Kogo reprezentuje osoba

Czerwińska Kornelia

w KRS

Kornelia Czerwińska

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Kornelia
Nazwisko:Czerwińska
Płeć:Kobieta
Rok urodzenia:1976 r., wiek 43 lata
Miejscowości:Warszawa (Mazowieckie)
Przetargi:11 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Cegliński Marek, Chojnicki Józef, Gołaś Janusz Maria, Grodzki Zenon, Janas Paweł Grzegorz, Konczewski Piotr, Lemańczyk Kazimierz Bolesław, Leszczyński Marian, Ślusarczyk Czesław Henryk, Strumińska Anna Ewa, Suchocka Mirosława Teresa, Świderski Stanisław Piotr

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wzorek Edmund

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Arcus S.A., Warszawa − KRS 0000271167
  2. Arteria Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000418953
  3. Centrum Usług i Wsparcia - Rodzinna Spółdzielnia Socjalna, Warszawa − KRS 0000373241
  4. Cepelia Polska Sztuka i Rękodzieło Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000128730
  5. Eart Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000765294
  6. Federacja Organizacji Pozarządowych Pomocni Mazowszu, Płock − KRS 0000510206
  7. Fundacja Academia Initiatyva, Warszawa − KRS 0000179856
  8. Fundacja Aperta, Warszawa − KRS 0000131732
  9. Fundacja Centrum Innowacji i Rozwoju, Poznań − KRS 0000455115
  10. Fundacja Cepelia Polska Sztuka i Rękodzieło, Warszawa − KRS 0000156207
  11. Fundacja Ekonomii Społecznej Przystań, Płock − KRS 0000404575
  12. Fundacja Harcerstwa Polskiego Schronisko Głodówka, Bukowina Tatrzańska − KRS 0000230092
  13. Fundacja Instytut Wspólna Przestrzeń, Legionowo − KRS 0000627161
  14. Fundacja Polskich Niewidomych i Słabowidzących Trakt, Warszawa − KRS 0000230693
  15. Fundacja Pomocy Dzieciom Niepełnosprawnym Hipoterapia, Warszawa − KRS 0000091766
  16. Fundacja Praca Dla Niewidomych, Warszawa − KRS 0000158692
  17. Fundacja Rozwoju Parajeździectwa-centauri, Warszawa − KRS 0000327888
  18. Fundacja Rozwój Aktywność Społeczność, Radom − KRS 0000366822
  19. Fundacja Starszy Brat, Starsza Siostra - Polska, Warszawa − KRS 0000129992
  20. Fundacja To-tam-to, Płock − KRS 0000399006
  21. Idea Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000314085
  22. Instytut Ekonomii i Edukacji Sp. Z O.O. W Organizacji, Warszawa − KRS 0000608369
  23. Nowoczesne Mazowsze Mazowiecka Fundacja Społeczna, Warszawa − KRS 0000418740
  24. Organizacja Pracodawców Zatrudniających Osoby Niewidome W Skrócie Opzon, Warszawa − KRS 0000327012
  25. Ośrodek Wspierania Organizacji Pozarządowych, Białystok − KRS 0000101086
  26. Perfect Office Network Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000068366
  27. Piocel Sp. Z O.O., Piotrków Trybunalski − KRS 0000176818
  28. Polska Fundacja Osób Słabosłyszących, Warszawa − KRS 0000412862
  29. Polska Unia Zatrudnienia Wspomaganego, Warszawa − KRS 0000515182
  30. Polskie Forum Osób Niepełnosprawnych, Warszawa − KRS 0000161135
  31. Polskie Towarzystwo Hipoterapeutyczne, Kraków − KRS 0000053492
  32. R.development Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000597502
  33. R.development Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000598771
  34. R.k. Legal Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000477390
  35. Rajczewski Drążek Kancelaria Radców Prawnych Spółka Partnerska, Warszawa − KRS 0000202367
  36. Rewiks Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000183991
  37. Spółdzielcza Fundacja Sportu i Rehabilitacji Start, Warszawa − KRS 0000108607
  38. Spółdzielczy Związek Rewizyjny Cepelia, Warszawa − KRS 0000157734
  39. Stowarzyszenie Elf, Płock − KRS 0000139578
  40. Stowarzyszenie Pomocy Osobom Z Niepełnosprawnością Umysłową Jestem, Płock − KRS 0000184746
  41. Toruńskie Zakłady Urządzeń Młyńskich Spomasz S.A., Toruń − KRS 0000084680
  42. Towarzystwo Badania Przemian Środowiska Geosfera, Kraków − KRS 0000145962
  43. Towarzystwo Oświatowe Integracja, Warszawa − KRS 0000112456
  44. Towarzystwo Pomocy Głuchoniewidomym, Warszawa − KRS 0000109895
  45. Towarzystwo Przyjaciół Dzieci Oddział Powiatowy W Ostrołęce, Ostrołęka − KRS 0000516377
  46. Towarzystwo Przyjaciół i Liceum Ogólnokształcącego Im. Bartłomieja Nowodworskiego W Krakowie, Kraków − KRS 0000084600
  47. Towarzystwo Rozwijania Inicjatyw Oświatowych, Warszawa − KRS 0000103220
  48. Unia Własności Pracowniczej-izba Gospodarcza, Warszawa − KRS 0000211544
  49. Warszawska Izba Gospodarcza, Warszawa − KRS 0000203373

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Agencja Wydawniczo-handlowa Edytor S.A., Białystok − KRS 0000022386
  2. Agro-fundusz Mazury Sp. Z O.O., Drogosze − KRS 0000081723
  3. Autostrada Wielkopolska S.A., Poznań − KRS 0000001970
  4. Bytomska Spółka Informatyczna Coig-4 Sp. Z O.O., Bytom − KRS 0000101883
  5. Casti Pet Care Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000148464
  6. Centrum Medyczne Bonifratrów Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000351026
  7. Cepelia - Polska Sztuka i Rękodzieło W Warszawie Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000105829
  8. Chorągiew Mazowiecka Związku Harcerstwa Polskiego, Płock − KRS 0000291419
  9. Euromed S.A., Augustów − KRS 0000042452
  10. Freeze Sp. Z O.O., Nowe Grabie − KRS 0000500556
  11. Górnośląska Agencja Promocji Przedsiębiorczości S.A., Rybnik − KRS 0000106319
  12. Jarocińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. Z O.O., Jarocin − KRS 0000183634
  13. Karaczewski, Rybus-tołłoczko, Gołębiewski Sp. J., Warszawa − KRS 0000488789
  14. Merin Sp. Z O.O., Białystok − KRS 0000114609
  15. Pabianickie Zakłady Farmaceutyczne Polfa S.A., Pabianice − KRS 0000153751
  16. Pakos Sp. Z O.O., Opoczno − KRS 0000091930
  17. Pass Strefa Przemysłowa Sp. Z O.O., Pass − KRS 0000182101
  18. Pge Elektrownia Turów S.A., Bogatynia − KRS 0000026392
  19. Pge Serwis Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000049364
  20. Polski Koncern Naftowy Orlen S.A., Płock − KRS 0000028860
  21. Polski Związek Głuchych Oddział Mazowiecki, Warszawa − KRS 0000005726
  22. Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. Z O.O., Raciąż − KRS 0000042634
  23. Przedsiębiorstwo Spedycji Międzynarodowej C. Hartwig Warszawa - S.A., Warszawa − KRS 0000062574
  24. Servit Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000318888
  25. Spółdzielnia Mieszkaniowa Piaski C, Warszawa − KRS 0000169592
  26. Spółdzielnia Mieszkaniowa Strop, Warszawa − KRS 0000135193
  27. Spółdzielnia Nowa Praca Niewidomych - Cepelia, Warszawa − KRS 0000137323
  28. Stowarzyszenie Młodego Społeczeństwa Obywatelskiego, Warszawa − KRS 0000214590
  29. Stowarzyszenie Pomocy Osobom Niepełnosprawnym Larix Imienia Henryka Ruszczyca, Warszawa − KRS 0000163353
  30. Telesto S.A., Warszawa − KRS 0000339844
  31. Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego W Łapach S.A., Łapy − KRS 0000063829
  32. Zaksa S.A., Kędzierzyn-koźle − KRS 0000195237

Powiązane przetargi (11 szt.):
  1. Prowadzenie kuchni, przygotowanie i dystrybucja posiłków w Domu Pomocy Społecznej w Szczutowie
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej w Szczutowie, Szczutowo
    Usługa gastronomiczna polegająca łącznie na przygotowywaniu, gotowaniu i podawaniu posiłków, świadczona przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego w wynajmowanych od Zamawiającego pomieszczeniach wraz z wyposażeniem przez okres 24 miesięcy w Domu Pomocy Społecznej w Szczutowie.Przygotowywanie posiłków będzie odbywać się w pomieszczeniach kuchni Domu Pomocy Społecznej w Szczutowie, na bieżąco, ze świeżych produktów, posiłki wysokiej jakości (smaczne, nierozgotowane, nieprzypalone) zgodnie z wymaganiami określonymi odpowiednio w przepisach Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz. U. 2015 r., poz. 594 z późn. zm.) i innych w tym zakresie, jak również z zaleceniami Instytutu Żywności i Żywienia oraz zaleceniami lekarza. Dobowa kaloryczność posiłków przedstawionych w jadłospisach musi spełniać wymóg dostarczenia 2200-2400 kcal dziennie dla jednej osoby. Posiłki będą przygotowywane z uwzględnieniem: specyfiki mieszkańców Domu i uczestników Dziennego Domu, zlecanych przez lekarza diet oraz zgodnie z wymaganiami w zakresie wyżywienia i organizacji posiłków wynikających z Rozporządzenia w sprawie domów pomocy społecznej. W Domu Pomocy Społecznej w Szczutowie przebywa aktualnie 71 mieszkańców korzystających z całodobowego wyżywienia. W Dziennym Domu „Senior-WIGOR”, będącym Działem Wsparcia Dziennego Domu Pomocy Społecznej liczba uczestników aktualnie wynosi 17 osób. Uczestnicy będą korzystać z jednego posiłku dziennie - obiadu. Liczba osób żywionych nie będzie stała i może zmieniać się okresowo, ze względu na stan zdrowia, wyjazdy na urlop i stan liczebności mieszkańców Domu i uczestników Dziennego Domu. Może ona także ulec zmniejszeniu w sposób naturalny. Posiłki będą przygotowane i podawane w określonych przedziałach czasowych wg. harmonogramu: śniadanie, drugie śniadanie, posiłek dodatkowy, obiad, kolacja, posiłek dodatkowy.
  2. Przygotowywanie i dostarczanie posiłków do szkół z terenu Gminy Nowy Duninów w roku szkolnym 2015/2016, gm. Nowy Duninów
    Zamawiający: Gmina Nowy Duninów, Nowy Duninów
    1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług w zakresie przygotowania i dostarczenia posiłków do szkół z terenu Gminy Nowy Duninów w dni nauki szkolnej, realizowane w ramach Programu Rządowego Pomoc państwa w zakresie dożywiania; tzn. przygotowanie i dostawa posiłków do Zespołu Szkół w Nowym Duninowie, do Szkoły Filialnej w Soczewce oraz do Szkoły Filialnej w Lipiankach.
    2. W trakcie obowiązywania umowy możliwy będzie zakup posiłku wg oferowanej ceny przez pozostałe osoby nie objęte programem dożywiania będące pracownikami placówki lub jej uczniami (w cyklu nie krótszym niż miesięczny).
    3. Szacunkowa liczba uczniów objętych programem dożywiania wynosi 60-90 uczniów, przy czym w Zespole Szkół w Nowym Duninowie objętych programem dożywiania jest większa liczba uczniów niż w pozostałych placówkach. Wielkość ta nie jest stała i może ulegać zmianom w trakcie realizacji.
    4. Faktyczna liczba posiłków uzależniona będzie od liczby dzieci, które objęte zostaną programem dożywiania.
    5. Posiłki wydawane będą we wszystkie dni nauki szkolnej od dnia 02.09.2015r. do dnia 23.06.2016r.
    6. Za podaną cenę ofertową Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć do w/w placówek 1 gorący posiłek w postaci drugiego dania składającego się z porcji mięsa 100g, ziemniaków 220g, surówki 170g, raz w tygodniu danie bezmięsne 440 g, zgodnie z obowiązującymi normami żywieniowymi dla dzieci.
    7. Dowóz odbywał się będzie raz dziennie.
    8. Posiłki powinny być zróżnicowane, przygotowane według wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia oraz zawierać odpowiednią gramaturę oraz kaloryczność.
    9. Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności rodzajowo tych samych posiłków w okresach 1 tygodniowych (5 dni roboczych).
    10. Dostarczanie posiłków w pojemnikach jednorazowych utrzymujących ich właściwą temperaturę i gotowych do podania do spożycia po ich dostarczeniu.
    11. Wydawanie posiłków należy do obowiązku szkoły. Godzina dostawy posiłków do szkół do uzgodnienia z Dyrektorami Szkół.
    12. Posiłki powinny być przygotowane według aktualnych norm żywieniowych oraz zgodnie z zasadami zbiorowego żywienia. Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 roku Nr 171, poz. 1225 z późn. zm.) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania badań sprawdzających posiłki zarówno pod względem higienicznym jak i kalorycznym.
    13. W przypadku stwierdzenia, że posiłek nie spełnia parametrów określonych w obowiązujących przepisach oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia kosztami badania Zamawiający obciąży Wykonawcę.
    14. Posiłki wykonane będą ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy przydatności do spożycia.
    15. Wykonawca ponosi koszty zakupu i dostarczenia naczyń jednorazowych, załadunku, transportu i rozładunku dla wszystkich dostaw posiłków w miejsce wskazane w szkołach.
    16. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
    17. Zamawiający poinformuje Wykonawcę z odpowiednim wyprzedzeniem o każdej zmianie liczby osób korzystających z dożywiania w danej szkole.
    18. Rozliczenie nastąpi za faktycznie dostarczone ilości posiłków, zmiany ilości dostarczanych posiłków zostaną zgłoszone z min. 1 dniowym wyprzedzeniem do godz. 12:00
  3. Świadczenie usług cateringowych dla uczestników szkoleń pn. Dobre praktyki rolnicze na obszarach szczególnie narażonych na azotany pochodzenia rolniczego, tzw. OSN
    Zamawiający: Mazowiecki Ośrodek Doradztwa Rolniczego, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych polegających na przygotowaniu i dostarczeniu wyżywienia dla uczestników i wykładowców szkoleń pn. Dobre praktyki rolnicze na obszarach szczególnie narażonych na azotany pochodzenia rolniczego, tzw. OSN, organizowanych przez Mazowiecki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie w ramach działania Szkolenia zawodowe dla osób zatrudnionych w rolnictwie i leśnictwie, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Szkolenia będą organizowane w terminie od 08.04.2015 roku do 30.06.2015 roku. Szkolenia 3-dniowe, z przewidywaną liczbą uczestników na każdym szkoleniu wynoszącą 30 osób. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca świadczył usługi cateringowe dla faktycznej liczby uczestników szkolenia danego dnia szkolenia. O liczbie osób na szkoleniu danego dnia Zamawiający będzie informował Wykonawcę każdego dnia szkolenia najpóźniej do godziny 9.00. Na każde z organizowanych szkoleń składają się: 2 pierwsze dni szkolenia - zajęcia stacjonarne, w określonym miejscu szkolenia, w godzinach 8-16, 3 dzień szkolenia - wyjazd szkoleniowy, w godzinach 8-16 (przewidywane godziny wyjazdu i powrotu). Wykonawca w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, powinien zapewnić uczestnikom szkolenia w trakcie zajęć stacjonarnych (2 pierwsze dni szkolenia): serwis kawowy - w godzinach 10-12.15, każdego dnia, obiad jednodaniowy - w godzinach 13.00-14.00, każdego dnia, w trakcie wyjazdu szkoleniowego (3 dzień szkolenia) - przybliżona godzina i miejsce podania serwisu kawowego i obiadu zostanie uzgodniona z kierownikiem danego szkolenia najpóźniej na 1 dzień przed planowanym wyjazdem. Na serwis kawowy składać się ma: gorąca kawa rozpuszczalna w termosach - bez ograniczeń, herbata czarna w torebkach (gorąca woda w termosach) - bez ograniczeń, cukier, cytryna, śmietanka do kawy, w jednorazowych opakowaniach - bez ograniczeń, mieszanka kruchych ciastek (co najmniej 4 rodzaje), w ilości nie mniejszej niż 40 g każdego rodzaju na osobę, soki owocowe (min. 2 rodzaje), w ilości nie mniejszej niż 205 ml. na osobę, woda mineralna gazowana i niegazowana, podana w butelkach plastikowych o pojemności 500 ml, po 1 szt. na osobę z każdego rodzaju. Wykonawca zapewni odpowiednią ilość naczyń jednorazowych, w tym łyżeczek i mieszadełek oraz serwetek. Na każdy obiad składać się ma: danie główne mięsne, dodatki ziemniaki (gotowane, pieczone lub frytki), ryż lub kasza, przyprawy (sól, pieprz, itp.), zestaw surówek. Wszystkie składniki obiadu podawane każdego dnia szkolenia powinny być różne. Obiad dla każdego z uczestników szkolenia powinien być podany na ciepło w pojemniku termoizolacyjnym, z kompletem sztućców jednorazowych i serwetek. Obiad może być dostarczony jako wyporcjowany lub porcjowanie może odbywać się w chwili podawania obiadu. Ponadto Wykonawca zapewni obsługę do sprawnego podawania posiłków oraz utrzymania porządku i zagospodarowania odpadów spożywczych powstałych w trakcie świadczenia usługi.
  4. Przygotowywanie i dostarczanie posiłków do szkół z terenu Gminy Nowy Duninów w roku szkolnym 2014/2015
    Zamawiający: Gmina Nowy Duninów, Nowy Duninów
    Opis przedmiotu zamówienia dla zamówienia pn.: Przygotowywanie i dostarczanie posiłków do szkół z terenu Gminy Nowy Duninów w roku szkolnym 2014/2015
    1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług w zakresie przygotowania i dostarczenia posiłków do szkół z terenu Gminy Nowy Duninów w dni nauki szkolnej, realizowane w ramach Programu Rządowego Pomoc państwa w zakresie dożywiania; tzn. przygotowanie i dostawa posiłków do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Nowym Duninowie, do Szkoły Podstawowej w Soczewce oraz do Szkoły Podstawowej w Nowym Duninowie Filia w Lipiankach.
    2. W trakcie obowiązywania umowy możliwy będzie zakup posiłku wg oferowanej ceny przez pozostałe osoby nie objęte programem dożywiania będące pracownikami placówki lub jej uczniami (w cyklu nie krótszym niż miesięczny).
    3. Szacunkowa liczba uczniów objętych programem dożywiania wynosi 80-120 uczniów, przy czym w Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Nowym Duninowie objętych programem dożywiania jest większa liczba uczniów niż w pozostałych placówkach. Wielkość ta nie jest stała i może ulegać zmianom w trakcie realizacji.
    4. Faktyczna liczba posiłków uzależniona będzie od liczby dzieci, które objęte zostaną programem dożywiania.
    5. Posiłki wydawane będą we wszystkie dni nauki szkolnej od dnia 08.09.2014r. do dnia 25.06.2015r.
    6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć do w/w placówek 1 gorący posiłek w postaci drugiego dania składającego się z porcji mięsa 100g, ziemniaków 220g, surówki 170g, raz w tygodniu danie bezmięsne 440 g, zgodnie z obowiązującymi normami żywieniowymi dla dzieci.
    7. Dowóz odbywał się będzie raz dziennie.
    8. Posiłki powinny być zróżnicowane, przygotowane według wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia oraz zawierać odpowiednią gramaturę oraz kaloryczność.
    9. Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności rodzajowo tych samych posiłków w okresach 1 tygodniowych (5 dni roboczych).
    10. Dostarczanie posiłków w pojemnikach jednorazowych utrzymujących ich właściwą temperaturę i gotowych do podania do spożycia po ich dostarczeniu.
    11. Wydawanie posiłków należy do obowiązku szkoły. Godzina dostawy posiłków do szkół do uzgodnienia z Dyrektorami Szkół.
    12. Posiłki powinny być przygotowane według aktualnych norm żywieniowych oraz zgodnie z zasadami zbiorowego żywienia. Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 roku Nr 171, poz. 1225 z późn. zm.) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania badań sprawdzających posiłki zarówno pod względem higienicznym jak i kalorycznym.
    13. W przypadku stwierdzenia, że posiłek nie spełnia parametrów określonych w obowiązujących przepisach oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia kosztami badania Zamawiający obciąży Wykonawcę.
    14. Posiłki wykonane będą ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy przydatności do spożycia.
    15. Wykonawca ponosi koszty zakupu i dostarczenia naczyń jednorazowych, załadunku, transportu i rozładunku dla wszystkich dostaw posiłków w miejsce wskazane w szkołach.
    16. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
    17. Zamawiający poinformuje Wykonawcę z odpowiednim wyprzedzeniem o każdej zmianie liczby osób korzystających z dożywiania w danej szkole.
    18. Rozliczenie nastąpi za faktycznie dostarczone ilości posiłków, zmiany ilości dostarczanych posiłków zostaną zgłoszone z min. 1 dniowym wyprzedzeniem do godz. 12:00.
  5. Świadczenie usług cateringowych dla uczestników szkoleń pn. Stosowanie środków ochrony roślin z uwzględnieniem zasad integrowanej ochrony w województwie mazowieckim.
    Zamawiający: Mazowiecki Ośrodek Doradztwa Rolniczego, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych dla uczestników szkoleń pn. Stosowanie środków ochrony roślin z uwzględnieniem zasad integrowanej ochrony w województwie mazowieckim, organizowanych przez Mazowiecki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie w ramach Działania szkolenia zawodowe dla osób zatrudnionych w rolnictwie i leśnictwie, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Zamawiający planuje przeprowadzenie 268 szkoleń 1-dniowych oraz 55 szkoleń 2-dniowych na terenie województwa mazowieckiego. Szkolenia będą organizowane w terminie od 1.10.2014 roku do 30.04.2015 roku. Przewidywana liczba uczestników na każdym szkoleniu wynosi 32 osoby. Usługa cateringowa ma być zrealizowana w miejscu szkolenia. Na każde z organizowanych szkoleń składają się warsztaty (wykłady), w godzinach 8-15. Wykonawca, w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, powinien zapewnić uczestnikom szkolenia: serwis kawowy - w godzinach 11.00 - 11.15 oraz obiad jednodaniowy - w godzinach 13.00 - 13.30. Na serwis kawowy składać się ma: gorąca kawa rozpuszczalna w termosach - bez ograniczeń, herbata czarna w torebkach (gorąca woda w termosach) - bez ograniczeń, cukier, cytryna, śmietanka do kawy w jednorazowych opakowaniach - bez ograniczeń, mieszanka kruchych ciastek (co najmniej 4 rodzaje), w ilości nie mniejszej niż 40 g każdego rodzaju na osobę, soki owocowe (min. 2 rodzaje), w ilości nie mniejszej niż 250 ml. na osobę, woda mineralna gazowana i niegazowana, podana w butelkach plastikowych o poj. 500 ml, po 1 szt. na osobę z każdego rodzaju. Wykonawca zapewni odpowiednią ilość naczyń jednorazowych, w tym łyżeczek i mieszadełek oraz serwetek. Na obiad składać ma się: danie główne mięsne, dodatki: ziemniaki, ryż lub frytki, zestaw surówek. W przypadku szkoleń 2 dniowych Wykonawca zapewnia serwis kawowy i obiad w trakcie 2 dni szkolenia. Wszystkie składniki obiadu podane pierwszego dnia szkolenia powinny być różne od składników obiadu podanego w drugim dniu szkolenia. Obiad dla każdego z uczestników szkolenia powinien być podany na ciepło w pojemniku termoizolacyjnym, z kompletem sztućców jednorazowych i serwetek. Obiad może być dostarczony jako wyporcjowany lub porcjowanie może odbywać się w chwili podawania obiadu. Ponadto Wykonawca zapewni obsługę do sprawnego podawania posiłków oraz utrzymania porządku i uporządkowania pomieszczenia.
  6. Obsługa cateringowa
    Zamawiający: Ministerstwo Zdrowia, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na kompleksowej obsłudze cateringowej uroczystości Specjalista 2013 (część druga) organizowanej przez Departament Nauki i Szkolnictwa Wyższego w siedzibie Ministerstwie Zdrowia, zgodnie z wymogami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  7. Prowadzenie kuchni, przygotowanie i dystrybucja posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Szczutowie
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej w Szczutowie, Szczutowo
    Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie kuchni i świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego kompleksowych usług dla 70 osób, związanych z całodzienną obsługą, polegającą na : 1) Przygotowaniu całodziennych posiłków (śniadanie, II śniadanie, obiad, posiłek dodatkowy,kolacja) z uwzględnieniem specyfiki mieszkańców DPS wraz z dietami: ogólnej, łatwostrawnej, łatwostrawnej z ograniczeniem węglowodanów, łatwostrawnej z ograniczeniem substancji pobudzających wydzielanie soku żołądkowego, łatwostrawnej z ograniczeniem tłuszczu, dieta wątrobowa, dieta bezmleczna, dieta moczanowa, dieta wysokobiałkowa o zmiennej konsystencji - miksy, kleik zgodnie z zaleceniami lekarza oraz w oparciu o zalecane normy żywienia. Przygotowywanie posiłków musi odbywać się na bieżąco, ze świeżych produktów, w pomieszczeniach kuchni Domu Pomocy Społecznej w Szczutowie, zgodnie z wymaganiami określonymi odpowiednio w przepisach Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U. 2012r., Nr 136, poz. 914 z póżn. zm.) i innych w tym zakresie, jak również z zaleceniami Instytutu Żywności i Żywienia oraz zaleceniami lekarza. Dobowa kaloryczność posiłków powinna mieścić się w granicach 2200-2400 kcal. Posiłki mają być przygotowywane zgodnie z poniższym harmonogramem: śniadanie 08.00-10.00, II śniadanie + posiłek dodatkowy dla diety cukrzycowej 11.00, obiad 13.00-15.00, kolacja 18.00-20.00, posiłek dodatkowy dla diety cukrzycowej 21.00. Zgodnie z przepisem § 6 ust. 1 pkt. 6 lit. c Rozporządzenia w sprawie domów pomocy społecznej, czas wydawania dla każdego z posiłków wynosi 2 godziny. Wykonawca zobowiązany jest do: przygotowywania tzw. suchego prowiantu dla mieszkańców Domu w dniach, w których wyjeżdżać oni będą na wyjazdy okolicznościowe. W ramach suchego prowiantu muszą znależć się również ciepłe napoje w termosach zabezpieczonych przez Wykonawcę. Rodzaj i ilość porcji uzgadniane będą z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem z upoważnionym pracownikiem Zamawiającego. Przygotowania posiłków w oparciu o przedstawione przez Zamawiającego jadłospisy sezonowe z uwzględnieniem jadłospisów świątecznych oraz właściwej ich oprawy. Codziennego przygotowania 50 saszetek herbaty, 2 bochenków chleba, 2 porcji masła o gramaturze 250 g, 2 słoików dżemu, 5 litrów wody niegazowanej, sezonowo warzyw, 1 kg cukru. Ponadto na kulinarną terapię zajęciową produkty do wypieku ciast i przyrządzania innych potraw oraz słodycze na wzmocnienie w kwocie nie przekraczającej jednorazowo 150,00 zł i nie częściej niż raz w miesiącu. Produkty będą odbieodbierane przez pracowników Zamawiającego z przeznaczeniem na rozstawienie w kuchenkach pomocniczych do wykorzystania przez mieszkańców. Koszt w/w artykułów wliczony będzie w cenę jednostkową usługi. Korzystania z kuchni wraz z zapleczem i stosowanie się do wymogów stawianych przez system HACCP (System Analizy Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli (art. 3 ust. 3 pkt 41 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o Bezpieczeństwie Żywności i Żywienia, Dz. U. 2012 r., Nr 136, poz. 914 ze zm.). Wykonawca będzie dysponował własną księgą HACCP. Utrzymania czystości pomieszczeń, urządzeń i sprzętu oraz czasowej ich konserwacji. Zaopatrzenia w gaz butlowy we własnym zakresie (brak sieci gazowej ziemnej). Wywozu odpadów komunalnych i resztek pokomumpcyjnych. Udziału w kosztach wywozu nieczystości płynnych ze zbiorników. dbania o estetyczny wygląd stołówki. 2) Dystrybucja posiłków dla mieszkańców polegać będzie na rozwiezieniu posiłków na stołówkę i rozłożeniu ich na stoliki. Dostarczanie posiłków do pokoi należeć będzie do Zamawiającego. Ilość posiłków może ulegać zmianie w zależności od ilości mieszkańców. Fakt ten będzie zgłaszany przez pracownika Zamawiającego.3) Wykonawca zobowiązany jest do: Przejęcia w wynajem pomieszczeń o łącznej powierzchni 194,70 m² i opłacania comiesięcznie czynszu w wysokości 3zł/m² na rzecz Zamawiającego. Opłaty za wykorzystywane media (energię elektryczną, wodę i ścieki, wodę podgrzaną, CO) za dany miesiąc będą następowały miesięcznie na podstawie noty obciążeniowej wystawionej przez Zamawiającego do dnia 20 następnego miesiąca z wyjątkiem grudnia, kiedy to realizacja not obciążeniowych będzie do 28 tego miesiąca. Wywóz nieczystości stałych wymaga podpisania stosownych umów pomiędzy Wykonawcą a firmą utylizującą odpady..
  8. Dożywianie dzieci w szkołach na terenie Gminy Bulkowo w okresie od 16.09.2013 r. - 26.06.2014 r.
    Zamawiający: Gmina Bulkowo, Bulkowo
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na codziennym przygotowaniu i dostawie do szkół na terenie Gminy Bulkowo gorących obiadów jednodaniowych ( trzy razy w tygodniu drugie danie - poniedziałek, środa, piątek; dwa razy w tygodniu pożywna zupa - wtorek, czwartek) w celu dożywiania dzieci, realizowanego ze środków Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bulkowie. Szczegóły znajdują się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  9. Przygotowanie dostawa i podanie cateringu dla uczestników konferencji pt. Zespoły interdyscyplinarne - stan realizacji zadania - sukcesy i trudności.
    Zamawiający: Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej, Warszawa
    Przygotowanie dostawa i podanie cateringu dla uczestników konferencji pt. Zespoły interdyscyplinarne - stan realizacji zadania - sukcesy i trudności dla 120 uczestników.
  10. Produkcja i dostawa kanapek dla szkół podstawowych i gimnazjum zterenu Gminy Mała Wieś w roku szkolnym 2012-2013
    Zamawiający: Urząd Gminy w Małej Wsi, Mała Wieś
    Wykonanie usługi przewiduje: Produkcję i dostawę kanapek dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjum z terenu Gminy Mała Wieś w roku szkolnym 2012 - 2013 - we wszystkie dni nauki szkolnej , w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 27 czerwca 2013 roku. Przedmiot obejmuje produkcję i dostarczanie we własnym zakresie codzienneie do szkół podstawowych i gimnazjum we wszyskie dni nauki szkolnej asortymentu objetego zamówieniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz szkół zawiera Dział II do SIWZ oraz umowa.
  11. Dożywianie dzieci w szkołach na terenie Gminy Radzanowow diu nauki szkolnej w okresie od 10.09.2012 do 21.12.2012r.
    Zamawiający: Gmina Radzanowo, Radzanowo
    Przedmiotem zamówienia jest dożywianie dzieci i młodzieży w szkołach polegające na przygotowaniu, rozwiezieniu i wydawaniu posiłków w trzech szkołach podstawowych i gimnazjum, mieszczących się na terenie gminy Radzanowo, w dni nauki szkolnej w okresie od 10 września 2012r. do 21 grudnia 2012r. Szczegółowy zakres zamówienia zawarty został w załączniku do SIWZ.

Inne osoby dla Czerwińska (338 osób):