Kogo reprezentuje osoba

Dziendziel Józef

w KRS

Józef Dziendziel

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Józef
Nazwisko:Dziendziel
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1948 r., wiek 71 lat
Miejscowości:Żory (Śląskie)
Przetargi:47 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Borowiec Adam, Gembalczyk Adam, Piaskowska Alicja

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wasiutyński Grzegorz
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Banach Jerzy, Brzęczek Grzegorz Jan, Elantkowski Artur Aleksander, Kowalczyk Waldemar, Kulesa Krzysztof Adam, Marszałek Dzierżawska Aleksandra Renata

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Żukowski Aleksander Dominik
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Elantkowski Artur, Gwoździk Bernard, Nowak Witold Marek, Siemieniec Katarzyna, Stępień Krystian

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wojtynek Halina
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dudkowski Jacek, Kubla Józef, Marecki Arkadiusz Robert, Pasierbek Jolanta Maria, Pieczonka Michał Franciszek, Pokorski Roman, Stępień Krystian, Zaraś Olgierd

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Przybyła Piotr Krzysztof

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości S.A., Żory − KRS 0000076553
  2. Bezpieczny Powiat Pszczyński Z Siedzibą W Pszczynie, Pszczyna − KRS 0000033732
  3. El-link Serwis Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000678905
  4. Erbud Rybnik Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000440875
  5. Fundacja Wspierania Osób Poszkodowanych Przez Pracodawców Dignitas, Bielsko-biała − KRS 0000524688
  6. Fundusz Górnośląski s.a., Katowice − KRS 0000042922
  7. Fundusz Lokalny Ramża, Czerwionka-leszczyny − KRS 0000103086
  8. Górniczy Turystyczny Klub Żeglarski Gwarek, Zabrze − KRS 0000013310
  9. Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A., Katowice − KRS 0000023650
  10. Inwestycje 2016 Sp. Z O.O., Wodzisław Śląski − KRS 0000646937
  11. Jastrzębski Klub Hokejowy Gks Jastrzębie, Jastrzębie-zdrój − KRS 0000001575
  12. Jastrzębski Klub Hokejowy Gks Jastrzębie S.A., Jastrzębie-zdrój − KRS 0000602439
  13. Jsw Innowacje S.A., Katowice − KRS 0000116114
  14. Kancelaria Radców Prawnych Lexus-consulting Gicala, Koczar, Ostrowski, Pokorski Spółka Partnerska, Żory − KRS 0000179801
  15. Kancelaria Radców Prawnych Z.pławecki A.żukowski-spółka Partnerska, Rybnik − KRS 0000336224
  16. Kdp S. Drzazga P. Przybyła Adwokacka Spółka Partnerska, Żory − KRS 0000549163
  17. Koksownia Przyjaźń Sp. Z O.O., Dąbrowa Górnicza − KRS 0000177072
  18. Kopalnia Trzebina Sp. Z O.O., Żory − KRS 0000480035
  19. Kupiecka Agencja Międzyregionalna Kam Sp. Z O.O., Łaziska Górne − KRS 0000135283
  20. Kurkowe Bractwo Strzeleckie W Żorach, Żory − KRS 0000003519
  21. Lexus Nieruchomości Pokorski i Wspólnicy Spółka Komandytowa, Żory − KRS 0000566223
  22. Midan-bau Sp. Z O.O., Żory − KRS 0000734797
  23. Miejskie Zakłady Opieki Zdrowotnej W Żorach Sp. Z O.O., Żory − KRS 0000087474
  24. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Poradnia Zdrowia Psychicznego i Uzależnień Joachim Hansel, Czesław Fojcik Sp. J., Żory − KRS 0000476657
  25. Nowe Miasto Sp. Z O.O., Żory − KRS 0000344988
  26. Nowoczesne Domy Ii Sp. Z O.O., Żory − KRS 0000510013
  27. Pardi Sp. Z O.O., Kaczyce − KRS 0000679358
  28. Projekt Metal- G.stawski- Spóka Jawna, Rybnik − KRS 0000010721
  29. Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. Z O.O., Suszec − KRS 0000066156
  30. Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Żory Sp. Z O.O., Żory − KRS 0000125454
  31. Royal Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000387367
  32. Spółka Obrotu Energią Sp. Z O.O., Rybnik − KRS 0000383596
  33. Stowarzyszenie Bezpieczne Miasto W Żorach, Żory − KRS 0000011673
  34. Stowarzyszenie Kibiców i Sympatyków Rybnickiego Żużla Row Rybnik, Rybnik − KRS 0000246994
  35. Stowarzyszenie Promocji i Kultury Tańca Luiza, Bielsko-biała − KRS 0000416672
  36. Stowarzyszenie Przyjaciół Chorych Hospicjum Im. Jana Pawła Ii, Żory − KRS 0000159454
  37. Stowarzyszenie Żorska Samorządność, Żory − KRS 0000553170
  38. Suszeckie Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom Podaj Dłoń, Suszec − KRS 0000018612
  39. Teano, Żory − KRS 0000622920
  40. Towarzystwo Sympatyków Ziemi Dębieńskiej, Czerwionka-leszczyny − KRS 0000244926
  41. Towarzystwo Wspierania Twórczości Dzieci i Młodzieży Ballo, Żory − KRS 0000150336
  42. Usługi Finansowe Awj Sp. Z O.O., Żory − KRS 0000410863
  43. Wojtynek Sp. J., Żory − KRS 0000226060
  44. Zakłady Techniki Komunalnej Sp. Z O.O., Żory − KRS 0000316885
  45. Zem Łabędy Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000079400
  46. Zg Trans Pysz Sp. Z O.O., Żory − KRS 0000588860
  47. Zopet Sp. Z O.O., Racibórz − KRS 0000685853
  48. Zopet Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Racibórz − KRS 0000686792
  49. Żorska Izba Gospodarcza, Żory − KRS 0000049321

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. ...domaro Sp. Z O.O., Wodzisław Śląski − KRS 0000615458
  2. Ap Bud Sp. Z O.O., Żory − KRS 0000219352
  3. Artemida 12 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000388244
  4. Budo-zbyt Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Rybnik − KRS 0000077317
  5. Cech Rzemiosł Różnych W Żorach, Żory − KRS 0000098303
  6. Centralne Laboratorium Pomiarowo-badawcze Sp. Z O.O., Jastrzębie-zdrój − KRS 0000035253
  7. Ctl Polski Koks Spedycja S.A., Toruń − KRS 0000071193
  8. Czwarta Apteka Zdrowit Sp. Z O.O., Piekary Śląskie − KRS 0000473034
  9. D.g. Trade Sp. Z O.O., Żory − KRS 0000327497
  10. Er-bud Inwestycje Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000351375
  11. Fundusz Poręczeń Kredytowych Sp. Z O.O., Jastrzębie-zdrój − KRS 0000185718
  12. Gft - Green Family Trade Sp. Z O.O., Nowy Gaj − KRS 0000499376
  13. Global Park Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000348560
  14. Infrastruktura.pl Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000438802
  15. It Systems Sp. Z O.O., Chorzów − KRS 0000529338
  16. Its Top S.A., Orzesze − KRS 0000160304
  17. Jastrzębski Zakład Wodociągów i Kanalizacji s.a., Jastrzębie- Zdrój − KRS 0000044894
  18. Jsw Koks S.A., Zabrze − KRS 0000445684
  19. Kancelaria Radców Prawnych Stator P. Perkowski, Spółka Partnerska, Jastrzębie-zdrój − KRS 0000191974
  20. Kopalnie Kruszyw Naturalnych Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000374295
  21. Korporacja Budowlana Fadom S.A., Żory − KRS 0000009789
  22. Promax Sp. Z O.O., Rybnik − KRS 0000198952
  23. Przedsiębiorstwo Elprod Sp. Z O.O., Żory − KRS 0000017995
  24. Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowo Konsultingowe Krzy-alek Sp. Z O.O., Żory − KRS 0000162926
  25. Przedsiębiorstwo Komunalne W Czarnej Białostockiej Sp. Z O.O., Czarna Białostocka − KRS 0000202586
  26. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-usługowe A-p Żory Sp. Z O.O., Żory − KRS 0000106372
  27. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-usługowe Ap Handel Sp. Z O.O., Żory − KRS 0000026120
  28. Przedsiębiorstwo Remontowo-budowlane Erbud Sp. Z O.O. W Restrukturyzacji, Rybnik − KRS 0000074968
  29. Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. Z O.O., Czerwionka-leszczyny − KRS 0000106804
  30. Rybnicki Klub Motorowy W Rybniku, Rybnik − KRS 0000001434
  31. Rybnicki Węgiel Sp. Z O.O., Rybnik − KRS 0000018585
  32. Smak Sp. Z O.O., Żory − KRS 0000014799
  33. Soning Sp. Z O.O., Rybnik − KRS 0000643824
  34. Spółdzielnia Mieszkaniowa Nowa, Jastrzębie-zdrój − KRS 0000138791
  35. Stator Sp. Z O.O., Racibórz − KRS 0000159624
  36. Top Star Sp. Z O.O., Żory − KRS 0000069126
  37. U Doradcy Sp. Z O.O., Żory − KRS 0000040551
  38. Z G Trans Pysz Sp. J., Żory − KRS 0000271753
  39. Zakład Gospodarki Komunalnej W Cieszynie Sp. Z O.O., Cieszyn − KRS 0000347288
  40. Związek Województw Rzeczypospolitej Polskiej, Warszawa − KRS 0000117252

Powiązane przetargi (47 szt.):
  1. Usługa w zakresie utrzymania drzewostanu i krzewów na terenach Gminy Miejskiej Żory.
    Zamawiający: Gmina Miejska Żory, Żory
    Usługa związana z utrzymaniem drzewostanu i krzewów na terenach Gminy Miejskiej Żory obejmuje w szczególności: - cięcie i formowanie pielęgnacyjne koron drzew - wycinkę drzew i krzewów - wysadzenie drzew lub krzewów wraz z zaprawą dołów i podlaniem - pielęgnację drzew (usunięcie odrostów) - zrębkowanie gałęzi w terenie łącznie z wywozem - rozpoznanie w terenie, likwidację i utylizację barszczu Sosnowskiego. Zamówienie nie obejmuje prac związanych z pielęgnacją pomników przyrody oraz wykonywanych w obszarze starodrzewia, w szczególności na terenie parków miejskich, gdzie wykonywanie prac wymaga posiadania specjalistycznych uprawnień.
  2. Usługa związana z zagospodarowaniem na kompostowni odpadów zielonych powstających w związku z realizacją usług utrzymania gminnych terenów zielonych, drzewostanu i krzewów
    Zamawiający: Gmina Miejska Żory, Żory
    Usługa związana jest z przyjmowaniem na kompostownię odpadów zielonych powstających w związku z realizacją usług utrzymania gminnych terenów zielonych, drzewostanu i krzewów, w tym trawy, zrębkowanych gałęzi, innych odpadów zielonych (liście, ścinki żywopłotu) oraz zagospodarowaniem przyjętych odpadów poprzez ich kompostowanie. Usługa nie obejmuje odbierania i zagospodarowania odpadów zielonych od właścicieli nieruchomości nie będących we władaniu Gminy Żory.

  3. Wyposażenie mieszkańców miasta Żory w worki do selektywnego gromadzenia odpadów
    Zamawiający: Gmina Miejska Żory, Żory
    Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie mieszkańców miasta Żory w worki do selektywnego gromadzenia odpadów w kolorystyce odpowiedniej do danej frakcji odpadów: - Niebieski z przeznaczeniem na papier, makulaturę - Żółty z przeznaczeniem na tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, metale, - Zielony z przeznaczeniem na szkło, - Brązowy z przeznaczeniem na odpady biodegradowalne w tym odpady zielone. Każdy worek winien posiadać czytelny jednostronny, cykliczny na całej długości worka nadruk z informacjami dotyczącymi: nazwy miasta, przeznaczeniem worka, informacjami jakiego rodzaju odpady powinny a jakie nie powinny znaleźć się w jego wnętrzu. Dystrybucja worków przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów odbywać się będzie podczas świadczenie usługi odbioru selektywnych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie miasta Żory, na zasadzie sztuka za sztukę, w siedzibie Wykonawcy oraz w budynkach Urzędu Miasta Żory (Aleje Wojska Polskiego 25, Rynek 9).
  4. Świadczenie usługi w zakresie prowadzenia Gminnego Punktu Zbiórki Odpadów Komunalnych dla mieszkańców Gminy Miejskiej Żory wraz z zagospodarowaniem zebranych odpadów komunalnych
    Zamawiający: Gmina Miejska Żory, Żory
    Prowadzenie Gminnego Punktu Zbiórki Odpadów Komunalnych. Zakres działalności Punktu określony został w Uchwale Nr 302/XXIII/16 Rady Miasta Żory z dnia 26.10.2016r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Żory i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi. W ramach usługi Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania odpadów dostarczonych do Punktu przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych, w tym mieszanych z terenu miasta Żory, a następnie zagospodarowania odpadów w prawem przewidzianych instalacjach.
  5. Świadczenie usługi w zakresie prowadzenia Punktu Zbiórki Odpadów Zielonych dla mieszkańców Gminy Miejskiej Żory
    Zamawiający: Gmina Miejska Żory, Żory
    Prowadzenie Punktu Zbiórki Odpadów Zielonych. Zakres działalności Punktu określony został w Uchwale Nr 302/XXIII/16 Rady Miasta Żory z dnia 26.10.2016r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Żory i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi. W ramach usługi Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania odpadów zielonych dostarczonych do Punktu przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych, w tym mieszanych z terenu miasta Żory, a następnie zagospodarowania odpadów zielonych we wskazanych w Planie dla III regionu gospodarki odpadami komunalnymi RIPOK. W przypadku uchwalenia nowego WPGO Wykonawca zobowiązany będzie do zagospodarowania odpadów w instalacjach RIPOK w uchwale wskazanych. W przypadkach o których mowa w art. 9l ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2016.250) oraz w art. 35 ust. 4 pkt 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. 2016.1987) odpady zielone Wykonawca przekazuje do instalacji przewidzianych do zastępczej obsługi regionu III, wskazanych w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Śląskiego.
  6. Bieżące utrzymanie cmentarzy, miejsc pamięci i pomników zlokalizowanych na terenach Gminy Miejskiej Żory
    Zamawiający: Gmina Miejska Żory, Żory
    Przedmiot zamówienia: 1)konserwacja terenów i utrzymanie cmentarzy 2)bieżące utrzymanie miejsc pamięci narodowej i terenu wokół nich 3)bieżące utrzymanie pomników i terenu wokół nich
  7. Bieżące utrzymanie zieleni na terenach Gminy Miejskiej Żory
    Zamawiający: Gmina Miejska Żory, Żory
    Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Prace polegające na bieżącym utrzymaniu zieleni, które obejmują m.in.: a) usuwanie liści, b) palikowanie drzew, c) przycinanie krzewów, likwidacja samosiewek, d) podlewanie roślin, e) nasadzenia krzewów, f) kwietniki, humusowanie i wykonanie trawnika.

  8. ZAŁADUNEK I TRANSPORT ODPADÓW
    Zamawiający: Zakłady Techniki Komunalnej spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Żory
    1)Przedmiotem zamówienia jest załadunek w siedzibie Zamawiającego odpadów w różnych frakcjach zebranych z terenu Gminy Żory przez Zamawiającego, transport tych odpadów samochodami Wykonawcy do wskazanych przez Zamawiającego Instalacji Przetwarzania Odpadów. 2)Transport odpadów odbywać się będzie na odległość od 10 km do 80 km w jedną stronę od siedziby Zamawiającego. Ilość km uzależniona będzie od ilości oraz rodzaju odbieranych odpadów. Szacunkowa ilość km przewidziana przy realizacji zamówienia to 100000 km. Zamawiający zastrzega, że podana ilość km jest wielkością szacunkową. Z tytułu niezrealizowania ilości km w okresie realizacji zamówienia Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu. Kody odpadów przewidywanych do przekazania: 1) 200301 - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne. 2) 200199 - odpady komunalne niewymienione w innych podgrupach (zmieszane odpady z tworzyw sztucznych, metali i opakowań wielomateriałowych). 3) 200199 - odpady komunalne niewymienione w innych podgrupach (popioły i żużle paleniskowe z gospodarstw domowych). 4) 200101 - papier i tektura. 5) 150101 - opakowania z papieru i tektury. 6) 200102 – szkło. 7) 150107 - opakowania ze szkła. 8) 200139 - tworzywa sztuczne. 9) 150102 - opakowania z tworzyw sztucznych. 10) 150106 - zmieszane odpady opakowaniowe. 3)Sposób załadunku i transportu odpadów: 1.Wykonawca zobowiązany będzie do podstawienia na teren siedziby Zamawiającego żurawia przeładunkowego, samojezdnego (o udźwigu min. 3,5 tony), z chwytakiem obrotowym typu „ Fuchs” wraz z operatorem. 2.Wykonawca zobowiązany będzie do podstawienia na teren siedziby Zamawiającego 6 kontenerów hakowych (szczelnych, stalowych) o pojemności od min. 32 m³ do max. 36 m³, które posiadają zabezpieczenia przed czynnikami atmosferycznymi i gryzoniami( tj. zamykane, zabezpieczane plandekami lub ruchomym dachem). Zamykanie musi umożliwiać załadunek odpadów z rampy i z śmieciarki. 3.Wykonawca na bieżąco od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 22.00 będzie załadowywał odpady do podstawionych przez siebie kontenerów lub samochodów ciężarowych z naczepą typu „ wanna”. 4.Transport odpadów odbywać się będzie na bieżąco od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 22.00 z częstotliwością dostosowaną do ilości zbieranych odpadów na zasadzie wymiany zapełnionych samochodów ciężarowych z naczepą typu „wanna” lub kontenerów na puste. 5.Wykonawca będzie odpowiedzialny za prowadzenie dokumentacji używanego sprzętu wymaganych prawem tj. wszelkie dopuszczenia i przeglądy DTR, UDT oraz przeglądy konserwatorskie o ile są wymagane. 6.Ważenie transportowanych odpadów będzie następować za pomocą wagi najazdowej znajdującej się na terenie siedziby Zamawiającego. 7.Zamawiający będzie codziennie informował Wykonawcę do godziny 17.00 o ilości potrzebnych samochodów ciężarowych do transportu odpadów lub kontenerów na dzień następny.
  9. Przetarg nieograniczony nr 21/DZP/2016 na usługę odbioru i wywozu odpadów stałych i komunalnych niesegregowanych
    Zamawiający: Miejskie Zakłady Opieki Zdrowotnej w Żorach Spółka z o.o., Żory
    Zamówienie poniżej 209 000 euro odbiór i wywóz odpadów stałych i komunalnych i niesegregowanych usługa dotyczy dwóch punktów należących do M ZOZ Żory na terenie Żor częstotliwość wwozu na 3 lata około 620 razy ilość w m3 na 3 lata około 2230
  10. Wykonanie projektu budowlanego i dokumentacji wykonawczej dla budynków mieszkalnych 3, 1-2 położonych w Żorach przy Al. Zjednoczonej Europy
    Zamawiający: Zakłady Techniki Komunalnej spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Żory
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegającą na wykonaniu projektu budowlanego i dokumentacji wykonawczej dla budynków mieszkalnych nr 3, 1-2 położonych w Żorach przy. Al. Zjednoczonej Europy wraz z zagospodarowaniem terenu oraz uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę. Przedmiot zamówienia ma być wykonany zgodnie z załączonym do SIWZ projektem koncepcyjnym. CZĘŚĆ A ZAKRES TECHNICZNY. Obejmuje wykonanie kompletu dokumentów oraz uzyskanie wszelkich decyzji i uzgodnień zgodnie z wymogami prawa. 1.Wykonanie mapy sytuacyjno - wysokościowej w skali 1500 do celów projektowych. 2. Ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektu, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 3. Wystąpienie i uzyskanie w imieniu Zamawiającego warunków technicznych dla podłączenia wszystkich możliwych mediów potrzebnych do funkcjonowania budynków 3, 1-2, uwzględniając założenia dokumentacji projektowej budynków 4,5,6 4. Wykonanie analiz ekonomicznych warunków podłączenia mediów, uwzględniając założenia dokumentacji projektowej budynków 4,5,6, założonych rozwiązań projektowych oraz przedstawienie ich do wyboru i zatwierdzenia przez Zamawiającego.5. Wykonanie projektu budowlanego w zakresie określonym w rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25.04.2012r Dz.U. z 2012 poz. 462 ze zm w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, stanowiącego podstawę do wydania decyzji o pozwoleniu na budowę. Niniejszy projekt budowlany dla budynków nr 1-2,3 wraz z ich otoczeniem i zagospodarowaniem terenu, uwzględniający założenia dokumentacji projektowej budynków 4,5,6, ma zawierać a.projekt budowlany w branży architektonicznej - uwzględniający założenia dokumentacji projektowej budynków 4,5,6 b. projekt budowlany w branży konstrukcyjnej, c.projekt budowlany w branży instalacji sanitarnej, zawierający między innymi,- przyłącza i sieci wodno-kanalizacyjne, centralnego ogrzewania, deszczowe - wewnętrzne i zewnętrzne instalacje wodociągowe do celów bytowych i p.poż. - wewnętrzne instalacje kanalizacji sanitarnej, - wewnętrzne i zewnętrzne instalacje centralnego ogrzewania,- instalację wentylacji, - instalację klimatyzacji w pomieszczeniach, które technologicznie będą tego wymagały f. projekt budowlany w branży instalacji elektrycznej - złącze energetyczne dla dostawcy energii, - wewnętrzne instalacje oświetlenia i gniazd wtykowych, - zewnętrzne instalacje odgromowe, - oświetlenie zewnętrzne - uwzględniający założenia dokumentacji projektowej budynków 4,5,6 g. projekt budowlany w branży instalacji gazowych - wskazanie miejsc włączenia instalacji gazowych dla obiektów - wewnętrzne instalacje gazowe jeśli będzie taka konieczność a w przypadku zasilania osiedla poprzez ciepło miejskie wskazanie miejsc włączenia sieci zewnętrznych h. projekt instalacji teletechnicznej, internetowej, domofonowej i.projekt budowlany zagospodarowania terenu i urządzeń małej architektury (wykonanie chodników, wjazdu, miejsc parkingowych, placu zabaw) wraz z projektem drogowym, uwzględniający założenia dokumentacji projektowej budynków 4,5,6. Wykonanie wszystkich części projektu budowlanego ma być poprzedzone wykonaniem analiz ekonomicznych warunków proponowanych do zastosowania rozwiązań projektowych oraz przedstawieniem ich do wyboru i zatwierdzenia przez Zamawiającego. W przypadku istotnych zmian w stosunku do projektu koncepcyjnego załączonego do niniejszego ogłoszenia na Wykonawcy ciąży obowiązek uzyskania akceptacji rozwiązań od wykonawcy projektu koncepcyjnego i Zamawiającego 7. Wykonanie projektu wykonawczego na podstawie zatwierdzonego projektu budowlanego zawierającego opracowanie uzupełnione szczegółami umożliwiającymi wykonanie zamówienia i precyzujące warunki wykonania i odbioru danego zakresu robót w formie opisowej i rysunkowej w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez Wykonawcę i realizacji robót budowlanych wykonane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego Dz. U. z 2013 r. poz 1129 i w zgodzie z projektem koncepcyjnym. Projekt wykonawczy dla budynków nr 3, 1-2 wraz z terenami przyległymi ma zawierać miedzy innymi a. projekt wykonawczy w branży architektonicznej b. projekt wykonawczy w branży konstrukcyjno-budowlanej c. projekt wykonawczy w branży instalacji sanitarnej: - przyłącza i sieci wodno-kanalizacyjne, centralnego ogrzewania, deszczowe, - wewnętrzne instalacje wodociągowe do celów bytowych i p.poż, wewnętrzne instalacje kanalizacji sanitarnej, - wewnętrzne instalacje centralnego ogrzewania, - instalację wentylacji i klimatyzacji d. projekt wykonawczy w branży instalacji elektrycznej: - złącze energetyczne dla dostawcy energii, - wewnętrzne instalacje oświetlenia i gniazd wtykowych, - zewnętrzne instalacje odgromowe, - oświetlenie zewnętrzne e. projekt wykonawczy w branży instalacji gazowych: - wewnętrzne instalacje gazowe jeśli będzie taka konieczność a w przypadku zasilania osiedla poprzez ciepło miejskie wskazanie miejsc włączenia sieci zewnętrznych, - wewnętrzne instalacje gazowe f. projekt instalacji teletechnicznej, internet, domofon. g. projekt wykonawczy zagospodarowania terenu i urządzeń małej architektury wykonanie dróg, chodników, wjazdów, miejsc parkingowych, placów zabaw h. Wykonanie przedmiaru robót wg ustaleń określonych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym Dz. U. z 2004 r. nr 130, poz. 1389 i. Wykonanie kosztorysu inwestorskiego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym Dz. U. z 2004 r. nr 130 poz. 1389 Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania aktualizacji kosztorysu inwestorskiego w przypadku uzupełnień bądź usuwania ewentualnych wad dokumentacji projektowo kosztorysowej Wykonawca zobowiązany jest zapewnić aktualność kosztorysu inwestorskiego przez okres 24 miesięcy, licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu zdawczo odbiorczego bez uwag j. Projekt aranżacji wnętrz części wspólnych. Projekt powinien zawierać wyposażenie wnętrz łącznie z urządzeniami niezbędnymi dla funkcjonowania poszczególnych pomieszczeń i budynków (dobór materiałów wykończeniowych i kolorystyka pomieszczeń do uzgodnienia z Zamawiającym. Dokumentacja aranżacji wnętrz musi obejmować- rzuty posadzek w klatkach schodowych, korytarzach, miejscach postojowych samochodów podziemnych wraz z oznakowaniem poziomym i pionowym - zestawienie projektowanej stolarki drzwiowej wewnętrznej w obiekcie oraz zestawienie urządzeń niezbędnych dla funkcjonowania poszczególnych pomieszczeń i budynków - rzuty pokazujące ogólną kolorystykę ścian i projektowanych okładzin ściennych - rzuty z pokazaniem układów funkcjonalnych. UWAGA Projekt wykonawczy musi uwzględniać założenia dokumentacji projektowej budynków 4,5,6. Wykonanie wszystkich części projektu wykonawczego ma być poprzedzone wykonaniem analizy ekonomicznej proponowanych do zastosowania rozwiązań projektowych oraz przedstawieniem ich do wyboru i zatwierdzenia przez Zamawiającego. Wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w zakresie i formie określonej w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego Dz. U. z 2013 r. poz 1129 Specyfikacja jest częścią projektu wykonawczego. Dołączenie wraz z projektem wykonawczym informacji o bezpieczeństwie i ochronie zdrowia, zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia Dz.U. nr 120 poz. 1126 CZĘŚĆ B ZAKRES FORMALNO-PRAWNY. 1. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach jeżeli będzie wymagana zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko Dz. U. z 2013r poz. 1235 ze zm. w tym sporządzenie Karty informacyjnej przedsięwzięcia KIP a także w razie potrzeby sporządzenie raportu oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko Raport 2. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego innych wymaganych prawem uzgodnień i decyzji niezbędnych dla realizacji inwestycji. 3. Reprezentowanie Zamawiającego, na podstawie odrębnego pełnomocnictwa, przed organami administracji publicznej, KIO oraz w sprawach cywilno - prawnych dotyczących realizacji budowy. CZĘŚĆ C POZOSTAŁE WYMAGANIA DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 1 W ramach zaoferowanej ceny, Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia wyjaśnień dotyczących opracowania projektowego, w trakcie przyszłego postępowania o udzielenie zamówienia na roboty budowlane. Wykonawca udzieli wyjaśnień na pisemny wniosek Zamawiającego. Wykonawca nie może uczestniczyć w sporządzeniu i przygotowaniu ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia na zaprojektowane roboty budowlane oraz udzielać informacji i wyjaśnień dotyczących projektu bezpośrednio uczestnikom postępowania o udzielenie zamówienia na zaprojektowane roboty. 2. W ramach oferty Wykonawca zobowiązany jest, w okresie 5 lat od wykonania przedmiotu zamówienia dostarczenia projektu budowlanego, uzyskania prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę, dostarczenia projektu wykonawczego do prowadzenia nadzoru autorskiego nad wykonanym opracowaniem projektowo - kosztorysowym tj. nadzór nad zgodnością realizowanej inwestycji z projektem oraz uzgadnianie możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych w stosunku do projektu. W trakcie realizacji zaprojektowanych robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do wizyty na terenie budowy raz w tygodniu oraz do uczestniczenia w naradzie koordynacyjnej budowy. Pobyt projektanta na budowie wynikający z błędów projektowych nie jest pobytem w ramach nadzoru autorskiego 3. Wszelkie materiały niezbędne do projektowania Wykonawca pozyskuje własnym kosztem i staraniem, w tym ekspertyzy, opinie, warunki techniczne, uzgodnienia, pomiary itp 4. W trakcie opracowania projektu należy uwzględnić wszelkie przepisy prawa dotyczące projektowanych obiektów oraz odnoszące się do zakresu i formy projektu budowlanego. W szczególności: ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, ustawę z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 290) oraz przepisy wykonawcze do w/w ustaw z uwzględnieniem ewentualnych zmian przepisów. W dokumentacji projektowej zabrania się opisywania materiałów i urządzeń za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu i Wykonawca nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny oraz należy podać minimalne parametry jakimi rozwiązanie równoważne winno się charakteryzować oraz sporządzić szczegółowy opis, w jaki sposób równoważność może być zweryfikowana przez Zamawiającego 5. Wykonawca powinien zastosować w projekcie rozwiązania standardowe, skutkujące optymalizacją kosztów budowy i eksploatacji; rozwiązania koncepcyjne i architektoniczno - budowlane wymagają akceptacji Zamawiającego. Projektowany budynek powinien uwzględniać standardy budynku energooszczędnego 6. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego przekazywania Zamawiającemu uzyskanych opracowań, opinii, uzgodnień i decyzji, a także składanych wniosków do organów administracji, dotyczących przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest także do informowania Zamawiającego na koniec każdego miesiąca o postępie prac 7. Projekt budowlany Wykonawca wykona w 5 egzemplarzach papierowych oraz w formie elektronicznej na płytach CD, w postaci plików ogólnodostępnych formaty doc, xls, pdf, ath, dwg inne pliki po uzgodnieniu z Zamawiającym .Jeden z powyższych egzemplarzy złoży u Zamawiającego, pozostałe 4 sztuki złoży do wniosku o pozwolenie na budowę. Po uzyskaniu pozwolenia na budowę 2 zwrócone egzemplarze przekaże Zamawiającemu. Projekt wykonawczy Wykonawca wykona i przekaże Zamawiającemu w 5 egzemplarzach papierowych oraz w formie elektronicznej na płytach CD, w postaci plików ogólnodostępnych formaty doc, xls, pdf, ath, dwg inne pliki po uzgodnieniu z Zamawiającym 8. Przed złożeniem ofert możliwe jest dokładne zapoznanie z przedmiotem zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca 9.Zgłoszenie usługi do odbioru końcowego może nastąpić nie wcześniej niż po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego 10. Wykonawca łącznie z przekazaną dokumentacją projektową stanowiącą przedmiot zamówienia przeniesie na rzecz Zamawiającego całość autorskich praw majątkowych do opracowania oraz prawo własności egzemplarza nośników, na których zostało utrwalone - bez dodatkowego wynagrodzenia. Osobiste prawa autorskie, jako niezbywalne pozostają własnością projektantów - autorów dokumentacji projektowej. 11. Wykonawca przenosi na Zamawiającego prawo do wykonywania praw zależnych w celu wykonania lub zlecania innym podmiotom zależnych praw autorskich, wtedy gdy dojdzie do zaniechania przez Wykonawcę wykonania w wyznaczonym terminie bądź przystąpienia do wykonania czynności wynikających z umowy, które może skutkować opóźnieniem terminów wynikających z umowy, bądź powodować zagrożenie oczekiwanej jakości przedmiotu umowy bądź gdy dojdzie do rozwiązania umowy z winy Wykonawcy.
  11. Usługi w zakresie przewozu i przechowywania zwłok ludzkich na zlecenie Prokuratur Rejonowych Gliwice-Wschód i Gliwice-Zachód w Gliwicach oraz Prokuratury Rejonowej w Żorach (z podziałem na zadania)
    Zamawiający: Prokuratura Okręgowa w Gliwicach, Gliwice
    Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przewozu i przechowywania zwłok ludzkich na zlecenie Prokuratur Rejonowych Gliwice-Wschód i Gliwice-Zachód w Gliwicach oraz Prokuratury Rejonowej w Żorach
  12. Usługa parkowania i przechowywania pojazdów i ich części
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, Katowice
    Przedmiotem zamówienia jest: Usługa parkowania i przechowywania pojazdów i ich części w podziale na 9 n/w zadań: Zadanie 1 - KMP Dąbrowa Górnicza Zadanie 2 - KMP Jastrzębie Zdrój Zadanie 3 - KMP Jaworzno Zadanie 4 - KPP Mikołów Zadanie 5 - KMP Piekary Śląskie Zadanie 6 - KPP Pszczyna Zadanie 7 - KPP Racibórz Zadanie 8 - KMP Tychy Zadanie 9 - KMP Żory 2. Przedmiot zamówienia obejmuje parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc do 3,5 t oraz powyżej 3,5 t i ich części zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez jednostki określone w poszczególnych zadaniach lub każdą inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tych jednostek. 3. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W przypadku wykonywania zamówienia z udziałem podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie na formularzu ofertowym wskazując jakie części zamówienia zostaną przekazane do wykonania podwykonawcom. W przypadku niezłożenia oświadczenia Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zamówienia bez udziału podwykonawców. 4. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie (np. konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie w umowie konsorcjum, zakres przedmiotu zamówienia (rzeczowy) jaki będzie realizował każdy z uczestników konsorcjum UWAGA: maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty..
  13. Wykonanie utwardzenia nawierzchni dróg w Mieście Żory
    Zamawiający: Gmina Miejska Żory, Żory
    Wykonanie utwardzenia nawierzchni dróg w Mieście Żory. Zamówienie zostało podzielone na 7 części: Część 1 Wykonanie utwardzonej nawierzchni drogi (łącznika) pomiędzy Aleją Armii Krajowej i ulicą Zbigniewa Herberta, Część 2 Wykonanie utwardzonej nawierzchni drogi bocznej do ulicy Pałki, Część 3 Wykonanie utwardzonej nawierzchni drogi ul. Statki, Część 4 Wykonanie utwardzonej nawierzchni drogi ul. Klajok, Część 5 Wykonanie utwardzonej nawierzchni drogi ul. Izerskiej, Część 6 Wykonanie utwardzonej nawierzchni drogi bocznej do ulicy Wyzwolenia, Część 7 Wykonanie utwardzonej nawierzchni drogi ul. Złotej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, b) przedmiary robót, c) mapy sytuacyjne i przekroje. Część 1. Zakres robót drogowych na łączniku pomiędzy Aleją Armii Krajowej i ulicą Zbigniewa Herberta w Żorach: 1) Wykonanie zjazdu z Alei Armii Krajowej z kamienia kopalnianego wraz z wyprofilowaniem promieni skrętu. 2) Wykonanie na istniejącym terenie utwardzonej nawierzchni drogi szerokości 6,0m z kamienia kopalnianego gr. 45cm. 3) Wykonanie przepustu wzdłuż Alei Armii Krajowej z rur betonowych f500mm ze stopką. 4) Pełna obsługa geodezyjna (odtworzenie i okazanie granic działek drogowych, pomiar geodezyjny powykonawczy). 5) Porządkowanie terenu. Część 2. Zakres robót drogowych na ulicy bocznej do ulicy Pałki w Żorach: 1) Wykonanie zjazdu z ulicy Pałki z kamienia kopalnianego wraz z wyprofilowaniem promieni skrętu. 2) Wykonanie na istniejącym terenie utwardzonej nawierzchni drogi szerokości 5,0m z kamienia kopalnianego gr. 45cm. 3) Wykonanie przepustu wzdłuż ulicy Pałki z rur betonowych f500mm ze stopką. 4) Wykonanie przepustu pod istniejącą drogą o nawierzchni żwirowej z rur PVC f300mm. 5) Pełna obsługa geodezyjna (odtworzenie i okazanie granic działek drogowych, pomiar geodezyjny powykonawczy). 6) Porządkowanie terenu. Część 3. Zakres robót drogowych na ulicy Statki w Żorach: 1) Wykonanie korytowania i rozbiórek istniejącej nawierzchni drogi (w części płyty betonowe, w części nawierzchnia asfaltowa) po trasie nowej nawierzchni utwardzonej drogi. 2) Załadunek i wywóz materiałów z korytowania i rozbiórki istniejącej nawierzchni na wysyp (z potwierdzeniem odbioru i opłatą za składowanie). 3) Profilowanie i zagęszczenie podłoża oraz wykonanie utwardzonej nawierzchni drogi szerokości 4,0m z kamienia kopalnianego gr. 30cm. 4) Pełna obsługa geodezyjna (odtworzenie i okazanie granic działek drogowych, pomiar geodezyjny powykonawczy). 5) Ręczne plantowanie poboczy i porządkowanie terenu. Część 4. Zakres robót drogowych na ulicy Klajok w Żorach: 1) Wykonanie korytowania po trasie nowej nawierzchni utwardzonej drogi. 2) Załadunek i wywóz materiałów z korytowania na wysyp (z potwierdzeniem odbioru i opłatą za składowanie). 3) Profilowanie i zagęszczenie podłoża oraz wykonanie utwardzonej nawierzchni drogi szerokości 4,0m z kamienia kopalnianego gr. 30cm. 4) Pełna obsługa geodezyjna (odtworzenie i okazanie granic działek drogowych, pomiar geodezyjny powykonawczy). 5) Ręczne plantowanie poboczy i porządkowanie terenu. Część 5. Zakres robót drogowych na ulicy Izerskiej w Żorach: 1) Wykonanie korytowania po trasie nowej nawierzchni utwardzonej drogi. 2) Załadunek i wywóz materiałów z korytowania na wysyp (z potwierdzeniem odbioru i opłatą za składowanie). 3) Profilowanie i zagęszczenie podłoża oraz wykonanie utwardzonej nawierzchni drogi szerokości 3,50m i 4,0m z kamienia kopalnianego gr. 30cm. 4) Pełna obsługa geodezyjna (odtworzenie i okazanie granic działek drogowych, pomiar geodezyjny powykonawczy). 5) Ręczne plantowanie poboczy i porządkowanie terenu. Część 6. Zakres robót drogowych na ulicy bocznej do ulicy Wyzwolenia w Żorach: 1) Wykonanie korytowania po trasie nowej nawierzchni utwardzonej drogi. 2) Załadunek i wywóz materiałów z korytowania na wysyp (z potwierdzeniem odbioru i opłatą za składowanie). 3) Profilowanie i zagęszczenie podłoża oraz wykonanie utwardzonej nawierzchni drogi szerokości 4,0m z kamienia kopalnianego gr. 30cm. 4) Pełna obsługa geodezyjna (odtworzenie i okazanie granic działek drogowych, pomiar geodezyjny powykonawczy). 5) Porządkowanie terenu. Część 7. Zakres robót drogowych na ulicy Złotej w Żorach: 1) Przeoranie (zbronowanie) istniejącej nawierzchni tłuczniowej drogi do głębokości 10-15cm na całej szerokości jezdni 4,0m. 2) Wyrównanie, uwałowanie i zagęszczenie nawierzchni tłuczniowej istniejącej drogi. 3) Wykonanie nowej nawierzchni drogi z tłucznia kamiennego gr. 7cm na całej szerokości jezdni 4,0m na istniejącej wyrównanej i wyprofilowanej podbudowie tłuczniowej. 4) Pełna obsługa geodezyjna (odtworzenie i okazanie granic działek drogowych, pomiar geodezyjny powykonawczy). 5) Porządkowanie terenu. Wymagania ogólne dotyczące robót drogowych: - Dla wszystkich robót drogowych przed rozpoczęciem robót należy dokonać geodezyjnego okazania granic działek drogowych. - Wykonawca w ramach zadania wykona i przekaże Zamawiającemu inwentaryzację geodezyjną powykonawczą z naniesieniem na zasoby geodezyjne przez uprawnionego geodetę w 3 egz. - odrębnie dla każdego zadania (przedłożyć na dzień odbioru) - Roboty prowadzić zgodnie z instrukcją oznakowania robót prowadzonych w pasie drogowym, a w razie konieczności opracować i zatwierdzić w wydziale Infrastruktury Miejskiej Urzędu Miasta Żory projekt organizacji ruchu. - W czasie wykonywania robót zapewnić dojazd i dojście do posesji. - Wykonawca odpowiada za ochronę środowiska na placu budowy i w jego otoczeniu, podejmuje odpowiednie środki w celu zabezpieczenia dróg prowadzących do placu budowy przed zniszczeniem i zanieczyszczeniem spowodowanym jego środkami transportowymi. Po zakończeniu robót przywraca je do stanu pierwotnego. - Masy ziemne, gruz i odpady powstałe w trakcie robót przekazać odbiorcy odpadu posiadającemu zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku odpadów zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 roku (Dz. U. z 2013r. poz. 21) lub wykorzystać we własnym zakresie zgodnie z posiadanym zezwoleniem na prowadzenie przetwarzania odpadów. Przekazanie odpadów należy udokumentować pisemnie
  14. Usługi w zakresie przewozu i przechowywania zwłok ludzkich na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Żorach oraz Prokuratur Rejonowych Gliwice-Wschód i Gliwice-Zachód w Gliwicach
    Zamawiający: Prokuratura Okręgowa w Gliwicach, Gliwice
    Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przewozu i przechowywania zwłok ludzkich na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Żorach oraz Prokuratur Rejonowych Gliwice-Wschód i Gliwice-Zachód w Gliwicach (z podziałem na zadania)
  15. Pielęgnacja zieleni na terenach stanowiących własność Gminy Miejskiej Żory
    Zamawiający: Gmina Miejska Żory, Żory
    Przedmiotem zamówienia jest koszenie i grabienie trawy, niszczenie chwastów, likwidacja samosiewek na terenach zielonych oraz poboczach, skarpach, przeciwskarpach, pasach dzielących, wysepkach, rowach wraz z chemicznym zwalczeniem chwastów w ciągu dróg będących w zarządzaniu Gminy Miejskiej Żory.
    Zamówienie zostało podzielone na 5 części, które stanowią odrębne zadania. - Koszenie terenów zielonych (działek gminnych) obejmuje koszenie wraz z natychmiastowym zgrabieniem i wywiezieniem trawy z terenów podanych w Harmonogramie koszenia traw. - Wykaszanie wokół ławek, ogrodzeń, znaków drogowych, lamp, obsad jednorocznych i wieloletnich oraz drzew i krzewów ze szczególną uwagą na zabezpieczenie pni drzew przed zniszczeniem. - Załadowanie i wywiezienie trawy własnym transportem. Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie prac i ponosi odpowiedzialność
    za szkody powstałe w trakcie wykonywania zadania. - Koszenie dróg obejmuje całą szerokość pasa drogowego o powierzchni podanej w Harmonogramie koszenia traw.
    Terminy koszeń ustalone są w Harmonogramie koszenia traw. - Szczegółowy zakres robót oraz wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót związanych z koszeniem trawy, grabieniem, niszczeniem i zwalczaniem chwastów, niszczeniem samosiewek na poboczach, skarpach, przeciwskarpach, pasach dzielących, wysepkach, w rowach oraz terenach zielonych Gminy Miejskiej Żory szczegółowo określa Specyfikacja Techniczna. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany Harmonogramu koszenia traw ze względu na prowadzone przez PWiK Sp. z o.o. prace pn.: Kompleksowe uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Żorach oraz warunki atmosferyczne.
  16. Usługi w zakresie przewozu i przechowywania zwłok ludzkich na zlecenie Prokuratur Rejonowych w Jastrzębiu-Zdroju, Rudzie Śląskiej, Żorach oraz Gliwice-Wschód i Gliwice-Zachód w Gliwicach
    Zamawiający: Prokuratura Okręgowa w Gliwicach, Gliwice
    Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przewozu i przechowywania zwłok ludzkich na zlecenie Prokuratur Rejonowych w Jastrzębiu-Zdroju, Rudzie Śląskiej, Żorach oraz Gliwice-Wschód i Gliwice-Zachód w Gliwicach (z podziałem na zadania)
  17. Organizacja szkoleń dla 37 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tychach.
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy, Tychy
    Organizacja szkoleń dla 37 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tychach w niżej wymienionych zakresach: a.Technolog wewnętrznych robót wykończeniowych w budownictwie - 10 osób b.Brukarz - 15 osób. c.Specjalista sprzedaży bezpośredniej - 12 osób.
  18. Organizacja szkoleń dla 75 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tychach.
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy, Tychy
    Organizacja szkoleń dla 75 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tychach w niżej wymienionych zakresach: a.Technolog wewnętrznych robót wykończeniowych w budownictwie - 10 osób b.Brukarz - 15 osób. c.Specjalista sprzedaży bezpośredniej - 30 osób trzy grupy szkoleniowe. d.Przedstawiciel handlowy - 10 osób e.Pracownik utrzymania czystości biura - 10 osób.
  19. Wywóz nieczystości stałych dla KMP w Żorach
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, Katowice
    Świadczenie usług wywozu nieczystości stałych dla Komendy Miejskiej Policji w Żorach W zakres usług Wywozu nieczystości wchodzić będzie: 1. Usuwanie nieczystości stałych nie rzadziej niż dwa razy na tydzień. 2. Oczyszczanie miejsca zaśmieconego przy załadowywaniu nieczystości stałych na samochód. 3. Zbieranie wszystkich nieczystości stałych leżących obok przepełnionych pojemników w przypadku, jeżeli ich przepełnienie nastąpiło w wyniku opóźnienia usunięcia odpadów z winy wykonawcy. 4. Odśnieżanie parkingu i placu KMP Żory. 5. Wywóz liści
  20. Świadczenie usługi w zakresie doradztwa indywidualnego dla 35 uczestników, którzy rozpoczęli działalność gospodarczą w ramach projektu Twoja firma - nowe horyzonty Działanie 6.2 Program Operacyjny Kapitał Ludzki (PO KL).
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie, Łaziska Górne
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi doradztwa indywidualnego dla 35 uczestników, którzy rozpoczęli działalność gospodarczą w ramach projektu Twoja firma - nowe horyzonty Działanie 6.2 Program Operacyjny Kapitał Ludzki /POKL/. Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi doradcze w niżej wymienionym zakresie: a/ administracyjno - prawnych aspektów prowadzenia działalności gospodarczej, a tym m.in.: zawierania umów w obrocie gospodarczym, uzyskania niezbędnych zezwoleń, uzgodnień, koncesji, uregulowania własności lub wynajmu lokalu, zatrudnienia personelu, b/ aspektów podatkowych, finansowych i księgowości związanych z prowadzeniem własnej działalności gospodarczej, form opodatkowania, c/ koncepcji zarządzania, marketingu, promocji dotyczącej prowadzenia działalności gospodarczej, pozyskiwania finansowania zewnętrznego, rozwój działalności gospodarczej, d/ planowania i zarządzania własną działalnością gospodarczą, w tym m.in. opracowanie koncepcji własnej firmy, perspektyw rozwoju firmy, myślenia strategicznego i systemowego, minimalizowania ryzyka w biznesie..
  21. Usługi zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń dla 35 uczestników, którzy rozpoczęli działalność gospodarczą w ramach projektu Twoja firma - nowe horyzonty Działanie 6.2 Program Operacyjny Kapitał Ludzki POKL.
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie, Łaziska Górne
  22. Szkolenia dla bezrobotnych
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju, Jastrzębie-Zdrój
  23. Usługa w zakresie przeprowadzenia szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bielsku-Białej w ramach projektu systemowego Startuj, pracuj z poddziałania 6.1.3 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki pn. Znaczenie obsługi komputera oraz własnego wizerunku w poszukiwaniu pracy.
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy, Bielsko-Biała
  24. Organizacja szkoleń z zakresu przedsiębiorczości dla osób bezrobotnych.
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy, Tychy
  25. usługa szkoleniowa
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie, Łaziska Górne
  26. Usługa w zakresie przeprowadzenia szkoleń w mieście Bielsko-Biała dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bielsku-Białej w zakresie: CZĘŚĆ 1 Kadry, Płace, ZUS, CZĘŚĆ 2 pn. Księgowość z zastosowaniem komputera
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy, Bielsko-Biała
  27. Organizacja szkoleń dla 216 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tychach.
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy, Tychy
  28. Realizacja szkoleń zawodowych dla uczestników projektu systemowego OPS i Twoja aktywność ku integracji w roku 2010
    Zamawiający: Ośrodek Pomocy Społecznej w Czerwionce-Leszczynach, Czerwionka-Leszczyny
  29. Usługa w zakresie przeprowadzenia szkolenia w Mieście Bielsko - Biała dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bielsku - Białej w zakresie Obsługa komputera z kasą fiskalną, Internetem, Subiekt + aktywne poszukiwanie pracy w ramach Projektu Systemowego Startuj, pracuj z poddziałania 6.1.3 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy, Bielsko-Biała
  30. Szkolenia dla bezrobotnych
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju, Jastrzębie-Zdrój
  31. Wywóz nieczystości stałych i żużla, Nr 18/DZP/2010
    Zamawiający: Miejskie Zakłady Opieki Zdrowotnej w Żorach Spółka z o.o., Żory
  32. Usługa w zakresie przeprowadzenia szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym urzędzie Pracy w Bielsku-Białej w ramach projektu systemowego Startuj, Pracuj z poddziałania 6.1.3 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki pn. Mała przedsiębiorczość
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy, Bielsko-Biała
  33. Usługa szkoleniowa
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie, Łaziska Górne
  34. Organizacja szkoleń z zakresu przedsiębiorczości dla osób bezrobotnych
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy, Tychy
  35. Utrzymanie zimowe drogi krajowej 81 na terenie miasta Żory w okresie zimowym 2009/2010 r.
    Zamawiający: Urząd Miasta Żory, Żory
  36. Przeprowadzenie szkolenia na terenie miasta Bielska-Białej w zakresie Opiekun Społeczny z podstawami języka angielskiego
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy, Bielsko-Biała
  37. zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Żory
  38. Przeprowadzenie szkolenia na terenie miasta Bielska-Białej w zakresie Sekretarka - Asystentka z podstawami języka angielskiego
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy, Bielsko-Biała
  39. Przeprowadzenie szkolenia na terenie Miasta Bielska-Białej w zakresie obsługa komputera z kasą fiskalna, Internetem, doradca klienta + Subiekt
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy, Bielsko-Biała
  40. szkolenie grupowe ABC Przedsiębiorczości
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy, Żory
  41. szkolenie grupowe: Bukieciarz - kasjer handlowy
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy, Żory
  42. szkolenie grupowe Pracownik ds. kadr i płac z programem Płatnik
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy, Żory
  43. Kurs komputerowy podstawowy - w tym zajęcia prowadzone przez psychologa (20 godz.) oraz wizażystę (20 godz.) - dla 9 osób bezrobotnych
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy, Żory
  44. Przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Żorach, w ramach Programu Prawo do pracy. Podstawy księgowości komputerowej z programem Płatnik i Symfonia - dla 5 osób bezrobotnych
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy, Żory
  45. ABC Przedsiębiorczości
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy, Żory
  46. ABC Przedsiębiorczości
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy, Żory
  47. organizacja i realizacja kursów zawodowych
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Żory