Kogo reprezentuje osoba

Drózd Jan Karol

w KRS

Jan Karol Drózd

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Jan
Drugie imię:Karol
Nazwisko:Drózd
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1962 r., wiek 56 lat
Miejscowości:Cisownica (Śląskie), Skoczów (Śląskie), Ustroń (Śląskie)
Przetargi:30 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Duda Tadeusz, Gajdacz Rudolf, Gluza Czesław Tadeusz, Hławiczka Władysław, Jońca Barbara Iwona, Kubień Jan Alojzy, Landowski Marek, Maksymczak Monika, Markiewicz Agata Maria, Martynek Barbara Lilla, Sikora Helena Maria, Szwarc Jan, Szymkiewicz Ryszard Tadeusz
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Chruszcz Ewa, Duda Tadeusz, Fober Halina, Hławiczka Władysław, Kaczmarzyk Weronika, Karut Zuzanna, Kidoń Maria, Kubień Jan, Małyjurek Danuta, Małysz Anna, Nowak Czesław, Pasterny Grażyna, Pilch Katarzyna, Śliwka Jerzy Jan, Stańko Zbigniew, Szmek Artur, Wądolny Karol

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Tomiczek Andrzej
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bażanowski Ryszard Jan, Bijok Stanisław Jan, Chrapek Andrzej Edward, Cieślar Andrzej, Gąsior Piotr, Greń Anna, Krupa Grażyna, Kubala Ewa, Kuc Agata, Kukucz Andrzej Henryk, Macura Marek, Madzia Władysław Franciszek, Mazurek Stanisław, Obracaj Stanisława, Pezda Józef, Pieczonka Alojzy, Pieczonka Krzysztof, Śliwka Jerzy Jan, Stekla Jan Jóżef, Zając Grzegorz, Żwak Maria
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Duda Tadeusz, Gajdacz Rudolf, Gluza Czesław Tadeusz, Hławiczka Władysław, Jońca Barbara Iwona, Kubień Jan Alojzy, Landowski Marek, Maksymczak Monika, Markiewicz Agata Maria, Martynek Barbara Lilla, Sikora Helena Maria, Szwarc Jan, Szymkiewicz Ryszard Tadeusz

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Bank Spółdzielczy W Skoczowie, Skoczów − KRS 0000085240
  2. Bank Spółdzielczy W Ustroniu, Ustroń − KRS 0000114918
  3. Centrum Papiernia Żywiec Sp. Z O.O., Żywiec − KRS 0000390455
  4. Ekoenergia Żywiec Sp. Z O.O., Żywiec − KRS 0000368726
  5. Europejska Fundacja Integracji Bankowości Spółdzielczej, Warszawa − KRS 0000593170
  6. Eweco Sp. Z O.O., Węgierska Górka − KRS 0000314424
  7. Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska W Wiśle, Wisła − KRS 0000074252
  8. Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A., Katowice − KRS 0000247533
  9. Kancelaria Ekonomiczna Nowak Sp. J., Węgierska Górka − KRS 0000117150
  10. Klub Sportowy Kużnia W Ustroniu, Ustroń − KRS 0000182262
  11. Koalicja Marek Ziem Górskich, Żywiec − KRS 0000234690
  12. Kółko Rolnicze W Harbutowicach, Harbutowice − KRS 0000527228
  13. Kółko Rolnicze W Ustroniu Centrum, Ustroń − KRS 0000300775
  14. Kółko Rolnicze W Ustroniu Lipowcu, Ustroń − KRS 0000287039
  15. Lokalna Grupa Działania Trójwieś, Istebna − KRS 0000318195
  16. Ochotnicza Straż Pożarna W Iskrzyczynie, Iskrzyczyn − KRS 0000018154
  17. Ochotnicza Straż Pożarna W Zamarskach, Zamarski − KRS 0000056345
  18. Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska W Skoczowie, Skoczów − KRS 0000139376
  19. Polska Fundacja Ochrony Zasobów Wodnych, Bydgoszcz − KRS 0000091983
  20. Przedsiębiorstwo Organizacji Turystyki i Wypoczynku Scorpion Ii Sp. Z O.O., Jaworzynka − KRS 0000141840
  21. Spółdzielnia Mleczarska W Bażanowicach, Bażanowice − KRS 0000148535
  22. Stowarzyszenie Hodowców i Producentów Bydła Ziemi Cieszyńskiej, Cisownica − KRS 0000183172
  23. Stowarzyszenie Miłośników Kultury Ludowej Czantoria, Ustroń − KRS 0000049314
  24. Stowarzyszenie Przedsiębiorców Podbeskidzia, Żywiec − KRS 0000466387
  25. Stowarzyszenie Sposób Na Sukces, Brwinów − KRS 0000178969
  26. Stowarzyszenie Ustrońskie Dożynki W Ustroniu, Ustroń − KRS 0000092005
  27. Śląski Szpital Reumatologiczno-rehabilitacyjny Im. Generała Jerzego Ziętka, Ustroń − KRS 0000174051
  28. Wiślańska Akademia Aktywnych, Wisła − KRS 0000516448
  29. Wojewódzkie Centrum Pediatrii Kubalonka W Istebnej, Istebna − KRS 0000130760
  30. Żywiecka Kuchnia Sp. Z O.O., Żywiec − KRS 0000582236

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Bank Spółdzielczy W Istebnej, Istebna − KRS 0000135751
  2. Cieszyńska Spółdzielnia Transportu Wiejskiego, Cieszyn − KRS 0000108964
  3. Ekopaliwa Sp. Z O.O., Węgierska Górka − KRS 0000389307
  4. Euroeko Sp. Z O.O., Bielsko-biała − KRS 0000384715
  5. Fundacja Zdrowia Śląska Cieszyńskiego, Cieszyn − KRS 0000130105
  6. Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska W Skoczowie, Skoczów − KRS 0000067566
  7. Klub Sportowy Sprint, Bielsko-biała − KRS 0000121171
  8. Kolej Linowa Czantoria Sp. Z O.O., Ustroń − KRS 0000061804
  9. Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. Z O.O., Ustroń − KRS 0000080311
  10. Społem Powszechna Spółdzielnia Spożywców W Ustroniu, Ustroń − KRS 0000131799
  11. Społem Powszechna Spółdzielnia Spożywców W Węgierskiej Górce, Węgierska Górka − KRS 0000151741
  12. Spółdzielnia Usług Rolniczych W Ustroniu, Ustroń − KRS 0000180140
  13. Spółdzielnia Usług i Produkcji, Koniaków − KRS 0000197195
  14. Stowarzyszenie Im.gabrieli Thun Na Rzecz Rozbudowy Szpitala Śląskiego, Cieszyn − KRS 0000144871
  15. Stowarzyszenie Rekreacyjno-sportowe Czantoria Ustroń, Ustroń − KRS 0000232119
  16. Towarzystwo Budownictwa Społecznego W Ustroniu - Sp. Z O.O., Ustroń − KRS 0000140682
  17. Wodociągi Ziemi Cieszyńskiej Sp. Z O.O., Ustroń − KRS 0000091989
  18. Zakład Gospodarki Komunalnej W Cieszynie Sp. Z O.O., Cieszyn − KRS 0000347288

Powiązane przetargi (30 szt.):
  1. Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa nr 4, Cieszyn
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2017r na potrzeby stołówki szkolnej z podziałem na następujące pakiety: Pakiet 1 - Art. spożywcze;Pakiet 2 - Jaja;
    Pakiet 3 - Nabiał; Pakiet 4 - Warzywa i owoce; Pakiet 5 - Pieczywo; Pakiet 6 - Drób; Pakiet 7 - Mięso i przetwory; Pakiet 8 - Mrożonki; Pakiet 9 - Ryby
  2. Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa nr 4, Cieszyn
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2016r na potrzeby stołówki szkolnej z podziałem na następujące pakiety:
    Pakiet 1 - Art. spożywcze
    Pakiet 2 - Jaja
    Pakiet 3 - Nabiał
    Pakiet 4 - Warzywa i owoce
    Pakiet 5 - Pieczywo
    Pakiet 6 - Drób
    Pakiet 7 - Mięso i przetwory
    Pakiet 8 - Mrożonki
    Pakiet 9 - Ryby
  3. DOSTAWA NABIAŁU
    Zamawiający: Wojewódzkie Centrum Pediatrii "Kubalonka" w Istebnej, Istebna
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa nabiału wg asortymentu i w ilościach wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ. Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy nabiału według zamówień składanych przez Zamawiającego loco magazyn żywności w siedzibie Zamawiającego przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Oferowane artykuły w zakresie objętym przedmiotem zamówienia muszą posiadać zezwolenia dopuszczające do obrotu i stosowania w kraju zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zamówiony towar Wykonawca zobowiązuje się dostarczać Zamawiającemu własnym środkiem transportu spełniającym wymogi do przewozu artykułów żywnościowych, zgodnie z wymogami HACCP i przepisów obowiązujących w tym zakresie, na własny koszt i ryzyko. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania zamówienia przez wykonawcę, bez udziału podwykonawców
  4. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotówkowego w wysokości 2.000.000,00 zł. z przeznaczeniem na finansowanie zadania pn: Budowa parkingu gminnego Pod Grapą w Istebnej Centrum
    Zamawiający: Urząd Gminy w Istebnej, Istebna
    1. Kredyt długoterminowy. 2. Kwota kredytu: 2.000.000,00 PLN, 3. Okres kredytowania - do 10 lat w tym jeden rok karencji w spłacie rat kredytu ( 2015 r. - 2025 r.), 4. Spłata odsetek kwartalnie, wg terminów spłat rat kredytu ( marzec, czerwiec, wrzesień, grudzień do 20-ego każdego z miesięcy, bez karencji ). W przypadku, kiedy termin spłaty kapitału i odsetek przypadnie na dzień wolny lub ustawowo wolny od pracy - odsetki i kapitał płatne będą następnego dnia roboczego po dniu wolnym. 5. Realizacja kwoty kredytu nastąpi poprzez przekazanie kwoty kredytu na wskazany w umowie rachunek kredytobiorcy - rachunek bieżący Nr 70 8129 1014 2002 0000 0172 0001. 6. Kredyt zostanie uruchomiony jednorazowo na pisemny wniosek Zamawiającego, jednak nie później niż do dnia 28 października 2015 r. 7. Czas uruchomienia kredytu max. 6 dni roboczych od dnia przekazania dyspozycji przez Zamawiającego. 8. Zamawiający zastrzega możliwość nie wykorzystania całości postawionego do dyspozycji kredytu. W związku z powyższym odsetki płatne będą wyłącznie od kwot uruchomionych na podstawie wystawionych faktur za roboty. 9. Rozliczenie udzielonego kredytu nastąpi poprzez przedłożenie Bankowi uwierzytelnionych kopii faktur i poleceń przelewów opłaconych z kredytu w terminie do 30 listopada 2015 r. 10. Oprocentowanie zmienne - w oparciu o WIBOR 3M 1,72 % ( z dnia 24 sierpnia 2015 r.) + stała marża banku = co daje łączne oprocentowanie. (Oprocentowanie jest ustalane na podstawie stawki bazowej WIBOR dla depozytów 3M notowanej na dwa dni robocze przed podpisaniem umowy kredytu w pierwszym okresie trzymiesięcznym oraz na podstawie stawki WIBOR dla depozytów 3M notowanej na dwa dni robocze przed rozpoczęciem kolejnych okresów trzymiesięcznych, powiększonej o marżę Banku stałą w okresie kredytowania). 11. Zabezpieczenie: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową podpisaną przez Zamawiającego (Wójta z kontrasygnatą Skarbnika). Zamawiający przewiduje również złożenie oświadczenia o poddaniu się egzekucji na podstawie bankowego tytułu egzekucyjnego. 12. Spłata kapitału wg. załączonego harmonogramu. 13. Symulacja kosztu kredytu za okres kredytowania w zł. 14. Zastrzega się że w przypadku wcześniejszej spłaty kredytu Bank winien uwzględnić termin spłat i naliczyć odpowiednie mniejsze odsetki. Ponadto zastrzega się że Bank nie obarczy Zamawiającego żadnymi konsekwencjami wynikającymi ze wcześniejszej spłaty kredytu. 15. Zamawiający nie przewiduje prowizji od udzielonego kredytu. 16. Sprawozdania finansowe zostały opublikowane na stronie internetowej UG Istebna w następującej zakładce: http://e-bip.pl/Start/23464/SubGroupInformations/60, 17. Budżet opublikowany na stronie internetowej UG Istebna w następującej zakładce: http://e-bip.pl/Start/23464/Budget/Orders, 18. Opinie opublikowane na stronie internetowej UG Istebna w następującej zakładce: http://e-bip.pl/Start/23464/InformationModule/6/819371
  5. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego w wysokości 5.000.000,00 zł
    Zamawiający: Miasto Ustroń, Ustroń
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego w wysokości 5.000.000,00 zł. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia:
    1) Cel kredytowania: kredyt długoterminowy z przeznaczeniem na:
    a) spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w wysokości 2.700.000,00 zł
    b) finansowanie planowanego deficytu budżetu w wysokości 2.300.000,0 zł
    2) Kwota kredytu: 5.000.000,00 zł.
    3) Okres kredytowania: 2015-2022.
    4) Okres spłaty: 7 lat, tj. 2016-2022.
    5) Uruchomienie kredytu: przewiduje się 1 transzę w wysokości 5.000.000,00 zł w terminie: 29.09.2015r., przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminów, ilości i kwot uruchomienia transz, jak również prawo do niewykorzystania pełnej kwoty kredytu lub części kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów. O zamiarze uruchomienia transz kredytu z podaniem kwot i terminu, zamawiający drogą faksową zawiadomi bank z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem.
    6) Spłata kapitału w następujących okresach: kwartalnych, ostatniego dnia każdego kwartału kalendarzowego począwszy od dnia 31.03.2016r. w 28 ratach kwartalnych:
    a) raty 1-4 po 50.000,00 zł każda
    b) raty 5-28 po 200.000,00 zł każda. W przypadku niewykorzystania pełnej kwoty kredytu kwoty spłacanych rat ulegną proporcjonalnemu zmniejszeniu.
    7) Spłata odsetek: w okresach kwartalnych, ostatniego dnia każdego kwartału kalendarzowego.
    8) Oprocentowanie: WIBOR 3M + niezmienna marża banku.
    9) Zabezpieczenie: weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową.
    10) Inne warunki:
    a) wadium w wysokości 10.000,00 zł
    b) możliwość wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części bez dodatkowych opłat i prowizji,
    c) możliwość niewykorzystania pełnej kwoty kredytu lub części kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów.
    d) możliwość prolongaty spłaty rat kredytu,
    e) odsetki będą naliczane od kwoty aktualnego zadłużenia począwszy od dnia wpływu na rachunek bankowy Kredytobiorcy nr 60 1050 1070 1000 0001 0102 5211 pierwszej transzy kredytu lub całego kredytu w przypadku uruchomienia kredytu w jednej transzy do dnia poprzedzającego spłatę kredytu włącznie.
    f) Zamawiający nie przewiduje prowizji od zaciągniętego kredytu.
    g) Zamawiający nie przewiduje poddania się egzekucji na podstawie bankowego tytułu egzekucyjnego,
    h) informacje (zestawienia) dotyczące zadłużenia Miasta z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz udzielonych poręczeń i gwarancji, jak również udzielonych przez Miasto pożyczek - zostaną udostępnione wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, przed podpisaniem umowy
  6. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotówkowego w wysokości 500.000,00 zł. z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów
    Zamawiający: Urząd Gminy w Istebnej, Istebna
    Opis przedmiotu zamówienia 1. Kredyt długoterminowy. 2. Kwota kredytu: 500.000,00 PLN, 3. Okres kredytowania - do 11 lat w tym jeden rok karencji w spłacie rat kredytu ( 2014 r. - 2025 r.), 4. Postawienie kredytu do dyspozycji Kredytobiorcy: jednorazowo w dniu 17 listopada 2014 r. 5. Spłata odsetek co trzy miesiące wg. terminów spłat rat kredytu ( luty, maj sierpień listopad do 20-ego każdego z miesięcy, bez karencji ). W przypadku, kiedy termin spłaty kapitału i odsetek przypadnie na dzień wolny lub ustawowo wolny od pracy - odsetki i kapitał płatne będą następnego dnia roboczego po dniu wolnym. 6. Realizacja kwoty kredytu nastąpi w terminie określonym w pkt. 4 poprzez przekazanie kwoty kredytu na wskazany w umowie rachunek kredytobiorcy - rachunek bieżący Nr 70 8129 1014 2002 0000 0172 0001. 7. Oprocentowanie zmienne - w oparciu o WIBOR 3M 2,23 % ( z dnia 7 października 2014 r.) + stała marża banku = co daje łączne oprocentowanie. (Oprocentowanie jest ustalane na podstawie stawki bazowej WIBOR dla depozytów 3M notowanej na dwa dni robocze przed podpisaniem umowy kredytu w pierwszym okresie trzymiesięcznym oraz na podstawie stawki WIBOR dla depozytów 3M notowanej na dwa dni robocze przed rozpoczęciem kolejnych okresów trzymiesięcznych, powiększonej o marżę Banku stałą w okresie kredytowania). 8. Zabezpieczenie: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową podpisaną przez Zamawiającego (Wójta z kontrasygnatą Skarbnika). Zamawiający przewiduje również złożenie oświadczenia o poddaniu się egzekucji na podstawie bankowego tytułu egzekucyjnego. 9. Spłata kapitału wg. załączonego harmonogramu. 10. Symulacja kosztu kredytu za okres kredytowania w zł. 11. Zastrzega się że w przypadku wcześniejszej spłaty kredytu Bank winien uwzględnić termin spłat i naliczyć odpowiednie mniejsze odsetki. Ponadto zastrzega się że Bank nie obarczy Zamawiającego żadnymi konsekwencjami wynikającymi ze wcześniejszej spłaty kredytu. 12. Zamawiający nie przewiduje prowizji od udzielonego kredytu. 13. Sprawozdania finansowe zostały opublikowane na stronie internetowej UG Istebna w następującej zakładce: http://www.istebna.bip.info.pl/index.php?idmp=109&r=r 14. Budżet, Opinie opublikowane na stronie internetowej UG Istebna w następującej zakładce: http://www.istebna.bip.info.pl/index.php?idmp=108&r=r
  7. DOSTAWA NABIAŁU
    Zamawiający: Wojewódzkie Centrum Pediatrii "Kubalonka" w Istebnej, Istebna
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa nabiału wg asortymentu i w ilościach wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ. Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy nabiału według zamówień składanych przez Zamawiającego w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Oferowane artykuły w zakresie objętym przedmiotem zamówienia muszą posiadać zezwolenia dopuszczające do obrotu i stosowania w kraju zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zamówiony towar Wykonawca zobowiązuje się dostarczać Zamawiającemu własnym środkiem transportu spełniającym wymogi do przewozu artykułów żywnościowych, zgodnie z wymogami HACCP i przepisów obowiązujących w tym zakresie, na własny koszt i ryzyko. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania zamówienia przez wykonawcę, bez udziału podwykonawców
  8. Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w 2014 roku dla potrzeb Gimnazjum nr 2 w Cieszynie
    Zamawiający: Gimnazjum Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. J. Kubisza w Cieszynie, Cieszyn
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem artykułów spożywczych w roku 2014 dla potrzeb Gimnazjum nr 2 w Cieszynie z podziałem na części (pakiety): Część 1 - Pakiet 1 - Artykuły spożywcze, koncentraty, przyprawy Część 2 - Pakiet 2 - Jaja Część 3 - Pakiet 3 - Mleko i przetwory mleczarskie Część 4 - Pakiet 4 - Świeże warzywa i owoce Część 5 - Pakiet 5 - Wyroby piekarskie Część 6 - Pakiet 6 - Mięso drobiowe Część 7 - Pakiet 7 - Mięso i przetwory Część 8 - Pakiet 8 - Mrożone artykuły spożywcze Część 9 - Pakiet 9 - Wyroby mączne 1) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar pierwszej klasy jakości, świeży, spełniający normy jakościowe (PN) dla danego asortymentu; wysokiej jakości sensorycznej i mikrobiologicznej. Każdy z produktów musi być dopuszczony do obrotu i sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz z warunkami określonymi w SIWZ oraz musi posiadać aktualny termin przydatności do spożycia. 2) Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego dowozu towaru do magazynu Zamawiającego zgodnie z wymogami rozporządzenia (WE) nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego oraz rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych. 3) Wykonawcy zabezpieczy należycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu) i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczanego towaru. Odpowiedzialność za braki i wady powstałe w czasie transportu wyrobów ponosi Wykonawca. 4) Ilościowy i jakościowy odbiór towaru będzie dokonywany przez Zamawiającego w jego magazynie w oparciu o obowiązujące normy jakościowe, złożone zamówienie oraz fakturę. Odpowiedzialność za dostarczony i odbierany towar określa moment odbioru (przekazania) towaru
  9. Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w 2014 roku
    Zamawiający: Żłobki Miejskie w Cieszynie, Cieszyn
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem artykułów spożywczych w roku 2014 z podziałem na części (pakiety): Część 1 - Pakiet 1 - Mięso i wyroby wieprzowe Część 2 - Pakiet 2 - Mięso wołowe Część 3 - Pakiet 3 - Nabiał Część 4 - Pakiet 4 - Artykuły spożywcze Część 5 - Pakiet 5 - Warzywa Część 6 - Pakiet 6 - Przetwory mięsne Część 7 - Pakiet 7 - Owoce Część 8 - Pakiet 8 - Ryby Część 9 - Pakiet 9 - Drób i przetwory Część 10 - Pakiet 10 - Jaja Część 11 - Pakiet 11 - Pieczywo Część 12 - Pakiet 12 - Wyroby garmażeryjne Część 13 - Pakiet 13 - Przyprawy Część 14 - Pakiet 14 - Podroby Część 15 - Pakiet 15 - Drób (indyk) Część 16 - Pakiet 16 - Mrożonki Część 17 - Pakiet 17 - Pozostałe artykuły spożywcze Część 18 - Pakiet 18 - Królik Część 19 - Pakiet 19 - Cielęcina. 1) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar pierwszej klasy jakości, świeży, spełniający normy jakościowe (PN) dla danego asortymentu; wysokiej jakości sensorycznej i mikrobiologicznej. Każdy z produktów musi być dopuszczony do obrotu i sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz z warunkami określonymi w SIWZ oraz musi posiadać aktualny termin przydatności do spożycia. 2) Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego dowozu towaru do magazynu Zamawiającego zgodnie z wymogami rozporządzenia (WE) nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego oraz rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych. 3) Wykonawcy zabezpieczy należycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu) i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczanego towaru. Odpowiedzialność za braki i wady powstałe w czasie transportu wyrobów ponosi Wykonawca. 4) Ilościowy i jakościowy odbiór towaru będzie dokonywany przez Zamawiającego w jego magazynie w oparciu o obowiązujące normy jakościowe, złożone zamówienie oraz fakturę. Odpowiedzialność za dostarczony i odbierany towar określa moment odbioru (przekazania) towaru. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany jest w Formularzu ofertowym
  10. Dostawa artykułów spożywczych
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa nr 4, Cieszyn
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem artykułów spożywczych w roku 2014 dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 3 w Cieszynie z podziałem na części (pakiety):
    Część 1 - Pakiet 1 - Mięso i przetwory
    Część 2 - Pakiet 2 - Drób i przetwory
    Część 3 - Pakiet 3 - Jaja
    Część 4 - Pakiet 4 - Nabiał
    Część 5 - Pakiet 5 - Artykuły sypkie
    Część 6 - Pakiet 6 - Ryby
    Część 7 - Pakiet 7 - Pieczywo
    Część 8 - Pakiet 8 - Mrożonki warzywne i owocowe
    Część 9 - Pakiet 9 - Warzywa i owoce
    Część 10 -Pakiet 10 - Ziemniaki
    Część 11 -Pakiet 11 - Cukier
    Część 12 -Pakiet 12 - Pozostałe art. spożywcze
    Część 13 -Pakiet 13 - Przyprawy
    Część 14 -Pakiet 14 - Makarony
  11. Dostawa artykułów spożywczych
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi, Cieszyn
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem artykułów spożywczych w roku 2014 dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 3 w Cieszynie z podziałem na części (pakiety):
    Część 1 - Pakiet 1 - Artykuły spożywcze, koncentraty, przyprawy
    Część 2 - Pakiet 2 - Jaja
    Część 3 - Pakiet 3 - Mleko i przetwory mleczarskie
    Część 4 - Pakiet 4 - Świeże warzywa i owoce
    Część 5 - Pakiet 5 - Wyroby piekarskie
    Część 6 - Pakiet 6 - Mięso drobiowe
    Część 7 - Pakiet 7 - Mięso i przetwory
    Część 8 - Pakiet 8 - Mrożone artykuły spożywcze
    Część 9 - Pakiet 9 - Ryby mrożone
  12. Dostawa nabiału dla Śląskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy.
    Zamawiający: Śląska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy, Katowice
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa nabiału dla jednostek OHP w województwie śląskim w 2 pakietach, po 1 dla każdej jednostki. Jednostki do których należy dostarczyć przedmiot zamówienia: - Ośrodek Szkolenia i Wychowania OHP w Wiśle ul. 11 Listopada 35. Pakiet dotyczący dostaw do tej jednostki Pakiet A - Ośrodek Szkolenia i Wychowania OHP w Dąbrowie Górniczej ul. Ząbkowicka 44. Pakiet dotyczący dostaw do tej jednostki Pakiet B
  13. DOSTAWA NABIAŁU
    Zamawiający: Wojewódzkie Centrum Pediatrii "Kubalonka" w Istebnej, Istebna
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa nabiału wg asortymentu i w ilościach wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ. Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy nabiału według zamówień składanych przez Zamawiającego w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Oferowane artykuły w zakresie objętym przedmiotem zamówienia muszą posiadać zezwolenia dopuszczające do obrotu i stosowania w kraju zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zamówiony towar Wykonawca zobowiązuje się dostarczać Zamawiającemu własnym środkiem transportu spełniającym wymogi do przewozu artykułów żywnościowych, zgodnie z wymogami HACCP i przepisów obowiązujących w tym zakresie, na własny koszt i ryzyko
  14. Dostawa nabiału dla Śląskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy.
    Zamawiający: Śląska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy, Katowice
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa nabiału dla jednostek OHP w województwie śląskim w 2 pakietach, po 1 dla każdej jednostki. Jednostki do których należy dostarczyć przedmiot zamówienia: - Ośrodek Szkolenia i Wychowania OHP w Wiśle ul. 11 Listopada 35. Pakiet dotyczący dostaw do tej jednostki Pakiet A - Ośrodek Szkolenia i Wychowania OHP w Dąbrowie Górniczej ul. Ząbkowicka 44. Pakiet dotyczący dostaw do tej jednostki Pakiet B
  15. Dostawa artykułów spożywczych
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa nr 4, Cieszyn
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki z podziałem na następujące pakiety:
    Pakiet 1 - Mięso i przetwory
    Pakiet 2 - Drób i przetwory
    Pakiet 3 - Jaja
    Pakiet 4 - Nabiał
    Pakiet 5 - Artykuły sypkie
    Pakiet 6 - Ryby
    Pakiet 7 - Pieczywo
    Pakiet 8 - Mrożonki warzywne i owocowe
    Pakiet 9 - Warzywa i owoce
    Pakiet 10 - Ziemniaki
    Pakiet 11 - Cukier
    Pakiet 12 - Pozostałe art. spożywcze
    Pakiet 13 - Przyprawy
    Pakiet 14 - Makarony
  16. Dostawa artykułów spożywczych
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi, Cieszyn
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki z podziałem na następujące pakiety:
    Pakiet 1 - Mięso i przetwory
    Pakiet 2 - Drób i przetwory
    Pakiet 3 - Jaja
    Pakiet 4 - Nabiał
    Pakiet 5 - Artykuły sypkie
    Pakiet 6 - Pieczywo
    Pakiet 7 - Mrożonki
    Pakiet 8 - Ryby
    Pakiet 9 - Warzywa i owoce
  17. Dostawa artykułów spożywczych
    Zamawiający: Gimnazjum Nr 1 w Cieszynie, Cieszyn
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki z podziałem na następujące pakiety:
    Pakiet 1 - Mięso i przetwory
    Pakiet 2 - Drób i przetwory
    Pakiet 3 - Jaja
    Pakiet 4 - Nabiał
    Pakiet 5 - Ryby
    Pakiet 6 - Pieczywo
    Pakiet 7 - Artykuły spożywcze
    Pakiet 8 - Mrożonki
    Pakiet 9 - Warzywa
    Pakiet 10 - Warzywa świeże, zielenina
    Pakiet 11 - Ziemniaki
    Pakiet 12 - Warzywa kwaszone
    Pakiet 13 - Warzywa strączkowe
    Pakiet 14 - Owoce
    Pakiet 15 - Przyprawy
    Pakiet 16 - Słodycze
  18. Dostawa nabiału dla Śląskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy.
    Zamawiający: Śląska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy, Katowice
    1. Przedmiotem zamówienie jest dostawa nabiału dla jednostek OHP w województwie 2 Jednostki do których należy dostarczyć przedmiot zamówienia Ośrodek Szkolenia i Wychowania OHP w Wiśle ul. 11 Listopada 35. Pakiet dotyczący dostaw do tej jednostki Pakiet A Ośrodek Szkolenia i Wychowania OHP w Dąbrowie Górniczej ul. Ząbkowicka 44. Pakiet dotyczące dostaw do tej jednostki Pakiet B
  19. DOSTAWA NABIAŁU
    Zamawiający: Wojewódzkie Centrum Pediatrii "Kubalonka" w Istebnej, Istebna
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa nabiału wg asortymentu i w ilościach wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ. Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy nabiału według zamówień składanych przez Zamawiającego w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
    Przedmiot zamówienia przedstawiony w ofercie winien posiadać odpowiednie normy.
  20. Dostawa nabiału dla Śląskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy
    Zamawiający: Śląska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy, Katowice
    Przedmiotem zamówienie jest dostawa nabiału dla jednostek OHP w województwie śląskim w 2 pakietach, po 1 dla każdej jednostki.

    Jednostki do których należy dostarczyć przedmiot zamówienia
    Ośrodek Szkolenia i Wychowania OHP w Wiśle ul. 11 Listopada 35. Pakiet dotyczący dostaw do tej jednostki Pakiet A
    Ośrodek Szkolenia i Wychowania OHP w Dąbrowie Górniczej ul. Ząbkowicka 44. Pakiet dotyczące dostaw do tej jednostki Pakiet B
  21. Dostawa artykułów spożywczych.
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa nr 4, Cieszyn
  22. Dostawa artykułów spożywczych
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi, Cieszyn
  23. Dostawa artykułów spożywczych
    Zamawiający: Gimnazjum Nr 1 w Cieszynie, Cieszyn
  24. DOSTAWA NABIAŁU
    Zamawiający: Wojewódzkie Centrum Pediatrii "Kubalonka" w Istebnej, Istebna
  25. Dostawa artykułów spożywczych
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi, Cieszyn
  26. Dostawa artykułów spożywczych
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa nr 4, Cieszyn
  27. Dostawa artykułów spożywczych
    Zamawiający: Gimnazjum Nr 1 w Cieszynie, Cieszyn
  28. Dostawa artykułów spożywczych
    Zamawiający: Gimnazjum Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. J. Kubisza w Cieszynie, Cieszyn
  29. DOSTAWA NABIAŁU
    Zamawiający: Wojewódzkie Centrum Pediatrii "Kubalonka" w Istebnej, Istebna
  30. Dostawa żywności w 7 pakietach
    Zamawiający: Śląski Szpital Reumatologiczno-Rehabilitacyjny im. gen. Jerzego Ziętka, Ustroń