazowiecki 6) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 im. Jana Pawła II, ul. Legionów 47, 97-200 Tomaszów Mazowiecki 7) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 6, ul. Strefowa 3, 97-200 Tomaszów Mazowiecki 8) Specjalny Ośrodek Szkolno- Wychowawczy im. Marii Grzegorzewskiej, ul. Majowa 1-13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki 9) Poradnia Psychologiczno- Pedagogiczna, ul. Piłsudskiego 37, 97-200 Tomaszów Mazowiecki 10) Zespół Placówek Wychowania Pozaszkolnego, ul. Prezydenta I. Mościckiego 3, 97-200 Tomaszów Mazowiecki 11) Środowiskowy Dom Samopomocy, ul. Szkolna 14A, 97-200 Tomaszów Mazowiecki 12) Dom Pomocy Społecznej Nr 1, ul. Polna 56, 97-200 Tomaszów Mazowiecki 13) Dom Pomocy Społecznej Nr 2, ul. Jana Pawła II 37, 97-200 Tomaszów Mazowiecki 14) Dom Dziecka, ul. B. Głowackiego 11, 97-200 Tomaszów Mazowiecki 15) Rodzinny Dom Dziecka, ul. Rycerska 9, 97-200 Tomaszów Mazowiecki 16) Rodzinny Dom Dziecka, Luboszewy 473, 97-217 Lubochnia 17) Rodzinny Dom Dziecka, Tobiasze 14, 97-225 Ujazd 18) Rodzinny Dom Dziecka ,Wrzosik, ul. Wrzosowa 45-1, 97-200 Tomaszów Mazowiecki 19) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Barlickiego 30, 97-200 Tomaszów Mazowiecki 20) Powiatowy Urząd Pracy, ul. Konstytucji 3-go Maja 46, 97-200 Tomaszów Mazowiecki 21) Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej, ul. Warszawska 105, 97-200 Tomaszów Mazowiecki 22) Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Maz., Jakubów 19-21, 97-217 Lubochnia 23) Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego, ul. Barlickiego 30, 97-200 Tomaszów Mazowiecki oraz każdorazowo nowo tworzona jednostka organizacyjna powiatu. 24) Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy BORKI, Swolszewice Małe 46, 97-213 Smardzewice. 9. Każda z powyższych jednostek indywidualnie podpisze umowę prowadzenia rachunków bankowych na zasadach wynikających z niniejszego postępowania. W przypadku łączenia, przekształcenia jednostek organizacyjnych Zamawiającego lub powoływania nowych jednostek organizacyjnych Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotowej usługi na warunkach zadeklarowanych w ofercie. 10. Wykonawca w ramach złożonej oferty jest zobowiązany do zapewnienia kompleksowej obsługi elektronicznej w standardzie zapewniającym pełne bezpieczeństwo, zgodnie z przepisami prawa, w zakresie bankowej obsługi finansowej.
  16. Obsługa bankowa budżetu Gminy Milanówek
    Zamawiający: Urząd Miasta Milanówka, Milanówek
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na obsłudze bankowej budżetu Gminy Milanówek poprzez obsługę 8 jednostek organizacyjnych działających na terenie miasta Milanówka.

    Bank będzie zobowiązany do otwarcia i prowadzenia rachunku bieżącego oraz rachunków pomocniczych Miasta i 8 jednostek organizacyjnych tj.:
    Urząd Miasta, Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, Ośrodek Pomocy Społecznej, Straż Miejska, Przedszkole Nr 1, Szkoła Podstawowa Nr 2, Zespół Szkół Gminnych Nr 1, Zespół Szkół Gminnych Nr 3.

    Rachunki będą prowadzone w oparciu o odrębne umowy zawarte z poszczególnymi jednostkami, na warunkach określonych w ofercie.

    Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia:

    I.Na przedmiot zamówienia składa się m. in.:

    1)prowadzenie rachunku bieżącego,
    2)prowadzenie rachunków pomocniczych (ok. 35 szt.),
    3)wypłaty i wpłaty gotówkowe (w PLN),
    4)realizacja czeków,
    5)uwzględnienie w ustalaniu wysokości środków do oprocentowania bieżących wpływów dnia (min. do godziny 1600), bank zobowiązany będzie do dokonywania miesięcznej kapitalizacji odsetek od środków zgromadzonych na rachunkach bankowych,
    6)zagospodarowanie i lokowanie wolnych środków pieniężnych na lokatach krótkoterminowych i długoterminowych (lokaty jednodniowe, weekendowe, tygodniowe, miesięczne, Overnight i inne dostępne w ofercie banku),
    7)Zamawiający musi posiadać dostęp do wykonywania usługi systemem elektronicznym, możliwość elektronicznego wykonywania operacji na rachunkach odrębnie dla każdej jednostki organizacyjnej.

    Bank zobowiązany jest do bezpłatnego przeszkolenia pracowników w zakresie obsługi oferowanego systemu.
    Bank umożliwi bezpłatną instalację i bezpłatne korzystanie z usług bankowości elektronicznej na wniosek Zamawiającego.

    8)W przypadku korzystania z systemu bankowości elektronicznej, Zamawiający musi posiadać dostęp do następujących usług:

    a)dostęp do pełnej informacji o wszystkich rachunkach własnych i ich obrotach,
    b)przeglądu historii operacji w pełnym rozbiciu analitycznym oraz przeglądu operacji bieżąco rejestrowanych na rachunkach,
    c)rejestracji określonych operacji (przelewów z rachunku Zamawiającego na rachunki w oddziale banku lub w innych bankach),
    d)bieżącego dysponowania środkami wpływającymi na rachunek,
    e)zautomatyzowanie szeregu czynności przy rejestracji dyspozycji przelewu zmniejszając do minimum prawdopodobieństwo popełniania błędu (szablony przelewów, kontrola rachunków, kontrola uprawnień),
    f)obsługa zleceń i wniosków,
    g)tworzenie raportów na podstawie posiadanych danych oraz ich wydruk,
    9)Możliwość zaciągania kredytów w rachunku bieżącym Zamawiającego,
    10)Przyjmowanie wpłat przez Zamawiającego poprzez terminale obsługujące karty kredytowe klientów,
    11)Wydawanie opinii bankowych i zaświadczeń,
    12)W przypadku wpłaty wadium przez uczestników postępowania przetargowego, Bank zobowiązany jest umożliwić Zamawiającemu ustalenie godziny obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego,
    13)Koszty obsługi bankowej :
    - będą niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy,
    - cena oferty musi zawierać wszelkie składowe, w tym również:
    a) koszt wykonywania usługi, w tym narzuty i dodatki dla Banku,
    b) inne koszty niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia.

    W przypadku wystąpienia awarii systemu Bank gwarantuje możliwość korzystania z usługi typu teleserwis umożliwiającej telefoniczne uzyskanie informacji o stanie rachunków.

    Do oceny przedkłada się wyłącznie niżej wymienione materiały:

    a.Uchwała Nr 380/XXXIII/10 Rady Miasta Milanówka z dnia 27 stycznia 2010 r. w sprawie uchwalenia budżetu na 2010 rok - znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.milanowek.pl
    b.Sprawozdanie Rb NDS za III kwartały 2010 r.- załącznik nr 6
    c.Sprawozdanie Rb Z za III kwartały 2010 r. - załącznik nr 7

    Jednocześnie Zamawiający uprzejmie informuje, że:

    a.nie będzie wypełniał żadnych druków dostarczonych przez Banki na etapie prowadzonego postępowania jak również przed podpisaniem umowy z wyłonionym Bankiem, bowiem Zamawiający dostarczył w SIWZ wszelkie dane, które umożliwiają sporządzanie przez Banki własnych analiz, w związku z powyższym Zamawiający nie będzie przetwarzał danych zawartych w SIWZ.
    b.informacje o osobach jakie reprezentują Gminę Milanówek są dostępne na stronie internetowej www.milanowek.pl.
    Uchwały o powołaniu osób reprezentujących Gminę będą mogły być przesłane przed podpisaniem umowy na obsługę bankową budżetu Gminy Milanówek.
  17. Udzielenie kredytu inwestycyjnego na realizację zadania inwestycyjnego pn. Budowa dróg gminnych wraz z odwodnieniem realizowanych w ciągu ulic Orzeszkowej i Sienkiewicza w ramach programu pn.: Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych 2008 - 2011.
    Zamawiający: Urząd Miasta Rawa Mazowiecka, Rawa Mazowiecka
    1. Przedmiotem zamówienia jest: udzielenie kredytu inwestycyjnego na realizację zadania inwestycyjnego pn. Budowa dróg gminnych wraz z odwodnieniem realizowanych w ciągu ulic Orzeszkowej i Sienkiewicza w ramach programu pn.: Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych 2008 - 2011.
    2. Kwota; 600.000 zł.
    3. Waluta kredytu: PLN
    4. Okres kredytowania: od września 2010 roku do marca 2016.
    5.Przewidywany okres uruchomienia kredytu: od 15.09.2010 r. do 31.10.2010 r.
    6. Wykorzystanie kredytu: kredyt będzie uruchamiany w transzach w drodze przelewów na rachunek bankowy Zamawiającego na podstawie faktur VAT przedłożonych przez Zamawiającego, przy czym przedmiot zamówienia może obejmować także refinansowanie ze środków kredytu faktur VAT zapłaconych przez Zamawiającego po dacie ogłoszenia niniejszego przetargu, a przed podpisaniem umowy kredytowej.
    7. Karencja w spłacie kredytu do 28.06.2011 r.
    8. Spłata kapitału kredytu: 58 rat kwartalnych, płatnych na dzień 28 każdego miesiąca kończącego kwartał, począwszy od 28.06.2011 roku, ostatnia płatna 28 marca 2016 roku.
    9. Sposób zapłaty odsetek: Odsetki rzeczywiste płatne miesięcznie 27 dnia każdego miesiąca w całym okresie kredytowania, począwszy od miesiąca, w którym dokonano uruchomienia kredytu.
    10. Oprocentowanie kredytu zmienne, oparte na
    a) stawce bazowej WIBOR 3 M dla miesięcznych depozytów złotówkowych, liczonej
    jako średnia z ostatnich 10 notowań miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy,
    b) marży - stałej w całym okresie kredytowania.
    11. Zabezpieczenie kredytu: Weksel własny In blanco.
    12. Umowa kredytowa powinna zawierać możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych prowizji i opłat.
  18. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 600 000,00 zł..
    Zamawiający: Gmina Regnów, Regnów
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego do kwoty 600 000,00 zł. na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego w 2010 r. z przeznaczeniem na : realizację zadań inwestycyjnych, pokrycie wydatków bieżących, 1. kwota kredytu 600.000, 00 PLN. 2. spłata kredytu : - 120 rat miesięcznych w latach 2011 do 2020 r. - pierwsza rata płatna do 31/01/ 2011 r. w kwocie 5000.00zł. - oraz ostatnia rata do 31/12/2020 r. w kwocie 5 000.00 zł. 3. karencja w spłacie kapitału - do dnia 31/12/2010 roku 4. spłata kapitału po upływie okresu karencji w okresach miesięcznych, 5. dla potrzeb wyliczenia kosztów kredytu - oprocentowanie kredytu ustala się według zmiennej stawki procentowej ustalonej na bazie średniej stawki referencyjnej WIBOR 3M - wysokość stawki 3,85 % wynikającej ze średniej stawki za miesiąc maj 2010 r. - powiększonej o marżę banku w wysokości..... % . 6. spłata odsetek w okresach miesięcznych płatnych z ratą kapitałową, a. Zamawiający nie przewiduje karencji w spłacie odsetek b. oprocentowanie kredytu oparte będzie na bazie średniej stawki miesięcznej WIBOR 3M za miesiąc poprzedzający okres obrachunkowy, 7. zakłada się udzielenie kredytu w transzach: I transza w dniu 20.07.2010 r. w wysokości 410 000, 00 zł. II transza w dniu 15.10. 2010r. w wysokości 190 000,00 zł. 8. dopuszcza się możliwość zmniejszenia kwoty wykorzystania kredytu 9. od wcześniejszej spłaty kredytu /całości lub części/ prowizja 0% 10. od gotowości udzielenia kredytu prowizja 0% 11. zabezpieczenie kredyty weksel In blanko wraz z deklaracją wekslową.
  19. Kredyt długoterminowy na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań na okres 5 lat w wysokości 466.383,00 zł z okresem splat kwartalnych od 30.03.2010 do 30.12.2014
    Zamawiający: Urząd Gminy w Cielądzu, Cielądz
    Kredyt długoterminowy na splatę wcześniej zaciągniętych zobowiazań na okres 5 lat w wysokości 466.363,00 zl z okresem splat kwartalnych od 30.03.2010 do 30.12.2014. Oprocentowanie WIBOR 3M(zmienna stawka wyliczona jako średnia
    wszystkich notowań z miesiąca poprzedzającego spłatę plus dodana do niej stała marża banku, co nalezy uwzględnić w symulacji) prowizje:- za rozpatrzenie wniosku,
    za udzielenie kredytu- od niewykorzystanej kwoty kredytu(gotowość)- od przedterminowej splaty kredytu- za obsługę rachunku bankowego- inne koszty. Forma przekazania kredytu: bezgotówkowa poprzez przekazanie kwoty kredytu na
    rachunek gminy 469291 0001 0064 5126 2000 0130 BS Biała Rawska. Proponowana
    forma zabezpieczenia : weksel in blanco
  20. ZP-341/43/08 Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 4 210 880,00 zł. z przeznaczeniem na spłatę kredytów i pożyczek
    Zamawiający: Gmina Grodzisk Mazowiecki, Grodzisk Mazowiecki
    1.Kredyt długoterminowy w kwocie 4.210.880 PLN z przeznaczeniem na: spłaty kredytów i pożyczek z lat ubiegłych w tym: Kwoty w złotych WFOŚIGW pożyczka 700.000 11.2004-12.2008 Budowa kanalizacji sanitarnej w Grodzisku mazowieckim - osiedle Łąki II etap - zakończone i rozliczone 178.380 WFOŚIGW pożyczka 650.000 12.2004-09.2009 Budowa kanalizacji sanitarnej w Grodzisku mazowieckim - ulica Miła - zakończone i rozliczone 162.500 BS Pruszków Kredyt 1.500.000 11.2005-12.2010Modernizacja i budowa dróg - zakończone i rozliczone 300.000 BS Pruszków Kredyt 8.000.000 12.2005-12.2011Modernizacja i budowa dróg oraz modernizacja obiektów sportowych - zakończone i rozliczone1.500.000 PKO BP SA Kredyt 6.000.000 11.2006-12.2011Modernizacja i budowa dróg - zakończone i rozliczone oraz budowa domu kultury zaawansowanie 75% zakończenie czerwiec 2008 rok 1.320.000 BS Sochaczew Kredyt 6.000.000 08.2007-12.2015 Modernizacja i budowa dróg - zakończone i rozliczone oraz budowa domu kultury zaawansowanie 75% zakończenie czerwiec 2008 rok 750.000 2.Zamawiający dopuszcza refundację już poniesionych wydatków na spłaty rat kredytów i pożyczek do pełnej kwoty kredytu. 3.Okres kredytowania 65 miesięcy od dnia podpisania umowy(sierpień 2008). 4.Karencja w spłacie kapitału do 30 marca 2009r. 5.Zabezpieczenie : weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 6.Spłata kapitału odbywać się będzie w równych ratach kapitałowych w okresach kwartalnych po okresie karencji. (20 rat po 210.544,00- od 30.03.2009 do 31.12.2013) 7.Odsetki spłacane będą kwartalnie, spłata odsetek odbywać się będzie tylko od kwoty faktycznie uruchomionego kredytu. 8.Kredyt będzie wykorzystywany do 31 grudnia 2008 roku (na żądania). 9.W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą od dnia spłaty, a nie od końca umowy (zastrzeżenie możliwości przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia kosztów) 10.Prowizja będzie płatna jednorazowo w ciągu 30 dni od podpisania umowy, z tym że zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawców prowizji przygotowawczej od kwoty kredytu tylko jeden raz, tzn. prowizji z tytułu uruchomienia kredytu. 11.Oprocentowanie kredytu będzie liczone w oparciu o WIBOR 3M obecnie kształtuje się między 6,25 - 6,55%. 12.Oprocentowanie kredytu na potrzeby oceny ofert będzie liczone w oparciu o WIBOR 3M z dnia 15 lipca 2008 r. 13.Zamawiający określa sposób ustalania WIBORU 3M do naliczania oprocentowania kredytu liczony według stawki WIBOR 3M według notowań na 10 dni kalendarzowych poprzedzających okres obrachunkowy
  21. obsługa bankowa SPZOZ w Grójcu
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Grójec

Inne osoby dla Adamczyk Stanisław Jerzy (84 osoby):