Kogo reprezentuje osoba

Babik Elżbieta Katarzyna

w KRS

Elżbieta Katarzyna Babik

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Elżbieta
Drugie imię:Katarzyna
Nazwisko:Babik
Płeć:Kobieta
Rok urodzenia:1974 r., wiek 43 lata
Miejscowości:Strzelce Opolskie (Opolskie)
Przetargi:10 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Adamczyk Gabriela Elżbieta, Adamska Patrycja Ilona, Adler Sabina, Barska Maria Krystyna, Bedrunka Hubert Wincenty, Bojdunik Janina, Bojer Anna, Bretsznajder Anna, Broncel Agnieszka, Cisowski Paweł Stefan, Czyżewska Jadwiga Janina, Drzymała Joachim, Dudrak Elżbieta Maria, Fandrych Edyta Ewa, Firlej Bogusława Ewa, Foltyn Ewelina Dorota, Gaida Małgorzata Karina, Garbacz Józef, Glik Ewa Agnieszka, Grabolus Marcelina Jadwiga, Greitzke Piotr, Gruszka Łącznie Z, Grzesista Jolanta Jadwiga, Jaksa Irena, Jakubiak Monika Barbara, Janiszewska Chaj Agnieszka Izabela, Jarosz Jerzy Jan, Jochem Anna Maria, Jochem Ilona, Kaczmarczyk Barbara, Kaczmarczyk Beata Barbara, Klimasara Aldona, Kokot Joanna, Kolender Mariola, Korol Sylwana, Kozioł Dorota Agnieszka, Kołodziej Agnieszka Maria, Krasowska Magdalena Alicja, Krysowaty Władysław Eugeniusz, Kukuczka Ewelina Anna, Kura Gabriela Anita, Kurzał Renata, Larysz Danuta Maria, Machalska Iwona Danuta, Malik Monika Agata, Marek Teresa, Matuszek Monika, Muszkiet Beata Elżbieta, Nowak Joanna Agnieszka, Nowakowski Wiktor, Plachetka Małgorzata Jolanta, Polok Joanna Jadwiga, Przybyłek Daniel, Pyclik Władysław, Pytel Roman, Płatkowska Elżbieta Teresa, Rogucka Maria, Ryncarz Sybilla Anna, Simon Barbara, Sitnik Andrzej Leszek, Skorupa Marianna Jadwiga, Śnichowska Beata Katarzyna, Soćko Katarzyna Iwona, Sordon Anna Zofia, Sordoń Zofia, Sosulska Małgorzata Joanna, Sówka Zygmunt, Stopyra Justyna Anna, Swaczyna Monika Maria, Świerk Mariola Joanna, Szendzielorz Tobiasz, Szeremeta Katarzyna Elżbieta, Szlachta Maria, Trzepizur Gizela Anna, Twardawski Krystyna Maria, Tylkowska Ewa Maria, Waloszek Gabriela Maria, Weintritt Kornelia Katarzyna, Wenszka Irena Barbara, Werner Karina Maria, Wieszołek Ewelina Teresa, Wittek Beata Dorota, Wójcik Natalia, Wysocka Lidia, Wyszyńska Barbara Józefa, Zając Lucyna, Zmuda Bernadeta Urszula, Łączyk Ryszard

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łupak Franciszek

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Bank Spółdzielczy W Leśnicy, Strzelce Opolskie − KRS 0000067776
  2. Beskidzki Spółdzielczy Związek Rewizyjny, Kęty − KRS 0000218149
  3. Fundacja Sanktuarium Góry Świętej Anny, Góra Świętej Anny − KRS 0000017527
  4. Gminne Zrzeszenie Ludowe Zespoły Sportowe W Leśnicy, Leśnica − KRS 0000059334
  5. Gminny Związek Rolników, Kółek i Organizacji Rolniczych W Głuchołazach, Głuchołazy − KRS 0000098671
  6. Handlowo-usługowa Spółdzielnia Osób Prawnych Samopomoc Chłopska W Warszawie, Warszawa − KRS 0000275133
  7. Mach Management - Sp. J. Adam Machalski, Iwona Machalska, Opole − KRS 0000273182
  8. Nyskie Księstwo Jezior i Gór, Nysa − KRS 0000262940
  9. Ochotnicza Straż Pożarna, Markowice − KRS 0000038963
  10. Ochotnicza Straż Pożarna, Izbicko − KRS 0000026010
  11. Ochotnicza Straż Pożarna W Krośnicy, Krośnica − KRS 0000032858
  12. Ochotnicza Straż Pożarna W Łaziskach, Łaziska − KRS 0000296784
  13. Opolski Związek Rolników i Organizacji Społecznych W Opolu, Opole − KRS 0000067302
  14. Przedsiębiorstwo Robót Górniczych Kupryt Ii Sp. Z O.O., Polkowice − KRS 0000422130
  15. Rolnicza Spółdzielnia Produkcyjna, Leśnica − KRS 0000144244
  16. Rr Team Diagnostic Service Sp. J., Otmice − KRS 0000522159
  17. Samodzielny Publiczny Zakład Opiekuńczo-leczniczy Im. Królowej Karoli, Dobrodzień − KRS 0000137107
  18. Spółdzielnia Handlowo-usługowa Rolnik W Głuchołazach, Nowy Świętów − KRS 0000048451
  19. Stowarzyszenie Na Rzecz Odnowy i Rozwoju Wsi Sami Sobie i Miłośników Sztuki Kulinarnej i Regionalnych Przysmaków, Wilamowice Nyskie − KRS 0000281425
  20. Stowarzyszenie Przyjaciół Tańca Współczesnego, Ozimek − KRS 0000239084
  21. Towarzystwo Dobroczynne Niemców Na Śląsku, Opole − KRS 0000131551
  22. Towarzystwo Społeczno-kulturalne Niemców Na Śląsku Opolskim, Opole − KRS 0000017757
  23. Wzorbud Sp. Z O.O., Ligota Dobrodzieńska − KRS 0000463980

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Bank Polskiej Spółdzielczości S.A., Warszawa − KRS 0000069229
  2. Centrum Technologii Bankowości Spółdzielczej Ctbs S.A., Warszawa − KRS 0000245553
  3. Dom Współpracy Polsko-niemieckiej, Gliwice − KRS 0000001456
  4. Firma Handlowa Cemstal Sp. Z O.O., Polkowice − KRS 0000207058
  5. Głuchołaskie Komunalne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. Z O.O., Głuchołazy − KRS 0000174418
  6. Opolskie Forum Organizacji Socjalnych, Opole − KRS 0000153864
  7. Przedsiębiorstwo Budowy Kopalń Micon S.A., Trzebcz − KRS 0000070165
  8. Przedsiębiorstwo Robót Górniczych Kupryt Sp. Z O.O., Polkowice − KRS 0000213943
  9. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Cemat Sp. Z O.O., Dukla − KRS 0000139046
  10. Wzorekbud Sp. Z O.O., Ligota Dobrodzieńska − KRS 0000317899
  11. Zakłady Piwowarskie Głubczyce S.A., Głubczyce − KRS 0000031608

Powiązane przetargi (10 szt.):
  1. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 8.092.845zł
    Zamawiający: Powiat Prudnicki, Prudnik
    Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 8.092.845zł. zgodnie z uchwałą Rady Powiatu w Prudniku Nr XXXII/215/2017 z dnia 24 lutego 2017r. oraz zmieniającą uchwałą Rady Powiatu w Prudniku Nr XXXV/232/2017 z dnia 26 maja 2017r.

    1) Podstawowe dane o kredycie:
    a) Rodzaj transakcji : udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego,
    b) Kwota i waluta kredytu : 8.092.845 - PLN, uruchamiana według dyspozycji kredytobiorcy w okresie od dnia podpisania umowy do 30.12.2017r.
    W celu obliczenia wartości zamówienia, na potrzeby porównania ofert przyjmuje się następujące terminy uruchomienia kredytu:
    - 30 sierpnia 3.000.000zł.
    - 30 października 3.000.000zł.
    - 30 listopada 2.092.845zł.
    Rzeczywisty termin uruchomienia kredytu może ulec zmianie.
    2) Okres kredytowania: do 31.12.2026 r.
    3) Spłata kredytu nastąpi z dochodów powiatu uzyskanych ze środków europejskich,
    udziału w podatku dochodowym od osób fizycznych oraz z subwencji ogólnej z
    budżetu państwa , w sposób następujący:
    a) w 2018r. w kwocie 3.895.227zł. z dochodów środków europejskich, w miarę
    wpływu ich na dochody powiatu.
    Na potrzeby porównania ofert przyjmuje się następujące terminy spłaty:
    - 1.900.000,00zł płatne 31.03.2018r.
    - 1.995.227,00zł płatne 30.06.2018r.

    b) w 2018r. w kwocie 544.790zł. rocznie ( 11 rat po 45.400zł., 12 rata – 45.390zł.)
    c) w latach 2019 do 2021 w kwocie 509.804zł. rocznie ( 11 rat po 42.485zł., 12 rata
    42.469zł.)
    d) w latach 2022 do 2025 w kwocie 424.602zł. rocznie ( 11 rat po 35.385zł., 12 rata
    35.367zł.)
    e) w 2026r. w kwocie 425.008zł. rocznie ( 11 rat po 35.420zł., 12 rata 35.388zł.)

    - płatne ostatniego dnia kalendarzowego danego miesiąca.

    Terminy spłaty odsetek : spłata odsetek będzie się odbywać w okresach
    miesięcznych, począwszy od stycznia 2018r. do grudnia 2026 r. w terminie 14 dni od
    dnia otrzymania przez Zamawiającego zawiadomienia o ich wysokości. Odsetki
    naliczane będą od aktualnego zadłużenia na rachunku kredytowym na koniec danego
    miesiąca.
    Dla porównywalności ofert przyjmuje się WIBOR 1M 1,66% w stosunku rocznym.

    4) Oprocentowanie kredytu : kredyt jest oprocentowany wg zmiennej stopy
    procentowej obowiązującej w okresach za który odsetki są naliczane.

    5) Opis sposobu obliczenia oprocentowania: oprocentowanie kredytu ustala się na
    stawce bazowej WIBOR 1M powiększone o marżę banku w wysokości ……. % w
    stosunku rocznym. ( WIBOR 1M jest to stopa procentowa, po jakiej banki są skłonne
    udzielić pożyczek innym bankom, liczony jako średnia arytmetyczna ze wszystkich
    notowań z poprzedniego miesiąca kalendarzowego, liczony za okres od 1-go do
    ostatniego dnia każdego miesiąca). Oprocentowanie ulega zmianie każdego 1-go dnia
    miesiąca kalendarzowego w okresie kredytowania według stawki WIBOR 1 M za
    poprzedni miesiąc kalendarzowy. Wskazana w ofercie marża banku jest obowiązująca
    przez cały okres kredytowania.

    6) Do wyliczenia oprocentowania kredytu w Ofercie należy przyjąć stawkę bazową
    WIBOR 1M w wysokości 1,66% oraz spłaty rat kapitału w sposób określony w pkt 3.
    W przypadku wcześniejszej spłaty części kapitału lub całości, odsetki będą naliczone
    od faktycznego zadłużenia.

    7) Sposób zabezpieczenia kredytu : weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową
    określającą warunki jego wypełnienia.

    8) Planowany okres zawarcia umowy kredytowej: w terminie związania ofertą.
    9) Uruchomienie kredytu: następować będzie wg odrębnych dyspozycji kredytobiorcy
    w terminie od dnia podpisania umowy do 30 grudnia 2017 r.

    10) Odsetki od kredytu nie podlegają kapitalizacji.
    11) Wykonawca nie będzie pobierać żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu
    udzielenia i obsługi kredytu poza wymienionymi w siwz i przedstawionymi w ofercie.

  2. Udzielenie Gminie Izbicko kredytu długoterminowego w wysokości 700 000 zł na sfinansowanie zadań inwestycyjnych przewidzianych do realizacji w 2016r.
    Zamawiający: Gmina Izbicko, Izbicko
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Izbicko kredytu długoterminowego w wysokości 700 000 zł (słownie: siedemset tysięcy złotych) na sfinansowanie zadań inwestycyjnych przewidzianych do realizacji w 2016r. m.in.:
    1) Udziały w spółce międzygminnej WIK Opole – kwota 450 000 zł
    2) Termomodernizacja budynku gimnazjum i PSP w Izbicku – kwota 20 000 zł
    3) Remont obiektu mostowego w ciągu ul. Waryńskiego w Boryczy na rzece Jemielnica – kwota 180 000 zł 4) Dotacja dla Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich – kwota 50 000 zł

    Kredyt o którym mowa wyżej spłacony będzie w latach 2018,2020-2023 w ratach kwartalnych, odsetki natomiast miesięcznie od 2016 do 2023 roku.
    Źródłem spłaty kredytu wraz z należnym odsetkami będą dochody własne Gminy Izbicko zabezpieczone z podatku rolnego i podatku od nieruchomości.
    Zabezpieczeniem wykonania warunków umowy kredytu ze strony Gminy będzie weksel własny „in blanco” z deklaracją wekslową.
    Dostępność kredytu w kwocie 700 000 zł do dn.21.11.2016r.
    1) Spłaty kredytu;
    31.03.2018r. – 10 000,00
    2019r. –
    31.03.2020r. – 12 500,00
    30.06.2020r. – 12 500,00
    30.09.2020r. - 12 500,00
    20.12.2020r. – 12 500,00

    31.03.2021r. – 50 000,00
    30.06.2021r. – 50 000,00
    30.09.2021r. – 50 000,00
    20.12.2021r. – 50 000,00

    31.03.2022r. – 50 000,00
    30.06.2022r. – 50 000,00
    30.09.2022r. – 50 000,00
    20.12.2022r. – 50 000,00

    31.03.2023r. – 60 000,00
    30.06 2023r. – 60 000,00
    30.09.2023r. – 60 000,00
    20.12.2023r. – 60 000,00

    2) Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy do 20.12.2023r.
    3) Okres karencji w spłacie kredytu obejmuje okres od dnia podpisania umowy do 31.03.2018r.
    4) Odsetki od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu naliczane będą w okresach miesięcznych i płatne do 10 następnego miesiąca począwszy od grudnia 2016r.
    5) Oprocentowanie kredytu według stopy WIBOR 1M z ostatniego dnia miesiąca + stała marża banku ( marża banku może być również ujemna) w okresie obowiązywania umowy. 6) Zamawiający nie przewiduje dodatkowych opłat z tytułu udzielania kredytu oraz za ewentualne sporządzenie aneksów. 7) Jako zabezpieczenie kredytu ustala się weksel „in blanco” wraz z deklaracją wekslową. 8) Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat. 9) W przypadku spłaty części kapitału lub całości odsetki będą naliczane od faktycznego zadłużenia.
    10) Poza kwotami określonymi w ofercie Bank nie pobiera żadnych innych opłat.
    11) W przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, strony dopuszczają możliwość przedłużenia terminu spłaty kredytu o czas oznaczony. Powyższa zmiana wymaga formy pisemnej i może być dokonana jedynie przed upływem okresu kredytowania określonego w umowie. Z tytułu przedłużenia terminu spłaty kredytu oprocentowanie będzie naliczone na zasadach zaproponowanych w ofercie. Z tytułu przesunięcia terminu spłaty wykonawca nie będzie pobierał żadnych opłat i prowizji.
  3. Kompleksowa obsługa bankowa budżetu gminy Strzelce Opolskie
    Zamawiający: Gmina Strzelce Opolskie, Strzelce Opolskie
    Zamówienie polegać będzie na prowadzeniu przez okres czterech lat kompleksowej obsługi bankowej budżetu gminy wraz z zapewnieniem możliwości korzystania z krótkoterminowego kredytu oraz przyjmowaniem wolnych środków na lokaty krótkoterminowe. Zakres zamówienia obejmuje prowadzenie kompleksowej obsługi bankowej budżetu Gminy, w szczególności Urzędu Miejskiego, Gminnego Zarządu Oświaty i Wychowania, Gminnego Zarządu Mienia Komunalnego, Ośrodka Pomocy Społecznej, Środowiskowego Domu Samopomocy.
  4. Czynności bankowe związane z obsługą bankową budżetu Gminy Głuchołazy i jej jednostek organizacyjnych: Ośrodka Pomocy Społecznej w Głuchołazach (OPS), Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Głuchołazach (GOSiR) oraz Żłobka Miejskiego w Głuchołazach.
    Zamawiający: Gmina Głuchołazy, Głuchołazy
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

    a) otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych,
    b) dokonywanie przelewów bankowych (w formie elektronicznej i papierowej) - Zamawiający informuje, iż przewiduje korzystanie z przelewu w formie papierowej incydentalnie w razie wystąpienie nieprzewidzianych okoliczności związanych z niemożliwością wykonania przelewu w formie elektronicznej,
    c) przyjmowanie wpłat gotówkowych - Zamawiający wymaga aby wpłaty przyjmowane były w formie zamkniętej, Zamawiający dopuszcza dokonywanie wpłat w formie otwartej w razie wystąpienie nieprzewidzianych okoliczności,
    d) dokonywanie wypłat gotówkowych - Zamawiający wymaga aby wypłaty realizowane były z pominięciem tradycyjnych papierowych zleceń wypłaty przygotowywanych przez Zamawiającego, Zamawiający dopuszcza dokonywanie wypłat z zastosowaniem tradycyjnych papierowych dyspozycji pobrania gotówki w razie wystąpienie nieprzewidzianych okoliczności,
    e) udzielanie kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym budżetu gminy w trakcie roku budżetowego,
    f) zapewnienie obsługi bezgotówkowej w kasach Zamawiającego - Zamawiający informuje, iż wymagać będzie instalacji dwóch terminali do obsługi płatności bezgotówkowych, jeden wykorzystywany stale w kasie Urzędu Miejskiego i drugi wykorzystywany sezonowo na basenie miejskim oraz lodowisku miejskim a także w razie konieczności w innych lokalizacjach, Zamawiający dopuszcza w tym zakresie udział podwykonawcy w zakresie montażu i serwisu, Zamawiający informuje, iż w co najmniej w jednej lokalizacji nie ma dostępu do sieci internetowej,
    g) udostępnienie dokonywania księgowania przelewów przychodzących na indywidulane konta księgowe - tzw. Elektroniczną Identyfikację Należności,
    h) lokowanie wolnych środków na lokatach terminowych oraz lokatach typu Overnight - Zamawiający nie jest w stanie oszacować poziomu środków jakie zamierza lokować,
    i) zapewnienie obsługi bankowej za pomocą programów do elektronicznej obsługi rachunków (usługa HOME BANKING) dla każdej jednostki objętej przetargiem.

    2. Liczba rachunków niezbędnych do prowadzenia obsługi bankowej: a) Gmina Głuchołazy - do 30, szt., z tego: - jeden rachunek podstawowy (bieżący) budżetu Gminy - dwadzieścia dziewięć rachunków pomocniczych, b) Ośrodek Pomocy Społecznej w Głuchołazach - do 5 szt., z tego: - jeden rachunek podstawowy OPS-u - cztery rachunki pomocnicze c) Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji w Głuchołazach - do 3 szt. z tego: - jeden rachunek podstawowy GOSiR-u - dwa rachunki pomocnicze d) Żłobek Miejski w Głuchołazach - do 2 szt., z tego : - jeden rachunek podstawowy Żłobka Miejskiego - jeden rachunek pomocniczy 3. Umowy na prowadzenie rachunków bankowych zawierane będą odrębnie przez Gminę Głuchołazy, Ośrodek Pomocy Społecznej w Głuchołazach, Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji w Głuchołazach i Żłobek Miejski w Głuchołazach. 4. Ze względu na codzienną gotówkową obsługę Zamawiającego w przetargu mogą uczestniczyć wyłącznie Banki posiadające oddział w Głuchołazach 5. Bank prowadzący obsługę bankową - zobowiązany jest do udzielenia na Wniosek Gminy Głuchołazy kredytu w rachunku bieżącym na następujących warunkach: a) kredyt ma charakter odnawialny, b) kwota kredytu - do 5.000.000 zł, jednak nie więcej niż kwota zapisana w uchwale budżetowej na rok w którym obowiązywać będzie umowa kredytowa, c) kredyt zostanie udzielony na podstawie umowy kredytowej, d) zabezpieczenie kredytu - weksel in blanko wraz z deklaracją wekslową, e) wszelkie dokumenty związane z obsługą bankową w tym dokumenty kredytowe zostaną podpisane przez Burmistrza Głuchołaz i opatrzone kontrasygnatą Skarbnika, f) kredyt w rachunku bieżącym będzie uruchamiany w każdym roku budżetowym na wniosek Gminy Głuchołazy na podstawie upoważnienia zawartego w budżecie gminy na dany rok budżetowy. Termin spłaty kredytu do 31 grudnia każdego roku obowiązywania umowy. g) w 2016 roku umowa kredytu zostanie podpisana w dniu podpisania umów na prowadzenie rachunków bankowych, h) w ostatnim roku trwania umowy o obsługę bankową umowa kredytowa zawarta będzie na okres nie dłuższy niż okres obowiązywania umowy o obsługę bankową, i) stały dostęp do kredytu w rachunku bieżącym w okresie obowiązywania umowy kredytu bez konieczności składania dodatkowego wniosku, j) Gmina Głuchołazy nie przewiduje ponoszenia innych kosztów kredytu poza jego oprocentowaniem, k) oprocentowanie kredytów w rachunku bieżącym będzie zmienne oparte o stawkę WIBOR 1M powiększoną o stałą marżę Banku (marża banku stała w okresie obowiązywania umowy na obsługę bankową gminy). Ustala się miesięczny okres odsetkowy. Pierwszy dzień każdego miesiąca jest dniem zmiany oprocentowania kredytu na dany miesiąc. Stawkę WIBOR 1M na dany okres odsetkowy ustala się na zasadach przyjętych przez bank składający ofertę na obsługę budżetu Gminy. W umowie kredytu zostanie określony dzień roboczy, z którego będzie pochodzić stawka WIBOR 1M do wyliczenia oprocentowania kredytu. l) odsetki od kredytu naliczane są od kwoty wykorzystanego kredytu. m) każdorazowo przed zawarciem umowy o kredyt w rachunku bieżącym Zamawiający określi wysokość kredytu jaka winna zostać zapisana w zawieranej umowie kredytowej, z zastrzeżeniem, iż kwota kredytu nie może przekroczyć wartości zapisanej w Uchwale budżetowej obowiązującej w danym roku budżetowym, n) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości kredytu w rachunku bieżącym w trakcie roku budżetowego na zasadzie aneksu do zawartej umowy kredytowej, z zastrzeżeniem, iż kwota kredytu nie może przekroczyć wartości zapisanej w Uchwale budżetowej obowiązującej w danym roku budżetowym. 6. Przelewy zewnętrze realizowane przez Bank zarówno w formie elektronicznej będą typu ELIXIR. 7. Dostęp do bieżących wpływów zasilających rachunek bankowy bez opłat i prowizji bankowych (wypłaty i przelewy ze środków, które wpłynęły na rachunek w danym dniu). 8. Lokowanie wolnych środków - Bank prowadzący obsługę stworzy możliwość lokowania wolnych środków znajdujących się na rachunkach bankowych, w postaci lokat terminowych, lokat typu Overnight. Szczegółowe warunki lokowania środków zostaną ustalone z bankiem z którym zostanie podpisana umowa na obsługę bankową. 9. Bank prowadzący obsługę zobowiązany jest zapewnić obsługę gotówkową Zamawiającego: a) podjęcia gotówki z rachunków bankowych - 2 razy w tygodniu - (wtorek i czwartek) - w godz. od 9.30 do 11.00. b) wpłaty gotówki na rachunki bankowe - codziennie w godz. od 11.00 do 16.00. Zamawiający dopuszcza możliwość sporadycznego zwiększenia w tygodniu krotności podjęcia gotówki z banku (w szczególnie uzasadnionych przypadkach) 10. Bank prowadzący obsługę bankową zobowiązany jest do bezpłatnego dostarczenia programów do elektronicznej obsługi rachunków (usługa HOME BANKING) dla Gminy Głuchołazy oraz każdej jednostki objętej przetargiem. Bank zobowiązany jest do bezpłatnego zainstalowania oprogramowania, bezpłatnego szkolenia pracowników wskazanych przez Zamawiającego. Oprogramowanie do elektronicznej obsługi rachunków powinno zostać uruchomione w ciągu 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy..
  5. Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Strzeleckiego
    Zamawiający: Powiat Strzelecki, Strzelce Opolskie
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bankowej obsługi budżetu Powiatu Strzeleckiego w okresie 01.01.2016 r. ÷ 31.12.2018 r. obejmującej: 1. Otwarcie, prowadzenie i zamykanie rachunków bankowych w zależności od potrzeb Zamawiającego: a) rachunku bieżącego budżetu Powiatu Strzeleckiego, b) rachunków bankowych jednostki Starostwo Powiatowe w Strzelcach Opolskich, c )rachunków bankowych nw. jednostek organizacyjnych Powiatu Strzeleckiego: o Zespół Szkół Ogólnokształcących w Strzelcach Opolskich, o Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Opolskich, o Dom Pomocy Społecznej w Strzelcach Opolskich z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy, o Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Strzelcach Opolskich, o Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Strzelcach Opolskich, o Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelcach Opolskich, o Zespół Szkół Specjalnych przy DPS w Kadłubie, d) rachunków bankowych nw. jednostek organizacyjnych Powiatu Strzeleckiego sukcesywnie wraz z wygaszeniem umów obecnie obowiązujących (max termin otwarcia rachunków do dnia 31 marca 2016 r.): o Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Zawadzkiem, o Zespół Szkół Specjalnych przy DPS w Zawadzkiem, o Zespół Placówek Oświatowych w Leśnicy, o Szkolne Schronisko Młodzieżowe w Górze Świętej Anny. 2. Możliwość złożenia dyspozycji stałego otwierania lokat typu: - overnight (bez limitów), - weekendowe (bez limitów). Oprocentowanie lokat typu overnight oraz weekend liczone będzie w odniesieniu do wskaźnika WIBID O/N jako średnia arytmetyczna stóp, po jakich Banki przyjmują depozyty typu overnight i weekend ustalona na godz. 11:00 w dniu uruchomienia lokaty x współczynnik Banku. 3. Nieodpłatne zakładanie dodatkowych rachunków dla wskazanych przez Zamawiającego operacji bankowych. 4. Nieodpłatne potwierdzanie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych. 5. Realizację transakcji poprzez system bankowości elektronicznej w ramach którego posiadacz rachunku będzie miał w szczególności zapewnione; a. aktywację i całodobowe korzystanie z systemu bankowości elektronicznej bez opłat, b. autoryzację transakcji przez uprawnione osoby, c. generowanie wyciągów bankowych wraz z załącznikami, drukowanie potwierdzeń przelewów, d. możliwość konfigurowania uprawnień do rachunków i konkretnych operacji dla poszczególnych użytkowników, e. informowanie bieżące o wszystkich istotnych sprawach związanych z systemem (np. awarie, aktualizacje, przelewy odrzucone przez Bank), f. bezpłatne przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi systemu, g. w sytuacjach, gdy nie będzie możliwe dokonanie przelewu elektronicznie, możliwość złożenia przelewów w formie dyspozycji pisemnej bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat, niezależnie od ilości przelewów, h. umożliwianie upoważnionemu przez Zamawiającego pracownikowi wglądu do sald rachunków bankowych jednostek organizacyjnych podlegających Powiatowi. 6. Terminową realizację poleceń przelewów wewnętrznych we wszystkie dni robocze. 7. Realizację poleceń przelewów do innych banków w systemie ELIXIR lub SORBNET 8. Przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat gotówkowych - realizacja czeków. 9. Wykonywanie czynności bankowych w oddziale/placówce Wykonawcy położonej na dzień ogłoszenia o przetargu w odległości max 1000 m od siedziby Zamawiającego. W przypadku nie posiadania przez Wykonawcę na dzień ogłoszenia o przetargu oddziału/placówki położonej w odległości max 1000 m od siedziby Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do codziennego: - odbioru w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku z punktu kasowego mieszczącego się w siedzibie Zamawiającego wpływów gotówki na następujących warunkach: - w poniedziałki w godz. od 15:00 ÷15:30, - w pozostałe dni w godz. od 14:30 ÷15:00, - przekazywanie do siedziby Zamawiającego wyciągów bankowych w następnym dniu roboczym do godz. 1500 (dotyczy wyłącznie wyciągów bankowych, których nie można wydrukować z systemu w siedzibie Zamawiającego), - obsługę czeków obejmującą: kompensatę kwoty wypłaty wymienionej w czeku z przekazywanymi wpłatami, ewentualne dostarczenie gotówki do siedziby Zamawiającego w przypadku braku możliwości kompensaty wpłaty z wypłatą, - dostarczanie czeków gotówkowych do siedziby Zamawiającego. 10. Możliwość udzielenia, w miarę potrzeb, w rachunku bieżącym budżetu Powiatu odnawialnego kredytu krótkoterminowego bez kosztów, prowizji i opłat jednorazowyh do wysokości określonej w każdym roku przez Radę Powiatu w uchwale budżetowej (w projekcie budżetu Powiatu Strzeleckiego na rok 2016 jest to kwota do 3 000 000 zł). Zamawiający przeznaczy kredyt na pokrycie przejściowego deficytu w trakcie roku budżetowego, a jego spłata następować będzie codziennie z dochodów wpływających na ten rachunek. Jedynym kosztem kredytu będą odsetki od faktycznie wykorzystanej jego kwoty - oprocentowanie wg stawki WIBOR 1M powiększone o marżę Wykonawcy NIE WYŻSZĄ NIŻ 1%. Szczegółowe warunki kredytu określi odrębna umowa, przy czym: zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową, dopuszcza się również jako zabezpieczenie - oświadczenie o poddaniu się egzekucji. Oprocentowanie kredytu ustalone będzie na podstawie stawki bazowej WIBOR 1M wyliczonej jako średnia arytmetyczna z notowań miesiąca poprzedzającego miesiąc za który naliczone są odsetki skorygowane o marżę Banku. Spłata kredytu nastąpi najpóźniej do 31 grudnia danego roku budżetowego. 11. Możliwość negocjacji stopy oprocentowania kredytu w rachunku bieżącym w każdym terminie. 12. Lokowanie pojawiających się czasowo wolnych środków finansowych, z możliwością ich wycofania w dowolnym czasie, a w przypadku wcześniejszego zerwania lokaty wypłacenia przez bank odsetek za faktyczną liczbę dni przechowywania środków na rachunku (dotyczy wszelakiego rodzaju lokat). 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego lokowania wolnych środków w innych bankach. 14. Dokonywanie kwartalnej kapitalizacji odsetek. 15. Naliczanie odsetek w walucie rachunku rozliczeniowego przyjmując, że rok liczy 365 dni, a miesiąc rzeczywistą liczbę dni. 16. Nieodpłatne udostępnienie oprogramowania do obsługi budżetu Powiatu Strzeleckiego, w tym jednostek wymienionych w pkt. 2.1. niniejszej specyfikacji. 17. Bezpłatne zainstalowanie pełnego oprogramowania związanego z systemem bankowości elektronicznej (2 stanowiska w siedzibie Starostwa i po jednym stanowisku w każdej jednostce organizacyjnej). Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości stanowisk korzystających z programu. 18. Serwis oprogramowania, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizacyjnych, usuwanie awarii w możliwie najkrótszym czasie, przy czym reakcja serwisu od chwili zgłoszenia powinna nastąpić w ciągu 3 godzin. 19. Wyznaczenie ze strony Wykonawcy osoby odpowiedzialnej za wsparcie techniczne nieodpłatne w zakresie obsługi systemu bankowości elektronicznej (również w siedzibie Zamawiającego). 20. Usługę wyzerowania wskazanych rachunków jednostek budżetowych Powiatu, polegającą na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na tych rachunkach (np. niewykorzystane środki, naliczone odsetki bankowe) na wskazany rachunek Powiatu. PONADTO: 21. Bank nie będzie pobierał innych prowizji i opłat z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia poza wymienionymi w formularzu ofertowym. 22. Po zakończeniu trwania okresu umowy rachunki bankowe Zamawiającego będą funkcjonowały przez okres do 3 miesięcy wraz z systemem bankowości elektronicznej. Salda na rachunkach będą podlegały codziennie automatycznemu przelaniu na rachunek wskazany przez Zamawiającego. Za usługę w tym okresie bank nie będzie pobierał żadnych opłat. Po upływie tego okresu bank jest zobowiązany do zamknięcia wszystkich rachunków bankowych. 23. W przypadku przekształcenia, łączenia lub tworzenia nowych jednostek Powiatu będą one obsługiwane przez Bank na warunkach określonych w zawartej umowie. W przypadku przekształceń po stronie banku, jego następcy prawni zobowiązani są wykonywać obsługę bankową Powiatu na niezmiennych zasadach. 24. Oferta nie obejmuje realizacji przelewów zagranicznych. 25. Dane do obliczenia odległości siedziby banku Wykonawcy zostaną określone na podstawie strony internetowej www.targeo.pl parametry trasy: krótka. Dodatkowe informacje niezbędne do określenia zdolności kredytowej Powiatu Strzeleckiego: Na dzień sporządzania informacji: - Powiat jest jedynym akcjonariuszem spółki Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej S.A., z siedzibą w Strzelcach Opolskich , 47-100 Strzelce Opolskie, ul. 1 Maja 59, numer REGON - 000616899. Posiada 362 000 akcji imiennych (po 10,00 zł każda) o wartości minimalnej 3 620 000,00 zł, z tego: umowa nieodpłatnego przeniesienia praw akcji zawarta w dniu 17 czerwca 2010 r. w Warszawie pomiędzy Skarbem Państwa - Zbywcą a Powiatem- Nabywcą - 332 000 akcji imiennych po 10 zł każda o wartości nominalnej 3 320 000,00 zł. W okresie od 01.01.2011 do 31.12.2011 r. Powiat Strzelecki nabył dodatkowo 30 000 akcji imiennych spółki PKS S. A. ( po 10 zł każda) - docelowo na dofinansowanie kosztów zakupu nowego autobusu o łącznej wartości nominalnej 300 000,00 zł, - Powiat posiada 50 udziałów o wartości 1 000,00 zł każdy, o łącznej wartości 50 000,00 zł (pokryte gotówką) w kapitale spółki Opolski Regionalny Fundusz Poręczeń Kredytowych Sp. z o.o., z siedziba w Opolu przy ul. Reymonta 30, numer REGON - 532200419, - Powiat nie zawarł umów leasingowych z producentem lub finansującym, w których ryzyko i korzyści z tytułu własności są przeniesione na korzystającego z rzeczy, - Powiat nie zawarł umów o partnerstwie publiczno - prywatnym, - Powiat nie zawarł umów sprzedaży, w których cena płatna jest w ratach, - Powiat wyemitował obligacje w 2014 r. na kwotę 4.000.000 zł ponadto Powiat zawarł umowę w dniu 30.09.2015 r. na emisję obligacji w maksymalnej kwocie 3.700.000 zł. Na dzień sporządzenia SIWZ nie wydano zlecenia emisji. W załączniku do SIWZ przedstawiono zobowiązania finansowe Powiatu Strzeleckiego na dzień 30.06.2015 r. - Powiat nie posiada żadnych zobowiązań z tytułu wykupu wierzytelności (forfaiting, eFinancing), - Powiat nie realizuje postępowania naprawczego i nie przystępuje do jego realizacji, - Powiat nie jest obecnie w procesie restrukturyzacji i nie była prowadzona restrukturyzacja w okresie ostatnich 12 miesięcy, - Wykaz instytucji powiązanych kapitałowo i organizacyjnie z Powiatem Strzeleckim - załącznik Nr 8 do SIWZ. Informacje dodatkowe w zakresie budżetu oraz mienia Powiatu Strzeleckiego znajdują się na stronie internetowej: www.bip.powiatstrzelecki.pl Władze, budżet w zakładkach: - Budżet - Mienie Powiatu Strzeleckiego. Zamawiający nie dopuszcza udzielenia Wykonawcy zamówień uzupełniających. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Nie zamierza się ustanawiać dynamicznego systemu zakupów
  6. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego
    Zamawiający: Gmina Prudnik, Prudnik
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Zamawiającemu kredytu długoterminowego w wysokości
    1 300 000,00 zł, zgodnie z uchwałą Rady Miejskiej w Prudniku Nr XV/193 /2015 z dnia 24 września 2015 r.
    Okres kredytowania:
    - data spłaty pierwszej raty kredytu - 31.03.2016 r.,
    - data spłaty ostatniej raty kredytu i odsetek - 31.03.2024 r.,
    - data spłaty pierwszej raty odsetek - 31.12.2015 r.
  7. Zaciągnięcie długoterminowych kredytów do łącznej kwoty 1.390.000,00 zł
    Zamawiający: Gmina Dobrodzień, Dobrodzień
    Przedmiotem zamówienia jest: Kredyt I - długoterminowy zaciągnięty w roku 2015 do kwoty 900.000,00 zł (słownie: dziewięćset tysięcy złotych 00/100) na realizację inwestycji Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Pludrach . Kredyt II - długoterminowy zaciągnięty w roku 2015 do kwoty 490.000,00 zł (słownie: czterysta dziewięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) z przeznaczeniem na sfinansowanie wcześniej zaciągniętych kredytów
  8. Udzielenie i obsługa kredytów złotowych
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Kędzierzynie-Koźlu, Kędzierzyn-Koźle
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa dwóch kredytów złotowych przeznaczonych na: a. sfinansowanie planowanego deficytu, w tym zaplanowanych wydatków majątkowych i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów, b. wydatki związane z wyprzedzającym finansowaniem działań finansowanych ze środków Unii Europejskiej na wydatki majątkowe związane z realizacją w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007 - 2013 projektu: Przebudowa ciągu dróg powiatowych nr 1403 O Roszowice - Biadaczów i nr 1404 O Cisek - Bierawa: Etap II. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części tj. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego oraz Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego.
  9. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 700.000,00 zł
    Zamawiający: Powiat Oleski, Olesno
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 700.000,00 zł Przeznaczenie kredytu: finansowanie planowanego deficytu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań Okres kredytowania: kredyt zostanie spłacony do 31 grudnia 2019 roku Karencja w spłacie kapitału: do 31 grudnia 2014 r. Spłata kapitału : w okresach miesięcznych - do 25-tego każdego miesiąca. Oprocentowanie: WIBOR 3M Zabezpieczenie : weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową Zamawiający planuje spłatę kredytu w latach: Rok 2015 - 180 000 zł Rok 2016 - 240 000 zł Rok 2017 - 12 000 zł Rok 2018 - 60 000 zł Rok 2019 - 208 000 zł
  10. Zaciągnięcie długoterminowego kredytu do łącznej kwoty 1.420.000,00 zł
    Zamawiający: Gmina Dobrodzień, Dobrodzień
    Przedmiotem zamówienia jest: Kredyt I - długoterminowy zaciągnięty w roku 2014 do kwoty 450.000,00 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) na realizację inwestycji Przebudowa drogi gminnej Nr 102963 O w miejscowości Klekotna, ul. Boczna Gmina Dobrodzień. Kredyt II - długoterminowy zaciągnięty do kwoty 430.000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego w 2014 r. deficytu budżetu gminy. Kredyt III - długoterminowy zaciągnięty do kwoty 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) w roku 2014 na realizację inwestycji Modernizacja budynku zaplecza socjalnego stadionu miejskiego w Dobrodzieniu. Kredyt IV - długoterminowy zaciągnięty do kwoty 490.000,00 zł (słownie: czterysta dziewięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), w roku 2014 do kwoty 190.000,00 zł (słownie: sto dziewięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), w roku 2015 do kwoty 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100)

Inne osoby dla Babik (59 osób):