Kogo reprezentuje osoba

Cichosz Henryk Bogusław

w KRS

Henryk Bogusław Cichosz

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Henryk
Drugie imię:Bogusław
Nazwisko:Cichosz
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1934 r., wiek 88 lat
Miejscowości:Kielce (Świętokrzyskie)
Przetargi:16 w poprzednich firmach
Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Adamczyk Marzanna Barbara, Bakalarz Bronisława, Baran Marianna Anna, Baran Paweł Jarosław, Baran Wanda, Barchan Ryszard, Bętkowska Elżbieta Małgorzata, Bidas Danuta Barbara, Bieniek Krzysztof Antoni, Blicharska Anna Katarzyna, Borowiecki Zygmunt Edmund, Borowska Teresa, Borowska Knap Joanna Agnieszka, Brzezińska Danuta, Bugdał Grażyna, Kopeć Beata, Cedro Jan, Cha-bior Marian Zbigniew, Chałupczak Henryk, Chrzanowski Tomasz Krzysztof, Cieszkowska Danuta, Czerwińska Agnieszka, Dewerenda Jolanta Agnieszka, Dolski Wojciech Piotr, Domoń Joanna Barbara, Dulęba Ludwik, Durdzińska Renata Marta, Dydak Barbara, Długoszewski Ryszard Aleksander, Erdenberger Tomasz, Fiereńczuk Michał Cezary, Forc Wanda Leokadia, Gabrek Halina, Gajek Halina, Gaweł Jolanta Stanisława, Grenda Małgorzata, Grudzień Beata Maria, Gruszka Gabriela Magdalena, Grzegorczyk Janina Józefa, Głąb Władysław, Hatys Krzysztof Wojciech, Iskra Halina, Iwanowska Teresa Małgorzata, Jamrożek Małgorzata Kazimiera, Janisławski Józef, Jarosz Stanisław, Jędrzejczyk Danuta Alicja, Jędrzejczyk Ewa, Justyniarska Helena, Kabała Marianna, Kamiński Krzysztof Waldemar, Karoń Krzysztof Stanisław, Karpińska Urszula Maria, Kaszuba Wiesława Zofia, Kita Jacenty, Klimczak Czesław, Kmieciak Anna Zdzisława, Kopyciński Sławomir Piotr, Korbińska Krystyna, Koruba Elżbieta Joanna, Koruba Paweł Andrzej, Kościołek Adam Krzysztof, Kot Grażyna, Kowalczyk Anna, Kowalski Paweł Mariusz, Krakowska Alfreda, Królicka Cecylia, Krupski Henryk Stanisław, Krzeszowska Elżbieta Zofia, Kucharczyk Barbara, Kucharczyk Jadwiga Anna, Kuchta Ryszard, Kuśmierczyk Teresa Bożena, Kuśmierz Zdzisław, Kwiatkowska Aneta, Kwiecień Jadwiga Józefa, Lipiec Helena, Makuch Katarzyna Anna, Matejkiewicz Stanisław, Mazur Katarzyna Grażyna, Mazur Marian, Mędrala Bożena, Metrycka Małgorzata, Michalska Teresa Helena, Migórski Władysław Feliks, Misztal Mieczysław, Mitera Stanisław Jan, Moskwa Marian, Motyka Elżbieta Sabina, Motyka Jarosław, Mróz Janina Barbara, Niedbałka Leszek, Nieradka Anna, Nocuń Grzegorz, Nowak Kazimierz Mikołaj, Obara Władysław, Orkisz Krzysztof Czesław, Osojca Ewa, Paliborek Marta Ewa, Pawelec Ewelina Agnieszka, Pawełczak Lidia Zofia

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łyp Karolina

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Bank Spółdzielczy W Kielcach, Kielce − KRS 0000049492
  2. Bank Spółdzielczy W Sandomierzu, Sandomierz − KRS 0000022684
  3. Cech Rzemieślników i Przedsiębiorców W Busku-zdroju, Busko-zdrój − KRS 0000033712
  4. Dorbud S.A., Kielce − KRS 0000157306
  5. Forum Aktywizacji Obszarów Wiejskich, Warszawa − KRS 0000246182
  6. Fundacja Izby Rzemieślników i Przedsiębiorców, Kielce − KRS 0000768710
  7. Fundacja Pomnik - Mauzoleum W Michniowie, Michniów − KRS 0000100612
  8. Fundacja Promyk, Ostrowiec Świętokrzyski − KRS 0000578863
  9. Izba Rzemieślników i Przedsiębiorców, Kielce − KRS 0000090118
  10. Kazimierskie Stowarzyszenie Przyjaciół Miasta Altenstadt, Odonów − KRS 0000391306
  11. Kelly Sp. Z O.O., Nowy Korczyn − KRS 0000404709
  12. Kieleckie Stowarzyszenie Charytatywne Im. Alberta Schweitzera, Daleszyce − KRS 0000104872
  13. Krajowy Związek Banków Spółdzielczych, Warszawa − KRS 0000127435
  14. Magnetic Art Technologies Sp. Z O.O., Górno − KRS 0000643028
  15. Międzygminne Stowarzyszenie Producentów Drobiu Saldrób, Salata − KRS 0000006020
  16. Ochotnicza Straż Pożarna W Brudzowie, Brudzów − KRS 0000026556
  17. Ochotnicza Straż Pożarna W Rębiechowie, Rębiechów − KRS 0000025301
  18. Ochotnicza Straż Pożarna W Rożkach, Rożki − KRS 0000206272
  19. Ochotnicza Straż Pożarna W Zagórzu, Zagórze − KRS 0000111169
  20. Partnet Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000243636
  21. Polskie Towarzystwo Ekonomiczne Oddział W Kielcach, Kielce − KRS 0000069883
  22. Polsko-ukraińska Fundacja Wspierania Przedsiębiorczości, Kielce − KRS 0000024691
  23. Skarżyski Klub Hokejowy, Skarżysko-kamienna − KRS 0000561570
  24. Skyfly Sp. Z O.O., Kielce − KRS 0000668893
  25. Softnet Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000181332
  26. Społeczny Komitet Ds. Rozwoju Infrastruktury i Środowiska Rejonu Ulicy Wikaryjskiej W Kielcach, Kielce − KRS 0000035521
  27. Stowarzyszenie - Mieszkańców Ulic Podhalańska i Zakopiańska W Kielcach, Kielce − KRS 0000005792
  28. Stowarzyszenie - Nasza Dąbrowa, Dąbrowa − KRS 0000638155
  29. Stowarzyszenie Bezpieczna Kielecczyzna, Kielce − KRS 0000033299
  30. Stowarzyszenie Gmina Bodzentyn - Nasza Mała Ojczyzna, Bodzentyn − KRS 0000558033
  31. Stowarzyszenie Mieszkańców Piasecznej Górki Z Górki, Piaseczna Górka − KRS 0000557517
  32. Stowarzyszenie Ochrony Zabytków Architektury i Sztuki Bodzentyna i Regionu Świętokrzyskiego, Bodzentyn − KRS 0000386089
  33. Stowarzyszenie Przedsiębiorców Gminy Morawica, Morawica − KRS 0000011619
  34. Stowarzyszenie Ziemia Opatowska, Opatów − KRS 0000558673
  35. Stowarzyszenie Ziemia Sobkowska Nad Nidą, Sobków − KRS 0000309970
  36. Supramed Sp. Z O.O., Kielce − KRS 0000169198
  37. Szkoła Zarządzania i Marketingu Sp. Z O.O., Kielce − KRS 0000134182
  38. Świętokrzyski Związek Hodowców Bydła, Brzeście − KRS 0000237270
  39. Świętokrzyskie Stowarzyszenie Chorych Na Łuszczycę, Kielce − KRS 0000563754
  40. Świętokrzyskie Stowarzyszenie Doradców Rozwoju Regionalnego, Kielce − KRS 0000193391
  41. Świętokrzyskie Zrzeszenie Ludowe Zespoły Sportowe, Kielce − KRS 0000077042
  42. Towarzystwo Przyjaciół Bodzentyna, Bodzentyn − KRS 0000014746
  43. Ubojnia Drobiu Euroqr Sp. Z O.O., Salata − KRS 0000350116
  44. Unimed.eg Sp. Z O.O., Kielce − KRS 0000299341
  45. Wioska Aniołów, Karsznice − KRS 0000570537

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Arsinvest S.A., Kielce − KRS 0000087360
  2. Browar Kielce Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000049787
  3. Centralna Składnica Zaopatrzenia S.A., Kielce − KRS 0000059885
  4. Ekoland Piotrków Sp. Z O.O., Kielce − KRS 0000029810
  5. Finvest Sp. Z O.O., Kielce − KRS 0000170116
  6. Fundacja Rozwoju, Warszawa − KRS 0000125573
  7. Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska W Kazimierzy Wielkiej, Kazimierza Wielka − KRS 0000109925
  8. Jędrzejowska Spółdzielnia Mleczarska, Wodzisław − KRS 0000128631
  9. Kazimierski Ośrodek Sportowy Sp. Z O.O., Kazimierza Wielka − KRS 0000194772
  10. Kieleckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. Z O.O., Kielce − KRS 0000039312
  11. Krak - Wit Sp. Z O.O., Biadoliny Radłowskie − KRS 0000399869
  12. Lokalna Organizacja Turystyczna Partnerstwo Ziemi Sandomierskiej, Sandomierz − KRS 0000212487
  13. Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska, Włoszczowa − KRS 0000125546
  14. Ośrodek Promowania i Wspierania Przedsiębiorczości Rolnej, Sandomierz − KRS 0000043429
  15. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Proenco Sp. Z O.O., Kielce − KRS 0000010523
  16. Ruch S.A., Warszawa − KRS 0000020446
  17. Skyfly Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Kielce − KRS 0000675906
  18. Stowarzyszenie Forum Pracodawców, Kielce − KRS 0000025964
  19. Szpital Kielecki Św. Aleksandra Sp. Z O.O., Kielce − KRS 0000257864
  20. Ubojnia Drobiu Euroqr M. Misztal i Wspólnicy Sp. J., Salata − KRS 0000312805

Powiązane przetargi (16 szt.):
  1. Świadczenie usługi polegającej na kompleksowej obsłudze kasowej w siedzibie Urzędu Skarbowego w Opatowie, przy ul. Kilińskiego 9, 27-500 Opatów.
    Zamawiający: Urząd Skarbowy, Opatów
    Kompleksowa obsługa kasowa.
  2. Wypłata świadczeń z Powiatowego Urzędu Pracy w Kielcach za pośrednictwem rachunku założonego w jednostce wykonawcy
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach, Kielce
    Wypłata świadczeń z Powiatowego Urzędu Pracy w Kielcach za pośrednictwem rachunku założonego w jednostce wykonawcy
  3. Udzielenie i obsługa trzech kredytów do łącznej wysokości 10 535 009,88 zł na zapewnienie płynności realizacji projektów objętych wsparciem w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013
    Zamawiający: Muzeum Narodowe w Kielcach, Kielce
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa trzech kredytów bankowych do łącznej wysokości 10 535 009,88 zł (słownie złotych: dziesięć milionów pięćset trzydzieści pięć tysięcy dziewięć 88/100) z przeznaczeniem na zachowanie płynności realizacji projektów objętych wsparciem w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013, z ostatecznym terminem spłaty do dnia 31.12.2013 roku. 1.Przedmiot zamówienia obejmuje następujące kredyty: A)kredyt bankowy do kwoty 2 280 038.77 zł (słownie złotych: dwa miliony dwieście osiemdziesiąt tysięcy trzydzieści osiem 77/100) na sfinansowanie wydatków niekwalifikowalnych (w tym podatek VAT) oraz prefinansowanie dotacji z EFRR dla zadania pn. Wzrost atrakcyjności turystycznej Muzeum Henryka Sienkiewicza w Oblęgorku poprzez jego modernizację, renowację i odtworzenie elementów zabytkowego parku oraz wdrożenie interaktywnego zwiedzania. Ogólna wartość projektu wynosi 3 317 762,99 zł, w tym: EFRR: 1 556 586,33 zł; co stanowi 60% wartości projektu, Promesa Ministra Kultury: 389 146,58 zł, co stanowi 15% wartości projektu, wkład własny: 648 577,64 zł, co stanowi 25% wartości projektu, VAT (koszt niekawalifikowalny): 598 285,13 zł, pozostałe koszty niekwalifikowalne: 125 167,31 zł. Planowany termin zakończenia realizacji rzeczowej projektu 15-11-2010 r. Planowany termin zakończenia realizacji projektu 24-12-2010 r. B)kredyt bankowy do kwoty 4 756 461,67 zł (słownie złotych: cztery miliony siedemset pięćdziesiąt sześć tysięcy czterysta sześćdziesiąt jeden 67/100) na sfinansowanie wydatków niekwalifikowalnych (w tym podatek VAT) oraz prefinansowanie dotacji z EFRR dla zadania pn. Dawny Pałac Biskupów Krakowskich w Kielcach najcenniejszym obiektem promocyjnym turystyki kulturowej ziemi świętokrzyskiej. Ogólna wartość projektu wynosi 5 689 101,22 zł, w tym: EFRR: 3 730 558,18 zł, co stanowi 80% wartości projektu, wkład własny: 932 639,55 zł, co stanowi 20% wartości projektu, VAT (koszt niekwalifikowalny): 1 025 903,49 zł. Planowany termin zakończenia realizacji rzeczowej projektu 30-12-2011 r. Planowany termin zakończenia realizacji projektu 30-01-2012 r. C)kredyt bankowy do kwoty 3 498 509,44 zł (słownie złotych: trzy miliony czterysta dziewięćdziesiąt osiem tysięcy pięćset dziewięć 44/100) na sfinansowanie wydatków niekwalifikowalnych (w tym podatek VAT) oraz prefinansowanie dotacji z EFRR dla zadania pn. Remont, modernizacja oraz wyposażenie Kamienicy pod Trzema Herbami przy ul. Rynek 3/5 w Kielcach z przeznaczeniem na Muzeum Dialogu Kultur. Ogólna wartość projektu wynosi 4 185 354,42 zł, w tym; EFRR: 2 747 379,94 zł, co stanowi 80% wartości projektu, wkład własny: 686 844,98 zł, co stanowi 20% wartości projektu, VAT (koszt niekwalifikowalny): 751 129,50 zł. Planowany termin zakończenia realizacji rzeczowej projektu 30-04-2012 r. Planowany termin zakończenia realizacji projektu 30-05-2012 r. 4.Zamawiający posiada środki finansowe na zabezpieczenie wkładu własnego przy realizacji projektów przyznane Uchwałą Zarządu Województwa Świętokrzyskiego z dnia 12.06.2009 r. Nr 2176/09. 5.Udostępnienie kredytów następować będzie w transzach, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Dokładna data uruchomienia każdej transzy danego kredytu zostanie podana przez Zamawiającego z 2-dniowym wyprzedzeniem. 6.Przewidywana spłata każdej z uruchomionych transz kredytów będzie następowała w terminie do 180 dni. 7.Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnych kwot każdego z kredytów oraz do wcześniejszej jego spłaty w całości lub części bez ponoszenia dodatkowych kosztów. 8.Zamawiający nie przewiduje prowizji bankowej od udzielonego kredytu. 9.Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 10.Oprocentowanie kredytu jest zmienne przez cały okres kredytowania, oparte na stawce WIBOR 1M (warszawska średnia stopa procentowa oferowana dla pożyczek na polskim, międzybankowym rynku pieniężnym) dla depozytów 1-miesięczych ustalonej na ostatni dzień roboczy miesiąca poprzedzającego okres odsetkowy lub liczonej jako średnia arytmetyczna z miesiąca poprzedzającego okres odsetkowy i marży banku (dodatniej lub ujemnej) stałej w okresie kredytowania, wyrażonej w %. W celu porównania złożonych ofert należy przyjąć stałą stopę WIBOR 1M z dnia 15.01.2010 r. - tj. 3,63 %
  4. Wybór banku w celu udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego na zadanie inwestycyjne pn. Ejkorozwój Ponidzia poprzez budowę kanalizacji sanitarnej i rozbudowe oczyszczalni ścieków w gminie Sobków - etap II w msc. Mokrsko Dolne, Mokrsko Górne, Wólka Kawęcka, Osowa do wysokosc i 790338,25 PLN
    Zamawiający: Gmina Sobków, Sobków
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na zadanie inwestycyjne pn. Ejkorozwój Ponidzia poprzez budowę kanalizacji sanitarnej i rozbudowe oczyszczalni ścieków w gminie Sobków - etap II w msc. Mokrsko Dolne, Mokrsko Górne, Wólka Kawęcka, Osowa do wysokosc i 790338,25 PLN
  5. Wybór banku w celu udzielenia i obsługi kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Sobków na 2009 r z przeznaczeniem na sfinansowanie zadań inwestycyjnych ujetych w załączniku Nr 3 do Uchwały Rady Gminy w Sobkowie Nr XXXII/156/2009 z dnia 23 marca 2009 r. w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Sobków na 2009 r. do wysokośc i 707.496,57 PLN.
    Zamawiający: Gmina Sobków, Sobków
    Udzielenie i obsługa kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Sobków na 2009 r z przeznaczeniem na sfinansowanie zadań inwestycyjnych ujetych w załączniku Nr 3 do Uchwały Rady Gminy w Sobkowie Nr XXXII/156/2009 z dnia 23 marca 2009 r. w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Sobków na 2009 r. do wysokośc i 707.496,57 PLN.
  6. Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na okres 3 lat
    Zamawiający: Gmina Chęciny, Chęciny
    1.1 Przedmiot zamówienia obejmuje zaciągnięcie kredytu długoterminowego na okres 3 lat w wysokości 890 000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu na 2009 rok.
    1.2 Kredyt zostanie udzielony bez odrębnego wniosku,
    1.3 Kredyt zostanie spłacony w terminach według terminarza spłat rat kredytu stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Płatność następować będzie w ostatnim dniu miesiąca.
    1.4 Odsetki będą płatne zawsze na koniec każdego miesiąca od salda kredytu za faktyczną ilość dni w miesiącu,
    1.5 Oprocentowanie kredytu będzie zmienne - za dany okres odsetkowy równe sumie b m, gdzie:
    b -Stopa bazowa jest to stopa równa WIBOR 1M, stanowiąca średnią arytmetyczną z wszystkich notowań z miesiąca bezpośrednio poprzedzającego miesiąc spłaty odsetek za dany okres odsetkowy.
    m - stała marża banku
    1.6 Prowizja będzie zapłacona w dniu wypłacenia kredytu od całej kwoty kredytu,
    1.7 Zabezpieczeniem spłaty kredytu i odsetek będzie weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową wystawiony przez Zamawiającego.
    1.8 Gmina Chęciny spełnia wszystkie wymagania ustawy z dnia 30.06.2005 roku o finansach publicznych (Dz. U. z 2005r. Nr 249, poz.2104) i posiada zdolność do zaciągania kredytów .
    Zamawiający uzyska pozytywną opinię Regionalnej Izby Obrachunkowej o możliwości spłaty kredytu. Opinia ta zostanie przedstawiona Wykonawcy przed wypłatą kredytu.
    1.9 Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej Zamawiający dołącza do Specyfikacji dokumenty finansowe stanowiące załącznik do siwz.
  7. Udzielenie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy w 2009r z przeznaczeniem na sfinansowanie zadania inwestycyjnego.
    Zamawiający: Gmina Lipnik, Lipnik
    Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości do 1.351.031,00 zł na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy w 2009r. z przeznaczeniem na sfinansowanie zadania inwestycyjnego pn:
    1. Przebudowa sieci dróg gminnych na terenie miejscowości: Adamów, Studzianki, Męczennice Kolonie gm. Lipnik w latach 2008-2009.
    Wspólny słownik zamówień KOD 66.11.30.00-5
    2. Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy do 31.12.2014r.
    3. Kredyt w PLN
    4. Kwota kredytu :
    Kredyt w kwocie do 1.351.031,00 zł, będzie wykorzystany sukcesywnie w miarę potrzeb do 31.12.2009r., prawdopodobne uruchomienie kredytu nastąpi w jednej transzy w terminie do 31.12.2009 roku.
    Transza kredytu uruchomiona będzie na pisemny wniosek składany w terminie 2 dni przed datą postawienia środków do dyspozycji Kredytobiorcy.
    Kredyt uruchamiany będzie w formie przelewu na rachunek bankowy zamawiającego o brzmieniu Urząd Gminy w Lipniku.
    Rachunek Nr: 65 8493 0004 0190 0306 8202 0001
    5. Kredyt oprocentowany w okresie karencji i spłaty według zmiennej stawki WIBOR 1M.
    6. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania kredytu w pełnej wysokości bez żadnych dodatkowych opłat, prowizji itp. ze strony Zamawiającego
    7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty poszczególnych rat jak również całości kredytu bez dodatkowych opłat, prowizji itp. ze strony Zamawiającego.
    8. Karencja w spłacie kredytu do 30.03.2010r.
    9. Spłata kredytu nastąpi w 20 ratach kapitałowych płatnych kwartalnie następująco:
    1) rata kapitałowa płatna do dnia 31.03.2010r - 67.551,00 zł
    2) rata kapitałowa płatna do dnia 30.06.2010r - 67.551,00 zł
    3) rata kapitałowa płatna do dnia 30.09.2010r - 67.552,00 zł
    4) rata kapitałowa płatna do dnia 31.12.2010r - 67.552,00 zł
    5) rata kapitałowa płatna do dnia 31.03.2011r - 67.551,00 zł
    6) rata kapitałowa płatna do dnia 30.06.2011r - 67.551,00 zł
    7) rata kapitałowa płatna do dnia 30.09.2011r - 67.552,00 zł
    8) rata kapitałowa płatna do dnia 31.12.2011r - 67.552,00 zł
    9) rata kapitałowa płatna do dnia 31.03.2012r - 67.551,00 zł
    10) rata kapitałowa płatna do dnia 30.06.2012r - 67.551,00 zł
    11) rata kapitałowa płatna do dnia 30.09.2012r - 67.552,00 zł
    12) rata kapitałowa płatna do dnia 31.12.2012r - 67.552,00 zł
    13) rata kapitałowa płatna do dnia 31.03.2013r - 67.551,00 zł
    14) rata kapitałowa płatna do dnia 30.06.2013r - 67.551,00 zł
    15) rata kapitałowa płatna do dnia 30.09.2013r - 67.552,00 zł
    16) rata kapitałowa płatna do dnia 31.12.2013r - 67.552,00 zł
    17) rata kapitałowa płatna do dnia 31.03.2014r - 67.551,00 zł
    18) rata kapitałowa płatna do dnia 30.06.2014r - 67.551,00 zł
    19) rata kapitałowa płatna do dnia 30.09.2014r - 67.552,00 zł
    20) rata kapitałowa płatna do dnia 31.12.2014r - 67.553,00 zł




    10. Spłata odsetek będzie następowała miesięcznie w terminie do 10-go dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni, począwszy od miesiąca następnego po uruchomieniu pierwszej transzy kredytu.
    11. Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową.
    12. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami, niż prowizja przygotowawcza oraz oprocentowanie liczone wg. stawki WIBOR 1M powiększonej o marżę banku. Kredyt będzie oprocentowany według zmiennej stopy procentowej, równej stopie WIBOR dla depozytów jednomiesięcznych na rynku międzybankowym powiększonego o marżę procentową banku.
    13. W sytuacji gdy kredyt spłacony zostanie wcześniej - odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy, bez prowizji rekompensacyjnej.
    14. Zamawiający zastrzega zmianę terminu i kwot poszczególnych transz co do
    wykorzystania kredytu nie ponosząc z tego tytułu żadnych dodatkowych opłat. Kredyt
    będzie wykorzystany najpóźniej do 31 grudnia 2009 roku.
    15. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
    16. Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
  8. Kredyt długoterminowy w wysokości 6.910.000,00 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Mniów i spłatę zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek
    Zamawiający: Urząd Gminy w Mniowie, Mniów
    Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości do kwoty 6.910.000,00 zł (słownie: sześć milionów dziewięćset dziesięć tysięcy złotych) na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Mniów i spłatę zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek zgodnie z uchwałą Nr 50/XLVI/09 Rady Gminy w Mniowie z dnia 21 października 2009 roku.
  9. Usługa udzielenia kredytu inwestycyjnego
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, Sandomierz
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu inwestycyjnego o wartości 1.200.000,00 zł przeznaczonego na zadania inwestycyjne.
    Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)
  10. Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 350 000 złotych na dofinansowanie wkładu własnego zadania inwestycjnego pn. Budowa sieci wodociągowej w zachodniej części Gminy Sadowie.
    Zamawiający: Urząd Gminy Sadowie, Sadowie
    Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 350 000 złotych na dofinansowanie wkładu własnego zadania inwestycyjnego pn. Budowa sieci wodociągowej w zachodniej części Gminy Sadowie
    1.Uruchomienie kredytu nastąpi do dnia 16.12.2009r. I transza w kwocie 934.000 zł. , II transza 28.05. 2010r. w kwocie 1.416.000 zł
    2.Czas trwania zamówienia: spłata kredytu do dnia 31.12.2017r.
    3.Koszt obsługi kredytu: - oprocentowanie roczne w oparciu o stawkę WIBOR 1M, w celu porównania ofert w zakresie oprocentowania należy podać stawkę WIBOR 1M na dzień 20.10.2009 r. - prowizja - marża - inne koszty obsługi
    4.okres karencji w spłacie kapitału: do 31.12.2010r.
    5.spłata kredytu: 27 równych rat po 84. 000 zł i 1 rata 82.000 zł, płatne w terminach: I rata - 31.03.2011r. XI rata - 30.09.2013r. XXI rata - 31.03.2016r. II rata - 30.06.2011r. XII rata - 31.12.2013 r. XXII rata - 30.06.2016r. III rata - 30.09.2011r. XIII rata - 31.03.2014 r. XXIII rata- 30.09.2016r. IV rata - 31.12.2011r. XIV rata - 30.06.2014r. XXIV rata - 31.12.2016r. V rata - 31.03.2012r. XV rata - 30.09.2014r. XXV rata - 31.03.2017r. VI rata - 30.06.2012r. XVI rata - 31.12.2014r. XXVI rata - 30.06.2017r. VII rata - 30.09.2012r. XVII rata - 31.03.2015r. XXVII rata - 30.09.2017r. VIII rata- 31.12.2012r XVIII rata -30.06.2015r. XXVIII rata- 31.12.2017r. IX rata - 31.03.2013r. XIX rata - 30.09..2015r. X rata - 30.06.2013r. XX rata - 31.12.2015r. Możliwość wcześniejszych przed ustalonymi terminami spłat rat kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat.
    6.Forma zabezpieczenia kredytu - weksel in blanco.
    7.Odsetki naliczone od faktycznie wykorzystanych środków, płacone kwartalnie w terminach uzgodnionych w umowie
    8.Kapitalizacja odsetek niedopuszczalna
    9.W okresie umowy bank nie pobiera innych opłat z tytułu udzielenia i spłaty kredytu
    10. Zastrzega się w trakcie realizacji umowy możliwość nie wykorzystania części kredytu bez podania przyczyny, w przypadku nie wykorzystania części kredytu, zamawiający nie będzie obciążony innymi kosztami.
  11. Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości do 1 318 818zł
    Zamawiający: Gmina Oksa, Oksa
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości do 1.318.818 zł ( jeden milion trzysta osiemnaście tysięcy osiemset osiemnaście złotych 00/100) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu
  12. Obsługa bankowa budżetu Gminy Lipnik i jednostek organizacyjnych
    Zamawiający: Gmina Lipnik, Lipnik
    1. Przedmiot
    zamówienia obejmuje prowadzenie pełnej obsługi bankowej budżetu Gminy Lipnik i
    jednostek organizacyjnych w szczególności; 1.1 otwarcie i prowadzenie bieżącego rachunku
    budżetu Gminy oraz rachunków pomocniczych; 1.2 realizacja poleceń przelewu na rachunki
    zamawiającego; 1.3 realizacja poleceń przelewu na rachunki w innych bankach; 1.4
    przyjmowanie wpłat gotówkowych; 1.5 dokonywanie wypłat gotówkowych; 1.6 zapewnienie
    użytkowania systemu bankowości elektronicznej 1.7 gotowość przyjmowania lokat; 1.8
    świadczenie nieodpłatnie następujących usług bankowych: a) sporządzanie wyciągów
    bankowych wraz z papierowymi wtórnikami na koniec dnia w którym nastąpił obrót na
    rachunku (potwierdzanie salda), b) wydawanie opinii bankowej o prowadzonym rachunku
    oraz innych opinii i zaświadczeń, c) zainstalowanie i uruchomienie systemu bankowości
    elektronicznej w Urzędzie oraz nie pobieranie opłat za użytkowanie systemu i przeszkolenie
    pracowników, d) zamawiający nie dopuszcza pobierania opłat i prowizji bankowych od wpłat
    i wypłat gotówkowych dokonywanych na rzecz gminy z tytułu podatków i opłat lokalnych
    oraz innych należności budżetowych, e) prowadzenie obsługi kasowej w banku w
    miejscowości Lipnik.
  13. Udzielenie i obsługa kredytu bankowego.
    Zamawiający: Gmina Jędrzejów, Jędrzejów
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu bankowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Jędrzejów na 2009 rok oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów. 2. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia: 1) Wysokość kredytu: 5.426.565,00 PLN (słownie: pięć milionów czterysta dwadzieścia sześć tysięcy pięćset sześćdziesiąt pięć złotych). 2) Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy do sierpnia 2013 r. 3) Kredyt postawiony do dyspozycji Zamawiającego do 30.10.2009r. 4) Odsetki płatne na bieżąco od uruchomienia kredytu w okresach miesięcznych, na ostatni dzień miesiąca 5) Do wyliczenia odsetek od kredytu należy zastosować kalendarz rzeczywisty 30/360 dni. 6) Oprocentowanie kredytu zmienne w stosunku rocznym oparte o zmienną stawkę WIBOR 1M (obowiązującą na dzień ogłoszenia przetargu) powiększone o stałą marżę Banku, 7) Spłata kapitału kredytu nastąpi w 11 ratach (raty płatne co 4 miesiące), począwszy od 30.04.2010 r. 10 rat po 500.000, 00 11 rata 426.565,00 ostatnia rata 30.08.2013 r. 8) Pozostałe warunki: a. w przypadku spłaty zarówno kapitału jak i odsetek, jeśli dzień spłaty przypada na dzień wolny od pracy, to spłata nastąpi następnego dnia roboczego po tym terminie; b. bank nie będzie pobierał opłat od niewykorzystanego kredytu; c. bank nie będzie pobierał odsetek i innych opłat za spłatę kredytu przed terminem; d. bank nie będzie pobierał prowizji od udzielonego kredytu; e. zabezpieczenie udzielonego kredytu: weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 9) Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej oraz opracowania własnych informacji przez Kredytodawcę Zamawiający dołącza do Specyfikacji następujące dokumenty - załącznik nr 5: a) sprawozdanie Rb - NDS o nadwyżce i deficycie za rok 2008 r. b) sprawozdanie Rb-27 S- z wykonania dochodów budżetowych (zbiorczo) za 2008 r. c) sprawozdanie Rb-28 S- z wykonania wydatków budżetowych (zbiorczo) za 2008 r. d) sprawozdanie Rb - Z o zobowiązaniach za rok 2008 r. e) sprawozdanie Rb -N o należnościach za rok 2008 r. f) opinia RIO o wykonaniu budżetu Gminy Jędrzejów - za 2008 r. g) opinia RIO o: - przedłożonym projekcie budżetu Gminy Jędrzejów na rok 2009 oraz prawidłowości załączonej do projektu prognozy łącznej kwoty długu na koniec roku budżetowego - możliwości sfinansowania deficytu budżetowego przedstawionego w projekcie uchwały budżetowej na rok 2009 h) sytuacja finansowa gminy w latach 2009-2013 i) uchwała Rady Miejskiej w Jędrzejowie Nr XLV/337/09 z dnia 25 czerwca 2009 r. w sprawie zaciągnięcia kredytu bankowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Jędrzejów na 2009 rok oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów. j) na dzień podpisania umowy Zamawiający będzie dysponował opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach o możliwości zaciągnięcia kredytu,.
  14. Usługa udzielenia kredytu obrotowego na kwotę 1800000.00 zł na finansowanie podatku VAT z tytułu prowadzonej inwestycji
    Zamawiający: Muzeum Wsi Kieleckiej, Kielce
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu obrotowego na kwotę 1.800 000,00 zł na finansowanie podatku VAT z tytułu prowadzonej inwestycji.
    2. Podpisanie umowy nastąpi nie wcześniej niż w terminie 7 dni od daty rozstrzygnięcia procedury przetargowej.
    3. Uruchomienie kredytu nastąpi w ciągu 3 dni roboczych od daty podpisania umowy poprzez przelanie środków na rachunek wskazany przez Zamawiającego. Uruchomienie kredytu będzie następowało w kwotach wynikających z faktur przedstawionych przez Zamawiającego.
    4. Zabezpieczeniem kredytu będzie hipoteka ustanowiona na nieruchomości, na której zlokalizowana jest siedziba Zamawiającego.
    5. Zamawiający nie zobowiązuje się do dostarczenia operatu szacunkowego nieruchomości stanowiącej zabezpieczenie transakcji kredytowej.
    6. Spłata kapitału następować będzie w pierwszej kolejności ze zwrotów VAT. Całkowita spłata kredytu nastąpi do dnia 31.12.2011r.
    7. Oprocentowanie kredytu - zmienna stopa procentowa oparta na WIBOR 1M dla złotowych depozytów międzybankowych liczony jako średnia arytmetyczna wszystkich notowań z miesiąca poprzedzającego naliczanie odsetek, zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku, powiększona o marżę banku stałą w okresie kredytowania.
    8. Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane będą w okresach miesięcznych i płatne do ostatniego dnia danego miesiąca.
    9. Prowizja od kredytu nie wyższa niż 0,5% od kwoty kredytu płatna w terminie do 7 dni roboczych od daty podpisania umowy.
    10. Zamawiającemu (Kredytobiorcy) będzie przysługiwać prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów.
    11. Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo do złożenia pisemnego oświadczenia o rezygnacji z dalszego wykorzystania kredytu
    12. Wykonawca dokona uruchomienia kredytu zgodnie z dyspozycjami Zamawiającego bez naliczania prowizji od niewykorzystanej części kredytu
    13. Kwota wykorzystanego kredytu jest oprocentowana w stosunku rocznym, według zmiennej stopy procentowej.
    14. Jeżeli data spłaty kredytu przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, uważa się, że termin został zachowany, jeżeli spłata nastąpi w pierwszym dniu roboczym po terminie określonym w umowie kredytu
    15. Wykonawcy nie przysługuje prawo naliczania i pobierania jakichkolwiek dodatkowych opłat, prowizji, za wyjątkiem opłat i prowizji, które będą ustalone w umowie.
    16. Dokumenty wnioskowane, inne niż zawarte w załącznikach do SIWZ, wymagane przez konkretny Bank do zawarcia umowy kredytu zostaną przedstawione zwycięzcy przetargu pod warunkiem ich posiadania przez Zamawiającego.
  15. Wykonanie bankowej obsługi budżetu Gminy Obrazów i podległych jednostek organizacyjnych
    Zamawiający: Urząd Gminy Obrazów, Obrazów
    Przedmiot zamówienia dotyczy:
    Prowadzenie pełnej obsługi bankowej budżetu Gminy Obrazów i jednostek organizacyjnych tj.
    - otwarcie i prowadzenie bieżącego rachunku budżetu Gminy oraz rachunków pomocniczych;
    - realizacja poleceń przelewu na rachunki zamawiającego;
    - realizacja poleceń przelewu na rachunki w innych bankach;
    - przyjmowanie wpłat gotówkowych;
    - dokonywanie wypłat gotówkowych;
    - potwierdzanie salda na każdy dzień roboczy;
    - przyjmowanie lokat;
  16. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w formie linii kredytowej w wysokości 400.000,00 PLN ( słownie złotych: czterysta tysięcy złotych zero groszy) z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu oraz spłaty wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
    Zamawiający: Związek Międzygminny "Nidzica", Kazimierza Wielka
    Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: - Waluta kredytu: złoty polski (PLN) - Okres spłaty - 46 miesięcy - Spłata kapitału - do 31 maja 2010 r. w kwocie 151.344,00zł, do 30 listopada 2011r. w kwocie 151.344,00 zł i do 15 listopada 2012r w kwocie 97.312,00 zł. - Spłata odsetek - w okresach miesięcznych do 30-31-go każdego miesiąca. Ostatnie odsetki płatne do 15.11.2012r. - Nie przewiduje się karencji w spłacie odsetek od zaciągniętego kredytu. - W przypadku, gdy termin spłaty raty kredytu czy odsetek przypadnie w dzień wolny od pracy, Kredytobiorca dokona wymaganej spłaty raty kredytu w pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie spłaty. - Oprocentowanie - według zmiennej stopy procentowej, ustalonej jako stopa bazowa powiększona o stałą marżę banku: - stopa bazowa: WIBOR dla jednomiesięcznych złotowych depozytów międzybankowych z ostatniego dnia notowań miesiąca poprzedzającego miesiąc spłaty kolejnej raty odsetkowej. - stała dla całego okresu kredytowania marża banku Dla przygotowania oferty wykonawca zobowiązany jest przyjąć WIBOR 1M w wysokości 5,31 % z dnia 19 stycznia 2009r. Oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365 dni, ilość dni w roku przestępnym 366. Zmiana oprocentowania wynikająca ze stawki WIBOR 1M nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga jej wypowiedzenia. - W przypadku każdego wpływu na rachunek bieżący bank zmniejsza kwotę zadłużenia,a od niewykorzystanej kwoty bank pobiera odsetki (za gotowośc) w stałej wysokości % w stosunku rocznym. - W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca umowy (zastrzeżenie możliwości przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów). O zmianie terminu spłaty kredytu zamawiający poinformuje w formie pisemnej wykonawcę. - Kredyt będzie dostępny najpóźniej w dniu następnym po dniu podpisania umowy, - Prowizja od udzielonego kredytu - płatna będzie jednorazowo w dniu wypłaty kredytu Kredyt będzie zabezpieczony w formie weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową

Inne osoby dla Cichosz (163 osoby):