Kogo reprezentuje osoba

Brzoza Andrzej Sebastian

w KRS

Andrzej Sebastian Brzoza

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Andrzej
Drugie imię:Sebastian
Nazwisko:Brzoza
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1972 r., wiek 46 lat
Miejscowości:Gliwice (Śląskie), Kędzierzyn-koźle (Opolskie)
Przetargi:16 w aktualnych firmach, 16 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Jasienkiewicz Sławomir Marek, Koczur Roman Wojciech, Kuśnierkiewicz Tomasz, Lipko Norbert Łukasz, Maciejewski Piotr Jan, Pęcherzewski Sławomir, Szymański Kazimierz, Tłuczak Bogumiła, Wenzel Peter

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Rozmiarek Mariusz Andrzej
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Jasienkiewicz Sławomir Marek, Olejniczak Katarzyna Dorota, Pelzer Alfred, Stefanowski Sergiusz, Szymański Kazimierz Edward

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Preussner Waldemar

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kessler Dietmar, Koppe Riccardo, Kuśnierkiewicz Tomasz Antoni, Lipko Norbert, Pilch Stanisław, Szymański Kazimierz Edward

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zając Eugeniusz
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Budryk Maciej, Błaszczak Beata, Cygan Paweł, Garbacik Mariusz, Głowaczewski Roman Edward, Huptys Wojciech Brunon, Janik Mirosław Waldemar, Kleszczewski Marek, Kotynia Barbara Maria, Kowalski Piotr, Kołodziej Krzysztof Stanisław, Kołodziej Piotr Leonard, Leszczyńska Ewa Danuta, Lot Grzegorz, Lundin Mikael Jan, Pacwa Irena, Pisarski Krystian Marek, Pol Jolanta Małgorzata, Rejner Andrzej Józef, Rodziewicz Tomasz, Rożek Anna Maria, Rutkowski Przemysław Maciej, Sadowska Gabriela Jolanta, Staniowska Tamara, Stanowska Krystyna Maria, Strużyk Mirosława, Wahlborg Torbjorn, Warchoł Rafał, Wójcik Robert, Wyciślik Waldemar Jerzy, Zachwieja Arkadiusz

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. 4steps Consulting Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000597214
  2. Artdoor Gabrych Zachwieja Sp. J., Ruda Śląska − KRS 0000248782
  3. Belmar Sp. Z O.O., Kędzierzyn-koźle − KRS 0000140223
  4. Brama Pomorza Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000282659
  5. Dąbrowskie Wodociągi Sp. Z O.O., Dąbrowa Górnicza − KRS 0000091936
  6. Db Cargo Polska S.A., Zabrze − KRS 0000057814
  7. Db Cargo Spedkol Sp. Z O.O., Kędzierzyn-koźle − KRS 0000001502
  8. Db Port Szczecin Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000029909
  9. Epten Systems Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000597107
  10. Flavian Consulting Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000146547
  11. Fundacja Via Facti, Katowice − KRS 0000266360
  12. Grupa Ożarów S.A., Warszawa − KRS 0000038326
  13. Infra Silesia S.A., Rybnik − KRS 0000226089
  14. Jpm Holding S.A., Wrocław − KRS 0000004251
  15. Kancelaria Adwokacka Dariusz Krupa Spółka Komandytowo-akcyjna, Wrocław − KRS 0000478916
  16. Kędzierzyńsko-kozielski Park Przemysłowy Sp. Z O.O., Kędzierzyn-koźle − KRS 0000004619
  17. Kirchhoff Polska Sp. Z O.O., Mielec − KRS 0000051511
  18. Lenko Engineering Sp. Z O.O., Bielsko-biała − KRS 0000574412
  19. Magenta Grupa Tauron Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000660388
  20. Pcc Consumer Products Czechowice S.A., Czechowice-dziedzice − KRS 0000276919
  21. Pcc Development Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000104312
  22. Pcc Energetyka Blachownia Sp. Z O.O., Kędzierzyn-koźle − KRS 0000056798
  23. Pcc It S.A., Brzeg Dolny − KRS 0000027753
  24. Pcc Silicium S.A., Zagórze − KRS 0000114240
  25. Pcc Synteza S.A., Kędzierzyn-koźle − KRS 0000089685
  26. Pcc Therm Sp. Z O.O., Brzeg Dolny − KRS 0000577913
  27. Polskie Towarzystwo Przesyłu i Rozdziału Energii Elektrycznej, Poznań − KRS 0000007666
  28. Spółdzielnia Mieszkaniowa Hutnik, Łaziska Górne − KRS 0000127188
  29. Spółka Ciepłowniczo-energetyczna Jaworzno Iii Sp. Z O.O., Jaworzno − KRS 0000107950
  30. Stowarzyszenie Nzs 1980, Katowice − KRS 0000243039
  31. Stowarzyszenie Wędkarzy Akwenu W Dziergowicach, Bierawa − KRS 0000059190
  32. Tameh Holding Sp. Z O.O., Dąbrowa Górnicza − KRS 0000517887
  33. Tauron Dystrybucja Gze S.A., Gliwice − KRS 0000267957
  34. Tauron Dystrybucja S.A., Kraków − KRS 0000073321
  35. Tauron Ekoenergia Sp. Z O.O., Jelenia Góra − KRS 0000195546
  36. Tauron Serwis Gze Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000056848
  37. Tauron Serwis Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000396347
  38. Tauron Sprzedaż Gze Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000036971
  39. Tauron Sprzedaż Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000270491
  40. Towarzystwo Obrotu Energią, Warszawa − KRS 0000181074
  41. Zakład Usługowo-produkcyjny Energiapro - Pomiary Sp. Z O.O., Świdnica − KRS 0000171885
  42. Zonen.pl Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000596363

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Adama Manufacturing Poland S.A., Brzeg Dolny − KRS 0000011753
  2. Autozet Sp. Z O.O., Tarnów − KRS 0000021333
  3. B3 Digital Europe Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000339611
  4. Coroplast Polska Sp. Z O.O., Dylaki − KRS 0000388121
  5. Coroplast Sp. Z O.O., Dylaki − KRS 0000063990
  6. Cube.itg S.A. W Restrukturyzacji, Wrocław − KRS 0000314721
  7. Db Schenker Rail Sławków S.A., Sławków − KRS 0000104179
  8. Dolnośląskie Zrzeszenie Ludowe Zespoły Sportowe, Wrocław − KRS 0000124065
  9. Dystrybucja Gliwice - Gze Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000063359
  10. Energetyka Dwory Sp. Z O.O., Oświęcim − KRS 0000024445
  11. Energo Serwis - Gze Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000054228
  12. Fundacja Historia Et Ius - Veritatem Quaerere, Wrocław − KRS 0000535643
  13. Fundacja Lubiąż, Lubiąż − KRS 0000099396
  14. Fundacja Rozwoju Kardiochirurgii Im. Profesora Zbigniewa Religi, Zabrze − KRS 0000069136
  15. Górnośląski Zakład Elektroenergetyczny S.A., Gliwice − KRS 0000013196
  16. Grupa Azoty S.A., Tarnów − KRS 0000075450
  17. Icar Sp. Z O.O., Radom − KRS 0000042105
  18. Incat Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000599310
  19. Itvations Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000599174
  20. Jeleniogórska Energetyka Wysokich i Najwyższych Napięć Sp. Z O.O., Lubań − KRS 0000025236
  21. Jp Management Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000315435
  22. Jpm Development Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000440323
  23. Jpm Infrastruktura Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000473664
  24. Jpm Koleje Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000448035
  25. Koleje Dolnośląskie S.A., Legnica − KRS 0000298575
  26. Laboratorium Badawcze-blachownia Sp. Z O.O., Kędzierzyn-koźle − KRS 0000022356
  27. Lerg S.A., Pustków-osiedle − KRS 0000033727
  28. Meden Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000138796
  29. Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000043801
  30. Morion Industry Support Sp. Z O.O., Świerklaniec − KRS 0000494939
  31. Murapol Architects Drive Sp. Z O.O., Bielsko-biała − KRS 0000300008
  32. Murapol Nord Sp. Z O.O., Bielsko-biała − KRS 0000300981
  33. Murapol S.A., Bielsko-biała − KRS 0000275523
  34. Partner S.A., Bielsko-biała − KRS 0000349105
  35. Pcc Abc Sp. Z O.O., Brzeg Dolny − KRS 0000366715
  36. Pcc Rokita S.A., Brzeg Dolny − KRS 0000105885
  37. Pcc Utilities S.A., Brzeg Dolny − KRS 0000237817
  38. Petro Carbo Chem S.A., Gliwice − KRS 0000118823
  39. Pge Ej 1 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000347416
  40. Przedsiębiorstwo Energetyczne Energetyka-rokita Sp. Z O.O., Brzeg Dolny − KRS 0000068644
  41. Przedsiębiorstwo Handlowo-usługowe E-hurt Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000166144
  42. Rejon Energetyczny Chorzów-gze Sp. Z O.O., Chorzów − KRS 0000075915
  43. Rejon Energetyczny Gliwice-gze Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000147016
  44. Rejon Energetyczny Pszczyna - Gze Sp. Z O.O., Pszczyna − KRS 0000121504
  45. Rejon Energetyczny Pyskowice - Gze Sp. Z O.O., Pyskowice − KRS 0000075415
  46. Rejon Energetyczny Rybnik-gze Sp. Z O.O., Rybnik − KRS 0000085241
  47. Rejon Wysokich Napięć Chorzów-gze Sp. Z O.O., Chorzów − KRS 0000086888
  48. Spółdzielnia Mieszkaniowa Energetyk, Gliwice − KRS 0000131389
  49. Stowarzyszenie Turystyczno-rekreacyjne Narwal, Gliwice − KRS 0000166614
  50. Tauron Ciepło Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000396345

Powiązane przetargi (32 szt.):
  1. Dostawy podstawowych chemikaliów
    Zamawiający: Politechnika Warszawska, Wydział Chemiczny, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia są dostawy podstawowych chemikaliów czystych i o czystości technicznej w ilościach od kilkuset kilogramów do kilkudziesięciu ton w zależności od asortymentu. Szczegółowe wymagania techniczne zamieszczone są w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamówienie realizowane będzie w 5 CZĘŚCIACH
  2. Utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego i zewnętrznego, stanowiącego własność Gminy Bytom w 2013 roku, w podziale na dwa zadania - II
    Zamawiający: Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów, Bytom
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie następujących usług :
    1/ Zadanie nr 1 - bieżąca konserwacja i naprawy eksploatacyjne oświetlenia ulic, parków, skwerów, zieleńców oraz chodników i przejść dla pieszych, stanowiących własność Gminy Bytom w 2013 roku, obejmująca 1755 punktów świetlnych.

    Zadanie nr 1 obejmuje:
    a/ bieżącą konserwację oświetlenia ulicznego;
    b/ utrzymanie świecenia punktów świetlnych w ilości nie mniejszej niż 95% całości;
    c/ wymianę uszkodzonych źródeł światła, elementów zabezpieczeń oraz wszystkich innych elementów osprzętu oświetlenia sieci napowietrznej i kablowej;
    d/ wymianę uszkodzonych drzwiczek, tabliczek bezpiecznikowych, uzupełnianie obejm i innych elementów słupów;
    e/ bieżące naprawy szaf oświetlenia ulicznego;
    f/ lokalizację uszkodzeń kabli, naprawę uszkodzonych kabli i przewodów napowietrznych;
    g/ wykonywanie nastawień urządzeń sterujących oświetleniem;
    h/ mycie kloszy opraw ulicznych przy wymianie źródeł światła;
    i/ wycinkę gałęzi będących w kolizji z oprawami oświetlenia ulicznego;
    j/ utylizację wyeksploatowanych źródeł światła i innych zdemontowanych elementów sieci oświetlenia;
    k/ przywrócenie terenu (chodników, jezdni, zieleni itp.) do stanu pierwotnego po wykonaniu prac eksploatacyjnych;
    l/ zabezpieczenie skutków wypadków komunikacyjnych i kradzieży dla całego majątku objętego umową;
    ł/ usuwanie skutków kradzieży - odtworzenie urządzeń oświetlenia ulicznego;
    m/ wykonanie nocnych i dziennych przeglądów oświetlenia ulicznego z udziałem przedstawiciela zamawiającego (raz na kwartał wg harmonogramu ustalonego z zamawiającym wraz z zabezpieczeniem transportu samochodowego);
    n/ prowadzenie dziennych zapisów prac konserwacyjnych i zgłoszeń, w tym dzienne zgłaszanie zamawiającemu przyjętych awarii oświetlenia ulicznego i wykonanych w danym dniu prac konserwacyjnych (dzienny raport winien zawierać: ulicę, dany odcinek, datę otrzymania zgłoszenia, datę usunięcia awarii, opis szczegółowy wykonanych prac tj. podanie oprawy i mocy źródła, przy wymianie słupa na nowy - należy podać typ, przy wymianie kabla - należy podać jego długość oraz parametry, to samo dotyczy sieci zasilającej napowietrznej itp.) oraz przedkładanie zamawiającemu miesięcznych sprawozdań z wykonanych prac z podaniem nazw ulic (w oparciu o raporty dzienne);
    o/ dokonywanie na bieżąco kontroli zegarów sterujących w szafach oświetleniowych w celu zgodności ich pracy z kalendarzem astronomicznym;
    p/ wykonanie pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej oraz pomiarów rezystencji izolacji (wszystkich obwodów oświetleniowych), potwierdzone protokołem przekazanym dla zamawiającego - w terminie do końca trwania umowy.

    Świadczenie usługi konserwacji i utrzymania nie dotyczy:
    a/ przebudowy i modernizacji oświetlenia, wynikającej z zastosowania nowych urządzeń oświetleniowych, podyktowanej względami technicznymi lub dostosowaniem tych urządzeń do otoczenia;
    b/ przyłączenia do sieci oświetleniowej odbiorów dodatkowych nie związanych z oświetleniem drogowym.
    Wykaz punktów świetlnych (opraw i słupów będących na majątku MZDIM Bytom w 2013r.) w załączniku nr 7 do SIWZ.

    2/ Zadanie nr 2 - utrzymanie i konserwacja oświetlenia i odwodnienia przejść podziemnych na terenie miasta Bytomia w następujących lokalizacjach:
    - ul. Batorego - Kolejowa,
    - ul. Krakowska - Witczaka,
    - Al. Jana Pawła II - Chorzowska,
    - ul. Miechowicka - Konstytucji.

    Zadanie nr 2 obejmuje :
    a/ zapewnienie całodobowego odprowadzenia wód opadowych (niezależnie od pory roku, dnia
    i godziny) dla przejść podziemnych ul. Krakowska-Witczaka i ul. Miechowicka-Konstytucji;
    b/ utrzymanie i konserwację pomp odwadniających oraz ich drobne naprawy (remonty);
    c/ zapewnienie czyszczenia koryt odwadniających w przejściach podziemnych;
    d/ przeczyszczanie wpustów odwadniających i kanałów sieci zewnętrznej.
    e/ konserwację lamp oświetleniowych, w tym wymianę zniszczonych lub spalonych żarówek, świetlówek, oprawek oświetleniowych żarowych, bezpieczników, wyposażenia rozdzielni elektrycznej itp.;
    f/ całodobowe utrzymanie oświetlenia przejść podziemnych;
    g/ konserwacje i drobne naprawy osłon lamp oświetleniowych;
    Szacunkowe ilości i krotności w/w prac wskazano w załączniku nr 8 do SIWZ.
  3. Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych-niebezpiecznych
    Zamawiający: Szpital Powiatowy im. Prałata J. Głowatzkiego w Strzelcach Opolskich, Strzelce Opolskie
    Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych niebezpiecznych, w szacunkowej ilości 35 700 kg/rok.
    Kod odpadów: 18 01 02, 18 01 03, 18 01 06.
  4. Wywóz i utylizacja odpadów medycznych - nr sprawy- 38/PN/12
    Zamawiający: Szpital Miejski Sp. z o.o., Gliwice
    Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów
    medycznych, zakaźnych i niebezpiecznych. Szacunkowa ilość odpadów 3100 kg/m-c.
  5. Konserwacja i eksploatacja oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Siemianowice Śląskie
    Zamawiający: Urząd Miasta, Siemianowice Śląskie
    Opis ogólny: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i eksploatacja oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Siemianowice Śląskie obejmująca w szczególności: I. Bieżącą, całodobową eksploatację i konserwację oświetlenia; II. Bieżącą, całodobową eksploatację i konserwację podświetlenia obiektów architektonicznych i drzew; III. Prace towarzyszące takie jak: doprowadzenie nawierzchni do stanu pierwotnego w przypadku prowadzenia prac remontowych sieci oświetleniowej związanych z naruszeniem nawierzchni, przycinanie drzew i krzewów zasłaniających oprawy lub ograniczających doświetlenie przejść dla pieszych i przystanków (na bieżąco w okresie trwania umowy) w uzgodnieniu z Wydziałem Ochrony Środowiska. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić : 1. Świecenie wszystkich opraw oświetleniowych w ustalonych godzinach, o ile Zamawiający nie postanowi inaczej. 2. Zsynchronizowanie zegarów astronomicznych (minimum 4 razy w roku) Utrzymanie we właściwym stanie opraw oświetleniowych tak, aby zabrudzenia lub częściowe uszkodzenia nie powodowały zmniejszenia ich sprawności. 3. Utrzymanie we właściwym stanie technicznym osłon i odbłyśników opraw tak, aby nie powodowały olśnienia. 4. Utrzymanie we właściwym stanie technicznym sieci zasilającej urządzenia oświetleniowe tak, aby zapewniona była prawidłowa praca tych urządzeń oraz zasilanych z nich urządzeń bezpieczeństwa ruchu i informacji drogowej bez zagrożenia dla osób postronnych. 5. Estetyczny wygląd urządzeń tj.: 5.1. czyste klosze, 5.2. pozamykane wnęki słupowe i skrzynki podziału sieci, 5.3. wypionowane słupy (jeżeli nie zagrażają bezpieczeństwu wypionować w terminie do 1-go następnego miesiąca), 5.4. metalowe części urządzeń bez śladów korozji 6. Zamknięte, oznakowane i zabezpieczone przed dostępem osób postronnych szafy oświetleniowe. 7. Prawidłowe i czytelne oznakowanie słupów oświetleniowych, abonencko - oświetleniowych i trakcyjno - oświetleniowych. 8. Fachowe, całodobowe pogotowie oświetlenia ulic, wyposażone w środki łączności, środki transportu i odpowiedni sprzęt specjalistyczny, umożliwiające natychmiastową reakcję na zgłoszenia o usterkach i awariach. 9. Bieżące odbieranie telefonicznie, faksem oraz mailem zgłoszeń o awariach od Zamawiającego, Policji, Straży Pożarnej i mieszkańców (uruchomienie całodobowego numeru interwencyjnego do przyjmowania zgłoszeń). 10. Informowanie Zamawiającego o awariach sieci oświetleniowej i urządzeń sterowniczych, powodujących czasowe zaciemnienia ulic. 11. Likwidację zagrożeń dla osób postronnych, wynikłych z losowych ( wypadek drogowy, wichura itp.) uszkodzeń urządzeń oświetleniowych ( np. złamany, pochylony lub rozbity słup, złamany wysięgnik, zwisający klosz lub cała oprawa, opadnięcie przewodów linii napowietrznej otwarta lub rozbita szafa oświetleniowa itp. ) w czasie max. 2 godzin od chwili otrzymania zgłoszenia o takim zagrożeniu oraz doprowadzenie uszkodzonych urządzeń do prawidłowego stanu technicznego w ciągu 3 dni po usunięciu zagrożenia, likwidację uszkodzonych słupów i szaf oświetleniowych do 10 dni. Przez zagrożenie w przypadkach opisanych wyżej rozumie się sytuację zagrażającą życiu i zdrowiu człowieka oraz bezpieczeństwa ruchu drogowego. 12. Roszczeń od sprawcy uszkodzenia Wykonawca dochodzi własnym kosztem i staraniem. 13. Wykonanie pomiarów dotyczących ochrony przeciwporażeniowej urządzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami 14. Dostęp do szaf oświetleniowych dla dostawcy energii dokonującego comiesięcznych odczytów wskazań liczników energii elektrycznej. 15. Transport dla 1 osoby dla potrzeb kontroli stanu oświetlenia. 16. Malowanie metalowych części urządzeń oświetleniowych sukcesywnie według potrzeb uzgodnionych z Zamawiającym. 17. Malowanie korodujących metalowych łączników wysięgników oraz śrub mocujących, na bieżąco w przypadku pojawienia się śladów korozji. 18. Bieżącą współpracę z eksploatatorem sieci w zakresie prawidłowości prac układów pomiarowych, 19. W przypadku awarii zasilania szafy oświetleniowej poza granicą eksploatacji powiadomienie pogotowia eksploatatora sieci. 20. Wykonawca dostarczy do każdego 10 dnia bieżącego miesiąca sprawozdanie z wykonania czynności eksploatacyjnych. Sprawozdanie, o którym mowa będzie podstawą do sporządzenia protokołu odbioru, wystawienia faktury i zapłaty za wykonane czynności. 21. Wykonawca w terminie do 2-ch miesięcy przed zakończeniem eksploatacji dokona inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej ze służbami wskazanymi przez Zamawiającego. 22. Wykonawca zobowiązuje się stosować nowoczesne, dobre jakościowo i energooszczędne urządzenia i technologie, o standardzie nie gorszym od dotychczasowego, uzgadniane każdorazowo z Zamawiającym. 23. Wykonawca zobowiązany jest informować Zamawiającego na bieżąco pisemnie /fax , email itp./ o usuniętych usterkach. Wymagania szczegółowe. Bieżąca całodobowa konserwacja, eksploatacja obejmuje: 1. Przeprowadzanie oględzin i przeglądów w/g następujących zasad: 1.1. Oględziny urządzeń oświetlenia elektrycznego powinny być przeprowadzane raz w roku. 1.2. Podczas przeprowadzania oględzin urządzeń oświetlenia elektrycznego należy dokonać oceny stanu urządzeń i sprawdzić w szczególności: a) stan widocznych części przewodów, głównie ich połączeń oraz osprzętu b) stan czystości opraw i źródeł światła, d) realizację zasad racjonalnego użytkowania oświetlenia (nastawień urządzeń sterujących), e) stan ochrony przeciwporażeniowej, f) stan urządzeń zabezpieczających i sterowania, g) stan napisów informacyjnych i ostrzegawczych oraz oznaczeń, 1.3. Przeglądy urządzeń oświetlenia elektrycznego należy przeprowadzić w oparciu o obowiązujące przepisy dot. eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych. 1.4. Wyniki przeglądów i zakres wykonanych czynności konserwacyjno-remontowych należy odnotować w dokumentacji eksploatacyjnej urządzeń oświetlenia ulicznego. 2. Wymiana uszkodzonych: 2.1. źródeł światła, opraw na nowe o minimum tych samych parametrach technicznych - do 2 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego. 2.2. słupów na nowe tego samego typu i parametrów (ale wyprodukowanych nie wcześniej niż 2 lata) do - 21 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego z zastrzeżeniem dopuszczalnych okresów nie świecenia punktów. 3. Lokalizacja uszkodzeń w sieciach, przewodach, urządzeniach oprawach oraz ich usunięcie w terminie 7 dni roboczych. 4. Bieżące usuwanie stwierdzonych usterek 5. Wykonywanie nastawień urządzeń sterujących oświetleniem wynikające z potrzeb lub w przypadkach nadzwyczajnych w terminie do 2 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. 6. Wykonywanie w nocy na terenie całego miasta kontroli inspekcyjnych oświetlenia: a) przez pracownika dozoru Wykonawcy co najmniej raz w miesiącu /protokół dostarczony do Wydziału Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta do 3 dni po kontroli, b) wspólnie z Zamawiającym w zależności od potrzeb (środek transportu zapewnia Wykonawca). 7. Czyszczenie kloszy i odbłyśników opraw podczas każdorazowej wymiany źródła światła. 8. Malowanie, jako odtworzenie istniejących uszkodzonych powłok lakierniczych, metalowych elementów konstrukcyjnych (słupów, konstrukcji wsporczych, wnęk, wysięgników oraz wolnostojących szaf sterujących oświetleniem drogowym). 9. Montaż (na istniejącym ciągu oświetleniowym, bez budowy nowych słupów) pojedynczych punktów świetlnych - maksymalnie do trzech sztuk miesięcznie. Montaż odbywać się będzie na pisemne zlecenie Zamawiającego, z wykorzystaniem odzyskanych sprawnych technicznie urządzeń pochodzących z demontażu przy kompleksowych modernizacjach oświetlenia. 10. Demontaż nielegalnie powieszonych na słupach reklam, banerów oraz pozostałości po wcześniej wymienionych (tj. opasek, drutów, listew itp.) 11. Doraźne prześwietlenia drzew ,w terminie 14 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności wycinania gałęzi drzew przy oprawach, jeżeli są one przyczyną obniżonego poziomu natężenia oświetlenia oraz w ciągu 8 godzin przy przewodach elektrycznych zasilających pkt świetlny w energię elektryczną, jeśli gałęzie drzew stwarzają zagrożenie porażenia prądem. 12. Bezpłatne dokonywanie uzgodnień i ustalanie warunków przyłączenia za zgodą Zamawiającego do sieci (przewodów) elektrycznej zasilającej punkty świetlne, różne niewielkie odbiorniki energii elektrycznej (np. podświetlenia reklam, oświetlenia kabin telefonicznych, itp.) 13. Wykonanie pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej i pomiarów rezystancji uziemień z częstotliwością określoną w przepisach szczegółowych 14. Nieodpłatne wskazanie miejsc zasilania w energię elektryczną z sieci, przewodów lub urządzeń będących przedmiotem niniejszej umowy dla elementów oświetlenia dekoracyjnego (świątecznego) w terminie 7 dni od daty wystąpienia podmiotu, który montować będzie je na zlecenie Zamawiającego. 15. Zakaz wydawania zgody bez uzgodnienia z Zamawiającym na umieszczanie nośników reklamowych na słupach. Prace towarzyszące konserwacji. 1. Wymiana obudowy, konstrukcji, wyposażenia lub całej szafy oświetleniowej w przypadku zniszczenia ich w skutek czynników losowych, wypadku drogowym, wandalizmu, kradzieży. 2. Wymiana uszkodzonych kabli zasilających szafy lub odcinków kabli oświetleniowych. 3. Wymiana lub naprawa słupa oświetleniowego i/lub oprawy rozbitych lub uszkodzonych w wyniku wypadku drogowego, czynników żywiołowych, wandalizmu oraz uszkodzonych przy tej okazji kabli i przewodów. 4. Bieżąca aktualizacja inwentaryzacji oświetlenia ulicznego, parkowego i podświetleń obiektów architektonicznych z uwzględnieniem rodzaju słupów, opraw, rodzaju źródła światła, szaf oświetleniowych 5. Technologie i dobór materiałów użytych w trakcie konserwacji należy uzgodnić z Zamawiającym. Ilość punktów świetlnych. Urząd Miasta Siemianowice Śląskie aktualnie jest bezspornym właścicielem i eksploatuje: 1. 2466 punktów świetlnych (oświetlenie uliczne, parkowe i podświetlenie budynków) 2. 37 szafek oświetlenia (ulicznego + parkowego) Inwentaryzacja punktów świetlnych, których bezspornym właścicielem jest Gmina Siemianowice stanowi dodatek nr 7 do SIWZ. Inwentaryzacja szaf oświetlenia, których bezspornym właścicielem jest Gmina Siemianowice Śląskie stanowi dodatek nr 8 do SIWZ.
  6. Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulic i miejsc publicznych usytuowanych w granicach administracyjnych Gminy Słubice.
    Zamawiający: Gmina Słubice, Słubice
    Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulic i miejsc publicznych usytuowanych w granicach administracyjnych Gminy Słubice.
    Szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy (od 01/01/2012 do 31/12/2012) wynosi 840 MWh. Załącznik 4 do SIWZ zawiera zestawienie 62 punktów poboru energii elektrycznej wraz z określeniem ich mocy umownej (całkowita, sumaryczna moc umowna wynosi 462 kW). Sterowanie oświetleniem ulicznym jest realizowane w oparciu o zegary astronomiczne zgodnie z grupą taryfową C11o.
    Zamawiający posiada odrębne umowy zawarte z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego firmą ENEA Operator Sp z o.o. (zwaną dalej OSD) zawarte na czas nieokreślony dla każdego z wymienionych w załączniku nr 4 do SIWZ punktu dostarczania energii. Umowy te dopuszczają zmianę dostawcy energii elektrycznej.
    Szczegółowe obowiązki wybranego w postępowaniu Wykonawcy są zawarte w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
  7. Utrzymanie i konserwacja w roku 2012 oświetlenia ulicznego i zewnętrznego, stanowiącego własność Gminy Bytom, w podziale na trzy zadania
    Zamawiający: Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów, Bytom
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie następujących usług :
    1/ w Zadaniu nr 1 - bieżącej konserwacji i napraw eksploatacyjnych oświetlenia ulic, parków, skwerów, zieleńców oraz chodników i przejść dla pieszych, stanowiących własność Gminy Bytom, obejmująca 1668 punktów świetnych.
    Zadanie nr 1 obejmuje:
    a/ bieżącą konserwację oświetlenia ulicznego;
    b/ utrzymanie świecenia punktów świetlnych w ilości nie mniejszej niż 95% całości;
    c/ wymianę uszkodzonych źródeł światła, elementów zabezpieczeń oraz wszystkich innych elementów osprzętu oświetlenia sieci napowietrznej i kablowej;
    d/ wymianę uszkodzonych drzwiczek, tabliczek bezpiecznikowych, uzupełnianie obejm i innych elementów słupów;
    e/ bieżące naprawy szaf oświetlenia ulicznego;
    f/ lokalizację uszkodzeń kabli, naprawę uszkodzonych kabli i przewodów napowietrznych;
    g/ wykonywanie nastawień urządzeń sterujących oświetleniem;
    h/ mycie kloszy opraw ulicznych przy wymianie źródeł światła;
    i/ wycinkę gałęzi będących w kolizji z oprawami oświetlenia ulicznego;
    j/ utylizację wyeksploatowanych źródeł światła i innych zdemontowanych elementów sieci oświetlenia;
    k/ przywrócenie terenu (chodników, jezdni, zieleni) do stanu pierwotnego po wykonaniu prac eksploatacyjnych;
    l/ zabezpieczenie skutków wypadków komunikacyjnych i kradzieży dla całego majątku objętego umową;
    ł/ usuwanie skutków kradzieży - odtworzenie urządzeń oświetlenia ulicznego;
    m/ wykonanie nocnych i dziennych przeglądów oświetlenia ulicznego z udziałem przedstawiciela zamawiającego (raz na kwartał wg harmonogramu ustalonego z zamawiającym wraz z zabezpieczeniem transportu samochodowego);
    n/ prowadzenie dziennych zapisów prac konserwacyjnych i zgłoszeń, w tym dzienne zgłaszanie zamawiającemu przyjętych awarii oświetlenia ulicznego i wykonanych w danym dniu prac konserwacyjnych (dzienny raport winien zawierać: ulicę, dany odcinek, datę otrzymania zgłoszenia, datę usunięcia awarii, opis szczegółowy wykonanych prac tj. podanie oprawy i mocy źródła, przy wymianie słupa na nowy należy podać typ, przy wymianie kabla należy podać jego długość oraz parametry, to samo dotyczy sieci zasilającej napowietrznej itp.) oraz przedkładanie zamawiającemu miesięcznych sprawozdań z wykonanych prac z podaniem nazw ulic (w oparciu o raporty dzienne);
    o/ dokonywanie na bieżąco kontroli zegarów sterujących w szafach oświetleniowych w celu zgodności ich pracy z kalendarzem astronomicznym;
    p/ wykonanie pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej oraz pomiarów rezystencji izolacji (wszystkich obwodów oświetleniowych), potwierdzone protokołem przekazanym dla zamawiającego - w terminie do końca trwania umowy.
    Świadczenie usługi konserwacji i utrzymania nie dotyczy:
    a/ przebudowy i modernizacji oświetlenia, wynikającej z zastosowania nowych urządzeń oświetleniowych, podyktowanej względami technicznymi lub dostosowaniem tych urządzeń do otoczenia;
    b/ przyłączenia do sieci oświetleniowej odbiorów dodatkowych nie związanych z oświetleniem drogowym
    Wykaz punktów świetlnych w załączniku nr 8 do SIWZ


    2/ w Zadaniu nr 2 - utrzymanie i konserwację oświetlenia i odwodnienia przejść podziemnych na terenie Bytomia w następujących lokalizacjach:
    - ul. Batorego - Kolejowa
    - ul. Krakowska - Witczaka
    - Al. Jana Pawła II - Chorzowska
    - ul. Miechowicka - Konstytucji
    Zadanie nr 2 obejmuje :
    a/ zapewnienie całodobowego odprowadzenia wód opadowych niezależnie od pory roku, dnia i godziny dla przejść podziemnych ul. Krakowska-Witczaka i ul. Miechowicka-Konstytucji;
    b/utrzymanie i konserwację pomp odwadniających oraz ich drobne naprawy (remonty);
    c/ zapewnienie czyszczenia koryt odwadniających przejść podziemnych;
    d/ przeczyszczanie wpustów odwadniających i kanałów sieci zewnętrznej.
    e/ konserwację lam oświetleniowych, w tym wymianę zniszczonych lub spalonych żarówek, świetlówek, oprawek, bezpieczników, wyposażenia rozdzielni elektrycznej itp.;
    f/ całodobowe utrzymanie oświetlenia przejść podziemnych;
    g/ konserwacje i drobne naprawy osłon lamp oświetleniowych;
    Szacunkowe ilości i krotności w/w prac wskazano w załączniku nr 9 do SIWZ.

    3/ w Zadaniu nr 3 - utrzymanie i konserwację oświetlenia zewnętrznego na terenie Bytomia w następujących lokalizacjach:
    - Pl. Rynek
    - Pl. Wolskiego - oświetlenie wiat dworca autobusowego
    - pod wiaduktem PKP przy ul. Zabrzańskiej
    Zadanie nr 3 obejmuje :
    a/ utrzymanie w sprawności technicznej punktów oświetlenia ulicznego (wymiana źródeł światła, naprawa opraw);
    b/ wymianę elementów zabezpieczających słupy na zgłoszenie Zamawiającego (zgłoszenie telefoniczne, pisemne, faxem, e-mailem) oraz bieżące usuwanie usterek oraz mycie kloszy opraw ulicznych przy wymianie źródeł światła;
    c/ utylizację wyeksploatowanych źródeł światła i innych zdemontowanych elementów sieci oświetlenia ulicznego;
    d/ uzupełnianie zdewastowanych lub zniszczonych opraw oświetlenia ulicznego umieszczonych w płycie Rynku i słupach przylegających do płyty (oprawy wbudowane w płytę Rynku są w posiadaniu Zamawiającego);
    e/ renowacja zewnętrznych odbłyśników opraw na Rynku;
    f/ naprawa uszkodzonych kabli w sposób gwarantujący utrzymanie ciągłości oświetlenia ulicznego;
    g/ wykonanie nastawienia oraz programowanie urządzeń sterujących oświetleniem ulicznym wg ustaleń z Zamawiającym;
    h/ zapewnienie całodobowego dyżuru umożliwiającego przyjmowanie zgłoszeń o awariach w każdym dniu trwania umowy ( z podaniem numeru telefonu kontaktowego i siedziby)
    i) obsługę techniczną imprez organizowanych na pl. Rynek, polegającą w szczególności na podłączeniu i odłączeniu urządzeń do punktów zasilania, czasowym załączeniu i wyłączeniu oświetlenia (wg potrzeb organizatorów), dyspozycyjności w czasie trwania imprezy.
    Szacunkowe ilości i krotności w/w prac wskazano w załączniku nr 10 do SIWZ.
  8. odbiór i unieszkodliwiania odpadów szpitalnych
    Zamawiający: 106 Szpital Wojskowy z Przychodnią SPZOZ, Gliwice
    1.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
    2.Niewypełnienie którejkolwiek z pozycji formularza oferty skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z SIWZ.
    3.Wykonawca spełnia wymogi określone w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008r., Nr 25, poz. 150 ze zm.) oraz posiada stosowne uprawnienia (decyzję) w zakresie objętym zamówieniem, a w szczególności posiada decyzję na transport odpadów wraz z prawem posiadacza odpadów- zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. z 2007r. Nr 39, poz. 251 ze zm.). Wykonawca stosowne dokumenty przedstawi na każde żądanie Zamawiającego, pod rygorem rozwiązania umowy z jego (Wykonawcy) wyłącznej winy.
    4.Pozostałe wymagania (opis, kody, harmonogram) zawiera SIWZ.
  9. Systematyczny odbiór i wywóz z magazynu niebezpiecznych odpadów medycznych II
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA, Głuchołazy
    Przedmiotem zamówienia jest odbiór i wywóz do utylizacji niebezpiecznych odpadów medycznych wytworzonych w SP ZOZ Szpitalu Specjalistycznym MSWiA w Głuchołazach w okresie 2 lat od dnia podpisania umowy.

    Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór i wywóz do utylizacji odpadów medycznych
    o następujących kodach:
    a) 18 01 02 - części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania;
    b) 18 01 03 - odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przenoszenia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi;
    c) 18 01 06 - chemikalia, w tym odczynniki chemiczne zawierające substancje niebezpieczne;
    d) 18 01 08 - leki cytotoksyczne i cytostatyczne;
    e) 18 01 82 - pozostałości z żywienia pacjentów oddziałów zakaźnych.
  10. Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych-niebezpiecznych
    Zamawiający: Szpital Powiatowy im. Prałata J. Głowatzkiego w Strzelcach Opolskich, Strzelce Opolskie
    Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych niebezpiecznych, w szacunkowej ilości 34 400 kg/rok.
    Kod odpadów: 18 01 02, 18 01 03, 18 01 06.
    Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji: w górę: +20%, w dół: bez ograniczeń.
  11. Odbiór i utylizacja odpadów medycznych, niebezpiecznych i pokonsumpcyjnych.
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Opieki Zdrowotnej, Głuchołazy
    Usługa na odbiór i utylizację odpadów medycznych niebezpiecznych i pokonsumpcyjnych z grup 18 01 03, 18 01 02, 18 01 08 Przekazywanie odpadów odbywać się będzie na podstawie karty przekazania odpadów..
  12. Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych, numer postępowania 03/DZP/2011
    Zamawiający: Miejskie Zakłady Opieki Zdrowotnej w Żorach Spółka z o.o., Żory
    Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych, pokonsumpcyjnych, przeterminowanych leków oraz odczynników chemicznych. Wartość zamówienia mniejsza od kwoty 193 000 euro.
  13. Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych, niszczenia dokumentów
    Zamawiający: Szpital Specjalistyczny Nr 1, Bytom
    Przedmiotem zamówienia jest powierzenie Wykonawcy (posiadającemu zezwolenie właściwego organu uprawniającego do transportu i termicznego unieszkodliwienia odpadów medycznych, Decyzję Administracyjną dotyczącą gwarancji niszczenia według Normy DIN 32757-1 o stopniu nieczytelności, prowadzącemu działalność zgodnie z obowiązującymi przepisami: o ochronie danych osobowych, o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, o ochronie informacji niejawnych) usługi odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych, niszczenia dokumentów.
  14. Odbiór odpadów do utylizacji
    Zamawiający: Miasto Rybnik - Rybnickie Służby Komunalne, Rybnik
    Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów do utylizacji. Przedmiot zamówienia podzielony został na 7 zadań.
    Zadanie nr 1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór do utylizacji odpadów ze studzienek kanalizacyjnych - kod odpadu 20 03 06 w ilości do 50 ton.
    Zadanie nr 2. Przedmiotem zamówienia jest odbiór do utylizacji odpadów z targowisk - kod odpadu 20 03 02 w ilości do 600 ton.
    Zadanie nr 3. Przedmiotem zamówienia jest odbiór do utylizacji nie segregowanych odpadów komunalnych - kod 20 03 01 w ilości do 900 ton.
    Zadanie nr 4. Przedmiotem zamówienia jest odbiór do utylizacji odpadów z oczyszczania ulic i placów - kod 20 03 03 w ilości do 100 ton.
    Zadanie nr 5. Przedmiotem zamówienia jest odbiór do utylizacji asfaltu innego niż wymieniony w 17 03 01 - kod odpadu 17 03 02 w ilości do 500 ton.
    Zadanie nr 6. Przedmiotem zamówienia jest odbiór do utylizacji sorbentów, materiałów filtracyjnych (w tym filtrów olejowych nie ujętych w innych grupach), tkanin do wycierania (np. szmaty, ścierki) i ubrań ochronnych zanieczyszczonych substancjami niebezpiecznymi (np. PCB) - kod odpadu 15 02 02* w ilości do 2 ton. Zadanie nr 7. Przedmiotem zamówienia jest odbiór do utylizacji filtrów olejowych - kod odpadu 16 01 07* w ilości do 1 tony.
  15. Utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Bytom stanowiących jej własność obejmująca 1.616 punktów świetlnych
    Zamawiający: Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów, Bytom
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług bieżącej konserwacji i napraw eksploatacyjnych oświetlenia ulic, parków, skwerów, zieleńców oraz chodników
    i przejść dla pieszych, stanowiących własność Gminy Bytom, obejmująca 1.616 punktów świetnych.

    2. Usługa obejmuje:
    a/ bieżącą konserwację oświetlenia ulicznego;
    b/ utrzymanie świecenia punktów świetlnych w ilości nie mniejszej niż 95% całości;
    c/ wymianę uszkodzonych źródeł światła, elementów zabezpieczeń oraz wszystkich innych elementów osprzętu oświetlenia sieci napowietrznej i kablowej;
    d/ wymianę uszkodzonych drzwiczek, tabliczek bezpiecznikowych, uzupełnianie obejm i innych elementów słupów;
    e/ bieżące naprawy szaf oświetlenia ulicznego;
    f/ lokalizację uszkodzeń kabli, naprawę uszkodzonych kabli i przewodów napowietrznych;
    g/ wykonywanie nastawień urządzeń sterujących oświetleniem;
    h/ mycie kloszy opraw ulicznych przy wymianie źródeł światła;
    i/ wycinkę gałęzi będących w kolizji z oprawami oświetlenia ulicznego;
    j/ utylizację wyeksploatowanych źródeł światła i innych zdemontowanych elementów sieci oświetlenia;
    k/ przywrócenie terenu (chodników, jezdni, zieleni) do stanu pierwotnego po wykonaniu prac eksploatacyjnych;
    l/ zabezpieczenie skutków wypadków komunikacyjnych i kradzieży dla całego majątku objętego umową;
    ł/ usuwanie skutków kradzieży - odtworzenie urządzeń oświetlenia ulicznego;
    m/ wykonanie nocnych i dziennych przeglądów oświetlenia ulicznego z udziałem przedstawiciela zamawiającego (raz na kwartał wg harmonogramu ustalonego z zamawiającym wraz z zabezpieczeniem transportu samochodowego);
    n/ prowadzenie dziennych zapisów prac konserwacyjnych i zgłoszeń, w tym dzienne zgłaszanie zamawiającemu przyjętych awarii oświetlenia ulicznego i wykonanych w danym dniu prac konserwacyjnych (dzienny raport winien zawierać: ulicę, dany odcinek, datę otrzymania zgłoszenia, datę usunięcia awarii, opis szczegółowy wykonanych prac tj. podanie oprawy i mocy źródła, przy wymianie słupa na nowy należy podać typ, przy wymianie kabla należy podać jego długość oraz parametry, to samo dotyczy sieci zasilającej napowietrznej itp.) oraz przedkładanie zamawiającemu miesięcznych sprawozdań z wykonanych prac z podaniem nazw ulic (w oparciu o raporty dzienne);
    o/ dokonywanie na bieżąco kontroli zegarów sterujących w szafach oświetleniowych w celu zgodności ich pracy z kalendarzem astronomicznym;
    p/ wykonanie pomiarów skuteczności ochrony przeciwpożarowej oraz pomiarów rezystencji izolacji (wszystkich obwodów oświetleniowych), potwierdzone protokołem przekazanym dla zamawiającego - w terminie do końca trwania umowy.

    3. Umowa na świadczenie usługi konserwacji i utrzymania nie dotyczy:
    a/ przebudowy i modernizacji oświetlenia, wynikającej z zastosowania nowych urządzeń oświetleniowych, podyktowanej względami technicznymi lub dostosowaniem tych urządzeń do otoczenia;
    b/ przyłączenia do sieci oświetleniowej odbiorów dodatkowych nie związanych z oświetleniem drogowym.
  16. Odbiór, transport,odzysk i unieszkodliwienie odpadów w tym odpadów niebezpiecznych oraz medycznych
    Zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Rydułtowach, Rydułtowy
    Odbiór, transport,odzysk i unieszkodliwienie odpadów w tym odpadów niebezpiecznych oraz medycznych z terenu Zespołu Opieki Zdrowotnej w Rydułtowach, ul. Plebiscytowa 47.
  17. Roboty uzupełniające dotyczące zadania pn. Rozbudowa oświetlenia ulicznego w Radlinie w zakresie rozbudowy oświetlenia ulicznego łącznik ul. Wrzosowej z ul. Modrzewiową
    Zamawiający: Urząd Miasta Radlin, Radlin
    Wykonanie oświetlenia na łączniku ul. Wrzosowej z ul. Modrzewiową
  18. Konserwacja i eksploatacja oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Siemianowice Śląskie
    Zamawiający: Urząd Miasta, Siemianowice Śląskie
    Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i eksploatacja oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Siemianowice Śląskie obejmująca w szczególności: - Bieżącą, całodobową eksploatację i konserwację oświetlenia ulicznego oraz w parkach i na skwerach - Bieżącą, całodobową eksploatację i konserwację podświetlenia obiektów architektonicznych i drzew - Prace towarzyszące takie jak: doprowadzenie nawierzchni do stanu pierwotnego, przycinanie drzew i krzewów zasłaniających oprawy lub ograniczających doświetlenie przejść dla pieszych i przystanków (na bieżąco w okresie trwania umowy). - Wymiana zamków w szafach oświetleniowych wg wykazu który jest dodatkiem nr 6 do SIWZ, na zamki otwierane jednym kluczem i dostarczenie jednego klucza Zamawiającemu w terminie do dnia 30. 06. 2011r. - Ocena mocy pobieranych przez oprawy, dostosowanie do nich wartości zabezpieczeń głównych w szafach oświetlenia ulicznego oraz przygotowanie dokumentacji do korekty mocy zamówionej w umowach z Vattenfall w terminie do dnia 30.06. 2011r. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić : 1. Świecenie wszystkich opraw oświetleniowych w ustalonych godzinach, o ile Zamawiający nie postanowi inaczej. 2. Zsynchronizowanie zegarów astronomicznych (minimum 4 razy w roku) potwierdzone protokołem ze wskazaniem w nim godziny kontroli oraz godziny wskazywanej przez sterownik przed zsynchronizowaniem. 3. Utrzymanie we właściwym stanie opraw oświetleniowych tak, aby zabrudzenia lub częściowe uszkodzenia nie powodowały zmniejszenia ich sprawności. 4. Utrzymanie we właściwym stanie technicznym osłon i odbłyśników opraw tak, aby nie powodowały olśnienia. 5. Utrzymanie we właściwym stanie technicznym sieci zasilającej urządzenia oświetleniowe tak, aby zapewniona była prawidłowa praca tych urządzeń oraz zasilanych z nich urządzeń bezpieczeństwa ruchu i informacji drogowej bez zagrożenia dla osób postronnych. 6. Estetyczny wygląd urządzeń tj.: 6.1. czyste klosze, 6.2. pozamykane wnęki słupowe i skrzynki podziału sieci, 6.3. wypionowane słupy (jeżeli nie zagrażają bezpieczeństwu wypionować w terminie do 1-go następnego miesiąca), 6.4. metalowe części urządzeń bez śladów korozji 7. Zamknięte, oznakowane i zabezpieczone przed dostępem osób postronnych szafy oświetleniowe. 8. Prawidłowe i czytelne oznakowanie, wg zasad ustalonych przez Zamawiającego 8.1. obwodów w szafach oświetleniowych oraz faz we wnękach słupowych i skrzynkach podziału sieci, 8.2. słupów oświetleniowych, abonencko - oświetleniowych i trakcyjno - oświetleniowych 9. Fachowe, całodobowe pogotowie oświetlenia ulic, wyposażone w środki łączności, środki transportu i odpowiedni sprzęt specjalistyczny, umożliwiające natychmiastową reakcję na zgłoszenia o usterkach i awariach. 10. Bieżące odbieranie telefonicznie, faksem oraz mailem zgłoszeń o awariach od Zamawiającego, Policji, Straży Pożarnej i mieszkańców (uruchomienie całodobowego numeru interwencyjnego do przyjmowania zgłoszeń). 11. Informowanie Zamawiającego o awariach sieci oświetleniowej i urządzeń sterowniczych, powodujących czasowe zaciemnienia ulic. 12. Likwidację zagrożeń dla osób postronnych, wynikłych z losowych ( wypadek drogowy, wichura itp.) uszkodzeń urządzeń oświetleniowych ( np. złamany, pochylony lub rozbity słup, złamany wysięgnik, zwisający klosz lub cała oprawa, opadnięcie przewodów linii napowietrznej otwarta lub rozbita szafa oświetleniowa itp. ) w czasie max. 2 godzin od chwili otrzymania zgłoszenia o takim zagrożeniu oraz doprowadzenie uszkodzonych urządzeń do prawidłowego stanu technicznego w ciągu 3 dni po usunięciu zagrożenia, likwidację uszkodzonych słupów i szaf oświetleniowych do 10 dni. 13. Przez zagrożenie i skutek uszkodzeń w przypadkach opisanych wyżej rozumie się sytuację zagrażającą życiu i zdrowiu człowieka oraz bezpieczeństwa ruchu drogowego. Roszczeń od sprawcy uszkodzenia Wykonawca dochodzi własnym kosztem i staraniem. 14. Nieodpłatne wykonywanie dokumentacji fotograficznej stwierdzonych aktów wandalizmu i skutków kolizji drogowych i niezwłoczne przekazywanie jej Zamawiającemu. 15. Wykonanie pomiarów dotyczących ochrony przeciwporażeniowej urządzeń, przy czym pomiary te mają być wykonywane sukcesywnie - 50% urządzeń wg harmonogramu ustalonego z Zamawiającym. 16. Dostęp do szaf oświetleniowych dla dostawcy energii dokonującego comiesięcznych odczytów wskazań liczników energii elektrycznej. 17. Transport dla 1 osoby dla potrzeb kontroli stanu oświetlenia. 18. Malowanie metalowych części urządzeń oświetleniowych sukcesywnie - 15% urządzeń według harmonogramu prac ustalonego z Zamawiającym. 19. Malowanie korodujących metalowych łączników wysięgników oraz śrub mocujących, na bieżąco w przypadku pojawienia się śladów korozji. 20. Czyszczenie raz do roku wszystkich opraw oświetleniowych typu KULA wg stanu z początku roku kalendarzowego, a pozostałych opraw według potrzeb ,według harmonogramu prac ustalonego z Zamawiającym. 21. Bieżącą współpracę z eksploatatorem sieci w zakresie prawidłowości prac układów pomiarowych, 22. W przypadku awarii zasilania szafy oświetleniowej poza granicą eksploatacji powiadomienie pogotowia eksploatatora sieci. 23. Wykonawca dostarczy do każdego 10 bieżącego miesiąca sprawozdanie z wykonania czynności eksploatacyjnych. Sprawozdanie, o którym mowa będzie podstawą do wystawienia faktury i zapłaty za wykonane czynności. 24. Wykonawca w terminie do 2-ch miesięcy przed zakończeniem eksploatacji dokona inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej ze służbami wskazanymi przez Zamawiającego. 25. Wykonawca zobowiązuje się stosować nowoczesne, dobre jakościowo i energooszczędne urządzenia i technologie, uzgadniane każdorazowo z Zamawiającym. 26. Wykonawca zobowiązany jest informować na bieżąco Zamawiającego o usuniętych usterkach. Wymagania szczegółowe. Bieżąca całodobowa konserwacja, eksploatacja obejmuje: 1. Przeprowadzanie oględzin i przeglądów w/g następujących zasad: 1.1 Oględziny urządzeń oświetlenia elektrycznego powinny być przeprowadzane raz w roku. 1.2 Podczas przeprowadzania oględzin urządzeń oświetlenia elektrycznego należy dokonać oceny stanu urządzeń i sprawdzić w szczególności: a) stan widocznych części przewodów, głównie ich połączeń oraz osprzętu b) stan czystości opraw i źródeł światła, c) realizację zasad racjonalnego użytkowania oświetlenia (nastawień urządzeń sterujących), d) stan ochrony przeciwporażeniowej, e) stan urządzeń zabezpieczających i sterowania, f) stan napisów informacyjnych i ostrzegawczych oraz oznaczeń, 1.3 Przeglądy urządzeń oświetlenia elektrycznego należy przeprowadzić w oparciu o obowiązujące przepisy dot. eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych. 1.4 Przeglądy powinny obejmować w szczególności: a) szczegółowe oględziny w zakresie ustalonym w pkt. 1.2 b) sprawdzenie działania urządzeń sterowania, c) wymianę uszkodzonych źródeł światła, d) sprawdzenie stanu osłon i zamocowania urządzeń oświetlenia elektrycznego, e) czynności konserwacyjne i naprawy zapewniające poprawę pracy urządzeń oświetlenia elektrycznego (w tym czyszczenie kloszy opraw i odbłyśników). 1.5 Wyniki przeglądów i zakres wykonanych czynności konserwacyjno-remontowych należy odnotować w dokumentacji eksploatacyjnej urządzeń oświetlenia ulicznego. 2. Wymiana uszkodzonych: 2.1 źródeł światła, opraw na nowe o minimum tych samych parametrach technicznych - do 2 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego. 2.2 słupów na nowe tego samego typu i parametrów (ale wyprodukowanych nie wcześniej niż 2 lata) do - 21 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego z zastrzeżeniem dopuszczalnych okresów nie świecenia punktów. 3. Lokalizacja uszkodzeń w sieciach, przewodach, urządzeniach oprawach oraz ich usunięcie w terminie określonym w umowie. 4. Bieżące usuwanie stwierdzonych usterek 5. Wykonywanie nastawień urządzeń sterujących oświetleniem wynikające z potrzeb lub w przypadkach nadzwyczajnych w terminie do 2 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. 6. Wykonywanie w nocy na terenie całego miasta kontroli inspekcyjnych oświetlenia: a) przez pracownika dozoru Wykonawcy co najmniej raz w miesiącu /protokół dostarczony do Wydziału Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta do 3 dni po kontroli, b) wspólnie z Zamawiającym w zależności od potrzeb (środek transportu zapewnia Wykonawca). 7. Czyszczenie kloszy i odbłyśników opraw podczas każdorazowej wymiany źródła światła. 8. Malowanie, jako odtworzenie istniejących uszkodzonych powłok lakierniczych, metalowych elementów konstrukcyjnych (słupów, konstrukcji wsporczych, wnęk, wysięgników oraz wolnostojących szaf sterujących oświetleniem drogowym). 9. Montaż (na istniejącym ciągu oświetleniowym, bez budowy nowych słupów) pojedynczych punktów świetlnych - maksymalnie do trzech sztuk miesięcznie. Montaż odbywać się będzie na pisemne zlecenie Zamawiającego, z wykorzystaniem odzyskanych sprawnych technicznie urządzeń pochodzących z demontażu przy kompleksowych modernizacjach oświetlenia. 10. Demontaż nielegalnie powieszonych na słupach reklam, banerów oraz pozostałości po wcześniej wymienionych (tj. opasek, drutów, listew itp.) 11. Doraźne w ciągu 2 dni od dnia polecenia przez Zamawiającego wycinanie gałęzi drzew przy oprawach, jeżeli są one przyczyną obniżonego poziomu natężenia oświetlenia oraz w ciągu 2 godzin przy przewodach elektrycznych zasilających pkt świetlny w energię elektryczną, jeśli gałęzie drzew stwarzają zagrożenie porażenia prądu. 12. Prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej i jej aktualizacja. 13. Bezpłatne dokonywanie uzgodnień i ustalanie warunków przyłączenia za zgodą Zamawiającego do sieci (przewodów) elektrycznej zasilającej punkty świetlne różne niewielkie odbiorniki energii elektrycznej (np. podświetlenia reklam, oświetlenia kabin telefonicznych, itp.) 14. Wykonanie pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej i pomiarów rezystancji uziemień z częstotliwością określoną w przepisach szczegółowych i ustaleniami z Zamawiającym. 15. Nieodpłatny udział na żądanie Zamawiającego, w cyklicznych odczytach urządzeń pomiarowo-rozliczeniowych dokonywanych przez sprzedawcę energii elektrycznej przekazywanie Zamawiającemu sprawozdania z wynikami odczytu wraz z opinią dotyczącą prawidłowości wskazań urządzeń pomiarowo - rozliczeniowych. 16. Nieodpłatne wskazanie miejsc zasilania w energię elektryczną z sieci, przewodów lub urządzeń będących przedmiotem niniejszej umowy dla elementów oświetlenia dekoracyjnego (świątecznego) w terminie 7 dni od daty wystąpienia podmiotu, który montować będzie je na zlecenie Zamawiającego. 17. Zakaz wydawania zgody bez uzgodnienia z Zamawiającym na umieszczanie nośników reklamowych na słupach. Prace towarzyszące konserwacji. 1. Wymiana obudowy, konstrukcji, wyposażenia lub całej szafy oświetleniowej w przypadku zniszczenia ich w skutek czynników losowych, wypadku drogowym, wandalizmu, kradzieży. 2. Wymiana uszkodzonych kabli zasilających szafy lub odcinków kabli oświetleniowych. 3. Wymiana lub naprawa słupa oświetleniowego i/lub oprawy rozbitych lub uszkodzonych w wyniku wypadku drogowego, czynników żywiołowych, wandalizmu oraz uszkodzonych przy tej okazji kabli i przewodów. 4. Bieżąca aktualizacja inwentaryzacji oświetlenia ulicznego, parkowego i podświetleń obiektów architektonicznych z uwzględnieniem rodzaju słupów, opraw, rodzaju źródła światła, szaf oświetleniowych 5. Technologie i dobór materiałów użytych w trakcie konserwacji należy uzgodnić z Zamawiającym. Ilość punktów świetlnych. Urząd Miasta Siemianowice Śląskie aktualnie jest bezspornym właścicielem i eksploatuje: 1. 2321 punktów świetlnych (oświetlenie uliczne, parkowe i podświetlenie budynków) 2. 37 szafek oświetlenia (ulicznego + parkowego) Inwentaryzacja punktów świetlnych, których bezspornym właścicielem jest Gmina Siemianowice Śląskie znajduje się w Dodatku nr 7 do SIWZ. Inwentaryzacja szaf oświetlenia, których bezspornym właścicielem jest Gmina Siemianowice Śląskie znajduje się w Dodatku nr 8 do SIWZ
  19. Odbiór i unieszkodliwianie odpadów szpitalnych
    Zamawiający: 106 Szpital Wojskowy z Przychodnią SPZOZ, Gliwice
    Odbiór i unieszkodliwianie odpadów szpitalnych
  20. Wykonanie linii kablowej wraz z dostawą kabli 20 kV.
    Zamawiający: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A., Bytom
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 3.2.1.wykonanie linii kablowych i dostawę kabli energetycznych 20 kV zgodnie z projektem Przedsiębiorstwa Projektowania ELMEL nr 01/01/2010 Budowa linii kablowych 20 kV wyprowadzonych z projektowanej stacji RS Dębieńsko stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 3.2.2.pomiary linii kablowych - przygotowanie linii kablowych do załączenia pod napięcie, 3.2.3.wykonanie dokumentacji geodezyjnej - powykonawczej linii kablowej, w tym pomiar powykonawczy, celem uzupełnienia map w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Rybniku, 3.2.4.wykonanie dokumentacji powykonawczej. 3.3. Szczegółowy zakres prac obejmuje: 3.3.1. Dla budowy linii kablowej średniego napięcia: dostawę kabla typu XRUHAKXS 1x240/ mm2, 12/20 kV i ułożenie 2-ch linii kablowych (3xXRUHAKXS 1x240mm2 12/20 kV) o długości zgodnej z projektem technicznym nr 01/01/2010 od projektowanej stacji RS Dębieńsko do pól dopływowych projektowanej rozdzielni 20 kV zlokalizowanej w budynku rozdzielni 6 kV Megawat, dostawę i ułożenie osłon rurowych w wykopach, na skrzyżowaniach i zbliżeniach z istniejącą infrastrukturą podziemną zgodnie z projektem technicznym (Nr/ 01/01/2010), dostawę i wykonanie muf kablowych przelotowych 20 kV o przekroju 240 mm2 QS2000E 93 AS220/1, dostawę oznaczników i oznaczenie linii kablowej na całej długości za pomocą oznaczników kablowych, dostawę folii i ułożenie w wykopie folii z tworzywa sztucznego koloru czerwonego, dostawę przepustów, szczeliwa i uszczelnienie przepustów kablowych szczeliwem zgodnie z projektem, dostawę głowic kablowych typu K 400 LB - HJ - 240 - AL, dostawę piasku do wykonania podsypki linii kablowej i jej zasypania, wytyczenie geodezyjne w terenie trasy linii kablowej, wykonanie wykopu w ziemi pod ułożenie nowej linii kablowej, na odcinkach i o wymiarach wskazanych w projekcie, wykonanie podsypki z piasku w wykopie pod linię kablową (grubość min. 10 cm), wykonanie przewiertów sterowanych pod drogą powiatową nr S5621 (ul. Przemysłowa) drogami dojazdowymi do budynku nr 12 i parkingu, drogą gminną, zakładową, linią kolejową, dwoma torami linii kolejowej, bocznicą kolejową - zgodnie z opracowanym projektem nr 01/01/2010, uzgodnienie z właścicielami gruntów warunków wykonania przewiertów pod torami kolejowymi oraz drogą powiatową nr 85621, przysypanie piaskiem ułożonej linii kablowej w wykopie (grubość min. 15 cm), zasypanie wykopu ziemią z wykopu, przygotowanie istniejących kanałów kablowych do wyłożenia kabli, ułożenie kabli w istniejących kanałach kablowych PE Megawat, przywrócenie terenu wykonywania prac do stanu pierwotnego. 3.3.2.Przygotowanie linii kablowych do załączenia napięcia polegające między innymi na: wykonaniu badania linii kablowych po zabudowie i wykonaniu muf zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami, sprawdzeniu ciągłości żył roboczych i powrotnych, wykonaniu pomiaru rezystancji izolacji każdej żyły linii kablowych, wykonaniu próby napięciowej izolacji linii kablowych. Wyniki z w/w przeprowadzonych badań i pomiarów ująć w protokołach. Protokoły z przeprowadzonych badań i pomiarów, muszą zostać pozytywnie zaopiniowane przez osobę wyższego dozoru ruchu elektrycznego Zakładu CZOK rejon Dębieńsko. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć po zakończeniu prac oświadczenie kierownika robót o wykonaniu prac zgodnie z projektami. 3.3.3.Wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej linii kablowej, w tym pomiar powykonawczy, celem uzupełnienia map w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Rybniku. 3.3.4.Wykonanie dokumentacji powykonawczej obejmującej całość wykonanych prac. W/w prace należy prowadzić zgodnie z: projektem Przedsiębiorstwa Projektowania ELMEL nr 01/01/2010 Budowa linii kablowych 20 kV - przekroczenie drogi powiatowej nr S5621 na działce o nr ewidencyjnym 177 w miejscowości Czerwionka - Leszczyny, projektem Przedsiębiorstwa Projektowania ELMEL nr 01/01/2010 Budowa linii kablowych 20 kV wyprowadzonych z projektowanej stacji RS Dębieńsko, ustaleniami z inwestorem. Ponadto Wykonawca: ma bezwzględny obowiązek zapoznania się z warunkami uzgodnień podanymi przez poszczególnych użytkowników infrastruktury w pismach uzgadniających a załączonych do projektów opinii ZUD NR 73/2010, jak również zobowiązany jest do ich przestrzegania, na dwa tygodnie przed przystąpieniem do prac powiadomi wszystkich użytkowników infrastruktury o rozpoczęciu robót celem ustalenia harmonogramu i pełnienia ewentualnego nadzoru nad przebiegiem prac zobowiązany jest do prowadzenia robót ziemnych w rejonie istniejącego uzbrojenia sposobem ręcznym pod nadzorem użytkownika tego uzbrojenia, odpowiada za ewentualne szkody wyrządzone osobom trzecim podczas wykonywania prac, odpowiada za prawidłowe oznakowanie i oświetlenie terenu robót zgodnie z Ustawą z dnia 01.02.1983r- Prawo o ruchu drogowym z późn. zm. oraz z Instrukcją oznakowania robót prowadzonych w pasie drogowym - Monitor Polski Nr 24/90 poz. 184, zobowiązany jest prowadzić montaż urządzeń, kabli i muf zgodnie z dokumentacjami techniczno-ruchowymi producentów jak również właściwymi instrukcjami montażowymi, zobowiązany jest dostarczyć gwarancje fabryczne, certyfikaty, deklaracje zgodności oraz inne wymagane przepisami dokumenty, na wszystkie materiały użyte do realizacji zadania. zapewnia na własny koszt, sprzęt techniczny, środki transportu, urządzenia i materiały niezbędne do wykonania wszystkich czynności przy realizacji zadania, ponosi koszt nadzoru autorskiego realizowanego przez wykonawców projektów technicznych, według których będzie realizowany przedmiot umowy, po podpisaniu umowy przedstawi szczegółowy harmonogram robót zapewniający terminowe wykonanie umowy, ponosi pełną odpowiedzialność materialną i zapewni ochronę przedmiotu realizacji umowy do czasu przeprowadzenia (z wynikiem pozytywnym) końcowego odbioru technicznego (momentu protokolarnego jego przekazania, po wykonaniu wszystkich sprawdzeń i prób funkcjonalnych, potwierdzonych protokołami z pozytywnymi wynikami badań i pomiarów), ponosi wszelkie opłaty za ewentualny nadzór właścicieli terenów lub urządzeń przy wykonywaniu prac w pobliżu ich obiektów/urządzeń lub na ich działkach zgodnie z uzgodnieniami ujętymi w projekcie Przedsiębiorstwa Projektowania ELMEL nr 01/01/2010 Budowa linii kablowych 20 kV wyprowadzonych z projektowanej stacji RS Dębieńsko/ nr 01/01/2010, ponosi opłaty związane z dopuszczeniem brygad do robót na terenie stacji RS Dębieńsko, odpowiada i ponosi opłaty związane z opracowaniem uzgodnionego z zarządcą dróg planu organizacji ruchu drogowego, jak również poniesie ewentualne opłaty za roboty w pasie drogowym, odpowiada i ponosi opłaty związane z opracowaniem uzgodnionego z PTKiGK Zabrze lub Koksownią tymczasowego regulaminu ruchu kolejowego, jak również poniesie ewentualne opłaty za roboty w pasie kolejowym, zobowiązany jest do powiadomienia właściwych urzędów o rozpoczęciu i zakończeniu robót budowlanych jak również ponosi wszelkie opłaty związane z tym, odpowiada za organizację placu budowy, jego prawidłowe oznaczenie i zabezpieczenie. Szczegółowy zakres robót został określony w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  21. Uzupełnienie oświetlenia ulic Krótkiej, Polarnej oraz Zielonej w Tarnowskich Górach
    Zamawiający: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry, Tarnowskie Góry
  22. Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych, niebezpiecznych
    Zamawiający: Szpital Powiatowy im. Prałata J. Głowatzkiego w Strzelcach Opolskich, Strzelce Opolskie
  23. Usługa w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwania odpadów niebezpiecznych
    Zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Wodzisławiu Śląskim, Wodzisław Śląski
  24. Wykonanie usługi w zakresie odbioru, załadunku, transportu i utylizacji odpadów medycznych zaliczanych do grupy odpadów niebezpiecznych ze Szpitala w Nysie i Szpitala w Paczkowie
    Zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej, Nysa
  25. ROZBUDOWĘ SIECI OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE MIASTA RADLIN.
    Zamawiający: Urząd Miasta Radlin, Radlin
  26. Odbiór odpadów komunalnych i odpadów medycznych ze Szpitala w Oleśnie ul. Klonowa 1 w rozbiciu na 3 samodzielne zadania
    Zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Oleśnie, Olesno
  27. Linia oświetlenia zewnętrznego ul. Żytnia obw. I i II w Jastrzębiu Zdroju
    Zamawiający: Miasto Jastrzębie Zdrój - Wydział Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji, Jastrzębie-Zdrój
  28. Linia oświetlenia zewnętrznego ul. Plebiscytowa obw. II i III w Jastrzębiu Zdroju
    Zamawiający: Miasto Jastrzębie Zdrój - Wydział Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji, Jastrzębie-Zdrój
  29. Konserwacja i eksploatacja oświetlenia ulicznego stanowiącego własnośc Gminy Gliwice na terenie Miasta Gliwice.
    Zamawiający: Miasto Gliwice, Wydział Przedsięwzięć Gospodarczych i Usług Komunalnych, Gliwice
  30. Utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Bytom stanowiących jej własność, obejmująca 1 542 pkt. świetlne w okresie 01.01 do 31.12.2010 r
    Zamawiający: Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów, Bytom
  31. Budowa oświetlenia drogowego ulicy Słowiańska-Rogowska w Wodzisławiu Śląskim (cz. I) Budowa oświetlenia drogowego ulicy Kwiatowej w Wodzisławiu Śląskim (cz. II)
    Zamawiający: Miasto Wodzisław Śląski, Wodzisław Śląski
  32. Utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Bytom w okresie do 31.12.2009r.
    Zamawiający: Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów, Bytom

Inne osoby dla Brzoza (77 osób):