Kogo reprezentuje osoba

Borkowski Grzegorz Tomasz

w KRS

Grzegorz Tomasz Borkowski

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Grzegorz
Drugie imię:Tomasz
Nazwisko:Borkowski
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1981 r., wiek 38 lat
Miejscowości:Bielsko-biała (Śląskie), Gdynia (Pomorskie), Porosły (Podlaskie), Skórcz (Pomorskie), Wodzisław Śląski (Śląskie)
Przetargi:188 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Boryń Cezary, Błędowski Stanisław, Fojudzki Marcin, Fulara Jerzy, Grzesik Adam Marek, Jacygrad Tomasz, Kantor Wiesław Leonard, Kraszewski Andrzej, Krawiec Wiesław Adam, Miętus Leszek Marcin, Sosna Rafał, Staszecki Wiesław Andrzej, Szubert Filip, Woźniak Kazmierz, Wysmulski Michał, Włodarczyk Maciej Jan, Zielińska Agnieszka Teresa

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Włodarczyk Tadeusz
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Godula Artur Nikodem, Popławski Jan, Włodarczyk Maciej

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łukaszewicz Marek Adam
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Brachmański Marian Paweł, Błędowski Stanisław Ignacy, Fijał Stefania, Fulara Jerzy, Kantor Wiesław Leonard, Konsek Róża Bronisława, Krawiec Wiesław Adam, Kreja Iwona Katarzyna, Majkowski Ireneusz Wojciech, Miętus Leszek Marcin, Sosna Rafał, Staszecki Wiesław Andrzej, Szubert Filip, Woźniak Kazimierz, Włodarczyk Maciej Jan, Zielińska Agnieszka

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kuza Tarkowska Agnieszka Marzena
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Fojudzki Marcin Bogumił, Godula Artur Nikodem, Kraszewski Andrzej, Popławski Jan, Wysmulski Michał Grzegorz, Włodarczyk Maciej

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łukaszewicz Ryszard
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Błędowski Stanisław Ignacy, Fulara Jerzy, Jasiński Zbigniew, Kantor Wiesław Leonard, Krawiec Wiesław, Sosna Rafał, Staszecki Wiesław, Szubert Filip, Woźniak Kazimierz, Włodarczyk Maciej Jan, Zielińska Agnieszka

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wilk Leszek
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Brachmański Marian Paweł, Błędowski Stanisław Ignacy, Fijał Stefania, Fulara Jerzy, Jasiński Zbigniew, Kantor Wiesław Leonard, Konsek Róża Bronisława, Krawiec Paweł Adam, Krawiec Wiesław Adam, Kubica Andrzej Józef, Miętus Leszek Marcin, Niemiec Ewa Agnieszka, Sosna Rafał, Staszecki Wiesław Andrzej, Szubert Filip, Walaszczyk Zbigniew, Woźniak Kazimierz, Włodarczyk Maciej Jan, Zielińska Agnieszka
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Brachmański Marian Paweł, Błędowski Stanisław Ignacy, Kantor Wiesław Leonard, Niemiec Ewa Agnieszka, Pazera Tomasz Witold, Włodarczyk Maciej

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Niemiec Piotr Grzegorz

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Brachmański Marian Paweł, Błędowski Stanisław Ignacy, Forenc Bogdan, Fulara Jerzy, Jacygrad Tomasz, Jasiński Zbigniew Piotr, Kubik Andrzej, Kuchler Vel Chuchler Wojciech, Lachowicz Tadeusz, Marszałek Marek Szymon, Merkis Adam Andrzej, Moryson Małgorzata Barbara, Ratajczak Andrzej, Smentek Artur Stanisław, Witkowska Alicja Elżbieta, Witkowski Paweł Tomasz, Woźniak Kazimierz, Włodarczyk Maciej Jan, Żak Artur, Zielińska Agnieszka
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Fojudzki Marcin Bogumił, Godula Artur Nikodem, Kraszewski Andrzej, Popławski Jan, Wysmulski Michał Grzegorz, Włodarczyk Maciej

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łukaszewicz Ryszard
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Godula Artur Nikodem, Popławski Jan, Włodarczyk Maciej

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łukaszewicz Ryszard

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Adamix Group Sp. Z O.O., Koszalin − KRS 0000383791
  2. Allfood Sp. Z O.O. W Koszalinie, Koszalin − KRS 0000455815
  3. American Heart Of Poland S.A., Ustroń − KRS 0000398373
  4. Ant Spółka Z Ograniczoną Odpowiewdzialnością, Kraków − KRS 0000256181
  5. Ariańska 4-6 Apartamenty Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000512795
  6. Atm S.A., Warszawa − KRS 0000034947
  7. Berrington Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000385764
  8. Berrington Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Kraków − KRS 0000388654
  9. Chata Polska S.A., Poznań − KRS 0000781295
  10. Chata Polska S.A., Poznań − KRS 0000039846
  11. Chłodnie Wielkopolskie Iglokrak Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000103533
  12. Dalkrak Centrum Kształcenia Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000191033
  13. Delis Sp. Z O.O., Rybnik − KRS 0000379525
  14. Deloitte Advisory Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000761948
  15. Drob-service Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000047380
  16. Duo777 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000378098
  17. Eg Extensa Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000409177
  18. Eg Extensa Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Kraków − KRS 0000409366
  19. Firma Polamo Wiesław Krawiec, Piotr Krawiec, Janusz Michalec, Beata Michalec Sp. J., Kraków − KRS 0000084309
  20. Forgusto Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000456031
  21. Forgusto Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Kraków − KRS 0000453022
  22. Frozco Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000201948
  23. Fundacja 100 Lat Ks Cracovia, Kraków − KRS 0000144274
  24. Fundacja Dla Serca W Krakowie, Kraków − KRS 0000058972
  25. Fundacja Projekt Mokotów, Warszawa − KRS 0000575883
  26. Gastro Consulting Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000409631
  27. Gastromall Unity Tower Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000726439
  28. Gospodarstwo Rolne Ceber - Lachowicz i Wspólnicy Sp. J., Kotla − KRS 0000556881
  29. Grupa Producentów Owoców i Warzyw - Trutnowy Sp. Z O.O., Trutnowy − KRS 0000400851
  30. Grupa Producentów Zbóż i Rzepaku - Trutnowy Sp. Z O.O., Trutnowy − KRS 0000401021
  31. Hanam Sp. Z O.O., Koszalin − KRS 0000706564
  32. Hdomedical Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000370546
  33. Huntersteps Sp. Z O.O., Bielsko-biała − KRS 0000584060
  34. Iglotex - Centrum Usług Wspólnych Sp. Z O.O., Skórcz − KRS 0000013463
  35. Iglotex - Łukasz Sp. Z O.O., Porosły − KRS 0000057908
  36. Iglotex Bielsko Sp. Z O.O., Bielsko-biała − KRS 0000143918
  37. Iglotex Brokers Sp. Z O.O., Skórcz − KRS 0000025620
  38. Iglotex Dystrybucja Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000070462
  39. Iglotex Kraków Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000011451
  40. Iglotex Lublin Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000048505
  41. Iglotex Poznań Sp. Z O.O., Dąbrowa − KRS 0000021700
  42. Iglotex S.A., Skórcz − KRS 0000287105
  43. Iglotex Sosnowiec Sp. Z O.O., Skórcz − KRS 0000138897
  44. Iglotex Wodzisław Sp. Z O.O., Wodzisław Śląski − KRS 0000265685
  45. Iglotex Zakopane Sp. Z O.O., Kościelisko − KRS 0000072122
  46. Iglotex-koszalin Sp. Z O.O., Koszalin − KRS 0000014087
  47. Investor Property Mba Sp. Z O.O., Opole − KRS 0000796983
  48. Investor Property Mba Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Opole − KRS 0000798610
  49. Invivid Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000529432
  50. Inwest Bistro Sp. Z O.O., Skórcz − KRS 0000365273

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. 360 Circus Investments Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000451098
  2. 360 Circus Polska Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000345295
  3. 360 Circus Polska Sp. Z O.O. Nieruchomości Spółka Komandytowa, Rzeszów − KRS 0000527654
  4. 360 Circus Polska Sp. Z O.O. Spółka Komandytowo-akcyjna, Rzeszów − KRS 0000413139
  5. 360 Circus Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000616456
  6. Agro Global Trade Sp. Z O.O., Toruń − KRS 0000259440
  7. Asec S.A., Kraków − KRS 0000034383
  8. Astor Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000035560
  9. Autoweber Sp. Z O.O., Zduńska Wola − KRS 0000079047
  10. Aves Sp. Z O.O., Gajewniki − KRS 0000082208
  11. Beskidzki Bank Spółdzielczy, Bielsko-biała − KRS 0000093686
  12. Bielsat.com Sp. Z O.O., Bielsko-biała − KRS 0000008868
  13. Bmm Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000397951
  14. Bolero Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000205999
  15. Bomi S.A. Likwidacyjnej, Gdynia − KRS 0000088823
  16. Centrum Dystrybucja Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000307393
  17. Centrum Medyczne Macierzyństwo Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000337596
  18. Chłodnie Baldi-iglokrak Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000238657
  19. Coffeel Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000414519
  20. Cukrownia Wschowa S.A., Opalenica − KRS 0000049054
  21. Delta Catering Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000149655
  22. Detal Holding Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000318636
  23. Drumet Liny i Druty Sp. Z O.O., Włocławek − KRS 0000325069
  24. Edukacja i Logistyka Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000003276
  25. Enterfood Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000447634
  26. Fast Sp. Z O.O., Świnoujście − KRS 0000019809
  27. Favore.pl Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000546914
  28. Foodcare Sp. Z O.O., Zabierzów − KRS 0000146008
  29. Frigo Logistics Sp. Z O.O., Żnin − KRS 0000008950
  30. Frisco S.A., Warszawa − KRS 0000401344
  31. Frisco.pl Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000261409
  32. Frozen Food Group Poland Ltd Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000083742
  33. Frozen Food Logistic Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000157369
  34. Gastro Serwis Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000032501
  35. Glacier Food Service Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000324562
  36. Grupa Delta Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000037241
  37. Grupa Kapitałowa Bomi Centrala Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Gdynia − KRS 0000369987
  38. Grupa Wirtualna Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000373814
  39. Hds - Wydawcy Prasy Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000044938
  40. Hypermedica Sp. Z O.O., Sieradz − KRS 0000280585
  41. Iglotex Malbork Sp. Z O.O., Malbork − KRS 0000274204
  42. Ika Sp. Z O.O., Koszalin − KRS 0000106514
  43. Inwest Bistro Iii Sp. Z O.O., Skórcz − KRS 0000406759
  44. Inwest Bistro Iii Sp. Z O.O. Bis Spółka Komandytowo-akcyjna, Skórcz − KRS 0000441995
  45. Koniczynka Polska Sp. Z O.O., Ostrów Wielkopolski − KRS 0000324905
  46. Kontigo Sp. Z O.O., Komorniki − KRS 0000510241
  47. Krak Inwestycje Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000297383
  48. Krak Nieruchomości Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000295885
  49. Krakowska Grupa Gastronomiczna Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000530559
  50. Krakowskie Stowarzyszenie Miłośników Opery Aria, Kraków − KRS 0000231501

Powiązane przetargi (100 / 101 szt.):
  1. Dostawa produktów spożywczych do OSW Malinówka w 2-gim półroczu 2017 r.
    Zamawiający: Nadleśnictwo Ełk, Ełk
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie dostaw produktów spożywczych do Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego w Malinówce przy Nadleśnictwie Ełk. Przedmiot zamówienia składa się z 4 części: 1 CZĘŚĆ - PRODUKTY ZWIERZĘCE, MIĘSO I PRODUKTY MIĘSNE 2 CZĘŚĆ - RÓŻNE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE 3 CZĘŚĆ - PRODUKTY MLECZARSKIE, NABIAŁ I WODA MINERALNA 4 CZEŚĆ – RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE Dopuszcza się oferty z artykułami innymi niż wymienione w ofercie, ale mają to być artykuły równoważne. W przypadku artykułów równoważnych należy podać ich nazwę (kolumna 2 kosztorysu ofertowego), a w przypadku innych opakowań również wielkość opakowania ( kolumna 5 kosztorysu ofertowego) . Różnica wielkości opakowania innego niż planowane określone jest w kolumnie 5 w kosztorysie ofertowym. W przypadku kiedy zamawiane artykuły podlegają Polskim Normom, oferowane artykuły muszą je spełniać. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią druki "Kosztorysu ofertowego "
  2. Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby na potrzeby Gastronomii Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji „Bystrzyca” w Lublinie Sp. z o.o., wg zadań 1-9: Zadanie nr 1 – Dostawa mrożonek wraz z dzierżawą wyposażenia Zadanie nr 2 – Dostawa napojów wraz z dzierżawą wyposażenia Zadanie nr 3 – Dostawa artykułów cukierniczych Zadanie nr 4 – Dostawa mieszanek cukierniczych Zadanie nr 5 – Dostawa sosów Zadanie nr 6 – Dostawa artykułów ogólnospożywczych Zadanie nr 7 – Dostawa mięsa Zadanie nr 8 – Dostawa pieczywa Zadanie nr 9 – Dostawa słonych przekąsek
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Lublin
    Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby na potrzeby Gastronomii Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji „Bystrzyca” w Lublinie Sp. z o.o., wg zadań 1-9:
    Zadanie nr 1 – Dostawa mrożonek wraz z dzierżawą wyposażenia
    Zadanie nr 2 – Dostawa napojów wraz z dzierżawą wyposażenia
    Zadanie nr 3 – Dostawa artykułów cukierniczych
    Zadanie nr 4 – Dostawa mieszanek cukierniczych
    Zadanie nr 5 – Dostawa sosów
    Zadanie nr 6 – Dostawa artykułów ogólnospożywczych
    Zadanie nr 7 – Dostawa mięsa
    Zadanie nr 8 – Dostawa pieczywa
    Zadanie nr 9 – Dostawa słonych przekąsek
  3. „Dostawa artykułów żywieniowych dla oświatowych jednostek organizacyjnych Gminy Jasienica Rosielna”
    Zamawiający: Urząd Gminy, Jasienica Rosielna
    „Dostawa artykułów żywieniowych dla oświatowych jednostek organizacyjnych Gminy Jasienica Rosielna”
    Część I: Dostawa produktów spożywczych
    Część II: Dostawa mięsa i wyrobów wędliniarskich
    Część III: Dostawa mleka i produktów mlecznych
    Część IV: Dostawa pieczywa
    Część V: Dostawa mrożonek rybnych i warzywnych
    Część VI: Dostawa warzyw i owoców świeżych
    Część VII: Dostawa wyrobów garmażeryjnych
  4. Dostawa żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach, Nielisz
    Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach.
    Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Liczba części 7:
    Część I Produkty mleczarskie:
    Asortymenty i ilości produktów mleczarskich są określone w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, Kod CPV 15500000-3,częstość dostaw minimum 2 razy w miesiącu
    Część II Mięso, wędliny:
    Asortymenty i ilości mięs i wędlin są określone w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, Kod CPV 15100000-9, częstość dostaw; minimum 1 raz w tygodniu
    Część III Mrożonki:
    Asortymenty i ilości mrożonek są określone w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, Kod CPV 15896000-5, częstość dostaw; minimum 2 razy w miesiącu
    Część IV Produkty spożywcze:
    Asortymenty i ilości produktów spożywczych są określone w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, Kod CPV 15800000-6, częstość dostaw; minimum 1 raz w miesiącu
    Część V Warzywa owoce,
    Asortymenty i ilości warzyw i owoców są określone w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, Kod CPV 03220000-9, częstość dostaw; minimum 1 raz w tygodniu
    Część VI Pieczywo
    Asortymenty i ilości pieczywa są określone w formularzu ofertowym stanowiącym załączniku nr 6 do SIWZ, Kod CPV 15811000-6, dostawy codziennie oprócz niedziel i świąt w godzinach co najmniej od 7:00 do 12:00

    Część VII Jaja
    Asortymenty i ilości jaj są określone w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ, Kod CPV 03142500-3, częstość dostaw; minimum 2 razy w miesiącu
  5. Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Środowiskowego Hufca Pracy we Włodawie – dostawa warzyw, owoców mrożonych
    Zamawiający: Ochotnicze Hufce Pracy Lubelska Wojewódzka Komenda, Lublin
    żywnościowe muszą być dopuszczone do obrotu oraz posiadać dobrą jakość. Produkty te powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w zbiorowym żywieniu. Produkty dostarczane powinny posiadać odpowiednio długi termin ważności (nie krótszy, niż 60% całkowitego okresu przydatności do spożycia)] do Środowiskowego Hufca Pracy we Włodawie – dostawa warzyw, owoców mrożonych od dnia podpisania umowy do 31.12.2017r.
  6. Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Radzyniu Podlaskim – dostawa produktów mrożonych
    Zamawiający: Ochotnicze Hufce Pracy Lubelska Wojewódzka Komenda, Lublin
    Zakres zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych [artykuły żywnościowe muszą być dopuszczone do obrotu oraz posiadać dobrą jakość. Produkty te powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w zbiorowym żywieniu. Produkty dostarczane powinny posiadać odpowiednio długi termin ważności (nie krótszy, niż 60% całkowitego okresu przydatności do spożycia)] do Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Radzyniu Podlaskim - dostawa produktów mrożonych.
  7. Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Radzyniu Podlaskim – dostawa ryb przetworzonych i konserwowanych
    Zamawiający: Ochotnicze Hufce Pracy Lubelska Wojewódzka Komenda, Lublin
    Zakres zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych [artykuły żywnościowe muszą być dopuszczone do obrotu oraz posiadać dobrą jakość. Produkty te powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w zbiorowym żywieniu. Produkty dostarczane powinny posiadać odpowiednio długi termin ważności (nie krótszy, niż 60% całkowitego okresu przydatności do spożycia)] do Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Radzyniu Podlaskim - dostawa ryb przetworzonych i konserwowanych od podpisania umowy do 31.12.2017r.
  8. Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Zamościu – dostawa ryb mrożonych, produktów mrożonych
    Zamawiający: Ochotnicze Hufce Pracy Lubelska Wojewódzka Komenda, Lublin
    Zakres zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych [artykuły żywnościowe muszą być dopuszczone do obrotu oraz posiadać dobrą jakość. Produkty te powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w zbiorowym żywieniu. Produkty dostarczane powinny posiadać odpowiednio długi termin ważności (nie krótszy, niż 60% całkowitego okresu przydatności do spożycia)] do Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Zamościu – dostawa ryb mrożonych, produktów mrożonych od podpisania umowy do 31.12.2017r.
  9. Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Zamościu – dostawa ryb przetworzonych i konserwowych
    Zamawiający: Ochotnicze Hufce Pracy Lubelska Wojewódzka Komenda, Lublin
    Zakres zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych [artykuły żywnościowe muszą być dopuszczone do obrotu oraz posiadać dobrą jakość. Produkty te powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w zbiorowym żywieniu. Produkty dostarczane powinny posiadać odpowiednio długi termin ważności (nie krótszy, niż 60% całkowitego okresu przydatności do spożycia)] do Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Zamościu – dostawa ryb przetworzonych i konserwowych od dnia podpisana umowy do 31.12.2017r.
  10. Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia uczniów w Szkole Podstawowej nr 1 w Brzozowie
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa Nr 1 w Brzozowie, Brzozów
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej Nr 1 im. prof. Wł. Szafera przy ul. Parkowej nr 5 w Brzozowie, niezbędnych do sporządzania posiłków w roku 2017 zgodnie z wykazem zamieszczonym w załączniku nr 1A-1H:

    CZĘŚĆ 1 – Artykuły spożywcze
    Kod CPV 15800000-6

    CZĘŚĆ 2 – Artykuły spożywcze mrożone
    Kod CPV 15221000-3, 15331170-9

    CZĘŚĆ 3 – Mięso i przetwory mięsne
    Kod CPV 15110000-2, 15130000-8

    CZĘŚĆ 4 – Nabiał
    Kod CPV 15500000-3

    CZĘŚĆ 5 – Warzywa i owoce
    Kod CPV 15300000-1

    CZĘŚĆ 6 – Drób
    Kod CPV 15112100-7, 15131500-0

    CZĘŚĆ 7 – Pieczywo
    Kod CPV 15811000-6

    CZĘŚĆ 8 – Jajka
    Kod CPV 03142500-3

    2.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy własne podane w załączniku nr 1A-1H (np. „Kakao Deco Moreno”, „Nutella”, „Makaron Lubella” i inne) zostały podane przez zamawiającego tylko przykładowo.
    Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie nie gorsze parametry oraz właściwości, co produkty podane przykładowo, tzn. spełniają ten sam poziom technologiczny, wydajnościowy, smakowy i jakościowy. W takim przypadku należy zaznaczyć (zał. nr 1A-1H) jakiego produktu dotyczy oferta równoważna.
  11. : Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia uczniów w Gimnazjum Nr 1 w Brzozowie
    Zamawiający: Gimnazjum Nr 1 w Brzozowie, Brzozów
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb stołówki szkolnej Gimnazjum Nr 1 im. Jana Pawła II przy ul. Tysiąclecia 29 w Brzozowie, niezbędnych do sporządzania posiłków w roku 2017 zgodnie z wykazem zamieszczonym w załączniku nr 1A-1H „Formularz cenowy”: CZĘŚĆ 1 – Różne artykuły spożywcze Kod CPV 15800000-6 CZĘŚĆ 2 – Artykuły spożywcze mrożone Kod CPV 15221000-3, 15331170-9 CZĘŚĆ 3 – Mięso i przetwory mięsne Kod CPV 15110000-2, 15130000-8 CZĘŚĆ 4 – Nabiał Kod CPV 15500000-3 CZĘŚĆ 5 – Warzywa i owoce Kod CPV 15300000-1 CZĘŚĆ 6 – Drób Kod CPV 15112100-7, 15131500-0 CZĘŚĆ 7 – Pieczywo Kod CPV 15811000-6 CZĘŚĆ 8 – Jajka Kod CPV 03142500-3
  12. Sukcesywne dostawy do siedziby Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Łęcznej artykułów spożywczych, według podziału na 8 zadań
    Zamawiający: Powiat Łęczyński - Powiatowy Zakład Aktywności Zawodowej w Łęcznej, Łęczna
    Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy do siedziby Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Łęcznej artykułów spożywczych, według podziału na 8 zadań: 1)Zadanie nr 1 art. spożywcze, CPV: 15800000-6, 15872200-3; 2)Zadanie nr 2 art. rolno-spożywcze, CPV: 15331000-7; 3)Zadanie nr 3 mięsa, wędliny, CPV:15119000-5, 15131130-5; 4)Zadanie nr 4 drób, CPV: 15131500-0; 5)Zadanie nr 5 pieczywo, CPV: 15811000-6; 6)Zadanie nr 6 art. mleczarskie, CPV: 15500000-3 ; 7)Zadanie nr 7 warzywa i owoce, CPV: 15300000-1; 8)Zadanie nr 8 mrożonki, CPV: 15331170-9; Uwaga!: Zamawiający określając wielkość opakowania produktu w szczegółowych formularzach oferty stanowiących załączniki do formularza oferty (zał. nr 1) -oprócz pozycji w których wskazano maksymalną wagę opakowania, dopuszcza również inną niż podana wielkość opakowania. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę innej wielkości opakowania cena jednostkowa winna być przeliczona proporcjonalnie do wagi oferowanego opakowania i wymaganej ilości zamówienia. Uszczegółowienie potrzeb artykułów uwzględniono w załącznikach szczegółowych do ogólnego formularza oferty stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ w zakresie każdego zadania. 3.Ilość i asortyment zakupu i sukcesywnych dostaw artykułów: spożywczych; rolno-spożywczych; mięsa, wędlin; drobiu; pieczywa; mleczarskich; warzyw i owoców; mrożonek; podana w załączniku szczegółowym do formularza ofertowego jest przybliżona i będzie ulegała zmianom dostosowanym do aktualnego zapotrzebowania Zamawiającego. Szacunkowa wielkość dostaw określona w szczegółowym formularzu potrzeb do załącznika nr 1 do SIWZ, tożsamym z załącznikiem Nr 1 do umowy, może ona zostać w trakcie realizacji dostaw zmieniana w wysokości do 40 % w zakresie ilości ± danego asortymentu. Podane ilości artykułów nie stanowią wiec ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania jakichkolwiek roszczeń względem Zamawiającego z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Wykonawcy, którzy zaproponują artykuły równoważne do opisanych w szczegółowych załącznikach potrzeb danego zadania muszą dołączyć do oferty karty produktu lub inny dokument, z którego bezsprzecznie wynikać będzie zgodność produktu do opisanego w szczegółowym załączniku potrzeb danego zadania. 4.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany gramatur uszczegółowionych w szczegółowych formularzach potrzeb poszczególnych zadań w przedziale ± 10% wielkości opakowania, po zmianie należy przeliczyć i zmienić odpowiednio proponowane ilości zamawianej pozycji artykułu. 5.Dostawa artykułów będzie odbywać sukcesywnie według potrzeb zamawiającego zgłoszonych pisemnie, faksem do godz. 14:00 na minimum 1 do 3 dni wcześniej przed wymaganą dostawą. 6.Dowóz zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego będzie odbywał się na koszt Wykonawcy transportem dopuszczonym przez organy sanitarne do transportu żywności, zabezpieczającym w pełni jej jakość i bezpieczeństwo zdrowotne. 7.Dostarczane artykuły muszą być zawsze świeże i charakteryzować się długim terminem przydatności do spożycia, właściwym dla swojego asortymentu. 8.Zamawiający informuje, iż jest dostawcą posiłków dla żłobków, przedszkoli, szkół i szpitali z oddz. dziecięcym, dlatego też Wykonawca przystępujący do przedmiotowego zamówienia wraz z ofertą oświadczy na szczegółowym formularzu potrzeb artykułów odpowiedniego zadania, że oferowane artykuły spełniają wymagania określone przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2015 r., poz. 594 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 sierpnia 2015 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. 2015 poz. 1256). Weryfikacja dotrzymania standardów jakościowych opisanych szczegółowo w tych formularzach odbywać się będzie rygorystycznie przy dostawie każdej partii artykułów. 9.Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że dostarczone artykuły nie nadają się do spożycia i nie spełniają standardów jakościowych opartych o Polską Normę przenoszącą normy europejskie i Polską Klasyfikację Wyrobów i Usług określonych w szczegółowym formularzu danego zadania - odmówi przyjęcia tych produktów, a Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie dostarczyć asortyment zdatny do spożycia w ciągu 1 dnia roboczego, po tym terminie Zamawiający zakupi sporny artykuł u innego dostawcy, różnicą ceny obciążając wybranego w tym postępowaniu Wykonawcę danego zadania. 10.Po stronie Wykonawcy jest udowodnienie Zamawiającemu, iż oferowane artykuły spełniają standardy jakościowe wskazane w punkcie 9 niniejszego działu SIWZ. 11.Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany „z nazwy” przez Zamawiającego w formularzu ofertowym. Zaproponowane przez Wykonawców w ofercie produkty równoważne muszą posiadać minimalne parametry techniczne (jego rodzaj, konsystencja i skład surowcowy produktu itp.), a także posiadać cechy jakościowe (normy polskie, dopuszczone do stosowania gastronomicznego środki konserwujące i barwiące itp.) i walory spożywcze (skład, smak, zapach, barwa itp.) nie gorsze niż produkty wymienione przez Zamawiającego. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie produktów równoważnych opisywanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez wpisanie nazwy produktu równoważnego w szczegółowym formularzu potrzeb danego zadania stanowiący integralny załącznik do formularza oferty (załącznik nr 1 do SIWZ). 12.W zakresie zaoferowanych dostaw artykułów równoważnych wymienionych w poszczególnych zadaniach przez Wykonawców w szczegółowym formularzu potrzeb, po stronie Wykonawcy będzie bezsprzeczne udowodnienie, iż zamiennik jest równoważny lub lepszy pod względem jakości. Na tę okoliczność Zamawiający będzie miał prawo każdorazowo w przypadku wątpliwości żądać kart charakterystyki danego produktu, wydanych przez producenta lub innego odpowiedniego do tego celu dokumentu dla danej dostawy. 13.Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na realizację zadań. 14.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przewidział w ofercie stawki podatku VAT obowiązujące na rok 2017 w przypadku dalszych zmian w stawkach podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy w roku 2017, przewiduje się zmiany umowy w tym zakresie.
  13. Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki w Zespole Szkół ul. Unicka 5, 21-110 Ostrów Lubelski na rok 2017
    Zamawiający: Zespół Szkół, Ostrów Lubelski
    Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki w Zespole Szkół na rok 2017
  14. Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych 2017
    Zamawiający: Stowarzyszenie "Aktywnie Przeciw Depresji", Białystok
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych wg. opisu rodzajowo-ilościowego określonego w załączniku nr 1 do siwz. Pakiet I (Produkty sypkie, suche itp.), Pakiet II (Przyprawy, sosy, dodatki do produkcji kuchennej, itp.), Pakiet III (Przetwory warzywne, owocowe, soki, marmolady itp.), Pakiet IV (Mleko i produkty mleczarskie), Pakiet V (mrożonki), Pakiet VI (Ryby przetworzone i konserwowane), Pakiet VII (pieczywo), Pakiet VIII (jaja kurze)
  15. ZC/2/2016 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 34 im. Kornela Makuszyńskiego w Lublinie
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa Nr 34 im. Kornela Makuszyńskiego w Lublinie, Lublin
    Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej
    w Szkole Podstawowej nr 34 w Lublinie, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Tematu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ

    Zadanie 1: Sukcesywna dostawa owoców, warzyw i jajek,
    Zadanie 2: Sukcesywna dostawa mięsa drobiowego,
    Zadanie 3: Sukcesywna dostawa mięsa wieprzowego, cielęcego oraz wędlin,
    Zadanie 4: Sukcesywna dostawa pieczywa i wyrobów piekarniczych,
    Zadanie 5: Sukcesywna dostawa mrożonek i ryb mrożonych,
    Zadanie 6: Sukcesywna dostawa nabiału,
    Zadanie 7: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych różnych,
    Zadanie 8: Sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych.
    Zamówienie poniżej kwot określonych n podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych

  16. Zamawiający: Samorządowe Przedszkole w Dydni, Dydnia
    ”Dostawa żywności do kuchni Samorządowego Przedszkola w Dydni, mieszczącego się w budynku CARITAS Archidiecezji Przemyskiej, Stacja Opieki Medycznej, Centrum Pielęgniarstwa Rodzinnego w Dydni, w celu przygotowania posiłków dla dzieci i młodzieży szkolnej oraz osób starszych i niepełnosprawnych”.
  17. sukcesywne dostawy ryb, warzyw i owoców mrożonych oraz lodów
    Zamawiający: Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie, Dęblin
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy ryb, warzyw i owoców mrożonych oraz lodów.
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w „Formularzu cenowym” – w załączniku nr 1 do SIWZ.
    Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
    Wspólny Słownik Zamówień CPV:
    15200000-0 ryby przetworzone i konserwowane
    03311000-2 ryby świeże
    15331170-9 owoce i warzywa mrożone
    Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na zadanie I i II.
  18. Zakup produktów żywnościowych w 2017 r. do stołówki Szkoły Podstawowej nr 4 im. ks. Zdzisława Jastrzębiec-Peszkowskiego w Sanoku z siedzibą przy ul. Sadowej 12, 38-500 Sanok
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa Nr 4 im. ks. Zdzisława Jastrzębiec Peszkowskiego, Sanok
    Przedmiotem zamówienia były dostawy artykułów spożywczych dla SP Nr 4 w Sanoku, których szacunkową ilość określał załącznik nr 2 do SIWZ, z podziałem na zadania
  19. Dostawa artykułów spożywczych
    Zamawiający: Zakład Karny w Łupkowie, Komańcza
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (ZADANIA)
    Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następujących artykułów spożywczych:
    ZADANIE I – Konserwy rybne
    - konserwa ze szprotów całych lub w kawałkach, w sosie pomidorowym, o gramaturze 170g, z samootwieraczem, w ilości 130 kg,
    - konserwa ze szprotów całych lub w kawałkach, w sosie pomidorowym, o gramaturze 300 - 330g, z samootwieraczem w ilości 380 kg,
    - paprykarz z ryb, o gramaturze 300 - 330g, z samootwieraczem, w ilości 1800 kg,ZADANIE II – Różne artykuły spożywcze
    - groszek konserwowy w opakowaniach do 1 kg, w ilości 400 kg,
    - chrzan tarty, w ilości 220 kg,
    - koncentrat pomidorowy 30%, w opakowaniach od 200 g do 1 kg, w ilości 1100 kg,- ketchup w opakowaniach do 1 kg, w ilości 100 kg,
    - musztarda stołowa w opakowaniach do 1 kg, w ilości 120 kg,
    - ocet spirytusowy zwykły 10%, w ilości 150 l,
    - przyprawa w płynie, w opakowaniach do 5 litrów, w ilości 2500 l,
    - olej roślinny jadalny, rafinowany, konfekcjonowany, w ilości 1400 l,
    - sól warzona, próżniowa, jodowana, spożywcza, w ilości 2000 kg,
    - kawa zbożowa, w ilości 300 kg,
    - herbata czarna granulowana, w ilości 300 kg,
    - fasola biała ( jadalna) - odmiany JAŚ, w całości, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, w ilości 1800 kg,
    - groch łuskany, suszony, ziarna jednorodne odmianowo, w ilości 1000 kg
    - jaja kurze, świeże, spożywcze, klasy ekstra lub standard, w ilości 20000 szt.,
    - cukier biały kryształ, w opakowaniach do 25 kg, w ilości 5000 kg,
    - dżem owocowy, w opakowaniach do 15 kg, w ilości 1000 kg,
    - marmolada owocowa, w opakowaniach do 15 kg, w ilości 1000 kg,
    - woda mineralna 1,5 l niegazowana, w ilości 1200 szt.,
    ZADANIE III – Ryba i kura
    - ryba morska mrożona, filet, ilość glazury 3-5% wago ryby, w ilości 500 kg,- kurczak ogólnospożywczy, cały, mrożony, oskubany i wypatroszony, bez głowy, łap oraz szyi, serca, wątroby i żołądka, w ilości 1000 kg,
    - filet z piersi kurczaka mrożony, w ilości 500 kg, - burgery rybne panierowane, mrożone, jednolite o wyrównanej wielkości, całe, 1 szt. 80 - 100g masy netto, w ilości 1000 kg,ZADANIE IV – Przyprawy, zupy, sosy, napoje- rosół drobiowy – bulion baza w proszku, w ilości 250 kg,
    - bulion jarzynowy - bulion baza w proszku, w ilości 250 kg,
    - sos pieczarkowy w proszku, w ilości 280 kg,- sos pieczeniowy w proszku, w ilości 280 kg,- sos biały w proszku, w ilości 100 kg,
    - sos gulaszowy w proszku, w ilości 280 kg,- sos węgierski w proszku, w ilości 280 kg,- sos koperkowy w proszku, w ilości 150 kg,
    - zupa ogonowa w proszku, w ilości 250 kg,- zupa grzybowa w proszku, w ilości 250 kg,- żurek w proszku, w ilości 180 kg,
    - majeranek, w ilości 20 kg,- papryka mielona, w ilości 50 kg,
    - liść laurowy, w ilości 20 kg,- czosnek mielony, w ilości 15 kg,
    - pieprz czarny mielony, w ilości 60 kg,- pieprz ziołowy mielony, w ilości 60 kg,- mieszanka warzywna suszona, w ilości 60 kg,
    - kminek, w ilości 50 kg,- ziele angielskie, w ilości 25 kg,
    - cynamon, w ilości 5 kg,- przyprawa do mięs w proszku, w ilości 20 kg,
    - przyprawa do bigosu w proszku, w ilości 10 kg,- koper suszony, w ilości 25 kg,- natka pietruszki suszona w ilości 20 kg,
    - napój pomarańczowy w proszku, w ilości 600 kg,- napój wiśniowy w proszku, w ilości 600 kg - napój malinowy w proszku, w ilości 600 kg,
    ZADANIE V - Sałatki
    - leczo pieczarkowe, w opakowaniach do 2 kg, w ilości 1000 kg,
    - sałatka szwedzka, w słoikach od 500ml – 1700ml, w ilości 1000 kg,
    - sałatka obiadowa, w słoikach od 500ml – 1700ml, w ilości 1000 kg,
    - sałatka z czerwonej kapusty, w słoikach od 500ml – 1700ml, w ilości 1000 kg,ZADANIE VI – Makaron, kasza, ryż
    - makaron różny( nitki, świderki, muszelki), w ilości 6000 kg,
    - kasza jęczmienna, w ilości 2000 kg,
    - kasza manna, w ilości 1000 kg,
    - ryż spożywczy biały, w ilości 3000 kg,
    ZADANIE VII – Wyroby garmażeryjne- kluski śląskie mrożone, w ilości 400 kg,
    - pierogi ruskie mrożone, w ilości 3000 kg,- uszka z grzybami mrożone, w ilości 80 kg1.Ilości podane powyżej są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Z tego tytułu wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec zamawiającego.2.Miejsce realizacji zamówienia: magazyn Zakładu Karnego w Łupkowie, Łupków 45, 38-543 Komańcza i magazyn Oddziału Zewnętrznego w Moszczańcu, Moszczaniec 14, 38-543Komańcza.3.Transport artykułów spożywczych odbywać się będzie na koszt i ryzyko wykonawcy.4.Dostawy będą częściowe i sukcesywne. Ilość i rodzaj zamawianych artykułów spożywczych zamawiający określał będzie każdorazowo telefonicznie na 48 godziny przed realizacją dostawy.5.Zamawiający dokonywał będzie odbioru jakościowego i ilościowego dostarczanych artykułów spożywczych w swoich magazynach, w dniu dostawy każdej partii.6.Dostawa artykułów spożywczych do magazynów zamawiającego odbywać się będzie w godz. 8.00 – 13.00, z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt. 7.Z uwagi na konstrukcję bram wjazdowych w Oddziale Zewnętrznym w Moszczańcu dostawy muszą być realizowane samochodem o wysokości do 3,40 m.
  20. Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Gminnego Zespołu Szkół w Michałowie, ul. Sienkiewicza 21, gm. Michałowo, pow. białostocki, woj. podlaskie
    Zamawiający: Gminny Zespół Szkół w Michałowie, Michałowo
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Gminnego Zespołu Szkół w Michałowie, ul. Sienkiewicza 21, gm. Michałowo, pow. białostocki, woj. podlaskie. Dostawy odbywać się będą w okresie od 01.11.2016 do 31.10.2017 r.
  21. Dostawa art. żywnościowych do stołówki szkolnej w Gimnazjum nr 1 im. KEN w Lubartowie
    Zamawiający: Gimnazjum nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej, Lubartów
  22. Dostawa artykułów spożywczych do internatu Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Ciechanowcu.
    Zamawiający: Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. Jarosława Iwaszkiewicza, Ciechanowiec
  23. Dostawa ryb i mrożonek - 2 zadania
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4, Lublin
  24. Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Gastronomii Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji Bystrzyca w Lublinie Sp. z o.o., wg zadań 1-9.
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Lublin
  25. Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Hańsku
    Zamawiający: Gmina Hańsk, Hańsk Pierwszy
  26. Cykliczne dostawy artykułów spożywczych dla Gminnego Bloku Żywieniowego przy Zespole Szkół w Hłudnie
    Zamawiający: Zespół Szkół w Hłudnie, Nozdrzec
  27. sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 4 im. Orląt Lwowskich w Lublinie.
    Zamawiający: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 4 im. Orląt Lwowskich, Lublin
  28. przetarg nieograniczony na dostawę artykułów żywnościowych w pakietach.
    Zamawiający: Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Białymstoku, Białystok
  29. Dostawa produktów spożywczych do OSW w Malinówce
    Zamawiający: Nadleśnictwo Ełk, Ełk
  30. Dostawa artykułów spożywczych mrożonych.
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie, Lublin
  31. Zakup wraz z dostarczaniem żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach.
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach, Nielisz
  32. Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla potrzeb Zakładu Karnego w Trzebini - oznaczenie sprawy: DKw - 220/01/Ż/2016
    Zamawiający: Zakład Karny w Trzebini, Trzebinia
  33. Dostawa artykułów spożywczych (mięsa i wędlin, nabiału, przetworów spożywczych) do Domu Pomocy Społecznej Jawor w Jałówce
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej "Jawor" w Jałówce, Jałówka
  34. Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych
    Zamawiający: Stowarzyszenie "Aktywnie Przeciw Depresji", Białystok
  35. Dostawa żywności dla Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Gruźlicy i Chorób Płuc w Adampolu.
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Gruźlicy i Chorób Płuc w Adampolu, Włodawa
  36. Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Nr 2 w Ropczycach.
    Zamawiający: Zespół Szkół nr 2 w Ropczycach, Ropczyce
  37. Zakup i dostawa art. żywnościowych do stołówki Ośrodka Doren w Różewcu
    Zamawiający: Ośrodek Rehabilitacji Uzależnionych Doren im. Berty Trusiewicz SP ZOZ, Węgorzewo
  38. Dostawy artykułów spożywczych
    Zamawiający: Samodzielny Specjalistyczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej im. dr. Teodora Dunina, Mrozy
  39. Zakup produktów żywnościowych w 2016 do stołówki Szkoły Podstawowej nr 4 w Sanoku, ul. Sadowa 12
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa Nr 4 im. ks. Zdzisława Jastrzębiec Peszkowskiego, Sanok
  40. Dostawa ryb świeżych, mrożonych i przetworzonych
    Zamawiający: Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie, Dęblin
  41. Dostawa artykułów spożywczych
    Zamawiający: Zakład Karny w Łupkowie, Komańcza
  42. dostawa owoców i warzyw mrożonych oraz lodów
    Zamawiający: Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie, Dęblin
  43. Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku szkolnym 2015/2016 do Zespołu Szkół Publicznych w Suchożebrach
    Zamawiający: Zespół Szkół Publicznych im. H. Sienkiewicza, Suchożebry
  44. Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Radzyniu Podlaskim - 12 części
    Zamawiający: Ochotnicze Hufce Pracy Lubelska Wojewódzka Komenda, Lublin
  45. Dostawa artykułów spożywczych w roku szkolnym 2015/2016
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa im. M.Reja w Rejowcu, Rejowiec
  46. Dostawa produktów i artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej Zespołu Szkół w Mętowie
    Zamawiający: Zespół Szkół w Mętowie, Lublin 6
  47. Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej Jawor w Jałówce
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej "Jawor" w Jałówce, Jałówka
  48. Dostawa artykułów żywieniowych w roku szkolnym 2015/2016 dla potrzeb Zespołu Szkół Integracyjnych Nr 1 im. Świętego Jana Pawła II w Białymstoku
    Zamawiający: Zespół Szkół Integracyjnych Nr 1 im. Jana Pawła II, Białystok
  49. Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w roku szkolnym 2015/2016 cz. II
    Zamawiający: Zespół Szkół Publicznych Nr 1, Ustrzyki Dolne
  50. Przetarg - dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w internacie Zespołu Szkół Zawodowych nr 1 i II Liceum Ogólnokształcącego we Włodawie.
    Zamawiający: Zespół Szkół Zawodowych nr 1 i II Liceum Ogólnokształcące, Włodawa
  51. Sukcesywna dostawa ryb do Zespołu Szkół Zawodowych z Biblioteką Pedagogiczną w Piszu
    Zamawiający: Zespół Szkół Zawodowych, Pisz
  52. Dostawa artykułów spożywczych w roku szkolnym 2015/2016
    Zamawiający: Zespół Szkół w Sawinie, Sawin
  53. Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Hańsku.
    Zamawiający: Zespół Szkoły Podstawowej i Przedszkola im. Jana Pawła II w Hańsku, Hańsk
  54. sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 4 im. Orląt Lwowskich w Lublinie..
    Zamawiający: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 4 im. Orląt Lwowskich, Lublin
  55. Dostawa wody w butlach i mrożonek
    Zamawiający: 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie, Lublin
  56. Dostawy artykułów żywnościowych do stołówki Gimnazjum w Kalinowie w roku szkolnym 2015/2016
    Zamawiający: Gimnazjum w Kalinowie, Kalinowo
  57. Dostawy artykułów spożywczych
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Lubartów
  58. Dostawa artykułów spożywczych wg zadań: Zadanie nr 1 dostawa mrożonek wraz z dzierżawą wyposażenia; Zadanie nr 2 dostawa napojów wraz z dzierżawą wyposażenia; Zadanie nr 3 dostawa piwa; Zadanie nr 4 dostawa artykułów ogólnospożywczych na potrzeby gastronomii MOSiR Bystrzyca w Lublinie Sp. z o.o.
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Lublin
  59. Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr. 1 w Raciborzu
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstańców Śląskich w Raciborzu, Racibórz
  60. Dostawa ryb i przetworów rybnych oraz warzyw mrożonych dla Domu Pomocy Społecznej w Kozuli.
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej w Kozuli, Biała Podlaska
  61. Postępowanie na sukcesywne dostawy ryb
    Zamawiający: Centrum Usług Logistycznych, Warszawa
  62. Dostawę artykułów spożywczych do Ośrodka Wypoczynkowego Pałacu Młodzieży w Pieczarkach k/Giżycka woj. warmińsko-mazurskie w roku 2015
    Zamawiający: Pałac Młodzieży, Warszawa
  63. Dostawy mięsa i przetworów z mięsa, drobiu i ryb, artykułów spożywczych, mleka i przetworów z mleka oraz pieczywa
    Zamawiający: 6 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Dęblin
  64. Dostawa artykułów spożywczych
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej im. bł. Jana Pawła II w Krasnymstawie, Krasnystaw
  65. Zakup wraz z dostarczaniem żywności dla Domu Pomocy społecznej w Ruskich Piaskach
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach, Nielisz
  66. Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w roku 2015
    Zamawiający: Gimnazjum Nr 1 w Brzozowie, Brzozów
  67. Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w roku 2015
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa Nr 1 w Brzozowie, Brzozów
  68. Dostawy artykułów żywnościowych do Jednostek organizacyjnych Powiatu Kozienickiego
    Zamawiający: Powiat Kozienicki, Kozienice
  69. Dostawa artykułów spożywczych (mięsa i wędlin, nabiału, przetworów spożywczych) do Domu Pomocy Społecznej Jawor w Jałówce
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej "Jawor" w Jałówce, Jałówka
  70. Dostawa produktów spożywczych do OSW w Malinówce przy Nadleśnictwie Ełk w I półroczu 2015 r
    Zamawiający: Nadleśnictwo Ełk, Ełk
  71. Sukcesywne dostawy ryb i przetworów rybnych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej Spokojna Przystań w Garbarach
    Zamawiający: Stowarzyszenie "Aktywnie Przeciw Depresji", Białystok
  72. Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki w Zespole Szkół ul. Unicka 5, 21-110 Ostrów Lubelski na rok 2015.
    Zamawiający: Zespół Szkół, Ostrów Lubelski
  73. Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki przy Gimnazjum w Żurawicy
    Zamawiający: Gimnazjum im. 2 Pułku Pancernego w Żurawicy, Żurawica
  74. Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Policealnych w Wysokiem Mazowieckiem.
    Zamawiający: Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych, Wysokie Mazowieckie
  75. dostawa artykułów spożywczych mrożonych na okres 12 miesięcy
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie, Lublin
  76. Zamówienie publiczne w trybie przetargu nieogranicznego na części
    Zamawiający: Zespół Szkół Nr 5 im. Jana Pawła II, Lublin
  77. DOSTAWA ŻYWNOŚCI DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ.
    Zamawiający: Zespół Szkół Nr 2 w Łęcznej z Klasami Integracyjnymi i Oddziałami Sportowymi, Łęczna
  78. Dostawy artykułów żywnościowych w 2015r na potrzeby stołówki szkolnej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego w Raciborzu
    Zamawiający: Zespół Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego, Racibórz
  79. Zamówienie uzupełniające z wolnej ręki do postępowania przetargowego w trybie przetargu nieograniczonego na Dostawę żywności do stołówki ZS w Ostrowie Lubelskim na 2014r. w oparciu o Art. 67 ust. 1 pkt. 7
    Zamawiający: Zespół Szkół, Ostrów Lubelski
  80. Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Konstantynowie
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej, Konstantynów
  81. Dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół nr 6 im. Macieja Rataja w Ełku
    Zamawiający: Zespół Szkół Nr 6 im. Macieja Rataja, Ełk
  82. Dostawa owoców i warzyw mrożonych oraz lodów - numer Zp/pn/83/2014
    Zamawiający: Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie, Dęblin
  83. Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkół w Siennicy Różanej
    Zamawiający: Zespół Szkół w Siennicy Różanej, Siennica Różana
  84. zakup produktów żywnościowych w 2015 r. do stołówki Szkoły Podstawowej nr 4 w Sanoku, ul. Sadowa 12
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa Nr 4 im. ks. Zdzisława Jastrzębiec Peszkowskiego, Sanok
  85. Bieżąca dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Nr 6 Białymstoku w asortymencie: 1 Pieczywo 2 Mięso 3 Mrożonki. 4 Ziemniaki 5 Drób 6 Mleko i przetwory mleczne 7 Wyroby wędliniarskie 8 Warzywa 9 Owoce 10 Różne artykuły spożywcze..
    Zamawiający: Zespół Szkół Nr 6 w Białymstoku, Białystok
  86. Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Szkół Elektronicznych Bursy Szkolnej nr 6 w Lublinie - przy ul. Wojciechowskiej 38 w Lublinie - 10 części
    Zamawiający: Zespół Szkół Elektronicznych, Lublin
  87. Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Sokółce w roku 2015
    Zamawiający: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy, Sokółka
  88. Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Bursy Nr 7 ZSTK w Lublinie - 11 części.
    Zamawiający: Zespół Szkół Transportowo-Komunikacyjnych, Lublin
  89. 5/Ż/2014
    Zamawiający: Zakład Karny w Opolu Lubelskim, Opole Lubelskie
  90. Dostawa artykułów spożywczych
    Zamawiający: 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie, Lublin
  91. Dostawa produktów spożywczych dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
    Zamawiający: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Lublin
  92. Dostawa artykułów spożywczych w roku szkolnym 2014/2015
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa im. M.Reja w Rejowcu, Rejowiec
  93. Dostawa produktów żywnościowych do stołówki Zespołu Szkół im. Józefa Warszewicza w Prószkowie w roku szkolnym 2014/2015
    Zamawiający: Zespół Szkół im. Józefa Warszewicza, Prószków
  94. Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku szkolnym 2014/2015 do Szkoły Podstawowej Nr 6 w Białymstoku
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa Nr 6 im. Jarosława Iwaszkiewicza, Białystok
  95. Dostawa artykułów spożywczych (mięsa, wędlin, nabiału, artykułów piekarskich, owoców i warzyw, przetworów owocowo - warzywnych, ryb i mrożonek, produktów zbożowych, artykułów sypkich itp)
    Zamawiający: Samorządowa Administracja Szkół Podstawowych i Gimnazjum, Kłoczew
  96. Przetarg - na dostarczenie artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w internacie Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 i II Liceum Ogólnokształcącego we Włodawie
    Zamawiający: Zespół Szkół Zawodowych nr 1 i II Liceum Ogólnokształcące, Włodawa
  97. Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkoły Podstawowej i Przedszkola im. Jana Pawła II w Hańsku
    Zamawiający: Zespół Szkoły Podstawowej i Przedszkola im. Jana Pawła II w Hańsku, Hańsk
  98. Dostawa ryb i mrożonek - 2 zadania
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4, Lublin
  99. Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Leśnych im. Unii Europejskiej w Rucianem-Nidzie
    Zamawiający: Zespół Szkół Leśnych im. Unii Europejskiej, Ruciane-Nida
  100. Dostawa artykułów spożywczych ujętych w pakietach I-VIII dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
    Zamawiający: Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach, Suwałki
  101. Dostawa artykułów żywnościowych
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Szczebrzeszynie, Szczebrzeszyn

Inne osoby dla Borkowski Grzegorz Tomasz (68 osób):