Kogo reprezentuje osoba

Dudek Tomasz Grzegorz

w KRS

Tomasz Grzegorz Dudek

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Tomasz
Drugie imię:Grzegorz
Nazwisko:Dudek
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1964 r., wiek 55 lat
Miejscowości:Kamienna Góra (Dolnośląskie), Legnica (Dolnośląskie), Warszawa (Mazowieckie), Wrocław (Dolnośląskie), Zielona Góra (Lubuskie)
Przetargi:91 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Antkowiak Grzegorz, Antkowiak Karol Paweł, Basiński Wojciech Radosław, Berg Luiza, Brzeziński Krzysztof, Feliks Henryk, Gawarski Michał Jerzy, Hajduk Kamil, Hanaj Piotr Mariusz, Jasiński Maciej, Kadłubowski Mirosław, Kain Sven-torsten, Kolouszek Karol, Konopka Janusz, Kulesza Anna, Małaszkiewicz Dariusz Robert, Michalski Adam, Motyka Mirosław, Putz Dominik, Siemieniuk Adam, Sikorska Bogna, Szornak Andrzej, Wołczański Piotr, Zieliński Dariusz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wasiński Włodzimierz
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bogusz Jan, Dudek Małgorzata, Florkiewicz Bogusław, Florkiewicz Janusz, Górny Marek Stanisław, Kabaszyn Piotr, Rosińska Barbara, Muzioł Radosław Piotr, Nowak Ewa Irena, Piczak Janusz Zbigniew, Pieczewska Anna Małgorzata, Pieczewski Krzysztof Piotr, Szulborski Bogdan, Wieczorkowski Piotr Andrzej, Wołejko Józef, Zimecka Elżbieta, Zimecki Krzysztof
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Borys Paweł, Błaszczyk Joanna Małgorzata, Fill Tomasz, Góra Jerzy, Kacprzyk Wojdyga Monika Justyna, Kozłowska Plewa Grażyna, Majcher Kamila, Marczuk Bartosz, Miazek Anna Maria, Pawlak Bartłomiej, Piasecki Marcin Adam, Piłat Magdalena, Ptak Chmielewska Aneta, Stanilewicz Magdalena, Szafrański Bogdan Jerzy, Sztandera Przemysław Jan, Szwarc Piotr, Zawada Grzegorz Henryk

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Tan Khai William
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Biezmienow Grzegorz Wiktor, Dudek Małgorzata, Nyk Agnieszka Józefa, Zaczyński Remigiusz Eligiusz

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bogdański Sławomir, Borkowski Sławomir Paweł, Budzik Mieczysław, Dzik Beata, Dzik Bogdan Robert, Dzik Grzegorz Piotr, Garbiński Adam Jacek, Hołówko Marek Zenon, Kanarkowski Tomasz, Kucharek Krzysztof, Regulski Piotr Sebastian, Rembikowski Wojciech Jan, Siekierski Krzysztof Piotr, Śmiechowska Dzik Alicja, Urbanowicz Michał, Wachowski Krzysztof, Wójcik Andrzej
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Aksamitowska Grendziak Beata, Anopczenko Alicja Maria, Kardowski Roman, Karpińska Ewa, Kawałkowski Janusz, Wilczek Bogdan

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łukasiewicz Michał
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Hełka Kazimierz Zbigniew, Skowroński Tadeusz, Werszko Zygmunt Józef, Wisniewski Heinz, Woźniak Ryszard Jan

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Świątek Andrzej
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Antoniuk Jolanta, Foriasz Marek, Ilczyszyn Marek, Jakubiak Eugeniusz, Kołodyńska Genowefa, Majchrzak Piotr, Pasierski Wojciech, Płocka Barbara

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łapiński Marek
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bogusz Jan, Dudek Małgorzata, Florkiewicz Bogusław, Florkiewicz Janusz, Górny Marek Stanisław, Kabaszyn Piotr, Rosińska Barbara, Muzioł Radosław Piotr, Nowak Ewa Irena, Piczak Janusz Zbigniew, Pieczewska Anna Małgorzata, Pieczewski Krzysztof Piotr, Szulborski Bogdan, Wieczorkowski Piotr Andrzej, Wołejko Józef, Zimecka Elżbieta, Zimecki Krzysztof
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Behrens Lars, Budzik Mieczysław, Kuehn Matthias, Osowski Piotr Stanisław, Wójcik Andrzej Grzegorz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wontor Adam
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Biezmienow Grzegorz Wiktor, Dudek Małgorzata, Nyk Agnieszka Józefa, Zaczyński Remigiusz Eligiusz

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. 4e Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000553930
  2. A.d.2050 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000362419
  3. Admiral Boats S.A., Bojano − KRS 0000370380
  4. Agro Plus Service Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000376091
  5. Agrobud Sp. Z O.O., Ruszów − KRS 0000085579
  6. Ansatt Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000745811
  7. App Real Estate Projects Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000103133
  8. Aprum Apartments Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000699898
  9. Aprum Apartments Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Wrocław − KRS 0000716522
  10. Aprum Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000693560
  11. Architektura Nova Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000442023
  12. Ars Medica Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000041312
  13. Arya Project Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000548790
  14. As Energy Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000349591
  15. Asset Rent Management Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000537127
  16. Bank Polska Kasa Opieki - S.A., Warszawa − KRS 0000014843
  17. Biolex S.A., Wrocław − KRS 0000377481
  18. Biuro Usług Finansowo-księgowych Debet Sp. Z O.O., Zielona Góra − KRS 0000082205
  19. Bpo Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000395189
  20. Brokers Union Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000109774
  21. Budopol - Racławicka Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000207296
  22. Business Tax Professionals Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa,, Wrocław − KRS 0000349592
  23. Cash Handling Center Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000643397
  24. Catering Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000315693
  25. Centrum Badawczo-rozwojowe Partner Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000179399
  26. Centrum Monitoringu Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000209598
  27. Chart Media Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000295125
  28. City Investments S.A., Kraków − KRS 0000617956
  29. Climbex S.A., Opole − KRS 0000368467
  30. Comforoad Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000653080
  31. Company Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000431944
  32. Construct Solutions Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000439212
  33. Dak Inwestycje Sp. Z O.O., Trzebinia − KRS 0000637437
  34. Db Beton Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000321713
  35. Dc System Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000030989
  36. Dc System Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000769419
  37. Delice Aviator Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000384717
  38. Dobry Cel, Wrocław − KRS 0000470874
  39. Dolnośląska Agencja Handlowa Pro Natura Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000153354
  40. Dolnośląskie Stowarzyszenie Zarządców Nieruchomości, Wrocław − KRS 0000057757
  41. E-kiosk S.A., Warszawa − KRS 0000304553
  42. Eko Catering Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000551601
  43. Ekto Finance Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000401881
  44. Em Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000136938
  45. Evermerry - Za Garbińscy Sp. J., Wrocław − KRS 0000269744
  46. Experts For Business Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000339728
  47. Fabryka Obrabiarek Rafamet S.A., Kuźnia Raciborska − KRS 0000069588
  48. Fagormastercook S.A. Likwidacyjnej, Wrocław − KRS 0000035082
  49. Family Line Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000436084
  50. Fast Finance S.A., Wrocław − KRS 0000299407

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. 4wed Sp. Z O.O., Smolec − KRS 0000481927
  2. A 7 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000490328
  3. Abc Finanse S.A., Warszawa − KRS 0000369232
  4. Agce S.A., Warszawa − KRS 0000616075
  5. Agencja Nieruchomości Orzeł Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000251178
  6. Agencja Nieruchomości Orzeł Sp. Z O.O., Bytom − KRS 0000046796
  7. Agencja Rozwoju Przemysłu S.A., Warszawa − KRS 0000037957
  8. Agro - Jet Sp. Z O.O., Ujeździec Wielki − KRS 0000223845
  9. Agromet Tor Sp. Z O.O., Bielsk Podlaski − KRS 0000143883
  10. Akj Capital S.A., Warszawa − KRS 0000224372
  11. Akj Investment i Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000249842
  12. Amica S.A., Wronki − KRS 0000017514
  13. Aml Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Wrocław − KRS 0000271528
  14. Anwil S.A., Włocławek − KRS 0000015684
  15. Appaloosa Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000012182
  16. Apteka Nowa - Sp. Z O.O., Kostomłoty − KRS 0000471354
  17. Arch-data Sp. Z O.O., Łomianki − KRS 0000164817
  18. Archicom S.A., Wrocław − KRS 0000555355
  19. Arrada Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000463404
  20. Asekuracja Cash Handling Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000145865
  21. Autonika Holding S.A., Rzeszów − KRS 0000024980
  22. Avio Polska Sp. Z O.O., Bielsko-biała − KRS 0000002594
  23. B.a.c.d. S.A., Warszawa − KRS 0000009046
  24. Bank Pocztowy S.A., Bydgoszcz − KRS 0000010821
  25. Bastion Education Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000159124
  26. Beautique Szewera i Sałagaj Sp. J., Wrocław − KRS 0000367751
  27. Belwederska Sp. Z O.O., Rybie − KRS 0000281240
  28. Bgf Group Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000284197
  29. Bielbud Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000179658
  30. Bielprojekt Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000230753
  31. Bl14 Sp. Z O.O., Rybie − KRS 0000426242
  32. Blockpol Ii Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000184633
  33. Bm Real Investments S.A., Warszawa − KRS 0000529085
  34. Bnp Paribas Polska S.A., Warszawa − KRS 0000009600
  35. Bochenka Gp Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000284883
  36. Bondspot S.A., Warszawa − KRS 0000022931
  37. Bonus Lucrum Księgowość, Finanse, Audyt Sp. Z O.O., Legnica − KRS 0000290885
  38. Borowska Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000016532
  39. Boś Eko Profit S.A., Warszawa − KRS 0000336182
  40. Bps Doradztwo S.A., Warszawa − KRS 0000355344
  41. Bps Faktor S.A., Warszawa − KRS 0000380396
  42. Budopol - Zebud Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000368689
  43. Budopol Gw Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000345138
  44. Budopol-wrocław S.A., Wrocław − KRS 0000093832
  45. Budosprzęt Kraków Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000559408
  46. Bukowa 12 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000362415
  47. Carda Pt Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A., Warszawa − KRS 0000658530
  48. Caresbac-polska S.A., Warszawa − KRS 0000053109
  49. Cash Cash Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000334172
  50. Centromor S.A., Warszawa − KRS 0000076146

Powiązane przetargi (91 szt.):
  1. Usługi pralnicze wraz z transportem na rzecz Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury, Ośrodek Szkoleniowy Jagoda w Karpaczu.
    Zamawiający: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury, Kraków
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych polegających na moczeniu, praniu, krochmaleniu, dezynfekcji, suszeniu, maglowaniu oraz prasowaniu na rzecz Zamawiającego, tj. Krajowej Szkoły Sadownictwa i Prokuratury, Ośrodek Szkoleniowy Jagoda w Karpaczu, ul. Nadrzeczna 1 58-540 Karpacz, następującego asortymentu: Lp Opis przedmiotu zamówienia Jedn. miary Ilość 1 Bielizna pościelowa kg 5.400 2 Pranie narzut i koców kg 180 3 Pranie obrusów, nakładek i serwetek kg 150 Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji usług w ilości mniejszej niż podana powyżej (według potrzeb Zamawiającego), z tym zastrzeżeniem, iż niniejsza umowa może ulec rozwiązaniu w chwili sprzedaży ośrodka. Usługi realizowane będą wg potrzeb Zamawiającego od poniedziałku do niedzieli. Zapotrzebowania na każdorazową usługę składane będą w dniu poprzedzającym wykonanie usługi. Pranie powinno być czyste(bez plam i zabrudzeń), wyprasowane/zmaglowane, a w szczególności obrusy i nakładki powinny być bardzo mocno wykrochmalone oraz pozbawione zagnieceń oraz zabezpieczone w sposób uniemożliwiający jego zabrudzenie i wygniecenie. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone podczas realizacji zamówienia oraz zobowiązuje się do świadczenia usług o odpowiedniej jakości z zachowaniem właściwych standardów i z należytą starannością. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. odbiór asortymentu do prania, wymienionego wyżej odbywać się będzie transportem Wykonawcy i na koszt Wykonawcy z Ośrodka Szkoleniowego Jagoda w Karpaczu, ul. Nadrzeczna 1 58-540 Karpacz, 2. dostarczenie czystego asortymentu do Ośrodka Szkoleniowego Jagoda w Karpaczu, ul. Nadrzeczna 1 58-540 Karpacz, transportem Wykonawcy i na koszt Wykonawcy, 3. odbiór/dostarczanie brudnej/czystej bielizny hotelowej odbywać się będzie z wyniesieniem/wniesieniem z/do magazynów z brudną i czystą pościelą..
  2. Usługi pralnicze - w tym pranie wodne, pranie chemiczne, prasowanie i maglowanie wybranych przedmiotów zgodnie ze specyfikacją asortymentową
    Zamawiający: Aqua Hotel Spółka Akcyjna, Polkowice
    Przedmiotem zamówienia są usługi pralnicze - w tym pranie wodne, pranie chemiczne, dezynfekcja, suszenie, prasowanie i maglowanie wyszczególnionych przedmiotów zgodnie ze specyfikacją asortymentową.
    1. Odbiór brudnego asortymentu i dostarczanie czystego asortymentu na koszt wykonawcy:
    a) od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00
    b) w dni weekendowe (soboty/niedziele), ustalane pomiędzy przedstawicielami stron na bieżąco
    c) przekazanie pościeli i ręczników po upraniu następnego dnia po odbiorze do prania
    2. Wymagana jest selekcja asortymentu brudnego przed praniem pod względem rodzaju włókna oraz wymagań higienicznych.
    3. Właściwy dobór i dozowanie środków piorących, dezynfekujących, wybielających (dostosowanych do tkanin posiadających znak CE.
    4. Właściwa segregacja i pakowanie bielizny wypranej, zgodnie z jej opisem.
    5. Zdawanie i odbieranie bielizny tylko za potwierdzeniem przez upoważnionych pracowników stron.
    6. Uwzględnianie reklamacji w terminie do 2 dni od daty zgłoszenia dotyczącej niedoprania, odbarwienia, zniszczenia i braków bielizny.
    7. W przypadku niedopranej bielizny usługa zostanie wykonana ponownie na koszt wykonawcy.
    8. W przypadku utraty lub zniszczenia powierzonej bielizny (odbarwienie, podarcie, sfilcowanie) wykonawca zobowiązany jest do naprawy szkody, poprzez zapłatę hotelowi równowartości utraconej/zniszczonej bielizny, bądź też jej odkupienie.
    9. Pranie wodne, pranie chemiczne, prasowanie asortymentu zleconego indywidualnie przez gości hotelowych.
    10. Termin wykonania usługi:
    a) do 2 dni roboczych z wyjątkiem pościeli i ręczników - 1 dzień.
    b) na specjalne życzenie gości w ciągu 8h - 24h, w dni robocze tygodnia
    11. Drobne naprawy garderoby gości, typu urwany guzik, puszczony szef.

    Kody CPV:
    98311000-6 usługi odbierania prania
    98312000-3 usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych,
    98315000-4 usługi prasowania

    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  3. Kompleksowa usługa prania bielizny szpitalnej dla potrzeb placówek Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej w Jeleniej Górze przy ul. Ogińskiego 6.
    Zamawiający: Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej, Jelenia Góra
    Kompleksowa usługa prania bielizny szpitalnej dla potrzeb placówek Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej w Jeleniej Górze. Średnie miesięczne ilości bielizny : WCSKJ- 14500.00kg, WYSOKA ŁĄKA-1520.00 kg, ZOL BOLKÓW-1320.00 kg. Realizacji zadania : przez okres 18 ( osiemnaście ) miesięcy licząc daty od podpisania umowy
  4. WYKONANIE USŁUGI KOMPLEKSOWEGO PRANIA BIELIZNY SZPITALNEJ.
    Zamawiający: Powiatowe Centrum Medyczne w Wołowie Spółka z o.o., Wołów
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi prania bielizny szpitalnej zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ilości około 3,6 ton miesięcznie..
  5. Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla 105 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Żarach
    Zamawiający: 105 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Żary
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług prania bielizny szpitalnej, odzieży ochronnej na warunkach określonych w załączniku nr 6 do SIWZ. 2. Szacunkowa ilość prania przez okres 24 miesięcy wynosi ok. 174 600kg. Faktyczna ilość i zakres usługi wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego, zgodnie z dowodami przyjęcia/wydania. 3. Wykonawca wyposaży Zamawiającego w asortyment wyszczególniony w załączniku nr 5 do SIWZ, który stanowić będzie przedmiot dzierżawy
  6. świadczenie usług cateringowych polegających na przygotowaniu i podaniu posiłków podczas szkoleń w ramach projektów współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Kształcenie w ramach procesu specjalizacji lekarzy deficytowych specjalności tj onkologów , znak sprawy ZP_PN_17_13_NDOK.
    Zamawiający: Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu, Wrocław
    1 Przedmiotem zamówienia są usługi cateringowe polegające na przygotowaniu i podaniu posiłków podczas szkoleń w ramach projektów współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Kształcenie w ramach procesu specjalizacji lekarzy deficytowych specjalności tj onkologów. 2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji określa odpowiednio załącznik nr 1 ( opis przedmiotu zamówienia) do SIWZ oraz załącznik nr 5 ( projekt umowy) do SIWZ..
  7. Kompleksowe świadczenie usług żywienia pacjentów Wrocławskiego Centrum Rehabilitacji i Medycyny Sportowej spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, 51-609 Wrocław, ul. Chopina 5/7
    Zamawiający: Wrocławskie Centrum Rehabilitacji i Medycyny Sportowej Sp. z o.o., Wrocław
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest catering - przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia dla pacjentów Wrocławskiego Centrum Rehabilitacji i Medycyny Sportowej spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, 51-609 Wrocław, ul. Chopina 5/7
  8. Przetarg nieograniczony na usługi żywienia
    Zamawiający: Dziecięcy Szpital Kliniczny, Lublin
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług całodziennego żywienia dla pacjentów Dziecięcego Szpitala Klinicznego w systemie tacowym polegające na przygotowywaniu posiłków i dostawie do oddziałów na bazie dzierżawionych pomieszczeń kuchni szpitalnej oraz dzierżawie kuchni mlecznej i produkcji mieszanek mlecznych dla niemowląt przebywających na leczeniu w Dziecięcym Szpitalu Klinicznym oraz prowadzenie stołówki dla pracowników DSK, studentów i innych osób
  9. Świadczenie usług w zakresie przygotowywania i dostawy całodziennych posiłków dla pacjentów Szpitala Powiatowego w Rypinie
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Rypin
    Świadczenie usług w zakresie przygotowywania i dostawy całodziennych posiłków dla pacjentów Szpitala Powiatowego w Rypinie przez okres 24 miesięcy .
  10. Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej im. Sue Ryder w Kałkowie -Godowie gm. Pawłów w okresie -2012- 2013 roku.
    Zamawiający: Dom dla Osób Starych w Kałkowie-Godowie, Kałków
    Przedmiotem zamówienia jest Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej im Sue Ryder w Kałkowie Godowie gm. Pawłów w 2012 i 2013 roku. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę całodobowego wyżywienia Dzienna racja pokarmowa dla pensjonariusza DLS wynosić będzie: 1. produkty zbożowe (w przeliczeniu na mąkę) - 270 g pieczywo mieszane - 250 g mąka i makarony - 50 g kasze - 40 g 2. mleko i produkty mleczne (w przeliczeniu na mleko płynne) - 1150 ml mleko - 550 ml sery twarogowe - 60 g sery podpuszczkowe - 20 g 3. jaja ¾ szt. 4. mięso, wędliny, ryby, (w przeliczeniu na mięso z kością) - 200 g mięso - 110 g wędliny - 40 g ryby - 40 g 5. masło 30 g 6. inne tłuszcze 15 ml. 7. ziemniaki 350 g 8. warzywa i owoce obfitujące w witaminę C 230 g 9. warzywa i niektóre owoce obfitujące w karoten 120 g 10. inne warzywa i owoce 280 g 11. cukier i słodycze (w przeliczeniu na cukier) 75 g cukier 60 g dżemy i marmolady 30 g Energia w kaloriach: 2500-2600 Białko ogółem w g.: 90 w tym zwierzęce 58 Tłuszcze w g.: 88 Węglowodany w g.: 1. Wszystkie etapy procesu produkcyjnego, łącznie z napełnianiem termosów powinny przebiegać bez zbędnych przestojów, celem zabezpieczenia przed zanieczyszczeniem zepsuciem i rozwojem drobnoustrojów chorobotwórczych. 2. Posiłki powinny być przewożone w termosach gastronomicznych zapewniających utrzymanie temperatury spożywania potraw oraz posiadających odpowiednie atesty Państwowego Zakładu Higieny, Zakładu Badania Żywności i Przedmiotów Użytku. 3. Transport posiłków prowadzony będzie samochodami dostosowanymi do przewożenia środków spożywczych. 4. Posiłki dostarczane będą 3 razy dziennie w godzinach: - śniadanie: godz. 800-830 - obiad: godz. 1300-1330 - kolacja: godz. 1700- 5. Posiłki będą dzielone na dwa oddziały: oddział A - 60 posiłków oddział B - 28 posiłków 6. Dokładna liczbę posiłków na dany dzień zamawiający będzie podawał wykonawcy telefonicznie lub faksem do godz. 1000 dnia poprzedniego.
  11. WR 74/12 usługa żywienia pacjentów szpitala
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego, Wrocław
    Przedmiotem zamówienia jest usługa żywienia pacjentów szpitala. Zgodnie z załącznikiem nr 1 do zaproszenia. Szacunkowa przewidywana ilość pacjentów do żywienia 300 osób. Rozpoczęcie wykonania usługi od dnia 01.10.2012r. do dnia 30.11.2012r., z możliwością wcześniejszego 2-tygodniowego wypowiedzenia.
  12. PRANIE BIELIZNY SZPITALNEJ WRAZ Z TRANSPORTEM.
    Zamawiający: NZOZ Szpital Powiatowy w Dzierżoniowie sp. z o. o., Dzierżoniów
    Przedmiotem zamówienia jest usługa, wykonanie kompleksowych usług pralniczych wraz z naprawą i transportem - odbiór i dostawa 6 dni w tygodniu- od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00- 14:00, soboty w godzinach od 8:00- 10:00. W przypadku kumulacji dni wolnych lub świątecznych np. 3 kolejne dni, odbiór i dostawa w drugim dniu wolnym od pracy w godzinach od 8:00- 10:00. Zamawiający nie przyjmie prania, które nie będzie spełniało wymogów jakościowych - czyste, suche, złożone, odprasowane, usztywnione, odpowiednio zapakowane. W przypadku zakwestionowania partii prania, Zamawiający nie będzie ponosił kosztów związanych z powtórnym praniem, koszty te obciążać będą Wykonawcę w ramach reklamacji. Zakwestionowana partia prania ma być udokumentowana przez pracownika Zamawiającego jak i pracownika Wykonawcy(na druku reklamacja dostarczonym przez Wykonawcę). A. Odbiór brudnej bielizny i dostawa czystej bielizny; OPIS 1.)Odbiór brudnej bielizny przez Wykonawcę (z pisemnym potwierdzeniem z wyszczególnieniem asortymentowym i ilościowym- na druku dostarczonym przez wykonawcę), Ogółem średnio w skali 12 miesięcy w ilości: 84 500 kg bielizny brudnej w momencie zdania do pralni, w następujących rodzajach: a.bielizna pościelowa z oddziałów Szpitalnych, b.bielizna i odzież operacyjna, c.bielizna dzieci młodszych, d.odzież ochronna personelu medycznego, e.odzież robocza, w tym mundurki personelu (wymaga się prasowania ręcznego żelazkiem lub parowego wypranej bielizny fasonowej (m.in. mundury personelu) nie dopuszcza się maglowania. f.ręczniki, ścierki, obrusy, g.pidżamy, podomki, h.koce, (wymaga się w ostatnim cyklu prania zastosowania środków zmiękczających i antystatycznych), i.kołdry, poduszki, zasłony parawanowe, materace, pokrowce, j.ścierki i mopy do sprzątania. 2.)Zdawanie brudnej bielizny: -Worki i oznakowanie zapakowanej brudnej bielizny do transportu należy do Wykonawcy, -druki przekazania bielizny do pralni dostarczy Wykonawca, -druki przekazania bielizny do pralni podpisują osoba przekazująca ze strony Zamawiającego i odbierająca ze strony Wykonawcy. a. Bielizna i pościel będzie pakowana do worków foliowych koloru czerwonego i zabezpieczona workiem brezentowym lub dodatkowym foliowym- przekazanie na podstawie wagi i załączonego spisu z wyszczególnieniem asortymentowym i ilościowym jego zawartości. Zamawiający dopuszcza liczenie bielizny szpitalnej w momencie odbioru przez Wykonawcę w obecności pracownika Szpitala. b. Bielizna i pościel skażona pakowana będzie osobno do worków foliowych typu Hydro- bag,zabezpieczona dodatkowo w worek foliowy koloru czerwonego, widocznie oznakowana (BIELIZNA SKAŻONA)asortyment znajdujący się w tych workach nie będzie liczony - przekazanie na podstawie wagi. 3.)Czysta bielizna oddawana jest przez Wykonawcę do magazynów w podwójnym opakowaniu w workach brezentowych i na nich nałożonych jednorazowych workach foliowych koloru białego. Bielizna powinna być posegregowana wg oddziałów z pisemnym potwierdzeniem z wyszczególnieniem asortymentowym i ilościowym jego zawartości na drukach przekazania Wykonawcy, podpisanych przez osobę przekazującą ze strony Wykonawcy i odbierającą ze strony Zamawiajacego). -Bielizna wilgotna podlega natychmiastowemu zwrotowi. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia takiej samej ilości i tego samego rodzaju bielizny suchej. 4.)Czas świadczenia usługi od momentu przekazania: a.fartuchy, mundurki personelu zwrot w ciągu 48 godzin, b.bielizna operacyjna zwrot w fartuchy ciągu 24 godzin, c.pozostała bielizna zwrot w ciągu 48 godzin lub zgodnie z uzgodnieniami w trakcie trwania umowy (uzgodnienia na piśmie) d.materace zwrot w ciągu 120 godzin e.bielizna noworodkowa i bielizna bloku operacyjnego winna być pakowana osobno do worków (na terenie pralni) f.bielizna poddana naprawie podlega zwrotowi w ciągu 4 dni (96 godzin) od momentu przekazania do naprawy, g.pranie ekspresowe tego samego dnia (w wyjątkowych sytuacjach). 5.)Wykonawca ponosi ryzyko związane z odkupieniem bielizny ( o tych samych parametrach technicznych ) w przypadku zniszczenia w trakcie wykonywania usługi oraz w przypadku zagubienia, trwałego zafarbowania. 6.)Wykonawca ma obowiązek posiadania i stosowania opracowanej procedury procesu prania oraz na żądanie Zamawiającego ma obowiązek poddać się kontroli zgodności jej wykonywania w procesie prania, 7.)Do prania bielizny dzieci młodszych ma być wydzielona osobna pralnica. 8.)Wykonawca zobowiązuje się do osobnego prania i dezynfekcji bielizny operacyjnej w warunkach zgodnych z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi. 9.)Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli Wykonawcy w sytuacjach uzasadnionych zagrożeniem mikrobiologicznym (w szczególności badania czystości mikrobiologicznej w pralni przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy). 10.)W przypadku dochodzenia epidemiologicznego w szpitalu, Wykonawca, będzie zobowiązany do dostarczenia dokumentacji potwierdzającej prawidłowość prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej oraz do przedstawienia listy zastosowanych środków piorących i dezynfekcyjnych 11.)Zamawiający ma prawo do kontroli warunków, w których wykonywana jest usługa. Wyniki kontroli mają wpływ na ewentualne odstąpienie od umowy z żądaniem przez Zamawiającego odszkodowania z tego tytułu. 12.)Środki piorące, piorąco - dezynfekcyjne, dezynfekcyjne muszą być przechowywane w oryginalnych opakowaniach 13.)Wszystkie środki do prania i dezynfekcji muszą mieć zastosowanie do prania w pralnicach. B. Według potrzeb cerowanie/łatanie; OPIS 1.Wykonawca zapewnia naprawy bielizny na bieżąco, do napraw bielizny uszkodzonej Wykonawca stosuje własne środki i materiał o takich samych parametrach technicznych, jak bielizna uszkodzona będąca własnością Zamawiającego. Uwaga: Przez naprawę rozumie się cerowanie dziur i rozerwań, których powierzchnia nie przekracza 15% powierzchni asortymentu oraz przyszywanie suwaków, troków i guzików. Bielizna nie podlegająca naprawie zostanie przekazana Zamawiającemu, jako bielizna do kasacji. Kasacja dokonywana będzie na wniosek Wykonawcy przez Komisję Zamawiającego, która wcześniej określi zasadność kasacji. C. Transport bielizny szpitalnej; OPIS 1.)Odbiór i dostawa transportem i na koszt Wykonawcy. Wykonawca zapewnia transport, czynności załadunkowe i wyładunkowe brudnej i czystej bielizny. - z magazynu zdawania brudnej bielizny w Dzierżoniowie i w Bielawie do pralni 6 dni w tygodniu codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00-14:00, soboty w godzinach od 8:00- 10:00. W przypadku kumulacji dni wolnych lub świątecznych np. 3 kolejne dni, odbiór i dostawa w drugim dniu wolnym od pracy w godzinach od 8:00- 10:00. - z pralni do magazynu wymiennego w Dzierżoniowie i Bielawie 6 dni w tygodniu codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00-14:00, soboty w godzinach od 8:00- 10:00. W przypadku kumulacji dni wolnych lub świątecznych np. 3 kolejne dni, odbiór i dostawa w drugim dniu wolnym od pracy w godzinach od 8:00- 10:00. UWAGA: Przewóz bielizny czystej i brudnej musi być ściśle wyizolowany, trwale oznakowany i nie może podlegać zamianie. Transport na przykład: a.dwoma samochodami: b.lub w samochodzie z wydzielonymi oznakowanymi komorami, odizolowanymi od siebie, c.lub samochodem z częścią bagażową do przewozu bielizny czystej i przyczepą nadwoziu zamkniętym do przewozu bielizny brudnej. 2.)Wykonawca zobowiązany jest do codziennej dezynfekcji skrzyni ładownej pojazdu/ów oraz prowadzenia książki dezynfekcji środka transportu. Na wniosek Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo udostępnić książkę dezynfekcji środka transportu, którym przewożona jest bielizna (bez wcześniejszego uprzedzenia o kontroli). Uwaga: 1.)W przypadku dzierżawy pomieszczeń pralni lub innych form najmu pomieszczeń do wykonywania przedmiotu zamówienia proszę do oferty dołączyć dokument potwierdzający tytuł prawny Wykonawcy do korzystania z pomieszczeń pralni, w których świadczona będzie usługa (w przypadku dzierżawy, najmu lub podobnych form, termin określony w umowie musi przypadać na okres na jaki zawarta będzie umowa z Zamawiającym). 2.)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonywane usługi pralnicze w zakresie, jakości i zgodności z wymogami sanitarnymi wobec organów kontrolnych - Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna, Państwowa Inspekcja Pracy, BHP i inne. 3.)Po wykonaniu usługi prania i dezynfekcji, prasowania lub maglowania oraz naprawy, (kompleksowo), Wykonawca zobowiązany jest zwrócić Zamawiającemu bieliznę czystą w terminie, ilościach i asortymencie otrzymanym do wykonania usługi. 4.)W przypadku sytuacji uniemożliwiającej osobiste wykonanie usługi, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić wykonanie (o czym niezwłocznie pisemnie powiadamia Zamawiajacego) przez osobę trzecią spełniającą warunki wymagane przez Zamawiającego i nie może to być przyczyną opóźnień w realizacji zamówienia. W takim przypadku wszelką odpowiedzialnością za niewłaściwe wykonanie usługi ponosi Wykonawca zobowiązany umową zawartą z Zamawiającym.
  13. Świadczenie codziennego i całodobowego żywienia pensjonariuszy Domu Pomocy Społecznej w Lubsku przy ul. Zamkowej 27 na bazie wynajmowanych pomieszczeń kuchni i wyposażenia kuchni przez okres 12 miesięcy..
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej, Lubsko
    Przedmiotem zamówienia jest usługa codziennego i całodobowego żywienia pensjonariuszy Domu Pomocy Społecznej świadczona na bazie wynajętych od DPS Lubsko pomieszczeń kuchennych i wyposażenia obejmująca produkcję i wydawanie przez okres 12 miesięcy następujących posiłków : - śniadania - 47815 (porcji) - obiady - 47815 (porcji) - kolacje - 47815 (porcji) ( wyliczone; 131 osób/dzień x 365 dni = 47815 porcji ) Liczba ta może się zmienić, gdyż jest zależna od stanu chorobowego mieszkańców i stanu obłożenia Domu.Usługa obejmuje cały kompleks spraw związanych z prowadzeniem kuchni w tym przejęcie pełnej odpowiedzialności za pracowników, produkcję, jej jakość, stan higieniczno-sanitarny pomieszczeń i urządzeń, prowadzenie dokumentacji HACCP, kontakty z Sanepidem, mycie naczyń ze stołówki, itp. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania wszystkich aktualnych przepisów prawnych obowiązujących w polskim systemie prawnym w tym zakresie. Wykonawca zobowiązany jest do pobierania próbek żywnościowych sporządzanych produktów i przechowywania ich przez 48 godzin dla kontroli przez Sanepid. Zamawiający ma prawo - poprzez upoważnionego przedstawiciela - do kontrolowania produkcji posiłków ( m.in.: jakości produktów wyjściowych, świadectwa jakości ich pochodzenia, składu i gramatury posiłków, czystości personelu i posiadania przez nich aktualnych książeczek zdrowia, czystości pomieszczeń i wyposażenia kuchni, zużycia mediów, bhp i p.poż. - według porozumienia , itd.) Zamawiający będzie dostarczał Wykonawcy pisemny wykaz ilości mieszkańców oraz wymaganych diet w terminach: - obiady i kolacje do godziny 9.00 tego samego dnia, - śniadania do godz. 16.00 dnia poprzedniego. Wyżywienie musi spełniać wymóg dostarczenia 2200-2400 kalorii dziennie dla jednej osoby. Posiłki mają być przygotowane ze świeżych produktów własnych ( nabywanych przez wykonawcę). Posiłki mają być urozmaicone poprzez przestrzeganie piramidy żywieniowej i muszą odpowiadać wszelkim rygorom recepturowym, smakowym, estetycznym i odżywczym. Minimalna wysokość całodobowego wsadu surowca na jednego żywionego nie może być mniejsza niż 6,50 zł brutto ( słownie: sześć złotych 50/100). Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kwartalne rozliczenie wsadu do kotła podając stawkę brutto wsadu do kotła. Na całodobowe wyżywienie składają się posiłki wydawane pensjonariuszom : - śniadanie na oddziałach o godz. 9.00, na stołówce w godz. 8.00-10.00 - obiad na oddziałach o godz. 13.00, na stołówce w godz. 13.00-15.00 - kolacja na oddziałach o godz. 17, na stołówce w godz. 17.00-19.00 - dodatek cukrzycowy dla pensjonariuszy z cukrzycą wydawany tylko na oddziałach o godz. 15.00 wliczony w cenę obiadu z uwzględnieniem podziału na diety : - normalna (I) - lekkostrawna (III) - lekkostrawna z dodatkiem cukrzycowym (IV) - lekkostrawna z dodatkiem cukrzycowym przecierana (V) - lekkostrawna przecierana - inne w zależności od zaleceń lekarza. Wykonawca zobowiązany jest ponad to do : a./ zapewnienia całodziennego dostępu do pieczywa i napojów w ilości 10-ciu bochenków chleba, 7-ciu słoiczków dżemu, 7-ciu pudełek miksu maślanego 250g do smarowania chleba na tydzień. b./w okresie letnim zapewnienie napojów chłodzących ( herbata miętowa lub owocowa) dla 15 pracowników Domu w ilości 1 litra na osobę na dzień c./ zapewnienia dodatkowego posiłku (dodatku cukrzycowego) dla osób tego wymagających w ilości 22 osób d./ umożliwienia wydawanie odpłatnych posiłków dla personelu zamawiającego jeżeli zaistnieje taka sytuacja w cenie jak dla pensjonariusza Domu e./ przygotowania tradycyjnych potraw świątecznych (na Boże Narodzenie i Wielkanoc) oraz właściwej oprawy tych posiłków Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zaleceniami i normami Instytutu Żywienia i Żywności w Warszawie. Zamawiający udostępnia do stosowania receptury na produkty żywieniowe stosowane w żywieniu dotychczasowym pensjonariuszy. Podstawę do sporządzania posiłków dla mieszkańców DPS stanowić będzie uzgodniony pomiędzy zamawiającym a wykonawcą jadłospis dekadowy, z uwzględnieniem diet indywidualnych. Receptury mogą one być modyfikowane wyłącznie po uzyskaniu akceptacji zamawiającego. Możliwe jest też wprowadzenie nowych potraw po zatwierdzeniu ich receptury przez zamawiającego. Dystrybucja posiłków ; 95 pensjonariuszy żywionych jest w budynku przy ul. Zamkowej 27 i 36 pensjonariuszy na filii DPS przy ul. Pokoju 1A. Dostarczanie posiłków do kuchenek oddziałowych odbywać się będzie transportem zamawiającego i tak : - w budynku głównym przy ul. Zamkowej : a./ na oddziały - transport windą towarową, załadunek zbiorczy do pojemników i termosów jest czynnością wykonawcy, ilość osób około 51. b./ na stołówkę przez okno podawcze, wydawanie pojedynczych porcji dla około 46 osób - do budynku przy ul. Pokoju 1A (filia DPS) transportem zamawiającego, załadunek zbiorczy do pojemników i termosów jest czynnością wykonawcy, odbiór z kuchni, ilość dla około 36 osób. Posiłki gorące będą odbierane od wykonawcy w termosach i pojemnikach będących własnością zamawiającego. Temperatura posiłków w chwili dostarczenia do pomieszczeń dystrybucji zamawiającego musi wynosić : dla zupy, drugiego dania, płynów - minimum 60°C, dla posiłków zimnych ( sałatki, pasty, sery, itp.) od 4-7st.C. Przygotowywanie posiłków odbywać się będzie w kuchni Zamawiającego usytuowanej w Lubsku przy ul. Zamkowej 27 o powierzchni użytkowej wynajętej 207,70m2, oraz wyposażenia kuchennego, przekazanych wykonawcy usługi na podstawie umowy najmu - załącznik nr 2 SIWZ. Wykaz sprzętu i urządzeń do przekazania dla Wykonawcy stanowi załączniki nr 1 i 2 do umowy najmu. Dodatkowe obowiązki wykonawcy: a./ ponosić opłaty z tytułu zużycia mediów według wskazań podliczników: zimna woda, ciepła woda, kanalizacja, gaz, energia elektryczna, i ryczałtów : za parę technologiczną 650zł /m-c ( za 2 kotły warzelne), za ogrzewanie pomieszczeń (c.o.) - 990zł /m-c, ciepła woda - 18zł/m3 b./ przejąć pracowników zamawiającego zatrudnionych w kuchni na podstawie art. 23 prim Kodeksu Pracy. Wykaz szczegółowy przewidzianych do przejęcia pracowników kuchni udostępniony będzie wykonawcy po wyborze najkorzystniejszej oferty ( 4 osoby). Dla zapewnienia prawidłowej pracy kuchni potrzebne są następujące etaty, które mają być uwzględnione: - szef kuchni - 1 osoba na pełny etat - kucharz - 4 osoby na pełny etat - magazynier - 1 osoba na pełny etat. - dietetyk - 1 osoba na 1 / 2 etatu. c./ przejmować wszelkie resztki pokarmowe jako odpady pokonsumpcyjne powstałe po spożyciu pokarmów. d./ składować w udostępnionym przez Zamawiającego kontenerze odpady komunalne za wynagrodzeniem ryczałtowym 170zł/m-c , o ile nie ulegną zmianie warunki prawne w tym zakresie. d./ utrzymywać właściwy stan techniczno-sanitarny pomieszczeń, urządzeń, sprzętu, itp. wykorzystywanych przez wykonawcę, co oznacza m.in. ich czasową konserwację, wykonywanie bez zwłoki napraw, remontów, a w przypadku jego zużycia - zakup sprzętu nowego. Sprzęt nowy staje się własnością Zamawiającego. e./ Zgodnie z art. 182 Kodeksu Pracy - współpracować z zamawiającym w zakresie bhp. i p.poż. - na podstawie zawartego porozumienia - załącznik nr 6 SIWZ f./ Utrzymywać we właściwym stanie sanitarno-higienicznym korytarze przy kuchni (co najmniej raz w tygodniu szorować podłogi) g./ Ubezpieczyć ( lub kontynuować ubezpieczenie) od odpowiedzialności cywilnej prowadzoną działalność gospodarczą w kuchni i objąć też odpowiedzialnością pracowników kuchni i osoby trzecie. h./ Zgłosić i opłacać podatek od nieruchomości na rzecz Urzędu Miasta Lubsko, od wynajętej powierzchni użytkowej pomieszczeń. Na rok 2013 planowana jest stawka w wysokości 20,53zł/m2. i./Wykonawcy zezwala się na wyposażenie kuchni w sprzęt własny ale w uzgodnieniu z zamawiającym warunków jego zasilania w media. j./ Opłacać comiesięczny czynsz za wynajem pomieszczeń kuchennych w wysokości 1805,40 zł . k./ W przypadku rozpoczęcia działalności Wykonawcy na rzecz innych podmiotów gospodarczych z wykorzystaniem pomieszczeń i sprzętu użyczonych przez Zleceniodawcę, Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty 10 zł za 1 osobę żywioną całodziennie przez okres jednego miesiąca. Kontrakt ten nie może pogorszyć jakości usługi świadczonej dla Zamawiającego. Do rozliczeń niepełnych stosuje się tu procentowe udziały poszczególnych posiłków w stawce jednostkowej dziennej usługi ( stawce za osobo-dzień) a) śniadanie stanowi 30% b) obiad stanowi 50% c) kolacja stanowi 20% ..
  14. Kompleksowe usługi pralnicze
    Zamawiający: Milickie Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Milicz
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pralniczych obejmujących pranie pościeli, bielizny i odzieży szpitalnej wraz z dezynfekcją, krochmaleniem, maglowaniem, naprawą uszkodzonej podczas prania bielizny i odzieży, odbiór brudnej i dostawa czystej bielizny oraz wynajem pościeli, odzieży i bielizny szpitalnej wraz z jej praniem, dezynfekcją, krochmaleniem, maglowaniem i naprawą uszkodzonej podczas prania bielizny Zamawiającego - Milickiego Centrum Medycznego sp. z o.o. (Wielospecjalistycznego Szpitala w Miliczu). Przedmiotowe zamówienie jest zamówieniem o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podst. art. 11 ust. 8 Pzp
  15. Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
    Zamawiający: Biuro Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego, Wrocław
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie dwóch usług cateringowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego w dniach 20 i 21 grudnia 2012 roku.
  16. Kompleksowe świadczenie usług żywienia pacjentów w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej MSW w Zielonej Górze.
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSW, Zielona Góra
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług kompleksowych związanych z całotygodniową i całodobową obsługą polegającą na przygotowaniu i dostarczaniu posiłków do kuchenki oddziałowej dla określonej przez Zamawiającego dziennej ilości pacjentów maksymalnie 80 pacjentów, w tym: 1) 24 z Oddziału Kardiologii; 2) 27 z Oddziału Rehabilitacji; 3) 29 z Oddziału Wewnętrznego; w systemie termosowym do Oddziałów położonych w budynku Zamawiającego w Zielonej Górze, ul. Wazów 42. Ponadto, w ramach przedmiotu zamówienia przewidziane jest przygotowywanie dziennie dla maksymalnie 15 osób korzystających z Zakładu Usprawniania Leczniczego zestawów składających się z drugiego śniadania (posiłek jednodaniowy na ciepło + pieczywo), podawanych na naczyniach jednorazowych. Zamawiający przewiduje, że łączna ilość dostarczonych posiłków w okresie 18 miesięcy trwania umowy wyniesie 27.400 posiłków i 8.220 zestawów składających się z drugiego śniadania. Wskazane liczby posiłków / zestawów są ilościami szacunkowymi przygotowanymi na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, stanowiącymi zarazem wartość maksymalną zamówienia, która nie może zostać przekroczona. Faktyczna i ostateczna wielkość zamówienia uzależniona będzie od rzeczywistej liczby zamówionych oraz dostarczonych posiłków / zestawów. Nie może ona jednak przekroczyć w/w wartości maksymalnych. Z uwagi na powyższe, Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania w pełni ilości posiłków będących przedmiotem zamówienia i z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały jakiekolwiek roszczenia wobec Zamawiającego.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia zamawianych posiłków o odpowiedniej jakości oraz odpowiadających obowiązującym normom i standardom żywienia pacjentów Zamawiającego zgodnie z aktualnymi wytycznymi Instytutu Żywności i Żywienia w Warszawie oraz przepisami w zakresie ochrony zdrowia i żywienia pacjentów. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru oraz utylizacji resztek i odpadów pokonsumpcyjnych z kuchenek oddziałowych wraz z ich wywozem na zewnątrz obiektu. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, jego pracownika lub przez Wykonawcę braków ilościowych posiłków lub niedopełnienia warunków określonych w powyżej Wykonawca zobowiązany jest do uzupełnienia w przeciągu 15 minut, stwierdzonych braków ilościowych i wydanych posiłków. Okoliczności te wymagają udokumentowania. W razie braku możliwości wywiązania się przez Wykonawcę z obowiązku przygotowania i dostarczenia posiłków dla pacjentów Wykonawca we własnym zakresie zobowiązany jest zapewnić wyżywienie pacjentów bez dodatkowych kosztów dla Zamawiającego. Wykonawca będzie przygotowywał i wydawał posiłki z zachowaniem wymogów sanitarno - epidemiologicznych w zakresie produkcji i zatrudnienia personelu oraz ponosi odpowiedzialność za ich naruszenie. Zamawiający ma prawo do kontrolowania gramatury ilości dostarczanych posiłków zgodnie z jadłospisem. Zamawiający ma prawo do kontroli pomieszczeń kuchni, w której będą przygotowywane posiłki dla pacjentów zamawiającego. Fakt przeprowadzenia kontroli podlega udokumentowaniu w książce kontroli. W czasie trwania umowy Wykonawca na własny koszt zapewni: niezbędne ilości urządzeń i sprzętu do transportu posiłków na poszczególne Oddziały Zamawiającego. Podstawę do sporządzania posiłków pacjentów Zamawiającego stanowią: 1) Wykaz diet obowiązujących w ZOZ MSWiA; 2) Skład diet. Rodzaje i skład diet określa Zamawiający. Zatwierdzony dekadowy jadłospis stanowi podstawę do opracowania przez Wykonawcę dziennego jadłospisu wraz z określeniem wydajności potraw wynikającej z dziennej normy żywienia pacjenta. Dzienny jadłospis przekazuje się na poszczególne Oddziały za pokwitowaniem wraz z dystrybucją pierwszego posiłku. Wykonawca w oparciu o przedłożone przez Zamawiającego wykazy oraz skład diet opracowuje jadłospis i przedkłada go do zatwierdzenia Zamawiającemu (z określeniem wydajności potraw wynikających z dziennej normy żywienia pacjenta, a w przypadku diet normalnej z wyliczeniem kalorii, białka, tłuszczy i węglowodanów). Zestawienie ilości diet ze wszystkich komórek organizacyjnych Zamawiającego na każdy dzień upoważniony pracownik Zamawiającego przekazuje Wykonawcy najpóźniej do godz. 11.00 dnia poprzedniego. Zastrzega się możliwość wprowadzania zmian do ilości i rodzaju zamawianych posiłków najpóźniej na 15 minut przed terminem dostawy danego rodzaju posiłku. Zabrania się stosowania w posiłkach obiadowych w jakiejkolwiek postaci parówek i mortadeli.Wykonawca dokonuje dystrybucji posiłków na poszczególne Oddziały ZOZ MSWiA, stosując w tym celu odpowiednie pojazdy (wózki) i urządzenia zapewniające utrzymanie odpowiedniej jakości i temperatury posiłków (temperatura minimalna u pacjenta + 650 C). Wyżej wskazane środki transportu i urządzenia Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt. Przed wydaniem posiłków pacjentom upoważniony pracownik Zamawiającego dokonuje kontroli jakości i walorów smakowych, wpisując uwagi do książki kontroli. W przypadku zastosowania systemu dystrybucji posiłków tacowo- termosowego- w ramach jednego Oddziału- może być zastosowany tylko system tacowy lub system termosowy, z wyłączeniem pacjentów żywionych sondą lub karmionych dietą ścisłą. Wykonawca dostarcza posiłki do poszczególnych komórek Zamawiającego w następujących godzinach, z wyłączeniem pacjentów z dietą ścisłą oraz żywionym przez sondę posiłki w przypadku których posiłki będą dostarczane w czasie określonym przez pielęgniarkę Oddziału:1) śniadania godz. 08.30; 2)drugie śniadanie godz. 11.00; 3) obiady godz. 12.30; 4) podwieczorek godz. 16.00; 5) kolacje godz. 18.00. Odbiór posiłków potwierdza pisemnie pielęgniarka oddziałowa lub inny upoważniony przez nich pracownik na zbiorczym zestawieniu ilości i rodzajów zamawianych posiłków dla danej komórki organizacyjnej. Wykonawcy z tytułu wykonania niniejszej umowy przysługuje wynagrodzenie stanowiące iloczyn liczby zamówionych posiłków i ceny jednostkowej za 1 osobodzień zgodnie z udziałem procentowym poszczególnych posiłków. W przypadku wystąpienia diet niepełnych (pacjenci przyjęci w godzinach popołudniowych lub opuszczający ZOZ MSWiA po śniadaniu) udział procentowy poszczególnych posiłków wynosi: 1) śniadanie i drugie śniadanie - 30% ceny jednostkowej netto; 2) obiad i podwieczorek - 50 % ceny jednostkowej netto; 3) kolacja - 20% ceny jednostkowej netto. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji i wartości zamówienia. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia.Do realizacji zamówienia Wykonawca powinien dysponować kuchnią (miejscem) do produkcji posiłków, która będzie zlokalizowana (e) w odległości nie większej niż 10 kilometrów od granic administracyjnych Miasta Zielona Góra. wraz z podaniem podstawy dysponowania takim obiektem. Kuchnia (miejsce) powinna (o) być zatwierdzona na podstawie art. 62 ustawy z dnia 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia z późniejszymi zmianami (Dz. U. nr 171 z 2006r. poz. 1225 z późn. zm) decyzją właściwego państwowego powiatowego inspektora sanitarnego
  17. Świadczenie usług całodobowego żywienia pacjentów i dystrybucji posiłków
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSW we Wrocławiu, Wrocław
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej MSW we Wrocławiu, usług całodobowego żywienia pacjentów i dystrybucji posiłków. Liczba osobodni oraz stawka za osobodzień zostały określone w ofercie Wykonawcy - załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający zastrzega, że wskazana w załączniku nr 1 liczba osobodni ma charakter szacunkowy, a rzeczywista ilość wynikać będzie z bieżących potrzeb zamówienia, zależnych od ilości leczonych pacjentów. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki wymagane od Wykonawcy oraz opis diet żywionych pacjentów określone zostały w załącznikach nr 2 i 3 do SWIZ.
  18. Kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla potrzeb szpitala w Górze.
    Zamawiający: Powiatowe Centrum Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., Góra
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez wykonawcę kompleksowych usług pralniczych w zakładzie pralniczym wykonawcy wraz z transportem brudnej bielizny z magazynu zamawiającego do zakładu pralniczego i czystej bielizny z zakładu pralniczego do magazynu zamawiającego, na koszt i ryzyko wykonawcy. 2.2. Rodzaje bielizny: a) Zużyta bielizna - ( zabrudzona ) to taka, która była używana i wymaga prania, ale nie jest zanieczyszczona ani zakażona. Nie wymaga dezynfekcji np. firany, peleryny, obrusy, itp.; b) Bielizna zanieczyszczona - jest to bielizna skażona wydalinami, wydzielinami, krwią i innymi płynami ustrojowymi. Bielizna z widocznymi śladami zabrudzeń; c) Bielizna zakażona - bielizna umieszczona w pierwszym worku rozpuszczalnym,drugim czerwonym oznakowanym Z. Jest to bielizna używana przez chorych, u których rozpoznano lub istnieje podejrzenie wystąpienia zakażenia lub choroby zakaźnej np. Salmonella, zakaźne zapalenie wątroby, zakażenie HIV AIDS, czynną gruźlicą płuc, wszawicą i innymi chorobami podlegającymi zgłaszaniu lub patogenami alarmowymi. Bezwzględnie pranie i dezynfekcja w oddzielnych pralnicach. 2.3. Przewidywana ilość miesięczna przedmiotu zamówienia wynosi 2 400 kg (suchego prania). Przewidywana ilość przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy wynosi 28 800 kg (suchego prania) 2.4. Podane wyżej ilości są ilościami szacunkowymi, zamawiający może przekazać mniejsze ilości bielizny w związku z mniejszą liczbą hospitalizowanych pacjentów. Przekazanie do prania mniejszej ilości asortymentu pozostaje bez wpływu na wysokość cen jednostkowych za świadczone usługi. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie jedynie za faktycznie wykonaną usługę. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji umowy w przypadku niezrealizowania całości wartości przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy. 4. Wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: - wykonawca ponosić będzie pełną odpowiedzialność za wykonaną usługę pralniczą w zakresie jakości wykonanej usługi i zgodności z. wymogami sanitarnymi wobec organów kontroli; Państwowej Inspekcji Sanitarnej, Państwowej Inspekcji Pracy; - świadczenie usługi objętej niniejszym zamówieniem odbywać się będzie zgodnie z wymogami sanitarno- epidemiologicznymi dla procesów dezynfekcji i prania w zależności od asortymentu, skażenia bielizny oraz z technologią i warunkami obowiązującymi w placówkach służby zdrowia, bezwzględnie przestrzegając zarządzeń i zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego i zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 02 lutego 2011r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. Nr 31, poz. 158 ze zm.) - wykonawca musi posiadać pozytywną opinię PIS pod względem spełniania warunków sanitarnych środków transportu, którymi wykonawca będzie realizował odbiór i dostawę poszczególnych partii prania; - wykonawca musi posiadać pozytywną opinię PIS na świadczenie usług pralniczych w zakładzie pralniczym; - w razie awarii wykonawca zobowiązuje się do zapewnienie ciągłości świadczonej usługi. W ofercie należy wskazać zakład awaryjny. 5. Wymagania stawiane wykonawcom w zakresie wykonania usługi określa Załącznik nr 1 do oferty dodatek nr 2 do siwz. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wizytacji pralni na koszt wykonawcy, celem sprawdzenia wiarygodności odnośnie wyposażenia i funkcjonowania pralni. 7. Wybrany wykonawca świadczący usługi pralnicze musi: a) spełniać wymagania w zakresie prania bielizny dla jednostek służby zdrowia, a w szczególności posiadać barierę higieniczną zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 02 lutego 2011 roku (Dz. U. Nr 31., poz. 158 ze zm.); b) posiadać dokumenty potwierdzające, że oferowane przez wykonawcę środki piorąco- dezynfekujące są dopuszczone do stosowania z uwzględnieniem rodzajów materiałów i tkanin. Wymagana temperatura prania od 400C - 950C. W przypadku preparatów sklasyfikowanych jako wyroby medyczne wymagany jest Certyfikat CE (w tym dla noworodków i dzieci) lub wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych. Natomiast w przypadku preparatów sklasyfikowanych jako produkt biobójczy wymagane jest pozwolenie na obrót produktem biobójczym; c)posiadać drugi zakład pralniczy lub umowę z innym wykonawcą celem zabezpieczenia wykonania usługi w razie awarii urządzeń lub zdarzeń losowych. Pralnia musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 02 lutego 2011 roku (Dz. U. Nr 31 , poz.158 ze zmianami); oraz posiadać pełną barierę higieniczną..
  19. Usługa w postaci podawania oraz dostarczania posiłków w ramach całodziennego wyżywienia przez 7 dni w tygodniu dla maksymalnie 35 mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Toruniu, w roku 2013
    Zamawiający: Fundacja im. Brata Alberta, Dom Pomocy Społecznej, Toruń
    Przedmiotem zamówienia jest usługa podawania i dostarczania posiłków w ramach całodziennego wyżywienia dla maksymalnie 35 mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Toruniu prowadzonego przez Fundację im. Brata Alberta, przez 7 dni w tygodniu. Na całodzienne wyżywienie składają się trzy posiłki normalne albo dietetyczne wraz z napojami (nie mniej niż 250ml na osobę): śniadanie, obiad (zupa + drugie danie), kolacja. Wykonawca zobowiązany jest przygotować posiłki ze świeżych produktów wysokiej jakości
    Całodzienne wyżywienie winno być przygotowane według jadłospisów ustalonych przez dietetyka Wykonawcy i zaakceptowanych przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia raz w tygodniu Zamawiającemu jadłospisu na każdy dzień tygodnia, uwzględniającego gramaturę posiłków. Jadłospis powinien być dostarczony z odpowiednim wyprzedzeniem zapewniającym możliwość akceptacji przez Zamawiającego i uwzględniać propozycję zamiennych posiłków dietetycznych. W zakres całodziennego wyżywienia wchodzą również tradycyjne posiłki świąteczne, w tym ciasta, w Wigilię Bożego Narodzenia, pierwszy dzień świąt Bożego Narodzenia oraz pierwszy dzień świąt Wielkanocnych. Minimalna wartość kaloryczna całodziennego wyżywienia dla jednego mieszkańca powinna wynosić 2300 kcal. Całodzienne wyżywienie dla jednego mieszkańca Domu Pomocy Społecznej stanowi jeden osobodzień. Zamawiający szacuje roczną ilość osobodni w wysokości maksymalnie 12775, zastrzegając, że przewidywana ilość osobodni uzależniona będzie od potrzeb zamawiającego, dlatego w trakcie realizacji umowy może ulec zmianie. Zmniejszenie ilości osobodni nie przekroczy 20% całości zamówienia, w takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tytułu nie zrealizowania umowy w całości.

    W zakres usługi, w cenie osobodnia, wchodzi również:
    -odbiór i utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych, raz dziennie po dostarczeniu ostatniego posiłku
    -zapewnienie Zamawiającemu kontaktu telefonicznego na żądanie z dietetykiem
    -dostarczenie posiłków własnym transportem

    Wykonawca usługi zobowiązany jest na każdym etapie jej realizacji do zachowania wymogów sanitarno - epidemiologicznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. ze zm. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Wykonawca zobowiązany jest również w przypadku kontroli przeprowadzonej przez upoważnione do tego celu służby zewnętrzne - w zakresie objętym przedmiotem umowy - przekazać jej wyniki (kserokopia protokołu) Zamawiającemu.
    -Transport posiłków musi się odbywać w hermetycznych pojemnikach niezależnie od rodzaju posiłku gwarantujących utrzymanie właściwej temperatury. Minimalna temperatura:
    a)zupa 75 0C
    b) drugie dania 62 0C
    c) gorące napoje 80 0C
    d) sałatka i surówka 4 0C
    -Wykonawca dostarczy poszczególne posiłki każdego dnia, najpóźniej do godziny:
    a) śniadanie - 7:20
    b) obiad - 12:45
    c) kolacja - 17:45
    Dopuszcza się możliwość dostarczenia dwóch osobnych posiłków: obiadu i kolacji jednym transportem.
    -U Zamawiającego stosowane są następujące rodzaje diet podstawowych:
    a) Dieta łatwostrawna
    b) Dieta wątrobowa
    c) Dieta cukrzycowa
    d) Dieta papkowata
    e) Inne według zaleceń lekarza

    Ilość wydawanych posiłków w ramach całodziennego wyżywienia winna być codziennie ewidencjonowana w formularzu dziennego zestawienia dostarczonych posiłków na podstawie składanych przez Zamawiającego codziennych zapotrzebowań. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia pisemnie Zamawiającemu zestawienia zbiorczego wydanych w danym miesiącu posiłków pierwszego dnia następnego miesiąca, z uwzględnieniem ich rodzaju i ilości. Do zestawienia zbiorczego Wykonawca dołącza fakturę, na podstawie której dokonana jest płatność.
    W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT na usługi objęte przedmiotem niniejszego zamówienia, jej zmiana następuje z dniem wejścia w życie nowych przepisów
  20. świadczenie usługi cateringowej wraz z wynajmem sali podczas szkolenia na potrzeby SR KSOW
    Zamawiający: Biuro Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego, Wrocław
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej dla maksymalnie 45 osób wraz z wynajmem sali podczas szkolenia na potrzeby SR KSOW, w dniu 10 grudnia 2012 roku
  21. świadczenie usługi cateringowej (całodzienne żywienie pacjentów hospitalizowanych) wraz z dostawą posiłków do szpitala, znak zp/38/2012
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital im. Franciszka Żaczka w Pucku, Puck
  22. Przygotowanie, dowóz i dystrybucja posiłków w obiekcie przy ul. Trzmielowickiej 28 we Wrocławiu
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa 4213, Wrocław
  23. CATERING- PRZYGOTOWANIE ORAZ DOSTAWA CAŁODZIENNEGO WYŻYWIENIA DLA PACJENTÓW SZPITALA POWIATOWEGO W DĘBNIE Z UWZGLĘDNIENIEM DIET I KALORYCZNOŚCI
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital Powiatowy, Dębno
  24. Usługa prania bielizny szpitalnej
    Zamawiający: Szpital Na Wyspie Sp. z o.o., Żary
  25. WR 51/12 usługa żywienia pacjentów szpitala
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego, Wrocław
  26. Usługa całodobowego żywienia pacjentów. Znak sprawy ZP-PN/67/12
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Lębork
  27. przygotowywanie i dostawa posiłków dla pacjentów SP ZOZ w Sulechowie
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Sulechów
  28. Świadczenie usług w zakresie: przygotowywania i dostaw całodziennych posiłków dla dorosłych pacjentów hospitalizowanych w Szpitalu Grochowskim oraz odbioru odpadów pokonsumpcyjnych
    Zamawiający: Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka SP ZOZ w Warszawie, Warszawa
  29. usługi pralnicze
    Zamawiający: Regionalne Centrum Zdrowia Sp. z o.o., Lubin
  30. usługa żywienia pacjentów szpitalnych - WR 22/12
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego, Wrocław
  31. usługa żywienia dzieci - pacjentów d o18 r.życia -WR 30/12
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego, Wrocław
  32. Usługa w zakresie całodziennego żywienia (śniadanie , obiad , kolacja)
    Zamawiający: Lubuski Ośrodek Rehabilitacyjno -Ortopedyczny im. dr L. Wierusza SP ZOZ w Śwebodzinie, Świebodzin
  33. Świadczenie usług żywienia w zakresie przygotowywania i dostarczania gotowych posiłków (całodobowe wyżywienie) dla pacjentów hospitalizowanych w Samodzielnym Publicznym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej w Sierpcu.
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, Sierpc
  34. Usługa dostawy posiłków dla ZOZ MSWiA w Kielcach na okres 12 miesięcy
    Zamawiający: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Kielcach, Kielce
  35. Usługi pralnicze dla Domu Pomocy Społecznej w Szarocinie
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej w Szarocinie, Kamienna Góra
  36. Kompleksowa usługa prania bielizny ogólnoszpitalnej z zachowaniem wymogów dezynfekcji Państwowego Zakładu Higieny i Inspekcji Sanitarnej wybranych sortów oraz innych świadczeń dla potrzeb Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej w Jeleniej Górze przy ul. Ogińskiego 6
    Zamawiający: Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej, Jelenia Góra
  37. Usługi pralnicze wraz z transportem na rzecz Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury, Ośrodek Szkoleniowy Jagoda w Karpaczu
    Zamawiający: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury, Kraków
  38. Kompleksowe świadczenie usług żywienia pacjentów Oddziałów Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wrocławskiego Centrum Rehabilitacji i Medycyny Sportowej spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, 51-609 Wrocław, ul. Chopina 5/7
    Zamawiający: Wrocławskie Centrum Rehabilitacji i Medycyny Sportowej Sp. z o.o., Wrocław
  39. Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego w celu realizacji zadań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 oraz Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
    Zamawiający: Biuro Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego, Wrocław
  40. Przetarg nieograniczony na świadczenie kompleksowych usług pralniczych na rzecz Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu
    Zamawiający: Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego, Wrocław
  41. Świadczenie usług w zakresie przygotowania i dostawy całodziennych posiłków dla pacjentów szpitala Powiatowego w Rypinie
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Rypin
  42. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi prania bielizny szpitalnej zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ilości około 20 ton miesięcznie w pralni Wykonawcy
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu, Wrocław
  43. Świadczenie usług pralniczych dla Zakładu Opieki Zdrowotnej MSWiA we Wrocławiu.
    Zamawiający: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA, Wrocław
  44. Przygotowywanie i dostarczanie gorących posiłków dwudaniowych dla świadczeniobiorców Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kruszwicy.
    Zamawiający: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, Kruszwica
  45. Zakup usług polegających na przygotowaniu gorących posiłków jednodaniowych z komponentów zakupionych przez Wykonawcę, wraz z dowozem do miejsc wskazanych przez Zamawiającego.
    Zamawiający: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, Chojnów
  46. Usługi pralnicze
    Zamawiający: Dolnośląskie Centrum Transplantacji Komórkowych z Krajowym Bankiem Dawców Szpiku, Wrocław
  47. Przygotowanie obiadów dwudaniowych dla pensjonariuszy Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Toruniu w ilości około 21.500 zestawów obiadowych w stosunku rocznym na 2012 r.
    Zamawiający: Dzienny Dom Pomocy Społecznej, Toruń
  48. Usługa gotowania i dowożenia gorących posiłków dla podopiecznych Miejsko- Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej do lokalu położonego w Mogilnie przy ul. Rynek 10
    Zamawiający: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mogilnie, Mogilno
  49. Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego.
    Zamawiający: Biuro Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego, Wrocław
  50. Usługa w postaci podawania oraz dostarcznia posiłków w ramach całodziennego wyżywienia przez 7 dni w tygodniu dla maksymalnie 35 mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Toruniu, w roku 2012
    Zamawiający: Fundacja im. Brata Alberta, Dom Pomocy Społecznej, Toruń
  51. Kompleksowe świadczenie usług pralniczych.
    Zamawiający: Powiatowe Centrum Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., Góra
  52. Przygotowywanie i podawanie posiłków profilaktycznych i napojów dla uprawnionych policjantów jednostek woj. kujawsko-pomorskiego.
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji, Bydgoszcz
  53. Dostawa posiłków profilaktycznych dla pracowników Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowrocławiu
    Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., Inowrocław
  54. USŁUGA W ZAKRESIE CAŁODZIENNEGO ŻYWIENIA (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA,) PACJENTÓW LORO SP ZOZ W ŚWIEBODZINIE
    Zamawiający: Lubuski Ośrodek Rehabilitacyjno -Ortopedyczny im. dr L. Wierusza SP ZOZ w Śwebodzinie, Świebodzin
  55. Kompleksowe świadczenie usług żywienia pacjentów w Zakładzie Opieki Zdrowotnej MSWiA w Zielonej Górze
    Zamawiający: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA, Zielona Góra
  56. Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnoślaskiego na lata 2007-2013
    Zamawiający: Biuro Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego, Wrocław
  57. Świadczenie usług żywieniowych na rzecz Zamawiającego
    Zamawiający: Sanatorium Uzdrowiskowe "Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z, Inowrocław
  58. Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
    Zamawiający: Biuro Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego, Wrocław
  59. Przygotowanie posiłków dla osób zatrzymanych i osadzonych w Policyjnej Izbie Zatrzymań KMP w Toruniu i KPP w Nakle
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji, Bydgoszcz
  60. Kompleksowe świadczenie usług żywienia pacjentów Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wrocławskiego Centrum Rehabilitacji i Medycyny Sportowej sp. z o.o.
    Zamawiający: Wrocławskie Centrum Rehabilitacji i Medycyny Sportowej Sp. z o.o., Wrocław
  61. Świadczenie usług w zakresie przygotowania ,dostawy i dystrybucji na oddziałach Szpitala Powiatowego w Rypinie, całodziennych posiłków dla pacjentów .
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Rypin
  62. ZP/3/2011
    Zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej, Złotoryja
  63. Świadczenie usług żywieniowych na rzecz Zamawiającego
    Zamawiający: Sanatorium Uzdrowiskowe "Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z, Inowrocław
  64. Przetarg nieograniczony na żywienie pacjentów szpitala
    Zamawiający: Świętokrzyskie Centrum Matki i Noworodka - Szpital Specjalistyczny w Kielcach, Kielce
  65. Usługa restauracyjna polegająca na przygotowaniu i dowiezieniu posiłków do Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Kielcach
    Zamawiający: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy, Kielce
  66. Przygotowanie obiadów dwudaniowych dla pensjonariuszy Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Toruniu w ilości około 20.400 zestawów obiadowych w stosunku rocznym na 2011 r.
    Zamawiający: Dzienny Dom Pomocy Społecznej, Toruń
  67. przygotowanie i dostarczanie całodziennego wyżywienia dla maksymalnie 35 mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Toruniu, w roku 2011, 7 dni w tygodniu
    Zamawiający: Fundacja im. Brata Alberta, Dom Pomocy Społecznej, Toruń
  68. świadczenie usługi cateringowej (całodzienne żywienie pacjentów hospitalizowanych) w zakresie przygotowania posiłków na bazie kuchni Oferenta zlokalizowanej poza obiektami Zamawiającego wraz z dostawą tych posiłków do wszystkich obiektów szpitala
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital im. Franciszka Żaczka w Pucku, Puck
  69. PCZ/II-ZP/09/2010. Usługa dostarczania przygotowanych całodziennych posiłków dla pacjentów oraz dystrybucja na oddziały szpitalne Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. NZOZ w Żninie..
    Zamawiający: Pałuckie Centrum Zdrowia NZOZ Sp. z o.o., Żnin
  70. Usługa żywienia zbiorowego pacjentów Warszawskiego Szpitala dla Dzieci SPZOZ
    Zamawiający: Warszawski Szpital dla Dzieci Samodzielnny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Warszawa
  71. USŁUGA W ZAKRESIE CAŁODZIENNEGO ŻYWIENIA (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA,) PACJENTÓW LORO SP ZOZ W ŚWIEBODZINIE
    Zamawiający: Lubuski Ośrodek Rehabilitacyjno -Ortopedyczny im. dr L. Wierusza SP ZOZ w Śwebodzinie, Świebodzin
  72. usługi żywienia pacjentów
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital Dziecięcy w Toruniu, Toruń
  73. Dostawa posiłków dla pacjentow szpitala ZOZ MSWiA w Kielcach na okres 24 miesięcy
    Zamawiający: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Kielcach, Kielce
  74. ZOU.A.332.PN-12/10 Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu.
    Zamawiający: Zakład Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego, Wrocław
  75. Usługa całodziennego wyżywienia dzieci w wieku 2 -18 lat
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1, Wrocław
  76. EZ/ZP/05/2010 Żywienie
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital Zespolony, Kielce
  77. Świadczenie dostaw polegających na zapewnieniu codziennej obsługi pacjentów WOTU w zakresie przygotowania posiłków w systemie tacowym
    Zamawiający: Wojewódzki Ośrodek Terapii Uzależnień i Współuzależnienia w Toruniu, Toruń
  78. Usługa na dostawę posiłków na potrzeby Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Kielcech w okresie od 1.01.2010 do 31.12.2010
    Zamawiający: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy, Kielce
  79. na świadczenie usług polegających na zapewnieniu codziennej obsługi pacjentów WOTUiW w zakresie przygotowania posiłków w systemie tacowym.
    Zamawiający: Wojewódzki Ośrodek Terapii Uzależnień i Współuzależnienia w Toruniu, Toruń
  80. Wykonanie i dostarczenie całodziennego wyżywienia mieszkańców DPS w Nowej Dębie
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej dla osób przewlekle somatycznie chorych, Nowa Dęba
  81. Dostawa posiłków profilaktycznych dla pracowników Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowrocławiu.
    Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., Inowrocław
  82. Żywienie pacjentów oraz świadczenie dodatkowych usług gastronomicznych na terenie LORO SP ZOZ
    Zamawiający: Lubuski Ośrodek Rehabilitacyjno -Ortopedyczny im. dr L. Wierusza SP ZOZ w Śwebodzinie, Świebodzin
  83. Świadczenie kompleksowej usługi przygotowywania i dostarczania posiłków dla pacjentów Miejskiego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w likwidacji w Szprotawie, na potrzeby Miejskiego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w likwidacji w Szprotawie, ul. Henrykowska 1.
    Zamawiający: Miejski Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Szprotawa
  84. Zamówienie publiczne w trybie z wolnej ręki
    Zamawiający: Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Inowrocław
  85. Zamówienie publiczne w trybie z wolnej ręki
    Zamawiający: Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Inowrocław
  86. Zamówienie publiczne w trybie z wolnej ręki
    Zamawiający: Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Inowrocław
  87. przygotowywanie, dostarczanie i przekazywanie posiłków na oddziały szpitalne
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Namysłów
  88. EZ/ZP/22/09
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital Zespolony, Kielce
  89. Sporządzanie i dostawa kanapek i sałatki warzywnej dla pacjentów rehabilitowanych w ramach pobytu dziennego
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Stalowa Wola
  90. Usługi restauracyjne w formie cateringu dla mieszkańców DPS w Kielcach w okresie od 1 stycznia 2009r. do 31 marca 2010r
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej, Kielce
  91. Usługa restauracyna na dostawę posiłków na potrzeby Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Kielcach w okresie od 01.01.2009 do 31.12.2009
    Zamawiający: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy, Kielce

Inne osoby dla Dudek Tomasz Grzegorz (64 osoby):