Kogo reprezentuje osoba

Ficek Teresa

w KRS

Teresa Ficek

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Teresa
Nazwisko:Ficek
Płeć:Kobieta
Rok urodzenia:1955 r., wiek 63 lata
Miejscowości:Białka (Małopolskie), Sucha Beskidzka (Małopolskie), Zawoja (Małopolskie)
Przetargi:7 w poprzednich firmach
Reprezentowała:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Budzowska Warmuz Anna, Koczur Lot Marta Mirosława, Makoś Ireneusz Stanisław, Mażul Maciej Antoni, Pałka Elżbieta, Sasuła Andrzej Wojciech, Tarabuła Marian, Tatara Tadeusz Michał

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Woźniak Piotr
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Babuśka Bartłomiej, Bałos Piotr Stanisław, Chowicka Ewa, Freisler Tadeusz Wawrzyniec, Kowalczyk Andrzej, Kutyła Sławomir Józef, Makoś Ireneusz Stanisław, Pytko Paweł Wiesław, Radziwiłłowicz Radoszewska Anna, Świstek Edward Jerzy, Szewczyk Tadeusz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zinkiewicz Michał Piotr
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Jirnov Bernard, Kapłon Marek Antoni, Krzyworzeka Wojciech Jerzy, Topolska Alicja

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Stec Artur

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Adherent 1 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000478666
  2. Adherent 3 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000478457
  3. Arbor Ventures S.A., Warszawa − KRS 0000561494
  4. Artemida 39 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000445370
  5. Artemida 39 Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Kraków − KRS 0000486018
  6. Bajor, Kościółek Spółka Komandytowa, Kraków − KRS 0000528561
  7. Bank Spółdzielczy W Suchej Beskidzkiej, Sucha Beskidzka − KRS 0000140035
  8. Bractwo Zbójników Spod Babiej Góry, Marcówka − KRS 0000401465
  9. Cynk - Mal S.A., Legnica − KRS 0000284987
  10. Decimus Inwestycje S.A., Kraków − KRS 0000644090
  11. Es Inwestycje S.A., Warszawa − KRS 0000639607
  12. F R Finanse Sp. Z O.O., Jawornik − KRS 0000506742
  13. Fabios S.A., Białka − KRS 0000277728
  14. Fas Polska S.A., Kraków − KRS 0000692621
  15. Fcase Sp. Z O.O., Jawornik − KRS 0000445688
  16. Focha 42 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000622172
  17. Focha 42 Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Kraków − KRS 0000293626
  18. Fundacja Dziękuję Ci Za Służbę, Kraków − KRS 0000625852
  19. Fundacja Florian, Kraków − KRS 0000682328
  20. Fundacja Ochrona Zdrowia W Jaworznie, Jaworzno − KRS 0000059067
  21. Fundacja Pomocy Akcjonariatowi Pracowniczemu, Białka K/makowa Podhalańskiego − KRS 0000059010
  22. Fundacja Znaczenie, Dąbrowa Tarnowska − KRS 0000369969
  23. Gospodarka Komunalna W Babicach Sp. Z O.O., Babice − KRS 0000142782
  24. Inwestycja Resto Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000563108
  25. Kallisto 11 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000540029
  26. Kallisto 14 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000540968
  27. Kallisto 15 Nieruchomości Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Kraków − KRS 0000695805
  28. Kallisto 16 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000573583
  29. Kallisto 38 Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialności, Kraków − KRS 0000705195
  30. Kallisto 39 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000705205
  31. Kallisto 4 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000504685
  32. Kkn Sp. Z O.O., Rybnik − KRS 0000389741
  33. Kkw Financial Advisory Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000348905
  34. Klub Sportowy Watra W Zawoi, Zawoja − KRS 0000044447
  35. Kopalnie Kruszyw Naturalnych Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000374295
  36. Krakowska Fundacja Sztuki Musicalowej, Kraków − KRS 0000362068
  37. Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., Kraków − KRS 0000033198
  38. Małopolska Fundacja Muzeum Sztuki Współczesnej, Kraków − KRS 0000223486
  39. Polsko Ukraiński Instytut Pomocy i Rozwoju, Tarnów − KRS 0000594043
  40. Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Budownictwa Zawoja - Sp. Z O.O., Zawoja − KRS 0000100670
  41. Skawa Invest Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000263293
  42. Składowisko Odpadów Dąbie W Suchej Beskidzkiej Sp. Z O.O., Sucha Beskidzka − KRS 0000505390
  43. Spółka Komunalna Skawa Jordanów Sp. Z O.O., Osielec − KRS 0000290815
  44. Stowarzyszenie Inicjatyw Babiogórskich, Zawoja − KRS 0000078368
  45. Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Podbabiogórze, Sucha Beskidzka − KRS 0000254272
  46. Stowarzyszenie Wspólnie Dla Jaworzna, Jaworzno − KRS 0000249306
  47. Teatralne Centrum Wartości i Pojednania Theatrum Mundi Im. Mieczysława Kotlarczyka, Krakow − KRS 0000034147
  48. Tks Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000536947
  49. Wspólnota Małopolska, Kraków − KRS 0000209037
  50. Związek Stowarzyszeń Właścicieli Lasów Prywatnych Rzeczypospolitej Polskiej, Zawoja − KRS 0000228458

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Ab Invest Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000351068
  2. Abm Asset Management Sp. Z O.O., Kielce − KRS 0000345269
  3. Advadis S.A. Likwidacyjnej, Kraków − KRS 0000047106
  4. Agencja Rozwoju Miasta S.A., Kraków − KRS 0000146404
  5. Ak Asset Management Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000333241
  6. Alltrade Central Europe Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000251392
  7. Amw Towarzystwo Budownictwa Społecznego Kwatera Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000140528
  8. Anew Institute Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000310396
  9. Ardagh Glass Gostyń S.A., Gostyń − KRS 0000064606
  10. Artemida 12 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000388244
  11. Bank Spółdzielczy W Jordanowie, Jordanów − KRS 0000128861
  12. Cefarm Białystok S.A., Białystok − KRS 0000204961
  13. Energa Centrum Usług Wspólnych Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000049425
  14. Eternal Enterprises Sp. Z O.O., Proszowice − KRS 0000110551
  15. Fabryka Osłonek Białkowych Fabios, Białka − KRS 0000051480
  16. Fpm S.A., Mikołów − KRS 0000015844
  17. Fsm Wytwórnia Wyrobów Różnych S.A., Bielsko-biała − KRS 0000083568
  18. Fundacja Na Rzecz Podhalańskiej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej W Nowym Targu, Nowy Targ − KRS 0000429908
  19. Fundusz Górnośląski S.A., Katowice − KRS 0000042922
  20. Hotel Cristal Park Sp. Z O.O., Tarnów − KRS 0000160356
  21. Inofama S.A., Inowrocław − KRS 0000079235
  22. Kancelaria Wortis Sp. Z O.O., Wadowice − KRS 0000262214
  23. Katowickie Wodociągi S.A., Katowice − KRS 0000270143
  24. Koksorem S.A., Knurów − KRS 0000026867
  25. Kopalnia Wapienia Czatkowice Sp. Z O.O., Krzeszowice − KRS 0000073875
  26. Krakowski Holding Komunalny S.A. W Krakowie, Kraków − KRS 0000006301
  27. Krakowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000083872
  28. M.b.co. Sp. Z O.O., Tarnów − KRS 0000193859
  29. Małopolskie Centrum Biotechniki Sp. Z O.O., Krasne − KRS 0000055707
  30. Miejski Klub Sportowy Tarnovia W Tarnowie, Tarnów − KRS 0000124526
  31. Miejski Zakład Naprawy Tramwajów Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000048379
  32. Naftoserwis Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000220093
  33. OknotarSp. Z O.O.., Tarnów − KRS 0000027977
  34. Operator Gazociągów Przesyłowych Gaz-system S.A., Warszawa − KRS 0000264771
  35. Pern S.A., Płock − KRS 0000069559
  36. Polskie Pracownie Konserwacji Zabytków S.A., Warszawa − KRS 0000078704
  37. Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Biomasa Bsj Sp. Z O.O., Jordanów − KRS 0000177996
  38. Przedsiębiorstwo Rewaloryzacji Zabytków W Krakowie S.A., Kraków − KRS 0000053901
  39. Przedsiębiorstwo Wodno-kanalizacyjne Eko-skawa Sp. Z O.O., Maków Podhalański − KRS 0000292335
  40. Przędzalnia Zawiercie S.A. Likwidacyjnej, Zawiercie − KRS 0000063527
  41. Stowarzyszenie Medycyna Polska, Tarnów − KRS 0000201091
  42. Tanie Papierosy Sp. Z O.O., M. Gliwice − KRS 0000236855
  43. Tauron Ciepło S.A., Katowice − KRS 0000203891
  44. Towarzystwo Finansowe Silesia Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000002710
  45. Tramwaje Śląskie S.A., Chorzów − KRS 0000145278
  46. Uzdrowisko Rabka S.A., Rabka Zdrój − KRS 0000068470
  47. Uzdrowisko Szczawnica S.A., Szczawnica − KRS 0000071830
  48. Uzdrowisko Wieniec Sp. Z O.O., Wieniec-zdrój − KRS 0000055528
  49. Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. Z O.O., Zator − KRS 0000426273
  50. Związek Województw Rzeczypospolitej Polskiej, Warszawa − KRS 0000117252

Powiązane przetargi (7 szt.):
  1. ODBIERANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY ZAWOJA W ROKU 2015
    Zamawiający: Gmina Zawoja, Zawoja
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na : odbiorze i transporcie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Zawoja w okresie od 01.05.2015 do 31.12.2015 i dostarczanie ich do Instalacji w celu zagospodarowania. zorganizowaniu i prowadzeniu PSZOK. Przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie z wymaganiami prawnymi określonymi w : dyrektywie Parlamentu Europejskiego i rady 2008/98/WE z dnia 19 listopada 2008r.w sprawie odpadów oraz uchylającej niektóre dyrektywy (Dz.U.UE.L2008.312.3), ustawie z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2012 poz.391), Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 15.05.2012r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystości ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2012 poz. 630), Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 11.09.2012r. w sprawie mechanicznobiologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 poz.1052), Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29.05.2012r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 poz. 645), Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 25.05.2012r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U. z 2012 poz.676), uchwale Nr XXV/398/12 z dnia 2 lipca 2012r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego wraz ze zmianami. uchwale nr XXX/257/2012 RADY GMINY ZAWOJA z dnia 28 grudnia 2012 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Zawoja Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013, nr 0, poz.122), ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 ze zm.), ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach ( Dz. U. 2013 nr 0 poz. 21.), rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi. Przedmiotem zamówienia jest odbiór wszystkich odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Zawoja oraz ich transport do instalacji w celu zagospodarowania w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391), zapisami uchwały sejmiku Województwa Małopolskiego Nr XXV/397/12 z dnia 2 lipca 2012 r. - Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego oraz zapisami uchwały nr XXX/257/2012 RADY GMINY ZAWOJA z dnia 28 grudnia 2012 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Zawoja wraz ze zmianami. 4.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór, w szczególności: a)Zmieszanych niesegregowanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 zgromadzonych w workach, pojemnikach (koloru czarnego)-dotyczy właścicieli nieruchomości, którzy zadeklarowali nieselektywny sposób gromadzenia odpadów. b)Segregowanych ( gromadzonych w sposób selektywny- zgromadzonych w workach, pojemnikach ) podanych poniżej rodzajów odpadów: b.1.Odpadów ulegające biodegradacji o kodzie 20 02 01, b.2. Papier i tektura ( kod 20 01 01, 15 01 01), b.3. Tworzywa sztuczne ( kody 20 01 39, 15 01 02), b.4. Opakowania wielomateriałowe ( kod 15 01 05), b.5. Metal ( kod 15 01 04, 20 01 40), b.6. Zużyte opony (kod 16 01 03), b.7. Szkło ( kod 20 01 02, 15 01 07), b.8. Żużle i popioły z palenisk domowych (pieców, kominów), b.9. Odpady komunalne niewymienione w innych grupach (kod 20 03 99) b.10.Odpady budowlane z drobnych remontów nie wymagających zgłoszenia zamiaru prowadzenia robót lub uzyskania pozwolenia na budowę, c)Odpadów niebezpiecznych powstających w gospodarstwach domowych ( tj. chemikalia, zużyte baterie i akumulatory i inne) o kodach 20 01 13*, 20 01 14*, 20 01 15*, 20 01 17*, 20 01 19*, 20 01 21*, 20 01 27*, 20 01 29*, 20 01 33*, d)Przeterminowanych leków o kodzie 20 01 32, e)Zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego o kodach 20 01 35*, 20 01 36, 20 01 23*, f)Odpadów wielkogabarytowych kodzie 20 03 07, gromadzonych w pojemnikach usytuowanych przy zamieszkałych budynkach mieszkalnych oraz w ogólnodostępnym punkcie zbiórki odpadów segregowanych i problematycznych. g)Inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny kod 20 01 99. Podmiot odbierający odpady zobowiązany jest do przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej lub zastępczej regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, właściwej dla regionu południowego zgodnie z uchwałą Nr XXV/397/12 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 2 lipca 2012r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego. Zamawiający wyznacza w tym celu instalację- Regionalny zakład Przetwarzania Odpadów w Suchej Beskidzkiej, UL. WADOWICKA 4A. W przypadku selektywnie zebranych odpadów komunalnych, w ramach zagospodarowania odpadów, zobowiązany jest do ich przekazywania do instalacji odzysku i unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 20 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. Zamawiający wyznacza w tym celu instalację- Regionalny Zakład Przetwarzania Odpadów w Suchej Beskidzkiej, UL. WADOWICKA 4A. Odpady komunalne, zbierane w sposób selektywny przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych będą gromadzone w następujący sposób: a) papier i tektura / w tym opakowania/- kolor worka lub pojemnika niebieski b) szkło / w tym opakowania/- kolor worka lub pojemnika zielony, c) tworzywa sztuczne / w tym opakowania/- kolor worka lub pojemnika żółty, d) metale / w tym opakowania/ - pomarańczowy, e) opakowania wielomateriałowe - kolor worka lub pojemnika szary f) odpady ulegające biodegradacji - fioletowy g) odpady zielone (trawę, liście, zrębki drewniane) - brązowy h) pozostałe odpady gromadzone w sposób selektywny - kolor worka lub pojemnika -czarny Wykonawca zobowiązany będzie do zaoferowania i sukcesywnego dostarczania właścicielom nieruchomości worków na odpady niesegregowane (zmieszane) oraz odpady segregowane przez okres realizacji przedmiotowego zamówienia -w systemie jeden za jeden. Worki powinny być wykonane z przezroczystej folii LDPE umożliwiającej szybką ocenę zawartości: - worki koloru niebieskiego - o poj.60 litrów, grubość 60 mikronów, opisane: GMINA ZAWOJA -PAPIER I TEKTURA, - worki koloru zielonego - o poj.60 litrów, grubość 60 mikronów, opisane: GMINA ZAWOJA - SZKŁO, - worki koloru żółtego - o poj.60 litrów, grubość 60 mikronów, opisane: GMINA ZAWOJA - TWORZYWA SZTUCZNE, - worki koloru pomarańczowego - o poj.60 litrów, grubość 60 mikronów, opisane: GMINA ZAWOJA - METALE, - worki koloru szarego - o poj.60 litrów, grubość 60 mikronów, opisane: GMINA ZAWOJA - OPAKOWANIA WIELOMATERIAŁOWE, - worki koloru fioletowego - o poj.40 litrów, grubość 60 mikronów, opisane: GMINA ZAWOJA - BIOODPADY, - worki koloru brązowego - o poj.60 litrów, grubość 60 mikronów, opisane: GMINA ZAWOJA - ODPADY ZIELONE, - worki koloru czarnego - o poj.80 litrów, grubość 60 mikronów, opisane: GMINA ZAWOJA -POZOSTAŁE ODPADY (ZMIESZANE), Wybranemu wykonawcy zostaną ewentualnie przekazane wzory dodatkowych symboli oraz opisów, które będą musiały być umieszczone na workach, w terminie 7 dni od daty podpisania umowy. W celu rozprowadzania worków Wykonawca dostarcza każdemu właścicielowi nieruchomości worki w systemie jeden za jeden oraz tworzy punkty dystrybucji (lub wykorzystuje istniejące placówki, sklepy itp.), co najmniej jeden punkt w Gminie Zawoja. Wykonawca tworzy punkt dystrybucji po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym (wymagana pisemna akceptacja Zamawiającego). Punkt dystrybucji worków Wykonawca utworzy od dnia podpisania umowy Zamawiający szacuje, że w okresie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia właścicielom nieruchomości łącznie ok. 30 000 szt. worków. W przypadku konieczności dostarczenia większej ilości worków niż szacowana, Wykonawca dostarczy bezpłatnie właścicielom nieruchomości worki. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć metalowe pojemniki o pojemności 120l i 1100l na popiół do budynków użyteczności publicznej w ilości: - pojemniki o pojemności 120 l - 17 szt. - pojemniki o pojemności 1100 l - 2 szt. Miejsca dostarczenia zostaną wskazane w terminie 7 dni od daty podpisania umowy. Wykonawca zobligowany jest do magazynowania popiołów i żużli na swojej bazie w zamykanych kontenerach lub pod zadaszeniem. Wykonawca zobowiązany będzie od dnia podpisania umowy do zorganizowania, wyposażenia Gminnego punktu zbiórki odpadów problematycznych i selektywnych na terenie Gminy Zawoja a następnie prowadzenia go w trakcie obowiązywania zamówienia. Ogólnodostępny punkt będzie czynny razy w tygodniu w godzinach od 8.00 do 18.00 w sobotę. Punkt musi być punktem stacjonarnym. Gminny punkt musi być wyposażony w kontenery do selektywnej zbiórki odpadów zgodnie z zapisami regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Zawoja odnośnie rodzajów odpadów gromadzonych selektywnie. Zamawiający przekaże Zamawiającemu w celu wyposażenia gminnego punktu: 1 pojemnik o poj. 500l na akumulatory; 1 pojemnik o poj. 500l na świetlówki i żarówki, 1 pojemnik o poj. 120l na baterie; 3 pojemniki o poj. 1500l na szkło; 3 pojemniki o poj. 1500l na tworzywa sztuczne; 3 pojemniki o poj. 1500l na opakowania wielomateriałowe. Przekazanie pojemników nastąpi przed dniem otwarcia gminnego punktu. Pozostałe pojemniki zapewnia Wykonawca. W Gminnym punkcie będą przyjmowane odpady wymienione w punkcie 4.2. (od pkt. b do pkt. g ). Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć i ustawić w wyznaczonych przez Zamawiającego aptekach i budynkach użyteczności publicznej: -2 pojemników do selektywnego zbierania leków, - 3 pojemniki do selektywnego zbierania baterii. Zamawiający przekaże w/w pojemniki Wykonawcy w terminie 01.05.2015 r. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia nie będzie mógł mieszać selektywnie zebranych odpadów komunalnych z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi. W celu realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca obowiązany jest posiadać bazę magazynowo-transportową oraz o odpowiednim stanie technicznym wyposażenie umożliwiające odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości - zgodnie ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA ŚRODOWISKA z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z dnia 25 stycznia 2013 r. nr 0 poz. 122 ). Zamawiający zaleca zapoznanie się z warunkami terenowymi związanymi z realizacją zamówienia - zamawiający będzie wymagał, aby na drogach będących w zarządzie zamawiającego i dojazdach do posesji był użyty właściwy tabor transportowy, nie powodujący niszczenia dróg (część dróg wąska, ze znacznym spadkiem podłużnym, ograniczonymi warunkami manewrowania). Częstotliwość wywozu odpadów, według Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Zawoja: a) z pojemników, worków przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów w regularnych odstępach czasu uniemożliwiających ich przepełnienie - nie rzadziej niż raz na miesiąc- wg harmonogramu zatwierdzonego przez zamawiającego, b) z pojemników, worków przeznaczonych dla odpadów zmieszanych w regularnych odstępach czasu uniemożliwiających ich przepełnienie - nie rzadziej niż dwa razy na miesiąc - wg harmonogramu zatwierdzonego przez zamawiającego, c) z pojemników na żużle i popioły z kotłów paleniskowych - co dwa tygodnie w okresie zimowym, raz na miesiąc w okresie letnim - wg harmonogramu zatwierdzonego przez zamawiającego. d) Odbiór odpadów wielkogabarytowych, opon, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego będzie następował jeden raz w okresie obowiązywania umowy na jesień roku na zasadzie akcji ogłoszonej wcześniej przez Zamawiającego w uzgodnieniu z Wykonawcą, ze specjalnie do tego wyznaczonych miejsc zbiórki, na które Wykonawca zobowiązany jest do ewentualnego dostarczyć kontenerów o pojemności uzgodnionej z Zamawiającym. e) przeterminowane leki (kod 20 01 32) -w wyznaczonych aptekach - w godzinach ich pracy. Do zadań Wykonawcy będzie należało odebranie tych odpadów z aptek oraz podstawienie pojemników do zbierania. Wykonawca zobowiązany będzie monitorować stan zapełnienia pojemników i odbierać odpady w takiej częstotliwości, aby nie powodowało to przepełnienia tych pojemników. f) baterie (kod 20 01 33) - w punktach użyteczności publicznej / w 6 szkołach, budynek UG Zawoja/, gdzie znajdować się będą pojemniki do zbierania odpadów - w godzinach ich pracy. Wykonawca zobowiązany będzie monitorować stan zapełnienia pojemników i odbierać odpady w takiej częstotliwości, aby nie powodowało to przepełnienia tych pojemników. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Dotyczy to m.in. ewentualnego przeładunku odpadów, transportu odpadów, spraw formalno-prawnych związanych z odbieraniem i dostarczaniem odpadów uprawnionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych. Zakazuje się mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości. Odpady zebrane od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Zawoja Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej lub zastępczej regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, właściwej dla regionu południowego zgodnie z uchwałą Nr XXV/397/12 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 2 lipca 2012r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego. Zamawiający wyznacza w tym celu instalację- Regionalny zakład Przetwarzania Odpadów w Suchej Beskidzkiej, UL. WADOWICKA 4A. W przypadku selektywnie zebranych odpadów komunalnych, w ramach zagospodarowania odpadów, zobowiązany jest do ich przekazywania do instalacji odzysku i unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 20 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. Zamawiający wyznacza w tym celu instalację Regionalnemu Zakładowi Przetwarzania Odpadów w Suchej Beskidzkiej, UL. WADOWICKA 4A oraz przedstawienie Zamawiającemu dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów i kwitów wagowych. Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. Zamawiający wyposaży wykonawcę w 2 szt. mobilnych czytników kodów kreskowych, które Wykonawca będzie wykorzystywał, przy odbiorze odpadów gromadzonych przez właścicieli nieruchomości w workach i pojemnikach, do sczytywania danych o ilości, rodzaju i właścicielu odpadów. Wykonawca wyposaży podmiot w program umożliwiający sczytywanie danych z czytników. Codziennie wykonawca będzie odczytywał dane z czytnika, archiwizował je na nośniku elektronicznym i raz w tygodniu (piątek) dostarczał do UG Zawoja. W przypadku stwierdzenia podczas odbioru odpadów, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku w zakresie segregacji odpadów (np. gdy w worku przeznaczonym na odpady segregowane będą znajdować się odpady zmieszane, gdy w worku przeznaczonym na daną frakcję odpadów segregowanych będą znajdować się odpady innej frakcji, jeżeli w pojemniku na odpady segregowane będą znajdowały się odpady, które należy umieścić w workach na odpady zmieszane lub w worku czarnym będą znajdować się odpady, które powinny być gromadzone w workach kolorowych do segregacji itp.), Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 7 dni roboczych od dnia zaistnienia opisanej powyżej sytuacji do poinformowania drogą elektroniczną przy pomocy zapisanych danych w czytnikach kodów kreskowych Zamawiającego o niewywiązaniu się z obowiązków segregacji odpadów przez właściciela nieruchomości. Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację fotograficzną. Dokumentacja zostanie przekazana do UG Zawoja na adres a.skrzypek@zawoja.ug.pl. Z dokumentacji musi jednoznacznie wynikać, jakiej dotyczy nieruchomości, w jakim dniu i o jakiej godzinie doszło do ustalenia w.w zdarzenia. W przypadku odpadów zgromadzonych niezgodnie z regulaminem (zawartość niezgodna z opisem, zmieszane rodzaje odpadów) lub wystawione w nieprawidłowych dniach nie są odbierane Wykonawca ma dołączyć trwale do worka kartkę z informacją o powodach nieodebrania worka (i telefonie kontaktowym do wykonawcy): Brak kodu kreskowego na worku Odpady nieprawidłowo wysegregowane (zawartość worka niezgodna z jego przeznaczeniem lub obejmuje zmieszane rodzaje odpadów) Odpady segregowane (worki kolorowe) proszę wystawiać zgodnie z kalendarzem odbioru odpadów (tygodnie oznaczone żółtym kolorem w terminarzu wywozu odpadów) Odpady niesegregowane (worki czarne) proszę wystawiać zgodnie z kalendarzem odbioru odpadów (tygodnie oznaczone niebieskim kolorem w terminarzu wywozu odpadów).
  2. Zimowe utrzymanie dróg, chodników, parkingów i placów na terenie Gminy Zawoja, w sezonie zimowym 2013/2014 II
    Zamawiający: Gmina Zawoja, Zawoja
    Przedmiotem zamówienia jest: Zimowe utrzymanie dróg, chodników, parkingów i placów na terenie Gminy Zawoja, w sezonie zimowym 2013/2014. Oferta powinna zawierać cenę jaką Wykonawca oferuje za 1 km zimowego utrzymania dróg i chodników, oraz/lub za 1 m2 zimowego utrzymania parkingów i placów na terenie Gminy Zawoja, w sezonie zimowym 2013/2014 II Postanowienia ogólne: 1) Prace zasadnicze zimowego utrzymania dróg, chodników, parkingów, placów realizowane będą w terminie od dnia wskazanego w umowie do 15.04.2014 r., polegające na: a) ręcznym i mechanicznym usuwaniu śniegu z dróg, chodników, parkingów, placów i b) likwidacji gołoledzi z dróg, parkingów i placów, 2) Szczegółowy zakres prac zimowego utrzymania dróg, parkingów i placów, w tym prace zasadnicze w zakresie zimowego utrzymania z dróg, parkingów i placów: a) Odpłużanie śniegu z dróg, parkingów i placów - mechaniczne i ręczne usunięcie śniegu, błota pośniegowego, języków śniegowych itp. oraz innych zanieczyszczeń, w tym ich wywóz (w miejsca wskazane przez Zamawiającego) w przypadku nadmiernego ich nagromadzenia na całej szerokości jezdni, zatok parkingowych, parkingów, mostów, zgodnie z wymogami utrzymania zimowego dróg wymienionych w SIWZ. b) Wykonawca zobowiązany jest do usuwania (wywozu) na bieżąco zgarniętego z dróg, parkingów i placów śniegu z miejsc decydujących o bezpieczeństwie ruchu pojazdów i pieszych, a także jego składowania. c) Zapobieganie śliskości z dróg, parkingów i placów w miejscach wskazanych przez Zamawiającego ( załącznikiem nr 6 do SIWZ). d) Przystąpienie do usuwania śniegu i zapobieganie śliskości winno następować po wystąpieniu niekorzystnych warunków atmosferycznych bez zbędnej zwłoki lub we wskazanym przez koordynatora terminie. e) W przypadkach wynikających z uzasadnionych potrzeb mieszkańców Zamawiający zastrzega sobie prawo do szczegółowego określenia wykonania danej usługi (tj. określenia dni i godzin, w których usługa na danej drodze ma zostać wykonana w pierwszej kolejności do określonej godziny) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ - wykaz dróg, parkingów, placów i chodników
  3. ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY ZAWOJA W ROKU 2013-2014 III
    Zamawiający: Gmina Zawoja, Zawoja
    Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na : -odbiorze odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Zawoja w latach 2013-2014 -zagospodarowanie odpadów komunalnych odebranych z terenu Gminy Zawoja od nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych w latach 2013-2014 Przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie z wymaganiami prawnymi określonymi w : dyrektywie Parlamentu Europejskiego i rady 2008-98-WE z dnia 19 listopada 2008r.w sprawie odpadów oraz uchylającej niektóre dyrektywy (Dz.U.UE.L2008.312.3), ustawie z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2012 poz.391), Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 15.05.2012r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystości ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2012 poz. 630), Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 11.09.2012r. w sprawie mechanicznobiologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 poz.1052), Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29.05.2012r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 poz. 645), Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 25.05.2012r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U. z 2012 poz.676), -uchwale Nr XXV-398-12 z dnia 2 lipca 2012r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego wraz ze zmianami. -uchwale nr XXX-257-2012 RADY GMINY ZAWOJA z dnia 28 grudnia 2012 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Zawoja -Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013, nr 0, poz.122), -ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 ze zm.), -ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach ( Dz. U. 2013 nr 0 poz. 21.), -rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi. Charakterystyka Gminy Zawoja a) Liczba sołectw: 8 sołectw o nazwach - Zawoja Przysłop, Zawoja Dolna, Zawoja Centrum, Zawoja Wełcza, Zawoja Mosorne, Zawoja Widły, Skawica Centrum, Skawica Sucha Góra. b) Powierzchnia całkowita gminy: 128,8 km2. c) Liczba mieszkańców wg ewidencji ludności: 9 185 (stan na 31.03.2013r.). sołectwo Skawica Centrum - 2162 sołectwo Skawica Sucha Góra - 471 sołectwo Zawoja Przysłop - 311 sołectwo Zawoja Dolna - 1239 sołectwo Zawoja Centrum - 2119 sołectwo Zawoja Wełcza - 571 sołectwo Zawoja Mosorne - 898 sołectwo Zawoja Górna - 1414 d)Mieszkańcy zamieszkują ok. 3,3 tys. gospodarstw domowych e) Liczba nieruchomości niezamieszkałych ok. 200 e) Łączna długość trasy odbioru odpadów wynosi ok. 90 kilometrów. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 4.1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) wszystkich odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Zawoja w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391), zapisami uchwały sejmiku Województwa Małopolskiego Nr XXV-397-12 z dnia 2 lipca 2012 r. - Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego oraz zapisami uchwały nr XXX-257-2012 RADY GMINY ZAWOJA z dnia 28 grudnia 2012 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Zawoja. 4.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie, w szczególności: a) Zmieszanych niesegregowanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 zgromadzonych w workach, pojemnikach. b) Segregowanych ( gromadzonych w sposób selektywny- zgromadzonych w workach, pojemnikach ) podanych poniżej rodzajów odpadów: b.1. Odpadów ulegające biodegradacji o kodzie 20 02 01, b.2. Papier i tektura ( kod 20 01 01, 15 01 01), b.3. Tworzywa sztuczne ( kody 20 01 39, 15 01 02), b.4. Opakowania wielomateriałowe ( kod 15 01 05), b.5. Metal ( kod 15 01 04, 20 01 40), b.6. Zużyte opony (kod 16 01 03), b.7. Szkło ( kod 20 01 02, 15 01 07), b.8. Żużle i popioły z palenisk domowych (pieców, kominów), b.9. Odpady komunalne niewymienione w innych grupach (kod 20 03 99) b.10.Odpady budowlane z drobnych remontów nie wymagających zgłoszenia zamiaru prowadzenia robót lub uzyskania pozwolenia na budowę, c) Odpadów niebezpiecznych powstających w gospodarstwach domowych ( tj. chemikalia, zużyte baterie i akumulatory i inne) o kodach 20 01 13, 20 01 14, 20 01 15, 20 01 17, 20 01 19, 20 01 21, 20 01 27, 20 01 29, 20 01 33, d) Przeterminowanych leków o kodzie 20 01 32, e) Zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego o kodach 20 01 35, 20 01 36, 20 01 23, f) Odpadów wielkogabarytowych kodzie 20 03 07, gromadzonych w odpowiednio oznakowanych workach lub pojemnikach usytuowanych przy zamieszkałych budynkach mieszkalnych oraz w ogólnodostępnym punkcie zbiórki odpadów segregowanych i problematycznych. 4.3. W ramach zagospodarowania odpadów podmiot odbierający odpady zobowiązany jest do przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej lub zastępczej regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, właściwej dla regionu południowego zgodnie z uchwałą Nr XXV-397-12 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 2 lipca 2012r. w sprawie wykonania -Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego-. W przypadku selektywnie zebranych odpadów komunalnych, w ramach zagospodarowania odpadów, zobowiązany jest do ich przekazywania do instalacji odzysku i unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 20 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. 4.4. Odpady komunalne, zbierane w sposób selektywny przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych będą gromadzone w następujący sposób: a) papier i tektura -w tym opakowania- kolor worka lub pojemnika niebieski b) szkło -w tym opakowania- kolor worka lub pojemnika zielony, c) tworzywa sztuczne w tym opakowania- kolor worka lub pojemnika żółty, d) metale w tym opakowania- pomarańczowy, e) opakowania wielomateriałowe - kolor worka lub pojemnika szary f) odpady ulegające biodegradacji - fioletowy g) odpady zielone (trawę, liście, zrębki drewniane) - brązowy h) pozostałe odpady (zmieszane) - kolor worka lub pojemnika -czarny 4.5. Wykonawca zobowiązany będzie do zaoferowania i sukcesywnego dostarczania właścicielom nieruchomości worków na odpady niesegregowane (zmieszane) oraz odpady segregowane przez okres realizacji przedmiotowego zamówienia. Worki powinny być wykonane z półprzezroczystej folii LDPE umożliwiającej szybką ocenę zawartości: - worki koloru niebieskiego - o poj.60 litrów, grubość 60 mikronów, opisane: GMINA ZAWOJA -PAPIER I TEKTURA, - worki koloru zielonego - o poj.60 litrów, grubość 60 mikronów, opisane: GMINA ZAWOJA - SZKŁO, - worki koloru żółtego - o poj.60 litrów, grubość 60 mikronów, opisane: GMINA ZAWOJA - TWORZYWA SZTUCZNE, - worki koloru pomarańczowego - o poj.60 litrów, grubość 60 mikronów, opisane: GMINA ZAWOJA - METALE, - worki koloru szarego - o poj.60 litrów, grubość 60 mikronów, opisane: GMINA ZAWOJA - OPAKOWANIA WIELOMATERIAŁOWE, - worki koloru fioletowego - o poj.40 litrów, grubość 60 mikronów, opisane: GMINA ZAWOJA - BIOODPADY, - worki koloru brązowego - o poj.60 litrów, grubość 60 mikronów, opisane: GMINA ZAWOJA - ODPADY ZIELONE, - worki koloru czarnego - o poj.80 litrów, grubość 60 mikronów, opisane: GMINA ZAWOJA -POZOSTAŁE ODPADY (ZMIESZANE), Wybranemu wykonawcy zostaną ewentualnie przekazane wzory dodatkowych symboli oraz opisów, które będą musiały być umieszczone na workach, w terminie 7 dni od daty podpisania umowy. Dostarczone worki muszą być spakowane w pakiety po 20 szt. 28 szt. i 30 szt. pakiet będzie obejmować: 20 szt. -dla nieruchomości do 4 osób zamieszkujących - 4 worki ( koloru czarnego) - 2 worek ( koloru pomarańczowego) - 3 worek ( koloru zielonego) - 1 worek ( koloru niebieskiego) - 4 worek ( koloru żółtego) - 2 worek ( koloru szarego) - 2 worek ( koloru fioletowego) - 2 worek ( koloru brązowego) / 30 szt. / -dla nieruchomości od 4 osób zamieszkujących - 6 worki ( koloru czarnego) - 4 worek ( koloru pomarańczowego) - 5 worek ( koloru zielonego) - 3 worek ( koloru niebieskiego) - 4 worek ( koloru żółtego) - 4 worek ( koloru szarego) - 2 worek ( koloru fioletowego) - 2 worek ( koloru brązowego) 28 szt. -dla nieruchomości niezamieszkałych - 4 worek ( koloru pomarańczowego) - 4 worek ( koloru zielonego) - 4 worek ( koloru niebieskiego) - 4 worek ( koloru żółtego) - 4 worek ( koloru szarego) - 4 worek ( koloru fioletowego) - 4 worek ( koloru brązowego) W celu rozprowadzania worków Wykonawca dostarcza każdemu właścicielowi nieruchomości po jednym startowym pakiecie worków ponadto tworzy punkty dystrybucji (lub wykorzystuje istniejące placówki, sklepy itp.) , co najmniej dwa punkty w Gminie Zawoja. Wykonawca tworzy te punkty dystrybucji po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym (wymagana akceptacja Zamawiającego). Pakiety startowe worków dla właścicieli muszą zostać dostarczone uruchomione w terminie do 29.06.2013r. Punkty dystrybucji worków od 01 lipiec 2013r. Zamawiający szacuje, że w okresie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia właścicielom nieruchomości łącznie ok. 100 000 szt. worków. W przypadku konieczności dostarczenia większej ilości worków niż szacowana, Wykonawca dostarczy bezpłatnie właścicielom nieruchomości worki. 4.6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć metalowe pojemniki o pojemności 120l i 1100l na popiół do budynków użyteczności publicznej w ilości: - pojemniki o pojemności 120 l - 17 szt. - pojemniki o pojemności 1100 l - 2 szt. Miejsca dostarczenia zostaną wskazane w terminie 7 dni od daty podpisania umowy. 4.7. Wykonawca zobowiązany będzie najpóźniej do 30 września 2013 r. do zorganizowania, wyposażenia Gminnego punktu zbiórki odpadów problematycznych i selektywnych na terenie Gminy Zawoja a następnie prowadzenia go w trakcie obowiązywania zamówienia. Ogólnodostępny punkt będzie czynny minimum trzy razy w tygodniu w godzinach od 8.00 do 15.00 w tym raz w sobotę. Gminny punkt musi być wyposażony w kontenery do selektywnej zbiórki odpadów zgodnie z zapisami regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Zawoja odnośnie rodzajów odpadów gromadzonych selektywnie. Zamawiający przekaże Zamawiającemu w celu wyposażenia gminnego punktu: 1 pojemnik o poj. 500l na akumulatory; 1 pojemnik o poj. 500l na świetlówki i żarówki, 1 pojemnik o poj. 120l na baterie; 3 pojemniki o poj. 1500l na szkło; 3 pojemniki o poj. 1500l na tworzywa sztuczne; 3 pojemniki o poj. 1500l na opakowania wielomateriałowe. Przekazanie pojemników nastąpi przed dniem otwarcia gminnego punktu. Pozostałe pojemniki zapewnia Wykonawca. W Gminnym punkcie będą przyjmowane odpady wymienione w punkcie 4.2. (od pkt. b do pkt. f ). 4.8. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć i ustawić w wyznaczonych przez Zamawiającego aptekach i budynkach użyteczności publicznej: - 2 pojemników do selektywnego zbierania leków, - 3 pojemniki do selektywnego zbierania baterii. Zamawiający przekaże w/w pojemniki Wykonawcy w terminie przed 28 czerwca br. 4.9. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia nie będzie mógł mieszać selektywnie zebranych odpadów komunalnych z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi. 4.10. W celu realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca obowiązany jest posiadać bazę magazynowo-transportową oraz o odpowiednim stanie technicznym wyposażenie umożliwiające odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości - zgodnie ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA ŚRODOWISKA z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z dnia 25 stycznia 2013 r. nr 0 poz. 122 ). 4.11. Zamawiający zaleca zapoznanie się z warunkami terenowymi związanymi z realizacją zamówienia - zamawiający będzie wymagał, aby na drogach będących w zarządzie zamawiającego i dojazdach do posesji był użyty właściwy tabor transportowy, nie powodujący niszczenia dróg (część dróg wąska, ze znacznym spadkiem podłużnym, ograniczonymi warunkami manewrowania). 4.12. Częstotliwość wywozu odpadów, według Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Zawoja: a) z pojemników, worków przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów w regularnych odstępach czasu uniemożliwiających ich przepełnienie - nie rzadziej niż raz na miesiąc- wg harmonogramu zatwierdzonego przez zamawiającego, b) z pojemników, worków przeznaczonych dla odpadów zmieszanych w regularnych odstępach czasu uniemożliwiających ich przepełnienie - nie rzadziej niż dwa razy na miesiąc - wg harmonogramu zatwierdzonego przez zamawiającego, c) z pojemników na żużle i popioły z kotłów paleniskowych - co dwa tygodnie w okresie zimowym, raz na miesiąc w okresie letnim - wg harmonogramu zatwierdzonego przez zamawiającego. c) Odbiór odpadów wielkogabarytowych, opon, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego będzie następował dwa razy w roku na zasadzie -akcji- ogłoszonej wcześniej przez Zamawiającego w uzgodnieniu z Wykonawcą, ze specjalnie do tego wyznaczonych miejsc zbiórki, na które Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć kontenery o pojemności uzgodnionej z Zamawiającym. d) przeterminowane leki (kod 20 01 32) -w wyznaczonych aptekach - w godzinach ich pracy. Do zadań Wykonawcy będzie należało odebranie tych odpadów z aptek oraz podstawienie pojemników do zbierania. Wykonawca zobowiązany będzie monitorować stan zapełnienia pojemników i odbierać odpady w takiej częstotliwości, aby nie powodowało to przepełnienia tych pojemników. e) baterie (kod 20 01 33) - w punktach użyteczności publicznej - w 6 szkołach, budynek UG Zawoja, gdzie znajdować się będą pojemniki do zbierania odpadów - w godzinach ich pracy. Wykonawca zobowiązany będzie monitorować stan zapełnienia pojemników i odbierać odpady w takiej częstotliwości, aby nie powodowało to przepełnienia tych pojemników. 4.13. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Dotyczy to m.in. ewentualnego przeładunku odpadów, transportu odpadów, spraw formalno-prawnych związanych z odbieraniem i dostarczaniem odpadów uprawnionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych. Zakazuje się mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości. 4.14. Odpady zebrane od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Zawoja Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować (poddać odzyskowi lub unieszkodliwieniu zgodnie z obowiązującym prawem), w tym zmieszane odpady komunalne, odpady ulegające biodegradacji oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania przekazywać do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych oraz przedstawienie Zamawiającemu jeden raz na miesiąc dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów. 4.15. Wykonawca odpowiedzialny jest za osiąganie poziomów odzysku odpadów komunalnych z uwzględnieniem poziomów odzysku wskazanych w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U z 2012r., poz. 391), Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 roku w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U z 2012r., poz. 645), oraz Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U z 2012r. poz. 676). 4.16. Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. Zamawiający wyposaży wykonawcę w 2 szt. mobilnych czytników kodów kreskowych, które Wykonawca będzie wykorzystywał, przy odbiorze odpadów gromadzonych przez właścicieli nieruchomości w workach i pojemnikach, do sczytywania danych o ilości, rodzaju i właścicielu odpadów. Wykonawca wyposaży podmiot w program umożliwiający sczytywanie danych z czytników. Codziennie wykonawca będzie odczytywał dane z czytnika, archiwizował je na nośniku elektronicznym i raz w tygodniu (piątek) dostarczał do UG Zawoja. Niezależnie od dostarczania danych na nośniku elektroniczny będzie sporządzał miesięczne i kwartalne sprawozdania obejmujące w szczególności zestawienia ilości oraz rodzaju zebranych odpadów. W przypadku stwierdzenia podczas odbioru odpadów, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku w zakresie segregacji odpadów (np. gdy w worku przeznaczonym na odpady segregowane będą znajdować się odpady zmieszane, gdy w worku przeznaczonym na daną frakcję odpadów segregowanych będą znajdować się odpady innej frakcji, jeżeli w pojemniku na odpady segregowane będą znajdowały się odpady, które należy umieścić w workach na odpady zmieszane itp.), Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 2 dni roboczych od dnia zaistnienia opisanej powyżej sytuacji do poinformowania drogą elektroniczną przy pomocy zapisanych danych w czytnikach kodów kreskowych Zamawiającego o niewywiązaniu się z obowiązków segregacji odpadów przez właściciela nieruchomości. Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację - protokół z zaistnienia takiego zdarzenia wraz z dokumentacją fotograficzną - podpisany przez Wykonawcę. Z dokumentacji musi jednoznacznie wynikać, jakiej dotyczy nieruchomości, w jakim dniu i o jakiej godzinie doszło do ustalenia w.w zdarzenia. 4.17. Wykonawca zobowiązany jest do: a) Ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych w punkcie wagowym zlokalizowanym w miejscu bazy magazynowo-transportowej oraz w miejscu przekazywania odpadów do dalszego postępowania z nimi. b) Przekazywania odpadów do uprawnionego przedsiębiorcy wykonującego działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych i uzyskania od niego potwierdzenia odbioru odpadów zebranych z terenu Gminy Zawoja na karcie przekazania odpadów. c) Terminowego zbierania i wywożenia odpadów zgodnie z harmonogramem. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić harmonogram zbiórki odpadów komunalnych z terenu nieruchomości zamieszkałych przed podpisaniem umowy oraz harmonogram zbiórki odpadów wielkogabarytowych i innych, które będą stanowić załącznik do umowy. Harmonogram powinien odpowiadać następującym wytycznym: - powinien być sformułowany w sposób przejrzysty, jasny, pozwalający na szybkie zorientowanie się co do konkretnych dat odbierania odpadów, jak też regularności i powtarzalności odbierania odpadów poszczególnych rodzajów, - nie powinien zawierać żadnych dodatkowych treści ponad informacje związane z wykonywaniem zamówienia, w szczególności reklam, informacji propagandowych itd. - powinien wskazywać: miejscowość, daty odbierania poszczególnych rodzajów odpadów. d) Przeładowywania odpadów w legalnym i przystosowanym do tego miejscu. e) Niezwłocznego zawiadomienia Zamawiającego o okolicznościach przeszkadzających w prawidłowym wykonaniu usługi. f) Rozliczania się z wykonywanych usług poprzez przedstawienie wymaganych przepisami dokumentów. g) Utrzymania w należytym stanie technicznym, sanitarnym i porządkowym narzędzi i urządzeń wykorzystywanych na potrzeby realizacji umowy. h) W sytuacjach nadzwyczajnych (jak np. nieprzejezdność lub zamkniecie drogi), gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z umową, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. i)Obowiązkiem Wykonawcy będzie odbieranie odpadów komunalnych od wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Zawoja. Usługa obejmuje zapewnienie przez Wykonawcę dojazdu do punków trudnodostępnych (szczególnie zimą i w okresie wzmożonych opadów deszczu i śniegu) poprzez zorganizowanie środków transportu, które umożliwią odbiór odpadów z punktów adresowych o problematycznej lokalizacji. j) Wykonawca zobowiązany jest do spełniania przez cały okres wykonywania usługi wszystkich wymogów wynikających z obowiązujących przepisów, dotyczących odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych. 4.18. Wykonawca będzie prowadził i przedkładał Zamawiającemu dokumentację z realizacji przedmiotu zamówienia, tj.: a) Miesięczne zestawienie odebranych odpadów komunalnych zmieszanych, w terminie 10 dni od zakończenia danego miesiąca. b) Miesięczne zestawienie odebranych odpadów komunalnych segregowanych, w terminie 10 dni od zakończenia danego miesiąca. c) zestawienie odebranych odpadów komunalnych segregowanych pochodzących ze zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz odpadów problematycznych. d) Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania Zamawiającemu w wersji papierowej i elektronicznej sprawozdań kwartalnych o jakich mowa w art. 9 n ustawy o Utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Sprawozdania powinny być sporządzone zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z 15 maja 2012 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami, a w przypadku zmiany rozporządzenia, zgodnie z obowiązującymi wzorami druków. e) W celu umożliwienia sporządzenia przez Zamawiającego rocznego sprawozdania z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi, o którym mowa w art. 9q ustawy, Wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu niezbędne informacje umożliwiające sporządzenie sprawozdania. Wykonawca zobowiązany będzie również do przedkładania Zamawiającemu innych informacji nt. odbioru, unieszkodliwiania i segregacji odpadów jeśli w trakcie realizacji zamówienia na Zamawiającego nałożony zostanie obowiązek sporządzania innych sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami. Dotyczy to tylko informacji w posiadaniu, których będzie Wykonawca a nie Zamawiający. f) Wykonawca zobowiązany będzie do przedkładania Zamawiającemu informacji, o jakich mowa w pkt. 4.16. opisu przedmiotu zamówienia. g) Wykonawca zobowiązany będzie do przekazywania Zamawiającemu kart przekazania odpadów do RIPOKów bądź innej jednostki do odbioru odpadów selektywnie zebranych zgodnie z obowiązującymi wzorami, o jakich mowa w rozporządzeniu Ministra Środowiska z 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów stosowanych na potrzeby ewidencji i odpadów, rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. w sprawie zakresu informacji oraz wzorów formularzy służących do sporządzania i przekazywania zbiorczych zestawień danych o odpadach oraz kart wagowych z ważenia odpadów z miejsca bazy magazynowo-transportowej oraz miejsc przekazania do dalszego postępowania z nimi. 5. Szczegółowe dane charakteryzujące wielkość zamówienia a) Liczba budynków (gospodarstw domowych) - ok. 3,0 tys. zamieszkałych b) Ilość odpadów odebrana od mieszkańców w roku 2012 wyniosła 865,269 Mg -rok. - Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - 651,85 Mg- rok. - Opakowania z tworzyw sztucznych - 35,74 Mg- rok. - Opakowania z papier i tektura 32,67 Mg- rok. - Opakowania ze szkła - 38,26 Mg- rok. - Odpady wielkogabarytowe - 77,10 Mg- rok. - Zużyte opony - 6,14 Mg- rok. - szkło - 13,50 Mg- rok. - Żelazo i stal - 2,77 Mg-rok. - Miedź, brąz, mosiądz - 0,015 Mg- rok. - Urządzenia zawierające freony - 1,459 Mg- rok. - Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki - 4,592 Mg- rok. - Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35 - 1,173 Mg- rok. c) Z uwagi na wprowadzenie selektywnej zbiórki zwiększonej ilości rodzajów odpadów, szacuje się, że stopień segregacji wyniesie 60 %. W związku z tym odpady segregowane dla okresu półtorarocznego stanowić będą ok. 778 Mg, natomiast niesegregowane (zmieszane) ok. 519 Mg. Przewidywana ilość i rodzaj odpadów są wartościami szacunkowymi, obowiązkiem Wykonawcy jest odbiór każdej ilości odpadów od właścicieli nieruchomości objętych przetargiem. d) W cenie oferty, Wykonawca uwzględnia również odpowiednią ilość worków, które Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć właścicielom nieruchomości przez punkty dystrybucji w każdej miejscowości.
  4. Zimowe utrzymanie dróg, chodników, parkingów i placów na terenie Gminy Zawoja, w sezonie zimowym 2012/2013
    Zamawiający: Gmina Zawoja, Zawoja
    Przedmiot Zamówienia:
    1) Prace zasadnicze zimowego utrzymania dróg, chodników, parkingów, placów i przystanków realizowane będą w terminie od dnia podpisania umowy r. do 31.03.2013 r polegające na:
    a. ręcznym i mechanicznym usuwaniu śniegu z dróg, chodników, parkingów i placów,
    b. likwidacji gołoledzi z dróg, parkingów i placów,

    2) Szczegółowy zakres prac zimowego utrzymania z dróg, parkingów i placów, w tym prace zasadnicze w zakresie zimowego utrzymania z dróg, parkingów i placów:
    a) Odpłużanie śniegu z dróg, parkingów i placów - mechaniczne i ręczne usunięcie śniegu, błota pośniegowego, języków śniegowych itp. oraz innych zanieczyszczeń, w tym ich wywóz (w miejsca wskazane przez Zamawiającego) w przypadku nadmiernego ich nagromadzenia na całej szerokości jezdni, zatok parkingowych, parkingów, mostów, zgodnie z wymogami standardu utrzymania zimowego dróg wymienionych w zał. do zaproszenia..
    b) Wykonawca zobowiązany jest do usuwania (wywozu) na bieżąco zgarniętego z dróg, parkingów i placów śniegu z miejsc decydujących o bezpieczeństwie ruchu pojazdów i pieszych, a także jego składowania.
    c) Zapobieganie śliskości z dróg, parkingów i placów zgodnie z załącznikiem.
    d) Przystąpienie do usuwania śniegu i zapobieganie śliskości winno następować po wystąpieniu niekorzystnych warunków atmosferycznych bez zbędnej zwłoki.
    e) W przypadkach wynikających z uzasadnionych potrzeb mieszkańców Zamawiający zastrzega sobie prawo do szczegółowego określenia wykonania danej usługi (tj. określenia dni i godzin, w których usługa na danej drodze ma zostać wykonana w pierwszej kolejności)
    Pozostałe informacje zawiera załącznik nr 4 i 5 (SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA dotycząca zimowego utrzymania dróg gminnych i WYKAZ DRÓG, CHODNIKÓW, PARKINGÓW i PLACÓW)
  5. Utrzymanie czystości na terenie Gminy Zawoja w roku 2012
    Zamawiający: Gmina Zawoja, Zawoja
    1. Likwidacja dzikich wysypisk obejmująca całkowite uprzątnięcie terenu wraz z wywozem i unieszkodliwieniem zebranych odpadów, zbieranie odpadów porzuconych w miejscach na ten cel nie przeznaczonych w workach nie oznakowanych lub pozostawionych luzem. Uprzątnięcie terenu z odpadów odbywać się będzie na pisemne, faksem lub telefoniczne zgłoszenie, w ciągu 2 dni od zgłoszenia pisemnego, telefonicznego lub faxem przez Zamawiającego. Ilość odpadów do uprzątnięcia w 2012 roku szacowana jest na około 313 Mg. 2. Całoroczne utrzymanie czystości na placu targowym w Zawoi Centrum polegające na: w sezonie zimowym i letnim w dzień przed handlem należy ustawić na placu handlowym pojemniki na odpady, po zakończeniu handlu w każdą sobotę plac należy posprzątać z zalegających nieczystości stałych (wszelkiego rodzaju). Powyższe czynności należy wykonać do godziny 18:00. W/w nieczystości nie wolno gromadzić na placu targowym, należy je każdorazowo wywozić na składowisko lub do swojej bazy przeładunkowej. Usuwanie nieczystości z placu targowego po każdorazowym dniu handlowym /tj. sobota/ wraz z unieszkodliwieniem odpadów oraz na dodatkowe zgłoszenie telefoniczne w ciągu 24 godzin od zgłoszenia. Sezon zimowy trwa od 01.01.2012 r. do 31.03.2012 r. i od 01.11.2012 r. do 31.12.2012 r. Sezon letni trwa od 01.04.2012 r. do 31.10.2012 r. 3. Całoroczne oczyszczanie przystanków, placów, parkingów placów gier i zabaw, miejsc wokół pojemników przeznaczonych do segregacji /tzw. IGLOO/, czyszczenie tablic informacyjnych polegające na: - oczyszczaniu ręcznym - zamiatanie, usunięcie wszelkich zanieczyszczeń sypkich, odpadów (śmieci, opony, gruz itd.), liści, trawy, liści i ich części, błota, ziemi, darni (z asfaltu, płytek, płyt, krawężników, obrzeży oraz ze spoin pomiędzy nimi) punktowe oczyszczanie z wiat przystankowych, koszy, słupów energetycznych naklejonych ogłoszeń, czyszczenie tablic informacyjnych; - bieżącym oczyszczanie - zbieranie i punktowe oczyszczanie, parkingów, placów, przystanków powodujące dokładne usunięcie również drobnych zanieczyszczeń sypkich, usunięcie darni, liści i ich części oraz zakumulowanych zanieczyszczeń sypkich, usunięcie kurzu i innych zanieczyszczeń z ławek, zerwanie z wiat przystankowych, koszy, słupów energetycznych naklejonych ogłoszeń, ustawienie przewróconych koszy - bieżącym zbieraniu - zbieranie powodujące usunięcie zakumulowanych liści i większych śmieci (t.j. większych niż niedopałki papierosów) z placów, parkingów trawników, zerwanie z wiat przystankowych, koszy, słupów energetycznych naklejonych ogłoszeń, ustawienie przewróconych koszy. Usuwanie nieczystości z przystanków, placów, placów gier i zabaw, miejsc wokół pojemników przeznaczonych do segregacji /tzw. IGLOO/ parkingów wraz z unieszkodliwieniem nieczystości odbywać się będzie z częstotliwością okresie letnim dwa razy w tygodniu / poniedziałek i piątek/ w okresie zimowym raz w tygodniu / poniedziałek/ oraz na dodatkowe zgłoszenie telefoniczne w ciągu 24 godzin od zgłoszenia. Czyszczenie tablic informacyjnych odbywać się będzie raz w miesiącu /ostatni dzień miesiąca, jeżeli ostatni dzień miesiąca przypada w niedziele oczyszczanie następuje dzień wcześniej/. Sezon zimowy trwa od 01.01.2012 r. do 31.03.2012 r. i od 01.11.2012 r. do 31.12.2012 r. Sezon letni trwa od 01.04.2012 r. do 31.10.2012 r. - Opróżnianie 110 koszy ulicznych o pojemności 40l wraz z unieszkodliwieniem odpadów rozstawionych przy drogach, parkingach, placach oraz na przystankach autobusowych wraz z utrzymaniem czystości wokół nich. Kosze stanowią własność Zamawiającego. Opróżnianie koszy w okresie letnim dwa razy w tygodniu / poniedziałek i piątek/ w okresie zimowym raz w tygodniu / poniedziałek/ wraz z unieszkodliwieniem odpadów oraz na dodatkowe zgłoszenie telefoniczne w ciągu 24 godzin od zgłoszenia. Sezon zimowy trwa od 01.01.2012 r. do 31.03.2012 r. i od 01.11.2012 r. do 31.12.2012 r. Sezon letni trwa od 01.04.2012 r. do 31.10.2012 r. 4. Przeprowadzenie dwa razy w roku /maj i wrzesień/ oraz na dodatkowe zgłoszenie w ciągu 14 dni 5 dniowej akcji zbiórki odpadów elektrycznych i elektronicznych w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Ilość odpadów elektrycznych i elektronicznych do odbioru w 2012 roku szacowana jest na około 8,65 Mg. Zbieranie odpadów odbywać się będzie, po wcześniejszym podaniu do publicznej wiadomości /na tablicach ogłoszeniowych, strona internetowa, kościoły/ z drogi wojewódzkiej, dróg powiatowych i gminnych oraz rozstawione zostaną w trzech miejscach gminy tj. Zawoja Centrum , Skawica Centrum, Zawoja Widły kontenery umożliwiające przywożenie odpadów przez mieszkańców. 5. Przeprowadzenie dwa razy w roku - maj i wrzesień - oraz na dodatkowe zgłoszenie w ciągu 14 dni 5 dniowej akcji zbiórki odpadów wielkogabarytowych w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Ilość odpadów wielkogabarytowych do odbioru w 2012 roku szacowana jest na około 39,82 Mg. Zbieranie odpadów odbywać się będzie, po wcześniejszym podaniu do publicznej wiadomości /na tablicach ogłoszeniowych, strona internetowa, kościoły/ z drogi wojewódzkiej, dróg powiatowych i gminnych oraz rozstawione zostaną w trzech miejscach gminy tj. Zawoja Centrum , Skawica Centrum, Zawoja Widły kontenery umożliwiające przywożenie odpadów przez mieszkańców
  6. Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Zawoja, w sezonie zimowym 2010/2011
    Zamawiający: Gmina Zawoja, Zawoja
    Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg na terenie Gminy Zawoja.
  7. Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Zawoja w sezonie zimowym 2009/2010
    Zamawiający: Gmina Zawoja, Zawoja
    Przedmiotem zamówienia są roboty związane z zimowym utrzymaniem dróg na terenie Gminy Zawoja szczegółowy zakres prac został określony w kosztorysie ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ. specyfikację techniczną na wykonanie przedmiotowych robót, stanowi - załącznik Nr 2 SIWZ Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu robót określonych kosztorysem ofertowym. Zamówienie obejmuje sezon zimowy od listopada 2009r., do 31 marca 2010 roku..

Inne osoby dla Ficek (97 osób):