Kogo reprezentuje osoba

Borowiak Eugeniusz Kazimierz

w KRS

Eugeniusz Kazimierz Borowiak

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Eugeniusz
Drugie imię:Kazimierz
Nazwisko:Borowiak
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1947 r., wiek 72 lata
Miejscowości:Poznań (Wielkopolskie)
Przetargi:27 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bieszka Edward, Ludwiczak Alojzy, Piekarski Jarosław, Siwiński Zdzisław
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bekas Piotr, Buliński Ryszard, Kostka Andrzej, Marciniak Leon, Marek Kazimierz, Nowacki Michał, Obarski Grzegorz, Piskorek Henryk, Rymaniak Marcin, Sobkowiak Lech, Śrama Wojciech, Szulczewski Tadeusz Szymon, Waściński Józef

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bekas Piotr, Buliński Ryszard, Kostka Andrzej, Marciniak Leon, Marek Kazimierz, Nowacki Michał, Obarski Grzegorz, Piskorek Henryk, Rymaniak Marcin, Sobkowiak Lech, Śrama Wojciech, Szulczewski Tadeusz Szymon, Waściński Józef
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bekas Piotr, Buliński Ryszard, Kuźmiak Piotr, Nowacki Michał, Siewierski Mirosław, Sobkowiak Lech, Waściński Józef

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Adsite Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000030026
  2. Bims Plus Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Poznań − KRS 0000237415
  3. Budband Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000339651
  4. Fundacja Biblos, Poznań − KRS 0000052622
  5. Hbh Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Poznań − KRS 0000405892
  6. Przedsiębiorstwo Wytwórczo-usługowo-transportowe Mitrako Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000107323
  7. Spółdzielnia Rzemieślnicza Blacharsko-instalacyjna W Poznaniu, Poznań − KRS 0000175606
  8. Towarzystwo Społeczno-gospodarcze Canva, Poznań − KRS 0000054177
  9. Wielkopolski Cech Rzemiosł Budowlanych, Poznań − KRS 0000056935

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Bims Plus Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000237418
  2. Bims Plus Warszawa Technika Grzewcza, Sanitarna i Domowa Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000023982
  3. Bims Plus Wrocław Technika Grzewcza, Sanitarna i Domowa Sp. Z O.O., Stanowice − KRS 0000053811
  4. Metalplast Wielkopolska Trade Corporation Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000085148
  5. Nica Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000048617
  6. Nipoflex Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000165638
  7. Przedsiębiorstwo E.d. Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000128342
  8. Przedsiębiorstwo Handlowe Bims Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000192279
  9. Przedsiębiorstwo Handlowe, Technika Grzewcza, Sanitarna i Domowa Bims Plus Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000108574
  10. Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe Drukarnia Kolejowa Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000070535
  11. Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe Dromo Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000115601
  12. Set Sp. Z O.O., Puszczykowo − KRS 0000072722

Powiązane przetargi (27 szt.):
  1. ROBOTY OGÓLNOBUDOWLANE I KONSERWACYJNE BIEDRUSKO (bud 1, 2, 4-5, 17, 25-26, 30-37)
    Zamawiający: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Poznań
    Przedmiotem zamówienia są roboty ogólnobudowlane i konserwacyjne w m. Biedrusko.
    Zadanie nr 1
    Roboty ogólnobudowlane, naprawa pokrycia dachowego bud. 1
    Zakres prac:
    - Rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku;
    - Rozebranie rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku;
    - Rozebranie obróbek blacharskich okapów z blachy nie nadającej się do użytku – pas nadrynnowy;
    - Rozbiórka pokrycia z papy na dachach drewnianych;
    - Wymiana deskowania dachu z desek o grubości 25 mm na styk;
    - Wzmocnienie krokwi przez nabicie dwustronnie desek gr. 32 mm;
    - Obróbki przy szer. w rozwinięciu ponad 25cm - z blachy ocynkowanej;
    - Rynny dachowe półokrągłe o śr.15cm - z blachy ocynkowanej;
    - Rury spustowe okrągłe o śr.12cm - z blachy ocynkowanej;
    - Naprawa pokryć dachowych papą termozgrzewalną;
    - Drobne naprawy pokrycia papowego polegające na wstawieniu łat do 1.0 m2;
    - Transport złomu samochodem skrzyniowym z załadunkiem i wyładunkiem ręcznym;
    - Wywiezienie papy samochodami skrzyniowymi;
    - Ręczne wykonanie koryta na całej szerokości chodników;
    - Chodniki z kostki betonowej "POLBRUK" na podsypce cementowo-piaskowej;
    - Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową;
    - Rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe;
    - Ława pod krawężniki betonowa z oporem;
    - Rozebranie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem;
    - Ułożenie ścieków betonowych.
    Zadanie nr 2
    Roboty ogólnobudowlane bud. nr 2
    Zakres prac:
    - Wykonanie ścianek działowych z bloczków;
    - Wykonanie tynków tradycyjnych;
    - Montaż drzwi stalowych wewnętrznych, antywłamaniowych, ognioodpornych z ościeżami;
    - Tynki (gładzie) jednowarstwowe wewnętrzne gr. 3 mm z gipsu szpachlowego;
    - Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych – podłoży gipsowych z gruntowaniem;
    - Montaż rur winidurowych gładkich RL śr. 25 N.T. na podłożu betonowym;
    - Przebijanie otworów śr. 60 mm o długości do 30 cm w ścianach lub stropach z gazobetonu
    - Przewody kabelkowe YDY 3x2,5 wciągane do rur;
    - Odgałęźniki bryzgoszczelne z tworzywa sztucznego o 4 wylotach przykręcane;
    - Montaż z podłączeniem na gotowym podłożu opraw świetlówkowych.
    Oprawy świetlówkowe tunelowe w obudowie z tworzyw sztucznych przykręcane 2x40 W;
    - Przygotowanie podłoża pod oprawy oświetleniowe przykręcane na betonie mocowane na kołkach kotwiących (ilość mocowań 4);
    - Montaż modułu awaryjnego – czas działania 2h; 2 oprawy 2x40W;
    - Łącznik bryzgoszczelny jednobiegunowy;
    - Montaż do gotowego podłoża gniazd wtyczkowych podtynkowych 2-biegunowych z uziemieniem w puszkach z podłączeniem;
    - Montaż rozdzielnicy natynkowej IP 20;
    - Montaż rozdzielnicy ppoż.;
    - Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku.
    Zadanie nr 3
    Roboty konserwacyjne instalacji elektrycznej bud. nr 4 i 5
    Zakres prac:
    - Demontaż instalacji elektrycznej;
    - Montaż wewnętrznych linii zasilających, rozdzielnic RG, korytek kablowych;
    - Montaż zestawów gniazd;
    - Montaż instalacji oświetlenia;
    - Montaż wyłącznika ppoż.;
    - Pomiary instalacji elektrycznej.
    Zadanie nr 4
    Wymiana na zgodne z przepisami drzwi bud. 17 ROA
    Zakres prac:
    - Wykucie z muru ościeżnic drewnianych;
    - Montaż drzwi stalowych wewnętrznych, antywłamaniowych, ognioodpornych z ościeżami;
    - Wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III z zaprawy cementowo-wapiennej na ościeżach szerokości do 40 cm;
    - Przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków ze szpachlowaniem nierówności;
    - Malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian.
    Zadanie nr 5
    Roboty ogólnobudowlane bud. nr 25 i 26
    Zakres prac:
    - Wymiana bram garażowych;
    - Renowacja elewacji;
    - Malowanie wewnętrzne.
    Zadanie nr 6
    Naprawa wentylacji w pom. sanitarnych w bud. 30-37
    Zakres prac:
    - Przebicie otworów w ścianach;
    - Uzupełnienie tynków wewnętrznych;
    - Malowanie ścian i sufitów;
    - Montaż wentylatora;
    - Montaż przewodów wentylacyjnych z uzbrojeniem;
    - Montaż nawiewników i kratek wyciągowych;
    - Wykonanie instalacji elektrycznej;
    - Podłączenie instalacji elektrycznej.
  2. Remont Plebani Garnizonowej budynek nr 2. Kompleks 2761 przy ul. Szamarzewskiego 3, 60-995 Poznań
    Zamawiający: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Poznań
    Przedmiotem zamówienia jest remont Plebani Garnizonowej budynek nr 2.
    Kompleks 2761 przy ul. Szamarzewskiego 3, 60-995 Poznań

    Zakres prac:
    Roboty remontowe dachu dachówkowego
    - rozbiórka i ponowne ułożenie pokrycia dachowego dachówką karpiówką w koronkę oraz ołacenie połaci dachowej = 273,50 m²,
    - ułożenie na krokwiach ekranu zabezpieczającego z folii oraz membrany z folii PE zbrojonej, dachowej, wysokoparoprzepuszczalnej = 273,50m²,
    - rozbiórka i ponowne wykonanie obróbek blacharskich, blachą cynkowo-tytanową = 78,58 m²,
    - rozbiórka i ponowne ułożenie nowych rynien z blachy cynkowo-tytanowej gr. 0,65mm o średnicy 180 mm = 28,63 mb,
    - rozbiórka i ponowne zamontowanie nowych rur spustowych z blachy cynkowo-tytanowej gr. 0,65mm o średnicy 100 mm = 22,60 mb,
    - wymiana elementów konstrukcyjnych dachu–murłaty i podwaliny = 5,0 m,
    - wymiana końców krokwi = 6 szt.
    - wzmocnienie krokwi przez nabicie dwustronne desek gr. 32 mm = 4,0 m,
    - wymiana krokwi narożnych lub koszowych = 2,0 mb,
    - montaż łapaczy deszczówki z blachy cynk-tytan = 4 szt.,
    - montaż osadników deszczówki z blachy cynk-tytan = 4 szt.,
    - montaż płotka przeciwśniegowego wraz z dachówką ze wspornikiem =33,63 mb,
    - impregnacja środkiem impregnacyjnym grzybobójczym i ognioochronnym łat i kontrłat
    oraz ich przybicie = 273,50m2,
    - odgrzybianie środkiem grzybobójczym i ognioochronnym krawędziaków, bali na powierzchni = ok. 273,50 m² połaci dachowej,
    - montaż i demontaż rusztowania rurowego zewnętrznego o wysokości do 10m = 368,74 m²,
    - montaż i demontaż rusztowania warszawskiego jednokolumnowego wys. do 4 m przy kominach = 4 kol.,
    - wywiezienie gruzu wraz z utylizacją odpadów = 12,0 m³,
    - wywiezienie złomu wraz z utylizacją = 0,47t,

    Roboty remontowe dachu papowego
    - rozbiórka i ułożenie pokrycia z papy na dachu betonowym = 162,44m²,
    - rozbiórka i ułożenie obróbek blacharskich z blachy nie nadającej się do użytku = 53,65 m²,
    - rozebranie i montaż rynien z blachy nie nadającej się do użytku = 20,5m,
    - rozebranie rur spustowych i ponowny montaż = 14,0 mb,
    - wywiezienie i utylizacja papy = 1,62 m³,

    Wymiana okien
    - wykucie z muru ościeżnic drewnianych = 19 szt.,
    - montaż okien z PCV wraz z obróbką obsadzenia = 20,27 m²,
    - wymiana parapetów = 12,24 mb Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót zawierają: przedmiar robót, STWiORB i wzór umowy – załączniki do SIWZ.
  3. Roboty ogólnobudowlano- konserwayjne na terenie kompleksu przy ul. Wojska Polskego 86-90 w Poznaiu: Zadanie nr 1 - Naprawa dachów papowych budynków nr 108 i 109, Zadanie nr 2 - Naprawa ogrodzenia
    Zamawiający: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Poznań
    Zadanie nr 1 - Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót w zakresie naprawy i konserwacji dachu budynków nr 108 i 109 w kompleksie wojskowym przy ul. Wojska Polskiego 86-90 w Poznaniu.
    Budynek nr 108 – budynek parterowy, z betonowym dachem krytym papą. Instalacja odgromowa zdemontowana, rynny i rury spustowe podlegające wymianie.
    Budynek nr 109 – budynek parterowy, konstrukcja dachu drewniana kryta papą. Istniejąca instalacja odgromowa, rynny i rury spustowe w stanie zadowalającym.
    Zakres prac:
    1)prace demontażowe /budynek nr 108 i 109/
    2)obróbki blacharskie /budynek nr 108 i 109/
    3)położenie jednej warstwy papy /budynek nr 109/
    4)montaż nowych rynien i rur spustowych /budynek nr 108/
    5)ułożenie papy w pasach przyrynnowych /budynek nr 108/
    6)odtworzenie instalacji odgromowej /budynek nr 108 i 109/
    7)utylizacja materiałów z demontażu
    Zadanie nr 2 - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót w zakresie częściowej wymiany ogrodzenia zewnętrznego w kompleksie wojskowym przy ul. Wojska Polskiego 86-90 w Poznaniu.
    Ogrodzenie zewnętrzne kompleksu wojskowego od ul. Podolańskiej wykonane jest z płyt betonowych 2,00 m x 0,50 m i słupków betonowych 0,12 m x 0,16 m o długości dostosowanej do wysokości ogrodzenia przy czym minimum 0,7 m długości słupka musi być umieszczona w wykopie i zabetonowana.
    Zakres prac:
    1)rozebranie istniejącego ogrodzenia z płyt (desek),
    2)ustawienie nowego ogrodzenia,
    3)wykonanie zabezpieczenia ogrodzenia z drutu kolczastego ocynkowanego
    na wysięgnikach stalowych ocynkowanych i rozciągnięcie na nich czterech nitek drutu kolczastego ocynkowanego (podwójny zestaw w kształcie litery V).
  4. Roboty ogólnobudowlano-konserwacyjne w kompleksie wojskowym przy ul. Wojska Polskiego 86-90w Poznaniu Zadanie nr 1 – Naprawa ogrodzenia w kompleksie przy ul. Wojska Polskiego 86-90, Poznań. Zadanie nr 2 – Prace konserwacyjne w budynku nr 48 i 66 w kompleksie przy ul. Wojska Polskiego 86-90, Poznań. Zadanie nr 3 – Naprawa dachu budynku nr 102 w kompleksie przy ul. Wojska Polskiego 86-90, Poznań
    Zamawiający: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Poznań
    Zadanie nr 1
    Przedmiotem zamówienia jest naprawa ogrodzenia w kompleksie wojskowym przy
    ul. Wojska Polskiego 86-90 w Poznaniu.
    Ogrodzenie zewnętrzne kompleksu wojskowego od ul. Podolańskiej wykonane jest z płyt betonowych 2,00 m x 0,50 m i słupków betonowych 0,12 m x 0,16 m x 3,35 m. Przedmiotem niniejszej specyfikacji jest wykonanie robót w zakresie częściowej wymiany ogrodzenia zewnętrznego:
    Zakres prac:
    1)rozebranie istniejącego ogrodzenia z płyt (desek),
    2)ustawienie nowego ogrodzenia,
    3)wykonanie zabezpieczenia ogrodzenia z drutu kolczastego na wysięgnikach stalowych i rozciągnięcie na nich trzech nitek drutu kolczastego (podwójny zestaw w kształcie litery V).
    Zadanie nr 2
    Przedmiotem zamówienia są prace konserwacyjne w budynku nr 48 i 66 w kompleksie przy ul. Wojska Polskiego 86-90 w Poznaniu.
    Budynek nr 48 – z przeznaczeniem magazynu żywnościowego, budynek wzniesiony metodą monolityczną. Część podlegająca konserwacji to pochylnie do magazynu znajdującego się piwnicy. Zjazd wykonany jest metodą monolityczną, wewnątrz budynku. Przedmiotem niniejszej specyfikacji jest wykonanie robót w zakresie konserwacji:
    Zakres prac:
    1)rozbiórka części pochylni betonowej,
    2)wyprofilowanie nowego spadku,
    3)wykonanie powłoki z żywicy epoksydowej, antypoślizgowej.
    Budynek nr 66 – z przeznaczeniem kuchnia i stołówka. Budynek wzniesiony metodą tradycyjną. Ściany wykończone tynkiem cementowo – wapiennym z powłoką malarską z płytek gresowych. Przedmiotem niniejszej specyfikacji jest wykonanie robót w zakresie konserwacji:
    Zakres prac:
    1)demontaż armatury łazienkowej,
    2)demontaż ościeżnic stalowych,
    3)rozebranie okładziny ściennej i posadzkowej z płytek,
    4)rozbiórka ścianek działowych,
    5)wykonanie nowych posadzek betonowych,
    6)wykonanie nowych okładzin ściennych z tynku cem. – wap.,
    7)wykończenie powierzchni okładziną z płytek podłogowych oraz gładzinami gipsowymi.
    Zadanie nr 3
    Przedmiotem zamówienia jest naprawa dachu budynku nr 102 w kompleksie przy ul. Wojska Polskiego 86-90 w Poznaniu.
    Budynek nr 102 – budynek parterowy, z dachem o konstrukcji drewnianej częściowo ocieplony płytami wiórowo-cementowo-paździerzowymi, kryty papą. Instalacja odgromowa podlegająca wymianie, rynny i rury spustowe ocynkowane do demontażu i ponownego montażu. Przedmiotem niniejszej specyfikacji jest wykonanie robót w zakresie naprawy dachu budynku nr 102:
    Zakres prac:
    1)zerwanie istniejącego pokrycia z papy, izolacji termicznej i deskowania dachu,
    2)wymiana izolacji cieplnej dachu,
    3)demontaż rynien oraz spustowych z przeznaczeniem do ponownego montażu,
    4)naprawa konstrukcji istniejących wiązarów, osadzenie ich końców w stalowych podparciach na ścianach oraz podparcie ich w części budynku konstrukcją stalową z dwuteowników IPE 200 oraz IPE 160,
    5)pokrycie dachu folią, płytami OSB 3 gr. 22 mm, następnie płytami styropianowymi laminowanymi papą EPS 100 gr. 100 mm oraz jedną warstwą papy,
    6)wykonanie nowej instalacji odgromowej,
    7)montaż uprzednio zdjętych rynien i rur spustowych.
  5. Remont budynku nr 7 przy ul. Bukowskiej 34 w Poznaniu
    Zamawiający: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Poznań
    1) Przedmiotem zamówienia jest remont budynku koszarowego, czterokondygnacyjnego, podpiwniczonego, murowanego z dachem o konstrukcji drewnianej pokrytej dachówką ceramiczną i częściowo papą termozgrzewalną. Ściany zewnętrzne i wewnętrzne budynku są murowane z cegły.

    Zakres prac:
    1) rozebranie starego chodnika i ułożenie nowego (płytki chodnikowe) ok. 16 m2,
    2) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ok. 26 m2,
    3) rozebranie obić ścian drewnianych ok. 32 m2,
    4) rozebranie, oczyszczenie i ponowne ułożeni posadzek z deszczułek wraz
    z oczyszczeniem i lakierowaniem ok. 40 m2,
    5) rozebranie podłóg z desek, wykonanie izolacji i wykonanie posadzki ok. 91 m2,
    6) wyrównanie powierzchni posadzki, ułożenie siatki zbrojonej i płytek ceramicznych
    ok. 80 m2,
    7) rozebranie stropów drewnianych i wykonanie sufitu podwieszanego ok. 65 m2,
    8) wymiana drzwi drewnianych na drzwi aluminiowe i drzwi obite tapicerką,
    9) wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych na konstrukcji stalowej
    ok. 25 m2,
    10) wykonanie tynków mozaikowych ok. 215 m2,
    11) wymiana i montaż drzwi drewnianych,
    12) wykonanie białego montażu,
    13) wymiana konwertorów - 10 szt. ,
    14) wymiana i montaż osprzętu elektrycznego,
    15) montaż oświetlenia awaryjnego – 30 szt.,
    16) montaż verticali ok. 31m2,
    17) szlifowanie i lakierownie posadzek z deszczułek ok. 53 m2,
    18) montaż brodzika natryskowego z PCV w obudowie 1 szt.,
    19) montaż miski ustępowej typu kompakt 1szt,
    20) montaż zlewozmywaka dwukomorowego wraz z ociekaczem i szafką
    pod zlewozmywak (szafka kuchenna) 1kpl.
    2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót zawierają: przedmiar robót, STWiORB i wzór umowy – załączniki do SIWZ.

    3) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących bezpośrednie czynności w realizacji robót budowlanych z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie, jeżeli wykonanie tych czynności polega
    na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.).
  6. Wykonanie remontu kapitalnego dachów budynku biurowo-laboratoryjnego w Instytucie Obróbki Plastycznej w Poznaniu przy ul. Jana Pawła II 14
    Zamawiający: Instytut Obróbki Plastycznej, Poznań
    Wykonanie remontu kapitalnego dachów budynku biurowo-laboratoryjnego w Instytucie Obróbki Plastycznej w Poznaniu przy ul. Jana Pawła II 14.
  7. Roboty konserwacyjno - ogólnobudowlane budynków nr 3, 14, 45 i 49 w kompleksie wojskowym przy ul. Bukowskiej 34 w Poznaniu
    Zamawiający: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Poznań
    Przedmiotem zamówienia są prace remontowe polegające na:
    a) wymianie okładzin ściennych i podłogowych;
    b) robotach rozbiórkowych ścianek działowych;
    c) wymianie armatury łazienkowej;
    d) wymianie stolarki drzwiowej;
    e) konserwacji stolarki okiennej.

    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: przedmiary robót wzór umowy
    - załączniki do SIWZ
  8. Remont budynku nr 2 przy ul. Wojska Polskiego 86-90 w Poznaniu
    Zamawiający: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Poznań
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na zabezpieczeniu budynku przed napływem wilgoci gruntowej przez:
    1) Odkopanie ścian piwnic,
    2) Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej poziomej i pionowej,
    3) Wykonanie opaski wokół budynku,
    4) Wykonanie chodnika przed budynkiem.

    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: STWiORB, kosztorys ślepy (przedmiar) - załączniki do SIWZ
  9. Roboty instalacyjne-POK1
    Zamawiający: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. w imieniu i na rzecz którego działa Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. Oddział Poznań, Poznań
    1.Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty instalacyjne wykonane zgodnie z zakresem prac określonym w kosztorysach ofertowych (ślepych) oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB). Prace dotyczą wyszczególnionych nieruchomości zarządzanych przez Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. Oddział Poznań, Punkt Obsługi Klientów Nr 1. 2.Zamówienie zostało podzielone na dwie części: 2.1.Część I-Wymiana odcinka zasilania i powrotu CO od węzła do baraku 16 ul.Dojazd 30 w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem robót dla części I zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja techniczna (załącznik nr 7 i 8 do SIWZ) składająca się z: -Kosztorysu nakładczego-ul.Dojazd 30 (załącznik nr 7 do SIWZ); -STWiORB-ul.Dojazd 30 (załącznik nr 8 do SIWZ). 2.2.Część II-Wymiana pionów wod-kan w mieszkaniach 2,5,8,11,14 oraz w kuchni mieszkań 1,4,7,10,10 przy ul.Galla 3 w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem robót dla części II zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja techniczna (załącznik nr 9 i 10 do SIWZ) składająca się z: -Kosztorysu nakładczego-ul.Galla 3 (załącznik nr 9 do SIWZ); -STWiORB-ul.Galla 3 (załącznik nr 10 do SIWZ). 3.Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994r. -Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.), normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. 4.W przypadku pojawienia się nazw własnych materiałów należy przyjąć, iż są to przykładowe materiały i mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. 5.Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Zamawiający informuje, iż w razie gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określonego przez jego producenta. 6.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 7.Wywóz gruzu i odpadów z placu budowy nastąpi przez Wykonawcę, zgodnie z przepisami: 7.1.Ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 poz.21); 7.2.Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (Dz. U. z 20 listopada 1996 r. z późniejszymi zmianami); 7.3.Uchwały Nr L/780/VI/2013 Rady Miasta Poznania z dnia 21.05.2013 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Poznania (Dziennik Urzędowy Województwa Wielkopolskiego z dnia 11 czerwca 2013 r., poz. 3931); 7.4.Uchwały Nr VI/302013 Zgromadzenia Związku Międzygminnego z dnia 12 marca 2013 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi na obszarze gmin wchodzących w skład Związku Międzygminnego -Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej. 8.Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił przynajmniej 24 miesięcznej gwarancji na prace stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia, liczonej od daty odbioru końcowego prac. Ponieważ termin gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert, może on ulec wydłużeniu w zależności od złożonej oferty i zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy
  10. Roboty ogólnobudowlane - POK5 - postępowanie trzecie
    Zamawiający: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. w imieniu i na rzecz którego działa Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. Oddział Poznań, Poznań
    1.Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty ogólnobudowlane wykonane zgodnie z zakresem prac określonym w kosztorysach ofertowych (ślepych) oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB). Prace dotyczą wyszczególnionych nieruchomości zarządzanych przez Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. Oddział Poznań, Punkt Obsługi Klientów Nr 5. 2.Zamówienie zostało podzielone na dwie części: 2.1.Część I-Roboty murowe kominowe na budynku mieszkalnym przy ul.Granicznej 3/Strusia w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem robót dla części I zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja techniczna (załącznik nr 7 i 8 do SIWZ) składająca się z: -Kosztorysu ofertowego (ślepego)-ul.Graniczna 3 (załącznik nr 7 do SIWZ); -STWiORB-ul.Graniczna 3 (załącznik nr 8 do SIWZ). 2.2.Część II-Roboty ogólnobudowlane o zakresie określonym w dokumentacji technicznej. W zakres II części zamówienia wchodzą trzy zadania: Zadanie 1-Wymiana rury spustowej od rynny do czyszczaka w budynku położonym przy ul.Głogowskiej 29 w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem robót dla Zadania 1 określa załączona do SIWZ dokumentacja techniczna (załącznik nr 9 i 10 do SIWZ) składająca się z: -Kosztorysu ofertowego (ślepego)-ul.Głogowska 29 (załącznik nr 9 do SIWZ); -STWiORB-ul.Głogowska 29 (załącznik nr 10 do SIWZ). Zadanie 2-Rozebranie starych schodów zewnętrznych i wykonanie nowych schodów do budynku położonego przy Rynku Łazarskim 16 w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem robót dla Zadania 2 określa załączona do SIWZ dokumentacja techniczna (załącznik nr 11 i 12 do SIWZ) składająca się z: -Kosztorysu ofertowego (ślepego)-ul.Rynek Łazarski 16 (załącznik nr 11 do SIWZ); -STWiORB-ul.Rynek Łazarski 16 (załącznik nr 12 do SIWZ). Zadanie 3-Wykonanie boksu śmietnikowego przy budynku położonym przy ul.Marcelińskiej 30 w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem robót dla Zadania 3 określa załączona do SIWZ dokumentacja techniczna (załącznik nr 13 i 14 do SIWZ) składająca się z: -Kosztorysu ofertowego (ślepego)-ul.Marcelińska 30 (załącznik nr 13 do SIWZ); -STWiORB-ul.Marcelińska 30 (załącznik nr 14 do SIWZ). 3.Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994r. -Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.), normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. 4.W przypadku pojawienia się nazw własnych materiałów należy przyjąć, iż są to przykładowe materiały i mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. 5.Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Zamawiający informuje, iż w razie gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określonego przez jego producenta. 6.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 7.Wywóz gruzu i odpadów z placu budowy nastąpi przez Wykonawcę, zgodnie z przepisami: 7.1.Ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 poz.21); 7.2.Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (Dz. U. z 20 listopada 1996 r. z późniejszymi zmianami); 7.3.Uchwały Nr L/780/VI/2013 Rady Miasta Poznania z dnia 21.05.2013 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Poznania (Dziennik Urzędowy Województwa Wielkopolskiego z dnia 11 czerwca 2013 r., poz. 3931); 7.4.Uchwały Nr VI/302013 Zgromadzenia Związku Międzygminnego z dnia 12 marca 2013 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi na obszarze gmin wchodzących w skład Związku Międzygminnego -Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej. 8.Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił przynajmniej 36 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, licząc od daty odbioru końcowego prac
  11. Remont części pomieszczeń w budynku nr 2 i 7 w kompleksie 2736 Poznań ul. Promienista
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa Nr 1156, Poznań
    Przedmiotem zamówienia jest: Remont części pomieszczeń w budynkach nr 2 i 7 w kompleksie 2736 Poznań ul. Promienista. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach: Opis robót - zał. nr 5 do SIWZ Przedmiary wraz z zestawieniem materiałów, sprzętu, robocizny - zał. nr 6.1-6.4 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał. nr 7 do SIWZ. Ekipy Wykonawcy będą mogły przebywać w miejscu wykonywania robót w godzinach urzędowania po dokonaniu stosownych uzgodnień z Szefami Ochrony w kompleksie 2736 i pozyskaniu przepustek dla pracowników. Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane przez siebie roboty. Wykonawca zobowiązany jest odpady budowlane przekazać do utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami przekazując Zamawiającemu Karty Przekazania Odpadów.
  12. Prace instalacyjne - gazowe
    Zamawiający: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. w imieniu i na rzecz którego działa Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. Oddział Poznań, Poznań
    1.Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty instalacyjne-gazowe wykonane zgodnie z zakresem prac określonym w kosztorysach ślepych, w dokumentacjach projektowych oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB). Prace dotyczą nieruchomości zarządzanych przez Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. Oddział Poznań, Punkt Obsługi Klientów Nr 5 (część I zamówienia) oraz Punkt Obsługi Klientów Nr 6 (część II zamówienia). 2.Zamówienie zostało podzielone na trzy części: 2.1.Część I-Remont instalacji gazowej i wentylacyjnej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym położonym przy ul. Granicznej 1 w Poznaniu, na terenie administrowanym przez Punkt Obsługi Klientów Nr 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem robót określa załączona do SIWZ dokumentacja techniczna (załącznik nr 7-10 do SIWZ) składająca się z: -Przedmiaru-ul.Graniczna 1 (załącznik nr 7 do SIWZ); -STWiORB-ul.Graniczna 1(załącznik nr 8 do SIWZ); -Opisu technicznego-ul.Graniczna 1 (załącznik nr 9 do SIWZ); -Rysunków-ul.Graniczna 1 (załącznik nr 10 do SIWZ). 2.2.Część II-Wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej w wyznaczonych lokalach w budynku mieszkalnym położonym przy ul.Bukowskiej 328 w Poznaniu, na terenie administrowanym przez Punkt Obsługi Klientów Nr 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem robót określa załączona do SIWZ dokumentacja techniczna (załącznik nr 11-17 do SIWZ) składająca się z: -Kosztorysu ślepego-ul.Bukowska 328 (załącznik nr 11 do SIWZ); -STWiORB-ul.Bukowska 328 (załącznik nr 12 do SIWZ); -Opisu technicznego-ul.Bukowska 328 (załącznik nr 13 do SIWZ); -Rysunków-ul.Bukowska 328 (załączniki 14A-14D do SIWZ); -BIOZ-ul.Bukowska 328 (załącznik nr 15 do SIWZ); -Opinii kominiarskiej-ul.Bukowska 328 (załącznik nr 16 do SIWZ); -Warunków przyłączenia do sieci gazowej-ul.Bukowska 328 (załącznik nr 17 do SIWZ). 2.3.Część III-Budowa kotłowni lokalnej w budynku użytkowym położonym przy ul.Grunwaldzkiej 248 w Poznaniu, na terenie administrowanym przez Punkt Obsługi klientów Nr 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem robót określa załączona do SIWZ dokumentacja techniczna (załącznik nr 18-22 do SIWZ) składająca się z: -Kosztorysu ślepego-ul.Grunwaldzka 248 (załącznik nr 18 do SIWZ); -STWiORB-ul.Grunwaldzka 248 (załącznik nr 19 do SIWZ); -Opisu technicznego-ul.Grunwaldzka 248 (załącznik nr 20 do SIWZ); -Rysunków-ul.Grunwaldzka 248 (załączniki 21A-21G do SIWZ); BIOZ-ul.Grunwaldzka 248 (załącznik nr 22 do SIWZ). 4.Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994r. -Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.), normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. 5.W przypadku pojawienia się nazw własnych materiałów należy przyjąć, iż są to przykładowe materiały i mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. 6.Zamawiający dopuścił rozwiązania równoważne pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Zamawiający informuje, iż w razie gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określonego przez jego producenta. 7.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 8.Wywóz gruzu i odpadów z placu budowy nastąpi przez Wykonawcę, zgodnie z przepisami: 8.1.Ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 poz.21). 8.2.Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (Dz. U. z 20 listopada 1996 r. z późniejszymi zmianami). 8.3.Uchwały Nr L/780/VI/2013 Rady Miasta Poznania z dnia 21.05.2013r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Poznania (Dziennik Urzędowy Województwa Wielkopolskiego z dnia 11 czerwca 2013 r., poz. 3931). 8.4.Uchwały Nr VI/302013 Zgromadzenia Związku Międzygminnego z dnia 12 marca 2013 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi na obszarze gmin wchodzących w skład Związku Międzygminnego -Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej. 9.Dla każdej części zamówienia Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił przynajmniej 36 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, licząc od daty odbioru końcowego prac
  13. Roboty dekarskie na budynkach nr 13 i 25/4246 (Babki) oraz 2/7096 (Rogalin)
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa Nr 1156, Poznań
    Przedmiotem zamówienia są Roboty dekarskie na budynkach nr 13 i 25/4246 (Babki) oraz 2/7096 (Rogalin)
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach:
    Opis robót - zał. nr 5 do SIWZ
    Przedmiary - zał. nr 6.1-6.3 do SIWZ
    Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót- zał. nr 7 do SIWZ.
    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
    Ekipy Wykonawcy będą mogły przebywać w miejscu wykonywania robót w godzinach urzędowania po dokonaniu stosownych uzgodnień z Szefami Ochrony w poszczególnych kompleksach i pozyskaniu przepustek dla pracowników.
    Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane przez siebie roboty.
  14. Budowa jednofunkcyjnego węzła cieplnego centralnego ogrzewania w budynku Zespołu Dziennych Domów Pomocy, Filia nr 3 Klub Promień na os. Piastowskim 101 w Poznaniu
    Zamawiający: Zespół Dziennych Domów Pomocy, Poznań
    Budowa jednofunkcyjnego węzła cieplnego centralnego ogrzewania w budynku Zespołu Dziennych Domów Pomocy, Filia nr 3 Klub Promień na os. Piastowskim 101 w Poznaniu
  15. DOCIEPLENIE WRAZ Z WYMIANĄ KONSTRUKCJI DACHU BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 I SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2
    Zamawiający: Miasto Luboń, Luboń
    Przedmiotem zamówienia jest:
    Przebudowa dachów w szkołach :
    Zadanie nr 1 - Szkoła Podstawowa nr 1 - zadanie obejmuje docieplenie połaci dachowych wełną mineralną po wcześniejszej wymianie konstrukcji dachowej wraz z ułożeniem nowego pokrycia dachowego, wykonanie dodatkowych okien połaciowych oraz wydzielenie dwóch dodatkowych pomieszczeń pomocniczych w obrębie istniejących pomieszczeń strychowych.
    Zadanie nr 2 - Szkoła Podstawowa nr 2 - zadanie obejmuje docieplenie wełną mineralną fragmentów połaci dachowej i sufitu po wcześniejszej wymianie konstrukcji dachowej wraz z ułożeniem nowego pokrycia dachowego, usunięcie części ścian działowych na poddaszu oraz rekonstrukcję fragmentu jednego z kominów, wymianę istniejących okien połaciowych.
    Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkości i zakresu zamówienia zawarte w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
  16. Usuwanie usterek i wykonanie zaleceń po kontrolach stanu technicznego przewodów kominowych
    Zamawiający: Miasto Poznań - Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych w imieniu i na rzecz którego działa Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A., Poznań
    1.Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty remontowe polegające na usuwaniu usterek i wykonaniu prac zgodnie z ekspertyzami kominiarskimi wystawionymi po kontrolach stanu technicznego przewodów kominowych w nieruchomościach komunalnych znajdujących się na terenie miasta Poznania, administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółkę Akcyjną, z siedzibą przy ul. Rybaki 18a, w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na cztery części:
    1)część I-usuwanie usterek i wykonanie zaleceń po kontrolach stanu technicznego przewodów kominowych w nieruchomościach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 1,
    2)część II-usuwanie usterek i wykonanie zaleceń po kontrolach stanu technicznego przewodów kominowych w nieruchomościach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 2-na część II zamówienia składają się dwa zadania,
    3)część III-usuwanie usterek i wykonanie zaleceń po kontrolach stanu technicznego przewodów kominowych w nieruchomościach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 3,
    4)część IV-usuwanie usterek i wykonanie zaleceń po kontrolach stanu technicznego przewodów kominowych w nieruchomościach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 5,
    2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem robót dla I części zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja techniczna (załączniki nr 5, 6 i 7 do SIWZ) składająca się z:
    1)Przedmiaru robót dla I części zamówienia (załącznik nr 5)
    2)Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla I części zamówienia (załącznik nr 6)
    3)46 opinii technicznych z przeprowadzonych kontroli dla I części zamówienia (załącznik nr 7)
    3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem robót dla II części zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja techniczna (załączniki nr 8, 9, 10 i 11 do SIWZ) składająca się z:
    1)Kosztorysu ofertowego ślepego + przedmiaru robót + listy budynków dla II części zamówienia dla zadania 1 (załącznik nr 8)
    2)Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Bud. dla II części zamówienia dla zadania 2 (załącznik nr 9)
    3)Kosztorysu ofertowego ślepego + przedmiaru robót + listy budynków dla II części zamówienia dla zadania 2 (załącznik nr 10)
    4)Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Bud. dla II części zamówienia dla zadania 2 (załącznik nr 11)
    4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem robót dla III części zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja techniczna (załączniki nr 12 i 13 do SIWZ) składająca się z:
    1)Kosztorysu ślepego dla III części zamówienia (załącznik nr 12)
    2)Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla III części zamówienia (załącznik nr 13)
    5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem robót dla IV części zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja techniczna (załączniki nr 14, 15 i 16 do SIWZ) składająca się z:
    1)Przedmiaru robót dla IV części zamówienia (załącznik nr 14)
    2)Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla IV części zamówienia (załącznik nr 15)
    3)36 opinii technicznych z przeprowadzonych kontroli dla IV części zamówienia (załącznik nr 16)
    6.Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.), normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy.
    7.Zamawiający dopuścił rozwiązania równoważne pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Zamawiający informuje, iż w razie gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określonego przez jego producenta.
    8.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp.
    9.Wywóz gruzu i odpadów z placu budowy nastąpi przez Wykonawcę, zgodnie z przepisami:
    1)Ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz. U. z 21 czerwca 2001 z późniejszymi zmianami)
    2)Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (Dz. U. z 20 listopada1996r. z późniejszymi zmianami)
    3)Uchwały Nr LVIII/780/V/2009 Rady Miasta Poznania z dnia 7 lipca 2009 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Poznania (Dz.U. z 2009r. Nr 164 poz.2799).
    10.Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił:
    1)w przypadku I części zamówienia - przynajmniej 60 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, licząc od daty odbioru końcowego prac.
    2)w przypadku II, III i IV części zamówienia - przynajmniej 36 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, licząc od daty odbioru końcowego prac
  17. Wykonanie schodów zewnętrznych do części piwnicznej z tyłu budynku Przedszkola nr 17 przy ulicy Głuszyna 206A w Poznaniu
    Zamawiający: Przedszkole Nr 17, Poznań
    Wykonanie schodów zewnętrznych do części piwnicznej z tyłu budynku Przedszkola nr 17 przy ulicy Głuszyna 206A w Poznaniu
  18. Przemurowanie kominów oraz inne prace w budynkach znajdujących się w Poznaniu przy ulicach: Lubczykowa 1 i Morasko 82
    Zamawiający: Miasto Poznań - Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych w imieniu i na rzecz którego działa Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A., Poznań
    1.Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane polegające na:
    zadanie 1 - przemurowaniu kominów oraz dobudowaniu kanałów wentylacyjnych do mieszkań nr 2 i 3 w budynku znajdującym się w Poznaniu przy ul. Lubczykowej 1;
    zadanie 2 - przemurowaniu kominów, montażu ław kominiarskich oraz dobudowaniu kanałów wentylacyjnych do mieszkań nr 1 i 2 w budynku znajdującym się w Poznaniu przy ul. Morasko 82.
    2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem robót określa załączona do SIWZ dokumentacja techniczna (załączniki nr 5, 6, 7 i 8 do SIWZ) składająca się z:
    1)Kosztorysu ofertowego (ślepego)+przedmiaru robót - ul. Lubczykowa 1 (załącznik nr 5 do SIWZ),
    2)Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) - ul. Lubczykowa 1 (załącznik nr 6 do SIWZ),
    3)Kosztorysu ofertowego (ślepego)+przedmiaru robót - ul. Morasko 82 (załącznik nr 7 do SIWZ),
    4)Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) - ul. Morasko 82 (załącznik nr 8 do SIWZ).
    3.Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.), normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy.
    4.W przypadku pojawienia się nazw własnych materiałów należy przyjąć, iż są to przykładowe materiały i mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego.
    5.Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Zamawiający informuje, iż w razie gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określonego przez jego producenta.
    6.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
    7.Wywóz gruzu i odpadów z placu budowy nastąpi przez Wykonawcę, zgodnie z przepisami:
    1)Ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz. U. z 21 czerwca 2001 z późniejszymi zmianami)
    2)Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (Dz. U. z 20 listopada1996r. z późniejszymi zmianami)
    3)Uchwały Nr LVIII/780/V/2009 Rady Miasta Poznania z dnia 7 lipca 2009 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Poznania (Dz.U. z 2009r. Nr 164 poz.2799).
    8.Istnieje możliwość aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca.
    9.Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił przynajmniej 36 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, licząc od daty odbioru końcowego prac.
  19. Przebudowa klatki schodowej, przebudowa wejścia do budynku i zainstalowanie windy zewnętrznej w Środowiskowym Domu Samopomocy dla osób niepełnosprawnych położonym w Poznaniu ul. Marcelińska 58.
    Zamawiający: Stowarzyszenie Przyjaciół Niewidomych i Słabowidzących, Poznań
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa klatki schodowej, przebudowa wejścia do budynku i zainstalowanie windy zewnętrznej w Środowiskowym Domu Samopomocy dla osób niepełnosprawnych położonym w Poznaniu ul. Marcelińska 58. Zakres rzeczowy przedmiotowej umowy obejmuje: -roboty rozbiórkowe i ziemne w tym: - rozebranie schodów o konstrukcji drewnianej; - rozbiórka elementów konstrukcji betonowych zbrojonych-schody stropy podesty. - Roboty montażowe wielobranżowe; - Wykonanie stolarki okiennej oraz drzwiowej; - Wykonanie podjazdu; - Dostawa i montaż dźwigu osobowego. Zamówienie obejmuje dostawę i montaż windy osobowej (dźwigu) przystosowanej dla osób niepełnosprawnych. Szczegółowy zakres robót objętych niniejszą umową określają następujące dokumenty, stanowiące integralną część umowy: - Projekt wykonawczy-załącznik Nr 7 do Specyfikacji; - Przedmiar robót-załącznik Nr 8 do Specyfikacji. Zakres zamówienia obejmuje także: doprowadzenie do należytego stanu i porządku terenu budowy. Wymagania dotyczące robót - wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. oraz z zaleceniami inspektorów nadzoru. Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, projektem wykonawczym, przedmiarem robót oraz wytycznymi niniejszej Specyfikacji i jej załącznikach. Wymagania dotyczące materiałów i urządzeń - użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym, posiadające dopuszczenia do stosowania w budownictwie oraz stosowania w ośrodkach dla osób niepełnosprawnych, zapewniające pełną sprawność eksploatacyjną. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć deklaracje zgodności na użyte materiały z wymaganymi załącznikami przed ich wbudowaniem oraz karty przekazywanych odpadów. Uzasadnienie wskazania preferencji dot. przedmiotu zamówienia (art. 29 ustawy Pzp) - Zastosowanie wskazanych w dokumentacji Zamawiającego preferencji opisujących wymagania odnoszące się do cech technicznych i jakościowych przedmiotu zamówienia - podyktowane jest zapewnieniem preferowanej dla przedmiotu zamówienia najwyższej jakości technicznej zapewniającej pełną sprawność technologiczną, techniczną i jakościową. Materiały użyte do wykonania muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: w trakcie prowadzenia prac Stowarzyszenie Przyjaciół Niewidomych i Słabowidzących będzie funkcjonował sposób normalny. Niezbędne będzie w trakcie prowadzenia prac stanowiących przedmiot zamówienia zapewnienie bezpiecznego wejścia do pomieszczeń objętych działaniem Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo (każdego dnia) po zakończeniu robót doprowadzić teren budowy oraz okolicę budynku do stanu czystości tak, aby Stowarzyszenie mogło funkcjonować bez zakłóceń. Wykonawca w ramach zamówienia oraz podanej ceny ofertowej zobowiązany jest do wykonania: 1) dostawę windy wraz z oprzyrządowaniem na miejsce montażu, 2) montaż, 3) podłączenie do istniejącej instalacji elektrycznej, 4) sporządzenie dokumentacji do rejestracji w Urzędzie Dozoru Technicznego i zatwierdzenie, 5) dopuszczenie do eksploatacji, 6) wykonanie prób, odbioru i rozruchu urządzenia dźwigowego z udziałem wymaganych instytucji, w tym Urzędu Dozoru Technicznego i Zamawiającego, 7) rejestrację windy w Urzędzie Dozoru Technicznego, 8) dostarczenie dokumentacji technicznej dźwigu (DTR) z instrukcją obsługi, konserwacji i eksploatacji w języku polskim, 9) przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji dźwigu. Postanowienie dotyczące udziału podwykonawców w wykonaniu zamówienia publicznego. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców pod warunkiem, że posiadać będą odpowiednie kwalifikacje rozumiane jako doświadczenie w realizacji zakresu podobnego do przedmiotu zamówienia w zakresie im powierzonym. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy siłami własnymi lub z udziałem Podwykonawców. Wykonywanie robót, które Wykonawca powierza podwykonawcom zgodnie z złożona ofertą wymaga powiadomienia Zamawiającego najpóźniej w terminie 2 dni przed datą zawarcia umowy z Podwykonawcą. Kserokopie zawartych umów z Podwykonawcami zostaną przekazane Zamawiającemu niezwłocznie po ich podpisaniu i stanowić będą integralną część umowy, jako jej załączniki. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za roboty, które wykonuje przy pomocy Podwykonawców. Wykonawca zapewni ustalenie w umowach z Podwykonawcami takiego okresu odpowiedzialności za wady, aby nie był on krótszy od okresu odpowiedzialności z tytułu gwarancji udzielonej przez Wykonawcę wobec Zamawiającego. Wymagania dotyczące gwarancji: Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na wykonanie przedmiotu umowy nie krótszej niż 3 lata. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty odbioru końcowego tj. od daty przekazania w użytkowanie całego przedmiotu umowy. Na urządzenia zakupione przez Wykonawcę, Wykonawca udziela gwarancji zgodnej z gwarancją jaką dają ich producenci, lecz nie krótszej niż 12 miesięcy. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania świadczeń wynikających z gwarancji niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie trzech dni, od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego wystąpienia wad. Okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać, co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawcę i liczone będą od daty odbioru bez zastrzeżeń całości zamówienia. Okresy gwarancji na urządzenia muszą odpowiadać, co najmniej okresowi udzielanemu przez ich producentów i liczone będą również od daty odbioru bez zastrzeżeń całości przedmiotu umowy. Okresy gwarancji na wszystkie pozostałe elementy nie wchodzące w zakres opisany powyżej, a składające się na odbiór całości zamówienia, odpowiadają, co najmniej okresowi gwarancji udzielanemu przez Wystawców Gwarancji i Wykonawcę. Wszystkie karty i warunki gwarancyjne będą przekazane Zamawiającemu wraz z protokołem odbioru końcowego. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  20. Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV - zadanie nr 1 oraz wykonanie robót remontowych w kotłowni gazowej - zadanie nr 2 w Szkole Podstawowej nr 87 przy ul. Leszka 87 w Poznaniu
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa Nr 87, Poznań
    Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV - zadanie nr 1 oraz wykonanie robót remontowych w kotłowni gazowej - zadanie nr 2 w Szkole Podstawowej nr 87 przy ul. Leszka 87 w Poznaniu
  21. Remont dachu w budynkach użytkowych w Poznaniu-II
    Zamawiający: FEROMA Sp. z o.o. w imieniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych Zakład Budżetowy Miasta Poznania, Opole
  22. wymiana rur ciepłej i zimnej wody w budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego i Rehabilitacji Medycznej przy ul. Mogileńskiej 42 w Poznaniu
    Zamawiający: Zakład Opiekuńczo-Leczniczy i Rehabilitacji Medycznej, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Poznań
  23. Przebudowa balustrady tarasu w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Ugory 18/20 w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót , specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz projekt techniczny
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej, Poznań
  24. REMONT DACHÓW NA TERENIE POK6 W POZNANIU - 2 CZĘŚCI
    Zamawiający: FEROMA Sp. z o.o. w imieniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych Zakład Budżetowy Miasta Poznania, Opole
  25. Wymiana wewnętrznej instalacji c.o. w budynku Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu, ul. Wroniecka 15
    Zamawiający: Biblioteka Raczyńskich, Poznań
  26. Przebudowa balustrady tarasu w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Ugory 18/20 w Poznaniu.
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej, Poznań
  27. REMONT KOMINÓW I BALKONÓW NA TERENIE ADMINISTROWANYM PRZEZ POK 5 W POZNANIU (ul. Górczyńska 27, Załęże 6a w Poznaniu)
    Zamawiający: FEROMA Sp. z o.o. w imieniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych Zakład Budżetowy Miasta Poznania, Opole

Inne osoby dla Borowiak (151 osób):