Kogo reprezentuje osoba

Budzyński Roman Marian

w KRS

Roman Marian Budzyński

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Roman
Drugie imię:Marian
Nazwisko:Budzyński
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1966 r., wiek 54 lata
Miejscowości:Kraków (Małopolskie)
Przetargi:108 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Pyrek Jacek Grzegorz
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Pyrek Jacek Grzegorz

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Biłous Pernal Magdalena Maria, Konkol Tadeusz, Pernal Paweł
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Pyrek Jacek Grzegorz

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. A4trade Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000536840
  2. Abruzzo Ig Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000812946
  3. Adi Partners Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000465610
  4. Elzap Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000546692
  5. Green Coalition Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000548620
  6. Hicopy Polska Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000208886
  7. Long Eaton Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000828789
  8. Mibilo Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000707459
  9. Mpa Partner Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000284131
  10. Pernal Invest Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000634583
  11. Scot Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000064227
  12. Umstahl Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000563878
  13. Umstuhl Polska Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000765380
  14. Velo Developer Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000260886
  15. Velo Developer Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Kraków − KRS 0000370567
  16. Velo Property Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000619181
  17. Velo Property Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Kraków − KRS 0000634883

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Black Point S.A., Bielany Wrocławskie − KRS 0000290635
  2. Gd Amp; K Consulting Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000159060
  3. Hipax Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000537999
  4. Mit-serwis Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000357696
  5. Par Partner Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000208523
  6. Sof Dębniki Development Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000179064
  7. Z57 Invest Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Kraków − KRS 0000319333

Powiązane przetargi (100 / 101 szt.):
  1. Dostawa tuszy,tonerów,kaset do drukarek igłowych, środków konserwacyjno-czyszczących do sprzętu komputerowego, nośników CD,papieru ksero.
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa 1106, Olsztyn
    Dostawa 1) tuszy do drukarek w ilościach:Tusz czarny do HP DJ 1100,1120,1125,1220,1280,710,720,895,930,950 o symbolu 51645A lub równoważny-28 szt.;Tusz czarny HPDJ 3820,840,845,920,940,OfficeJet 5110,PSC500 o symbolu C6615DElub równoważny-10 szt.;Tusz czarny do HP DJ 3745 o symbolu C8727AN lub równoważny-2 szt.;Tusz czarny do HP DJ 460,5740,6540 o symbolu C8765EE lub równoważny-10 szt.;Tusz czarny do HP DJ 6980,5940 o symbolu C8767EE lub równoważny-16 szt.;Tusz czarny do HP DJ 9800 o symbolu C9368AE lub równoważny-4 szt.;Tusz czarny do HP OJ L7780 o symbolu C9385AE lub równoważny-2 szt.;Tusz czarny do HP OJ 7000 o symbolu CD975AE lub równoważny-7 szt.;Tusz czarny do HP DesignJet 500 o symbolu C4844AE lub równoważny-4 szt.;Tusz czarny do HP DesignJet 815 o symbolu C4810A lub równoważny-2 szt.;Tusz trójkolor. do HP DJ 920,930,950,3820 OJ 5110 o symbolu C6578AE lub równoważny-25 szt.;Tusz trójkolor. do HP DJ 840,845 o symbolu C6625AE lub równoważny-30 szt.;Tusz trójkolor. do HP DJ 3745 o symbolu C8728AN lub równoważny-1 szt.;Tusz trójkolor. do HP DJ 460,5740,5940,6540 o symbolu C8766EE lub równoważny-5 szt. Tusz trójkolor. do HPDJ 6980 o symbolu C9363 E lub równoważny-3 szt. Tusz yellow do HP DesignJet 500 o symbolu C4838AE lub równoważny-3 szt. Tusz yellow do HP DesignJet 815 o symbolu C4913AE lub równoważny-2 szt. Tusz yellow do HP OJ L7780 o symbolu C9388AE lub równoważny-2 szt. Tusz yellow do HP OJ 7000 o symbolu CD974AE lub równoważny-5 szt. Tusz magenta do HP DesignJet 500 o symbolu C4837AE lub równoważny-3 szt. Tusz magenta do HP DesignJet 815 o symbolu C4912AE lub równoważny-2 szt. Tusz magenta do HP OJ L7780 o symbolu C9387AE lub równoważny-2 szt. Tusz magenta do HP OJ 7000 o symbolu CD973AE lub równoważny-5 szt. Tusz cyan do HP DesignJet 500 o symbolu C4836AE lub równoważny-3 szt. Tusz cyan do HP DesignJet 815 o symbolu C4911AE lub równoważny-2 szt. Tusz cyan do HP OJ L7780 o symbolu C9386AE lub równoważny -2 szt. Tusz cyan do HP OJ 7000 o symbolu CD972A lub równoważny-5 szt.;2) tonerów w ilościach:Toner czarny do Lexmark E-342 , E-352 o symbolu 0034016HE lub równoważny-24szt. ;Toner czarny do Lexmark X-642 o symbolu 0X644H11E lub równoważny-1 szt. ;Toner czarny do Lexmark E-460 o symbolu E460X11E lub równoważny-18 szt.;Toner czarny do HP LJ 5L , LJ 6L o symbolu C3906A lub równoważny-10 szt.;Toner czarny do HP LJ 1100 o symbolu C4092A lub równoważny-60 szt.; Toner czarny do HP LJ 1000, LJ 1200 , LJ 1220 o symbolu C7115A lub równoważny-70 szt.;Toner czarny do HP LJ 2055 o symbolu CE505A lub równoważny-15 szt.;Toner czarny do Panasonic KX-FA 653 ,KX-FL 613 o symbolu KX-FA 83E lub równoważny-85 szt. Toner czarny do Samsung ML-3470 , ML-3471 o symbolu ML-D3470B lub równoważny -45 szt.;Toner czarny do Samsung ML-2851 o symbolu MT-D2850B lub równoważny-3 szt.;Toner czarny do Samsung SCX-4828 o symbolu MTL-2092L lub równoważny-15 szt.;Toner czarny do Minolta 1350 W o symbolu producenta 1710567-002 lub równoważny-4 szt.;Toner czarny do HP LJ 1015,1018,1018,1022,3015,3020,3030,3050,3052 o symbolu Q2612A lub równoważny-280 szt.;Toner czarny do HPLJ 1150 o symbolu Q2624A lub równoważny-10 szt.;Toner czarny do Panasonic telefax KX-MB 773 PD o symbolu KX-Fa 92 E lub równoważny-2 szt.;Toner czarny do HP LJ 1160, 1320 , 3390 o symbolu Q5949A lub równoważny-60 szt.;Toner czarny do HP Color LJ 2600 o symbolu Q6000A lub równoważny-10 szt.;Toner czarny do HP LJ M2727 o symbolu Q7553X lub równoważny-15 szt.;Toner czarny do Ricoh MPC 3300 o symbolu Ricoh 841276 lub równoważny-1 szt.;Toner czarny do Kyocera FS-1118 MFP o symbolu TK-110 lub równoważny-4 szt.;Toner czarny do Kyocera FS-1030D DN o symbolu TK-120 lub równoważny-22 szt.;Toner czarny do Konica-Minolta BIZHUB C-253 o symbolu TN213K lub równoważny-8 szt.;Toner czarny do Lexmark W 850DN o symbolu W850H21G lub równoważny-3 szt.;Toner yellow do Xerox Phaser 6360V o symbolu 106R01220 lub równoważny-2 szt.;Toner yellow do HP Color LJ 2600 o symbolu Q6002A lub równoważny-4 szt.;Toner yellow do Ricoh MPC 3300 o symbolu Ricoh 841277 lub równoważny-1;Toner yellow do Konica-Minolta BIZHUB C-253 o symbolu TN213Y-4 szt.;Toner magenta do HP Color LJ 2600 o symbolu Q6003A lub równoważny-4szt.;Toner magenta do Ricoh MPC 3300 o symbolu Ricoh 841278 lub równoważny-1szt.;Toner magenta do Konica-Minolta BIZHUB C-253 o symbolu TN213M lub równoważny-4szt.;Toner cyan do HP Color LJ 2600 o symbolu Q6001A lub równoważny-4 szt.;Toner cyan do Ricoh MPC 3300 o symbolu Ricoh 841279 lub równoważny-1 szt.;Toner cyan Konica-Minolta BIZHUB C-253 o symbolu TN213C lub równoważny-4 szt.;Toner czarny do HP LJ CP 1215 o symbolu CB 540 A lub równoważny-4 szt.;Toner cyan do HP LJ CP 1215 o symbolu CB 541 A lub równoważny-2 szt.;Toner yellow do HP LJ CP 1215 o symbolu CB 542 A lub równoważny-2 szt.;Toner magneta do HP LJ CP 1215 o symbolu CB 543 A lub równoważny-2 szt.;3)kaset do drukarek w ilościach:Taśma EPSON DFX-5000 lub równoważna-4szt.;Taśma do OKI 320 , 321 3320 3321 o symbolu OKI 321 lub równoważna-400szt.;4) środków konserwujących w ilościach:Sprężone powietrze 600 ml-100szt.;Płyn do czyszczenia matryc LCD 300 ml-80 szt.;Pianka do plastików 300 ml-70 szt.;5)nośników CD w ilościach:Płyta CDR x 52 700 MB opakowanie plastikowe slim-300szt.;6)papieru kserograficznego i komputerowego w ilościach: Papier komputerowy 240x12 (1+0) 70g (opak=2000 skł)-50 opak. Papier komputerowy 240x12 (1+1) kopie kolorowe (opak=900 skł)50 opak. Papier komputerowy 240x12 (1+2) kopie kolorowe (opak=600 skł)70 opak. Papier komputerowy 240x12 (1+3) kopie kolorowe (opak=400 skł)50 opak. Papier komputerowy 240x12 (1+4) kopie kolorowe (opak=350 skł)20opak. Papier ksero A4 80 gr; wilgotność od 3,8-5,0 (ISO 287); białość CIE min.161(ISO 11475); nieprzezroczystość min.91,0% (ISO 2471) ; jasność min. 114(ISO 2470) (ryza = 500 ark.)4000ryz; Papier ksero A3 80gr; wilgotność od 3,8-5,0 (ISO 287); białość CIE min.161(ISO 11475); nieprzezroczystość min.91,0% (ISO 2471) ; jasność min. 114(ISO 2470),(ryza =500 ark.)100ryz; Papier kserograficzny A4 190 gr (ryza =250 ark.)20ryz;7)tonerów do kserokopiarek w ilościach:Toner do kserokopiarki DEVELOP 2050ID o symbolu TN-114 lub równoważny-4 szt.;Toner do kserokopiarki CANON IR2318 o symbolu R-C-EXV14 lub równoważny-10szt.;Toner do kserokopiarki DEVELOP ineo 161,163,213 o symbolu TN-114 lub równoważny-24 szt.;Toner do kserokopiarki OLIVETTI DROPIA 1601 o symbolu B0530 lub równoważny-2 szt.;Toner do kserokopiarki SHARP AR 5520 o symbolu AR020T lub równoważny-4;Toner do kserokopiarki DEVELOP ineo 203;czarny o symbolu A0D71D2/TN 213K lub równoważny-2 szt.;Toner do kserokopiarki DEVELOP ineo 203 yellow o symbolu A0D72D2 / TN213Y lub równoważny-1 szt.;Toner do kserokopiarki DEVELOP ineo 203 magenta o symbolu A0D73D2/ TN213M lub równoważny-1 szt.;Toner do kserokopiarki DEVELOP ineo 203 cyan o symbolu A0D74D2/ TN213C lub równoważny-1 szt.
  2. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiujących dla Narodowego Instytutu Dziedzictwa
    Zamawiający: Narodowy Instytut Dziedzictwa, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych. Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień jako CPV:30125000-1 Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących. Termin realizacji zamówienia- od dnia podpisania umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego do 31.12.2011 r. Miejce realizacji zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania zamówionych materiałów własnym transportem do siedziby Zamawiającego (Warszawa, Grodzisk Mazowiecki) oraz oddziałów terenowych znajdujących się w każdym województwie na terytorium Rzeczypospolitej Polski (Białystok, Gdańsk, Kraków, Lublin, Zamość, Łódź, Zielona Góra, Kielce, Olsztyn, Poznań,Trzebiny k/Poznania, Szczecin, Rzeszów, Toruń, Wrocław, Opole, Łęknica, Katowice). Częstotliwość składanych zamówień: Warszawa, Grodzisk Mazowiecki-nieograniczona; Pozostałe miejsca-zamówienia co miesięczne. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczania materiałów eksploatacyjnych oryginalnych, wyprodukowanych przez producentów urządzeń lub równoważnych tzn. produkty kompatybilne w 100% z n/w urządzeniami o pojemności lub wydajności nie mniejszej niż wskazana w n/w dokumencie, nowe, wyprodukowane z półproduktów nowych wcześniej nieużywanych, niefabrykowane, nieregenerowane, wyprodukowane przez innych producentów niż producenci urządzeń. Procedurę składania zamówień i terminy dostaw okresla załącznik nr 4 do SIWZ Wzór umowy...
  3. dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek
    Zamawiający: Państwowy Instytut Weterynaryjny - Państwowy Instytut Badawczy, Puławy
    dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek
  4. Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek(w podziale na 4 części) ZP_20_2011
    Zamawiający: Wojskowe Centrum Edukacji Obywatelskiej, Warszawa
    Ogólna charakterystyka zamówienia: przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek(w podziale na 4 części):
    część I dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla WCEO,
    część II dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek dla CBW,
    część III dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek dla RZAWP,
    część IV dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla OOiDP.
    (CPV: 30125110-5 tusze i tonery).
  5. na dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla prokuratur okręgu krakowskiego
    Zamawiający: Prokuratura Okręgowa w Krakowie, Kraków
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do drukarek , urządzeń wielofunkcyjnych i telefaksów o odpowiedniej gramaturze i ilościach dla prokuratur okręgu krakowskiego, po cenach jednostkowych określonych w formularzu cenowym ( załącznik nr 2).
  6. Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek.
    Zamawiający: Powiat Głogowski, Głogów
    1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek. 2.Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, zgodne z zestawieniem, posiadać minimum 12 miesięczny okres przydatności do użycia, licząc od dnia ich dostarczenia do siedziby zamawiającego. 3.Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, indywidualny kod, numer katalogowy, opis zawartości, nazwę drukarki do której jest przeznaczony, termin przydatności do użycia. Dostarczone wkłady i tonery muszą posiadać na produkcie indywidualny kod tonera, tuszu lub taśmy kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikacje oraz hologramy laserowe. Na pojemnikach z tuszem powinna się znajdować data przydatności do użycia (miesiąc, rok) a w przypadku kaset (tonerów) data produkcji. 4.Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, marki patenty lub pochodzenie materiałów, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych. 5.Wykonawca składając ofertę na materiały równoważne bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów. 6.Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, iż zaoferowane materiały eksploatacyjne są równoważne w stosunku do produktów określonych przez Zamawiającego. 7.Za materiały równoważne należy uznawać materiały fabrycznie nowe, których jakość, parametry techniczne, w tym wydajność jest co najmniej taka jak materiałów oryginalnych i dopowiada poniższym normom: a)ISO/IEC 19752- norma pomiarów wydajności tonerów do monochromatycznych drukarek laserowych, b)ISO/IEC 19798 - norma pomiarów wydajności kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych, c)ISO/IEC 234711 oraz ISO/IEC 24712 - norma pomiarów wydajności nabojów do drukarek atramentowych. 8.Zamawiający nie dopuszcza dostawy wkładów drukujących regenerowanych, refabrykowanych, poddanych procesowi ponownego napełnienia, w których jakikolwiek z podzespołów mógł być wcześniej używany: wałki, listwy, obudowy, które wytworzono przez samo uzupełnienie środka drukującego lub z pominięciem pełnego cyklu procesu produkcyjnego. 9.Dostarczone tusze i tonery nie mogą powodować utraty gwarancji sprzętu i muszą być honorowane przez producentów sprzętu i autoryzowane przez nich sieci napraw, nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości drukarki oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta drukarki, nie mogą ograniczać pełnej współpracy z programem drukarki monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem . 10.Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, że wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych wkładów drukujących odbiega na niekorzyść od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony), powoduje zabrudzenie urządzenia, nie sygnalizuje we właściwy sposób jego obecności w urządzeniu lub jeżeli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób zużycia tuszu lub tonera, Zamawiający ma prawo zażądać od Wykonawcy zmiany materiału oferowanego na materiał oryginalny producenta urządzenia bez zmiany ceny w terminie 48 godzin ( w dni robocze) od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym produkcie ( faksem, mailem, pisemne lub telefoniczne potwierdzone pismem). Wymiana nastąpi w siedzibie zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy w razie stwierdzenia wad produktu. 11.W przypadku uszkodzenia lub zabrudzenia sprzętu spowodowane dostarczonym przez Wykonawcę materiałem, stwierdzone na podstawie ekspertyzy autoryzowanego punktu serwisowego producenta urządzenia, Wykonawca dokona naprawy, czyszczenia na własny koszt w autoryzowanej sieci napraw producenta sprzętu wskazanej przez Zamawiającego lub wymieni na nowy w przypadku sprzętu nowego będącego na gwarancji. Wykonawca poniesie wszelkie konsekwencje prawne i finansowe zaistniałej sytuacji a w szczególności koszty naprawy, transportu, niezwłocznego dostarczenia i zainstalowania przez Wykonawcę urządzenia zastępczego tego samego typu, skutki przerwy w eksploatacji urządzenia. 12.Ilości wskazane w załączniku są wielkościami szacunkowymi, przyjętymi dla celów porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Ewentualne zmniejszenie lub zwiększenie ilości nie spowoduje zmiany cen jednostkowych. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w tabeli . 13.Materiały eksploatacyjne będą dostarczane sukcesywnie, partiami stosownie do potrzeb zamawiającego przez cały okres trwania umowy do siedziby zamawiającego na koszt Wykonawcy. 14.Wielkość dostarczenia każdej partii materiałów eksploatacyjnych będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy ze strony Zamawiającego. 15.Wykonawca musi zapewnić transport i rozładunek na koszt własny dostarczanych do siedziby Zamawiającego materiałów . 16.Wykonawca musi zapewnić bezpłatny odbiór i recycling wkładów przekazanych przez Zamawiającego po telefonicznym uzgodnieniu terminów. 17.W trakcie realizacji umowy Wykonawca nie może dostarczać Zamawiającemu wyrobów innego producenta, niż wskazany w zestawieniu zamawianych materiałów eksploatacyjnych, w odniesieniu do wyrobów równoważnych. Dopuszczalne jest zastąpienie produktów równoważnych produktem oryginalnym, pod warunkiem zachowania niezmiennej ceny w stosunku do ceny wskazane w ofercie. 18.Zamawiający wymaga aby oferta była kompletna. Brak chociażby jednej pozycji z formularza ofertowego, spowoduje odrzucenie oferty. 19.Dostawa realizowana będzie na każdorazowe telefoniczne zlecenie potwierdzone pisemnie przez Zamawiającego, 20.Wymagany termin realizacji zamówienia: zamówienia małe - do 2 dni roboczych, zamówienia duże, tzw. kwartalne - do 10 dni roboczych, zamówienia pilne - w ciągu 24 godzin (w dni robocze). 21.Dostawa realizowana będzie w Starostwie Powiatowym w dni robocze w godzinach od 9:00 do 14:00, 22.Wszystkie dostawy realizowane będą na koszt własny Wykonawcy, 23.W razie stwierdzenia wad lub braków, Zamawiający zwróci wadliwą partię towaru Wykonawcy, który wymieni ją na partię wolną od wad w ciągu 2 dni roboczych od dnia otrzymania wezwania przekazanego od Zamawiającego bądź też uzupełni w tym terminie braki ilościowe, 24.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zamówienia pod względem ilościowym oraz prawo do częściowego zakupu wymienionego asortymentu, 25.Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot umowy przez 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, bądź do wyczerpania maksymalnej wartości brutto zgodnie z ofertą, 26.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odbiór i recykling zużytych wkładów do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek. 27.Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością zgodnie z postanowieniami projektu umowy. 28.Zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 29.Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za dostawy, które wykonuje przy pomocy podwykonawcy. 30.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 31.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 32.Szczegółowy zakres i warunki wykonania zamówienia określa: projekt umowy - załącznik nr 2 do SIWZ, zestawienie planowanego asortymentu oraz wielkość zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ..
  7. Sukcesywne dostawy tuszy i tonerów do drukarek, fotokopiarek i faksów dla Wydziału Ogrodnictwa i Architektury Krajobrazu
    Zamawiający: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP, Warszawa
    Sukcesywne dostawy tuszy i tonerów do drukarek, fotokopiarek i faksów dla Wydziału Ogrodnictwa i Architektury Krajobrazu
  8. PN-9/11 DOSTAWA TUSZY I TONERÓW
    Zamawiający: Zachodniopomorskie Centrum Onkologii, Szczecin
    1Przedmiotem zamówienia jest dostawa tuszy i tonerów
  9. Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. w Krakowie
    Zamawiający: Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., Kraków
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek i faksów tj. bębny, cartrigde, tonery i rolki do faksów, szczegółowo opisanych co do rodzaju urządzeń i ilości planowanych zakupów w ciągu całego okresu obowiązywania umowy w tabeli - Załącznik nr 3 Zestawienie rodzaju urządzeń i ilości planowanych zakupów . Pod pojęciem fabrycznie nowych Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów (tj. takich do których wytworzenia nie użyto regenerowanych materiałów eksploatacyjnych), bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku. 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, Wykonawca powołując się na rozwiązania równoważne jest obowiązany do wykazania, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. Produkt równoważny nie może być produktem regenerowanym i nie może być poddany procesowi ponownego napełniania. Produkt równoważny musi posiadać dokument potwierdzający zgodność oferowanych materiałów eksploatacyjnych z normami: ISO/IEC 24711 dla tuszy atramentowych, ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla tonerów do drukarek kolorowych. Producent produktu równoważnego powinien posiadać certyfikat ISO 14001 lub równoważny na proces produkcji materiałów eksploatacyjnych, pozwalający zweryfikować, czy producent spełnia przepisy związane z ochroną środowiska oraz potwierdzający, że materiały są produkowane w sposób bezpieczny i nie wpływający negatywnie na środowisko. Producent równoważnych materiałów eksploatacyjnych powinien również posiadać certyfikat potwierdzający, że proces produkcji materiałów eksploatacyjnych przebiega zgodnie z normami ISO 9001:2000 lub równoważny. Na potwierdzenie powyższego Wykonawca musi przedłożyć dokumenty, wymienione w pkt. V.4 specyfikacji. Produkty równoważne muszą posiadać przewidziane przez producenta drukarki osprzęt elektroniczny, np. chip zliczający ilość kopii, mierzący ilość tonerów. 3.Wymagania stawiane Wykonawcy: a) Wykonawca gwarantuje, że dostarczone tonery i wkłady drukujące będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie; b) Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego wkładów drukujących nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone; c) Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, że wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta drukarek, faksów itp., Wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 48 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym produkcie (mailem lub faksem). Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. d) Wykonawca zobowiązuje się do: -udzielenia gwarancji na dostarczone tonery, taśmy i tusze, jednak nie krótszej niż 12 miesięcy, -pokrycia kosztów naprawy drukarki, gdy jej uszkodzenie powstało w wyniku stosowania toneru lub tuszu równoważnego dostarczonego przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy drukarki (włączając w to naprawę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki. Naprawa drukarki wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta drukarki w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia (faksem) Wykonawcy przez Zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawą ponosi Wykonawca, - dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, numer katalogowy, opis zawartości, termin przydatności do użycia. 3.Wymaga się, aby oferowane materiały eksploatacyjne posiadały gwarancję na minimum 12 miesięcy od dnia dostawy, 4.Ilości wskazane w Załączniku Załącznik nr 3 Zestawienie rodzaju urządzeń i ilości planowanych zakupów do specyfikacji są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawca, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w tabeli (Załącznik nr 3 Zestawienie rodzaju urządzeń i ilości planowanych zakupów). Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, że minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy wyniesie 70% ceny podanej w formularzu ofertowym, 5.Materiały eksploatacyjne będą dostarczane partiami, stosowanie do potrzeb począwszy od dnia podpisania umowy przez okres 12 miesięcy, 6.Wielkość każdej partii materiałów eksploatacyjnych będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy, 7.Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówienia w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego, swoim transportem na adres Zamawiającego w godz. 8.00 do 15.00, poniedziałek - piątek.
  10. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń biurowych dla Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Olsztynie
    Zamawiający: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Warmińsko-Mazurski Oddział Regionalny, Olsztyn
    Na przedmiot zamówienia składa się dostawa do siedziby Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Olsztynie materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń biurowych (kasety drukujące z tonerem - 195 szt., kasety z tonerem - 129 szt., bębny światłoczułe - 86 szt., zestawy konserwacyjne - 7 szt.)
  11. dostawa materiałów eksploatacyjnych i nośników informacji przeznaczonych do urządzeń biurowych oraz odbiór opakowań po zużytych materiałach
    Zamawiający: Sąd Okręgowy Warszawa-Praga w Warszawie, Warszawa
    dostawa materiałów eksploatacyjnych i nośników informacji przeznaczonych do urządzeń biurowych oraz odbiór opakowań po zużytych materiałach
  12. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Urzędu Miasta i Gminy w Pelplinie
    Zamawiający: Gmina Pelplin, Pelplin
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oryginalnych, fabrycznie nowych tuszów, tonerów, taśm, bębnów i innych materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz urządzeń kopiujących dla Urzędu Miasta i Gminy w Pelplinie.
  13. Sukcesywna dostawa tuszy i tonerów do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Wydziału Medycyny Weterynaryjnej SGGW w Warszawie
    Zamawiający: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP, Warszawa
    Sukcesywna dostawa tuszy i tonerów do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Wydziału Medycyny Weterynaryjnej SGGW w Warszawie
  14. Materiały eksploatacyjne do drukarek, faksów, kopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych
    Zamawiający: Instytut Matki i Dziecka, Warszawa
    Materiały eksploatacyjne do drukarek, faksów, kopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych
  15. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej przy ul. Dobrzyńskiej 21/23 50-403 Wrocław
    Zamawiający: Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej we Wrocławiu, Wrocław
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, wg potrzeb Zamawiającego dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów, zgodnie z ofertą i formularzem cenowym stanowiącymi załączniki nr 1 i nr 2 do s.i.w.z.
  16. Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów do siedziby Urzędu Skarbowego w Chorzowie.
    Zamawiający: Urząd Skarbowy w Chorzowie, Chorzów
    Określenie przedmiotu oraz wielkości zakresu zamówienia zostały szczegółowo określone w załączniku nr 1 do ogłoszenia, który jest dostępny na stronie Zamawiającego www.sl.mofnet.gov.pl/us/Chorzow.htm.
  17. Zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych dla KWP w Poznaniu.
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji, Poznań
    Przedmiotem zamówienia jest zakup
    wraz z sukcesywną dostawą materiałów eksploatacyjnych do drukarek i telefaksów dla KWP w Poznaniu, o szacunkowej ilości 1533 szt. tuszy i tonerów, 68 kartonów papieru składanka oraz 3800 rolek papieru termoczułego.
  18. dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby ZBiLK w Szczecinie w podziale na dwie części
    Zamawiający: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy, Szczecin
    Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby ZBiLK w Szczecinie w podziale na dwie części: 1.1. Część I zamówienia - materiały biurowe, 1.2. Część II zamówienia - materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 2.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1a do siwz. 2.2. Dostawa będzie realizowana etapami, stosownie do występujących potrzeb. Zamówienie na poszczególne partie materiałów będzie zawierało informację na temat rodzaju zamawianego towaru, jego ilości oraz miejsca dostawy, 2.3. Zamawiający dopuszcza dla części II możliwość dostawy produktów równoważnych, których wydajność i jakość nie jest mniejsza niż oryginalnych, mierzona zgodnie z normą wydajności kaset z tonerem ISO/IEC 19752 oraz ISO/IEC 19798 (lub równoważna), co zostanie zaświadczone przez podmiot uprawniony do kontroli jakości. Produkt równoważny musi być fabrycznie nowy, nieregenerowany, nie może być poddany procesowi ponownego napełnienia ani wymiany jakichkolwiek elementów
  19. Dostawy wkładów drukujących DZP/38/382-8/11
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju, Jastrzębie-Zdrój
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wkładów drukujących do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju.
    Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części (pakiety):
    - Pakiet 1 - Wkłady drukujące do urządzeń laserowych;
    - Pakiet 2 - Wkłady drukujące do urządzeń igłowych;
    - Pakiet 3 - Wkłady drukujące do urządzeń atramentowych.

    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem Zamawiającego.
    Zamawiający wymaga, aby przedmiot umowy zaoferowany przez Wykonawcę był zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, fabrycznie nowy, pełnowartościowy, nieregenerowany i nierefabrykowany, wolny od wad technicznych, wyprodukowany wyłącznie ze 100% nowych komponentów oraz, że będzie dostarczony w oryginalnych opakowaniach producenta. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku.
    Zamawiający wymaga zaoferowania wkładu o największej wydajności, w przypadku, gdy do danego urządzenia pasuje kilka wersji wkładu.
    Zamawiający dopuszcza stosowanie równoważnych (zamienników) wkładów drukujących jedynie takich, które spełniać będą następujące wymogi:
    a)są kompatybilne ze sprzętem, do którego są zamówione, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia;
    b)są fabrycznie nowe, nie gorszej jakości niż odpowiadające im produkty oryginalne;
    c)posiadają znak firmowy producenta oraz etykiety identyfikujące dany produkt;
    d)pojemność czy też wydajność ( ilość uzyskanych kopii,
    wydruków) nie może być mniejsza niż dla produktów oryginalnych (wydajność tonera winna zostać potwierdzona dołączonymi do oferty testami).
    W przypadku, gdy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku i zużycia tonera, produkt równoważny winien posiadać analogiczny element. Po zainstalowaniu tonera w sprzęcie, na monitorze oraz panelu kontrolnym sprzętu nie mogą się pojawiać żadne negatywne komentarze.
    Zamawiający niezależnie od w/w wymagań żąda, aby w przypadku zaoferowania równoważnych materiałów eksploatacyjnych Wykonawca dołączył do oferty oświadczenie - stosowną deklarację zawarto w Formularzu oferty.
    Okres ważności przedmiotu zamówienia ma obejmować, minimum rok 2011 i 2012. Uwaga: okres ważności dotyczy informacji producenta do kiedy należy zużyć wkład drukujący, by zapewnić prawidłową jakość wydruku.
    Przedmiot umowy będzie posiadał minimum 12 - miesięczną gwarancję producenta. Czas obowiązywania gwarancji liczony jest od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia.
    Czas reakcji wykonawcy na reklamację składaną w okresie trwania gwarancji przez Zamawiającego: 36 godzin - odbiór reklamowanego towaru oraz 14 dni na rozpatrzenie reklamacji.
    Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonego przedmiotu umowy niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego jest przeznaczony) tj. np. powoduje zabrudzenia wydruków, wydruki są nieczytelne w części lub całości arkusza, powoduje zanieczyszczenie urządzeń, występuje niewłaściwe odwzorowanie kolorów, urządzenie nie rozpoznaje materiału. Wykonawca na żądanie Zamawiającego dostarczony przedmiot umowy, którego żądanie dotyczy, wymieni na przedmiot spełniający wymagania Zamawiającego.
    Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia wszystkich kosztów transportu przedmiotu umowy (z siedziby Zamawiającego do siedziby Wykonawcy i z siedziby Wykonawcy do siedziby Zamawiającego), który został uznany jako podlegający reklamacji.
    Realizacja każdego zamówienia złożonego telefonicznie, za pośrednictwem faksu lub złożonego pisemnie nastąpi w nieprzekraczalnym czasie do 48 godzin roboczych od momentu zgłoszenia.
    Realizowanie dostaw następować będzie częściami. Wielkości poszczególnych zamówień cząstkowych określane będą przez Zamawiającego poprzez złożenie zamówienia cząstkowego (pisemnie, telefonicznie lub faksem).
    Każdorazowo odbioru przedmiotu umowy dokona przedstawiciel Zamawiającego, tj. pracownik sekcji informatyki.
    Przy odbiorze przedmiotu umowy przez Zamawiającego Wykonawca sporządzi protokół przekazania przedmiotu umowy zawierający również wszelkie ustalenia dokonane w trakcie odbioru.
    Zamawiający dokona sprawdzenia ilościowego i jakosciowego dostawy w terminie nie przekraczającym 2 dni roboczych, licząc od daty dostawy.
    W przypadku stwierdzenia wadliwości dostarczonego przedmiotu umowy lub niezgodności ze złożoną ofertą z dnia dd mm rr (np. wkłady drukujące będą wykonywać rażąco mniejszą liczbę wydruków lub będą nosiły ślady użytkowania lub nie będą posiadały oryginalnych zabezpieczeń producenta), Zamawiający może:
    a)zwrócić całą dostawę, jednocześnie odmawiając zapłaty,
    b)żądać natychmiastowej wymiany tych wkładów drukujących na oryginalne pochodzące od producenta urządzenia,
    c)odstąpić od umowy ze skutkiem natychmiastowym z winy Wykonawcy - w przypadku dwukrotnego powtórzenia się takich sytuacji.
    Wykonawca zobowiązuje się na wezwanie Zmawiającego do odbioru na własny koszt zużytych wkładów drukujących zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach(tj. Dz. U. z 2007 r. nr 39, poz. 251). Odbiór tych wkładów od Zamawiającego Wykonawca potwierdza protokołem.
    Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całej ilości/wartości umowy bez konsekwencji finansowych, uzależniając swą decyzję od faktycznych potrzeb występujących podczas obowiązywania umowy podpisanej z wybranym Wykonawcą.
    Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokona wyboru Wykonawcy w zakresie i na warunkach określonych poniżej:
    a)dokonania przez Zamawiającego przesunięć ilościowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami asortymentowymi w danym pakiecie, przy zachowaniu maksymalnej wartości danego pakietu.
    b)zmiany asortymentu, o ile w trakcie realizacji umowy, Zmawiający dokona zakupu urządzenia drukującego wymagającego asortymentu nie wymienionego w formularzu asortymentowo - cenowym, przy zachowaniu maksymalnej wartości danego pakietu.
    Przez okres obowiązywania umowy obowiązywać będzie niezmienność cen za wyjątkiem:
    a)zmiany stawki podatku VAT;
    b)zmiany cen w związku z korzystaniem z rabatów cenowych przyznanych przez Wykonawcę w okresie trwania umowy lub gdy w trakcie realizacji umowy produkcja produktu zostanie wstrzymana lub produkt zostanie wycofany ze sprzedaży, Wykonawca zaoferuje produkt równoważny dla wstrzymanego lub wycofanego produktu, w tej samej ilości, jednak nie droższy.
    Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety.
    Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w ramach ustalonych pakietów na poszczególne pozycje asortymentowe.
    Zamawiający informuje, iż w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ) i w Formularzu oferty (Załącznik nr 2 do SIWZ) Wykonawca wypełnia pakiet/pakiety, na który/które składa ofertę.
    Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
    Zamawiający nie zamierza wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
    Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
    Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
  20. Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek igłowych, atramentowych, laserowych oraz kserokopiarek - ZP 43/11
    Zamawiający: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie, Cieszyn
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek igłowych, atramentowych, laserowych oraz kserokopiarek. Zamówienie podzielone jest na 5 zadań, z których każde stanowi oddzielny przedmiot zamówienia.
  21. Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów
    Zamawiający: Instytut Ekspertyz Sądowych im Prof. dra Jana Sehna, Kraków
  22. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych
    Zamawiający: Lubuski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, Zielona Góra
  23. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
    Zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej, Busko-Zdrój
  24. Dostawa materiałów biurowych, materiałów do urządzeń komputerowych oraz papieru do USG i EKG.
    Zamawiający: Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Białymstoku, Białystok
  25. Zakup materiałów biurowych, papieru, tonerów na potrzeby Urzędu Miejskiego w Dębicy
    Zamawiający: Gmina Miasta Dębicy, Dębica
  26. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Sądu Okręgowego w Bielsku-Białej
    Zamawiający: Sąd Okręgowy w Bielsku Białej, Bielsko-Biała
  27. Dostawa informatycznych materiałów eksploatacyjnych i papieru ksero
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II, Zamość
  28. Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek
    Zamawiający: Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej, Wrocław
  29. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę urządzenia drukującego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 193 000 euro, znak sprawy: ZP - 271/74/2010
    Zamawiający: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego, Kraków
  30. ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH, PAPIERNICZYCH ORAZ TUSZY I TONERÓW DO DRUKAREK
    Zamawiający: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., Płock
  31. Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Zakładu Budynków Miejskich Sp. z o.o. w Bytomiu oraz jednostek terenowych mieszczących się na terenie miasta Bytom
    Zamawiający: Zakład Budynków Miejskich Sp. z o.o., Bytom
  32. DLG/118/10 dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek.
    Zamawiający: Szpital Wojewódzki w Opolu, Opole
  33. Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek zainstalowanych w III Oddziale ZUS w Warszawie.
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych III Oddział w Warszawie, Warszawa
  34. Dostawa urządzeń, sprzętu komputerowego i oprogramowania dla OKE w Krakowie
    Zamawiający: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie, Kraków
  35. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Urzędu m. st. Warszawy Dzielnicy Wola (numer sprawy 84/ZP/10).
    Zamawiający: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola, Warszawa
  36. Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Oddziału ZUS w Kielcach
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Kielcach, Kielce
  37. Dostawa tonerów do drukarek użytkowanych przez komórki organizacyjne Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, Kraków
  38. Dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do kopiarek, drukarek i urządzeń do nagrywania i drukowania płyt
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, Opatów
  39. Dostawa tonerów do drukarek i płyt CD R na potrzeby Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Krakowie.
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Krakowie, Kraków
  40. Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Radomsku
    Zamawiający: Powiat Radomszczański, Radomsko
  41. Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów eksploatacyjnych, sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych i oprogramowania
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach, Wadowice
  42. sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek lokalnych, kserokopiarek i faksów dla Prokuratury Okręgowej Warszawa - Praga przy ul. Bródnowskiej 13/15 w Warszawie z terminem realizacji do 31.12.2010 r..
    Zamawiający: Prokuratura Okręgowa Warszawa-Praga w Warszawie, Warszawa
  43. Dostawa materiałów eksploatacyjnych systemu informatycznego dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy w Grudziądzu
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu, Grudziądz
  44. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie, Szczecin
  45. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów na potrzeby Biblioteki Narodowej w Warszawie
    Zamawiający: Biblioteka Narodowa, Warszawa
  46. Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych oraz materiałów eksploatacyjnych do tych urządzeń.
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach, Gliwice
  47. ZAOPATRZENIE W MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO DRUKAREK I KSEROKOPIAREK DLA GDDKIA O/RZESZÓW I REJONÓW REALIZOWANE W OKRESIE 3 LAT OD DATY ZAWARCIA UMOWY
    Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie, Rzeszów
  48. Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek i maszyn do pisania..
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji, Gorzów Wielkopolski
  49. Dostawa artykułów biurowych i akcesoriów komputerowych dla potrzeb WSZ w Płocku
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital Zespolony, Płock
  50. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących.
    Zamawiający: Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna, Wieliczka
  51. Dostawa sprzętu komputerowego i materiałów eksploatacyjnych
    Zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej, Skarżysko-Kamienna
  52. dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Świeciu Numer sprawy ZP-PN- 8 / DGT /2010
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych, Świecie
  53. Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia z Zakładem Opiekuńczo- Leczniczym SPZOZ w Poznaniu szpitala przy ul. Szwajacrskiej 3 i przy ul. Szkolnej 8/12.
    Zamawiający: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym SP ZOZ, Poznań
  54. dostawa fabrycznie nowych wkładów drukujących, wkładów barwiących, taśm barwiących do Instytutu Kardiologii - znak sprawy 22/2010.
    Zamawiający: Instytut Kardiologii, Warszawa
  55. Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych oraz tonerów do kserokopiarek i drukarek dla potrzeb Sądu Rejonowego w Ostrołęce
    Zamawiający: Sąd Rejonowy, Ostrołęka
  56. Zakup wraz z dostawą tuszy i tonerów dla KWP w Poznaniu
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji, Poznań
  57. Przetarg nieograniczony w celu zawarcia umowy ramowej na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek
    Zamawiający: Urząd Miejski w Radomiu - Biuro Zamówień Publicznych, Radom
  58. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego.
    Zamawiający: Zakład Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego, Wrocław
  59. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek oraz faksów dla Zakładu Obsługi Administracji WUW w Poznaniu
    Zamawiający: Zakład Obsługi Administracji Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu w likwidacji, Poznań
  60. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie, Lublin
  61. DZP/23/10 TONERY
    Zamawiający: Szpital Specjalistyczny w Kościerzynie, Kościerzyna
  62. dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek lokalnych
    Zamawiający: Prokuratura Okręgowa Warszawa-Praga w Warszawie, Warszawa
  63. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek
    Zamawiający: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego, Warszawa
  64. Dostawa artykułów biurowych i akcesoriów zużywalnych do drukarek, kserokopiarek, faksów dla Szpitala w Nysie
    Zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej, Nysa
  65. DOSTAWA ARTYKUŁÓW ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH ORAZ ARTYKUŁÓW DO SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa 4824, Dęblin
  66. Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek
    Zamawiający: Miasto Bytom reprezentowane przez Prezydenta Miasta, Bytom
  67. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów
    Zamawiający: Izba Celna w Szczecinie, Szczecin
  68. Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Oddziału ZUS w Kielcach
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Kielcach, Kielce
  69. Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek w roku 2010 na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej Województwa Śląskiego ROPS-PSO/3321/10/10
    Zamawiający: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego, Katowice
  70. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby ZGM w Rybniku
    Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, Rybnik
  71. Wyłonienie wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy materiałów biurowych dla Instytutu Łączności - Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie ul. Szachowa 1 w ramach Projektu System Informacyjny o infrastrukturze szerokopasmowej i portal Polska Szerokopasmowa, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, lata 2007-2013; Oś priorytetowa 7. Społeczeństwo informacyjne - budowa elektronicznej administracji.
    Zamawiający: Instytut Łączności, Państwowy Instytut Badawczy, Warszawa
  72. Dostawa tuszy i tonerów do drukarek oraz kserokopiarek na potrzeby Starostwa Powiatowego w Złotoryi w 2010 roku
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Złotoryi, Złotoryja
  73. Dostawa dla Ministerstwa Zdrowia fabrycznie nowych tonerów, atramentów oraz innych materiałów eksploatacyjnych do kopiarek, drukarek oraz faksów
    Zamawiający: Ministerstwo Zdrowia, Warszawa
  74. Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych i atramentowych, faksów i kserokopiarek
    Zamawiający: Służba Wywiadu Wojskowego, Warszawa
  75. Dostawa sprzętu komputerowego, w tym komputera stacjonarnego wraz monitorem LCD oraz skanera dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie (31-007) przy ul. Gołębiej 24
    Zamawiający: Uniwersytet Jagielloński, Kraków
  76. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i telefaksów.
    Zamawiający: Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej, Warszawa
  77. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych wraz z wykonaniem konserwacji tych urządzeń.
    Zamawiający: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Łodzi, Łódź
  78. Zakup i dostawa materiałów zużywalnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych oraz folia do faksu
    Zamawiający: Szpital Miejski Specjalistyczny im. G. Narutowicza, Kraków
  79. DOSTAWA TUSZY I TONERÓW DO DRUKAREK I KOPIAREK
    Zamawiający: Zarząd Transportu Miejskiego, Warszawa
  80. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla prokuratur okręgu krakowskiego
    Zamawiający: Prokuratura Okręgowa w Krakowie, Kraków
  81. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera, Kraków
  82. Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych
    Zamawiający: Szpital Specjalistyczny im. dr J. Babińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Kraków
  83. Zakup idostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Radomsku
    Zamawiający: Powiat Radomszczański, Radomsko
  84. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu, Wrocław
  85. Dostawa tonerów do drukarek i kserokopiarek oraz papieru kserograficznego dla potrzeb Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie
    Zamawiający: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego, Warszawa
  86. DOSTAWA TUSZY I TONERÓW DO DRUKAREK I KOPIAREK
    Zamawiający: Zarząd Transportu Miejskiego, Warszawa
  87. Zakup pojemników z tonerem oraz bębnów światłoczułych do faksów BROTHER 2920
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Warszawa
  88. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Oddziału ZUS w Koszalinie i podległych Inspektoratów, szczegółowo wyspecyfikowanych w formularzu cenowym , stanowiącym załącznik do specyfikacji.
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie, Koszalin
  89. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do kopiarki, drukarki laserowej kolorowej i drukarki wielkoformatowej ploter
    Zamawiający: Zarząd Geodezji , Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocław, Wrocław
  90. dostawa materiałów biurowych, papieru oraz tonerów do kserokopiarek i faksów dla WUP w Krakowie
    Zamawiający: Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie, Kraków
  91. DOSTAWA DRUKAREK, URZĄDZEŃ BIUROWYCH I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH
    Zamawiający: Wojskowa Akademia Techniczna, Warszawa
  92. Dostawa materiałów eksploatacyjnych drukarek dla Batalionu Reprezentacyjnego Wojska Polskiego, nr sprawy 07/2009/Łącz
    Zamawiający: Batalion Reprezentacyjny Wojska Polskiego, Warszawa
  93. Dostawa materiałów biurowych, papieru oraz tonerów do kserokopiarek i faksów dla WUP w Krakowie
    Zamawiający: Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie, Kraków
  94. Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Radomsku
    Zamawiający: Powiat Radomszczański, Radomsko
  95. Dostawa akcesorii komputerowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów.
    Zamawiający: Akademia Obrony Narodowej, Warszawa
  96. Sprawa nr NA-P/33/2009 Dostawa kserokopiarek (szt 3) dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z podziałem na 3 Części.
    Zamawiający: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, Wrocław
  97. Zakup i dostawa projektora oraz urządzenia wielofunkcyjnego dla Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie przy Al. Mickiewicza Nr sprawy: CRZP/91,93/2009
    Zamawiający: Uniwersytet Jagielloński, Kraków
  98. Dostawa 2 sztuk kserokopiarek, biurowego urządzenia wielofunkcyjnego oraz 2 sztuk laserowych urządzeń wielofunkcyjnych. Znak sprawy 18/IV/2009/ZIS.
    Zamawiający: Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie, Kraków
  99. Dostawa 2 sztuk kserokopiarek cyfrowych, biurowego urządzenia wielofunkcyjnego oraz 2 sztuk laserowych urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Zarządu Infrastruktury Sportowej w Krakowie.
    Zamawiający: Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie, Kraków
  100. Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek. Sprawa nr: 22/2009
    Zamawiający: III Szpital Miejski im. dr Karola Jonschera, Łódź
  101. Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, przez okres 12 miesięcy
    Zamawiający: Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, Warszawa

Inne osoby dla Budzyński (199 osób):