Kogo reprezentuje osoba

Dominik Andrzej Michał

w KRS

Andrzej Michał Dominik

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Andrzej
Drugie imię:Michał
Nazwisko:Dominik
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1961 r., wiek 57 lat
Miejscowości:Siedlce (Dolnośląskie), Wrocław (Dolnośląskie), Ząbkowice Śląskie (Dolnośląskie)
Przetargi:2 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Antosz Aleksander, Bąbka Mirosław, Basista Maria, Bobrowska Zofia, Caputa Bożena, Dmytruk Franciszek, Gałek Anna, Giziński Adam, Halarewicz Teresa, Lis Arkadiusz Paweł, Malarczyk Alicja, Marciniak Henryk Teofil, Ostaszewski Edward, Piątek Marian, Pieczonka Wanda Maria, Przygodzka Małgorzata, Tokarczyk Jadwiga, Warechowicz Józefa Bronisława, Woźniak Jolanta, Zawada Krystyna

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Waraczewska Genowefa
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Darowski Zenon, Padula Robert Marian, Robak Barbara, Stefaniak Marek, Szydełko Wojciech, Węgrzyn Adam, Włodkowski Tadeusz

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Baranowski Franciszek, Fedeczko Janusz Franciszek, Grala Leszek, Janusz Franków Małgorzata, Majkowski Władysław, Tarnacki Marek

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zatorski Henryk Wiesław
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Adamów Tadeusz, Bartecki Tadeusz Jan, Ewertowski Grzegorz Wacław, Gorzałczyński Jan, Iwaszuk Andrzej Tomasz, Organiściak Zdzisław, Ornatowski Jan Michał, Orzeszek Marcin, Rajczakowski Władysław, Sierka Zbigniew, Żygadło Edward

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zub Lesław Władysław

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Acer Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000107055
  2. Agro-farm Sp. Z O.O., Pisarzowice − KRS 0000157513
  3. Amicus Sp. Z O.O., Świdnica − KRS 0000623220
  4. Az Dom Construction Sp. Z O.O., Świdnica − KRS 0000626529
  5. Bank Spółdzielczy W Ząbkowicach Śląskich, Ząbkowice Śląskie − KRS 0000104478
  6. Dolnośląska Grupa Prasowa Obserwator Press Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000286260
  7. Dolnośląskie Regionalne Stowarzyszenie Obszary Wiejskie, Wrocław − KRS 0000108717
  8. Dolnośląskie Stowarzyszenie Produktu Regionalnego i Lokalnego, Wrocław − KRS 0000212053
  9. Dolnośląskie Towarzystwo Odra - Moza, Legnica − KRS 0000078455
  10. Fundacja Agroenergia, Czernica − KRS 0000178794
  11. Fundacja Anioł Stróż, Wrocław − KRS 0000362364
  12. Fundacja Partnerstwo Izerskie Bogactwem Trójgranicza, Ubocze − KRS 0000253668
  13. Fundacja Polskie Produkty Rolne, Świdnica − KRS 0000541346
  14. Fundacja Zdrowa Wieś, Jelenia Góra − KRS 0000262968
  15. Fundacja Złote Serce, Srebrna Góra − KRS 0000099842
  16. Fundusz Rozwoju Odnawialnych Zródeł Energii Bio-en Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000161752
  17. Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska W Łękanowie, Łękanów − KRS 0000184991
  18. Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska W Ząbkowicach Śl., Ząbkowice Śląskie − KRS 0000115389
  19. Gospodarczy Bank Spółdzielczy Radków Z/s W Nowej Rudzie, Nowa Ruda − KRS 0000125362
  20. Grupa Producentów Zbóż Jawrol Sp. Z O.O., Sokola − KRS 0000143512
  21. International Police Association (międzynarodowe Stowarzyszenie Policji) - Sekcja Polska, Poznań − KRS 0000154720
  22. International Police Association (międzynarodowe Stowarzyszenie Policji) - Sekcja Polska - Dolnośląska Grupa Wojewódzka We Wrocławiu, Wrocław − KRS 0000184309
  23. Ka-mi Sp. Z O.O., Kaszyce Milickie − KRS 0000212208
  24. Klub Sportowy Orzeł, Ząbkowice Śląskie − KRS 0000174605
  25. Leśniak Sp. Z O.O., Brodziszów − KRS 0000706187
  26. Lirpol Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000161775
  27. Ludowy Klub Piłki Ręcznej Moto Jelcz Oława Sp. Z O.O., Oława − KRS 0000699733
  28. Megapol Sp. Z O.O., Kaszyce Milickie − KRS 0000366958
  29. Ochotnicza Straż Pożarna W Brzeźnicy, Brzeźnica − KRS 0000054795
  30. Ochotnicza Straż Pożarna W Ciepłowodach, Ciepłowody − KRS 0000084376
  31. Ochotnicza Straż Pożarna W Dębinie, Dębina − KRS 0000087084
  32. Ochotnicza Straż Pożarna We Wronowie, Wronów − KRS 0000610016
  33. Piłka Ręczna Gmina Siechnice Sp. Z O.O., Radwanice − KRS 0000719787
  34. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-usługowo-handlowe Worpol Sp. Z O.O., Sulików − KRS 0000012906
  35. Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe Wieżowiec E.j.m.t. Leśniak Sp. J., Brodziszów − KRS 0000115644
  36. Rodzinne Gospodarstwo Rolne Polterra Sp. Z O.O., Pisarzowice − KRS 0000196845
  37. Rolnicza Spółdzielnia Produkcyjna, Jawor − KRS 0000127848
  38. Scan Ball Sp. Z O.O., Chorzów − KRS 0000356080
  39. Scandis Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000315103
  40. Spółdzielnia Kółek Rolniczych Z Siedzibą W Ząbkowicach Śląskich, Ząbkowice Śląskie − KRS 0000108229
  41. Spółdzielnia Produkcyjno - Usługowo - Handlowa Kłos W Chałupkach, Chałupki − KRS 0000238906
  42. Spółdzielnia Rzemieślnicza W Ząbkowicach Śląskich Likwidacyjnej, Ząbkowice Śląskie − KRS 0000173435
  43. Stowarzyszenia Absolwentów Uniwersytetu Przyrodniczego We Wrocławiu, Wrocław − KRS 0000060078
  44. Stowarzyszenie Inicjatyw Na Rzecz Dzieci Ziemi Ząbkowickiej, Ząbkowice Śląskie − KRS 0000084008
  45. Stowarzyszenie Kultury Fizycznej Ludowy Klub Sportowy Polonia, Ząbkowice Śląskie − KRS 0000643218
  46. Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Qwsi, Ziębice − KRS 0000323855
  47. Stowarzyszenie Polska Unia Producentów Produktów Rolnych, Siedlce − KRS 0000391683
  48. Stowarzyszenie Pszczelnicze Rzeczypospolitej Polskiej, Wrocław − KRS 0000164790
  49. Stowarzyszenie Ziemia Bolesławiecka, Bolesławiec − KRS 0000163366
  50. Terrapol Sp. Z O.O., Pisarzowice − KRS 0000316074

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Agro-invest Sp. Z O.O., Henryków − KRS 0000348570
  2. Agroprof Sp. Z O.O., Grąbkowo − KRS 0000040153
  3. Bank Spółdzielczy W Jaworze, Jawor − KRS 0000111618
  4. Bank Spółdzielczy We Wschowie, Wschowa − KRS 0000091132
  5. Dolnośląskie Centrum Hurtu Rolno-spożywczego S.A., Wrocław − KRS 0000099256
  6. Fundacja Uniwersytetu Przyrodniczego We Wrocławiu Fundar, Wrocław − KRS 0000214131
  7. Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska W Bolesławcu, Bolesławiec − KRS 0000045189
  8. Kudowski Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. Z O.O., Kudowa Zdrój − KRS 0000196074
  9. Miro Sp. Z O.O., Ząbkowice Śląskie − KRS 0000065440
  10. Powiatowy Klub Sportowy Moto-jelcz Oława Sp. Z O.O., Oława − KRS 0000594805
  11. Przedsiębiorstwo Organika Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000081095
  12. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-handlowo-usługowe Argos Sp. Z O.O., Ząbkowice Śląskie − KRS 0000151433
  13. Rolnicza Spółdzielnia Produkcyjna Legnica, Legnica − KRS 0000215746
  14. Rolpol Sp. Z O.O., Grąbkowo − KRS 0000152233
  15. Sbs Energia Sp. Z O.O., Przerzeczyn - Zdrój − KRS 0000300375
  16. Spółdzielnia Handlowo Usługowa W Bolesławcu, Bolesławiec − KRS 0000063571
  17. Spółdzielnia Producentów Rolnych Samopomoc Chłopska, Ścinawka Średnia − KRS 0000057647
  18. Stowarzyszenie Południowo - Zachodnie Forum Samorządu Terytorialnego Pogranicze, Lubań − KRS 0000081918
  19. Stowarzyszenie Przyjaciół Szkoły Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Im. Juliana Lubienieckiego W Kamieńcu Ząbkowickim, Kamieniec Ząbkowicki − KRS 0000230663
  20. Związek Plantatorów Tytoniu W Oleśnicy, Oleśnica − KRS 0000141176

Powiązane przetargi (2 szt.):
  1. Obsługa kasowa urzędów skarbowych województwa dolnośląskiego - obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Ząbkowicach Śląskich
    Zamawiający: Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu, Wrocław
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie prowadzenia punktu kasowego dla Urzędu Skarbowego w Ząbkowicach Śląskich ul. Waryńskiego 2A, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
    2. Zamawiający wymaga by miejscem prowadzenia punktu kasowego była placówka Wykonawcy znajdująca się w tej samej miejscowości co Urząd Skarbowy, dla którego świadczona jest usługa.
    3. Obsługa kasowa obejmuje w szczególności:
    1) Przyjmowanie wpłat z tytułu podatków, opłat i niepodatkowych należności budżetowych oraz innych należności na podstawie odrębnych przepisów na rzecz Zamawiającego, których regulowanie w formie gotówkowej dopuszczają obowiązujące przepisy;
    2) Dokonywanie zwrotów:
    a) nadpłat z tytułu podatku dochodowego od osób fizycznych wynikających z zeznań rocznych,
    b) nadpłat podatku dochodowego od osób fizycznych rozliczanych w formie karty podatkowej oraz podatku od czynności cywilnoprawnych i podatku od spadku i darowizn,
    c) niektórych wydatków związanych z budownictwem mieszkaniowym, zgodnie
    z decyzją Urzędu Skarbowego.
    4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady i warunki na jakich Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie opisane są w Projekcie umowy – Załącznik nr 4 do Zaproszenia.
    5. Realizacja usług objętych niniejszym zamówieniem polegać będzie na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1666). W związku z tym, Zamawiający wymaga od Wykonawcy lub podwykonawcy, aby osoba świadcząca pracę związaną z wykonywaniem przedmiotu zamówienia w zakresie obsługi personalnej punktu kasowego, była zatrudniona na umowę o pracę rozumieniu ustawy Kodeks pracy.
  2. Udzielenie Gminie Ząbkowice Śląskie kredytu długoterminowego w kwocie 2 500 000 zł
    Zamawiający: Gmina Ząbkowice Śląskie, Ząbkowice Śląskie
    1. Nazwa nadana zamówieniu: Udzielenie Gminie Ząbkowice Śląskie kredytu długoterminowego w kwocie 2 500 000,00 zł

    2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    Główny przedmiot: 66113000-5 Usługi udzielania kredytu.

    1) Kredyt zostanie udzielony w walucie polskiej i zostanie przeznaczony na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
    z tytułu kredytów.
    2) Spłata kredytu wraz z odsetkami następować będzie kwartalnie, w terminie nie pokrywającym się z kwartałami kalendarzowymi, płatnymi w ostatnim dniu miesiąca począwszy od 31.01.2017 roku do 30.04.2031 roku. Datę wymagalności poszczególnych rat kapitałowych i odsetkowych stanowić będzie ostatni dzień miesiąca, którego dana rata dotyczy. W przypadku, gdy termin spłaty rat kapitałowych i odsetek upływać będzie w dniu ustawowo wolnym od pracy, albo niebędącym dniem roboczym, przyjmuje się, że termin spłaty upływa w pierwszym dniu roboczym po terminie spłaty, z zastrzeżeniem, że odsetki od kredytu będą naliczane do dnia poprzedzającego spłatę według wzoru określonego w pkt. 6. Wysokość poszczególnych rat odsetkowych zostanie wyliczona
    na podstawie rzeczywistej liczby dni w danym roku kredytowania (tj. 365 lub 366).
    3) W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu odsetki będą naliczane za okres faktycznego wykorzystania kredytu i nie pobrane zostaną żadne opłaty i prowizje z tego tytułu.
    4) Zamawiający zastrzega, że jedynym kosztem udzielenia kredytu będą odsetki.
    5) Nie uwzględnia się jednorazowej prowizji za przyznanie kredytu oraz innych opłat
    i prowizji. Nie uwzględnia się też opłat i prowizji od niewykorzystanej kwoty kredytu oraz za wcześniejszą spłatę kredytu lub jej części.
    6) Odsetki naliczane będą wg następującego wzoru: WIBOR 3M + stała marża proponowana przez bank, niezmienna w całym okresie kredytowania. Do wyliczenia wysokości danej raty odsetkowej należy przyjmować średnią stawkę WIBOR 3M za okres od 1 do 10 dni kalendarzowych miesiąca poprzedzającego miesiąc, za który będą naliczane odsetki. Dla dni roboczych, w których nie będzie notowana stawka WIBOR 3M, przyjmuje się stawkę obowiązującą w ostatnim dniu roboczym poprzedzającym dni wolne.
    7) Uruchomienie transz kredytu następować będzie w okresie od dnia podpisania umowy do 30 grudnia 2016 roku, zgodnie z dyspozycją Zamawiającego w terminie wskazanym w ofercie Wykonawcy (Formularz ofertowy zał. nr 1 do SIWZ pkt. 3).
    8) Sposób zabezpieczenia kredytu: weksel własny „In blanco” wraz z deklaracją wekslową. Skarbnik Gminy dokona kontrasygnaty weksla „In blanco” stanowiącego zabezpieczenie kredytu.
    9) Harmonogram spłat kredytu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.

    3. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia;
    1) Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. wskazuje, że dla czynności związanych z obsługą kredytu, określa wymóg zatrudnienia osób wykonujących
    te czynności na umowę o pracę zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca
    1974 roku – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z póź. zm.), przy wynagrodzeniu nie mniejszym niż minimalne wynagrodzenie za pracę, zgodnie
    z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 11 września 2015 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę w 2016 roku.
    2) Wykonawca zobowiązuje się, że przed rozpoczęciem wykonywania przedmiotu Umowy Pracownicy zostaną przeszkoleni w zakresie przepisów BHP i przepisów przeciwpożarowych oraz przepisów o ochronie danych osobowych.
    3) Wykonawca zobowiązuje się, że Pracownicy będą posiadać odpowiednie kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności w zakresie wykonywanych czynności.
    4) Wykonawca zobowiązuje się, że Pracownicy świadczący czynności wskazane w SIWZ będą posiadali aktualne badania lekarskie, niezbędne do wykonania powierzonych
    im obowiązków.
    5) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłowe wyposażenie Pracowników oraz za ich bezpieczeństwo w trakcie wykonywania przedmiotu Umowy.

    4. Sposób dokumentowania zatrudnienia, osób o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp:
    1) Wykonawca przedkłada Wykaz Pracowników świadczących czynności wskazane
    w SIWZ w zakresie realizacji zamówienia ” – zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ, który stanowić będzie załącznik do umowy.
    2) Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć w zależności od żądania kopii umów o pracę (zanonimizowanych pozbawionych danych osobowych pracowników), zawartych przez Wykonawcę
    z Pracownikami.
    3) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę
    z Pracownikami w terminie wskazanym przez Zamawiającego w ppkt 2 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników świadczących czynności na podstawie umowy o pracę.
    4) Zmiana liczby osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia będzie możliwa na wniosek Wykonawcy uzasadniona obiektywnymi okolicznościami, w takim przypadku:
    a) Wykonawca pisemne powiadomi Zamawiającego o zmianie liczby pracowników
    co najmniej na 3 dni robocze przed zamiarem dokonania zmiany,
    b) zmiana liczby osób wykonujących czynności skutkuje zmianą Załącznika nr 7 do SIWZ „Wykaz Pracowników świadczących czynności wskazane w SIWZ w zakresie realizacji zamówienia ” i nie wymaga zawierania przez Strony aneksu
    do Umowy.

    5. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.
    1) w przypadku nie dochowania któregokolwiek z terminów określonych przez Zamawiającego, Zamawiający może obciążyć Wykonawcę karami umownymi określonymi w umowie;
    2) w przypadku powzięcia przez Zamawiającego informacji o naruszeniu zobowiązania, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U.
    z 2016 r. poz. 1666 z póź. zm.) Zamawiający niezwłocznie zawiadomi o tym fakcie Państwową Inspekcję Pracy celem podjęcia przez nią stosownego postępowania wyjaśniającego w tej sprawie.

    6. Dodatkowe informacje:
    1) Zamawiający posiada udziały/akcje w innych podmiotach.
    2) Zamawiający nie korzysta z Leasingu.
    3) Zamawiający nie korzysta z forfaitingu.
    4) Gmina nie emitowała obligacji.
    5) Zamawiający nie udzielił żadnych poręczeń.