Kogo reprezentuje osoba

Brzozowska Agnieszka Małgorzata

w KRS

Agnieszka Małgorzata Brzozowska

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Agnieszka
Drugie imię:Małgorzata
Nazwisko:Brzozowska
Płeć:Kobieta
Rok urodzenia:1977 r., wiek 45 lat
Miejscowości:Warszawa (Mazowieckie)
Przetargi:17 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Berliński Robert, Sosnowski Andrzej Krzysztof, Wolański Paweł, Zbyszyńska Danuta Kazimiera

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Berliński Jakub

Reprezentowała:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Golenda Jarosław Kazimierz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Poborski Adrian
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Berliński Robert, Brzozowska Ewa Maria, Nasiłowski Arnold Wojciech, Stańczyk Michał, Stańczyk Monika

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Walczak Andrzej

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Argom Group Sp. Z O.O., Łazy − KRS 0000819617
  2. Auto Andrzej Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000449557
  3. Bca Engineering Group Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000752175
  4. Bca Group Ltd Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000580025
  5. Bsn Capital Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000430457
  6. Datacenterworld.pl Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000755551
  7. Everant Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000413780
  8. Exerch S.A., Warszawa − KRS 0000627147
  9. H And H Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000159742
  10. Helvegen Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000718132
  11. Intrapp Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000598083
  12. Kids International Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000303543
  13. Legaton Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000695885
  14. Life4style Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000535705
  15. Loadbanks Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000740083
  16. Luan Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000416992
  17. M4s Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000824009
  18. Mfi Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000195019
  19. Modular Dc Solutions Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Poznań − KRS 0000684254
  20. N&n Investment Sp. Z O.O., Łazy − KRS 0000937364
  21. Nixen Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000270910
  22. Promag International Sp. Z O.O., Łazy − KRS 0000568600
  23. Promag Oze Sp. Z O.O., Łazy − KRS 0000668755
  24. Qliv Tosel Sp. Z O.O., Pruszków − KRS 0000335198
  25. Singa Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000329243
  26. Solringen Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000775408
  27. Studio-arch Sp. Z O.O., Antoninów − KRS 0000675597
  28. T&p Finance Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000957685
  29. Teltrading Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000395142
  30. Teneo Invest Sp. Z O.O., Zielonka − KRS 0000355907
  31. Teneo Polska Sp. Z O.O., Zielonka − KRS 0000292387
  32. Transfarm Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000018449
  33. Tutum Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000217258
  34. Uniprod Warszawa Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000403120
  35. Vodea Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000753532
  36. Związek Stowarzyszeń Radomski Bank Żywności, Radom − KRS 0000086892

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. 3pro Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000300243
  2. Arena Projektów Sp. Z O.O., Antoninów − KRS 0000678395
  3. Betania Radom Sp. Z O.O., Radom − KRS 0000403748
  4. Budimex A Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000418606
  5. Budimex B Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000417768
  6. Budimex D Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000419737
  7. Budimex Ppp S.A., Warszawa − KRS 0000418447
  8. Centrum Informatyki Handlu Zagranicznego Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000282629
  9. Centrum Medyczne Unicare Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000439485
  10. Credo Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000264262
  11. Ctl Logistics Sp. Z O.O., Sosnowiec − KRS 0000289679
  12. Decsoft S.A., Warszawa − KRS 0000050218
  13. Fbserwis A Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000419710
  14. Fbserwis B Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000510911
  15. Fbserwis Dolny Śląsk Sp. Z O.O., Ścinawka Dolna − KRS 0000357476
  16. Fbserwis Kamieńsk Sp. Z O.O., Kamieńsk − KRS 0000140129
  17. Fbserwis Karpatia Sp. Z O.O., Tarnów − KRS 0000047175
  18. Fbserwis S.A., Warszawa − KRS 0000421036
  19. Fbserwis Wrocław Sp. Z O.O., Bielany Wrocławskie − KRS 0000052775
  20. Federacja Polskich Banków Żywności, Warszawa − KRS 0000063599
  21. Fundacja Help Energy, Warszawa − KRS 0000446680
  22. Mcsi Ltd Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000037267
  23. Medenit Business Profit Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000479681
  24. Medenit S.A., Warszawa − KRS 0000485689
  25. Modular Dc Solutions Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000682406
  26. Optibox Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000127391
  27. Perfect Meridian Sp. Z O.O., Wiązowna − KRS 0000652046
  28. Promag Polska Sp. Z O.O., Antoninów − KRS 0000438140
  29. Stabnet S.A., Warszawa − KRS 0000187421
  30. Tauton Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000502887
  31. Telpronet Paweł Kaczmarczyk, Grzegorz Mielech - Sp. J., Warszawa − KRS 0000177947

Powiązane przetargi (17 szt.):
  1. Wybór Wykonawcy, któremu zostanie powierzona kontynuacja robót w budynku nr 8 posadowionym w Katowicach przy ul. Ligockiej 103 tj.: 1) dokończenie wykonania instalacji elektrycznych i niskoprądowych; 2) dokończenie robót wykończeniowych na nowych kondygnacjach i w laboratoriach; 3) wykonanie ogrodzenia terenu i chodnika; 4) zaprojektowanie i wykonanie oświetlenia zewnętrznego od ul. Szadoka/ Z-1/I/2014/PNT.
    Zamawiający: Park Naukowo-Technologiczny "Euro-Centrum" Sp. z o.o., Katowice
    Przedmiot zamówienia stanowi kontynuacja robót w budynku nr 8 posadowionym w Katowicach przy ul. Ligockiej 103 tj. obejmujących: dokończenie wykonania instalacji elektrycznych i niskoprądowych, dokończenie robót wykończeniowych na nowych kondygnacjach i w laboratoriach, wykonanie ogrodzenia i chodnika oraz zaprojektowanie i wykonanie oświetlenia na podstawie: 1. Projekt instalacji elektrycznych i niskoprądowych dla podziału pomieszczeń na segmencie C II piętro; 2. Projekt instalacji elektrycznych i niskoprądowych dla podziału pomieszczeń na segmencie C I piętro nowa kondygnacja; 3. Projekt instalacji elektrycznych i niskoprądowych dla podziału pomieszczeń 4. Przedmiar robót do wykonania w zakresie robót wykończeniowych; 5. Przedmiar i opis ogrodzenia stałego terenu działek 12/23, 8,9/2 i 10 oraz przedmiar chodnika od nowopowstałego parkingu do budynku od strony północnej rys. Z2; 6. Opracowanego projekt i przedmiaru oświetlenia terenu od ul. Szadoka. Jednocześnie zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w poniższych zakresach: Zakres nr 1 - dokończenie wykonania instalacji elektrycznych, niskoprądowych i BMS, zgodnie z aneksem do projektu wewnętrznych instalacji elektrycznych i niskoprądowych przedmiarami robót: a) dla pomieszczeń biurowych na II kondygnacji, segment C - według nowego podziału, b) dla nowopowstałej kondygnacji, segmentu C, c) dla III kondygnacji, segment A - według nowego podziału. d dostawa i montaż pasków LED do podświetlenia elementów dekoracyjnych BRAM; Zakres nr 2 - dokończenie robót wykończeniowych na nowopowstałych powierzchniach biurowych i w Laboratoriach: a) w zakresie tynków cementowo-wapiennych na ścianach i stropach, b) w zakresie tynków mineralne na ścianach żelbetowych c) w zakresie zabudowy gk jednostronne z płyty gk 12,5mm klejona na ściany d) w zakresie gładzi gipsowych na policzkach biegów schodowych e) w zakresie zabudów GK na instalacjach, f) w zakresie tynków dekoracyjnych na korytarzach, g) w zakresie zabudów kratek rewizyjnych dla zaworów na instalacjach w sufitach, h) w zakresie zabudowy z blachy stalowej elementów stropu przy aneksach kuchennych, i) w zakresie malowania; Zakres nr 3 - wykonanie ogrodzenia stałego terenu działek 12/23, 8, 9/2, 10 oraz chodnika od nowopowstałego parkingu do budynku od strony północnej: a) w zakresie dostawy wraz z montażem przęseł ogrodzeniowych i słupków stalowych zgodnie z projektowaną trasą wg rys. R1 typ przęseł np. apaprojektsystem standard kolor, grafit lub ciemna zieleń, wysokość 1,55 m; szerokość przęsła 2,50 m; rys. Z2 b) w zakresie wykonania chodnika zgodnie z rys. Z5/ z kostki brukowej. Zakres nr 4 -zaprojektowanie i wykonanie oświetlenia terenu od strony ul. Szadoka wg. wytycznych Zamawiającego stanowiących załącznik do projektu zagospodarowania rys. R2 a) wykonanie linii zasilającej z rozdzielni n/N w budynku do miejsc parkingowych od strony ul. Szadoka i ul. Załęskiej; b) montaż 9 szt. słupów oświetleniowych wraz z lampami energooszczędnymi. Każdy Wykonawca będzie również obowiązany do: 1) wykonania podłączenia nowych instalacji na segmencie C i A do istniejących instalacji elektrycznych - dla zakresu nr 1; 2) wykonania robót przygotowawczych; 3) wykonywania wpisów do dziennika budowy prowadzonego przez Kierownika Budowy; 4) uzupełnienia tynków i naprawa ścian przy wykonywaniu robót - dla zakresów 1-2 i 4; 5) uzupełnienie malowania w przypadku uszkodzenia ścian; 6) kontrola jakości; 7) przeprowadzenia odbiorów; 8) uporządkowania terenu i obiektu po wykonaniu prac (posprzątanie, odkurzenie i umycie); 9) zabezpieczenie zaplecza budowy oraz pomieszczeń sanitarnych na czas realizacji robót na potrzeby Wykonawcy; 10) po zakończeniu robót - likwidacji zaplecza i uporządkowanie terenu; 11) współpracy z Zamawiającym na etapie uzyskiwania przez niego pozwolenia na użytkowanie, w tym do niezwłocznego przedstawienia dokumentów żądanych przez Zamawiającego, a niezbędnych do uzyskania pozwolenia; 12) ponoszenie kosztów zużycia energii elektrycznej i wody proporcjonalnie wg rozliczenia Kierownika Budowy na podstawie kwoty netto przerobu razy współczynnik 0,007 promila. Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia odrębnej umowy na korzystanie z mediów: woda i odbiór ścieków oraz energia elektryczna z Parkiem Naukowo - Technologicznym EURO-CENTRUM Sp. z o.o. Pkt. 3.3.12 nie dotyczy zakresu nr 3 niniejszego postępowania; 13) współpracy z wyznaczonymi przez Zamawiającego koordynatorami/ koordynatorem robót. Zamawiający informuje, że po podziałach geodezyjnych uległo zmianie oznaczenie działek, na których inwestycja będzie prowadzona: aktualnie są to działki nr 12/23 i nr 8, 9/2 ,10. Zamawiający dysponuje pozwoleniem na użytkowanie budynku biurowo - usługowego nr 8 (z wyłączeniem doprojektowanej przestrzeni biurowej segmentów A i C oraz pomieszczeń Data Center i laboratoriów w segmencie C).
  2. Wybór Wykonawcy, któremu zostanie powierzone dokończenie robót budynku nr 8 posadowionym w Katowicach przy ul. Ligockiej 103; Z-60/IX/2013/PNT.
    Zamawiający: Park Naukowo-Technologiczny "Euro-Centrum" Sp. z o.o., Katowice
    Przedmiot zamówienia stanowi dokończenie robót w budynku nr 8 posadowionym w Katowicach przy ul. Ligockiej 103 tj.: 1) wykonanie robót budowlano wykończeniowych, 2) wykonanie instalacji elektrycznych, niskoprądowych oraz BMS, 3) wykonanie instalacji wentylacji, grzania i chłodzenia, 4) dostawa i montaż pomp obiegowych dla instalacji źródła ciepła i chłodu, 5) dostawa i montaż kanału wentylacyjnego i zewnętrznej czerpni powietrza, 6) wykonanie zagospodarowania terenu w zakresie nowych miejsc parkingowych, 7) dostawa i montaż stolarki drzwiowej aluminiowej, 8) wykonanie instalacji okablowania światłowodowego pomiędzy segmentami A,B,C, 9) dodatkowe odwodnienie zjazdu do pomieszczeń technicznych Prace, o których mowa w pkt. 3.1 prowadzone będą na podstawie: 1) Projektu adaptacji pomieszczeń na III kondygnacji segment C: a) w zakresie robót budowlanych, b) w zakresie instalacji wentylacji i chłodu technologicznego, c) w zakresie instalacji elektrycznych słaboprądowych, 2) Projektu źródła ciepła i chłodu - rewizja z 22.08.2013 r.; 3) Projektu zmiany lokalizacji zewnętrznej czerpni powietrza; 4) Projektu zagospodarowania terenu z uwzględnieniem miejsc postojowych na działkach 9 2, 10 oraz połączenie głównego wjazdu do budynku nr 8 z parkingiem przed budynkiem 9; 5) Zmiany w zakresie zmiany stolarki stalowej na stolarkę aluminiową na klatce schodowej segmentach A,B,C; 6) Projektu wykonania lokalnego okablowania światłowodowego pionowego 7) Dodatkowe odwodnienie zjazdu do pomieszczeń technicznych szczegółowo opisanych w pkt. 3.2.1 - 3.2.9 siwz. Jednocześnie zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w poniższych zakresach: 1. Zakres nr 1 - wykonanie robót budowlano wykończeniowych, ścianek gipsowo - kartonowych, malowania,zgodnie z Projektem podziału pomieszczeń; 2. Zakres nr 2 - wykonanie instalacji elektrycznych, niskoprądowych oraz BMS zgodnie z przedmiarem; 3. Zakres nr 3 - wykonanie instalacji wentylacji, grzania i chłodzenia zgodnie z projektem instalacji wentylacji i technologii na drugim piętrze; 4. Zakres nr 4 - dostawa i montaż pomp obiegowych zgodnie z projektem źródła ciepła i chłodu - rewizja z 22.08.2013 r.; 5. Zakres nr 5 - wykonanie kanału i czerpni zgodnie z projektem zmiany lokalizacji zewnętrznej czerpni powietrza; 6. Zakres nr 6 - wykonanie zagospodarowania terenu, miejsc parkingowych, dojazdów na działce 12 23 i 8 oraz miejsc postojowych na działkach 9/2, 10, jak również wykonanie wjazdu do budynku nr 8 poprzez odtworzenie nawierzchni parkingów i połączenie z parkingiem przed budynkiem 9; zgodnie z przedmiarami i projektem wykonawczym; 7. Zakres nr 7 - dostawa stolarki drzwiowej zgodnie z przedmiarem; 8. Zakres nr 8 - wykonania lokalnego okablowania światłowodowego pionowego w segmencie A, B, C, i połączenie go z zewnętrzną siecią światłowodową i serwerownią w budynku zgodnie z projektem wykonania lokalnego okablowania światłowodowego pionowego; 9. Zakres nr 9 - dodatkowe odwodnienie zjazdu do pomieszczeń technicznych zgodnie z Projektem dodatkowego odwodnienia zjazdu. Każdy Wykonawca (zarówno Wykonawca Generalny, jak i Wykonawcy robót częściowych) będzie również obowiązany do: 1. wykonania robót przygotowawczych; 2. wykonywania wpisów do dziennika budowy prowadzonego przez Kierownika Budowy; 3. uzupełnienia tynków i naprawa ścian przy wykonywaniu robót - dla zakresów 1-5 oraz 7-8; 4. kontrola jakości; 5. przeprowadzenia odbiorów; 6. uporządkowania terenu i obiektu po wykonaniu prac; 7. wykonanie przejść p.poż. - dla zakresów nr 5 i 8; 8. połączenia instalacji odwodnienia ze studnią kanalizacji deszczowej - dla zakresu 9; 9. zabezpieczenie zaplecza budowy oraz pomieszczeń sanitarnych na czas realizacji robót na potrzeby Wykonawcy; 10. po zakończeniu robót - likwidacji zaplecza i uporządkowanie terenu; 11. współpracy z Zamawiającym na etapie uzyskiwania przez niego pozwolenia na użytkowanie, w tym do niezwłocznego przedstawienia dokumentów żądanych przez Zamawiającego, a niezbędnych do uzyskania pozwolenia i leżących w zakresie właściwości danego Wykonawcy; 12. współpracy z wyznaczonymi przez Zamawiającego koordynatorami lub koordynatorem robót
  3. Wybór Wykonawcy, któremu zostanie powierzone wykonanie robót w budynku biurowo - usługowym z pomieszczeniami laboratoryjno - wdrożeniowymi posadowionym w Katowicach przy ul. Ligockiej 103 (budynek nr 8)/ Z-42/VII/2013/PNT.
    Zamawiający: Park Naukowo-Technologiczny "Euro-Centrum" Sp. z o.o., Katowice
    Przedmiot zamówienia stanowi kontynuacja wykonania robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie budynku biurowo - usługowego z pomieszczeniami laboratoryjno - wdrożeniowymi oraz robót bud.- instal. na nowopowstałych kondygnacjach na seg. A iC posadowionego w Katowicach przy ul. Ligockiej 103 (budynek nr 8) na podstawie: 1) Projektu budynku biurowo - usługowego spełniającego wymogi budynku pasywnego wraz z pomieszczeniami laboratoryjno - wdrożeniowymi oraz zagospodarowaniem terenu; Projekt architektoniczno-budowlany część 1 oraz przedmiarami robót; 2 ) Dokumentacji projektowej pt. projekt aranżacji wnętrz cz. 1 i 2; 3) Aneks do dokumentacji pt. Projekt budynku biurowo - usługowego z pomieszczeniami laboratoryjno - wdrożeniowymi wraz z zagospodarowaniem terenu, projekt budowlany i wykonawczy architekturą - segment C; 4) Aneks do dokumentacji pt. Projekt budynku biurowo - usługowego z pomieszczeniami laboratoryjno - wdrożeniowymi wraz z zagospodarowaniem terenu, projekt budowlany i wykonawczy wewnętrznych instalacji sanitarnych (wentylacji, grzania i chłodzenia, wod-kan) parter segment C wraz z przedmiarami robót; 5) Aneks do dokumentacji pt. Projekt budynku biurowo - usługowego z pomieszczeniami laboratoryjno - wdrożeniowymi wraz z zagospodarowaniem terenu, projekt budowlany i wykonawczy wewnętrznych instalacji automatyki i BMS, segment C parter; 6) Aneks do dokumentacji pt. Projekt budynku biurowo- usługowego z pomieszczeniami laboratoryjno - wdrożeniowymi wraz z zagospodarowaniem terenu, projekt budowlany i wykonawczy wewnętrznych instalacji elektrycznych -parter segment C; 7) Projekt budowlano wykonawczy doprojektowanej przestrzeni biurowej na segmentach A i C w nowobudowanym budynku nr 8; 8) Projekt instalacji elektrycznych, niskoprądowych i BMS dla nadbudowanych kondygnacji segmentów A i C; 9) Rysunek rewizyjny A23/A2 - nowy podział powierzchni na segmencie A 10) Rysunek rewizyjny A24/A3- nowy podział powierzchni na segmencie C szczegółowo opisanych w pkt. 3.2.1 - 3.2.15 siwz. Zamawiający informuje, że po podziałach geodezyjnych uległo zmianie oznaczenie działek, na których inwestycja będzie prowadzona: aktualnie są to działki nr 12/23 i nr 8. Budynek nr 8, w którym prowadzone będą roboty składające się na przedmiot zamówienia jest wykonany w stanie surowym, zamkniętym. W budynku są realizowane instalacje elektryczne, instalacje fotowoltaiki, instalacje sanitarne, wentylacji i klimatyzacji, instalacje niskoprądowe i roboty budowlano - wykończeniowe. Na poziomie -1,0 seg B znajdują się pomieszczenia techniczne, w których będzie zlokalizowana stacja trafo, rozdzielnia elektryczna sN i nN, pomieszczenia pompy ciepła i central wentylacyjnych. W budynku są prowadzone prace wykończeniowe, jak również w segmentach A i C są wykonywane dodatkowe stropy, na zewnątrz są prowadzone prace przy sieciach zewnętrznych i ukształtowanie terenu. Zakres robót objętych niniejszym zamówieniem określają dokumentacje projektowe, o których mowa w pkt. 3.2 siwz, przedmiary robót będące dokumentami zawierającymi tajemnicę przedsiębiorstwa. Udostępnienie ww. dokumentów następować będzie wyłącznie na pisemny wniosek Wykonawcy, po złożeniu pisemnego oświadczenia według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz. Dokumentacja projektowa, przedmiary robót zostaną udostępnione wnioskującym Wykonawcom w wersji elektronicznej na płycie CD, według wyboru Wykonawcy za odbiorem osobistym lub wysyłana za pisemnym potwierdzeniem odbioru. Pobranie dokumentacji podlega opłacie w kwocie 10 zł za dany zakres płatnej na konto Zamawiającego o nr: 25 1020 2313 0000 3602 0192 1493. Dowód uiszczenia ww. opłaty stanowić powinien załącznik do oświadczenia, o którym mowa w zdaniu drugim.
  4. Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy budynku Ośrodka Elektronicznego przy ul. Partyzantów 3 w Koszalinie na Centrum Zarządzania Siecią wraz z serwerownią miejską,w ramach projektu Inteligentny Koszalin -rozbudowa infrastruktury społeczeństwa informacyjnego e-Koszalin - budowa sieci teleinformatycznej i systemu monitoringu wizyjnego.
    Zamawiający: Gmina Miasto Koszalin, Koszalin
    Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy budynku Ośrodka Elektronicznego przy ul. Partyzantów 3 w Koszalinie na Centrum Zarządzania Siecią wraz z serwerownią miejską,w ramach projektu Inteligentny Koszalin -rozbudowa infrastruktury społeczeństwa informacyjnego e-Koszalin - budowa sieci teleinformatycznej i systemu monitoringu wizyjnego - działka nr 138/3; 138/5 obr. 0018 m. Koszalina.
  5. Wybór Generalnego Wykonawcy robót budowlanych, któremu zostanie powierzona kontynuacja budowy budynku biurowo - usługowego z pomieszczeniami laboratoryjno - wdrożeniowymi posadowionego w Katowicach przy ul. Ligockiej 103 (budynek nr 8)
    Zamawiający: Park Naukowo-Technologiczny "Euro-Centrum" Sp. z o.o., Katowice
    1. Przedmiot zamówienia stanowi kontynuacja budowy budynku biurowo - usługowego z pomieszczeniami laboratoryjno - wdrożeniowymi posadowionego w Katowicach przy ul. Ligockiej 103 (budynek nr 8) przez Generalnego Wykonawcę. Ukończony budynek ukończony stanowić będzie siedzibę ośrodka innowacyjności specjalizującego się w zakresie odnawialnych źródeł energii. 2. Roboty budowlane, o których mowa w pkt. 3.1 siwz prowadzone będą na podstawie następujących dokumentacji: 1) Wykonanie robót budowlanych prowadzonych na podstawie dokumentacji projektowej pt. Projekt budynku biurowo - usługowego z pomieszczeniami laboratoryjno - wdrożeniowymi wraz z zagospodarowaniem terenu zlokalizowanego w Katowicach przy ul. Ligockiej 103, działka nr 12/3 (podstawowa) wraz z dokumentacją aranżacji pomieszczeń i dokumentacją uzupełniającą w zakresie instalacji wentylacji, zmian podziału funkcjonalnego dla ostatniej kondygnacji i pomieszczeń o nr 2.15,2.14,2.13, 2.31,2.12, na I piętrze seg. C.; 2) Wykonanie Gruntowego Wymiennika Ciepła współpracującego z instalacją wentylacji w nowobudowanym budynku oznaczonym numerem 8 położonym w Katowicach przy ul. Ligockiej 103; 3) Projekt instalacji AV 4) Projekt przyłącza Wodociągowego z 2012 r. 5) Projekt przyłącza Elektroenergetycznego sN 6) Projekt układu zasilania z rewizją z 10.2012 r. 7) Projekt wykonawczy pośredni układ pomiaru energii elektrycznej. 8) Projekt kanalizacji teletechnicznej. 3) Zamawiający informuje, że po podziałach geodezyjnych uległo zmianie oznaczenie działek, na których inwestycja będzie prowadzona: aktualnie są to działki nr 12/23 i nr 8. 4. Budynek nr 8, w którym prowadzone będą roboty składające się na przedmiot zamówienia jest wykonany w stanie surowym, zamkniętym. W budynku są zrealizowane częściowo instalacje elektryczne - poza układem zasilania, częściowo zrealizowano również pozostałe instalacje: instalacje fotowoltaiki, instalacje sanitarne, wentylacji i klimatyzacji, instalacje niskoprądowe i roboty budowlano - wykończeniowe. Na poziomie -1,0 seg B znajdują się pomieszczenia techniczne, w których będzie zlokalizowana stacja trafo, rozdzielnia elektryczna sN i nN, pomieszczenia pompy ciepła i central wentylacyjnych. W budynku będą prowadzone prace wykończeniowe i dokończone instalacje sanitarne po wyłonieniu nowego Wykonawcy. 5. Zakres robót objętych niniejszym zamówieniem określają dokumentacje projektowe, o których mowa w pkt. 3.2 siwz, przedmiary robót będące dokumentami zawierającymi tajemnicę przedsiębiorstwa. Udostępnienie ww. dokumentów następować będzie wyłącznie na pisemny wniosek Wykonawcy, po złożeniu pisemnego oświadczenia według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz. Dokumentacja projektowa, przedmiary robót zostaną udostępnione wnioskującym Wykonawcom w wersji elektronicznej na płycie CD, według wyboru Wykonawcy za odbiorem osobistym lub wysyłana za pisemnym potwierdzeniem odbioru. Pobranie dokumentacji podlega opłacie w kwocie: a) 100 zł (słownie: sto złotych 00/100) - dla Generalnego Wykonawcy; b) 30 zł (słownie: trzydzieści złotych 00/100) - za jeden zakres dla Wykonawców składających oferty częściowe; płatnej na konto Zamawiającego o nr: 25 1020 2313 0000 3602 0192 1493. Dowód uiszczenia ww. opłaty stanowić powinien załącznik do oświadczenia, o którym mowa w zdaniu drugim. 7. Wykonanie przedmiotu zamówienia dla Generalnego Wykonawcy obejmuje następujący zakres rzeczowy: 1) dokończenie wykonania robót budowlano - wykończeniowych, dostawa i montażu 2 dźwigów osobowych i podnośnika hydraulicznego, dokończenie wykonania: wewnętrznych instalacji wodno-kanalizacyjnych, instalacji chłodu technologicznego, instalacji centralnego ogrzewania i chłodzenia, instalacji wentylacji mechanicznej, instalacji teletechnicznych (system telewizji dozorowej, okablowanie strukturalne, kontroli dostępu, pomiaru temperatury, system nagłośnienia budynku), wykonanie instalacji automatyki i BMS, dokończenie wykonania instalacji elektrycznych wraz z układem zasilania, instalacji elektrowni fotowoltaicznej, 2) Dokończenie wykonania uzbrojenia terenu oraz wykonanie przyłącza wody, odprowadzenie ścieków i wód opadowych; dokończenie wykonania instalacji źródła ciepła i chłodu, wykonanie Gruntowego Wymiennika Powietrza współpracującego z instalacją wentylacji w budynku, 3) urządzenie i zagospodarowanie terenu: 3.7.3.1 wykonanie chodników i dojazdów do budynku, 3.7.3.2 dokończenie wykonania schodów, ramp i podestów przed budynkiem, 4) roboty przygotowawcze; 5) wykonanie robót wykończeniowych zgodnie z dokumentacją wykonawczą i projektem aranżacji pomieszczeń; 6) dostawę wraz z montażem 2 transformatorów elektroenergetycznych typ EN4RAGBB 20/042kV, 2000kVA wraz z szynoprzewodami zgodnie z dokumentacją; 7) wykonanie układu zasilania - w zakresie dostawy wraz z montażem rozdzielnicy głównej, szynoprzewodów i przyłącza kablowe 1 do agregatu prądotwórczego, jak również sprzęt BHP i ochronny; 8) dostawę wraz z montażem rozdzielni sN oraz elektrycznych rozdzielni piętrowych; 9) uzyskanie pozytywnej decyzji Urzędu Dozoru Technicznego odbioru prac w zakresie montażu dźwigów osobowych i podnośnika hydraulicznego; 10) wykonanie przyłącza elektroenergetycznego SN na odcinku od projektowanej rozdzielni SN 20kV zlokalizowanej na działce 12/27 do nowobudowanego budynku; 11) wykonanie stosownych podłączeń do istniejących instalacji elektrycznych w budynku; oraz udzielenie gwarancji na kompatybilność całej instalacji elektrycznej w budynku; 12) wykonanie przejść przez stropy, ściany, uzupełnienie ubytków tynków, kontrola jakości; pomiary elektryczne; 13) odbiory końcowe; przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego do obsługi instalacji układu zasilana; 14) uporządkowanie terenu i obiektu po wykonaniu prac; zabezpieczenie zaplecza budowy oraz pomieszczeń sanitarnych na czas realizacji robót na potrzeby wykonawcy; 15) ponoszenie kosztów zużycia energii elektrycznej i wody, wykonanie tymczasowego przyłącza energii elektrycznej wraz z zamontowaniem liczników; 16) uzyskanie, w imieniu Zamawiającego, prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie; 17) opracowanie scenariusza i instrukcji p.poż. dla obiektu oraz dostarczenie i zamontowanie wg niej wszystkich niezbędnych urządzeń gaśniczych oraz dokonanie oznaczeń dróg ewakuacji, hydrantów, gaśnic i innych urządzeń p.poż; 18) opracowanie instrukcji obsługi i użytkowania budynku; 19) wykonanie mapy obiektu i naniesienie w zasobach geodezyjnych w 6 egzemplarzach. Zamawiający przedstawia następujące zakresy, na które mogą być składane oferty częściowe: 1) zakres nr 1 - wykonanie robót budowlanych i wykończeniowych wraz z dostawą i montażem dwóch dźwigów osobowych i podnośnika hydraulicznego, zagospodarowaniem terenu, opracowaniem scenariusza i instrukcji p.poż. dla obiektu oraz dostarczenie i zamontowanie wg niej wszystkich niezbędnych urządzeń gaśniczych oraz dokonanie oznaczeń dróg ewakuacji, hydrantów, gaśnic i innych urządzeń p.poż. oraz wykonanie mapy obiektu i naniesienie w zasobach geodezyjnych w 6 egzemplarzach na podstawie dokumentacji wykonawczej architektoniczno-budowlanej i projektu aranżacji wnętrz oraz nowego podziału pomieszczeń na ostatniej kondygnacji i przedmiarów robót dostępnych po złożeniu oświadczenia o zachowaniu poufności i wniesieniu stosownej opłaty; 2) zakres nr 2 - kontynuacja wykonania wewnętrznych instalacji źródła ciepła i chłodu, chłodu technologicznego, instalacji wentylacji oraz kontynuacja wykonania sieci zewnętrznych wraz z przyłączem wodociągowym w ul. Załęskiej, wykonanie przyłącza kanalizacji teletechnicznej od ul. Załęskiej i zagospodarowaniem terenu na podstawie dokumentacji wykonawczej dla poszczególnych instalacji i przedmiarów robót dostępnych po złożeniu oświadczenia o zachowaniu poufności i wniesieniu stosownej opłaty; 3) zakres nr 3 - wykonanie Gruntowego Wymiennika Ciepła współpracującego na podstawie dokumentacji projektowej i przedmiarów robót dostępnych po złożeniu oświadczenia o zachowaniu poufności i wniesieniu stosownej opłaty; 4) zakres nr 4 - kontynuacja wykonania instalacji elektrycznych z dostawą i montażem opraw oświetleniowych wraz z rozdzielnicami piętrowymi i szynoprzewodami niskiego napięcia, instalacji niskoprądowych, instalacji fotowoltaicznych, wykonanie instalacji systemów AV dla sal konferencyjnych i Sali multimedialnej, wykonanie instalacji automatyki i BMS, wykonanie układu zasilania wraz z dostawą transformatorów i szynoprzewodów, rozdzielni głównej i rozdzielni średniego napięcia oraz przyłącza energetycznego sN na odcinku od projektowanej rozdzielni SN 20kV zlokalizowanej na działce 12/27 do budynku na podstawie dokumentacji wykonawczej instalacji elektrycznych, instalacji układu zasilania i pośredniego układu pomiaru energii elektrycznej, projektu przyłącza elektroenergetycznego, projektów systemów AV, projektu wykonawczego instalacji automatyki i BMS, projektów wykonawczych instalacji niskoprądowych oraz przedmiarów robót dostępnych po złożeniu oświadczenia o zachowaniu poufności i wniesieniu stosownej opłaty; 5) zakres nr 5 - wykonanie dokumentacji projektowej instalacji i wykonanie na jej podstawie montażu oraz uruchomienia agregatu prądotwórczego.
  6. Budowa serwerowni dla Chmury - Nauki Techniczne - w Gmachu Elektroniki w Warszawie przy ul. Nowowiejskiej 15/19
    Zamawiający: Politechnika Warszawska, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest Budowa serwerowni dla Chmury - Nauki Techniczne - w Gmachu Elektroniki w Warszawie przy ul. Nowowiejskiej 15/19
  7. ŁRPN-T/ ZP - 15/2012/PN - udzielenie zamówienia publicznego na dostawę i montaż w budynku BioNanoParku urządzeń komputerowych, urządzeń multimedialnych oraz urządzeń wielofunkcyjnych
    Zamawiający: Łódzki Regionalny Park Naukowo-Technologiczny sp z o.o., Łódź
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż w budynku BioNanoPark urządzeń komputerowych, urządzeń multimedialnych oraz urządzeń wielofunkcyjnych wraz z oprogramowaniem dla Łódzkiego Regionalnego Parku Naukowo-Technologicznego Sp. z o.o. w ramach projektu BioNanoPark wraz z jego instalacją i konfiguracją oprogramowania. Sprzęt oraz oprogramowanie musi być fabrycznie nowy, w pełni sprawny, musi odpowiadać standardom jakościowym i technicznym, wynikającym z funkcji i przeznaczenia, musi być wolny od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych, pochodzić z bieżącej produkcji i posiadać stosowne certyfikaty. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto dostarczenie sprzętu oraz oprogramowania do siedziby Zamawiającego oraz zapewnienie bezpłatnego serwisu technicznego sprzętu w okresie gwarancyjnym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1, 1a i 1b do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej SIWZ). Podane w załączniku nr 1, 1a i 1b do SIWZ parametry techniczne są wymaganiami minimalnymi co oznacza, że Wykonawca może zaoferować modele zgodne z wymaganiami minimalnymi lub modele o wydajniejszych procesorach (przy zachowaniu technologii), większej pamięci RAM, większym dysku HDD, większej liczbie portów we/wy (danego typu), nie krótszej gwarancji itp. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane w SIWZ. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia podane są wskazania określonego typu sprzętu oznacza to, że Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt wykonany były pod względem jakościowym, technicznym i funkcjonalnym, w taki sposób jak przykładowe (wzorcowe) typy sprzętu wskazane w SIWZ. Wszelkie wskazania określonego typu sprzętu należy traktować jako przykładowe i pomocnicze. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt komputerowy spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Przez produkt równoważny programu MS Office rozumie się taki, który w sposób poprawny współpracuje z dedykowanymi aplikacjami Zamawiającego opartymi na środowisku Microsoft, a jego zastosowanie nie wymaga żadnych nakładów związanych z dostosowaniem aplikacji Zamawiającego lub produktu równoważnego. Produkt równoważny musi zapewnić pełną funkcjonalność produktów wzorcowych oraz musi realizować wszystkie funkcje przy pomocy tych samych klawiszy na klawiaturze oraz skrótów klawiszowych w trakcie jego obsługi. Dokument stworzony w równoważnym pakiecie biurowym musi posiadać identyczny wygląd oraz funkcjonalność w pakietach biurowych Microsoft Office (np. poprawne działanie makr z aplikacji MS Excel). Na przedmiot zamówienia składa się również instalacja dostarczonego sprzętu komputerowego oraz konfiguracja na nim zakupionego oprogramowania. Na przedmiot zamówienia składa się także serwis urządzeń będących w okresie gwarancyjnym. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w łącznej cenie oferty koszty serwisu oraz inne koszty dodatkowe.
  8. Wykonanie modernizacji serwerowni Centrum Informatycznego SGGW w Warszawie budynek nr 1 zlokalizowany przy ul. Nowoursynowska 166 w Warszawie.
    Zamawiający: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Dział Inwestycji i Nadzoru Technicznego, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest: modernizacja serwerowi w budynku nr 1 SGGW- Centrum Informatyczne.
    ZAKRES ROBÓT : prace budowlane ( architektura i konstrukcja) , instalacja elektroenergetyczna, instalacja klimatyzacji i wentylacji, systemy ochrony pożarowej, systemy zabezpieczenia technicznego, infrastruktura teleinformatyczna.
  9. Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej adaptacji pod serwerownię (DATA CENTER) pomieszczeń znajdujących się na parterze nowobudowanego w Katowicach przy ul. Ligocka 103 budynku nr 8 Z-25/V/2012/PNT.
    Zamawiający: Park Naukowo-Technologiczny "Euro-Centrum" Sp. z o.o., Katowice
    1. Przedmiot zamówienia stanowi opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej adaptacji na potrzeby serwerowni (DATA CENTER) pomieszczeń, znajdujących się na parterze segmentu A nowobudowanego w Katowicach przy ul. Ligocka 103 budynku nr 8. Budynek nr 8 jest w trakcie realizacji, a jego ukończenie przewidziane jest na styczeń 2013 r. 2. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmować będzie sześć etapów: 1) Część I - opracowanie koncepcji projektowej adaptacji pomieszczeń pod serwerownię, będącej w stanie w sposób łatwy, szybki i elastyczny świadczyć różnorodne usługi dla klientów Zamawiającego, m.in. VDI (wirtualne stacje robocze), kolokację systemów informatycznych. W skład infrastruktury wirtualizacyjnej wejdą serwery, macierz dyskowa, terminale dostępowe oraz elementy aktywne sieci LAN i SAN, umożliwiające komunikację Data Center z pozostałymi elementami infrastruktury IT przedsiębiorstwa. Data Center powinno zostać zbudowane w taki sposób, aby umożliwić późniejszą rozbudowę, zarówno pod względem pojemności i wydajności jak i możliwości wdrożenia nowych usług; koncepcja musi zostać poddana pod akceptację Zamawiającego w trybie, o którym mowa w §2 projektu umowy w sprawie udzielenia zamówienia, 2) Część II - opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie robót budowlanych w ramach których należy przewidzieć projekt dostosowania wysokości i kubatury hali A na potrzeby projektowanej serwerowni, układ konstrukcyjny zamknięcia przestrzeni nad serwerownią zaprojektować w uzgodnieniu z Zamawiającym i Konstruktorem budynku w zakresie parametrów nośności oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich oraz projektów budowlanych wykonawczych wraz z wymaganymi uzgodnieniami, opiniami i kompletem dokumentów niezbędnych dla uzyskania decyzji środowiskowej dla realizowanego przedsięwzięcia oraz dla uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę, jeżeli będzie wymagane przepisami prawa. Projekt powinien zawierać niezbędne informacje techniczne dotyczące sprzętu (wyposażenia Data Center), zgodnego z wytycznymi Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby projekt budowlany dla uzyskania zmiany pozwolenia na budowę był wykonany na podstawie zaakceptowanej przez Zamawiającego koncepcji adaptacji pomieszczeń, o których, mowa w punkcie 3.3.1 siwz, 3) Część III - zgłoszenie na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa do właściwych organów administracji w zakresie przyłączy i budowli zewnętrznych lub uzyskanie w tym zakresie pozwolenia na budowę jeśli takie jest wymagane; 4) Część IV - uzyskanie certyfikacji projektu przez niezależną instytucję UPTIME Institute według wytycznych TIER III. 5) Część V - sprawowania nadzoru autorskiego w toku wykonywanych robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową. 6) Część VI - wykonanie testów końcowych pełnej funkcjonalności wybudowanej infrastruktury.
  10. Wydzielenie serwerowni z istniejącego pomieszczenia akumulatorni na poziomie 0 w gmachu Filharmonii Narodowej w Warszawie ul. Jasna 5
    Zamawiający: Filharmonia Narodowa, Warszawa
    Wydzielenie serwerowni z istniejącego pomieszczenia akumulatorni na poziomie 0 w gmachu Filharmonii Narodowej w Warszawie ul. Jasna 5
  11. Wykonanie dokumentacji projektowej PB + PW przebudowy serwerowni w budynku C SGH przy al. Niepodległości 128 w Warszawie oraz PB + PW przebudowy serwerowni w budynku G SGH przy al. Niepodległości 162 w Warszawie
    Zamawiający: Szkoła Główna Handlowa, Warszawa
    Wykonanie dokumentacji projektowej PB + PW przebudowy serwerowni w budynku C SGH przy al. Niepodległości 128 w Warszawie oraz PB + PW przebudowy serwerowni w budynku G SGH przy al. Niepodległości 162 w Warszawie
  12. Dostawę sprzętu komputerowego i multimedialnego
    Zamawiający: Politechnika Łódzka, Wydział Mechaniczny, Łódź
    Dostawę sprzętu komputerowego i multimedialnego
  13. Zakupu i dostawy urządzeń i aparatury dla instalacji p.pożarowej, CCTV, kontroli dostępu, włamania i napadu, Gazex, DSO typu: akumulatory, zasilacze, sygnalizatory pożarowe i alarmowe dla obiektów SGGW w Warszawie
    Zamawiający: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Dział Inwestycji i Nadzoru Technicznego, Warszawa
    Zakupu i dostawy urządzeń i aparatury dla instalacji p.pożarowej, CCTV, kontroli dostępu, włamania i napadu, Gazex, DSO typu: akumulatory, zasilacze, sygnalizatory pożarowe i alarmowe dla obiektów SGGW w Warszawie
  14. Wykonywanie przeglądów i konserwacja systemów bezpieczeństwa w obiektach Urzędu do Spraw Cudzoziemców
    Zamawiający: Urząd do Spraw Cudzoziemców, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przeglądów i konserwacja następujących systemów bezpieczeństwa zainstalowanych w obiektach Zamawiającego tj.: a) systemu kontroli dostępu, monitoringu wizyjnego CCTV, systemu sygnalizacji włamania i napadu w obiekcie przy ul. Koszykowej 16 w Warszawie, b) systemu sygnalizacji włamania i napadu, kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy, monitoringu wizyjnego CCTV, systemu sygnalizacji pożaru, triody, systemu przywoławczego ELSO MEDIOPT, systemu oddymiania, oświetlenia kierunkowego i awaryjnego, systemu głośno mówiącego INTERKOM KASOWY, głównego wyłącznika prądu w obiekcie przy ul. Taborowej 33 w Warszawie, c) systemu sygnalizacji pożaru w obiekcie w Podkowie Leśnej - Dębaku, d) systemu wykrywania pożaru w obiekcie w Lininie, e) systemu telewizji dozorowanej CCTV, systemu kontroli dostępu, systemu sygnalizacji włamania i napadu, systemu sygnalizacji pożaru oraz systemu oddymiania w obiekcie w przy ul. Dokudowskiej 19 w Białej Podlaskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres czynności konserwacyjnych i ich częstotliwość określono w załącznikach nr 1a-1d do SIWZ
  15. Zakup i dostawa 3 podnośników serwerowych, 3 szt. dodatkowych platform do wyżej wymienionych podnośników oraz 7 szt. wózków ręcznych dla potrzeb Centrum Przetwarzania Danych Ministerstwa Finansów
    Zamawiający: Centrum Przetwarzania Danych Ministerstwa Finansów, Radom
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 3 podnośników serwerowych, 3 szt. dodatkowych platform do wyżej wymienionych podnośników - Pakiet I oraz 7 szt. wózków ręcznych - Pakiet II dla potrzeb Centrum Przetwarzania Danych Ministerstwa Finansów
  16. Obsługę konserwacyjną instalacji p.pożarowej, CCTV, kontroli dostępu, włamania i napadu, Gazex, DSO w budynkach Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie w okresie 12-miesięcy.
    Zamawiający: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Dział Inwestycji i Nadzoru Technicznego, Warszawa
    Obsługę konserwacyjną instalacji p.pożarowej, CCTV, kontroli dostępu, włamania i napadu, Gazex, DSO w budynkach Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie w okresie 12-miesięcy.
  17. OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ NA WYKONANIE INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH DLA BUDYNKU HANGARU VII
    Zamawiający: Wojskowa Akademia Techniczna, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na wykonanie instalacji elektrycznej dla budynku hangaru H-7. Stan istniejący: Hangar H-7 - składa się z budynku hangaru właściwego H-7 oraz otaczających go z 3 stron parterowych dobudówek. Należy zaprojektować i wykonać: instalację zasilającą od stacji transformatorowej do hangaru i dobudówek (warunkowo - po sprawdzeniu i potwierdzeniu protokołami pomiarowymi stanu istniejącej instalacji zasilającej - gdy stan kabla i złacza kablowego bedzie zły), instalacje elektryczne w obszarze hangaru i otaczających go dobudówek, instalację odgromową hangaru i otaczających go dobudówek. Ze względu na niedawne wykonanie remontu w części pomieszczeń hangaru i dobudówek - należy je pominąć przy wykonywaniu nowej instalacji silnoprądowej, natomiast uwzględnić jako obszary istniejące i niezmieniane w nowej dokumentacji projektowej. Oczywiście wyremontowane uprzednio pomieszczenia należy uwzględnić w bilansie mocy obiektu oraz podłączyć je do nowej instalacji zasilającej. Nie dotyczy to instalacji słaboprądowych, które należy projektować w kontekście całego obiektu. Zakres robót: 1. Projekt instalacji elektrycznych silnoprądowych, słaboprądowych, odgromowej. 2. Demontaż istniejącej instalacji elektrycznej w uzgodnionym z użytkownikiem harmonogramie. 3. Montaż zaprojektowanej instalacji elektrycznej w uzgodnionym z użytkownikiem harmonogramie. 4. Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 5. Wykonanie pomiarów odbiorczych wykonanej od nowa i podłączonej istniejącej instalacji

Inne osoby dla Brzozowska Agnieszka Małgorzata (48 osób):