Kogo reprezentuje osoba

Fabiś Danuta Małgorzata

w KRS

Danuta Małgorzata Fabiś

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Danuta
Drugie imię:Małgorzata
Nazwisko:Fabiś
Płeć:Kobieta
Rok urodzenia:1956 r., wiek 62 lata
Miejscowości:Jawor (Dolnośląskie), Kamień Pomorski (Zachodniopomorskie), Kędzierzyn - Koźle (Opolskie), Leszno (Wielkopolskie), Poznań (Wielkopolskie)
Przetargi:149 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Chodorowski Bogusław Edward, Furmaniak Wiesław, Jackowski Janusz Romuald, Nowak Piotr, Rajewski Wojciech, Rozwalka Andrzej, Śmierzchalska Krystyna, Urbańczak Dorota

Reprezentowała:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Arcimowicz Kołeczek Anna, Beraś Alicja, Ćwięk Róża Maria, Danko Adam, Konopka Adam, Majchrzak Jerzy Józef, Osiadacz Andrzej, Papuziński Aleksander, Rutkowska Elżbieta, Sowiak Maria Marta, Szczepaniak Bronisław, Witkowski Marcin Stanisław, Wołynkiewicz Ewa Anna, Żak Witold, Zięcina Bernadeta Anna

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zuzański Krzysztof Tomasz
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Manczak Mancewicz Leonard, Mielimonka Andreas Andreas, Mielimonka Christine, Mielimonka Hofmann Laura, Nowosad Zbigniew, Sobczyk Zbigniew, Trzebiński Antoni, Zięć Bolesław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łyżwińska Grażyna
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Buga Jacek, Gienieczko Józef, Kurasiak Antoni Ryszard, Porzuckowiak Stefania Anna, Poślednik Władysław, Szota Zdzisław, Słoma Bernard, Słoma Jan, Trzebiatowska Jolanta Anna

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wrzaskowska Marzanna Anna
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Biskupski Jerzy, Graczyk Bolesław, Musialik Sławomir, Rajzer Anna, Sawala Arkadiusz, Sawala Zdzisław, Siennicki Rajmund

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zdesenko Romuald Henryk
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dawidson Marzena, Filiński Rafał Aleksander, Kacprzak Ewa, Knorr Robert, Kolisz Krzysztof Mirosław, Kostyk Tomasz Maciej, Kłys Jerzy, Miechowicz Barbara, Pieniek Anna, Ponarad Barbara, Selder Grażyna Izabella, Siomka Jarosław, Specjalski Jarosław Bogusław, Szuchnik Agnieszka, Szymańska Kazimiera Maria, Ujazdowska Agnieszka, Wróblewska Halina

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Urbańska Małgorzata
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Czarnecki Tomasz Bolesław, Marciniak Paweł Józef, Myszkiewicz Niesiołowski Marek Wacław, Pietrasik Bogdan Ireneusz, Sobczak Grzegorz, Sobestyanczyk Lech Marian, Stępniak Tadeusz Wojciech

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. A.s. Promotion Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000166735
  2. Aek Capital Ventures Sp. Z O.O., Kędzierzyn-koźle − KRS 0000317885
  3. Ak Inwestor Sp. Z O.O., Kędzierzyn-koźle − KRS 0000087048
  4. Amatorski Związek Sportowy Wyższej Szkoły Pedagogiki i Administracji W Poznaniu, Poznań − KRS 0000302291
  5. Apart Natural Sp. Z O.O., Radom − KRS 0000428461
  6. Arkuszowa Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000558015
  7. Bipromet S.A., Katowice − KRS 0000135615
  8. Blackwire Ventures Sp. Z O.O., Radom − KRS 0000504723
  9. Blackwire Ventures Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Świętochłowice − KRS 0000681829
  10. Błach Bulwan Folcik Jurczak Witkowski - Adwokaci Spółka Partnerska, Rzeszów − KRS 0000378305
  11. Bobini Sp. Z O.O., Radom − KRS 0000430404
  12. Btl Serwis Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000260493
  13. Business Center 2000 Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000007232
  14. Digicos S.A., Poznań − KRS 0000669275
  15. Drukarnia Naukowo-techniczna S.A., Warszawa − KRS 0000069677
  16. Eurochem Service Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000033232
  17. Eurolot S.A., Warszawa − KRS 0000044777
  18. Fluid Systems Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000057446
  19. Fundacja Jesienny Uśmiech, Leszno − KRS 0000399979
  20. Gemino Przedsiębiorstwo Innowacyjno-usługowe Sp. Z O.O., Kędzierzyn-koźle − KRS 0000103602
  21. Global Cosmed Group Management Sp. Z O.O., Radom − KRS 0000223096
  22. Global Cosmed Group S.A., Jawor − KRS 0000041414
  23. Global Cosmed S.A., Radom − KRS 0000049539
  24. Herb-med Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000101786
  25. Hodowla Roślin Smolice Sp. Z O.O. - Grupa Ihar, Smolice − KRS 0000099111
  26. Huta Szkła Gospodarczego Zawiercie S.A. Likwidacyjnej, Zawiercie − KRS 0000043226
  27. Idm S.A. Układowej, Kraków − KRS 0000004483
  28. Instalexport S.A., Warszawa − KRS 0000022555
  29. Kamieńskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. Z O.O., Kamień Pomorski − KRS 0000350515
  30. Kamieńskie Towarzystwo Edukacyjno-gospodarcze, Kamień Pomorski − KRS 0000243080
  31. Komitet Na Rzecz Dzieci W Polsce Konard, Warszawa − KRS 0000107115
  32. Kret Sp. Z O.O., Radom − KRS 0000459313
  33. Labkom Sp. Z O.O., Radom − KRS 0000315367
  34. Latarnie.eu Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000146611
  35. M A Capital Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000286250
  36. Magus S.A., Poznań − KRS 0000253009
  37. Medical Travel Europe Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000377455
  38. Mielimonka Holding Sp. Z O.O., Radom − KRS 0000652841
  39. Nauczycielska Spółdzielnia Mieszkaniowa Foksal, Warszawa − KRS 0000157588
  40. Nekso Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000365471
  41. Norta Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000147878
  42. Oficyna Wydawnicza Atena Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000202667
  43. Ośrodek Badań i Edukacji Europejskiej, Poznań − KRS 0000058044
  44. Pf - Detal Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000243567
  45. Polska Izba Przemysłu Chemicznego, Warszawa − KRS 0000015704
  46. Poznańskie Przedsiębiorstwo Robót Instalacyjnych Holding Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000007870
  47. Pphu Agabar Sp. Z O.O., Wieruszów − KRS 0000402633
  48. Przedsiębiorstwo Drogowo-mostowe Dromost Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Żabno − KRS 0000052917
  49. Przedsiębiorstwo Dróg i Ulic Leszno Sp. Z O.O., Leszno − KRS 0000057724
  50. Przedsiębiorstwo Odzieżowe Mikon S.A., Miłosław − KRS 0000176054

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Ab Architektura Budownictwo Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000135914
  2. Agencja Usługowo-detektywistyczna Pewność Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000084867
  3. Akwawit S.A., Wrocław − KRS 0000065962
  4. Arenda Sp. Z O.O., − KRS 0000037068
  5. Atos Przesyłki Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000141628
  6. Awbud S.A., Fugasówka − KRS 0000023958
  7. Azis Spólka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością, Chorzów − KRS 0000082593
  8. Biuro Studiów, Projektów i Realizacji Inwestycji Biprokwas Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000150992
  9. Brand Property Sp. Z O.O., Radom − KRS 0000129584
  10. Budowlana Spółdzielnia Romabud, Wieluń − KRS 0000188715
  11. Budownictwo Urządzeń Gazowniczych Gazobudowa Sp. Z O.O., Zabrze − KRS 0000124076
  12. Bumech S.A. W Restrukturyzacji, Katowice − KRS 0000291379
  13. Bydgoskie Zakłady Przemysłu Gumowego Stomil S.A., Bydgoszcz − KRS 0000070851
  14. Centrala Zaopatrzenia Górnictwa S.A., Katowice − KRS 0000107514
  15. Centrum Doskonalenia Kadr Handlu Zagranicznego Spółka Z Ograniczoną Odpwiedzialnością, Warszawa − KRS 0000055494
  16. Centrum Ochrony Własności Intelektualnej Inwention Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000299409
  17. Centrum Projektowe Polimex - Mostostal Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000107600
  18. Cse Sp. Z O.O., Pabianice − KRS 0000248952
  19. Cubic Sp. Z O.O., Pabianice − KRS 0000453208
  20. Dr. Mielimonka Global Group Sp. Z O.O., Radom − KRS 0000059605
  21. E.p. Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000063386
  22. Edf Wybrzeże S.A., Gdańsk − KRS 0000017505
  23. Elektrociepłownia Energotor-toruń S.A., Toruń − KRS 0000071626
  24. Elit-pol Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Łódź − KRS 0000064904
  25. Elkop S.A., Płock − KRS 0000176582
  26. Elzam-holding S.A., Elbląg − KRS 0000022148
  27. Energia Projekt Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000107872
  28. Fabryka Parafin Naftowax Sp. Z O.O., Trzebinia − KRS 0000069142
  29. Fabryka Przędzy Sp. Z O.O., Pabianice − KRS 0000041399
  30. Fer S.A., Buk − KRS 0000035821
  31. Ferrum S.A., Katowice − KRS 0000063239
  32. Gb Service Sp. Z O.O., Jawor − KRS 0000214564
  33. Gcg Investment Sp. Z O.O., Radom − KRS 0000210632
  34. Geoclima Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000141627
  35. Geovita Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000162223
  36. Germains Seed Technology Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000147267
  37. Gliwicka Agencja Turystyczna s.a., Szczyrk − KRS 0000029718
  38. Global Cosmed Group Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Radom − KRS 0000282880
  39. Global Medica Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Radom − KRS 0000294333
  40. Górnośląska Agencja Promocji Przedsiębiorczości S.A., Rybnik − KRS 0000106319
  41. Gremi Inwestycje S.A., Karniowice − KRS 0000047030
  42. Grupa Azoty Chemkol Sp. Z O.O., Kędzierzyn-koźle − KRS 0000028727
  43. Grupa Azoty Zakłady Azotowe Kędzierzyn S.A., Kędzierzyn - Koźle − KRS 0000008993
  44. Grupa Azoty Zakłady Chemiczne Police S.A., Police − KRS 0000015501
  45. Grupa Transportowa Dfs Sp. Z O.O., Pabianice − KRS 0000234240
  46. Grupowa Oczyszczalnia Ścieków W Łodzi Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000069597
  47. H. Cegielski - Poznań S.A., Poznań − KRS 0000010696
  48. Handlowy Dom Polski Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000094147
  49. Herman Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000419099
  50. Hodowla Buraka Cukrowego W Lublinie Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000050461

Powiązane przetargi (100 / 101 szt.):
  1. Przebudowa wraz z remontem i odwodnieniem drogi w Poświętnie
    Zamawiający: Gmina Przemęt, Przemęt
    Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę wraz remontem polegające na wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego z odwodnieniem powierzchniowym na odcinku drogi gminnej na terenie wsi Poświętno.
    Remont drogi z istniejąca już nawierzchnią bitumiczną rozpoczyna się na krawędzi jezdni drogi powiatowej nr 3828P i kończy na wysokości posesji nr 41 w m. Poświętno. Przebudowa drogi rozpoczyna się na końcu remontowanego odcinka i kończy na wysokości ostatnich zabudowań gospodarczych posesji nr 42 w m. Poświętno.

    Szczegółowy zakres robót określa:
    1. projekt „Remont drogi w miejscowości Poświętno wraz z odwodnieniem powierzchniowym i zjazdami do posesji” [załącznik nr 6 do SIWZ], oraz szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót[zał. nr 7 do SIWZ]
    UWAGA: Projekt obejmuje wykonanie zjazdów i dojść do posesji o nawierzchni z kostki betonowej. Niniejszy przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania zjazdów, dojść do posesji.
    Autorem dokumentacji budowlanej jest:
    Projektowanie Dróg i Ulic
    Andrzej Włodarczak
    ul. Wolsztyńska 19A/6
    67-400 Wschowa

    2. projekt „Przebudowa drogi w miejscowości Poświętno wraz z odwodnieniem powierzchniowym i zjazdami do posesji” [załącznik nr 6a do siwz], oraz szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót[zał. nr 7a do SIWZ]
    UWAGA: Projekt obejmuje wykonanie zjazdów i dojść do posesji o nawierzchni z kostki betonowej. Niniejszy przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania zjazdów, dojść do posesji.
    Autorem dokumentacji budowlanej jest:
    Projektowanie Dróg i Ulic
    Andrzej Włodarczak
    ul. Wolsztyńska 19A/6
    67-400 Wschowa


    Zakres przedmiotu obejmuje również inwentaryzację geodezyjną powykonawczą.

    Ponadto załączono przedmiary robót, które stanowią wyłącznie element pomocniczy i nie są zestawieniem planowanych prac w rozumieniu art. 629 oraz 630 1 Kc [zał. nr 8, 8a do SIWZ ].

    Wszystkie ewentualne wskazane w dokumentacji przetargowej znaki towarowe, patenty, nazwy producentów, pochodzenie lub źródło albo wskazany szczególny proces który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę są podane jedynie przykładowo i Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów o równoważnych parametrach jakościowych. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust 1 i 3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
    Ponadto: Wykonawca przy odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia zobowiązany jest
    do przedstawienia dokumentów potwierdzających, że wbudowane wyroby budowlane
    są zgodne z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych [Dz. U. z 2014r. poz. 883 t.j. ze zm.]

    Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3 a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.6). Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a , oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia , których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są we „wzorze umowy” –załącznik nr 5 do siwz

    Wykonawca zobowiązuje się przedmiot zamówienia wykonać zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej oraz etyką zawodową.
  2. Budowa ulicy Budowlanych od km 0+870,00 do km 1+135,00 w Lesznie
    Zamawiający: Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna, Leszno
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: warstw konstrukcyjnych nawierzchni jezdni bez warstwy ścieralnej w technologii z mas mineralno-asfaltowych w ul. Budowlanych w Lesznie wraz z budową kanalizacji deszczowej zgodnie ze sporządzoną dokumentacją techniczną (załącznik nr 8 do SIWZ)
  3. Przebudowa drogi powiatowej nr 4965P Dąbrówka- Strumiany- Borek Wlkp.
    Zamawiający: Powiat Gostyński, Gostyń
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową drogi powiatowej nr 4965P Dąbrówka – Strumiany – Borek Wlkp., od km 4+508,23 do km 5+377,00 na długości 868,77 mb. Zakres robót obejmuje: 1.roboty bitumiczne- wyrównanie istniejącej nawierzchni i poszerzenia-607,57 Mg
    - ułożenie siatki z włókna szklanego -1 303,16 m2 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego (dla KR2) – 4 883,24 m2. 2.Odmulenie rowów przydrożnych wraz z zjazdami na pola–313,0 mb
  4. Przebudowa drogi gminnej Kokorzyn – Krzan – I ETAP
    Zamawiający: Gmina Kościan, Kościan
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka drogi gminnej Kokorzyn – Krzan od km 0+500 do km 1+823, długości 1+323 km.

    Konstrukcję nawierzchni wykonać dla ruchu KR-1 jako:
    - geotkanina wzmacniająca o parametrach i wytrzymałości na rozciąganie (wzdłuż/wszerz pasma) ≥40KN/40KN, ułożona na szerokości projektowanej podbudowy
    - podbudowa grubości 20 cm z kamienia łamanego o uziarnieniu ciągłym frakcji 0-63 mm
    - warstwa wiążąca grubości 4 cm z masy betonu asfaltowego półścisłego,
    - warstwa ścieralna grubości 4 cm z masy betonu asfaltowego ścisłego,

    Konstrukcja nawierzchni opaski szerokości 0,50m:
    - warstwa grubości 10 cm z kamienia łamanego o uziarnieniu ciągłym frakcji 0-31,50 mm.

  5. Wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltowego na wybranych ulicach miasta Leszna w 2017 roku
    Zamawiający: Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna, Leszno
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltowego pozyskiwanego przez Zamawiającego z remontów ulic o nawierzchni bitumicznej na wybranych ulicach miasta Leszna – CPV : 45.23.32.20-7 (roboty w zakresie nawierzchni dróg).
    2. Zamówienie będzie realizowane w następujących technologiach:
    a) frezowanie nawierzchni bitumicznych gr. 4 cm wraz z odwozem urobku na odkład (odległość do 5 km)
    b) mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża, wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltowego gr. 15cm (materiał inwestora), powierzchniowe utrwalenie wykonanej nawierzchni emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wymiarach 2-5mm w ilości odpowiednio : emulsja asfaltowa 2dm3/m2, grys 8 dm3/m2 ,
    c) wykonanie koryta na głębokość do 15 cm pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wraz z odwozem urobku na odległość do 10km, mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża, wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltowego gr. 15cm (materiał inwestora), powierzchniowe utrwalenie wykonanej nawierzchni emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wymiarach 2-5mm w ilości odpowiednio : emulsja asfaltowa 2dm3/m2, grys 8 dm3/m2,
    d) wykonanie koryta na głębokość do 30 cm pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wraz z odwozem urobku na odległość do 10km, mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża, wykonanie podbudowy tłuczniowej (materiał inwestora), wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltowego gr. 15cm (materiał inwestora), powierzchniowe utrwalenie wykonanej nawierzchni emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wymiarach 2-5mm w ilości odpowiednio : emulsja asfaltowa 2dm3/m2, grys 8 dm3/m2,
    e) wykonanie koryta na głębokość do 30 cm pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wraz z odwozem urobku na odległość do 10km, mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego (materiał wykonawcy), wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltowego gr. 15cm (materiał inwestora), powierzchniowe utrwalenie wykonanej nawierzchni emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wymiarach 2-5mm w ilości odpowiednio : emulsja asfaltowa 2dm3/m2, grys 8 dm3/m2
    f) załadunek i transport destruktu asfaltowego lub materiału na podbudowę z miejsca składowania do miejsca wbudowania (odległość do 5 km) ,
    g) regulacja wysokościowa studni rewizyjnych, wpustów ulicznych, skrzynek zasów.
    3. Zakres prac do wykonania oraz dobranie odpowiedniej technologii robót każdorazowo będą określane przez Zamawiającego w zależności od usytuowania wysokościowego istniejącej nawierzchni gruntowej oraz stabilności podłoża gruntowego, przy czym zakres prac obejmował będzie także regulację wszystkich urządzeń uzbrojenia podziemnego. Szacowany zakres zamówienia został przedstawiony w kosztorysie ofertowym stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ.
    4. Ustala się że prace będą prowadzone i rozliczane etapowo w miarę pozyskiwania przez Zamawiającego materiału porozbiórkowego, przy czym każdy etap oraz termin jego wykonania zostaną określone przez ZAMAWIAJĄCEGO.
    5. Przed przystąpieniem do robót na danej ulicy Wykonawca zobowiązany będzie do powiadomienia Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. o zamiarze przystąpienia do robót celem wskazania przez nich urządzeń Wod-kan.
    6. Wybrany Wykonawca przystąpi do wykonywania zleconych prac w terminie nie dłuższym niż 3 dni kalendarzowe od dnia powiadomienia o konieczności ich wykonania i będzie je kontynuował nieprzerwanie do czasu ich zakończenia.
    7. Wybrany Wykonawca będzie prowadził prace przy ich oznakowaniu we własnym zakresie i na własny koszt, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
    8. W przypadku przerwania prac z winy Wykonawcy (tj. między innymi nieprawidłowego oznakowania robót, prowadzenia prac z nienależytą starannością) zastosowane zostaną przepisy § 12 ust. 1 lit. c), o których mowa w załączonym do SIWZ projekcie umowy (Załącznik nr 7 do SIWZ).
    9. Za szkody wynikłe w czasie prowadzenia prac jak również za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny odpowiedzialny będzie Wykonawca robót.
    10. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości na zasadach opisanych w rozdziale 13 ust. 1 ppkt 2 SIWZ.
    11. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany posiadać ważną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej oraz jest zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu tej polisy na każde jego wezwanie w ciągu 24 godzin. Nie dokonanie powyższego będzie stanowiło podstawę do wstrzymania robót i naliczania kar umownych za spowodowanie przerwy w realizacji zamówienia z przyczyn zależnych od Wykonawcy do czasu przedstawienia Zamawiającemu przedmiotowej polisy .
    12. Rozliczenie robót ustala się na zasadzie sporządzenia kosztorysu powykonawczego opracowanego na podstawie dokonanych pomiarów powykonawczych wykonanych robót i zastosowaniu oferowanych w ofercie stawek jednostkowych.
    13. Odbioru robót dokonuje wyznaczony przez Zamawiającego Inspektor Nadzoru w obecności Wykonawcy, podwykonawcy robót w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia ich do odbioru.
    14. Ustala się częściowe odbiory robót; tj. dla każdej z utwardzanych ulic osobno.
    15. Zgłaszając do odbioru wykonane prace wykonawca będzie zobowiązany przedstawić zamawiającemu następujące dokumenty :
    - obmiar powykonawczy
    - kosztorys powykonawczy
    - mapka sytuacyjna z zaznaczonym miejscem wykonanych robót
    - dokumentacja fotograficzna miejsca robót (przed przystąpieniem do wykonania robót oraz po wykonaniu robót)
    - Podpisany przez uprawnionego przedstawiciela Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. protokół stwierdzający właściwe wyniesienie urządzeń wod.-kan.
    16. Podstawą wystawienia faktury będzie podpisany przez przedstawicieli Zamawiającego w obecności Wykonawcy, podwykonawcy i Inspektora Nadzoru protokół odbioru robót.
  6. Przebudowa drogi powiatowej nr 4803P Krobia – Poniec w miejscowości Dzięczyna na odcinkach od km 0+000 do km 0+578,5 i od km 0+578,5 do km 0+998m o łącznej długości 998,0 mb.
    Zamawiający: Powiat Gostyński, Gostyń
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową drogi powiatowej nr 4803P Krobia – Poniec w miejscowości Dzięczyna na odcinkach: od km 0+000 do km 0+578,5 i od km 0+578,5 do km 0+998 m o łącznej długości 998,0 mb. Zadanie obejmuje następujące roboty :
    a)roboty przygotowawcze i rozbiórkowe drogi i przepustów - 355,88 m3
    b)roboty ziemne – 796,19 m 3
    c)poszerzenie jezdni
    d)roboty odwodnieniowe – kolektor deszczowy z rur PCV PP SN8 średnicy 200m na długości 118,50 mb, wpusty uliczne – szt.21,
    b)roboty bitumiczne: podbudowa i nawierzchnia:–podbudowa – 1572,30 m 2;-wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową - 641,30 Mg;–ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego – 1 385,80 m2
    ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego –6 379,90 m2;
    c)ciąg pieszo-rowerowy z betonowej kostki brukowej, bezfazowej– 1162,40 m2
    d)chodnik z kostki brukowej, szarej gr.8 cm – 576,0 m2
    e)wjazdy do posesji z kostki brukowej, grafitowej – 263,4 m2
    f)krawężnik betonowy szary 15x30 na ławie betonowej – 876,9 mb
    g)obrzeże betonowe 8x30 – 715,0 m
    h)ściek z betonowej kostki brukowej szarej gr.20 cm – 857,3 m
    i)umocnienie poboczy destruktem bitumicznym – 1204,2 m2
    k)umocnienie skarp płytami betonowymi wielootworowymi – 36,8 m2
  7. Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Ługi, gmina Wąsosz - etap II
    Zamawiający: Urząd Miejski Wąsosza, Wąsosz
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Ługi – etap II:
    W ramach niniejszego zamówienia wykonane będą następujące roboty budowlane:
    - roboty pomiarowe
    - roboty ziemne
    - roboty w zakresie wykonania nawierzchni dróg
    - roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
  8. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych na terenie powiatu rawickiego przy użyciu masy asfaltowej na gorąco
    Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg, Rawicz
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych na terenie powiatu rawickiego przy użyciu masy asfaltowej na gorąco.
    2. Zakres prac obejmuje:
    * wycięcie uszkodzonego fragmentu nawierzchni lub sfrezowanie,
    * oczyszczenie wyboju, uzupełnienie masą mineralno-bitumiczną na gorąco,
    * mechaniczne zagęszczenie
    Zgodnie z SST nr: D-05.03.17.11,
    Szczegółowy zakres robót i ich umiejscowienie wskaże Majster w Obwodzie Drogowym p. Grzegorz Pendias.
    3. Szczegółowy zakres zamówienia, stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą:
    1) przedmiaru robót wraz z kosztorysem zerowym,
    2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,

    stanowiących integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

    Wymienione dokumenty są zamieszczone na stronie internetowej www.ogloszenia.propublico.pl (zakładka: ZAMAWIAJĄCY – Powiatowy Zarząd Dróg w Rawiczu).

    4. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane niżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 roku poz. 1666): roboty związane z wykonaniem remontu cząstkowego masą asfaltową na gorąco, zgodnie z treścią oświadczenia – załącznik nr 8 do SIWZ.
    1) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia
    na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane wyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia, oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu
    na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę
    i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy
    lub podwykonawcy;
    2) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy
    o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności.
    3) Zamawiający, w przypadku uzasadnionych wątpliwości uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
    a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
    b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
    c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
    4) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę
    lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy lub wezwać Wykonawcę do przedłożenia:
    a) poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak, w szczególności: nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
    b) zaświadczenia właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
    c) poświadczonego za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.

    5. Wykonawca przy realizacji robót budowlanych w ramach zaoferowanej ceny ofertowej zobowiązany będzie do:
    1) stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie
    z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2016 poz. 1570),
    2) prowadzenia robót budowlanych zgodnie z wydanymi decyzjami, uzgodnieniami itp., zatwierdzonymi projektami oraz obowiązującymi przepisami, w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia, przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach, pod nadzorem osób dozoru Wykonawcy, posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, właściwego zabezpieczenia i oznakowania terenu budowy oraz placu budowy,
    3) odpowiedniego oznakowania terenu na czas prowadzenia robót zgodnie obowiązującymi przepisami w tym zakresie,
    4) ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania robót, jak również ponoszenie odpowiedzialności za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny;
    5) właściwego zabezpieczenia i oznakowania terenu budowy oraz placu budowy,
    6) organizacji i zagospodarowania placu budowy oraz zaplecza budowy, ustanowienie kierownika budowy posiadającego odpowiednie i wymagane kwalifikacje oraz w razie potrzeby wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126),
    7) zorganizowania i przeprowadzenie niezbędnych prób, pomiarów, badań i odbiorów oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej,
    8) zagospodarowania powstałych podczas prowadzenia robót odpadów, a utylizację należy przeprowadzić zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.) a jej koszt uwzględnić w cenie ofertowej,
    9) utrzymania placu budowy (naprawy, woda, energia elektryczna, telefon, dozorowanie budowy itd.),
    10) po zakończeniu robót doprowadzenia terenu budowy do stanu pierwotnego, demontażu obiektów tymczasowych oraz uporządkowania całego terenu zajętego na prowadzenie robót;
    11) udzielenia rękojmi i gwarancji na wykonane roboty i wbudowane materiały, zgodnie ze złożoną ofertą (od 36 do 60 miesięcy).

    6. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania
    dotyczące zasad prowadzenia robót, jak również ogólne wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót budowlanych określonych w:
    1) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
    2) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z załącznikami,
    3) kosztorysie ofertowym,
    4) Polskich Normach.

    7. Wymienione w dokumentacji kosztorysowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wyroby
    budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Jeżeli jakakolwiek Polska Norma przenosząca normy europejskie nie została wymieniona w tych dokumentach, a ma zastosowanie dla wyrobu przewidzianego do wbudowania, obowiązkiem Wykonawcy jest zastosowanie tej normy.

    8. Mogące występować w dokumentacji kosztorysowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań i stanowią warunek równoważności dla rozwiązań zamiennych. Wskazaniu takiemu należy przyjąć, że towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.

    Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie wskazanych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty
    lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jednakże zachowane muszą być normy, standardy
    i parametry techniczne jakimi charakteryzują się wymagane przez Zamawiającego materiały, które zagwarantują realizację robót zgodnie z wydanymi decyzjami, uzgodnieniami itp.
    Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane
    przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Oferowane
    przez Wykonawców proponujących materiały równoważne muszą mieć parametry nie gorsze niż wskazane
    w materiałach przetargowych.
    W celu potwierdzenia, że Wykonawca oferuje towar o takich samych lub lepszych parametrach w odniesieniu
    do wyrobu określonego przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółową specyfikację itp.
    Na podstawie załączonych dokumentów Zamawiający stwierdzi, czy proponowany produkt jest równoważny
    i odpowiada wymaganiom Zamawiającego. Zaoferowanie wyrobu sprzecznego z powyższymi wymaganiami skutkować będzie odrzuceniem oferty.
    W przypadku braku załączenia do oferty dokumentów, o których wyżej mowa Zamawiający uznaje,
    że Wykonawca proponuje materiał określony zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, itd.

    9. Zamawiający zastrzega sobie prawo w trakcie realizacji zamówienia żądania od Wykonawcy do przekazania Zamawiającemu zgodnie załączonym do oferty kosztorysem uproszczonym - kosztorysu ofertowego opracowanego metodą kalkulacji szczegółowej w wersji papierowej oraz elektronicznej (w wersji ATH).
  9. Wykonywanie robót związanych z bieżącym utrzymaniem nawierzchni jezdni i chodników na ulicach miasta Leszna w 2017 roku
    Zamawiający: Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna, Leszno
    1. Przedmiotem
    zamówienia jest: „Wykonywanie robót związanych z bieżącym utrzymaniem nawierzchni jezdni i chodników na
    ulicach miasta Leszna w 2017 roku” – CPV : 45.23.31.42-6 (roboty w zakresie naprawy dróg) 2. Zamówienie
    obejmuje wykonywanie prac związanych z bieżącym utrzymaniem jezdni i chodników tj. remontami nawierzchni z
    prefabrykatów betonowych lub elementów kamiennych, fragmentarycznych wymian konstrukcji nawierzchni,
    regulacją wysokościową urządzeń uzbrojenia podziemnego oraz wszelkich innych prac związanych z bieżącym
    utrzymaniem ulic miasta Leszna we wskazanych przez Zamawiającego miejscach z wyłączeniem remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych, równania nawierzchni gruntowych, zwalczania śliskości zimowej oraz
    oznakowania poziomego i pionowego dróg i ulic. Zakres prac do wykonania oraz termin ich realizacji każdorazowo
    będzie określany przez Zamawiającego osobnym zleceniem. 3. Użyty materiał jak również zasady wykonawstwa powinny odpowiadać wymaganiom stawianym w tym zakresie w SIWZ oraz w ogólnych specyfikacjach
    technicznych stanowiących załącznik nr 7 do SIWZ 4. Wybrany Wykonawca przystąpi do wykonywania zleconych
    prac po czasie nie dłuższym niż 48 godzin od powiadomienia o konieczności ich wykonania i będzie je kontynuował nieprzerwanie do czasu ich zakończenia z wyjątkiem przypadku, gdy warunki atmosferyczne to
    uniemożliwią. 5. Wznowienie prac przerwanych w wyniku niekorzystnych warunków atmosferycznych powinno nastąpić niezwłocznie po ich ustąpieniu. 6. Wybrany Wykonawca będzie prowadził prace przy ich oznakowaniu,
    we własnym zakresie i na własny koszt, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 7. W przypadku przerwania prac z winy wykonawcy (tj. między innymi nieprawidłowego oznakowania robót, prowadzenia prac z nienależytą
    starannością) zastosowane zostaną przepisy § 12 ust. 1 lit. c), o których mowa w załączonym do specyfikacji projekcie umowy (załącznik nr 6 do SIWZ). 8. Za szkody wynikłe w czasie prowadzenia prac jak
    również za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny odpowiedzialny będzie Wykonawca robot. 9. W trakcie
    realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany posiadać ważną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej oraz jest zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu tej polisy na każde jego wezwanie w ciągu 24 godzin. Nie dokonanie powyższego będzie stanowiło podstawę do wstrzymania robót i naliczania kar umownych za spowodowanie przerwy w realizacji zamówienia z przyczyn zależnych od Wykonawcy do czasu przedstawienia zamawiającemu przedmiotowej polisy . 10. Rozliczanie robót (każdego zlecenia) ustala się na zasadzie dokonywania pomiarów powykonawczych wykonanych prac oraz sporządzenia kalkulacji powykonawczej na bazie tych pomiarów, katalogów KNR lub KSNR oraz stawek jednostkowych podanych przez
    Wykonawcę w ofercie. 11. W przypadku użycia w trakcie wykonywania prac związanych z niniejszym zamówieniem materiałów lub sprzętu nie wymienionych w ofercie, ceny ich będą przyjmowane każdorazowo wg średnich stawek z aktualnego na dzień wykonywania tych prac ostatniego cennika SEKOCENBUD-u bądź przedłożonych faktur zakupów materiałów. 12. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę 12 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty i wbudowane materiały. 13. Odbioru robót dla każdego zlecenia dokonuje wyznaczony przez Zamawiającego Inspektor Nadzoru w ciągu 48 godzin od zgłoszenia ich do odbioru w obecności Wykonawcy i podwykonawcy robót. 14. Podstawą wystawienia faktury jest podpisany przez przedstawicieli ZAMAWIAJĄCEGO w obecności WYKONAWCY, podwykonawcy i inspektora nadzoru protokół odbioru robót. Z kosztorysu powykonawczego stanowiącego załącznik do protokołu odbioru winna wynikać kwota wynagrodzenia należna podwykonawcom. 15. Załącznikami do protokółu odbioru są: a/ obmiar
    powykonawczy sprawdzony i zatwierdzony przez Inspektora Nadzoru, b/ kosztorys powykonawczy sporządzony na podstawie zatwierdzonego przez Inspektora Nadzoru obmiaru robót, katalogów KNR lub KSNR oraz stawek
    jednostkowych podanych w ofercie, c/ mapka sytuacyjna z zaznaczonym miejscem wykonanych robót, d/ dokumentacja fotograficzna miejsca robót (przed przystąpieniem do wykonania robót oraz po wykonaniu robót),
    e/ świadectwa jakości na wszystkie wbudowane nowe materiały.
  10. Modernizacja dróg gminnych o nawierzchni asfaltowej
    Zamawiający: Gmina Osieczna, Osieczna
    Przedmiotem opracowania jest modernizacja ulicy Ogrodowej w Kąkolewie o długości około 440 m i szerokości 4 m, modernizacja ulicy Krótkiej w Kąkolewie o długości około 85 m i szerokości 4 m, modernizacja ulicy Kopernika w Osiecznej o długości około 430 m i szerokości 5,5 m. Zakres zadania obejmuje wyrównanie istniejącej nawierzchni asfaltowej poprzez frezowanie oraz nałożenie dywanika asfaltowego grubości minimum 4 cm. Likwidację wyraźnie zarysowanych ugięć nawierzchni występujących szczególnie przy krawędziach jezdni. Ponadto w zakres zadania wchodzi regulacja istniejących studni kanalizacji sanitarnej, krat ściekowych i studni kanalizacji deszczowej oraz zaworów wodociągowych.
  11. Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg i ulic miasta Leszna w 2017roku
    Zamawiający: Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna, Leszno
    1. Przedmiotem
    zamówienia jest: „Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg i ulic miasta Leszna w
    2017 roku” 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wg bieżących potrzeb remontów cząstkowych
    nawierzchni bitumicznych dróg i ulic miasta Leszna we wskazanych przez Zamawiającego miejscach w
    następujących technologiach: a) mieszanką mineralno-bitumiczną standard IIa o lepiszczu asfaltowym,
    produkowaną i wbudowywaną na gorąco przy grubości wyboju 4 cm i zachowaniu następującej technologii
    prac:  mechaniczne wycięcie frezarką uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów, 
    oczyszczenie uszkodzonych miejsc z usunięciem i wywozem rumoszu,  skropienie naprawianego miejsca wraz z
    krawędziami szybkorozpadową emulsją asfaltową K-65,  mechaniczne rozścielenie mieszanki mineralnobitumicznej
    wytworzonej na gorąco, standard IIa o lepiszczu asfaltowym z mechanicznym zagęszczeniem, 
    ręczne skropienie powierzchni górnej warstwy w ilości 1,1 kg/m2 szybkorozpadową emulsją rozpadową K-65 i
    zasypanie grysem kamiennym 2-4 mm w ilości 8,0 kg/m2 z nadaniem regularnych kształtów krawędziom łaty,
    przy czym krawędź powierzchniowego zamknięcia powinna wychodzić o 5 cm poza krawędzie rzeczywiste
    remontu, b) mieszanką mineralno-bitumiczną standard IIa o lepiszczu asfaltowym, produkowaną i
    wbudowywaną na gorąco przy grubości wyboju 4 cm i zachowaniu następującej technologii prac:  mechaniczne
    wycięcie frezarką uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów,  oczyszczenie
    uszkodzonych miejsc z usunięciem i wywozem rumoszu,  skropienie naprawianego miejsca wraz z krawędziami
    szybkorozpadową emulsją asfaltową K-65,  ręczne rozścielenie mieszanki mineralno-bitumicznej wytworzonej na
    gorąco, standard IIa o lepiszczu asfaltowym z mechanicznym zagęszczeniem,  ręczne skropienie powierzchni
    górnej warstwy w ilości 1,1 kg/m2 szybkorozpadową emulsją rozpadową K-65 i zasypanie grysem kamiennym
    2-4 mm w ilości 8,0 kg/m2 z nadaniem regularnych kształtów krawędziom łaty, przy czym krawędź
    powierzchniowego zamknięcia powinna wychodzić o 5 cm poza krawędzie rzeczywiste remontu, c) mieszanką mineralno-bitumiczną standard IIa o lepiszczu asfaltowym, produkowaną i wbudowywaną na gorąco przy
    grubości wyboju 4 cm i zachowaniu następującej technologii prac:  oczyszczenie i skropienie naprawianego
    miejsca wraz z krawędziami szybkorozpadową emulsją asfaltową K-65,  ręczne rozścielenie mieszanki mineralnobitumicznej
    wytworzonej na gorąco, standard IIa o lepiszczu asfaltowym z mechanicznym zagęszczeniem, 
    ręczne skropienie powierzchni górnej warstwy w ilości 1,1 kg/m2 szybkorozpadową emulsją rozpadową K-65 i
    zasypanie grysem kamiennym 2-4 mm w ilości 8,0 kg/m2 z nadaniem regularnych kształtów krawędziom łaty,
    przy czym krawędź powierzchniowego zamknięcia powinna wychodzić o 5 cm poza krawędzie rzeczywiste
    remontu, d) mieszanką mineralno-bitumiczną standard IIa o lepiszczu asfaltowym, produkowaną i
    wbudowywaną na zimno przy grubości wyboju 4 cm i zachowaniu następującej technologii prac:  wycięcie
    uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów  oczyszczenie uszkodzonych miejsc z
    usunięciem i wywozem rumoszu,  ręczne rozścielenie mieszanki mineralno-bitumicznej wytworzonej na zimno,
    standard IIa o lepiszczu asfaltowym z mechanicznym zagęszczeniem, e) przy pomocy urządzenia „PATCHER” do
    dwufrakcyjnego dozowania pod ciśnieniem grysów i emulsji, przy grubości wyboju do 2 cm. f) wypełnienie
    pęknięć nawierzchni masą zalewową o elastyczności nie mniejszej niŜ 50% przy zachowaniu następującej
    technologii prac:  wykonanie nacięcia warstwy ścieralnej w miejscu spękania lub rysy  oczyszczenie
    uszkodzonych miejsc  wypełnienie masą zalewową o elastyczności nie mniejszej niŜ 50% 3. W przypadku gdy
    remont wykonywany będzie na głębokości mniejszej lub większej niż 4 cm w technologiach prac wymienionych
    w ust. 2 lit. a), b), c) i d) zaproponowane ceny jednostkowe zostaną proporcjonalnie przeliczone do faktycznej
    grubości wykonanego remontu w oparciu o cenę dodatku za każdy 1 cm grubości wykonywanego remontu
    ponad 4 cm w poszczególnych technologiach. 4. Zakres prac do wykonania oraz dobranie odpowiedniej
    technologii robót każdorazowo będą określane przez Zamawiającego. Szacowany zakres zamówienia został
    przedstawiony w kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
  12. Budowa ulicy Głębokiej w m. Przemęt wraz z odwodnieniem
    Zamawiający: Gmina Przemęt, Przemęt
    Przedmiot zamówienia obejmuje budowę drogi gminnej w m. Przemęt - ul. Głęboka

    Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwa zadania:

    Zadanie nr 1: Budowa ulicy Głębokiej w m. Przemęt
    Zadanie obejmuje roboty budowlane związane z budowa drogi długości ok. 974,20 m o nawierzchni mineralno-asfaltowej wraz z odwodnieniem –kanalizacją deszczową.

    Zadanie nr 2: Budowa odwodnienia na istniejącym odcinku ulicy Głębokiej
    Zadanie obejmuje roboty budowlane związane z wykonaniem sieci kanalizacji deszczowej długości ok. 37 metrów na istniejącym odcinku ulicy Głębokiej o nawierzchni z kostki betonowej.

    Szczegółowy zakres robót określa projekt budowlany /Budowa ulicy Głębokiej w m. Przemęt wraz z odwodnieniem – projekt zamienny/ [załącznik nr 6 do SIWZ],z szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót[zał. nr 7 do SIWZ]
    UWAGA: Projekt budowlany obejmuje budowę zjazdów do posesji i zjazdów na pola, dojść do posesji oraz utwardzenie pobocza z kostki betonowej wzdłuż działki nr 883/27. Niniejszy przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania ww zjazdów, dojść do posesji oraz utwardzenia pobocza.
    Autorem dokumentacji budowlanej jest:
    Projektowanie Dróg i Ulic
    Andrzej Włodarczak
    ul. Wolsztyńska 19A/6
    67-400 Wschowa

    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, próby szczelności oraz inspekcję TV kanałów rurowych kanalizacji deszczowej.

    Ponadto załączono dwa przedmiary robót osobno dla zadania nr 1 i dla zadania 2 , które stanowią wyłącznie element pomocniczy i nie są zestawieniem planowanych prac w rozumieniu art. 629 oraz 630 1 Kc [zał. nr 8 i 8a do SIWZ ].

    Wszystkie ewentualne wskazane w dokumentacji przetargowej znaki towarowe, patenty, nazwy producentów, pochodzenie lub źródło albo wskazany szczególny proces który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę są podane jedynie przykładowo i Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów o równoważnych parametrach jakościowych. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust 1 i 3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
    Ponadto: Wykonawca przy odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia zobowiązany jest
    do przedstawienia dokumentów potwierdzających, że wbudowane wyroby budowlane
    są zgodne z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych [Dz. U. z 2014r. poz. 883 t.j. ze zm.]

    Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3 a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.6). Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a , oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia , których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są we „wzorze umowy” –załącznik nr 5 do siwz

    Wykonawca zobowiązuje się przedmiot zamówienia wykonać zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej oraz etyką zawodową.
  13. Przebudowa ul. Westerplatte w Lesznie na odcinku od ul. Jagiellońskiej do ul. Grunwaldzkiej
    Zamawiający: Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna, Leszno
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: wycinki drzew i krzewów wraz z karczowaniem pni, przebudowy nawierzchni jezdni bitumicznej, przebudowy nawierzchni chodników oraz przebudowy miejsc postojowych w ul. Westerplatte w Lesznie na odcinku od ul. Jagiellońskiej do ul. Grunwaldzkiej zgodnie ze sporządzoną dokumentacją techniczną (załącznik nr 9 do SIWZ) oraz zakresem robót przedstawionym w załączonym do SIWZ kosztorysie ofertowym (załącznik nr 8 do SIWZ). 2. Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania jest opisany w projekcie budowlanym, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i kosztorysie ofertowym. Wymienione dokumentacje są załącznikami niniejszej SIWZ (załącznik nr 8 i 9 do SIWZ) i wraz z nią są zamieszczone na stronie internetowej zamawiającego www.bip.leszno.pl
  14. Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Ługi, gmina Wąsosz
    Zamawiający: Urząd Miejski Wąsosza, Wąsosz
    Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Ługi na odcinku 0,9 km, przygotowani podbudowy i nawierzchni z mieszanek mineralno - asfaltoych na odcinku 0,9 km
  15. Konserwacja obiektów szkoleniowych w kompleksach nr 2972 m. Leszno i 973 Wyciążkowo
    Zamawiający: 31 Baza Lotnictwa Taktycznego, Poznań
    Przedmiotem zamówienia jest Konserwacja obiektów szkoleniowych w k. 2972 Leszno i 2973 Wyciążkowo – zgodnie z Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót zawartą w załączniku nr 6 do SIWZ i z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 5 do SIWZ oraz z nakładami zawartymi w przedmiarze – załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3. Wykonawca przed opracowaniem oferty może dokonać wizji lokalnej terenu, na którym ma być świadczona usługa. Zamawiający umożliwi przeprowadzenie wizji lokalnej dla zainteresowanych Wykonawców w dniu 15 września 2016r. – po wcześniejszym (min. 2 dni przed terminem wizji lokalnej) pisemnym zgłoszeniu chęci udziału przedstawicieli Wykonawców w tym przedsięwzięciu. Przedmiotowe zgłoszenie powinno zawierać imię i nazwisko, PESEL oraz serię i numer dowodu tożsamości osoby uczestniczącej w wizji lokalnej, a także numer kontaktowy w celu przekazania szczegółów czasu i miejsca jej przeprowadzenia, które będzie uzależnione od ilości chętnych. Wizja będzie się odbywać w obecności upoważnionych osób funkcyjnych z ramienia Zamawiającego. Dokonanie wizji lokalnej w miejscu wykonywania zamówienia nie jest wymagane ale wskazane dla rzetelnego przygotowania oferty. Podczas wizji lokalnej Zamawiający nie będzie udzielał żadnych odpowiedzi na zapytania do treści SIWZ.
  16. Przebudowa drogi powiatowej 1105D Rudna Wielka - Wąsosz km 5+090 do 5+580
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Górze, Góra
    Przedmiot zamówienia obejmuje:wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych o grubości 10 cm po zagęszczeniu, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych grysowych – warstwa ścieralna o gr. 4 cm po zagęszczeniu
  17. Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych w miejscowości Zbaków Dolny - Zbaków Górny, droga nr 4, nr 8, nr 9, nr 12 w systemie zaprojektuj i wybuduj
    Zamawiający: Urząd Miejski Wąsosza, Wąsosz
    Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych w miejscowości Zbaków Dolny - Zbaków Górny, droga nr 4, nr 8, nr 9, nr 12 w systemie zaprojektuj i wybuduj
  18. Przebudowa drogi powiatowej w m. Górka Duchowna- II etap.
    Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych, Leszno
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej w m. Górka Duchowna Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji projektu i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych i kosztorysie ofertowym. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Zamawiający żąda, wskazania przez Wykonawcę w formularzu oferty części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania przez Wykonawcę nazwy (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuję się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wskazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w ar. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Umowa o podwykonawstwo w szczególności musi zawierać postanowienia zgodne z art. 143b ustawy Prawo Zamówień publicznych oraz art. 6471 Kodeksu Cywilnego. Obowiązkowi przedkładania zamawiającemu umów o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub usługi nie podlegają umowy o wartości mniejszej niż 0,5% wartości umowy w sprawie zamówienia publicznego z wyjątkiem umów o wartości większej niż 50 000 zł.
  19. Remont nawierzchni placów i dróg w kompleksie 2982 Śrem
    Zamawiający: 31 Baza Lotnictwa Taktycznego, Poznań
    1. Przedmiotem zamówienia jest Odbiór i utylizacja odpadów oraz czyszczenie i konserwacja urządzeń sozotechnicznych oraz studzienek w kompleksach wojskowych administrowanych przez 31 Bazę Lotnictwa Taktycznego
    2. Odbiór odpadów oraz wykonanie obsługi (czyszczenie) urządzenia sozotechnicznego muszą być każdorazowo potwierdzone:
    a) na karcie przekazania odpadu - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014r.;
    b) na protokole z wytworzenia odpadu, powstałego w trakcie czyszczenia urządzenia sozotechnicznego - zgodnie z zał. nr 12 do SIWZ,
    c) na protokole wykonania obsługi (czyszczenia) urządzenia sozotechnicznego - zgodnie z zał. nr 13 do SIWZ,
    podpisem upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego i przedstawiciela Wykonawcy.
  20. Przebudowa ulicy Jana Kiepury i ulicy Jana Dekana w Lesznie
    Zamawiający: Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna, Leszno
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę
    istniejących odcinków ulicy Jana Kiepury i ulicy Jana Dekana w Lesznie. W ramach inwestycji planuje się wykonanie przebudowy ciągów pieszych, budowę ciągów pieszo rowerowych i rowerowych, przebudowę miejsc postojowych i zatok
    autobusowych. Istniejące skrzyżowanie zwykłe ulic Dekana i Kiepury zostanie przebudowane na rondo. Poza tym planuje się też przebudowę oświetlenia ulicznego, kanalizacji deszczowej i sanitarnej, wodociągu i lokalnie kolidujących kabli
    energetycznych oraz budowę kanalizacji teletechnicznej. Podstawą realizacji zadań są projekty budowlane, wykonawcze i SST, załączone do SIWZ. 2.Inwestycja z podziałem na poszczególne rodzaje prac (branż) będzie realizowana przez następujące
    podmioty: -Miasto Leszno Urząd Miasta Leszna ul. K. Karasia 15, 64-100 Leszno -Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. ul. Lipowa 76A, 64-100 Leszno 3. W zakres prac do wykonania wchodzi przede wszystkim: 3.1. W
    zakresie zlecanym przez Miasto Leszno: Planuje się przebudowę odcinka ulicy Jana Dekana i Jana Kiepury o łącznej długości 853 m. Największą zmianą w zakresie geometrii jezdni jest przebudowa skrzyżowania ulic ze zwykłego czterowlotowego na
    rondo. W ciągu ulicy J. Dekana (do projektowanego ronda) przewidziano po jednej stronie budowę chodnika a po drugiej ciągu pieszo - rowerowego. W ciągu ul. J. Kiepury przewidziano po stronie południowej budowę chodnika a po stronie północnej
    chodnika i ścieżki rowerowej. Szerokość przebudowywanych ulic wynosi 7,00 m. Ulica J. Dekana na początkowym odcinku posiada szerokość 10,00 m z uwagi na dodatkowy pas wyłączenia dla pojazdów skręcających w lewo. Szerokość chodników
    wynosi 2,00 m lub 1,50 m w przypadku gdy są one oddzielone od jezdni pasem zieleni. Szerokość ścieżki rowerowej wynosi 2,00 m a ciągu pieszo rowerowego 2,50 m. Projekt przewiduje przebudowę wszystkich zjazdów, miejsc postojowych i zatok autobusowych. Dodatkowo na wysokości parku zaprojektowano miejsca postojowe dla samochodów osobowych równoległe do jezdni. Odwodnienie ulicy będzie analogicznie jak w stanie istniejącym - do sieci kanalizacji deszczowej (podlegającej przebudowie). Przewiduje się wymianę wszystkich włazów i obudów zaworów gazowych oraz studni telekomunikacyjnych (dla studni telekomunikacyjnych należy stosować ramy żeliwne). W zakresie oświetlenia ulicznego na odcinku ulicy J. Dekana od początku opracowania do skrzyżowania z ul. Ćwiklińską zachowano istniejące ocynkowane słupy oświetleniowe wraz z oprawami oświetleniowymi. Na pozostałym odcinku przewiduje się budowę nowego oświetlenia ulicznego z jednoczesnym demontażem oświetlenia istniejącego. Zasilanie oświetlenia odbywać się będzie z projektowanego złącza kablowego usytuowanego na skrzyżowaniu ul. Dekana i Ćwiklińskiej. Zakres inwestycji obejmuje również budowę kanalizacji teletechnicznej. 3.2. W zakresie zlecanym przez MPWiK: W ramach prowadzonych prac Wykonawca zrealizuje przebudowę
    sieci wodociągowej (w zakresie średnic DN 90- DN 225) wraz z przyłączami wodociągowymi do granicy działek (w zakresie średnic DN 32- DN 63) o łącznej długości ca 929,2 m oraz kanalizacji sanitarnej (w zakresie średnic DN 200- DN 400) wraz z przyłączami do granicy działek drogowych (w zakresie średnic DN 160- DN 200) o łącznej długości ca 1009,6 m w następującym zakresie: 1)w ul. Kiepury : -na odcinku drogi od skrzyżowania z Al. Konstytucji 3 Maja do skrzyżowania z ul. Z.
    Cybulskiego a)przebudowę sieci wodociągowej wraz z przepięciami istniejących sieci (w zakresie średnic DN 110-225) oraz wszystkich istniejących przyłączy wodociągowych usytuowanych wzdłuż projektowanego odcinka drogi, przy zastosowaniu rur PN 10 PE 100 SDR 17, łączonych poprzez zgrzewanie doczołowe oraz elektrooporowe, b)przebudowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepięciami istniejących sieci (w zakresie średnic DN 200- 400 mm), oraz wszystkich istniejących przyłączy kanalizacyjnych usytuowanych wzdłuż projektowanego odcinka drogi z rur PVC-U litych, o sztywności obwodowej SN 8kN/m2 (wg ISO), z kielichem rury fabrycznie wyposażonym w uszczelkę składającą się z pierścienia mocującego i pierścienia uszczelniającego, - na odcinku od projektowanego ronda do ul. Sygietyńskiego a)przebudowę sieci kanalizacji sanitarnej z rur PVC-U litych, o sztywności obwodowej SN 8kN/m2 (wg ISO), z kielichem rury fabrycznie wyposażonym w uszczelkę składającą się z pierścienia mocującego i pierścienia uszczelniającego, DN 200 wraz z przebudową przyłączy do granicy posesji, przy zastosowaniu rur PCV-U litych, o sztywności obwodowej SN 8kN/m2 (wg ISO), w zakresie średnic DN 160-200 b)przebudowę sieci wodociągowej DN 110 wraz z przepięciami istniejących przyłączy wodociągowych usytuowanych wzdłuż projektowanego odcinka drogi, przy zastosowaniu rur PN 10 PE 100 SDR 17, łączonych poprzez zgrzewanie doczołowe oraz elektrooporowe,
    2) w ul. Dekana (na odcinku od ul. Sygietyńskiego w kierunku ul. Estkowskiego, do wysokości wjazdu na teren istniejących garaży) c) przebudowę sieci wodociągowej DN 110 wraz z przebudową lub przepięciami istniejących sieci w ul. Sygietyńskiego,
    Ćwiklińskiej, Solskiego oraz sięgacza ul. Dekana, przy zastosowaniu rur PN 10 PE 100 SDR 17, DN 110 łączonych poprzez zgrzewanie doczołowe oraz elektrooporowe, d) przebudowę istniejących przyłączy wodociągowych do granicy posesji, przy
    zastosowaniu rur PN 10 PE 100 SDR 17, w zakresie średnic DN 32-63, e) przebudowę sieci kanalizacji sanitarnej z rur PVC-U litych, o sztywności obwodowej SN 8kN/m2 (wg ISO), z kielichem rury fabrycznie wyposażonym w uszczelkę składającą się z
    pierścienia mocującego i pierścienia uszczelniającego, w zakresie średnic DN 200- 315 mm, f) przebudowę istniejących przyłączy kanalizacyjnych do granicy posesji, przy zastosowaniu rur PCV-U litych, o sztywności obwodowej SN 8kN/m2 (wg ISO), w zakresie średnic DN 160-200, UWAGA 1 Połączenia w węzłach łączących nową sieć wodociągową z istniejącymi urządzeniami wykonać należy przy zastosowaniu specjalnych łączników przeznaczonych do łączenia rur z uwzględnieniem
    specyfiki materiału przewodu i posiadających zabezpieczenie przed przesunięciem, np. typu SYNOFLEX lub innych równoważnych; UWAGA 2 Istniejące sieci wodociągowe przewidziane do likwidacji należy odłączyć, trwale zaślepić, pozostawić w gruncie. Elementy, które zostaną zdemontowane (zasuwy, hydranty, skrzynki uliczne, etc.) należy protokolarnie w obecności Inspektora Nadzoru przekazać do MPWiK. UWAGA 3 Na budowanej sieci należy zastosować studnie rewizyjne Dn 1000 i DN 1200 mm z elementów prefabrykowanych wykonanych z wibroprasowanego betonu o kl. nie niższej niż C35/45 szczelne, z kręgów betonowych wyposażonych w stopnie złazowe np. typu U 320 ze stali w otulinie PE montowane w trakcie produkcji- nie dopuszcza się montażu stopni na budowie; z dennicami monolitycznymi wraz z odpowiednio ukształtowaną kinetą - kineta wraz z kręgiem dennym stanowi jeden element; Zwieńczenia studzienek betonowych D1200mm i D1000mm wykonać za pomocą, żelbetowej pokrywy oraz wykonanej fabrycznie płyty pokrywowej (zestawu naprawczego) składającego się z włazu żeliwnego kl. D400 z pierścieniem tłumiącym, otworami wentylacyjnymi i wypełnieniem betonowym. UWAGA 4 W trakcie
    prowadzenia prac należy sukcesywnie uruchamiać odcinki nowego kolektora sanitarnego i przepinać funkcjonujące odcinki kanalizacji sanitarnej. Przyłącza przebudowywać i przepinać tak aby umożliwić mieszkańcom ciągłe odprowadzenie ścieków. Wszelkie prace w pobliżu sieci wod-kan wykonać pod nadzorem przedstawiciela MPWiK. Koszty, jakie ponosi MPWiK (których
    nie należy uwzględniać w cenie ofertowej) -Sprawdzenie wydajności hydrantów- badanie przeprowadza MPWiK po zgłoszeniu Wykonawcy gotowości do realizacji prób. -Zapewnienia nadzoru inwestorskiego zadania w części dotyczącej prac
    realizowanych na rzecz MPWiK, -Jednokrotnego wykonania inspekcji kamerą TVC wybudowanej sieci kanalizacyjnej oraz pokrycia jej kosztów, po wcześniejszym wyczyszczeniu sieci przez Wykonawcę - przy czym koszty każdorazowego czyszczenia
    sieci ponosi Wykonawca, Zastrzega się konieczność utrzymania stałego, prawidłowego funkcjonowania przebudowywanej infrastruktury. Roboty poszczególnych branż należy wykonać zgodnie ze sporządzonymi dokumentacjami technicznymi oraz
    zakresem robót przedstawionym w załączonych do SIWZ kosztorysach ofertowych. 4. Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania jest opisany w projektach budowlano-wykonawczych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i
    kosztorysach. Wymienione dokumentacje są załącznikami SIWZ (Załącznik Nr 12 do SIWZ) i wraz z nią są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.leszno.pl oraz są dostępne w Biurze Projektów Współfinansowanych przy ulicy
    Księcia Józefa Poniatowskiego 11.
  21. Budowa nawierzchni ulic Modrzewiowej i Topolowej w Lesznie
    Zamawiający: Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna, Leszno
  22. Budowa nawierzchni asfaltowej na drodze gminnej nr 712641P Włoszakowice - Krzycko Wielkie
    Zamawiający: Zarząd Dróg Gminnych, Włoszakowice
  23. Przebudowa drogi gminnej Nacław - Kurza Góra
    Zamawiający: Gmina Kościan, Kościan
  24. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych na terenie powiatu rawickiego przy zastosowaniu masy asfaltowej na gorąco
    Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg, Rawicz
  25. Wykonywanie robót związanych z bieżącym utrzymaniem nawierzchni jezdni i chodników na ulicach miasta Leszna w 2016 roku
    Zamawiający: Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna, Leszno
  26. Budowa nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych w miejscowości Krzycko Wielkie, Charbielin,Zbarzewo
    Zamawiający: Zarząd Dróg Gminnych, Włoszakowice
  27. Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg i ulic miasta Leszna w 2016 roku
    Zamawiający: Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna, Leszno
  28. Wykonanie robót dodatkowych związanych z przebudową ciągu komunikacyjnego ulic Niepodległości i Mickiewicza w Lesznie
    Zamawiający: Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna, Leszno
  29. Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. Przebudowa drogi wraz z chodnikiem ul. Sportowa w m. Góra.
    Zamawiający: Gmina Góra, Góra
  30. Wykonanie przyłączy kanalizacji deszczowej w ulicy Bolesława Chrobrego w Lesznie
    Zamawiający: Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna, Leszno
  31. Wykonanie remontu nawierzchni drogi powiatowej 1073D w m. Czernina.
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Górze, Góra
  32. Roboty dodatkowe związane z rozbudową drogi powiatowej nr 3983P ul. Wielichowska w Kościanie od km 0+000,00 do 0+403,00
    Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Kościanie, Kościan
  33. Odtworzenie nawierzchni asfaltowej na ulicy Spokojnej we Włoszakowicach
    Zamawiający: Zarząd Dróg Gminnych, Włoszakowice
  34. Przebudowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Chocieborowice, gmina Wąsosz
    Zamawiający: Urząd Miejski Wąsosza, Wąsosz
  35. Przebudowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Wodniki, gmina Wąsosz
    Zamawiający: Urząd Miejski Wąsosza, Wąsosz
  36. Przebudowa ulicy Bolesława Chrobrego w Lesznie wraz z infrastrukturą towarzyszącą
    Zamawiający: Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna, Leszno
  37. Wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltowego na wybranych ulicach miasta Leszna w 2015 roku
    Zamawiający: Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna, Leszno
  38. Przebudowę drogi dojazdowej do gruntów rolnych na terenie obrębu Zbaków Górny Zbaków Dolny, droga nr 11
    Zamawiający: Urząd Miejski Wąsosza, Wąsosz
  39. Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. CHRÓŚCINA IV etap drogi dojazdowe do gruntów rolnych niezrealizowane w ramach działania 125 Poprawienie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa, Działanie 125, Schemat I - Scalanie gruntów, zgodnie z opracowanymi założeniami do projektu scalania gruntów w ramach PROW - 2007-2013 - ZADANIE nr 3
    Zamawiający: Gmina Góra, Góra
  40. Przebudowa ciągu komunikacyjnego ulic Niepodległości i Mickiewicza w Lesznie
    Zamawiający: Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna, Leszno
  41. Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych na terenie obrębu Zbaków Górny Zbaków Dolny, droga nr 7
    Zamawiający: Urząd Miejski Wąsosza, Wąsosz
  42. Remont nawierzchni placów i dróg w kompleksie 2981
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa Nr 1156, Poznań
  43. Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych w miejscowościach Pasierby, Wilkonice i Siedlec
    Zamawiający: Gmina Pępowo, Pępowo
  44. Budowa drogi wraz z oświetleniem i kanalizacją deszczowa w ul. W. Modlibowskiej i budowa kanalizacji deszczowej w ul. Z. Psarskiego
    Zamawiający: Gmina Gostyń, reprezentowana przez Burmistrza Gostynia, Gostyń
  45. Żuchlów - przebudowa drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych w kierunku cmentarza o nawierzchni asfaltowej o długości 0,75 km (działka nr 376,375/2)..
    Zamawiający: Gmina Niechlów, Niechlów
  46. Przebudowa drogi gminnej Nowy Dębiec - Osiek - II ETAP
    Zamawiający: Gmina Kościan, Kościan
  47. Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowościach Góreczki Wielkie i Ostrobudki - etap II
    Zamawiający: Gmina Pakosław, Pakosław
  48. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych na terenie powiatu rawickiego przy zastosowaniu masy asfaltowej na gorąco
    Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg, Rawicz
  49. Rozbudowa drogi powiatowej nr 3983P ul. Wielichowska w Kościanie od 0+000,00 do 0+403,00
    Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Kościanie, Kościan
  50. Roboty w zakresie naprawy dróg:masą bitumiczną na gorąco,masą bitumiczną na zimno,grysami i emulsją asfaltową na terenie powiatu gostyńskiego.
    Zamawiający: Powiat Gostyński, Gostyń
  51. Wykonywanie robót związanych z bieżącym utrzymaniem nawierzchni jezdni i chodników na ulicach miasta Leszna w 2015 roku
    Zamawiający: Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna, Leszno
  52. Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg i ulic miasta Leszna w 2015 roku
    Zamawiający: Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna, Leszno
  53. Remont drogi krajowej nr 5 odc. Dąbcze-Kłoda od km 267+743 do km 271+280, długości 3,537 km - roboty dodatkowe
    Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu, Poznań
  54. Remont ciągu pieszo-rowerowego w Al. Lipowej w Lesznie na odcinku od ul. Osieckiej do Al. Konstytucji 3 Maja
    Zamawiający: Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna, Leszno
  55. Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych oraz zabudowań gospodarczych wraz z odwodnieniem pasa drogowego na terenie wsi Zbaków Dolny i Zbaków Górny, gmina Wąsosz, powiat górowski, w związku z realizacją projektu /Scalenie gruntów wsi Zbaków Dolny i Zbaków Górny/ w ramach działania /Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalanie gruntów/ objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013
    Zamawiający: Dolnośląskie Biuro Geodezji i Terenów Rolnych we Wrocławiu, Wrocław
  56. Odbudowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych Zbaków Górny - Zbaków Dolny w systemie zaprojektuj i wybuduj
    Zamawiający: Urząd Miejski Wąsosza, Wąsosz
  57. Budowa miejsc postojowych w ul. Zamenhofa i Rejtana w Lesznie
    Zamawiający: Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna, Leszno
  58. Odbudowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Drozdowice Wielkie
    Zamawiający: Urząd Miejski Wąsosza, Wąsosz
  59. Przebudowa drogi powiatowej nr 4941P wieś Chumiętki
    Zamawiający: Powiat Gostyński, Gostyń
  60. Modernizacja masą bitumiczną dróg powiatowych
    Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Kościanie, Kościan
  61. Odbudowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Czeladź Wielka
    Zamawiający: Urząd Miejski Wąsosza, Wąsosz
  62. Budowa ulicy Rzemieślniczej w Lesznie wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz rozbudowa ul. Ruszczyńskiego w Lesznie wraz z infrastrukturą towarzyszącą
    Zamawiający: Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna, Leszno
  63. Budowa ulicy Jana Kiepury w Lesznie (od posesji nr 14 do posesji nr 26) wraz z budową kanalizacji deszczowej i oświetlenia ulicznego
    Zamawiający: Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna, Leszno
  64. Odbudowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Górka Wąsoska - Bełcz Mały
    Zamawiający: Urząd Miejski Wąsosza, Wąsosz
  65. Budowa drogi ul. Rolnej w miejscowości Długie Stare wraz z odwodnieniem - etap I
    Zamawiający: Gmina Święciechowa, Święciechowa
  66. Remont nawierzchni w ciągu drogi powiatowej 4759P Włoszakowice - Bukówiec Górny
    Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych, Leszno
  67. Przebudowa ulicy Estkowskiego (DP 6263P) w Lesznie na odcinku od skrzyżowania z DK12 do granicy miasta
    Zamawiający: Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna, Leszno
  68. Przebudowa dróg powiatowych nr 3907P i 3914P
    Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Kościanie, Kościan
  69. Przebudowa drogi powiatowej 4760P - budowa ciągu pieszo-rowerowego Święciechowa-Gołanice
    Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych, Leszno
  70. Wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltowego na wybranych ulicach miasta Leszna w 2014 roku
    Zamawiający: Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna, Leszno
  71. Wykonanie w formule zaprojektuj - wybuduj zadania pn.: CHRÓŚCINA III Etap drogi dojazdowe do gruntów rolnych niezrealizowane w ramach działania 125 Poprawienie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa, Działanie 125, Schemat I - Scalanie gruntów, zgodnie z opracowanymi założeniami do projektu scalania gruntów w ramach PROW - 2007-2013 (zadanie 10 i 11)
    Zamawiający: Gmina Góra, Góra
  72. Budowa ciągu pieszo-rowerowego w ciągu drogi powiatowej nr 4797P Lubonia-Oporówko-Oporowo
    Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych, Leszno
  73. Przebudowa drogi w m. Bucz-Bucz Nowy oraz remont nawierzchni w m. Bucz Nowy
    Zamawiający: Gmina Przemęt, Przemęt
  74. Przebudowa drogi powiatowej nr 2451P Strykowo - Modrze
    Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu, Poznań
  75. Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. WITOSZYCE III Etap drogi dojazdowe do gruntów rolnych niezrealizowane w ramach działania 125 Poprawienie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa Działanie 125, Schemat I - Scalanie gruntów, zgodnie z opracowanymi założeniami do projektu scalania gruntów w ramach PROW - 2007-2013 zadanie nr 4.
    Zamawiający: Gmina Góra, Góra
  76. Przebudowa drogi powiatowej 4756P od drogi wojewódzkiej nr 305 przez Brenno w kierunku Zaborówca
    Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych, Leszno
  77. Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych oraz zabudowań gospodarczych, w tym urządzenie przepustów na terenie wsi Witoszyce, gmina Góra, powiat górowski, w związku z realizacją projektu Scalenie gruntów wsi Witoszyce w ramach działania 125 Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalanie gruntów objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013
    Zamawiający: Dolnośląskie Biuro Geodezji i Terenów Rolnych we Wrocławiu, Wrocław
  78. Budowa ciągu pieszo-rowerowego w ciągu drogi powiatowej nr 4797P Lubonia-Oporówko-Oporowo
    Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych, Leszno
  79. Przebudowa ciągu pieszo-rowerowego w Al. 21 Października w Lesznie na odcinku o ul. Wierzbowej do przejścia podziemnego w Al. Konstytucji 3 Maja
    Zamawiający: Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna, Leszno
  80. Odbudowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Wodniki, gmina Wąsosz
    Zamawiający: Urząd Miejski Wąsosza, Wąsosz
  81. Przebudowa nawierzchni chodników na terenie Centralnej Szkoły Szybowcowej w Lesznie
    Zamawiający: Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna, Leszno
  82. Bieliszów-droga dojazdowa do gruntów rolnych
    Zamawiający: Urząd Gminy Jemielno, Jemielno
  83. Budowa bocznicy kolejowej - roboty uzupełniające do zamówienia podstawowego pn. Budowa drogi łączącej ul. Starogostyńską z ul. Polną
    Zamawiający: Gmina Gostyń, reprezentowana przez Burmistrza Gostynia, Gostyń
  84. Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. ,,CHRÓŚCINA II Etap drogi dojazdowe do gruntów rolnych niezrealizowane w ramach działania 125 ,,Poprawienie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa,,, Działanie 125, Schemat I - Scalanie gruntów, zgodnie z opracowanymi założeniami do projektu scalania gruntów w ramach PROW - 2007-2013,,
    Zamawiający: Gmina Góra, Góra
  85. Przebudowa drogi w miejscowości Starkowo
    Zamawiający: Gmina Przemęt, Przemęt
  86. Budowa drogi łączącej ul. Starogostyńską z ul. Polną w Gostyniu
    Zamawiający: Gmina Gostyń, reprezentowana przez Burmistrza Gostynia, Gostyń
  87. Wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltowego na wybranych ulicach miasta Leszna w 2013 roku
    Zamawiający: Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna, Leszno
  88. Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: ,,Przebudowa drogi w m. Włodków Dolny,,
    Zamawiający: Gmina Góra, Góra
  89. Przebudowa dróg powiatowych 6263P i 4791P w m. Pawłowice
    Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych, Leszno
  90. Odbudowa i modernizacja drogi dojazdowej w miejscowości Bartków
    Zamawiający: Urząd Miejski Wąsosza, Wąsosz
  91. Przebudowa ulicy ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Lesznie wraz z infrastrukturą techniczną
    Zamawiający: Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna, Leszno
  92. Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji p.n.,, Budowa drogi ul. Platanowa w Górze,,.
    Zamawiający: Gmina Góra, Góra
  93. Przebudowa nawierzchni asfaltowej drogi powiatowej nr 4764P w Święciechowie ul. Wschowska
    Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych, Leszno
  94. Odbudowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Drozdowice Wielkie - Marysin
    Zamawiający: Urząd Miejski Wąsosza, Wąsosz
  95. Wykonanie remontu ul. Estkowskiego w Lesznie na odcinku od skrzyżowania z Al. Konstytucji 3 Maja do skrzyżowania z ul. Unii Europejskiej i Portugalską
    Zamawiający: Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna, Leszno
  96. Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn. ,,Budowa drogi ul. Platanowa w Górze,,
    Zamawiający: Gmina Góra, Góra
  97. Przebudowa drogi gminnej stanowiącej dojazd do gruntów ornych we wsi Rozstępniewo
    Zamawiający: Gmina Miejska Górka, Miejska Górka
  98. Przebudowa drogi powiatowej nr 3902P na odcinku Bruszczewo - Stare Bojanowo wraz z obiektem mostowym JNI 01006526
    Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Kościanie, Kościan
  99. Przebudowa drogi powiatowej nr 3823P od granicy z powiatem wolsztyńskim do skrzyżowania w kierunku Ujazdowa (nawierzchnia)
    Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych, Leszno
  100. Przebudowa drogi powiatowej nr 3823P od granicy z powiatem wolsztyńskim do skrzyżowania w kierunku Ujazdowa
    Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych, Leszno
  101. Wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltowego na wybranych ulicach miasta Leszna
    Zamawiający: Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna, Leszno

Inne osoby dla Fabiś (54 osoby):