Kogo reprezentuje osoba

Dudek Krystyna Wiktoria

w KRS

Krystyna Wiktoria Dudek

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Krystyna
Drugie imię:Wiktoria
Nazwisko:Dudek
Płeć:Kobieta
Rok urodzenia:1959 r., wiek 60 lat
Miejscowości:Rzeszów (Podkarpackie)
Przetargi:33 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Czekalski Jerzy Zygmunt, Dudek Michał, Dudek Stanisław, Inglot Stanisław, Jacek Marcin Łukasz, Jacek Małgorzata Teresa, Jacek Stanisław, Skarbek Andrzej Antoni

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Rogoyska Grażyna Mieczysława

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Fru.pl S.A., Warszawa − KRS 0000308871
  2. Instal-rzeszów S.A., Rzeszów − KRS 0000024514
  3. Interactive Travel Holdings Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000518279
  4. Interpetro Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000002122
  5. Jabo Marmi S.A., Nagawczyna − KRS 0000221458
  6. Klub Inteligencji Katolickiej W Lubaczowie, Lubaczów − KRS 0000068448
  7. Podkarpackie Stowarzyszenie Syndyków i Likwidatorów W Rzeszowie, Rzeszów − KRS 0000030950
  8. Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. Z O.O., Przemyśl − KRS 0000172080
  9. Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej W Rzeszowie S.A., Chmielnik − KRS 0000078603
  10. Rosco Steel Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000321320
  11. Stowarzyszenie Osób Represjonowanych W Stanie Wojennym Oddział Wojewódzki W Jarosławiu, Jarosław − KRS 0000036512

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Agro-fundusz Mazury Sp. Z O.O., Drogosze − KRS 0000081723
  2. Bmf Polska Sp. Z O.O., Leżajsk − KRS 0000225457
  3. Chemia Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000100551
  4. Elbud Przedsiębiorstwo Prefabrykatów Elektroenergetycznych Sp. Z O.O., Przemyśl − KRS 0000185791
  5. Elementy Budowlane Radymno Sp. Z O.O., Radymno − KRS 0000129483
  6. Firma Usługowo-handlowa Eko-top Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000050621
  7. Forhim Sp. Z O.O., Zgłobień − KRS 0000412490
  8. Fundacja Bliźniemu Swemu ... Na Rzecz Towarzystwa Pomocy Im.św.brata Alberta, Rzeszów − KRS 0000141778
  9. Fundacja Szpitala Im.św. O Pio W Sędziszowie Młp., Sędziszów Małopolski − KRS 0000214472
  10. Gamrat S.A., Jasło − KRS 0000091367
  11. Hotel Senator S.A., Dźwirzyno − KRS 0000033576
  12. Innpuls Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000301870
  13. Instal-rzeszów Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000051210
  14. Investment Friends Capital S.A., Płock − KRS 0000267789
  15. Jedlickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. Z O.O.., Jedlicze − KRS 0000068607
  16. Krajowa Spółka Cukrowa S.A., Toruń − KRS 0000084678
  17. Ortovita Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000229062
  18. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Stand Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Łąka − KRS 0000019919
  19. Pse Inwestycje S.A., Warszawa − KRS 0000092539
  20. Resbud S.A., Płock − KRS 0000090954
  21. Rosco Polska Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000108336
  22. Terra Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000286188
  23. Transrmf Sp. Z O.O., Siedliska − KRS 0000371679
  24. Zakład Mechaniczno Remontowy Chemrem-organika Sp. Z O.O., Nowa Sarzyna − KRS 0000163021
  25. Zakład Usług Produkcyjnych Res-almet Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000155043
  26. Zakłady Przemysłu Owocowo-warzywnego Pektowin S.A., Jasło − KRS 0000288956

Powiązane przetargi (33 szt.):
  1. Szkolenie zawodowe dla uczestników projektu Rozwój Drogą do Kariery z zakresu Spawanie metodą MAG (135) spoinami pachwinowymi blach i rur oraz spoinami czołowymi blach z rozszerzeniem na stal nierdzewną. Zamówienie współfinansowane ze źródeł Unii Europejskiej w ramach projektu Rozwój Drogą do Kariery w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa VII Regionalny rynek pracy Działanie 7.1 Poprawa sytuacji osób bezrobotnych na rynku pracy - projekty konkursowe.
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy, Jarosław
    Szkolenie zawodowe dla uczestników projektu Rozwój Drogą do Kariery z zakresu Spawanie metodą MAG (135) spoinami pachwinowymi blach i rur oraz spoinami czołowymi blach z rozszerzeniem na stal nierdzewną dla 10 osób aktywizowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu. Zamówienie współfinansowane ze źródeł Unii Europejskiej w ramach projektu Rozwój Drogą do Kariery w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa VII Regionalny rynek pracy Działanie 7.1 Poprawa sytuacji osób bezrobotnych na rynku pracy - projekty konkursowe.
  2. Spawacz spoin pachwinowych blach i rur w metodzie MAG. Spawacz spoin czołowych blach w metodzie MAG
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie, Rzeszów
    Usługa szkoleniowa w zakresie: Spawacz
    spoin pachwinowych blach i rur w metodzie MAG. Spawacz spoin czołowych blach w metodzie MAG. Dla 10 osób w
    wymiarze 220 godz
  3. Usługa szkoleniowa w zakresie: Spawacz spoin pachwinowych blach i rur w metodzie TIG. Spawacz spoin czołowych blach oraz czołowych rur w metodzie TIG (stale nierdzewne).
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie, Rzeszów
    Usługa szkoleniowa w zakresie: Spawacz spoin pachwinowych blach i rur w metodzie TIG. Spawacz spoin czołowych blach oraz czołowych rur w metodzie TIG (stale nierdzewne) dla 20 osób w wymiarze 296 godz
  4. Spawanie blach i rur spoinami pachwinowym i czołowymi met. TIG.
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Sanoku, Sanok
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi szkoleniowej grupowej w zakresie obejmującym (trzy stopnie kwalifikacji): spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi w procesie spawania TIG (141), spawanie blach spoinami czołowymi w procesie spawania TIG (141) oraz spawanie rur spoinami czołowymi w procesie spawania TIG (141), z użyciem grupy materiałowej jaką są stale. Szkolenie w ww. zakresie jest przeznaczone dla łącznie 10 uczestników (osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sanoku). Celem ww. jest nabycie przez każdego z 10 uczestników wiedzy teoretycznej oraz praktycznych umiejętności do pracy na stanowisku spawacza blach i rur spoinami pachwinowymi, blach spoinami czołowymi oraz rur spoinami czołowymi, w procesie spawania TIG z użyciem grupy materiałowej jaką są stale, w tym przygotowanie do egzaminów na stosowne uprawienia spawalnicze. Ww. szkolenia mają odbywać się pod nadzorem merytorycznym podmiotu uprawnionego do stwierdzania zgodności działań Wykonawcy w zakresie szkolenia i egzaminowania spawaczy w danej metodzie/ procesie z aktualnymi Normami EN 287-1 (PN-EN 287-1) i EN ISO 9606-1 (PN-EN ISO 9606-1). Ww. szkolenia kończą się egzaminami wg. aktualnych norm EN 287-1 (PN-EN 287-1) i EN ISO 9606-1 (PN-EN ISO 9606-1) prowadzącymi do uzyskania przez uczestników szkolenia stosownych uprawnień spawalniczych, potwierdzonych odpowiednimi dokumentami. Szczegółowy opis przedmiotu i zakresu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia pn. Szczegółowy opis przedmiotu i zakresu zamówienia (dalej zwany SOPZZ) oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  5. USŁUGI SZKOLENIOWE W ZAKRESIE SPAWACZ SPOIN PACHWINOWYCH BLACH I RUR W METODZIE MAG. SPAWACZ SPOIN CZOŁOWYCH BLACH W METODZIE MAG.
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie, Rzeszów
    USŁUGI SZKOLENIOWE W
    ZAKRESIE SPAWACZ SPOIN PACHWINOWYCH BLACH I RUR W METODZIE MAG. SPAWACZ SPOIN
    CZOŁOWYCH BLACH W METODZIE MAG dla 10 osób (proponowana liczba godzin 220).
  6. USŁUGI SZKOLENIOWE W ZAKRESIE SPAWACZ SPOIN PACHWINOWYCH BLACH I RUR W METODZIE TIG. SPAWACZ SPOIN CZOŁOWYCH BLACH ORAZ CZOŁOWYCH RUR W METODZIE TIG.
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie, Rzeszów
    USŁUGI SZKOLENIOWE W
    ZAKRESIE SPAWACZ SPOIN PACHWINOWYCH BLACH I RUR W METODZIE TIG. SPAWACZ SPOIN
    CZOŁOWYCH BLACH ORAZ CZOŁOWYCH RUR W METODZIE TIG dla 10 osób (proponowana liczba godzin
    296).
  7. Usługi szkoleniowe związane z przeprowadzeniem kursów z uprawnieniami spawacza metodą TIG (141) i MAG (135) I, II i III stopnia w ramach projektu Podkarpacie stawia na zawodowców realizowany nr WND-POKL.09.02.00-18-001/12 w latach 2012 - 2014 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowany ze środków EFS, Priorytet IX, Działanie 9.2, część przeznaczona do realizacji przez Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Jarosławiu
    Zamawiający: Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Jarosławiu, Jarosław
    1. Przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego są usługi szkoleniowe związane z przeprowadzeniem kursów uprawnieniami spawacza metodą TIG (141) i MAG (135) - I, II i III stopnia w ramach projektu Podkarpacie stawia na zawodowców nr WND-POKL.09.02.00-18-001-12, realizowanego w latach 2012 - 2014 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie jakości i atrakcyjności szkolnictwa zawodowego. Przedmiotowy projekt systemowy jest realizowany przez Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie przy współudziale Partnerów, którymi są organy prowadzące szkoły zawodowe na terenie województwa podkarpackiego, między innymi Powiat Jarosławski.
    2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 odrębne części: Część 1 - Kurs I stopnia z uprawnieniami Spawacz spoin pachwinowych blach i rur w metodzie TIG (141) i MAG (135); doświadczenie zawodowe zgodne z kierunkiem dydaktycznym kursu; - grupa 1, Część 2 - Kurs II stopnia Spawacz spoin czołowych blach w metodzie TIG (141) i MAG (135); doświadczenie zawodowe zgodne z kierunkiem dydaktycznym kursu - grupa 2, Część 3 - Kurs III stopnia Spawacz spoinami czołowymi rur metodą TIG (141) T BW i MAG (135) T BW; doświadczenie zawodowe zgodne z kierunkiem dydaktycznym kursu- grupa 3. 3. Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 4. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności: a) współdziałać z koordynatorem projektu, w której odbywają się kursy, w tym m.in. w zakresie realizacji harmonogramu zajęć, informowania o wszelkich zmianach i odstępstwach w ich prowadzeniu, informowania o frekwencji na prowadzonych zajęciach; b) prowadzić zajęcia zgodnie z przyjętym harmonogramem; c) dokumentować zajęcia przez prowadzenie dziennika zajęć z listą obecności; d) wspomagać promocję i ewaluację projektu, w tym prawidłowe oznakowanie pomieszczeń zgodnie z obowiązującymi wytycznymi; e) przestrzegać obowiązki, zalecenia i terminy wynikające z realizacji umowy; f) przestrzegać zasady BHP i ppoż. 5. Harmonogram kursu zostanie ustalony z koordynatorem projektu. Harmonogram może ulec zmianie w trakcie realizacji projektu zgodnie z potrzebami Zamawiającego. Zajęcia będą planowane w dogodnym czasie dla uczestników projektu (od poniedziałku do piątku, w szczególnych wypadkach w soboty).
    3. Wykonawca zapewni również:
    - badania lekarskie uczestników szkolenia, - materiały dydaktycznych dla uczestników szkolenia, - odzież ochronną dla uczestników szkolenia (fartuch, okulary ochronne, rękawice ochronne), - ciepłe posiłki dla uczestników (kawa, herbata, napoje, ciepłe danie -protokół korzystania z wyżywienia podpisany przez uczniów Wykonawca dołączy do dokumentacji Kursu), -co najmniej jedną sprawną spawarkę dla maksymalnie 2 uczniów, - szkolenie w zakresie teoretycznym i praktycznym na materiałach przygotowanych przez Wykonawcę, - opłatę egzaminu certyfikującego poprowadzonego przez egzaminatora akredytowanego przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach, - prowadzenie dokumentacji (dziennik zajęć, karta pracy i imienne listy obecności kursantów) szkolenia z monitorowaniem frekwencji kursantów mając na uwadze, że uczeń może opuścić 20% zajęć bez usprawiedliwienia, - stosowanie logotypów projektu Podkarpacie stawia na zawodowców w dokumentacji projektu, - dostarczenie pełnej dokumentacji szkolenia po ukończeniu kursu,
    - udokumentowanie kursu fotografiami lub innymi narzędziami multimedialnymi.
    4. Cel kursu:
    teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników kursu do egzaminów końcowych wg. Wytycznych Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. Po zdaniu egzaminu końcowego uczestnik kursu spawania uzyskuje stosowne uprawnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i aktualnymi normami dotyczącymi przeprowadzania egzaminów kwalifikacyjnych spawaczy.
    5. Wykonawca zobowiązany jest do:
    wydania Książeczki spawacza oraz świadectwa wydanego przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach po zakończeniu kursu i zdaniu przez kursanta odpowiednich egzaminów. Wszystkie wydane zaświadczenia, certyfikaty, książeczki spawacza, zaświadczenia powinny byś skserowane i dostarczone Zamawiającemu wraz z protokółem obioru tych dokumentów przez uczniów.
    6. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia:
    niezbędne materiały szkoleniowe i dydaktyczne w postaci teczki lub segregatora, notatnika A4 min. 60 kartek, długopisu, podręcznika-ów lub skryptu-ów zgodnych z zakresem tematycznym szkolenia, które ujęte zostaną w koszcie szkolenia i po jego zakończeniu przejdą w posiadanie absolwentów szkolenia oraz ubranie robocze. Wszystkie te materiały muszą być przygotowane i rozdane uczestnikom szkolenia najpóźniej w pierwszym dniu zajęć. Uczestnicy kwitują odbiór materiałów własnoręcznym podpisem. Oryginał tego pokwitowania Wykonawca przekaże Zamawiającemu po zakończeniu szkolenia razem z innymi materiałami niezbędnymi do rozliczenia całej usługi.
    7. Program szkolenia i harmonogram zajęć:
    Wykonawca dostarczy Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania Umowy na przeprowadzenie Kursu z uprawnieniami spawacza metodą TIG (141) i MAG (135) - I, II i III stopień. Zajęcia mogą się odbywać od poniedziałku do piątku (w wyjątkowych sytuacjach w soboty), zgodnie z harmonogramem zajęć. Godzina szkolenia liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne licząc 45 minut, oraz przerwę, licząc średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny co może mieć wpływ na cykl trwania szkolenia w trakcie dnia szkolenia/kursu.
    8. Wykonawca (Instytucja szkoleniowa) zobowiązuje się do:
    -wykonania czynności będącej przedmiotem umowy z należytą starannością, czuwania nad prawidłową realizacją.
    -Indywidualizacji kształcenia poprzez prowadzenie systematycznej oceny postępów poszczególnych uczestników i zwiększania pomocy wobec osób mających trudności w procesie nauczania, - bieżącego informowania Zamawiającego imiennie o nieobecności na szkoleniu osób skierowanych przez Zamawiającego, nie zgłoszeniu się tych osób na szkolenie lub też rezygnacji z uczestnictwa na szkoleniu w trakcie jego trwania - pod rygorem odmowy przez Zamawiającego zapłaty za szkolenie tych osób, - prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia, składającej się z: kartę pracy dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz listę obecności zawierającą: imię, nazwisko i podpis uczestnika szkolenia, - protokółu i karty ocen z okresowych sprawdzianów efektów kształcenia oraz egzaminu końcowego, jeżeli zostały przeprowadzone,
    - rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, zawierającego: numer, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość oraz nazwę szkolenia i datę wydania zaświadczenia, - powiadomienia Zamawiającego o zakończeniu szkolenia i o jego wynikach, - sporządzenia protokołu okoliczności i przyczyn wypadku związanego ze szkoleniem oraz w drodze do i z miejsca szkolenia, powstałego z udziałem osoby skierowanej na kurs przez Zamawiającego, - potwierdzenia na piśmie odbioru materiałów szkoleniowych przez uczestników szkolenia i korzystania z wyżywienia, - przechowywania dokumentacji przedmiotowego szkolenia do 31 grudnia 2020 r., oznaczenia dokumentacji szkolenia oraz pomieszczenia, w którym odbywać się będą zajęcia informacją, że szkolenie realizowane jest w ramach projektu finansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, - instytucja szkoleniowa zawiadomi Zamawiającego o każdorazowym przypadku absencji uczestnika szkolenia
  8. usługa zorganizowania i przeprowadzenia zajęć kursów zawodowych
    Zamawiający: Zespół Szkół w Czudcu, Czudec
    Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia zajęć kursów zawodowych w ramach projektu -Podkarpacie stawia na zawodowców- współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007 - 2013. Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2: Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Postępowanie podzielone jest na następujące zadania: Zadanie nr 1 - Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie dla 10 uczniów i uczennic Zespołu Szkół w Czudcu kursu nauki jazdy samochodem zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie prawa jazdy kategorii B, przygotowującego do egzaminu państwowego jazdy samochodem. Zadanie nr 2- Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 1 kursu spawania elektrodą topliwą w osłonie gazów aktywnych (metoda MAG) zakończonego egzaminem spawacza wg wymogów normy europejskiej EN 287-1 lub EN 287-2 dla 8 uczniów i uczennic Zespołu Szkół w Czudcu. Zadanie nr 3- Celem realizacji kursu kelnerskiego jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie 10 uczestników i uczestniczek - uczniów i uczennic Zespołu Szkół w Czudcu szkolenia do profesjonalnej obsługi gości w restauracji, a przez to podniesienie kwalifikacji i umiejętności zawodowych. Zadanie nr 4- Celem realizacji kursu zawodowego -Operator wózków widłowych- jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie 10 uczestników szkolenia do wykonywania zawodu operatora wózków widłowych jezdniowych oraz wymiany butli w wózkach o napędzie LPG, a przez to podniesienie kwalifikacji i kwalifikacji zawodowych. Zadanie nr 5- Celem warsztatów dydaktycznych - Kuchnia molekularna, jest zapoznanie 16 uczniów i uczennic oraz maksymalnie 4 nauczycieli z podstawowymi technikami pracy w tej dziedzinie gastronomii. Zadanie nr 6 - Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie indywidualnych szkoleń z zakresu obsługi platformy e - learningowej opartej o system Moodle oraz elektronizacji materiałów dydaktycznych dla 12 nauczycielek i nauczycieli Zespołu Szkół w Czudcu
  9. Kurs z uprawnieniami Spawacz spoin pachwinowych blach i rur w metodzie TIG (141) i MAG (135) - I stopień - projekt: Podkarpacie stawia na zawodowców realizowany w latach 2012 - 2014 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowany ze środków EFS, Priorytet IX, Działanie 9.2, część przeznaczona do realizacji przez Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Jarosławiu
    Zamawiający: Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Jarosławiu, Jarosław
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegającą na przeprowadzeniu Kurs z uprawnieniami Spawacz spoin pachwinowych blach i rur w metodzie TIG (141) i MAG (135) - I stopień dla uczniów Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Jarosławiu organizowanych w zakresie projektu systemowego pn. Podkarpacie stawia na zawodowców realizowanego w latach 2012 - 2014 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie jakości i atrakcyjności szkolnictwa zawodowego. Przedmiotowy projekt systemowy jest realizowany przez Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie przy współudziale Partnerów, którymi są organy prowadzące szkoły zawodowe na terenie województwa podkarpackiego, między innymi Powiat Jarosławski.
    2. Usługa stanowiąca przedmiot zamówienia:
    1) polegać będzie na przeprowadzeniu dydaktycznych zajęć teoretycznych i praktycznych
    w ramach Kurs z uprawnieniami Spawacz spoin pachwinowych blach i rur w metodzie TIG (141) i MAG (135) - I stopień oraz sporządzeniu dokumentacji z przebiegu i realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia;
    - Szkolenie przewidziane dla 45 uczniów Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Jarosławiu przyjmując przeszkolenie każdego ucznia w metodzie TIG (141) i MAG (135) - I stopień;
    - Liczba godzin szkolenia: nie mniej niż 200 godzin teoretycznych i praktycznych;
    - Termin przeprowadzenia szkolenia i egzaminowania uczniów: koniec czerwca 2015 roku;
    - Miejsce realizacji szkolenia: Jarosław lub inna miejscowość, do której z Jarosławia jest dogodny dojazd, a łączny czas dojazdu na szkolenie w obie strony (mając na uwadze dojazd ucznia do szkoły - Jarosław - i ze szkoły na miejsce szkolenia) i czas pobytu na zajęciach nie przekracza 12 godzin;
    - Zajęcia mogą się odbywać w od poniedziałku do niedzieli (w dniach wolnych od nauki, np. ferie zimowe) oraz w soboty i niedziele (w dniach zajęć dydaktycznych uczniów) w godzinach od 8:00 do 16:00 nie więcej niż 8 godzin dziennie. Konstruując harmonogram należy wziąć pod uwagę, że w kursie mogą uczestniczyć uczniowie, którzy w maju
    i czerwcu będą zdawać egzamin maturalny lub zawodowy;
    - Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem certyfikującym, poprowadzonym przez egzaminatora akredytowanego przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach, oraz wydaniem zaświadczenia ukończenia szkolenia;
    - W cenę szkolenia należy wliczyć koszt materiałów szkoleniowych, koszty egzaminu, Książeczkę spawacza, certyfikaty, zaświadczenia, odzież ochronną, badania lekarskie i wyżywienie uczestników kursu.
    Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania innych terminów na realizację szkoleń lub innego miejsca lokalizacji szkolenia lub innej liczebności grupy szkoleniowej, po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą.

    2) Wykonawca zapewni również:
    - Przeprowadzenie badań lekarskich uczestników szkolenia przez Wykonawcę;
    - Zapewnienie materiałów dydaktycznych dla uczestników szkolenia;
    - Zapewnienie odzieży ochronnej dla uczestników szkolenia (fartuch, okulary ochronne, rękawice ochronne);
    - Zapewnienie ciepłych posiłków dla uczestników (kawa, herbata, napoje, ciepłe danie -protokół korzystania z wyżywienia podpisany przez uczniów Wykonawca dołączy
    do dokumentacji Kursu);
    - Co najmniej jedną sprawną spawarkę dla maksymalnie 2 uczniów;
    - Przeprowadzenia szkolenia w zakresie teoretycznym i praktycznym na materiałach przygotowanych przez Wykonawcę;
    - Zorganizowanie i opłacenie egzaminu certyfikującego poprowadzonego przez egzaminatora akredytowanego przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach;
    - Prowadzenie dokumentacji (dziennik zajęć, karta pracy i imienne listy obecności kursantów) szkolenia z monitorowaniem frekwencji kursantów mając na uwadze,
    że uczeń może opuścić 20% zajęć bez usprawiedliwienia;
    - Stosowanie logotypów projektu Podkarpacie stawia na zawodowców;
    - Dostarczenie pełnej dokumentacji szkolenia po ukończeniu kursu;
    - Udokumentowania kursu fotografiami lub innymi narzędziami multimedialnymi.
    3) Cel kursu: teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników kursu do egzaminów końcowych wg. Wytycznych Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. Po zdaniu egzaminu końcowego uczestnik kursu spawania uzyskuje stosowne uprawnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i aktualnymi normami dotyczącymi przeprowadzania egzaminów kwalifikacyjnych spawaczy.
    4) Wykonawca zobowiązany jest do wydania Książeczki spawacza oraz świadectwa wydanego przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach po zakończeniu kursu i zdaniu przez kursanta odpowiednich egzaminów. Wszystkie wydane zaświadczenia, certyfikaty, książeczki spawacza, zaświadczenia powinny byś skserowane i dostarczone Zamawiającemu wraz z protokółem obioru tych dokumentów przez uczniów.
    5) Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia niezbędne materiały szkoleniowe
    i dydaktyczne w postaci teczki lub segregatora, notatnika A4 min. 60 kartek, długopisu, podręcznika-ów lub skryptu-ów zgodnych z zakresem tematycznym szkolenia, które ujęte zostaną w koszcie szkolenia i po jego zakończeniu przejdą w posiadanie absolwentów szkolenia oraz ubranie robocze. Wszystkie te materiały muszą być przygotowane i rozdane uczestnikom szkolenia najpóźniej w pierwszym dniu zajęć. Uczestnicy kwitują odbiór materiałów własnoręcznym podpisem. Oryginał tego pokwitowania Wykonawca przekaże Zamawiającemu po zakończeniu szkolenia razem z innymi materiałami niezbędnymi do rozliczenia całej usługi.
    6) Program szkolenia i harmonogram zajęć Wykonawca dostarczy Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania Umowy na przeprowadzenie Kurs z uprawnieniami Spawacz spoin pachwinowych blach i rur w metodzie TIG (141) i MAG (135) - I stopień. Zajęcia mogą się odbywać od poniedziałku do niedzieli, zgodnie z harmonogramem zajęć. Godzina szkolenia liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne licząc 45 minut, oraz przerwę, licząc średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny co może mieć wpływ na cykl trwania szkolenia w trakcie dnia szkolenia-kursu.
    7) realizowana będzie bezpośrednio przez osoby wskazane przez Wykonawcę w złożonej ofercie do prowadzenia zajęć dydaktycznych i spełniające wymagania określone przez Zamawiającego.
    Ponadto:
    Wykonawca (Instytucja szkoleniowa) zobowiązuje się do:
    - Wykonania czynności będącej przedmiotem umowy z należytą starannością, czuwania nad prawidłową realizacją;
    - Indywidualizacji kształcenia poprzez prowadzenie systematycznej oceny postępów poszczególnych uczestników i zwiększania pomocy wobec osób mających trudności w procesie nauczania;
    - Bieżącego informowania Zamawiającego imiennie o nieobecności na szkoleniu osób skierowanych przez Zamawiającego, nie zgłoszeniu się tych osób na szkolenie lub też rezygnacji z uczestnictwa na szkoleniu w trakcie jego trwania -pod rygorem odmowy przez Zamawiającego zapłaty za szkolenie tych osób;
    - Prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia, składającej się z: kartę pracy dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz listę obecności zawierającą: imię, nazwisko i podpis uczestnika szkolenia;
    - protokółu i karty ocen z okresowych sprawdzianów efektów kształcenia oraz egzaminu końcowego, jeżeli zostały przeprowadzone;
    - rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, zawierającego: numer, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość oraz nazwę szkolenia i datę wydania zaświadczenia;
    - Powiadomienia Zamawiającego o zakończeniu szkolenia i o jego wynikach;
    - Sporządzenia protokółu okoliczności i przyczyn wypadku związanego ze szkoleniem oraz w drodze do i z miejsca szkolenia, powstałego z udziałem osoby skierowanej na kurs przez Zamawiającego;
    - Potwierdzenia na piśmie odbioru materiałów szkoleniowych przez uczestników szkolenia i korzystania z wyżywienia;
    - Przechowywania dokumentacji przedmiotowego szkolenia do 31 grudnia 2020 r.;
    - Oznaczenia dokumentacji szkolenia oraz pomieszczenia, w którym odbywać się będą zajęcia informacją, że szkolenie realizowane jest w ramach projektu finansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego;
    - Instytucja szkoleniowa zawiadomi Zamawiającego o każdorazowym przypadku absencji uczestnika szkolenia.
    3. Osoby przewidziane do prowadzenia zajęć dydaktycznych teoretycznych i praktycznych w ramach Kurs z uprawnieniami Spawacz spoin pachwinowych blach i rur w metodzie TIG (141) i MAG (135) - I stopień stanowiących przedmiot usługi będącej przedmiotem zamówienia muszą spełniać minimum niżej określone warunki kryteria:
    1) wykształcenie z przygotowaniem pedagogicznym;
    2) posiadane uprawnienia niezbędne do przeprowadzenia Kursu z uprawnieniami Spawacz spoin pachwinowych blach i rur w metodzie TIG (141) i MAG (135) - I stopień doświadczenie zawodowe zgodne z kierunkiem dydaktycznym kursu;
    3) Łączna liczba godzin przepracowanych w miesiącu nie może przekroczyć 240 godzin (prowadzący podpisuje oświadczenie)
    4. Główne cele i założenia oraz szczegółowy zakres ilościowy i jakościowy usługi stanowiącej przedmiot zamówienia, a także wymagania osobowe oraz obowiązki prowadzącego kurs określa Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ
  10. Kurs z uprawnieniami Spawacz spoinami czołowymi blach metodą TIG (141) i MAG (135) - II stopień - projekt: Podkarpacie stawia na zawodowców realizowany w latach 2012 - 2014 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowany ze środków EFS, Priorytet IX, Działanie 9.2, część przeznaczona do realizacji przez Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Jarosławiu
    Zamawiający: Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Jarosławiu, Jarosław
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegającą na przeprowadzeniu Kursu
    z uprawnieniami Spawacz spoinami czołowymi blach metodą TIG (141)
    i MAG (135) - II stopień dla uczniów Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Jarosławiu organizowanych w zakresie projektu systemowego pn. Podkarpacie stawia na zawodowców realizowanego w latach 2012 - 2014 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie jakości i atrakcyjności szkolnictwa zawodowego. Przedmiotowy projekt systemowy jest realizowany przez Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie przy współudziale Partnerów, którymi są organy prowadzące szkoły zawodowe na terenie województwa podkarpackiego, między innymi Powiat Jarosławski.
    2. Usługa stanowiąca przedmiot zamówienia:
    1) polegać będzie na przeprowadzeniu dydaktycznych zajęć teoretycznych i praktycznych
    w ramach Kursu z uprawnieniami Spawacz spoinami czołowymi blach metodą TIG (141) i MAG (135) - II stopień oraz sporządzeniu dokumentacji z przebiegu i realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia;
    - Szkolenie przewidziane dla 15 uczniów Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Jarosławiu przyjmując przeszkolenie każdego ucznia w metodzie TIG (141) i MAG (135) - II stopień;
    -Liczba godzin szkolenia: nie mniej niż 200 godzin teoretycznych i praktycznych;
    - Termin przeprowadzenia szkolenia i egzaminowania uczniów: koniec czerwca 2015 roku;
    Miejsce realizacji szkolenia: Jarosław lub inna miejscowość, do której z Jarosławia jest dogodny dojazd, a łączny czas dojazdu na szkolenie w obie strony z Jarosławia i czas pobytu na zajęciach nie przekracza 12 godzin;
    Zajęcia powinny się odbywać w od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 8:00
    do 16:00 nie więcej niż 8 godzin dziennie;
    - Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem certyfikującym, poprowadzonym przez egzaminatora akredytowanego przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach, oraz wydaniem zaświadczenia ukończenia szkolenia;
    - W cenę szkolenia należy wliczyć koszt materiałów szkoleniowych, koszty egzaminu, Książeczkę spawacza, certyfikaty, zaświadczenia, odzież ochronną, badania lekarskie i wyżywienie uczestników kursu.
    Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania innych terminów na realizację szkoleń lub innego miejsca lokalizacji szkolenia lub innej liczebności grupy szkoleniowej, po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą.

    2) Wykonawca zapewni również:
    - Przeprowadzenie badań lekarskich uczestników szkolenia przez Wykonawcę;
    - Zapewnienie materiałów dydaktycznych dla uczestników szkolenia;
    - Zapewnienie odzieży ochronnej dla uczestników szkolenia (fartuch, okulary ochronne, rękawice ochronne);
    - Zapewnienie ciepłych posiłków dla uczestników (kawa, herbata, napoje, ciepłe danie -protokół korzystania z wyżywienia podpisany przez uczniów Wykonawca dołączy
    do dokumentacji Kursu);
    - Co najmniej jedną sprawną spawarkę dla maksymalnie 2 uczniów;
    - Przeprowadzenia szkolenia w zakresie teoretycznym i praktycznym na materiałach przygotowanych przez Wykonawcę;
    - Zorganizowanie i opłacenie egzaminu certyfikującego poprowadzonego przez egzaminatora akredytowanego przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach;
    - Prowadzenie dokumentacji (dziennik zajęć, karta pracy i imienne listy obecności kursantów) szkolenia z monitorowaniem frekwencji kursantów mając na uwadze,
    że uczeń może opuścić 20% zajęć bez usprawiedliwienia;
    - Stosowanie logotypów projektu Podkarpacie stawia na zawodowców;
    - Dostarczenie pełnej dokumentacji szkolenia po ukończeniu kursu.
    3) Cel kursu: teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników kursu do egzaminów końcowych wg. Wytycznych Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. Po zdaniu egzaminu końcowego uczestnik kursu spawania uzyskuje stosowne uprawnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i aktualnymi normami dotyczącymi przeprowadzania egzaminów kwalifikacyjnych spawaczy.
    4) Wykonawca zobowiązany jest do wydania Książeczki spawacza oraz świadectwa wydanego przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach po zakończeniu kursu i zdaniu przez kursanta odpowiednich egzaminów. Wszystkie wydane zaświadczenia, certyfikaty, książeczki spawacza, zaświadczenia powinny byś skserowane i dostarczone Zamawiającemu wraz z protokółem obioru tych dokumentów przez uczniów.
    5) Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia niezbędne materiały szkoleniowe
    i dydaktyczne w postaci teczki lub segregatora, notatnika A4 min. 60 kartek, długopisu, podręcznika/ów lub skryptu/ów zgodnych z zakresem tematycznym szkolenia, które ujęte zostaną w koszcie szkolenia i po jego zakończeniu przejdą w posiadanie absolwentów szkolenia oraz ubranie robocze. Wszystkie te materiały muszą być przygotowane i rozdane uczestnikom szkolenia najpóźniej w pierwszym dniu zajęć. Uczestnicy kwitują odbiór materiałów własnoręcznym podpisem. Oryginał tego pokwitowania Wykonawca przekaże Zamawiającemu po zakończeniu szkolenia razem z innymi materiałami niezbędnymi do rozliczenia całej usługi.
    6) Program szkolenia i harmonogram zajęć Wykonawca dostarczy Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania Umowy na przeprowadzenie Kursu z uprawnieniami Spawacz spoinami czołowymi blach metodą TIG (141) i MAG (135) - II stopień. Zajęcia mogą się odbywać od poniedziałku do niedzieli, zgodnie z harmonogramem zajęć. Godzina szkolenia liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne licząc 45 minut, oraz przerwę, licząc średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny co może mieć wpływ na cykl trwania szkolenia w trakcie dnia szkolenia-kursu.
    7) realizowana będzie bezpośrednio przez osoby wskazane przez Wykonawcę w złożonej ofercie do prowadzenia zajęć dydaktycznych i spełniające wymagania określone przez Zamawiającego.
    Ponadto:
    Wykonawca (Instytucja szkoleniowa) zobowiązuje się do:
    - Wykonania czynności będącej przedmiotem umowy z należytą starannością, czuwania nad prawidłową realizacją;
    - Indywidualizacji kształcenia poprzez prowadzenie systematycznej oceny postępów poszczególnych uczestników i zwiększania pomocy wobec osób mających trudności w procesie nauczania;
    - Bieżącego informowania Zamawiającego imiennie o nieobecności na szkoleniu osób skierowanych przez Zamawiającego, nie zgłoszeniu się tych osób na szkolenie lub też rezygnacji z uczestnictwa na szkoleniu w trakcie jego trwania - pod rygorem odmowy przez Zamawiającego zapłaty za szkolenie tych osób;
    - Prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia, składającej się z: kartę pracy dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz listę obecności zawierającą: imię, nazwisko i podpis uczestnika szkolenia;
    - protokółu i karty ocen z okresowych sprawdzianów efektów kształcenia oraz egzaminu końcowego, jeżeli zostały przeprowadzone;
    - rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, zawierającego: numer, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość oraz nazwę szkolenia i datę wydania zaświadczenia;
    - Powiadomienia Zamawiającego o zakończeniu szkolenia i o jego wynikach;
    - Sporządzenia protokółu okoliczności i przyczyn wypadku związanego ze szkoleniem oraz w drodze do i z miejsca szkolenia, powstałego z udziałem osoby skierowanej na kurs przez Zamawiającego;
    - Potwierdzenia na piśmie odbioru materiałów szkoleniowych przez uczestników szkolenia i korzystania z wyżywienia;
    - Przechowywania dokumentacji przedmiotowego szkolenia do 31 grudnia 2020 r.;
    - Oznaczenia dokumentacji szkolenia oraz pomieszczenia, w którym odbywać się będą zajęcia informacją, że szkolenie realizowane jest w ramach projektu finansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego;
    - Instytucja szkoleniowa zawiadomi Zamawiającego o każdorazowym przypadku absencji uczestnika szkolenia.
    3. Osoby przewidziane do prowadzenia zajęć dydaktycznych teoretycznych i praktycznych w ramach Kursu z uprawnieniami Spawacz spoinami czołowymi blach metodą TIG (141)
    i MAG (135) - II stopień stanowiących przedmiot usługi będącej przedmiotem zamówienia muszą spełniać minimum niżej określone warunki kryteria:
    1) wykształcenie z przygotowaniem pedagogicznym;
    2) posiadane uprawnienia niezbędne do przeprowadzenia Kursu z uprawnieniami Spawacz spoinami czołowymi blach metodą TIG (141)
    i MAG (135) - II stopień;
    3) doświadczenie zawodowe zgodne z kierunkiem dydaktycznym kursu;
    4) Łączna liczba godzin przepracowanych w miesiącu nie może przekroczyć 240 godzin (prowadzący podpisuje oświadczenie)
    4. Główne cele i założenia oraz szczegółowy zakres ilościowy i jakościowy usługi stanowiącej przedmiot zamówienia, a także wymagania osobowe oraz obowiązki prowadzącego kurs określa Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ
  11. Organizacja i przeprowadzenie kursu spawania metodą MAG (135) w ramach realizacji projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa.
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe, Przeworsk
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG (135) dla uczniów szkoły ponadgimnazjalnej dla której organem prowadzącym jest Powiat Przeworski w ramach realizacji projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców, ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. 3. Kurs jest kierowany dla uczniów Zespołu Szkół w Kańczudze, ul. Konopnickiej 6, 37-220 Kańczuga. 4. Szczegółowe wymagania zamawiającego wobec wykonawcy w ramach realizacji niniejszego zamówienia: 4.1 Wykonawca powinien zadbać aby uczestnicy mieli świadomość, że uczestniczą w projekcie współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej. Informacje o źródle finansowania projektu oraz logotypy Europejskiego Funduszu Społecznego i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki powinny zostać umieszczone: a)w miejscach przeprowadzania zajęć, b)na dokumentacji szkoleniowej, c)na materiałach szkoleniowych, promocyjnych, informacyjnych i edukacyjnych, d)w harmonogramie zajęć, e)na zaświadczeniach ukończenia kursu lub innych dokumentach potwierdzających ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji wystawianych przez Wykonawcę. 4.2W ramach umowy Wykonawca oprócz prowadzenia kursu jest zobowiązany do: 1)opracowania harmonogramu zajęć w ramach kursu w uzgodnieniu ze szkolnym asystentem koordynatora projektu oraz programu kursu. Dostarczenia opracowanego harmonogramu zajęć i programu najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem pierwszych zajęć. Harmonogram zajęć musi być dostosowany do zajęć szkolnych uczestników projektu. 2)ustalania wszelkich zmian harmonogramu zajęć ze szkolnym asystentem koordynatorem projektu. 3)przypadku odwołania zajęć z przyczyn niezależnych od Wykonawcy informowania o tym fakcie najpóźniej w dniu zaistnienia okoliczności, 4)realizacji zajęć zgodnie z opracowanym programem kursu 5)zapewnia warunków zgodnych z przepisami BHP i P POŻ 6)zapewnienie egzaminu przed komisją do tego uprawnioną i wydanie książeczek spawacza, 7)wydanie zaświadczeń o ukończeniu kursu, 8)bieżącego informowania szkolnego asystenta koordynatora o każdej nieobecności uczestnika na kursie 9)zawiadomienia szkolnego asystenta koordynatora na trzy dni wcześniej o terminie i godzinie egzaminu, 10)zgłaszania ewentualnych problemów, nieprawidłowości niezwłocznie po zaobserwowaniu ich wystąpienia. 11)prowadzenia dokumentacji przebiegu kursu, tj.: a)program kursu oraz dziennika zajęć zawierającego wymiar godzin zajęć, tematy zajęć, b)imienną listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu zajęć, c)protokołu z egzaminu, d)rejestru wydanych zaświadczeń, e)potwierdzenia odbioru materiałów, 12)utrzymania udostępnionych bezpłatnie pomieszczeń w należytej czystości, zastanym stanie technicznym i wyposażeniu. 13)przekazania po zakończeniu kursu szkolnemu asystentowi koordynatora protokół odbioru zaświadczeń, kserokopie zaświadczeń oraz ww. dokumentacje z przebiegu kursu o których mowa w pkt.10, 14)przeprowadzenia po zakończeniu kursu anonimowych ankiet ogólnych oceniających kurs oraz osoby prowadzące kurs. 5.Kurs powinien zakończyć się egzaminem sprawdzającym nabytą przez uczestników wiedzą oraz wydaniem stosownych dokumentów świadczących o ukończeniu kursu np. zaświadczenia, świadectwa, certyfikaty opatrzone flagą UE z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego i logiem Kapitał Ludzki oraz logiem WUP Rzeszów wraz z informacją o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (nie dotyczy certyfikatów, zaświadczeń, których wzory zostały określone odpowiednimi przepisami) 6.Zamawiający przekaże Wykonawcy nie później niż 7 dni przed rozpoczęciem kursu imienny wykaz osób objętych kursem. 7.Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącego nadzoru nad procesem szkolenia uczestników projektu, oraz kontroli frekwencji kierowanych przez Zamawiającego uczestników kursu na zajęciach. 8. Warunki przeprowadzenia kursu. 8.1 Miejsce przeprowadzenia kursu: 1) Zajęcia teoretyczne będą realizowane w salach dydaktycznych Zespołu Szkół w Kańczudze, ul. Konopnickiej 6, 37-220 Kańczuga. Zamawiający zapewnia nieodpłatnie miejsce do przeprowadzenia zajęć teoretycznych. 2) Do przeprowadzenia zajęć praktycznych wykonawca zapewnia na swój koszt: miejsce, sprzęt oraz materiały. Zajęcia praktyczne powinny odbywać się w Kańczudze lub w miejscowości do 40 km od Kańczugi. 8.2. Liczba osób biorących udział w kursie: 20 osób - (2 grupy po 10 osób) 8.3. Liczba godzin: 145 godzin (ok.25 godzin zajęć teoretycznych i ok.120 godzin praktycznych) Liczba godzin zajęć dziennie (w dniach od poniedziałku do piątku) na osobę nie może być większa niż 4 godziny lekcyjne, a w dni wolne od nauki szkolnej nie może być większa niż 8 godzin lekcyjnych. Długość przerw będzie ustalana w sposób elastyczny przez wykonawcę. 8.4. Cel kursu Szkolenie teoretyczne i praktyczne ma na celu zdobycie przez uczestników kursu umiejętności spawania metodą MAG (135) spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi oraz uzyskanie kwalifikacji/uprawnień w odpowiednim zakresie wg wymagań normy PN-EN 287-1. Szkolenie powinno odbywać się zgodnie z aktualnymi wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach lub innego uprawnionego podmiotu. 8.5. Kurs ma być przeprowadzony według programu uzgodnionego z Instytutem Spawalnictwa w Gliwicach lub z innym uprawnionym podmiotem. Program oraz szczegółowy harmonogram godzin zajęć teoretycznych i praktycznych wykonawca przedłoży najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem pierwszych zajęć. 8.6. Wykonawca zapewni: - wszystkie potrzebne materiały do ćwiczeń praktycznych używanych w metodzie MAG - odzież ochronną (fartuchy spawalnicze, okulary, czapki, rękawice itp.) - pokrycie kosztów badań lekarskich dla uczestników kursu - materiały biurowe (skrypty itp.) - ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników kursu - egzamin przed komisją do tego uprawnioną i wydaniem książeczki spawacza - wydanie zaświadczeń uczestnikom o ukończeniu kursu - dla każdego uczestnika kursu oddzielne stanowisko do szkolenia praktycznego - catering w postaci kawa, herbata ciastka w każdym dniu szkolenia oraz obiad w dniach gdy szkolenie trwa dłużej niż 4 godziny lekcyjne..
  12. Kurs z uprawnieniami Spawacz spoin pachwinowych blach i rur w metodzie TIG (141) i MAG (135)
    Zamawiający: Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Jarosławiu, Jarosław
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegającą na przeprowadzeniu Kursu z uprawnieniami Spawacz spoin pachwinowych blach i rur w metodzie TIG (141) i MAG (135) dla uczniów Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Jarosławiu organizowanych w zakresie projektu systemowego pn. Podkarpacie stawia na zawodowców realizowanego w latach 2012 - 2014 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie jakości i atrakcyjności szkolnictwa zawodowego. Przedmiotowy projekt systemowy jest realizowany przez Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie przy współudziale Partnerów, którymi są organy prowadzące szkoły zawodowe na terenie województwa podkarpackiego, między innymi Powiat Jarosławski. 2. Usługa stanowiąca przedmiot zamówienia: 1) polegać będzie na przeprowadzeniu dydaktycznych zajęć teoretycznych i praktycznych w ramach Kursu z uprawnieniami Spawacz spoin pachwinowych blach i rur w metodzie TIG (141) i MAG (135) oraz sporządzeniu dokumentacji z przebiegu i realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia; - Szkolenie przewidziane dla 25 uczniów Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Jarosławiu przyjmując przeszkolenie każdego ucznia zarówno w metodzie TIG (141) i MAG (135) - Liczba godzin szkolenia: nie mniej niż 200 godzin teoretycznych i praktycznych - Termin przeprowadzenia szkolenia: lipiec-sierpień 2014 roku - Miejsce realizacji szkolenia: Jarosław lub inna miejscowość, do której z Jarosławia jest dogodny dojazd, a łączny czas dojazdu na szkolenie w obie strony z Jarosławia i czas pobytu na zajęciach nie przekracza 12 godzin - Zajęcia powinny się odbywać w od poniedziałku do soboty w godzinach od 8:00 do 16:00 nie więcej niż 8 godzin dziennie - Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem certyfikującym, poprowadzonym przez egzaminatora akredytowanego przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach, oraz wydaniem zaświadczenia ukończenia szkolenia - W cenę szkolenia należy wliczyć koszt materiałów szkoleniowych, koszty egzaminu, Książeczkę spawacza, odzież ochronną, badania lekarskie i wyżywienie uczestników kursu Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania innych terminów na realizację szkoleń lub innego miejsca lokalizacji szkolenia lub innej liczebności grupy szkoleniowej, po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą. 2) Wykonawca zapewni również: - Przeprowadzenie badań lekarskich uczestników szkolenia przez Wykonawcę - Zapewnienie materiałów dydaktycznych dla uczestników szkolenia - Zapewnienie odzieży ochronnej dla uczestników szkolenia (fartuch, okulary ochronne, rękawice ochronne) - Zapewnienie ciepłych posiłków dla uczestników (kawa, herbata, napoje, ciepłe danie -protokół korzystania z wyżywienia podpisany przez uczniów Wykonawca dołączy do dokumentacji Kursu) - Co najmniej jedną sprawną spawarkę dla maksymalnie 2 uczniów - Przeprowadzenia szkolenia w zakresie teoretycznym i praktycznym na materiałach przygotowanych przez Wykonawcą - Zorganizowanie i opłacenie egzaminu certyfikującego poprowadzonego przez egzaminatora akredytowanego przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach - Prowadzenie dokumentacji (dziennik zajęć, karta pracy i imienne listy obecności kursantów) szkolenia z monitorowaniem frekwencji kursantów mając na uwadze, że uczeń może opuścić 20% zajęć bez usprawiedliwienia - Stosowanie logotypów projektu Podkarpacie stawia na zawodowców - Dostarczenie pełnej dokumentacji szkolenia po ukończeniu kursu 3) Cel kursu: teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników kursu do egzaminów końcowych wg. Wytycznych Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. Po zdaniu egzaminu końcowego uczestnik kursu spawania uzyskuje stosowne uprawnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i aktualnymi normami dotyczącymi przeprowadzania egzaminów kwalifikacyjnych spawaczy. 4) Wykonawca zobowiązany jest do wydania Książeczki spawacza oraz świadectwa wydanego przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach po zakończeniu kursu i zdaniu przez kursanta odpowiednich egzaminów. Wszystkie wydane zaświadczenia, certyfikaty, książeczki spawacza powinny byś skserowane i dostarczone Zamawiającemu wraz z protokółem obioru tych dokumentów przez uczniów. 5) Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia niezbędne materiały szkoleniowe i dydaktyczne w postaci teczki lub segregatora, notatnika A4 min. 60 kartek, długopisu, podręcznika-ów lub skryptu-ów zgodnych z zakresem tematycznym szkolenia, które ujęte zostaną w koszcie szkolenia i po jego zakończeniu przejdą w posiadanie absolwentów szkolenia oraz ubranie robocze. Wszystkie te materiały muszą być przygotowane i rozdane uczestnikom szkolenia najpóźniej w pierwszym dniu zajęć. Uczestnicy kwitują odbiór materiałów własnoręcznym podpisem. Oryginał tego pokwitowania Wykonawca przekaże Zamawiającemu po zakończeniu szkolenia razem z innymi materiałami niezbędnymi do rozliczenia całej usługi. 6) Program szkolenia i harmonogram zajęć Wykonawca dostarczy Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania Umowy na przeprowadzenie Kursu z uprawnieniami Spawacz spoin pachwinowych blach i rur w metodzie TIG (141) i MAG (135). Zajęcia mają się odbywać od poniedziałku do soboty, zgodnie z harmonogramem zajęć. Godzina szkolenia liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne licząc 45 minut, oraz przerwę, licząc średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. 7) realizowana będzie bezpośrednio przez osoby wskazane przez Wykonawcę w złożonej ofercie do prowadzenia zajęć dydaktycznych i spełniające wymagania określone przez Zamawiającego. Ponadto: Wykonawca (Instytucja szkoleniowa) zobowiązuje się do: - Wykonania czynności będącej przedmiotem umowy z należytą starannością, czuwania nad prawidłową realizacją. - Indywidualizacji kształcenia poprzez prowadzenie systematycznej oceny postępów poszczególnych uczestników i zwiększania pomocy wobec osób mających trudności w procesie nauczania. - Bieżącego informowania Zamawiającego imiennie o nieobecności na szkoleniu osób skierowanych przez Zamawiającego, nie zgłoszeniu się tych osób na szkolenie lub też rezygnacji z uczestnictwa na szkoleniu w trakcie jego trwania - pod rygorem odmowy przez Zamawiającego zapłaty za szkolenie tych osób. - Prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia, składającej się z: kartę pracy dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz listę obecności zawierającą: imię, nazwisko i podpis uczestnika szkolenia; - protokółu i karty ocen z okresowych sprawdzianów efektów kształcenia oraz egzaminu końcowego, jeżeli zostały przeprowadzone; - rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, zawierającego: numer, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość oraz nazwę szkolenia i datę wydania zaświadczenia. - Powiadomienia Zamawiającego o zakończeniu szkolenia i o jego wynikach. - Sporządzenia protokółu okoliczności i przyczyn wypadku związanego ze szkoleniem oraz w drodze do i z miejsca szkolenia, powstałego z udziałem osoby skierowanej na kurs przez Zamawiającego.- Potwierdzenia na piśmie odbioru materiałów szkoleniowych przez uczestników szkolenia i korzystania z wyżywienia. - Przechowywania dokumentacji przedmiotowego szkolenia do 31 grudnia 2020 r. - Oznaczenia dokumentacji szkolenia oraz pomieszczenia, w którym odbywać się będą zajęcia informacją, że szkolenie realizowane jest w ramach projektu finansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. - Instytucja szkoleniowa zawiadomi Zamawiającego o każdorazowym przypadku absencji uczestnika szkolenia. 3. Osoby przewidziane do prowadzenia zajęć dydaktycznych teoretycznych i praktycznych w ramach Kursu z uprawnieniami Spawacz spoin pachwinowych blach i rur w metodzie TIG (141) i MAG (135) stanowiących przedmiot usługi będącej przedmiotem zamówienia muszą spełniać minimum niżej określone warunki kryteria: 1) wykształcenie z przygotowaniem pedagogicznym; 2) posiadane uprawnienia niezbędne do przeprowadzenia Kursu z uprawnieniami Spawacz spoin pachwinowych blach i rur w metodzie TIG (141) lub MAG (135); 3) doświadczenie zawodowe zgodne z kierunkiem dydaktycznym kursu; 4) Łączna liczba godzin przepracowanych w miesiącu nie może przekroczyć 240 godzin. 4. Główne cele i założenia oraz szczegółowy zakres ilościowy i jakościowy usługi stanowiącej przedmiot zamówienia, a także wymagania osobowe oraz obowiązki prowadzącego kurs określa Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ.
  13. Przeprowadzenie w Zespole Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego w Rudniku nad Sanem kursu prawa jazdy kategorii B oraz kursu spawacza dla uczniów Zespołu Szkół w ramach projektu pn.: Podkarpacie stawia na zawodowców, którego Partnerem jest Powiat Niżański, realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
    Zamawiający: Powiat Niżański, Nisko
    Przeprowadzenie w Zespole Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego w Rudniku nad Sanem kursu prawa jazdy kategorii B oraz kursu spawacza dla uczniów Zespołu Szkół w ramach projektu pn.: Podkarpacie stawia na zawodowców, którego Partnerem jest Powiat Niżański, realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX, Działanie 9.2 Podniesienie jakości i atrakcyjności szkolnictwa zawodowego. Zamawiający podzielił zamówienie na 2 części i dopuszcza składanie ofert na jedną lub dwie części.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Wymagania dotyczące części 1 zamówienia: Kurs prawo jazdy Przez realizację zamówienia o którym rozumie się: przeprowadzenie w wymaganym terminie kursu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców Dz. U. z 14 września 2012 r. poz. 1019 wraz z przeprowadzeniem egzaminu wewnętrznego oraz wydaniem stosownych zaświadczeń oraz przedłożenie Zamawiającemu ich kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 1. Miejsce przeprowadzenia kursu: Zespół Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego Ul. Marszałka Piłsudskiego 28 37-420 Rudnik nad Sanem 2. Ilość godzin zajęć teoretycznych i praktycznych dla każdej osoby podlegającej szkoleniu: 60 godz. (30 godzin praktyka + 30 godz. teoria) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców Dz.U. z 14 września 2012 r. poz. 1019 przez jedną godzinę praktyki Zamawiający rozumie godzinę zegarową czyli 60 minut. przez jedną godzinę teorii Zamawiający rozumie godzinę lekcyjną czyli 45 minut. 3. Planowana ilość osób - 55 Planowana ilość osób - do 55 uczniów: 1)Od dnia 16 grudnia 2013 r. do dnia 28 lutego 2014 r. -20 uczniów 2)Od dnia 1 marca 2014 r. do dnia 31 maja 2014 r. -17 uczniów 3)Od dnia 1 czerwca 2014 r. do dnia 15 października 2014 r. -18 uczniów Termin przeprowadzenia kursu 1) rozpoczęcie kursu - 16 grudnia 2013 r. 2) zakończenie kursu - 15 października 2014 r. 3) termin obowiązywania umowy: 15 października 2014 r. Kurs przeprowadzany będzie w 3 etapach zgodnie z terminami i ilością uczestników w każdym etapie zgodnie z zapisami od dnia 16 grudnia 2013 r. do dnia 15 października 2014 r. 4. Kurs może odbywać się w dni robocze również w soboty Z uwagi na to, iż uczestnikami kursu są uczniowie szkolenie na kursie w dni od poniedziałku do piątku może odbywać się tylko po zajęciach szkolnych. 5. Zamawiający wymaga, aby wszyscy uczestnicy każdego etapu kursu przystąpili do egzaminu państwowego w terminie nie później niż do miesiąca czasu po zakończonym kursie. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość wystawiania faktur częściowych po zakończeniu każdego z etapów, zgodnie ze wzorem umowy stanowiącej załącznik do SIWZ. 7. Dokumenty z kursu jakie winien przedłożyć Wykonawca po zakończeniu kursu 1) Lista obecności uczestników 2) Kopie zaświadczenia o ukończeniu kursu dla każdego z uczestników wraz z potwierdzeniem ich odbioru 3) Zestawienie osób, które przystąpiły do egzaminu państwowego wraz z wynikami egzaminu. 4) Potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych 5) Imienny wykaz osób, które nie ukończyły kursu 8. Dokumenty wymagane od Wykonawcy przed zawarciem umowy Orientacyjny harmonogram zajęć (z uwzględnieniem zakresu tematycznego oraz z uwzględnieniem liczby osób) uzgodniony z Dyrektorem Zespołu Szkół w Rudniku nad Sanem. 9. Dokument(y) potwierdzające uprawnienia osób do prowadzenia kursu w zakresie wymaganym przepisami prawa 10. Co ma zawierać cena 1) Wszystkie elementy związane z realizacją zamówienia zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz. U. z 2012 r. poz. 1019 z późn. zm.). 2) Koszt badania lekarskiego wymaganego przy ubieganiu się o prawo jazdy kategorii B 3) Koszt egzaminu państwowego (teoretyczny i praktyczny) dla każdego uczestnika kursu po jednym egzaminie 4) Opłata za kurs 5) Podatek VAT jeśli dotyczy 6) Materiały szkoleniowe Zamawiający wymaga aby wszystkie dokumenty wystawiane przez Wykonawcę wynikające z realizacji zamówienia (np. materiały szkoleniowe, harmonogram, zaświadczenia o ukończeniu kursu, protokoły odbioru zaświadczeń o ukończeniu kursu, listy obecności) zawierały logo projektu zgodnie ze wzorem załączonym do SIWZ. Wymagania dotyczące części 2: kurs spawania spoin pachwinowych metodą MAG - wymagania 1. Miejsce przeprowadzenia kursu: Zespół Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego Ul. Marszałka Piłsudskiego 28 37-420 Rudnik nad Sanem - część teoretyczna kursu Miejsce wskazane przez Wykonawcę - część praktyczna kursu 2. Ilość godzin zajęć teoretycznych i praktycznych dla każdej osoby podlegającej szkoleniu: nie mniej niż 146 godz. w tym 26 godz. zajęć teoretycznych i 120 godz. zajęć praktycznych 3. Czas trwania zajęć: po zajęciach lekcyjnych uczniów oraz w soboty - godziny do uzgodnienia. 4. Planowana ilość osób - 30 5. Termin przeprowadzenia kursu 16 grudnia 2013 r. do 16 kwietnia 2014 r. 6. Kurs może odbywać się w dni robocze również w soboty 1) Zamawiający wymaga, aby uczestnicy kursu przystąpili do egzaminu w terminie po ukończeniu kursu, a ostatni nie później niż do dnia 16 maja 2014 r. 7. Zakres tematyczny kursu Zgodnie z obowiązującymi przepisami zakres zajęć zgodnie z Wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach W-07/IS-17: 8. Prowadzący - instruktorzy mający odpowiednie uprawnienia potwierdzone odpowiednimi dokumentami 9. Dokumenty jakie ma otrzymać kursant: świadectwo egzaminu kwalifikacyjnego spawacza (certyfikat) książeczkę spawacza zaświadczenie o ukończeniu kursu 10. Dokumenty z kursu jakie winien przedłożyć Wykonawca po zakończeniu każdej tury kursu 1) Kserokopia dziennika zajęć edukacyjnych zawierający tematy zajęć edukacyjnych i wymiar godzin oraz lista obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu 2) Kserokopia zaświadczeń oraz innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji 3) Kserokopię rejestru wydanych zaświadczeń 4) Kserokopię protokołu egzaminacyjnego w przypadku kursu kończącego się egzaminem 5) Imienny wykaz osób, które nie ukończyły kursu 6) Potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych 11. Dokumenty wymagane od Wykonawcy przed rozpoczęciem kursu Program kursu, który powinien zawierać w szczególności: 1) nazwę kursu 2) czas trwania i sposób organizacji kursu (liczba godzin zajęć w każdym dniu ich odbywania) 3) wstępne wymagania dla uczestników kursu 4) cel kursu 5) plan nauczania określający tematy zajęć oraz ich wymiar (część teoretyczna i praktyczna) 6) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych 7) sposób sprawdzenia efektów kursu 12. Co ma zawierać cena 1) Wynagrodzenie kierownika kursu, wykładowców, instruktorów 2) Koszt badań uczestników kursu w zakresie medycyny pracy 3) Koszt egzaminu, zaświadczeń o ukończeniu kursu, świadectw egzaminu kwalifikacyjnego spawacza (certyfikatów), książeczek spawacza 4) Materiały szkoleniowe i wyposażenie do części praktycznej kursu 5) Podatek VAT jeśli dotyczy 6) Koszty pracy ludzi i sprzętu 7) Koszty delegacji z tytułu dojazdu Wykonawcy do miejsca wykonywania zadania 8) Zapewnienia i kosztów odpowiedniej odzieży ochronnej 9) Wszystkie podatki i opłaty 10) Wszelkie opłaty i odszkodowania za szkody, oraz straty wynikłe w związku z realizacją zamówienia Zamawiający wymaga aby wszystkie dokumenty wystawiane przez Wykonawcę wynikające z realizacji zamówienia (np. materiały szkoleniowe, harmonogram, zaświadczenia o ukończeniu kursu, protokoły odbioru zaświadczeń o ukończeniu kursu, listy obecności) zawierały logo projektu zgodnie ze wzorem załączonym do SIWZ..
  14. Usługa szkoleniowa w zakresie Spawacz spoin pachwinowych blach i rur w metodzie MAG i TIG
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie, Rzeszów
    Usługa szkoleniowa w zakresie
    Spawacz spoin pachwinowych blach i rur w metodzie MAG i TIG dla 10 w wymiarze 250 godz
  15. Usługa szkoleniowa w zakresie Spawacz blach i rur w metodzie TIG i MAG spoinami czołowymi
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie, Rzeszów
    Usługa szkoleniowa w zakresie Spawacz blach i rur w metodzie TIG i MAG spoinami czołowymi. Dwa szkolenia po 5 osób każde w wymiarze 336 godz
  16. Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG i MAG.
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Sanoku, Sanok
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi szkoleniowej polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu cyklu szkoleń pn. Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG i MAG dla maksymalnie trzydziestu trzech osób bezrobotnych lub poszukujących pracy w celu uzyskania przez te osoby stosownych uprawnień spawalniczych. Szkolenia z ww. cyklu obejmują zajęcia teoretyczne i praktyczne w zakresie spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG (141) bądź MAG (135),są zakończone egzaminem i prowadzą do uzyskania przez uczestników szkolenia uprawnień spawalniczych w zakresie spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG (141) bądź MAG (135), potwierdzonych świadectwem egzaminu spawacza (lub innym równoważnym dokumentem), a także wystawioną przez Instytut Spawalnictwa książką spawacza. Szczegółowy opis przedmiotu, zakresu zamówienia oraz postanowienia umowy zawiera załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia...
  17. USŁUGI SZKOLENIOWE dla osób bezrobotnych
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy, Dębica
    Szkolenie pn. SPAWANIE blach i rur spoinami pachwinowymi w met. TIG (141/1) oraz met. MAG (135/1). Liczba uczestników szkolenia - 12 osób. Liczba godzin szkolenia - 256. Miejsce realizacji -na terenie miasta Dębica lub w miejscowości oddalonej nie dalej niz 60 km od Dębicy
  18. USŁUGI SZKOLENIOWE dla osób bezrobotnych
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy, Dębica
    Szkolenie pn. SPAWANIE blach i rur spoinami pachwinowymi w met. TIG (141/1) oraz met. MAG (135/1). Liczba uczestników szkolenia - 12 osób. Liczba godzin szkolenia - 256. Miejsce realizacji -na terenie miasta Dębica lub w miejscowości oddalonej nie dalej niz 60 km od Dębicy
  19. USŁUGI SZKOLENIOWE
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy, Dębica
    Usługi szkoleniowe obejmujące zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych pn.: 1. OPERATOR koparko-ładowarek kl. III wszystkie typy plus koparek jednonaczyniowych kl. III - dla 12 osób bezrobotnych. 2. SPAWANIE blach i rur spoinami pachwinowymi w met. TIG (141/1) oraz met. MAG (135/1) - dla grupy 10 osób bezrobotnych. Ad.1 Liczba godzin szkolenia - 236. Rozpoczęcie szkolenia miedzy 10 a 20 lipca 2011 r. Ad.2 Liczba godzin szkolenia - 256. Rozpoczęcie szkolenia miedzy 1 a 10 sierpnia 2011 r
  20. Wynajem żurawi samojezdnych wraz z obsługą operatorską dla zadań realizowanych w ramach projektu Modernizacja sieci ciepłowniczej Rzeszowa w okresie 2007 r. - 2012 r.z podziałem na trzy Zadania
    Zamawiający: Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej - Rzeszów spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Rzeszów
    1. Przedmiotem zamówienia jest:
    Wynajem żurawi samojezdnych wraz z obsługą operatorską
    dla zadań pn.:
    - Zad. nr 1 Przebudowa sieci cieplnej od komory B-22 do B-27 ul. Hanasiewicza
    w Rzeszowie,
    - Zad. nr 3 Przebudowa sieci cieplnej od komory B-9 do B-12/1 ul. Boya-Żeleńskiego
    w Rzeszowie,
    - Zad. nr 4 Przebudowa sieci cieplnej od od E-2 do E-5 wraz z przyłączami ul. Pułaskiego
    i ul. Mochnackiego w Rzeszowie,
    - Zad. nr 5 Przebudowa sieci od G-4 ul. Hetmańska do zapory na rz. Wisłok,
    realizowanych w ramach projektu Modernizacja sieci ciepłowniczej Rzeszowa w okresie 2007 r. - 2012 r.,
    2. Przedmiot zamówienia jest podzielony na zadania:
    Zadanie 1: wynajem żurawia samojezdnego wraz z obsługą operatorską, na podwoziu samochodowym, o udźwigu maksymalnym od 5 do 12,5 ton, z hydraulicznym wysięgnikiem teleskopowym, o maksymalnym promieniu pracy 9 m i powyżej, przewidywana: ilość godzin najmu 281. Termin od 01.04.2011r. do 16.08.2011r. Zamówienie dotyczy 1 żurawia.
    Zadanie 2: wynajem żurawia samojezdnego wraz z obsługą operatorską, na podwoziu samochodowym, o udźwigu maksymalnym od 10 do 12,5 ton,
    z hydraulicznym wysięgnikiem teleskopowym, o maksymalnym promieniu pracy 10 m i powyżej, przewidywana ilość godzin najmu - 340. Termin realizacji
    od 01.04.2011r. do 15.09.2011r. Zamówienie dotyczy 1 żurawia.
    Zadanie 3: wynajem żurawia samojezdnego wraz z obsługą operatorską, na podwoziu samochodowym, o udźwigu maksymalnym od 25 do 40 ton, z hydraulicznym wysięgnikiem teleskopowym, o maksymalnym promieniu pracy 14 m i powyżej, przewidywana ilość godzin najmu 40. Termin realizacji od 01.04.2011r. do 31.07.2011r. Zamówienie dotyczy 1 żurawia.
    3. Wynajęte żurawie samojezdne objęte przedmiotem zamówienia zostaną wykorzystane w granicach administracyjnych miasta Rzeszowa przy realizacji zadań o których mowa w pkt. 1 w szczególności do:
    a) demontażu ciepłociągu i układaniu rur preizolowanych w wykopach liniowych,
    b) rozładunku i załadunku materiałów o których mowa w pkt.a, na wskazanych w pkt. 1 placach budów i magazynie głównym zamawiającego znajdującego się przy ulicy Baczyńskiego.
    4. Żurawie powinny być podstawione do wskazanego przez Zamawiającego miejsca realizacji robót (budów, magazynu). Koszty dojazdu żurawia do miejsca podstawienia wskazanego przez Zamawiającego na terenie miasta Rzeszowa i powrotu każdego żurawia z ostatniego miejsca pracy nie obciążają Zamawiającego.
    5. Zapotrzebowanie na usługi objęte przedmiotem zamówienia zgłaszane będzie przez Zamawiającego sukcesywnie do godziny 14:00 w dni robocze, w zależności od potrzeb Zamawiającego.
    Złożone zamówienie Wykonawca realizuje w wyznaczonych dniach następujących po dniu złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Godziny podstawienia żurawi do miejsc pracy każdorazowo określa Zamawiający.
  21. Badania radiograficzne spoin sieci ciepłowniczych dla zadań realizowanych w ramach projektu: Modernizacja sieci ciepłowniczej Rzeszowa w okresie 2007 r. - 2012 r
    Zamawiający: Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej - Rzeszów spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Rzeszów
  22. Usługa szkoleniowa: Spawacz spoin pachwinowych blach i rur w metodzie MAG i metodzie TIG
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie, Rzeszów
  23. Usługa organizacji szkolenia dla 12 osób bezrobotnych w zakresie: Spawacz spoin pachwinowych blach i rur metodą MAG i TIG
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Stalowej Woli, Stalowa Wola
  24. Usługa organizacji szkolenia dla grupy 10 osób bezrobotnych w zakresie Spawanie spoinami pachwinowymi blach i rur metodą MAG (135) i spawanie spoinami czołowymi blach metodą MAG (135)
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu, Tarnobrzeg
  25. Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla uczniów Zespołu Szkół Energetycznych w Rzeszowie współfinansowanych ze środków UE w ramach EFS, PO KL 2007-2013 Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach - Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego w zakresie projektu pt.Kompetentni w zawodzie II edycja - Alternatywne formy podnoszenia kwalifikacji zawodowych uczniów Zespołu Szkół Energetycznych w Rzeszowie, w następujących kierunkach: 1.) Uzyskanie świadectwa kwalifikacyjnego E 2.) Kurs spawania spoinami pachwinowymi blach i rur MAG (135)
    Zamawiający: Zespół Szkół Energetycznych im. gen. Wł. Sikorskiego, Rzeszów
  26. Usługi szkoleniowe dla osób bezrobotnych - współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy, Dębica
  27. Szkolenie Spawanie spoinami pachwinowymi blach i rur metodą MAG (135)
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu, Tarnobrzeg
  28. Szkolenie Spawanie spoinami pachwinowymi blach i rur metoda MAG (135) i TIG (141)
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu, Tarnobrzeg
  29. Szkolenie Spawanie spoinami pachwinowymi blach i rur metoda TIG (141)
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu, Tarnobrzeg
  30. Usługi szkoleniowe dla osób bezrobotnych
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy, Dębica
  31. usługa szkoleniowa
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy, Gorlice
  32. Usługi szkoleniowe dla osób bezrobotnych - współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy, Dębica
  33. Spawacz spoinami pachwinowymi blach i rur w metodzie MAG i TIG Spawacz blach spoinami czołowymi w metodzie MAG i TIG
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie, Rzeszów