Kogo reprezentuje osoba

Bratek Bronisław

w KRS

Bronisław Bratek

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Bronisław
Nazwisko:Bratek
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1955 r., wiek 63 lata
Miejscowości:Józefów (Mazowieckie), Katowice (Śląskie), Kraków (Małopolskie), Warszawa (Mazowieckie), Wrocław (Dolnośląskie)
Przetargi:14 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Czechowicz Władysław Janusz, Gaczyński Wiesław Jan, Gławenda Jarosław Piotr, Juszczyk Piotr, Malinowski Stanisław, Miśta Dariusz Adam, Miśta Jerzy Kazimierz, Rachwalski Stefan, Rydz Janusz Mikołaj
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bratek Anna Maria, Czech Jacek, Czechowicz Władysław Janusz, Pisarczyk Stefan, Święs Kazimierz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Sadzik Artur
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Czechowicz Władysław, Gajewski Ryszard, Jaworski Jerzy, Juszczyk Piotr, Rachwalski Stefan, Szajter Ryszard Adam

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Czechowicz Władysław Janusz, Gajewski Ryszard, Górski Józef, Juszczyk Piotr, Mars Grzegorz, Mazur Tomasz Wacław, Rachwalski Stefan, Szybiński Jan

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wojtal Jarosław Jan
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bystrzycki Leszek, Dragun Arkadiusz Kazimierz, Fijałkowski Piotr Marcin, Finster Rafał, Grygier Grzegorz, Machaty Piotr Bogusław, Targowski Leszek Andrzej

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łojewski Bartosz Piotr
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Czechowicz Władysław Janusz, Górski Józef, Górski Michał Tomasz, Juszczyk Piotr, Karasiewicz Wiesław, Rachwalski Stefan

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Korybut Dominik Dawid

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Alnor - Systemy Wentylacji Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000038889
  2. Bio Energia Silesia Sp. Z O.O., Mysłowice − KRS 0000391864
  3. Biprowumet Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000047621
  4. Bth Instalacje Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000018769
  5. Bufil Sp. Z O.O., Pszczyna − KRS 0000572178
  6. Ciat Sp. Z O.O., Konstantynów Łódzki − KRS 0000159358
  7. Climate Recovery Production Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000710241
  8. Climateo.eu Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000212870
  9. Darco Sp. Z O.O., Dębica − KRS 0000170668
  10. Esprom Sp. Z O.O., Kwidzyn − KRS 0000297785
  11. Farby Kabe Polska Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000133824
  12. Federacja Przedsiębiorców Powiatu Wrocławskiego, Kobierzyce − KRS 0000257619
  13. Fluid Desk Sp. Z O.O., Łozienica − KRS 0000113468
  14. Frapol Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000035090
  15. Fundacja Wspierania Edukacji Młodzieży Wiejskiej, Kraków − KRS 0000298363
  16. Galeria Handlowa Kopernik Sp. Z O.O., Kwidzyn − KRS 0000328881
  17. Harmann Polska Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000354104
  18. Hth Warszawa Sp. Z O.O., Józefów − KRS 0000187883
  19. Hurtownia Wentylacyjna Pefra Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000127951
  20. Iglotech Marketing Sp. Z O.O., Kwidzyn − KRS 0000608153
  21. Iglotech Marketing Sp. Z O.O. Tmt Iglotech Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Kwidzyn − KRS 0000679885
  22. Iglotech Sp. Z O.O., Kwidzyn − KRS 0000530922
  23. Iglotech Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Kwidzyn − KRS 0000533449
  24. Instal Kraków S.A., Kraków − KRS 0000042496
  25. Interchem Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000117640
  26. Krakowska Fundacja Na Rzecz Rozwoju Ortopedii i Traumatologii, Kraków − KRS 0000152899
  27. Małopolska Fundacja Pulmonologii W Krakowie, Kraków − KRS 0000398525
  28. Mp Wentylacja Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000601072
  29. Mp Wentylacja Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000611072
  30. Multi-service S.A., Kwidzyn − KRS 0000371907
  31. Neovent Sp. Z O.O., Kwidzyn − KRS 0000697883
  32. Neovent Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Kwidzyn − KRS 0000702887
  33. Patron Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000152714
  34. Provide Service Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000317932
  35. Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Multi-service J.kępka, R.ostrowski, L.bystrzycki Sp. J., Kwidzyn − KRS 0000105618
  36. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-handlowe Trois Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000080035
  37. Przedsiębiorstwo Usługowo-handlowe Frawent Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000165332
  38. Refsystem Invest Sp. Z O.O., Kwidzyn − KRS 0000658768
  39. Refsystem Sp. Z O.O., Grudziądz − KRS 0000252947
  40. Roha Group Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000248380
  41. Santech Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000156868
  42. Stowarzyszenie Nowoczesne Budynki, Warszawa − KRS 0000385634
  43. Stowarzyszenie Polska Wentylacja, Warszawa − KRS 0000090161
  44. Stowarzyszenie Przedsiębiorców Ziemi Kobierzyckiej, Bielany Wrocławskie − KRS 0000041014
  45. Stowarzyszenie Właścicieli Domów Osiedla Rybaki Ii, Warszawa − KRS 0000303916
  46. Technika Instalacyjna Top - Projekt Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000140829
  47. Thessla Sp. Z O.O., Jarosław − KRS 0000411214
  48. Tm Iglotech Marketing Sp. Z O.O., Kwidzyn − KRS 0000641537
  49. Tmt Iglotech Sp. Z O.O., Kwidzyn − KRS 0000679600
  50. Xo Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000435141

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Acs Instalacje Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000483106
  2. Air Spiralo Sp. Z O.O., Szamotuły − KRS 0000270384
  3. Bester Sp. Z O.O., Pszczyna − KRS 0000089415
  4. Bilfinger Elwo S.A., Pszczyna − KRS 0000383911
  5. Biuro Netw-mark Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000122498
  6. Budmech Wt W. Łojewski i Syn - Sp. J., Warszawa − KRS 0000026968
  7. Budostal - 2 S.A. Likwidacyjnej, Kraków − KRS 0000031375
  8. Bumex Sp. Z O.O., Skawina − KRS 0000192594
  9. Elektromontaż Kraków S.A., Kraków − KRS 0000043109
  10. Firma Inżyniersko-handlowa Conbest - Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000030856
  11. Frapol-instal Biuro Techniczno Handlowe Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000021623
  12. Fundacja Imienia Zofii i Władysława Pokusów Wspierania Edukacji Młodzieży Wiejskiej, Kraków − KRS 0000036354
  13. Gremp Sp. Z O.O., M. Szczecin − KRS 0000007887
  14. Grempco S.A., Łozienica − KRS 0000355599
  15. Gryfitlab Sp. Z O.O., Łozienica − KRS 0000236527
  16. Hurtownia Wentylacyjna Went-market Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000329743
  17. Kabe Therm Sp. Z O.O., Wola Batorska − KRS 0000280377
  18. Klub Sportowy Wanda, Kraków − KRS 0000184265
  19. Multimarkets Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000196616
  20. Noidss Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000337405
  21. Panol Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000063330
  22. Patron Fb Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000311032
  23. Przedsiębiorstwo Budownictwa Przemysłowego Chemobudowa - Kraków S.A., Kraków − KRS 0000035770
  24. Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe Frapol-market Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000034481
  25. Przedsiębiorstwo Produkcyjno Wdrożeniowe Pefo Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000093677
  26. Przedsiębiorstwo Techniczne Top Service Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000015849
  27. Sigma Power Sp. Z O.O., Pszczyna − KRS 0000638531
  28. Smay Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000007764
  29. Spółdzielnia Budowlano-mieszkaniowa Dom, Warszawa − KRS 0000235500
  30. Stowarzyszenie Forum Partnerskiej Współpracy, Kobierzyce − KRS 0000215910
  31. Technika Oczyszczania Powietrza Top-system Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000009361
  32. Technika Prefabrykacji Wentylacyjnych Top Went Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000252801
  33. Topspaw Technika Spawalnicza Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Wrocław − KRS 0000353821
  34. Unikal Sp. Z O.O., Mokre − KRS 0000084291
  35. World Finance Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000196246
  36. Xo2 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000444963

Powiązane przetargi (14 szt.):
  1. Przebudowy audytoryjnej Sali wykładowej nr 122 w paw. B-4 WIMiIP AGH
    Zamawiający: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica, Kraków
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa audytoryjnej Sali wykładowej nr 122 w paw. B-4 WIMiIP AGH wraz z wewnętrznymi instalacjami wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, elektryczną, polegająca m.in. na: -wykonaniu robót wyburzeniowych -wykonaniu robót murowych -montażu konstrukcji stalowej -wymianie drzwi wewnętrznych -wykonaniu podłogi podniesionej -wykonaniu instalacji: - wentylacji i klimatyzacji - elektrycznej wewnętrznej i słaboprądowej -dostawie i montażu wyposażenia.
  2. wykonanie kompleksowej modernizacji instalacji klimatyzacji i wentylacji z automatyką i sterowaniem w budynku A Kancelarii Senatu, przy ul. Wiejskiej 6, w Warszawie.
    Zamawiający: Kancelaria Senatu, Warszawa
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej modernizacji instalacji klimatyzacji i wentylacji z automatyką i sterowaniem w budynku A Kancelarii Senatu, przy ul. Wiejskiej 6, w Warszawie. 2. Ogólne dane budynku Budynek A zlokalizowany jest w zespole historycznej zabudowy Parlamentu, przy ul. Wiejskiej 4/6/8 w Warszawie, na działce o numerze ewidencyjnym 77, obręb 5-06-05. Jest on wpisany do rejestru zabytków pod nr 454/3 na mocy decyzji z dnia 2 czerwca 2003 r. W budynku A znajdują się m.in.: sala obrad Senatu oraz sale konferencyjne. Ogólny zakres przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: 1) pełnopowietrznego systemu klimatyzacji sali obrad, 2) pełnopowietrznego systemu klimatyzacji holu, 3) pełnopowietrznego systemu klimatyzacji sali konferencyjnej, 4) systemu wentylacji biur, 5) systemu wentylacji pomieszczeń technicznych, poligrafii, wraz z systemem klimatyzacji pomieszczenia poligrafii, 6) montaż wytwornic wody lodowej w piwnicy i chłodnic wentylatorowych - drycoolerów na dachu budynku oraz rozprowadzenie instalacji glikolu i wody lodowej w piwnicy budynku, 8) rozprowadzenia instalacji ciepła technologicznego w piwnicy budynku. 3. Szczegółowy opis oraz zakres prac znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ - Opisie przedmiotu zamówienia i w załączonych do niego: przedmiarach robót - załączniki od 1a do 1f do Opisu przedmiotu zamówienia, projektach budowlano-wykonawczych - załączniki od 1g do 1j do Opisu przedmiotu zamówienia. 4. Ze względu na specyfikę pracy Senatu należy przewidzieć konieczność wykonywania prac w systemie zmianowym. 5. Realizacja przedmiotu zamówienia - od dnia następnego po dacie zawarcia umowy - etapami - zakończenie do dnia 1 grudnia 2013 r., w następującym podziale: - etap I, w skład którego wchodzą podetapy: IA i IB - realizacja w 2012 r. 1) podetap IA - realizacja części zakresu robót przewidzianego w Tabeli Elementów Rozliczeniowych na tym etapie polegającego na wykonaniu systemów N1/W1 i N4/W4 wraz z ich uruchomieniem i osiągnięciem pełnosprawności ich działania pod bezwzględnym warunkiem, że wyłączenie i demontaż istniejących starych systemów, w miejsce których zostaną zamontowane ww. nowe systemy, będzie możliwe w ciągu 6 tygodni podczas trwania letniej przerwy parlamentarnej, przewidywanej od sierpnia 2012 r. do września 2012 r. O dokładnym terminie przerwy parlamentarnej Wykonawca zostanie poinformowany w trakcie wykonywania robót. 2) podetap IB - realizacja całości pozostałego zakresu robót przewidzianego w Tabeli Elementów Rozliczeniowych na tym etapie (pod ww. warunkami); rozpoczęcie w dniu następnym po podpisaniu umowy, zakończenie do dnia 1 grudnia 2012 r., - etap II, w skład którego wchodzą podetapy: IIA i IIB - realizacja w 2013 r. 3) podetap IIA - realizacja części zakresu robót przewidzianego w Tabeli Elementów Rozliczeniowych na tym etapie polegającego na wykonaniu systemu N5/W5 wraz z jego uruchomieniem i osiągnięciem pełnosprawności jego działania pod bezwzględnym warunkiem, że wyłączenie i demontaż istniejącego starego systemu, w miejsce którego zostanie zamontowany ww. nowy system, będzie możliwe w ciągu 6 tygodni podczas trwania letniej przerwy parlamentarnej, która przewidywana jest od sierpnia 2013 r. do września 2013 r. Dokładna data rozpoczęcia i zakończenia przerwy parlamentarnej zostanie określona w trakcie wykonywania robót; 4) podetap IIB - realizacja całości zakresu robót przewidzianego w Tabeli Elementów Rozliczeniowych na tym etapie (pod ww. warunkiem); rozpoczęcie w dniu następnym po podpisaniu umowy, zakończenie do dnia 1 grudnia 2013 r. 6. Zakres prac dla ww. etapów w rozbiciu na poszczególne branże ujęty jest w załączonej do SIWZ Tabeli Elementów Rozliczeniowych (TER), która stanowi załącznik nr 2a do Formularza Oferty. 7. Na potwierdzenie spełniania przez montowane urządzenia w systemach warunków określonych w SIWZ z załącznikami Wykonawca zobowiązany jest załączyć do Oferty Dokumentację Techniczno-Rozruchową na wszystkie urządzenia stanowiące integralne elementy tych systemów, natomiast w celu potwierdzenia zgodności między danymi przedstawianymi na kartach doborów urządzeń z rzeczywistymi parametrami urządzeń, certyfikat EUROVENTU, lub inny równoważny potwierdzający te zgodności. 8. Ze względu na konstrukcję budynku nie ma możliwości przygotowania w przegrodach budynku odpowiednich wymiarowo otworów do wprowadzenia do wnętrza pomieszczeń technicznych central systemów w całości. W związku z powyższym centrale systemów należy wprowadzać do tych pomieszczeń w częściach, pod warunkiem, że Wykonawca dostarczy Zamawiającemu, wraz z ofertą, deklaracje producentów urządzeń instalowanych w systemach, że przy ich montażu w częściach, zachowana zostanie gwarancja na te urządzenia. 9. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych do określonych w dokumentacji projektowej pod warunkiem, że posiadają one parametry techniczne nie gorsze od wskazanych w SIWZ z załącznikami, a ich wbudowanie nie spowoduje braku możliwości osiągnięcia przez wszystkie systemy parametrów technicznych wskazanych w dokumentacji technicznej. Pod pojęciem parametry nie gorsze od wskazanych w SIWZ z załącznikami Zamawiający rozumie: 1) wydajności powietrza nie niższe niż w zamówieniu. 2) ciśnienia dyspozycyjne nie niższe niż w zamówieniu. 3) poziomy głośności nie wyższe niż w zamówieniu. 4) moce elektryczne nie wyższe niż w zamówieniu. 5) sprawności wymienników rekuperacyjnych nie niższe niż w zamówieniu. 6) automatyka o funkcjach wskazanych w zamówieniu. 7) wymiary zewnętrzne nie większe niż w zamówieniu. 8) ciężary nie większe niż w zamówieniu. 9) izolacje cieplne central dachowych nie gorsze niż w zamówieniu. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę urządzeń lub materiałów innych niż wskazane w ww. załącznikach na Wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia, że urządzenia lub materiały spełniają wymagania Zamawiającego..
  3. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych, związanych z realizacją modernizacji, rozbudowy i przebudowy budynku Jednostki Ratowniczo Gaśniczej nr 4 w Krakowie, ul. Obrońców Modlina 2. Prace poprzedzone będą rozbiórką części garażowej Jednostki Ratowniczo Gaśniczej nr 4 oraz trzech budynków gospodarczych.
    Zamawiający: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie, Kraków
    Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych, związanych z realizacją modernizacji, rozbudowy i przebudowy budynku Jednostki Ratowniczo Gaśniczej nr 4 w Krakowie, ul. Obrońców Modlina 2. Prace poprzedzone będą rozbiórką części garażowej Jednostki Ratowniczo Gaśniczej nr 4 oraz trzech budynków gospodarczych.
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacja projektowa, STWiOR i przedmiar robót, w których zawarto zakres robót do wykonania zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie. Zakres przedmiotu zamówienia w stosunku do dokumentacji projektowej ograniczony jest do rozbiórek, robót dotyczących garażu (z wyłączeniem wykonania wentylacji, tynków wewnętrznych i posadzki przemysłowej) i przyłączy kanalizacyjnych oraz doprowadzenia mediów do garażu (w szczególności c.o. z węzła cieplnego). Wykonanie zakresu przedmiotu zamówienia podzielone jest na dwa etapy:
    Etap I: Polegający na wykonaniu robót podstawowych we wszystkich branżach zakończony odbiorem częściowym. Roboty wykonane w tym etapie muszą umożliwić Zamawiającemu bezpieczne dla posiadanego sprzętu garażowanie samochodów ratowniczych w garażu przed okresem zimowym (obiekt musi być w szczególności skanalizowany, zamknięty, ocieplony i ogrzewany oraz musi posiadać oświetlenie i zasilanie elektryczne).
    Etap II: Polegający na wykonaniu robót wykończeniowych (nie mających wpływu na bezpieczeństwo użytkowania obiektu i garażowanych pojazdów) zakończony odbiorem końcowym.
    Zamawiający zaznacza, iż załączony przedmiar ma wyłącznie charakter pomocniczy i orientacyjny, służy do wykazania zakresu robót do wykonania zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie, a podstawą do obliczenia ceny oferty jest projekt budowlany oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
    Prace muszą być zrealizowane zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (dalej w skrócie STWiOR) oraz przedmiarem, stanowiące załącznik A do SIWZ i będący jej integralną częścią (plik w formie PDF).
    Zamawiający informuje, że w budynku koszarowo - biurowym Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 4 pełnią całodobową służbę strażacy i Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym zobowiązany będzie własnym staraniem i kosztem do takiej organizacji prac budowlanych aby umożliwić działalność ratowniczo-gaśniczą jednostki, zgodnie z załączonym planem rozmieszczenia samochodów i sprzętu ratowniczego, stanowiącego załącznik B do SIWZ.
    Wykonawca musi zaoferować co najmniej 60 - miesięczny okres gwarancji na wykonane roboty budowlane, liczony od daty odbioru całości zamówienia oraz zobowiązać się do nieodpłatnej naprawy ewentualnych usterek i wad w okresie gwarancyjnym, przy czym okres gwarancji dla zamontowanych urządzeń nie może być krótszy niż okres gwarancji udzielony przez ich producenta.
    Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie.
    Wykonawca musi przedstawić cenę oferty za przedmiot umowy wyliczoną w oparciu o kosztorys uproszczony plus zestawienie materiałów, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ oraz jej załączników, w szczególności projektu, STWiOR oraz doświadczenia zawodowego i wiedzy technicznej. Wykonawca wraz z ofertą musi też przedłożyć dyrektywny harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zamówienia.
    Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ i jej załącznikach, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty kosztorys uproszczony plus zestawienie materiałów, urządzeń i wyposażenia wraz z nośnikami cenotwórczymi stanowiącymi podstawę do wykonania kosztorysu. W przypadku rozbieżności opisów materiałów pomiędzy projektem, a zestawieniem materiałów, urządzeń i wyposażenia w ofercie Wykonawcy przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w cenie materiały, urządzenia i wyposażenie zgodne z projektem. Ewentualne braki pozycji robót w kosztorysie uproszczonym nie stanowią podstawy do żądania dodatkowej zapłaty i przyjmuje się, że Wykonawca zobowiązał się wykonać wszystkie roboty wynikające z projektu i STWiOR w cenie oferty. Kosztorys uproszczony i zestawienia materiałów stanowią jedynie podstawę do rozliczenia ewentualnych robót zamiennych.
    W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców.
    Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiące integralna część SIWZ.
    Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ.
    Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
  4. Wykonanie stanu wykończeniowego hali widowiskowo-sportowej w Pińczowie
    Zamawiający: Powiat Pińczowski, Pińczów
    Na przedmiot zamówienia składa się w szczególności wykonanie: ścian wewnętrznych, tynków, okładzin ściennych, malowania, sufitów podwieszonych, podłóg i posadzek , instalacji elektrycznej wewnętrznej, instalacji nagłaśniającej, instalacji struktury sieci logicznych, wewnętrznej instalacji wodno-kanalizacyjnej, wentylacji mechanicznej, instalacji grzewczej wraz z kotłownią gazową. Szczegółowy zakres rzeczowy robót objętych przedmiotem zamówienia opisany został w: - projekcie budowlanym - projekcie wykonawczym (adekwatnie do w/w zakresu objętego zamówieniem) - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (adekwatnie do w/w zakresu objętego zamówieniem) Dokumenty w/w stanowią załączniki nr 6-11 niniejszej specyfikacji
  5. Zamówienie uzupełniające do umowy nr OZ/B/72/KP/10 dotyczące wykonania dodatkowej ścianki gipsowo - kartonowej. Oznaczenie sprawy: OZ/B/3/KP/12
    Zamawiający: Politechnika Śląska, Gliwice
    Zamówienie uzupełniające do umowy nr OZ/B/72/KP/10 dotyczące wykonania dodatkowej ścianki gipsowo - kartonowej. CPV: 45.00.00.00-7 Roboty budowlane
  6. Zamówienie uzupełniające - Przebudowa budynku komunalnego przy ul. Grzegórzeckiej 71 na cele kultularne
    Zamawiający: Gmina Miejska Kraków-Wydział Inwestycji, Kraków
    Wykonanie robót budowlanych, polegających na wykonaniu inekcji i ocieplenia ścian fundamentowych oraz wykonaniu kanalizacji wewnetyrznej w poziomie przyziemia budynku komunalnego przy ul. Grzegórzeckiej 71
    w Krakowie
  7. dostosowanie do aktualnych przepisów p.poż. hali H-B3B4 oraz adaptacja Laboratorium Maszyn i Urządzeń Przetwórstwa Metali i Tworzyw Sztucznych Katerdry Systemów Wytwarzania WIMiR
    Zamawiający: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica, Kraków
    1. Dostosowanie do aktualnych przepisów ppoż. przebudowywanej hali H-B3B4 wprowadzające rozwiązania dające możliwość jej wydzielenia jako odrębnej strefy pożarowej oraz zapewnienia odpowiedniej szerokości dróg ewakuacyjnych obejmujące w szczególności:
    a) wymianę bezklasowych przegród zlokalizowanych na granicy stref pożarowych hali na właściwe wydzielające strefy;
    b) wymianę istniejącego pokrycia dachu (papa) nad nawami bocznymi hali na niepalne;
    c) usunięcie bezklasowej stolarki drzwiowej i częściowo okiennej w przegrodach ogniowych, wstawienie nowych w odpowiedniej klasie odporności oraz zamontowanie rolowanych kurtyn przeciwpożarowych, z uwzględnieniem doprowadzenia stałego zasilania (450 wat, kabel 3x1.5, bezpiecznik 10A) kablem ppoż. prowadzonym po suficie do ściany nad oknami (ok. 100 mb);
    d) wyburzenie istniejącej klatki schodowej zlokalizowanej w bocznej nawie hali łączącej poziom parteru z poziomem +1 i wykonanie nowej klatki schodowej.
    2. Adaptacja Laboratorium Maszyn i Urządzeń Przetwórstwa Metali i Tworzyw Sztucznych Katedry Systemów Wytwarzania WIMiR obejmująca w szczególności:
    a) likwidację: piwnicy, antresoli, kanałów technologicznych, rozdzielni i szaf elektrycznych;
    b) demontaż części ścianek g-k, istniejących posadzek;
    c) wykonanie nowych ścianek g-k, murowanie ścian, tynkowanie ścian i sufitu, wykonanie nowej posadzki;
    d) przeniesienie części maszyn i urządzeń;
    e) wykonanie nowej szafy zasilającej wraz z aparaturą zabezpieczająco-sterowniczą;
    f) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej;
    g) przebudowę instalacji c.o. i wod.-kan.
  8. Wykonanie wentylacji i klimatyzacji w sali wielofunkcyjnej w Pałacu Prezydenckim
    Zamawiający: Kancelaria Prezydenta RP, Warszawa
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji w sali wielofunkcyjnej nr 11 i 11A na parterze w skrzydle południowym Pałacu Prezydenckiego w Warszawie.
    2. Instalację wentylacji i klimatyzacji, instalacje c.t, chłodu oraz instalacje elektryczne i automatyki należy podłączyć do istniejącego systemu BMS SIEMENSA.
    3. Prace należy wykonać w oparciu o załączoną dokumentację projektową.
    4. Załączony przedmiar robót ma charakter poglądowy i w przypadku rozbieżności przedmiaru
    z dokumentacją zakres prac należy przyjąć w oparciu o dokumentację projektową.
    5. Wszystkie proponowane materiały muszą spełniać warunki Polskich Norm, posiadać Aprobaty Techniczne ITB albo deklaracje zgodności.
    6. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, pod warunkiem zastosowania urządzeń o parametrach nie gorszych niż w dokumentacji przetargowej i w kartach katalogowych proponowanych jednostek klimatyzacyjnych oraz kompatybilnych z istniejącym systemem. Przeliczenia parametrów instalacji i nowy dobór urządzeń Wykonawca dokona na koszt i staraniem własnym.
    7. W celu prawidłowego sporządzenia oferty, wykonawca powinien zapoznać się z oczekiwaniami
    i wymogami zamawiającego oraz uzyskać wszystkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia.
    8. Prace muszą być wykonywane, tak aby teren prac był zawsze zabezpieczony przed wejściem osób trzecich.
    9. Wykonawca musi liczyć się ze znacznym utrudnieniem w prowadzeniu robót, ze względu na charakter i reprezentacyjną funkcję obiektu.
    10. Powierzone roboty muszą być wykonywane rzetelnie i terminowo, zgodnie z ofertą złożoną do przetargu i zasadami sztuki budowlanej.
    11. Teren robót musi zostać zabezpieczony pod względem ppoż. i bhp, a Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia.
    12. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania w czystości terenu robót w okresie realizacji zamówienia.
    13. Wszelkie prace muszą być wykonywane wyjątkowo sprawnie i starannie.
    14. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą, opracowaną na podstawie dokumentacji projektowej i załączonej ST oraz wizji lokalnej miejsc, w których będą prowadzone prace budowlane, kosztorysu uproszczonego. W kosztorysie Wykonawca uwzględni markę i model proponowanych urządzeń.
    15. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania wizji lokalnej przed terminem składania ofert. Termin wizji lokalnej należy uzgadniać z przedstawicielem Zamawiającego - p. Jerzy Sławiński nr tel. 721-800-547. Wszelkie konsekwencje wynikające z niedopełnienia czynności, o której mowa powyżej obciążają Wykonawcę
    16. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji oraz rękojmi na wykonane roboty objęte przedmiotem zamówienia oraz zamontowane urządzenia na okres trzech lat licząc od daty ich odbioru końcowego.
    17. Osoby ze strony Wykonawcy (dotyczy osób nadzorujących, kierujących i bezpośrednio wykonujących zamówienie), które nie przejdą pozytywnie procedury sprawdzającej dokonanej przez Biuro Ochrony Rządu nie zostaną wpuszczone na teren obiektu i nie mogą wnosić z tego tytułu roszczeń do Zamawiającego.
    18. W przypadku braku pozytywnej weryfikacji pracowników Wykonawcy, jest on zobowiązany do zastąpienia ich pracownikami o równorzędnych kwalifikacjach, które należy udokumentować.
  9. Przebudowa Instalacji Wentylacji Mechanicznej i Klimatyzacji oraz Prace Remontowo-Budowlane w Budynku Ośrodka Przeszczepiania Szpiku Kostnego w Uniwersyteckim Szpitalu Dziecięcym w Krakowie.
    Zamawiający: Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie, Kraków
    Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa Instalacji Wentylacji Mechanicznej i Klimatyzacji oraz Prace Remontowo-Budowlane w Budynku Ośrodka Przeszczepiania Szpiku Kostnego w Uniwersyteckim Szpitalu Dziecięcym w Krakowie przy ul. Wielickiej 265 zwanego dalej ZAMAWIAJĄCYM - 2 ZADANIA ZADANIE 1 - Przebudowa Instalacji Wentylacji Mechanicznej i Klimatyzacji wraz z instalacją chłodu w Budynku Ośrodka Przeszczepiania Szpiku Kostnego - w zakresie wymiany centrali klimatyzacyjnej zespołu K2 z towarzyszącymi robotami branży budowlanej, elektroenergetycznej, sanitarnej i BMS ZADANIE 2 - Prace Remontowo-Budowlane wraz z instalacją wod-kan. I c.o. w Budynku Ośrodka Przeszczepiania Szpiku Kostnego - w tym modernizacja instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w zakresie objętym przebudową pomieszczeń w ramach zadania Oznaczenie kodowe Wspólnego Słownika Zamówień CPV: CPV 45.00.00.00-7 roboty budowlane, 45.11.13.00-1 roboty rozbiórkowe, 45.23.24.10-9 roboty w zakresie kanalizacji ściekowej, 45.45.00.00-6 roboty budowlane wykończeniowe pozostałe, 45.33.00.00-7 roboty instalacyjne wod-kan i sanitarne; 45.33.11.00-7 instalowanie c.o.; 45.33.12.00-8 instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych; 45.21.51.40-0 - roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych Zakres robót: 1. Przebudowa Instalacji Wentylacji Mechanicznej i Klimatyzacji - wymiana centrali klimatyzacyjnej K2 2. Remont ściany osłonowej 3. Modernizacja pomieszczeń 153 i 24 4. Remont pokrycia dachowego budynku W/w prace należy wykonać zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym, STWOR oraz przedmiarami robót (jako elementem pomocniczym) - wykonanymi przez biuro projektów Wandachowicz-Kashyna Architekci. Pl W przypadku uznania przez Wykonawcę konieczności wykonywania robót nie objętych przedmiarem robót a niezbędnych dla realizacji zamówienia Wykonawca powinien uzupełnić tabele elementów scalonych o powyższe prace. W koszcie oferty należy przewidzieć wszelkie konieczne szczelne oddzielenia terenu budowy od części użytkowanej budynku. Organizacja robót winna zapewnić możliwość użytkowania pozostałej części budynku. Zamawiający umożliwi Wykonawcy (po wcześniejszym uzgodnieniu terminu) udział w wizji lokalnej remontowanych pomieszczeń w celu zapoznania się ze stanem faktycznym. Wykonawca, który nie żądał lub nie wziął udziału w wizji lokalnej remontowanych pomieszczeń ponosi wszelkie ryzyko związane z wykonaniem zamówienia. Realizacja robót w funkcjonującym obiekcie, mieszczącym między innymi oddziały szpitalne Podstawą do sporządzenia oferty jest: - Projekt budowlano-wykonawczy - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót; - Przedmiar robót (jako element pomocniczy) - Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia Wszystkie wymienione materiały w dokumentacji technicznej mogą być zastąpione przez inne równoważne (posiadające te same bądź lepsze parametry użytkowe, funkcjonalne i techniczne co urządzenia /materiały określone przez Zamawiającego) - za zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie. Obowiązek udowodnienia powyższego leży po stronie Wykonawcy. Wymogiem Zamawiającego jest złożenie oferty cenowej uwzględniającej wszystkie koszty realizacji zamówienia wraz z kosztami wynikającymi z dopuszczenia i uzyskania pozwolenia na eksploatacje urządzeń, dla których takie pozwolenie jest wymagane przepisami prawa budowlanego. Oferta winna obejmować również koszty sporządzenia dokumentacji powykonawczej oraz świadectwa energetycznego koniecznego do uzyskania pozwolenia na użytkowanie, (świadectwa energetycznego dla całego budynku) 3.1. Wymagany minimalny termin płatności wynosi 60 dni. 3.2. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 3.3. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień dodatkowych...
  10. roboty dodatkowe dla inwestycji pn.: Przebudowa hali H-B3B4 na laboratoria oraz pomieszczenia dydaktyczne i pracownicze dla potrzeb Uczelni na podstawie protokołu konieczności z dnia 21.02.2011.
    Zamawiający: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica, Kraków
    Temat: Roboty dodatkowe dla inwestycji pn.: Przebudowa hali H-B3B4 na laboratoria oraz pomieszczenia dydaktyczne i pracownicze dla potrzeb Uczelni na podstawie protokołu konieczności z dnia 21.02.2011 Rozbiórka elementów żelbetowych fundamentowych o łącznej kubaturze 34,4 m3; Wybranie zagruzowanego gruntu nienośnego o kubaturze 119 m3; Załadunek i wywiezienie gruzu z terenu placu budowy (do 12 km); Zakup, przywiezienie i zasypanie ubytków piaskiem o kubaturze 170,9m3; Zwiększenie w stosunku do projektowanej klasy betonu posadzki na B-15; Zastosowanie siatki zbrojeniowej do posadzki o pow. 600m2; Przełożenie trasy wodociągu; Zabezpieczenie linii kablowych;.
  11. Roboty dodatkowe dotyczące Modernizacji budynku szkoły ZS im. Jana Pawła II w Łapanowie wraz z budową sali gimnastycznej
    Zamawiający: Zarząd Powiatu w Bochni, Bochnia
    rozbiórka odcinka kolektora deszczowego pod salą gimnastyczną, wykop pod odcinek kolektora kanalizacji deszczowej i studnie rewizyjne, montaż 3 sztuk prefabrykowanych studni rewizyjnych, wykonanie odcinka kolektora kanalizacji deszczowej z rur izolowanych, obsypka kolektora kruszywem wraz z zagęszczeniem warstwami i wykonanie pomiaru geodezyjnego powykonawczego.
  12. Modernizacja obiektu dydaktycznego Wydziału Inżynierii Środowiska i Energetyki Politechniki Śląskiej przy ul Konarskiego 22, celem przystosowania go dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Oznaczenie sprawy: OZ/B/72/KP/10
    Zamawiający: Politechnika Śląska, Gliwice
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące: prace demontażowe i rozbiórkowe; prace konstrukcyjno - budowlane, wykończeniowe w zakresie ścian, sufitów i podłóg; prace instalacyjne sanitarne: wentylacji mechanicznej, wod-kan, C.O., wymiennikowego węzła C.W.U.; prace instalacyjne elektryczne; montaż dźwigu osobowego oraz platform schodowych. Prace prowadzone będą w obrębie klatki schodowej głównej i przyległych do niej sanitariatów, klatki schodowej ewakuacyjnej (bocznej), sali 302 oraz pomieszczeniach Ośrodka Sportu. 2. (CPV: 45.45.30.00-7 Roboty remontowe i renowacyjne) 3. UWAGA! Kwota podana w pkt IV.5) - Szacunkowa wartość zamówienia - niniejszego ogłoszenia to kwota uwzględniająca zamówienia uzupełniające (10%).
  13. przebudowa hali H-B3B4 na laboratoria oraz pomieszczenia dydaktyczne i pracownicze dla potrzeb Uczelni ZP/0760/2010
    Zamawiający: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica, Kraków
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa hali H-B3B4 polegająca na podziale nawy głównej na 3 poziomy (parter i dwie nowe kondygnacje, z których pierwsza znajduje się na poziomie piętra naw bocznych), z przeznaczeniem na laboratoria oraz pomieszczenia dydaktyczne i pracownicze dla potrzeb Uczelni, wraz z demontażem i ułożeniem na nowej trasie kabla zasilającego rozdzielnię RG w paw. B-4 z rozdzielni sieciowej RS HB3B4, oraz wykonaniem serwerowni. Pow. całkowita: 1744,00 m2 Pow. użytkowa obiektu projektowanego: 1220,44 m2 Kubatura: 9173,52 m2 Wysokość 3 kondygnacji nadziemnych w części nawy głównej - 16m, dwie kondygnacje w części naw bocznych - 10,5 m. Przebudowa środkowej części hali H-B3B4 polega na dodaniu dwóch stropów w wyniku czego powstaną dwie dodatkowe kondygnacje przeznaczone na laboratoria i pomieszczenia pracownicze. Stropy przyjęto w technologii żelbetowej wsparte na dodatkowych słupach w module ok. 840x757 cm i dowiązane do istniejącego stropu na poziomie +1 hali oraz do belki suwnicowej tworząc poziom +2. Projektowana konstrukcja nawiązuje do istniejącego układu konstrukcyjnego, aby harmonijnie komponować się we wnętrzu i nie kolidować z istniejącym układem funkcjonalnym na parterze. W celu właściwego doświetlenia projektowanych pomieszczeń światłem dziennym zaprojektowano okna na obu nowych kondygnacjach. Rodzaj i układ okien jest symetrycznie powtórzony z elewacji przeciwległej, aby stanowiły jednorodny układ
  14. Budowa hali sportowej przy ZS w Łapanowie
    Zamawiający: Zarząd Powiatu w Bochni, Bochnia
    A) Zakres zamówienia według projektu obejmuje: 1.Wykonanie robót budowlano-montażowych obejmujących salę sportową , zaplecze socjalne , obsługę geodezyjną budowy (w tym pomiary geodezyjne powykonawcze z naniesieniem na mapy w zasobie geodezyjnym) oraz odbiory robót i instalacji (sieci) przez przyszłych użytkowników i instytucje uprawnione do odbiorów (np. Urząd Dozoru Technicznego); 2.Dostawa i montaż wyposażenia sportowego w tym podłogi sportowej, 3.Wykonanie robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem terenu. Jeżeli wykonanie zagospodarowania terenu naruszy istniejącą infrastrukturę (parkingi , chodniki) Wykonawca jest zobowiązany do odtworzenia elementów architektury (parkingi i chodniki) i doprowadzenie do stanu pierwotnego z przed dnia przejęcia placu budowy. 4. Wykonanie oświetlenia zewnętrznego budynku Sali sportowej 5. Wykonanie opaski wokół budynku Sali sportowej z kostki brukowej o grubości 6 cm i miejsc postojowych z kostki brukowej o grubosci 8 cm z właściwa podbudową, nawiązujacej do istniejącej kostki Holland w kolorze szarym o powierzchni łącznej 984 m2 B)Ogólny program obiektu: 1.Na program wielofunkcyjnej sali sportowej składa się: - jednokondygnacyjny budynek podstawowy Sali sportowej o wewnętrznych wymiarach 23,70x44,70m i głównym boiskiem do gier sportowych o wymiarach 20x40m. Na boisku można rozgrywać mecze piłki ręcznej, siatkowej, koszykówki, tenisa, badmintona i mini football. Arenę boiska można podzielić również na trzy boiska poprzeczne treningowe. Na Sali można zainstalować widownię. - dwukondygnacyjny budynek zaplecza socjalnego, technicznego odgrodzony od Sali sportowej ścianą ogniową, mieszczący w poziomie przyziemia podwójne zaplecze szatniowo - sanitarne użytkowników Sali sportowej, pokój trenerów, niezbędną komunikację, zaplecze sanitarne dla widzów, magazyn ciężkiego sprzętu gimnastycznego oraz pomieszczenie porządkowe. Poziom piętra budynku zaplecza, dostępny przez wewnętrzne schody w magazynie, przeznaczony jest na urządzenia technicznej obsługi budynku (kotłownia, wentylatornia , itp.) oraz leki sprzęt sportowy. 2.Sala sportowa ma być wyposażona w system wentylacji nawiewno - wywiewnej ze żwirowo wodnym gruntowym wymiennikiem ciepła i odzyskiem ciepła.. 3.Drogi, chodniki, parkingi w zakresie nie mniejszym niż ujęty w projekcie;

Inne osoby dla Bratek (72 osoby):