Kogo reprezentuje osoba

Ficek Żaneta

w KRS

Żaneta Ficek

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Żaneta
Nazwisko:Ficek
Płeć:Kobieta
Rok urodzenia:1975 r., wiek 44 lata
Miejscowości:Jastrzębie-zdrój (Śląskie)
Przetargi:17 w poprzednich firmach
Reprezentowała:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Adamowicz Manuela, Bańczyk Barbara Maria, Bielecka Renata, Bieniek Bogusława, Bochnak Arkadiusz, Bogobowicz Anna, Borowski Grzegorz, Brachaczek Karina, Brudny Karina Agnieszka, Bury Gabriela Barbara, Błaszczok Katarzyna Edyta, Chmiel Tomasz, Ciepał Grzegorz, Cudzik Patrycja, Cygan Basiura Aneta, Czaja Władysław, Czapka Klaudia, Czerwińska Katarzyna Luiza, Dejewska Magdalena, Drong Angelika, Dubiel Anna, Duchnowska Katarzyna, Duczymińska Dominika, Dziuba Agnieszka, Frajhofer Ewa, Franiak Justyna Sandra, Gajdzik Paweł, Galbarczyk Joanna, Gawlik Lucyna Zofia, Gorgol Katarzyna Małgorzata, Grzybek Anna, Gładysiak Katarzyna, Herman Grażyna, Hibner Katarzyna, Hupka Magdalena Przypadku, Jabłońska Ewelina, Jakubowski Roman, Janeta Anna, Jeleń Jacek, Jeleń Monika, Kasprzyk Joanna, Kałuża Izabela Magdalena, Kiełkowski Bartosz, Kiwic Natasza, Klapsia Agnieszka, Klimek Ewa, Klimek Zbigniew, Kmiecik Ewelina, Kocoń Anna Justyna, Kokot Edyta Zofia, Koszany Joanna, Krajewska Halina, Kras Ewa, Kret Grażyna, Krzystała Patrycja, Kufka Elżbieta, Kula Jacek Julian, Kulawiak Agnieszka, Kurkowska Aldona, Kuś Marta Urszula, Latko Iwona, Leszczyńska Justyna, Leszczyński Marcin, Leszczyński Ryszard, Madejczyk Dorota, Majchrzak Irmina, Marcol Beata Joanna, Michalik Beata, Milczanowska Beata Maria, Mildner Jolanta, Musialik Małgorzata, Musiał Paulina Klaudia, Myśliwiec Dominika, Nawrat W Przypadku, Niemczyk Iwona, Nowok Sabina Teresa, Ochojska Izabela, Olbrich Olga, Orszulik Anna Faustyna, Otto Sylwia, Pawlik Barbara, Pawłowska Zuzanna, Piątek Wioleta Agnieszka, Piechaczek Ludwik, Piekarska Dorota, Pierończyk Agnieszka, Piontek Katarzyna Maria, Piszczek Anna Maria, Podżorska Justyna, Polnik Justyna, Ponikwia Celina, Popek Paweł, Płużek Tadeusz, Rduch Dorota, Redlin Justyna, Reymann Milena, Rodziewicz Krzysztof Decyzji, Rycka Danuta, Ryszka Renata, Sitek Anna, Skudrzyk Agnieszka

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łysoń Paweł

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Bank Spółdzielczy W Jastrzębiu Zdroju, Jastrzębie-zdrój − KRS 0000100602
  2. Cech Rzemieślników i Innych Przedsiębiorców W Wodzisławiu Śląskim, Wodzisław Śląski − KRS 0000076929
  3. Eco-fridge Sp. Z O.O., Chorzów − KRS 0000520310
  4. Elfag - Grzywocz sp. J., Jastrzębie- Zdrój − KRS 0000036701
  5. Fajen Sp. Z O.O., Jastrzębie-zdrój − KRS 0000237431
  6. Fajwen Sp. Z O.O., Jastrzębie-zdrój − KRS 0000533701
  7. Felix Sp. Z O.O., Jastrzębie- Zdrój − KRS 0000188320
  8. Gtb Metropolis Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000348074
  9. Jastrzębska Spółka Kolejowa Sp. Z O.O., Jastrzębie-zdrój − KRS 0000017437
  10. Joko Sp. Z O.O., Andrychów − KRS 0000230311
  11. Jsw It Systems Sp. Z O.O., Jastrzębie Zdrój − KRS 0000083839
  12. Krajowy Związek Stowarzyszeń Właścicieli Patronackich Stacji Paliw W Sieci Polskiego Koncernu Naftowego S.A., Płock − KRS 0000195390
  13. Ochotnicza Straż Pożarna W Łaziskach Gmina Godów, Łaziska − KRS 0000002646
  14. Ochotnicza Straż Pożarna W Moszczenicy Gmina Jastrzębie Zdrój, Moszczenica − KRS 0000013513
  15. Polska Grupa Zakupowa Kupiec Sp. Z O.O., Żory − KRS 0000436213
  16. Pragma Inkaso S.A., Tarnowskie Góry − KRS 0000294983
  17. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Proinvest Sp. Z O.O., Jastrzębie-zdrój − KRS 0000204030
  18. Spółdzielnia Handlowo-usługowa Samopomoc Chłopska, Mysłowice − KRS 0000132135
  19. Stacje Paliw Napędowych Wygoda S.A. Spółka Komandytowa, Cieszyn − KRS 0000394220
  20. Stowarzyszenie Ebi Association, Jastrzębie-zdrój − KRS 0000609987
  21. Stowarzyszenie Eko-zdrój Na Rzecz Odnowy i Rozwoju, Jastrzębie-zdrój − KRS 0000486240
  22. Stowarzyszenie Lewiatan Z Siedzibą W Jastrzębiu Zdroju, Jastrzębie-zdrój − KRS 0000004722
  23. Stowarzyszenie Na Rzecz Osób Niepełnosprawnych i Ich Rodzin, Chełm Śląski − KRS 0000059251
  24. Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom Przystanek Nadziei, Jastrzębie-zdrój − KRS 0000475717
  25. Stowarzyszenie Właścicieli Franczyzowych Stacji Paliw Polskiego Koncernu Naftowego Orlen S.A. Region Południe, Cieszyn − KRS 0000389708
  26. Tisław Sp. Z O.O., Jastrzębie-zdrój − KRS 0000207868
  27. Uzdrowisko Goczałkowice-zdrój Sp. Z O.O., Goczałkowice-zdrój − KRS 0000527775
  28. Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 W Jastrzębiu Zdroju, Jastrzębie Zdrój − KRS 0000048508
  29. Wygoda Invest Sp. Z O.O., Zebrzydowice − KRS 0000479559
  30. Zakłady Mięsne Haga Plus Sp. Z O.O., Jastrzębie-zdrój − KRS 0000072107

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Ad Acta Sp. Z O.O., Żory − KRS 0000128497
  2. Białecki Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000269130
  3. Centrum Innowacji Wktir, Katowice − KRS 0000083027
  4. Flagowa Kraina Sp. Z O.O., Skrzyszów − KRS 0000075570
  5. Fundusz Poręczeń Kredytowych Sp. Z O.O., Jastrzębie-zdrój − KRS 0000185718
  6. Futbol Team International Fti Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000169256
  7. Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. Z O.O., Bojszowy − KRS 0000131507
  8. Górnicza Spółdzielnia Budownictwa Mieszkaniowego Im. St. Staszica, Wodzisław Śląski − KRS 0000078251
  9. Górnicza Spółdzielnia Mieszkaniowa, Jastrzębie Zdrój − KRS 0000106453
  10. Grupa Zakupowa Aura Sp. Z O.O., Grudziądz − KRS 0000044832
  11. Grupa Zakupowa Mazowsze Sp. Z O.O., Grójec − KRS 0000117885
  12. Impact Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000018430
  13. Itero-silfarm Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000046912
  14. Jakpol Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000161603
  15. Jasfarm Sp. Z O.O., Piekary Śląskie − KRS 0000147007
  16. Jastrzębska Strefa Aktywności Gospodarczej Sp. Z O.O., Jastrzębie- Zdrój − KRS 0000080760
  17. Jastrzębskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Daszek Sp. Z O.O., Jastrzębie-zdrój − KRS 0000041091
  18. Jsw Koks S.A., Zabrze − KRS 0000445684
  19. Kubal Sp. Z O.O., Jaworzno − KRS 0000047075
  20. Ld Dolny Śląsk Sp. Z O.O. W Liwidacji, Wałbrzych − KRS 0000046496
  21. Ld Lublin Sp. Z O.O., Jastrzębie-zdrój − KRS 0000032587
  22. Ld Opole Sp. Z O.O., Pokój − KRS 0000028320
  23. Lift-med S.A., Rybnik − KRS 0000340944
  24. Ludowy Klub Sportowy Polonia Łaziska, Łaziska − KRS 0000227030
  25. Maxima Sp. Z O.O., Cieszyn − KRS 0000163774
  26. Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska, Pszczyna − KRS 0000173167
  27. Polska Izba Paliw Płynnych, Warszawa − KRS 0000120987
  28. Polska Sieć Handlowa Livio S.A., Jastrzębie-zdrój − KRS 0000198862
  29. Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej Sp. Z O.O., Jastrzębie- Zdrój − KRS 0000157735
  30. Rejonowe Przedsiębiorstwo Robót Drogowych W Rybniku, Rybnik − KRS 0000036343
  31. Reporter S.A. Likwidacyjnej, Chorzów − KRS 0000282961
  32. Reporter Sp. Z O.O., Chorzów − KRS 0000117006
  33. Sp. Z O.O. Gamadex, Chocznia − KRS 0000043295
  34. Sp. Z O.O. Wosana Ii, Kraków − KRS 0000043242
  35. Stowarzyszenie Międzyszkolny Klub Sportowy W Wodzisławiu Śląskim, Wodzisław Śląski − KRS 0000001273
  36. Tco Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000053387
  37. Telewizja Tvt Sp. Z O.O., Rybnik − KRS 0000202106
  38. Unibus Sp. Z O.O., Jastrzębie- Zdrój − KRS 0000114664
  39. Usługowa Spółdzielnia Pracy, Jastrzębie-zdrój − KRS 0000183662
  40. Wałbrzyskie Zakłady Koksownicze Victoria S.A., Wałbrzych − KRS 0000056561
  41. Wosana S.A., Andrychów − KRS 0000040177

Powiązane przetargi (17 szt.):
  1. Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w banku w kwocie 494 632,00 zł na zadanie inwestycyjne pn.: „Rozbudowa ul. Stara Droga w Harbutowicach”
    Zamawiający: Gmina Skoczów, Skoczów
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu długoterminowego w banku komercyjnym w kwocie 494 632,00 zł na zadanie inwestycyjne pn.: „Rozbudowa ul. Stara Droga w Harbutowicach”. 2. Kredyt będzie uruchamiany jednorazowo. 3. Spłata rat kredytu będzie dokonywana kwartalnie tj. ostatniego dnia każdego kwartału tj. w m-cach marzec, czerwiec, wrzesień, grudzień, przy czym spłata pierwszej raty nastąpi w miesiącu marcu 2018 roku, a ostatniej w miesiącu grudniu 2027 roku. 4. Kredyt będzie spłacany w 40 ratach w ostatnim dniu każdego kwartału zaczynając spłatę od m-ca marca 2018 r., a kończąc w m-cu grudniu 2027 roku; przy czym każda z 4 rat w 2018 roku wynosi 12.368,50 zł, pozostałe 36 rat w kolejnych latach wynoszą 12.365,50 zł. 5. Oprocentowanie naliczane będzie wyłącznie od kwoty aktualnego zadłużenia w kwartalnych okresach odsetkowych odpowiadającym kwartałom kalendarzowym (marzec, czerwiec, wrzesień, grudzień), począwszy od dnia wypłacenia kredytu do dnia poprzedzającego spłatę kredytu włącznie przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok ma odpowiednio 365 dni lub 366 dni. 6. Pierwszy okres odsetkowy liczony jest od dnia pierwszej wypłaty kredytu i kończy się w ostatnim dniu kwartału, w którym nastąpi pierwsza wypłata kredytu; kolejne okresy odsetkowe liczone są od pierwszego do ostatniego dnia każdego kwartału przy czym ostatni okres kończy się w dniu poprzedzającym całkowitą spłatę kredytu i przypada na grudzień 2027 roku. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty całości bądź części kredytu bez jakichkolwiek prowizji czy opłat z zachowaniem 7 dniowego terminu powiadomienia kredytodawcy o wcześniejszej spłacie kredytu - wcześniejsza spłata całości lub części kredytu nie oznacza jego wypowiedzenia. 8. Prawnym zabezpieczeniem spłaty udzielonego kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową kontrasygnowaną przez Skarbnika Gminy. 9. Zamawiający przedłoży zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach (US) oraz zaświadczenie o niezaleganiu w opłaceniu składek (ZUS) najpóźniej w dniu podpisania umowy. 10. Celem wykonania obowiązków określonych w art. 29 ust.3a ustawy Pzp: 10.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności techniczno-formalne związane z udzieleniem i obsługą kredytu. 10.2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 10.1. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów. 10.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 10.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia, oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.
  2. Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 4.959.500 zł
    Zamawiający: Gmina Siewierz, Siewierz
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 4.959.500 zł.
    2. Kredyt udzielony zostanie w wysokości 4.959.500 zł w transzach uruchamianych na wniosek i uzależnionych od potrzeb Zamawiającego do dnia 31.12.2016 r. na finansowanie wcześniej zaciągniętych zobowiązań oraz na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy.
    3. Uruchamianie transzy kredytu nastąpi na podstawie pisemnego wniosku Zamawiającego składanego do banku mailem lub faksem. Uruchomienie transzy kredytu nastąpi
    w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze, zgodnie z opcją zaznaczoną przez Wykonawcę w formularzu oferty - Zał. 1 do niniejszej specyfikacji.
    4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania kredytu w pełnej wysokości bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
    5. Oprocentowanie kredytu zmienne przez cały okres kredytowania, oparte na stawce WIBOR 3M z dnia zawarcia umowy między Zamawiającym a Wykonawcą powiększonej o stałą marżę banku.
    6. Spłata kredytu następować będzie w 34 ratach wg harmonogramu spłat - Załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji, od 28.02.2018 r. do 31.10.2023 r., przy czym przyjmuje się, że jeżeli termin spłaty rat kredytu przypada na sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy za ostatni dzień terminu uważa się następny dzień po dniu lub dniach wolnych od pracy.
    7. Spłata odsetek następować będzie od momentu uruchomienia kredytu w okresach miesięcznych, w ostatnim dniu roboczym miesiąca kalendarzowego, przy czym przyjmuje się, że jeżeli termin ten przypada na sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy za ostatni dzień terminu uważa się następny dzień po dniu lub dniach wolnych od pracy, a miesiąc liczy rzeczywistą ilość dni, zaś rok odsetkowy 365 dni (366 dni w przypadku lat przestępnych).
    8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu, bez poboru przez bank pozostałych do zapłaty odsetek i dodatkowych opłat związanych z obsługą kredytu.
    9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do prolongaty spłaty kapitału na wniosek bez pobierania przez bank jakichkolwiek dodatkowych opłat i prowizji. Prolongata nie wpłynie na wydłużenie okresu kredytowania i będzie polegała na wydłużeniu spłaty raty o maksymalnie 4 miesiące. Ostatnia rata spłaty kredytu nie podlega prolongacie.
    10. Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. Skarbnik kontrasygnuje tylko deklarację wekslową.
    11. Zamawiający zastrzega, że w umowie nie może być zapisów upoważniających bank do obciążania rachunku gminy w dniu wymagalności w celu spłaty zobowiązań względem banku zgodnie z wymogami zapisu art. 264 ust. 5 Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2013 r., poz. 885 z późn. zm.).
    12. Zamawiający nie podda się egzekucji bankowej.
    13. Zamawiający nie ponosi żadnych innych dodatkowych kosztów oprócz wyszczególnionych w SIWZ w zał. 1
    14. W razie braku dyspozycyjności kredytu, w czasie określonym w punkcie 2,
    Zamawiający zastrzega sobie prawo do odszkodowania za poniesione straty na zasadach ogólnych.
  3. Bankowa obsługa budżetu Miasta Radlin w latach 2016-2020.
    Zamawiający: Urząd Miasta Radlin, Radlin
    Prowadzenie 3 rachunków bieżących i rachunków pomocniczych Urzędu Miasta Radlin, rachunków bieżących i pomocniczych miejskich jednostek organizacyjnych, instytucji kultury (MOK) i Miejskiej Biblioteki Publicznej w oparciu o odrębne umowy zawarte z poszczególnymi jednostkami
  4. Udzielenie Gminie Brenna w 2016 roku kredytu krótkoterminowego na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu gminy w wysokości 5 000 000,00 złotych
    Zamawiający: Gmina Brenna, Brenna
    1. Nazwa zamówienia: Udzielenie Gminie Brenna w 2016 roku kredytu krótkoterminowego na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu gminy w wysokości 5 000 000,00 złotych. 2. Oznaczenie wg CPV: 66113000-5 Usługi udzielania kredytu. 3. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu Gminie Brenna kredytu i jego obsługę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2015 r., poz. 128 z późn. zm.) zgodnie z poniższymi założeniami i wymogami: a) waluta kredytu - PLN złoty polski; wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawca będą prowadzone w złotych polskich (PLN); b) kwota kredytu - 5 000 000,00 złotych (słownie: pięć milionów złotych) udzielona bez dodatkowego wniosku kredytowego; c) przeznaczenie kredytu - kredyt krótkoterminowy na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu gminy; d) zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową oraz zobowiązanie o dobrowolnym poddaniu się egzekucji; Zamawiający nie udzieli pełnomocnictwa do dysponowania rachunkiem bankowym; e) uruchomienie kredytu - postawienie do dyspozycji Gminy Brenna pełnej kwoty kredytu nastąpi w jednej transzy nie później niż w terminie do 3 dni od dnia zawarcia umowy; f) Kredyt zostanie postawiony do dyspozycji Zamawiającego w rachunku bankowym lub kredytowym otwartym u Wykonawcy, spłata całości lub części kredytu odnawia, o dokonaną spłatę, kwotę przyznanego limitu kredytu i daje możliwość wielokrotnego wykorzystania środków w całym okresie kredytowania; g) oprocentowanie kredytu - Oprocentowanie kredytu będzie zmienne, równe sumie: WIBOR 1M + m, gdzie m marża banku stała w okresie obowiązywania umowy; do celów obliczenia oprocentowania przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni kalendarzowych w roku. h) oferta składana wg WIBOR 1M na dzień 11.12.2015 roku - 1,66%; i) odsetki płatne od miesiąca stycznia 2016 roku; j) spłata kredytu następować będzie w następujących ratach: kwota 5 000 000,00 zł - spłata jednorazowo do dnia 31.12.2016 roku, ewentualna prowizja od kredytu będzie płatna w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy. k) spłata kapitału i odsetek następować będzie w formie obciążenia rachunku Gminy Brenna lub w formie przelewu na rachunek kredytowy; l) Zamawiający zastrzega możliwość wykorzystywania mniejszej kwoty kredytu lub rezygnacji z kredytu, a także możliwość wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów; ł) w sytuacji gdy kredyt zostanie spłacony wcześniej - odsetki będą liczone do dnia spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy; m) kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami, niż wymienionymi w ofercie złożonej przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym złożonym przez Wykonawcę; n) Wykonawca umożliwi dostęp do bankowości elektronicznej i wykonywania przelewów drogą elektroniczną. 4. Informacje (zestawienia) dotyczące zadłużenia Gminy z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz udzielonych poręczeń i gwarancji, jak również udzielonych przez Gminę pożyczek - zostaną udostępnione wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, przed podpisaniem umowy, a pozostałe dokumenty finansowe znajdują się na stronie www.bip.brenna.org.pl. 5. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w walucie polskiej (PLN).
  5. Bankowa obsługa budżetu Miasta Pszów od 01.01.2015 r. do 31.12.2018 r.
    Zamawiający: Gmina Miasto Pszów, Pszów
    1. Bankowa obsługa budżetu Miasta Pszów polegać będzie na:
    a) otwarciu, prowadzeniu i likwidacji rachunków bieżących, rachunków pomocniczych i subkont,
    b) realizacji poleceń przelewu wewnętrznych i do innych banków (elektronicznych i papierowych),
    c) prowadzeniu obsługi kasowej w zakresie dokonywania wypłat gotówkowych na rzecz osób trzecich z prowadzonych rachunków i przyjmowanie wpłat od osób trzecich na prowadzone rachunki,
    d) wdrożenie i obsługa systemu identyfikacji masowych płatności (SIMP),
    e) wydawaniu blankietów czekowych,
    f) wydawaniu zaświadczeń i opinii bankowych,
    g) przyjmowaniu i przechowywaniu depozytów na zlecenie,
    h) możliwości korzystania z wypłat świadczeń pieniężnych dla świadczeniobiorców wskazanych przez Zamawiającego w formie indywidualnych rachunków bankowych,
    i) generowaniu i przekazywaniu obsługiwanym jednostkom organizacyjnym Miasta Pszów wyciągów bankowych wraz z załącznikami /dopuszcza się możliwość udostępnienia wydruku wyciągów bankowych w systemie bankowości elektronicznej/. Wyciąg bankowy winien identyfikować podatnika oraz rodzaj płatności zgodnie z § 5 Rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie zasad rachunkowości oraz planów kont dla organów podatkowych jednostek samorządu terytorialnego z dnia 25 października 2010 roku (Dz.U. Nr 208 poz.1375),
    j) objęciu systemem bankowości elektronicznej na czas trwania umowy wszystkich obsługiwanych jednostek poprzez: zakup oprogramowania wraz z instalacją na własnym sprzęcie komputerowym jednostek i przeszkolenie pracowników. Zapewnienie prawidłowej pracy zainstalowanych urządzeń i oprogramowania,
    k) bankowość elektroniczna skorelowana z programami finansowo-księgowymi w zakresie elektronicznego przekazywania przelewów bankowych,
    l) możliwość automatycznego lokowania środków finansowych w postaci depozytów automatycznych, na zlecenie,
    m) gromadzone środki na rachunkach bankowych będą oprocentowane wg stawki zmiennej. Stawka oprocentowania oparta będzie na stawce WIBID dla jednomiesięcznych depozytów międzybankowych, wyliczonych jako średnia z ostatniego miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy,
    n) możliwość zaciągania kredytów krótkoterminowych w rachunku bieżącym na sfinansowanie przejściowego deficytu przez Miasto Pszów do kwoty corocznie określonej w Uchwale Budżetowej przy czym w 2014 roku to kwota 1 mln zł. Oprocentowanie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym oparte będzie na stawce WIBOR dla jednomiesięcznych złotowych depozytów międzybankowych, wyliczonej jako średnia z jednego miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy. Przy czym wysokość marży banku i jednorazowej prowizji od kwoty wykorzystanego kredytu będzie zgodna ze złożona ofertą.
    2. W przypadku, gdy wybrany bank nie posiada w miejscowości Pszów swojej siedziby lub siedziby oddziału albo filii, uruchomi on w miejscowości Pszów w terminie do 01.01.2015 r. swój oddział, filię lub punkt kasowy zapewniający pełną obsługę budżetu Miasta i jednostek organizacyjnych Miasta Pszów.
    3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści umowy, stanowiących załącznik nr 4 do specyfikacji.
    4. Część informacyjna dla Wykonawców:
    Część ta zawiera dane historyczne (z okresu ostatnich 3 lat) na temat skali świadczonych w ramach obsługi bankowej Gminy Miasta Pszów usług. W toku obowiązywania umowy, która zostanie zawarta w wyniku niniejszego postępowania poszczególne wielkości i wartości mogą być inne od wskazanych poniżej, zależne od faktycznych potrzeb związanych z realizacją zamówienia:
    1) Ilość jednostek organizacyjnych objętych obsługą na dzień 30.09.2014 r. - 14 jednostek,
    2) Ilość i rodzaje posiadanych przez Gminę (Urząd Miasta Pszów oraz wszystkie jednostki organizacyjne) rachunków (rachunki bieżące, pomocnicze) - 30 szt.
    3) Ilość rachunków bankowych złotowych na dzień 30.09.2014 r. - 30 szt.
    4) Ilość rachunków bankowych walutowych na dzień 30.09.2014 r. - 0 szt.
    5) Średnioroczna ilość wykonanych przelewów - ok. 25.969 szt
    6) Ilość aktywnych rachunków bankowych dla świadczeniobiorców - 51 szt.
    7) Średnioroczna ilość wydanych czeków - 316 szt.
  6. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3.000.000 PLN
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe, Żywiec
    1. Wysokość kredytu: 3.000.000 PLN. 2. Waluta kredytu: PLN (polski
    złoty). 3. Okres kredytowania: od dnia 01.12.2014 r. do dnia 30.11.2022 r. z uwzględnieniem moŜliwości
    zmiany harmonogramu spłaty: 1) 30.11.2017 - 500.000 PLN, 2) 30.11.2018 - 500.000 PLN, 3)
    30.11.2019 - 500.000 PLN, 4) 30.11.2020 - 500.000 PLN, 5) 30.11.2021 - 500.000 PLN, 6) 30.11.2022 -
    500.000 PLN. 4. Spłata odsetek następować będzie w ostatnim dniu kaŜdego kwartału począwszy od I
    kwartału 2015 r., przy czym odsetki za okres od 01.12.2014 r. do 31.12.2014 r. płatne w dniu 31.12.2014
    r., ostatnia rata płatna w dniu spłaty kapitału. 5. Zabezpieczenie kredytu nastąpi poprzez złoŜenie weksla
    in blanco wraz z deklaracją wekslową. 6. Zamawiający nie dopuszcza moŜliwości pobierania prowizji od
    uruchomienia kredytu, jak równieŜ za sporządzenie aneksu do umowy oraz innych stosowanych przez
    bank opłat i prowizji związanych z obsługą kredytu. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany
    warunków umowy dotyczących zmiany harmonogramu spłaty bez dodatkowych prowizji i opłat tj.
    wcześniejsza spłata, zmiana harmonogramu spłaty. 7a Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany
    warunków umowy dotyczących wydłuŜenia okresu kredytowania bez dodatkowych prowizji i opłat - za
    zgodą banku. 8. Zamawiający zastrzega prawo do niewykorzystania kwoty kredytu w całości, na co
    strony podpiszą aneks do umowy kredytu. 9. skreślony 10. Wykonawca nie będzie naliczał prowizji za
    gotowość udzielania kredytu. 11. Wykonawca będzie naliczał odsetki wyłącznie od kwoty
    uruchomionego kredytu. 12. Zamawiający przewiduje podpisanie oświadczenia o poddaniu się egzekucji
    na podstawie bankowego tytułu egzekucyjnego
  7. Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 3 000 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego
    Zamawiający: Gmin Poczesna, Poczesna
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 3 000 000,00 zł (trzy miliony złotych 00/100) na sfinansowanie planowanego deficytu jednostki samorządu terytorialnego. Kredyt przeznaczony zostanie na zadanie Budowa kanalizacji sanitarnej w Brzezinach Nowych, Brzezinach Kolonii, Sobuczynie i we Wrzosowej
  8. Pożyczka lub kredyt krótkoterminowy na sfinansowanie przejściowego deficytu budżetowego.
    Zamawiający: Gmina Brenna, Brenna
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu i obsłudze pożyczki lub kredytu krótkoterminowego na sfinansowanie przejściowego deficytu budżetowego w kwocie 5.000.000,00 zł 2. Pożyczka lub Kredyt uruchomiony będą w terminie do 3 dni od podpisaniu umowy przelewem na konto Zamawiającego wskazane w umowie. 3. Spłata pożyczki lub kredytu nastąpi do 31 grudnia 2014 r., Zamawiający będzie mógł dokonać spłaty pożyczki lub kredytu wcześniej, niż to zostało określone powyżej, a odsetki naliczone zostaną do momentu spłaty kredytu. Odsetki będą płatne miesięcznie od dnia uruchomienia pożyczki lub kredytu. 4. Zamawiający nie zostanie obciążony żadnymi dodatkowymi kosztami z tytułu wcześniejszej spłaty pożyczki lub kredytu. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania całości kwoty pożyczki lub kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat. 6. Zabezpieczenie spłaty pożyczki lub kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. Zamawiający nie dopuszcza innych dodatkowy form zabezpieczenia pożyczki lub kredytu. 7. Spłata odsetek ma następować do 15 każdego miesiąca kalendarzowego za dany miesiąc wg stawki WIBOR 1M z ostatniego dnia roboczego poprzedniego miesiąca kalendarzowego plus stała marża banku w okresie obowiązywania umowy. Daty spłat dwóch ostatnich rat odsetkowych to 15.12.2014 r. i 31.12.2014 r. 8. Spłata raty kapitałowej lub odsetkowej przypadającej na dzień wolny przesuwa się na pierwszy dzień roboczy przypadający po tej dacie. 9. Ewentualna prowizja od pożyczki lub kredytu będzie płatna w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia całego kosztu kredytu w postaci prowizji. Prowizja nie może być wyższa niż 5% wartości kredytu. 10. Okres kredytowania będzie wynosił do 1 roku. 11. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawca będą prowadzone w walucie polskiej (PLN) 12. Uchwała nr XXIX/326/13 Rady Gminy Brenna z dnia 12.12.2013r. w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Brenna na 2013r. - załącznik nr 5. 13. Uchwała nr XXIX/325/13 Rady Gminy Brenna z dnia 12.12.2013r. w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej - załącznik nr 6 14. Aktualne zaświadczenia z US, ZUS zamawiający przedstawi przed podpisaniem umowy 15. Wszystkie dokumenty finansowe znajdują się na stronie www.bip.brenna.org.pl w zakładce finanse publiczne. 16. NIP , REGON Gminy Brenna - załącznik nr 7 17. Zaświadczenie o wyborze wójta, powołanie zastępcy wójta, powołanie skarbnika Gminy - załącznik nr 8.
  9. Usługa bankowa dotyczącą udzielenia długoterminowego kredytu w kwocie 4.000.000,00 złotych na sfinansowanie planowanego deficytu
    Zamawiający: Urząd Gminy Pawłowice, Pawłowice
    Usługa bankowa dotyczącą udzielenia długoterminowego kredytu w kwocie 4.000.000,00 złotych na sfinansowanie planowanego deficytu
  10. Kredyt bankowy dla Gminy Godów
    Zamawiający: Gmina Godów, Godów
    1) Kredyt długoterminowy do kwoty 2.711.000,00 na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy w 2013 roku.
    2) Kredyt uruchamiany w transzach, wypłacany w terminie do 5 dni od dnia odebrania zapotrzebowania przez bank na jego uruchomienie. Forma powiadomienia ustalona w umowie zawartej z bankiem - dopuszcza się formę papierową poprzedzoną mailem lub faxem na wskazany w umowie numer faxu i mail. W takim wypadku liczy się data otrzymania przez bank faxu bądź maila.
    3) Kredyt ostatecznie zostanie wykorzystany do dnia 30.12.2013 roku.
    4) Okres kredytowania liczy się od dnia podpisania umowy do dnia spłaty kredytu 31.12.2023 roku.
    5) Pozostałe warunki :

    a) spłata kredytu: w ratach:

    2014 rok: 271.100,00
    2015 rok: 271.100,00
    2016 rok: 271.100,00
    2017 rok: 271.100,00
    2018 rok: 271.100,00
    2019 rok: 271.100,00
    2020 rok: 271.100,00
    2021 rok: 271.100,00
    2022 rok: 271.100,00
    2023 rok: 271.100,00

    b) Raty miesięczne w każdym z lat w kwotach:
    styczeń 22.500,00
    luty - grudzień: 22.600,00

    c) terminy płatności rat: do ostatniego dnia każdego miesiąca na wskazany przez bank w umowie rachunek, jeśli ostatni dzień miesiąca jest sobotą lub dniem wolnym od pracy, terminem spłaty jest pierwszy dzień roboczy następujący po tym dniu,

    d) odsetki:
    płatne z dołu w okresach miesięcznych w terminie płatności raty - ustalane od kwoty bieżącego zadłużenia (tzw raty malejące);
    jeśli ostatni dzień miesiąca jest sobotą lub dniem wolnym od pracy, terminem spłaty jest pierwszy dzień roboczy następujący po tym dniu;
    odsetki liczone są od kwoty kredytu wykorzystanego w momencie jego uruchomienia (przekazania na wskazany w umowie rachunek gminy).
    pierwsza płatność odsetek nastąpi po uruchomieniu transzy kredytu. Odsetki płatne na ostatni dzień miesiąca od kwoty wykorzystanego kredytu.

    e) karencja w spłacie kredytu - do dnia 31.01.2014 roku (1 rata spłaty kredytu),
    f) możliwość niewykorzystania pełnej kwoty kredytu i brak z tego tytułu dodatkowych obciążeń,
    g) możliwość wcześniejszej spłaty kredytu i brak z tego tytułu dodatkowych obciążeń; w przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca umowy (zastrzeżenie możliwości przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów),
    h) niedopuszczalne są żadne dodatkowe opłaty i prowizje związane z udzieleniem kredytu bądź jego obsługą
    i) odsetki miesięczne będą składać się ze średniej stawki WIBOR 3M za kwartał poprzedzający miesiąc naliczania odsetek oraz stałej w całym okresie kredytowania marży banku,
    j) zmiana wysokości odsetek w okresie kredytowania dopuszczalna jest w przypadku zmiany średniej stawki WIBOR 3M

    OBJAŚNIENIE:
    średni WIBOR 3 M - np. ustalenie odsetek w zakresie płatności w umowie:
    I kwartał (miesiące I,II,III) - średnia z tego okresu, obowiązuje do odsetek płatnych w miesiącu IV,V,VI, kolejne okresy analogicznie.
    Do 7 dni od dnia podpisania umowy kredytowej bank przedłoży symulację spłaty kredytu z odsetkami.

    k) odsetki od kredytu przeterminowanego nie mogą być wyższe niż odsetki ustalone w umowie kredytowej powiększone o dwa punkty procentowe,
    l) żądanie wcześniejszej spłaty kredytu możliwe jest w przypadkach wynikających z art. 75 prawa bankowego.
    CYTAT:
    Art. 75.
    1. W przypadku niedotrzymania przez kredytobiorcę warunków udzielenia kredytu albo w razie utraty przez kredytobiorcę zdolności kredytowej bank może obniżyć kwotę przyznanego kredytu albo wypowiedzieć umowę kredytu.
    2. Termin wypowiedzenia, o którym mowa w ust. 1, o ile strony nie określą w umowie dłuższego terminu, wynosi 30 dni, a w razie zagrożenia upadłością kredytobiorcy - 7 dni.
    3. Wypowiedzenie umowy kredytu z powodu utraty przez kredytobiorcę zdolności kredytowej lub zagrożenia jego upadłością nie może nastąpić, jeżeli bank zgodził się na realizację przez kredytobiorcę programu naprawczego.
    4. Przepis ust. 3 stosuje się przez cały okres realizacji programu naprawczego, chyba że bank stwierdzi, iż program naprawczy nie jest w sposób należyty realizowany.

    Termin wypowiedzenia w takim przypadku określony zostanie w umowie ale nie krótszy niż 90 dni.

    m) Zabezpieczenie kredytu :
    weksel własny in blanco, deklaracja wekslowa, na której skarbnik złoży kontrasygnatę.
    n) Obsługa kredytu może odbywać się za pośrednictwem rachunku technicznego.
    o) Zamawiający wyklucza możliwość złożenia oświadczenia w trybie art. 95 Prawo bankowe.
    p) Pozostałe :
    W okresie obowiązywania umowy gmina może przekazywać sprawozdania z wykonania budżetu w okresach kwartalnych w formie zapisu PDF jako skanu dokumentu podpisanego przez Skarbnika, Wójta bądź upoważnione przez nich osoby, oraz sprawozdania opisowe i opinie do nich wydawane sporządzane zgodnie z ustawą o finansach publicznych, na wskazany w umowie mail.
  11. Bankowa obsługa budżetu Miasta Rydułtowy
    Zamawiający: Miasto Rydułtowy, Rydułtowy
    1. Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa budżetu Miasta Rydułtowy na okres pięciu lat. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) prowadzenie na warunkach określonych w ofercie rachunku bieżącego Miasta Rydułtowy, rachunków bieżących miejskich jednostek organizacyjnych w oparciu o odrębne umowy zawarte z poszczególnymi jednostkami, 2) możliwość zaciągania kredytu w rachunku bieżącym gminy, 3) możliwość wdrożenia programu do obsługi rachunków, o których mowa w pkt 1 drogą elektroniczną. 4) wdrożenie i obsługę tzw. płatności masowych. 3. Wykaz jednostek organizacyjnych gminy, dla których prowadzenie rachunków objęte jest niniejszym postępowaniem: 1) Urząd Miasta Rydułtowy, 2) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, 3) Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowych, 4) Ognisko Pracy Pozaszkolnej, 5) Gimnazjum nr 1, 6) Zespół Szkół, 7) i 8) Szkoły podstawowe nr 1 i 3, 9) do 12) Przedszkola nr 1, 2, 3 i 4, 13) Państwowe Ognisko Plastyczne, 14) Zakład Gospodarki Komunalnej, 15) Żłobek Miejski. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SIWZ
  12. Pożyczka lub kredyt krótkoterminowy na sfinansowanie przejściowego deficytu budżetowego.
    Zamawiający: Gmina Brenna, Brenna
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu i obsłudze pożyczki lub kredytu krótkoterminowego na sfinansowanie przejściowego deficytu budżetowego w kwocie 5.000.000,00 zł 2. Pożyczka lub Kredyt uruchomiony będą w terminie do 3 dni od podpisaniu umowy przelewem na konto Zamawiającego wskazane w umowie. 3. Spłata pożyczki lub kredytu nastąpi do 31 grudnia 2013 r., Zamawiający będzie mógł dokonać spłaty pożyczki lub kredytu wcześniej, niż to zostało określone powyżej, a odsetki naliczone zostaną do momentu spłaty kredytu. Odsetki będą płatne miesięcznie od dnia uruchomienia pożyczki lub kredytu. 4. Zamawiający nie zostanie obciążony żadnymi dodatkowymi kosztami z tytułu wcześniejszej spłaty pożyczki lub kredytu. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania całości kwoty pożyczki lub kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat. 6. Zabezpieczenie spłaty pożyczki lub kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 7. Spłata odsetek ma następować do 15 każdego miesiąca kalendarzowego za dany miesiąc wg stawki WIBOR 1M z ostatniego dnia roboczego poprzedniego miesiąca kalendarzowego plus stała marża banku w okresie obowiązywania umowy. 8. Spłata raty kapitałowej lub odsetkowej przypadającej na dzień wolny przesuwa się na pierwszy dzień roboczy przypadający po tej dacie. 9. Ewentualna prowizja od pożyczki lub kredytu będzie płatna w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy. 10. Okres kredytowania będzie wynosił do1 roku. 11. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawca będą prowadzone w walucie polskiej (PLN) 12. Uchwała nr XXI/230/12 Rady Gminy Brenna z dnia 13.12.2012r. w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Brenna na 2013r. - załącznik nr 5. 13. Uchwała nr XXI/229/12 Rady Gminy Brenna z dnia 13.12.2012r. w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej - załącznik nr 6 14. Aktualne zaświadczenia z US, ZUS stanowi załącznik nr 7 15. Wszystkie dokumenty finansowe znajdują się na stronie www.bip.brenna.org.pl w zakładce finanse publiczne. 16. NIP , REGON Gminy Brenna - załącznik nr 8 17. Zaświadczenie o wyborze wójta, powołanie zastępcy wójta, powołanie skarbnika Gminy - załącznik nr 9.
  13. Bankowa obsługa budżetu Gminy Gaszowice oraz jednostek organizacyjnych.
    Zamawiający: Urząd Gminy Gaszowice, Gaszowice
    a) Otwarcie i prowadzenie oprocentowanych rachunków bieżących i pomocniczych obejmujących budżet Gminy oraz wszystkich jednostek pomocniczych:
    - Urzędu Gminy Gaszowice - 1 bieżący i 5 pomocniczych
    - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - 1 bieżący i 3 pomocnicze
    - Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli - 1 bieżący i 1 pomocniczy
    - Zakład Obsługi Komunalnej w Gaszowicach - 1 bieżący i 2 pomocnicze
    - Ośrodek Kultury i Sportu w Gaszowicach - 1 bieżący i 1 pomocniczy
    - Ośrodek Kultury w Czernicy - 1 bieżący i 1 pomocniczy
    - Przedszkole Samorządowe w Gaszowicach - 1 bieżący i 1 pomocniczy
    - Przedszkole Samorządowe w Czernicy - 1 bieżący i 1 pomocniczy
    - Gimnazjum w Piecach - 1 bieżący i 1 pomocniczy
    - Szkoła Samorządowa w Gaszowicach - 1 bieżący i 1 pomocniczy
    - Szkoła Samorządowa w Szczerbicach - 1 bieżący i 1 pomocniczy
    - Szkoła Samorządowa w Czernicy - 1 bieżący i jeden pomocniczy
    - Gminna Biblioteka Publiczna w Gaszowicach - 1 bieżący i jeden pomocniczy
    w oparciu o odrębne umowy zawarte z poszczególnymi jednostkami wraz z wyodrębnieniem zryczałtowanej opłaty za prowadzenie rachunku po uzgodnieniu z zamawiającym.
    b) Świadczenie usług z zakresu bankowości elektronicznej obsługiwanych rachunków. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian w ilości stanowisk objętych system elektronicznym w zależności od potrzeb organizacyjnych. Za zainstalowanie, wszelkie aktualizacje oraz przeszkolenie pracowników, bank nie pobierze opłat ani też prowizji. W przypadku awarii systemu lub braku łączności z bankiem - przyjmowanie i wydawanie zleceń płatniczych składanych w formie pisemnej bez dodatkowych opłat. Elektroniczny system ma być zainstalowany we wszystkich jednostkach.
    c) Realizacja poleceń przelewów (krajowych i zagranicznych) zarówno w formie papierowej jak i elektronicznej.
    d) Dokonywanie wpłat oraz wypłat gotówkowych.
    e) Sporządzanie i przekazywanie wyciągów bankowych.
    f) Możliwość zaciągania kredytu w rachunku bieżącym:
    - Kredyt na zostać przeznaczony na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu.
    - Wysokość kredytu zostanie corocznie określona w drodze uchwały budżetowej.
    - Oprocentowanie kredytu oparte jest na stawce WIBOR 1M, powiększonej o marżę Banku.
    - Wysokość marży dla kredytu w rachunku bieżącym płaconej Wykonawcy przez Zamawiającego musi być zgodna ze złożoną ofertą i nie może ulec zmianie w okresie trwania umowy.
    - Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat i prowizji od niewykorzystanej części kredytu.
    - Odsetki będą naliczane tylko od wykorzystanej części kredytu i naliczane będą w okresach miesięcznych.
    - Zabezpieczenie spłaty kredytu będzie stanowił weksel in blanco.
    - Uruchomienie kredytu będzie następować bez żadnych prowizji i opłat.
    - Kredyt powinien zostać postawiony do dyspozycji w ciągu dwóch dni od daty podpisania odrębnej umowy kredytowej.
    - Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wielkości limitu kredytu, po weryfikacji wszelkich dokumentów z tym związanych.
    g) Wystawianie zaświadczeń, opinii i innych dokumentów dotyczących współpracy.
    h) Zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował siedzibą oddziału lub filii lub punktu kasowego itp. na terenie Gminy lub utworzy oddział, filię punkt kasowy z możliwością pobierania i odprowadzania gotówki.
    i) Płatności z tyt. gospodarowania odpadami komunalnymi - Ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996r. (t.j. Dz. U. z 2012r., poz. 391 ze zm.) zobowiązuje gminy do objęcia wszystkich właścicieli nieruchomości systemem gospodarowania odpadami komunalnymi, polegającym na odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów od właścicieli nieruchomości. Opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi ponosić będą na rzecz gminy właściciele nieruchomości. System wdrożony zostanie 1 lipca 2013r. Zakłada się, iż liczba płatników wyniesie ok. 2 500. Opłata uiszczana będzie kwartalnie z możliwością zawnioskowania o płatność miesięczną. Dotychczasowa tendencja w zakresie wpłat z tytułu podatków wskazuje, że ok. 1/3 wpłat może odbywać się przelewem na rachunek bankowy.

    Wszystkie dane dotyczące opłat za gospodarowanie odpadami mają charakter szacunkowy
    i na obecnym etapie wdrażania systemu i opracowywania jego warunków są niemożliwe do zweryfikowania.

    Dodatkowe wymagania stawiane wykonawcy
    a) W przypadku dokonywania wpłat zobowiązań podatkowych, opłat lokalnych za wyjątkiem opłat śmieciowych na rzecz Gminy, zaświadczeń o zameldowaniu, oraz opłat z tyt. odpisu skróconego aktu stanu cywilnego, bank nie pobierze opłat ani prowizji. W pozostałych przypadkach dotyczących wpłat z innych tytułów bank obciąży wpłacającego zgodnie z obowiązującą taryfą opłat i prowizji.
    b) W przypadku dokonywania wpłat gotówkowych przez jednostki organizacyjne na własne rachunki, bank nie pobierze opłat ani prowizji.
    c) Zamawiający na wniosek, bezpłatnie otrzyma czeki do rachunków objętych niniejszym postępowaniem.
    d) W przypadku konieczności otwarcia przez zamawiającego dodatkowych rachunków pomocniczych, bank zastosuje stawki z niniejszego przetargu. W związku z tym, Zamawiający zastrzega sobie możliwość założenia rachunków funkcjonujących na zasadach bezkosztowych tj. bez naliczania odsetek od dodatniego salda oraz bez pobierania opłat i prowizji za prowadzenie tych rachunków (dot. rachunków wymaganych przy pozyskiwaniu środków zewnętrznych - UE).
    e) Z tytułu dokonywania przelewów pomiędzy Gminą i jej jednostkami organizacyjnymi, oraz samymi jednostkami bank nie pobierze opłat ani prowizji.
    f) Bank po upływie 1 dnia roboczego umożliwi obsługiwanym jednostkom odebranie wyciągów bankowych z operacji dnia poprzedniego.
    g) Automatyczne lokowanie wolnych środków pozostających na koniec tygodnia na lokacie weekendowej.
    h) Lokowanie środków na innych lokatach krótkoterminowych i długoterminowych dostępnych w ofercie banku z możliwością ich automatycznej prolongaty.
    i) Możliwość korzystania z innych narzędzi inwestycyjnych będących w danym momencie w ofercie publicznej.
    j) Umowa zawarta z wybranym oferentem nie może być sprzeczna z warunkami przedstawionymi w niniejszej specyfikacji.
    k) Bank zawrze indywidualne umowy na prowadzenie obsługi bankowej na warunkach zaoferowanych w przetargu ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi Gminy Gaszowice.
    l) Zamawiający zastrzega sobie prawo lokowania wolnych środków w innych bankach niż Bank wyłoniony w niniejszym postępowaniu przetargowym, zgodnie z art. 264 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych.
    Koszty obsługi
    a) Wykonawca z tytułu prowadzonej obsługi bankowej Zamawiającego będzie pobierał miesięczną opłatę ryczałtową. Opłata pokrywa koszty wszelkiego typu świadczeń i wymagań Zamawiającego wymienionych w przedmiocie zamówienia i SIWZ (za wyjątkiem kosztów odsetek od kredytu w rachunku bieżącym).
    b) Wykonawca nie może naliczać innych opłat ani obciążać Zamawiającego innymi dodatkowymi kosztami bankowymi. Wysokość opłaty ryczałtowej płaconej Wykonawcy przez Zamawiającego musi być zgodna ze złożoną ofertą i nie może zmienić się w czasie trwania umowy.
    c) Zwiększenie lub zmniejszenie ilości operacji (w tym liczby przelewów na prowadzonych rachunkach bankowych), rachunków w PLN i walucie obcej, liczby jednostek korzystających z instrumentów bankowości elektronicznej czy liczby jednostek organizacyjnych Zamawiającego, nie wpływa na wysokość opłaty ryczałtowej przez cały okres realizacji umowy.
    d) Wynagrodzenie z tytułu opłaty ryczałtowej pobierane będzie ostatniego dnia roboczego każdego kwartału z rachunku wskazanego przez Zamawiającego.
  14. Wybór banku do prowadzenia bankowej obsługi budżetu Gminy Świerklany oraz podlegających jej 15 jednostek organizacyjnych
    Zamawiający: Gmina Świerklany, Jankowice
    Wybór banku do prowadzenia bankowej obsługi budżetu Gminy Świerklany oraz podlegających jej 15 nw. jednostek organizacyjnych: 1. Urząd Gminy w Świerklanach 2. Gminny Zakład Wodociągów i Kanalizacji 3. Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej 4. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej 5. Gminny Zespół Obsługi Placówek Oświatowych 6. Szkoła Podstawowa w Jankowicach 7. Szkoła Podstawowa w Świerklanach Górnych 8. Szkoła Podstawowa w Świerklanach Dolnych 9. Przedszkole w Jankowicach 10. Przedszkole Nr 1 w Świerklanach Górnych 11. Przedszkole Nr 2 w Świerklanach Dolnych 12. Gimnazjum Nr 1 w Jankowicach 13. Gimnazjum Nr 2 w Świerklanach 14. Gminna Biblioteka Publiczna 15. Gminny Ośrodek Kultury i Rekreacji Zakres usługi objętej zamówieniem: 1. wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Świerklany i jednostek organizacyjnych Gminy, polegającej w szczególności na: a) otwarciu, prowadzeniu i likwidacji rachunków bieżących oraz rachunków pomocniczych gminy oraz jednostek, b) realizacji poleceń przelewów (elektronicznych i papierowych) do innych banków w systemie bankowości elektronicznej, c) realizacji poleceń przelewów wewnętrznych (elektronicznych i papierowych) między rachunkami w tym samym banku w systemie bankowości elektronicznej, d) przyjmowaniu wpłat gotówkowych, e) przyjmowaniu wpłat gotówkowych od klientów Zamawiającego z tytułu podatków, opłat i innych dochodów należnych budżetowi gminy, f) dokonywaniu wypłat gotówkowych, g) dokonywaniu wypłat gotówkowych na rzecz klientów Zamawiającego z tytułu świadczeń rodzinnych, na podstawie listy wypłat sporządzonej przez Zamawiającego, h) wydawaniu blankietów czekowych, i) realizacji czeków, j) przyjmowaniu i przechowywaniu depozytów na zlecenie, k) nieodpłatnym wydawaniu zaświadczeń i opinii bankowych, l) generowaniu i przekazywaniu obsługiwanym jednostkom wyciągów bankowych w każdym kolejnym dniu roboczym, w którym były dokonywane operacje na rachunku (dopuszcza się możliwość udostępnienia wydruku wyciągów bankowych w systemie bankowości elektronicznej). Wyciąg bankowy winien identyfikować płatnika oraz rodzaj płatności, m) objęciu systemem bankowości elektronicznej skorelowanej z programami finansowo-księgowymi w zakresie elektronicznego przekazywania przelewów bankowych na czas trwania umowy wszystkich obsługiwanych jednostek poprzez zakup oprogramowania wraz z instalacją na własnym sprzęcie komputerowym jednostek i przeszkolenie pracowników. Zapewnienie prawidłowej pracy zainstalowanych urządzeń i oprogramowania, n) możliwości dokonywania płatności masowych, o) możliwości automatycznego lokowania środków finansowych w postaci depozytów automatycznych, na zlecenie, p) możliwości zaciągania kredytów krótkoterminowych w rachunku bieżącym na sfinansowanie przejściowego deficytu przez Gminę Świerklany do kwoty corocznie określonej w Uchwale Budżetowej, przy czym w 2012 roku jest to kwota 1 mln zł, - odsetki od kredytu w rachunku bieżącym będą naliczane na koniec każdego miesiąca w okresie, gdy kredyt ten jest uruchomiony. Odsetki będą naliczane od faktycznie wykorzystanych środków, - Zamawiający nie dopuszcza pobierania żadnych opłat i prowizji od uruchomienia i obsługi kredytu, w tym również od salda niewykorzystanej części kredytu w rachunku bieżącym, q) możliwości utworzenia rachunku dewizowego, r) miesięcznym kapitalizowaniu odsetek od środków zgromadzonych na rachunkach, s) preferencji w zakresie dostępności do innych usług bankowych nie wymienionych szczegółowo w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z których może skorzystać Zamawiający w okresie trwania umowy, t) zapewnieniu bezpłatnej pomocy technicznej w okresie trwania umowy pracownikom Urzędu Gminy oraz gminnych jednostek organizacyjnych pracujących w systemie bankowości elektronicznej. Pozostałe warunki dotyczące bankowej obsługi budżetu Gminy Świerklany i jednostek organizacyjnych Gminy: a) wolne środki finansowe Wójt Gminy może gromadzić na lokatach terminowych (za wyjątkiem lokat weekendowych) według odrębnych wynegocjowanych umów z bankami, b) opłaty i marże banku podane w Formularzu Oferty są stałe w okresie obowiązywania umowy, c) w przypadku, gdy wybrany bank nie będzie posiadał na terenie Gminy Świerklany swojej siedziby lub siedziby oddziału albo filii, uruchomi on w miejscowości Świerklany lub Jankowice w terminie do 01.07.2012 r. swój oddział, filię lub punkt kasowy zapewniający pełną obsługę budżetu Gminy i jednostek organizacyjnych, d) Zamawiający nie dopuszcza możliwości obsługi gotówkowej z wykorzystaniem konwoju w przypadku gdy wybrany bank nie będzie posiadał na terenie Gminy Świerklany swojej siedziby/oddziału/filii
  15. zaciągniecie kredytu w wysokości 6 000 000 zł. na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu
    Zamawiający: Gmina Jasienica, Jasienica
    1. Formę zabezpieczenia spłaty kredytu długoterminowego stanowi weksel własny IN BLANCO wraz z deklaracją wekslową lub poddanie się egzekucji bankowej. 2. kwotata kredytu zostanie przelane na rachunek bieżący Gminy Jasienica Nr 87 8117 0003 0000 0101 2000 0010 BS w Jasienicy w czterech transzach: 2 000 000,00 zł. - 28.05.2012 r. 1 000 000,00 zł. - 04.07.2012 r. 1 000 000,00 zł. - 03.08.2012 r. 2 000 000,00 zł. - 04.09.2012 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian w harmonogramie wypłat transz kredytu oraz rezygnacji z części kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. 3. Harmonogram spłaty kredytu - do 31 grudnia 2012 roku 4. Naliczanie odsetek od faktycznego stanu zadłużenia. 5. Zamawiający nie dopuszcza pobierania dodatkowych opłat i prowizji od niewykorzystanej części kredytu oraz wcześniejszej jego spłaty. 6. Oprocentowanie kredytu zmienne oparte o stawkę WIBOR 1M z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc spłaty kolejnej raty powiększoną o stałą marże Banku. 7. Odsetki naliczane będą w okresach miesięcznych, a ich spłata dokonywana będzie ostatniego dnia danego miesiąca kalendarzowego. Płatności odsetkowe będą realizowane z dołu, na podstawie zawiadomienia od Wykonawcy o wysokości naliczonych odsetek. 8. Kredyt zostanie udzielony bez odrębnego wniosku. 9. Ewentualna jednorazowa prowizja od kredytu będzie płatna w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów. 11. Do obliczenia ceny kredytu należy przyjąć - WIBOR 1M obowiązujący w dniu 07-05-2012 r. tj. 4,71% + stała marża Banku = oprocentowanie w stosunku rocznym. 12. Do obliczenia odsetek należy przyjąć kalendarz rzeczywisty, tj. 365 dni, w roku przestępnym 366 dni. 13. Skarbnik Gminy złoży kontrasygnatę na wekslu stanowiącym zabezpieczenie kredytu. 14.Gmina nie udzieliła żadnych poręczeń.
  16. Bankowa obsługa budżetu Miasta Radlin w latach 2012-2016.
    Zamawiający: Urząd Miasta Radlin, Radlin
    Prowadzenie rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych Urzędu Miasta Radlin, rachunków bieżących i pomocniczych miejskich jednostek organizacyjnych, instytucji kultury (MOK) i miejskiej biblioteki publicznej (16 rachunków bieżących i 46 rachunków pomocniczych).
  17. Bankowa obsługa budżetu Miasta Pszów od 01.01.2012 r. do 31.12.2014 r.
    Zamawiający: Gmina Miasto Pszów, Pszów
    1. Bankowa obsługa budżetu Miasta Pszów polegać będzie na:
    a) otwarciu, prowadzeniu i likwidacji rachunków bieżących oraz rachunków pomocniczych;
    b) realizacji poleceń przelewów (elektronicznych i papierowych) do innych banków w systemie bankowości elektronicznej;
    c) realizacji poleceń przelewów wewnętrznych (elektronicznych i papierowych) między rachunkami w tym samym banku w systemie bankowości elektronicznej;
    d) przyjmowaniu wpłat gotówkowych;
    e) dokonywaniu wypłat gotówkowych;
    f) wydawaniu blankietów czekowych;
    g) przyjmowaniu i przechowywaniu depozytów na zlecenie;
    h) wydawaniu zaświadczeń i opinii bankowych;
    i) możliwość korzystania z wypłat świadczeń pieniężnych dla świadczeniobiorców wskazanych przez Zamawiającego w formie karty przedpłaconej;
    j) generowaniu i przekazywaniu obsługiwanym jednostkom wyciągów bankowych wraz z załącznikami /dopuszcza się możliwość udostępnienia wydruku wyciągów bankowych w systemie bankowości elektronicznej/. Wyciąg bankowy winien identyfikować płatnika oraz rodzaj płatności zgodnie z §5 Rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie zasad rachunkowości oraz planów kont dla organów podatkowych jednostek samorządu terytorialnego z dnia 25.10.2010 r. (Dz.U. Nr 208 poz. 1375);
    k) objęciu systemem bankowości elektronicznej na czas trwania umowy wszystkich obsługiwanych jednostek poprzez: zakup oprogramowania wraz z instalacją na własnym sprzęcie komputerowym jednostek i przeszkolenie pracowników. Zapewnienie prawidłowej pracy zainstalowanych urządzeń i oprogramowania;
    l) bankowość elektroniczna skorelowana z programami finansowo-księgowymi w zakresie elektronicznego przekazywania przelewów bankowych;
    m) możliwość automatycznego lokowania środków finansowych w postaci depozytów automatycznych, na zlecenie;
    n) możliwość zaciągania kredytów krótkoterminowych w rachunku bieżącym na sfinansowanie przejściowego deficytu przez Miasto Pszów do kwoty corocznie określonej w Uchwale Budżetowej. Przy czym w 2011 r. jest to kwota 1 mln zł.
    2. W przypadku, gdy wybrany bank nie będzie posiadał w miejscowości Pszów swojej siedziby lub siedziby oddziału albo filii, uruchomi on w miejscowości Pszów w terminie do 01.01.2012 r. swój oddział, filię lub punkt kasowy zapewniający pełną obsługę budżetu Miasta i jednostek organizacyjnych Miasta Pszów.
    3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści umowy, stanowiących załącznik nr 3 do specyfikacji

Inne osoby dla Ficek (102 osoby):