Kogo reprezentuje osoba

Bański Jacek

w KRS

Jacek Bański

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Jacek
Nazwisko:Bański
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1960 r., wiek 57 lat
Miejscowości:Zabrze (Śląskie), Łódź (Łódzkie)
Przetargi:89 w aktualnych firmach, 15 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bańska Beata Zofia, Kraska Andrzej Krzysztof, Pawlikiewicz Henryk Zenon, Szcześniak Dorota Katarzyna
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bańska Anastazja Ewa, Bańska Beata Zofia, Bańska Daniela Wacława, Bański Waldemar, Dec Magdalena Stanisława
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bańska Anastazja Ewa, Bańska Beata Zofia, Bańska Daniela Wacława, Dec Magdalena Stanisława
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kucharski Marek Maciej
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dolata Karol Piotr
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dolata Karol Piotr

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bańska Beata Zofia, Dec Magdalena Stanisława, Kucharski Marek Maciej

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Jk Transport Sp. Z O.O., Zabrze − KRS 0000586191
  2. Jk Transport Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Zabrze − KRS 0000596911
  3. Mpm Boro Trailers Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000329331
  4. Pokk Sp. Z O.O., Mazańcowice − KRS 0000478416
  5. Wc Serwis Łódź Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000075781
  6. Wc Serwis Sp. Z O.O., Zabrze − KRS 0000124506
  7. Wc Serwis Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Zabrze − KRS 0000358329
  8. Wc Serwis Śląsk Sp. Z O.O., Zabrze − KRS 0000584036

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Akpol Prim Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000097215
  2. Gmb Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000296097
  3. Graspe Trade Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000532498
  4. Inwestor Sp. Z O.O., Rybnik − KRS 0000227804
  5. Pracownicza Spółdzielnia Budowlano-mieszkaniowa Pokój W Łodzi, Łódź − KRS 0000248916
  6. Wc Serwis Bańska, Kucharski Sp. J., Zabrze − KRS 0000191211

Powiązane przetargi (100 / 101 szt.):
  1. Budowa toalety publicznej przy ul. Sierakowskiego w Piasecznie wraz z zagospodarowaniem terenu.
    Zamawiający: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno, Piaseczno
    Przedmiotem inwestycji jest budowa automatycznej całorocznej toalety publicznej, dwustanowiskowej wolnostojącej, przystosowanej dla osób niepełnosprawnych (konstrukcji monolitycznej – modułowej do montażu na miejscu posadowienia) wraz z zagospodarowaniem terenu. W zakres prac wchodzi: - Przygotowanie zagospodarowania terenu budowy, wykonanie ogrodzenia terenu budowy oraz jego zaplecza. Wyznaczenie stref niebezpiecznych, wykonanie przejść dla pieszych. - Prace ziemne oraz wykonanie fundamentu pod toalety. - Doprowadzenie i rozprowadzenie niezbędnych instalacji i przyłączy wod-kan oraz energii elektrycznej. - Zakup oraz dostawa i montaż kontenerów z automatyczną toaletą publiczną wraz z ich podłączeniem oraz robotami towarzyszącymi. - Wykonanie nawierzchni utwardzonych i zasadzeń.
  2. Ustawienie toalet przenośnych na czas trwania różnego rodzaju imprez organizowanych na terenie Miasta Krakowa wraz z ich serwisowaniem.
    Zamawiający: Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie, Kraków
    1.Opis przedmiotu zamówienia: a)Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na ustawieniu i serwisowaniu toalet przenośnych na czas trwania różnego rodzaju imprez organizowanych na terenie Miasta Krakowa. b)Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą zakresu rzeczowego (zał. 6 do SIWZ), warunków wykonania prac (zał. 7 do SIWZ), wykaz cen jednostkowych (zał. 8 do SIWZ). 2.Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31.01.2019 r. Umowa o podwykonawstwo, której przedmiotem są usługi, powinna być zgodna z zał. 2 do SIWZ, tj. wzorem umowy. Niespełnienie warunków dotyczących podwykonawców zawartych we wzorze umowy spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu.
  3. Rozstawienie toalet przenośnych wraz z serwisem sanitarnym na terenie Miasta Gdańska.
    Zamawiający: Gdański Zarząd Dróg i Zieleni, Gdańsk
    Przedmiotem zamówienia jest rozstawienie toalet przenośnych wraz z serwisem sanitarnym na terenie Miasta Gdańska.
  4. Rozstawienie toalet przenośnych wraz z serwisem sanitarnym na terenie Miasta Gdańska.
    Zamawiający: Gdański Zarząd Dróg i Zieleni, Gdańsk
    Przedmiotem zamówienia jest rozstawienie toalet przenośnych wraz z serwisem sanitarnym na terenie Miasta Gdańska.
  5. USŁUGA POLEGAJĄCĄ NA OBSŁUDZE MOBILNEGO SPRZĘTU SANITARNEGO, KABIN I KONTENERÓW SANITARNYCH USTAWIANYCH NA TERENIE KOMPLEKSU WOJSKOWEGO (STRZELNICA KRZEKOWO) W SZCZECINIE
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa 4340, Szczecin
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na obsłudze mobilnego sprzętu sanitarnego , kabin i kontenerów sanitarnych ustawianych na terenie kompleksu wojskowego (strzelnica – Krzekowo ) w Szczecinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 do SIWZ. ( Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru usług sanitarnych).
  6. Wynajem, transport, montaż i demontaż modułowej łaźni kontenerowej.
    Zamawiający: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie S.A., Warszawa
    Wynajem, transport, montaż i demontaż modułowej łaźni kontenerowej.
  7. Usługa polegająca na dostarczeniu i obsłudze kontenerów oraz kabin sanitarnych
    Zamawiający: Zarząd Zieleni Miejskiej, Wrocław
    Zakres zamówienia
    Zadanie I
    Usługa polegająca na dostarczeniu i obsłudze kontenerów sanitarnych damsko-męskich, kontenera dla matki z dzieckiem oraz kontenera portiernia na terenie Wyspy Słodowej we Wrocławiu
    1)Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie:
    a)2 kontenerów sanitarnych damsko-męskich z wyposażeniem:
    Część damska: min. 3 toalety, 2 umywalki, 1 suszarka do rąk, 1 grzejnik elektryczny, 1 podgrzewacz elektryczny wody.
    Część męska: min. 4 pisuary, 1 toaleta, 2 umywalki, 1 suszarka do rąk, 1 grzejnik elektryczny, 1 podgrzewacz elektryczny wody.
    b)1 kontenera dla matki z dzieckiem wyposażonego w przewijak dla niemowląt, 1 toaletę, 1 umywalkę, 1 suszarkę do rąk, 1 grzejnik elektryczny, 1 podgrzewacz elektryczny wody, dozownik na mydło, podajnik ręczników papierowych, drzwi o szerokości umożliwiającej wjazd wózków, podjazd dla wózków.
    c)1 kontenera portiernia wyposażonego w okno z roletą zewnętrzną, 1 grzejnik elektryczny, wentylację oraz niezbędne meble.
    2)Kontenery muszą być: pomalowane jednolicie na kolor jasnoszary lub biały, bez wgnieceń, zadrapań, uszkodzeń mechanicznych i zanieczyszczeń, utrzymywane w czystości również od zewnątrz, w tym malowane w miarę potrzeb (min. 2 razy w sezonie).
    3)Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykonania obudowy drewnianej wokół kontenerów lub założenia plandek z wydrukami na powierzchnię ścian kontenerów. Powyższe prace zostaną zaplanowane w taki sposób, aby nie ingerować w konstrukcję kontenerów i nie pozostawiać stałych śladów na kontenerach.
    4)Kontenery do czasu dostarczenia Zamawiającemu powinny być użytkowane maksymalnie przez 3 sezony.
    5)Wykonawca zobowiązany jest do:
    a)dostarczenia kontenerów na teren Wyspy Słodowej we Wrocławiu i ustawienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
    b)przekazania Zamawiającemu kontenerów na podstawie protokołu przekazania,
    c)zabrania kontenerów po zakończeniu świadczenia usługi,
    d)codziennego otwierania kontenerów o godz. 10.00 i zamykania o godz. 24.00 w okresie od 15 marca do 19 maja oraz otwierania kontenerów o godz. 9.00 i zamykania o godz. 3.00 w okresie od 20 maja do 31 października,
    e)stałego utrzymywania kontenerów w czystości (wewnątrz i na zewnątrz),
    f)utrzymania w czystości terenu przyległego do kontenerów w promieniu 5m,
    g)utrzymania kontenerów w należytym stanie technicznym,
    h)zgłaszanie na bieżąco Zamawiającemu awarii kontenerów faksem lub e-mailem,
    i)przystąpienia do usuwania awarii kontenerów w czasie do 24 godzin od chwili zgłoszenia awarii Zamawiającemu lub stwierdzenia awarii na miejscu przez Zamawiającego (w zależności od czasu reakcji serwisu podanego w ofercie),
    j)usunięcia awarii w uzgodnionym z Zamawiającym terminie,
    k)zawiadamiania policji w przypadku zniszczenia lub kradzieży kontenerów,
    l)zatrudnienia portierów prowadzących kontrolę nad prawidłowym korzystaniem z kontenerów – 1 osoba na zmianie,
    m)wykonania we własnym zakresie przyłącza energetycznego od kontenerów do rozdzielnicy elektrycznej zlokalizowanej na zieleńcu przy kontenerach,
    n)przedstawienia Zamawiającemu pisemnego oświadczenia o wykonaniu linii zasilania czasowego zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz dołączonym protokołem z pomiarów rezystancji izolacji i pomiarów ochrony przeciwporażeniowej przed włączeniem linii do rozdzielnicy,
    o)wykonania we własnym zakresie zasilania w wodę kontenerów ze skrzynki hydrantowej DN 25 zlokalizowanej na zieleńcu przy kontenerach,
    p)wykonania we własnym zakresie przyłączy do odprowadzenia ścieków do istniejących studni kanalizacyjnych Ø 400 - 2 szt. połączonych z siecią sanitarną kanalizacji miejskiej,
    q)otwierania i zamykania słupków ograniczających wjazd na teren Wyspy Słodowej zgodnie z poleceniami Zamawiającego,
    r)ubezpieczenia kontenerów od wandalizmu i dewastacji na okres wykonywania zamówienia na kwotę co najmniej 80 000 zł.
    6)Koszty zużycia energii, wody i odprowadzenia ścieków pokrywa Zamawiający.
    7)Zamawiający nie zapewnia ochrony kontenerów przez firmę ochroniarską.

    Zadanie II
    Usługa polegająca na dostarczeniu i serwisie zestawów przenośnych kabin sanitarnych na terenach parkowych i zieleńcu we Wrocławiu

    1)Przedmiot zamówienia polega na dostarczeniu, serwisie pośrednim i zabraniu 10 zestawów przenośnych kabin składających się z jednej, bądź dwóch szt. kabin sanitarnych oraz 1 szt. umywalki wolnostojącej.
    2)Minimalne wyposażenie:
    Kabina sanitarna powinna być wyposażona w pisuar, podajnik na papier toaletowy, antypoślizgową podłogę, przepuszczający światło dach, zamek wolne/ zajęte. Umywalka wolnostojąca powinna być wyposażona w dwie pompki nożne do podawania wody, pojemnik na wodę czystą i brudną, dwa dozowniki mydła w płynie, podajnik na ręczniki papierowe.
    3)Zestawy przenośnych kabin należy dostarczać na teren:
    a)Parku Południowego – 2 kabiny + umywalka,
    b)Parku Grabiszyńskiego – 1 kabina + umywalka,
    c)Parku Strachocińskiego – 2 kabiny + umywalka,
    d)Parku Słoneczny Gaj – 2 kabiny + umywalka,
    e)Parku Tołpy – 1 kabina + umywalka,
    f)Parku Staszica – 1 kabina + umywalka,
    g)Parku Leśnickiego – 1 kabina + umywalka,
    h)Parku Zachodniego – 2 kabiny + umywalka,
    i)Parku Jedności na Zakrzowie – 1 kabina + umywalka,
    j)Polany Karłowickiej 2 kabiny + umywalka,
    w terminach:
    22.04.2017r. (tylko teren Parku Grabiszyńskiego), 29.04.2017r.-3.05.2017r., 6-7.05.2017r, 13-14.05.2017r., 20-21.05.2017r., 27-28.05.2017r., 3-4.06.2017r., 10-11.06.2017r., 17-18.06.2017r., 24-25.06.2017r., 1-2.07.2017r., 8-9.07.2017r., 15-16.07.2017r., 22-23.07.2017r., 29-30.07.2017r., 5-6.08.2017r., 12-13.08.2017r., 19-20.08.2017r., 26-27.08.2017r., 2-3.09.2017r., 9-10.09.2017r., 16-17.09.2017r., 23-24.09.2017r., 30.09.2017r. – 1.10.2017r.

    4)Wykonawca zobowiązany jest do:
    a)dostarczenia czystych i zdezynfekowanych kabin i umywalek w każdą sobotę na godz. 8.00 i ustawienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
    b)wykonania serwisów pośrednich kabin sanitarnych i umywalek wolnostojących w każdą niedzielę oraz 1 i 2 maja do godziny 8.00, polegających na opróżnianiu, czyszczeniu i dezynfekcji oraz uzupełnieniu wody, mydła i papieru toaletowego,
    c)zabrania kabin i umywalek w każdą niedzielę po godzinie 22.00 (dostarczoną w dniu 22.04.2017r. do godz. 8.00 kabinę i umywalkę należy zabrać tego samego dnia po godz. 22.00, dostarczoną w dniu 29.04.2017r. do godz. 8.00 kabinę i umywalkę należy zabrać po godz. 22.00 w dniu 3.05.2017r. ),
    d)usuwania wszelkich zbędnych materiałów oraz odpadów powstałych w czasie realizacji usługi,
    e)przyjmowania zgłoszeń od Zamawiającego dotyczących awarii kabin,
    f)przystąpienia do usuwania awarii kabin w czasie do 24 godzin od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego (w zależności od czasu reakcji serwisu podanego w ofercie),
    g)usunięcia zgłoszonej awarii w uzgodnionym z Zamawiającym terminie,
    h)wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami,
    i)wykonania przedmiotu umowy przez osoby posiadające odpowiedni sprzęt, narzędzia i odzież.
  8. Utrzymanie czystości na terenie Gminy Raszyn w roku 2017/2018
    Zamawiający: Gmina Raszyn, Raszyn
    Zadanie nr 1 obejmuje:
    a) Wywóz nieczystości stałych z terenu Urzędu Gminy Raszyn wraz z odbiorem odpadów zebranych selektywnie oraz odbiór odpadów zebranych selektywnie z nieruchomości przy ul. Poniatowskiego 20 w Raszynie;
    b) Utrzymanie czystości na przystankach autobusowych wraz z usuwaniem odpadów z koszy betonowych z wkładami metalowymi o poj. 45 l na terenie Gminy Raszyn oraz mycie wiat przystankowych;
    c) Usuwanie i utylizacja odpadów z koszy ulicznych o poj. 45 – 50 l, 70 l oraz opróżnianie koszy ulicznych na psie odchody o poj. 50 l;
    d) Usuwanie zwłok bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Raszyn”

    Na zadanie składa się wykonanie czynności:
    w zakresie ad. a)
    • podstawianie pojemników, ich opróżnianie i wywóz w zakresie nieczystości stałych z terenu Urzędu Gminy, tj.:
    - 2 kontenery o poj. 7m³ - nie mniej niż 8 razy w miesiącu, opróżnianych na zgłoszenie telefoniczne Zamawiającego;
    - 2 pojemników do segregacji odpadów w tym:
    1 pojemnik o poj. 1 100 l oznaczony kolorem żółtym (na papier, tworzywa sztuczne i metale),
    1 pojemnik o poj. 240 l oznaczony kolorem białym (na szkło i opakowania szklane)
    Opróżnianych raz na dwa tygodnie

    • podstawianie pojemników, ich opróżnianie i wywóz w zakresie nieczystości stałych z nieru-chomości przy ul. Poniatowskiego 20 w Raszynie, tj.:
    - 3 pojemników do segregacji odpadów w tym:
    1 pojemnik o poj. 110 l oznaczony kolorem żółtym (na papier, tworzywa sztuczne i metale),
    1 pojemnik o poj. 110 l oznaczony kolorem białym (na szkło i opakowania szklane),
    1 pojemnik o poj. 110 l na odpady zmieszane
    Opróżnianych raz w tygodniu

    w zakresie ad. b)
    • sprzątanie i wywóz nieczystości z przystanków autobusowych zlokalizowanych w granicach Gminy Raszyn tj.:
    - 68 szt. przystanków autobusowych wraz z opróżnianiem koszy betonowych z wkładami metalowymi o poj. 45l w ilości 68 szt.:
    Zamawiający wymaga, aby sprzątnie przystanków odbywało się x razy w tygodniu – zgodnie z ofertą wykonawcy – minimum 3 razy, maksimum 5 razy w tygodniu.

    • mycie wiat przystankowych zlokalizowanych w granicach Gminy Raszyn – 48 szt. – 1 raz
    w miesiącu,
    w zakresie ad. c)
    • opróżnianie i wywóz odpadów z koszy ulicznych o pojemności 45 l oraz 50 l, tj:
    - 30 szt. ulicznych koszy betonowych z wkładami metalowymi – 3 razy w tygodniu,
    • opróżnianie koszy ulicznych o pojemności 70l,
    - 40 szt. ulicznych koszy betonowych z wkładami metalowymi – 3 razy w tygodniu
    • opróżnianie koszy na psie odchody o pojemności 50l
    – 5 szt. – 3 razy w tygodniu.
    w zakresie ad. d)
    • usuwanie zwłok bezdomnych i dzikich zwierząt wraz z ich utylizacją z terenu Gminy Raszyn,
    - ok. 40 szt. w trakcie trwania umowy – na zgłoszenie telefoniczne Zamawiającego.

    Wykaz przystanków autobusowych objętych usługą wraz z określeniem częstotliwości opróżniania koszy zawiera – załącznik nr 1.1,
    Wykaz koszy ulicznych objętych usługą wraz z określeniem częstotliwości opróżniania koszy zawiera – załącznik nr 1.2.


    Zadanie nr 2 obejmuje:
    „Wywóz nieczystości płynnych z obiektów komunalnych Gminy Raszyn”
    w zakresie: wywozu nieczystości płynnych z obiektów mieszkalnych komunalnych Gminy Raszyn (w tym jednego wolnostojącego WC),

    Szacowana łączna ilość wywożonych nieczystości ciekłych wynosi – 1 936m³ w okresie trwania umowy.
    Wykaz obiektów komunalnych objętych usługą zawiera – załącznik nr 2.1.

    Zadanie nr 3 obejmuje:
    „Wynajem wraz z serwisem przenośnych kabin sanitarnych (toalety WC)”
    Zakres obejmuje:
    a) postawienie wraz z serwisowaniem i utrzymaniem w czystości 3 sztuk kabin sanitarnych (WC)
    w wyznaczonych przez Zamawiającego miejscach.
    Kabiny sanitarne (WC) zostaną postawione:
    - teren parku „Nad Raszynką w Raszynie” – dwie toalety,
    - teren placu zabaw dla dzieci przy ul. Jesiennej w Raszynie – jedna toaleta.
    Zamawiający wymaga, aby serwisowanie kabin odbywało się x razy w tygodniu – zgodnie z ofertą wykonawcy – minimum 1 raz, maksimum 3 razy w tygodniu.

    b) postawienie wraz z serwisowaniem i utrzymaniem w czystości 5 sztuk kabin sanitarnych (WC) w tym jedna kabina WC dla osób niepełnosprawnych – (okolicznościowo, jednorazowo) w dniu 6 sierpnia 2017 r. na terenie Kościoła w Raszynie.

    c) postawienie wraz z serwisowaniem i utrzymaniem w czystości 7 sztuk kabin sanitarnych (WC)
    w wyznaczonych miejscach oraz terminach na potrzeby imprez okolicznościowych organizowanych przez Zamawiającego na terenie Gminy Raszyn (w zależności od potrzeb Zamawiającego).


    Zadanie nr 4 obejmuje:
    „Odbiór i wywóz nieczystości stałych z terenu jednostek organizacyjnych Gminy Raszyn”
    Zakres obejmuje:
    - postawienie, opróżnienia oraz wywóz nieczystości stałych z terenu jednostek organizacyjnych Gminy Raszyn,
    - zapewnienie pojemników oraz kontenerów przeznaczonych do zbierania odpadów stałych.
    Częstotliwość opróżniania i rodzaj pojemników:
    - 1 kontener o poj. 7m³ - opróżniany 1 raz w tygodniu,
    - 11 pojemników 1100 l – opróżniane średnio 1 raz w tygodniu,
    - 9 pojemników 1100 l – opróżnianych średnio raz na dwa tygodnie,
    - 1 pojemniki 1100 l – opróżnianych średnio 2 razy w tygodniu,
    - 5 pojemniki 240l – opróżniane 1 raz w tygodniu,
    - 2 pojemniki 240l – opróżniane średnio raz na dwa tygodnie,
    - 3 pojemniki 110l – opróżniane 1 raz w tygodniu,
    - 150 szt. worków 120 l – na odpady zielone w okresie maj – wrzesień – zabierane co 2 tygodnie.
    Wykaz jednostek organizacyjnych objętych usługą wraz z określeniem częstotliwości opróżniania koszy zawiera – załącznik nr 4.1.


    Zadanie nr 5 obejmuje:

    „Likwidacja dzikich wysypisk na terenie Gminy Raszyn oraz wywóz kontenerów z odpadami po wiosennych porządkach z terenu osiedla Falenty”
    Zakres obejmuje:
    a) zbieranie, załadunek oraz wywóz odpadów stanowiących tzw. dzikie wysypiska wraz z ich unieszkodliwianiem lub/i odzyskiem –. Teren po zebraniu odpadów należy uporządkować.
    Szacunkowa ilość odpadów do wywiezienia – 4 792m³ w okresie od 1 marca 2017 r do 31 grudnia 2018 r.
    b) zbieranie, załadunek oraz wywóz kontenerów z odpadami po wiosennych porządkach z terenu osiedla Falenty.
    Szacunkowa ilość odpadów pochodzących z wiosennych porządków z osiedla Falenty – ok. 90m³ w okresie od 1 marca 2017 r do 15 grudnia 2017 r.

  9. Usługi dostawy i najmu zaplecza socjalno-bytowego realizowane na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie – Grupa Lotnicza Darłowo
    Zamawiający: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Koszalin
    Przedmiotem zamówienia jest usługa dostawy i najmu zaplecza socjalno-bytowego realizowana na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie – Grupa Lotnicza Darłowo, szczegółowo opisana w załączniku nr 2 do SIWZ – specyfikacji technicznej wykonania i odbioru usługi oraz w załączniku nr 3 Planie rozmieszczenia kontenerów. 2.Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Istotne postanowienia umowy – projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia – załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności obsługi, naprawy i usuwania usterek kontenerów, o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”. 5. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 6 do SIWZ – Projekt umowy.
  10. Usługa sanitarna polegająca na dostarczeniu i obsłudze przenośnych systemów sanitarnych dla 43 WOG Świętoszów
    Zamawiający: 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Świętoszów
    Przedmiotem zamówienia jest Usługa sanitarna polegająca na dostarczeniu i obsłudze przenośnych systemów sanitarnych dla 43 WOG Świętoszów – Grupa Zabezpieczenia (GZ)/Sekcja Obsługi Infrastruktury (SOI) Dobre n/Kwisą, Grupa Zabezpieczenia (GZ)/Sekcja Obsługi Infrastruktury (SOI) Głogów, Grupa Zabezpieczenia (GZ)/Sekcja Obsługi Infrastruktury (SOI) Bolesławiec, Grupa Zabezpieczenia (GZ)/Sekcja Obsługi Infrastruktury (SOI) Świętoszów, Grupa Zabezpieczenia (GZ)/Sekcja Obsługi Infrastruktury (SOI) Żagań.
  11. Wynajem hal namiotowych oraz kompleksowa usługa w zakresie zabezpieczenia w przenośne urządzenia kuchenne – kontenery kuchenne jednostek ćwiczących na terenie poligonu, realizowane przez 16 WOG w Drawsku Pomorskim w 2016 roku
    Zamawiający: 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno, Oleszno
    Wynajem hal namiotowych oraz kompleksowa usługa w zakresie zabezpieczenia w przenośne urządzenia kuchenne – kontenery kuchenne jednostek ćwiczących na terenie poligonu, realizowane przez 16 WOG w Drawsku Pomorskim w 2016 roku
  12. Budowa toalety kontenerowej w parku Chrobrego w Stargardzie
    Zamawiający: Gmina Miasto Stargard, Stargard
    1. Nazwa przedmiotu zamówienia: budowa toalety kontenerowej w parku Chrobrego w Stargardzie. 1.1 Zamówienie podzielone zostaje na części: 1) Zadanie I – dostawa i montaż kontenerowej toalety wraz robotami towarzyszącymi; 2) Zadanie II – wykonanie zewnętrznych instalacji wodociągowych i kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków. Szczegółowy zakres poszczególnych zadań określono w załącznikach 1 i 2 Orientacyjne wielkości ilustrujące skalę zamówienia: 1) zadanie I - toaleta kontenerowa o pow. użytkowej ~8,0 m2, kubatura ~35m3 2) zadanie II – przyłącze wodociągowe o dł. ~50 mb; przyłącze kanalizacji sanitarnej ~115 mb ( w tym odcinek tłoczny ~45 mb), przepompownia – 1kpl.
  13. WYNAJEM I BIEŻĄCA OBSŁUGA KONTENERÓW PRYSZNICOWO - UMYWALKOWYCH, KABIN SANITARNYCH I UMYWALEK ORAZ WYNAJEM KONTENERA DO MYCIA SPRZĘTU KUCHENNEGO. P/16/IW/2016
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa 4620, Toruń
    Przedmiotem zamówienia jest usługa wynajmu wraz z bieżącą obsługą kontenerów prysznicowo-umywalkowych z własnym źródłem zasilania oraz dostawą wody oraz odprowadzeniem nieczystości, wynajem kabin sanitarnych, umywalek polowych oraz kontenera kuchennego, w celu zabezpieczenia ćwiczeń poligonowych na OSC Toruń w terminie od 02 do 14. 05.2016r.
  14. PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ŚWIADCZENIE USŁUGI SANITARNEJ POLEGAJĄCEJ NA OBSŁUDZE KABIN KĄPIELOWYCH, DOSTAWIE I SERWISIE KABIN PRZENOŚNYCH SANITARNYCH TYPU TOI-TOI NA TERENIE KOMPLEKSU WOJSKOWEGO - OC BIAŁA GÓRA-OSIECZNICA. SPRAWA NR 87/PN/2016.
    Zamawiający: 44 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krosno Odrzańskie
    Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwie części:


    Część I
    Obsługa sanitarna 7 szt. kontenerów kąpielowych, dostarczonych przez Zamawiającego, dostawa i serwis 10 szt. kabin przenośnych sanitarnych typu TOI-TOI, oraz dostawa 6 szt. przenośnych umywalek ( 3 szt. w terminie od 22.08.- 22.09.2016 r. oraz 3 szt. od 13.09. -30.09. 2016 r. ) na terenie kompleksu wojskowego - OC Biała Góra - Osiecznica k/Krosna Odrzańskiego, administrowanego przez 44 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Krośnie Odrzańskim.


    Część II

    1) Dostarczeniu i obsłudze 10 szt. kontenerów natryskowych z umywalkami
    wraz ze zbiornikami na wodę i nieczystości płynne wraz z instalacjami,
    2) dostawie i obsłudze agregatów prądotwórczych niezbędnych do prawidłowego
    serwisu kontenerów,
    3) dostawie i serwisie 20 szt. kabin przenośnych sanitarnych typu TOI-TOI, z umywalkami na terenie kompleksu wojskowego - OC Biała Góra
    - Osiecznica k/ Krosna Odrzańskiego, administrowanego przez 44 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Krośnie Odrzańskim.
  15. usługa polegająca na wynajmie i bieżącej obsłudze polowych węzłów sanitarnych wyposażonych w kabiny natryskowe, umywalki oraz przenośne toalety na terenie obozowisk poligonowych
    Zamawiający: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Wędrzyn
    Przedmiotem zamówienia jest: I. 1. Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi podstawowej polegającej na wynajmie i bieżącej obsłudze funkcjonowania polowego węzła sanitarnego na okres 26 dni (od 29.08.2016r. do 23.09.2016r.) składającego się z : 1.1.Kontenerów sanitarnych wyposażonych w co najmniej 40 natrysków i 40 umywalek, (40 stanowisk x 26 dni = 1040 stan./dni) 1.2.Przenośnych kabin WC Standard w ilości 30 szt. (30 kabin x 26dni = 780 obsług). 1.3. Przez pojęcie polowy węzeł sanitarny rozumie się kontenery sanitarne i przenośne kabiny WC. 2. Szczegółowy opis przedmiotu niniejszej umowy: 1. Usługa sanitarna polegająca na wynajmie i obsłudze bieżącej funkcjonowania polowego węzła sanitarnego na okres 26 dni (od 29.08.2016r. do 23.09.2016r.) składającego się z : 1.1. Kontenerów sanitarnych wyposażonych w co najmniej 40 natrysków i 40 umywalek, (40 stanowisk x 26 dni = 1040 stan./dni) 1.2. Przenośnych kabin WC Standard w ilości 30 szt. (30 kabin x 26 dni = 780 obsług) 1.3. Lokalizacja : Poligon Wędrzyn – Obozowisko nr 1 2. Wyposażenie polowych węzłów sanitarnych : 2.1. Kontenery sanitarne muszą być wyposażone w: 2.1.1. Prysznice. 2.1.2. Umywalki. 2.1.3. Dozowniki do mydła. 2.1.4. Przeciwpoślizgową podłogę. 2.1.5. Lustro nad każdą umywalką. 2.1.6. Wieszaki na ubranie. 2.1.7. Instalację elektryczną wyposażoną w przeciwporażeniowe wyłączniki różnicowo- prądowe. 2.1.8. Hermetyczne oświetlenie wewnętrzne. 2.1.9. Instrukcję obsługi i użytkowania kontenera sanitarnego. 2.1.10. Za 1 stanowisko w kontenerze sanitarnym uważa się kpl. 1 stanowiska natryskowego i 1 umywalki z lustrem. 3. Przenośne kabiny WC : 3.1. WC- Standard - urządzenie sanitarne z wyposażeniem standardowym: pisuar, sedes, podajnik na papier, wieszak na ubranie, antypoślizgową podłogę, zamek wewnętrzny, wskaźnik wolne/zajęte, wentylację podwójną (zbiornika na fekalia i kabiny WC; papier toaletowy. 4. Zakres usługi : 4.1.Kontenery sanitarne- usługa obejmuje: 4.1.1.Wynajem kontenera. 4.1.2.Transport w terminie i miejsce wskazane przez Zamawiającego. 4.1.3.Ustawienie na miejscu przeznaczenia, montaż wraz ze zbiornikami na wodę czystą i brudną. Zamawiający nie zapewnia przyłączenia do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej. 4.1.4. Sukcesywne dostawy wody oraz odbiór nieczystości. 4.1.5. Uzupełnianie mydła w dozownikach. 4.1.5. Zabezpieczenie zasilania kontenera w energię do oświetlenia i ogrzewania wody. Zamawiający nie zapewnia miejsca podłączenia do sieci elektrycznej. 4.1.6. Zapewnienie niezależnego źródła energii wraz z paliwem i innymi materiałami eksploatacyjnymi, zapewniającymi dostawę cieplej wody o temperaturze wody przeznaczonej do kąpieli, tj. ok.50°C, do wszystkich punktów czerpalnych w kontenerze, przez minimum 12 godzin na dobę zgodnie z grafikiem ustalonym z użytkownikiem. 4.1.7. Zapewnienie 24 h. dostępu do kontenerów w celu korzystania dla celów higieniczno – sanitarnych z wody zimnej. 4.1.8. Zabezpieczenie ciągłej obsługi kontenerów przez wykwalifikowany personel Wykonawcy. 4.1.9. Codzienne sprzątanie kontenerów wewnątrz i na zewnątrz w promieniu 1, 5 m od płaszczyzn zewnętrznych. Utrzymanie ładu i estetyki. 4.1.10. 1 raz na dobę zmycie i dezynfekcję kontenerów wewnątrz i na zewnątrz środkami posiadającymi atest dopuszczający do stosowania na terytorium Polski; 4.1.11.Usunięcie i utylizacja wszelkich zanieczyszczeń wynikających z przeprowadzonych czynności obsługowych. 4.1.12. Ustawienie kontenerów w sposób stabilny tak, aby nie zagrażały zdrowiu osób korzystających z kąpieli; 4.1.13. Bieżąca naprawa usterek w kontenerach lub ich wyposażeniu. 4.2. Kabiny WC – usługa obejmuje : 4.2.1. Wynajem przenośnych kabin WC typu Standard 4.2.2. Transport w terminie i w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 4.2.3. Ustawienie na miejscach przeznaczenia. 4.2.4. Codzienny ( 1 x na dobę) serwis kabiny obejmujący : uzupełnienie mydła w dozownikach do poziomu „max”, uzupełnienie ręczników papierowych w podajnikach do poziomu „max”, uzupełnianie papieru toaletowego, odbiór fekali, dezynfekcja oraz utrzymanie kabin w czystości. 5. Ogólne wymagania dotyczące materiałów. 5.1.Wykonawca w cenie usługi zabezpiecza papier toaletowy i ręczniki jednorazowe w dostatecznej ilości oraz środki myjące i dezynfekujące posiadając atest dopuszczający do stosowania na terytorium Polski. 6. Kontrola, jakości serwisu kabin WC i kontenerów sanitarnych. 6.1. Wykonawca jest odpowiedzialny za prawidłowe wykonanie usługi, 6.2. Wykonawca sporządza i prowadzi rejestr potwierdzeń wykonania serwisów i wywozu nieczystości płynnych. 6.3. Czynności serwisowe muszą być potwierdzone w formie rejestru podpisanego przez osobę sporządzającą i zatwierdzone przez Kierownika SOI Wędrzyn. 6.4. Wykonawca bezzwłocznie, przed rozpoczęciem realizacji umowy dostarczy do Infrastruktury 45 WOG jeden egzemplarz „Instrukcji warunków użytkowania urządzeń sanitarnych” będących przedmiotem usługi. 6.5. Wykonawca sporządzi ,w uzgodnieniu ze wskazanym przez Zamawiającego użytkownikiem polowego węzła sanitarnego, grafik godzin podawania ciepłej wody w kontenerach sanitarnych. 7. Inne postanowienia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 7.1. Zamawiający wskaże punkt poboru wody na zabezpieczenie zamówienia. Woda zostanie przekazana nieodpłatnie, co Wykonawca winien uwzględnić przy kalkulacji cenowej zamówienia. 7.2. W miejscach ustawienia kontenerów sanitarnych nie ma możliwości podłączenia do sieci wodociągowej, kanalizacyjnej i elektrycznej. 7.3. Zamawiający nie zapewnia dźwigów i pojazdów do przewozu i ustawienia urządzeń sanitarnych. 7.4. Samochody przeznaczone do realizacji usługi powinien być pojazdami o podwyższonych możliwościach pokonywania terenu oraz wyposażony w sprzęt umożliwiający prawidłowe wykonanie serwisu. 7.5. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone za zgodność) dotyczące następujących badań kontenerów sanitarnych: 7.5.1. pomiar szybkiego samoczynnego wyłączenia zasilania urządzeń elektroenergetycznych, 7.5.2. rezystancji izolacji, 7.5.3. zabezpieczeń różnicowo-prądowych, 7.6. Wykonawca musi posiadać potencjał techniczny oraz dysponować przeszkolonym personelem pozwalającym na: 7.6.1. transport i ustawienie poszczególnych urządzeń sanitarnych w określonym czasie i miejscach. 7.6.2. wykonywanie bieżącego serwisowania urządzeń sanitarnych z częstotliwością i w zakresie określonym w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia; 7.6.3. bieżące uzupełnianie zbiorników poszczególnych urządzeń czysta wodą; 7.6.4. bieżący wywóz nieczystości płynnych ( ścieków) gwarantujący prawidłowe użytkowanie urządzeń oraz nie dopuszczający do przepełnienia się zbiorników nieczystości. Wykonawca zobowiązany jest do wywozu nieczystości do właściwych terytorialnie oczyszczalni ścieków zgodnie z posiadanymi zezwoleniami oraz przepisami prawa obowiązującego w tym zakresie; 8. Wykonana usługa, w tym każdorazowa realizacja poszczególnych jej elementów składowych musi być potwierdzona protokołem odbioru podpisanym przez Wykonawcę i Zamawiającego. Protokół odbioru wraz z wykazem wykonanych czynności jako załącznik do prawidłowo wystawionej faktury VAT stanowić będzie podstawę do ustalenia wartości usługi. Brak protokołu podpisanego przez przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy będzie równoznaczny z niewykonaniem usługi. 9. Oferowane ceny muszą zawierać wszystkie składniki kosztów związane z wykonaniem usługi, a w szczególności z wynajęciem przenośnych urządzeń sanitarnych, dostarczeniem i ustawieniem ich przez Wykonawcę w miejsca wskazane przez Zamawiającego, wraz z serwisem początkowym, wykonaniem usług serwisowych, zapewnienie źródeł zasilania (agregaty prądotwórcze) wraz z paliwem i innymi materiałami eksploatacyjnymi a także obsługi przez wykwalifikowany personel Wykonawcy oraz odbiór urządzeń wraz z uprzątnięciem terenu. 10. Wykonawca zapewnia dyspozycyjność osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy i jego pracowników w miejscu świadczenia usługi zgodnie z opcją wskazaną przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. 11. Wykonawca zapewnia prawidłowe funkcjonowanie polowych węzłów sanitarnych również przy ujemnych temperaturach zewnętrznych. II. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji, o której mowa w art.34 ust.5 ustawy Pzp, w ramach, którego zakłada, że: 1) szacowana wielkość prawa opcji nie przekroczy 50% zamówienia podstawowego i wyniesie maksymalnie...zł brutto, 2) prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe, w czasie trwania umowy, 3) cena jednostkowa prawa opcji będzie identyczna jak zamówienia podstawowego, określona w Formularzu cenowym dołączonym do oferty złożonej przez Wykonawcę (załącznik nr 3 do umowy), 4) o zamiarze skorzystania z prawa opcji, Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem, z wyprzedzeniem 5- dniowym, 5) zgodnie z prawem opcji Zamawiający może zamawiać usługi sanitarne zapisane w Formularzu cenowym w dowolnej konfiguracji, w zależności od bieżącego zapotrzebowania, 6) realizacja zamówienia z prawem opcji uzależniona będzie od potrzeb Zamawiającego, 7) Zamawiający przewiduje możliwość opcji przedłużenia funkcjonowania polowych węzłów sanitarnych dla: 1. stanowisk natryskowych w kontenerach sanitarnych o 520 stan./dni. 2. przenośnych kabin sanitarnych WC Standard o 390 obsług. 8) Zamawiający dopuszcza, w ramach przedłużenia funkcjonowania polowych węzłów sanitarnych, możliwość realizacji usługi w m. Wędrzyn, Międzyrzecz i Skwierzyna. 9) W przypadku zamiaru korzystania z opcji przedłużenia funkcjonowania polowych węzłów sanitarnych Zamawiający powiadomi Wykonawcę o tym fakcie z wyprzedzeniem minimum 5 dni od planowanego terminu, podając rodzaj i ilość elementów mających wejść w skład węzła oraz termin i miejsce wykonywania usługi

  16. Usługa sanitarna w zakresie kompleksowego zabezpieczenia w przenośne systemy sanitarne wraz z ich obsługą na terenie administrowanym przez 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie- GZ Bolesławiec
    Zamawiający: 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Świętoszów
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa sanitarna w zakresie zabezpieczenia w przenośne systemy sanitarne na obszarze administrowanym przez WOG Świętoszów: GZ/SOI Bolesławiec.
    2. Planowana ilość systemów sanitarnych, ogólny opis techniczny oraz wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 1 (formularz cenowy nr 1,) niniejszego Opisu Przedmiotu Zamówienia.
    3. Liczbę kabin, kontenerów, umywalek, ilość usług sanitarnych, lokalizację, datę wykonania obsług i odbioru kabin i umywalek określać będzie każdorazowo pisemne zlecenie złożone przez Zamawiającego na co najmniej 24 godziny przed realizacją przedmiotu zamówienia (formularz cenowy). Zamawiający dopuszcza możliwość dyslokacji kabin przenośnych WC na pisemne zlecenie na co najmniej 24 godz. przed realizacją przedmiotu zamówienia.
    4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości kabin, umywalek i kontenerów oraz obsług w czasie trwania umowy oraz skrócenia terminu realizacji umowy, a rozliczenie nastąpi na podstawie faktycznie wykonanych usług.
    5. Ostatni serwis kabin i umywalek (przy odbiorze kabin i umywalek) Wykonawca ujmie w kosztach najmu kabiny i umywalki.
    6. Zamawiający dopuszcza realizację usługi przy zastosowaniu alternatywnych rozwiązań dotyczących dostarczenia sprzętu, który firmy aktualnie posiadają do dyspozycji w swoich zasobach.
    7. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się przestrzegać powszechnie obowiązujących przepisów wraz ze wszystkimi zmianami i rozporządzeniami,
    w szczególności z ustawą Prawo ochrony środowiska, Ustawą odpadach i Ustawą
    o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Transport, ustawienie systemów sanitarnych
    w miejscach wskazanych przez Zamawiającego powinny odbywać się z uwzględnieniem warunków bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz przestrzegania zasad bezpieczeństwa
    i higieny pracy.
    8. Obsługa/serwis przenośnych systemów sanitarnych rozumie się jako opróżnienie zbiornika
    z fekaliami, jego dezynfekcję umycie kabin i umywalek pod ciśnieniem wewnątrz i na zewnątrz, dezynfekcję wnętrz z zastosowaniem środków myjących każdorazowo podczas wykonywanej usługi i dezynfekcję urządzeń sanitarnych, napełnienie zbiorników czystą wodą, systematyczne uzupełnianie papieru, ręczników papierowych oraz płynów dezynfekujących według potrzeb (podczas obsług serwisowych). Opróżnione i umyte pojemniki na nieczystości płynne Wykonawca napełni preparatem dezynfekującym zapobiegającym odorom i hamującym rozkład fekaliów. Uzupełniane środki higieny oraz płyny dezynfekujące muszą posiadać atesty higieniczne do stosowania na terytorium RP.
    9. Wykonawca zobowiązuje się podłączyć kontenery sanitarne do agregatów prądotwórczych dostarczonych przez Zamawiającego lub do stałych punktów poboru energii elektrycznej jak również punktów poboru wody i odprowadzenia ścieków (osprzęt do podłączenia systemów sanitarnych do punktów poboru energii elektrycznej, wody i odprowadzenia ścieków zapewnia Wykonawca) w przypadku gdy takie występują w miejscu ich ustawienia.
    10. Wykonawca zobowiązuje się podłączyć kontenery sanitarne do agregatów prądotwórczych dostarczonych przez Zamawiającego lub do stałych punktów poboru energii elektrycznej (zlokalizowanych w odległości do 50 m od pierwszego podłączonego kontenera) jak również punktów poboru wody (osprzęt do podłączenia systemów sanitarnych do punktów poboru energii elektrycznej, wody zapewnia Wykonawca) w przypadku gdy takie występują w miejscu ich ustawienia. Opróżnianie zbiorników na nieczystości Zamawiający zabezpieczy we własnym zakresie.
    11. Wykonawca zobowiązuje się naprawić lub ewentualnie wymienić uszkodzone podczas normalnej eksploatacji systemy sanitarne.
    12. Wykonawca zobowiązuje się uporządkować teren wokół systemów sanitarnych z nieczystości powstałych w związku z ich obsługą, montażem i demontażem.
  17. Dostawa i montaż automatycznej toalety publicznej na terenie parku Wodiczki w Wołominie wraz z realizacją niezbędnej infrastruktury technicznej, na działce nr ewid. 93, obręb 143412_4.0029, w ramach zadania inwestycyjnego pn. Dostawa i montaż automatycznej toalety publicznej na terenie parku Wodiczki w Wołominie.
    Zamawiający: Gmina Wołomin, Wołomin
    Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę i montaż automatycznej toalety publicznej na terenie parku Wodiczki w Wołominie wraz z realizacją niezbędnej infrastruktury technicznej, na działce nr ewid. 93, obręb 143412_4.0029, w ramach zadania inwestycyjnego pn. Dostawa i montaż automatycznej toalety publicznej na terenie parku Wodiczki w Wołominie.
  18. PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ROBOTY BUDOWLANE - REMONT BUDYNKU NR 2 W RADNICY - W ZAKRESIE ROBÓT BUDOWLANYCH , SANITARNYCH, ELEKTRYCZNYCH. SPRAWA 3/PN/2016.
    Zamawiający: 44 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krosno Odrzańskie
    Przedmiotem zamówienia jest obsługa sanitarna 7 szt. kontenerów kąpielowych, dostarczonych przez Zamawiającego, dostawa i serwis 15 szt. kabin przenośnych sanitarnych typu TOI-TOI oraz dostawa 10 szt. przenośnych umywalek na terenie kompleksu wojskowego - OC Biała Góra - Osiecznica k/Krosna Odrzańskiego, administrowanego przez 44 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Krośnie Odrzańskim.
    Termin realizacji zamówienia:
    od dnia 23.05.2016r. do dnia 21.06.2016r.
    Krótka charakterystyka przedmiotu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi sanitarnej polegającej na:
    a) Zasilaniu w wodę: Wykonawca wyposaży kontenery w zbiorniki na wodę wraz
    z instalacją do zasilania kontenerów. Dostawy wody niezbędnej do funkcjonowania kontenerów Zamawiający zabezpiecza swoim sprzętem.
    b) Odbiorze ścieków : Opróżnianie zbiorników (zbiorniki posiada Zamawiający), koszt wywozu nieczystości i ich utylizacja należy do Wykonawcy. Oczyszczalnia ścieków znajduje się w m. Krosno Odrzańskie w odległości ok. 8 km. od miejsca ustawienia kontenerów. Zamawiający dopuszcza zatrudnienie przez wykonawcę podwykonawcy posiadającego stosowne zezwolenia do opróżniania zbiorników z nieczystościami.
    c) Podłączeniu kontenerów przez Wykonawcę do zbiorników wody, zbiorników na
    nieczystości oraz rozłączenie po zakończeniu wynajmu.
    e) Personel serwisowy do obsługi kontenerów i urządzeń towarzyszących, w tym
    sprzątanie kontenerów przy użyciu środka myjąco-dezynfekującego 2 razy w ciągu
    doby, wg grafiku ustalonego z bezpośrednim użytkownikiem.
    f) Przeprowadzeniu czyszczenia, konserwacji i dezynfekcji kontenerów sanitarnych wraz ze
    zbiornikami po zakończeniu szkolenia poligonowego.
    g) Dostawie i serwisowaniu kabin przenośnych sanitarnych typu TOI-TOI zgodnie z zapotrzebowaniem.
    h) Dostawie przenośnych umywalek.
    Zakres usług do realizacji:
    Zakres obejmuje wyposażenie kontenerów w zbiorniki na wodę, podłączenie kontenerów przez Wykonawcę do zbiorników wody, do zbiorników na nieczystości oraz rozłączenie po zakończeniu wynajmu, obsługę kontenerów, opróżnienie zbiorników z fekaliami, jego dezynfekcję, umycie całej kabiny środkiem dezynfekującym, posprzątanie kabin wewnątrz i na zewnątrz przy każdym serwisie oraz po zakończeniu usługi środkami posiadającymi atest dopuszczający do stosowania na terytorium Polski i zamontowanie w uchwycie papieru toaletowego. Zakres usługi obejmuje również dostawę i serwis przenośnych kabin sanitarnych i umywalek. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług sanitarnych w terminach wynikających z pisemnego zlecenia. Opis kontenerów i kabin wraz z planowaną ilością określa formularz ofertowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości kabin oraz obsług w czasie trwania umowy.
  19. Usługa wynajmu kontenerów sanitarnych i hali namiotowej w celu zabezpieczenia szkoleń poligonowych CPSP Ustka w 2016 roku.
    Zamawiający: 6 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Ustka
    Usługa wynajmu kontenerów sanitarnych i hali namiotowej w celu zabezpieczenia szkoleń poligonowych CPSP Ustka w 2016 roku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
  20. Obsługa sanitarna imprez organizowanych w Szczecinie w 2016 r.
    Zamawiający: Gmina Miasto Szczecin, Szczecin
    Obsługa sanitarna imprez organizowanych w Szczecinie w 2016 r.90
  21. wynajem i obsługa przenośnych kabin sanitarnych WC
    Zamawiający: Tatrzański Park Narodowy, Zakopane
  22. Dostawa i montaż automatycznej toalety publicznej w ramach zadania inwestycyjnego - zakup i montaż toalet miejskich - w Pruszkowie
    Zamawiający: Gmina Miasto Pruszków, Pruszków
  23. Usługa polegająca na dostarczeniu i obsłudze kontenerów oraz kabin sanitarnych
    Zamawiający: Zarząd Zieleni Miejskiej, Wrocław
  24. Wynajem wraz z serwisowaniem kontenerów sanitarnych, przenośnych kabin sanitarnych WC oraz umywalek polowych w kompleksach wojskowych nadzorowanych przez 4 WOG w Gliwicach w celu zabezpieczenia sanitarnego zadań realizowanych w 2016 roku w podziale na 2 zadania.
    Zamawiający: 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Gliwice
  25. Wynajem wraz z serwisowaniem kontenerów sanitarnych, przenośnych kabin sanitarnych WC oraz umywalek polowych w kompleksach wojskowych nadzorowanych przez 4 WOG w Gliwicach w celu zabezpieczenia sanitarnego zadań realizowanych w 2016 roku w podziale na 2 zadania.
    Zamawiający: 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Gliwice
  26. Wynajem i serwis toalet przenośnych, kontenerów prysznicowych wraz z przyczepami grzewczymi oraz barier ochronnych na imprezy sportowe organizowane przez Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie. Sprawa numer: NZ.273.13.2016.RZA
    Zamawiający: Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie, Kraków
  27. Usługa sanitarna w zakresie kompleksowego zabezpieczenia w przenośne systemy sanitarne wraz z ich obsługą na terenie administrowanym przez 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie.
    Zamawiający: 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Świętoszów
  28. Wynajem i serwis kabin WC z podziałem na 2 zadania
    Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie, Olsztyn
  29. KOMPLEKSOWA USŁUGA SANITARNA POLEGAJĄCA NA ZABEZPIECZENIU OBIEKTÓW GARNIZONOWYCH ORAZ ĆWICZEŃ POLIGONOWYCH NA OBIEKTACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 24 WOG W OKRESIE OD 04.01.2016 R. DO 28.02.2016R
    Zamawiający: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Giżycko
  30. Zakup i montaż toalety publicznej bezobsługowej na parkingu przy ul. Żwirki w Piekarach Śląskich
    Zamawiający: Prezydent Miasta Piekary Śląskie, Piekary Śląskie
  31. Wykonanie usługi najmu i serwisu przenośnych kabin wc z umywalką oraz umywalek w obiektach administrowanych przez JW. 4220 na terenie kompleksów wojskowych w m. Ustka, Słupsk, Lębork, Chojnice, Czarne w latach 2016 i 2017r
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa 4220, Ustka
  32. WYNAJEM I SERWIS KABIN I KONTENERÓW SANITARNYCH - SPRAWA NR 110/2015
    Zamawiający: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Grudziądz
  33. Usługa wynajmu, dowozu i serwisu kontenerów sanitarnych, prysznicowo-umywalkowych na lotnisku w Jednostce Wojskowej 1128 w Malborku
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa 1128, Malbork
  34. Wykonanie usługi sanitarnej polegającej na dostarczeniu, obsłudze i pozostawieniu do używania na czas trwania zlecenia kontenerów sanitarnych
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn, Wędrzyn
  35. ZABEZPIECZENIE POTRZEB WOJSKA W PRZENOŚNE URZĄDZENIA SANITARNE ( ŁAŹNIE KONTENEROWE, UMYWALKI, TOALETY WC) Z ICH OBSŁUGĄ SANITARNĄ USTAWIANYCH DORAŹNIE NA TRASIE XXIV PIESZEJ PIELGRZYMKI NA JASNĄ GÓRĘ.
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa 4809, Zegrze
  36. WYNAJEM PRZENOŚNYCH SYSTEMÓW SANITARNYCH.
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa Nr 5350, Świętoszów
  37. Część 1: usługa sanitarna polegająca na dostarczeniu, obsłudze oraz pozostawieniu do używania na czas trwania zlecenia przenośnych systemów sanitarnych w kompleksach wojskowych administrowanych przez JW 5701 Część 2 : usługa sanitarna polegająca na dostarczeniu, obsłudze i pozostawieniu do używania na czas trwania zlecenia dwóch kontenerów umywalkowych wyposażonych w dwanaście umywalek każdy, zasilanych w ciepłą wodę z wbudowanych ogrzewczy pojemnościowych oraz posiadających ogrzewanie w kompleksach wojskowych
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn, Wędrzyn
  38. USŁUGA NAJMU I SERWIS KONTENERÓW PRYSZNICOWYCH ORAZ TOALET PRZENOŚNYCH WC
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa 4809, Zegrze
  39. Najem i obsługa kabin WC na terenie TPN w terminie od dnia podpisania umowy do 31.03.2016 roku.
    Zamawiający: Tatrzański Park Narodowy, Zakopane
  40. Najem i obsługa kabin WC na terenie TPN w terminie od dnia podpisania umowy do 31.03.2016 roku.
    Zamawiający: Tatrzański Park Narodowy, Zakopane
  41. Obsługa sanitarna imprez organizowanych w Szczecinie w 2015 r.
    Zamawiający: Gmina Miasto Szczecin, Szczecin
  42. Wykonanie usługi sanitarnej polegającej na dostarczeniu, obsłudze i pozostawieniu do używania na czas trwania zlecenia kontenerów sanitarnych w kompleksach wojskowych administrowanych przez JW 5701 w miejscowości Wędrzyn
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn, Wędrzyn
  43. Zakup, dostawa, transport i montaż wraz z wykonaniem projektu warsztatowego toalet publicznych wraz z wyposażeniem i składanych stoisk targowych na podstawie dokumentacji projektowej autorstwa Maćków Pracownia Projektowa sp. z o.o. w ramach inwestycji pn. Budowa targowiska stałego w mieście Siechnice - Zagospodarowanie terenu Miejskiego Placu Publicznego w Siechnicach wraz z infrastrukturą objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 - zadanie 1
    Zamawiający: Burmistrz Siechnic, Siechnice
  44. Usługa polegająca na dostarczeniu i obsłudze kontenerów sanitarnych damsko-męskich, kontenera dla matki z dzieckiem oraz kontenera portiernia
    Zamawiający: Zarząd Zieleni Miejskiej, Wrocław
  45. Ustawienie toalet przenośnych na terenie Miasta Krakowa wraz z serwisowaniem. Znak sprawy:1/XII/2014
    Zamawiający: Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie, Kraków
  46. usługa sanitarna polegająca na dostarczeniu i obsłudze przenośnych systemów sanitarnych dla JW 5350 Świętoszów - Sekcje Obsługi Infrastruktury Żagań, Dobre n/Kwisą, Świętoszów, Głogów, Bolesławiec.
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa Nr 5350, Świętoszów
  47. USŁUGA W ZAKRESIE ZABEZPIECZENIA POTRZEB WOJSKA W PRZENOŚNE URZĄDZENIA SANITARNE WRAZ Z ICH OBSŁUGĄ SERWISOWĄ
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa Nr 4352, Giżycko
  48. Usługa polegająca na wystawieniu, obsłudze i transporcie bezodpływowych kabin sanitarnych na terenie Gminy Gdynia
    Zamawiający: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni, Gdynia
  49. Najem oraz serwis kabin WC umiejscowionych na MOP-ach zlokalizowanych w ciągu drogi krajowej nr S7
    Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie, Olsztyn
  50. Usługa polegająca na zabezpieczeniu ćwiczeń poligonowych w przenośne urządzenia sanitarne, wraz z ich kompleksową obsługą serwisową
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa Nr 4352, Giżycko
  51. dostarczenie i obsługa przenośnych systemów sanitarnych dla JW 5350 Świętoszów - Grupa Zabezpieczenia Dobre n/Kwisą.
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa Nr 5350, Świętoszów
  52. Wynajem i obsługa przenośnych kabin toaletowych na potrzeby funkcjonowania parkingów cmentarza komunalnego placu targowego, imprez okolicznościowych w 2014 roku na terenie miasta i Gminy -zamówienie uzupełniające
    Zamawiający: Gmina Wadowice Urząd Miejski, Wadowice
  53. USŁUGI POLEGAJĄCE NA ZABEZPIECZENIU ĆWICZEŃ POLIGONOWYCH W OKRESIE OD 25.09.2014 R. DO 07.10.2014 R., W PRZENOŚNE URZĄDZENIA SANITARNE, WRAZ Z ICH KOMPLEKSOWĄ OBSŁUGĄ SERWISOWĄ
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa Nr 4352, Giżycko
  54. WYKONANIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA ZABEZPIECZENIU ĆWICZEŃ POLIGONOWYCH W OKRESIE OD 07.09.2014 R. DO 07.10.2014 R., W PRZENOŚNE URZĄDZENIA SANITARNE, WRAZ Z ICH KOMPLEKSOWĄ OBSŁUGĄ SERWISOWĄ
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa Nr 4352, Giżycko
  55. USŁUGA WYNAJMU ORAZ SERWISU KABIN I KONTENERÓW SANITARNYCH - SPRAWA NR 78/2014
    Zamawiający: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ), Grudziądz
  56. Dostawa i montaż toalety przenośnej, modułowej na terenie Parku Zdrojowego - II postępowanie
    Zamawiający: Urząd Miejski w Rabce-Zdroju, Rabka-Zdrój
  57. najem i obsługę kabin WC na terenie Tatrzańskiego Parku Narodowego w terminie dnia podpisania umowy do 30.04.2015 roku
    Zamawiający: Tatrzański Park Narodowy, Zakopane
  58. Wynajem, instalacja i kompleksowa obsługa przenośnych kabin sanitarnych i kontenerów socjalnych na terenie miasta Sosnowca
    Zamawiający: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta, Sosnowiec
  59. Wykonanie usługi sanitarnej polegającej na dostarczeniu, obsłudze i pozostawieniu do używania na czas trwania zlecenia kontenerów sanitarnych w ilości 12 szt. w kompleksach wojskowych administrowanych przez JW. 5701
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn, Wędrzyn
  60. Wynajem i kompleksowa obsługa przenośnych kabin sanitarnych na cmentarzach komunalnych i terenach zieleni miejskiej w Słupsku.
    Zamawiający: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku, Słupsk
  61. Wynajem kontenerów prysznicowych lub kabin prysznicowych na czas trwania XIII Cracovia Maraton oraz imprez towarzyszących.
    Zamawiający: Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie, Kraków
  62. Wynajem i obsługa przenośnych kabin toaletowych na potrzeby funkcjonowania parkingów, cmentarza komunalnego, placu targowego oraz imprez okolicznościowych w 2014r. na terenie Miasta i Gminy
    Zamawiający: Gmina Wadowice Urząd Miejski, Wadowice
  63. Usługa polegająca na dostarczeniu i obsłudze kontenerów sanitarnych damsko-męskich oraz kontenera portiernia
    Zamawiający: Zarząd Zieleni Miejskiej, Wrocław
  64. Usługa serwisu i wynajmu kabin WC na terenach administrowanych przez Jednostkę Wojskową 1128 w Malborku.
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa 1128, Malbork
  65. Dostarczenie i obsługa przenośnych systemów sanitarnych dla JW 5350 Świętoszów.
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa Nr 5350, Świętoszów
  66. Ustawienie toalet przenośnych wraz z serwisem na terenie Miasta Krakowa. Znak sprawy: 5/XII/20132
    Zamawiający: Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie, Kraków
  67. USŁUGA W ZAKRESIE ZABEZPIECZENIA W PRZENOŚNE URZĄDZENIA SANITARNE WRAZ Z ICH OBSŁUGĄ SERWISOWĄ SZKOLENIA POLIGONOWEGO W BEMOWIE PISKIM I GARNIZONOWYCH UROCZYSTOŚCI WOJSKOWYCH W 2014 ROKU W REJONIE DZIAŁANIA JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 4352 W GIŻYCKU.
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa Nr 4352, Giżycko
  68. WYKONANIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA DOSTARCZENIU, OBSŁUDZE ORAZ POZOSTAWIENIU DO UŻYWANIA NA CZAS TRWANIA ZLECENIA PRZENOŚNYCH SYSTEMÓW SANITARNYCH W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ JW. 5701 W MIEJSCOWOŚCIACH WĘDRZYN, MIĘDZYRZECZ I SKWIERZYNA.
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn, Wędrzyn
  69. KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KABIN SANITARNYCH I SZALETÓW PUBLICZNYCH (w podziale na części)
    Zamawiający: Zakład Usług Komunalnych, Szczecin
  70. Obsługa komunalna imprez, terenów rekreacyjnych i miejsc wyznaczonych
    Zamawiający: Miasto Katowice, Katowice
  71. Stałe świadczenie usługi wynajmu i serwisowania przenośnych toalet WC wraz z ich podstawieniem i usunięciem po zakończeniu umowy w kompleksach wojskowych administrowanych przez JW. 4809 w Zegrzu.
    Zamawiający: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy - JW 4809, Zegrze
  72. wynajem i serwis kabin sanitarnych
    Zamawiający: Gmina Miasto Pruszków, Pruszków
  73. WYKONYWANIE USŁUG WYNAJMU I SERWISU KABIN SANITARNYCH - SPRAWA NR 97/2013
    Zamawiający: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ), Grudziądz
  74. Wynajem kontenerów i kabin sanitarnych na obiektach administrowanych przez JW. 5350 Świętoszów- SOI w Dobrem n/Kwisą.
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa Nr 5350, Świętoszów
  75. Promocja projektu Rozbudowa infrastruktury turystycznej w Krasnobrodzie - etap II.
    Zamawiający: Gmina Krasnobród, Krasnobród
  76. Usługi w zakresie oczyszczania miast i wsi oraz utrzymania dróg na terenie gminy Łomianki w 2013 r.: Część I Odbiór przeterminowanych leków z wyznaczonych obiektów Część II Dzierżawa i serwis przenośnych kabin sanitarnych Część III Odwodnienie ulic, wypompowywanie wód opadowych Część IV Konserwacja odwodnienia ulicznego (wpustów, studni chłonnych, przykanalików i separatorów)
    Zamawiający: Gmina Łomianki, Łomianki
  77. Wynajem i serwis toalet przenośnych oraz kabin prysznicowych na imprezy sportowe organizowane przez Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie - zamówienie uzupełniające.
    Zamawiający: Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie, Kraków
  78. Usługa polegająca na dostarczeniu i obsłudze kontenerów sanitarnych damsko-męskich oraz kontenera portiernia
    Zamawiający: Zarząd Zieleni Miejskiej, Wrocław
  79. Najem i obsługa toalet przenośnych WC (kabin sanitarnych) i umywalek przenośnych w Rudzie Śląskiej
    Zamawiający: Miasto Ruda Śląska, Ruda Śląska
  80. wynajem i serwis toalet przenośnych oraz kabin prysznicowych na imprezy sportowe organizowane przez Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie. Sprawa numer: NZ.273.2.2013.RZA
    Zamawiający: Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie, Kraków
  81. Wynajem i serwisowanie przenośnych urządzeń sanitarnych dla JW 5350 Świętoszów
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa Nr 5350, Świętoszów
  82. Zabezpieczenie potrzeb wojska w przenośne urządzenia sanitarne (kabiny WC) z ich obsługą sanitarną ustawianych stacjonarnie na terenie Jednostki Wojskowej 3378 Drawsko Pomorskie
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa 3378 Drawsko Pomorskie, Oleszno
  83. Udostępnienie i obsługa przenośnych szaletów na terenie parków na lata 2013-2015
    Zamawiający: Miasto Łódź, Oddział ds. Usług w Wydziale Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi, Łódź
  84. KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KABIN SANITARNYCH I SZALETÓW PUBLICZNYCH (w podziale na części)
    Zamawiający: Zakład Usług Komunalnych, Szczecin
  85. Obsługa komunalna festynów i zgromadzeń publicznych
    Zamawiający: Miasto Katowice, Katowice
  86. Zaprojektowanie i wybudowanie przyłączy oraz dostawę wraz z montażem i uruchomieniem toalety publicznej wolnostojącej w Parku im. J. Dziekońskiej w Białymstoku
    Zamawiający: Miasto Białystok, Białystok
  87. Usługa wynajmu i obsługi przenośnych kabin WC dla potrzeb jednostek i instytucji wojskowych zlokalizowanych w rejonie odpowiedzialności RZI Szczecin w okresie 01.09.2012 - 31.08.2013 r.
    Zamawiający: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, Szczecin
  88. Usługa serwisu przenośnych kabin WC typu standard
    Zamawiający: Miasto Łódź, Oddział ds. Usług w Wydziale Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi, Łódź
  89. najem i obsługę kabin WC na terenie Tatrzańskiego Parku Narodowego w terminie od 28.04.2012 do 28.03.2013 roku
    Zamawiający: Tatrzański Park Narodowy, Zakopane
  90. Wynajem kabin sanitarnych przenośnych wraz z serwisem do ustawienia przy drogach krajowych nr 2 i 63 o łącznej ilości 13szt.
    Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie, Lublin
  91. Obsługa sanitarna imprez organizowanych w Szczecinie w 2012 r.
    Zamawiający: Urząd Miasta Szczecin, Szczecin
  92. Wykonanie usług w zakresie zabezpieczenia potrzeb wojska w przenośne urządzenia sanitarne wraz z ich obsługą serwisową
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa Nr 4352, Giżycko
  93. Obsługa komunalna festynów i zgromadzeń publicznych
    Zamawiający: Miasto Katowice, Katowice
  94. Udostępnienie i obsługa przenośnych szaletów na terenie Miasta Łodzi w roku 2012
    Zamawiający: Miasto Łódź, Oddział ds. Usług w Wydziale Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi, Łódź
  95. Udostępnienie i obsługa przenośnych szaletów na terenie Miasta Łodzi w roku 2012
    Zamawiający: Miasto Łódź, Oddział ds. Usług w Wydziale Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi, Łódź
  96. Najem 14 szt. przenośnych kabin WC wraz z ich serwisem przy budynkach mieszkalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku.
    Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, Rybnik
  97. Usługa wynajmu i utylizacji nieczystości płynnych z kabin sanitarnych z terenów kompleksów wojskowych
    Zamawiający: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, Bydgoszcz
  98. Obsługa komunalna festynów i zgromadzeń publicznych
    Zamawiający: Miasto Katowice, Katowice
  99. Najem 12 szt. przenośnych kabin WC wraz z ich serwisem przy budynkach mieszkalnych administrowanych przez ZGM Rybnik
    Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, Rybnik
  100. Obsługa komunalna festynów i zgromadzeń publicznych
    Zamawiający: Miasto Katowice, Katowice
  101. Wynajem, przewóz i serwis kabin sanitarnych
    Zamawiający: Łódzki Zakład Usług Komunalnych, Łódź