Kogo reprezentuje osoba

Chlebowski Edmund

w KRS

Edmund Chlebowski

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Edmund
Nazwisko:Chlebowski
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1935 r., wiek 82 lata
Miejscowości:Dębowa Łąka (Kujawsko-pomorskie), Golub-dobrzyń (Kujawsko-pomorskie), Książki (Kujawsko-pomorskie), Toruń (Kujawsko-pomorskie)
Przetargi:11 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Gogolin Irena, Gumowski Jan Rajmund, Kalita Grzegorz, Karczewski Franciszek, Kozak Bolesław, Lewandowski Bolesław, Madej Barbara, Matuszewski Mieczysław, Mejger Henryk, Musiał Edward, Musiał Józef, Pawłowski Bogdan, Pedynkowski Edward, Przybylski Tadeusz, Romanowska Jadwiga, Śmiechowski Stanisław, Tomaszewski Zdzisław, Walczak Leszek, Weiss Edwin, Więckowski Zygmunt, Wiśniewska Józefa

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łobaczewska Ewa
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Fałek Izabela, Gensty Piotr Józef, Gołaszewska Alina, Nowak Tadeusz Franciszek, Pstrągowska Beata Maria, Tilmanowska Barbara, Wojciechowski Józef Jan

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wasielewski Adam Andrzej
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bojarska Barbara Alicja, Boniecki Jan, Buliński Stanisław, Błaszkiewicz Marian, Chrzanowski Andrzej, Czajkowska Elżbieta Maria, Dąbrowski Stanisław, Dębowski Roman, Derkowska Zofia Maria, Dul Dorota Urszula, Gajtkowski Kazimierz, Gierszewska Joanna Maria, Holweg Wioleta Maria, Janicka Wiesława, Jaranowski Jan, Jaworska Urszula, Jędrzejewska Małgorzata Ewa, Jurkiewicz Gabriela, Karnas Jan Antoni, Karska Renata Anna, Kemski Mariusz, Kornacki Jerzy, Kukowska Magdalena Eliza, Kukowska Teresa Małgorzata, Kwiatkowski Zbigniew, Lenczewska Beata, Ligęza Zdzisław, Marecka Barbara Maria, Mejger Henryk, Mierzwa Zdzisława Maria, Przybylski Tadeusz, Rewer Sławomir, Rumińska Barbara, Skibicki Tomasz, Sukiennik Aleksander, Szmejchel Marek, Szynkiewicz Paweł, Sławkowski Józef, Waszak Krystyna Zdzisława, Węglarska Renata Mirosława, Wesołowska Małgorzata Dorota, Wiśniewska Aleksandra Katarzyna, Wiśniewska Halina Agnieszka, Wiśniewski Zdzisław, Wojciechowski Józef, Wrzesiński Sebastian Łukasz, Zając Hanna Helena, Zaleski Tadeusz, Zawierania Umów Kredytowych I Pożyczek, Oraz Pożyczki Hipotecznej, A Także Przeprowadzania Innych Transakcji Obciążonych Ryzykiem Kredytowym, Zawierania Umów Dotyczących Prawnego Zabezpieczenia Zwrotu Należności Banku Wynikające Z Transakcji Obarczonych R Innych Spraw

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wrzesiński Wojciech Stanisław

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Awiązek Rolników, Kółek i Organizacji Rolniczych Województwa Kujawsko-pomorskiego, Toruń − KRS 0000005869
  2. Bank Spółdzielczy W Golubiu-dobrzyniu, Golub-dobrzyń − KRS 0000139666
  3. Gminny Ośrodek Zdrowia, Unisław − KRS 0000005553
  4. Gminny Związek Kółek i Organizacji Rolniczych W Płużnicy, Płużnica − KRS 0000127143
  5. Gminny Związek Rolników Kółek i Organizacji Rolniczych W Radominie, Radomin − KRS 0000069599
  6. Gminny Związek Rolników Kółek i Organizacji Rolniczych W Złejwsi Wielkiej, Cichoradz − KRS 0000460161
  7. Gminny Związek Rolników, Kółek i Organizacji Rolniczych, Ciechocin − KRS 0000124015
  8. Gminny Związek Rolników, Kółek i Organizacji Rolniczych W Wąbrzeźnie, Wąbrzeźno − KRS 0000076739
  9. Golubsko - Dobrzyński Uniwersytet Trzeciego Wieku, Golub-dobrzyń − KRS 0000286386
  10. Kółko Rolnicze W Mikołajkach, Mikołajki − KRS 0000021779
  11. Lokalna Grupa Działania Podgrodzie Toruńskie, Zławieś Wielka − KRS 0000258736
  12. Ludowy Klub Sportowy, Wrocki − KRS 0000071739
  13. Ochotnicza Straż Pożarna, Biskupice − KRS 0000040397
  14. Ochotnicza Straż Pożarna W Książkach, Książki − KRS 0000390822
  15. Ochotnicza Straż Pożarna W Łobdowie, Łobdowo − KRS 0000046973
  16. Ochotnicza Straż Pożarna W Myśliwcu, Myśliwiec − KRS 0000322714
  17. Ochotnicza Straż Pożarna W Nowej Wsi Królewskiej, Nowa Wieś Królewska − KRS 0000049373
  18. Ochotnicza Straż Pożarna W Olszówce, Olszówka − KRS 0000031779
  19. Ochotnicza Straż Pożarna W Rokitnicy, Rokitnica − KRS 0000036691
  20. Regionalny Związek Rolników, Kółek i Organizacji Rolniczych W Toruniu, Toruń − KRS 0000062299
  21. Samodzielny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej, Książki − KRS 0000005595
  22. Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej W Radzyniu Chełmińskim, Radzyń Chełmiński − KRS 0000010254
  23. Spółdzielcza Grupa Producentów Mleka Razem, Nowa Wieś − KRS 0000512277
  24. Spółdzielnia Kółek Rolniczych, Jabłonowo Pomorskie − KRS 0000134954
  25. Spółdzielnia Kółek Rolniczych W Dobrzejewicach, Dobrzejewice − KRS 0000138283
  26. Spółdzielnia Kółek Rolniczych W Płużnicy Z Siedzibą W Nowej Wsi Królewskiej, Nowa Wieś Królewska − KRS 0000165287
  27. Spółdzielnia Usługowo-produkcyjna Kółek Rolniczych Agrotech Rzęczkowo, Rzęczkowo − KRS 0000204025
  28. Stowarzszenie Na Rzecz Rozwoju Gminy Bobrowo Aktywna Gmina, Bobrowo − KRS 0000072233
  29. Stowarzyszenie Aktywne Kociewie, Skarszewy − KRS 0000402943
  30. Stowarzyszenie Gminnego Koła Gospodyń Wiejskich, Radzyń Chełmiński − KRS 0000287400
  31. Stowarzyszenie Inicjatyw Społecznych Razem Dla Przyszłości, Górsk − KRS 0000228103
  32. Stowarzyszenie Kół Gospodyń Wiejskich Gminy Wąbrzeźno, Wąbrzeźno − KRS 0000316590
  33. Stowarzyszenie Marketingowe Rolników Indywidualnych, Ryńsk − KRS 0000040571
  34. Stowarzyszenie Marketingowe Rolników Indywidualnych Farmer, Dulsk − KRS 0000047551
  35. Stowarzyszenie Marketingowe Rolników Indywidualnych W Dębowej Łące, Dębowa Łąka − KRS 0000072794
  36. Stowarzyszenie Promyk Nadziei, Zławieś Mała − KRS 0000171543
  37. Stowarzyszenie Towarzystwo Rozwoju Gminy Płużnica, Płużnica − KRS 0000047688
  38. Stowarzyszenie W Zgodzie Ze Środowiskiem, Przerębska Huta − KRS 0000416008
  39. Stowarzyszenie Wspierania Rozwoju Gminy Książki, Książki − KRS 0000012925
  40. Stowarzyszenie Zgodnie Z Naturą i Tradycją, Zbiczno − KRS 0000256184
  41. Towarzystwo Przyjaciół Gminy Zbiczno, Zbiczno − KRS 0000226414
  42. Związek Plantatorów Buraka Cukrowego W Ostrowitem, Kikół − KRS 0000370677

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Bank Spółdzielczy W Toruniu, Toruń − KRS 0000116492
  2. Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska, Książki − KRS 0000067232
  3. Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska W Łubiance, Łubianka − KRS 0000080729
  4. Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska, Golub-dobrzyń − KRS 0000197392
  5. Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska, Wąbrzeźno − KRS 0000186563
  6. Spółdzielnia Kółek Rolniczych, Zbiczno − KRS 0000058389
  7. Spółdzielnia Kółek Rolniczych Agromech W Łubiance, Łubianka − KRS 0000050897
  8. Spółdzielnia Kółek Rolniczych W Kowalewie Pomorskim Z/s W Lipienicy, Lipienica − KRS 0000063925
  9. Spółdzielnia Mieszkaniowa Nauczycielska Oświata, Książki − KRS 0000081586
  10. Usługowo - Handlowa Spółdzielnia Kółek Rolniczych, Jastrzębie − KRS 0000231511

Powiązane przetargi (11 szt.):
  1. Obsługa bankowa budżetu Gminy Książki oraz jej jednostek organizacyjnych.
    Zamawiający: Gmina Książki, Książki
    Obsługa bankowa budżetu Gminy Książki oraz jej jednostek organizacyjnych
  2. UDZIELENIE I OBSŁUGA PRZEZ BANK KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 750 000 PLN
    Zamawiający: Gmina Golub-Dobrzyń, Golub-Dobrzyń
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 750 000 PLN, jaki Gmina Golub-Dobrzyń zamierza zaciągnąć w 2015 r. 2. Kredyt przeznaczony będzie na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek, Zamawiający oczekuje na oferty spełniające w pełni wymagania określone w niniejszej SIWZ i uwzględniające : 1) Możliwość uruchomienia kredytu bez konieczności dokumentowania sposobu jego wykorzystania, w formie przelewu na rachunek bankowy, który będzie podany w umowie. Przewidywany termin uruchomienia : 01.12.2015r. - 750 000 PLN 2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu i wysokości uruchamianego kredytu, 3) okres kredytowania od dnia zawarcia umowy do 31.12.2025 r. 4) spłata kredytu następować będzie w ratach, w wartościach i terminach wskazanych w załączniku Nr 2 do SIWZ, 5) spłata odsetek będzie następowała w terminach miesięcznych od kwoty faktycznie wykorzystanego kredytu począwszy 31.12.2015r 6) do obliczania kosztu kredytu będzie przyjmowana zmienna stopa procentowa oparta o stawkę referencyjną WIBOR 1M. Oprocentowanie kredytu w danym miesiącu kalendarzowym będzie oparte na średniej stopie WIBOR 1M z miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy , powiększone o marżę bankową, 7) marża banku będzie doliczana do stopy WIBOR 1M, jest niezmienna przez cały okres kredytowania - obowiązywania umowy, 8) Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobrania prowizji od uruchomienia kredytu, 9) Zamawiający zastrzega możliwość wcześniejszej spłaty kapitału bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów z tego tytułu, 10) w przypadku gdy termin spłaty odsetek przypada na dzień wolny od pracy, Zamawiający ureguluje wymagalne odsetki w dzień roboczy po wyznaczonej dacie spłaty, 11) wykonawcy powinni przyjąć do obliczenia ceny kredytu rzeczywistą liczbę dni w roku obrachunkowym, tj. 365 lub 366 w roku przestępnym. 12) Koszt kredytu stanowić będzie : odsetki liczone wg zmiennej stopy procentowej, wg stawki referencyjnej WIBOR 1M, powiększonej o stałą marżę banku, w wartości wyrażonej w ofercie banku, 13) Jedyną formą zabezpieczenia kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. Zamawiający podpisze oświadczenie o poddaniu się egzekucji. Wykonawca nie będzie żądał innego zabezpieczenia
  3. Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 552 110,98 zł (słownie: pięćset pięćdziesiąt dwa tysiące sto dziesięć złotych 98/100) z przeznaczeniem na pokrycie planowanego rzeczywistego deficytu budżetowego 2014 r.
    Zamawiający: Gmina Książki, Książki
    Przedmiotem zamówienia jest: udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 552 110,98 zł (słownie: pięćset pięćdziesiąt dwa tysiące sto dziesięć złotych 98/100) ) z przeznaczeniem na pokrycie planowanego rzeczywistego deficytu budżetowego 2014 r.
    Środki finansowe pochodzące z kredytu zostaną wykorzystane na pokrycie planowanego rzeczywistego deficytu.
    3.2 Rodzaj waluty kredytu - kredyt złotówkowy.
    3.3 Wspólny Słownik Zamówień: 66113000-5 usługi udzielania kredytu.
    3.4 Oprocentowanie kredytu składa się z marży i stawki WIBID 3M.
    1) Marża oparta na stopie wskazanej przez wykonawcę w kosztorysie ofertowym, stanowiącym zał. nr 4 do niniejszej SIWZ będzie stała przez cały okres spłaty kredytu.
    2) Baza oprocentowania (WIBID 3M) ulegać będzie zmianie 1 raz na kwartał zgodnie z publikacją dotyczącą danych z poprzedniego kwartału. Przy zmianie oprocentowania bank każdorazowo dokona powiadomienia wraz z załączoną podstawą /publikacją/ dokonywanej zmiany.
    3.5 Prowizje i opłaty bankowe - nie przewiduje się.
    UWAGA: dla celów porównania ofert złożonych w postępowaniu należy przyjąć stały WIBID 3M z dnia 10.10.2014 r., stawka 1,86.
    3.6 SPOSÓB ZACIĄGNIĘCIA KREDYTU:
    1) Wykonawca postawi do dyspozycji Zamawiającego kwotę kredytu jednorazowo w terminie 2 dni od podpisania umowy.
    2) Zamawiający oczekuje, iż uruchomienie kredytu nie będzie wymagało składania odrębnych wniosków kredytowych.
    3) Zamawiający przewiduje zabezpieczenie kredytu w formie weksla własnego in blanco wraz z deklaracją wekslową (z kontrasygnatą Skarbnika Gminy). Zamawiający dopuszcza podpisanie oświadczenia o poddaniu się egzekucji w trybie art. 97 ustawy z dnia 29.08.1997 r. Prawo bankowe. Wykonawca nie będzie wymagał dodatkowego zabezpieczenia zaciągniętego zobowiązania.
    3.7 WARUNKI SPŁATY KREDYTU
    1) spłata kredytu będzie następować w ratach kwartalnych ostatniego dnia roboczego każdego kwartału przez okres 7 lat, począwszy od 31.12.2015 r. I rata 2.110,98 zł; 4 raty kwartalne po 1.250 zł przez 2 lata, 4 raty kwartalne po 7.500 przez 1 rok, 4 raty kwartalne po 42.500 zł przez 3 lata. Ostatnia rata kredytu będzie ratą wyrównawczą.
    2) spłata odsetek następować będzie ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca od daty uruchomienia kredytu.
    3.8 INNE UZGODNIENIA
    1) Wykonawca winien zagwarantować przyjęcie każdej wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu bez obciążania Zamawiającego dodatkowymi kosztami. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o zamiarze dokonania wcześniejszej spłaty.
    2) Jedyną dopuszczalną przez Zamawiającego walutą rozliczeń jest złoty polski (PLN)
    3.9 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
    3.10 Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
    3.11 Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
    3.12 Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
    3.13 Nie będzie wykorzystana aukcja elektroniczna.
    3.14 Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
    3.15 Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.
    3.16 Zamawiający nie przewiduje zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
    3.17 Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
    - zmniejszenie wysokości kredytu lub zmiana liczby transz, ich terminów i wysokości.
    3.18 Zamawiający nie wyraża zgody na udział podwykonawców w realizacji zamówienia.
  4. Udzielenie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań Gminy Książki
    Zamawiający: Gmina Książki, Książki
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego, złotówkowego w wysokości do sumy 342.849,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań Gminy Książki.

    Splata kredytu następować będzie w latach 2014 - 2020:

    31.03.2014 - 5.349,00 zł

    30.06.2014 - 12.500,00 zł

    30.09.2014 - 12.500,00 zł

    28.12.2014 - 12.500,00 zł

    31.03.2015 - 12.500,00 zł

    30.06.2015 - 12.500,00 zł

    30.09.2015 - 12.500,00 zł

    28.12.2015 - 12.500,00 zł

    31.03.2016 - 12.500,00 zł

    30.06.2016 - 12.500,00 zł

    30.09.2016 - 12.500,00 zł

    28.12.2016 - 12.500,00 zł

    31.03.2017 - 12.500,00 zł

    30.06.2017 - 12.500,00 zł

    29.09.2017 - 12.500,00 zł

    28.12.2017 - 12.500,00 zł

    31.03.2018 - 12.500,00 zł

    29.06.2018 - 12.500,00 zł

    28.09.2018 - 12.500,00 zł

    28.12.2018 - 12.500,00 zł

    29.03.2019 - 12.500,00 zł

    28.06.2019 - 12.500,00 zł

    30.09.2019 - 12.500,00 zł

    27.12.2019 - 12.500,00 zł

    31.03.2020 - 12.500,00 zł

    30.06.2020 - 12.500,00 zł

    30.09.2020 - 12.500,00 zł

    28.12.2020 - 12.500,00 zł

    Dodatkowe informacje:

    a) na koszt kredytu składa się suma: oprocentowania, marży banku i prowizji jednorazowej,

    b) oprocentowanie - według zmiennej stopy procentowej, ustalonej jako stopa bazowa WIBOR dla jednomiesięcznych złotowych depozytów międzybankowych z ostatniego dnia notowań miesiąca poprzedzającego miesiąc spłaty kolejnej raty odsetkowej,

    c) marża banku stała dla całego okresu kredytowania,

    d) dla przygotowania oferty wykonawca zobowiązany jest przyjąć WIBOR 1M z dnia 08 listopada 2013 roku,

    e) oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365 dni. Zmiana oprocentowania wynikająca ze stawki WIBOR 1M nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga jej wypowiedzenia.

    f) marża banku będzie płatna razem z oprocentowaniem raty kredytu,

    g) spłata kredytu rozpocznie się zgodnie z przedstawionym harmonogramem spłat kredytu,

    h) koszt prowizji przygotowawczej bank określi w ofercie w wartościach złotowych,

    i) zabezpieczeniem spłat kredytu i odsetek, będzie weksel własny in blanco,

    j) termin uruchomienia kredytu od 16 grudnia 2013r.

    k) wyłącznie w celu przygotowania oferty (ujednolicenia wszystkich ofert) należy przyjąć, że:

    środki pochodzące z kredytu zostaną postawione do dyspozycji Zamawiającego przez Wykonawcę od dnia 16 grudnia 2013 roku,

    kredyt będzie udzielany w jednej transzy.

    l) termin przekazania środków na rachunek budżetowy Gminy będzie uzgadniany z Wykonawcą i przedkładany w postaci wniosku na 5 dni przed uruchomieniem kredytu.

    m) niezbędne materiały, które może zażądać wykonawca potrzebne do przeprowadzenia analizy ekonomicznej dostępne są do wglądu w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie internetowej Zamawiającego w biuletynie informacji publicznej (http:www.gminaksiazki.bip.net.pl),

    n) Zamawiający zastrzega prawo do wcześniejszej spłaty kredytu (części lub całości) bez ponoszenia dodatkowych kosztów, prowizji, odszkodowań oraz innych ewentualnych opłat,

    o) W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca umowy (zastrzeżenie możliwości przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów). O zmianie terminu spłaty kredytu Zamawiający poinformuje w formie pisemnej Wykonawcę.
  5. UDZIELENIE I OBSŁUGĘ PRZEZ BANK KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 800 000 PLN
    Zamawiający: Gmina Golub-Dobrzyń, Golub-Dobrzyń
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 800 000 PLN, jaki Gmina Golub-Dobrzyń zamierza zaciągnąć w 2012 r. 2. Kredyt przeznaczony będzie na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego, Zamawiający oczekuje na oferty spełniające w pełni wymagania określone w niniejszej SIWZ i uwzględniające : 1) Możliwość uruchomienia kredytu bez konieczności dokumentowania sposobu jego wykorzystania, w formie przelewu na rachunek bankowy, który będzie podany w umowie. Przewidywany termin uruchomienia : 01.12.2012r. - 800 000 PLN 2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu i wysokości uruchamianego kredytu, 3) okres kredytowania od dnia zawarcia umowy do 31.12.2017 r. 4) spłata kredytu następować będzie w ratach, w wartościach i terminach wskazanych w załączniku Nr 2 do SIWZ, 5) spłata odsetek będzie następowała w terminach miesięcznych od kwoty faktycznie wykorzystanego kredytu począwszy 31.12.2012 r 6) do obliczania kosztu kredytu będzie przyjmowana zmienna stopa procentowa oparta o stawkę referencyjną WIBOR 1M. Oprocentowanie kredytu w danym miesiącu kalendarzowym będzie oparte na średniej stopie WIBOR 1M z miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy , powiększone o marżę bankową, 7) marża banku będzie doliczana do stopy WIBOR 1M, jest niezmienna przez cały okres kredytowania - obowiązywania umowy, 8) Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobrania prowizji od uruchomienia kredytu, 9) Zamawiający zastrzega możliwość wcześniejszej spłaty kapitału bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów z tego tytułu, 10) w przypadku gdy termin spłaty odsetek przypada na dzień wolny od pracy, Zamawiający ureguluje wymagalne odsetki w dzień roboczy po wyznaczonej dacie spłaty, 11) wykonawcy powinni przyjąć do obliczenia ceny kredytu rzeczywistą liczbę dni w roku obrachunkowym, tj. 365 lub 366 w roku przestępnym. 13) Koszt kredytu stanowić będzie : odsetki liczone wg zmiennej stopy procentowej, wg stawki referencyjnej WIBOR 1M, powiększonej o stałą marżę banku, w wartości wyrażonej w ofercie banku, 14) Jedyną formą zabezpieczenia kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. Zamawiający podpisze oświadczenie o poddaniu się egzekucji. Wykonawca nie będzie żądał innego zabezpieczenia..
  6. Udzielenie i obsługa kredytu lub pożyczki inwestycyjnej, długoterminowej w wysokości 1.370.475,00 PLN
    Zamawiający: Gmina Miasto Wąbrzeźno, Wąbrzeźno
    Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia i obsługi kredytu lub pożyczki inwestycyjnej, długoterminowej w wysokości 1.370.475,00 PLN. Kredyt-pożyczka będąca przedmiotem zamówienia służyć będzie pokryciu wydatków majątkowych określonych w załączniku nr 3 do Uchwały Nr XV/100/11 Rady Miejskiej w Wąbrzeźnie z dnia 30.12.2011 roku w sprawie budżetu miasta na 2012 rok. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Kwota kredytu-pożyczki postawiona do dyspozycji zamawiającego w dniu podpisania umowy 1.370.475,00 PLN 2. Okres kredytowania-pożyczki- do 20 czerwca 2022 r. 3.Karencja w spłacie kredytu-pożyczki do 19 stycznia 2014 r. 4. Spłata kapitału: 2014 r. - 12 rat każda po 1.706,25 zł 2015 r. - 12 rat każda po 12.500,00 zł 2016 r. - 12 rat każda po 9.000,00 zł 2017 r. - 12 rat każda po 9.000,00 zł 2018 r. - 12 rat każda po 14.000,00 zł 2019 r. - 12 rat każda po 14.000,00 zł 2020 r. - 12 rat każda po 18.000,00zł 2021 r. - 12 rat każda po 18.000,00 zł 2022 r - 6 rat każda po 36.000,00 zł 5.Zabezpieczenie Weksel in blanco Wcześniejsza spłata kredytu lub pożyczki nie spowoduje żadnych konsekwencji finansowych dla zamawiającego. Zamawiający nie płaci prowizji za gotowość kredytową/pożyczkową Wykonawcy. Zamawiający nie zapłaci prowizji ani żadnych innych kosztów w przypadku restrukturyzacji długu w przyszłości. Poza kwotami określonymi w ofercie tj. prowizja od uruchomionego kredytu lub pożyczki i oprocentowania kredytu lub pożyczki Wykonawca nie pobierze żadnych innych opłat i prowizji. Wszędzie, gdzie w SIWZ i ogłoszeniu mowa jest o kredycie rozumie się przez to kredyt lub pożyczkę. Tam, gdzie ewentualnie użyto sformułowania BANK należy przez to rozumieć Wykonawcę, który udzieli Zamawiającemu kredyt lub pożyczkę
  7. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1800000zł dla Gminy Dębowa Łąka
    Zamawiający: Gmina Dębowa Łąka, Dębowa Łąka
    III. Opis przedmiotu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1.800.000,00 zł dla Gminy Dębowa Łąka z przeznaczeniem na pokrycie kosztów budowy zadania inwestycyjnego pn.: Budowa hali sportowej wraz z częścią szatniowo - sanitarną i łącznikiem przy Zespole Szkół w Dębowej Łące opisanego w załączniku nr 3 do SIWZ

    2. Założenia:
    1) Wartość kredytu: 1.800.000,00 zł,
    w tym: I transza - 700.000zł do dyspozycji Zamawiającego w dniu 25.06.2012r.,
    II transza - 700.000zł do dyspozycji Zamawiającego w dniu 24.08.2012r.,
    III transza - 400.000zł do dyspozycji Zamawiającego w dniu 24.10.2012r.,
    2) Okres na jaki zostanie udzielony kredyt: 103 miesiące (licząc od dnia przekazania I transzy środków finansowych do dyspozycji Zamawiającemu)
    3) Raty kredytu w latach 2013 - 2016 wyniosą po 45.000,00zł natomiast w latach 2017 - 2020 wyniosą po 67.500,00zł, spłata kapitału następować będzie w ratach kwartalnych.
    4) Prowizja od udzielonego kredytu będzie spłacona jednorazowo w terminie do 7 dni od daty otrzymania I transzy kredytu
    5) Odsetki od kredytu (poza prowizją) spłacane będą w ratach miesięcznych
    6) Spłata I raty kredytu nastąpi w dniu 27.03.2013r.
    7) Spłata kredytu następować będzie w PLN
    8) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminów uruchomienia poszczególnych transz kredytu, a także możliwość zmiany terminu spłaty rat kapitałowych i odsetek od zaciągniętego kredytu.
    9) Uruchomienie kredytu będzie następowało na podstawie pisemnej dyspozycji Zamawiającego.
    10) Zamawiający podaje następujący sposób liczenia odsetek: od wykorzystanego kredytu Bank pobiera odsetki według zmiennej stawki WIBOR 3M powiększonej o stałą marżę w wysokości p.p. Stawka bazowa WIBOR 3M oznacza stopę procentową dla międzybankowych depozytów 3 - miesięcznych z ostatniego dnia notowań miesiąca poprzedzającego miesiąc spłaty kolejnej raty odsetkowej, tj. z ostatniego dnia notowań miesiąca lutego, maja, sierpnia i listopada w całym okresie kredytowania. Zmiana następuje 1-go dnia każdego kwartału.
    11) Odsetki naliczane będą od faktycznie wykorzystanych środków, płacone do 27 dnia kalendarzowego każdego miesiąca wg rzeczywistej liczby dni występujących w danym roku (365/366dni) i od rzeczywistego zadłużenia w oparciu o zmienną stopę procentową w stosunku rocznym opartą o stawkę WIBOR 3M powiększoną o marżę banku, która to marża nie może ulec zwiększeniu przez cały okres kredytowania. Odsetki będą naliczane od kredytu uruchomionego. Odsetki naliczane będą miesięcznie na 20 dzień każdego miesiąca. O kwocie odsetek zamawiający będzie informowany pisemnie w terminie 4 dni przed terminem wymagalności, przy czym odsetki stają się wymagalne 27 dnia danego miesiąca.
    W przypadku kiedy termin płatności raty lub odsetek będzie dniem wolnym od pracy to spłata nastąpi w następnym dniu roboczym.
    Odsetki z tytułu niespłaconej w terminie raty kredytu obliczane będą w oparciu o wysokość odsetek ustawowych obowiązujących w danym okresie.
    Naliczone odsetki na 20 dzień każdego miesiąca włącznie wykazane zostaną w harmonogramie spłat kredytu na dzień kolejny czyli 21 dzień każdego miesiąca.
    12) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów.
    13) Zamawiający dla potrzeb sporządzenia oferty przetargowej przyjął WIBOR 3M z
    ostatniego dnia notowań miesiąca marca 2012r, który wynosi 4,95%.
    3. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ i w ofercie.
    4. Zamawiający wyraża zgodę na zaoferowanie przez Wykonawcę kredytu ze środków pochodzących z Europejskiego Banku Inwestycyjnego
    5. Przewiduje się następującą formę zabezpieczenia pożyczki finansowej:
    - weksel in-blanco wraz z deklaracją wekslową.



    6. Kredyt przyznany Zamawiającemu musi być postawiony do dyspozycji Zamawiającemu w placówce / jednostce organizacyjnej Wykonawcy zlokalizowanej na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej.
    7. Kod CPV: 66 11 00 00-4 - usługi bankowe
    8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
    9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
    10. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
  8. Świadczenie usługi wypłat świadczeń emerytalno-rentowych do rąk własnych świadczeniobiorców
    Zamawiający: Oddział Regionalny Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Bydgoszczy, Bydgoszcz
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wypłacie świadczeń emerytalno-rentowych w formie gotówki, bezpośrednio do rąk świadczeniobiorców pod wskazanym adresem zamieszkania, zgodnie z indywidualnymi przekazami wypłat, za pokwitowaniem odbioru.
    2. Przetarg obejmuje szacunkowo 5 222 przekazów miesięcznie o łącznej szacunkowej wartości 4 621 130,38 PLN. Łącznie przetarg obejmuje 78 330 przekazów w okresie udzielenia zamówienia tj. od 1 czerwca 2011 r. do 31 sierpnia 2012 r. (15 miesięcy). Szczegółowy wykaz gmin objętych zamówieniem znajduje się w § 4 SIWZ.
    3. Podane dane, ilości i wartości są informacjami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w zależności od liczby obsługiwanych świadczeniobiorców oraz waloryzacji kwot emerytur i rent.
    4. Średnia kwota świadczenia w miesiącu lutym 2011 r. wyniosła 884,93 PLN.
    5. Nazwa i kod określone we Wspólnym Słowniku CPV:
    66000000-0 Usługi finansowe i ubezpieczeniowe.
    6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest usługa pośrednictwa finansowego polegająca na wypłacie świadczeń emerytalno-rentowych w terminie do 15-tego dnia każdego miesiąca, w formie gotówki, bezpośrednio do rąk świadczeniobiorców pod wskazanym adresem zamieszkania, zgodnie z indywidualnymi przekazami wypłat, za pokwitowaniem odbioru.
    2) Świadczenia, o których mowa w pkt 1) nadawane będą na blankietach przekazów nakładu Zamawiającego.
    3) Wykonawca zobowiązuje się do wypłaty, w imieniu Zamawiającego, świadczeń emerytalno-rentowych osobom uprawnionym, na podstawie sporządzonych przez Zamawiającego (w jednym egzemplarzu) spisu przekazów i indywidualnych przekazów wypłat.
    7. Powyższe dokumenty będą odbierane przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego, na 4 dni robocze przed terminem wypłaty świadczeń emerytalno-rentowych, od godziny 13:00 w godzinach pracy Oddziału.
    8. Wykonawca zapewni wypłatę świadczeń emerytalno-rentowych bezpośrednio do rąk świadczeniobiorców, za pokwitowaniem odbioru, pod wskazanym adresem zamieszkania, zgodnie z indywidualnymi przekazami wypłat. Odbiór świadczenia potwierdzany będzie własnoręcznym podpisem odbiorcy, na odwrocie przekazu.
    9. Wypłaty świadczeń można również dokonać osobie upoważnionej pisemnie, przez świadczeniobiorcę, do odbioru należnego świadczenia.
    10. Zamawiający będzie przekazywać niezbędne środki na wypłatę świadczeń emerytalno-rentowych na rachunek bankowy Wykonawcy, najpóźniej na 3 dni robocze przed terminem płatności świadczenia.
    11. Wykonawca, najpóźniej do 25-tego każdego miesiąca, zwróci Zamawiającemu niewypłacone środki finansowe wraz z zestawieniem niezrealizowanych przekazów oraz odcinkiem dla odbiorcy, z adnotacją o przyczynie niewypłacenia świadczenia.
    12. Wykonawca dokonuje zwrotu nieodebranego świadczenia w następujących przypadkach:
    1) śmierci świadczeniobiorcy,
    2) zmiany miejsca zamieszkania,
    3) przekazania przed dniem realizacji wypłaty świadczenia (faksem lub pisemnie) polecenia zwrotu świadczenia, wydanego przez osoby reprezentujące KRUS, którymi zostali wyznaczeni: Kierownik Wydziału Świadczeń lub Kierownik Referatu. Kwoty anulowanych świadczeń należy zwracać na rachunek Zamawiającego niezwłocznie,
    4) w sytuacji odmowy odbioru świadczenia, złożonej przedstawicielowi Wykonawcy,
    5) w sytuacji nieodebrania przez świadczeniobiorcę świadczenia, pomimo pobytu pracownika Wykonawcy w miejscu zamieszkania świadczeniobiorcy,
    6) nieodebrania świadczeń w terminie 7 dni od dnia pozostawienia awiza (z informacją o miejscu i sposobie jego odbioru) w oddawczej skrzynce pocztowej lub drzwiach mieszkania adresata.
    13. Wykonawca gwarantuje ciągłość i terminowość wypłat świadczeń emerytalno-rentowych do wysokości otrzymanych środków.
    14. Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania potwierdzenia odbioru świadczeń (przez okres trzech lat) oraz do nieodpłatnego udzielania informacji o dokonywanych wypłatach, w przypadku reklamacji Zamawiającego - w terminie 3 dni roboczych od daty zgłoszenia reklamacji.
    15. W przypadku niedotrzymania przez Wykonawcę terminów wypłat, Zamawiający naliczy kary umowne.
    16. Zamawiający zastrzega, że wykonanie zamówienia nie może zostać powierzone do wykonania podwykonawcom, zgodnie z art. 36 ust. 5 ustawy P.z.p.
  9. Obsługa bankowa budżetu Gminy Książki oraz jej jednostek organizacyjnych.
    Zamawiający: Gmina Książki, Książki
    Przedmiot zamówienia stanowi wykonywanie w okresie od 26 października 2010 r. do 25 października 2015 r. pełnej obsługi bankowej budżetu Gminy Książki oraz jej 5 jednostek organizacyjnych, polegającej w szczególności na : 1.1. otwieraniu i prowadzeniu rachunków bieżących, rachunków funduszy specjalnych i celowych, rachunków pomocniczych, rachunków związanych z obsługą programów i projektów współfinansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej prowadzonych w PLN lub walutach wymienialnych, 1.2. realizacji poleceń przelewów w systemie ELIXIR w formie elektronicznej lub w wyjątkowych wypadkach w formie papierowej do innych banków, 1.3. przyjmowaniu wpłat gotówkowych, 1.4. dokonywaniu wypłat gotówkowych, 1.5. dokonywania wypłat różnych należności w kasie banku zasiłki, wynagrodzenia itp.1.6. przechowywaniu depozytów, 1.7. wydawaniu czeków gotówkowych, kart płatniczych, 1.8. lokowaniu wolnych środków pieniężnych na rachunkach lokat krótkoterminowych oraz automatycznym zakładaniu lokat over night lub weekendowych na kwotę sald rachunków Zamawiającego, 1.9. lokowaniu środków na innych lokatach krótkoterminowych i długoterminowych dostępnych w ofercie Wykonawcy, na warunkach ustalanych każdorazowo w wyniku indywidualnych negocjacji, 1.10. udzielaniu kredytów w rachunku bieżącym na cele określone w art. 89 ust 1 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych Dz. U. Nr 157, poz. 1240 z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 w w ustawy. Wysokość kredytu będzie określona w każdym roku budżetowym przez Radę Gminy w uchwale budżetowej. Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym oparte jest na stawce WIBOR-u dla 1-miesięcznych złotówkowych depozytów międzybankowych powiększonej o marże banku. Stopa procentowa kredytu jest zmienna i będzie zmieniała się każdorazowo z pierwszym dniem miesiąca kalendarzowego proporcjonalnie do stawki odniesienia obliczonej z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku , na podstawie średniej arytmetycznej WIBOR-u dla depozytów 1-miesięcznych w miesiącu poprzedzającym dzień uruchomienia kredytu lub naliczenia odsetek. Odsetki naliczane będą od kwoty aktualnego zadłużenia. Dla umożliwienia oceny ceny ofert należy przyjąć WIBOR 1 M z dnia 31 lipca 2010r. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedstawienia bankowi opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o całości projektu budżetu, jako załącznika do wniosku kredytowego. 1.11. codziennym sporządzaniu wyciągów bankowych,
    1.12. miesięcznej kapitalizacji odsetek od środków zgromadzonych na wszystkich rachunkach bankowych Gminy Książki i jej podległych jednostek, 2. Dodatkowe informacje dla Wykonawcy : 2.1. Informacja o aktualnie posiadanych rachunkach bankowych oraz średniomiesięcznej liczbie przelewów, wpłat i wypłat gotówkowych oraz wielkości budżetu na 2010rok: a) rachunki bankowe : - rachunki bieżące - 6 szt., - rachunki pozostałe (pomocnicze, funduszy celowych i inne) - 8 szt. b) przelewy bankowe na rachunki w innych bankach - 472 szt./m-c; c) przelewy bankowe na rachunki w tym samym banku - 267 szt./m-c d) wartość wpłat gotówkowych - 81.822,24 zł/m-c. e) wartość wypłat gotówkowych - 165.964,01 zł/m-c.f) ilość jednostek objętych systemem bankowości elektronicznej - 6 g) limit kredytu w rachunku bieżącym na 2010 rok wynosi 500.000 zł. h) budżet Gminy Książki na 2010 rok wg stanu na dzień 30.06.2010 r. - dochody - 14.303.880,48 zł, - wydatki - 17.487.167,48 zł. i) Zamawiający zastrzega możliwość: - wystąpienia o kredyt do innego banku, - dowolnego wyboru podmiotu do lokowania wolnych środków. 2.2. Wykonawca bezpłatnie udostępni Zamawiającemu i jego jednostkom podległym elektroniczny system obsługi bankowej typu Home Banking lub równoważny. W ramach przedmiotowego systemu bankowości elektronicznej Wykonawca zapewni bez dodatkowych opłat - dostawę oprogramowania, - instrukcję instalacji oprogramowania lub jego instalację przez uprawnioną osobę, - bieżącą aktualizację oprogramowania, - obsługę serwisową oprogramowania, - w razie konieczności przeszkolenie wskazanych pracowników Zamawiającego w obsłudze programu. System bankowości elektronicznej powinien umożliwić w szczególności - realizację przelewów w formie elektronicznej, - możliwość generowania wyciągów bankowych na potrzeby Zamawiającego, - uzyskanie w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunkach oraz liczbie rachunków bankowych Zamawiającego i jego jednostek, - przeszukiwanie zbioru wszystkich operacji na rachunkach jednostek organizacyjnych Gminy Książki według rodzaju operacji, nazwy kontrahenta, rachunku kontrahenta, daty, okresu, kwoty i innych kryteriów możliwych do wyodrębnienia w zbiorze operacji, - wywołanie dowolnej operacji wg w/w kryteriów, - składanie poleceń przelewów ze wszystkich rachunków,- składanie poleceń przelewu na lokaty terminowe dostępne w ofercie publicznej Wykonawcy,- obsługę systemu na platformie internetowej, - archiwizowanie wszystkich wprowadzonych danych, wykonanych operacji i sald na rachunkach przez cały okres korzystania z systemu,- zapewnienie wysokiego poziomu bezpieczeństwa danych. 2.3. Wykonawca będzie stosować warunki podane w ofercie dotyczące opłat i oprocentowania środków również w stosunku do jednostek organizacyjnych Gminy Książki, które posiadają lub otworzą rachunki u Wykonawcy wybranego w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 3. Inne istotne dla Zamawiającego postanowienia : 3.1. Zamawiający zobowiązuje się do pisemnego powiadamiania Banku o zmianie wszelkich danych stanowiących podstawę otwarcia rachunku, a w szczególności zmianie osób upoważnionych do dysponowania rachunkiem, zmianie siedziby i adresu, zmianie numeru statystycznego. 3.2. Zamawiający upoważnia Wykonawcę do pobierania z rachunku bankowego należnych opłat i prowizji za wykonanie czynności bankowych w wysokości jak w ofercie. Nie dopuszcza się stosowania innych opłat i prowizji bankowych za wykonywanie obsługi bankowej. Podane w ofercie ceny jednostkowe za czynności obsługi bankowej nie będą wzrastać w okresie obowiązywania umowy. 3.3. Wykonawca będzie realizował wyłącznie dyspozycje podpisane przez osoby upoważnione do dysponowania środkami na rachunku, wymienione w karcie wzorów podpisów, stanowiącej załącznik do umowy. 3.4. Wysokość oprocentowania środków na rachunkach zgodnie z ofertą. Kapitalizacja odsetek w okresie miesięcznym. 3.5. Oprocentowanie kredytów w rachunku bieżącym jak w ofercie. Nie dopuszcza się możliwości pobierania opłat i jednorazowych prowizji bankowych od udzielonego kredytu oraz od salda niewykorzystanej części kredytu. 3.6. Wykonawca nie będzie pobierał prowizji i opłat od wpłat i wypłat gotówkowych, dokonywanych na wszystkie rachunki bankowe Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych, stanowiących środki publiczne w rozumieniu art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz.1240).3.7. Wykonawca nie będzie pobierał opłat i prowizji od operacji bezgotówkowych wewnątrz bankowych. 3.8. Wykonawca nie będzie pobierał opłat i prowizji od wydawanych blankietów czekowych i kart płatniczych. 3.9. W ramach umowy na wniosek Zamawiającego Wykonawca będzie bezzwłocznie potwierdzać pełnomocnictwa i upoważnienia, wydawać zaświadczenia, opinie, sporządzać informacje o stanie środków na rachunkach bankowych, itp. 3.10. Wykonawca będzie codziennie sporządzał wyciągi bankowe ze wszystkich rachunków bankowych. 3.11. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wykonanie operacji nie zgodnych z dyspozycją Zamawiającego lub jego jednostek organizacyjnych. 3.12. W przypadku tworzenia, łączenia, przekształcania jednostek organizacyjnych Zamawiającego lub przejęcia jednostek organizacyjnych przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotowej usługi na warunkach zadeklarowanych w ofercie. 3.13. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia indywidualnych umów na prowadzenie obsługi bankowej na warunkach przedstawionych w ofercie. 3.14. Wykonawca musi zapewnić kompleksową obsługę rachunków przez wytypowanego pracownika Wykonawcy, upoważnić go do kontaktów z Zamawiającym oraz jego jednostkami organizacyjnymi, jak również zapewnić jego zastępcę.
  10. Świadczenie usługi wypłat świadczeń emerytalno-rentowych do rąk własnych świadczeniobiorców
    Zamawiający: Oddział Regionalny Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Bydgoszczy, Bydgoszcz
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wypłacie świadczeń emerytalno-rentowych w formie gotówki, bezpośrednio do rąk świadczeniobiorców pod wskazanym adresem zamieszkania, zgodnie z indywidualnymi przekazami wypłat, za pokwitowaniem odbioru.
    2. Przetarg obejmuje szacunkowo 5 536 przekazów miesięcznie o łącznej szacunkowej wartości 4 682 526,42 PLN. Łącznie przetarg obejmuje 66 432 przekazów w okresie udzielenia zamówienia tj. od 1 czerwca 2010 r. do 31 maja 2011 r. (12 miesięcy). Szczegółowy wykaz gmin objętych zamówieniem znajduje się w § 4 SIWZ.
    3. Podane dane, ilości i wartości są informacjami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w zależności od liczby obsługiwanych świadczeniobiorców oraz waloryzacji kwot emerytur i rent.
    4. Średnia kwota świadczenia w miesiącu lutym 2010 r. wyniosła 845,83 PLN.
    5. Nazwa i kod określone we Wspólnym Słowniku CPV:
    66000000-0 Usługi finansowe i ubezpieczeniowe.
    6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest usługa pośrednictwa finansowego polegająca na wypłacie świadczeń emerytalno-rentowych w terminie do 5-tego i 15-tego dnia każdego miesiąca, w formie gotówki, bezpośrednio do rąk świadczeniobiorców pod wskazanym adresem zamieszkania, zgodnie z indywidualnymi przekazami wypłat, za pokwitowaniem odbioru. Termin do 5-tego obowiązuje do czerwca 2010 r., w miesiącu lipcu wypłata nastąpi do 8-mego, w sierpniu do 11-tego, a od miesiąca września 2010 r. wszystkie świadczenia będą wypłacane w terminie do 15-tego dnia każdego miesiąca.
    2) Świadczenia, o których mowa w pkt 1) nadawane będą na blankietach przekazów nakładu Zamawiającego.
    3) Wykonawca zobowiązuje się do wypłaty, w imieniu Zamawiającego, świadczeń emerytalno-rentowych osobom uprawnionym, na podstawie sporządzonych przez Zamawiającego (w jednym egzemplarzu) spisu przekazów i indywidualnych przekazów wypłat.
    7. Powyższe dokumenty będą odbierane przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego, na 4 dni robocze przed terminem wypłaty świadczeń emerytalno-rentowych, od godziny 13:00 w godzinach pracy Oddziału.
    8. Wykonawca zapewni wypłatę świadczeń emerytalno-rentowych bezpośrednio do rąk świadczeniobiorców, za pokwitowaniem odbioru, pod wskazanym adresem zamieszkania, zgodnie z indywidualnymi przekazami wypłat. Odbiór świadczenia potwierdzany będzie własnoręcznym podpisem odbiorcy, na odwrocie przekazu.
    9. Wypłaty świadczeń można również dokonać osobie upoważnionej pisemnie, przez świadczeniobiorcę, do odbioru należnego świadczenia.
    10. Zamawiający będzie przekazywać niezbędne środki na wypłatę świadczeń emerytalno-rentowych na rachunek bankowy Wykonawcy, najpóźniej na 3 dni robocze przed terminem płatności świadczenia.
    11. Wykonawca, najpóźniej do 25-tego każdego miesiąca, zwróci Zamawiającemu niewypłacone środki finansowe wraz z zestawieniem niezrealizowanych przekazów oraz odcinkiem dla odbiorcy, z adnotacją o przyczynie niewypłacenia świadczenia.
    12. Wykonawca dokonuje zwrotu nieodebranego świadczenia w następujących przypadkach:
    1) śmierci świadczeniobiorcy,
    2) zmiany miejsca zamieszkania,
    3) przekazania przed dniem realizacji wypłaty świadczenia (faksem lub pisemnie) polecenia zwrotu świadczenia, wydanego przez osoby reprezentujące KRUS, którymi zostali wyznaczeni: Kierownik Wydziału Świadczeń lub Kierownik Referatu. Kwoty anulowanych świadczeń należy zwracać na rachunek Zamawiającego niezwłocznie,
    4) w sytuacji odmowy odbioru świadczenia, złożonej przedstawicielowi Wykonawcy,
    5) w sytuacji nieodebrania przez świadczeniobiorcę świadczenia, pomimo pobytu pracownika Wykonawcy w miejscu zamieszkania świadczeniobiorcy,
    6) nieodebrania świadczeń w terminie 7 dni od dnia pozostawienia awiza (z informacją o miejscu i sposobie jego odbioru) w oddawczej skrzynce pocztowej lub drzwiach mieszkania adresata.
    13. Wykonawca gwarantuje ciągłość i terminowość wypłat świadczeń emerytalno-rentowych do wysokości otrzymanych środków.
    14. Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania potwierdzenia odbioru świadczeń (przez okres trzech lat) oraz do nieodpłatnego udzielania informacji o dokonywanych wypłatach, w przypadku reklamacji Zamawiającego - w terminie 3 dni roboczych od daty zgłoszenia reklamacji.
    15. W przypadku niedotrzymania przez Wykonawcę terminów wypłat, Zamawiający naliczy kary umowne.
    16. Zamawiający zastrzega, że wykonanie zamówienia nie może zostać powierzone do wykonania podwykonawcom, zgodnie z art. 36 ust. 5 ustawy P.z.p
  11. Udzielenie kredytu długoterminowego złotowego poniżej 206 000 EURO z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu i na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
    Zamawiający: Gmina Książki, Książki
    Udzielenie kredytu długoterminowego złotowego z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu i na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
    1.Łączna kwota kredytu - 1.193.217PLN
    2.Okres kredytowania - listopad 2009 rok - grudzień 2019 rok
    3.Spłata odsetek - na koniec każdego kwartału, począwszy od kwartału w którym nastąpi pobranie pierwszej transzy kredytu
    4.Spłata kapitału - w ratach w kwocie 1.193.217PLN + odsetki w okresach kwartalnych
    /spłata kredytu: rok 2010 - 119.328zł, rok 2011 - 119.321zł, rok 2012-119.321zł, rok 2013 - 119.321zł, rok 2014 - 119.321zł, rok 2015 - 119.321zł, rok 2016 - 119.321zł, rok 2017 - 119.321zł, rok 2018 - 119.321zł, rok 2019 - 119.321zł,
    karencja w spłacie rat kapitałowych do dnia 31-03-2010 roku.
    5.Oprocentowanie kredytu - zmienne, wyrażone jako 1M WIBOR + stała marża Banku/
    6.Zabezpieczenie - weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową
    7.Pobranie kredytu - od dwóch dni po podpisaniu umowy transzami, w miarę zaistnienia potrzeb płatniczych, do dnia 28 grudnia 2009 r.
    8.Prowizja - jednorazowa wyłącznie od kwoty udzielonego kredytu
    9.Termin wykonania zamówienia - od dnia podpisania umowy, do dnia 28 grudnia 2009 roku.

Inne osoby dla Chlebowski (78 osób):