Kogo reprezentuje osoba

Borkowski Bogdan Stanisław

w KRS

Bogdan Stanisław Borkowski

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Bogdan
Drugie imię:Stanisław
Nazwisko:Borkowski
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1958 r., wiek 61 lat
Miejscowości:Bydgoszcz (Kujawsko-pomorskie), Inowrocław (Kujawsko-pomorskie), Płock (Mazowieckie), Radom (Mazowieckie), Warszawa (Mazowieckie)
Przetargi:75 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Cywińska Beata Anna, Dąbrowska Katarzyna Dorota, Fajkowski Dariusz, Gawrylczyk Marian, Jankiewicz Aleksander, Jankowski Jarosław Juliusz, Kozak Jarosław, Kołodziejski Albert Paweł, Lesiński Adam, Podemski Stanisław, Rzeszotarska Dorota, Słupski Piotr, Walicka Beata, Wieliczko Agnieszka, Zdziarska Krawczyk Aneta Zofia

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łoziński Mirosław Łukasz
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ciepliński Klaudiusz Andrzej, Mikołajewski Lech, Olewnik Ewa Jadwiga, Olewnik Włodzimierz, Olewnik Cieplińska Danuta, Olewnik Mikołajewska Anna
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Cywińska Beata
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Jankiewicz Aleksander, Jankowski Jarosław Juliusz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łoziński Mirosław Łukasz
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Jankowski Jarosław Juliusz, Wiślicki Piotr Stefan

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łoziński Mirosław Łukasz
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zychowicz Andrzej

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Siudy Marcin
  8. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Cywińska Beata, Fajkowski Dariusz, Jankiewicz Aleksander, Jankowski Jarosław Juliusz, Kozak Jarosław, Lesiński Adam, Wieliczko Agnieszka

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łoziński Mirosław Łukasz
  9. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Chwałek Sebastian, Ciach Piotr, Dąbrowski Wojciech, Domański Grzegorz, Kuczmierowski Michał Paweł, Lesiński Adam, Olejnik Paweł, Pelc Paweł Władysław, Skiba Jakub Tadeusz, Słowik Witold Marek

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wojnicz Błażej
  10. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
  11. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Jankowski Jarosław Juliusz, Wiślicki Piotr Stefan

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łoziński Mirosław Łukasz
  12. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Jankowski Jarosław Juliusz, Wiślicki Piotr Stefan

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łoziński Mirosław Łukasz
  13. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zychowicz Andrzej

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łoziński Mirosław Łukasz
  14. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Fajkowski Dariusz, Lesiński Adam, Młodawski Wojciech Stanisław, Podemski Stanisław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Marczuk Andrzej Hubert
  15. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Lesiński Adam, Podemski Stanisław, Wieliczko Agnieszka

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łoziński Mirosław Łukasz
  16. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Cywińska Beata, Fajkowski Dariusz, Kozak Jarosław, Podemski Stanisław, Wieliczko Agnieszka

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łoziński Mirosław Łukasz

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Adamowski Janusz Włodzimierz, Bogdanowski Władysław, Czeszejko Krzysztof Kazimierz, Dylewski Michał Piotr, Godek Biniasz Anna, Goss Janina Kazimiera, Hasiński Jarosław Michał, Jagiełło Piotr, Kołtuniak Grzegorz Jarosław, Liberadzki Andrzej, Majcher Paweł, Markiewicz Ryszard, Michalewicz Szymon, Poczachowski Wojciech Jerzy, Potrzeszcz Radosław Tomasz, Sieniutycz Tomasz Lech, Sienkiewicz Dariusz, Siezieniewski Andrzej Krzysztof, Skoczek Tadeusz, Wijas Robert Artur, Wypych Jan, Zielińska Katarzyna

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łozińska Sławomira Maria
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bukowiński Mariusz, Ciach Piotr, Dembski Tomasz Marek, Dziugieł Andrzej Zygmunt, Glinka Anna, Indrian Alicja Aleksandra, Jagnieża Artur, Krełowski Krzysztof Jerzy, Lasocki Dariusz, Nawolski Józef, Skowron Waldemar, Szatkowski Tomasz, Słomka Gołębiowska Agnieszka Katarzyna, Trzeciakowski Artur Piotr

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łysakowski Artur Stanisław
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bojemski Sebastian Maciej, Jankiewicz Maciej Paweł, Jankowski Jarosław Juliusz, Malicki Wiesław Tomasz, Mortas Paweł Andrzej

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wójcik Osica Małgorzata Katarzyna
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Burker Witold Eugeniusz, Cyrson Edward Franciszek, Dąbrowski Jacek, Dankowski Józef, Drzewiecki Stanisław, Kiełpiński Jan Krystian, Michalski Sławomir Jan, Napieraj Krzysztof Kazimierz, Napierała Wojciech Krzysztof, Rybarski Sławomir, Sapalski Henryk Zygmunt, Smoczyński Włodzimierz Marian, Szczepkowska Ewa Małgorzata, Szemiot Połoczański Lechosław, Wadyński Andrzej Piotr, Ziółkowski Radosław Andrzej

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wiśniewski Józef Antoni
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bolesta Agnieszka, Dąbrowski Wojciech, Duszyńska Gawron Joanna Leokadia, Górski Grzegorz, Grela Sławomir, Izdebski Marcin, Kalemba Przemysław, Labiś Grzegorz Marian, Malicki Robert Kazimierz, Morawska Sochacka Ewa Zofia, Rudlicki Andrzej, Serzycki Michał Marcin, Siuchta Sylwester Mieczysław, Skiba Jakub Tadeusz, Sosnowska Maria Małgorzata, Stępień Wojciech Paweł, Sztanga Tomasz, Wardak Robert Maciej, Wasielewska Małgorzata, Woyciechowski Piotr Maria

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Żarnotal Krzysztof
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kamiński Piotr, Kempski Jan, Kempski Maciej, Krajewski Paweł, Kwiatkowski Mirosław Józef, Pacholec Grzegorz, Śliwczyński Grzegorz, Szczepański Jan

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łobodziński Andrzej Ryszard
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Gajek Krzysztof, Gawryszczak Andrzej, Kusz Grzegorz, Miecielica Tomasz, Piekarski Sławomir, Pietraszko Jarosław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wysocka Magdalena
  8. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Cywińska Beata Anna, Dąbrowska Katarzyna Dorota, Fajkowski Dariusz, Gawrylczyk Marian, Jankiewicz Aleksander, Jankowski Jarosław Juliusz, Kozak Jarosław, Kołodziejski Albert Paweł, Lesiński Adam, Podemski Stanisław, Rzeszotarska Dorota, Słupski Piotr, Walicka Beata, Wieliczko Agnieszka, Zdziarska Krawczyk Aneta Zofia

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łoziński Mirosław Łukasz
  9. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Czerwiński Zbigniew Marek, Dzierżanowski Paweł, Kapela Marek Wojciech, Kukuś Roman Jan, Paradowski Daniel, Rutkowski Piotr, Ślubowski Jacek, Świst Kazimierz, Terlecki Bogusław, Wdowiak Marek Krzysztof, Wysocki Andrzej, Żytniewski Marek

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wieczorek Paweł
  10. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Gębicka Anna Marta, Krupa Piotr Stanisław, Sakowski Ireneusz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Winowski Łukasz
  11. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Domaszewski Rafał Tadeusz, Dziarmakowski Rafał, Gomółka Maciej Adam, Górniak Edward Feliks, Jeżak Zuzanna, Król Jerzy, Kutz Jacek, Rogóż Piotr, Stanek Krystian Hubert, Szaniawski Jacek, Wojdan Agnieszka, Żmuda Tadeusz Kazimierz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Pawełek Krzysztof Jerzy
  12. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zychowicz Andrzej

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Siudy Marcin
  13. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zychowicz Andrzej

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Siudy Marcin

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Adextra S.A., Warszawa − KRS 0000153943
  2. Akademicki Klub Badań Podwodnych Arius, Bydgoszcz − KRS 0000081244
  3. Apmbud Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000638676
  4. Aqua Seen Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000420009
  5. Arena Sportowa S.A., Bydgoszcz − KRS 0000207085
  6. Av Inwestor S.A., Szamoty − KRS 0000229750
  7. Bałtycki Związek Instytucji Rozwoju Regionalnego, Gdańsk − KRS 0000138383
  8. Bamp;l Invest Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000403886
  9. Bank Ochrony Środowiska S.A., Warszawa − KRS 0000015525
  10. Bbc Borkowski Cywińska Adwokaci i Partnerzy Spółka Partnerska, Warszawa − KRS 0000393567
  11. Bio Manufaktura Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000483836
  12. Bio Manufaktura Spółka Z Ograniczona Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa, Wrocław − KRS 0000503206
  13. Bio-energia S.A., Warszawa − KRS 0000382423
  14. Biotrem Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000136848
  15. Bl Market Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000620072
  16. Brochów-park Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000659411
  17. Brochów-park Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Wrocław − KRS 0000682997
  18. Bródnowskie Centrum Onkologiczne Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000500355
  19. Bydgosta Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000162095
  20. Centergen Sp. Z O.O., Łowicz − KRS 0000505129
  21. Centrum Badań Cywilizacyjnych, Warszawa − KRS 0000262175
  22. Centuria Group S.A., Warszawa − KRS 0000402252
  23. Chopin Airport Development Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000047774
  24. Ciech Cargo Sp. Z O.O., Inowrocław − KRS 0000065799
  25. Danish Polish Batteries Sp. Z O.O., Starogard Gdański − KRS 0000095275
  26. Dantex Investments Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000546299
  27. Dantex S.A., Warszawa − KRS 0000289774
  28. Dantex Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000294147
  29. Dantex Wilcza - Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000165957
  30. Dantex-waryński Ii Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000528098
  31. Dantex-waryński Iii Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000563196
  32. Dantex-waryński Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000451998
  33. Decora S.A., Środa Wielkopolska − KRS 0000224559
  34. Delikatesy Stara Wędzarnia Sp. Z O.O., Drobin − KRS 0000296550
  35. Dom Centrum Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000688285
  36. Eg Logistics Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000666415
  37. Elbis Sp. Z O.O., Rogowiec − KRS 0000041526
  38. Elektrownia Wiatrowa Turów Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000373099
  39. Enea Bioenergia Sp. Z O.O., Zawada − KRS 0000376459
  40. Enea Elektrownia Połaniec S.A., Zawada − KRS 0000053769
  41. Enea Trading Sp. Z O.O., Świerże Górne − KRS 0000371086
  42. Energa Centrum Usług Wspólnych Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000049425
  43. Energomontaż-południe S.A. Likwidacyjnej, Katowice − KRS 0000080906
  44. Engie Ec Słupsk Sp. Z O.O., Słupsk − KRS 0000094197
  45. Engie Zielona Energia Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000058191
  46. Eqlibrium Ii Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000712820
  47. Eqlibrium Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000475240
  48. Erudio Bożena Gretka i Wspólnicy Sp. J., Warszawa − KRS 0000337521
  49. Fenix Fs Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000721860
  50. Fenix Fs Sp. Z O.O. Biuro Bezpieczeństwa Pożarowego Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000724518

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Abbeys Europejskie Doradztwo Finansowe Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000239646
  2. Administracja Domów Miejskich Adm Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000124375
  3. Agencja Bezpieczeństwa Gospodarczego P.woyciechowski, D. Jakubowski i Wspólnicy Sp. J., Warszawa − KRS 0000139427
  4. Agencja Kapitałowo Rozliczeniowa S.A., Warszawa − KRS 0000055912
  5. Agencja Mienia Reliqum Sp. Z O.O. W Liwkidacji, Wałbrzych − KRS 0000184994
  6. Agencja Ochrony Kowalczyk Tech Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000507255
  7. Agencja Ratingu Społecznego Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000383626
  8. Agencja Rewitalizacji Starówki Ars Sp. Z O.O., Płock − KRS 0000044769
  9. Agencja Rozwoju Pomorza S.A., Gdańsk − KRS 0000004441
  10. Agencja Rozwoju Przemysłu S.A., Warszawa − KRS 0000037957
  11. Agro-man Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000020123
  12. Alfa Spółka Z Ograniczoną Odpwoiedzialnością, Katowice − KRS 0000058421
  13. Alventa S.A., Alwernia − KRS 0000049603
  14. Amber Tv Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000067966
  15. Amw Invest Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000003772
  16. Amw Towarzystwo Budownictwa Społecznego Kwatera Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000140528
  17. Andrzej Kwapisz Fabryka Aparatury Medycznej Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000241674
  18. Anwil S.A., Włocławek − KRS 0000015684
  19. Aoc Sp. Z O.O., Piaseczno − KRS 0000129722
  20. Armak Sp. Z O.O., Sosnowiec − KRS 0000051523
  21. Ars Politica Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000102225
  22. Atena Hjw Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000040949
  23. Auto-gryf Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000067680
  24. Aventdom Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000009525
  25. Awas-serwis Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000093849
  26. Awas-systemy Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000086072
  27. B.a.c.d. S.A., Warszawa − KRS 0000009046
  28. Bank Bph S.A., Gdańsk − KRS 0000010260
  29. Bd Hotels S.A., Warszawa − KRS 0000089784
  30. Bellona S.A., Warszawa − KRS 0000285707
  31. Bhu S.A., Poznań − KRS 0000138103
  32. Bi-tech Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000110137
  33. Biatel Administracja Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Warszawa − KRS 0000268784
  34. Biatel S.A., Warszawa − KRS 0000021787
  35. Biuro Centrum Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000087037
  36. Biuro Doradztwa i Zarządzania Firmami M.j.kwiatkowski i Wspólnicy Sp. J., Toruń − KRS 0000161822
  37. Biuro Projektowo-wdrożeniowe Cyberonet Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000117237
  38. Biuro Projektów Budownictwa Komunalnego W Bydgoszczy Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Warszawa − KRS 0000248370
  39. Boruta - Zachem Kolor Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000229692
  40. Bpbk Chodkiewicza 15 Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000103551
  41. Bydgoskie Zakłady Elektromechaniczne Belma S.A., Białe Błota − KRS 0000035694
  42. Capital Investment Project One Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000268697
  43. Carson Holding S.A. Likwidacyjnej, Warszawa − KRS 0000290453
  44. Casinos Poland Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000016809
  45. Cefarm - Wrocław - Centrum Zaopatrzenia Farmaceutycznego S.A., Wrocław − KRS 0000002844
  46. Cenrex Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000032872
  47. Centrum Bankowo-finansowe Nowy Świat S.A., Warszawa − KRS 0000044482
  48. Centrum Giełdowe S.A., Warszawa − KRS 0000035062
  49. Centrum Naukowo-produkcyjne Elektroniki Profesjonalnej Radwar S.A., Warszawa − KRS 0000058864
  50. Centrum Produkcyjne Pneumatyki Prema S.A., Kielce − KRS 0000127140

Powiązane przetargi (75 szt.):
  1. Dostawa dokumentów komunikacyjnych i oznaczeń.
    Zamawiający: Powiat Golubsko-Dobrzyński, Golub-Dobrzyń
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa dokumentów komunikacyjnych i oznaczeń według ustalonych prawem wzorów :
    1)spersonalizowanych blankietów dowodów rejestracyjnych;
    2)blankietów pozwoleń czasowych
    3)blankietów kart pojazdów
    4)nalepek kontrolnych
    5)blankietów pozwoleń czasowych do wielokrotnego stosowania
    6) znaków legalizacyjnych obejmujących :
    a)nalepki legalizacyjne do dowodu rejestracyjnego i na tablice rejestracyjne
    b)nalepki na tablice tymczasowe
    7)spersonalizowanych blankietów praw jazdy
    8)blankietów międzynarodowych prawa jazdy
    9)blankietów pozwoleń na kierowanie tramwajem
    10)druków wniosków o wydanie prawa jazdy
    11)świadczenie usług w zakresie :
    a)Systemu Wysyłania Powiadomień(SWP)
    b)Systemu Elektronicznej Skrzynki Podawczej dedykowanej dla Systemów Pojazd i Kierowca, umożliwiającej składanie wniosków elektronicznych o wydanie prawa jazdy, rejestrację czasową i wyrejestrowanie pojazdu uruchamiana na życzenie zamawiającego w ramach cen za wytwarzanie dokumentów komunikacyjnych.
    c) innych dodatkowych funkcjonalności systemów teleinformatycznych POJAZD i KIEROWCA
    d)wdrożenia i utrzymania rozwiązania Portal Starosty.
    Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa umowa wraz z załącznikami.
  2. Dostawa dokumentów komunikacyjnych i oznaczeń na potrzeby Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Kępnie
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe, Kępno
    Przedmiotem zamówienia i umowy jest wytworzenie i dostarczenie przez PWPW S.A. na podstawie jednostkowych zamówień Zamawiającego następujących dokumentów i oznaczeń komunikacyjnych według ustalonych prawem wzorów: 1) spersonalizowanych blankietów dowodów rejestracyjnych; 2) blankietów pozwoleń czasowych; 3) spersonalizowanych kart pojazdów; 4) spersonalizowanych nalepek kontrolnych; 5) blankietów pozwoleń czasowych do wielokrotnego stosowania; 6) znaków legalizacyjnych na tablice rejestracyjne i tymczasowe, 7) spersonalizowanych blankietów praw jazdy; 8) blankietów międzynarodowych prawa jazdy; 9) druków wniosków o wydanie prawa jazdy. 2.Ponadto w ramach Umowy jest świadczenie usług w zakresie: a) Systemu Wysyłania Powiadomień (SWP), b) Systemu Elektronicznej Skrzynki Podawczej , utrzymanie rozwiązania Portal Starosty, system płatności PIK.
  3. Świadczenie usług rozwoju systemu zarządzania dokumentami i sprawami (ZDiS)
    Zamawiający: Najwyższa Izba Kontroli, Warszawa
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług rozwoju systemu zarządzania dokumentami i sprawami (ZDiS), w tym:

    1.1 wykonywanie zlecanych przez Zamawiającego usług rozwoju systemu zarządzania dokumentami i sprawami, (dalej ZDiS lub system ZDiS), polegających na:

    1) wykonywaniu modyfikacji systemu, zarówno programistycznych jak i konfiguracyjnych,

    2) realizacji szkoleń z zakresu użytkowania, obsługi, administracji i rozwoju systemu, 3) wykonaniu prac analitycznych i projektowych.

    1.2 objęcie gwarancją wykonywanych prac do dnia 06.07.2021 r. (tj. do końca okresu gwarancji posiadanej przez Zamawiającego na cały system ZDiS) zgodnie z warunkami opisanymi w Załączniku nr 1 do SIWZ.

    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) znajduje się w:

    2.1 Załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

    2.2 Załączniku nr 2 do SIWZ – Wzór umowy. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze Umowy wraz z załącznikami.

    3. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia (dostawy / usługi). Siedziba Zamawiającego przy ul. Filtrowej 57, 02-056 Warszawa lub Ośrodek Szkoleniowy NIK Goławice Drugie, 05 – 180 Pomiechówek.

    4. Termin wykonania zamówienia.

    4.1 Usługa rozwoju systemu ZDiS od 03.07.2017 r. do 02.07.2018 r., lub do wyczerpania limitu osobogodzin roboczych, jeśli to nastąpi wcześniej.

    4.2 Okres gwarancji do dnia 06.07.2021 r. (tj. do końca okresu gwarancji posiadanej przez Zamawiającego na cały system ZDiS).
  4. Dostawa zintegrowanego systemu teleinformatycznego w rozumieniu przepisów ustawy o kierujących pojazdami wg stanu na dzień 4 stycznia 2016r. oraz jego wdrożenie.
    Zamawiający: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Sieradzu, Sieradz
    Przedmiot postępowania stanowi dostawa systemu teleinformatycznego dla potrzeb działalności statutowej Zamawiającego oraz jego wdrożenie, rozumiane w szczególności jako skonfigurowanie infrastruktury technicznej i urządzeń znajdujących się w dyspozycji Zamawiającego, instalacja i konfiguracja systemu do eksploatacji, należyte zabezpieczenie przed nieautoryzowanym dostępem osób nieuprawnionych, należyte zabezpieczenie styku systemu z innymi sieciami do wymaganej ustawowo wymiany danych z ewidencjami, utrzymywanie Systemu w stanie pełnej funkcjonalności w trakcie trwania umowy, w tym jego rozwój oraz bieżące dostosowywanie do zmian w obowiązujących Zamawiającego przepisach oraz do innych zmian, niż wynikające ze zmiany stanu prawnego, dotyczących Zamawiającego, a nadto do udzielania bieżącego wsparcia technicznego. Podstawową wymaganą przez Zamawiającego cechą systemu jest jego zintegrowanie z systemami wymaganymi do wymiany Profilu Kandydata na Kierowcę (dalej: PKK) i innych informacji, wg stanu wymaganego przepisami obowiązującymi w okresie związania umową Stron. System w pełni funkcjonalny umożliwia realizowanie przez Zamawiającego w sposób niezakłócony zadań publicznych polegających na przeprowadzaniu egzaminów na prawo jazdy, teoretycznych i praktycznych, co wymaga posiadania przez Zamawiającego możliwości zintegrowania z wszystkimi systemami wymaganymi do wymiany PKK i innych informacji, wg stanu wymaganego przepisami obowiązującymi w okresie związania umową, a także zapewnia przynajmniej: a) zarządzanie infrastrukturą i zasobami Zamawiającego, a nadto użytkownikami systemu i ich uprawnieniami; b) zarządzanie harmonogramem egzaminów, elektroniczną obsługę planu egzaminów, sporządzanie statystyk; c) obsługę zapisów kandydatów na egzamin i ich ewidencjonowanie, w sposób uwzględniający rozliczenia finansowe; d) obsługę rezerwacji egzaminów znajdujących się w harmonogramie egzaminów i dokonywania płatności elektronicznych dokonywanych przez kandydatów poprzez serwis internetowy obsługiwany przez Wykonawcę. e) funkcjonalności niezbędne do prawidłowego i nieutrudnionego działania Zamawiającego w procesach kompleksowej obsługi egzaminowania oraz ewidencjonowania kandydatów na kierowców.
  5. Świadectwa fitosanitarne
    Zamawiający: Główny Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest usługa na wykonanie 87.600 szt. kompletów druków świadectw fitosanitarnych dla eksportu.
  6. Usługi drukowania i dostawa druków szkolnictwa wyższego: Pakiet I – dyplomy i świadectwa Pakiet II – druki dokumentujące przebieg studiów Pakiet III – dyplomy uczelniane
    Zamawiający: Uniwersytet Wrocławski, Wrocław
    Przedmiotem zamówienia jest usługa drukowania i dostawa druków szkolnictwa wyższego dla Uniwersytetu Wrocławskiego z podziałem na następujące trzy części: Pakiet I – obowiązujące druki szkolnictwa wyższego – dyplomy i świadectwa; Pakiet II – obowiązujące druki szkolnictwa wyższego – druki dokumentujące przebieg studiów, druki pomocnicze; Pakiet III – dyplomy uczelniane. Szczegółowy zakres wykonania zadania zawierają następujące dokumenty: a) Opis przedmiotu zamówienia dla Pakietu I, II i III - Załącznik nr 4 do SIWZ b) Wzory druków ministerialnych oraz wzory druków stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ (załączniki od nr 4a do nr 4t do SIWZ) c) Wzory umów dla Pakietu I, II i III– załączniki nr 5.1, 5.2 i 5.3 do SIWZ
  7. "Dostawa blankietów i papieru do druku dokumentów do wydawania których upoważniony jest Główny Inspektor Transportu Drogowego"
    Zamawiający: Główny Inspektorat Transportu Drogowego, Warszawa
    Dostawa blankietów i papieru do druku dokumentów do wydawania których upoważniony jest Główny Inspektor Transportu Drogowego. Blankiety uprawnień wraz z ich wzorami
    1. Blankiety licencji wspólnotowej dotyczącej międzynarodowego zarobkowego przewozu drogowego rzeczy w liczbie 10 000 kompletów.
    2. Blankiety wypisów z licencji wspólnotowej dotyczącej międzynarodowego zarobkowego przewozu drogowego rzeczy w liczbie 135 000 kompletów.
    3. Blankiety licencji wspólnotowej dotyczącej międzynarodowego zarobkowego przewozu drogowego osób w liczbie 500 kompletów.
    4. Blankiety wypisów z licencji wspólnotowej dotyczącej międzynarodowego zarobkowego przewozu drogowego osób w liczbie 5 000 kompletów.
    5. Blankiety zaświadczeń na międzynarodowy niezarobkowy przewóz drogowy rzeczy na potrzeby własne w liczbie 3 000 kompletów.
    6. Blankiety wypisów z zaświadczeń na międzynarodowy niezarobkowy przewóz drogowy rzeczy na potrzeby własne w liczbie 12 000 blankietów.
    7. Papier (oryginał + kopia) do druku świadectw kierowcy w liczbie 70 000 kompletów i papier do druku wypisów ze świadectw kierowcy w liczbie 70 000 kompletów.
    8. Papier do druku zaświadczeń na międzynarodowy niezarobkowy przewóz drogowy osób na potrzeby własne w liczbie 600 blankietów.
    9. Papier do druku zezwoleń na przewóz osób UE – (linie regularne) w liczbie 2 000 blankietów.
    10. Papier do druku pozostałych zezwoleń na przewóz osób, tj. na międzynarodowe przewozy regularne poza UE, przewozy okazjonalne, przewozy wahadłowe i przewozy regularne w tranzycie przez terytorium RP w liczbie 4 000 blankietów.
    11. Blankiety zezwoleń na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w liczbie 5 000 kompletów.
    12. Blankiety wypisów z zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w liczbie 10 000 kompletów.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został określony w SIWZ.
  8. dostawa kart elektronicznych
    Zamawiający: Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki, Katowice
    Przedmiot zamówienia stanowi dostawa i sprzedaż 200.000 sztuk kart elektronicznych (zwanych także „kartami), zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ, w tym w formularzu opis przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy.
    »Karty te po spersonalizowaniu w Centrum Personalizacji Śląskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ, będą używane przez ubezpieczonych jako karty ubezpieczenia zdrowotnego.
    »Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć karty zgodne z wzorem graficznym przekazanym wybranemu Wykonawcy w postaci plików graficznych oraz w wersji drukowanej, w dniu zawarcia umowy.
    Awers i rewers karty - zgodny z aktualnym wzorem karty ubezpieczenia zdrowotnego Śląskiego OW NFZ.
  9. DOSTAWĘ DOKUMENTÓW I OZNACZEŃ KOMUNIKACYJNYCH. USŁUGI W ZAKRESIE SYSTEMU WYSYŁANIA POWIADOMIEŃ, SYSTEMU PŁATNOŚCI PiK, WDROŻENIA I UTRZYMANIA ROZWIĄZANIA PORTAL STAROSTY
    Zamawiający: Powiat Ostrowiecki, Ostrowiec Świętokrzyski
  10. „Dostawa oraz wdrożenie systemu teleinformatycznego dla WORD w Radomiu”
    Zamawiający: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, Radom
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla WORD w Radomiu systemu teleinformatycznego w rozumieniu art.3 pkt 3 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 r. poz 1114 z późn. zm.) o właściwościach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, zintegrowanego z systemem teleinformatycznym, o którym mowa w art.16a ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz.U. Z 2016 r. poz 627 z późn. zm.) z wykorzystaniem infrastruktury technicznej będącej w dyspozycji Zamawiającego określonej w załączniku nr 1 do SIWZ, wraz z udzieleniem ograniczonej czasowo i terytorialnie licencji na korzystanie z oprogramowania w nim zawartego na polach eksploatacji określonych w §8 wzoru umowy stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ, wraz z jego wdrożeniem, instalacją, konfiguracją i utrzymaniem w okresie obowiązywania umowy oraz usługami określonymi w systemie teleinformatycznym.
  11. Dostawa systemu teleinformatycznego dla potrzeb przeprowadzania egzaminów państwowych na prawo jazdy przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Toruniu i Oddział Terenowy WORD w Grudziądzu
    Zamawiający: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, Toruń
    Przedmiot postępowania stanowi dostawa systemu teleinformatycznego dla potrzeb przeprowadzania egzaminów państwowych na prawo jazdy we wszystkich miejscach egzaminowania Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Toruniu zlokalizowanych:
    1) w Toruniu, ul. Polna 109/111 - siedziba główna,
    2) w Grudziądzu, ul. Waryńskiego 4 – Oddział Terenowy WORD.

    System teleinformatyczny oznacza zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania zapewniający przetwarzanie, przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych przez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci telekomunikacyjnego urządzenia końcowego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 lipca 2004r. – Prawo telekomunikacyjne (t. jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 1489).

    Przedmiot postępowania stanowi dostawa systemu teleinformatycznego w rozumieniu art. 3 pkt 3 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. jedn.: Dz. U. z 2014, poz. 1114) zintegrowanego z systemem teleinformatycznym, o którym mowa w przepisach wydanych na podstawie § 2 pkt 10) rozporządzenia z dnia 24 lutego 2016 w sprawie egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach w tym:
    a) Dostarczenie oprogramowania zarządzającego i umożliwiającego realizację zadań ustawowych nałożonych na wojewódzkie ośrodki ruchu drogowego, a w szczególności procesu egzaminowania kandydatów na kierowców i kierowców, na tej infrastrukturze sprzętowej, na której realizowane są dotychczasowe umowy, obejmującego następujące moduły:
    - Biuro Obsługi Interesanta – kompleksowa obsługa zapisów na egzaminy z uwzględnieniem obsługi operacji finansowych oraz obsługą elektronicznego profilu kandydata na kierowcę (PKK),
    - Egzaminator – kompleksowa obsługa samodzielnego losowania i rozliczania egzaminów praktycznych przez egzaminatorów,
    - Nadzór – kompleksowa obsługa samodzielnego zarządzania przebiegiem egzaminu teoretycznego przez egzaminatora w celu realizacji egzaminów państwowych na prawo jazdy oraz szkolenia z aplikacji Nadzór i Egzamin kandydatów na egzaminatorów i egzaminatorów,
    - Egzamin - przeprowadzenie egzaminu teoretycznego,
    - Panel Decydenta – kompleksowa obsługa zatwierdzania planów i protokołów egzaminacyjnych, obsługa reklamacji egzaminów teoretycznych i praktycznych, analizator zdarzeń krytycznych, unieważnianie egzaminów,
    - Zarządzanie – kompleksowa obsługa planowania egzaminów, koordynowania egzaminów, zarządzania infrastrukturą, realizacja zestawień zdawalności egzaminatorów, ośrodków szkolenia, instruktorów i wykładowców nauki jazdy.
    - Kolejka egzaminów – aplikacja umożliwiająca wyświetlanie w pomieszczeniach przeznaczonych dla oczekujących na egzamin danych osób oczekujących oraz osób wylosowanych na egzamin państwowy.
    - WRAP – narzędzie informatyczne pozwalające na wydobywanie zaawansowanych, konfigurowalnych zestawień z bazy danych systemu teleinformatycznego z możliwością ich wydrukowania bądź eksportu do formatów umożliwiających ich dalszą obróbkę.
    - Info-Car – platforma internetowa umożliwiająca samodzielny zapis oraz dokonanie opłaty przez kandydata na kierowcę za egzamin państwowy na prawo jazdy.
    - Terminal płatniczy – usługa umożliwiająca dokonanie opłaty za pomocą terminala kart płatniczych.
    b) Udzielenie licencji na korzystanie z oprogramowania określonego w lit. a) na polach eksploatacji umożliwiających zgodne z prawem i celem zawarcia umowy wykorzystanie autorskich praw majątkowych do oprogramowania.
    c) Usługa rozwoju oprogramowania określonego w lit. a) polegająca na bieżącym aktualizowaniu i dostosowywaniu do zmian przepisów prawa związanych z obsługą zadań ustawowych nałożonych na wojewódzkie ośrodki ruchu drogowego, a w szczególności dotyczących obsługi procesu egzaminowania kandydatów na kierowców i kierowców.
    d) Usługa udostępnienia, monitoringu i utrzymania sieci WAN wykorzystywanej i niezbędnej do elektronicznej transmisji danych w relacji WAN WORD – Centralna Ewidencja Kierowców z czasem usunięcia usterek nie dłużej niż 24 godziny.
    e) Usługa dostępu do interfejsu PKK umożliwiająca elektroniczną obsługę pobierania, aktualizacji oraz odesłania elektronicznego profilu kandydata na kierowcę (PKK) wykorzystywanego przez urzędy wydające prawa jazdy.
    f) Usługa zapewnienia bezpieczeństwa elektronicznego przesyłania danych z zastosowaniem infrastruktury klucza publicznego PKI (czytniki, karty, certyfikaty) kompatybilnego z stosowanym w obsłudze PKK, umożliwiającego podpisywanie bezpiecznym podpisem elektronicznym.
    g) Usługa dostarczenia, utrzymania i aktualizacji w zgodzie z obowiązującymi przepisami prawa, bazy pytań egzaminacyjnych przeznaczonych do przeprowadzania egzaminu teoretycznego w ramach procesu egzaminowania kandydatów na kierowców i kierowców na oprogramowaniu określonym w lit. a).
    h) Utrzymanie elektronicznego forum użytkowników oprogramowania określonego w lit. a) pozwalającego na wymianę informacji organizacyjnych związanych z jego eksploatacją.
    i) Usługa utrzymania wsparcia technicznego związanego z obsługą przedmiotu zamówienia określonego pod lit. od a) do i) pozwalająca na rejestrowanie i rozwiązywanie problemów w funkcjonowaniu systemu w formie zgłoszeń telefonicznych oraz elektronicznych, pozwalającej na śledzenie statusu rozwiązania zgłaszanych problemów. Aktualizacje oprogramowania powinny być wprowadzane bez ingerencji zamawiającego zgodnie z dostarczonym harmonogramem za pośrednictwem sieci WAN określonej w lit. d).
    2. Dodatkowe elementy przedmiotu zamówienia:
    a) zapewnienie szkolenia dla pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowej obsługi narzędzi dostarczonych przez Wykonawcę.
  12. Dostawa systemu teleinformatycznego dla potrzeb przeprowadzania egzaminów państwowych na prawo jazdy we wszystkich miejscach egzaminowania Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Warszawie
    Zamawiający: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Warszawie, Warszawa
    Przedmiot postępowania stanowi Dostawa systemu teleinformatycznego dla potrzeb przeprowadzania egzaminów państwowych na prawo jazdy we wszystkich miejscach egzaminowania Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Warszawie, zlokalizowanych:
    Oddział Odlewnicza – Warszawa, ul. Odlewnicza 8,
    Delegatura Oddział Terenowy Grójec – Grójec, ul. Sportowa 16 (Ośrodek Sportu, Hala Sportowa Spartakus),
    Oddział Bemowo – Warszawa, ul. Powstańców Śląskich 127A,
    Oddział Radarowa – Warszawa, ul. Radarowa 1.
  13. Wytworzenie i dostarczenie przez PWPW S.A. dokumentów komunikacyjnych i oznaczeń według ustalonych prawem wzorów.
    Zamawiający: Gmina Wałbrzych, Wałbrzych
    Przedmiotem zamówienia jest wytworzenie i dostarczenie przez PWPW S.A. dokumentów komunikacyjnych i oznaczeń według ustalonych prawem wzorów:
    1) spersonalizowane blankiety dowodów rejestracyjnych – 72.000 sztuk,
    2) blankiety pozwoleń czasowych – 64.000 szt.,
    3) blankiety kart pojazdów – 15.000 szt.,
    4) spersonalizowane nalepki kontrolne – 60.000 szt.,
    5) znaki legalizacyjne obejmujące
    a) nalepki legalizacyjne do dowodu rejestracyjnego i na tablice rejestracyjne – 55.000 kompletów,
    b) nalepki na tablice tymczasowe – 2.000 szt.,
    6) spersonalizowanych blankietów praw jazdy – 16.500 szt.,
    7) blankiety międzynarodowych praw jazdy – 500 szt.

    Ponadto przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie:
    1) Systemu Wysyłania Powiadomień (SWP),
    2) Systemu Elektronicznej Skrzynki Podawczej dedykowanej dla Systemów Pojazd
    i Kierowca ,
    3) Wdrożenia i utrzymania rozwiązania Portal Starosty,
    4) Innych dodatkowych funkcjonalności Systemów teleinformatycznych POJAZD i KIEROWCA, których zakres i szczegółowe warunki świadczenia określą aneksy do Umowy.
  14. Dostawa blankietów polskich zezwoleń zagranicznych przeznaczonych do wymiany w ramach kontyngentu wymiany zezwoleń zagranicznych w roku 2017.
    Zamawiający: Główny Inspektorat Transportu Drogowego, Warszawa
    Zapewnienie ciągłości wymiany polskich zezwoleń zagranicznych przeznaczonych do wymiany w ramach kontyngentu wymiany zezwoleń zagranicznych w roku 2017.
    Blankiety zezwoleń zagranicznych na przewóz rzeczy w liczbie: 677 400 sztuk wraz z wzorami.
    1) papier: bieżący, dwutonowy znak wodny nie będący przedmiotem obrotu publicznego, gramatura 90 g/m2, włókna widoczne w świetle VIS, włókna aktywne w UV, zabezpieczenie chemiczne;
    2) format: A4 (297 mm x 210 mm);
    3) kolory: 3+1 (strona prawa: tło giloszowe - kolor jasnozielony; czarny tekst, element „PL” wykonany farbą bezbarwną dwuzakresową aktywną w UV; str. lewa: czarny tekst);
    4) numeracja: siedmiocyfrowa, występująca pięciokrotnie na blankiecie, koloru czarnego;
    5) symbol kraju: symbol państwa przewoźnika, koloru czarnego;
    6) perforacja: liniowa ułatwiająca oddzielenie od blankietu czterech odcinków kontrolnych;
    7) druk: offset, staloryt, Ink-yet;
    8) zabezpieczenia w druku: element wykonany stalorytem, tło giloszowe, mikrodruk, element „PL” wykonany farbą bezbarwną dwuzakresową aktywną w UV;
    9) kod QR: umieszczony na czterech odcinkach kontrolnych, koloru czarnego;
    10) wzór na blankietach: zgodny z przepisami wykonawczymi wydanymi na podstawie art. 29b ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1414 z późn. zm.). Zamawiający pozostawia sobie możliwość zmiany treści zawartych we wzorze w szczególności w przypadku zmiany przepisów wykonawczych wydanych na podstawie art. 29b ww. ustaw, nie prowadzącej do zmiany warunków określonych w ppkt 1-5 oraz ppkt 7.
    Blankiety zezwoleń zagranicznych na przewóz osób w liczbie: 3 000 sztuk wraz z wzorami:
    1) papier: bieżący, dwutonowy znak wodny nie będący przedmiotem obrotu publicznego, gramatura 90 g/m2, włókna widoczne w świetle VIS, włókna aktywne w UV, zabezpieczenie chemiczne;
    2) format: A4 (297 mm x 210 mm);
    3) kolory: 3+1 (strona prawa: tło giloszowe - kolor jasnozielony; czarny tekst, element „PL” wykonany farbą bezbarwną dwuzakresową aktywną w UV; str. lewa: czarny tekst);
    4) numeracja: siedmiocyfrowa, występująca jednokrotnie na blankiecie, koloru czarnego;
    5) symbol kraju: symbol państwa przewoźnika, koloru czarnego;
    6) druk: offset, staloryt, Ink-yet;
    7) zabezpieczenia w druku: element wykonany stalorytem, tło giloszowe, mikrodruk, element „PL” wykonany farbą bezbarwną dwuzakresową aktywną w UV;
    8) suche tłoczenie: symbol orła;
    9) wzór blankietu: teksty do druku dostarczy zamawiający nie później niż w ciągu 2 dni po podpisaniu umowy z wykonawcą.
    Sposób zapakowania: banderolowanie po 100 szt., pakowanie po 1.000 szt. w pudełka i foliowanie, każda paczka opatrzona etykietą z opisem asortymentu z podaniem rodzaju, ilości oraz znajdującej się w paczce numeracji od nr .... do nr ....
  15. Dostawa oraz wdrożenie systemu teleinformatycznego dla WORD w Kielcach
    Zamawiający: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, Kielce
    Dostawa oraz wdrożenie systemu teleinformatycznego dla WORD w Kielcach. System zapewnia pobranie PKK kandydata na kierowcę, zapisanie kandydata na egzamin, przeprowadzenie egzaminu teoretycznego i praktycznego, przekazanie wyniku egzaminu do właściwego Wydziału Komunikacji.
  16. Dostawa oraz utrzymanie Systemu teleinformatycznego dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Suwałkach
    Zamawiający: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Suwałkach, Suwałki
    Przedmiot postępowania stanowi dostawa Systemu teleinformatycznego dla potrzeb działalności statutowej Zamawiającego oraz jego wdrożenie, rozumiane w szczególności jako skonfigurowanie infrastruktury technicznej i urządzeń znajdujących się w dyspozycji Zamawiającego, instalacja i konfiguracja systemu do eksploatacji, należyte zabezpieczenie przed nieautoryzowanym dostępem osób nieuprawnionych, należyte zabezpieczenie styku systemu z innymi sieciami do wymaganej ustawowo wymiany danych z ewidencjami, utrzymywanie Systemu w stanie pełnej funkcjonalności w trakcie trwania umowy, w tym jego rozwój oraz bieżące dostosowywanie do zmian w obowiązujących Zamawiającego przepisach oraz do innych zmian, niż wynikające ze zmiany stanu prawnego, dotyczących Zamawiającego, a nadto do udzielania bieżącego wsparcia technicznego.
    Podstawową wymaganą przez Zamawiającego cechą systemu jest jego zintegrowanie z systemami wymaganymi do wymiany Profilu Kandydata na Kierowcę (dalej: PKK) i innych informacji, wg stanu wymaganego przepisami obowiązującymi w okresie związania umową Stron. System powinien zawierać wszystkie funkcjonalności obecnie użytkowanego systemu.
    System w pełni funkcjonalny umożliwia realizowanie przez Zamawiającego w sposób niezakłócony zadań publicznych polegających na przeprowadzaniu egzaminów na prawo jazdy, teoretycznych i praktycznych, co wymaga posiadania przez Zamawiającego możliwości zintegrowania z wszystkimi systemami wymaganymi do wymiany PKK i innych informacji, wg stanu wymaganego przepisami obowiązującymi w okresie związania umową, a także zapewnia przynajmniej:
    a) zarządzanie infrastrukturą i zasobami Zamawiającego, a nadto użytkownikami systemu i ich uprawnieniami;
    b) zarządzanie harmonogramem egzaminów, elektroniczną obsługę planu egzaminów, sporządzanie statystyk;
    c) obsługę zapisów kandydatów na egzamin i ich ewidencjonowanie, w sposób uwzględniający rozliczenia finansowe;
    d) obsługę rezerwacji egzaminów znajdujących się w harmonogramie egzaminów i dokonywania płatności elektronicznych dokonywanych przez kandydatów poprzez serwis internetowy obsługiwany przez Wykonawcę.
    e) funkcjonalności niezbędne do prawidłowego i nieutrudnionego działania Zamawiającego w procesach kompleksowej obsługi egzaminowania oraz ewidencjonowania kandydatów na kierowców.
    Dodatkowe elementy przedmiotu zamówienia:
    a) w razie konieczności zapewnienie szkolenia dla pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowej obsługi narzędzi dostarczonych przez Wykonawcę,
    b) udzielenie licencji na oprogramowanie stanowiące element systemu teleinformatycznego,
    c) gwarancja jakości,
    d) bieżące wsparcie techniczne.
  17. Druk wraz z dostawą znaków opłaty sądowej
    Zamawiający: Sąd Apelacyjny w Krakowie, Kraków
    Przedmiotem zamówienia jest druk wraz z dostawą 5.500.000 sztuk znaków opłaty sądowej wykonanych na papierze znakowym pełnopodgumowanym techniką stalorytniczą - znak graficzny i techniką rotograwiurową - nominał, w ilościach: 1. 1 złotych 500.000 szt. 2. 2 złotych 1.000.000 szt. 3. 5 złotych 1.000.000 szt. 4. 10 złotych 2.000.000 szt. 5. 20 złotych 1.000.000 szt. Warunki techniczne zamawianych znaków zostały określone w załączniku nr 6 do SIWZ
  18. Dostawa systemu teleinformatycznego dla WORD Tarnobrzeg
    Zamawiający: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, Tarnobrzeg
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla WORD w Tarnobrzegu systemu teleinformatycznego (dalej STW lub system) w rozumieniu art. 3 pkt 3 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2014 r. poz. 1114), o właściwościach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (dalej: SZOP), stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, zintegrowanego z systemem teleinformatycznym, o którym mowa w art. 16a ustawy z dnia 5 stycznia 2011 roku o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2015 r., poz. 155 z późn. zm.), z wykorzystaniem infrastruktury technicznej będącej w dyspozycji Zamawiającego określonej w załączniku nr 7 do SIWZ, wraz z udzieleniem ograniczonej czasowo i terytorialnie licencji, na korzystanie z oprogramowania w nim zawartego na polach eksploatacji określonych w § 8 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ, wraz z jego wdrożeniem, instalacją, konfiguracją i utrzymaniem w okresie obowiązywania umowy, oraz usługami określonymi w SZOP.
  19. Dostawa dokumentów i oznaczeń komunikacyjnych
    Zamawiający: Powiat Biłgorajski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Biłgoraju, Biłgoraj
    wytworzenie i dostarczenie do Starostwa Powiatowego w Biłgoraju następujących dokumentów i oznaczeń komunikacyjnych:
    1) spersonalizowanych blankietów dowodów rejestracyjnych,
    2) blankietów pozwoleń czasowych ,
    3) blankietów kart pojazdów,
    4) nalepek kontrolnych,
    5) blankietów pozwoleń czasowych do wielokrotnego stosowania,
    6) znaków legalizacyjnych obejmujących:
    a) nalepki legalizacyjne do dowodu rejestracyjnego i na tablice rejestracyjne,
    b) nalepki na tablice tymczasowe
    7) spersonalizowanych blankietów praw jazdy,
    8) blankietów międzynarodowych praw jazdy,
    9) druków wniosków o wydanie prawa jazdy,
    10) spersonalizowanych kart pojazdu,
    11) spersonalizowanych nalepek kontrolnych,
    12) inne spersonalizowane dokumenty lub oznaczenia komunikacyjne, które Zamawiający będzie zobowiązany wydawać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
  20. Dostawa dokumentów komunikacyjnych i oznaczeń na potrzeby Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Kępnie
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe, Kępno
    Przedmiotem zamówienia i umowy jest wytworzenie i dostarczenie przez PWPW S.A. na podstawie jednostkowych zamówień Zamawiającego następujących dokumentów i oznaczeń komunikacyjnych według ustalonych prawem wzorów: 1) spersonalizowanych blankietów dowodów rejestracyjnych; 2) blankietów pozwoleń czasowych; 3) spersonalizowanych kart pojazdów; 4) spersonalizowanych nalepek kontrolnych; 5) blankietów pozwoleń czasowych do wielokrotnego stosowania; 6) znaków legalizacyjnych na tablice rejestracyjne i tymczasowe, 7) spersonalizowanych blankietów praw jazdy; 8) blankietów międzynarodowych prawa jazdy; 9) druków wniosków o wydanie prawa jazdy. 2.Ponadto w ramach Umowy jest świadczenie usług w zakresie: a) Systemu Wysyłania Powiadomień (SWP), b) Systemu Elektronicznej Skrzynki Podawczej dedykowanej dla systemu Pojazd i Kierowca, systemu portal Kierowcy, system płatności PIK..
  21. Dostawa dokumentów i oznaczeń komunikacyjnych.
    Zamawiający: Miasto Zamość, Zamość
  22. Dostawa blankietów druków komunikacyjnych
    Zamawiający: Powiat Wieruszowski, Wieruszów
  23. Dostawa dokumentów i oznaczeń komunikacyjnych
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Pajęcznie, Pajęczno
  24. Wykonanie i dostawa druków na potrzeby procesu dydaktycznego (DP/2310/36/16).
    Zamawiający: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, Kielce
  25. Dostawa dokumentów i oznaczeń komunikacyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Zakopanem
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Zakopanem Zarząd Powiatu Tatrzańskiego, Zakopane
  26. Dostawa dokumentów komunikacyjnych i oznaczeń
    Zamawiający: Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek, Włocławek
  27. Dostawa dokumentów komunikacyjnych i oznaczeń na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wysokiem Mazowieckiem
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Wysokiem Mazowieckiem, Wysokie Mazowieckie
  28. Wytwarzanie i dostarczanie dokumentów komunikacyjnych: spersonalizowanych blankietów - dowodów rejestracyjnych, praw jazdy, kart pojazdu i innych dokumentów, blankietów - pozwoleń czasowych, międzynarodowych praw jazdy, pozwoleń na kierowanie tramwajem , nalepek kontrolnych, znaków legalizacyjnych.IPR.272.8.1.2016
    Zamawiający: Powiat Łęczyński, Łęczna
  29. Zakup druków i oznaczeń komunikacyjnych według ustalonych prawem wzorów dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Kozienicach
    Zamawiający: Powiat Kozienicki, Kozienice
  30. Wytwarzanie i dostawa dokumentów i oznaczeń komunikacyjnych oraz zapewnienie funkcjonowania elektronicznych wniosków o wydanie prawa jazdy, rejestracji i wyrejestrowania pojazdu oraz elektroniczną skrzynkę podawczą oraz wdrożenie i utrzymanie rozwiązania Portal Starosty.
    Zamawiający: Zarząd Powiatu w Olkuszu, Olkusz
  31. Dostawa dokumentów komunikacyjnych i oznaczeń
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Zamościu, Zamość
  32. Dostawa dokumentów komunikacyjnych i oznaczeń na potrzeby Powiatu Żarskiego.
    Zamawiający: Powiat Żarski, Żary
  33. Dostawa dokumentów komunikacyjnych i oznaczeń dla Powiatu Złotoryjskiego
    Zamawiający: Powiat Złotoryjski, Złotoryja
  34. Dostawa dokumentów i oznaczeń komunikacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Rawiczu
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Rawiczu, Rawicz
  35. Dostawa oraz wdrożenie systemu teleinformatycznego dla WORD w Rzeszowie.
    Zamawiający: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Rzeszowie, Rzeszów
  36. Wytworzenie i dostarczenie dokumentów komunikacyjnych i oznaczeń
    Zamawiający: Powiat Jaworski, Jawor
  37. Wytwarzanie i dostarczanie dokumentów i oznaczeń komunikacyjnych
    Zamawiający: Prezydent Miasta Piekary Śląskie, Piekary Śląskie
  38. Usługa drukowania i dostawa druków szkolnictwa wyższego: Pakiet I - dyplomy i świadectwa Pakiet II - druki dokumentujące przebieg studiów Pakiet III - dyplomy uczelniane.
    Zamawiający: Uniwersytet Wrocławski, Wrocław
  39. Dostawa oraz wdrożenie systemu teleinformatycznego dla WORD w Krośnie
    Zamawiający: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, Krosno
  40. Dostawa systemu teleinformatycznego dla potrzeb przeprowadzania egzaminów państwowych na prawo jazdy w Grójcu - Delegaturze Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Warszawie
    Zamawiający: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Warszawie, Warszawa
  41. Wykonanie i dostawa do Starostwa Powiatowego w Bielsku Podlaskim dowodów rejestracyjnych, pozwoleń czasowych, znaków legalizacyjnych, nalepek kontrolnych oraz kart pojazdów.
    Zamawiający: Powiat Bielski, Bielsk Podlaski
  42. Dostawa dokumentów komunikacyjnych i oznaczeń na potrzeby Starostwa Powiatowego w Grodzisku Wielkopolskim.
    Zamawiający: Zarząd Powiatu Grodziskiego, Grodzisk Wielkopolski
  43. Wytworzenie i dostarczenie dokumentów komunikacyjnych i oznaczeń
    Zamawiający: Zarząd Powiatu w Strzelinie, Strzelin
  44. Dostawa blankietów legitymacji służbowej funkcjonariusza SG w ilości 10 000 szt., folii holograficznej do legitymacji służbowej funkcjonariusza SG w ilości 20 000 szt. oraz okładki do legitymacji służbowej funkcjonariusza SG w ilości 5 000 szt
    Zamawiający: Biuro Finansów Komendy Głównej Straży Granicznej, Warszawa
  45. Przedmiotem umowy jest wytworzenie i sukcesywna dostawa przez PWPW S.A na podstawie jednostkowych zamówień Zamawiającego dokumentów i oznaczeń według ustalonych prawem wzorów dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Zwoleniu.
    Zamawiający: Powiat Zwoleński, Zwoleń
  46. Organizacja imprezy pn. Lato z radiem na plaży nad Wisłą w plocku
    Zamawiający: Płocki Ośrodek Kultury i Sztuki, Płock
  47. Barterowa wymiana usług reklamowych pomiędzy Polskim Radiem S.A. a Ringier Axel Springer Polska Sp.z o.o. wydawcą tygdnika Newsweek Polska (znak sprawy: BZ/DPzp-6/11)
    Zamawiający: Polskie Radio S.A. Sekcja Obsługi Zamówień Publicznych, Warszawa
  48. usługi wynajmu Studia Koncertowego Polskiego Radia im. Witolda Lutosławskiego w Warszawie do prób, nagrań i koncertów Polskiej Orkiestry Sinfonia Iuventus
    Zamawiający: Polska Orkiestra Sinfonia Iuventus, Warszawa
  49. Kompleksowe dostarczanie wody i odprowadzanie ścieków dla budynków Akademii Muzycznej im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy
    Zamawiający: Akademia Muzyczna im. Feliksa Nowowiejskiego, Bydgoszcz
  50. Dostawy wody za pomocą sieci wodociągowej oraz odprowadzanie ścieków do sieci kanalizacyjnej
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa Nr 4246, Bydgoszcz
  51. Zakup codziennego serwisu informacyjnego Informacyjnej Agencji Radiowej (IAR)
    Zamawiający: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Warszawa
  52. Wynajem pomieszczeń studyjnych do prób i nagrań na potrzeby Polskiej Orkiestry Sinfonia Iuventus.
    Zamawiający: Polska Orkiestra Sinfonia Iuventus, Warszawa
  53. Nabycie praw wyłącznych od Polskiego Radia
    Zamawiający: Narodowy Instytut Audiowizualny, Warszawa
  54. Nabycie praw wyłącznych od Polskiego Radia
    Zamawiający: Narodowy Instytut Audiowizualny, Warszawa
  55. Nabycie praw wyłącznych od Polskiego Radia
    Zamawiający: Narodowy Instytut Audiowizualny, Warszawa
  56. Świadczenie usług w zakresie zaopatrzenia w wodę i odbioru ścieków obiektów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bydgoszczy.
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  57. Świadczenie usług polegających na dostarczaniu wody i odbioru ścieków z budynku siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy w Bydgoszczy przy Placu Piastowskim 4a
    Zamawiający: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  58. Nabycie praw wyłącznych od Polskiego Radia
    Zamawiający: Narodowy Instytut Audiowizualny, Warszawa
  59. Nabycie praw wyłącznych od Polskiego Radia
    Zamawiający: Narodowy Instytut Audiowizualny, Warszawa
  60. Nabycie praw wyłącznych od Polskiego Radia
    Zamawiający: Narodowy Instytut Audiowizualny, Warszawa
  61. Nabycie praw wyłącznych od Polskiego Radia
    Zamawiający: Narodowy Instytut Audiowizualny, Warszawa
  62. Świadczenie usługi dostarczania wody i odprowadzania ścieków z budynku koszarowego w Bydgoszczy przy ul. Poniatowskiego
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji, Bydgoszcz
  63. Nabycie praw od Polskiego Radia S.A.
    Zamawiający: Narodowy Instytut Audiowizualny, Warszawa
  64. Nabycie praw wyłącznych od Polskiego Radia S.A.
    Zamawiający: Narodowy Instytut Audiowizualny, Warszawa
  65. Nabycie praw wyłącznych od Polskiego Radia S.A.
    Zamawiający: Narodowy Instytut Audiowizualny, Warszawa
  66. Nabycie praw wyłącznych od Polskiego Radia SA
    Zamawiający: Narodowy Instytut Audiowizualny, Warszawa
  67. Nabycie praw wyłącznych od Polskiego Radia SA
    Zamawiający: Narodowy Instytut Audiowizualny, Warszawa
  68. Nabycie praw wyłacznych od Polskiego Radia SA
    Zamawiający: Narodowy Instytut Audiowizualny, Warszawa
  69. Przygotowanie i realizacja plenerowej imprezy kulturalno - artystycznej pn. LATO Z RADIEM 2010
    Zamawiający: Miasto Nowy Sącz, Nowy Sącz
  70. Promocja Funduszy Europejskich w ramach akcji Lato z radiem
    Zamawiający: Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Warszawa
  71. Usługi promocyjne dla Ministerstwa Infrastruktury, Sekretariatu Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego podczas cyklu 20 imprez plenerowych pod nazwą LATO Z RADIEM
    Zamawiający: Ministerstwo Infrastruktury, Warszawa
  72. Zakup imprezy plenerowej Lato z Radiem 2010 wraz z audycją radiową na żywo w dniu imprezy w godz. 9.00-11.58 w paśmie Lata z radiem
    Zamawiający: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój, Świeradów-Zdrój
  73. Postępowanie o udzielenie zamówienia z wolnej ręki na świadczenie usług w zakresie zaopatrzenia w wodę i odbiór ścieków
    Zamawiający: Kujawsko-Pomorski Urząd Skarbowy w Bydgoszczy, Bydgoszcz
  74. Zakup drogą elektroniczną codziennego serwisu tekstowego Informacyjnej Agencji Radiowej.
    Zamawiający: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Warszawa
  75. Produkcja reklamy radiowej 3. All About Freedom Festival
    Zamawiający: Europejskie Centrum Solidarności, Gdańsk

Inne osoby dla Borkowski Bogdan Stanisław (33 osoby):