Kogo reprezentuje osoba

Borko Stefania

w KRS

Stefania Borko

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Stefania
Nazwisko:Borko
Płeć:Kobieta
Rok urodzenia:1943 r., wiek 75 lat
Miejscowości:Olsztyn (Warmińsko-mazurskie)
Przetargi:18 w poprzednich firmach
Reprezentowała:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Apanowicz Sabina Eleonora, Kępczyński Krzysztof Józef, Kępczyński Marcin Krzysztof, Ołubowicz Edward, Prymas Jacek Janusz, Prymas Krzysztof Andrzej, Radomski Tadeusz, Śladowski Tomasz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ołubowicz Anna

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Biuro Projektów Bpbw Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000055104
  2. Dap-dom Aukcyjno-powierniczy Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000118682
  3. Instytut Upowszechniania Nowych Technologii i Rozwoju W Olsztynie, Olsztyn − KRS 0000523553
  4. Okręgowe Przedsiębiorstwo Geodezyjno - Kartograficzne Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000021832
  5. Olsztyńskie Towarzystwo Gospodarcze W Olsztynie, Olsztyn − KRS 0000037586
  6. Polski Związek Inżynierów i Techników Budownictwa Oddział W Olsztynie, Olsztyn − KRS 0000036973
  7. Przedsiębiorstwo Techniczno-usługowe Techmar Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000120219
  8. Stomil Olsztyn S.A., Olsztyn − KRS 0000562813
  9. Stowarzyszenie Kapituła Nagrody Im. Biskupa Ignacego Krasickiego, Olsztyn − KRS 0000300689
  10. Techmar-audyt Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000215618

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Ablo Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000337480
  2. Biznes Integracja Consulting Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000123524
  3. Brandfellows Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000564361
  4. Ewama Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000166312
  5. Lubau Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000516660
  6. Net-media Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Olsztyn − KRS 0000150654
  7. Opgk-mapa Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000014553
  8. Przemysłówka Przedsiębiorstwo Budownictwa Przemysłowego Holding Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000059553
  9. Radio Warmia - Mazury Wa-ma S.A., Warszawa − KRS 0000095900
  10. Redcomm Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000279105
  11. Spółdzielnia Mieszkaniowa Dom W Olsztynie, Olsztyn − KRS 0000172926
  12. Spółdzielnia Mieszkaniowa Redykajny W Olsztynie, Olsztyn − KRS 0000070833
  13. Styropmin Sp. Z O.O., Mińsk Mazowiecki − KRS 0000092154
  14. Zakłady Mięsne Henryk Kania S.A., Pszczyna − KRS 0000053415

Powiązane przetargi (18 szt.):
  1. Opracowanie programu inwestycji i dokumentacji budowlano-wykonawczej wraz z częścią kosztorysową dla - przebudowy budynku kuchni - stołówki nr 116 z przystosowaniem do wymogów HACCAP w kompleksie Wojskowego Ośrodka Szkoleniowo - Kondycyjnego w Mrągowie - postępowanie 38/U/PN/2012.
    Zamawiający: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, Olsztyn
    Przedmiotem zamówienia jest usługa :- opracowanie programu inwestycji i dokumentacji budowlano-wykonawczej wraz z częścią kosztorysową dla - przebudowy budynku kuchni - stołówki nr 116 z przystosowaniem do wymogów HACCAP w kompleksie Wojskowego Ośrodka Szkoleniowo - Kondycyjnego w Mrągowie.
    W ramach usługi należy wykonać:
    - program inwestycji,
    - dokumentację projektowo - kosztorysową w stadium budowlano- wykonawczym
  2. Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z programem organizacyjno - użytkowym i innymi opracowaniami przedprojektowymi dla zadań: a) część I - remont budynku szkoleniowego nr 142 z dostosowaniem do potrzeb funkcji biurowo - sztabowej w PW Gdynia (12747), b) część II - remont budynku nr 134 (biurowo - szkoleniowy z halą sportową) w PW Gdynia (12748)
    Zamawiający: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, Gdynia
    Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z programem organizacyjno - użytkowym i innymi opracowaniami przedprojektowymi dla zadań: a) część I - remont budynku szkoleniowego nr 142 z dostosowaniem do potrzeb funkcji biurowo - sztabowej w PW Gdynia (12747), b) część II - remont budynku nr 134 (biurowo - szkoleniowy z halą sportową) w PW Gdynia (12748)
  3. opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej budynku mieszkalnego z zewnętrzną infrastrukturą techniczną, w Giżycku przy ul. Staszica, z uzyskaniem decyzji - pozwolenie na budowę
    Zamawiający: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny Olsztyn, Olsztyn
    Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej budynku wielorodzinnego (min. 32 M), z zewnętrzną infrastrukturą techniczną w Giżycku przy ul. Staszica (działka o nr geodezyjnym 1240/1 obr.2). Struktura lokali do uzyskania: 1) 75 - 80 % mieszkań M 4, str. 3p+k o pow. mieszkalnej pum. ok .40-46 m² 2) 20 - 25 % mieszkań M 3, str. 2p+k o pow. mieszkalnej pum. ok .30-36 m² z uściśleniem na etapie projektowania
  4. Wykonanie dokumentacji projektowej remontu obiektu z dostosowaniem do obowiązujących przepisów p.poż oraz osób niepełnosprawnych w Domu Studenta nr 1 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
    Zamawiający: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Olsztyn
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej (wielobranżowej) wraz z nadzorem autorskim związanej z modernizacją i remontem Domu Studenta nr 1 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, w Olsztynie przy ul. Kanafojskiego 12 z przystosowaniem obiektu do: a) obowiązujących przepisów p.poż. b) zakwaterowania osób niepełnosprawnych w tym również na wózkach inwalidzkich wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę. Obecnie w Domu Studenta nr 1, na pierwszym piętrze znajduje się przychodnia lekarska podstawowej opieki lekarskiej oraz gabinety specjalistyczne. W projekcie należy przewidzieć przebudowę tych pomieszczeń w terminie późniejszym, po opuszczeniu pomieszczeń przez przychodnię i gabinety specjalistyczne. Jednak w trakcie remontu należy przewidzieć okablowanie, wymianę instalacji sanitarnych, elektrycznych, teletechnicznych wszystkich pomieszczeń. Instalacje alarmowe i ostrzegawcze należy przewidzieć na odrębnej pętli zasilającej aby w godzinach pracy przychodni można wyłączyć z działania a po godzinach pracy możliwe było uruchomienie wszystkich systemów. Poza przychodnią w domu studenta wynajmują pomieszczenia różne agendy. Po remoncie wszystkie pomieszczenia przeznaczone będą na pobyt studentów. 2. W I etapie należy wykonać koncepcję architektoniczną podlegającą zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Opracowanie koncepcji należy dostarczyć Zamawiającemu w wersji elektronicznej i drukowanej. 3. W II etapie należy opracować wielobranżowy projekt budowlany oraz projekt wykonawczy przebudowy istniejących pokoi studenckich w następującym zakresie: - podział w oparciu o strefy p.poż. związane z klatkami schodowymi. - dobudowa nowej klatki schodowej awaryjnej - przebudowa pokoi zapewniająca potrzeby w następujący sposób: a) pokoje 2-osobowe z łazienką b) każdy pokój zaopatrzony w odrębny węzeł sanitarny wyposażony w: kabinę prysznicową, umywalkę i miskę ustępową oraz grzejnik drabinkowy c) wyposażenie pokoju składać się powinno z : 2 tapczanów jednoosobowych, 2 biurka, 2 krzesła miękkie, 2 szafy wysokie z pawlaczami bądź w zabudowie, półki z zamykaną częścią, lodówka z szafką nadlodówkową , wieszak, lustro, szafka na buty d) na każdym piętrze musi znajdować się kuchnia wyposażona w 3 kuchenki elektryczne, pralnia z dwoma pralnicami oraz suszarnią, pomieszczenie dla pań pokojowych służące jako brudownik z brodzikiem lub komorą gospodarczą służącą do zlewania nieczystości po sprzątaniu e) należy przewidzieć salę cichej nauki, salę służącą jako tzw. sportową ( piłkarzyki, bilard, urządzenia do ćwiczeń siłowych (atlas, ławeczka do wyciskania sztangi , steper itp.) f) małe magazynki na środki chemiczne , papier toaletowy, narzędzia do sprzątania itp. mogą również znajdować się na piętrach budynku g) na parterze należy przewidzieć magazyn pościeli, magazyn na sprzęt i wyposażenie domu studenta, magazyn na środki czystości, recepcję z w.c. , pomieszczenie socjalne dla pokojowych z brodzikiem, toalety ogólnodostępne oraz pomieszczenia biurowe kierownika obiektu. 4. Należy wykonać dokumentację projektową w formie drukowanej oraz w wersji elektronicznej dwg zgodnie z poniższym zestawieniem: 4.1. ekspertyza stanu ochrony przeciwpożarowej DS.-1 wraz z uzyskaniem Postanowienia Warmińsko-Mazurskiego Komendanta Wojewódzkiego PSP, 4.2. projekt budowlany, 4.3. projekty wykonawcze w zakresie: a) projekt budowlany (architektura i konstrukcja), b) instalacje Elektryczne z instalacją oświetlenia ewakuacyjnego, c) instalacja komputerowa ( w tym wydajne zarządzane przełączniki, które wprowadzą dodatkowe mechanizmy bezpieczeństwa sieci, w tym pozwolą na kontrole wykorzystywania pasma oraz zabezpieczą przed zbędnymi połączeniami), d) instalacja TV, e). instalacja telefoniczna, f). świadectwo Charakterystyki Energetycznej budynku, g). instalacje p.poż. zgodne z obowiązującymi przepisami, h) . instalacje sanitarne 4.4. przedmiary robót budowlanych wszystkich branż występujących w wykonanym projekcie, w wersji papierowej oraz elektronicznej edytowalnej ath, 4.5 kosztorysy ofertowe oraz inwestorskie, 4.6 specyfikacje wykonania i odbioru, dla wykonanych projektów budowlanych w wersji drukowanej i elektronicznej edytowalnej ath. 5. Uwagi szczegółowe: 5.1. Projekt budowlany należy wykonać zgodnie z zaleceniami ustawy Prawo Budowlane w 5 egzemplarzach drukowanych i 1 egz. elektroniczny. 5.2. Do powyższych dokumentacji należy dołączyć oświadczenia projektanta o kompletności projektu budowlanego i jego zgodności z obowiązującymi normami i przepisami. 5.3. Do projektów należy wykonać: specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 2 września 2004 r., kosztorysy inwestorskie zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 18 maja 2004 r. oraz przedmiary robót z podziałem na roboty remontowe i inwestycyjne 5.4. Na roboty określone w opracowanej dokumentacji należy uzyskać decyzję pozwolenia na budowę. 5.5. Przed złożeniem wniosku o wydanie pozwolenia na budowę, projekt budowlany podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Czas niezbędny na sprawdzenie przez Zamawiającego projektu budowlanego wynosi 14 dni roboczych. UWAGA: Projekt wykonawczy musi uwzględniać 2 etapy wykonawstwa: I etap - wykonanie oświetlenia awaryjnego dróg ewakuacyjnych oświetlonych wyłącznie światłem sztucznym oraz wykonanie rozwiązań zapewniających dopuszczalne długości dojść ewakuacyjnych, spełniających wymagania bezpieczeństwa pożarowego, w sposób określony w przepisach techniczno-budowlanych, II etap - pozostałe roboty. 6. Dokumentacja projektowa winna spełniać wymagania ustawy PZP ze szczególnym uwzględnieniem przepisów art. 29 oraz art. 30 ustawy PZP tj. winna być sporządzona: a) w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty; b) w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji - w szczególności nie może wskazywać na znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie można opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny c) za pomocą cech technicznych i jakościowych z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państwa członkowskich Europejskiego Obszaru przenoszących te normy. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy wykonawca winien uwzględniać w kolejności: - europejskie aprobaty techniczne; - wspólne specyfikacje techniczne; - normy międzynarodowe; - inne techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne; W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy oraz aprobat, specyfikacji, norm i systemów, o których mowa powyżej, uwzględnia się w kolejności: - Polskie Normy, - polskie aprobaty techniczne; - polskie specyfikacje techniczne. Wykonawca opracowując przedmiot zamówienia i opisując go za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia jak wyżej opisanych, obowiązany jest wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym podając parametry, na podstawie których równoważność będzie oceniana. Zamawiający wymaga opracowania tabeli równoważności dla wszystkich wyrobów, materiałów konstrukcji budowlanych opisanych. Tabela równoważności musi wskazywać minimalne parametry, które muszą spełniać Wykonawcy składający oferty równoważne. Brak tabeli równoważności stanowić będzie wadę dokumentacji projektowej
  5. opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej budynku mieszkalnego, 32 rodzinnego z zewnętrzną infrastrukturą techniczną w Orzyszu przy ul. Ełckiej, z uzyskaniem decyzji - pozwolenie na budowę
    Zamawiający: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny Olsztyn, Olsztyn
    przedmiotem zamówienia jest: opracowanie dokumentacji projektowo -kosztorysowej budynku wielorodzinnego (32 M), z zewnętrzną infrastrukturą techniczną w Orzyszu przy ul. Ełckiej (działka o nr geodezyjnym 204/35)
  6. Opracowanie dokumentacji projektowej budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Brodnicy na działkach przy ul. Świętokrzyskiej, Pienińskiej i Tatrzańskiej.
    Zamawiający: Oddział Regionalny Wojskowej Agencji Mieszkaniowej, Bydgoszcz
    Opracowanie dokumentacji projektowej budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Brodnicy na działkach przy ul. Świętokrzyskiej, Pienińskiej i Tatrzańskiej.
  7. PROJEKT I ETAPU BUDOWY CMENTARZA KOMUNALNEGO Nr 3 w BARTOSZACH k/EŁKU
    Zamawiający: Miasto Ełk, Ełk
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu technicznego I etapu budowy Cmentarza Komunalnego Nr 3 w Bartoszach k/Ełku na działce Nr134 położonej w obrębie geodezyjnym Bartosze gmina Ełk. W ramach realizacji projektu w którym przewiduje się opracowanie planu realizacyjnego z uwzględnieniem uzbrojenia terenu, powierzchni grzebalnych, powierzchni utwardzonych ciągów pieszych i pieszo-jezdnych wewnętrznych, parkingowych oraz domu przedpogrzebowego, budynku administracyjnego, budynków gospodarczych, ogrodzenia cmentarza, urządzenie terenu i małej architektury, monitoring, nagłośnienie.


    Projekt należy opracować w oparciu o miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w obrębie Bartosze, obejmującego działkę o nr ewidencyjnym 134 zgodnie z uchwałą Rady Gminy w Ełku Nr II/ 21 /2010 z dnia 3.12.2010 r., koncepcje programowo - przestrzenną Cmentarza Komunalnego w Bartoszach k/Ełku opracowaną przez Pracownie Projektową URBI z siedzibą w Ełku przy ulicy Moniuszki 3/7 oraz koncepcje odwodnienia cmentarza, opracowaną przez Zakład Usług Projektowo-Technicznych PROJMEL Suwałki, ul. Generała Puławskiego 60/21. Zachowanie zasad pochówku osób zmarłych określone przepisami Ustawy z dnia 31 stycznia 1959r.o cmentarzach i chowaniu zmarłych /Dz. U. Nr.23 z 2000r. . Poz. 295- jednolity tekst z późniejszymi zmianami oraz przepisy wykonawcze/. Należy uwzględnić obowiązujące normy w zakresie wykonawstwa robót - Warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlano - montażowych.

    Zakres zamówienia obejmuje następujące elementy

    1. Wykonanie mapy do celów projektowania.

    2. Wykonanie badań geologicznych i hydrogeologicznych - w wymaganych przepisami zakresie.

    3. Projekt zagospodarowania terenu z uwzględnieniem niezbędnych uzgodnień projektu i uzyskanie pozwolenie na budowę.

    4. Budynek administracyjno - socjalny ogrzewany.

    5. Budynek gospodarczy z punktem handlowo-usługowym ogrzewany.

    6. Budynek gospodarczo-garażowy z zapleczem

    7. Budynek domu przedpogrzebowego ogrzewany z aranżacją wnętrz, nagłośnieniem wewnętrznym i zewnętrznym, salą ceremonii pogrzebowych, salami wystawiania zwłok, pomieszczeniem oględzin zwłok, klimatyzacją.

    8. Aranżacja - wystrój ściany głównej sali ceremonii pogrzebowych oraz salach wystawienia zwłok w domu ceremonii pogrzebowych. (Aranżacja - wystrój wymaga konsultacji z zamawiającym na etapie projektowania).

    9. Ogrodzenie cmentarza stałe ażurowe stalowe na słupkach murowanych, od strony nasypu kolejowego ażurowe stalowe na słupkach stalowych. I etap oddzielić od pozostałego zakresu ogrodzeniem z siatki na słupkach stalowych.

    10. Powierzchnie grzebalne z oznakowaniem sektorów, rzędów i grobów.
    11. Kolumbaria.

    12. Ciągi piesze i pieszo-jezdne w tym dojście do grobów z kostki betonowej z utwardzeniem miejsc pod kontenery na odpady, parking.

    13. Urządzenie i ukształtowanie terenu.

    14. Zieleń i mała architektura.

    15. Uzbrojenie terenu:

    a) Sieć wodociągowa dla zapewnienia zasilania projektowanych obiektów,zasilania pod względem przeciwpożarowym oraz cmentarne punkty poboru wody. Sieć wodociągowa musi zabezpieczyć możliwość zasilania obiektów i punktów poboru wody dla etapu II i III. Wcinka na warunkach właściciela sieci. Warunki podłączenia uzyskuje wykonawca.

    b) Sieć kanalizacyjna dla projektowanych obiektów z możliwością odbioru ścieków z obiektów zlokalizowanych w etapie II i III. Warunki podłączenia uzyskuje wykonawca.

    c) Sieć kanalizacji deszczowej w zakresie odwodnienia projektowanego parkingu,terenów utwardzonych cmentarza z możliwością odprowadzenia wód z pod kratek poboru wody. Należy przewidzieć odbiór wód opadowych z etapu II i III.

    d) Zasilanie energetyczne z rezerwą dla etapu II i III. Dwa pomiary dla cmentarza i parkingu. Oświetlenie terenu parkowe, w oparciu o uzyskane warunki we własnym zakresie przez wykonawcę.

    e) Mobilne nagłośnienie terenu cmentarza.

    f) Monitoring terenu cmentarza oraz obiektów kubaturowych z możliwością rozbudowy o etap II i III.

    g) Dokonanie niezbędnych uzgodnień projektów dla uzyskania pozwolenia na budowę uzbrojenia oraz przekazanie infrastruktury do użytkowania.

    16. Opracowanie projektu technicznego budynku administracyjno-socjalnwgo, budynku gospodarczego z punktem handlowo - usługowym, budynek domu przedpogrzebowego wymaga konsultacji na etapie projektowania.


    Powyższą dokumentacje projektowo-kosztorysowa ma być wykonana w ilościach jak niżej:

    1) Projekty wykonawcze wszystkich branż - 5 szt.

    2) Przedmiar robót wszystkie branże - 5 szt.

    3) Kosztorys inwestorski - 3 szt

    4) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót wszystkich branż - 3 szt.

    5) Preliminarz kosztów wyposażenia: wnętrza, biurowe,warsztat,pojazdy do zimowego i letniego utrzymania ciągów pieszych i pieszo - jezdnych, wózki typu Melex do transportu zwłok, wyposażenia sali ceremonii pogrzebowych,wystawiania zwłok, miejsce oględzin zwłok, chłodnie, młoty pneumatyczne, agregat prądotwórczy, samochód dostawczo - osobowy, skrzynie na piasek, pojemniki na odpady kontenery, pojazd hakowy do wywozu kontenerów oraz mała śmieciarka do wywozu odpadów wyselekcjonowanych, winda do spuszczania trumien - 2 szt.

    6) Zbiorcze zestawienie kosztów realizacji inwestycji - 3 szt.

    7) Całość opracowania należy dostarczyć również w wersji elektronicznej.

    17. Wykonawca po wyborze najkorzystniejszej oferty, a przed podpisaniem umowy przekaże zamawiającemu wypełnioną i parafowaną Tabelę zbiorcza cen stanowiącą zał nr 1 do projektu umowy.
  8. opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej budynku mieszkalnego - 32 rodzinnego z zewnętrzną infrastrukturą techniczną, w Węgorzewie przy ul. Jana Pawła II, z uzyskaniem decyzji - pozwolenie na budowę
    Zamawiający: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny Olsztyn, Olsztyn
    1. Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej budynku wielorodzinnego (32 M), z infrastrukturą zewnętrzną w Węgorzewie, przy ul. Jana Pawła II (z ewentualną rozbiórką istniejących obiektów). 2. Dokumentację dla budynków należy opracować w ścisłym nawiązaniu do ustaleń: 1) miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Węgorzewo - Południe, uchwalonego przez Radę Miejską w Węgorzewie uchwałą Nr XVIII 124 2003 z dnia 10 grudnia 2003 r. ogłoszoną w Dzienniku Urzędowym Województwa Warmińsko-Mazurskiego Nr 9 z dnia 23.01.2004r., poz. 174, 2) warunków technicznych zasileń i przyłączeń do sieci: wod. - kan. - deszcz., elektroenergetycznej, centralnego ogrzewania, telekomunikacyjnej, TVK, itp. (do pozyskania), 3) warunków określonych niniejszą SIWZ. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania zamówienia zawarte są w stanowiących załączniki do SIWZ: 1) założeniach do projektu budowlanego, 2) wzorze umowy. 4. Wymaga się od Wykonawcy sprawdzenia wszystkich uwarunkowań związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia w tym również lustracji terenu opracowania itp. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do bieżącej współpracy na etapie postępowania przetargowego na wykonawstwo robót, w zakresie natychmiastowego wyjaśniania i udzielania odpowiedzi na zapytania wykonawców, dotyczących rozwiązań technicznych zawartych w dokumentacji projektowo kosztorysowej, także do udzielania ewentualnej pomocy przy ocenie ofert. 6. Jeżeli w jakiejkolwiek części dokumentacji projektowej Wykonawca opisze przedmiot przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, w zakresie wymaganych materiałów lub urządzeń, będzie zobowiązany do opisania przedmiotu poprzez dodanie słów: lub równoważny oraz opisania co rozumie przez takie sformułowanie. 7. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych
  9. Opracowanie programu inwestycji i dokumentacji projektowej na budowę dwóch domków eskadrowych dla potrzeb Go Eś w JW 1641 Inowrocław.
    Zamawiający: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, Bydgoszcz
    Opracowanie programu inwestycji i dokumentacji projektowej na budowę dwóch domków eskadrowych dla potrzeb Go Eś w JW 1641 Inowrocław.
  10. Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy budynku mieszkalnego przy ul. 17 Sierpnia 60 w Pułtusku.
    Zamawiający: Gmina Pułtusk, Pułtusk
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej przeb1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy budynku mieszkalnego przy ul. 17 Sierpnia 60 w Pułtusku. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. Pozyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, oświadczeń i decyzji niezbędnych do przeprowadzenia przebudowy zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2.2. Działając w imieniu Inwestora - uzyskanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego o ile przyjęte rozwiązania projektowe będą powodowały taką konieczność. 2.3. Opracowanie projektu budowlanego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3.07.2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. nr 120 poz. 1133), z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. nr 202 poz. 2072 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U z 2002 r. Nr 75, poz. 690 ze zm.) w ilości 5 kompletów zawierających następujące branże: - architektura, - konstrukcja, - wewnętrzna instalacja elektryczna, - wewnętrzna instalacja wod - kan., - przyłącze do sieci elektroenergetycznej, - wewnętrzna instalacja c.o. - teletechnicznym wew. inst. domofonowa, - telewizyjna, - wentylacyjna z uwzględnieniem potrzeb i funkcji pomieszczeń, - wewnętrzna sieć informatyczna, - oraz ewentualnie inne opracowania, których konieczność będzie wynikać z przyjętych rozwiązań projektowych, uzyskanych opinii i uzgodnień. Wersja elektroniczna na płycie CD dokumentacji projektowej (wszystkie branże). 2.4. Wykonanie kosztorysów inwestorskich (wszystkie branże), opracowanych według rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. nr 130 poz. 1389)- 5 kompletów wraz z wersją elektroniczną na płycie CD (modyfikowalną - norma rozszerzenie ATH, Autocad lub Archicad i niemodyfikowalnej - PDF lub Adobe Reader). 2.5. Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (wszystkie branże) po 5 kompletów zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. nr 202 poz. 2072 z późn. zm) obejmujących tylko rozwiązania zawarte w projektach wykonawczych wraz z wersją elektroniczną na płycie CD w programie z rozszerzeniem pdf. 2.6. Opracowanie przedmiaru robót (wszystkie branże) na bazie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. nr 202 poz. 2072 z późn. zm.) - wraz z wersją elektroniczną na płycie CD (modyfikowalną - norma rozszerzenie ATH, Autocad lub Archicad i niemodyfikowalnej - PDF lub Adobe Reader). 2.7. Opracowanie opisu przedmiotu zamówienia dotyczącego wszystkich branż niezbędnych do ogłoszenia przetargu na realizację inwestycji zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową wraz z wersją elektroniczną na płycie CD. 2.8. Wykonawca będzie pełnić nadzór autorski nad realizacją projektu we wszystkich branżach zgodnie z brzmieniem art. 20 Prawa budowlanego. Nadzór autorski stanowić ma co najmniej 10 % wartości dokumentacji projektowej. 2.9. Wykonawca obowiązany jest do wykonania wizji przebudowywanego budynku. 2.10. Obowiązki Wykonawcy na etapie opracowania dokumentacji projektowej: - pisemne uzgadnianie z Zamawiającym wstępnej fazy rozwiązań projektowych, - zorganizowanie minimum 3 spotkań roboczych z Zamawiającym na etapie sporządzania dokumentacji projektowej w celu omówienia przyjętych rozwiązań projektowych i materiałowych, które muszą zakończyć się pisemnymi protokołami podpisanymi przez strony, - uzyskanie własnym staraniem i na swój koszt wszelkich dodatkowych opracowań niezbędnych do uzyskania wymaganych opinii i uzgodnień, - zapewnienie opracowania dokumentacji projektowej z należytą starannością w sposób określony w obowiązujących przepisach oraz ewentualnie w decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, - opracowana dokumentacja będzie wzajemnie skoordynowana technicznie i kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Zawierać będzie wymagane potwierdzenia sprawdzeń rozwiązań projektowych, wymagane opinie, uzgodnienia, zgody i pozwolenia w zakresie wynikającym z przepisów. Posiadać będzie oświadczenie projektanta, podpisane przez sprawdzających odpowiedzialnych za spełnienie tych wymagań oraz oświadczenie o kompletności, - w opracowaniu dokumentacji będą zastosowane wyroby budowlane (materiały i urządzenia) dopuszczone do obrotu i powszechnie dostępne na rynku, których zastosowanie zostanie uzgodnione z Zamawiającym na spotkaniach roboczych, - opracowania dokumentacji projektowej w taki sposób, aby Zamawiający mógł realizować budowę obiektu etapami. - zastosowane wyroby (materiały i urządzenia) zostaną opisane w opracowanej dokumentacji bez wskazania ich znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, - zaopatrzenie dokumentacji projektowej stanowiącej umówiony przedmiot odbioru w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie projektanta, iż są one wykonane zgodnie z umową i ofertą, obowiązującymi przepisami techniczno budowlanymi oraz normami i że zostały wykonane w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu mają służyć. Pisemne oświadczenie, o którym mowa wyżej, stanowi integralną część przedmiotu odbioru. 1. Dane dotyczące budynku przy ul. 17 sierpnia 60: - kubatura - 8154 m3, - powierzchnia użytkowa - 1077,53m2, - ilość lokali - 27, - rok budowy - 1942 r.
  11. opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej budynku mieszkalnego, 32 rodzinnego z zewnętrzną infrastrukturą techniczną, w Węgorzewie ul. Jana Pawła II, z uzyskaniem decyzji - pozwolenie na budowę
    Zamawiający: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny Olsztyn, Olsztyn
    1) Przedmiot zamówienia dotyczy: Opracowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej budynku wielorodzinnego ( 32 M ), z infrastrukturą zewnętrzną w Węgorzewie, przy ul. Jana Pawła II ( z ewent. rozbiórką istniejących obiektów ). 2) Dokumentację dla budynków należy opracować w ścisłym nawiązaniu do ustaleń: - Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Węgorzewo - Południe w uchwalonego przez Radę Miejska w Węgorzewie uchwałą Nr XVIII/124/2003 z dnia 10 grudnia 2003 r. ogłoszona w Dzienniku Urzędowym Województwa Warmińsko-Mazurskiego Nr 9 z dnia 23.01.2004r., poz.174. - warunków technicznych zasileń i przyłączeń do sieci: wod. - kan - deszcz., elektroenergetycznej, centralnego ogrzewania, telekomunikacyjnej, TVK, itp. ( do pozyskania/ korekty). - warunków określonych SIWZ. 3) Szczegółowy zakres opracowania oraz warunki współpracy zostały przedstawione w załącznikach do SIWZ: - załącznik nr 8 - założenia do projektu budowlanego; - załącznik nr 7 do SIWZ - wzór umowy, szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia. Wymaga się od wykonawcy sprawdzenia wszystkich uwarunkowań związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia w tym również lustracji terenu opracowania. 4) Wykonawca zobowiązany będzie do bieżącej współpracy na etapie postępowania przetargowego na wykonawstwo robót, w zakresie natychmiastowego wyjaśniania i udzielania odpowiedzi na zapytania wykonawców, dotyczących rozwiązań technicznych zawartych w dokumentacji projektowo kosztorysowej, także do udzielania ewentualnej pomocy przy ocenie ofert. 5) Jeżeli w jakiejkolwiek części dokumentacji projektowej Wykonawca opisze przedmiot przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, w zakresie wymaganych materiałów lub urządzeń, będzie zobowiązany do opisania przedmiotu poprzez dodanie lub równoważny oraz opisania co rozumie przez takie sformułowanie. 6) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych
  12. Wykonanie projektu modernizacji i termomodernizacji w Szkole Podstawowej Nr 6 w Opaczy
    Zamawiający: Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna, Konstancin-Jeziorna
    Przygotowanie kompletnej dokumentacji do przeprowadzenia modernizacji i termomodernizacji budynku szkoły podstawowej w Opaczy, przy uwzględnieniu rozwiązań projektowych wielobranżowego projektu budowlano - wykonawczego rozbudowy szkoły opracowanego przez DOM-BUD w 2007 r.
  13. Wykonanie projektu budowlanego przebudowy dróg w ciągu ulic: Warmińskiej, Szpitalnej, Syreny w Biskupcu
    Zamawiający: Gmina Biskupiec, Biskupiec
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlanego przebudowy dróg w ciągu ulic: Warmińskiej, Szpitalnej, Syreny w Biskupcu oraz wykonananie projektu wykonawczego i budowlanego parkingu miejskiego
    Zakres rzeczowy robót, będący przedmiotem zamówienia obejmuje:
    Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego przebudowy dróg w ciągu ulic: Warmińskiej, Syreny, szpitalnej w zakresie i formie zgodnej z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 23 czerwca 2003 r. Dz. U. Nr 120 poz. 1133, - 5 egz. oraz w formie elektronicznej w 1 egz. zawierającego w szczególności:
    uzgodniony projekt zagospodarowania terenu
    profile podłużne
    przekroje poprzeczne i normalne
    projekt przebudowy oświetlenia dróg
    projekt przebudowy sieci i przyłączy wod. -kan. w zakresie wskazanym przez PWiK
    inne niezbędne szczegóły techniczne i opisy
    wszystkie niezbędne do realizacji projektu uzgodnienia i projekty branżowe np. zakresie kolizji z sieciami gazowymi, telekomunikacyjnymi, energetycznymi, kanalizacyjnymi, wodociągowymi itp.
    Wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych poszczególnych branż w zakresie i formie zgodnej z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu
    i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania
    i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202; poz. 2072) - w formie pisemnej - 2egz. oraz w formie elektronicznej 1 egz.
    Opracowanie kosztorysu inwestorskiego i ślepego z przedmiarem robót -
    w formie pisemnej 2 egz. oraz w formie elektronicznej w 1 egz.
    Przygotowanie wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia.
    Wykonanie we własnym zakresie niezbędnych badań geotechnicznych podłoża gruntowego.
    Wykonanie dodatkowych opracowań i projektów wymaganych przez instytucje i władze.
    Uzyskanie wymaganych uzgodnień.
    Wykonawca ponosi wszelkie koszty wynikające ze sporządzenia dokumentacji projektowo kosztorysowej i uzyskania uzgodnień projektu w tym m.in. z PZUDP w Olsztynie.
    Wykonawca dostarczy zamawiającemu 1 egz. dokumentacji projektowej wraz z kosztorysami przed złożeniem wniosku o wydanie pozwolenia na budowę.
    Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania wniosku o wydanie pozwolenia na budowę, złożenia dokumentacji z wnioskiem do Starostwa Powiatowego w Olsztynie.
  14. Opracowanie dokumentacji technicznej budowy drogi łączącej ulicę Gospodarczą z ulicą Spokojną w Nowym Dworze Mazowieckim
    Zamawiający: Gmina Nowy Dwór Mazowiecki, Nowy Dwór Mazowiecki
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Opracowanie dokumentacji technicznej budowy drogi łączącej ulicę Gospodarczą z ulicą Spokojną w Nowym Dworze Mazowieckim.
    CPV - 71320000 - 7 - usługi inżynieryjne w zakresie projektowania;
    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ
  15. Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę i przebudowę ulic w Przasnyszu:(ulice: Strażacka; S. Kisielewskiego; K.K. Baczyńskiego; J. Brzechwy; Tęczowa)
    Zamawiający: Miasto Przasnysz, Przasnysz
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę 5 ulic na osiedlach mieszkaniowych w Przasnyszu.: (1)ulica Stażacka - długość 110m (projekt drogowy i oświetlenie uliczne) (2)ulica S. Kisielewskiego - długość 258 m (3)ulica K.K. Baczyńskiego - długość 188 m (4)ulica J. Brzechwy - długość 75 m (5)ulica Tęczowa - długość 462 m wraz z łącznikiem dojazdowym dł. 70m (projekt drogowy , kanalizacja deszczowa, oświetlenie uliczne) Szerokość pasa drogowego w liniach rozgraniczających wynosi: -ulica Strażacka 10-12m -ulica S. Kisielewskiego 8m -ulica K.K. Baczyńskiego 8m -ulica J. Brzechwy 10m -ulica Tęczowa - ciąg główny 18m, łącznik dojazdowy nie ma ustalonej szerokości i będzie wymagać zajęcia terenu na podstawie projektu technicznego. W pasach drogowych występują sieci uzbrojenia terenu (kanalizacja sanitarna, sieć wodociągowa, linia energetyczna, siec cieplna) Zakres prac i zawartość opracowania składających się na przedmiot zamówienia (1) Mapa do celów projektowych (2) Badania geotechniczne (3) Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia wraz z charakterystyką przedsięwzięcia i pozostałymi załącznikami. (4) operat wodno-prawny (jeśli będzie wymagany) (5) Projekt budowlany i wykonawczy - oddzielny dla każdej ulicy - w 5 egz. + zapis elektroniczny zawierający : a. plan zagospodarowania terenu , b. profil podłużny c. przekroje normalne d. przekroje poprzeczne e. wykazy i obliczenia w zakresie umożliwiającym sporządzenie przedmiaru robót f. opis techniczny. g. przedmiar robót (oddzielnie dla każdej ulicy) h. Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robot budowlanych w 1 egz., dodatkowo zapis elektroniczny (6) Projekty branżowe związane z usunięciem bądź przebudową w niezbędnym zakresie kolizji istniejących urządzeń z projektowanymi robotami drogowymi ( jeżeli wystąpią). (7) Projekty branżowe - kanalizacja deszczowa i oświetlenie uliczne (8) Projekt stałej organizacji ruchu (9) Kosztorys inwestorski w 1 egz., (oddzielnie dla każdej ulicy) (10) Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. (11) Wykaz reperów i współrzędnych punktów umożliwiających wytyczenie w terenie trasy drogowej i skrzyżowań oraz innych obiektów i urządzeń infrastruktury technicznej, dla celów obsługi geodezyjnej budowy Podział działek zajętych pod w/w ulice nie wchodzi w zakres zamówienia.
  16. Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie rozbudowy istniejącej szkoły podstawowej o salę sportową wraz z łącznikiem i niezbędnym zapleczem sanitarnym położonej we wsi Spęcowo oraz oparcowanie projektu budowlanego przebudowy i tewrmomodernizacji dworu w Słupach, gmina Dywity.
    Zamawiający: Urząd Gminy w Dywitach, Dywity
    Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie rozbudowy istniejacej szkoły podstawowej o salę sportową wraz z łącznikiem i niezbnym zapleczem sanitarnym we wsi Spęcowo oraz opracownie projektu budowlanego przebudowy i termomodernizacji dworu w Słupach, gmina Dywity.
  17. Opracowanie dokumentacji przebudowy i termomodernizacji ( projekt budowlany wykonawczy ) wraz z decyzją nr 1 oraz pozwoleniem na budowę, sali gimnastycznej przy Zespole Szkół i Placówek Oświatowych w Lidzbarku Warmińskim ul. Wierzbickiego 3A z uwzględnieniem likwidacji barier dla osób niepełnosprawnych
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Lidzbarku Warmińskim, Lidzbark Warmiński
    Opracowanie dokumentacji przebudowy i termomodernizacji ( projekt budowlany wykonawczy ) wraz z decyzją nr 1 oraz pozwoleniem na budowę, sali gimnastycznej przy Zespole Szkół i Placówek Oświatowych w Lidzbarku Warmińskim ul. Wierzbickiego 3A z uwzględnieniem likwidacji barier dla osób niepełnosprawnych
    Elementy projektu :

    -Inwentaryzacja budynku i orzeczenie stanu technicznego obiektu.
    -Projekt budowlany wykonawczy architektoniczno-konstrukcyjny
    -Projekt budowlano wykonawczy wewnętrznych instalacji elektrycznych, sanitarnych, centralnego ogrzewania, wentylacyjnych, monitoring, komputerowych i alarmowych.
    - Świadectwo charakterystyki energetycznej.
    -Przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie dla poszczególnych branż
    -Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
    -Opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
    -Uzyskanie wszystkich, niezbędnych dla opracowania kompletnej dokumentacji projektowej i uzyskania pozwolenia na budowę, wymaganych prawem i przepisami decyzji administracyjnych, warunków technicznych, uzgodnień, opinii i sprawdzeń dokumentacji projektowej.
    -Wszelkie niezbędne materiały wnioski, uzgodnienia, opinie wymagane dla realizacji prac projektowych, Wykonawca pozyskuje we własnym zakresie w ramach kosztów określonych w złożonej ofercie.
    -Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie celem pozyskania informacji które będą niezbędne do przygotowania i złożenia oferty oraz zawarcia umowy. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji i opracowania oferty ponosi Wykonawca.

    Dokumentację należy wykonać z uwzględnieniem podziału opracowań branżowych.
  18. Wykonanie dokumentacji projektowych z podziałem na 2 części: Część nr 1 - Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego na budowę bazy Obwodu Drogowego Nr 2 w Bartoszycach na działce nr 12/47 w msc. Sędławki gm. Bartoszyce zgodnie z decyzją o warunkach zabudowy (wraz z decyzją na realizację inwestycji). Część nr 2 - Modernizacja pomieszczeń garażowych zlokalizowanych na bazie Rejonu Dróg Wojewódzkich, 11-400 Kętrzyn, ul. Bałtycka 20 - opracowanie projektu technicznego (wraz z decyzją na realizację inwestycji)
    Zamawiający: Zarząd Dróg Wojewódzkich, Olsztyn
    Wykonanie dokumentacji projektowych z podziałem na 2 części:
    Część nr 1 - Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego na budowę bazy Obwodu Drogowego Nr 2 w Bartoszycach na działce nr 12/47 w msc. Sędławki gm. Bartoszyce zgodnie z decyzją o warunkach zabudowy (wraz z decyzją na realizację inwestycji).
    Część nr 2 - Modernizacja pomieszczeń garażowych zlokalizowanych na bazie Rejonu Dróg Wojewódzkich, 11-400 Kętrzyn, ul. Bałtycka 20 - opracowanie projektu technicznego (wraz z decyzją na realizację inwestycji)