Kogo reprezentuje osoba

Albera Andrzej Marek

w KRS

Andrzej Marek Albera

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Andrzej
Drugie imię:Marek
Nazwisko:Albera
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1973 r., wiek 47 lat
Miejscowości:Bydgoszcz (Kujawsko-pomorskie), Lubin (Dolnośląskie), Poznań (Wielkopolskie), Rzeszów (Podkarpackie), Warszawa (Mazowieckie)
Przetargi:153 w aktualnych firmach, 25 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Biernat Wojciech Piotr, Skruch Michał Rafał, Skrycki Marek

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Słomiński Roman Ireneusz
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Abramiuk Michał Paweł, Albera Zbigniew, Bajura Adam Florian, Biernat Wojciech Piotr, Kraska Dariusz, Krawczyk Bernard, Nowak Tomasz Marcin, Pomykała Antoni Ludwik, Skruch Michał Rafał, Skrycki Marek, Stebnicki Bartosz, Szewczyk Paweł, Tkacz Krystian
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Gawad Stebnicka Joanna, Nowak Tomasz Marcin, Skruch Michał, Stebnicki Bartosz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Vujovic Branislav
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Biernat Wojciech Piotr, Małkiński Robert, Skruch Michał Rafał, Skrycki Marek

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dąbrowski Ireneusz Wojciech, Gutkowski Rafał Bohdan, Kącki Józef Jan, Karpiński Sebastian Marek, Kudła Tadeusz Jan, Maciejewski Adam Dariusz, Mamoń Katarzyna Magdalena, Możdżeń Arkadiusz, Piętka Paweł, Pudełko Roman Antoni, Skruch Michał, Stebnicki Bartosz, Zaleski Jacek Andrzej, Łazuchiewicz Paweł

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Żurek Ksawery Józef
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bernat Dorota Katarzyna, Gola Bogdan Jan, Holland Łazarkiewicz Magdalena, Kramarz Dariusz, Śleszycki Zbigniew, Wicherek Tadeusz, Wiszniewski Paweł

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Twardowski Romuald
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Danielewski Michał Andrzej, Hegmit Robert Andrzej, Kaczmarczyk Piotr Jan, Kujawa Jacek, Szewczykowski Marcin

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wierzbicki Piotr Grzegorz
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Cacek Dorota, Czapaluk Marzena, Drzewicz Beata Krystyna, Firlicińska Janina Danuta, Frydrych Wiesław, Kaczmarczyk Piotr, Karolak Adam, Konstantynowicz Magdalena Ewa, Kujawa Jacek, Leśniewski Longin Zbigniew, Mężydło Teresa Józefa, Rost Aleksandra Maria, Tybor Mariola
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Pomykała Antoni Ludwik, Skruch Michał Rafał, Skrycki Marek

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bańkowski Marcin
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Frydrych Wiesław, Klepacki Zbigniew, Kocięcki Leszek Maria, Kłoczewiak Joanna Krystyna, Paszkiewicz Remigiusz Jan, Raczko Ewa Alicja, Skrycki Marek, Supeł Adam, Szefler Marek, Szlęzak Janusz, Wawrzyniak Krzysztof Leon, Łącki Wiesław Tadeusz, Łazuchiewicz Paweł

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zawadzki Sławomir Wojciech
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Albera Zbigniew, Krawczyk Bernard, Małkiński Robert, Pomykała Antoni Ludwik, Skruch Michał Rafał, Skrycki Marek, Stebnicki Bartosz, Szewczyk Paweł, Wierzbicki Michał Kazimierz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Pichur Marcin Czesław
  8. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Frączek Maciej Jan, Hamrol Mirosław Henryk, Kujawa Jacek, Luty Zbigniew Franciszek, Malczak Piotr Bernard, Ostaszewicz Agnieszka Ewa, Pałyska Grażyna Justyna, Ratajczak Michał Tomasz, Reich Andrzej Józef, Sierant Artur, Wolanin Tomasz Edmund

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wiśniewski Tomasz
  9. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Frydrych Wiesław, Marciniak Jolanta, Skruch Michał Rafał, Wawrzyniak Krzysztof Leon
  10. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Abramiuk Michał Paweł, Albera Zbigniew, Gortat Krzysztof, Hałasz Tomasz, Krawczyk Bernard, Skruch Michał Rafał, Skrycki Marek, Stebnicki Bartosz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Vujovic Branislav
  11. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Abramiuk Michał Paweł, Albera Zbigniew, Bajura Adam Florian, Biernat Wojciech Piotr, Kraska Dariusz, Krawczyk Bernard, Nowak Tomasz Marcin, Pomykała Antoni Ludwik, Skruch Michał Rafał, Skrycki Marek, Stebnicki Bartosz, Szewczyk Paweł, Tkacz Krystian
  12. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Abramiuk Michał Paweł, Biernat Wojciech Piotr, Skruch Michał Rafał, Stebnicki Bartosz, Szewczyk Paweł
  13. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Biernat Wojciech Piotr, Skruch Michał Rafał

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wilczyński Grzegorz Piotr
  14. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Abramiuk Michał Paweł, Biernat Wojciech Piotr, Nowak Tomasz, Skruch Michał Rafał, Stebnicki Bartosz, Szewczyk Paweł
  15. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Biernat Wojciech Piotr, Małkiński Robert, Skruch Michał Rafał, Skrycki Marek
  16. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Biernat Wojciech Piotr, Skrycki Marek, Szewczyk Paweł

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Aerial Map Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000462886
  2. Agencja Resource Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000150668
  3. Allclouds.pl Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000598708
  4. Art-plater Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000195856
  5. Artagro Polska Sp. Z O.O., Miechów − KRS 0000440289
  6. Artificial Intelligence S.A., Warszawa − KRS 0000363839
  7. Asertykreat Sp. Z O.O., Wyszków − KRS 0000458973
  8. Audiofonica Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000520582
  9. Az Frame Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000699030
  10. Baj Nieruchomości Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000239786
  11. Baltic Inwestycje S.A., Poznań − KRS 0000653751
  12. Bazy i Systemy Bankowe Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000168197
  13. Bs Invest Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000435870
  14. Butterfly S.A., Warszawa − KRS 0000127840
  15. Carlson Investments S.A., Warszawa − KRS 0000148769
  16. Ccp Sekuratyzacja 1 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000298949
  17. Cdp Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000032579
  18. Citytel Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000029201
  19. Coltum Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000804825
  20. Computerland Mielec Sp. Z O.O., Mielec − KRS 0000193981
  21. Connect Distribution Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000043751
  22. Cube. Corporate Release S.A., Warszawa − KRS 0000287632
  23. Dariusz Tkacz Stanisław Tkacz Dees Sp. J., Sochaczew − KRS 0000062103
  24. Datawalk S.A., Wrocław − KRS 0000405409
  25. Decorativa Sp. Z O.O., Zielonka − KRS 0000430955
  26. Długie Rozmowy Holding Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000290959
  27. Dolnośląska Szkoła Bankowa Sp. Z O.O., Lubin − KRS 0000147459
  28. Eatery Solutions Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000523077
  29. Eclipso Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000778490
  30. Eko-logic - Śleszycki, Golichowski i Merda Spółka Komandytowa, Gołębiewo − KRS 0000316855
  31. Eliks Audytorska Sp. Z O.O. Grupa Finans-servis, Wrocław − KRS 0000078234
  32. Elzam.online Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000137129
  33. Emontage Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000640357
  34. Enhandel Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000526903
  35. Eo Networks S.A., Warszawa − KRS 0000332547
  36. Epress Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000143749
  37. Esecure Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000350718
  38. Eunite Poland Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000262048
  39. Eurotel S.A., Gdańsk − KRS 0000258070
  40. Extraterra Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000641377
  41. Factor Communications Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000228604
  42. Fiege Optimus Mail Express Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000186285
  43. Fundacja Abc Rozwoju, Warszawa − KRS 0000525071
  44. Fundacja Alla Polacca, Warszawa − KRS 0000048005
  45. Fundacja Dla Zamojskiej Orkiestry, Zamość − KRS 0000674012
  46. Fundacja Im. Immanuela Kanta, Warszawa − KRS 0000340127
  47. Fundacja Koloryt, Miłoradzice − KRS 0000534174
  48. Fundacja Light From Leaders, Niegoszowice − KRS 0000657870
  49. Fundacja Nauki Śląskiej, Katowice − KRS 0000391360
  50. Fundacja Polski Instytut Komiksu, Warszawa − KRS 0000604264

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. 3xl Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000475188
  2. Acg S.A., Warszawa − KRS 0000417372
  3. Adnetum Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000475526
  4. Advantika Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000339713
  5. Ak_invest Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000467871
  6. Alfa Intelligence Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000616738
  7. Anwil S.A., Włocławek − KRS 0000015684
  8. Aram Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000089140
  9. Asseco Systems S.A., Warszawa − KRS 0000288727
  10. Asseco Systems Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000030274
  11. At Investment Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000157995
  12. Audyt i Bezpieczeństwo Systemów Informacji-Sp. Z O.O.., Piaseczno − KRS 0000212819
  13. Automas Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000190737
  14. Baltic Bridge S.A., Warszawa − KRS 0000045531
  15. Bazus Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000384116
  16. Beautiful Minds Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000346824
  17. Biuro Analiz Ekonomiczno-finansowych, Badań Eksperckich i Prognozfinecon Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000119624
  18. Bondspot S.A., Warszawa − KRS 0000022931
  19. Borro Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000475794
  20. Budowa i Zarząd Stadionu Piłkarskiego Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000181011
  21. Businesspoint Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Warszawa − KRS 0000019266
  22. Bydgoski Fundusz Poręczeń Kredytowych Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000163436
  23. Capital Service S.A., Ostrołęka − KRS 0000407127
  24. Carnegie Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000414640
  25. Ccp.pl S.A., Warszawa − KRS 0000057919
  26. Centrum Finansowe Puławska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000022499
  27. Centrum Informatyki Zeto-rodan Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000039389
  28. Centrum Obsługi Biznesu Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000055612
  29. Centrum Rozliczeń Elektronicznych Polskie Epłatności S.A., Tajęcina − KRS 0000347131
  30. Centrum Rozwiązań Menedżerskich S.A., Warszawa − KRS 0000142150
  31. Centrum Szkoleń Symulacyjnych Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000724780
  32. Centrum Zaufania i Certyfikacji Centrast S.A., Warszawa − KRS 0000044033
  33. Citycom Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000129526
  34. Cl Agent Transferowy Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000016506
  35. Clix Software Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000215809
  36. Comex S.A., Gdańsk − KRS 0000334933
  37. Commcord Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000267788
  38. Computer Communication Systems Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000123544
  39. Core Services Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000352373
  40. Coresoft Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000355086
  41. Cristal Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000439031
  42. Cube.itg S.A., Wrocław − KRS 0000314721
  43. Czerwona Torebka S.A., Poznań − KRS 0000292312
  44. Czerwone i Czarne Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000338046
  45. Desa Park Sp. Z O.O., Siemianowice Śląskie − KRS 0000343660
  46. Djm-eco Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000476085
  47. Dnt Solicitors Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000284952
  48. Doer Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000436452
  49. Dom Zdrowia i Urody Sp. Z O.O., Borówiec − KRS 0000315319
  50. Dominet Bank S.A., Lubin − KRS 0000033013

Powiązane przetargi (100 / 101 szt.):
  1. Świadczenie usług utrzymania i wsparcia dla oprogramowania CMS SDL Tridion wraz z usługami wsparcia dla środowiska eksploatacyjnego strony www.knf.gov.pl.
    Zamawiający: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług utrzymania i wsparcia
    dla oprogramowania CMS SDL Tridion wraz z usługami wsparcia
    dla środowiska eksploatacyjnego strony www.knf.gov.pl, w tym:
    - świadczenie usług wsparcia, dla wszystkich posiadanych przez UKNF licencji CMS SDL Tridion, zgodnie z wykazem wskazanym w Załączniku nr 2
    do SIWZ (w Załączniku nr 1 do Umowy) w okresie 12 miesięcy od dnia rozpoczęcia świadczenia usług;
    - wsparcie techniczne związane z usuwaniem usterek, błędów w funkcjonowaniu oprogramowania CMS SDL Tridion oraz utrzymanie prawidłowego funkcjonowania środowiska eksploatacyjnego witryny www.knf.gov.pl wraz
    z podległą jej infrastrukturą, usług realizowanych na potrzeby UKNF w oparciu
    o CMS SDL Tridion;
    - konsultacje eksperckie z zakresu utrzymania, projektowania i budowy serwisów oraz aplikacji internetowych w środowisku CMS SDL Tridion w ilości maksymalnej 2000 roboczo-godzin do wykorzystania w trakcie trwania Umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Załączniku nr 2 do SIWZ w Załączniku nr 1 do Umowy.
  2. Usługa kompleksowego wsparcia informatycznego podczas Imprezy World Games 2017 Światowe Igrzyska Sportowe
    Zamawiający: Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu, Wrocław
    Zakres zamówienia obejmuje wykonanie Usługi IT na potrzeby obsługi Imprezy The World Games 2017 – Światowe Igrzyska Sportowe we Wrocławiu w Godzinach gwarantowanego świadczenia Usługi, przy zapewnieniu wymaganych przez Zamawiającego parametrów Dostępności, Pojemności oraz Bezpieczeństwa Usługi IT, jak również terminów Gotowości operacyjnej wskazanych w Załączniku nr 3 do Umowy, wraz z bieżącym reagowaniem na Incydenty oraz usuwaniem Awarii i Usterek zgodnie z wymaganiami Dostępności w czasie wymaganym przez Zamawiającego. Usługa Teleinformatyczna (Usługa IT) – pod tym pojęciem strony będą rozumiały realizowane przez Wykonawcę działania związane z: a) zapewnieniem ciągłego i niezawodnego działania mobilnych łączy internetowych (komponent: Łącza internetowe LTE), z wykorzystaniem kart SIM umożliwiających dostęp do sieci Internet w technologii LTE bez limitu przesyłanych danych), b) projektem, budową i utrzymaniem sieci dostępowej zapewniającej dostęp do Internetu oraz lokalnych (sieciowych) urządzeń drukujących dla organizatorów, przedstawicieli mediów oraz uczestników Imprezy z wykorzystaniem łączy internetowych zapewnianych przez Zamawiającego, Właścicieli obiektów oraz mobilnych Łączy internetowych LTE zapewnianych przez Wykonawcę; sieć dostępowa zbudowana będzie w oparciu o urządzenia sieciowe LAN/WLAN (komponent: Sprzęt sieciowy, tj. w szczególności routery LTE, routery WAN, przełączniki dostępowe LAN, punkty dostępowe WLAN), c) zaprojektowaniem, dostarczeniem i instalacją tymczasowego okablowania oraz urządzeń podtrzymujących zasilanie na Obiektach, w których niezbędnej infrastruktury nie zapewniają Właściciele obiektu (komponent: „Infrastruktura techniczna”, tj. w szczególności okablowanie światłowodowe, okablowanie miedziane kat.6, szafy, stelaże RACK, urządzenia UPS), d) dostawą, podłączeniem, konfiguracją i serwisem laptopów, urządzeń drukujących, projektorów biurowych, telewizorów LED (komponent: Sprzęt informatyczny).
  3. Przedłużenie wsparcia technicznego, licencji i praw do aktualizacji oprogramowania dla Narodowego Funduszu Zdrowia Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego z siedzibą w Rzeszowie
    Zamawiający: Podkarpacki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, Rzeszów
    Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przedłużenia wsparcia technicznego, licencji i praw do aktualizacji oprogramowania dla Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego z siedzibą w Rzeszowie przy ul. Zamkowej 8, na okresy czasu wskazane
    w załączniku nr 1 do SIWZ, w kolumnie opisanej jako „ Termin końcowy obowiązywania nowych serwisów”.
    3.3. Miejscem usługi jest Podkarpacki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
    z siedzibą w Rzeszowie przy ul. Zamkowej 8.
    3.4. Przedmiot zamówienia obejmuje:

    Część I:
    Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji oprogramowania dla NetIQ Identity Manager / SUSE Linux Enterprise
    - dostęp do poprawek dla oprogramowania udostępnionych przez producenta w okresie zakupionej asysty dla oprogramowania,
    - dostęp do portalu producenta z kluczami aktywacyjnymi oraz nośnikami do instalacji oprogramowania i poprawek,
    - dostęp do pomocy technicznej producenta oprogramowania, świadczonej drogą elektroniczną (e-mail, portal Customer Center, telefon) w dni robocze od 8:00 do 17:00.
    Nielimitowana liczba zgłoszeń.
    Część II:
    Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla systemu pocztowego SUN JAVA SYSTEM MESSAGING SERVER
    - wsparcie techniczne świadczone przez stronę internetową przez producenta,
    - dostęp do nowych wersji oprogramowania oraz bieżących poprawek,
    - dostęp do baz wiedzy.

    Część III:
    Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla NetCrunch 9.x Premium 300 + NetCrunch 9.x Remote Access for 5 connections
    - roczną pomoc techniczną (telefonicznie oraz e-mailem),
    - uaktualnienia wersji zakupionej,
    - uaktualnienie do nowszej wersji programu, jeżeli pojawi się ona w ciągu trwania gwarancji.

    Część IV:
    SYMC ENDPOINT PROTECTION 12.1 PER USER BNDL COMP UG LIC GOV
    BAND A BASIC:
    - prawo pobierania aktualnych sygnatur wirusów,
    - prawo do pobierania i instalację najnowszych wersji oprogramowania,
    - prawo do korzystania z telefonicznego centrum wsparcia technicznego przez 5 dni w tygodniu w godz. 8-18.
  4. Organizacja dwudniowej konferencji o tematyce zdrowia oraz działań jej towarzyszących
    Zamawiający: Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. organizacja dwudniowej (8-9 grudnia 2016 r.) międzynarodowej konferencji o tematyce zdrowia, zwanej dalej Konferencją , w tym m.in. : a. wynajem sali, w której odbywać się będzie Konferencja, b. zapewnienie aranżacji sali oraz niezbędnej scenografii, c. wynajem miejsca na organizację uroczystej kolacji ( bankiet ), d. zapewnienie usług cateringowych, e. zapewnienie transmisji on-line na żywo , f. produkcja i dostawa materiałów promocyjnych, g. rezerwacja noclegów
    dla wybranych gości ( maksymalnie dla 50 osób – uczestnicy VIP) oraz miejsc
    parkingowych w hotelu ( maksymalnie dla 10 osób ), h. zapewnienie moderatora
    Konferencji. 2. realizacja wydarzenia artystycznego w miejscu organizacji
    uroczystej kolacji.
  5. Dostawa i instalacja nowego sprzętu komputerowego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
    Zamawiający: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Olsztyn
    1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa i instalacja nowego sprzętu komputerowego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie. 2.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3.Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 10 odrębnych części. Wykonawca może złożyć ofertę dla jednej lub więcej części.
  6. kompleksowe przygotowanie, organizacja i obsługa międzynarodowej konferencji podsumowującej wdrażanie Programu Konserwacja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego oraz Programu Promowanie różnorodności kulturowej i artystycznej w ramach europejskiego dziedzictwa kulturowego współfinansowanych ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 w dniach 27-28 września 2016r. w Warszawie
    Zamawiający: Ministerstwo Kultury i Dzidzictwa Narodowego, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe przygotowanie, organizacja i obsługa międzynarodowej konferencji podsumowującej wdrażanie Programu Konserwacja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego oraz Programu Promowania różnorodności kulturowej i artystycznej w ramach europejskiego dziedzictwa kulturowego współfinansowanych ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 w dniach 27-28 września 2016r. w Warszawie.
  7. kompleksowe przygotowanie, organizacja i obsługa międzynarodowej konferencji podsumowującej wdrażanie Programu Konserwacja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego oraz Programu Promowanie różnorodności kulturowej i artystycznej w ramach europejskiego dziedzictwa kulturowego współfinansowanych ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 w dniach 27-28 września 2016r. w Warszawie
    Zamawiający: Ministerstwo Kultury i Dzidzictwa Narodowego, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe przygotowanie, organizacja i obsługa międzynarodowej konferencji podsumowującej wdrażanie Programu Konserwacja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego oraz Programu Promowania różnorodności kulturowej i artystycznej w ramach europejskiego dziedzictwa kulturowego współfinansowanych ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 w dniach 27-28 września 2016r. w Warszawie.
  8. Zakup praw do korzystania z usługi software maintenance (Software Maintenance Renewal) dla oprogramowania będącego w posiadaniu Zamawiającego
    Zamawiający: Ministerstwo Rozwoju, Warszawa
    Zakup praw do korzystania z usługi software
    maintenance (Software Maintenance Renewal) dla oprogramowania będącego w posiadaniu Zamawiającego
  9. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług centralnego systemu wydruku w Ministerstwie Skarbu Państwa
    Zamawiający: Ministerstwo Skarbu Państwa, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług centralnego systemu wydruku w Ministerstwie Skarbu Państwa
  10. Zakup usługi wsparcia i konsultacji dla utrzymania przez UKNF środowiska CMS Tridion
    Zamawiający: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług w zakresie:
    a) wsparcia dla wszystkich posiadanych przez Zamawiającego licencji CMS Tridion; (Wykaz załącznik nr 3 Umowy)
    b) wsparcia technicznego związanego z usuwaniem usterek, błędów w funkcjonowaniu oprogramowania CMS Tridion i funkcjonalności serwisu www.knf.gov.pl;
    c) konsultacji technicznych związanym z modyfikacjami serwisu (CMS+strona www.knf.gov.pl) w ilości maksymalnej 500 roboczogodzin w trakcie trwania umowy.
  11. Usługi w zakresie przedłużenia wsparcia technicznego, licencji i praw do aktualizacji dla Narodowego Funduszu Zdrowia Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego z siedzibą w Rzeszowie
    Zamawiający: Podkarpacki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, Rzeszów
    3.1. Wspólny Słownik Zamówień:
    KOD CPV: główny przedmiot zamówienia:
    72611000-6 - usługi w zakresie wsparcia technicznego
    3.2. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przedłużenia wsparcia technicznego, licencji i praw do aktualizacji dla Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Rzeszowie, na okresy czasu wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ, w kolumnie opisanej jako Termin końcowy obowiązywania nowych serwisów.
    3.3. Miejscem usługi jest Podkarpacki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Rzeszowie przy ul. Zamkowej 8.
    3.4. Zamówienie zostało podzielone na części, zwane w dalszej części SIWZ Częściami , Wykonawca może złożyć ofertę na każdą z części lub niektóre z nich.
    3.5. Przedmiot zamówienia obejmuje:

    Część I:
    Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji oprogramowania:
    NetIQ Identity Manager Advanced Edition 1-User 1-Year Standard Maintenance.
    NetIQ Identity Manager Integration Module for Database 1-User 1-Year Standard Maintenance.
    NetIQ SecureLogin 1-User 1-Year Standard Maintenance
    SUSE Linux Enterprise Server, x86 & x86-64, 1-2 Sockets or 1-2 Virtual Machines, Standard Subscription, 1 Year
    Pakiet polonizacyjny dla NetIQ Identity Manager 4,5 User Application Portal roczna asysta techniczna

    Część II :

    Subskrypcja Oracle Solaris 10 na platformę x86 (Non-Oracle Hardware,
    1-4 socket Server)

    3.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
    3.7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert dotyczących rozwiązań równoważnych tzn. wyprodukowanych przez innych producentów niż wymienieni lub ich uprawnionych przedstawicieli. Użyte w specyfikacji określenia wskazujące znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z wyrazami lub równoważne. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisywanego
    w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego.
  12. Usługa podniesienia bezpieczeństwa, wydajności i przepustowości środowiska sprzętowo - programowego w Urzędach Statystycznych poprzez rekonfigurację wirtualizacji Hyper-V oraz dostosowanie konfiguracji do aktualnych potrzeb wynikających z wdrożonych systemów w ramach projektów SISP
    Zamawiający: Centrum Informatyki Statystycznej, Warszawa
    Przedmiot zamówienia obejmuje następujące zadania do realizacji przez Wykonawcę:
    1. Aktualizację firmware oraz sterowników na obudowach i wszystkich elementach IBM Blade Center, na serwerach Hyper-V oraz na macierzy IBM Storewize V3700 jeśli będzie to konieczne, zgodnie z najlepszymi praktykami zalecanymi przez producenta.
    2. Dwukrotne zwiększenie przepustowości pomiędzy obudową IBM Blade a macierzą V3700 poprzez odpowiedną rekonfigurację i uzupełnienie macierzy o niezbędne elementy jeśli będą potrzebne.
    3. Podłączenie wszystkich serwerów Hyper-V do zasobów macierzy V3700 poprzez odpowiedną rekonfigurację, dla serwerów SMHXXX03 i SMHXXX04 wymagane jest dwukrotne zwiększenie przepustowości oraz uzupełnienie środowiska o niezbędne elementy jeśli będą potrzebne.
    4. Przeniesienie zasobów hostów SMHXXX01 i SMHXXX02 na macierz V3700, wykonanie odpowiedniej reorganizacji przestrzeni na macierzy, hosty zostają jako dwa niezależne środowiska wirtualne, do przemigrowania na nową macierz jest około 2TB na lokalizację.
    5. Zwiększenie przepustowości pomiędzy macierzą V3700 a wszystkimi serwerami Hyper-V poprzez odpowiednią konfigurację.
    6. Rekonfigurację wirtualizacji Hyper-V, hosty SMHXXX03 i SMHXXX04, do zestawu redundantnego typu Cluster z odpowiednią konfiguracją zabezpieczeń klastrowych w trybie wysokiej dostępności zgodnie z najlepszymi praktykami firmy Microsoft.
    7. Wykonanie rekonfiguracji backupu serwerów wirtualizacji Hyper-V.
    8. Wykonanie niezbędnej reorganizacji przestrzeni na macierzy V3700 aby umożliwić realizację budowy klastra.
    9. Migrowanie maszyn z dyskami fizycznymi podpiętymi do maszyn wirtualnych jeśli zaistnieje taka potrzeba.
    10. Wykonanie reorganizacji przestrzeni na macierzy dyskowej zwolnionej po migracji plików i przeniesieniu maszyn wirtualnych.
  13. Dostawa terminali mobilnych, sprawa nr 53/BF/BŁiI/15.
    Zamawiający: Biuro Finansów Komendy Głównej Straży Granicznej, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa 27 kompletów fabrycznie nowych, wyprodukowanych w 2015 roku terminali mobilnych składających się z tabletu oraz bezprzewodowego czytnika paszportów wraz z akcesoriami. Urządzenia dostarczone w ramach realizacji zamówienia będą posiadać stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej/Unii Europejskiej opartych na gwarancji świadczonej przez producenta sprzętu. Wykonawca wyłoniony w trakcie procedury udzielania zamówienia publicznego zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie ze wszystkimi wymaganiami zamawiającego. Zrealizowana dostawa będzie objęta przez Wykonawcę co najmniej 36 miesięczną gwarancją. Świadczenie gwarancyjne rozpoczyna swój bieg od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.
  14. Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Sosnowcu.
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu, Sosnowiec
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Sosnowcu - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
  15. Dostawa systemu teleinformatycznego w rozumieniu przepisów ustawy o kierujących pojazdami wg stanu na dzień 4 stycznia 2016r. oraz jego wdrożenie
    Zamawiający: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, Tarnobrzeg
    1. Przedmiot postępowania stanowi dostawa systemu teleinformatycznego w rozumieniu przepisów ustawy o kierujących pojazdami wg stanu na dzień 4 stycznia 2016r. oraz jego wdrożenie rozumiane w szczególności jako skonfigurowanie infrastruktury technicznej i urządzeń znajdujących się w dyspozycji Zamawiającego, instalacja i konfiguracja systemu do eksploatacji, należyte zabezpieczenie przed nieautoryzowanym dostępem osób nieuprawnionych, należyte zabezpieczenie styku systemu z innymi sieciami do wymaganej ustawowo wymiany danych z ewidencjami, przeprowadzenie testów systemu oraz dokonanie migracji danych z obecnie eksploatowanego systemu zamawiającego w sposób zapewniający ciągłość procesów egzaminowania, a nadto utrzymywanie Systemu w stanie pełnej funkcjonalności w trakcie trwania umowy, w tym jego rozwój oraz bieżące dostosowywanie do zmian w obowiązujących Zamawiającego przepisach oraz do innych zmian, niż wynikające ze zmiany stanu prawnego, dotyczących Zamawiającego, a nadto do udzielania bieżącego wsparcia technicznego. 2. Podstawową wymaganą przez Zamawiającego cechą systemu jest jego zintegrowanie z systemem Centralnej Ewidencji Kierowców (dalej: CEK) oraz Centralną Ewidencją Pojazdów i Kierowców (dalej: CEPiK), a nadto wszystkimi systemami wymaganymi do wymiany Profilu Kandydata na Kierowcę (dalej: PKK) i innych informacji, wg stanu wymaganego przepisami obowiązującymi na dzień 4 stycznia 2016r. 3. System w pełni funkcjonalny umożliwia realizowanie przez Zamawiającego w sposób niezakłócony zadań publicznych polegających na przeprowadzaniu egzaminów na prawo jazdy, teoretycznych i praktycznych, co wymaga posiadania przez Zamawiającego możliwości zintegrowania z systemem CEK oraz CEPiK, a nadto wszystkimi systemami wymaganymi do wymiany PKK i innych informacji, wg stanu wymaganego przepisami obowiązującymi na dzień 4 stycznia 2016r., a także zapewnia przynajmniej: a) zarządzanie infrastrukturą i zasobami Zamawiającego, a nadto użytkownikami systemu i ich uprawnieniami; b) zarządzanie harmonogramem egzaminów, elektroniczną obsługę planu egzaminów, sporządzanie statystyk; c) obsługę zapisów kandydatów na egzamin i ich ewidencjonowanie, w sposób uwzględniający rozliczenia finansowe; d) obsługę rezerwacji egzaminów znajdujących się w harmonogramie egzaminów i dokonywania płatności elektronicznych dokonywanych przez kandydatów poprzez serwis internetowy obsługiwany przez Wykonawcę. 4. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie mieć miejsce w każdym miejscu, w którym będzie w okresie umowy wykonywana przez Zamawiającego jego działalność statutowa..
  16. Dostawa systemu teleinformatycznego w rozumieniu przepisów ustawy o kierujących pojazdami wg stanu na dzień 4 stycznia 2016r. oraz jego wdrożenie.
    Zamawiający: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Koninie, Konin
    1. Przedmiot postępowania stanowi dostawa systemu teleinformatycznego w rozumieniu przepisów ustawy o kierujących pojazdami wg stanu na dzień 4 stycznia 2016r. oraz jego wdrożenie rozumiane w szczególności jako skonfigurowanie infrastruktury technicznej i urządzeń znajdujących się w dyspozycji Zamawiającego, instalacja i konfiguracja systemu do eksploatacji, należyte zabezpieczenie przed nieautoryzowanym dostępem osób nieuprawnionych, należyte zabezpieczenie styku systemu z innymi sieciami do wymaganej ustawowo wymiany danych z ewidencjami, przeprowadzenie testów systemu oraz dokonanie migracji danych z obecnie eksploatowanego systemu zamawiającego w sposób zapewniający ciągłość procesów egzaminowania, a nadto utrzymywanie Systemu w stanie pełnej funkcjonalności w trakcie trwania umowy, w tym jego rozwój oraz bieżące dostosowywanie do zmian w obowiązujących Zamawiającego przepisach oraz do innych zmian, niż wynikające ze zmiany stanu prawnego, dotyczących Zamawiającego, a nadto do udzielania bieżącego wsparcia technicznego.
    2. Podstawową wymaganą przez Zamawiającego cechą systemu jest jego zintegrowanie z systemem Centralnej Ewidencji Kierowców (dalej: CEK) oraz Centralną Ewidencją Pojazdów i Kierowców (dalej: CEPiK), a nadto wszystkimi systemami wymaganymi do wymiany Profilu Kandydata na Kierowcę (dalej: PKK) i innych informacji, wg stanu wymaganego przepisami obowiązującymi na dzień 4 stycznia 2016r.
    Integralną częścią przedmiotu zamówienia jest dostarczenie, skonfigurowanie i zapewnienie prawidłowego działania przez cały okres trwania umowy łącza telekomunikacyjnego o parametrach określonych w specyfikacji technicznej interfejsu wymiany danych z systemem CEPiK dla Systemów zewnętrznych wydanej przez Centralny Ośrodek Informatyki.
  17. Dostawa zintegrowanego systemu teleinformatycznego w rozumieniu przepisów ustawy o kierujących pojazdami wg stanu na dzień 3 stycznia 2016r. oraz jego wdrożenie.
    Zamawiający: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Lesznie, Leszno
    1. Przedmiot postępowania stanowi dostawa systemu teleinformatycznego w rozumieniu przepisów ustawy o kierujących pojazdami wg stanu na dzień 4 stycznia 2016r. oraz jego wdrożenie rozumiane w szczególności jako skonfigurowanie infrastruktury technicznej i urządzeń znajdujących się w dyspozycji Zamawiającego, instalacja i konfiguracja systemu do eksploatacji, należyte zabezpieczenie przed nieautoryzowanym dostępem osób nieuprawnionych, należyte zabezpieczenie styku systemu z innymi sieciami do wymaganej ustawowo wymiany danych z ewidencjami, przeprowadzenie testów systemu oraz dokonanie migracji danych z obecnie eksploatowanego systemu zamawiającego w sposób zapewniający ciągłość procesów egzaminowania, a nadto utrzymywanie Systemu w stanie pełnej funkcjonalności w trakcie trwania umowy, w tym jego rozwój oraz bieżące dostosowywanie do zmian w obowiązujących Zamawiającego przepisach oraz do innych zmian, niż wynikające ze zmiany stanu prawnego, dotyczących Zamawiającego, a nadto do udzielania bieżącego wsparcia technicznego. 2. Podstawową wymaganą przez Zamawiającego cechą systemu jest jego zintegrowanie z systemem Centralnej Ewidencji Kierowców (dalej: CEK) oraz Centralną Ewidencją Pojazdów i Kierowców (dalej: CEPiK), a nadto wszystkimi systemami wymaganymi do wymiany Profilu Kandydata na Kierowcę (dalej: PKK) i innych informacji, wg stanu wymaganego przepisami obowiązującymi na dzień 4 stycznia 2016r. 3. System w pełni funkcjonalny umożliwia realizowanie przez Zamawiającego w sposób niezakłócony zadań publicznych polegających na przeprowadzaniu egzaminów na prawo jazdy, teoretycznych i praktycznych, co wymaga posiadania przez Zamawiającego możliwości zintegrowania z systemem CEK oraz CEPiK, a nadto wszystkimi systemami wymaganymi do wymiany PKK i innych informacji, wg stanu wymaganego przepisami obowiązującymi na dzień 4 stycznia 2016r., a także zapewnia przynajmniej: a) zarządzanie infrastrukturą i zasobami Zamawiającego, a nadto użytkownikami systemu i ich uprawnieniami; b) zarządzanie harmonogramem egzaminów, elektroniczną obsługę planu egzaminów, sporządzanie statystyk; c) obsługę zapisów kandydatów na egzamin i ich ewidencjonowanie, w sposób uwzględniający rozliczenia finansowe; d) obsługę rezerwacji egzaminów znajdujących się w harmonogramie egzaminów i dokonywania płatności elektronicznych dokonywanych przez kandydatów poprzez serwis internetowy obsługiwany przez Wykonawcę. e) funkcjonalności niezbędne do prawidłowego i nieutrudnionego działania Zamawiającego w procesach kompleksowej obsługi egzaminowania oraz ewidencjonowania kandydatów na kierowców. 4. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie mieć miejsce w każdym miejscu, w którym będzie w okresie umowy wykonywana przez Zamawiającego jego działalność statutowa. 5. Dodatkowe elementy przedmiotu zamówienia: a) zapewnienie szkolenia dla pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowej obsługi narzędzi dostarczonych przez Wykonawcę. b) udzielenie licencji na oprogramowanie stanowiące element systemu teleinformatycznego. c) gwarancja jakości. d) bieżące wsparcie techniczne. 5. Wskazanie właściwych kodów CPV: a) 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne b) 72263000-6 Usługi wdrażania oprogramowania c) 72265000-0 Usługi konfiguracji oprogramowania.
  18. Dostawa oraz wdrożenie systemu teleinformatycznego w rozumieniu przepisów ustawy o kierujących pojazdami wg stanu na dzień 4 stycznia 2016r. w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego w Suwałkach
    Zamawiający: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Suwałkach, Suwałki
    1. Przedmiot postępowania stanowi dostawa systemu teleinformatycznego w rozumieniu przepisów ustawy o kierujących pojazdami wg stanu na dzień 4 stycznia 2016r. oraz jego wdrożenie rozumiane w szczególności jako skonfigurowanie infrastruktury technicznej i urządzeń znajdujących się w dyspozycji Zamawiającego, instalacja i konfiguracja systemu do eksploatacji, należyte zabezpieczenie przed nieautoryzowanym dostępem osób nieuprawnionych, należyte zabezpieczenie styku systemu z innymi sieciami do wymaganej ustawowo wymiany danych z ewidencjami, przeprowadzenie testów systemu oraz dokonanie migracji danych z obecnie eksploatowanego systemu zamawiającego w sposób zapewniający ciągłość procesów egzaminowania, a nadto utrzymywanie Systemu w stanie pełnej funkcjonalności w trakcie trwania umowy, w tym jego rozwój oraz bieżące dostosowywanie do zmian w obowiązujących Zamawiającego przepisach oraz do innych zmian, niż wynikające ze zmiany stanu prawnego, dotyczących Zamawiającego.
    2. Podstawową wymaganą przez Zamawiającego cechą systemu jest jego zintegrowanie z systemem Centralnej Ewidencji Kierowców (dalej: CEK) oraz Centralną Ewidencją Pojazdów i Kierowców (dalej: CEPiK), a nadto wszystkimi systemami wymaganymi do wymiany Profilu Kandydata na Kierowcę (dalej: PKK) i innych informacji, wg stanu wymaganego przepisami obowiązującymi na dzień 4 stycznia 2016r.
    3. System w pełni funkcjonalny umożliwia realizowanie przez Zamawiającego w sposób niezakłócony zadań publicznych polegających na przeprowadzaniu egzaminów na prawo jazdy, teoretycznych i praktycznych, co wymaga posiadania przez Zamawiającego możliwości zintegrowania z systemem CEK oraz CEPiK, a nadto wszystkimi systemami wymaganymi do wymiany PKK i innych informacji, wg stanu wymaganego przepisami obowiązującymi na dzień 4 stycznia 2016r., a także zapewnia przynajmniej:
    a) zarządzanie infrastrukturą i zasobami Zamawiającego, a nadto użytkownikami systemu i ich uprawnieniami;
    b) zarządzanie harmonogramem egzaminów, elektroniczną obsługę planu egzaminów, sporządzanie statystyk;
    c) obsługę zapisów kandydatów na egzamin i ich ewidencjonowanie, w sposób uwzględniający rozliczenia finansowe;
    d) obsługę rezerwacji egzaminów znajdujących się w harmonogramie egzaminów i dokonywania płatności elektronicznych dokonywanych przez kandydatów poprzez serwis internetowy obsługiwany przez Wykonawcę.
    4. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie mieć miejsce w każdym miejscu, w którym będzie w okresie umowy wykonywana przez Zamawiającego jego działalność statutowa.
    5. Dodatkowe elementy przedmiotu zamówienia:
    a) zapewnienie szkolenia dla pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowej obsługi narzędzi dostarczonych przez Wykonawcę,
    b) udzielenie licencji na oprogramowanie stanowiące element systemu teleinformatycznego,
    c) gwarancja jakości,
    d) bieżące wsparcie techniczne.
    6. Wskazanie właściwych kodów CPV:
    a) 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
    b) 72263000-6 Usługi wdrażania oprogramowania
    c) 72265000-0 Usługi konfiguracji oprogramowania
    7. Termin wykonania przedmiotu zamówienia
    a) Całkowite wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpić winno nie później niż w dniu 4 stycznia 2016r., z wyłączeniem: okresu udzielonej licencji, która będzie realizowana przez cały okres trwania umowy, gwarancji realizowanej w okresie wynikającym z oferty złożonej przez Wykonawcę, a także czynności stałego utrzymywania przez Wykonawcę Systemu w pełnej funkcjonalności, realizowanych przez cały okres trwania umowy, z zastrzeżeniem pkt. b) i c).
    b) Wykonawca będzie zobowiązany do uruchomienia Systemu w środowisku testowym nie później niż w terminie do dnia 3 listopada 2015r.
    c) Szkolenie dla pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowej obsługi narzędzi dostarczonych przez Wykonawcę winno odbyć się w uruchomionym środowisku testowym i zakończyć nie później niż w terminie do dnia 31 grudnia 2015r.
    8. Przepisy regulujące:
    a) czynności podejmowane przez Zamawiającego i Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:
    - Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej w dalszej części SIWZ - p.z.p. lub (ustawą) (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), a w sprawach nieuregulowanych przepisami p.z.p., ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r., poz. 121), nadto przepisy aktów wykonawczych wydanych na podstawie ustawy, w szczególności:
    - Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane z dnia 19 lutego 2013 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 231),
    - Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2013 r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 1692),
    - Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2013 r. w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich (Dz. U. z 2013 r., poz. 1735).
    b) dotyczące przedmiotu zamówienia i stanowiące element jego opisu:
    - Ustawa z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (tj. Dz. U. z 2015r. poz. 155).
    - Ustawa z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2012r. poz. 1137)
    - Ustawa z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tj. Dz. U. z 2014r. poz. 1114).
    - Ustawa z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym (tj. Dz. U. 2013 poz. 262).
    - Ustawa z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2014 r. poz. 243 i 827).
    - Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r. O ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014r. poz. 1182).
    - Rozporządzenie z dnia 13 lipca 2012r. Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach (Dz. U. 2012 poz. 995 )
    - Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 31 lipca 2012r. w sprawie wydawania dokumentów stwierdzających uprawnienia do kierowania pojazdami (Dz. U. z 2012r. poz. 1005).
    Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia pełną zgodność z wymienionymi powyżej przepisami wg stanu ich obowiązywania i brzmienia na dzień 4 stycznia 2016r.
  19. Dostawa zintegrowanego systemu teleinformatycznego w rozumieniu przepisów ustawy o kierujących pojazdami wg stanu na dzień 4 stycznia 2016 r. oraz jego wdrożenie
    Zamawiający: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, Piła
    Przedmiot postępowania stanowi dostawa systemu teleinformatycznego w rozumieniu przepisów ustawy o kierujących pojazdami wg stanu na dzień 4 stycznia 2016r. oraz jego wdrożenie rozumiane w szczególności jako skonfigurowanie infrastruktury
    technicznej i urządzeń znajdujących się w dyspozycji Zamawiającego, instalacja i konfiguracja systemu do eksploatacji, należyte zabezpieczenie przed nieautoryzowanym dostępem osób nieuprawnionych, należyte zabezpieczenie styku systemu z innymi sieciami do wymaganej ustawowo wymiany danych z ewidencjami,
    przeprowadzenie testów systemu oraz dokonanie migracji danych z obecnie eksploatowanego systemu zamawiającego w sposób zapewniający ciągłość
    procesów egzaminowania, a nadto utrzymywanie Systemu wstanie pełnej funkcjonalności w trakcie trwania umowy, w tym jego rozwój oraz bieżące dostosowywanie do zmian w obowiązujących Zamawiającego przepisach oraz do innych zmian, niż wynikające ze zmiany stanu prawnego, dotyczących Zamawiającego, a nadto do udzielania bieżącego wsparcia technicznego.
    2.Podstawową wymaganą przez Zamawiającego cechą systemu jest jego zintegrowanie z systemem Centralnej Ewidencji Kierowców (dalej: CEK) oraz Centralną
    Ewidencją Pojazdów i Kierowców (dalej: CEPiK), a nadto wszystkimi systemami wymaganymi do wymiany Profilu Kandydata na Kierowcę (dalej: PKK) i innych informacji, wg stanu wymaganego przepisami obowiązującymi na dzień 4 stycznia 2016r. 3.System w pełni funkcjonalny umożliwia realizowanie przez Zamawiającego w sposób niezakłócony zadań publicznych polegających na przeprowadzaniu egzaminów na prawo jazdy, teoretycznych i praktycznych, co wymaga posiadania przez
    Zamawiającego możliwości zintegrowania z systemem CEK oraz CEPiK, a nadto
    wszystkimi systemami wymaganymi do wymiany PKK i innych informacji, wg s
    tanu wymaganego przepisami obowiązującymi na dzień 4 stycznia 2016r., a także zapewnia przynajmniej: a) zarządzanie infrastrukturą i zasobami Zamawiającego, a
    nadto użytkownikami systemu i ich uprawnieniami; b) zarządzanie harmonogramem egzaminów, elektroniczną obsługę planu egzaminów, sporządzanie statystyk; c) obsługę zapisów kandydatów na egzamin i ich ewidencjonowanie, w sposób uwzględniający rozliczenia finansowe; d) obsługę rezerwacji egzaminów znajdujących się w harmonogramie egzaminów i dokonywania płatności elektronicznych dokonywanych przez kandydatów poprzez serwis internetowy obsługiwany przez Wykonawcę. e) funkcjonalności niezbędne do prawidłowego i nieutrudnionego działania Zamawiającego w procesach kompleksowej obsługi egzaminowania
    oraz ewidencjonowania kandydatów na kierowców. 4.Realizacja przedmiotu zamówienia będzie mieć miejsce w każdym miejscu, w którym będzie w okresie umowy wykonywana przez Zamawiającego jego działalność statutowa. 5.Dodatkowe elementy przedmiotu zamówienia: a) zapewnienie szkolenia dla pracowników
    Zamawiającego w zakresie prawidłowej obsługi narzędzi dostarczonych przez Wykonawcę. b) udzielenie licencji na oprogramowanie stanowiące element systemu teleinformatycznego. c) gwarancja jakości. d) bieżące wsparcie techniczne.
  20. ZP WORD 6/system/2015
    Zamawiający: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, Poznań
    1. Przedmiot postępowania stanowi dostawa systemu teleinformatycznego w rozumieniu przepisów ustawy o kierujących pojazdami wg stanu na dzień 4 stycznia 2016r. oraz jego wdrożenie rozumiane w szczególności jako skonfigurowanie infrastruktury technicznej i urządzeń znajdujących się w dyspozycji Zamawiającego, instalacja i konfiguracja systemu do eksploatacji, należyte zabezpieczenie przed nieautoryzowanym dostępem osób nieuprawnionych, należyte zabezpieczenie styku systemu z innymi sieciami do wymaganej ustawowo wymiany danych z ewidencjami, przeprowadzenie testów systemu oraz dokonanie migracji danych z obecnie eksploatowanego systemu zamawiającego w sposób zapewniający ciągłość procesów egzaminowania, a nadto utrzymywanie Systemu w stanie pełnej funkcjonalności w trakcie trwania umowy, w tym jego rozwój oraz bieżące dostosowywanie do zmian w obowiązujących Zamawiającego przepisach oraz do innych zmian, niż wynikające ze zmiany stanu prawnego, dotyczących Zamawiającego, a nadto do udzielania bieżącego wsparcia technicznego. 2. Podstawową wymaganą przez Zamawiającego cechą systemu jest jego zintegrowanie z systemem Centralnej Ewidencji Kierowców (dalej: CEK) oraz Centralną Ewidencją Pojazdów i Kierowców (dalej: CEPiK), a nadto wszystkimi systemami wymaganymi do wymiany Profilu Kandydata na Kierowcę (dalej: PKK) i innych informacji, wg stanu wymaganego przepisami obowiązującymi na dzień 4 stycznia 2016r. System w pełni funkcjonalny umożliwia realizowanie przez Zamawiającego w sposób niezakłócony zadań publicznych polegających na przeprowadzaniu egzaminów na prawo jazdy, teoretycznych i praktycznych, co wymaga posiadania przez Zamawiającego możliwości zintegrowania z systemem CEK oraz CEPiK, a nadto wszystkimi systemami wymaganymi do wymiany PKK i innych informacji, wg stanu wymaganego przepisami obowiązującymi na dzień 4 stycznia 2016r., a także zapewnia przynajmniej: a) zarządzanie infrastrukturą i zasobami Zamawiającego, a nadto użytkownikami systemu i ich uprawnieniami; b) zarządzanie harmonogramem egzaminów, elektroniczną obsługę planu egzaminów, sporządzanie statystyk; c) obsługę zapisów kandydatów na egzamin i ich ewidencjonowanie, w sposób uwzględniający rozliczenia finansowe; d) obsługę rezerwacji egzaminów znajdujących się w harmonogramie egzaminów i dokonywania płatności elektronicznych dokonywanych przez kandydatów poprzez serwis internetowy obsługiwany przez Wykonawcę. e) funkcjonalności niezbędne do prawidłowego i nieutrudnionego działania Zamawiającego w procesach kompleksowej obsługi egzaminowania oraz ewidencjonowania kandydatów na kierowców. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 1 do zał. nr 5 do SIWZ: Specyfikacja Techniczna. 3. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie mieć miejsce w każdym miejscu, w którym będzie w okresie umowy wykonywana przez Zamawiającego jego działalność statutowa. 4. Dodatkowe elementy przedmiotu zamówienia: a) zapewnienie szkolenia dla pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowej obsługi narzędzi dostarczonych przez Wykonawcę. b) udzielenie licencji na oprogramowanie stanowiące element systemu teleinformatycznego Termin wykonania przedmiotu zamówienia a) Całkowite wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpić winno nie później niż w dniu 4 stycznia 2016r., z wyłączeniem: okresu udzielonej licencji, która będzie realizowana przez cały okres trwania umowy, gwarancji realizowanej w okresie wynikającym z oferty złożonej przez Wykonawcę, a także czynności stałego utrzymywania przez Wykonawcę Systemu w pełnej funkcjonalności, realizowanych przez cały okres trwania umowy, z zastrzeżeniem pkt b) i c). b) Wykonawca będzie zobowiązany do uruchomienia Systemu w środowisku testowym nie później niż w terminie do dnia 3 listopada 2015r. c) Szkolenie dla pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowej obsługi narzędzi dostarczonych przez Wykonawcę winno odbyć się w uruchomionym środowisku testowym i zakończyć nie później niż w terminie do dnia 31 grudnia 2015r.
  21. Dostawa zintegrowanego systemu teleinformatycznego w rozumieniu przepisów ustawy o kierujących pojazdami wg stanu na dzień 4 stycznia 2016r. oraz jego wdrożenie
    Zamawiający: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, Piotrków Trybunalski
  22. dostawa zintegrowanego systemu teleinformatycznego w rozumieniu przepisów ustawy o kierujących pojazdami wg stanu na dzień 4 stycznia 2016r. oraz jego wdrożenie..
    Zamawiający: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, Skierniewice
  23. Dostawa systemu teleinformatycznego w rozumieniu przepisów ustawy o kierujących pojazdami wg stanu na dzień 4 stycznia 2016r. oraz jego wdrożenie
    Zamawiający: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Kaliszu, Kalisz
  24. Dostawa zintegrowanego systemu teleinformatycznego w rozumieniu przepisów ustawy o kierujących pojazdami wg stanu na dzień 4 stycznia 2016 r. oraz jego wdrożenie.
    Zamawiający: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Elblągu, Elbląg
  25. Dostawa zintegrowanego systemu teleinformatycznego w rozumieniu przepisów ustawy o kierujących pojazdami wg stanu na dzień 4 stycznia 2016r. oraz jego wdrożenie
    Zamawiający: Pomorski Ośrodek Ruchu Drogowego w Gdańsku, Gdańsk
  26. Dostawa serwerów kasetowych wraz z obudową
    Zamawiający: Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju, Warszawa
  27. Dostawa zintegrowanego systemu teleinformatycznego w rozumieniu przepisów ustawy o kierujących pojazdami wg stanu na dzień 4 stycznia 2016r. oraz jego wdrożenie
    Zamawiający: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Sieradzu, Sieradz
  28. Rozbudowa centralnego systemu backupu
    Zamawiający: Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej, Warszawa
  29. Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i sieciowego na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Sosnowcu.
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu, Sosnowiec
  30. Dostawa systemu teleinformatycznego w rozumieniu przepisów ustawy o kierujących pojazdami wg stanu na dzień 4 stycznia 2016r. oraz jego wdrożenie
    Zamawiający: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, Szczecin
  31. Dostawa systemu teleinformatycznego w rozumieniu przepisów ustawy o kierujących pojazdami wg stanu na dzień 3 stycznia 2016r. oraz jego wdrożenie.
    Zamawiający: WORD Przemyśl, Przemyśl
  32. Dostawa oraz wdrożenie systemu teleinformatycznego dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Toruniu oraz Oddziału Terenowego Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Grudziądzu.
    Zamawiający: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, Toruń
  33. Dostawa dla WORD w Rzeszowie systemu teleinformatycznego w rozumieniu przepisów ustawy o kierujących pojazdami - według stanu na dzień 4 stycznia 2016., oraz jego wdrożenie.
    Zamawiający: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Rzeszowie, Rzeszów
  34. Dostawa systemu teleinformatycznego w rozumieniu przepisów ustawy o kierujących pojazdami wg stanu na dzień 4 stycznia 2016 r. oraz jego wdrożenie
    Zamawiający: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, Krosno
  35. Rezerwacja, organizacja i koordynacja noclegów dla uczestników III Kongresu Polskiej Edukacji - zam. uzupełniające. Znak sprawy: IBE/24/D/2015
    Zamawiający: Instytut Badań Edukacyjnych, Warszawa
  36. Odnowienie wsparcia ISS IPS Proventia
    Zamawiający: Biuro Finansów Komendy Głównej Straży Granicznej, Warszawa
  37. Zakup i dostawa kompletnego rozwiązania do archiwizacji poczty elektronicznej w Banku Gospodarstwa Krajowego wraz z usługami wdrożeniowymi oraz serwisowymi
    Zamawiający: Bank Gospodarstwa Krajowego, Warszawa
  38. Rozbudowa środowiska VMware
    Zamawiający: Bank Gospodarstwa Krajowego, Warszawa
  39. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa infrastruktury sprzętowo - programowej serwerowni Urzędu Transportu Kolejowego
    Zamawiający: Urząd Transportu Kolejowego, Warszawa
  40. Usługi rozwoju funkcjonalności Systemu Szprot
    Zamawiający: Izba Celna w Poznaniu, Poznań
  41. Przedłużenie subskrypcji na oprogramowanie IBM
    Zamawiający: Główny Inspektorat Transportu Drogowego, Warszawa
  42. Wyłonienie wykonawcy w zakresie przedłużenia gwarancji technicznych na produktu firmy Juniper Network dla Działu Infrastruktury Sieciowej Uniwersytetu Jagiellońskiego. (Nr postępowania: CRZP/UJ/52/2015)
    Zamawiający: Uniwersytet Jagielloński, Kraków
  43. Zakup usługi wsparcia i konsultacji dla utrzymania środowiska CMS Tridion na okres 12 miesięcy
    Zamawiający: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, Warszawa
  44. Zakup usług wsparcia dla systemu KIS
    Zamawiający: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, Warszawa
  45. Sukcesywne świadczenie usług w zakresie kreacji, realizacji i produkcji materiałów filmowych
    Zamawiający: PL.2012+ Sp. z o. o., Warszawa
  46. Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi rozwoju dla Systemu Zarządzania Tożsamością opartego na Novell Identity Manager.
    Zamawiający: Bank Gospodarstwa Krajowego, Warszawa
  47. <br> Przedłużenie wsparcia technicznego dla posiadanego przez Zamawiającego systemu wsparcia zarządzania centralnymi systemami bezpieczeństwa (FireMon)
    Zamawiający: Najwyższa Izba Kontroli, Warszawa
  48. Wykonanie dokumentacji wykonawczej i budowa Pawilonu Polski na Wystawę Światową EXPO 2015 w Mediolanie wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego oraz rozbiórką Pawilonu
    Zamawiający: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Warszawa
  49. Wykonanie dokumentacji wykonawczej i budowa Pawilonu Polski na Wystawę Światową EXPO 2015 w Mediolanie wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego oraz rozbiórką Pawilonu
    Zamawiający: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Warszawa
  50. Wykonanie dokumentacji wykonawczej i budowa Pawilonu Polski na Wystawę Światową EXPO 2015 w Mediolanie wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego oraz rozbiórką Pawilonu
    Zamawiający: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Warszawa
  51. Zakup usługi wsparcia technicznego dla oprogramowania firmy Quest
    Zamawiający: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, Warszawa
  52. Dostawa oprogramowania serwerowego, programistycznego i użytkowego dla Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy: AEZ/S-165/2014
    Zamawiający: Warszawski Uniwersytet Medyczny, Warszawa
  53. Kompleksowa obsługa konferencji międzynarodowej Warszawski Dialog na Rzecz Demokracji 2014, znak: BDG.741.41.2014
    Zamawiający: Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Warszawa
  54. Przedłużenie subskrypcji na oprogramowanie IBM oraz zakup nowych licencji IBM Domino
    Zamawiający: Główny Inspektorat Transportu Drogowego, Warszawa
  55. wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy serwerów, sprzętu komputerowego, akcesoriów i sprzętu multimedialnego, w odniesieniu od jednej do ośmiu części zamówienia, dla WFAiIS UJ przy ul. Łojasiewicza 11w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/413/2014
    Zamawiający: Uniwersytet Jagielloński, Kraków
  56. Serwis oprogramowania VMware
    Zamawiający: Bank Gospodarstwa Krajowego, Warszawa
  57. Dostawa sprzętu komputerowego
    Zamawiający: Urząd Miasta Płocka, Płock
  58. Obsługa 22 jednodniowych szkoleń w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego
    Zamawiający: Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych, Warszawa
  59. Świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego sprzętu oraz oprogramowania dla rozwiązań firmy IBM.
    Zamawiający: Bank Gospodarstwa Krajowego, Warszawa
  60. Usługa wsparcia i pomocy technicznej w zakresie środowiska wirtualnego
    Zamawiający: Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej, Warszawa
  61. Świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego urzadzeń pamięci masowych
    Zamawiający: Resortowe Centrum Zarządzania Sieciami i Usługami Teleinformatycznymi, Warszawa
  62. Zakup pakietów suportowych dla Systemu Zarządzania Tożsamością opartego na Novell Identity Manager
    Zamawiający: Bank Gospodarstwa Krajowego, Warszawa
  63. Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Sosnowcu.
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu, Sosnowiec
  64. Sprzedaż wraz z dostawą nowych serwerów i zestawów komputerowych dla Regionalnego Centrum Informatycznego Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
    Zamawiający: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Olsztyn
  65. Zakup usługi wsparcia technicznego dla środowiska pocztowego w UKNF
    Zamawiający: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, Warszawa
  66. Zakup usługi wsparcia i konsultacji dla utrzymania środowiska CMS Tridion na okres 12 miesięcy.
    Zamawiający: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, Warszawa
  67. Świadczenie usług serwisowych dla systemu KiS
    Zamawiający: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, Warszawa
  68. Koncepcja oraz opracowanie wymagań i dokumentacji do wdrożenia elektronicznego systemu obiegu i archiwizacji dokumentów w Przedsiębiorstwie Państwowym Porty Lotnicze.
    Zamawiający: Przedsiębiorstwo Państwowe "Porty Lotnicze", Warszawa
  69. Przedmiotem zamówienia jest zakup licencji IBM oraz wsparcia technicznego dla oprogramowania IBM
    Zamawiający: Ministerstwo Skarbu Państwa, Warszawa
  70. Zakup sprzętu oraz osprzętu z branży IT
    Zamawiający: Urząd Transportu Kolejowego, Warszawa
  71. Aktualizacja serwisu edukacyjno - informacyjnego (mini-site) na temat rozliczeń podatkowych w ramach umowy uzupełniającej na wykonanie i wdrożenie Witryny Proklienckiej i BIP+
    Zamawiający: Ministerstwo Finansów, Departament Finansów Resortu, FR4, Warszawa
  72. zakup drukarek wielofunkcyjnych
    Zamawiający: Ministerstwo Finansów, Departament Finansów Resortu, FR4, Warszawa
  73. Wynajem wraz z transportem, montażem i instalacją elementów infrastruktury AV dla biur przygotowywanych na potrzeby delegacji uczestniczących w 19 Sesji Konferencji Stron Konwencji Klimatycznej ONZ ( UNFCCC COP19) na Stadionie Narodowym w Warszawie
    Zamawiający: PL.2012+ Sp. z o. o., Warszawa
  74. Wynajem mebli biurowo - konferencyjnych w celu przygoowania pomieszczeń wykorzystywanych na potrzeby 19 Sesji Konferencji Stron Konwencji Klimatycznej (ONFCCC COP 19) na Stadionie Narodowym w Warszawie przez uczestniczące delegacje
    Zamawiający: PL.2012+ Sp. z o. o., Warszawa
  75. Wynajem wraz z transportem, montażem i instalacją elementów infrastruktury AV dla biur przygotowywanych na potrzeby delegacji uczestniczących w 19 Sesji Konferencji Stron Konwencji Klimatycznej ONZ ( UNFCCC COP19) na Stadionie Narodowym w Warszawie
    Zamawiający: PL.2012+ Sp. z o. o., Warszawa
  76. Wynajem mebli biurowo - konferencyjnych w celu przygoowania pomieszczeń wykorzystywanych na potrzeby 19 Sesji Konferencji Stron Konwencji Klimatycznej (ONFCCC COP 19) na Stadionie Narodowym w Warszawie przez uczestniczące delegacje
    Zamawiający: PL.2012+ Sp. z o. o., Warszawa
  77. Wynajem wraz z transportem, montażem i instalacją elementów infrastruktury AV dla biur przygotowywanych na potrzeby delegacji uczestniczących w 19 Sesji Konferencji Stron Konwencji Klimatycznej ONZ ( UNFCCC COP19) na Stadionie Narodowym w Warszawie
    Zamawiający: PL.2012+ Sp. z o. o., Warszawa
  78. Wsparcie techniczne dla licencji firmy Quest
    Zamawiający: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, Warszawa
  79. Zakup, przedłużenie oraz rozbudowę oprogramowania IBM Lotus Domino wraz z wdrożeniem.
    Zamawiający: Główny Inspektorat Transportu Drogowego, Warszawa
  80. Rozszerzenie licencji VMware vSphere 5 Enterprise do wersji VMware vSphere Enterprise Plus oraz przedłużenie subskrypcji i wsparcia VMware Basic Support
    Zamawiający: Miasto Stołeczne Warszawa, Warszawa
  81. Dostawa licencji oprogramowania poczty elektronicznej oraz zakup praw do korzystania z usługi software maintenance (Software Maintenance Renewal) dla oprogramowania poczty elektronicznej będącego w posiadaniu Zamawiającego
    Zamawiający: Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Warszawa
  82. Serwis oprogramowania VMware
    Zamawiający: Bank Gospodarstwa Krajowego, Warszawa
  83. Dostawa i wdrożenie systemu helpdesk
    Zamawiający: Narodowy Fundusz Zdrowia Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki w Olsztynie, Olsztyn
  84. Odnowienie oraz rozszerzenie subskrypcji dla systemu Red Hat Enterprise Linux
    Zamawiający: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, Warszawa
  85. Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby informatyki Powiatowego Urzędu Pracy w Sosnowcu.
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu, Sosnowiec
  86. Rozbudowa istniejącego w Urzędzie Komunikacji Elektronicznej systemu zapór sieciowych Check Point
    Zamawiający: Urząd Komunikacji Elektronicznej, Warszawa
  87. Usługa zaprojektowania, wykonania, montażu oraz demontażu zabudowy stoiska targowego o powierzchni 45 m2 wraz z jego wyposażeniem oraz kompleksową obsługą a także zapewnienie udziału 40 osobom wstępu na imprezę Grow UP Start UP, która odbędzie się w dniach 19-20 czerwca 2013 r. w Centralnym Ośrodku Sportu Hala Widowiskowo- Sportowa TORWAR
    Zamawiający: Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych, Warszawa
  88. Świadczenie usług serwisowych dla systemu KiS oraz przygotowanie, wdrożenie oraz roczne wsparcie mechanizmu integracji systemów KiS i Portal
    Zamawiający: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, Warszawa
  89. Dostawa oprogramowania IBM
    Zamawiający: Kancelaria Sejmu RP, Warszawa
  90. Usługi wsparcia technicznego dla środowiska pocztowego w UKNF
    Zamawiający: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, Warszawa
  91. Wykonanie i uruchomienie serwisu edukacyjno - informacyjnego (mini-site) na temat rozliczeń podatkowych w ramach umowy uzupełniającej na wykonanie i wdrożenie Witryny Proklienckiej i BIP+
    Zamawiający: Ministerstwo Finansów, Departament Finansów Resortu, FR4, Warszawa
  92. świadczenie usługi wsparcia technicznego VMware na potrzeby Ministerstwa Skarbu Państwa.
    Zamawiający: Ministerstwo Skarbu Państwa, Warszawa
  93. Zakup systemu uwierzytelniania użytkowników w oparciu o kartę mikroprocesorową
    Zamawiający: Lubelski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, Lublin
  94. Dostawa 925 wznowień (licencji) do oprogramowania antywirusowego Trend Micro
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej, Poznań
  95. Wykupienie usługi aktualizacji oprogramowania dla urządzeń ochrony systemu teleinformatycznego Urzędu Komunikacji Elektronicznej na okres 12 miesięcy, w podziale na 2 zadania: Zadanie numer 1 - Panda Gate Defender; Zadanie numer 2 - CheckPoint Total Security
    Zamawiający: Urząd Komunikacji Elektronicznej, Warszawa
  96. Asysta techniczna dla licencji firmy Quest
    Zamawiający: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, Warszawa
  97. Rozwój i utrzymanie centralnego systemu backupu i archiwizacji
    Zamawiający: Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Warszawa
  98. Usługi rozszerzonego wsparcia technicznego dla produktów firmy Unisys
    Zamawiający: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, Warszawa
  99. Dostawa oprogramowania do wirtualizacji infrastruktury serwerowej
    Zamawiający: Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji, Warszawa
  100. Wykonywanie usług informatycznych w formie 12-miesięcznej asysty technicznej (maintenance) dla systemów IBM/VMware
    Zamawiający: Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Warszawa
  101. Zakup licencji aplikacyjnych SDL Tridion DRC Site License wraz ze standardowym 12 miesięcznym wsparciem producenta
    Zamawiający: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, Warszawa

Inne osoby dla Albera (5 osób):