Kogo reprezentuje osoba

Czuba Krzysztof Grzegorz

w KRS

Krzysztof Grzegorz Czuba

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Krzysztof
Drugie imię:Grzegorz
Nazwisko:Czuba
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1971 r., wiek 46 lat
Miejscowości:Chorzów (Śląskie), Gdańsk (Pomorskie), Kraków (Małopolskie), Warszawa (Mazowieckie), Wrocław (Dolnośląskie)
Przetargi:10 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Burakowski Piotr Andrzej, Wikalińska Małgorzata Ewa

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Czuba Agnieszka
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Abramczyk Sławomir Krzysztof, Bach Szyszkin Łucja Danuta, Bąk Piotr Mikołaj, Baniowski Henryk Stanisław, Beldegrin Piotr Rafał, Berlak Dariusz Jacek, Bielaszewski Mariusz Artur, Borkowski Artur Edward, Brejdak Krzysztof, Bystrzanowski Piotr Jan, Charkiewicz Szymon Tomasz, Ciupek Jerzy Hubert, Czelusta Zbigniew, Częstochowski Adam, Dąbrowicz Leszek Józef, Daczko Anna, Daszczyszak Ewa Mieczysława, Drozdowska Majcherek Delfina Jolanta, Fejkiel Marcin, Frączek Michał Zbigniew, Fryc Tomasz Marcin, Fundowicz Edyta Justyna, Gajewski Maciej, Gasińska Ewa Anna, Gaworzewska Agnieszka Krystyna, Gawłowska Ewelina Maria, Góra Beata Urszula, Grzywna Bernard Stefan, Gładyś Jolanta, Henn Elżbieta, Hucał Michał Jacek, Jakubowska Bożena, Janusz Mazurkiewicz Agnieszka Katarzyna, Jasiulewicz Grzegorz, Jaśkowiak Lucyna, Jastrzębski Paweł Artur, Jaszczyszyn Katarzyna Agnieszka, Kaciński Rafał Piotr, Kaczor Irena Zofia, Kalus Zielińska Anna Krystyna, Klęczar Jacek Wojciech, Klimczak Edyta, Kobeszko Trusewicz Anna, Kowalczyk Edyta, Krawczyk Kozłowska Anita Alicja, Krzyżanowska Piękoś Urszula, Kurella Sudhakar, Kwitniewski Grzegorz, Lizner Leszek Marek, Maliszewski Artur Krzysztof, Mańkowska Monika, Maszner Maciej Jakub, Małkus Małgorzata Izabela, Mękwiński Wojciech Maciej, Midura Robert, Miedzik Bogdan Witold, Mierzwa Marcin Janusz, Miśkiewicz Joanna, Motyl Tomasz Edward, Niedziela Tomasz Przybysław, Noster Marek Grzegorz, Nowakowski Grzegorz Piotr, Ołdak Edyta, Palonka Jarosław Maciej, Papuda Andrzej Tomasz, Piaseczna Katarzyna Izabella, Pietrzak Marzena Maria, Piotrowski Andrzej Wit, Piturecki Mariusz Tomasz, Pokora Maciej Krzysztof, Polak Krzysztof Stanisław, Przywara Michał, Ptak Mariusz Maciej, Płuciennik Zbigniew Paweł, Róg Piotr Zbigniew, Rubinowicz Szurman Agnieszka Katarzyna, Rudziński Maciej Igor, Rybicka Katarzyna Beata, Sawwidis Lambrian, Semen Krystyna, Sikora Sławomir Marian, Skiba Łucja Danuta, Skoczeń Zielińska Anna Barbara, Skrok Witold, Smulska Starzyk Jolanta Anna, Stańczuk Katarzyna Agnieszka, Stąpała Jacek Edward, Stawiarz Rafał, Strzelecka Agata Urszula, Sułkowska Katarzyna Monika, Świejkowski Robert Sylwester, Szary Łukasz Michał, Szołomicka Barbara Hanna, Szulim Marzena, Tomkiewicz Sławomir, Tłuściak Anna Katarzyna, Udycz Andrzej Tadeusz, Waleśkiewicz Celina Małgorzata, Wąsowski Krzysztof, Wójcik Michał, Wolak Marzena Jolanta
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Charamsa Monika Anna, Dziwulska Katarzyna, Hucał Michał Jacek, Mikołajczak Marcin Mirosław, Proga Stępień Magdalena, Skrok Witold, Smalska Barbara, Suchan Krzysztof, Łabińska Katarzyna Karolina
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Krool Robert

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Baniowski Henryk Stanisław, Berendt Teresa Maria, Bolikowski Lech Andrzej, Hucał Michał Jacek, Iwanicz Drozdowska Małgorzata, Krzyźanowska Joanna, Michalski Marek Krzysztof, Popów Stanisław Marek, Skrok Witold, Sobieraj Wojciech Krzysztof, Sułkowska Katarzyna Monika, Tomkiewicz Sławomir, Wangler Hanna Izabela

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łuniewska Jolanta Maria
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bywalec Andrzej Szczepan, Chilarski Tomasz Marek, Cieślak Piotr, Hofman Stanisława Antonina, Piskorski Tadeusz, Sukacz Dawid Marek, Zych Dariusz Eugeniusz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wolski Józef
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bernacki Nikodem Karol, Cieślak Karol Krzysztof, Derbin Dorota, Dobrzański Janusz, Fedko Wojciech Andrzej, Grabowska Katarzyna, Jaczewski Piotr Paweł, Kilianek Wojciech, Maj Piotf, Popienia Małgorzata Julia, Rybka Piotr, Szupernak Bogdan, Tucharz Jacek Tomasz, Wieczorkiewicz Piotr, Wilk Wiesław, Łącz Wiesław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zuzelski Zbigniew
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bartler Małgorzata Monika, Dąbrowski Przemysław, Dudzik Sławomir, Gątarek Dariusz Ireneusz, Hucał Michał Jacek, Iwanicz Drozdowska Małgorzata, Kaczoruk Stanisław Ryszard, Krupiński Michał Tomasz, Krzyżanowska Joanna, Krzyżanowska Piękoś Urszula, Lundorff Niels, Lundorff Niels, Maliszewski Artur Krzysztof, Michalski Marek Krzysztof, Niemierka Sławomir Włodzimierz, Obłój Krzysztof, Panowicz Michał Piotr, Pałac Roman Piotr, Popów Stanisław Marek, Rapkiewicz Maciej Bogdan, Rybiński Krzysztof Ireneusz, Skrok Witold, Smalska Barbara Karolina, Smorszczewski Cezary Krzysztof, Sobieraj Wojciech Krzysztof, Stańczak Wuczyńska Lucyna, Sułkowska Katarzyna Monika, Szymański Paweł Henryk, Waleśkiewicz Celina Małgorzata, Wancer Józef, Zaleski Helene

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kulik Tomasz Paweł
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Alroy Eli, Cich Adam, Czublun Piotr, Grendowicz Mariusz Cezary, Jamka Jarosław Piotr, Jamka Joanna Dorota, Kuszewski Piotr, Lundorff Niels, Mędrala Krzysztof Lesław, Nijssen Jan, Polak Krzysztof Stanisław, Płachta Andrzej Jarosław, Płachta Lidia Modesta, Stremlau Jerzy, Szymański Michał, Szypuła Irena, Szypuła Krzysztof Karol, Van Der Ploeg Marcus Cornelis, Łabińska Katarzyna Karolina

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Nagel Wojciech Władysław
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Pieróg Jacek
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bańdura Piotr, Baran Dariusz Janusz, Frączek Michał Zbigniew, Hucał Michał Jacek, Midura Robert, Pietrzak Marzena, Rosłaniec Andrzej Mariusz, Skrok Witold, Staniak Artur, Strzelecka Agata Urszula, Sułkowska Katarzyna Monika, Zakrzewski Marcin, Zimnota Łukasz, Łabińska Katarzyna Karolina

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Stanny Łukasz
  8. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bujak Jan, Famulski Krzysztof Piotr, Grab Mariusz Adam, Jochym Maciej, Kopeć Paweł Krzysztof, Kryczka Piotr Wojciech, Kuźniar Krzysztof Józef, Lozia Marek, Matyjasek Marek Józef, Meller Ireneusz, Miśkiewicz Joanna, Nieścior Kamil Jacek, Pokora Maciej Krzysztof, Rozłucka Anna Maria, Skrok Witold, Surdyk Maciej Wojciech, Tracz Grzegorz, Vieira Gomes Ferreira Bruno Isidro, Wasilewski Marek, Wykręt Marcin Mariusz, Łabińska Katarzyna Karolina
  9. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Krzyżanowska Piękoś Urszula, Kuźniar Krzysztof, Matyjasek Marek Józef, Miśkiewicz Joanna, Tobor Zbigniew Adrian, Wasilewski Marek, Łabińska Katarzyna Karolina

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. 21 Concordia Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000379342
  2. 4 Sports Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000315693
  3. Absource Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000615863
  4. Adac Księgowość Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000697478
  5. Aegon Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A., Warszawa − KRS 0000693553
  6. Aegon Towarzystwo Ubezpieczeń Na Życie S.A., Warszawa − KRS 0000012318
  7. Agt Lex Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000246888
  8. Aib Grupa Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000638757
  9. Aib Instytut Biznesu Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000401721
  10. Aib Instytut Biznesu Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000506171
  11. Akademia Milionerów Odpornych Na Kryzys Sp. Z O.O., Podkowa Leśna − KRS 0000519730
  12. Akademia Tenisowa Diłaj Gdańsk, Gdańsk − KRS 0000677932
  13. Alior Bank S.A., Warszawa − KRS 0000305178
  14. Alior Leasing Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000554171
  15. Alior Services Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000411576
  16. Allianz Polska Services Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000025291
  17. Am Investment Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000563468
  18. Ama-bud Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000110154
  19. Amila Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000459387
  20. Amw Invest Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000003772
  21. Aptright Attorneys-at-law Trocka, Śledziński Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000524174
  22. Arctic Paper S.A., Poznań − KRS 0000306944
  23. Armeria Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000553601
  24. Art By Nature Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000682553
  25. Asseco Data Systems S.A., Gdynia − KRS 0000421310
  26. Atena Usługi Informatyczne i Finansowe Sp. Z O.O., Sopot − KRS 0000009488
  27. Auto - Centrum Puławska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000037970
  28. Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń Na Życie S.A., Warszawa − KRS 0000002561
  29. Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń Ogólnych S.A., Warszawa − KRS 0000009857
  30. Axa Polska S.A., Warszawa − KRS 0000294038
  31. Axa Ubezpieczenia Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji S.A., Warszawa − KRS 0000271543
  32. Axa Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A., Warszawa − KRS 0000041216
  33. Bank Bgż Bnp Paribas S.A., Warszawa − KRS 0000011571
  34. Bank Polska Kasa Opieki - S.A., Warszawa − KRS 0000014843
  35. Bcast Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000474438
  36. Bernacki Industrial Services Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000220641
  37. Bezeten S.A., Bytom − KRS 0000216521
  38. Bg3 Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Kraków − KRS 0000650555
  39. Bizneslinkco Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000525979
  40. Bydgoski Fundusz Poręczeń Kredytowych Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000163436
  41. Cc Wind Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000409470
  42. Centric Sun Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000447260
  43. Centrum Magazynowe Cegielnia Sp. Z O.O., Cieszyn − KRS 0000677062
  44. Centrum Obrotu Wierzytelnościami Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000576656
  45. Centrum Obsługi Finansowej Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000227358
  46. Centrum Rozwiązań Strategicznych Im. Jana Łukasiewicza, Wrocław − KRS 0000360772
  47. Cezar 10 S.A. Likwidacyjnej, Warszawa − KRS 0000382457
  48. Chemoservis-dwory S.A., Oświęcim − KRS 0000287238
  49. Cks Inwestycje Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000565879
  50. Comperia.pl S.A., Warszawa − KRS 0000390656

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. 1 Investment Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000040997
  2. Aaw Iii Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000605990
  3. Abc Data S.A., Warszawa − KRS 0000287132
  4. Abg S.A., Warszawa − KRS 0000263110
  5. Abg S.A., Warszawa − KRS 0000049592
  6. Admiral Boats S.A., Bojano − KRS 0000370380
  7. Agencja Rozwoju Miasta S.A., Kraków − KRS 0000146404
  8. Alterco S.A., Warszawa − KRS 0000145478
  9. Altus Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A., Warszawa − KRS 0000290831
  10. Amathus Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A., Warszawa − KRS 0000250759
  11. Ambra S.A., Warszawa − KRS 0000041726
  12. American Express Poland Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000042480
  13. Aml Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000338109
  14. Amplus Finanse Sp. Z O.O., Prandocin-iły − KRS 0000468974
  15. Amplus Ip Sp. Z O.O., Prandocin-iły − KRS 0000549604
  16. Amplus Sp. Z O.O., Niegardów − KRS 0000626604
  17. Anwil S.A., Włocławek − KRS 0000015684
  18. Apanet S.A., Wrocław − KRS 0000409213
  19. Apator Metrix S.A., Tczew − KRS 0000046259
  20. April Polska Assistance Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000047304
  21. April Polska Service Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000314202
  22. Armagor Sp. Z O.O., Gorzów Śląski − KRS 0000140043
  23. Armatoora S.A., Nisko − KRS 0000319486
  24. Armatura Kraków S.A. Skrót Firmy: Armatura Kraków S.A., Kraków − KRS 0000068409
  25. Arteria S.A., Warszawa − KRS 0000226167
  26. Artyści Polscy Architektura Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000275457
  27. Asseco Western Europe S.A., Rzeszów − KRS 0000339997
  28. Assesio Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000303923
  29. Atm S.A., Warszawa − KRS 0000034947
  30. Attis Group Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000268130
  31. Auto Leasing S.A., Warszawa − KRS 0000006620
  32. Aviva Powszechne Towarzystwo Emerytalne Aviva Bz Wbk S.A., Warszawa − KRS 0000005940
  33. Awbud S.A., Fugasówka − KRS 0000023958
  34. Awbud Sp. Z O.O., Fugasówka − KRS 0000068383
  35. Axa Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A., Warszawa − KRS 0000110776
  36. Axen Biotech Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000388169
  37. Bać-pol S.A., Rzeszów − KRS 0000294628
  38. Bank Bph S.A., Gdańsk − KRS 0000010260
  39. Basell Orlen Polyolefins Sp. Z O.O., Płock − KRS 0000143578
  40. Bb Investment Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000048454
  41. Bbi Capital S.A., Poznań − KRS 0000222109
  42. Bbi Development S.A., Warszawa − KRS 0000033065
  43. Bbi Management S.A., Warszawa − KRS 0000291338
  44. Bdp Incorpore Spółka Doradztwa Podatkowego Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000234558
  45. Benefia Towarzystwo Ubezpieczeń Na Życie S.A. Vienna Insurance Group, Warszawa − KRS 0000011726
  46. Bgż Leasing Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000285406
  47. Bierkat Sp. Z O.O., Wyszków − KRS 0000173741
  48. Biuro Handlowe Zakładu Elektroniki Górniczej Sp. Z O.O., Tychy − KRS 0000082726
  49. Biuro Likwidacji i Obsługi Szkód Blos Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000171342
  50. Bnp Paribas Leasing Services Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000098813

Powiązane przetargi (10 szt.):
  1. Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego na refinansowanie (spłatę) kredytu udzielonego na pokrycie kosztów zakupu nieruchomości zaciągnięty w innym banku
    Zamawiający: Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Boguchwale Spółka z o.o., Boguchwała
    Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego do wysokości 2 344 780,00zł. (słownie: dwa miliony trzysta czterdzieści cztery tysiące siedemset osiemdziesiąt złotych 0/100) na refinansowanie (spłatę) kredytu udzielonego na pokrycie kosztów zakupu nieruchomości w miejscowości Boguchwała.
  2. udzielenie i obsługa kredytu obrotowego w rachunku bieżącym
    Zamawiający: Instytut Włókien Naturalnych i Roślin Zielarskich, Poznań
    udzielenie i obsługa kredytu obrotowego w rachunku bieżącym w kwocie 1000000PLN słownie: jeden milion złotych
  3. OBSŁUGA BANKOWA DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM REHABILITACJI SP. Z O.O. W KAMIENNEJ GÓRZE WRAZ Z UDZIELENIEM KREDYTU W RACHUNKU BIEŻĄCYM
    Zamawiający: Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o., Kamienna Góra
    Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie przez okres 24 miesięcy (preferowany termin rozpoczęcia realizacji usługi - 01.01.2012 r.) bankowej obsługi Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o. o. w Kamiennej Górze (ul. Korczaka 1). Obsługa ta obejmować będzie:

    1. Otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych. Szacuje się, że na dzień podpisania umowy będzie konieczne otwarcie jednego rachunku pomocniczego, ilość może ulec jednak zmianie w okresie obowiązywania umowy.
    2. Realizacja poleceń przelewów na rachunki Zamawiającego w banku obsługującym i na rachunki w innych bankach. Przelewy wewnętrzne banku są bezpłatne.
    3. Przyjmowanie wpłat gotówkowych (wydzielona obsługa dla podmiotów gospodarczych). W przypadku realizowania wpłat gotówkowych z powodu niemożliwości skorzystania przez Zamawiającego z bankowości elektronicznej operacje są bezpłatne.
    4. Potwierdzanie stanu sald rachunków na każdy dzień roboczy (poniedziałek - piątek).
    5. Udostępnienie systemu elektronicznej bankowości (Home banking) wraz z oprogramowaniem, instalacją i przeszkoleniem pracowników Zamawiającego (jedno stanowisko).
    6. Zapewnienie kompleksowej obsługi elektronicznej w standardzie zapewniającym pełne bezpieczeństwo, zgodnie z przepisami prawa.
    7. Zamawiający musi posiadać możliwość wysyłania przelewów i pobierania wyciągów za pośrednictwem łączy internetowych z Banku; odbiór wyciągów musi być możliwy również w placówce Banku - bezpłatnie.
    8. W ramach pracy w systemie bankowości elektronicznej Wykonawca musi zapewnić możliwość importu danych (przelewy dla kontrahentów, przelewy płacowe) z innych systemów (programu finansowo-księgowego, programu płacowego) do systemu bankowości elektronicznej.

    Zamawiający posiada następujące oprogramowanie:
    DZIAŁ KADR I PŁAC posiada:
    1. Oprogramowanie kadrowo-płacowe Firmy Macrologic
    Xpertis Bankowość Elektroniczna -HOMEBANK
    2. Oprogramowanie kadrowo-płacowe Firmy Macrologic.
    Kali Skid Xpertis Kadry Płace

    DZIAŁ KSIEGOWOŚCI posiada Sage Sp z o.o.

    W programie Kali Skid Xpertis Kadry Płace przygotowywane są operacje do wypłaty generowane z Xpertis Bankowość Elektroniczna -HOMEBANK dla działu Księgowości.
    Wczytywane są do programu Sage i wysyłane za pomocą bankowości elektronicznej do Banku.
    9. Uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym do kwoty 2 mln zł:
    1) Kredyt przeznaczony będzie na pokrycie wydatków inwestycyjnych i remontowych związanych z realizacją zadań, które wprowadzone zostaną do planu Zamawiającego na rok 2012 i 2013.
    2) Okres na jaki udzielony zostanie kredyt: 1 od maja 2012 roku do 30 kwietnia 2013 r. (tj. na okres 12 miesięcy) - szacunek na potrzeby wyceny oferty i ostatecznie może ulec zmianie. W praktyce może wystąpić sytuacja, kiedy Zamawiający po upływie 12 miesięcy będzie oczekiwał na kontynuowanie kredytu (do końca obowiązywania umowy).
    3) Kredyt uruchomiony będzie w ciągu 1 miesiąca od wystawienia przez Zamawiającego dyspozycji uruchomienia kredytu i po wniesieniu prawnej formy jego zabezpieczenia,
    4) Kredyt może być zabezpieczony: cesją z kontraktu z NFZ, wekslem in blanco wraz z deklaracją wekslową.
    5) Oprocentowanie kredytu oparte będzie na zmiennej stawce WIBOR (rodzaj wskazany przez Wykonawcę w Formularzu oferty - pkt 5) i Załączniku do Formularza oferty plus marża - stała w okresie umownym - zgodnie z Formularzem oferty.
    6) Odsetki od uruchomionego kredytu w rachunku bieżącym płatne będą na koniec każdego miesiąca.
    7) Odsetki naliczane będą wyłącznie od kwoty wykorzystanego kredytu.
    8) Wykonawca (Bank) może pobrać jednorazową prowizję od uruchomienia kredytu. Wysokość prowizji jest stała w okresie umownym i zgodna z zadeklarowana w Formularzu oferty.
    9) Oprocentowanie kredytu i prowizja stanowić będą jedyny koszt kredytu.
    10. Automatyczne lokowanie wolnych środków Zmawiającego na lokatach overnight.
    11. Wydawanie opinii i zaświadczeń.
  4. Udzielenie gwarancji bankowej jako dodatkowego zabezpieczenia należytego wykonania zobowiązań wynikających z Umowy o dofinansowanie projektu nr WND-POIG.03.01-00-00-015/09 w ramach działania 3.1. Inicjowanie działalności innowacyjnej osi priorytetowej 3 Kapitał dla innowacji Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
    Zamawiający: Fundusz Zalążkowy KPT Sp. z o.o., Kraków
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie gwarancji bankowej w wysokości 1.331.409,00 złotych jako dodatkowego zabezpieczenia należytego wykonania zobowiązań Zamawiającego wynikających z Umowy o dofinansowanie projektu nr WND-POIG.03.01-00-00-015-09, która zostanie zawarta z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości w ramach działania 3.1. Inicjowanie działalności innowacyjnej osi priorytetowej 3 Kapitał dla innowacji Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Wysokość gwarancji bankowej odpowiada wartości dofinansowania odpowiadającej kwocie najwyższej transzy zaliczki określonej w harmonogramie płatności, który będzie stanowić załącznik do umowy o dofinansowanie. Zabezpieczenie, będące przedmiotem niniejszego zamówienia, jest ustanawiane od dnia podpisania umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą do dnia 31 października 2014 roku tj. na okres do upływu 4 miesięcy od dnia zakończenia realizacji Projektu, który upływa 30 czerwca 2014 roku. Podpisanie umowy nastąpi zgodnie z terminami przewidzianymi przepisami prawa zamówień publicznych. Beneficjentem udzielonej gwarancji bankowej jest Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości z siedzibą w Warszawie, ul. Pańska 81 m.83, 00-834 Warszawa. Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia i przekazania Zamawiającemu dokumentu przedmiotowej gwarancji bankowej w dniu spełnienia łącznie następujących warunków: 1. podpisania umowy określającej warunki udzielenia Gwarancji przez strony, 2. udzielenia, w ciągu 30 dni od podpisania umowy określającej warunki udzielenia Gwarancji, poręczenia wg prawa cywilnego przez wspólników Zamawiającego tj. Krakowski Park Technologiczny Sp. z o.o. oraz SATUS Venture Sp. z o.o. W przypadku niespełnienia się warunku nr 2 powyżej umowa określająca warunki udzielenia Gwarancji wygasa. Wykonawca nie może wnosić żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego z tytułu wygaśnięcia umowy z powodu nieudzielania poręczenia wg prawa cywilnego przez wspólników Zamawiającego. Wykonawca wystawiający gwarancję bankową zobowiąże się do nieodwołalnego i bezwarunkowego, niezależnie od ważności i skutków prawnych umowy, zapłacenia na pierwsze żądanie Beneficjenta gwarancji w terminie wskazanym w żądaniu zapłaty każdej kwoty do łącznej maksymalnej wysokości stanowiącej wartość dofinansowania odpowiadającego kwocie najwyższej transzy zaliczki określonej w harmonogramie płatności stanowiącej załącznik do umowy o dofinansowanie oraz, że wypłata środków na rzecz Beneficjenta gwarancji bankowej nastąpi po otrzymaniu pisemnego żądania zapłaty, zawierającego oświadczenie, że Zamawiający nie wykonał zobowiązań wynikających z umowy o dofinansowanie lub nie należycie wykonał zobowiązania wynikające z tej umowy oraz odmówił dokonał zwrotu środków wypłaconych przez Beneficjenta gwarancji bankowej w formie zaliczki. Kwota gwarancji bankowej stanowi górną granicę odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu gwarancji. Wystawiona gwarancja musi być zgodna z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa polskiego oraz umową zawartą pomiędzy Zamawiającym a Beneficjentem. Istotne postanowienia umowy są zawarte w treści niniejszej SIWZ. Zapłata wynagrodzenia za wystawienie i przekazanie Zamawiającemu dokumentu przedmiotowej gwarancji bankowej następować będzie w równych ratach miesięcznych. Pierwsza rata za udzielenie gwarancji tj. za wystawienie i przekazanie Zamawiającemu dokumentu przedmiotowej gwarancji bankowej zostanie zapłacona w ciągu 30 dni od dnia wystawienia gwarancji a następne raty płatne będą w okresach miesięcznych. W przypadku pierwszej i ostatniej raty (jeżeli nie będzie ona obejmować pełnego kwartału) zostanie ona proporcjonalnie obniżona w stosunku do pełnej raty za dany kwartał. Płatności będą dokonywane pod warunkiem wejścia umowy w życie. Niezależnie od zabezpieczenia udzielonego przez Wykonawcę wybranego w niniejszym postępowaniu Zamawiający ustanowił zabezpieczenie na okres realizacji Projektu oraz okres trwałości Projektu w postaci 1. weksla in blanco opatrzonego klauzulą nie na zlecenie z podpisem notarialnie poświadczonym albo złożonym w obecności osoby upoważnionej przez Instytucję Wdrażającą-Instytucję Pośredniczącą II stopnia wraz z deklaracją wekslową. 2. gwarancji bankowej udzielonej przez Alior Bank S.A. wystawionej na kwotę 1 430 958,59 zł Zamawiający zaakceptuje następujące formy zabezpieczenia wystawionej gwarancji bankowej (jedno lub wszystkie): 1) weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową, 2) poddanie się pod dobrowolną egzekucję zgodnie z przepisami Kodeksu Postępowania Cywilnego (art. 777 KPC) 3) poręczenie wg prawa cywilnego przez wspólników Zamawiającego tj. Krakowski Park Technologiczny Sp. z o.o. oraz SATUS Venture Sp. z o.o.. W ramach niniejszego postępowania Zamawiający nie dopuszcza innych form zabezpieczenia wystawionej gwarancji bankowej.
  5. Udzielenie kredytu bankowego obrotowego w wysokości 1 036 000,00 PLN z przeznaczeniem na zapłatę należnego podatku VAT z tytułu nabycia prawa własności do nieruchomości gruntowej, niezabudowanej położonej we Wrocławiu przy ul. Borowskiej oraz udzielenie kredytu bankowego inwestycyjnego w wysokości 965 000,00 PLN przeznaczonego na spłatę kredytu inwestycyjnego zaciągniętego w PKO BP (zaciągniętego na zakończoną inwestycję przy ul. Kutnowskiej 1-3)
    Zamawiający: Wrocławski Medyczny Park Naukowo-Technologiczny Sp. z o.o., Wrocław
    Zadanie 1 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Zamawiającemu kredytu bankowego obrotowego w wysokości 1 036 000,00 PLN z przeznaczeniem na zapłatę należnego podatku VAT z tytułu nabycia prawa własności do nieruchomości gruntowej, niezabudowanej położonej we Wrocławiu przy ul. Borowskiej. 2. Wykonawca zobowiązuje się udzielić Zamawiającemu kredytu bankowego obrotowego na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4. 1 do SIWZ. 3. Środki z udzielonego kredytu obrotowego zostaną przez Zamawiającego przeznaczone na zapłatę należnego podatku VAT z tytułu nabycia prawa własności do nieruchomości gruntowej, niezabudowanej położonej we Wrocławiu przy ul. Borowskiej. 4. Zamówienie dotyczące udzielenia bankowego kredytu obrotowego zostanie udzielone na okres 18 miesięcy, przy czym okres kredytowania wynosić będzie 9 miesięcy. 5. Wykonawca zobowiązuje się do otwarcia rachunku kredytowego najpóźniej w dniu uruchomienia kredytu i prowadzenia go nieodpłatnie w całym okresie realizacji zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązuje się do otwarcia rachunku bieżącego do obsługi rachunków kredytowych najpóźniej w dniu uruchomienia kredytu i prowadzenia go nieodpłatnie w całym okresie realizacji zamówienia. 7. Środki udzielonego kredytu obrotowego uruchamiane będą na wniosek Zamawiającego w okresie 18 miesięcy od daty zawarcia umowy kredytowej. Wykonawca dokona uruchomienia kredytu, zgodnie z dyspozycją zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od dnia otrzymania wniosku. 8. Zamawiającemu przysługuje prawo odwołania złożonego wniosku o uruchomienie kredytu bankowego obrotowego, z jednodniowym wyprzedzeniem w stosunku do terminu uruchomienia kredytu wskazanego we wniosku, o którym mowa w pkt 7. 9. Uruchomienie kredytu następować będzie w złotych polskich (PLN), w formie bezgotówkowej na rachunek kontrahenta. 10. W przypadku niewykorzystania środków udzielonego kredytu obrotowego w całości lub rezygnacji Zamawiającego z dalszego wykorzystania kredytów, Bankowi nie przysługuje prowizja. 11. Kwota uruchomionego kredytu będzie oprocentowana w stosunku rocznym w oparciu o zmienną stopę procentową równą wysokości stawki bazowej WIBOR dla depozytów złotowych 3-miesięcznych na rynku międzybankowym z ostatniego notowania w miesiącu poprzedzającym miesiąc, za który będą naliczane odsetki, powiększoną o stałą marżę Wykonawcy ustaloną na podstawie złożonej oferty. 10.Wykonawca pobierze stosownie do wysokości udzielonego kredytu prowizję w wysokości określonej w złożonej ofercie, nie przekraczającej 1% udzielanego kredytu, płatną do 3 (trzech) dni roboczych następujących po dniu uruchomienia danej transzy kredytu. 11. Odsetki od wykorzystanego kredytu będą naliczane w miesięcznych okresach odsetkowych, zgodnie z faktyczną liczbą dni miesiąca kalendarzowego, przy czym: - pierwszy okres odsetkowy liczony jest od dnia wypłaty pierwszej transzy kredytu i kończy się ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego w którym nastąpiła wypłata tej transzy, - ostatni okres odsetkowy kończy się w dniu poprzedzającym całkowitą spłatę kredytu. 12. Odsetki będą naliczane na bazie rzeczywistej liczby dni w roku tj. 365 lub 366 dni w roku przestępnym, przy czym miesiąc przyjmuje liczbę dni kalendarzowych przypadających w miesiącu. 13.Spłata odsetek będzie dokonywana w pierwszym dniu po zakończeniu okresu odsetkowego. 14.Marża Wykonawcy jest stała w całym okresie kredytowania. 15.Zmiana oprocentowania kredytu następować będzie od pierwszego dnia miesiąca kalendarzowego i ustalana jest na zasadach określonych w pkt 11. 16.W każdym okresie odsetkowym wchodzącym w skład umownego okresu kredytowania stopa oprocentowania kredytu jest stała. 17.Prowizję o której mowa w pkt 10 oraz odsetki, Wykonawca pobierze w należnej wysokości i w terminach ustalonych w umowie kredytowej z rachunku bieżącego do obsługi rachunków kredytowych, otwartego przez Wykonawcę, o którym mowa w pkt 6. 18. Spłata kredytu obrotowego może nastąpić jednorazowo w dowolnym momencie kredytowania. Zamawiającemu przysługuje prawo do przedterminowej spłaty całości lub części kredytu w terminie przez niego wskazanym, pod warunkiem uprzedniego pisemnego powiadomienia Wykonawcy, doręczonego osobiście, przesyłką listowną lub faksem nie później niż na siedem dni roboczych przed datą wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu. 19. Za datę spłaty kredytu, odsetek oraz prowizji przyjmuje się dzień uznania konta wskazanego w pkt 6. 20. Wykonawcy nie przysługuje jakakolwiek opłata lub prowizja z tytułu przedterminowej spłaty przez Zamawiającego części lub całości kredytu. 21. W przypadku dokonania przez Zamawiającego przedterminowej spłaty części kredytu, Strony ustalą nowy harmonogram spłaty kredytu w formie aneksu do umowy. 22. Wykonawcy nie przysługuje prawo naliczania i pobierania jakichkolwiek dodatkowych opłat i prowizji w tym za czynności związane ze zmianą warunków Umowy lub inne czynności związane z obsługą kredytu, za wyjątkiem opłat i prowizji ustalonych w umowie kredytowej. 23. Jeżeli data spłaty kredytu lub odsetek przypada na dzień ustawowo wolny od pracy uważa się, że termin został zachowany, jeżeli spłata nastąpiła w pierwszym dniu roboczym po terminie określonym w umowie kredytowej. 24. Wszelkie płatności wynikające z umowy będą płatne w złotych polskich. 25. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie hipoteka na nieruchomości, dla której prowadzona jest księga wieczysta o numerze WR1K/00044756/4. Dla zabezpieczenia wierzytelności Banku z tytułu odsetek zostanie ustanowiona hipoteka kaucyjna, natomiast zabezpieczeniem wierzytelności Banku z tytułu wypłaty kapitału będzie hipoteka zwykła. Warunkiem uruchomienia kredytu będzie przedłożenie Bankowi kopii wniosku o wpis hipoteki w w/w zakresie. W przypadku spłaty kwoty odpowiadającej 50% wartości udzielonego kredytu, Bank wyrazi zgodę na zmniejszenie wysokości obciążenia hipotecznego. Zadanie 2 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu bankowego inwestycyjnego w wysokości 965 000,00 PLN przeznaczonego na spłatę kredytu inwestycyjnego zaciągniętego w PKO BP (zaciągniętego na zakończoną inwestycję przy ul. Kutnowskiej 1-3). 2.Wykonawca zobowiązuje się udzielić Zamawiającemu kredytu bankowego inwestycyjnego na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4. 2 do SIWZ. 3. Środki udzielonego kredytu inwestycyjnego zostaną przez Zamawiającego przeznaczone na spłatę kredytu inwestycyjnego zaciągniętego w PKO BP (zaciągniętego na zakończoną inwestycję przy ul. Kutnowskiej 1-3). 4. Zamówienie dotyczące udzielenia bankowego kredytu inwestycyjnego zostanie udzielone na okres 10 lat i 3 miesięcy, przy czym okres spłaty kredytu zostanie określony na 10 lat. 5.Wykonawca zobowiązuje się do otwarcia rachunku kredytowego najpóźniej w dniu uruchomienia kredytu i prowadzenia go nieodpłatnie w całym okresie realizacji zamówienia. 6.Wykonawca zobowiązuje się do otwarcia rachunku bieżącego do obsługi rachunków kredytowych najpóźniej w dniu uruchomienia kredytu i prowadzenia go nieodpłatnie w całym okresie realizacji zamówienia. 7. Środki bankowego kredytu inwestycyjnego zostaną uruchomione w momencie podpisania umowy kredytowej i przedłożenia kopii Bankowi kopii złożonego wniosku o wpis hipoteki stanowiącej prawne zabezpieczenie spłaty niniejszego kredytu. 8. Uruchomienie kredytu następować będzie w złotych polskich (PLN), w formie bezgotówkowej na rachunek kredytowy w PKO BP dotyczący kredytu inwestycyjnego zaciągniętego w PKO BP (zaciągniętego na zakończoną inwestycję przy ul. Kutnowskiej 1-3). 9.Kwota uruchomionego kredytu będzie oprocentowana w stosunku rocznym w oparciu o zmienną stopę procentową równą wysokości stawki bazowej WIBOR dla depozytów złotowych 3-miesięcznych na rynku międzybankowym z ostatniego notowania w miesiącu poprzedzającym miesiąc, za który będą naliczane odsetki, powiększoną o stałą marżę Wykonawcy ustaloną na podstawie złożonej oferty. 10. Wykonawca pobierze stosownie do wysokości udzielonego kredytu prowizję w wysokości określonej w złożonej ofercie, nie przekraczającej 1% udzielanego kredytu, płatną do 3 (trzech) dni roboczych następujących po dniu uruchomienia danej transzy kredytu. 11. Odsetki od wykorzystanego kredytu będą naliczane w miesięcznych okresach odsetkowych, zgodnie z faktyczną liczbą dni miesiąca kalendarzowego, przy czym: - pierwszy okres odsetkowy liczony jest od dnia wypłaty pierwszej transzy kredytu i kończy się ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego w którym nastąpiła wypłata tej transzy, - ostatni okres odsetkowy kończy się w dniu poprzedzającym całkowitą spłatę kredytu. 12. Odsetki będą naliczane na bazie rzeczywistej liczby dni w roku tj. 365 lub 366 dni w roku przestępnym, przy czym miesiąc przyjmuje liczbę dni kalendarzowych przypadających w miesiącu. 13.Spłata odsetek będzie dokonywana w pierwszym dniu po zakończeniu okresu odsetkowego. 14.Marża Wykonawcy jest stała w całym okresie kredytowania. 15.Zmiana oprocentowania kredytu następować będzie od pierwszego dnia miesiąca kalendarzowego i ustalana jest na zasadach określonych w pkt 11. 16.W każdym okresie odsetkowym wchodzącym w skład umownego okresu kredytowania stopa oprocentowania kredytu jest stała. 17. Prowizję o której mowa w pkt 10 oraz odsetki, Wykonawca pobierze w należnej wysokości i w terminach ustalonych w umowie kredytowej z rachunku bieżącego do obsługi rachunków kredytowych, otwartego przez Wykonawcę, o którym mowa w pkt 6. 18. Spłata kredytu inwestycyjnego następować będzie w równych miesięcznych ratach kapitałowych przez okres 10 lat. 19. Za datę spłaty kredytu, odsetek oraz prowizji przyjmuje się dzień uznania subkonta do rachunku kredytowego wskazanego w pkt 6. 20. Zamawiającemu przysługuje prawo do przedterminowej spłaty całości lub części kredytu w terminie przez niego wskazanym, pod warunkiem uprzedniego pisemnego powiadomienia Wykonawcy, doręczonego osobiście, przesyłką listowną lub faksem nie później niż na siedem dni roboczych przed datą wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu. 21.Wykonawcy nie przysługuje jakakolwiek opłata lub prowizja z tytułu przedterminowej spłaty przez Zamawiającego części lub całości kredytu. 22. W przypadku dokonania przez Zamawiającego przedterminowej spłaty części kredytu, Strony ustalą nowy harmonogram spłaty kredytu w formie aneksu do umowy. 23. Wykonawcy nie przysługuje prawo naliczania i pobierania jakichkolwiek dodatkowych opłat i prowizji w tym za czynności związane ze zmianą warunków Umowy lub inne czynności związane z obsługą kredytu, za wyjątkiem opłat i prowizji ustalonych w umowie kredytowej. 24. Jeżeli data spłaty kredytu lub odsetek przypada na dzień ustawowo wolny od pracy uważa się, że termin został zachowany, jeżeli spłata nastąpiła w pierwszym dniu roboczym po terminie określonym w umowie kredytowej. 25. Wszelkie płatności wynikające z umowy będą płatne w złotych polskich. 26. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie hipoteka na nieruchomości, dla której prowadzona jest księga wieczysta o numerze WR1K/00044756/4. Dla zabezpieczenia wierzytelności Banku z tytułu odsetek zostanie ustanowiona hipoteka kaucyjna, natomiast zabezpieczeniem wierzytelności Banku z tytułu wypłaty kapitału będzie hipoteka zwykła. Warunkiem uruchomienia kredytu będzie przedłożenie Bankowi kopii wniosku o wpis hipoteki w w/w zakresie. W przypadku spłaty kwoty odpowiadającej 50% wartości udzielonego kredytu, Bank wyrazi zgodę na zmniejszenie wysokości obciążenia hipotecznego.
  6. udzielenie i obsługa kredytu obrotowego w rachunku bieżącym
    Zamawiający: Instytut Włókien Naturalnych i Roślin Zielarskich, Poznań
    udzielenie i obsługa kredytu obrotowego w rachunku bieżącym w kwocie 1000000PLN słownie: jeden milion złotych
  7. ZACIĄGNIĘCIE KREDYTU INWESTYCYJNEGO DLA WS-SPZOZ ZGORZELEC
    Zamawiający: Wielospecjalistyczny Szpital - Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Zgorzelcu, Zgorzelec
    Zaciągnięcie kredytu inwestycyjnego w
    kwocie 2576000.00 zł przeznaczonego na realizację projektu nr 100038083 pt. zakup specjalistycznego sprzętu dla
    Transgranicznego Centrum Kardiologii Interwencyjnej Europa Miasto Zgorzelec Goerlitz w ramach Programu
    Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska - Saksonia 2007-2013
  8. Udzielenie gwarancji bankowej jako dodatkowego zabezpieczenia należytego wykonania zobowiązań wynikających z Umowy o dofinansowanie projektu nr WND-POIG.03.01-00-00-015/09 w ramach działania 3.1. Inicjowanie działalności innowacyjnej osi priorytetowej 3 Kapitał dla innowacji Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
    Zamawiający: Fundusz Zalążkowy KPT Sp. z o.o., Kraków
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie gwarancji bankowej w wysokości 1.430.958,59 złotych jako dodatkowego zabezpieczenia należytego wykonania zobowiązań Zamawiającego wynikających z Umowy o dofinansowanie projektu nr WND-POIG.03.01-00-00-015/09, która zostanie zawarta z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości w ramach działania 3.1. Inicjowanie działalności innowacyjnej osi priorytetowej 3 Kapitał dla innowacji Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
    Wysokość gwarancji bankowej odpowiada wartości dofinansowania odpowiadającej kwocie najwyższej transzy zaliczki określonej w harmonogramie płatności, który będzie stanowić załącznik do umowy o dofinansowanie.
  9. udzielenie długoterminowego kredytu na dokończenie remontów w obiektach sanatoryjnych
    Zamawiający: Uzdrowisko Połczyn S.A., Połczyn Zdrój
    Przedmiotem zamówienia jest długoterminowy kredyt złotowy dla Uzdrowisko Połczyn S.A. na dokończenie remontów w obiektach sanatoryjnych.
    3. Szczegółowa charakterystyka zamówienia - kredytu długoterminowego :
    3.1. Kwota kredytu: 1 500 000,00 PLN (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych ).
    3.2. Okres kredytowania : 4 lata, licząc od dnia przekazania zamawiającemu pierwszej transzy.
    3.3. Spłata kapitału następować będzie w równych 48 miesięcznych ratach.
    3.4. Dzień ostatecznej spłaty kredytu : 31 października 2013 roku.
    3.5. Spłata odsetek następować będzie comiesięcznie bez karencji;
  10. Udzielenie kredytu w wysokości 3 374 000 zł na finansowanie inwestycji pn. Budowa płyty do kompostowania odpadów i kwatery na odpady w Lubawce realizowanej przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sanikom sp. z o.o. w Lubawce
    Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej SANIKOM Sp. z o.o., Lubawka
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu złotowego na finansowanie inwestycji pn. Budowa płyty do kompostowania odpadów i kwatery na odpady w Lubawce realizowanej przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej SANIKOM sp. z o.o. w Lubawce. Wysokość kredytu - 3 374 000,00 zł.

Inne osoby dla Czuba (173 osoby):