Kogo reprezentuje osoba

Borowiak Dawid Waldemar

w KRS

Dawid Waldemar Borowiak

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Dawid
Drugie imię:Waldemar
Nazwisko:Borowiak
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1975 r., wiek 44 lata
Miejscowości:Lublin (Lubelskie), Poznań (Wielkopolskie), Warszawa (Mazowieckie)
Przetargi:3 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Filar Paweł Artur
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Baran Michał, Kowalski Patryk Robert, Oponowicz Agnieszka, Oponowicz Emil Paweł
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Czarnota Dominik Bolesław, Fałkowski Dariusz Witold, Michałowski Bartosz Piotr, Oponowicz Agnieszka, Szymański Szymon Andrzej

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Woźniak Ryszard Andrzej
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Krakowiak Julia Maria

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zmysłowski Mirosław Marek
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Czernicki Rafał Sławomir, Januszewski Mirosław Paweł, Jędrzejak Rafał, Karmaza Stefan, Karmaza Tadeusz, Majewska Bożena Jadwiga, Olszewski Piotr, Pietrzak Jarosław Roman, Ptasznik Andrzej Lech, Stanek Krystyna

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Siekierski Sebastian

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Cash Point Company Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000323387
  2. Citi Punkt Sp. Z O.O., Otwock − KRS 0000380033
  3. Cwa S.A., Poznań − KRS 0000659423
  4. Da Management Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000514705
  5. Ec2 S.A., Warszawa − KRS 0000480272
  6. Fd Real Estate Sp. Z O.O., Macierzysz − KRS 0000647042
  7. Fdre Darowski Filar Sp. J., Macierzysz − KRS 0000741292
  8. Fida Capital Darowski Filar Sp. J., Macierzysz − KRS 0000710921
  9. Irabaty Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000360846
  10. Media Dialog Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000427376
  11. New Media Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000487190
  12. Platon Sp. Z O.O., Macierzysz − KRS 0000150849
  13. Pmg Play Sp. Z O.O., Karczew − KRS 0000157951
  14. Prosta Giełda Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000781332
  15. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-wdrożeniowe Energo-eko-system Sp. Z O.O., Nadarzyn − KRS 0000143261
  16. Psa Consumer Finance Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000618642
  17. Psa Finance Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000021718
  18. Pv Inwestycje Ii Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000442775
  19. Pv Inwestycje i Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000443754
  20. Pv Solar Projects Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000431850
  21. Rekord S.A., Pruszków − KRS 0000086472
  22. Rubik School Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000477535
  23. Sellgro Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000457201
  24. Sol Product Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000521433
  25. Sol Service Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000523121
  26. Solar Project Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000428976
  27. Stone Guard Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000737438
  28. Stowarzyszenie Działkowców Pruszkowskich, Pruszków − KRS 0000252557
  29. Stowarzyszenie Dziecko - Rodzina - Świat, Warszawa − KRS 0000089844
  30. Stowarzyszenie Historyczno-kulturalne Xiii Wolna Chorągiew Rycerzy Północy, Olsztyn − KRS 0000005544
  31. Stowarzyszenie Pemi Podpis Elektroniczny - Mobile - Internet, Warszawa − KRS 0000213935
  32. Stowarzyszenie Pl 18, Leszno − KRS 0000544508
  33. Top - Park Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000222712
  34. Top One Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000323300
  35. Vectio Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000339237
  36. Woda Ognista Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000601000

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Akm Edu Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000312802
  2. Akm Edu Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000313666
  3. Alpol Sp. Z O.O., Górki Wielkie − KRS 0000100101
  4. Aram Software Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000588087
  5. Atende S.A., Warszawa − KRS 0000320991
  6. Bit Evil S.A., Warszawa − KRS 0000580322
  7. Book4p P.filar, J.darowski Sp. J., Poznań − KRS 0000500325
  8. Book4p Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000442211
  9. Celtra Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000008941
  10. Central European Trading Group Sp. Z O.O., Czerniewice − KRS 0000491733
  11. Credit Group - Filar Sp. J., Warszawa − KRS 0000259385
  12. Cwa Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000280007
  13. Dlaczemu Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000575233
  14. E-business Standard Solution Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000313961
  15. Ec2 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000270976
  16. Euro-system Sp. Z O.O., Moczydłów − KRS 0000124120
  17. Ew Dobiecin Sp. Z O.O., Toruń − KRS 0000339185
  18. Famp;b Group Sp. Z O.O., Czechowice-dziedzice − KRS 0000575131
  19. Income Sp. Z O.O., Celestynów − KRS 0000163337
  20. Izba Gospodarcza Producentów i Operatorów Urządzeń Rozrywkowych, Warszawa − KRS 0000169796
  21. Jwa S.A., Warszawa − KRS 0000612542
  22. Klub Muza Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000156381
  23. Millennium Communications S.A., Warszawa − KRS 0000033338
  24. Mj Profit Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000429774
  25. Mpay S.A., Warszawa − KRS 0000172708
  26. Mt Biznes Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000016411
  27. Ocf Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000144267
  28. Oil Investment Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000029774
  29. Payper24 Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000329264
  30. Platon Digital Sp. Z O.O., Macierzysz − KRS 0000442370
  31. Platon Logistyka Sp. Z O.O., Macierzysz − KRS 0000512110
  32. Platon- Paweł Filar, Jacek Darowski- Sp. J., Warszawa − KRS 0000014352
  33. Pmg Sp. Z O.O., Celestynów − KRS 0000125091
  34. Polios Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000342817
  35. Polski Dom Książki S.A., Warszawa − KRS 0000123198
  36. Power Boats Poland Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000178483
  37. Pv Inwestycje Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000443022
  38. Rec-order Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000234227
  39. Red Hot K. Pastuszka M. Kłos M. Góralewicz Sp. J., Starachowice − KRS 0000243321
  40. Rpkc Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000647873
  41. Ventus Energy Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000354711
  42. Zj Moje Zdrowie Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000045190

Powiązane przetargi (3 szt.):
  1. Przygotowanie i przeprowadzenie w zakresie merytorycznym, organizacyjnym, rekrutacyjnym i promocyjnym wydarzeń, tj. konferencje i seminaria w projekcie Doskonalenie strategii zarządzania oświatą na poziomie regionalnym i lokalnym II etap - zamówienie uzupełniające
    Zamawiający: Ośrodek Rozwoju Edukacji, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie w zakresie merytorycznym, organizacyjnym, rekrutacyjnym i promocyjnym 5 wydarzeń rozumianych jako konferencje i seminaria tematyczne w ramach projektu Doskonalenie strategii zarządzania oświatą na poziomie regionalnym i lokalnym II etap dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego, zwany dalej Zadaniem.
    Przedmiot zamówienia obejmuje następujące Wydarzenia;
    - 3 konferencje ogólnopolskie 2-dniowe, w dużych miastach -powyżej 100 tys. mieszkańców - liczba uczestników od 180 do 220,
    - 2 seminaria tematyczne 2-dniowe, w dużych miastach -powyżej 100 tys. mieszkańców - liczba uczestników od 50 do 80 uczestników.

    Rekrutacja uczestników wydarzenia powinna odbywać się w sposób otwarty umożliwiający wszystkim chętnym przedstawicielom jednostek samorządu terytorialnego zgłoszenie się oraz uczestnictwo w nich. Adresatami wydarzeń są przedstawiciele jednostek samorządu terytorialnego -w tym pracownicy JST- a na konferencjach ogólnopolskich także kadra zarządzająca szkół i placówek oświatowych -dyrektorzy i wicedyrektorzy.
    Promocja wszystkich wydarzeń winna objąć swoim zasięgiem teren całej Polski, powinna być prowadzona z wykorzystaniem różnych źródeł informacji, aby jak najskuteczniej dotrzeć
    do adresatów organizowanych wydarzeń.
    W sumie przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie 5 wydarzeń; konferencji i seminariów tematycznych w ramach ww. projektu systemowego w okresie od czerwca 2015 roku do 30 września roku 2015.
    Od uczestników wydarzeń będących przedmiotem zamówienia, Wykonawca nie może żądać żadnych dodatkowych opłat związanych z udziałem w nich.

    Realizacja Zadania obejmuje dwa etapy:
    Etap I - Przygotowanie planu realizacji umowy.
    Etap II - Przygotowanie i przeprowadzenie Wydarzeń.
  2. Przeprowadzenie szkoleń pracowników administracji samorządowej w ramach realizowanego projektu Urzędy Powiatu Żnińskiego gotowe - na świadczenie elektronicznych usług publicznych dla mieszkańców
    Zamawiający: Powiat Żniński, Żnin
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia 134 dni szkoleń (łącznie 134 dni x 8h =1072h) dla potrzeb przeszkolenia 267 pracowników administracji samorządowej oraz przeprowadzenie egzaminu EPP e-Urzędnik (e-Clerk) dla 196 osób. Usługa będzie świadczona w ramach projektu Urzędy Powiatu Żnińskiego - gotowe na świadczenie elektronicznych usług publicznych dla mieszkańców. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 odrębne części. Wykaz części zawiera załącznik nr 1 do s.i.w.z. - opis przedmiotu zamówienia. Lider i Partnerzy projektu: a)Lider Projektu - Powiat Żniński 88-400 Żnin, ul. Potockiego 1 b)Partner nr 1 - Gmina Barcin 88-190 Barcin, ul. Artylerzystów 9 c)Partner nr 2 - Gmina Gąsawa 88-410 Gąsawa, ul. Żnińska 8 d)Partner 3 - Gmina Janowiec Wielkopolski 88-430 Janowiec Wlkp., ul. Gnieźnieńska 3 e)Partner nr 4 - Gmina Łabiszyn 89-210 Łabiszyn, ul. Plac 1000-lecia 1 f)Partner nr 5 - Gmina Rogowo 88-420 Rogowo, ul. Kolejowa 8 g)Partner nr 6 - Gmina Żnin 88-400 Żnin, ul. 700-lecia 39 3.Miejsce realizacji zamówienia: Usługa będzie świadczona w salach szkoleniowych wskazanych przez Zamawiającego zlokalizowanych w mieście Żnin. Zamawiający zapewni wynajem sali komputerowej z dostępem do Internetu poprzez WiFi dla 17 komputerów typu laptop. Komputery będą spełniać minimalne wymagania: -co najmniej 4 GB RAM -dysk twardy o pojemności min. 500 GB -myszka komputerowa zewnętrzna -ekran co najmniej 15,6 -licencjonowane oprogramowanie MS Windows 7 -licencjonowane oprogramowanie MS Office 2010 lub 2013 Wyposażenie sali stanowią: stoliki, krzesła, ekran do projektora, rzutnik multimedialny (projektor), flipchart i tablicę suchościeralna
  3. Szkolenia w ramach ofert doskonalenia oraz konsultacje indywidualne i zbiorowe dla szkół i przedszkoli - w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013
    Zamawiający: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile, Piła
    Przedmiotem zamówienia jest: a) przeprowadzenie szkoleń w ramach ofert doskonalenia dla 774 nauczycieli, dyrektorów ze wszystkich szkół przedszkoli biorących udział w projekcie; b) przeprowadzenie konsultacji indywidualnych i zbiorowych dla 774 nauczycieli, dyrektorów ze wszystkich szkół przedszkoli biorących udział w projekcie; c) opracowanie materiałów szkoleniowych dla 774 nauczycieli, dyrektorów ze wszystkich szkół przedszkoli biorących udział w projekcie; d) zapewnienie serwisu kawowego dla 774uczestników szkoleń w ramach ofert doskonalenia. Zamawiający nie dzieli zamówienia na części. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w ramach trzech zadań. ZADANIE 1 - Szkolenia w ramach ofert doskonalenia dla 774 nauczycieli, dyrektorów oraz przygotowanie materiałów szkoleniowych dla uczestników: 1. Wykaz szkół przedszkoli, liczba grup i oferty doskonalenia: Liczba szkół przedszkoli z terenu powiatu pilskiego - 36. Ogólna liczba grup szkoleniowych - 53. Liczba grup szkoleniowych w danej szkole przedszkolu zostanie podana Wykonawcy przed podpisaniem umowy. Szkolenia będą się odbywały w siedzibie danej szkoły przedszkola, zgodnie z przyjętą przez daną szkołę przedszkole ofertą doskonalenia. Wykaz szkół i wybranych ofert doskonalenia na rok szkolny 2013/2014 znajduje się w SIWZ. Na rok szkolny 2014/2015 oferty doskonalenia zostaną ustalone po zakończeniu realizacji ofert doskonalenia na rok szkolny 2013/2014. Oferty doskonalenia zostaną wybrane z wykazu Ofert doskonalenia opracowanych w ramach projektu System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół wymienionych w punkcie 3.1.3. podpunkcie 1 SIWZ. WYKONAWCA SKŁADAJĄC OFERTĘ, W ZAŁĄCZNIKU NR 4 DO SIWZ MUSI UWZGLĘDNIĆ WSZYSTKIE 24 OFERTY DOSKONALENIA, które są wymienione w punkcie 3.1.3. SIWZ. 2. Czas/okres realizacji szkoleń. 1) rok szkolny 2013/2014 - w ramach pierwszej oferty doskonalenia dla danej szkoły/przedszkola: - od 01.01.2014 r. do 28.02.2014 r. - przeprowadzenie jednego 12-godzinnego szkolenia w ramach dwóch spotkań dla każdej z 53 grup. Łączna liczba godzin szkoleń - 636. - od 01.03.2014 r. do 31.05.2014 r. - przeprowadzenie jednego 12-godzinnego szkolenia w ramach dwóch spotkań dla każdej z 53 grup. Łączna liczba godzin szkoleń - 636. 2) rok szkolny 2014/2015 - w ramach drugiej oferty doskonalenia dla danej szkoły/przedszkola: - od 01.09.2014 r. do 30.12.2014 r. - przeprowadzenie jednego 12-godzinnego szkolenia w ramach dwóch spotkań dla każdej z 53 grup. Łączna liczba godzin szkoleń - 636. - od 01.01.2015 r. do 31.05.2015 r. - przeprowadzenie jednego 12-godzinnego szkolenia w ramach dwóch spotkań dla każdej z 53 grup. Łączna liczba godzin szkoleń - 636. ZADANIE 2 - Konsultacje indywidualne i zbiorowe dla każdej szkoły przedszkola. 1. Wykaz szkół przedszkoli, liczba grup i oferty doskonalenia - zgodnie z punktem 3.1.1. SIWZ. Liczba szkół przedszkoli z terenu powiatu pilskiego - 36. Liczba grup - 53. Konsultacje będą się odbywały w siedzibie danej szkoły przedszkola, zgodnie z przyjętą przez daną szkołę przedszkole ofertą doskonalenia. 2. Czas okres realizacji konsultacji. 1) rok szkolny 2013/2014 - w ramach pierwszej oferty doskonalenia dla danej szkoły przedszkola: - od 01.03.2014 r. do 31.05.2014 r. - przeprowadzenie po 15 godzin konsultacji indywidualnych i zbiorowych dla każdej z 53 grup. Łączna liczba godzin konsultacji - 795. 2) rok szkolny 2014/2015 - w ramach drugiej oferty doskonalenia dla danej szkoły/przedszkola: - od 01.01.2015 r. do 31.05.2015 r. - przeprowadzenie po 15 godzin konsultacji indywidualnych i zbiorowych dla każdej z 53 grup. Łączna liczba godzin konsultacji - 795. ZADANIE 3 - Serwis kawowy dla uczestników szkoleń. 1. Czas okres realizacji szkoleń. 1) rok szkolny 2013/2014 - w ramach pierwszej oferty doskonalenia dla danej szkoły przedszkola: - od 01.01.2014 r. do 31.05.2014 r. - przeprowadzenie dwóch 12-godzinnych szkoleń, każde w ramach dwóch spotkań dla każdej z 53 grup. Łączna liczba godzin szkoleń - 1272. 2) rok szkolny 2014/2015 - w ramach drugiej oferty doskonalenia dla danej szkoły przedszkola: - od 01.09.2014 r. do 30.12.2014 r. - przeprowadzenie jednego 12-godzinnego szkolenia w ramach dwóch spotkań dla każdej z 53 grup. Łączna liczba godzin szkoleń - 636. - od 01.01.2015 r. do 31.05.2015 r. - przeprowadzenie jednego 12-godzinnego szkolenia w ramach dwóch spotkań dla każdej z 53 grup. Łączna liczba godzin szkoleń - 636. 2. Zakres zadań w ramach zamówienia: 1) Zapewnienie serwisu kawowego dla: - 3096 osób podczas dwóch szkoleń, każde realizowane w ramach dwóch spotkań dla każdej z 53 grup w 2014 r. (rok szkolny 2013/2014); - 1548 osób podczas jednego szkolenia realizowanego w ramach dwóch spotkań dla każdej z 53 grup w 2014 r. (rok szkolny 2014/2015); - 1548 osób podczas jednego szkolenia realizowanego w ramach dwóch spotkań dla każdej z 53 grup w 2015 r. (rok szkolny 2014/2015). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres zadań i wymagania Zamawiającego, znajdują się w SIWZ

Inne osoby dla Borowiak (153 osoby):