Kogo reprezentuje osoba

Dec Kruczkowska Małgorzata Anna

w KRS

Małgorzata Anna Dec Kruczkowska

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Małgorzata
Drugie imię:Anna
Nazwisko:Dec Kruczkowska
Płeć:Kobieta
Rok urodzenia:1980 r., wiek 39 lat
Miejscowości:Bronisze (Mazowieckie), Gdańsk (Pomorskie), Katowice (Śląskie), Ruda Śląska (Śląskie), Warszawa (Mazowieckie)
Przetargi:91 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Adamczyk Roman, Akciński Marek Dariusz, Bannai Boris, Bogacki Marek Mirosław, Doniec Marek Wojciech, Duda Gustaw Edward, Filipczak Aneta Ewa, Foryś Marian, Gierek Adam Marcin, Gralec Marek Ryszard, Heszek Ilona Krystyna, Kaczmarek Paweł, Kudłacik Marek Andrzej, Kuźnia Judyta Anna, Lewandowska Agata Karolina, Malicki Michał Paweł, Markowicz Krzysztof Jerzy, Meisner Jerzy Michał, Mikuła Krzysztof Józef, Mirosławski Mariusz Włodzimierz, Mol Robert Emil, Nakonieczny Grzegorz, Obermeyer Paweł Jerzy, Oren Elias, Oren Horn Dror, Pawlas Krzysztof Roman, Pluta Agnieszka Joanna, Preficz Robert Adam, Przebindowski Zbigniew Jerzy, Płoszczyca Witold Jan, Scheer Katarzyna Maria, Smoleń Adam Marian, Smołka Janusz, Sobczak Mirosław Andrzej, Suchoń Sławomir Mariusz, Świrski Adam, Szabla Kazimierz, Szynol Tomasz Krzysztof, Sławik Henryk, Trzciński Jerzy Adam, Wierzchowski Florian Leszek, Wójcicki Witold Tomasz, Wyciślik Michał Kazimierz, Yalon Hacohen Michal, Zając Robert Jan, Zwierzyński Marek Jerzy, Łosoś Czernicki Jakub Artur

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zimończyk Andrzej Paweł
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Gibała Sławomir, Hereźniak Włodzimierz, Kamiński Kamil, Majnusz Karina, Makieła Roland, Rejner Andrzej, Staniszewski Marcin, Szczygieł Michał, Uhryn Jacek, Zug Anna Maria

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Tokarski Stanisław Marian

Reprezentowała:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dawidczyk Katarzyna Maria, Greń Andrzej, Karabuła Marek Andrzej, Obszyński Mariusz Grzegorz, Serwach Tadeusz, Skwarko Wiesław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łukasik Bożena
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Biały Włodzimierz Marcin, Cyran Tomasz, Czajewski Dominik Maciej, Hanuszewicz Zdzisław, Jaszczyk Michał, Karasiński Stefan, Kępa Danuta Barbara, Książczyk Przemysław, Kwiatkowski Stefan, Lisiecki Tadeusz, Owczarek Zdzisław Leszek, Piróg Marcin Piotr, Ścibut Bogdan Piotr, Śliwa Paweł, Sołek Robert Mirosław, Steckiewicz Tadeusz, Stuglik Joanna, Szanser Tomasz, Weresa Marzenna Anna, Zambrzycki Grzegorz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Źukowski Ryszard
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Alicki Piotr Stanisław, Barszcz Mirosław Jan, Barylski Jacek, Bijak Jacek Stanisław, Boryczka Mirosława, Borys Paweł Borys, Borzym Błażej Marek, Budnikowski Adam Bartłomiej, Czekaj Mirosław Wojciech, Drabikowski Bartosz Remigiusz, Dzik Zofia, Góra Jerzy, Jagiełło Zbigniew Stefan, Jasiński Wojciech Stefan, Jaworska Grażyna Elżbieta, Kilian Krzysztof Piotr, Kisielewicz Andrzej Marian, Król Mieczysław, Lewandowski Tomasz Mikołaj, Mączyńska Ziemacka Elżbieta Teresa, Marczak Piotr Jan, Mazur Piotr Mariusz, Mroczkowski Marek, Myjak Jarosław Stanisław, Obłękowski Jacek Władysław, Orlikowski Jarosław Jerzy, Ostaszewski Janusz Waldemar, Papierski Jakub Stanisław, Sadownik Piotr, Szymańska Danuta Beata, Wieczorkiewicz Marek Wojciech, Winnik Kalemba Agnieszka Izabela

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zyśko Tomasz Michał
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Boryczka Mirosława, Cyran Tomasz Władysław, Góra Jerzy, Janowska Katarzyna Joanna, Jaroszewska Katarzyna Krystyna, Kaczmarek Paweł Adam, Karabuła Marek Andrzej, Kosińska Katarzyna Anna, Kuźma Tadeusz, Magaczewska Aleksandra Anna, Marciniak Jerzy Krzysztof, Paradowska Elżbieta, Wertelecka Kwater Barbara Anna, Zatorska Pańtak Iwona, Zielińska Patrycja Małgorzata, Zieliński Marcin Mikołaj, Żuk Krzysztof Jan

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zimmer Drabczyk Katarzyna Beata
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Barylski Jacek Marcin, Dobrowolski Karol Jan, Gutkowski Tomasz Antoni, Karpa Krzysztof Marek, Mazuruk Mirosław, Ostowicz Kazimierz Jacek, Przybyszewski Zbigniew Stanisław, Rząsiecki Wojciech Grzegorz, Serafin Władysław, Stępień Leszek Józef, Wysocki Janusz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zwolińska Maria Jolanta
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bełdowski Jarosław, Bryx Marek Ignacy, Chmielewski Janusz Jacek, Gross Gołacka Elwira Małgorzata, Hołda Marian Piotr, Hudy Irena Jolanta, Huzarewicz Tomasz Jerzy, Jakubowski Tomasz Damian, Kloc Leszek, Kulczycki Władysław, Magaczewska Aleksandra, Michalski Janusz Michał, Nastalski Henryk, Niezgoda Małgorzata, Rogala Tomasz Jerzy, Rykala Piotr Stanisław, Rząsiecki Wojciech Grzegorz, Sędzikowski Krzysztof, Sobel Michał Janusz, Tor Andrzej Zbigniew, Turek Marian Czesław, Walczak Przemysław Jacek, Wiktorska Paulina Maria

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zejler Bożena Maria
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bartoś Magdalena, Bartoszewicz Artur, Barylski Jacek, Bałtowski Maciej, Cichoński Wojciech Gerard, Drozd Jacek Julian, Dybek Barbara, Fotek Jacek, Gajęcka Marta, Goss Janina Kazimiera, Gołębiewski Jarosław, Gramza Mateusz Roman, Grzesiak Czesław, Głowacki Jarosław, Hapunowicz Tomasz, Jankowski Bolesław, Kilian Krzysztof Piotr, Kowalczyk Wojciech Paweł, Kowalik Anna, Kozłowski Witold Rafał, Krystek Grzegorz Józef, Krystek Grzegorz, Kuczyński Grzegorz, Machnikowski Piotr, Malarski Ryszard, Marzec Dariusz Robert, Matuszewska Bogusława Elżbieta, Mika Bryska Małgorzata, Molas Małgorzata, Osiński Radosław Michał, Ostrowski Wojciech, Pastuszko Marek Władysław, Prus Katarzyna, Sawaryn Mieczysław, Sawicki Jerzy Andrzej, Ściążko Marek, Skowronek Mariusz, Skowroński Paweł, Składanek Artur, Śliwa Paweł, Smoleń Paweł Stefan, Szczukiewicz Agnieszka, Szmuniewski Zbigniew, Szostek Marek Jan, Szymanek Piotr, Topolnicki Wojciech, Trawiński Marek, Trochimiuk Krzysztof, Wasiłek Ryszard Jan, Winiarski Radosław, Woszczyk Marek Krzysztof, Zadroga Tomasz, Zieliński Marcin, Żuk Krzysztof

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łatkowski Jerzy
  8. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Jasiewicz Zbigniew, Koszewski Piotr, Koszlak Zdzisław Romuald, Kreft Jan Dariusz, Niezgoda Małgorzata, Paliszewski Donat, Parell Lech Tomasz, Sobieniecka Dorota Łucja, Trojanowski Andrzej Maciej

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łochwicki Marek Jerzy
  9. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Badora Józef Adam, Jankowski Sławomir, Jarząbek Kazimierz, Jarząbek Patrycja, Pieniak Ewa, Zieliński Marcin

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Warszewska Paulina
  10. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bożek Tomasz Tadeusz, Broda Jarosław Andrzej, Kamiński Kamil Jan, Patil Ashok Virupaksha, Patila Ashoka Virupaksha, Preiss Adam Stanisław, Reboul Jean Pierre, Rejner Andrzej Włodzimierz, Samaddar Sanjay, Subramanyam Vijay Mahadevan, Subramanyam Wijay Mahadevan, Wadowski Marek Przemysław, Wawrzynosek Manfred Jerzy

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wiśniewska Urszula Antonina
  11. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Brzózka Łukasz Paweł, Kampa Adam Jerzy, Kękuś Mariusz Bogusław, Niemiec Dariusz Jacek, Ogłaza Janusz Karol, Oksiejczuk Janusz, Palarczyk Ewa Maria, Stępniowski Tomasz Stanisław, Wadowski Marek Przemysław, Wiśniowski Leszek Andrzej

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. 4mobility S.A., Warszawa − KRS 0000562846
  2. Agreco Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000311209
  3. Agro - Bronisze Sp. Z O.O., Częstochowa − KRS 0000379882
  4. Akcept Credit S.A., Mysłowice − KRS 0000488354
  5. Akon Joanna Papierska Sp. J., Warszawa − KRS 0000223014
  6. Alterna Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000242429
  7. Apmbud Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000638676
  8. Aqua - Sopot Sp. Z O.O., Sopot − KRS 0000286545
  9. Arcelormittal Poland S.A., Dąbrowa Górnicza − KRS 0000115891
  10. Arcelormittal Recykling Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000099805
  11. Arcelormittal Refractories Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000145081
  12. Auto Max Truck Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000092722
  13. Bank Ochrony Środowiska S.A., Warszawa − KRS 0000015525
  14. Bialskie Wodociągi i Kanalizacja Wod-kan Sp. Z O.O., Biała Podlaska − KRS 0000088316
  15. Bialsko-podlaskie Towarzystwo Tenisowe, Biała Podlaska − KRS 0000011105
  16. Biomed-lublin Wytwórnia Surowic i Szczepionek S.A., Lublin − KRS 0000373032
  17. Biometriq Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000597410
  18. Biotek Agriculture Polska Sp. Z O.O., Gać − KRS 0000241053
  19. Biuro Informacji Kredytowej S.A., Warszawa − KRS 0000110015
  20. Black Red White S.A., Biłgoraj − KRS 0000089493
  21. Bmts Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000380743
  22. Bmts Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000448463
  23. Bondspot S.A., Warszawa − KRS 0000022931
  24. Boryszew S.A., Warszawa − KRS 0000063824
  25. Bts Sp. Z O.O., Dąbrowa Górnicza − KRS 0000049437
  26. Budimex S.A., Warszawa − KRS 0000001764
  27. Calfrost Sp. Z O.O., Kalisz − KRS 0000198426
  28. Ccc S.A., Polkowice − KRS 0000211692
  29. Cd Projekt S.A., Warszawa − KRS 0000006865
  30. Cdo24 Sp. Z O.O., Żory − KRS 0000325611
  31. Centralny Port Komunikacyjny Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000759991
  32. Centrum Nowoczesnych Technologii S.A., Sosnowiec − KRS 0000143061
  33. Centrum Społecznego Rozwoju Csr, Toruń − KRS 0000255671
  34. Chameleon Group Poland Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000568280
  35. Chaosforge Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000743449
  36. Cityos Sp. Z O.O., Wodzisław Śląski − KRS 0000793115
  37. Clarinio Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000470762
  38. Cloud Technologies S.A., Warszawa − KRS 0000405842
  39. Copernicus Securities S.A., Warszawa − KRS 0000249524
  40. Delayfix S.A., Warszawa − KRS 0000742480
  41. Didek Polska Sp. Z O.O., Wadowice − KRS 0000317388
  42. Dolnosląskie Surowce Skalne S.A. Likwidacyjnej, Warszawa − KRS 0000326977
  43. Dolnośląscy Pracodawcy, Wałbrzych − KRS 0000154556
  44. Dolnośląski Instytut Studiów Energetycznych, Wrocław − KRS 0000569860
  45. Dr Irena Eris S.A., Piaseczno − KRS 0000051003
  46. Edp Energia Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000745590
  47. Eko-war Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Łaziska Górne − KRS 0000120727
  48. Ekoenergia Silesia S.A., Katowice − KRS 0000408185
  49. Ekologiczne Systemy Oczyszczania Ścieków - Wrocław Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000246057
  50. Elektrobudowa S.A., Katowice − KRS 0000074725

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. 1social Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000531803
  2. Abc Sp. Z O.O., Wałbrzych − KRS 0000033012
  3. Adidas Poland Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000032095
  4. Advadis S.A. Likwidacyjnej, Kraków − KRS 0000047106
  5. Aforti Factor S.A., Warszawa − KRS 0000274431
  6. Agencja Rozwoju Metropolii Szczecińskiej Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000143609
  7. Agencja Rozwoju Miasta Siedlce Sp. Z O.O., Siedlce − KRS 0000221599
  8. Agencja Rozwoju Przemysłu S.A., Warszawa − KRS 0000037957
  9. Agencja Rynku Energii S.A., Warszawa − KRS 0000021306
  10. Agro-man Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000020123
  11. Air Liquide Global Eamp;c Solutions Poland S.A., Kraków − KRS 0000094583
  12. Akj Capital S.A., Warszawa − KRS 0000224372
  13. Akj Investment i Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000249842
  14. Akopol Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000071351
  15. Akord Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000122130
  16. Aluminium Konin - Impexmetal S.A., Konin − KRS 0000024174
  17. Alventa S.A., Alwernia − KRS 0000049603
  18. Amontex Przedsiębiorstwo Montażowe Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Piotrków Trybunalski − KRS 0000154195
  19. Amrest Holdings Se, Wrocław − KRS 0000320252
  20. Annexus Sp. Z O.O., Tychy − KRS 0000304354
  21. Anwil S.A., Włocławek − KRS 0000015684
  22. Apena S.A., Warszawa − KRS 0000075011
  23. Apexim S.A., Warszawa − KRS 0000041849
  24. Apt S.A., Mory − KRS 0000016852
  25. Aqua Tour Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000264743
  26. Arcelormittal Shared Service Centre Europe Sp. Z O.O., Dąbrowa Górnicza − KRS 0000005395
  27. Arcus S.A., Warszawa − KRS 0000271167
  28. Ardagh Glass Gostyń S.A., Gostyń − KRS 0000064606
  29. Ardagh Glass S.A., Gostyń − KRS 0000060236
  30. Ardea Alba S.A., Warszawa − KRS 0000025441
  31. Argo Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000028799
  32. Armatura Kraków S.A. skrót Firmy: Armatura Kraków S.A., Kraków − KRS 0000068409
  33. At Group S.A., Krupski Młyn − KRS 0000068919
  34. Auditors Dr Łukasz Górka Dr Małgorzata Szulc Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000344962
  35. Auto-el Sp. Z O.O., Elbląg − KRS 0000070641
  36. Auto-res Sp. Z O.O., Pogwizdów Nowy − KRS 0000103643
  37. Autobial Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000090423
  38. Automobilklub Polski-sport Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000092584
  39. Autosan S.A. Likwidacyjnej, Sanok − KRS 0000067912
  40. Autostrada Śląska Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000078236
  41. Autostrada Wielkopolska S.A., Poznań − KRS 0000001970
  42. Aviva Investors Poland S.A., Warszawa − KRS 0000021359
  43. Aviva Investors Poland Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A., Warszawa − KRS 0000011017
  44. Aviva Powszechne Towarzystwo Emerytalne Aviva Santander S.A., Warszawa − KRS 0000005940
  45. Aviva Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000043360
  46. Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń Na Życie S.A., Warszawa − KRS 0000002561
  47. Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń Ogólnych S.A., Warszawa − KRS 0000009857
  48. Axtone S.A., Kańczuga − KRS 0000534382
  49. Badania Systemowe Energsys Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000019834
  50. Baltic Press Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000221363

Powiązane przetargi (91 szt.):
  1. Zaciągnięcie kredytu długoterminowego
    Zamawiający: Gmina Czarne, Czarne
    Przedmiotem zamówienia jest:
    1. Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 2.698.167,00 zł (słownie: dwa miliony sześćset dziewięćdziesiąt osiem tysięcy sto sześćdziesiąt siedem złotych 00/100).
    2. Pozyskane środki z kredytu przeznacza się na wykup obligacji komunalnych w kwocie 1.050.000,00zł, spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów w kwocie 1.147.679,00 zł i pokrycie deficytu budżetowego w kwocie 500.488,00 zł, zgodnie z Uchwałą Nr 0007.42.2016 Rady Miejskiej w Czarnem z dnia 22 czerwca 2016 roku w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego.
    3. Okres kredytowania: od podpisania umowy kredytowej do 31 grudnia 2022 roku.
    4. Wykonawca postawi środki kredytu do dyspozycji Zamawiającego:
    1) w okresie: najwcześniej od dnia podpisania umowy, a najpóźniej do 31 grudnia 2016r.,
    2) w transzach:
    a) w kwocie 670.000,00 zł do 12.07.2016r.;
    b) w kwocie 869.000,00 zł do 13.07.2016r.;
    c) w kwocie 350.000,00 zł do 14.10.2016r.;
    d) w kwocie 100.000,00 zł do 30.11.2016r.;
    e) w kwocie 421.000,00 zł do 16.12.2016r.;
    f) w kwocie 288.167,00 zł do 20.12.2016r.
    Zamawiający zastrzega prawo do zmiany terminu uruchomienia transz w wyjątkowych przypadkach, po uprzedniej informacji w formie pisemnego wniosku złożonego drogą elektroniczną na trzy dni przed uruchomieniem.
    3) uruchomienie kredytu nastąpi bezgotówkowo przelewem na rachunek bankowy budżetu gminy: BS Człuchów o/Czarne 77 9326 0006 0040 0116 2000 0100.
    5. Wypłata środków nastąpi w formie przelewu na wskazany rachunek bankowy.
    6. Okres karencji w spłacie kapitału obejmować będzie czas od dnia wypłaty do 31.12.2017 r.
    7. Prowizja 0% za przedterminową spłatę kredytu.
    8. W przypadku niezrealizowania planowanych na 2016 rok wydatków Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia kwoty kredytu.
    9. Koszty obsługi kredytu:
    1) oprocentowanie kredytu będzie zmienne, oparte o stawkę WIBOR 3M powiększoną o marżę i inne opłaty zaproponowane przez bank wybrany w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych,
    2) prowizja - liczona jako % od całej kwoty kredytu tj. 2.698.167,00 zł. Prowizja musi zawierać w sobie wszystkie opłaty, które są związane z uruchomieniem kredytu - płatna przez Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 15 dni od pierwszego uruchomienia środków.
    10. Spłata odsetek następować będzie w okresach miesięcznych do 15 dnia każdego miesiąca w terminie od sierpnia 2016r. do 31 grudnia 2022r. Odsetki od kredytu naliczane będą tylko od kwoty aktualnego rzeczywistego zadłużenia i płatne miesięcznie.
    11. Dla potrzeb niniejszej oferty przyjmuje się, że rok obrachunkowy wynosi 365 dni, a miesiąc rzeczywistą liczbę dni.
    12. Spłata kapitału następować będzie w ratach miesięcznych do 15 dnia każdego miesiąca, ostatnia rata kapitałowo-odsetkowa do 31 grudnia 2022 roku:
    1) w roku 2018 - 539.633,00 zł (słownie: pięćset trzydzieści dziewięć tysięcy sześćset trzydzieści trzy złote 00/100) spłacane w 11 ratach po 44.969,00 zł, 1 rata 44.974,00zł płatna w miesiącu grudniu;
    2) w roku 2019 - 539.633,00 zł (słownie: pięćset trzydzieści dziewięć tysięcy sześćset trzydzieści trzy złote 00/100) spłacane w 11 ratach po 44.969,00 zł, 1 rata 44.974,00zł płatna w miesiącu grudniu;
    3) w roku 2020 - 539.633,00 zł (słownie: pięćset trzydzieści dziewięć tysięcy sześćset trzydzieści trzy złote 00/100) spłacane w 11 ratach po 44.969,00 zł, 1 rata 44.974,00zł płatna w miesiącu grudniu;
    4) spłacone 2021 - 539.633,00 zł (słownie: pięćset trzydzieści dziewięć tysięcy sześćset trzydzieści trzy złote 00/100) spłacane w 11 ratach po 44.969,00 zł, 1 rata 44.974,00zł płatna w miesiącu grudniu;
    5) spłacone 2022 - 539.635,00 zł (słownie: pięćset trzydzieści dziewięć tysięcy sześćset trzydzieści pięć złoty 00/100) spłacane w 11 ratach po 44.969,00 zł, 1 rata 44.976,00zł płatna w miesiącu 31 grudnia.
    13. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco z deklaracją wekslową.
    14. Zamawiający informuje, że Skarbnik Gminy złoży kontrasygnatę na umowie kredytowej, deklaracji wekslowej oraz wekslu in blanco.
    15. Marża zaproponowana w ofercie przetargowej pozostanie niezmienna przez cały okres obowiązywania umowy kredytowej.
    16. Termin płatności rat kapitałowych mogą ulec przesunięciu pod warunkiem złożenia przez Zamawiającego pisemnego wniosku o odroczenie płatności na czas oznaczony. Wniosek powinien być złożony w banku najpóźniej na 30 dni przed terminem płatności raty kapitałowej. Przesunięcia są możliwe w przypadku zagrożenia płynności finansowej Zamawiającego spowodowanej przez zwiększone wydatki na usunięcie skutków klęsk żywiołowych lub innych podobnych okoliczności albo też w przypadku załamania dochodów budżetowych spowodowanych niekorzystną sytuacją gospodarczą. Oznaczony czas przesunięcia płatności raty kapitałowej nie może wykraczać poza termin obowiązywania umowy. Niespłacona rata kapitałowa wchodzi w skład niespłaconej części kapitału i jest oprocentowana na niezmienionych zasadach określonych w ofercie i umowie. Po każdorazowym przesunięciu terminu spłaty raty kapitałowej bank dokona stosownego przeliczenia tabeli spłaty rat kapitałowych i odsetek stosownie do treści wniosku Zamawiającego o odroczeniu terminu płatności. Z tytułu wymienionych czynności bank nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat ani prowizji.
    17. W przypadku zagrożenia płynności finansowej Zamawiającego spowodowanej przez zwiększone wydatki na usunięcie skutków klęsk żywiołowych lub innych podobnych okoliczności albo też w przypadku załamania dochodów budżetowych spowodowanych niekorzystną sytuacją gospodarczą, strony dopuszczają możliwość przedłużenia terminu spłaty kredytu o czas oznaczony. Powyższa zmiana wymaga formy pisemnej i może być dokonana jedynie przed upływem okresu kredytowania określonego w umowie. Oprocentowanie będzie naliczane na zasadach zaproponowanych w ofercie przetargowej. Z tytułu przedłużenia terminu spłaty kredytu bank nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat ani prowizji.
    18. Zamawiający zastrzega możliwość spłaty kapitału przed upływem okresu kredytowania, jak również możliwości spłaty kapitału w ratach i terminach innych niż wynikających z harmonogramu spłat zdarzenie jest możliwe w przypadku osiągnięcia przez Zamawiającego dobrego wyniku finansowego potwierdzonego nadwyżką budżetową. Wcześniejsza spłata kapitału wymaga uprzednio złożonego przez Zamawiającego pisemnego zawiadomienia z 30 dniowym wyprzedzeniem. Bank dokona stosownego przeliczenia rat kapitałowych i odsetkowych odpowiednio do treści złożonego wniosku. Za powyższą czynność bank nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat ani prowizji.
    19. Zamawiający zastrzega sobie prawo:
    1) wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat z tytułu skrócenia okresu kredytowania,
    2) zrefundowania z kredytu wydatków poniesionych przed uruchomieniem transzy kredytu,
    3) możliwości uruchomienia mniejszej kwoty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat,
    4) wykluczenia żądania prowizji za gotowość od kwoty niewykorzystanej kredytu
  2. Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na pokrycie deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów
    Zamawiający: Powiat Parczewski, Parczew
    Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis przedmiotu zamówienia oraz wielkość i zakres zamówienia: (a) Udzielenie kredytu w kwocie 1.300.000 zł (b) Do wyliczenia należy przyjąć uruchomienie kredytu w dniu 1 sierpnia 2016 r. Spłaty kredytu będą następowały w polskich złotych miesięcznie, do końca każdego miesiąca, z karencją spłaty do 1.01.2018 r. włącznie. Spłata pierwszej raty w styczniu 2018 r. a ostatniej w grudniu 2023 roku, z możliwością wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez pobierania o tych czynności dodatkowych opłat przez bank. (c) Spłaty rat w poszczególnych latach: (*) 2018 rok 50.000 zł /11 rat po 4.200,00 zł i 1 rata 3.800,00 zł (*) 2019 rok 50.000 zł /11 rat po 4.200,00 zł i 1 rata 3.800,00 zł (*) 2020 rok 300.000,00 zł /12 rat po 25.000,00 zł (*) 2021 rok 300.000,00 zł /12 rat po 25.000,00 zł (*) 2022 rok 300.000,00 zł /12 rat po 25.000,00 zł (*) 2023 rok 300.000,00 zł /12 rat po 25.000,00 zł (d) Spłata odsetek będzie następowała w terminach miesięcznych, do końca każdego miesiąca począwszy od 31.01.2017 r. (e) W przypadku gdy termin spłaty kredytu, przypadnie na dzień wolny od pracy, Zamawiający ureguluje wymagana ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej spłacie. (f) Cenę ofertową - Co stanowią: Koszty oprocentowania Ko - wyliczone w oparciu o stałą stopę oprocentowana kredytu złotowego, równą stawce WIBOR 1M - 1,58 % ( z dnia 20.05.2016 r.) powiększoną o marżę proponowana przez bank, wyrażoną w punktach procentowych, niezmienna w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania przez banki uczestniczące w postępowaniu, prowizji przygotowawczej. Oferty wykonawców, którzy zaoferują prowizję przygotowawczą będą odrzucone. (g) Oprocentowanie kredytu w okresie kredytowania oparte będzie na zmiennej stawce WIBOR 1M. Do sporządzenia oferty przetargowej należy przyjąć WIBOR 1M w wysokości i z dnia określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. (h) Wykonawcy powinni przyjąć do obliczenia ceny udzielenia kredytu, rzeczywistą liczbę dni w danym występującym w danym roku. (i) Zmienność stawki WIBOR 1M, która ma stanowić podstawę oprocentowania kredytu w okresie kredytowana, ustalona będzie dla kolejnych okresów obrachunkowych według notowań na dwa dni kalendarzowe poprzedzające rozpoczęcie danego okresu obrachunkowego. W przypadku gdyby stawkę należało przyjmować z dnia w którym nie ma notowań, notowania należy przyjąć, z najbliższego dnia poprzedzającego, w którym notowania są podawane. Rzeczywiste koszty obsługi kredytu stanowić będą :oprocentowanie kredytu: (*) zmienne, obliczane dla każdego okresu miesięcznego okresu odsetkowego w oparciu o WIBOR 1M powiększony o marżę określoną ofercie, wyrażoną w punktach procentowych, niezmienną w okresie obowiązywania umowy. (j) Zamawiający zastrzega, iż niezależnie od wysokości wykorzystania kredytu w 2016 r. bank nie będzie pobierał prowizji lub opłat za zaangażowanie w przypadku wykorzystania kredytu niższego niż przyznany. Oferty wykonawców, które będą przewidywały prowizję opłaty za zaangażowanie, będą odrzucone. (k) Uruchomienie kredytu będzie następowało w 2016 r.(do 27.12.2016) na podstawie pisemnej dyspozycji Zamawiającego w terminach i kwotach wskazanych w dyspozycjach. (l) Zamawiający zastrzega, iż oprocentowanie kredytu będzie liczone od kwoty faktycznie wykorzystanego kredytu. (m) O wysokości należnych odsetek bank powiadomi Zamawiającego na dwa dni przed dniem spłaty odsetce za dany okres. (n) Dopuszcza się możliwość zmiany okresu kredytowana poprzez jego skrócenie lub wydłużenie. Zamawiający pisemnie poinformuje Wykonawcę o zmianach celu podpisania stosownego aneksu bez ponoszenia dodatkowych opłat. Zmiana okresu kredytowania wymaga zgody banku
  3. Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Jedlina-Zdrój, w tym również jednostek budżetowych Gminy
    Zamawiający: Gmina Jedlina-Zdrój, Jedlina-Zdrój
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Jedlina- Zdrój, w tym również jednostek budżetowych Gminy, polegająca na:
    1) otwarciu i prowadzeniu rachunku podstawowego i rachunków pomocniczych budżetu Gminy oraz otwarciu i prowadzeniu rachunku podstawowego i pomocniczych dla trzech jednostek budżetowych Gminy,
    2) przyjmowaniu wpłat gotówkowych,
    3) dokonywaniu wypłat gotówkowych,
    4) realizacji wszelkich poleceń przelewów do innych banków w systemie ELIXIR,
    5) realizacji poleceń przelewów wewnętrznych (między rachunkami w tym samy banku),
    6) zabezpieczonym dostępie do wersji elektronicznej z możliwością podglądu i wydruku wyciągów bankowych. Elektroniczny wyciąg bankowy powinien być dostępny w ciągu 24h od dokonania operacji bankowej lub w pierwszym dniu roboczym po jego dokonaniu. Usługa ta powinna być dostępna dla wszystkich jednostek budżetowych Gminy,
    7) lokowaniu środków na warunkach negocjowanych,
    8) miesięcznej kapitalizacji odsetek od środków zgromadzonych na rachunkach bankowych,
    9) wydawaniu blankietów czekowych,
    10) możliwości wglądu w rachunki bankowe jednostek budżetowych Gminy przez Skarbnika Gminy,
    11) uruchomieniu kredytu w rachunku bieżącym pod warunkiem posiadania zdolności kredytowej.
    2. Oferta Wykonawcy powinna zawierać:
    1) prowizję za wpłatę gotówkową (zł);
    2) prowizję za wypłatę gotówkową (zł);
    3) opłatę za realizację przelewu bankowego (zł);
    4) oprocentowanie środków pieniężnych zgromadzonych na podstawowym rachunku bankowym;
    5) miesięczną opłatę za obsługę elektroniczną związaną z funkcjonowaniem i wykorzystaniem systemu bankowości elektronicznej (zł);
    6) wysokość opłaty (zł) za prowadzenie rachunku podstawowego, rachunków pomocniczych i rachunków wyodrębnionych wpływów;
    7) kredyt w rachunku bieżącym w wysokości 500 tys. zł, o oprocentowaniu zmiennym i miesięcznym okresie odsetkowym - uruchamiany nie później niż do dnia 15 stycznia w każdym roku budżetowym, z wyłączeniem roku 2016, w którym kredyt uruchamiany będzie do dnia 31 lipca 2016 r.;
    8) konwojowanie gotówki do banku i z banku Wykonawcy (orientacyjnie 6 usług miesięcznie);
    9) prowizja od transakcji przeprowadzonej za pomocą terminala, w szczególności prowizje od transakcji kart Visa, MasterCard, Maestro;
    10) projekt umowy na kompleksową obsługę bankową budżetu Gminy Jedlina-Zdrój, w tym również jednostek budżetowych Gminy uwzględniający powyższe kryteria - sporządzony zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz.U. z 2015 r., poz. 128 z późn. zm.).
    3. Od banku, któremu zamówienie zostanie udzielone, oczekuje się uruchomienia w okresie 60 dni od daty podpisania umowy na bankową obsługę budżetu bankomatu na terenie miasta Jedlina - Zdrój - o ile jeszcze nie posiada.
  4. PROWADZENIE BANKOWEJ OBSŁUGI BUDŻETU POWIATU BYTOWSKIEGO I JEGO JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
    Zamawiający: Powiat Bytowski, Bytów
    Przedmiotem zamówienia są usługi związane z prowadzeniem bankowej obsługi budżetu Powiatu Bytowskiego i jego jednostek organizacyjnych. Umowa zostanie zawarta na okres 3 lat, począwszy od dnia 01 lipca 2016 do 30 czerwca 2019 roku
  5. Obsługa bankowa budżetu Województwa Zachodniopomorskiego w zakresie rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych obejmującą Województwo Zachodniopomorskie, 17 wojewódzkich jednostek budżetowych, tj.: 16 podległych samorządowych jednostek budżetowych, w tym Urzędu Marszałkowskiego oraz 1 samorządowego zakładu budżetowego oraz udzielenie kredytu w polskich złotych w rachunku bieżącym budżetu Województwa.
    Zamawiający: Województwo Zachodniopomorskie-Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego, Szczecin
    Przedmiotem zamówienia jest Obsługa bankowa budżetu Województwa Zachodniopomorskiego w zakresie rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych obejmującą Województwo Zachodniopomorskie, 17 wojewódzkich jednostek budżetowych, tj.: 16 podległych samorządowych jednostek budżetowych, w tym Urzędu Marszałkowskiego oraz 1 samorządowego zakładu budżetowego oraz udzielenie kredytu w polskich złotych w rachunku bieżącym budżetu Województwa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ.
  6. najem 100 sztuk mobilnych terminali płatniczych oraz obsługa i rozliczenie płatności bezgotówkowych dokonywanych przy pomocy kart płatniczych na wynajętych terminalach
    Zamawiający: Zarząd Transportu Miejskiego, Warszawa
    1.Przedmiotem zamówienia jest:
    a)najem 100 szt. mobilnych terminali płatniczych, zwanych w dalszej części terminalami, w skład których wchodzą:
    -przenośne urządzenie służące do elektronicznej autoryzacji i rejestracji transakcji dokonywanych przy użyciu kart płatniczych,
    -współpracujące z w/w urządzeniem akcesoria, w tym stacja ładująca z niezbędnymi kablami połączeniowymi,
    -oprogramowanie sterujące, pozwalające na poprawną eksploatację terminala,
    -instrukcja obsługi terminala dla użytkownika.
    b)obsługa i rozliczanie płatności bezgotówkowych dokonywanych przy użyciu kart płatniczych na wynajętych Zamawiającemu terminalach,
    c)dostosowanie systemu płatności bezgotówkowych Wykonawcy do obsługi maksymalnie 200 szt. terminali Pidion 1500 będących w posiadaniu Zamawiającego, a następnie uruchomienie obsługi i rozliczania transakcji bezgotówkowych dokonywanych na ww. urządzeniach, w terminie uzgodnionym przez Strony, bez zmiany warunków obsługi i rozliczania płatności określonych w Umowie.
  7. Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Powiatu Bartoszyckiego oraz jego jednostek organizacyjnych.
    Zamawiający: Powiat Batroszycki, Bartoszyce
    Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Powiatu Bartoszyckiego i jednostek organizacyjnych powiatu, których wykaz stanowi załącznik nr 6 do niniejszej
    specyfikacji w okresie od 01.08.2016 r. do 31.07.2021 r. Zakres zamówienia obejmuje: otwarcie i
    prowadzenie rachunków podstawowych i pomocniczych dla budżetu powiatu i jednostek organizacyjnych, bez opłat i prowizji: możliwość otwierania dodatkowych rachunków bieżących i pomocniczych w trakcie związania zamówieniem w zależności od potrzeb Zamawiającego, bez opłat i prowizji; otwarcie, prowadzenie rachunków walutowych dla każdej jednostki powiatu, która zgłosi zapotrzebowanie, bez opłat i prowizji; oprocentowanie środków na rachunkach Zamawiającego. Naliczanie i kapitalizacja odsetek od środków na rachunkach powinno następować co miesiąc, ostatniego dnia miesiąca. Wysokość oprocentowania środków wyznaczana będzie każdego miesiąca, jako średnia arytmetyczna wysokości
    stawki WIBID O/N z miesiąca poprzedzającego plus marża banku, określona w złożonej przez bank ofercie. W przypadku likwidacji stawki WIBID ON, zostanie ona zmieniona na stawkę, która zastąpi stawkę WIBID ON albo na stawkę najbardziej zbliżoną swoją wielkością i charakterem do stawki WIBID ON. O wysokości oprocentowania w każdym miesiącu Bank zawiadomi Zamawiającego faksem, jeżeli informacja ta nie jest ujęta w wyciągach bankowych; potwierdzenie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych bez opłat i prowizji; przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat gotówkowych przez posiadacza rachunku (jednostki organizacyjne związane z budżetem Powiatu) bez opłat i prowizji; realizacja zleceń płatniczych - przelewów
    przekazywanych w formie elektronicznej lub papierowej na następujących zasadach: tworzenie płatności na co najmniej dwie sesje dziennie ELIXIR; tworzenie płatności na co najmniej dwie sesje SORBNET; przelewy dokonywane wewnątrz Banku muszą być realizowane w czasie rzeczywistym bez opłat i prowizji; przelewy wychodzące do innego Banku złożone do godziny 15 muszą być zrealizowane w tym samym dniu roboczym; przelewy przychodzące z innego Banku złożone do godziny 15 muszą być zrealizowane w tym samym dniu roboczym bez opłat i prowizji; potwierdzanie, bez opłat i prowizji: wyciągiem w systemie bankowości elektronicznej (z możliwością wydruku) lub w formie papierowej stanu salda i operacji finansowych dokonanych danego dnia; wydawanie blankietów czekowych lub obsługa na zamówienie bez
    blankietów czekowych zgodnie z potrzebami Zamawiającego, bez opłat i prowizji; udzielenie
    Zamawiającemu w każdym roku kredytu w rachunku bieżącym budżetu Powiatu Bartoszyckiego z terminem spłaty do końca roku budżetowego na następujących zasadach: oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym zmienne w oparciu o stawkę WIBOR 3M przyjętą na dzień 21.04.2016r. po godz. 11.00 , skorygowaną (powiększoną) o marżę banku stałą w okresie związania umową, bez opłat i prowizji. Zmiana (aktualizacji) stawki WIBOR 3M będącej podstawą naliczenia odsetek od wykorzystanego kredytu następować będzie w 1miesięcznych okresach obrachunkowych, w oparciu o średnią arytmetyczną wysokości stawek WIBOR 3M z miesiąca poprzedzającego. O wysokości oprocentowania Bank zawiadomi Zamawiającego faksem; wdrożenie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych na dowolnej ilości
    stanowisk, jednolitego dla rachunków bankowych wszystkich jednostek organizacyjnych Powiatu
    Bartoszyckiego, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizujących w okresie trwania umowy oraz świadczenie serwisu oprogramowania, bez opłat i prowizji. W ramach elektronicznej obsługi bankowej posiadacz rachunku będzie miał zapewnione w szczególności: dostępność systemu bankowości elektronicznej poprzez sieć szerokopasmową w każdym dniu roboczym przez 24 godziny, uzyskiwanie w czasie rzeczywistym wiadomości o wszystkich operacjach i saldach na rachunku bieżącym oraz na rachunkach pomocniczych, tworzenie zbiorów danych rachunków, kontrahentów i innych danych ewidencyjnych, przeszukiwanie zbiorów wszystkich operacji na wszystkich ww rachunkach wg rodzaju operacji, nazwy kontrahenta, daty, okresu, kwoty i innych możliwych do wyodrębnienia kryteriów, składanie poleceń przelewu, w tym: poleceń przelewów do ZUS i US, przelewu zagranicznego, ze wszystkich ww rachunków w ramach dostępnych środków, wykonywanie przelewów z przyszłą datą realizacji, uzyskiwanie
    raportów o zrealizowanych operacjach, możliwość eksportu importu danych do pliku tekstowego w odpowiednim formacie np. .odt lub .doc pełną informację o procesie autoryzacji zleceń, poprzez podanie daty i godziny zlecenia przez każdą z osób, generowanie wydruk wyciągów nie wymagających stempla bankowego, potwierdzenie zrealizowania przelewu w systemie on line (po realizacji przelewu natychmiastowa informacja w systemie bankowości elektronicznej), umożliwienie równocześnie (w tym
    samym czasie) wykonywania operacji na różnych rachunkach jednostki, pełną informację o lokatach, możliwość zarządzania lokatami, w tym otrzymanie wyciągu z rachunku lokaty w postaci elektronicznej, przechowywanie wysyłanych przelewów i wyciągów w archiwum systemu, umożliwienie Skarbnikowi Powiatu dostępu do sald rachunków bankowych podległych jednostek organizacyjnych, przeszkolenie pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi systemu; nadawanie uprawnień użytkownikom systemu elektronicznego w dowolnym momencie obowiązywania umowy, zmiana tych uprawnień poprzez wydanie dyspozycji, umożliwienie użytkownikowi dysponowania podpisem elektronicznym, zapewnienie wsparcia
    informatycznego. W razie awarii programu czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii oprogramowania ustala się na 2 godziny (w godzinach pracy urzędu). przeniesienie bazy z obecnie wykorzystywanego systemu ESOBIG do systemu proponowanego przez Wykonawcę. udzielanie osobom upoważnionym przez Posiadacza Rachunku informacji telefonicznych o stanie salda na rachunkach i wszelkich operacjach przeprowadzonych danego dnia jeżeli jednostka nie wdrożyła systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych, bez opłat i prowizji; wydawanie opinii i zaświadczeń bankowych bez opłat i prowizji; możliwość deponowania środków na lokatach terminowych bez opłat i prowizji, w tym: automatycznego (bez dodatkowych formalności) lokowania środków pieniężnych, w tym na lokaty typu OVERNIGHT znajdujących
    się na rachunku bieżącym Powiatu. Powrót środków pieniężnych z lokaty wraz z należnymi odsetkami będzie pierwszą operacją na rachunku bieżącym Powiatu następnego dnia; przyjmowania zleceń utworzenia lokat bankowych na warunkach negocjowanych przez telefon z możliwością uzupełnienia wszystkich formalności pisemnych w terminie późniejszym; zerowanie rachunków bieżących i pomocniczych jednostek budżetowych Powiatu, zgodnie z dyspozycjami, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na ww. rachunkach ( np. odsetki bankowe) na rachunek bieżący Powiatu, bez opłat i prowizji; przeksięgowanie w dniu 31 grudnia skapitalizowanych odsetek bankowych z określonych
    rachunków bankowych jednostek budżetowych Powiatu na dzień 31 grudnia każdego roku na rachunek bieżący Powiatu, bez opłat i prowizji; wyznaczenie jednego doradcy klienta dla Starostwa Powiatowego i innych jednostek organizacyjnych Powiatu. Doradztwo prowadzone będzie w godzinach pracy Wykonawcy, bez opłat; wprowadzenie usługi automatycznej identyfikacji przychodzących płatności (zgodnego ze Standardem IBAN ), bez dodatkowych opłat. Zamawiający przewiduje w ramach umowy uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym budżetu w wysokości określonej przez Radę Powiatu Bartoszyckiego na dany rok budżetowy, na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu. Zabezpieczeniem
    kredytu będzie weksel in blanco. Zamawiający może dysponować środkami do wysokości przyznanego limitu kredytu, a każdy wpływ na rachunek bankowy będzie powodował zmniejszenie salda zadłużenia. Odsetki od wykorzystanego kredytu płatne będą miesięcznie poprzez pobranie z wskazanego przez Zamawiającego rachunku. Zamawiający żąda, aby Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy dysponował na terenie miasta Bartoszyce siedzibą, oddziałem, filia lub placówką banku...
  8. Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości do 7.000.000,00 zł
    Zamawiający: Miasto Kwidzyn, Kwidzyn
    Przedmiotem zamówienia jest usługa- udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości do 7.000.000,00 zł, z terminem spłaty do 31.12.2021 r. Kredyt przeznaczony będzie na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu roku 2016.
    1) uruchomienie kredytu do 31.12.2016 r. jednorazowo lub w transzach, w terminie nie dłuższym niż 5 dni od wystąpienia z wnioskiem. Uruchomienie kredytu bądź transzy kredytu oznacza dzień wpływu środków na rachunek Zamawiającego,
    2) spłata kredytu następować będzie w równych ratach, w okresach miesięcznych (pierwsza rata wyrównawcza) w ostatnim dniu miesiąca, począwszy od 31.01.2017 r. do 31.12.2021 r. W przypadku, gdy termin spłaty kredytu lub odsetek przypadnie na dzień wolny od pracy, spłata następować będzie w pierwszym dniu roboczym po tym dniu. Należy jednak uwzględnić, iż jest to termin maksymalny i istnieje możliwość wcześniejszej spłaty np. w ostatnim dniu roboczym miesiąca, bez konieczności wcześniejszego powiadamiania banku,
    3) spłata odsetek następować będzie w okresach miesięcznych do 10 dnia następnego miesiąca za jaki odsetki są naliczane, za wyjątkiem miesiąca grudnia, począwszy od dnia uruchomienia pierwszej transzy kredytu. Odsetki za miesiąc grudzień każdego roku płatne będą do końca grudnia. Bank zobowiązany będzie do wyliczania odsetek i przesyłania obciążenia dla Zamawiającego najpóźniej na 5 dni przed terminem płatności odsetek. Obciążenie odsetkami za miesiąc grudzień przesłane będzie najpóźniej do ostatniego dnia grudnia,
    4) oprocentowanie kredytu obliczane będzie w oparciu o zmienną stawkę Wibor 1M, obliczoną jako średnia arytmetyczna z ostatnich 5 notowań stawek Wibor miesiąca poprzedzającego, na każdy następny miesiąc- okres obrachunkowy. Obliczona stawka oprocentowania zaokrąglana będzie do dwóch miejsc po przecinku,
    5) do wyliczenia i spłaty odsetek przyjmuje się, że rok i miesiąc mają rzeczywistą liczbę dni kalendarzowych,
    6) kredyt będzie udzielony na podstawie umowy zaproponowanej przez bank i zaakceptowanej przez Zamawiającego,
    7) zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel in blanco,
    8) nie dopuszcza się możliwości zastosowania kapitalizacji odsetek,
    9) zastrzega się ujęcie w umowie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bądź rezygnacji z części kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów wynikających z tych tytułów,
    10) w przypadku wcześniejszej spłaty poszczególnych rat bądź całości kredytu, odsetki naliczane będą tylko za okres do terminu spłaty.
    11) jedynym kosztem kredytu będzie oprocentowanie, nie przewiduje się prowizji, ani żadnych innych kosztów,
    12) ocenie podlegać będzie marża banku.
  9. udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 2.500.000 zł (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy złotych ) z przeznaczeniem na sfinansowanie zobowiązania z tytułu realizacji inwestycji pt. Adaptacja budynku Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego, dawnego zespołu szkół rolniczych, na cele biurowe: przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły wraz z salą konferencyjną, na cele biurowe oraz budowa systemu ppoż.
    Zamawiający: Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Gdańsku, Gdańsk
    1. Przedmiotem zamówienia jest
    udzielenie Zamawiającemu przez Wykonawcę długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 2.500.000 zł
    (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy złotych 00/100) z przeznaczeniem na sfinansowanie powstałego zobowiązania, z tytułu realizacji inwestycji pt. Adaptacja budynku Pomorskiego Ośrodka Doradztwa
    Rolniczego, dawnego zespołu szkół rolniczych, na cele biurowe: przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu
    użytkowania budynku szkoły wraz z salą konferencyjną, na cele biurowe oraz budowa systemu ppoż.
    Budynek jest zlokalizowany w Lubaniu, gm. Nowa Karczma, powiat Kościerski. 2. Kredyt zostanie
    uruchomiony jednorazowo, w formie bezgotówkowej w dniu 10.06.2016r. i wpłacony będzie na rachunek
    bankowy. 3. Kredyt udzielony będzie na okres od dnia 10.06.2016r. do dnia 31.05.2021r. 4. Kredyt spłacany
    będzie w ratach kwartalnych, przy czym termin rozpoczęcia spłaty kredytu ustala się na II kwartał 2016r. a
    termin ostatecznej spłaty kredytu na dzień 31.05.2021r. 5. Zamawiający nie przewiduje karencji w spłacie
    odsetek. 6. Do kredytu zostanie otwarty rachunek kredytowy najpóźniej w dniu zawarcia umowy i prowadzony
    będzie nieodpłatnie w trakcie realizacji umowy kredytowej. 7. Wykonawca otworzy subkonto do rachunku
    kredytowego najpóźniej w dniu zawarcia umowy i prowadzić je będzie nieodpłatnie w trakcie realizacji umowy
    kredytowej. 8. Odsetki będą naliczane na bazie rzeczywistej liczby dni w roku, tj. 365 lub 366 dni w roku
    przestępnym, przy czym miesiąc przyjmuje rzeczywistą liczbę dni kalendarzowych przypadających w
    miesiącu. 9. Odsetki od wykorzystanego kredytu będą naliczane w kwartalnych okresach odsetkowych,
    zgodnie z faktyczną liczbą dni miesiąca kalendarzowego. 10. Zapłata odsetek będzie dokonywana w ostatnim
    dniu roboczym danego okresu odsetkowego. 11. Spłata kredytu nastąpi w 21 równych ratach, przy czym 1
    rata kapitałowa wyniesie 120.000 zł, a kolejnych 20 rat kapitałowych wyniesie po 119.000,00 zł, płatnych
    kwartalnie począwszy od dnia 30.06.2016 roku do dnia 31.05.2021 roku. 12. Kwota wykorzystanego kredytu
    będzie oprocentowana w stosunku rocznym w oparciu o zmienną stawkę bazową WIBOR 3M i stałą marżę
    Banku w całym okresie kredytowania. 13. Marża Wykonawcy jest stała w całym okresie kredytowania. 14. W
    każdym okresie odsetkowym wchodzącym w skład umownego okresu kredytowania stopa oprocentowania
    kredytu jest stała
  10. Obsługa bankowa budżetu Gminy Karlino i jednostek organizacyjnych podległych gminie.
    Zamawiający: Gmina Karlino, Karlino
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie obsługi bankowej budżetu Gminy Karlino i jej jednostek organizacyjnych w okresie od 1 czerwca 2016 r. do 31 maja 2021 r.
    2. Obsługą bankową objęte zostaną niżej wymienione jednostki:
    1) Urząd Miejski w Karlinie,
    2) Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Karlinie,
    3) Zakład Oświaty w Karlinie,
    4) Szkoła Podstawowa w Karlinie,
    5) Szkoła Podstawowa w Daszewie,
    6) Szkoła Podstawowa w Karwinie,
    7) Szkoła Podstawowa w Karścinie,
    8) Gimnazjum w Karlinie,
    9) Liceum Ogólnokształcące w Karlinie,
    10) Szkoła Zawodowa w Karlinie,
    11) Przedszkole Miejskie w Karlinie,
    12) Warsztat Terapii Zajęciowej w Karlinie,
    13) Karliński Ośrodek Kultury w Karlinie - Instytucja Kultury.
    Liczba jednostek organizacyjnych w trakcie obowiązywania umowy może ulec zmianie w następstwie zmian organizacyjnych Gminy.

    Zakres przedmiotu zamówienia:
    1) Bezpłatne otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych gminy oraz jej jednostek:
    a) Wykonawca zobowiązany jest otworzyć i prowadzić na rzecz Zamawiającego rachunki w liczbie niezbędnej do prowadzenia prawidłowej gospodarki finansowej,
    b) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić Zamawiającemu możliwość automatycznej identyfikacji źródeł dochodów, poprzez określenie nazwy kontrahenta, tytułu płatności, daty obciążenia rachunku kontrahenta za pośrednictwem poczty lub innych sposobów wpłat lub innych parametrów uzgodnionych pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Zakres informacji nie będzie wykraczał poza dostępny w systemie rozliczeń międzybankowych.
    2) Otwarcie i prowadzenie pozabilansowego rachunku skonsolidowanego obejmującego wskazane przez Zamawiającego rachunki;
    3) Realizacja poleceń przelewu;
    4) Realizacja wpłat i wypłat gotówkowych;
    5) Oprocentowanie środków na rachunkach bankowych:
    a) oprocentowanie środków na rachunkach bankowych będzie według zmiennej stopy procentowej w oparciu o stawkę WIBID 1M skorygowanej o współczynnik Wykonawcy, stały w całym okresie trwania umowy,
    b) wysokość stopy WIBID 1M do sporządzenia oferty na dzień 15 marca 2016 r. z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
    6) Lokaty OVERNIGHT O/N - automatyczne lokowanie wolnych środków finansowych na rachunkach bieżących powyżej 20.000,00 zł na lokaty jednodniowe i weekendowe. Uruchomienie jak również rezygnacja z tej usługi - bez żadnych prowizji i opłat.
    a) Oprocentowanie lokat O/N ustalone będzie według zmiennej stopy procentowej w oparciu o stawkę WIBID 1M skorygowaną o współczynnik Wykonawcy stały w całym okresie trwania umowy,
    b) wysokość stopy WIBID 1M do sporządzenia oferty na dzień 15 marca 2016 r. z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,
    c) środki z lokat nocnych i weekendowych wraz z należnymi odsetkami muszą być dostępne na rachunku Zamawiającego od godziny 800 następnego dnia,
    7) Uruchomienie i obsługa kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym do wysokości przyjętej w uchwale budżetowej Rady Miejskiej w Karlinie na dany rok budżetowy. W roku 2016 na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu Gminy Karlino jest to kwota 4.000.000,00 zł. Średnie, prognozowane wykorzystanie krótkoterminowego kredytu założono na poziomie 2.800.000,00 zł.
    Szczegółowe warunki kredytu określi odrębna umowa, przy czym:
    a) zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracja wekslową;
    b) każdy wpływ środków pieniężnych na rachunek bieżący będzie powodował zmniejszenie
    salda kredytu;
    c) uruchomienie kredytu będzie następować bez żadnych prowizji i opłat;
    d) Wykonawca nie będzie pobierał prowizji i opłat od salda niewykorzystanej części kredytu;
    e) kredyt powinien zostać postawiony do dyspozycji Zamawiającego w ciągu dwóch dni od daty zawarcia odrębnej umowy kredytowej;
    f) termin spłaty kredytu ostatni dzień roboczy danego roku;
    g) Zamawiający płaci odsetki od rzeczywistego zadłużenia ostatniego dnia każdego miesiąca
    wykorzystania kredytu, jeżeli ostatni dzień miesiąca przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, to płatność nastąpi w pierwszym dniu roboczym po tym terminie;
    h) oprocentowanie kredytu będzie opierało się o stopę WIBOR 1 M;
    i) do naliczania odsetek założono, że każdy miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni, a rok 365/366
    dni.
    8) Zapewnienie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych Zamawiającego oraz jego serwisowania:
    a) system elektronicznej obsługi rachunków bankowych musi spełniać wymogi bezpieczeństwa teleinformatycznego;
    b) system musi umożliwiać:
    - uzyskiwanie w czasie rzeczywistym wiadomości o wszystkich operacjach i saldach na
    rachunkach Zamawiającego,
    - tworzenie zbiorów danych rachunków, kontrahentów i innych danych ewidencyjnych,
    - przeszukiwanie zbiorów wszystkich operacji na wszystkich rachunkach według rodzaju operacji, nazwy kontrahenta, daty, okresu, kwoty i innych możliwych do wyodrębnienia kryteriów, przy czym w okresie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest zapewnić możliwość przeszukiwania on-line zbiorów danych z tego okresu,
    - dostęp upoważnionym pracownikom Urzędu Miejskiego w Karlinie do sald rachunków bankowych
    podległych Gminie jednostek organizacyjnych poprzez system,
    - jednoczesne funkcjonowanie wszystkich stanowisk w tym samym czasie (system
    wielostanowiskowy).

    9) Generowanie i przekazywanie wyciągów bankowych; Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć
    Zamawiającemu wyciągi w formacie PDF najpóźniej do godziny 800 następnego dnia roboczego; w
    przypadku braku możliwości przekazania wyciągów w formie elektronicznej Wykonawca zobowiązany
    jest przekazać wyciągi w formie papierowej,
    10) Wydawanie opinii, zaświadczeń, czeków gotówkowych w zakresie przedmiotu zamówienia,
    11) Zapewnienie doradcy bankowego oraz doradcy technicznego do współpracy z Zamawiającym,
    12) Wykonawca zapewni bezpośredni kontakt z doradcą bankowym (nie przez infolinię).
  11. usługa prowadzenia rachunku bieżącego z kredytem odnawialnym w rachunku bieżącym oraz rachunków pomocniczych
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Lublin
    Przedmiotem zamówienia jest usługa prowadzenia rachunku bieżącego z kredytem odnawialnym w rachunku bieżącym oraz rachunków pomocniczych. 1.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa prowadzenia rachunku bieżącego Zamawiającego z kredytem odnawialnym w rachunku bieżącym w złotych polskich w wysokości do limitu 4.000.000,- zł (słownie: cztery miliony złotych) oraz rachunków pomocniczych. 1.2. Okres prowadzenia rachunku bieżącego oraz rachunków pomocniczych / wyodrębnionych 1 rok, tj. 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy
  12. ZP/13/PN/16
    Zamawiający: "Szpital w Śremie" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Śrem
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 5 000 000,00zł
  13. Obsługa bankowa budżetu Gminy Połczyn-Zdrój oraz jej jednostek organizacyjnych
    Zamawiający: Gmina Połczyn-Zdrój, Połczyn-Zdrój
    Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Gminy Połczyn-Zdrój oraz jej jednostek organizacyjnych. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres: 1) Otwarcie, prowadzenie oraz bieżąca obsługa rachunków bankowych: a) podstawowych, b) pomocniczych, c) depozytowych. 2) Dokonywanie rozliczeń pieniężnych w obrocie: a) krajowym, b) zagranicznym. 3) Przelewy na rachunki w ramach banku/prowadzone w innych bankach oraz realizacja przelewów szybkich. Jako przelewy szybkie Zamawiający rozumie przelewy, w których przekazywane środki są dostępne na rachunku odbiorcy tego samego dnia, w którym przelewu dokonano, bez względu na to, jak ten typ przelewów jest określany w banku uczestniczącym w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 4) Przelewy z wykorzystaniem drogi elektronicznej. 5) Wpłaty gotówkowe: a) na rachunki w banku świadczącym obsługę bankową Zamawiającego, b) na rachunki w innych bankach. 6) Wypłaty gotówkowe. 7) Lokowanie wolnych środków pieniężnych pozostałych na koniec dnia na rachunku podstawowym. 8) Lokaty terminowe: a) na porę nocną powyżej 50.000 zł, b) na 48 godzin powyżej 50.000 zł, c) na 7 dni powyżej 50.000 zł, d) na m-c w kwocie powyżej 50.000 zł, 9) Świadczenie usługi rachunku skonsolidowanego. Jako rachunek skonsolidowany Zamawiający rozumie naliczanie opłat/prowizji od sumy środków zgromadzonych na rachunkach bankowych Zamawiającego. 10) Zainstalowanie w Urzędzie Miasta i jednostkach podległych systemu elektronicznej obsługi bankowej Wykonawcy. 11) Prowadzenie operacji bankowych do ostatniego dnia roku (przez pełen rok kalendarzowy). 12) Prowadzenie rachunków płatności masowych. 13) Wydawanie opinii bankowych na wniosek Zamawiającego i obsługiwanych jednostek organizacyjnych. Opinia bankowa winna zostać wydana w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania przez Wykonawcę stosowanego wniosku. 14) Dostępność wyciągów bankowych od godz. 8.00 dnia następnego. 15) Oprocentowanie rachunków podstawowych, pomocniczych, depozytowych oraz lokat obliczane zgodne z ofertą Wykonawcy. 16) Oprocentowanie lokat musi być korzystniejsze (wyższe) niż oprocentowanie rachunków.
  14. Obsługa bankowa budżetu Miasta Żyrardów oraz jednostek organizacyjnych Miasta Żyrardów
    Zamawiający: Miasto Żyrardów, Żyrardów
    Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu oraz jednostek organizacyjnych Miasta Żyrardów. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: 1)Otwarcie, prowadzenie oraz bieżącą obsługę rachunków bankowych: 2)Dokonywanie rozliczeń pieniężnych w obrocie: a)krajowym, b)zagranicznym. 3)Przelewy na rachunki w ramach banku/prowadzone w innych bankach. 4)Przelewy z wykorzystaniem drogi elektronicznej. 5)Wpłaty gotówkowe. 6)Wypłaty gotówkowe. 7)Lokowanie wolnych środków pieniężnych pozostałych na koniec dnia na rachunku podstawowym. 8)Lokaty terminowe: a)na porę nocną powyżej 50.000 zł, b)na 48 godzin powyżej 50.000 zł, c)na 7 dni powyżej 50.000 zł, d)na m-c w kwocie powyżej 50.000 zł, e)na 3 m-ce w kwocie powyżej 50.000 zł, f)na 6 m-cy w kwocie powyżej 50.000 zł. 9)Uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym budżetu Miasta (nie dotyczy pozostałych jednostek organizacyjnych objętych niniejszym postępowaniem)
  15. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego dla SP ZOZ Krakowskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii w Krakowie
    Zamawiający: Krakowskie Centrum Rehabilitacji i Ortopedii, Kraków
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego dla SP ZOZ Krakowskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii w Krakowie. Zamówienie polega na udzieleniu i obsłudze kredytu długoterminowego dla SP ZOZ Krakowskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii w Krakowie w kwocie 3 000 000,00 (słownie: trzy miliony złotych polskich) z okresem spłaty 10 lat w ratach miesięcznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
  16. Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Miasta Darłowo i budżetów jej jednostek organizacyjnych
    Zamawiający: Gmina Miasto Darłowo, Darłowo
    . Przedmiot zamówienia obejmuje prowadzenie kompleksowej obsługi bankowej
    Budżetu Miasta-Gminy Darłowo i budżetów jednostek organizacyjnych
    Miasta-Gminy Darłowo polegającej na : otwarciu i prowadzeniu rachunków bieżących w PLN , rachunków funduszy specjalnych , rachunków funduszy celowych, rachunków pomocniczych , realizacji poleceń przelewów;przyjmowaniu wpłat gotówkowych;
    dokonywaniu wypłat gotówkowych, lokowaniu wolnych środków na lokaty over night, weekendowe i na dłuższe okresy,uruchamianiu w miarę potrzeb kredytu w rachunku bieżącym. Zamawiający przeznaczy kredyt na pokrycie przejściowego deficytu w trakcie roku budżetowego, a jego spłata następuje codziennie, z dochodów wpływających na ten rachunek. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat i prowizji bankowych od salda niewykorzystanej części kredytu. Oprocentowanie kredytu wg zmiennej stawki WIBOR 1M (ustalanej jako średnia z notowań w okresie od pierwszego do dwudziestego trzeciego dnia miesiąca), plus marża banku (stała w okresie trwania umowy). Zabezpieczeniem kredytu w rachunku bieżącym będzie weksel In blanco, codziennym sporządzaniu wyciągów bankowych z potwierdzeniem stanu salda na każdy dzień roboczy z dołączeniem dokumentów źródłowych banku, obsługa wypłat świadczeń pieniężnych naliczonych przez Urząd Miejski i jednostki podległe - ok. 900osób/miesięcznie, z zastrzeżeniem -podana ilość może ulegać zmianie w trakcie realizacji umowy.Zapewnienie systemu bankowości elektronicznej do obsługi rachunków bankowych. Zapewnienie usługi płatności masowych.

    Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w części II SIWZ
  17. Udzielenie długoterminowego kredytu w kwocie 1 046 647,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
    Zamawiający: Urząd Gminy i Miasta w Korszach, Korsze
    Przedmiot zamówienia obejmuje udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 1 046 647,00zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
  18. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotówkowego do wysokości 3.084.244,00- zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
    Zamawiający: Miasto Sokołów Podlaski, Sokołów Podlaski
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotówkowego do wysokości 3.084.244,00- zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań. Okres kredytowania - do 30.12.2027 r.. Udzielenie kredytu do wysokości 3.084.244,00 zł. przy oprocentowaniu opartym o zmienną stawkę procentową ustaloną na bazie stawki WIBOR (z pierwszego dnia każdego miesiąca) dla depozytów jednomiesięcznych. W przypadku, gdy pierwszego dnia miesiąca nie będzie notowań stawki WIBOR 1M, obowiązująca będzie stawka WIBOR 1M z pierwszego notowania w tym miesiącu. Zamawiający informuje, że wszystkie dokumenty dotyczące budżetu i opinii RIO są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego w zakładce Biuletyn Informacji Publicznej. Koszt marży oraz koszt oprocentowania zgodnie z pkt 1 oferty stanowił będzie całkowity koszt umowy kredytu. Zamawiający dopuszcza finansowanie kredytu z funduszy Europejskiego Banku Inwestycyjnego
  19. Kompleksowa obsługa bankowo-kasowa Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej TBS Sp. z o.o. w Częstochowie
    Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Sp. z o.o., Częstochowa
    1.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowo-kasowa Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej TBS Sp. z o.o. w Częstochowie, obejmująca:
    a) w zakresie obsługi bankowej:
    - otwarcie i prowadzenie rachunku podstawowego,
    - otwarcie i prowadzenie rachunków pomocniczych ilości do 20 szt.,
    - wdrożenie i realizacja systemu elektronicznej obsługi bankowej Zamawiającego, umożliwiającej wydawanie w postaci komunikatów elektronicznych dyspozycji dotyczących rachunków bankowych oraz zapewniającej informację o stanie tych rachunków i wykonywanych na nich operacjach,
    - udzielanie na wniosek kredytu w rachunku bieżącym do kwoty 2 000 000 PLN (słownie: dwa miliony), z uwzględnieniem zdolności kredytowej Zamawiającego, na okres kredytowania do 12 miesięcy z możliwością jego odnowienia na kolejne okresy do 12 miesięcy, nie wykraczające poza termin obowiązywania przedmiotowego zamówienia. Zabezpieczeniem kredytu może być weksel in blanco,
    - realizacja przelewów elektronicznych,
    - przyjmowanie wpłat gotówkowych i dokonywanie wypłat gotówkowych przez Zamawiającego,
    - świadczenie innych usług bankowych,
    b) w zakresie obsługi kasowej:
    - przyjmowanie wpłat gotówkowych od usługobiorców Zamawiającego (właścicieli, najemców),
    - zapewnienie elektronicznego systemu umożliwiającego jednoznaczną identyfikację płatności wpływających na rachunek bankowy z jednoczesną możliwością automatycznego zaksięgowania w systemie ewidencji księgowej Zamawiającego,
    - zapewnienia dodatkowego internetowego systemu elektronicznego online,
    - bezprowizyjnego przeksięgowania środków z rachunków pomocniczych na rachunek
    podstawowy zgodnie z dyspozycją Zamawiającego.

    2. W celu prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do:
    a) zapewnienia punktów kasowych, których ilość oraz godziny otwarcia (również w godzinach popołudniowych) umożliwiają płynną obsługę usługobiorców Zamawiającego - ilość i lokalizację punktów kasowych w poszczególnych obszarach miasta określa załącznik nr 6 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
    b) zapewnienia wpływu środków finansowych z punktów kasowych na rachunek bankowy Zamawiającego do 24 godzin od dokonania wpłaty,
    c) zapewnienia identyfikacji wpływów niezależnie od sposobu i miejsca zapłaty,
    d) zastosowania systemu elektronicznego dokonywania przelewów zapewniającego:
    - bezpieczeństwo,
    - ochronę dostępu haseł,
    - każdorazowe kodowanie transmisji danych,
    - możliwość podawania aktualnych danych o wysokości sald, wolnych środkach i obrotach na
    wszystkich rachunkach,
    - realizację zleceń w systemie zapewniającym obciążanie rachunków i uznanie wierzyciela w dniu złożenia dyspozycji,
    - wykonywanie analiz raportów z operacji i transakcji za wskazane okresy z możliwością ich wydruku,
    e) zapewnienia bieżącego serwisu systemu.

    3. Istotne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:
    a) szacunkowa ilość indywidualnych wpłat gotówkowych dokonywanych miesięcznie przez usługobiorców Zamawiającego wynosi 10 000 szt. (słownie: dziesięć tysięcy) a szacunkowa łączna wartość tych wpłat to kwota 6 000 000 PLN (słownie: sześć milionów PLN) w skali miesiąca,
    b) szacunkowa wysokość miesięcznych obrotów na rachunku podstawowym (str Wn) wynosi 85 000 000 PLN (słownie: osiemdziesiąt pięć milionów PLN),
    c) szacunkowa ilość wypłat gotówkowych dokonywanych na podstawie czeku przez Zamawiającego w skali miesiąca wynosi 4 do 16 szt. - jednorazowa wysokość wypłaty nie przekracza 15 000 PLN (słownie złotych: piętnaście tysięcy PLN),
    d) szacunkowa ilość przelewów w skali miesiąca dokonywanych przez Zamawiającego z konta podstawowego - ok. 2 000 szt. (słownie: dwa tysiące),
    e) szacunkowa ilość przelewów za pośrednictwem systemu Sorbnet wynosi 44 sztuki (słownie: czterdzieści cztery).
  20. UDZIELENIE POWIATOWI ŚREMSKIEMU DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU BANKOWEGO DO KWOTY 2.100.000 ZŁ
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Śremie, Śrem
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie powiatowi śremskiemu długoterminowego kredytu bankowego do kwoty 2.100.000 zł (słownie: dwa miliony sto tysięcy złotych zł) na sfinansowanie rozchodów budżetu oraz częściowe pokrycie deficytu budżetu ze spłatą w okresie od 31.01.2017r. do 31.12.2021r.
  21. Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego
    Zamawiający: Gmina Drawsko Pomorskie, Drawsko Pomorskie
  22. Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Gostynin oraz jednostek organizacyjnych Gminy w okresie od 01.04.2016 do 31.03.2020r.
    Zamawiający: Gmina Gostynin, Gostynin
  23. Usługa udzielenia kredytu inwestycyjnego w walucie polskiej w kwocie 2 000 000 zł, znak postępowania: WM/SZP/PN/43/2015/S
    Zamawiający: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o., Wrocław
  24. Obsługa bankowa płatności masowych Miasta Stalowa Wola poprzez rachunki wirtualne
    Zamawiający: Gmina Stalowa Wola, Stalowa Wola
  25. obsługa bankowa zamawiającego
    Zamawiający: Przedsiębiorstwo Komunalne "Pegimek" Sp. z o.o., Świdnik
  26. Udzielenie i obsługa kredytu obrotowego w rachunku kredytowym na finansowanie zobowiązań z tytułu zwrotu środków wynikających z ostatecznego rozliczenia projektów realizowanych z udziałem środków europejskich w kwocie do 3.800.000,00 zł
    Zamawiający: Warmińsko-Mazurska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Olsztynie, Olsztyn
  27. Udzielenie gwarancji bankowej do maksymalnej wysokości 1.500.000,00 zł zabezpieczającej należyte wykonanie umowy w sprawie powierzenia realizacji części osi priorytetowej Inteligentna Gospodarka Warmii i Mazur Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020
    Zamawiający: Warmińsko-Mazurska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Olsztynie, Olsztyn
  28. Bankowa obsługa budżetu Powiatu Ciechanowskiego z programem sponsoringu.
    Zamawiający: Powiat Ciechanowski, Ciechanów
  29. Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie do 2.876.181,00 zł.
    Zamawiający: Gmina Karlino, Karlino
  30. Udzielenie długoterminowego inwestycyjnego kredytu bankowego w kwocie 3.300.000,00 zł dla Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu
    Zamawiający: Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu, Poznań
  31. Kredyt długoterminowy na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w kwocie 250 000,00 zł (dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych).
    Zamawiający: Gmina Oporów, Oporów 25
  32. Kompleksowa obsługa bankowa SPZZOZ w Żurominie
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, Żuromin
  33. Obsługa bankowa płatności masowych Miasta Stalowa Wola poprzez rachunki wirtualne - zamówienie uzupełniające
    Zamawiający: Gmina Stalowa Wola, Stalowa Wola
  34. Obsługa bankowa budżetu Miasta Zielonka oraz jednostek organizacyjnych.
    Zamawiający: Urząd Miasta Zielonka, Zielonka
  35. Udzielenie kredytu bankowego obrotowego z przeznaczeniem na bieżącą działalność w wysokości 4.000.000 PLN
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie, Łuków
  36. Udzielenie kredytu bankowego inwestycyjnego długoterminowego w kwocie 4 800 000,00 zł
    Zamawiający: Urząd Miejski w Sokółce, Sokółka
  37. Udzielenie Gminie Bogatynia kredytu długoterminowego w kwocie 7 450 000,00 PLN z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.
    Zamawiający: Gmina Bogatynia, Bogatynia
  38. Wybór banku udzielającego kredytu w wysokości 5 978 500 zł (pięć milionów dziewięćset siedemdziesiąt osiem tysięcy pięćset zł) w roku 2015
    Zamawiający: Gmina Miasto Biłgoraj, Biłgoraj
  39. Udzielenie kredytu na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe, Przasnysz
  40. Udzielenie i obsługa kredytu bankowego w kwocie 5 000 000,00 złotych.
    Zamawiający: Szpital Wojewódzki w Poznaniu, Poznań
  41. Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Żary o statusie miejskim oraz jej jednostek organizacyjnych
    Zamawiający: Urząd Miejski, Żary
  42. Udzielenie kredytu długoterminowego na zakup nieruchomości
    Zamawiający: Zakład Gospodarki Komunalnej w Dębnicy Kaszubskiej Spółka z o.o., Dębnica Kaszubska
  43. Udzielenie długoterminowego kredytu konsolidacyjnego na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.
    Zamawiający: Gmina Mieszkowice, Mieszkowice
  44. Bankowa obsługa budżetu Miasta i Gminy Staszów i jednostek organizacyjnych Gminy w okresie od dnia 01.01.2016 r. do dnia 31.12.2018 r
    Zamawiający: Gmina Staszów, Staszów
  45. Udzielenie długoterminowego kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Mieszkowice w 2015 roku.
    Zamawiający: Gmina Mieszkowice, Mieszkowice
  46. Udzielenie długoterminowego kredytu na bieżącą działalność SPZZOZ im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Płońsku w kwocie 1 200 000,00 zł. na okres 10 lat.
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Płońsku, Płońsk
  47. Zaciągnięcie długoterminowego kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu
    Zamawiający: Urząd Miasta i Gminy Gąbin, Gąbin
  48. Udzielenie kredytu długoterminowego o wartości 1 700 000 PLN na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów
    Zamawiający: Gmina Horyniec-Zdrój, Horyniec-Zdrój
  49. Przetarg nieograniczony na uruchomienie kredytu w wysokości 2 000 000 zł.
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Elblągu, Elbląg
  50. Usługa bankowa
    Zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu, Oświęcim
  51. USŁUGI BANKOWE W ZAKRESIE: - UDZIELENIA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO LUB POŻYCZKI DŁUGOTERMINOWEJ; - OBSŁUGI BANKOWEJ WRAZ Z KREDYTEM W RACHUNKU BIEŻĄCYM
    Zamawiający: Szpital Specjalistyczny im. F. Ceynowy Sp. z o.o., Wejherowo
  52. Obsługa bankowa budżetu Gminy Milanówek
    Zamawiający: Urząd Miasta Milanówka, Milanówek
  53. Udzielenie i obsługa kredytu w wysokości 850.000,00
    Zamawiający: Gmina Nowy Staw, Nowy Staw
  54. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 463 015 zł
    Zamawiający: Gmina Gródek, Gródek
  55. Kompleksowa obsługa bankowa Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach wraz z otwarciem odnawialnej linii kredytowej w rachunku bieżącym w wysokości 2.000.000 zł na okres 24 miesięcy.
    Zamawiający: Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach, Suwałki
  56. Pełna obsługa bankowa wraz z przyznaniem kredytu w rachunku bieżącym w wysokości 2.800.000,00 zł na okres 3 lat
    Zamawiający: Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej, Warszawa
  57. Udzielenie Gminie Żabia Wola kredytu długoterminowego w wysokości 1.200.000,00 zł.
    Zamawiający: Gmina Żabia Wola, Żabia Wola
  58. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na uregulowanie bieżących zobowiązań .
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Szpital Zachodni im. Jana Pawła II, Grodzisk Mazowiecki
  59. Zaciągnięcie długoterminowego kredytu w wysokości 1.000.000,00 złotych na dofinansowanie planowanego deficytu budżetu Powiatu Łomżyńskiego w 2015 roku
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe, Łomża
  60. Usługa prowadzenia rachunku bieżącego na 60 miesięcy z kredytem odnawialnym w rachunku bieżącym oraz rachunków pomocniczych w złotych polskich dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital Zespolony, Konin
  61. Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 841 709,00 zł.
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe, Dębica
  62. Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań budżetu Gminy Janowiec Kościelny w 2015 roku, w kwocie 1.100.000,00 zł
    Zamawiający: Gmina Janowiec Kościelny, Janowiec Kościelny
  63. Udzielenie kredytu konsolidacyjnego długoterminowego z przeznaczeniem na spłatę zobowiązań z tytułu kredytów zaciągniętych w latach ubiegłych
    Zamawiający: Urząd Gminy Cmolas, Cmolas
  64. Bankowa obsługa budżetu Gminy Miejskiej Chojnów jednostek podległych oraz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej, dla którego Gmina Miejska Chojnów jest organem założycielskim.
    Zamawiający: Urząd Miejski w Chojnowie, Chojnów
  65. Zaciągnięcie kredytu na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w kwocie 3.982.063,00 PLN
    Zamawiający: Gmina Bojszowy, Bojszowy
  66. Usługa polegająca na udzieleniu i obsłudze kredytu długoterminowego w kwocie 33 000 000 zł
    Zamawiający: Urząd Miasta Skierniewice, Skierniewice
  67. UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 3 000 0000 ZŁ
    Zamawiający: Gmina Radymno, Radymno
  68. Udzielenie i obsługa kredytu komercyjnego długoterminowego do wysokości 3.000.000,00 zł na sfinansowanie budowy SUW Buk
    Zamawiający: Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Buk
  69. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2.159.316,00 PLN z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów
    Zamawiający: Zarząd Powiatu w Giżycku, Giżycko
  70. zaciągnięcie i obsługa kredytu do wysokości 4.077.500,00 zł
    Zamawiający: Powiat Legionowski, Legionowo
  71. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetowego, spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz sfinansowanie zadań inwestycyjnych na kwotę do 4 200 000,00 złotych.
    Zamawiający: Urząd Miasta i Gminy w Debrznie, Debrzno
  72. Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy w kwocie 1.000.000 zł , w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą Termomodernizacja Szkoły Podstawowej Nr 1 przy ul. Dworcowej 4 w Łaziskach Górnych
    Zamawiający: Gmina Łaziska Górne, Łaziska Górne
  73. Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 2 770 000 zł (słownie: dwa miliony siedemset siedemdziesiąt tysięcy złotych) na zadania inwestycyjne, na pokrycie deficytu dla Gminy Miejskiej Człuchów
    Zamawiający: Urząd Miejski w Człuchowie, Człuchów
  74. Remont zbrojenia szybowego szybów Andrzej V i Andrzej II dla SRK S.A. Oddział KWK Brzeszcze w Brzeszczach. Zadanie nr 1. Wymiana dźwigarów głównych wraz z dźwigarami rozporowymi oraz segmentów przedziału drabinowego w szybie Andrzej V od zrębu do poz. 640m. Zadanie nr 2. Wymiana zbrojenia szybowego (prowadników i dźwigarów) zabudowanego w szybie Andrzej II.
    Zamawiający: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A., Bytom
  75. Remont przesypu nad wózkiem rozdzielczym z konstrukcją nośną, służącego do załadunku węgla do zbiorników odmiarowych na poziomie 640m przy szybie Andrzej V
    Zamawiający: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A., Bytom
  76. Kompleksowa dostawa energii elektrycznej na potrzeby Przeworskiej Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Przeworsku
    Zamawiający: Przeworska Gospodarka Komunalna Spółka zo.o.w Przeworsku, Przeworsk
  77. Organizacja trzydniowej konferencji dla naukowców z Polski i Ukrainy w ramach projektu Integracja naukowa obszaru pogranicza polsko-ukraińskiego w zakresie monitoringu i detoksykacji substancji szkodliwych w środowisku współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska - Białoruś - Ukraina 2007-2013
    Zamawiający: Uniwersytet Rzeszowski, Rzeszów
  78. Dystrybucja energii elektrycznej
    Zamawiający: Urząd Skarbowy w Jaśle, Jasło
  79. Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucyjnej do obiektów Wojewódzkiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Lublinie.
    Zamawiający: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, Lublin
  80. Dostawa biletów do kasowania na przejazdy środkami komunikacji miejskiej na terenie Łodzi dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
    Zamawiający: Uniwersytet Medyczny, Łódź
  81. Sukcesywna dostawa różnych artykułów chemicznych, higienicznych i kosmetycznych
    Zamawiający: Gospodarstwo Pomocnicze Zakład Produkcyjny przy Zakładzie Karnym w Wołowie, Wołów
  82. Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na wybranych ciągach dróg w mieście Elblągu - zamówienie uzupełniające
    Zamawiający: Gmina - Miasto Elbląg, Elbląg
  83. Sukcesywne dostawy tytoniu i papierosów dla Kantyny Gospodarstwa Pomocniczego w Sieradzu
    Zamawiający: Gospodarstwo Pomocnicze - Zakład Produkcyjny przy Zakładzie Karnym w Sieradzu, Sieradz
  84. Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na wybranych ciągach dróg w mieście Elblągu
    Zamawiający: Gmina - Miasto Elbląg, Elbląg
  85. Usługi w zakresie okresowej kontroli obiektów budowlanych
    Zamawiający: Agencja Rezerw Materiałowych, Warszawa
  86. Prenumerata czasopism polskich w roku 2010 dla Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach
    Zamawiający: Politechnika Świętokrzyska, Kielce
  87. Dostawa gazet i czasopism.
    Zamawiający: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II, Kraków
  88. Zakup i dostawa prasy krajowej dla potrzeb Politechniki Radomskiej
    Zamawiający: Politechnika Radomska im. K. Pułaskiego, Radom
  89. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż w 2010 roku, na okres czterech kwartałów, biletów 90-cio dniowych, ulgowych i normalnych, lokalnego transportu zbiorowego w Warszawie, wydawanych przez Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie (ZTM).
    Zamawiający: Centralny Instytut Ochrony Pracy - Państwowy Instytut Badawczy, Warszawa
  90. Prenumerata prasy dla Biura Prezesa Agencji Nieruchomości Rolnych
    Zamawiający: Agencja Nieruchomości Rolnych - Biuro Prezesa, Warszawa
  91. wyłonienie wykonawcy usług prenumeraty w zakresie dostawy polskich czasopism w roku 2010, dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/642/2009
    Zamawiający: Uniwersytet Jagielloński, Kraków