Kogo reprezentuje osoba

Dziedzina Marcin Łukasz

w KRS

Marcin Łukasz Dziedzina

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Marcin
Drugie imię:Łukasz
Nazwisko:Dziedzina
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1977 r., wiek 43 lata
Miejscowości:Limanowa (Małopolskie)
Przetargi:7 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bajor Michał, Bednarz Krzysztof Józef, Biernat Edyta Małgorzata, Bukowiec Beata Ewa, Bulanda Kamil Dawid, Chlebek Sylwia Leokadia, Czaja Piotr, Czech Małgorzata, Daniel Agnieszka Karolina, Drożdż Beata Ewa, Dudek Adam Jan, Dudka Tadeusz, Dudziak Patrycja Helena, Dudzik Dorota Małgorzata, Dudzik Edyta Iwona, Franczak Dorota Maria, Garbacz Wiesława Maria, Golonka Robert Wojciech, Gomółka Danuta Janina, Górska Aleksandra, Grucel Natalia Łucja, Grzegorzek Wojciech Marcin, Hebda Franciszek, Hebda Zofia, Iwan Łukasz Jan, Jagieła Piotr Jan, Janik Maria, Janowski Sławomir Władysław, Jasińska Maria Anna, Kaim Cecylia Teresa, Kapturkiewicz Bogusława Ewa, Kasino Krystyna, Kotara Edyta Maria, Koza Stanisława, Kozdroń Marcin Ryszard, Kozielec Jadwiga, Kołodziejczyk Krzysztof Arkadiusz, Król Mateusz, Kubowicz Tadeusz, Kulig Monika, Kupiec Jolanta, Kurowski Grzegorz Piotr, Legutko Magdalena Joanna, Leśniak Paweł Mateusz, Majchrzak Stanisław, Marciniec Aldona Teresa, Marek Elżbieta Maria, Matlęga Barbara, Matras Małgorzata Barbara, Mazanek Bogusława Zofia, Małucha Elżbieta Bogumiła, Miśkowicz Katarzyna Ewa, Miśkowicz Stanisława Maria, Morajko Mirosława Bożena, Moskal Joanna, Mróz Tomasz Piotr, Mróz Zofia, Mrózek Aneta Anna, Mucha Anna, Młynarczyk Joanna Łucja, Młyński Grzegorz, Młyński Stanisław, Nawara Bożena Grażyna, Nawara Michał, Niedojad Danuta Teresa, Nowak Tadeusz Łukasz, Nowogórski Janusz, Okręglak Pławecka Dorota, Oleksy Józef, Oleś Norbert Artur, Padula Elżbieta, Pajor Anna Barbara, Pajor Rafał Mirosław, Paluch Stanisław, Panasiewicz Anna, Pazdan Iwona, Piechówka Helena Zofia, Piwowońska Sonia Magdalena, Pociecha Monika, Pogwizd Jednoosobowe Składanie, Przechrzta Adam, Puch Ewa Marta, Puch Smajdor Agnieszka, Puto Joanna Halina, Pławecka Krzyżak Maria, Rapacz Krystyna Zofia, Rosiek Łucja, Rusnak Barbara Katarzyna, Rusnarczyk Faron Beata Iwona, Ryś Joanna Krystyna, Ryś Maria Justyna, Rząsa Stanisław, Seretiuk Iwona Anna, Sieja Beata Anna, Skrzekut Monika, Śląska Jagieła Marcjanna Maria, Śliwa Katarzyna Anna, Śmierciak Iwona Bernadeta, Smoleń Edward, Smoleń Monika Krystyna, Smoleń Sylwester

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zaczyk Bożena

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Bank Polskiej Spółdzielczości S.A., Warszawa − KRS 0000069229
  2. Bank Spółdzielczy W Limanowej, Limanowa − KRS 0000081900
  3. Carox J. Oleksy, R. Szewczyk Sp. J., Męcina − KRS 0000283908
  4. Hmtm Sp. Z O.O., Sosnowiec − KRS 0000649027
  5. Kółko Rolnicze W Mstowie, Mstów − KRS 0000396872
  6. Kółko Rolnicze W Przyszowej, Przyszowa − KRS 0000162245
  7. Ludowy Klub Sportowy Dobrzanka W Dobrej, Dobra − KRS 0000045364
  8. Ludowy Klub Sportowy Mordarka, Mordarka − KRS 0000037190
  9. Ochotnicza Straż Pożarna W Laskowej, Laskowa − KRS 0000032138
  10. Ochotnicza Straż Pożarna W Męcinie, Męcina − KRS 0000027525
  11. Ochotnicza Straż Pożarna W Nowym Rybiu, Nowe Rybie − KRS 0000041768
  12. Ochotnicza Straż Pożarna W Przyszowej, Przyszowa − KRS 0000024884
  13. Ochotnicza Straż Pożarna W Zbludzy, Zbludza − KRS 0000022458
  14. Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska W Limanowej, Limanowa − KRS 0000122625
  15. Przedsiębiorstwo Handlowo-usługowe Kaminex Sp. J. Barbara Matlęga, Stanisław Pięta, Kamienica − KRS 0000013958
  16. Regionalne Stowarzyszenie Przedsiębiorców, Limanowa − KRS 0000385855
  17. Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej W Laskowej, Laskowa − KRS 0000007873
  18. Sądecka Grupa Producentów Jaj Agro-ferma Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnośćią, Nowy Sącz − KRS 0000238924
  19. Sądeckie Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe Sandrob Sp. Z O.O., Nowy Sącz − KRS 0000212697
  20. Stowarzyszenie Agro-turystyczne Powiatu Limanowskiego, Limanowa − KRS 0000033575
  21. Stowarzyszenie Inicjatyw Lokalnych Razem W Dobrej, Dobra − KRS 0000210812
  22. Stowarzyszenie Inicjatyw i Wspierania Przedsiębiorczości Śnieżnica-, Dobra − KRS 0000032074
  23. Stowarzyszenie Nasz Region, Kamienica − KRS 0000037338
  24. Stowarzyszenie Parafialna Orkiestra Dęta W Laskowej, Laskowa − KRS 0000566383
  25. Stowarzyszenie Razem Dla Regionu, Limanowa − KRS 0000175862
  26. Stowarzyszenie Sołtysów Powiatu Limanowskiego, Limanowa − KRS 0000015754
  27. Towarzystwo Miłośników Regionu Dobrzańskiego, Dobra − KRS 0000038734
  28. Wigbud Sp. Z O.O., Limanowa − KRS 0000543842
  29. Wojewódzki Związek Pszczelarzy W Krakowie, Kraków − KRS 0000016130
  30. Zespół Regionalny Mali Męcinianie, Męcina − KRS 0000357274

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Bank Spółdzielczy W Dobrej, Dobra − KRS 0000089310
  2. Bank Spółdzielczy W Kamienicy, Kamienica − KRS 0000091918
  3. Bank Spółdzielczy W Łukowicy, Łukowica − KRS 0000124213
  4. Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska W Skrzydlnej, Skrzydlna − KRS 0000170985
  5. Małopolski Bank Spółdzielczy, Wieliczka − KRS 0000111791
  6. Partnet Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000243636
  7. Spółdzielnia Kółek Rolniczych W Skrzydlnej, Skrzydlna − KRS 0000168467
  8. Zrzeszenie Producentów Jaj Eko-drób Sp. Z O.O., Nowy Sącz − KRS 0000166720
  9. Związek Rewizyjny Banków Spółdzielczych Rp, Warszawa − KRS 0000128241

Powiązane przetargi (7 szt.):
  1. KREDYT DŁUGOTERMINOWY NA SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH ZOBOWIĄZAŃ
    Zamawiający: Wójt Gminy Dobra, Dobra
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie, kredytu długoterminowego w wysokości: 1 040 521,00 zł, z przeznaczeniem na spłatę uprzednio zaciągniętych zobowiązań (słownie: jeden milion czterdzieści tysięcy pięćset dwadzieścia jeden zł 00/100) w walucie polskiej. Kredyt długoterminowy na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań, zaciąga się na podstawie Uchwały Nr XXXII/212/17 Rady Gminy Dobra z dnia 31 marca 2017 r. Założenia do kredytu: 1) Przelew środków pieniężnych w jednej transzy, na rachunek bankowy dochodów, prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Limanowej Oddział w Dobrej: 34 8804 0000 0020 0200 0260 0029. 2) Karencja w spłacie kredytu: 30 kwietnia 2018 r. 3) Do celów obliczenia oprocentowania przyjmuje się, iż rok liczy 365 dni, a miesiąc rzeczywistą liczbę dni. 4) Oprocentowanie kredytu wyrażone będzie jako stawka WIBOR 1M i marży Banku, przy czym stawka WIBOR 1M na każdy okres odsetkowy ustalana będzie na podstawie średniej arytmetycznej stawek WIBOR 1M obowiązujących w okresie od pierwszego do ostatniego dnia każdego miesiąca, poprzedzającego dany okres odsetkowy. Marża Banku będzie wielkością stałą wyrażoną w procentach w skali roku i będzie obowiązywała przez cały okres kredytowania. 5) Do kalkulacji wysokości odsetek należy przyjąć stawkę WIBOR 1M z dnia 28 kwietnia 2017 r.: 1,66. 6) Odsetki od kredytu naliczane w okresach miesięcznych i będą spłacane do 15-tego każdego następnego miesiąca. 7) Kredytobiorca dokona spłaty kredytu w 51 kwartalnych ratach, przy czym harmonogram spłat: Termin spłaty 31.01.2018 r. w racie kredytowej w kwocie 0 zł Termin spłaty 30.04.2018 r. w racie kredytowej w kwocie 22 839,00 zł Termin spłaty 31.07.2018 r. w racie kredytowej w kwocie 22 841,00 zł Termin spłaty 31.10.2018 r. w racie kredytowej w kwocie 22 841,00 zł Termin spłaty 31.01.2019 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 30.04.2019 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 31.07.2019 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 31.10.2019 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 31.01.2020 r. w racie kredytowej w kwocie 0 zł Termin spłaty 30.04.2020 r. w racie kredytowej w kwocie 0 zł Termin spłaty 31.07.2020 r. w racie kredytowej w kwocie 0 zł Termin spłaty 31.10.2020 r. w racie kredytowej w kwocie 0 zł Termin spłaty 31.01.2021 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 30.04.2021 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 31.07.2021 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 31.10.2021 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 31.01.2022 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 30.04.2022 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 31.07.2022 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 31.10.2022 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 31.01.2023 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 30.04.2023 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 31.07.2023 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 31.10.2023 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 31.01.2024 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 30.04.2024 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 31.07.2024 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 31.10.2024 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 31.01.2025 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 30.04.2025 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 31.07.2025 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 31.10.2025 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 31.01.2026 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 30.04.2026 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 31.07.2026 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 31.10.2026 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 31.01.2027 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 30.04.2027 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 31.07.2027 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 31.10.2027 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 31.01.2028 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 30.04.2028 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 31.07.2028 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 31.10.2028 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 31.01.2029 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 30.04.2029 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 31.07.2029 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 31.10.2029 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 31.01.2030 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 30.04.2030 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 31.07.2030 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 31.10.2030 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 31.01.2031 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 30.04.2031 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 31.07.2031 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 31.10.2031 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł 8) Ostateczny termin spłaty kredytu wraz z odsetkami, nastąpi do dnia 31 października 2031 r. 9) Gmina Dobra zastrzega sobie prawo do zmiany umowy w sprawie udzielenia niniejszego kredytu, w drodze zastosowanego aneksu, w przypadkach: - zagrożenia płynności finansowej Zamawiającego spowodowanej zwiększonymi wydatkami na usunięcie skutków klęsk żywiołowych oraz innych podobnych okoliczności; - w przypadku załamania płynności dochodów budżetowych spowodowanych niekorzystną sytuacją gospodarczą, - zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. 10) Zmiany, o których mowa w punkcie 9 polegają na: a) wydłużenia terminu spłaty rat kredytu; b) zmiany spłaty rat kredytu pomiędzy poszczególnymi latami w okresie kredytowania. c) wcześniejszej spłaty kredytu. d) zawieszenia spłat kredytu - okres zawieszenia będzie wolny od odsetek karnych. 11) Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania prowizji za udzielenie kredytu, prowizji od wcześniejszej spłaty kredytu, lub zastosowania karencji w jego spłacie, prowizji za aneksowanie umowy oraz innych stosowanych przez Bank prowizji i opłat związanych z obsługą kredytu. 12) Niezmienność wysokości marży Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy. 13) Kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ. 14) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian redakcyjnych w umowie. 15) Spłata odsetek następuje z rachunku wydatków. Rachunek ten prowadzony jest przez Bank Spółdzielczy Limanowa: 07 8804 0000 0020 0200 0260 0030. 16) Spłata rat kredytu następuje z rachunku dochodów. Rachunek prowadzony jest przez Bank Spółdzielczy Limanowa: 34 8804 0000 0020 0200 0260 0029. 17) Prawne zabezpieczenie spłaty udzielonego kredytu oraz innych należności związanych z kredytem, stanowić będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 18) Skarbnik nie podpisuje weksla. 19) Gmina Dobra jest w posiadaniu opinii RIO w sprawie możliwości spłaty kredytu. 20) Zamawiający udostępnia wymienione niżej dokumenty: a) Uchwały budżetowe Gminy Dobra; b) Uchwały WPF Gminy Dobra; c) Sprawozdania budżetowe Gminy Dobra, tj.:Rb - 27S;Rb-28 S;Rb – N;Rb – Z;Rb – NDS. d) Uchwały RIO w Krakowie dotyczące budżetu; e) Uchwała Rady Gminy Dobra Nr XXXII/212/17 Rady Gminy Dobra z dnia 31 marca 2017 r. w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego. f) Dokumenty wymienione w pkt 20 ppkt a-e są do wglądu w siedzibie Zamawiającego, bądź do pobrania formie elektronicznej na stronach BIP Gminy. g) Umowa kredytu zostanie sporządzona przez Wykonawcę, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, na jego koszt zgodnie z przepisami Ustawy Pzp oraz wszystkimi zastrzeżeniami zawartymi w SIWZ.
  2. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie w 2016 roku planowanego deficytu budżetu Gminy Tymbark.
    Zamawiający: Urząd Gminy w Tymbarku, Tymbark
    1)Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu w kwocie 1 077 000,00 zł w walucie polskiej z przeznaczeniem na sfinansowanie w 2016 roku planowanego deficytu budżetu Gminy Tymbark na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek.
    2)Kredyt będzie udzielony na rachunek podstawowy Urzędu Gminy Tymbark w terminie do 31.12.2016 r. według zapotrzebowania Zamawiającego.
    3)Do wyliczenia ceny w ofercie Zamawiający przyjmuje datę uruchomienia kredytu: na dzień 10.10.2016 r.
    4)Okres kredytowania (wymagany) 31.12.2025 r.
    5)Zamawiający ustala jako formę zabezpieczenia kredytu weksel in blanco.
    6)Terminy spłaty kredytu w latach 2017 - 2025, w tym:
    - w 2017 roku:4 raty po 29 250,00 zł ; łącznie – 117 000,00 zł,
    - w 2018 roku: 4 raty po 30 000,00 zł; łącznie – 120 000,00 zł,
    - w 2019 roku: 4 raty po 30 000,00 zł; łącznie – 120 000,00 zł,
    - w 2020 roku: 4 raty po 30 000,00 zł; łącznie – 120 000,00 zł,
    - w 2021 roku: 4 raty po 30 000,00 zł; łącznie – 120 000,00 zł,
    - w 2022 roku: 4 raty po 30 000,00 zł; łącznie – 120 000,00 zł,
    - w 2023 roku: 4 raty po 30 000,00 zł; łącznie – 120 000,00 zł,
    - w 2024 roku: 4 raty po 30 000,00 zł; łącznie – 120 000,00 zł,
    - w 2025 roku: 4 raty po 30 000,00 zł; łącznie – 120 000,00 zł,
    7)Oprocentowanie kredytu złotówkowego będzie liczone wg stopy zmiennej w stosunku rocznym opartym na stawce WIBOR 3M, powiększony o marżę wykonawcy, stałą w okresie kredytowania – obowiązywania umowy. Stawka zmienna WIBOR dla trzymiesięcznych depozytów międzybankowych (WIBOR 3M) w PLN, ogłoszona na dzień ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego miesiąc obrachunkowy. Odsetki od kredytu naliczone będą tylko od aktualnego rzeczywistego zadłużenia.
    8) Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawca dokonywane będą w PLN.
    9) Prowizja za udzielenie kredytu wynosi 0 %.
    10) Nie będą pobierane:
    a) opłaty i prowizje bankowe od salda niewykorzystanej części kredytu oraz od operacji związanych z wcześniejszą spłatą kredytu,
    b) odsetki od części kredytu spłaconego w terminie wcześniejszym niż zawarty w umowie za okres od daty dokonania wcześniejszej spłaty.
    11) Odsetki od wykorzystanego kredytu Zamawiający płacić będzie przez cały okres trwania umowy na ostatni dzień każdego kwartału (za 2016 rok do 31.XII.2016), za który zostały naliczone. Pierwsza spłata nastąpi w miesiącu w którym został uruchomiony kredyt.
    12) Karencja w spłacie kredytu obejmuje okres do 31.03.2017 r.
    13) Kredyt nie musi być wykorzystany w całości, z tego tytułu Zamawiający nie ponosi żadnych opłat.
    14) Bank kredytujący dopuszcza możliwość spłaty kredytu w terminie wcześniejszym niż określony umową.
    15) Zamawiający dopuszcza przy naliczaniu odsetek przyjęcie kalendarza rzeczywistego.
    16) W przypadku gdy termin zapłaty przypadnie na dzień wolny od pracy, uregulowanie należności nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonej dacie.
    17) Dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego, z ostatecznym terminem wykorzystania kredytu do dnia 31.12.2016 r.
    18) Kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ.
    19) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian redakcyjnych w umowie.
    20) Zamawiający dopuszcza możliwość podpisania oświadczenia o poddaniu się egzekucji w trybie ustawy z dnia 29.08.1997 r. Prawo Bankowe.
    21) Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia kontrasygnaty Skarbnika Gminy na wekslu zabezpieczającym kredyt.
  3. OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU GMINY KAMIENICA I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH.
    Zamawiający: Urząd Gminy Kamienica, Kamienica
    Zamówienia obejmuje: - otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego Gminy Kamienica oraz rachunków pomocniczych - otwarcie i prowadzenie rachunków jednostek organizacyjnych Gminy - realizację poleceń przelewów krajowych zarówno w formie papierowej jak i w systemie bankowości elektronicznej, - zainstalowanie i uruchomienie systemu bankowości elektronicznej, - serwis oprogramowania, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizacyjnych, usuwanie awarii w możliwie najkrótszym czasie, a w przypadku awarii systemu, lub braku łączności z bankiem przyjmowanie i wydawanie zleceń płatniczych w formie papierowej, lub na nośnikach informatycznych bez opłat. - sporządzanie dziennych wyciągów bankowych ze wszystkich prowadzonych rachunków i ich udostępnianie przez bank w wersji papierowej bądź równoważnej z wersją papierową. Wyciągi muszą identyfikować dokonane operacje i stwierdzać saldo otwarcia i zamknięcia rachunków. - wydawanie blankietów czekowych na wniosek zamawiającego. - wydawanie opinii i zaświadczeń bankowych na wniosek zamawiającego, - przyjmowanie wpłat gotówkowych - dokonywanie wypłat gotówkowych - możliwość uruchomienia linii kredytowej w rachunku bieżącym Gminy Kamienica - oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym obliczone w oparciu o stawkę WIBOR dla 1 - miesięcznych złotowych depozytów międzybankowych, powiększonej o stałą marżę banku. - możliwość umieszczenia wolnych środków pieniężnych na lokatach krótkoterminowych. Oprocentowanie środków pieniężnych umieszczonych na lokatach krótkoterminowych obliczone w oparciu o stawkę WIBID dla 1 - miesięcznych złotowych depozytów międzybankowych powiększone o marżę banku (m) Przedmiotem zamówienia nie jest zawarcie umowy ramowej..
  4. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1 030 000,00 PLN
    Zamawiający: Urząd Gminy Laskowa, Laskowa
    1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 1 030 000,00 PLN 2. Kredyt zostanie przeznaczony na: 1) spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów, 2) zakup częściowo zabudowanej nieruchomości gruntowej o powierzchni 1,28 ha usytuowanej w obrębie ewidencyjnym Ujanowice. Ostateczny termin spłaty kredytu: 31.03.2026 r. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty kredytu, bez ponoszenia dodatkowych kosztów z tego tytułu. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania. 4. W przypadku dokonania wcześniejszej spłaty części kredytu przez Zamawiającego, strony ustalą nowy harmonogram spłaty kredytu i dokonane ustalenia zapiszą w formie aneksu do umowy. 5. Terminy płatności odsetek: spłata odsetek od kredytu w okresach miesięcznych - odsetki naliczane na koniec każdego miesiąca, od faktycznie wykorzystanych środków, płatne do ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca, na podstawie zawiadomienia przesłanego przez Bank. Dopuszcza się informowanie przez Bank w drodze faksu lub e-mail w terminie 3 dni przed datą płatności odsetek. 6. Oprocentowanie kredytu zmienne uzależnione od stawki WIBOR 1 M za miesiąc poprzedni (z miesiąca kalendarzowego poprzedzającego okres obrachunkowy jako średnia arytmetyczna wszystkich notowań) oraz stałej marży banku w trakcie trwania umowy. 7. Prawne zabezpieczenie spłaty kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 8. Źródło spłaty kredytu wraz z odsetkami - dochody budżetu Gminy Laskowa
  5. Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Limanowskiego i jego jednostek organizacyjnych
    Zamawiający: Zarząd Powiatu w Limanowej, Limanowa
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Limanowskiego i jego jednostek organizacyjnych
  6. KOMPLEKSOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY TYMBARK ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY W LATACH 2015 - 2018
    Zamawiający: Urząd Gminy w Tymbarku, Tymbark
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Tymbark oraz jej jednostek organizacyjnych :
    -Biblioteka Publiczna w Tymbarku
    -Zespół Ekonomiczno Administracyjny Szkół w Tymbarku
    -Szkoła Podstawowa w Zawadce
    -Szkoła Podstawowa w Podłopieniu
    -Szkoła Podstawowa w Tymbarku
    -Gimnazjum Samorządowe w Tymbarku
    -Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    -Przedszkole Samorządowe w Tymbarku
    -Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
    obejmująca następujące usługi:
    a)otwarcie, prowadzenie i zamykanie na wniosek Zamawiającego lub jego jednostek organizacyjnych rachunków podstawowych i pomocniczych, rachunków tworzonych do obsługi projektów współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych, w tym wszystkich rachunków bankowych jednostek organizacyjnych (nie wyłączając nowo otwieranych rachunków w trakcie trwania umowy), w oparciu o odrębne dyspozycje z uwzględnieniem warunków przedstawionych w niniejszej SIWZ, ofercie Wykonawcy i w warunkach umowy na bankową obsługę budżetu Gminy Tymbark, jednostek organizacyjnych zawartej w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania ( Uwaga: jednostki organizacyjne Gminy podpisują indywidualnie umowy z bankiem, ale na zasadach i warunkach ustalonych w postępowaniu),
    b)otwarcie i prowadzenie rachunków walutowych,
    c)potwierdzenie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych.
    d)zapewnienie odbioru wpłat i umożliwienie wypłat gotówkowych na terenie wsi Tymbark, co jest uwarunkowane zdolnościami organizacyjnymi Zamawiającego,
    W ramach umowy Wykonawca zapewni indywidualną (bezkolejkową) obsługę pracowników Zamawiającego, jednostek organizacyjnych w godz. min. 9.00-14.00, a w wyjątkowych sytuacjach przy wcześniejszym uprzedzeniu Zamawiającego Wykonawca zapewni obsługę do godz. 15.00.
    W ramach usługi Wykonawca winien umożliwić dokonywanie wpłat osób fizycznych na rzecz budżetu gminy i jednostek podległych ( za ten zakres usługi Wykonawca nie pobiera prowizji i opłat).
    e)wydawanie blankietów czekowych,
    f)możliwość wymiany gotówki na nominały o mniejszej wartości tj. na banknoty jak i na bilon. Za wymienioną usługę Bank nie będzie pobierał żadnych prowizji ani opłat,
    g)Udzielenie Gminie Tymbark na jej wniosek kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku niedoboru budżetowego do wysokości zapisanej w uchwale budżetowej na dany rok, o zmiennym oprocentowaniu, którego zabezpieczeniem, będzie weksel własny in blanco,, wraz z deklaracją wekslową z kontrasygnatą Skarbnika Gminy Tymbark. W roku 2015 limit kredytu w rachunku bankowym ustalono na 500 000 złotych. Kredyt oprocentowany wg. zmiennej stopy procentowej obowiązującej w dniach, za które naliczane są odsetki i równy jest WIBOR 1 M powiększony o marżę w stosunku rocznym. Oprocentowanie kredytu w bieżącym miesiącu liczone jest jako średnia arytmetyczna wszystkich wartości WIBOR 1 M z miesiąca kalendarzowego poprzedzającego miesiąc naliczania odsetek powiększoną o stałą marżę banku. Marża banku jest stała w okresie obowiązywania umowy. Bank nie będzie pobierał opłat za gotowość środków (Bank nie będzie pobierał opłat od salda niewykorzystanej części kredytu w rachunku bieżącym). Odsetki od kredytu naliczane są miesięcznie i pobierane ostatniego dnia każdego miesiąca.
    h)realizacja przelewów złożonych w formie elektronicznej na zewnątrz w tym samym dniu, jeśli zostaną złożone przed ostatnią sesją wychodzącą ELIXIR w Banku, natomiast przelewów złożonych w formie elektronicznej wewnętrznych w tym samym dniu
    W przypadku braku dostępu do systemu bankowości elektronicznej z winy banku, umożliwi on realizację przelewów w formie papierowej bez ponoszenia z tego tytułu opłat czy prowizji przez Zamawiającego. Takie sytuacje mogą mieć jedynie charakter wyjątkowy i Wykonawca winien wcześniej zawiadomić Zamawiającego o takim przypadku.
    i) realizacja wyłącznie dyspozycji podpisanych przez osoby upoważnione przez posiadacza rachunku, wymienione w karcie wzorów podpisów,
    -przygotowanie karty wzorów podpisów,
    -przygotowanie zmiany karty wzorów podpisów ,
    j) wdrożenie elektronicznego systemu obsługi bankowej (Home banking) we wszystkich obsługiwanych jednostkach organizacyjnych gminy na 10 stanowiskach jak również przeszkolenie pracowników, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizujących oprogramowanie w okresie trwania umowy oraz świadczenie jego serwisu. Czas reakcji od zgłoszenia problemu telefonicznie, faxem. lub pocztą elektroniczną: niezwłocznie. System ten winien umożliwiać w szczególności:
    -uzyskiwanie w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunku bieżącym, na jego subkontach, na rachunkach pomocniczych i na subkontach tych rachunków, jednostek budżetowych Gminy Tymbark,
    -dostępność systemu bankowości elektronicznej poprzez sieć szerokopasmową.
    -przeszukiwanie zbiorów wszystkich operacji we wszystkich rachunkach ,
    -składania poleceń przelewów, w tym poleceń przelewów do ZUS i US ze wszystkich wyżej wymienionych rachunków w ramach dostępnych środków ,
    -tworzenie zbioru danych rachunków, kontrahentów i innych danych ewidencyjnych,
    -uzyskanie raportów o zrealizowanych operacjach,
    -informację o odrzuceniu transakcji z podaniem komunikatu o przyczynie,
    -generowanie (wydruk) wyciągów niewymagających stempla bankowego,
    -podawanie w wyciągu bankowym pełnych informacji o źródle płatności, adresu, rodzaju płatności, kwoty, tytułu prawnego operacji, dacie dokonania płatności gotówkowej przez dłużnika.
    Za dostarczenie w formie elektronicznej wyciągu do każdego rachunku Bank nie będzie pobierał żadnych prowizji czy opłat.
    -generowanie (wydruk) potwierdzenia zrealizowanego przelewu,
    -możliwość wykonywania operacji w tym samym czasie na różnych rachunkach bankowych jednostki przez jednego bądź kilku użytkowników systemu,
    -umożliwienie użytkownikowi dysponowania podpisem elektronicznym.
    k) wydawanie opinii i zaświadczeń bankowych o prowadzonych rachunkach bankowych,
    l) oprocentowanie środków na rachunkach. Naliczanie i dopisywanie odsetek następować będzie raz na miesiąc. Wysokość oprocentowania będzie ustalana na podstawie stawki WIBID 1 M, stanowiącego średnią wartość WIBID-u z poprzedniego miesiąca plus , minus marża określona w złożonej przez Bank ofercie. Marża jest stała w całym okresie trwania umowy z zastrzeżeniem opisu dopuszczonych zmian umowy.
    ł) zerowanie rachunków bieżących, zgodnie z dyspozycjami (Zamawiający określi konta, dla których ta usługa winna być wykonana), polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na wyżej wymienionych rachunkach ( np. odsetki bankowe ) na rachunek bieżący budżetu Gminy. Za wymienioną usługę bank nie będzie pobierał żadnych opłat ani prowizji.
    m) przekazywanie odsetek ze wskazanych przez Zamawiającego rachunków bankowych w dniu kapitalizacji na rachunek dochodów jednostki
    n) umożliwienie Zamawiającemu pobieranie opłat z tytułu kosztów związanych z funkcjonowaniem określonych przez Zamawiającego rachunków bankowych z innych wskazanych przez Zamawiającego rachunków bankowych bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych opłat i prowizji,
    o) wykonywanie innych czynności bankowych, których potrzeba wykonania wynika ze specyfiki przedmiotu zamówienia, niezbędne do kompleksowej realizacji świadczenia w kształcie wynikającym ze stosunku zobowiązaniowego,
    p) realizacja dyspozycji pisemnych złożonych w banku do godz. 13.00 w dniu złożenia, a złożone później mogą być przekazane do rozrachunku w następnym dniu roboczym.
    r) pośrednictwo banku, jeśli jest wymagane, w przypadku dochodzenia roszczeń
    z gwarancji bankowych, ubezpieczeniowych i innych zgodnie z przepisami ustawy prawo zamówień publicznych,
    s) zapewnienie dostępu Zamawiającemu do elektronicznych wyciągów bankowych w każdym kolejnym dniu roboczym, w którym były dokonane operacje na rachunkach,
    t) sporządzanie na wniosek Zamawiającego historii każdego rachunku bankowego otwieranego do obsługi konkretnego projektu realizowanego przez Zamawiającego,
    u) prowadzenie przez bank, na rzecz obsługi Zamawiającego obsługi płatności masowych (wpłaconych w pieniądzu i przelewem), kierowanych na rachunek rozliczeniowy klienta, poprzez tzw. rachunki wirtualne, stanowiące identyfikatory płatności. Usługa ta polega na przyjmowaniu, przetwarzaniu, identyfikacji oraz konsolidacji płatności masowych (codziennie), wpływających na rachunki wirtualne i księgowaniu ich na rachunku rozliczeniowym Zamawiającego, zbiorczymi kwotami przyjętych wpłat oraz przekazywaniu Zamawiającemu raportu ( pliku analitycznego), zawierającego szczegółowe dane, dotyczące przyjętych wpłat. Wpływy na rachunki wirtualne są rejestrowane w systemie transakcyjnym banku i księgowane w godzinach sesji przychodzących. Środki pieniężne wpływające na rachunki wirtualne, do momentu przekazania ich na konto Zamawiającego nie są oprocentowane.
    Zamawiający zamierza kontynuować tę usługę w zakresie wpłat podatków.
    Szczegóły korzystania z usługi określi umowa.
    Uwaga: Zamawiający pracuje na systemie Budżet SQL firmy Rekord oraz Opłaty za usuwanie odpadów firmy Korelacja.
    Wykonawca winien zapewnić pełną kompatybilność systemów: własnego i Zamawiającego w celu zapewnienia ciągłości w dostępie do świadczonych przez siebie
    usług bankowych. Wykonawca pokryje wszelkie koszty niezbędne do poniesienia w celu zapewnienia kompatybilności systemów: banku i Zamawiającego, jeżeli wystąpi taka okoliczność.
    Bank nie będzie pobierał od Gminy Tymbark i jej jednostek innych niż zaproponowane w ofercie, opłat i prowizji za wykonywanie czynności wymienionych w zamówieniu, w szczególności nie będzie pobierał:
    -prowizji ani opłat za wpłaty gotówkowe osób fizycznych na konto Zamawiającego i jednostek organizacyjnych,
    -prowizji ani opłat za realizację polecenia przelewu wydanego przez Zamawiającego na rachunek prowadzony przez Bank Wykonawcy,
    -prowizji ani opłat od kwoty przelewu, w związku z poleceniem wydanym przez Zamawiającego na rachunek prowadzony przez Bank Wykonawcy,
    -opłat i prowizji za rozpatrzenie wniosku o kredyt w rachunku bieżącym oraz za gotowość środków w ramach wysokości określonej odrębną umową. Realne zapotrzebowanie w roku w granicach dopuszczonych uchwałą Zamawiający określi poprzez złożenie stosownego wniosku,
    -prowizji ani opłat z tytułu otwarcia rachunków bieżących
    -prowizji ani opłat z tytułu obsługi lokat terminowych,
    - prowizji ani opłat z tytułu potwierdzenia stanu salda na rachunkach bankowych, wydawania historii prowadzonych rachunków,
    - opłat za druki i formularze niezbędne do przeprowadzenia transakcji gotówkowych i bezgotówkowych,
    -opłat i prowizji za wydawanie zaświadczeń i opinii bankowych,
    -opłat i prowizji z tytułu wypłat gotówkowych.
    Jeżeli w trakcie trwania umowy powstaną lub zostaną przekazane gminie inne jednostki
    organizacyjne zostaną one włączone do tej usługi bez ponoszenia dodatkowych opłat. Zmiana stanu rachunków bankowych oraz form organizacyjnych jednostek powiązanych z budżetem gminy nie spowoduje zmiany opłaty zaproponowanej w ofercie.
    Dopuszcza się możliwość zwiększenia ilości rachunków podstawowych i pomocniczych
    wynikającą ze zmian w strukturze organizacyjnej gminy lub zmiany zasad polityki rachunkowości dotyczących Gminy i jej jednostek organizacyjnych.
  7. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1 800 000,00 złotych na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów oraz sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Jodłownik
    Zamawiający: Urząd Gminy Jodłownik, Jodłownik
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1 800 000,00 złotych na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów oraz sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Jodłownik : - na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów w wysokości 861 338,75 złotych, - na sfinansowanie planowanego deficytu w wysokości 938 661,25 złotych. a) Kredyt nieodnawialny w rachunku kredytowym. b) Zadanie będzie finansowane ze środków publicznych będących w dyspozycji Zamawiającego. c) Kredyt uruchomiony zostanie w jednej transzy : Transza w wysokości 1 800 000,00 złotych dnia 1 kwietnia 2014 roku. d) Karencja w spłacie kredytu : 48 - miesięcy. e) Spłata odsetek w 153 miesięcznych ratach : od 30 kwietnia 2014 roku - do 31 grudnia 2026 roku. f) Spłata kapitału w 36 kwartalnych ratach : od 31 marzec 2018 roku - do 31 grudnia 2026 roku. g) Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu