Kogo reprezentuje osoba

Dudek Roman Władysław

w KRS

Roman Władysław Dudek

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Roman
Drugie imię:Władysław
Nazwisko:Dudek
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1956 r., wiek 63 lata
Miejscowości:Warszawa (Mazowieckie)
Przetargi:1 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Górska Ewa Katarzyna

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Statkiewicz Łukasz Patryk

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Jarosz Sylwia, Rogański Wojciech Witold, Sikora Piotr, Statkiewicz Maria Blanka, Sypuła Marta Grażyna

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Stapf Ivo

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Grupa Marketingowa Tai Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000145319
  2. Netgenerator Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000361770
  3. Spółdzielnia Mieszkaniowa Nasz Dom, Warszawa − KRS 0000321129

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Cmc Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000004857
  2. Polskie Stowarzyszenie Marketingu Smb, Warszawa − KRS 0000222550

Powiązane przetargi (1 szt.):
  1. Organizacja bezpłatnej ogólnopolskiej telefonicznej linii informacyjnej oraz merytoryczna obsługa i techniczne administrowanie tą infolinią w okresie: 1 lipca 2009 - 31 grudnia 2010 roku
    Zamawiający: Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja bezpłatnej ogólnopolskiej telefonicznej linii informacyjnej oraz merytoryczna obsługa i techniczne administrowanie tą infolinią w okresie: 1 lipca 2009 - 31 grudnia 2010 r.
    1. W ramach prac realizacyjnych: merytoryczna obsługa i techniczne administrowanie infolinią w okresie: 1 lipca 2009 do 31 grudnia 2010 r., w tym:
    1) bieżąca obsługa linii uwzględniającą kontakt telefoniczny oraz drogą elektroniczną (czat, e-mail, SMS),
    2) organizacja pracy call-center,
    3) w przypadku rezygnacji z połączenia przez klienta infolinii wobec zbyt długiego (powyżej 4 minut) czasu oczekiwania, oddzwanianie do klienta (dotyczy sytuacji,
    gdy połączenie realizowane jest z numeru identyfikowalnego),
    4) raportowanie w systemie miesięcznym, 5) archiwizacja rozmów przeprowadzanych przez konsultantów telefonicznych na płytach CD, w tym przekazywanie płyt Zamawiającemu w systemie miesięcznym, wraz z fakturą.
    Pracownicy zatrudnieni do obsługi infolinii przez Wykonawcę, zobowiązani
    są do uczestniczenia co najmniej raz w roku w szkoleniach, organizowanych przez Zamawiającego.
    2. Koszty abonamentowe oraz połączeń linii telefonicznej 0 800 wchodzą w zakres zamówienia i są ponoszone przez Wykonawcę. Przed zawarciem umowy Zamawiający wskaże numer 0 800, który będzie obsługiwała infolinia.
    3. Przewidywana liczba rozmów miesięcznie - do 10 000 (średnio 6 500).
    4. Czas pracy call-center wynosi 8 godzin dziennie, w godzinach 10.00-18.00, przez 5 dni w tygodniu (poniedziałek - piątek), z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
    5. Call-center może być zorganizowane w dowolnym miejscu na terytorium Polski.