Kogo reprezentuje osoba

Brzozowski Jacek

w KRS

Jacek Brzozowski

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Jacek
Nazwisko:Brzozowski
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1966 r., wiek 55 lat
Miejscowości:Warszawa (Mazowieckie)
Przetargi:90 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Gawałkiewicz Robert, Hara Yukio, Jingu Yasuhiro, Kasahara Hideyuki, Kawaguchi Kyoichi, Kawasumi Masanori, Mara Yukio, Nozawa Yuichi, Ogushi Takafumi, Pióro Zbigniew, Sawada Naboru, Sawada Noboru, Skrzyński Jakub Wacław, Starzak Marek Zbigniew, Takahashi Toshiyasu, Takesue Masayuki, Tomita Takumi, Wariishi Mamoru, Yajima Takashi, Yamada Masahiro, Yamakawa Makoto

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łaszkiewicz Tomasz

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Alab Inwestycje Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000646157
  2. Alab Laboratoria Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000040890
  3. Alab Plus Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000278975
  4. Alab Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000179493
  5. Alab-med Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000582745
  6. Arcus S.A., Warszawa − KRS 0000271167
  7. Bio-diagnostyka Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000062985
  8. Bioarcus Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000071366
  9. Biomerieux Ssc Europe Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000403509
  10. Cezal Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000242001
  11. Fabryka Urządzeń Laboratoryjnych i Medycznych Polon-poznań Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000279201
  12. Ferdynand Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000318241
  13. Fryderyk Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000303110
  14. Fundacja Na Rzecz Polskiej Młodzieży Im. Ludwika Rajchmana, Warszawa − KRS 0000722884
  15. Fundacja Polskiej Lekkiej Atletyki, Warszawa − KRS 0000093873
  16. Fundacja Społeczności Liceum Batorego, Warszawa − KRS 0000673179
  17. Grupa Bcg Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000156669
  18. Healthcare Marketing Services Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000169041
  19. Innovation Technika Budowlana Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Warszawa − KRS 0000223596
  20. Laboratoria Medyczne Bruss Grupa Alab Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000078816
  21. Laboratoria Medyczne Grupa Alab Sp. Z O.O., Płock − KRS 0000321926
  22. Laboratorium Świętokrzyskie Sp. Z O.O., Kielce − KRS 0000440123
  23. M-lab Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnoscią, Lublin − KRS 0000662540
  24. Madissa Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000341447
  25. Manufaktura Urody Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000302799
  26. Myst Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000437485
  27. Nowo-lab Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000401910
  28. Polskie Usługi Laboratoryjne i Medyczne Pulimed Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000188598
  29. Skamp;s Biuro Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000417556
  30. Sołtysiński Kawecki Amp; Szlęzak - Kancelaria Radców Prawnych i Adwokatów Sp. J., Warszawa − KRS 0000869501
  31. Spółdzielnia Budownictwa Mieszkaniowego Piątka, Warszawa − KRS 0000067768
  32. Spółka Handlu Towarami Żelaznymi Krzysztof Brun i Syn Sp. J., Warszawa − KRS 0000658582
  33. Stowarzyszenie Sport Dzieci i Młodzieży, Warszawa − KRS 0000162389
  34. Stowarzyszenie Wychowanków Politechniki Częstochowskiej, Częstochowa − KRS 0000023600
  35. Stowarzyszenie: Profesjonalne Laboratoria Medyczne, Warszawa − KRS 0000278235
  36. Tbm Software Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000237303
  37. Tbm Telekom Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000170123
  38. Toshiba Tec Poland S.A., Warszawa − KRS 0000058339
  39. Wayto Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000464686
  40. Zakład Doświadczalny Instytutu Zootechniki Mełno Sp. Z O.O., Mełno − KRS 0000204280
  41. Zdunomed Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000237518
  42. Zespół Przychodni Specjalistycznych Prima Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000411727

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Activ-reh Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000265014
  2. Atvantage Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000093599
  3. Av Solution Integracje Systemów Multimedialnych M. Sołtys Spółka Komandytowa, − KRS 0000299244
  4. Białostockie Centrum Analiz Medycznych Sp. Z O.O., Białystok − KRS 0000274037
  5. Bio-ksel Sp. Z O.O., Grudziądz − KRS 0000105302
  6. Bioarcus-serwis Tomasz Nawrocki Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000321377
  7. Biomerieux Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000127863
  8. Biuro 2000 Sp. Z O.O. W Zielonej Górze, Zielona Góra − KRS 0000004714
  9. Centrum Probiotics Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000544155
  10. Centrum Rozwiązań Menedżerskich S.A., Warszawa − KRS 0000142150
  11. Comcert S.A., Warszawa − KRS 0000406425
  12. Cubatex Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000340319
  13. Data Serwis Com Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000228865
  14. Devoteam S.A., Warszawa − KRS 0000063157
  15. Dolnośląskie Centrum Diagnostyki Laboratoryjnej Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000054943
  16. Dr Kava Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000346998
  17. Eon Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000022381
  18. Eur-ecco Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000180480
  19. Fabryka Urządzeń Laboratoryjnych i Medycznych Polon - Poznań S.A., Poznań − KRS 0000105382
  20. Fundacja Primus, Warszawa − KRS 0000127973
  21. Interior Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000042062
  22. Leasing Art Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000432592
  23. M - Investment Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000043498
  24. Mobilis Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000041920
  25. Noblestar Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000043247
  26. Ois Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000315558
  27. Optimus Enterprise S.A., Warszawa − KRS 0000012441
  28. Panta Group Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000336811
  29. Polska Fundacja Olimpijska, Warszawa − KRS 0000089870
  30. Probiotics Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000325182
  31. Qiagen Polska Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000536724
  32. Rbs Grafik Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000178464
  33. Ricoh Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000209402
  34. S.A. Handlu Towarami Żelaznymi Krzysztof Brun i Syn S.A., Warszawa − KRS 0000109821
  35. Silliker Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000038073
  36. Sołtysiński Kawecki Amp; Szlęzak - Kancelaria Radców Prawnych i Adwokatów Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000188703
  37. Spółdzielnia Mieszkaniowa 3 Maja, Warszawa − KRS 0000096755
  38. Tbm Koordynacka S.A., Warszawa − KRS 0000043537
  39. Teoma S.A., Warszawa − KRS 0000042589
  40. Twoja Poczta S.A., Warszawa − KRS 0000259501
  41. W Zdrowym Stylu Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000307812
  42. Wetrok Polska S.A., Warszawa − KRS 0000084118
  43. Wytwórnia Wody Źródlanej Połczyn Zdrój S.A., Połczyn-zdrój − KRS 0000031937

Powiązane przetargi (90 szt.):
  1. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek: Brother, Toshiba, Epson, Samsung.
    Zamawiający: Komenda Stołeczna Policji, Warszawa
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek: Brother, Toshiba, Epson, Samsung, zwanych dalej w dokumentacji przetargowej „asortymentem”. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na cztery zadania: a) Zadanie nr 1 - dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek Brother; b) Zadanie nr 2 - dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek Toshiba; c) Zadanie nr 3 - dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek Epson; d) Zadanie nr 4 - dostawa
    materiałów eksploatacyjnych do drukarek Samsung. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego ilości zawierają (odpowiednio do zadania) załączniki nr 2a÷d do dokumentacji przetargowej, będące jednocześnie Formularzami cenowymi. 4. Zamawiający wymaga, aby asortyment: a) był fabrycznie nowy, tj. taki, do którego produkcji nie użyto składników poprzednio używanych, nieregenerowany w jakimkolwiek stopniu, niepoddany procesowi ponownego napełniania lub wymianie jakichkolwiek części w procesie prefabrykacji, bez śladów uszkodzenia, pełnowartościowy; b) był wolny od wad prawnych i technicznych uniemożliwiających ich użycie zgodnie z przeznaczeniem; c) spełniał normy ISO/IEC 19752:2004 lub ISO/IEC
    19752:2017 (dla tonerów czarnych), normy ISO/IEC 19798:2007 lub ISO/IEC 19798:2017 (dla tonerów kolorowych) lub inne normy równoważne do wskazanych powyżej norm - obowiązek wykazania równoważności norm spoczywa na Wykonawcy; d) posiadał certyfikat bezpieczeństwa CE – oznakowany znakiem CE w przypadku, gdy dostarczany asortyment zawiera układy elektroniczne i podlega pod dyrektywę EMC; e) posiadał termin ważności/trwałości nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru dostawy. 5. Wskazane w kol. nr 2 załączników nr 2a÷d do dokumentacji przetargowej nazwy/producent, typy i modele urządzeń oraz w kol. nr 3 załączników nr 2a÷d do dokumentacji przetargowej symbole asortymentu służą wyłącznie do opisu przedmiotu zamówienia, tj. wskazania parametrów technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych oraz właściwej identyfikacji przez Wykonawców pożądanego przez Zamawiającego asortymentu. 6. Zamawiający
    dopuszcza zaoferowanie asortymentu równoważnego w postaci zamienników pod warunkiem, że będzie on gwarantował wydajność nie gorszą niż odpowiedni asortyment produkowany lub firmowany przez producenta urządzenia wskazanego w kol. nr 2 załączników nr 2a÷d do dokumentacji przetargowej i będzie zgodny, co do wymagań określonych przez Zamawiającego w kol. nr 5 załączników nr 2a÷d do dokumentacji przetargowej. 7. Przez asortyment równoważny rozumie się zamienniki charakteryzujące się pełną kompatybilnością z urządzeniami wskazanymi w kol. nr 2 załączników nr 2a÷d do dokumentacji przetargowej, w których mają być użytkowane jako materiały eksploatacyjne oraz posiadające analogiczne funkcje, np. informację o stanie zużycia wkładu. 8. Wykonawca, który zaoferuje asortyment równoważny do wskazanego przez Zamawiającego w kol. nr 3 załączników nr 2a÷d do dokumentacji przetargowej, jest zobowiązany, zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy, wykazać, że oferowany przez niego asortyment równoważny spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w kol. nr 5 załączników nr 2a÷d do dokumentacji przetargowej i charakteryzuje się m.in. porównywalną, tj. taką samą lub lepszą jakością wydruku, kolorystyką, pojemnością i wydajnością. 9. Asortyment równoważny nie może ograniczać pełnej współpracy z programem nadzorującym pracę urządzenia wskazanego w kol. nr 2 załączników nr 2a÷d do dokumentacji przetargowej, m.in. monitorującym stan materiałów eksploatacyjnych. 10. Asortyment równoważny nie może powodować ograniczeń funkcji i możliwości urządzeń wskazanych w kol. nr 2 załączników nr 2a÷d do dokumentacji przetargowej oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta ww. urządzeń. Przez powyższe Zamawiający
    rozumie w szczególności w odniesieniu do pojęcia „jakość” cechy zapewniające wierne odwzorowanie na wydruku pliku skierowanego do urządzenia drukującego, czyli zachowanie geometrii oraz kolorystyki (rozkładu szarości przy druku czarno-białym) nieodbiegających wizualnie od obrazu na monitorze komputera (z uwzględnieniem różnic percepcji dla barw oraz rozbieżności wynikających z zastosowanych profili kolorystycznych i metod kalibracji monitora). Przez wierne odwzorowanie Zamawiający rozumie taki wydruk, który zawiera wszystkie skierowane do urządzenia elementy pliku graficznego, zachowujące zadaną geometrię oraz kolorystykę, a zarazem nie zawiera jakichkolwiek dodatkowych elementów (np. zabrudzenia, ślady pracy urządzeń drukujących pozostawione przez elementy niebiorące bezpośrednio udziału w nanoszeniu obrazu na papier, powstające zazwyczaj w wyniku niedostatecznej szczelności pojemnika z tonerem). Dla jednoznacznego
    stwierdzenia niedotrzymania parametrów jakościowych wystarczające jest porównanie obrazu przygotowanego do wydruku na ekranie monitora z gotowym wydrukiem, a następnie, w razie różnicy zdań, co do przyczyny nieprawidłowości, opinia producenta urządzenia bądź jego autoryzowanego serwisu lub test porównawczy przeprowadzony z udziałem innych materiałów eksploatacyjnych, według uznania Zamawiającego. Ponadto asortyment równoważny musi zapewniać pod względem technicznym i jakościowym właściwą i pełną eksploatację, bezawaryjność i żywotność urządzeń. 11. Zamawiający
    wymaga, aby asortyment był dostarczony w oryginalnych opakowaniach oraz by posiadał zabezpieczenia pozwalające na prawidłowe przechowywanie oraz bezpieczny transport. Asortyment winien posiadać na opakowaniu zewnętrznym i produkcie następujące informacje: a) nazwa lub logo producenta; b) symbol lub numer katalogowy; c) nazwa (typ) urządzenia, do którego jest przeznaczony; d) termin ważności/trwałości (co najmniej 12-miesięczny, licząc od daty podpisania protokołu odbioru dostawy). 12. Na opakowaniach zewnętrznych asortymentu równoważnego muszą być wypisane wszystkie typy
    urządzeń, z którymi asortyment równoważny jest kompatybilny. 13. Wykonawca zobowiązany będzie do: a) transportu asortymentu do obiektu, o którym mowa w Rozdz. II pkt. 22 dokumentacji przetargowej; b) rozładunku asortymentu w
    miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 14. Wykonawca udzieli na dostarczony asortyment minimum: a) 12-miesięcznej gwarancji liczonej od dnia podpisania przez Strony bez uwag protokołu odbioru, jednakże nie krótszej niż gwarancja producenta asortymentu. W przypadku, gdy gwarancja producenta asortymentu będzie krótsza od minimalnej wymaganej przez Zamawiającego, jako wiążącą dla Stron będzie gwarancja udzielona przez Wykonawcę; b) 24-miesięcznej rękojmi za wady dostarczonego asortymentu liczonej od dnia podpisania przez Strony bez uwag protokołu odbioru. 15. Przy dostawie
    asortymentu równoważnego Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia z dostawą asortymentu po jednej sztuce więcej z każdego typu asortymentu równoważnego niż wskazana jest w kol. 7 załączników nr 2a÷d do dokumentacji przetargowej. Zamawiający losowo wybierze jedną sztukę z każdego typu asortymentu równoważnego do przeprowadzenia testów celem sprawdzenia zgodności dostarczonego asortymentu równoważnego z wymaganiami Zamawiającego, w tym min. zgodności parametru wydajności z ilością wydruków określoną przez Wykonawcę. 16. Wykonawca w celu dokonania przez
    Zamawiającego testów dostarczy także Zamawiającemu na swój koszt i ryzyko po jednej sztuce odpowiedniego urządzenia w ukompletowaniu umożliwiającym wykonanie określonej ilości wydruków (m.in. bęben, grzałka, papier A4, itp.) i odbierze je od Zamawiającego po wykonaniu testu. Testy będą odbywać się w sposób jawny w magazynie Wydziału Teleinformatyki Komendy Stołecznej Policji, ul. Włochowska 25/33, 02-336 Warszawa w obecności upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Pożądane jest, aby Wykonawcę podczas testów reprezentowały osoby posiadające wiedzę merytoryczną w zakresie oferowanego asortymentu. 17. Niedostarczenie przez Wykonawcę do testów wraz z dostawą asortymentu po jednej sztuce więcej z każdego typu asortymentu równoważnego lub, gdy wynik testów będzie świadczył o
    niezgodności lub niespełnianiu parametrów dostarczonego asortymentu równoważnego z wymaganiami Zamawiającego będzie skutkowało odmową przyjęcia dostawy Wykonawcy przez Zamawiającego jako nieodpowiadającej treści umowy.
  2. Usługa dzierżawy 52 szt. kserokopiarek (31 kopiarki niskowydajne, 19 kopiarek średniowydajnych, 2 kopiarki wysokowydajne) wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych niezbędnych do prawidłowej pracy urządzeń w Prokuraturze Okręgowej w Warszawie i wskazanych Prokuraturach Rejonowych jej podległych,
    Zamawiający: Prokuratura Okręgowa w Warszawie, Warszawa
    Usługa dzierżawy 52 szt. kserokopiarek (31 kopiarki niskowydajne - szacunkowa ilość kopii w kresie 24 miesięcy - 2 784 000, 19 kopiarek średniowydajnych - szacunkowa ilość kopii w kresie 24 miesięcy - 3 797 000, 2 kopiarki wysokowydajne - szacunkowa ilość kopii w kresie 24 miesięcy - 1 040 000) wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych niezbędnych do prawidłowej pracy urządzeń w Prokuraturze Okręgowej w Warszawie i wskazanych Prokuraturach Rejonowych jej podległych,
  3. dzierżawa urządzeń drukujących i systemu wydruku podążającego dla potrzeb Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola w latach 2017-2020.
    Zamawiający: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, Warszawa
    Zakres usługi obejmuje dzierżawę (wraz z dostawą) urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek laserowych monochromatycznych A4 i A3 fabrycznie nowych oraz dostawę materiałów eksploatacyjnych, wdrożenie systemu rozliczania kosztów wraz z systemem wydruku podążającego i systemem monitoringu stanu urządzeń oraz serwis urządzeń i wdrożonych systemów, zgodnie z załącznikami nr 1 i nr 2 do wzoru umowy.
    Miejsce usługi: obiekty Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy przy:
    1. ul. Bema 70,
    2. ul. Ciołka 33
    3. ul. Wawelberga 15,
    4. ul. Nowolipki 16,
    5. ul. Ogrodowej 28/30.
    Szczegółowe warunki oraz sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy, będący integralną częścią s.i.w.z.
  4. Dzierżawę urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych wraz z systemem rozliczania kosztów na potrzeby Opery Wrocławskiej
    Zamawiający: Opera Wrocławska, Wrocław
    1. Przedmiotem zamówienia dzierżawa 10 nowych i nieużywanych urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych zgodnie z poniższą specyfikacją w tym: a. Urządzeń wielofunkcyjnych kolorowych formatu A3 -2 szt. ; b. Urządzeń wielofunkcyjnych monochromatycznych formatu A3 -2 szt. ; c. Urządzeń wielofunkcyjnych kolorowych formatu A4 – 1. szt.; d. Urządzeń wielofunkcyjnych monochromatycznych A4 – 3 szt.; e. drukarki laserowej monochromatycznej A4 – 1 szt; f. serwer wydruku APSM – 1 szt. wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych, wdrożenia systemu rozliczania kosztów (zawierający serwer zarządzania drukiem a urządzenia wskazane w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 winny mieć czytnik kart zbliżeniowych zgodnych z MIFARE) wraz z systemem wydruku podążającego i systemu monitoringu stanu urządzeń, wdrożenia sytemu rozpoznawania tekstu z dokumentów skanowanych na urządzeniach wielofunkcyjnych oraz serwis urządzeń i wdrożonych systemów przez okres 48 miesięcy dla Opery Wrocławskiej 2. W ramach realizacji opisanego powyżej przedmiotu zamówienia, Wykonawca: a. wydzierżawi łącznie 9 sztuk urządzeń drukujących (zgodnie z powyższym wykazem), b. przeprowadzi ich montaż i uruchomienie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. c. podłączy urządzenia do sieci elektrycznej i teleinformatycznej. d. zainstaluje wszystkie materiały eksploatacyjne (z wyjątkiem papieru) niezbędne do prawidłowej pracy urządzeń. e. wykona instalację, konfigurację i integrację dostarczanych w ramach Zamówienia Systemów wraz z urządzeniami drukującymi, zaprogramuje poszczególne funkcje umożliwiające korzystanie z funkcjonalności urządzeń. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: załącznik nr 2 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik nr 7 do SIWZ Wzór umowy. 4. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych produktów w Wykazie sprzętu (załącznik nr 3 do SIWZ), charakteryzując je poprzez podanie producenta i nazwy (modelu, typu, nr katalogowego itp.) określonego produktu.
  5. Dostawa i instalacja nowego sprzętu komputerowego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
    Zamawiający: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Olsztyn
    . Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą i instalacją nowego sprzętu komputerowego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. 2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie ,,Opis przedmiotu zamówienia”, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ
  6. Sprzedaż wraz z dostawą i instalacją nowego sprzętu multimedialnego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
    Zamawiający: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Olsztyn
    Sprzedaż wraz z dostawą i instalacją nowego sprzętu multimedialnego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
  7. Świadczenie usług serwisowych urządzeń wielofunkcyjnych.
    Zamawiający: Najwyższa Izba Kontroli, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie pogwarancyjnych usług serwisowych urządzeń wielofunkcyjnych do druku, kopiowania i skanowania czarno-białego oraz do druku, kopiowania i skanowania w kolorze (oraz kartą faksu) marki Toshiba oraz urządzeń wielofunkcyjnych do druku, kopiowania i skanowania czarno-białego marki Kyocera Mita, w Najwyższej Izbie Kontroli w Warszawie przy ul. Filtrowej 57 i w Ośrodku Szkoleniowym NIK w Goławicach Drugich (gm. Pomiechówek), polegających na wykonywaniu przeglądów konserwacyjnych urządzeń, napraw oraz wymiany podstawowych materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych dostarczanych przez Wykonawcę.
  8. Usługa centralnego wydruku - III zamówienie uzupełniające
    Zamawiający: Ministerstwo Środowiska , Biuro Dyrektora Generalnego, Warszawa
    Usługa centralnego wydruku - III zamówienie uzupełniające
  9. Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu INCBR dla IUNG - PIB w Puławach
    Zamawiający: Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy, Puławy
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu INCBR dla IUNG - PIB w Puławach. Zamówienie składa się z III części : 1) Część I - Dostawa sprzętu komputerowego takiego jak: a) KOMPUTER BIUROWY szt. 54 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dostawy, gwarancji określono w formularzu asortymentowo-cenowym - załącznik Nr 2, wzorze umowy załącznik nr 3 oraz opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 8a do SIWZ. 2) Część II - Dostawa sprzętu komputerowego takiego jak: a) Urządzenie wielofunkcyjne A3 monochromatyczne szt. 1 b) Urządzenie wielofunkcyjne MFP A3 Kolor szt. 4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dostawy, gwarancji określono w formularzu asortymentowo-cenowym - załącznik Nr 2, wzorze umowy załącznik nr 3 oraz opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 8b do SIWZ. 3) Część III - Dostawa sprzętu komputerowego takiego jak: a) SKANER szt. 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dostawy, gwarancji określono w formularzu asortymentowo-cenowym - załącznik Nr 2, wzorze umowy załącznik nr 3 oraz opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 8c do SIWZ
  10. Usługa dzierżawy 49 szt. kserokopiarek wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych niezbędnych do prawidłowej pracy urządzeń w Prokuraturze Okręgowej w Warszawie i wskazanych Prokuraturach Rejonowych jej podległych,.
    Zamawiający: Prokuratura Okręgowa w Warszawie, Warszawa
    Usługa dzierżawy 49 szt. kserokopiarek (29 kopiarki niskowydajne, 18 kopiarek średniowydajnych, 2 kopiarki wysokowydajne) wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych niezbędnych do prawidłowej pracy urządzeń w Prokuraturze Okręgowej w Warszawie i wskazanych Prokuraturach Rejonowych jej podległych, lączna ilość kopii w okresie 24 mies. 7.233.000.
  11. Dostawa sprzętu informatycznego
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu, Wrocław
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu informatycznego szczegółowo opisanego w załącznikach nr 6.1. ÷ 6.13 do SIWZ.
    2. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące zadania:

    Nr zadania Przedmiot zamówienia Ilość
    1 HP 1910-48G Switch (JE009A) 10 szt.
    2 HP 1910-8G-PoE+ (65W) Switch JG349A 8 szt.
    3 HP 1910-8G Switch JG348A 10 szt.
    4 AccesPoint FortiAP-220B 8 szt.
    5 Drukarka laserowa monochromatyczna 3 szt.
    6 Drukarka laserowa monochromatyczna 12 szt.
    7 Urządzenie wielofunkcyjne 3 szt.
    8 Urządzenie Wielofunkcyjne 1 szt.
    9 Monitor 12 szt.
    10 Laptop 5 szt.
    11 Komputer - stacja robocza modernizowana 30 szt.
    12 Zasilacz do przełącznika 1 szt.
    13 Terminal - Client Samsung SyncMaster 40 szt.
    3. Wymagany okres gwarancji producenta na przedmiot zamówienia wynosi:
    1) dla zadań nr 5, 6, 7, 8, 9, 10 wynosi 36 miesięcy od daty odbioru przedmiotu zamówienia (NBD serwis u Zamawiającego),
    2) dla zadań nr 1, 2, 3, 4, 11, 12, 13 zgodnie ze wskazaniami producenta.
    4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych przy zachowaniu norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzuje się opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia. Przedmiot zamówienia opisany przez Wykonawców składających oferty równoważne musi mieć parametry nie gorsze niż wskazane w specyfikacji. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
    5. Opis oferowanego sprzętu informatycznego nie powinien budzić żadnej wątpliwości Zamawiającego. Z opisu powinno wynikać, że oferowany przedmiot zamówienia jest o takich samych parametrach, jakie wymaga Zamawiający lub parametrach lepszych, poprzez dokładne wskazanie parametrów zaoferowanego przedmiotu zamówienia wg punktów wyszczególnionych przez Zamawiającego w kolumnie nr 3 załącznika nr 6.1 ÷6.13 do SIWZ.
    6. Wskazanie przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia
  12. Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach: zadanie nr 1: drukarki; zadanie nr 2: zestawy komputerowe; zadanie nr 3: wielofunkcyjne urządzenie laserowe; zadanie nr 4: akcesoria komputerowe; zadanie nr 5: notebook; zadanie nr 6: serwer; zadanie nr 7: skanery; zadanie nr 8: ploter
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Polkowicach, Polkowice
    Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach: 1) zadanie nr 1: drukarki: - drukarka - 2 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 2) zadanie nr 2: zestawy komputerowe: - zestaw komputerowy - 2 kpl; - zestaw komputerowy - 4 kpl; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 3) zadanie nr 3: wielofunkcyjne urządzenie laserowe: - Wielofunkcyjne urządzenie laserowe kolorowe A3 - 1 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 4) zadanie nr 4: akcesoria komputerowe: - myszki komputerowe, przewodowe - 10 szt. - klawiatury komputerowe, przewodowe w ilości 10 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 5) zadanie nr 5: notebook: - notebook 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 6) zadanie nr 6: serwer: - serwer - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 7) zadanie nr 7: skanery: - skaner - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 8) zadanie nr 8: ploter: - ploter (system do drukowania, kopiowania i skanowania dokumentacji wielkoformatowej kolorowej oraz czarnobiałej) - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
  13. Usługa centralnego wydruku - II zamówienie uzupełniające.
    Zamawiający: Ministerstwo Środowiska , Biuro Dyrektora Generalnego, Warszawa
    Usługa centralnego wydruku - II zamówienie uzupełniające.
  14. świadczenie usług serwisowych urządzeń wielofunkcyjnych
    Zamawiający: Najwyższa Izba Kontroli, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych urządzeń wielofunkcyjnych zainstalowanych w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, przy ul. Filtrowej 57 oraz w Ośrodku Szkoleniowym NIK w Goławicach Drugich (gm. Pomiechówek).
  15. Przetarg nieograniczony poniżej 200 000 euro na dostawę urządzeń wielofunkcyjnych z systemem wydruku.
    Zamawiający: Gdyńskie Centrum Innowacji Jednostka Budżetowa, Gdynia
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Gdyńskiego Centrum Innowacji fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych z systemem wydruku wraz z udzieloną licencją oraz jego wdrożeniem i szkoleniami, zgodnie z wymaganiami i parametrami Zamawiającego określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia z załącznikami.
  16. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa 50 szt. urządzeń wielofunkcyjnych oraz systemu do zarządzania drukiem dla Urzędu Miasta Olsztyna
    Zamawiający: Gmina Olsztyn, Olsztyn
    1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa 50 szt. fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych oraz systemu do zarządzania drukiem dla Urzędu Miasta Olsztyna - wg następujących typów urządzeń: a) urządzenia wielofunkcyjne typu A3 - szt. 9 o parametrach nie gorszych niż określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SIWZ, b) urządzenia wielofunkcyjne typu A4 - szt. 41 o parametrach nie gorszych niż określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SIWZ, 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania w zakresie parametrów i funkcji technicznych oferowanych urządzeń wielofunkcyjnych zawarty jest w SIWZ /Kod CPV: 50313100-3; 50313200-4; 30121200-5; 30125100-2/. 3. Zamówienie nie jest planowane do dofinansowania ze środków Unii Europejskiej.
  17. Usługa pełnej obsługi serwisowej urządzeń Toshiba dla Urzędu Miejskiego w Zawierciu.
    Zamawiający: Prezydent Miasta Zawiercie, Zawiercie
    Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnej obsługi serwisowej urządzeń Toshiba dla Urzędu Miejskiego w Zawierciu w okresie od 02.01.2013r., do 31.12.2014 r., obecnie eksploatowanych urządzeń: 1) TOSHIBA e-STUDIO 5540C - 1 szt. ( stan licznika: 560 000); 2) TOSHIBA e-STUDIO 351C - 1 szt. ( stan licznika: 750 000 ); 3) TOSHIBA e-STUDIO 351C - 1 szt. ( stan licznika: 835 000 ); 4) TOSHIBA e-STUDIO 2820c - 1 szt. ( stan licznika: 30 000 ), 5) TOSHIBA e-STUDIO 2820c - 1 szt. ( stan licznika: 62 000 ) - obejmująca: dojazd technika do miejsca użytkowania Urządzenia w terminie 2 dni roboczych od daty zgłoszenia, usunięcie awarii urządzenia w terminie 3 dni roboczych od daty zgłoszenia, wykonywanie przeglądów zgodnie z zaleceniami producenta Urządzenia, dostarczanie oraz montaż w urządzeniu części zamiennych i części zużywających się, w okresie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania Zamawiającemu na własny koszt materiałów eksploatacyjnych w postaci tonerów w terminie 3 dni roboczych od daty zgłoszenia. Urządzenia są serwisowane zgodnie z zaleceniami producenta. Deklarowana liczba wydruków: 1) TOSHIBA e-STUDIO 5540C (1 szt.): kopia A4 czarna - 22 000 szt. miesięcznie, kopia A4 kolorowa - 5 000 szt. miesięcznie. 2) TOSHIBA e-STUDIO 351C (1 szt.): kopia A4 czarna - 10 000 szt. miesięcznie, kopia A4 kolorowa - 1 500 szt. miesięcznie. 3) TOSHIBA e-STUDIO 351C (1 szt.): kopia A4 czarna - 10 000 szt. miesięcznie, kopia A4 kolorowa - 1 500 szt. miesięcznie. 4) TOSHIBA e-STUDIO 2820C (1 szt.): kopia A4 czarna - 1 000 szt. miesięcznie, kopia A4 kolorowa - 1 000 szt. miesięcznie. 5) TOSHIBA e-STUDIO 2820C (1 szt.): kopia A4 czarna - 1 000 szt. miesięcznie, kopia A4 kolorowa - 1 000 szt. miesięcznie. Za przekroczenie limitu wydruków lub kopii dodatkowych Zamawiający zapłaci kwotę stanowiącą iloczyn przekroczonej ich ilości (wynikającej z limitu określonego w SIWZ) i ceny jednostkowej za wydruk jednej strony odpowiednio czarnej albo kolorowej określonej w ramach limitu każdego z urządzeń zgodnie z ofertą Wykonawcy. Cena jednostkowa, o której mowa powyżej, ustalona zostanie jako iloraz deklarowanej przez Zamawiającego miesięcznej liczby kopii i kwoty ustalonego miesięcznie ryczałtu ustalonego w ofercie wykonawcy. Cena jednostkowa ustalona będzie odrębnie dla każdego z urządzeń objętych serwisem i odrębnie dla wydruków czarnych i kolorowych. Wynagrodzenie z tytułu niniejszego zamówienia nie przekroczy 130 % wynagrodzenia wynikającego z zadeklarowanych limitów..
  18. Dostawa sprzętu komputerowego: zestawów komputerowych z oprogramowaniem, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek ( bieżące utrzymanie jednostki).
    Zamawiający: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych urządzeń komputerowych, urządzeń drukujących i oprogramowania: Zamówienie podzielono na sześć części: 1.Zestaw komputerowy z oprogramowaniem- 19 szt 2.Komputer przenośny z oprogramowaniem -3 szt. 3.Atramentowe urządzenie wielofunkcyjne A3 - 25 szt. 4.Laserowe urządzenie wielofunkcyjne A4 - 13 szt. 5.Drukarka laserowa A4 - 4 szt. 6.Laserowe urządzenie wielofunkcyjne A3/Kserokopiarka A3 -4 szt..
  19. Sprzedaż urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Polkowicach, Polkowice
    Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach: 1) Wielofunkcyjne urządzenie laserowe kolorowe A3 w ilości 1 szt., Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Miejsce dostawy: Starostwo Powiatowe w Polkowicach, ul. św. Sebastiana nr 1 w Polkowicach
  20. Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych, części serwisowych do serwera oraz niszczarek na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach: Zadanie nr 1: dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych, Zadanie nr 2: dostawa urządzeń wielofunkcyjnych Zadanie nr 3: dostawa części serwisowych do serwera Zadanie nr 4: dostawa niszczarek
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Polkowicach, Polkowice
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych, części serwisowych do serwera oraz niszczarek na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach: Zadanie nr 1: dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych: 1) Adapter USB na IDE, SATA 2,5 i 3,5 w ilości 2 szt., 2) Adapter USB na LPT w ilości 4 szt., 3) Drukarka w ilości 2 szt., 4) Notebook w ilości 1 szt., 5) Notebook w ilości 1 szt., 6) HUB USB w ilości 2 szt., 7) Klawiatura w ilości 13 szt., 8) Listwa zasilająca w ilości 5 szt., 9) Mysz komputerowa w ilości 15 sztuk, 10) Pamięć RAM w ilości 6 szt., 11) Pendrive w ilości 10 szt., 12) Płyta główna w ilości 2 szt., 13) Sieciowy serwer plików w ilości 1 szt., 14) Sieciowy serwer plików w ilości 1 szt., 15) Switch w ilości 2 szt., 16) Zasilacz do notebooka w ilości 1 szt., 17) Zasilacz do notebooka w ilości 1 szt., 18) Zasilacz do notebooka w ilości 1 szt., 19) Zasilacz do notebooka w ilości 2 szt., 20) Zasilacz komputerowy w ilości 3 szt., 21) Zestaw komputerowy stanowiący całość w ilości 7 szt., 22) Wielofunkcyjne urządzenie atramentowe kolorowe A3 w ilości 1 szt., 23) Tablet w ilości 2 szt. Zadanie nr 2: dostawa urządzeń wielofunkcyjnych: 1) Wielofunkcyjne urządzenie laserowe kolorowe A3 w ilości 3 szt., Zadanie nr 3: dostawa części serwisowych do serwera: 1) Hard disk drive top backplane assembly - kable w zestawie - 1 szt. (kompatybilne z produktem HP o kodzie produktu 532147-001), 2) Ramka SAS/SATA 2,5 cala HOT PLUG - 2 szt. (kompatybilne z produktem HP - Ramka SAS/SATA 2,5 cala HOT PLUG G7 / KIT250 / nr 371593-001), Zadanie nr 4: dostawa niszczarek: 1) Niszczarka dokumentów w ilości 2 szt., Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Miejsce dostawy: Starostwo Powiatowe w Polkowicach, ul. Św. Sebastiana nr 1 w Polkowicach
  21. Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu
    Zamawiający: Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu, Poznań
  22. Dostawa 2 urządzeń wielofunkcyjnych
    Zamawiający: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie, Kraków
  23. Świadczenie obsługi serwisowej, w tym dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek firmy Toshiba zainstalowanych w siedzibie Sądu Najwyższego
    Zamawiający: Sąd Najwyższy, Warszawa
  24. Usługa centralnego wydruku- zamówienie uzupełniające.
    Zamawiający: Ministerstwo Środowiska , Biuro Dyrektora Generalnego, Warszawa
  25. dostawa urządzeń wielofunkcyjnych
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy, Świdnica
  26. Usługa dzierżawy 46 szt. kserokopiarek (33 kopiarki niskowydajne, 11 kopiarek średniowydajnych, 2 kopiarki wysokowydajne) wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych niezbędnych do prawidłowej pracy urządzeń w Prokuraturze Okręgowej w Warszawie i wskazanych Prokuraturach Rejonowych jej podległych na okres 24 miesięcy,
    Zamawiający: Prokuratura Okręgowa w Warszawie, Warszawa
  27. Usługa pełnej obsługi serwisowej urządzeń Toshiba dla Urzędu Miejskiego w Zawierciu w 2013 r.
    Zamawiający: Prezydent Miasta Zawiercie, Zawiercie
  28. Obsługa serwisowa kopiarek OCÉ 3165, KYOCERA KM 4530, GESTETNER 3235, SHARP MX-M350N, SHARP AR5520N i TOSCHIBA e-STUDIO 603 w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu ul. Czachowskiego 21A oraz podległych jednostkach terenowych
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu, Radom
  29. Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych oraz sprzętu multimedialnego na potrzeby Biura ds. budowy nowej siedziby Muzeum Wojska Polskiego.
    Zamawiający: Muzeum Wojska Polskiego, Warszawa
  30. Zakup i dostarczenie materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kserująco - drukujących na potrzeby Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (ARiMR) oraz 31 biur powiatowych ARiMR na terenie województwa wielkopolskiego
    Zamawiający: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Wielkopolski Oddział Regionalny, Poznań
  31. Zakup i dostarczenie: 1 urządzenia wielofunkcyjnego kolorowego o funkcjach: kserowanie, skanowanie sieciowe i drukowanie sieciowe, 9 urządzeń wielofunkcyjnych monochromatycznych o funkcjach: kserowanie, skanowanie sieciowe i drukowanie sieciowe wraz z odpowiednim oprogramowaniem zarządzającym pracą urządzeń na potrzeby Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (ARiMR).
    Zamawiający: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Wielkopolski Oddział Regionalny, Poznań
  32. Kompleksowy serwis techniczny kopiarek
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Poznaniu, Poznań
  33. Zakup i dostarczenie materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kserująco-drukujących na potrzeby Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (ARiMR) oraz 31 biur powiatowych ARiMR na terenie woj. wielkopolskiego
    Zamawiający: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Wielkopolski Oddział Regionalny, Poznań
  34. Obsługa serwisowa kopiarek OCÉ 3165, KYOCERA KM 4530, GESTETNER 3235, SHARP MX-M350N, SHARP AR5520N i TOSCHIBA e-STUDIO 603 w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu ul. Czachowskiego 21A oraz podległych jednostkach terenowych
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu, Radom
  35. Dzierżawa 12 sztuk fotokopiarek dla potrzeb Spółki Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. wraz z ich serwisem, znak postępowania WM/SZP/PN/11/2012/S
    Zamawiający: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o., Wrocław
  36. Usługa pełnej obsługi serwisowej urządzeń Toshiba dla Urzędu Miejskiego w Zawierciu w 2012 r.
    Zamawiający: Prezydent Miasta Zawiercie, Zawiercie
  37. Kompleksowa usługa serwisowa kserokopiarek eksploatowanych w O/ZUS Lublin
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie, Lublin
  38. Usługa dzierżawy 45 szt. kserokopiarek (43 kopiarki średnio-wydajne, 2 kopiarki wysoko-wydajne) wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych niezbędnych do prawidłowej pracy urządzeń w Prokuraturze Okręgowej w Warszawie i wskazanych Prokuraturach Rejonowych jej podległych
    Zamawiający: Prokuratura Okręgowa w Warszawie, Warszawa
  39. Kompleksowy serwis techniczny kserokopiarek eksploatowanych w terenowych jednostkach organizacyjnych Oddziału ZUS w Gdańsku
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku, Gdańsk
  40. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy notebooka oraz urządzenia wielofunkcyjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
    Zamawiający: Uniwersytet Jagielloński, Kraków
  41. ŚWIADCZENIE USŁUG KOMPLEKSOWEGO POGWARANCYJNEGO SERWISU TECHNICZNEGO KSEROKOPIAREK OCE, RICOH, GESTETNER, KYOCERA MITA, SHARP ORAZ TOSHIBA, EKSPLOATOWANYCH W ODDZIALE ZUS W ZABRZU I PODLEGŁYCH JEDNOSTKACH ORGANIZACYJNYCH
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zabrzu, Zabrze
  42. Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych i ploterów na potrzeby realizacji projektu ISOK
    Zamawiający: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy, Warszawa
  43. Wykonanie Usług Serwisowych oraz zakup gwarancji dla 56 urządzeń wielofunkcyjnych firmy Toshiba typ e-studio 232/282 będących na wyposażeniu Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego oraz 31 biur powiatowych na terenie województwa Wielkopolskiego
    Zamawiający: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Wielkopolski Oddział Regionalny, Poznań
  44. Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych oraz serwerów wraz z dedykowanym oprogramowaniem
    Zamawiający: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Gdańsku, Gdańsk
  45. Usługa pełnej obsługi serwisowej do dnia 31 grudnia 2011r. urządzenia TOSCHIBA e - STUDIO 5540C
    Zamawiający: Prezydent Miasta Zawiercie, Zawiercie
  46. kopiarki
    Zamawiający: Najwyższa Izba Kontroli, Warszawa
  47. Zakup urządzeń drukujących oraz urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
    Zamawiający: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, Wrocław
  48. Dostawa maszyn biurowych, sprzętu i materiałów z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa 4226, Warszawa
  49. Dostawa sprzętu komputerowego
    Zamawiający: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie, Kraków
  50. Przedmiotem zamówienia jest dzierzawa 12 sztuk fabrycznie nowych fotokopiarek z funkcja drukowania i skanowania dla potrzeb Spółki Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
    Zamawiający: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o., Wrocław
  51. Prowadzenie obsługi serwisowej w zakresie napraw i konserwacji urządzeń biurowych: kserokopiarek i faksów w Ministerstwie Skarbu Państwa i 13 Delegaturach Ministra Skarbu Państwa.
    Zamawiający: Ministerstwo Skarbu Państwa, Warszawa
  52. Usługa dzierżawy 45 szt. kserokopiarek (43 kopiarki średnio-wydajne, 2 kopiarki wysoko-wydajne) wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych niezbędnych do prawidłowej pracy urządzeń w Prokuraturze Okręgowej w Warszawie i wskazanych Prokuraturach Rejonowych jej podległych
    Zamawiający: Prokuratura Okręgowa w Warszawie, Warszawa
  53. Dostawa wielofunkcyjnego urządzenia drukującego dla Oddziału IMGW w Poznaniu - zamówienie uzupełniające
    Zamawiający: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej, Warszawa
  54. Usługa kopiowania i drukowania dokumentów
    Zamawiający: Ministerstwo Gospodarki, Warszawa
  55. Dostawa kserokopiarekdla Państwowej Inspekcji Pracy
    Zamawiający: Państwowa Inspekcja Pracy Główny Inspektorat Pracy, Warszawa
  56. Dostawa 1 szt. kserokopiarki dla GDDKiA Oddział w Olsztynie, Al. Warszawska 89, 10-083 Olsztyn
    Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie, Olsztyn
  57. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie zakup i dostawy sprzętu komputerowego dla jednostek UJ.
    Zamawiający: Uniwersytet Jagielloński, Kraków
  58. Dostawa urządzenia powielająco - drukująco - skanującego (1 szt.) wraz z pełnym serwisem w okresie 3 lat dla Urzędu Miejskiego w Zawierciu w 2010 r.
    Zamawiający: Prezydent Miasta Zawiercie, Zawiercie
  59. Dostawa i usługa serwisowa wielofunkcyjnych urządzeń drukujących dla IMGW Oddział w Poznaniu.
    Zamawiający: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej, Warszawa
  60. Usługa dzierżawy kserokopiarek wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych niezbędnych do prawidłowej pracy urządzeń w Prokuraturze Okręgowej w Warszawie i Prokuraturach Rejonowych jej podległych
    Zamawiający: Prokuratura Okręgowa w Warszawie, Warszawa
  61. Dostawa sprzętu komputerowego w podziale na 5 części
    Zamawiający: Zakład Produkcyjno Usługowy Handlowy Lasów Państwowych, Olsztyn
  62. Dostawa sprzętu komputerowego
    Zamawiający: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie, Kraków
  63. Świadczenie obsługi serwisowej i dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek firmy Toshiba zainstalowanych w siedzibie Sądu Najwyższego
    Zamawiający: Sąd Najwyższy, Warszawa
  64. Wykonanie konserwacji i przeglądów oraz wykonywanie napraw 56 urządzeń wielofunkcyjnych firmy Toshiba typ e-studio 232/282 będących na wyposażeniu Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego oraz 31 biur powiatowych na terenie województwa Wielkopolskiego
    Zamawiający: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Wielkopolski Oddział Regionalny, Poznań
  65. Przetarg nieograniczony na kompleksowe serwisowanie urządzeń kopiujących wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych
    Zamawiający: Urząd Miejski w Radomiu - Biuro Zamówień Publicznych, Radom
  66. Usługa konserwacji kserokopiarek
    Zamawiający: Gospodarstwo Pomocnicze IPN, Warszawa
  67. Dostawa oryginalnych lub równoważnych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego.
    Zamawiający: Zakład Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego, Wrocław
  68. Dostawa, instalacja oraz konfiguracja 3 szt. urządzeń wielofunkcyjnych, czarno-białych kserokopiarek z funkcją drukowania i skanowania
    Zamawiający: Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia, Warszawa
  69. Dzierżawa kserokopiarek dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej.
    Zamawiający: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych, Kraków
  70. Dostawa sprzętu komputerowego.
    Zamawiający: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie, Kraków
  71. Dostawa i uruchomienie 3 sztuk fabrycznie nowych kserokopiarek o formacie kopii do A3 oraz 12 sztuk fabrycznie nowych kserokopiarek o formacie kopii do A4 dla Lubuskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
    Zamawiający: Lubuski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Zielona Góra
  72. Usługa dzierżawy kserokopiarek wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych niezbędnych do prawidłowej pracy urządzeń w Prokuraturze Okręgowej w Warszawie i podległych jej Prokuraturach Rejonowych.
    Zamawiający: Prokuratura Okręgowa w Warszawie, Warszawa
  73. Dostawa kopiarek kserograficznych i niszczarek
    Zamawiający: Mazowiecki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Warszawie, Warszawa
  74. Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych
    Zamawiający: Główny Urząd Statystyczny, Warszawa
  75. wyłonienie wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy laptopów i kserokopiarki dla jednostek UJ w Krakowie
    Zamawiający: Uniwersytet Jagielloński, Kraków
  76. Dostawa 3 szt. cyfrowych urządzeń powielająco - drukująco - skanujących wraz z usługą pełnej obsługi serwisowej w okresie 3 lat dla Urzędu Miejskiego w Zawierciu.
    Zamawiający: Prezydent Miasta Zawiercie, Zawiercie
  77. Dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warszawskiego
    Zamawiający: Uniwersytet Warszawski, Warszawa
  78. KSEROKOPIARKI
    Zamawiający: Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy w Wałbrzychu, Wałbrzych
  79. Naprawa i konserwacja kserokopiarek Toshiba e-Studio 160 oraz Toshiba e-Studio 230 będących własnością Izby Celnej we Wrocławiu.
    Zamawiający: Izba Celna we Wrocławiu, Wrocław
  80. Dostawa 1 kopiarki cyfrowej do druku czarno-białego oraz świadczenie usług serwisowych urządzenia przez okres 3 lat lub do wyczerpania limitu 500 000 kopii.
    Zamawiający: Biuro Trybunału Konstytucyjnego, Warszawa
  81. Dostawa kserokopiarek dla Politechniki Śląskiej. Oznaczenie sprawy: OZ/D/53/HP/09
    Zamawiający: Politechnika Śląska, Gliwice
  82. Budowa infrastruktury informatycznej niezbędnej do funkcjonowania e-urzędu w gminach ziemi lublinieckiej - Dostawa elektronicznego obiegu dokumentów w Gminie Boronów.
    Zamawiający: Gmina Boronów, Boronów
  83. Dostawa i montaż urządzeń audiowizualnych do sali Senatu i Auli Uniwersytetu Zielonogórskiego (nr sprawy: RR-T-5/2009)
    Zamawiający: Uniwersytet Zielonogórski - Dział Aparatury, Zielona Góra
  84. Dostawa 14 szt. urządzeń wielofunkcyjnych wraz z instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem w zakresie obsługi
    Zamawiający: Najwyższa Izba Kontroli, Warszawa
  85. Dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warszawskiego
    Zamawiający: Uniwersytet Warszawski, Warszawa
  86. Dostawa i instalacja kserokopiarek dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
    Zamawiający: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, Kraków
  87. Usługa konserwacji kserokopiarek
    Zamawiający: Gospodarstwo Pomocnicze IPN, Warszawa
  88. Usługa dzierżawy nowych kserokopiarek wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych oraz części zamiennych niezbędnych do ich prawidłowej pracy do jednostek Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
    Zamawiający: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Olsztyn
  89. Wykonanie Usług Serwisowych gwarancyjnych 56 urządzeń wielofunkcyjnych firmy Toshiba typ e-studio 232/282 będących na wyposażeniu Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego oraz 31 biur powiatowych na terenie województwa Wielkopolskiego
    Zamawiający: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Wielkopolski Oddział Regionalny, Poznań
  90. 169/Ckt/08/KD
    Zamawiający: Komenda Główna Policji, Warszawa