Kogo reprezentuje osoba

Adamczyk Zbigniew Stanisław

w KRS

Zbigniew Stanisław Adamczyk

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Zbigniew
Drugie imię:Stanisław
Nazwisko:Adamczyk
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1961 r., wiek 58 lat
Miejscowości:Leszcze (Świętokrzyskie), Szczucin (Małopolskie), Tarnów (Małopolskie), Widełka (Podkarpackie)
Przetargi:4 w aktualnych firmach, 25 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bełzowska Anna, Czapla Zbigniew, Kazek Marian Kazimierz, Kula Piotr Zbigniew, Mędala Krzysztof, Mosio Bogumiła, Mosio Roman, Mosio Sylwia, Mosio Szerszeń Ewelina, Podkówka Zbigniew, Prorok Bartłomiej, Sieroń Józef, Szerszeń Marcin, Warias Paweł

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wawrzynek Jolanta Małgorzata

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Anklewicz Andrzej Marian, Falkiewicz Artur Krzysztof, Garus Stefan Józef, Gorczyca Andrzej Wojciech, Kosoń Stanisław, Kulig Stanisław, Lewandowski Roman, Początek Tomasz Piotr, Strzelecki Jacek, Świątkowski Andrzej Jerzy, Wasiłek Jarosław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Żuchewicz Tomasz Piotr
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kosoń Stanisław, Kulig Stanisław, Mosio Roman, Sieroń Józef Kazimierz, Wasiłek Jarosław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kosoń Rafał
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Banaś Barbara, Bełzowska Anna Teresa, Kosoń Stanisław, Mamuszka Krzysztof Stanisław, Mędala Krzysztof Janusz, Mosio Roman, Podkówka Zbigniew Tomasz
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kosoń Stanisław Władysław, Mamuszka Krzysztof, Mędala Krzysztof Janusz, Mosio Bogumiła Stanisława, Mosio Roman Władysław, Podkówka Zbigniew Tomasz, Szerszeń Marcin Adrian, Słowik Robert Bogusław, Warias Paweł
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Babula Marcin, Chrzanowski Piotr, Deńca Jan, Kisiel Paweł, Koźlecki Jacek, Kuchowicz Radosław, Lik Tomasz, Marchlewski Konrad Michał, Meuś Stanisław, Mosio Roman Władysław, Przybyło Mariusz Mieczysław, Rusak Małgorzata, Skalski Tomasz Jerzy, Ślęzak Jacenty Waldemar, Sowiński Radosław, Świderski Piotr, Szydlik Mirosława Danuta, Warias Paweł
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bełzowska Anna, Czapla Zbigniew, Kazek Marian Kazimierz, Kula Piotr Zbigniew, Mędala Krzysztof, Mosio Bogumiła, Mosio Roman, Mosio Sylwia, Mosio Szerszeń Ewelina, Podkówka Zbigniew, Prorok Bartłomiej, Sieroń Józef, Szerszeń Marcin, Warias Paweł

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wawrzynek Jolanta Małgorzata

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Aranga Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000754281
  2. Arnuero Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000754100
  3. Atlas Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000264887
  4. Atman Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000050212
  5. Buckshee Pl Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000659403
  6. Capital Kontrakt Sp. Z O.O., Szczucin − KRS 0000680959
  7. Cd Locum Inwestycje Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000659417
  8. Cd Locum Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000242760
  9. Cdl Investment Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000652938
  10. Cdl Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000553255
  11. Complex-bud Sp. Z O.O., Szczucin − KRS 0000251265
  12. Dolina Nidy Sp. Z O.O., Leszcze − KRS 0000038539
  13. Euromex Sp. Z O.O., Szczucin − KRS 0000224401
  14. Famas S.A., Łódź − KRS 0000063865
  15. Finmark Sp. Z O.O., Zgierz − KRS 0000301360
  16. For Ct Sp. Z O.O., Ruda Śląska − KRS 0000491794
  17. For Trans 24 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000486295
  18. Foxnot Sp. Z O.O., Szczucin − KRS 0000505164
  19. Fundacja Edukacji Kardiologicznej W Europie Środkowej i Wschodniej Cardica, Łódź − KRS 0000623960
  20. Fundacja Ekologiczna Wolni Od Azbestu, Szczucin − KRS 0000011303
  21. Fundacja Papaya, Kraków − KRS 0000387336
  22. G - K Sp. Z O.O., Stok − KRS 0000072515
  23. Gestor Spółka Z Ograniczona Odpowiedzialnością, Tarnów − KRS 0000176497
  24. Grudzeń Las Sp. Z O.O., Grudzeń Las − KRS 0000003317
  25. Grupa Cd Locum Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000474388
  26. Instytut Problemów Strategicznych, Warszawa − KRS 0000077472
  27. Invest-nieruchomości Sp. Z O.O., Dąbrowa Tarnowska − KRS 0000226360
  28. Izohan Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000063616
  29. Jacaranda Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000547005
  30. Kfo Sp. Z O.O., Zgierz − KRS 0000381405
  31. Kopalnia Gipsu Leszcze S.A., Leszcze − KRS 0000047939
  32. Kopalnia Gipsu i Anhydrytu Nowy Ląd Sp. Z O.O., Niwnice − KRS 0000034296
  33. Llb - Dojka Nowakowski Prorok Sp. J., Dąbrowa Tarnowska − KRS 0000766044
  34. Lokalny Fundusz Pożyczkowy Samorządowa Polska Szczucin Sp. Z O.O., Szczucin − KRS 0000549354
  35. Luarca Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000754101
  36. Matoral Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000754352
  37. Mgh Małopolska Grupa Handlowa Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000024239
  38. Moben Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000339327
  39. Ms Pos Poland Sp. Z O.O., Sieradz − KRS 0000143637
  40. New Media Tube Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000022872
  41. Nova Partners - Sp. Z O.O., Mielec − KRS 0000381549
  42. Nova Partners Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Mielec − KRS 0000682785
  43. Okręg Polskiego Związku Hodowców Gołębi Pocztowych Tarnów, Tarnów − KRS 0000231099
  44. Perlit Af Sp. Z O.O., Kamienica − KRS 0000386293
  45. Pol - Mot General Brokers Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000080076
  46. Poltrade P.t.i. International Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000119593
  47. Przedsiębiorstwo Handlowo-usługowe Oktan Sp. Z O.O., Tarnów − KRS 0000076178
  48. Sem Pro Media Sp. Z O.O., Tarnów − KRS 0000757127
  49. Sped Partner Sp. Z O.O., Leszcze − KRS 0000240517
  50. Stacja Nowa Gdynia Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000107837

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. 3a Holding Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000297534
  2. Alta S.A., Warszawa − KRS 0000149976
  3. Anica System S.A., Lublin − KRS 0000041492
  4. Anwil S.A., Włocławek − KRS 0000015684
  5. Asseco Business Solutions S.A., Lublin − KRS 0000028257
  6. Bp Real Nieruchomości S.A., Łódź − KRS 0000023971
  7. Bp Telervis S.A., Łódź − KRS 0000018750
  8. Calatrava Capital S.A., Warszawa − KRS 0000017521
  9. Capital Part 10 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000239405
  10. Carson Holding S.A. Likwidacyjnej, Warszawa − KRS 0000290453
  11. Cd Locum Sp. Z O.O. Spółka Komandytowo-akcyjna, Warszawa − KRS 0000251485
  12. Centrala Zbytu Węglawęglozbyts.a., Katowice − KRS 0000059625
  13. Centrum Nowoczesnych Technologii S.A., Sosnowiec − KRS 0000143061
  14. Centrum Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. Z O.O.-, Łódź − KRS 0000058369
  15. Centrum Sportu i Rekreacji Rodzinnej. Stacja Nowa Gdynia Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000061014
  16. Cj International Ltd. Sp. Z O.O., Pruszków − KRS 0000051197
  17. Combi Młyny W Targowiskach S.A., Targowiska − KRS 0000150055
  18. Dachy Szczucińskie Sp. Z O.O., Szczucin − KRS 0000163694
  19. Europejskie Centrum Gospodarcze Sp. Z O.O., Głowno − KRS 0000286976
  20. Fabryka Sprzętu Okrętowego Meblomor S.A., Czarnków − KRS 0000077938
  21. Fabryka Szlifierek Jotes S.A. Likwidacyjnej, Łódź − KRS 0000044941
  22. Fima Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000138093
  23. For Logix Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000208049
  24. Fox Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000253598
  25. Fundacja Milenium 2000-pomnik Chrystusa Króla, Tarnów − KRS 0000002384
  26. Fundacja Rozwoju Elektrokardiologii Im. Dr S.sterlinga - Kardiorytm, Łódź − KRS 0000367293
  27. Fundacja Rozwoju Rachunkowości W Polsce, Warszawa − KRS 0000114044
  28. Good Idea S.A., Warszawa − KRS 0000405976
  29. Grupa Handlowa Multibrand Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000268275
  30. Grupa Handlowa Multibrand Sp. Z O.O. Spółka Komandytowo-akcyjna, Warszawa − KRS 0000275849
  31. Hydrobudowa Śląsk S.A., Katowice − KRS 0000120666
  32. Idh Development S.A., Warszawa − KRS 0000290680
  33. Inittec Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000288698
  34. Innoresearch Lab Sp. Z O.O., Brzeg − KRS 0000276989
  35. Instal Kraków S.A., Kraków − KRS 0000042496
  36. Invar Consulting Sp. Z O.O., Sieradz − KRS 0000025206
  37. Inwar S.A., Sieradz − KRS 0000057316
  38. Jupiter S.A., Kraków − KRS 0000026567
  39. Kvd Pack Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000533199
  40. Ldz Brama Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000491902
  41. Locum Sp. Z O.O., Tarnów − KRS 0000131670
  42. Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Łódź Sp. Z O.O.., Łódź − KRS 0000024375
  43. Mielecka Spółdzielnia Mieszkaniowa W Mielcu, Mielec − KRS 0000178258
  44. Moben Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000491204
  45. Niezależny Operator Międzystrefowy Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000037701
  46. Nowa Dolina Nidy Sp. Z O.O., Leszcze − KRS 0000154240
  47. Orlen Koltrans Sp. Z O.O., Płock − KRS 0000028251
  48. Orlen Ochrona Sp. Z O.O., Płock − KRS 0000035335
  49. Orlen Paliwa Sp. Z O.O., Widełka − KRS 0000126258
  50. Orlen Transport Szczecin Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000123040

Powiązane przetargi (29 szt.):
  1. Dostawa oleju opałowego lekkiego do Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Racławicach
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w Racławicach, Racławice
    Dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości 9000 litrów
  2. Termomodernizacja siedziby Prokuratury Rejonowej w Dąbrowie Tarnowskiej, ul. Wyszyńskiego 2
    Zamawiający: Spółdzielnia Mieszkaniowa w Dąbrowie Tarnowskiej, Dąbrowa Tarnowska
    termomodernizacja budynku Prokuratury Rejonowej przy ulicy Wyszyńskiego 2 w Dąbrowie Tarnowskiej.
    Zakres termomodernizacji budynku obejmuje:
    - izolacja ścian podłużnych: płyta styropianowa EPS 70-040 FASADA grubość 14 cm ,
    - izolacja ścian szczytowych: płyta styropianowa EPS 70-040 FASADA grubość 11 cm,
    - izolacja ścian piwnic: płyta styropianowa Austrotherm EPS FASADA PREMIUM,
    grubość 11cm o łącznej powierzchni 497,7 m2
    - wymianę stolarki okiennej na systemową z PCV trzyszybową wraz z wymianą
    podokienników wewnętrznych i zewnętrznych (parapety z aglomarmuru które należy
    dodatkowo wycenić albowiem brak jest ich w przewdmiarze),
    - wymiana drzwi zewnętrznych trzyszybowych aluminiowych.
    - roboty uzupełniające i towarzyszące związane z pracami termomodernizacyjnymi.

    Budynek Prokuratury Rejonowej w Dąbrowie Tarnowskiej zlokalizowany jest na parterze budynku cztero-kondygnacyjnym, podpiwniczonym z lat 90-tych,
    Budynek wybudowany w technologii tradycyjnej z cegły ceramicznej MAX otynkowane.
    Zastosowane materiały powinny spełniać wymogi ustalone przepisami prawa o badaniach
    i certyfikacji. Zaproponowane w ofercie materiały powinny minimum spełniać poniższe normy jakościowe:
    - Styropian gr. 14 cm., na ścianach - EPS 70 - 040 (FS 20), EPS FASADA PREMIUM -
    zgodny z normą PN-B-20132:2004, PN-EN 13163:2004,
    - Tynk zewnętrzny gr. 2 mm.- silikonowy, w kolorze wg projektu,
    - Styropapa termozgrzewalna wierzchniego krycia gr. min.5,2 mm , szara, na osnowie
    - Obróbki blacharskie z blachy powlekanej gr. min. 0,55 mm,
    - Okna PCV z profili minimum trzykomorowych, szerok ość profilu minimum 60mm., z wkładką stalową ocynkowaną grubości minimum 1,5 mm., z nawiewnikami higrosterowanymi, uchylno-rozwierne lub uchylne,
    - Szyby zespolone, niskoemisyjne, wypełnione argonem o współczynniku U=0,75 W/m2 K,
    - Okucia obwiedniowe z systemem umożliwiającym rozszczelnienie, zatrzaskiem przeciwwietrznym, blokadą obrotu klamki, okuciami antywyważeniowymi, nakładkami na zawiasy,
    - wymiana drzwi zewnętrznych trzyszybowych aluminiowych.
    - Przed przystąpieniem do robót wykonawca winien sprawdzić obmiary podane w przedmiarach a szczególnie okna i drzwi celem dokonania prawidłowego zamówienia.
    - Wszystkie materiały budowlane powinny być dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ust. 2 Ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.).
    Prace należy wykonać zgodnie z opracowanymi projektami technicznymi poszczególnych branż.
    Zamówienie należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną oraz innymi przepisami prawa.
    Wykonawca jest zobowiązany do samodzielnej analizy projektów, oceny zakresu i ilości robót oraz ilości użytych materiałów przed złożeniem oferty, zamawiający nie pokrywa kosztów z tym związanych.
    Przed podpisaniem umowy Wykonawca opracuje kosztorys wykonawczy na podstawie załączonych przedmiarów robót z wyszczególnieniem: kosztów jednostkowych, stawki roboczogodziny i narzutów.

    Wykonawca dokonując wyceny robót winien wziąć pod uwagę fakt, że aktualnie inny wykonawca prowadzi prace termomodernizacyjne na przedmiotowym budynku
    wykonując docieplenie części mieszkalnej od I piętra do stropodachu.
    Należy więc współpracować z wcześniej wybranym wykonawcą aby nie powodować utrudnienia dla mieszkańców nieruchomości.
  3. Dostawa oleju opałowego w roku 2015 do Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Gawłuszowicach
    Zamawiający: Zespół Szkolno-Gimnazjalny w Gawłuszowicach, Gawłuszowice
    Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie oleju opałowego do Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Gawłuszowicach i rozładunek do zbiornika kotłowni znajdującego się w budynku Szkoły Podstawowej w ilości 40 000 litrów. Podana ilość przedmiotu zamówienia jest wartością szacunkową i ma służyć do prawidłowego opracowania oferty. Faktyczne ilości kupowanego przedmiotu zamówienia uzależnione będą od potrzeb zamawiającego i czynników atmosferycznych. Dostarczony olej opałowy lekki musi spełniać wymagania Polskiej Normy: PN-C-96024: 2011.Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnego dostarczania i rozładunku oleju opałowego w miejsce wskazane przez zamawiającego na zgłoszenie faksem lub mailem dyrektora Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Gawłuszowicach z określeniem ilości danej partii dostawy, z wyprzedzeniem 24 h przed dostawą .Częstotliwość dostaw będzie uzależniona od warunków pogodowych. Zamawiający przy każdej dostawie będzie żądał świadectwa, jakości dla dostarczonego oleju. 6. Dostawy oleju opałowego będą odbywać się przy rozliczeniu w temperaturze 15oC wg wskazań zalegalizowanego układu pomiarowego przy autocysternie. Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek oleju.
  4. Dostawa oleju napędowego do magazynu paliw na terenie Urzędu Gminy w Bogorii w 2015 roku.
    Zamawiający: Wójt Gminy Bogoria, Bogoria
    Przedmiotem zamówienia jest - dostawa do 70 m3 oleju napędowego na potrzeby własne Urzędu Gminy, sukcesywnie partiami w ciągu roku 2015.
    Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać parametrom określonym w aktualnej na dzień złożenia oferty Normie PN-EN 590 oraz Rozporządzeniu Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych z dnia 9 grudnia 2008r. Dz.U. z 2008r. nr 221 poz. 1441. W okresie zimowym 16 listopad - 28 luty dostarczany winien być olej napędowy o polepszonych właściwościach niskotemperaturowych. W pozostałym okresie Dostawca będzie dostarczał olej napędowy standardowy.
    Do oferty należy dołączyć wyniki badań oferowanego oleju napędowego wykonane przez niezależne laboratorium akredytowane przez Polskie Centrum Akredytacji uprawnione do prowadzenia badań oleju. Wyniki badań muszą potwierdzać, że oferowany olej napędowy spełnia określone powyżej warunki minimalne.
    Dostawa przedmiotu zamówienia o szacunkowej łącznej ilości do 70 m3
    Jednorazowa dostawa będzie wynosić ok. 5 m3
    Transport przedmiotu zamówienia realizowany w całości przez Wykonawcę - bez udziału Zamawiającego. Wszystkie środki transportowe Wykonawcy powinny być wyposażone w legalizowane urządzenie pomiarowe określające ilość oleju napędowego w litrach oraz spełniające warunki techniczne do przewozu paliw płynnych, wyspecyfikowane w odpowiednich przepisach prawa.
    Dostawa przedmiotu zamówienia w terminie do 24 godzin od chwili złożenia telefonicznego, faksowego lub pisemnego zapotrzebowania. Z uwagi na strategiczny charakter zamówienia opóźnienie dostawy nie poprzedzone stosownymi uzgodnieniami stron będzie bezwzględnie skutkowało naliczeniem kar umownych określonych w projekcie umowy, a w przypadku powtarzających się uchybień również rozwiązaniem umowy z winy Wykonawcy. Wymóg powyższy będzie traktowany przez Zamawiającego rygorystycznie.
    Wymóg awizowania przez Wykonawcę ścisłego terminu dostawy - dzień i przybliżona godzina. Zamawiający będzie przyjmował dostawy w godzinach 800 - 1800 w dni robocze. Uchybienie temu terminowi dziennemu traktowane będzie jako opóźnienie dostawy - patrz ust.5. Odbiór paliwa w innych godzinach niż 800 - 1800 jest dopuszczalne po uzgodnieniu z Zamawiającym.
    Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu łącznie mniejszej ilości oleju napędowego, niż określona w ust.1,
    w przypadku, gdy wynikało to będzie z mniejszego niż szacowane zapotrzebowania.
  5. Dostawa lekkiego oleju opałowego do szkoły Podstawowej w Racławicach
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w Racławicach, Racławice
    Dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości 9000 litrów
  6. Dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni szkól na terenie Gminy Tuszów Narodowy
    Zamawiający: Gmina Tuszów Narodowy, Tuszów Narodowy
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni szkół na terenie Gminy Tuszów Narodowy zgodnego z PN_C-96024:2011
  7. Dostawa i wyładunek lekkiego oleju opałowego do kotłowni w Zespole Placówek Oświatowych w Ruszczy w szacowanej ilości 60 tys. litrów w 2015r.
    Zamawiający: Zespół Ekonomiczno Administracyjny Oświaty i Wychowania w Połańcu, Połaniec
    Dostawa i wyładunek lekkiego oleju opałowego do kotłowni w Zespole Placówek Oświatowych w Ruszczy ul. Szkolna 2 w szacowanej ilości 60 tysięcy litrów w dostawach na przestrzeni całego 2015r. spełniającego następujące normy jakościowe: wartość opałowa - min. 42,6 MJ/kg (badana wg PN-86/C-04062), zawartość siarki - max. 0,10% (m/m) (badana wg PN-ISO 8754:2007, gęstość w temp. plus 15 °C - max. 0,8600 g/m3 (badana wg PN-EN ISO 12185:2002), temperatura płynięcia - max. minus 20 °C (badana wg PN-83/C-04117), zawartość wody - max. 200 mg/kg (badana wg PN-EN ISO 12937:2005), temperatura zapłonu nie niższa niż plus 56 °C (badana wg PN-EN ISO 2719:2007), lepkość kinetyczna w temperaturze plus 20°C nie wyższa niż 6,00 mm2/s (badana wg PN-EN ISO 3104:2004). W okresie obowiązywania umowy wskazane ilości mogą ulec zmianie zarówno zwiększeniu jak i zmniejszeniu, pod warunkiem nie przekroczenia kwoty wskazanej w umowie. Zamawiający nie jest zobowiązany do pełnego zakupu wskazanych ilości lekkiego oleju opałowego. Dostawy objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SIWZ oraz zakresem rzeczowym zamówienia
  8. Dostawa oleju opałowego do kotłowni w Obwodzie Drogowym GDDKiA w Połańcu
    Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Kielcach, Kielce
    Dostawa oleju opałowego do kotłowni w Obwodzie Drogowym
    GDDKiA w Połańcu
  9. Dostawa oleju opałowego do kotłowni olejowych w budynku Urzędu Gminy Borowa, Gminnego Ośrodka Kultury w Borowej, Ośrodka Zdrowia w Borowej, Ośrodka Zdrowia w Górkach, Domu Ludowego w Pławie, budynku byłej szkoły filialnej w Woli Pławskiej, w sezonie grzewczym 2014/2015
    Zamawiający: Gmina Borowa, Borowa
    1) Oferowany olej opałowy musi spełniać wymagania określone Polską Normą PN-C-96024 i Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 4 stycznia 2007 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz. U. Nr 4, poz. 30); w tym: - lepkość kinetyczna w temperaturze 20oC nie większa niż 6 mm2/s, - wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg. 2) W oparciu o dotychczasowe zużycie, ilość zamawianego oleju opałowego na sezon grzewczy 2014/2015 wynosi 50.000 litrów. 3) Jednorazowe zamówienie oleju będzie wynosiło 5.000 - 10.000 litrów, a dostawy do poszczególnych placówek będą łączone. 4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostaw do 20%, w zależności od warunków atmosferycznych w okresie grzewczym. Wykonawcy nie przysługuje prawo roszczeń z tego tytułu. 5) Obiekty, do których zamawiany będzie olej wyposażone są w kotłownie olejowe o następującej pojemności: budynek Urzędu Gminy Borowa - 4,8 m3, Budynek Gminnego Ośrodka Kultury - 4,8 m3, budynek Ośrodka Zdrowia w Borowej - 4,8 m3, budynek Ośrodka Zdrowia w Górkach - 3,3 m3, budynek Domu Ludowego w Pławie - 6,0 m3, budynek byłej szkoły filialnej w Woli Pławskiej - 3,3 m3. 6) Dokumentem potwierdzającym wymagane parametry będzie świadectwo jakości oleju opałowego przedkładane każdorazowo przy dostawie opału. 7) Dostawa odbywać się będzie specjalistyczną cysterną samochodową z pomiarem (licznikiem paliwa) przy zastosowaniu pompy przy autocysternie. 8) Dostarczane ilości oleju opałowego fakturowane będą w temperaturze referencyjnej 15oC.
  10. przetargu nieograniczonym na wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie stolarki okiennej i ślusarki drzwiowej oraz przebudowy i modernizacji pomieszczeń sanitarnych w ramach zadania inwestycyjnego- Modernizacja budynku szkoły Zakopiańskiego Centrum Edukacji im. H. Modrzejewskiej, 34-500 Zakopane, ul. Kasprusie 35a
    Zamawiający: Zakopiańskie Centrum Edukacji im. H. Modrzejewskiej, Zakopane
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejącej drewnianej stolarki okiennej na okna CPCV z szybami bezpiecznymi dźwiękoszczelnymi P2 i współczynnikiem przenikania 1,3 W/m2.K w kolorze białym oraz wymianę istniejącej ślusarki drzwiowej na ślusarkę aluminiową z ciepłych profili w kolorze brązowym o współczynniku przenikania 1,7 W/m2.K
    Przed przystąpieniem do robót należy zdemontować istniejącą drewnianą stolarkę okienną i ślusarkę drzwiową zbijając tynk ościeży od wewnątrz. Po zamontowaniu nowej stolarki okiennej i ślusarki drzwiowej należy uszczelnić styki okien i muru za pomocą pianki poliuretanowej , wykonać tynki zewnętrzne i wewnętrzne ( uzupełnienia) na ościeżach i pomalować ościeża wewnętrzne na kolor biały. Jedno z okien oznaczone symbolem 020 montowane od strony północnej należy podmurować. Dwa okna o numerze O3 będące w zasobach zamawiającego zamontować we wskazanym miejscu. Zdemontowane stare okna i drzwi zabiera wykonawca robót nieodpłatnie.
    2. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja małych toalet ( parter i II piętro) oraz wydzielenie wspólnych toalet dla pań i panów na I i II piętrze wg, projektu. W tym wypadku trzeba wykonać nowe instalacje wod-kan, elektryczną, z kompletnym wykończeniem pomieszczeń sanitarnych. W sąsiadujących z toaletami I i II piętra pomieszczeniach trzeba wyburzyć istniejącą ścianę działową i wymurować nową oddzielającą toalety od powiększonego pomieszczenia dydaktycznego. W tych pomieszczeniach należy uzupełnić posadzkę z wykładziny obiektowej pcv montowanej na wylewce samopoziomującej.
  11. Dostawa paliw silnikowych
    Zamawiający: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej, Dąbrowa Tarnowska
    Nierytmiczna dostawa paliw silnikowych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Dąbrowie Tarnowskiej realizowana w formie tankowania do zbiorników samochodów, sprzętu i kanistrów w łącznej ilości przez cały okres umowy: benzyna bezołowiowa 95 - 1200 litrów, olej napędowy - 10000 litrów, gaz LPG - 1500 litrów.
  12. Dostawa oleju napędowego do magazynu paliw na terenie Urzędu Gminy w Bogorii w 2014 roku.
    Zamawiający: Wójt Gminy Bogoria, Bogoria
    Przedmiotem zamówienia jest - dostawa do 70 m3 oleju napędowego na potrzeby własne Urzędu Gminy, sukcesywnie partiami w ciągu roku 2014. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać parametrom określonym w aktualnej na dzień złożenia oferty Normie PN-EN 590 oraz Rozporządzeniu Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych z dnia 9 grudnia 2008r. Dz.U. z 2008r. nr 221 poz. 1441. W okresie zimowym 16 listopad - 28 luty dostarczany winien być olej napędowy o polepszonych właściwościach niskotemperaturowych. W pozostałym okresie Dostawca będzie dostarczał olej napędowy standardowy .

    Do oferty należy dołączyć wyniki badań oferowanego oleju napędowego wykonane przez niezależne laboratorium akredytowane przez Polskie Centrum Akredytacji uprawnione do prowadzenia badań oleju. Wyniki badań muszą potwierdzać, że oferowany olej napędowy spełnia określone powyżej warunki minimalne.
    Dostawa przedmiotu zamówienia o szacunkowej łącznej ilości do 70 m3
    Jednorazowa dostawa będzie wynosić ok. 5 m3
    Transport przedmiotu zamówienia realizowany w całości przez Wykonawcę - bez udziału Zamawiającego. Wszystkie środki transportowe Wykonawcy powinny być wyposażone w legalizowane urządzenie pomiarowe określające ilość oleju napędowego w litrach oraz spełniające warunki techniczne do przewozu paliw płynnych, wyspecyfikowane w odpowiednich przepisach prawa. Dostawa przedmiotu zamówienia w terminie do 24 godzin od chwili złożenia telefonicznego, faksowego lub pisemnego zapotrzebowania. Z uwagi na strategiczny charakter zamówienia opóźnienie dostawy nie poprzedzone stosownymi uzgodnieniami stron będzie bezwzględnie skutkowało naliczeniem kar umownych określonych w projekcie umowy, a w przypadku powtarzających się uchybień również rozwiązaniem umowy z winy Wykonawcy. Wymóg powyższy będzie traktowany przez Zamawiającego rygorystycznie.
    Wymóg awizowania przez Wykonawcę ścisłego terminu dostawy - dzień i przybliżona godzina. Zamawiający będzie przyjmował dostawy w godzinach 800 - 1800 w dni robocze. Uchybienie temu terminowi dziennemu traktowane będzie jako opóźnienie dostawy. Odbiór paliwa w innych godzinach niż 800 - 1800 jest dopuszczalne po uzgodnieniu z Zamawiającym.
    Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu łącznie mniejszej ilości oleju napędowego, niż określona w ust.1, w przypadku, gdy wynikało to będzie z mniejszego niż szacowane zapotrzebowania.
  13. Dostawa oleju opałowego w roku 2014 do Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Gawłuszowicach
    Zamawiający: Zespół Szkolno-Gimnazjalny w Gawłuszowicach, Gawłuszowice
    Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie oleju opałowego do Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Gawłuszowicach i rozładunek do zbiornika kotłowni znajdującego się w budynku Szkoły Podstawowej w ilości 42 000 litrów.
    Podana ilość przedmiotu zamówienia jest wartością szacunkową i ma służyć do prawidłowego opracowania oferty. Faktyczne ilości kupowanego przedmiotu zamówienia uzależnione będą od potrzeb zamawiającego i czynników atmosferycznych
    3. Dostarczony olej opałowy lekki L-1 musi spełniać wymagania Polskie Normy: PN-C-96024: 2011. Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnego dostarczania i rozładunku oleju opałowego w miejsce wskazane przez zamawiającego na zgłoszenie faksem lub mailem dyrektora Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Gawłuszowicach z określeniem ilości danej partii dostawy, z wyprzedzeniem 24 h przed dostawą.Częstotliwość dostaw będzie uzależniona od warunków pogodowych. Zamawiający przy każdej dostawie będzie żądał świadectwa, jakości dla dostarczonego oleju.
    Dostawy oleju opałowego będą odbywać się przy rozliczeniu w temperaturze 15 C wg wskazań zalegalizowanego układu pomiarowego przy autocysternie.
    Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek oleju.
  14. Dostawa oleju opałowego lekkiego.
    Zamawiający: Gmina Czermin, Czermin
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego wraz z transportem do kotłowni Szkoły Podstawowej w Otałęży / 25 000 litrów / Razem 25 tys. litrów. Paliwo będzie dostarczane cysternami Wykonawcy i na jego koszt. Cena transportu jest wliczona w cenę oleju opałowego. Dostawy będą realizowane na podstawie pisemnego zlecenia zapotrzebowania przez Odbiorcę w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Dostarczona ilość oleju opałowego winna być fakturowana zgodnie z objętościowym systemem sprzedaży paliw opartym na m3 w temperaturze referencyjnej 15oC..
  15. DOBUDOWA ŻŁOBKA I CAŁOROCZNEGO KRYTEGO PLACU ZABAW DO ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU PRZEDSZKOLA W RADGOSZCZY WRAZ Z WYPOSAŻENIEM I ZAGOSPODAROWANIEM TERENU - ETAP II - sprawa znak: BI.271.144.2013. 1) BUDOWA CAŁOROCZNEGO KRYTEGO PLACU ZABAW.
    Zamawiający: Gmina Radgoszcz, Radgoszcz
    Przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest wykonanie robót związanych z budową całorocznego krytego placu zabaw dla dzieci przy żłobku i przedszkolu w miejscowości Radgoszcz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami (tj. przedmiar robót i dokumentacja techniczna wykonana przez Autorską Pracownię Projektową - mgr inż. arch. Dorota Krzyżanowska). Miejsce realizacji robót: Radgoszcz ul. Kopernika - dz. nr ewid. 2039/1, Gmina Radgoszcz, powiat dąbrowski, województwo małopolskie.
  16. Przetarg nieograniczony na wykonanie wymiany ślusarki okiennej i drzwiowej stalowej na ślusarkę okienną i drzwiową aluminiową w Miejskiej Bibliotece Publicznej przy ul. Łukaszówki 4A w Zakopanem.
    Zamawiający: Miejska Biblioteka Publiczna im. Stefana Żeromskiego w Zakopanem, Zakopane
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany ślusarki okiennej i drzwiowej stalowej na ślusarkę okienną i drzwiową aluminiową w Miejskiej Bibliotece Publicznej przy ul. Łukaszówki 4A w Zakopanem. Zakres robót obejmuje min.: 1.Wymianę ślusarki okiennej stalowej na aluminiową. Demontaż zewnętrznej ślusarki stalowej tzw. witryn szklonej na listwy. Montaż zewnętrznej ślusarki aluminiowej szklonej panelami dwuszybowymi na uszczelki. 2.Wymianę drzwi stalowych- Demontaż istniejących drzwi stalowych. Montaż drzwi aluminiowych- zamknięcie na zamek z klamką. 3.Wymianę stolarki okiennej drewnianej na aluminiową- Demontaż stolarki okiennej drewnianej. Montaż zewnętrznej ślusarki aluminiowej szklonej panelami dwuszybowymi na uszczelki. 4.Remont tynków zewnętrznych i wewnętrznych Uzupełnienie tynków zewnętrznych i wewnętrznych rodzaj III po wykuciach ślusarki stalowej. 5.Okładziny z płyt gipsowo - kartonowych Naprawa ościeży płytami gipsowo-kartonowymi grub. 12,5mm. Uzupełnienie obłożenia płytami gipsowo-kartonowymi elementów ścian. 6.Malowanie tynków i płyt gipsowo - kartonowych Malowanie uzupełnień tynków wewnętrznych i zewnętrznych farbą emulsyjną dwukrotnie. Malowanie uzupełnień płyt gipsowo - kartonowych farbą emulsyjną dwukrotnie. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy obejmuje także miedzy innymi: - wykonanie zamówienia zgodnie z przedmiarem i specyfikacją techniczną i odbioru robót budowlanych oraz SIWZ, - wykonanie robót towarzyszących takich jak: zabezpieczenie terenu robót itp. - zapewnienie, zgodnej z odrębnymi przepisami, organizacji, oznakowania i zabezpieczenie terenu prowadzonych robót budowlanych, ze szczególnym uwzględnieniem zabezpieczenia odkrytych części obiektu przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi (opady, silny wiatr, itp.), - doprowadzenie terenu budowy po zakończeniu robót do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych, wywozu i zlecenia utylizacji wszystkich materiałów odpadowych na własny koszt oraz uporządkowanie terenu wokół placu budowy, - zabezpieczenie dojścia do posesji użytkownikom obiektu. Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 3 letniej gwarancji na wykonane roboty budowlane liczonej od daty odbioru końcowego robót.
  17. Dostawa oleju opałowego lekkiego do Uzdrowiska Wysowa S.A.
    Zamawiający: "Uzdrowisko Wysowa" S.A., Wysowa
    Sukcesywna dostawa oleju opałowego do Uzdrowiska Wysowa S.A.
  18. Dostawę oleju opałowego dla Gminy Szydłów
    Zamawiający: Gmina Szydłów, Szydłów
    1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa ok. 40.000 litrów oleju opałowego lekkiego do budynku szkoły w Potoku na rok 2013 i 2014 i rozładunek w miejscu wskazanym przez zamawiającego.
    2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia wielkości dostaw w stosunku do zapotrzebowania określonego w p-kcie 1) i niewykorzystania w okresie realizacji umowy pełnej ilości zapotrzebowania.
    3) Sposoby realizacji dostaw oraz odpowiedzialność wykonawcy:
    a) Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać olej opałowy sukcesywnie, przez okres trwania umowy po cenach jednostkowych, zgodnie z umową,
    b) Dostawa następować będzie transportem wykonawcy,
    c) Wielkość i termin każdorazowej dostawy określi zamawiający według bieżących potrzeb, składając wykonawcy zamówienie w terminie minimum 3 dni od daty wymaganej dostawy oleju, telefonicznie lub faksem,
    d) Minimalna ilość dostawy to 2 000 l, pojemność zbiornika - 7 000 l,
    e) Miernikiem dostarczonego oleju opałowego będą wskazania zalegalizowanego licznika paliwa, zainstalowanego na autocysternie dowożącej olej, w obecności przedstawiciela zamawiającego,
    f) Dostawy oleju opałowego będą odbywać się przy rozliczeniu w temperaturze referencyjnej 15 st. C.
    g) Dowodem zrealizowania każdorazowej dostawy będzie pisemne potwierdzenie przyjęcia towaru, dokonane przez przedstawiciela zamawiającego,.
    h) Na żądanie zamawiającego wykonawca okaże świadectwo, jakości lub równoważny dokument przedstawiający parametry dostarczanego oleju, wystawione przez producenta,
    i) W przypadku zastrzeżeń, co, do jakości dostarczonego oleju opałowego zamawiający powiadomi o powyższym fakcie wykonawcę i w obecności jego przedstawiciela pobrane zostaną próbki zakwestionowanej dostawy oleju opałowego, w celu poddania ich badaniom w niezależnym laboratorium badawczym,
    j) W przypadku potwierdzenia przez laboratorium badawcze zastrzeżeń zamawiającego, co, do jakości oleju opałowego, wykonawca dostarczy olej opałowy o właściwych parametrach technicznych w ilości, która została zakwestionowana. Dodatkowo wykonawca obciążony zostanie kosztami badania próbek, kosztami usuwania awarii urządzeń lub kosztami ich wymiany, jeżeli zastosowany olej opałowy, niespełniający wymogi jakościowe, spowodował ich uszkodzenie lub zniszczenie.
    k) Podstawą do obciążenia wykonawcy kosztami napraw będzie protokół oględzin (napraw) przedstawiciela serwisu naprawczego urządzeń,
  19. Dostawa oleju napedowego do zakładowej stacji paliw dla Samorządowego Zakładu Usług Komunalnych i Urzedu Gminy w Słupi
    Zamawiający: Samorządowy Zaklad Usług Komunalnych, Słupia Jędrzejowska
    Dostawa oleju napedowego do zakładowej stacji paliw dla Samorządowego Zakładu Usług Komunalnych i Urzedu Gminy w Słupi w ilości 40 tyś litrów
  20. Dostawa oleju opałowego do Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Gawłuszowicach w okresie od 1 stycznia 2013 do 31 grudnia 2013roku
    Zamawiający: Zespół Szkolno-Gimnazjalny w Gawłuszowicach, Gawłuszowice
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego do Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Gawłuszowicach i rozładunek do zbiornika kotłowni znajdującego się budynku Szkoły Podstawowej w ilości 45 000 litrów. Podana ilość przedmiotu zamówienia jest wartością szacunkową i ma służyć do prawidłowego opracowania oferty. Faktyczne ilości kupowanego przedmiotu uzależnione będą od potrzeb zamawiającego i czynników atmosferycznych. Dostarczony olej opałowy lekki L-1 Polska Norma PN-C-96024:2011
  21. Dostawa oleju napędowego do magazynu paliw na terenie Urzędu Gminy w Bogorii w 2013 roku.
    Zamawiający: Wójt Gminy Bogoria, Bogoria
  22. Dostawa paliw silnikowych
    Zamawiający: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej, Dąbrowa Tarnowska
  23. Sukcesywna dostawa w 2013r. oleju opałowego do Szkoły Podstawowej w Woli Ocieckiej...
    Zamawiający: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Woli Ocieckiej, Ocieka
  24. Dostawa oleju opałowego lekkiego do Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Racławicach
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w Racławicach, Racławice
  25. Dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni Urzędu Gminy i szkół Zamawiającego
    Zamawiający: Gmina Tuszów Narodowy, Tuszów Narodowy
  26. Dostawa oleju opałowego lekkiego
    Zamawiający: Urząd Gminy Czermin, Czermin
  27. Dostawa paliw silnikowych
    Zamawiający: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej, Dąbrowa Tarnowska
  28. Dostawa paliw silnikowych
    Zamawiający: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej, Dąbrowa Tarnowska
  29. Dostawa oleju napędowego
    Zamawiający: Zespół Ekonomiczno Administracyjny Oświaty i Wychowania w Połańcu, Połaniec

Inne osoby dla Adamczyk Zbigniew Stanisław (94 osoby):