Kogo reprezentuje osoba

Bakalarz Bronisława

w KRS

Bronisława Bakalarz

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Bronisława
Nazwisko:Bakalarz
Płeć:Kobieta
Rok urodzenia:1955 r., wiek 67 lat
Miejscowości:Kielce (Świętokrzyskie)
Przetargi:52 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

Reprezentowała:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Adamczyk Marzanna Barbara, Baran Marianna Anna, Baran Paweł Jarosław, Baran Wanda, Bętkowska Elżbieta Małgorzata, Bidas Danuta Barbara, Bieniek Krzysztof Antoni, Blicharska Anna Katarzyna, Borowiecki Zygmunt Edmund, Borowska Teresa, Borowska Knap Joanna Agnieszka, Brzezińska Danuta, Bugdał Grażyna, Kopeć Beata, Cha-bior Marian Zbigniew, Chałupczak Henryk, Chrabąszcz Marta, Chrzanowski Tomasz Krzysztof, Cichosz Henryk Bogusław, Cieszkowska Danuta, Czerwińska Agnieszka, Dębiński Łukasz Wojciech, Dewerenda Jolanta Agnieszka, Dolski Wojciech Piotr, Domagalski Alfred, Domoń Joanna Barbara, Dulęba Ludwik, Durdzińska Renata Marta, Dydak Barbara, Dyksińska Biegała Agnieszka Aniela, Erdenberger Tomasz, Fiereńczuk Michał Cezary, Forc Wanda Leokadia, Gabrek Halina, Gajek Halina, Gaweł Jolanta Stanisława, Grenda Małgorzata, Grudzień Beata Maria, Gruszka Gabriela Magdalena, Grzegorczyk Janina Józefa, Głąb Władysław, Hatys Krzysztof Wojciech, Iskra Halina, Iwan Karol Sebastian, Iwanowska Teresa Małgorzata, Jamrożek Małgorzata Kazimiera, Janisławski Józef, Jędrzejczyk Danuta Alicja, Jędrzejczyk Ewa, Justyniarska Helena, Kabała Marianna, Kamiński Krzysztof Waldemar, Karoń Krzysztof Stanisław, Karpińska Urszula Maria, Kaszuba Wiesława Zofia, Kmieciak Anna Zdzisława, Kogut Arkadiusz, Kopyciński Sławomir Piotr, Korbińska Krystyna, Koruba Elżbieta Joanna, Koruba Paweł Andrzej, Kościołek Adam Krzysztof, Kot Grażyna, Kotwica Aneta Magdalena, Kowalczyk Anna, Kowalski Paweł Mariusz, Kołodziej Anna Justyna, Krakowska Alfreda, Królicka Cecylia, Krupski Henryk Stanisław, Krzeszowska Elżbieta Zofia, Kucharczyk Barbara, Kucharczyk Jadwiga Anna, Kuśmierczyk Teresa Bożena, Kwiatkowska Aneta, Kwiecień Jadwiga Józefa, Lelonek Kamil, Lipiec Helena, Madejska Jolanta, Magnes Krzysztof, Makuch Katarzyna Anna, Matejkiewicz Stanisław, Mazur Katarzyna Grażyna, Mazur Marian, Mędrala Bożena, Metrycka Małgorzata, Michalska Teresa Helena, Migórski Władysław Feliks, Misiaszek Patrycja, Mitera Stanisław Jan, Motyka Elżbieta Sabina, Motyka Jarosław, Mróz Janina Barbara, Niedbałka Leszek, Nieradka Anna, Nowak Kazimierz Mikołaj, Orkisz Krzysztof Czesław, Osojca Ewa, Paliborek Marta Ewa, Pawelec Ewelina Agnieszka, Pawelec Nowak Katarzyna Emilia

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łyp Karolina

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Bank Spółdzielczy W Kielcach, Kielce − KRS 0000049492
  2. Bank Spółdzielczy W Sandomierzu, Sandomierz − KRS 0000022684
  3. Cech Rzemieślników i Przedsiębiorców W Busku-zdroju, Busko-zdrój − KRS 0000033712
  4. Dorbud S.A., Kielce − KRS 0000157306
  5. Forum Aktywizacji Obszarów Wiejskich, Warszawa − KRS 0000246182
  6. Fundacja Izby Rzemieślników i Przedsiębiorców, Kielce − KRS 0000768710
  7. Fundacja Pomnik - Mauzoleum W Michniowie, Michniów − KRS 0000100612
  8. Fundacja Promyk, Ostrowiec Świętokrzyski − KRS 0000578863
  9. Izba Rzemieślników i Przedsiębiorców, Kielce − KRS 0000090118
  10. Kazimierskie Stowarzyszenie Przyjaciół Miasta Altenstadt, Odonów − KRS 0000391306
  11. Kelly Sp. Z O.O., Nowy Korczyn − KRS 0000404709
  12. Kieleckie Stowarzyszenie Charytatywne Im. Alberta Schweitzera, Daleszyce − KRS 0000104872
  13. Krajowy Związek Banków Spółdzielczych, Warszawa − KRS 0000127435
  14. Magnetic Art Technologies Sp. Z O.O., Górno − KRS 0000643028
  15. Międzygminne Stowarzyszenie Producentów Drobiu Saldrób, Salata − KRS 0000006020
  16. Ochotnicza Straż Pożarna W Brudzowie, Brudzów − KRS 0000026556
  17. Ochotnicza Straż Pożarna W Rębiechowie, Rębiechów − KRS 0000025301
  18. Ochotnicza Straż Pożarna W Rożkach, Rożki − KRS 0000206272
  19. Ochotnicza Straż Pożarna W Zagórzu, Zagórze − KRS 0000111169
  20. Partnet Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000243636
  21. Polskie Towarzystwo Ekonomiczne Oddział W Kielcach, Kielce − KRS 0000069883
  22. Polsko-ukraińska Fundacja Wspierania Przedsiębiorczości, Kielce − KRS 0000024691
  23. Skarżyski Klub Hokejowy, Skarżysko-kamienna − KRS 0000561570
  24. Skyfly Sp. Z O.O., Kielce − KRS 0000668893
  25. Softnet Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000181332
  26. Społeczny Komitet Ds. Rozwoju Infrastruktury i Środowiska Rejonu Ulicy Wikaryjskiej W Kielcach, Kielce − KRS 0000035521
  27. Stowarzyszenie - Mieszkańców Ulic Podhalańska i Zakopiańska W Kielcach, Kielce − KRS 0000005792
  28. Stowarzyszenie - Nasza Dąbrowa, Dąbrowa − KRS 0000638155
  29. Stowarzyszenie Bezpieczna Kielecczyzna, Kielce − KRS 0000033299
  30. Stowarzyszenie Gmina Bodzentyn - Nasza Mała Ojczyzna, Bodzentyn − KRS 0000558033
  31. Stowarzyszenie Mieszkańców Piasecznej Górki Z Górki, Piaseczna Górka − KRS 0000557517
  32. Stowarzyszenie Ochrony Zabytków Architektury i Sztuki Bodzentyna i Regionu Świętokrzyskiego, Bodzentyn − KRS 0000386089
  33. Stowarzyszenie Przedsiębiorców Gminy Morawica, Morawica − KRS 0000011619
  34. Stowarzyszenie Ziemia Opatowska, Opatów − KRS 0000558673
  35. Stowarzyszenie Ziemia Sobkowska Nad Nidą, Sobków − KRS 0000309970
  36. Supramed Sp. Z O.O., Kielce − KRS 0000169198
  37. Szkoła Zarządzania i Marketingu Sp. Z O.O., Kielce − KRS 0000134182
  38. Świętokrzyski Związek Hodowców Bydła, Brzeście − KRS 0000237270
  39. Świętokrzyskie Stowarzyszenie Doradców Rozwoju Regionalnego, Kielce − KRS 0000193391
  40. Świętokrzyskie Zrzeszenie Ludowe Zespoły Sportowe, Kielce − KRS 0000077042
  41. Towarzystwo Przyjaciół Bodzentyna, Bodzentyn − KRS 0000014746
  42. Ubojnia Drobiu Euroqr Sp. Z O.O., Salata − KRS 0000350116
  43. Unimed.eg Sp. Z O.O., Kielce − KRS 0000299341
  44. Wioska Aniołów, Karsznice − KRS 0000570537

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Arsinvest S.A., Kielce − KRS 0000087360
  2. Browar Kielce Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000049787
  3. Centralna Składnica Zaopatrzenia S.A., Kielce − KRS 0000059885
  4. Ekoland Piotrków Sp. Z O.O., Kielce − KRS 0000029810
  5. Finvest Sp. Z O.O., Kielce − KRS 0000170116
  6. Fundacja Rozwoju, Warszawa − KRS 0000125573
  7. Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska W Kazimierzy Wielkiej, Kazimierza Wielka − KRS 0000109925
  8. Jędrzejowska Spółdzielnia Mleczarska, Wodzisław − KRS 0000128631
  9. Kazimierski Ośrodek Sportowy Sp. Z O.O., Kazimierza Wielka − KRS 0000194772
  10. Kieleckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. Z O.O., Kielce − KRS 0000039312
  11. Krak - Wit Sp. Z O.O., Biadoliny Radłowskie − KRS 0000399869
  12. Lokalna Organizacja Turystyczna Partnerstwo Ziemi Sandomierskiej, Sandomierz − KRS 0000212487
  13. Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska, Włoszczowa − KRS 0000125546
  14. Ośrodek Promowania i Wspierania Przedsiębiorczości Rolnej, Sandomierz − KRS 0000043429
  15. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Proenco Sp. Z O.O., Kielce − KRS 0000010523
  16. Ruch S.A., Warszawa − KRS 0000020446
  17. Skyfly Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Kielce − KRS 0000675906
  18. Stowarzyszenie Forum Pracodawców, Kielce − KRS 0000025964
  19. Szpital Kielecki Św. Aleksandra Sp. Z O.O., Kielce − KRS 0000257864
  20. Ubojnia Drobiu Euroqr M. Misztal i Wspólnicy Sp. J., Salata − KRS 0000312805

Powiązane przetargi (52 szt.):
  1. Obsługa bankowa budżetu Gminy Sadowie i gminnych jednostek organizacyjnych
    Zamawiający: Urząd Gminy Sadowie, Sadowie
    Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie od 01.03.2013r. do 29.02.2016r. obsługi bankowej budżetu Gminy Sadowie i gminnych jednostek organizacyjnych: a) Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sadowiu b) Zespołu Szkół w Sadowiu, c) Gminnego Ośrodka Kultury w Sadowiu Uwaga: umowy na obsługę bankową będą sporządzane i zawierane odrębnie z każdą jednostką organizacyjną po rozstrzygnięciu niniejszego zamówienia publicznego. 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) otwarcie i prowadzenie oprocentowanego rachunku bieżącego i oprocentowanych rachunków pomocniczych obejmujących budżet Gminy Sadowie i jednostki organizacyjne Gminy, b)możliwość otwarcia i prowadzenia innych oprocentowanych rachunków bieżących i pomocniczych, których konieczność utworzenia powstanie po stronie zamawiającego, w trakcie obowiązywania umowy, c)potwierdzenie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych, d)realizację poleceń przelewów krajowych i zagranicznych zarówno w formie papierowej jak i w formie systemu bankowości elektronicznej za pomocą Internetu, e)przyjmowanie wpłat gotówkowych i realizację wypłat gotówkowych, f)sporządzanie dziennych wyciągów bankowych ze wszystkich prowadzonych rachunków i ich udostępnianie przez bank w wersji papierowej bądź równoważnej z nią. Wyciągi muszą identyfikować dokonane operacje i stwierdzać saldo otwarcia i zamknięcia rachunków, g)wydawanie czeków, na wniosek zamawiającego, h)wydawanie opinii i zaświadczeń bankowych, na wniosek zamawiającego, i)wydawanie historii rachunków, na wniosek zamawiającego, j)potwierdzanie sald rachunków bankowych, k)zerowanie rachunków bieżących i pomocniczych, zgodnie z dyspozycjami, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na w/w rachunkach, na wskazany przez zamawiającego rachunek bankowy, l)wdrożenie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych na dowolnej ilości stanowisk, m)udzielanie kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu Gminy do wysokości określonej corocznie w uchwałach budżetowych. Udzielenie niniejszego kredytu następować będzie po przedłożeniu przez zamawiającego wniosku wraz z dokumentami wymaganymi przez bank do oceny zdolności kredytowej. Bank udzieli zamawiającemu kredytu po pozytywnej ocenie jego zdolności kredytowej oraz po uzgodnieniu formy zabezpieczenia kredytu, n)prowadzenie rozliczeń w obrocie krajowym i zagranicznym, 2.Warunki prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia: a)zamawiający zobowiązuje wykonawcę do otwarcia i prowadzenia rachunków bankowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, b)wykonawca zobowiązany jest zapewnić obsługę wpłat gotówkowych i wypłat gotówkowych dokonywanych przez zamawiającego oraz jego jednostek i na rachunki zamawiającego oraz jego jednostek, c)zamawiający zastrzega limity: dziennych wypłat gotówkowych w wysokości 30 000,00 zł., dziennych wpłat gotówkowych bez ograniczeń kwotowych, bez wcześniejszego powiadamiania banku, d)limity dotyczą wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy, traktowanych jednostkowo, e)zamawiający wymaga, aby wykonawca zapewnił nieodpłatnie podłączenie do systemu elektronicznej obsługi bankowej, instalację niezbędnego oprogramowania i jego aktualizacji, świadczenie serwisu oprogramowania, a także przeszkolenie pracowników zamawiającego w zakresie obsługi w/w systemu. W przypadku awarii zamawiający wymaga bezzwłocznego podjęcia działań, w celu zapewnienia sprawnej obsługi, f)W ramach systemu elektronicznej obsługi bankowej Wykonawca zapewni Zamawiającemu w szczególności: bezpieczeństwo danych w w/w systemie, jednoczesne funkcjonowanie wszystkich stanowisk w tym samym czasie, z możliwością równoczesnego dokonywania operacji na tych samych lub różnych rachunkach bankowych, realizację zleceń płatniczych, ze wszystkich rachunków bankowych, w ramach dostępnych środków,składanie poleceń przelewu z datą przyszłą, z możliwością ich przeglądania, modyfikacji i usuwania przed wysłaniem do banku,możliwość uzyskania w czasie rzeczywistym pełnej informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunkach bankowych zamawiającego,możliwość nadawania i odbierania uprawnień do dokonywania czynności płatniczych w systemie w czasie rzeczywistym przez wyznaczonych administratorów w poszczególnych jednostkach organizacyjnych Gminy,tworzenia zbiorów danych rachunków, kontrahentów i innych danych ewidencyjnych,przeszukiwanie zbiorów wszystkich operacji na wszystkich rachunkach bankowych,tworzenie w systemie archiwum zrealizowanych zleceń płatniczych oraz wyciągów bankowych,generowanie potwierdzenia zrealizowanego przelewu oraz wyciągów bankowych niewymagających uwierzytelnienia bankowego. g)wykonawca zapewni sprawne funkcjonowanie systemu elektronicznej obsługi bankowej, z chwilą zgłoszenia przez gminę gotowości do takiej obsługi bankowej. h)zamawiający zastrzega sobie prawo lokowania wolnych środków pieniężnych na lokatach terminowych również w innych bankach, niż bank wybrany w ramach przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ewentualne gromadzenie środków na lokatach terminowych odbywać się będzie według dyspozycji zamawiającego. 3.Postanowienia dotyczące kredytu w rachunku bieżącym: a)wykonawca zobowiązuje się do udzielenia kredytu w rachunku bieżącym do wysokości kwoty 500 000,00 zł. (słownie: pięćset tysięcy, 00/100) w 2013 roku (w następnych latach zgodnie z uchwałą budżetową). Kredyt zostanie przeznaczony na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu Gminy, b)oferta złożona w niniejszym postępowaniu w zakresie udzielenia kredytu w rachunku bieżącym będzie wiążąca dla wniosku o udzielenie przedmiotowego kredytu w 2013 r., c)kredyt udostępniany będzie na wniosek zamawiającego o udzielenie kredytu w danym roku kalendarzowym, a uruchomienie następować będzie automatycznie do wysokości powstałego debetu na rachunku bieżącym, jednakże w kwocie nie wyżej niż określono we wniosku, d)oprocentowanie kredytu określone wg zmiennej stopy procentowej opartej o stawkę WIBOR 1M liczoną jako średnia arytmetyczna z miesiąca poprzedzającego miesiąc w którym nastąpi uruchomienie kredytu, powiększoną o marżę banku. Wysokość marży (oprocentowanie, prowizje i opłaty) banku będzie podlegać negocjacji w momencie każdorazowego składania wniosku. e)spłata kredytu następować będzie automatycznie, na koniec dnia, z bieżących wpływów na rachunek bieżący. Każda spłata całości lub części kredytu da zamawiającemu możliwość ponownego zadłużenia się w ciężar rachunku, do wysokości przyznanego limitu, f)odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane będą miesięcznie i będą należne bankowi w ostatnim dniu miesiąca, g)odsetki naliczane będą od rzeczywistego salda zadłużenia kredytowego, przy założeniu, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni, a rok 365-366 dni. Rzeczywiste saldo zadłużenia stanowi ujemne (debetowe) saldo na rachunku bieżącym budżetu Gminy, h)zamawiający dopuszcza zastosowanie prawnych zabezpieczeń spłaty udzielonego kredytu w formie ,weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową i oświadczeniem o poddaniu się egzekucji.
  2. zaciągnięcie w 2012 r. kredytu długoterminowego w wysokości 666.000,00 PLN z przeznaczeniem na spłatę zobowiązań z lat ubiegłych.
    Zamawiający: Gmina Nowy Korczyn, Nowy Korczyn
    zaciągnięcie w 2012 r. kredytu długoterminowego w wysokości 666.000,00 PLN z przeznaczeniem na spłatę zobowiązań z lat ubiegłych.
  3. Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 2 000 000,00 zł dla Gminy Nagłowice.
    Zamawiający: Gmina Nagłowice, Nagłowice
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 2 000 000,00 zł słownie: dwa miliony złotych 00/100 z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Nagłowice w roku 2012. Dopuszcza się możliwość niewykorzystania w pełni kredytu.
    2. Uruchomienia kredytu nastąpi w jednej transzy:
    - 2 000 000,00 zł do dnia 21.12.2012r.
    3. Spłata odsetek odbywać się będzie w terminie miesięcznym.
    4. Harmonogram spłat kredytu (w 2 ratach):
    - I rata - do dnia 01.04.2017r. w wysokości  500 000,00 zł
    - II rata - do dnia 31.03.2018r. w wysokości 1 500 000,00 zł
    5. Prowizja płatna w dniu uruchomienia kredytu w wysokości określonej w ofercie, naliczona od kwoty kredytu.
    6. Oprocentowanie kredytu - należy podać w ofercie części składowych proponowanego oprocentowania oraz określenie czy łączna stopa procentowa jest stała czy zmienna, oraz uwarunkowania mające wpływ na zmiany oprocentowania (jeżeli takie mogą mieć miejsce - przy stopie zmiennej oprocentowania kredytu).
    7. Możliwość wcześniejszych (przed ustalonym terminem) spłat rat kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat i konieczności informowania Wykonawcy (banku) o tym fakcie. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych opłat za wcześniejszą spłatę całości kredytu.
    8. Zabezpieczenie spłaty kredytu nie może stanowić pełnomocnictwo do rachunku bankowego Urzędu Gminy (Gminy). Preferowane zabezpieczenie to weksel In blanco, przekazany Wykonawcy (bankowi) wraz z deklaracją wekslową.
  4. UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 1 100 000,00 ZŁ.
    Zamawiający: Szpital Powiatowy w Chmielniku, Chmielnik
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1 100 000, 00 zł. - słownie: milion sto tysięcy złotych w roku 2012 przeznaczonego na spłatę zobowiązań Szpitala z ostatecznym terminem spłaty w dniu 31.12.2017 r
  5. Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego do wysokości 2.302.657,00 zł
    Zamawiający: Urząd Gminy w Mniowie, Mniów
    Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego do wysokości 2.302.657,00 zł z przeznaczeniem na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.
  6. Udzielenie kredytu w wysokości 300.000,00 zł
    Zamawiający: Gmina Dwikozy, Dwikozy
    Udzielenie długoterminowego kredytu złotówkowego w kwocie 300.000,00 PLN na okres 6 lat i jednego miesiąca od dnia zawarcia umowy z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu
  7. Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1.599.598,11 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek dla Gminy Sobków
    Zamawiający: Gmina Sobków, Sobków
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.599.598,11 zł (słownie złotych: jeden milion pięćset dziewięćdziesiąt dziewięć tysięcy pięćset dziewięćdziesiąt osiem 11/100 ) na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek z ostatecznym terminem spłaty w dniu 31.12.2025r. 2. Kredyt zostanie postawiony do dyspozycji Zamawiającego w ciągu trzech dni od dnia podpisania umowy o kredyt. Udostępnienie kredytu następować będzie w transzach, w zależności od potrzeb Zamawiającego. O uruchomieniu transzy Zamawiający będzie informował Wykonawcę pisemnie, nie później niż do godz. 12.00 na jeden dzień roboczy przed wnioskowaną przez Zamawiającego datą przekazania transzy kredytu, podając każdorazowo kwotę transzy oraz datę jej przekazania. Kredyt zostanie wykorzystany przez Zamawiającego w terminie do dnia 31 grudnia 2012r. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zaciągnięcia kredytu w kwocie mniejszej niż określono w niniejszym zamówieniu oraz do wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu, bez ponoszenia dodatkowych kosztów z tego tytułu
  8. Obsługa kredytu bankowego przy wartości 572.000,00 zł z okresem spłaty na 8 lat i okresem karencji 39 m - cy
    Zamawiający: Gmina Dwikozy, Dwikozy
    Przedmiotem zamówienia jest obsługa kredytu bankowego przeznaczonego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek przy wartości 572.000,00 zł z okresem spłaty na 8 lat i okresem karencji 39 m -cy. spłata wartości kredytu (kapitału) następować będzie zgodnie z terminarzem spłat, w ratach płatnych w ostatnim dniu roboczym każdego miesiąca. Pierwsza rata płatna na koniec 31.01.2016 r.oku. spłata odsetek następować będzie w ostatnim dniu roboczym każdego miesiąca. oprocentowanie kredytu oparte na zmiennej rocznej stopie procentowej, składającej się z sumy części stałej w okresie kredytowania - marży oraz części ruchomej równej wysokości stawki WBOR 3 M. Stawkę WIBOR 3 M, w oparciu, o którą następować będą wyliczone stopy oprocentowania.Oprocentowanie podawane jest w stosunku rocznym. Odsetki naliczone będą za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu przy założeniu, że rok liczy 365 lub 366 w roku przestępnym. Zmiana oprocentowania wynikająca ze zmiany stawki WIBOR 3 M nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga jej wypowiedzenia. Kredytobiorca zapłaci bankowi jednorazową prowizję liczona od kwoty udzielonego kredytu. prowizja płatna będzie w dniu udzielenia kredytu. wykonanie przez zamawiającego (kredytobiorcę) zobowiązań z umowy kredytowej będzie zabezpieczenie: weksel własny in blanco wystawiony przez kredytobiorcę wraz z deklaracją wekslową.
  9. Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1001500,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiazań z tytułu kredytów
    Zamawiający: Gmina Iwaniska, Iwaniska
    Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1001500,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiazań z tytułu kredytów
  10. Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 940 660 złotych
    Zamawiający: Urząd Gminy Obrazów, Obrazów
    1) Przedmiot zamówienia obejmuje udzielenia i obsługę długoterminowego kredytu w wysokości 940 660 zł na sfinansowanie planowanego deficytu w oparciu o Uchwałę Rady Gminy w Obrazowie Nr. XXI/138/2012 z 15.03.2012r..
    2) Spłata kredytu nastąpi do dnia 31.12.2015r.
    3) Forma zabezpieczenia spłaty kredytu- weksel własny In blanco z kontrasygnatą Skarbnika Gminy oraz deklaracja wekslowa.
    4) Uruchomienie kredytu- w zależności od potrzeb w kilku transzach w okresie od dnia podpisania umowy kredytowej do dnia 30.11.2012r. Transza kredytu zostanie uruchomiona w ciągu 2 dni od daty złożenia wniosku przez zamawiającego, na rachunek zamawiającego prowadzony w BS w Kielcach o/Obrazów.
    5) Wysokość prowizji za gotowość od kwoty niewykorzystanego kredytu- 0%.
    6) Spłata raty kapitałowych kredytu: 1) rozpoczęcie spłaty kapitału nastąpi od 31.03.2013 r. 2) raty kapitałowe płatne w ratach, począwszy od dnia 31.03.2013 do dnia 31.12.2015 - 4 pierwsze raty w wysokości 85.165 zł (31.03.2013- 30.06.2013 - 30.09.2013 - 31.12.2013r.), zaś 8 rat po 75 000 na koniec każdego kwartału w 2014 r. i 2015r.
    7) Spłata odsetek od kredytu: 1) rozpoczęcie spłaty odsetek nastąpi od dnia uruchomienia pierwszej transzy kredytu. 2) Odsetki naliczane są kwartalnie za okres od dnia uruchomienia transzy kredytu.3) Odsetki płatne w okresach kwartalnych ostatniego dnia każdego kwartału.
    8) Oprocentowanie, według którego naliczane będą odsetki w okresie spłaty, obliczane będzie wyłącznie od faktycznego zadłużenia w oparciu o zmienną stawkę referencyjną WIBOR 1M z notowania z ostatniego dnia roboczego poprzedniego miesiąca obrachunkowego, powiększoną o stałą, roczną i niezmienną marżę banku podaną w ofercie.
    9) Zamawiający zastrzega sobie prawo; 1) wcześniejszej spłaty kwoty kredytu, 2) zaciągnięcia kredytu w wysokości niższej od planowanej, 3) zmiany terminów spłat rat kredytu, 4) odsetki będą naliczane wyłącznie od kapitału niespłaconego. W przypadku skorzystania przez zamawiającego z powyżej wymienionych możliwości wykonawca (bank) nie naliczy z tego tytułu jakichkolwiek dodatkowych kosztów, opłat lub prowizji.
    10) Wybrany wykonawca (bank) nie może uzależnić udzielania kredytu od przyjęcia bankowej obsługi budżetu zamawiającego ani od ubezpieczenia kredytu przez zamawiającego.
    11) Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
  11. Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na rok 2012 oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów.
    Zamawiający: Gmina Oksa, Oksa
    Udzielenie kredytu długoterminowego bezgotówkowego w wysokości 1 893 269 PLN (słownie złotych: jeden milion osiemset dziewięćdziesiąt trzy tysiące dwieście sześćdziesiąt dziewięć 00/100) na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na rok 2012 oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów. 1. Opis przedmiotu zamówienia : 1.1 Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na rok 2012 oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów. 1.2 Kredyt złotówkowy ze zmienną stopą procentową, oprocentowany wg stawki WIBOR 1M plus ewentualna stała marża bankowa powiększająca (pomniejszająca) stawkę WIBOR 1M. 1.3 Uruchomienie kredytu nastąpi w trzech transzach I transza - 1.000.000 zł do dnia 25 lipca 2012r. II transza - 500.000 zł do dnia 15 września 2012 r. III transza - 393 269 zł do dnia 15 grudnia 2012 r. 1.4 Zamawiający zakłada, że poszczególne transze kredytu będą przelewane na rachunek zamawiającego po wcześniejszym zamówieniu odpowiednich kwot, a odsetki będą naliczone od rzeczywistego zadłużenia i od dnia przekazania pieniędzy na rachunek zamawiającego. W związku z powyższym w celu porównania złożonych ofert, odsetki za 2011 rok powinny być naliczone od dnia uruchomienia kredytu do końca każdego miesiąca, a wypłaty poszczególnych transz dokładnie według terminów z pkt.1.3 1.5 Okres kredytowania do 31 grudnia 2017 roku. 1.6 Spłata naliczonych odsetek nastąpi w okresach miesięcznych 1.7 Spłata kapitału począwszy od 2013 do 2017 roku w okresach miesięcznych wg harmonogramu zawartego w SIWZ 1.8 Możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez żadnych kosztów finansowych dla zamawiającego 1.9. Zabezpieczenie kredytu- weksel in blanco do wysokości kredytu. Nie dopuszcza się możliwości udzielenia bankowi pełnomocnictwa do dysponowania rachunkiem bankowym Gminy Oksa. 1.10 W całym okresie kredytowania (wykorzystanie i spłata) naliczenie odsetek według metody kapitałowej, to znaczy od aktualnego zadłużenia z tytułu kredytu. 1.11 Możliwość pobrania kredytu w mniejszej wysokości bez żadnych konsekwencji finansowych dla Zamawiającego. 1.12 Jedyną prowizją związaną z udzieleniem kredytu może być wyłącznie jednorazowa całkowita prowizja od uruchomionego kredytu. 1.13 Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą dokonywane będą w walucie polskiej. 1.14 Dopuszcza się wypłatę kredytu w transzach zgodnie ze złożonymi wnioskami przez Zamawiającego.
  12. Obsługa bankowa budżetu Gminy Opatów i jednostek budżetowych
    Zamawiający: Gmina Opatów, Opatów
    Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Gminy Opatów i jednostek budżetowych tj ;
    - Urząd Miasta i Gminy w Opatowie
    - Samorządowy Zespół Szkół Nr 1 w Opatowie
    - Samorządowy Zespół Szkół Nr 2 w Opatowie
    - Szkoła Podstawowa w Brzeziu
    - Szkoła Podstawowa w Kobylanach
    - Ośrodek Pomocy Społecznej w Opatowie
    - Przedszkole Publiczne w Opatowie

    Świadczenia usług bankowych polegać będą na :
    1) otwarciu, likwidacji i prowadzeniu bieżącego rachunku Gminy oraz rachunków
    pomocniczych,
    2) otwarciu, likwidacji i prowadzeniu rachunków podstawowych i pomocniczych
    jednostek budżetowych gminy,
    3) możliwości otwierania w trakcie umowy dodatkowych rachunków podstawowych i
    pomocniczych na wniosek Gminy oraz jej jednostek budżetowych,
    4) realizacji poleceń przelewu na rachunki zamawiającego,
    5) realizacji poleceń przelewu na rachunki w innych bankach,
    6) przyjmowaniu wpłat gotówkowych,
    7) dokonywaniu wypłat gotówkowych,
    8) zapewnieniu użytkowania systemu bankowości elektronicznej,
    9) gotowości przyjmowania lokat terminowych,
    10)przechowywanie depozytów,
    11)naliczanie i kapitalizacja odsetek na rachunkach co miesiąc (oprocentowanie
    środków pieniężnych będzie naliczane w oparciu o WIBID 1M korygowany
    wskażnikiem -marżą banku) .
    12) świadczeniu nieodpłatnie następujących usług;
    a) sporządzanie wyciągów bankowych wraz z papierami wtórnymi na koniec dnia
    w którym nastąpił obrót na rachunku (potwierdzenie salda),
    b) wydawanie opinii bankowej o prowadzonym rachunku oraz innych opinii i
    zaświadczeń,
    c) zainstalowanie i uruchomienie systemu bankowości elektronicznej w Urzędzie i
    w jednostkach budżetowych, nie pobieranie opłat za użytkowanie systemu ,
    przeszkolenie pracowników,
    d) zamawiający nie dopuszcza pobierania opłat i prowizji bankowych od wpłat i
    wypłat gotówkowych dokonywanych na rzecz gminy z tytułu podatków i opłat
    lokalnych oraz innych należności budżetowych,
    e) nie pobieranie opłat od przelewów dokonywanych przez Zamawiającego na
    rzecz osób trzecich, którzy posiadają rachunek bankowy w banku prowadzącym
    obsługę bankową Zamawiającego,
    f) nie pobieranie opłat od przelewów dokonywanych przez Zamawiającego
    wewnątrz banku pomiędzy rachunkami Gminy i jej jednostkami budżetowymi.
    13) Oferent zobowiązuje się do :
    a) codziennego przygotowania i wydania wyciągów bankowych Zamawiającemu,
    b) prowadzenie operacji bankowych do ostatniego dnia roboczego roku kalendarzowego,
    c) posiadania/utworzenia oddziału, filii lub punktu kasowego w miejscowości
    Opatów ,które będą działać przez okres obowiązywania umowy.
    14) Z poszczególnymi jednostkami budżetowymi Gminy zostaną zawarte odrębne
    umowy bankowej obsługi na warunkach będących przedmiotem zamówienia,
    według jednolitego wzoru umowy ustalonego z wybranym Bankiem z
    uwzględnieniem zmian wynikających ze specyfiki jednostki.
    Zamawiający wymaga , aby Bank stosował warunki podane w ofercie dotyczące
    opłat i oprocentowania środków w stosunku do jednostek budżetowych Gminy,
    które posiadają lub otworzą rachunki w Banku wybranym w wyniku
    rozstrzygnięcia przetargu.
  13. Udzielenie kredytu dla TOP MEDICUS sp. o.o.
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Opatowie, Opatów
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.000.000,00 zł, z przeznaczeniem na spłatę zobowiązań publicznoprawnych i cywilnoprawnych, dla TOP MEDICUS sp. z o.o.,
    ul. Słowackiego 13, 27-500 Opatów
  14. Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 500.000,00 zł. na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Łopuszno oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w 2011 roku
    Zamawiający: Gmina Łopuszno, Łopuszno
    Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych) na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Łopuszno i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań zgodnie z Uchwałą Nr IV/21/2011 Rady Gminy w Łopusznie z dnia 31 stycznia 2011r. w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Łopuszno na 2011 rok (§ 11).
    1. Uruchomienie kredytu nastąpi w transzach na rachunek podstawowy Gminy. Wysokość i termin przekazania środków będą każdorazowo uzgadniane z Wykonawcą i przedkładane w postaci wniosku z jednodniowym wyprzedzeniem.
    2. Całkowite uruchomienie kredytu nastąpi do dnia 28.12.2011 roku.
    3. Spłata kredytu następować będzie do 28 dnia każdego miesiąca począwszy od 28 stycznia 2015 r. do 28 grudnia 2016 r. w 24 ratach miesięcznych w następujących wysokościach:
    Rok 2015 - 1 rata x 40.000,00 zł = 40.000,00 zł
    Rok 2015 - 11 rat x 20.000,00 zł = 220.000,00 zł
    Rok 2016 - 12 rat x 20.000,00 zł = 240.000,00 zł
    Harmonogram spłat rat kredytu stanowi załącznik do umowy
    4. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny (In blanco) wraz z deklaracją wekslową wystawiony przez Zamawiającego i oświadczenie o poddaniu się egzekucji zgodnie z Prawem bankowym.
    5. Prowizja od uruchomienia kredytu będzie płatna w dniu uruchomienia transzy, w wysokości określonej w ofercie, naliczona od kwoty przelanej transzy kredytu.
    6. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż prowizja od uruchomienia kredytu oraz oprocentowanie kredytu.
    7. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z całości lub części przyznanego kredytu, bez dodatkowych opłat i prowizji.
    8. Zakłada się możliwość wcześniejszych (przed ustalonym terminem) spłat rat kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat i konieczności informowania Wykonawcy (banku) o tym fakcie.
    9. W sytuacji wcześniejszej spłaty kredytu odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do dnia końca okresu umowy.
    10. Odsetki naliczane będą w ratach miesięcznych na koniec każdego miesiąca począwszy od uruchomienia kredytu.
    11. Odsetki od kredytu naliczane będą tylko od kwoty aktualnego rzeczywistego zadłużenia.
    12. Zamawiający ustala sposób liczenia oprocentowania w całym okresie kredytowania. Odsetki będą naliczane za liczbę dni wykorzystania kredytu.
    13. Oprocentowanie kredytu oparte będzie o stawkę WIBOR 1M dla jednomiesięcznych okresów obrachunkowych powiększonych o stałą marżę banku.
    14. Termin realizacji: Postawienie kredytu do dyspozycji zamawiającego w dniu podpisania umowy.
  15. Udzielenie w 2011 r. kredytu długoterminowego w wysokości 1.614.000,00 PLN z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetowego i spłatę zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów.
    Zamawiający: Gmina Opatowiec, Opatowiec
    Przedmiotem zamówienia jest:<br>
    Udzielenie w 2011 r. kredytu długoterminowego w wysokości 1.614.000,00 PLN (słownie: jeden milion sześćset czternaście tysięcy zł 00/100) z przeznaczeniem na:<br>
    a) pokrycie planowanego deficytu budżetowego<br>
    b) spłatę zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów
  16. Udzielenie długoterminowego kredytu na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
    Zamawiający: Gmina Kazimierza Wielka, Kazimierza Wielka
    1.Kwota kredytu: 1 976 909,00 PLN (słownie: jeden milion dziewięćset siedemdziesiąt sześć tysięcy dziewięćset dziewięć złotych 00-00 ) Kredyt przeznacza się na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek;
    2.Wymagany termin kredytowania do 31 grudnia 2020 roku
    3.Postawienie kredytu do dyspozycji Zamawiającego - Kredytobiorcy ( w okresie od 1 grudnia do 31 grudnia 2011 - w transzach ),
    4.Kredyt spłacany będzie w latach 2012-2020 w ratach płatnych 30 czerwca i 30 grudnia każdego roku, począwszy od 30 czerwca 2012 roku do 31 grudnia 2020 roku w wysokości:
    - 30.06.2012 r. 75.000,00 PLN
    - 31.12.2012 r. 75.000,00 PLN
    - 30.06.2013 r. 75.000,00 PLN
    - 31.12.2013 r.: 75.000,00 PLN
    - 30.06.2014 r. 75.000,00 PLN
    - 31.12.2014 r. 75.000,00 PLN
    - 30.06.2015 r. 75.000,00 PLN
    - 31.12.2015 r. 75.000,00 PLN
    - 30.06.2016 r. 75.000,00 PLN
    - 31.12.2016 r. 75.000,00 PLN
    - 30.06.2017 r. 125.000,00 PLN
    - 31.12.2017 r. 125.000,00 PLN
    - 30.06.2018 r. 125.000,00 PLN
    - 31.12.2018 r. 125.000,00 PLN
    - 30.06.2019 r. 125.000,00 PLN
    - 31.12.2019 r. 125.000,00 PLN
    - 30.06.2020 r. 200.000,00 PLN
    - 31.12.2020 r. 276.909,00 PLN

    Powyższy harmonogram spłaty dotyczy zaciągnięcia przez Zamawiającego kredytu w maksymalnej wysokości. W przypadku zaciągnięcia przez Zamawiającego kredytu w wysokości niższej niż
    1 976 909,00 zł zmniejszeniu ulegnie wysokość rat kredytu. Zamawiający zastrzega sobie prawo korygowania przedstawionej treści umowy przez Wykonawcę.
    5.Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty kredytu.
    6.Odsetki od wykorzystanego kredytu:
    6.1. Odsetki za okres od dnia uruchomienia kredytu do końca całego okresu kredytowania naliczane będą w okresach miesięcznych i płacone w okresach kwartalnych do 10 dnia każdego miesiąca, następującego po danym kwartale ( 10 stycznia, 10 kwietnia, 10 lipca, 10 października), Odsetki dla całego okresu kredytowania powinny być liczone metodą opartą na rzeczywistej liczbie dni w poszczególnych miesiącach i rzeczywistej liczbie dni w roku tj. 365 lub 366.
    7.Koszt obsługi kredytu ( cenę ofertową ) stanowi:
    7.1.Oprocentowanie kredytu złotowego będzie obliczane dla każdego okresu odsetkowego; w oparciu o wskaźnik oprocentowania depozytów międzybankowych - WIBOR 1M powiększone o marżę ( Mz) stałą - niezmienną w okresie obowiązywania umowy.
    Dla celów porównawczych ofert i uwzględnienia zmiennej stopy prosimy podawać dane oprocentowane w oparciu o średni wskaźnik WIBOR 1M za miesiąc październik 2011 r. tj. 4,66 zł. i jedną transzę kredytu - realizowaną w dniu 01 12 2011 roku, uwzględniając podane raty kredytu i odsetki naliczane w okresach miesięcznych.
    7.2.Zamawiający nie dopuszcza zastosowania jakichkolwiek opłat lub prowizji bankowych z tytułu uruchomienia kredytu oraz przedterminowej spłaty kredytu.
    7.3.Forma zabezpieczenia - weksel własny -in blanco- wraz z deklaracją wekslową.
    8.Od postawionej do dyspozycji ,a niewykorzystanej kwoty kredytu kredytodawca nie będzie pobierał prowizji od zaangażowania.
  17. Udzielenie i obsługa kredytu złotówkowego w wysokosci 2 300 000 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu i spłatę zobowiązań z lat ubiegłych z tytułu zaciągniętych kredytów
    Zamawiający: Gmina Tarłów, Tarłów
    Udzielenie i obsługa kredytu złotówkowego w wysokosci 2 300 000 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu i spłatę zobowiązań z lat ubiegłych z tytułu zaciągniętych kredytów
  18. Udzielenia kredytu długoterminowego w kwocie 871 429 zł
    Zamawiający: Gmina Iwaniska, Iwaniska
    Udzielenia kredytu długoterminowego w kwocie 871 429 zł
  19. Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości do 3.670.000,00 zł, na pokrycie planowanego deficytu z przeznaczeniem na sfinansowanie zadań inwestycyjnych
    Zamawiający: Gmina Lipnik, Lipnik
    Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości do 3.670.000,00 zł, na
    pokrycie planowanego deficytu z przeznaczeniem na sfinansowanie zadań inwestycyjnych. 1.
    Wspólny słownik zamówień KOD 66.11.30.00-5 2. Okres kredytowania: od dnia podpisania
    umowy do 31.12.2016r. 3. Kredyt w PLN 4. Kwota kredytu : Kredyt w kwocie do
    3.670.000,00 zł, będzie wykorzystany sukcesywnie w miarę potrzeb najpóźniej do
    31.12.2011r., prawdopodobne uruchomienie kredytu nastąpi w trzech transzach: 1) Pierwsza
    transza w kwocie 2.500.000,00 zł, płatna w terminie do 30.09.2011r 2) Druga transza w
    kwocie 270.000,00 zł, płatna w terminie do 31.10.2011r 3) Trzecia transza w kwocie
    900.000,00 zł, płatna w terminie do 30.11.2011r Transze kredytu uruchomione będą według
    potrzeb na pisemny wniosek składany w terminie 3 dni przed datą postawienia środków do
    dyspozycji Kredytobiorcy. Kredyt uruchamiany będzie w formie przelewu na rachunek
    bankowy zamawiającego o brzmieniu: Urząd Gminy w Lipniku. Rachunek Nr: 65 8493 0004
    0190 0306 8202 0001 5. Kredyt oprocentowany w okresie karencji i spłaty według zmiennej
    stawki WIBOR 1M. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania kredytu w
    pełnej wysokości bez żadnych dodatkowych opłat, prowizji itp. ze strony Zamawiającego 7.
    Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty poszczególnych rat jak również
    całości kredytu bez dodatkowych opłat, prowizji itp. ze strony Zamawiającego. 8. Karencja w
    spłacie kredytu do 31.03.2013r. 9. Spłata kredytu nastąpi w 16 ratach kapitałowych płatnych
    kwartalnie następująco: 1) rata kapitałowa płatna do dnia 31.03.2013r - w kwocie 112.169,00
    zł 2) rata kapitałowa płatna do dnia 30.06.2013r - w kwocie 112.169,00 zł 3) rata kapitałowa
    płatna do dnia 30.09.2013r - w kwocie 112.169,00 zł 4) rata kapitałowa płatna do dnia 31.12.2013r - w kwocie 112.169,00 zł 5) rata kapitałowa płatna do dnia 31.03.2014r - w
    kwocie 144.250,00 zł 6) rata kapitałowa płatna do dnia 30.06.2014r - w kwocie 144.250,00 zł
    7) rata kapitałowa płatna do dnia 30.09.2014r - w kwocie 144.250,00 zł 8) rata kapitałowa
    płatna do dnia 31.12.2014r - w kwocie 144.250,00 zł 9) rata kapitałowa płatna do dnia
    31.03.2015r - w kwocie 417.081,00 zł 10) rata kapitałowa płatna do dnia 30.06.2015r - w
    kwocie 417.081,00 zł 11) rata kapitałowa płatna do dnia 30.09.2015r - w kwocie 417.081,00
    zł 12) rata kapitałowa płatna do dnia 31.12.2015r - w kwocie 417.081,00 zł 13) rata
    kapitałowa płatna do dnia 31.03.2016r - w kwocie 244.000,00 zł 14) rata kapitałowa płatna do
    dnia 30.06.2016r - w kwocie 244.000,00 zł 15) rata kapitałowa płatna do dnia 30.09.2016r - w
    kwocie 244.000,00 zł 16) rata kapitałowa płatna do dnia 31.12.2016r - w kwocie 244.000,00
    zł 10. Spłata odsetek będzie następowała miesięcznie w terminie do 10-go dnia każdego
    miesiąca za miesiąc poprzedni, począwszy od miesiąca następnego po uruchomieniu
    pierwszej transzy kredytu. 11. Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco wraz z deklaracją
    wekslową. 12. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami, niż oprocentowanie liczone
    wg. stawki WIBOR 1M powiększonej o marżę banku. Kredyt będzie oprocentowany według
    zmiennej stopy procentowej, równej stopie WIBOR dla depozytów jednomiesięcznych na
    rynku międzybankowym powiększonego o marżę procentową banku. 13. W sytuacji gdy
    kredyt spłacony zostanie wcześniej - odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do
    końca okresu umowy, bez prowizji rekompensacyjnej i innych opłat. 14. Zamawiający
    zastrzega zmianę terminu i kwot poszczególnych transz co do wykorzystania kredytu nie
    ponosząc z tego tytułu żadnych dodatkowych opłat. Kredyt będzie wykorzystany najpóźniej
    do 31 grudnia 2011 roku. 15. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert
    wariantowych. 16. Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień
    uzupełniających.
  20. Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego do wysokości 2.990.193,00 zł
    Zamawiający: Urząd Gminy w Mniowie, Mniów
    Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego do wysokości 2.990.193,00 zł
  21. Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 000 000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Łopuszno oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w 2011 roku
    Zamawiający: Gmina Łopuszno, Łopuszno
  22. Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na rok 2011 oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów.
    Zamawiający: Urząd Miasta i Gminy w Małogoszczu, Małogoszcz
  23. Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego dla Gminy Gnojno w wysokości 1.159.292,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów
    Zamawiający: Gmina Gnojno, Gnojno
  24. Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 3 780 000,00 zł dla Gminy Nagłowice
    Zamawiający: Gmina Nagłowice, Nagłowice
  25. Obsługa bieżąca budżetu Gminy Nowy Korczyn i jej jednostek organizacyjnych
    Zamawiający: Gmina Nowy Korczyn, Nowy Korczyn
  26. Obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Kazimierzy Wielkiej
    Zamawiający: Urząd Skarbowy, Kazimierza Wielka
  27. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2.054.636,00 zł na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów.
    Zamawiający: Gmina Bodzentyn, Bodzentyn
  28. Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na rok 2010
    Zamawiający: Gmina Oksa, Oksa
  29. PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ZACIĄGNIĘCIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO
    Zamawiający: Urząd Gminy, Opatowiec
  30. Zaciągnięcie w 2010 r. kredytu długoterminowego.
    Zamawiający: Gmina Nowy Korczyn, Nowy Korczyn
  31. Udzielenie kredytu do wysokości 1 200 000 PLN z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Starachowice.
    Zamawiający: Gmina Starachowice, Starachowice
  32. Wybór Banku w celu udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego w 2010 r. na zadanie inwestycyjne pn. Budowa wodociągu w m. Żerniki oraz kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Miąsowa i Mzurowa wraz z infrastrukturą towarzyszącą do wysokości 2.389.979,23 PLN
    Zamawiający: Gmina Sobków, Sobków
  33. Wybór Banku w celu udzielenia i obsługi kredytu na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek do wysokości 1.802.973,54 PLN
    Zamawiający: Gmina Sobków, Sobków
  34. Usługa udzielenia kredytu długoterminowego w wysokości 2 500 000,00 zł
    Zamawiający: Gmina Słupia (Jędrzejowska), Słupia
  35. Obsługa bankowa budżetu Powiatu Kieleckiego
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe, Kielce
  36. Udzielenie kredytu długoterminowego dla Instytucji Kultury Zamek Krzyżtopór w Ujeździe do wysokości 2.000.000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie zadań inwestycyjnych
    Zamawiający: Instytucja Kultury Zamek Krzyżtopór w Ujeździe, Ujazd
  37. Świadczenie usługi polegającej na kompleksowej obsłudze kasowej w siedzibie Urzędu Skarbowego w Opatowie, przy ul. Kilińskiego 9, 27-500 Opatów.
    Zamawiający: Urząd Skarbowy, Opatów
  38. Wypłata świadczeń z Powiatowego Urzędu Pracy w Kielcach za pośrednictwem rachunku założonego w jednostce wykonawcy
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach, Kielce
  39. Udzielenie i obsługa trzech kredytów do łącznej wysokości 10 535 009,88 zł na zapewnienie płynności realizacji projektów objętych wsparciem w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013
    Zamawiający: Muzeum Narodowe w Kielcach, Kielce
  40. Wybór banku w celu udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego na zadanie inwestycyjne pn. Ejkorozwój Ponidzia poprzez budowę kanalizacji sanitarnej i rozbudowe oczyszczalni ścieków w gminie Sobków - etap II w msc. Mokrsko Dolne, Mokrsko Górne, Wólka Kawęcka, Osowa do wysokosc i 790338,25 PLN
    Zamawiający: Gmina Sobków, Sobków
  41. Wybór banku w celu udzielenia i obsługi kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Sobków na 2009 r z przeznaczeniem na sfinansowanie zadań inwestycyjnych ujetych w załączniku Nr 3 do Uchwały Rady Gminy w Sobkowie Nr XXXII/156/2009 z dnia 23 marca 2009 r. w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Sobków na 2009 r. do wysokośc i 707.496,57 PLN.
    Zamawiający: Gmina Sobków, Sobków
  42. Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na okres 3 lat
    Zamawiający: Gmina Chęciny, Chęciny
  43. Udzielenie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy w 2009r z przeznaczeniem na sfinansowanie zadania inwestycyjnego.
    Zamawiający: Gmina Lipnik, Lipnik
  44. Kredyt długoterminowy w wysokości 6.910.000,00 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Mniów i spłatę zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek
    Zamawiający: Urząd Gminy w Mniowie, Mniów
  45. Usługa udzielenia kredytu inwestycyjnego
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, Sandomierz
  46. Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 350 000 złotych na dofinansowanie wkładu własnego zadania inwestycjnego pn. Budowa sieci wodociągowej w zachodniej części Gminy Sadowie.
    Zamawiający: Urząd Gminy Sadowie, Sadowie
  47. Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości do 1 318 818zł
    Zamawiający: Gmina Oksa, Oksa
  48. Obsługa bankowa budżetu Gminy Lipnik i jednostek organizacyjnych
    Zamawiający: Gmina Lipnik, Lipnik
  49. Udzielenie i obsługa kredytu bankowego.
    Zamawiający: Gmina Jędrzejów, Jędrzejów
  50. Usługa udzielenia kredytu obrotowego na kwotę 1800000.00 zł na finansowanie podatku VAT z tytułu prowadzonej inwestycji
    Zamawiający: Muzeum Wsi Kieleckiej, Kielce
  51. Wykonanie bankowej obsługi budżetu Gminy Obrazów i podległych jednostek organizacyjnych
    Zamawiający: Urząd Gminy Obrazów, Obrazów
  52. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w formie linii kredytowej w wysokości 400.000,00 PLN ( słownie złotych: czterysta tysięcy złotych zero groszy) z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu oraz spłaty wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
    Zamawiający: Związek Międzygminny "Nidzica", Kazimierza Wielka

Inne osoby dla Bakalarz (83 osoby):