Kogo reprezentuje osoba

Cegielski Bogdan

w KRS

Bogdan Cegielski

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Bogdan
Nazwisko:Cegielski
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1967 r., wiek 52 lata
Miejscowości:Namysłów (Opolskie)
Przetargi:6 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bednarek Anna, Berka Aneta Anna, Biela Jolanta Patrycja, Bieniek Jaromir Franciszek, Bil Barbara Krystyna, Boduch Mariusz Józef, Bok Grzegorz Roman, Borzucka Krystyna, Bursakowska Monika Magdalena, Cajdler Michał Wojciech, Cilińska Agnieszka, Cozaś Krystyna, Czubkowska Alina, Drzewiecka Danuta Maria, Dyczko Marian, Dziedzic Marta Elżbieta, Dzierżak Kamila Ewa, Dzwoniarek Konrad Radosław, Feduniewicz Violetta Barbara, Gierczak Ewa Iwona, Grądowska Grażyna Anna, Grzegorczyk Stanisław, Grzeszolska Jadwiga Teresa, Gużda Janusz, Hnat Kotarska Joanna Elżbieta, Idzi Aleksandra Lucyna, Jana Rudolf Herbert, Janas Anna, Janiak Grażyna Maria, Jaworska Elżbieta Maria, Kaczmarzyk Krystyna Teresa, Kania Grzegorz, Kawulok Joanna Agata, Kazimierowicz Natalia Karolina, Koska Agnieszka Magdalena, Kosterkiewicz Zbigniew, Kowalska Irena Iwona, Kownacki Sławomir Krzysztof, Kuręda Sylwia Katarzyna, Legieda Aneta Maria, Lenartowicz Jan Stanisław, Liebner Monika Natalia, Lorenc Krystyna Anna, Miedzińska Katarzyna Kamila, Mirkiewicz Anna Maria, Miziniak Maricn Tomasz, Monkiewicz Halina Katarzyna, Moskal Agnieszka Maria, Moskal Joanna Maria, Moskalewicz Artur Piotr, Mróz Szymańska Ewelina, Niewiadomska Dorota Urszula, Nita Beata Łucja, Niwa Anna Mariola, Nowak Beata Anna, Nowak Gerhard, Olejnik Ewa Elżbieta, Opalony Agnieszka, Palmer Alicja, Pietryka Agnieszka Barbara, Prusiewicz Bogusława Gabriela, Prusiewicz Natalia Anna, Puzyniak Sabina Marzena, Rachlak Henryk, Raszewska Katarzyna, Rembielak Piotr Marek, Rudyszyn Stanisława, Rudzińska Krystyna Wanda, Rybak Izabela Alicja, Siubiak Sylwia Anna, Sldorkiewicz Teresa, Smorawski Jan, Smyrek Urszula Anna, Stanclik Lidia Janina, Strzelczyk Justyna Grażyna, Sulikowska Anna Maria, Sygulka Leokadia, Szajda Stanisław Andrzej, Szczechowicz Mariola Anna, Szczotkowska Beata Dorota, Szmacińska Ewa Marzena, Szmidt Edyta Maria, Szweda Joanna, Tomasiak Ludwika, Tomeczek Mirosława Nelli, Uliczka Gabriela Agnieszka, Ustrzycka Krystyna, Walczak Anna, Wierzbicka Beata, Wierzbicka Karolina Katarzyna, Zarówna Zofia, Zarzecki Krzysztof Marian, Zubek Grzegorz, Żywina Sabina Barbara, Łącki Paweł, Łaźniowski Jarosław, Łężna Barbara, Łukasiewicz Barbara

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zubek Zygmunt Eugeniusz

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Bank Spółdzielczy W Namysłowie, Namysłów − KRS 0000014004
  2. Bank Spółdzielczy W Oleśnicy, Oleśnica − KRS 0000124429
  3. Bank Spółdzielczy W Wołczynie, Wołczyn − KRS 0000014034
  4. Byczyński Związek Rolników i Organizacji Społecznych, Byczyna − KRS 0000225950
  5. Centrum Rozwoju Usług Zrzeszeniowych Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000376071
  6. Fundacja Dla Przyszłości, Włodary − KRS 0000557293
  7. Fundacja Dobra Widawa, Śliwice − KRS 0000256021
  8. Fundacja Górna Prosna, Rudniki − KRS 0000255362
  9. Fundacja Im. Marii-traudel-luszpinski-walotka Walotkownia, Chocianowice − KRS 0000057406
  10. Karlspol Sp. Z O.O., Pokój − KRS 0000196067
  11. Namysłowska Spółdzielnia Mieszkaniowa, Namysłów − KRS 0000082279
  12. Namysłowska Spółdzielnia Producentów Rzepaku, Bukowie − KRS 0000282326
  13. Namysłowska Spółdzielnia Producentów Zbóż, Bukowie − KRS 0000280822
  14. Namysłowski Klub Biegacza Kb Zryw, Namysłów − KRS 0000044814
  15. Namysłowski Klub Sportowy Nks Namysłów, Namysłów − KRS 0000117334
  16. Ochotnicza Straż Pożarna, Świerczów − KRS 0000023593
  17. Ochotnicza Straż Pożarna W Krasowicach, Krasowice − KRS 0000033867
  18. Ochotnicza Straż Pożarna W Nasalach, Nasale − KRS 0000029945
  19. Ochotnicza Straż Pożarna W Proślicach, Proślice − KRS 0000255025
  20. Ochotnicza Straż Pożarna W Roszkowicach, Roszkowice − KRS 0000250675
  21. Ochotnicza Straż Pożarna W Strzelcach, Strzelce − KRS 0000014851
  22. Opolski Związek Piłki Nożnej, Opole − KRS 0000050389
  23. Opolskie Stowarzyszenie Na Rzecz Rozwoju Myśli Lewicowej,samorządności Lokalnej Demokratycznego Państwa Prawa Dla Przyszłości, Opole − KRS 0000041888
  24. Pol-las Sp. Z O.O., Lasowice Małe − KRS 0000397282
  25. Porozumienie Branżowych Związków Zawodowych, Opole − KRS 0000329663
  26. Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe Controlp Sp. Z O.O., Proślice − KRS 0000303577
  27. Przedsiębiorstwo Wytwórczo-handlowe Rapex Sp. Z O.O., Grabin − KRS 0000132760
  28. Przyjazny Samorząd Powiatu Namysłowskiego, Namysłów − KRS 0000622973
  29. Rappol Sp. Z O.O., Grabin − KRS 0000389082
  30. Rolnicza Spółdzielnia Produkcyjna, Wydrowice − KRS 0000068465
  31. Rolnicza Spółdzielnia Produkcyjna, Lubska − KRS 0000209249
  32. Rolnicza Spółdzielnia Wydrowice Grupa Producentów Rolnych Ziarna Zbóż, Wydrowice − KRS 0000364031
  33. Spółdzielczy Zespół Gospodarczy Rolnik, Namysłów − KRS 0000230390
  34. Spółdzielnia Eksploatacyjno-mieszkaniowa Kombinat, Głubczyce − KRS 0000142071
  35. Stowarzyszenie - Dąbrowa - Na Rzecz Rozwoju Wsi, Dąbrowa − KRS 0000304527
  36. Stowarzyszenie Edukacja Dla Przyszłości, Namysłów − KRS 0000194433
  37. Stowarzyszenie Inicjatyw Społeczno-gospodarczych Im. Księdza Wilhelma Kudelki, Ścinawa Mała − KRS 0000256141
  38. Stowarzyszenie Mażoretek Tamburmajorek i Cheerleaderek Polskich, Opole − KRS 0000112979
  39. Stowarzyszenie Na Rzecz Rozwoju Wsi Strzelce, Strzelce − KRS 0000365344
  40. Stowarzyszenie Roszko Z Roszkowic, Roszkowice − KRS 0000577860
  41. Towarzystwo Rozwoju Ziemi Namysłowskiej Zachód, Ligota Książęca − KRS 0000304279
  42. Towarzystwo Społecznych Działań Na Rzecz Dzieci i Młodzieży Razem W Przyszłość, Namysłów − KRS 0000335674
  43. Widawa Sp. Z O.O., Biestrzykowice − KRS 0000016350
  44. Zakład Komunalny Pokój Sp. Z O.O., Pokój − KRS 0000523897
  45. Zakład Wodociągów i Usług Komunalnych Ekowod Sp. Z O.O., Namysłów − KRS 0000033145
  46. Zrzeszenie Producentów Rolnych Z/s W Namysłowie, Namysłów − KRS 0000382333

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Agro-profi Sp. Z O.O., Ligota − KRS 0000118198
  2. Bank Spółdzielczy W Branicach, Branice − KRS 0000165518
  3. Fundusz Rozwoju 2 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000486030
  4. Fundusz Rozwoju 7 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000502897
  5. Kim-oil Sp. Z O.O., Kopalina − KRS 0000345862
  6. Las Pol Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000021009
  7. Lokalne Centrum Rozwoju Samorządowa Polska Namysłów Sp. Z O.O., Namysłów − KRS 0000510655
  8. Lokalny Fundusz Pożyczkowy Samorządowa Polska Wilków Sp. Z O.O., Wilków − KRS 0000541958
  9. Lux - Oil Sp. Z O.O., Olszyna − KRS 0000447440
  10. Namysłowskie Stowarzyszenie Inicjatyw Gospodarczych, Namysłów − KRS 0000141213
  11. O-pal Sp. Z O.O., Kluczbork − KRS 0000015173
  12. Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska Gomi, Grodków − KRS 0000045540
  13. Opolski Związek Rewizyjny Rolniczych Spółdzielni Produkcyjnych, Opole − KRS 0000098783
  14. Polskie Radio Regionalna Rozgłośnia W Opolu Radio Opole S.A., Opole − KRS 0000124187
  15. Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego W Warszawie S.A., Warszawa − KRS 0000015995
  16. Rolnicza Spółdzielnia Produkcyjna, Jaśkowice − KRS 0000042152
  17. Spółdzielnia Mieszkaniowa Właścicieli W Biestrzykowicach, Biestrzykowice − KRS 0000267385
  18. Stacja Kontroli Pojazdów Sp. Z O.O., Namysłów − KRS 0000114614
  19. Zakład Administracji Nieruchomości Zan Sp. Z O.O., Namysłów − KRS 0000019114
  20. Zakład Energetyki Cieplnej Sp. Z O.O., Namysłów − KRS 0000092050

Powiązane przetargi (6 szt.):
  1. Długoterminowy kredyt w wysokości 1.000.000,00 zł z przeznaczeniem na udzielenie dotacji dla powiatu głubczyckiego na remont drogi powiatowej nr 12010 na odcinku skrzyżowanie z DW 419 do Wiechowice granica państwa
    Zamawiający: Gmina Branice, Branice
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych) z przeznaczeniem na udzielenie dotacji dla powiatu głubczyckiego na remont drogi powiatowej nr 12010 na odcinku skrzyżowanie z DW 419 do Wiechowice granicy państwa. Okres kredytowania: od dnia uruchomienia czyli sierpień 2017 r. do 30 wrzesień 2032 r. Uruchomienie kredytu nastąpi w oparciu o pisemną dyspozycję, która zostanie złożona wykonawcy za pośrednictwem faksu lub adres e-mail wskazany w umowie. Uruchomienie kredytu musi nastąpić nie później niż w ciągu trzech dni po dniu, w którym zostanie złożona dyspozycja o uruchomienie kredytu. Uruchomienie kredytu winno nastąpić w dowolnej ilości transz, przy czym pierwsza do dnia 30.08.2017 r. Kredyt zostanie uruchomiony według zapotrzebowania zamawiającego wynikającego z harmonogramu prac dot. celu zaciągniętego kredytu poprzez wpłatę na rachunek bankowy Zamawiającego. Dokładny czas uruchomienia kredytu zostanie określony przez zamawiającego w oparciu o pisemną dyspozycję o uruchomienie kredytu, która zostanie złożona wykonawcy za pośrednictwem faksu lub drogą elektroniczną, na numer faksu lub adres e-mail wskazany w umowie w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Okres spłaty rat kredytu (należności głównej) – do dnia 30 września 2032 roku, okres spłaty odsetek - zgodnie z zasadą wynikającą z pkt 3 SIWZ - do dnia 30 września 2032 roku
  2. Długoterminowy kredyt w wysokości 787.500,00 zł z przeznaczeniem na budowę kanalizacji sanitarnej w Branicach
    Zamawiający: Gmina Branice, Branice
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 787.500,00 zł (słownie: siedemset osiemdziesiąt siedem tysięcy pięćset złotych) z przeznaczeniem na budowę kanalizacji sanitarnej w Branicach. Okres kredytowania : od dnia uruchomienia czyli lipiec 2017 r. do 30 wrzesień 2033 r. Uruchomienie kredytu nastąpi w oparciu o pisemną dyspozycję, która zostanie złożona wykonawcy za pośrednictwem faksu lub adres e-mail wskazany w umowie. Uruchomienie kredytu musi nastąpić nie później niż w ciągu trzech dni po dniu, w którym zostanie złożona dyspozycja o uruchomienie kredytu. Uruchomienie kredytu winno nastąpić w dowolnej ilości transz, przy czym pierwsza do dnia 31.07.2017 r, a ostatnia do 31.10.2018. Kredyt zostanie uruchomiony według zapotrzebowania zamawiającego wynikającego z harmonogramu prac dot. celu zaciągniętego kredytu poprzez wpłatę na rachunek bankowy Zamawiającego. Dokładny czas uruchomienia kredytu zostanie określony przez zamawiającego w oparciu o pisemną dyspozycję o uruchomienie kredytu, która zostanie złożona wykonawcy za pośrednictwem faksu lub drogą elektroniczną, na numer faksu lub adres e-mail wskazany w umowie w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Okres spłaty rat kredytu (należności głównej) – do dnia 30 września 2033 roku, okres spłaty odsetek - zgodnie z zasadą wynikającą z pkt 3 SIWZ- do dnia 30 września 2033 roku
  3. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 3 258 930zł
    Zamawiający: Gmina Baborów, Baborów
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 3.258.930,00 PLN (słownie złotych trzy miliony dwieście pięćdziesiąt osiem tysięcy dziewięćset trzydzieści zł 00/100)3.2. Kredyt zostanie przeznaczony na finansowanie planowanego deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów oraz sfinansowanie wkładu własnego do zadania inwestycyjnego „Budowa i przebudowa ul. Wiejskiej w Baborowie wraz z kanalizacją deszczową”
    Podstawowe dane o kredycie:
    a) Rodzaj transakcji : udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego,
    b) Kwota i waluta kredytu : 3.258.930,00 zł, uruchamiana według dyspozycji kredytobiorcy w okresie od dnia podpisania umowy do 28.12.2017 r.
    W celu obliczenia wartości zamówienia, na potrzeby porównania ofert przyjmuje się następujące terminy uruchomienia kredytu:
    - 14 lipca 2017 r. – 1.174.465,00 zł
    - 31 sierpnia 2017 r. – 1.174.465,00 zł
    - 15 listopada 2017 r. - 910.000,00 zł
    Rzeczywisty termin uruchomienia kredytu może ulec zmianie.
    3.3. Spłata kapitału następować będzie począwszy od dnia 30 września 2018 r. w następujący sposób:
    1) w 2018 r. - 65.000,00 zł (2 raty po 32.500,00 zł),
    2) w 2019 r. - 105.000,00 zł (4 raty po 26.250,00 zł),
    3) w 2020 r. - 120.000,00 zł (4 raty po 30.000,00 zł),
    4) w 2021 r. - 190.000,00 zł (4 raty po 47.500,00 zł),
    5) w 2022 r. - 220.000,00 zł (4 raty po 55.000,00 zł),
    6) w 2023 r. - 250.000,00 zł (4 raty po 62.500,00 zł),
    7) w 2024 r. - 250.000,00 zł (4 raty po 62.500,00 zł),
    8) w 2025 r. - 250.000,00 zł (4 raty po 62.500,00 zł),
    9) w 2026 r. - 250.000,00 zł (4 raty po 62.500,00 zł),
    10) w 2027 r. - 250.000,00 zł (4 raty po 62.500,00 zł),
    11) w 2028 r. - 250.000,00 zł (4 raty po 62.500,00 zł),
    12) w 2029 r. - 274.000,00 zł (4 raty po 68.500,00 zł),
    13) w 2030 r. - 274.930,00 zł (3 raty po 68.500,00 zł, 1 rata 69.430,00 zł),
    14) w 2031 r. - 310.000,00 zł (4 raty po 77.500,00 zł),
    15) w 2032 r. - 200.000,00 zł (4 raty po 50.000,00 zł).
    Płatne ostatniego dnia kalendarzowego każdego kwartału.
    Ustala się okres karencji w spłacie kredytu do 30 września 2018 r.
    3.4. Okres kredytowania: do 31.12.2032 r.
    3.5. Uruchomienie kredytu: następować będzie wg odrębnych pisemnych dyspozycji kredytobiorcy w terminie od dnia podpisania umowy do 28 grudnia 2017 r.
    3.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty kredytu, bez ponoszenia dodatkowych kosztów z tego tytułu. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania.
    3.7. Terminy płatności odsetek: spłata odsetek będzie się odbywać w okresach miesięcznych, na podstawie otrzymanego od banku zawiadomienia o ich wysokości, począwszy od miesiąca następującego po miesiącu w którym nastąpiło uruchomienie kredytu w terminie do 25 dnia miesiąca następującego po miesiącu, za który odsetki naliczono. Odsetki naliczane będą od aktualnego zadłużenia na rachunku kredytowym, na koniec danego miesiąca. Zawiadomienie o wysokości naliczonych odsetek winno być dostarczone zamawiającemu najpóźniej 10 dni przed ich terminem płatności. Dopuszcza się mailową formę przesyłania tego zawiadomienia.
    3.8. Oprocentowanie kredytu: kredyt jest oprocentowany wg zmiennej stopy procentowej obowiązującej w okresach, za które odsetki są naliczane.
    3.9. Oprocentowanie kredytu ustala się na stawce bazowej WIBOR 1M powiększone o wskazaną przez bank marżę w stosunku rocznym ( WIBOR 1M jest to stopa procentowa, po jakiej banki są skłonne udzielić pożyczek innym bankom, liczony jako średnia arytmetyczna ze wszystkich notowań z poprzedniego miesiąca kalendarzowego, liczony za okres od 1-go do ostatniego dnia każdego miesiąca). Oprocentowanie ulega zmianie każdego 1-go dnia miesiąca kalendarzowego w okresie kredytowania według stawki WIBOR 1 M za poprzedni miesiąc kalendarzowy. Wskazana w ofercie marża banku jest obowiązująca przez cały okres kredytowania.
    Do wyliczenia oprocentowania kredytu w ofercie należy przyjąć stawkę bazową WIBOR 1M w wysokości 1,66 % w stosunku rocznym oraz spłaty rat kapitału w sposób określony w pkt. 3.3.
    3.10. Odsetki od kredytu nie podlegają kapitalizacji.
    3.11. Planowany okres zawarcia umowy kredytowej: w terminie związania ofertą.
    3.12. Wykonawca nie będzie pobierać żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia i obsługi kredytu poza wymienionymi w SIWZ i przedstawionymi w ofercie.
    3.13. Prawne zabezpieczenie spłaty kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową.
    3.14. Źródło spłaty kredytu wraz z odsetkami: dochody budżetu Gminy Baborów.
  4. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego
    Zamawiający: Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu, Namysłów
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu
    długoterminowego do wysokości 2.181.000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie
    planowanego deficytu budżetu powiatu i spłatę wcześniejszych zobowiązań (Uchwała Nr
    XXII/152/2016 Rady Powiatu Namysłowskiego z dnia 04 sierpnia 2016 r. w sprawie
    zaciągnięcia kredytu długoterminowego). 2. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika
    Zamówień (CPV): Główny kod CPV: 66.11.30.00-5 (Usługi udzielenia kredytu). 3.
    Zamawiający ustala następujące warunki dotyczące zamówienia niezbędne do sporządzenia
    „Harmonogramu spłaty kredytu”, a co za tym idzie obliczenia ceny oferty: - kwota kredytu
    wynosi 2.181.000,00 zł PLN, - okres kredytowania: listopad 2016 r. do 31 grudzień 2025 r.
    uruchomienie kredytu nastąpi na podstawie wniosku zamawiającego, planowany termin
    uruchomienia kredytu – do 30.11.2016 r., - spłata kapitału w okresach kwartalnych (ostatni
    dzień kwartału) począwszy od 31 marca 2017 roku do 31 grudnia 2025 roku, pierwsza rata w
    wysokości 60.595,00 zł, pozostałe raty w wysokości 60.583,00 zł (60.595 +35 x 60.583,00 zł
    = 2.181.000,00 zł), - spłata odsetek w okresach kwartalnych (ostatni dzień kwartału)
    począwszy od 31 marca 2017 roku do 31 grudnia 2025 roku, - odsetki w okresie karencji nie
    podlegają kapitalizacji, - oprocentowanie kapitału określa się na stawce bazowej WIBOR 1
    M (jednomiesięczny) dla depozytów międzybankowych wyliczonej jako średnia
    arytmetyczna wszystkich notowań poprzedniego miesiąca w stosunku do miesiąca, za który
    oprocentowanie jest naliczone, powiększone o marżę banku liczoną w stosunku rocznym, -
    jednorazowa prowizja bankowa (prowizja przygotowawcza) wynosi 0%. 4. Zamawiający nie
    dopuszcza możliwości pobierania opłat i prowizji bankowych: - od kwoty zaciągniętego
    kredytu - jednorazowej prowizji bankowej (prowizji przygotowawczej), - za wcześniejszą
    spłatę zadłużenia, - od salda niewykorzystanej części kredytu pozostawionej do jego
    dyspozycji, - od sporządzanych aneksów i prolongat. 5. Na każde żądanie Zamawiającego
    zmianie może ulec Harmonogram spłaty kredytu. 6. Proponowana forma zabezpieczenia:
    weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 7. Rozliczenia pomiędzy
    Zamawiającym a Bankiem będą dokonywane w PLN (złotych polskich). 8. Z uwagi na
    przedmiot umowy strony nie będą naliczały kar umownych z tytułu niewykonania lub
    nienależytego wykonania umowy. 9. Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej
    Zamawiający do SIWZ załączy stosowne dokumenty. 10. Powiat Namysłowski prowadzi
    działalność finansową opartą na przepisach ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach
    publicznych (Dz.U. z 2013 r., poz. 885 z późn. zm.). 11. Informacje o powiecie dostępne są
    na stronie internetowej: www.namyslow.pl 12. Celem wstępnego zbadania zdolności
    kredytowej zamawiający do SIWZ załączył dokumenty: 1) Zaświadczenie o numerze
    identyfikacyjnym REGON, 2) Zaświadczenie o NIP, 3) Uchwała Nr 44/186/2016 z dnia 30
    marca 2016 r. w sprawie przedstawienia sprawozdania rocznego z wykonania budżetu
    powiatu za 2015 rok oraz informacji o stanie mienia komunalnego, 4) Uchwała Nr 138/2016
    Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu z dnia 12 kwietnia 2016 r. w
    sprawie w sprawie opinii o sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2015 r. Powiatu
    Namysłowskiego, 5) Uchwała Nr 48/195/2016 Zarządu Powiatu Namysłowskiego z dnia 27
    kwietnia 2016 r. w sprawie przedstawienia sprawozdania finansowego Powiatu
    Namysłowskiego za 2016 rok. 6) Uchwała Nr XII/96/2015 Rady Powiatu Namysłowskiego z dnia 30 grudnia 2015 r. w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu
    Namysłowskiego na lata 2016 – 2025, 7) Uchwała Nr 28/2016 Składu Orzekającego
    Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu z dnia 03 lutego 2016 r. w sprawie opinii o
    prawidłowości planowanej kwoty długu w wieloletniej prognozie finansowej na lata 2016 –
    2025 Powiatu Namysłowskiego, 8) Uchwała Nr XV/124/2016 Rady Powiatu
    Namysłowskiego z dnia 30 marca 2016 r. w sprawie zmiany Uchwały Nr XII/96/2015 Rady
    Powiatu Namysłowskiego z dnia 30 grudnia 2015 r. w sprawie uchwalenia Wieloletniej
    Prognozy Finansowej Powiatu Namysłowskiego na lata 2016 – 2025, 9) Uchwała Nr
    XXIII/159/2016 Rady Powiatu Namysłowskiego z dnia 30 sierpnia 2016 r. w sprawie zmiany
    Uchwały Nr XII/96/2015 Rady Powiatu Namysłowskiego z dnia 30 grudnia 2015 r. w
    sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Namysłowskiego na lata
    2016 – 2025, 10) Uchwała Nr XXIV/167/2016 Rady Powiatu Namysłowskiego z dnia 21
    września 2016 r. w sprawie zmiany Uchwały Nr XII/96/2015 Rady Powiatu Namysłowskiego
    z dnia 30 grudnia 2015 r. w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu
    Namysłowskiego na lata 2016 – 2025, 11) Uchwała Nr XII/97/2015 Rady Powiatu
    Namysłowskiego z dnia 30 grudnia 2015 r. w sprawie uchwalenia budżetu powiatu na 2016
    rok, 12) Uchwała Nr 603/2015 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w
    Opolu z dnia 11 grudnia 2015 r. w sprawie opinii o przedłożonym projekcie uchwały
    budżetowej na 2016 r. Powiatu Namysłowskiego, 13) Uchwała Nr 60/2016 Składu
    Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu z dnia 03 lutego 2016 r. w sprawie
    opinii o możliwości sfinansowania deficytu określonego w uchwale budżetowej Powiatu
    Namysłowskiego na 2016 rok, 14) Uchwała Nr 63/241/2016 Zarządu powiatu
    Namysłowskiego z dnia 29 sierpnia 2016 r. w sprawie przedstawienia informacji o przebiegu
    wykonania budżetu powiatu za I półrocze 2016 roku, 15) Uchwała Nr 343/2016 Składu
    Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu z dnia 23 września 2016 r. sprawie
    opinii o informacji o przebiegu wykonania budżetu Powiatu Namysłowskiego za I półrocze
    2016 r., 16) Uchwała Nr XXII/152/2016 Rady Powiatu Namysłowskiego z dnia 04 sierpnia
    2016 r. w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego, 17) Informacja o zaciągniętych
    zobowiązaniach, udzielonych poręczeniach i innych operacjach finansowych, które stanowią
    lub mogą w przyszłości stanowić obciążenia budżetu, 18) Rb-28S – roczne sprawozdanie z
    wykonania planu wydatków budżetowych za 2014 r., 19) Rb-28S – roczne sprawozdanie z
    wykonania planu wydatków budżetowych za 2015 r., 20) Rb-28S – miesięczne sprawozdanie
    z wykonania planu wydatków budżetowych na dzień 30.06.2016 r., 21) Rb-27S – roczne
    sprawozdanie z wykonanie planu dochodów budżetowych za 2014 r., 22) Rb-27S – roczne
    sprawozdanie z wykonanie planu dochodów budżetowych za 2015 r., 23) Rb-27S –
    miesięczne sprawozdanie z wykonania planu dochodów budżetowych na dzień 30.06.2016 r.,
    24) Rb-NDS - kwartalne sprawozdanie o nadwyżce/deficycie na dzień 31.12.2014 r., 25) Rb-
    NDS - kwartalne sprawozdanie o nadwyżce/deficycie na dzień 31.12.2015 r., 26) Rb-NDS -
    kwartalne sprawozdanie o nadwyżce/deficycie na dzień 30.06.2016 r., 27) Rb-N - kwartalne
    sprawozdanie o stanie należności na dzień 31.12.2014 r., 28) Rb-N - kwartalne sprawozdanie
    o stanie należności na dzień 31.12.2015 r., 29) Rb-N - kwartalne sprawozdanie o stanie
    należności na dzień 30.06.2016 r., 30) Rb-Z - kwartalne sprawozdanie o stanie zobowiązań
    wg tytułów dłużnych oraz gwarancji i poręczeń na dzień 31.12.2014 r., 31) Rb-Z - kwartalne
    sprawozdanie o stanie zobowiązań wg tytułów dłużnych oraz gwarancji i poręczeń na dzień
    31.12.2015 r., 32) Rb-Z - kwartalne sprawozdanie o stanie zobowiązań wg tytułów dłużnych
    oraz gwarancji i poręczeń na dzień 30.06.2016 r., 13. Składający oferty wykonawcy
    zobowiązani są do zapoznania z istotnymi przepisami prawa, aktami i regulacjami
    obowiązującymi w Polsce, które w jakikolwiek sposób mogą wpływać lub odnosić się do
    działań podejmowanych w związku z przetargiem i w następstwie podpisania umowy. 14.
    Wykonawcy są odpowiedzialni za staranne zaznajomienie się ze SIWZ wraz z jej dodatkami,wszelkimi zmianami do SIWZ sporządzonymi w okresie przetargowym oraz za uzyskanie
    wiarygodnych informacji dotyczących poszczególnych warunków i obowiązków, które mogą
    w jakikolwiek sposób oddziaływać na sumę czy istotę oferty lub na wykonanie usług. 15.
    Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w
    SIWZ i ofercie. 16. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Oferty, które nie będą
    obejmowały wszystkich elementów składowych przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
    17. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 18. Zamawiający
    nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6/7
    ustawy. 19. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia Podwykonawcy lub
    Podwykonawcom wykonanie części zamówienia, co nie zwalnia Wykonawcy z
    odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 20. Zamawiający zgodnie z art.
    36b ustawy żąda podania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie
    zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania ich nazw (firm). Powierzenie wykonania
    części przedmiotu zamówienia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wymaga zawarcia
    umowy o podwykonawstwo, przez którą należy rozumieć umowę w formie pisemnej o
    charakterze odpłatnym, której przedmiotem są dostawy lub usługi stanowiące część
    zamówienia publicznego, zawartą pomiędzy wybranym przez Zamawiającego Wykonawcą a
    innym podmiotem (Podwykonawcą). 21. Informacja o możliwości udzielenia zaliczki na
    poczet wykonania zamówienia na podstawie art. 151a ustawy: Zamawiający nie przewiduje
    możliwości udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia.
  5. Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.500.000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu powiatu głubczyckiego
    Zamawiający: Powiat Głubczycki, Głubczyce
    Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.500.000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu powiatu głubczyckiego
  6. Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w kwocie do 6.000.000zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego
    Zamawiający: Gmina Jelcz-Laskowice, Jelcz-Laskowice
    Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego. a) Kwota i waluta kredytu - 6 000 000zł. b) Czas trwania umowy - październik 2016 – grudzień 2021. c) Spłata rat kapitałowych - styczeń 2017 – grudzień 2021 w układzie miesięcznym do 10 dnia każdego miesiąca. Raty miesięczne 100 000 zł. d) Oprocentowanie kredytu - zmienna stopa procentowa oparta na WIBOR 1M plus stała marża banku obowiązująca na koniec danego miesiąca (z dokładnością do 2 miejsc po przecinku). Marża banku przedstawiona w ofercie nie może zostać podwyższona w trakcie trwania umowy kredytowej. e) Zabezpieczenie kredytu - weksel własny in blanco wraz z deklaracja wekslowa. f) Postawienie kredytu do dyspozycji kredytobiorcy – po podpisaniu umowy kredytowej na podstawie pisemnych dyspozycji w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego z wykorzystaniem do 31 grudnia 2016 roku g) Wykonawca ma prawo naliczyć jedynie jednorazową prowizję bankową płatną na początku umowy. h) Spłata odsetek od wykorzystanego kredytu następować będzie w okresach miesięcznych według oprocentowania obowiązującego na koniec danego miesiąca płatnego do 10 dnia każdego następnego miesiąca po uruchomieniu kredytu (kapitalizacja odsetek jest niedopuszczalna), ostatnia do 10 grudnia 2021 roku. W przypadku przypadającego okresu płatności na dzień wolny terminem płatności staje się następny dzień roboczy. i) Koszt kredytu składać się będzie wyłącznie z odsetek od kapitału i jednorazowej prowizji. j) Zamawiający w następujący sposób definiuje okres odsetkowy – rok kalendarzowy - 365 dni, – miesiąc - rzeczywista liczba dni w miesiącu. k) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykorzystania mniejszej kwoty kredytu oraz wcześniejszej spłaty bez ponoszenia dodatkowych prowizji i opłat. 4. Termin realizacji zamówienia Rozpoczęcie – listopad 2016. Zakończenie grudzień 2021 r.

Inne osoby dla Cegielski (69 osób):