Kogo reprezentuje osoba

Folcik Józef Stanisław

w KRS

Józef Stanisław Folcik

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Józef
Drugie imię:Stanisław
Nazwisko:Folcik
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1956 r., wiek 64 lata
Miejscowości:Jasło (Podkarpackie), Kazimierz Biskupi (Wielkopolskie), Sanok (Podkarpackie), Warszawa (Mazowieckie), Wrocław (Dolnośląskie)
Przetargi:22 w aktualnych firmach, 44 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Cetnar Józef, Chrzanowski Józef, Korycki Bogdan Antoni, Kruczak Jan, Kukułka Bogdan, Matyfi Wojciech, Myśliwiec Zbigniew, Nowosielska Zofia Krystyna, Stęgowski Piotr Paweł, Stusowski Łukasz Krzysztof, Topolski Krzysztof Józef, Zając Stanisław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wyderka Iwona
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Adamski Sławomir Stanisław, Decewicz Sławomir Grzegorz, Nicpoń Henryk

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ryba Kamil Piotr
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Adamski Sławomir Stanisław, Powązka Igor Adam

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kański Lesław, Kałyniak Piotr, Kiełtyka Andrzej, Krop Eugeniusz Jan, Stygar Ryszard, Tylisz Jan Benon, Walczak Andrzej Michał

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Klafkowski Jan Wojciech
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Adamczyk Artur Jacek, Adamczyk Wojciech Lech, Cygański Paweł Stefan, Fedurek Bartosz Michał, Kaczorowski Jacek Wiktor, Kielasińska Magdalena, Kowalski Krzysztof, Muller Krzysztof Jacek, Pilch Bogdan Józef, Pułkowski Mirosław Hubert, Rojewski Marek Andrzej, Sadek Norbert, Wojtowicz Emil

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zołoteńki Paweł
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Banaszkiewicz Zbigniew, Baszkowski Edmund, Czyż Tadeusz Filip, Fiłon Mariusz, Fyk Mirosław, Jaroszewski Eugeniusz, Kowalski Krzysztof, Papis Tomasz, Szumiał Jadwiga Anna, Włodek Katarzyna Sylwia, Łucyan Teresa Danuta

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zakrzewski Zbigniew Marek
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Brygidyn Maciej Aleksander, Choroszy Adam Lesław, Gaik Franciszek, Kaczmarczyk Zdzisław Władysław, Kalinowski Mirosław, Krężel Arkadiusz, Krzanowski Andrzej, Martin Piotr Paweł, Noworolski Ludwik, Ogrodnik Andrzej, Piskorz Danuta Janina, Smoleń Adam Marian, Suski Zygmunt, Wiśniewski Marek, Wojtas Lesław Jan, Wyżycki Wiesław, Zasada Sobiesław Jan, Zawilińska Monika, Zmarz Marek

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łopatowski Sławomir Wilhelm
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Adamek Paweł Jarosław, Bialik Robert Bogusław, Borejko Marek, Dąbek Piotr Krzysztof, Dulian Stanisław, Herra Marek Teodor, Jarzyński Lucjan, Kalita Małgorzata Elżbieta, Klimek Janusz Antoni, Kosiba Edward Bolesław, Kowalczyk Wojciech Jerzy, Machajewski Mariusz, Malesa Henryk Marian, Nagrodkiewicz Lidia, Oleszkowicz Ryszard, Płatek Stanisław Franciszek, Siwiec Andrzej Józef, Stygar Ryszard Eugeniusz, Tamowicz Grażyna Maria, Woś Tomasz Jan, Łojek Danuta Dorota, Łopatkiewicz Eugeniusz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Węgrzyniak Rafał Eugeniusz
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Cebulak Tadeusz, Kozdęba Stanisław Jan, Kuźmicz Marek, Linzenbarth Maciej, Szpyt Bogusław Piotr

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zawada Jan
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Błażejowski Zdzisław, Kurowski Leszek, Pszczoła Renata, Rzepka Stępień Joanna, Woś Tomasz
  8. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Cichy Alfons, Kalita Małgorzata, Kiczek Bogdan, Kmiotek Andrzej, Stygar Ryszard, Żyra Andrzej

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Przyborowski Piotr
  9. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Adamczyk Wojciech, Cygański Paweł, Głuszko Tomasz, Marciniak Jerzy, Rojewski Marek, Szczepańska Renata Marta, Słotwiński Ryszard Zygmunt, Wach Michał, Wojtowicz Emil

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wiktorko Wiktor Wit
  10. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Blew Wojciech Dariusz, Bora Ryszard, Czajka Andrzej, Dulian Stanisław, Jurzak Marian Tomasz, Kalbarczyk Paweł Konrad, Kobak Marek, Kowalczyk Wojciech Jerzy, Kufel Halina, Loewe Adam Leon, Olszak Joanna Bożena, Polański Bogusław, Polański Bogusław Marek, Rzepka Stępień Joanna, Siwiec Andrzej Józef, Szczypka Wojciech Mirosław, Wilkoszewski Jacek Krzysztof

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wolska Marta Katarzyna
  11. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Adamski Jarosław, Jodłowski Andrzej, Kisiołek Marek, Nowosielski Henryk, Wróbel Stanisław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łobaza Adam
  12. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Adamczyk Wojciech Lech, Butzke Robert, Lipski Edward, Markiewicz Mieczysław, Olechnowicz Paweł, Opałka Krzysztof Czesław, Ścierski Klemens, Speczik Stanisław, Łaskawiec Jerzy Mieczysław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ignatiuk Robert Aleksander
  13. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bułat Stanisław Paweł, Ciombor Grzegorz, Czajka Andrzej, Czernecki Andrzej Stefan, Frączek Janusz, Gancarz Marian Władysław, Gąsior Marian, Grasela Zbigniew Ryszard, Hebda Ryszard Stanisław, Kmiecik Adam Jan, Kozicki Kazimierz, Lawera Stanisław Józef, Lubaś Józef, Matuszewski Michał Jerzy, Pankiewicz Stanisław, Ropa Witold Michał, Stefanik Kazimierz, Szafrański Jan
  14. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Czajka Andrzej Krzysztof, Kobak Marek, Malesa Henryk Marian, Polański Bogusław Marek, Siwiec Andrzej Józef, Szczypka Wojciech Mirosław, Szostak Elżbieta, Wilkoszewski Jacek Krzysztof

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ziaja Katarzyna Anna
  15. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Folcik Paweł Przemysław, Folcik Piotr

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Pilch Kunik Anna Magdalena
  16. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Banaszkiewicz Zbigniew, Barcikowska Anna Maria, Fiłon Mariusz, Jaroszewski Eugeniusz, Korczak Przemysław Maciej, Kowalik Ewa Barbara, Kowalski Krzysztof, Kuczmański Krzysztof, Kusek Roman, Muller Krzysztof Jacek, Papis Tomasz, Pilch Bogdan Józef, Rogalski Krzysztof Michał, Łucyan Teresa Danuta
  17. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bilański Maciej Paweł, Delekta Damian, Klimkowski Bartłomiej, Kowalski Paweł, Kołodziejczyk Paweł, Krysiak Piotr Mieczysław, Wojtas Lesław Jan, Wołczański Artur, Ziarko Ryszard

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bukowski Waldemar

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. 4amdm Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000679045
  2. 4pin Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000681946
  3. Active Holiday Sp. Z O.O., Tarnobrzeg − KRS 0000506853
  4. Agrob-eko Sp. Z O.O., Zabrze − KRS 0000148502
  5. Agrostar Sp. Z O.O., Zabrze − KRS 0000039521
  6. Airror Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000716639
  7. Alchemia S.A., Warszawa − KRS 0000003096
  8. Alpha Technology Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000706595
  9. Alpha Technology Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Kraków − KRS 0000536195
  10. Alpiq Energy Se Spółka Europejska Oddział W Polsce, Warszawa − KRS 0000331059
  11. Ambermoon Sp. Z O.O., Legionowo − KRS 0000681265
  12. Amerlease S.A., Warszawa − KRS 0000087167
  13. Ampm Sp. Z O.O., Pogwizdów Nowy − KRS 0000674783
  14. Aps Energia S.A., Stanisławów Pierwszy − KRS 0000346520
  15. Argentum Invest Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000555466
  16. Argentum Invest Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Kraków − KRS 0000668747
  17. Argentum Invest Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa Spółka Komandytowa, Kraków − KRS 0000711887
  18. Art City Eko-park Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Kraków − KRS 0000692356
  19. Arvensis S.A., Poznań − KRS 0000403091
  20. Asi Proprimus Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Wrocław − KRS 0000738898
  21. Auto Special Sp. Z O.O., Modlniczka − KRS 0000141130
  22. Autobox Innovations Sp. Z O.O., Starachowice − KRS 0000625855
  23. Autodiagnostyka Jasło Zakład Kontroli i Napraw Pojazdów Sp. Z O.O., Jasło − KRS 0000049060
  24. Autosan S.A. Likwidacyjnej, Sanok − KRS 0000067912
  25. Autotraper Zasada Sp. J., Kraków − KRS 0000743033
  26. Avr S.A., Kraków − KRS 0000711794
  27. Batory Development Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000324778
  28. Bbkk Invest Sp. Z O.O., Rudna Mała − KRS 0000362540
  29. Bc Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000027097
  30. Beskid Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Rudna Mała − KRS 0000080613
  31. Bftk Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000567589
  32. Bio-energia S.A., Warszawa − KRS 0000382423
  33. Biopaliwa Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000240923
  34. Biothecon Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000750920
  35. Błach Bulwan Folcik Jurczak Witkowski - Adwokaci Spółka Partnerska, Rzeszów − KRS 0000378305
  36. Boryszew S.A., Warszawa − KRS 0000063824
  37. Business Intelligence Solutions Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000214785
  38. Bw Hotel Wrocław Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000010915
  39. Cann Advisory Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000506635
  40. Cann Advisory Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000508740
  41. Cann Financial Advisory Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000165654
  42. Carmine Investments Sp. Z O.O., Sanok − KRS 0000567864
  43. Centrum Rekreacyjno-rehabilitacyjne Natura Sp. Z O.O., Trzcinica − KRS 0000391978
  44. Ciarko Plus Sp. Z O.O., Sanok − KRS 0000088906
  45. Ciarko Sp. Z O.O., Sanok − KRS 0000321581
  46. Ciarko Sp. Z O.O. Design Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000438609
  47. Ciarko Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Sanok − KRS 0000511982
  48. Ciech Nieruchomości S.A., Warszawa − KRS 0000022064
  49. Dazza Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000168148
  50. Dlastudenta Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000648851

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Acar Developer Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000242604
  2. Acar S.A. W Szczecinku, Szczecinek − KRS 0000044267
  3. Acari Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000133368
  4. Active Communications Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000195972
  5. Agencja Ochrony Pho Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000130932
  6. Agencja Rozwoju Przemysłu S.A., Warszawa − KRS 0000037957
  7. Agencja Rynku Energii S.A., Warszawa − KRS 0000021306
  8. Akademicki Związek Sportowy, Warszawa − KRS 0000138860
  9. Akomex Spółka Z Ograniczona Odpowiedzialnością, Starogard Gdański − KRS 0000358550
  10. Alpha Technology Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Kraków − KRS 0000366596
  11. Altus Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A., Warszawa − KRS 0000290831
  12. Aluminium Konin - Impexmetal S.A., Konin − KRS 0000024174
  13. Amathus Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A., Warszawa − KRS 0000250759
  14. Amw Invest Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000003772
  15. Amz Głowno Sp. Z O.O., Głowno − KRS 0000002868
  16. Arctico Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000592032
  17. Argo Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000028799
  18. Arson Polska Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000395702
  19. As Finance Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000360626
  20. Asc - Kraków Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000113831
  21. Ascord Sp. Z O.O., Piaseczno − KRS 0000074992
  22. Asseco Resovia S.A., Rzeszów − KRS 0000221810
  23. Auto-spa Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000185731
  24. Autobox Sp. Z O.O., Starachowice − KRS 0000044680
  25. Autoguard S.A., Warszawa − KRS 0000287629
  26. Autosan-bussan Sp. Z O.O., Sanok − KRS 0000074502
  27. Autosan-sanlux Sp. Z O.O., Sanok − KRS 0000171603
  28. Auxelec Sp. Z O.O., Sanok − KRS 0000274163
  29. Aw Holding Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000047002
  30. Ba Glass Poland Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000369386
  31. Bacówka A. Chwist Sp. J., Rajbrot − KRS 0000213777
  32. Barakuda Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000340733
  33. Benz-oil Sp. Z O.O., Stalowa Wola − KRS 0000108857
  34. Bestgum Polska Sp. Z O.O., Rogowiec − KRS 0000335577
  35. Bihaar Sp. Z O.O., Częstochowa − KRS 0000483843
  36. Bio-energia Esp Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000048653
  37. Bio-energia Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000559898
  38. Bis Izomar Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000090465
  39. Bkb Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000246476
  40. Bolesław Recycling Spółka Z Ograniczona Odpowiedzialnością, Bukowno − KRS 0000067671
  41. Bookhousecafé S.A., Warszawa − KRS 0000031336
  42. Bp Group Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000157146
  43. Bps Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A., Warszawa − KRS 0000303993
  44. Bracco Sp. Z O.O., Jelenia Góra − KRS 0000198541
  45. Brau Union Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000006044
  46. Browary Warszawskie Królewskie S.A., Warszawa − KRS 0000029030
  47. Budownictwo Hydro-energetyka Dychów Sp. Z O.O., Dychów − KRS 0000001735
  48. Budownictwo Urządzeń Gazowniczych Gazobudowa Sp. Z O.O., Zabrze − KRS 0000124076
  49. C.d.k. Polska Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000032458
  50. Canesco S.A. Likwidacyjnej, Kraków − KRS 0000373883

Powiązane przetargi (66 szt.):
  1. zakup: paliw płynnych i gazu (LPG) do samochodów służbowych Szpitala Specjalistycznego w Jaśle
    Zamawiający: Szpital Specjalistyczny, Jasło
    1. Zakup – tankowanie benzyny bezołowiowej, oleju napędowego i gazu (LPG) do samochodów służbowych Szpitala Specjalistycznego w Jaśle poprzez sprzedaż na stacji paliwowej znajdującej się na terenie miasta Jasła w odległości maksymalnie 5km od siedziby Zamawiającego:
    – oleju napędowego nie więcej niż: 54700litrów,
    – benzyny bezołowiowej PB 95 nie więcej niż: 3400litrów,
    – gaz LPG nie więcej niż: 3000 litrów.
    w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego, spełniających wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych z dnia 9 grudnia 2008r (tekst jednolity Dz. U. z 2013 roku, poz. 1058 ze zm.) - zgodnie z Drukiem nr 4 – formularz ofertowy i projektem umowy, o wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

    2. Wykonawca zapewni obsługę minimum od godz. 6.00 do 21.00, a w razie potrzeby poza tymi godzinami na żądanie Zamawiającego.

    3. Wykonawca zapewni stały zapas dla samochodów służbowych oraz tankowanie poza kolejnością.

    4. Przedmiot zamówienia będzie odbierany przez Zamawiającego sukcesywnie, stosownie do jego potrzeb. Zamawiający w dniu podpisania umowy przekaże Wykonawcy wykaz kierowców i samochodów służbowych Szpitala Specjalistycznego w Jaśle. Olej napędowy i benzyna w części będzie tankowana do zbiorników Zamawiającego.

    5. Prowadzenie przez Wykonawcę ewidencji pobranego paliwa dla poszczególnych pojazdów. Wykonawca będzie wystawiał faktury bezgotówkowe co 15 dni/2 razy w miesiącu, tj. od 1 do 15 dnia miesiąca i od 16 do ostatniego dnia miesiąca. Wykonawca wystawi fakturę ze zbiorczym zestawieniem wydanych materiałów pędnych.

    6. Wykonawca zapewni ciągłość realizacji zamówienia w inny sposób (np. na innej stacji) w sytuacji gdy nie będzie on mógł świadczyć usług i dostaw, z zastrzeżeniem, że z tego powodu koszt realizacji zamówienia nie może ulec zwiększeniu.
  2. Dostawa paliw płynnych do pojazdów Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Rzeszowie Delegatura w Jaśle
    Zamawiający: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Rzeszowie, Rzeszów
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych do pojazdów Wojewódzkiego Inspektorat Ochrony Środowiska w Rzeszowie Delegatura w Jaśle. Dostarczany olej napędowy winien spełniać wymagania jakościowe i materiałowe oraz parametry techniczne dla oleju napędowego określone w PN-EN 590:2005 i Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09.12.2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 roku, poz. 1058) lub w równoważnych normach, obowiązujących aktualnie. Wykonawca zagwarantuje dostawę oleju napędowego odpowiedniego do okresu jego stosowania: w okresie letnim tzw. ON letni, w okresie zimowym tzw. ON zimowy. Wykonawca musi posiadać punkt dystrybucji paliwa na terenie miasta Jasło, czynny co najmniej od poniedziałku do piątku w godz. 7-21. Wykonawca zapewni rozliczanie bezgotówkowe w PLN fakturą zbiorczą z wyszczególnieniem transakcji. Przewidywana wielkość dostaw: olej napędowy - 8 000 l na rok
  3. zakup: paliw płynnych i gazu (LPG) do samochodów służbowych Szpitala Specjalistycznego w Jaśle
    Zamawiający: Szpital Specjalistyczny, Jasło
    1. Zakup - tankowanie benzyny bezołowiowej, oleju napędowego i gazu (LPG) do samochodów służbowych Szpitala Specjalistycznego w Jaśle poprzez sprzedaż na stacji paliwowej znajdującej się na terenie miasta Jasła w odległości maksymalnie 5km od siedziby Zamawiającego:
    - oleju napędowego nie więcej niż: 55000litrów,
    - benzyny bezołowiowej PB 95 nie więcej niż: 3450litrów,
    - gaz LPG nie więcej niż: 3000 litrów.
    w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego, spełniających wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych z dnia 9 grudnia 2008 r (tekst jednolity Dz. U. z 2013 roku, poz. 1058 ze zm.) - zgodnie z Drukiem nr 2 - formularz ofertowy i projektem umowy, o wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

    2. Wykonawca zapewni obsługę minimum od godz. 6.00 do 21.00, a w razie potrzeby poza tymi godzinami na żądanie Zamawiającego.

    3. Wykonawca zapewni stały zapas dla samochodów służbowych oraz tankowanie poza kolejnością.

    4. Przedmiot zamówienia będzie odbierany przez Zamawiającego sukcesywnie, stosownie do jego potrzeb. Zamawiający w dniu podpisania umowy przekaże Wykonawcy wykaz kierowców i samochodów służbowych Szpitala Specjalistycznego w Jaśle. Olej napędowy i benzyna w części będzie tankowana do zbiorników Zamawiającego.

    5. Prowadzenie przez Wykonawcę ewidencji pobranego paliwa dla poszczególnych pojazdów. Wykonawca będzie wystawiał faktury bezgotówkowe co 15 dni/2 razy w miesiącu, tj. od 1 do 15 dnia miesiąca i od 16 do ostatniego dnia miesiąca. Wykonawca wystawi fakturę ze zbiorczym zestawieniem wydanych materiałów pędnych.

    6. Wykonawca zapewni ciągłość realizacji zamówienia w inny sposób (np. na innej stacji) w sytuacji gdy nie będzie on mógł świadczyć usług i dostaw, z zastrzeżeniem, że z tego powodu koszt realizacji zamówienia nie może ulec zwiększeniu.
  4. dostawa: paliw płynnych, gazu (LPG) do samochodów służbowych Szpitala Specjalistycznego w Jaśle
    Zamawiający: Szpital Specjalistyczny, Jasło
    Dostawa - tankowanie benzyny bezołowiowej, oleju napędowego i gazu (LPG) do samochodów służbowych Szpitala Specjalistycznego w Jaśle poprzez sprzedaż na stacji paliwowej znajdującej się na terenie miasta Jasła w odległości maksymalnie 5km od siedziby Zamawiającego:
    - oleju napędowego nie więcej niż: 54 000 l,
    - benzyny bezołowiowej PB 95 nie więcej niż: 3000 l,
    - gaz LPG nie więcej niż: 2000 l.
    w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego, spełniających wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych z dnia 9 grudnia 2008 r (Dz. U. 221, poz.1441) - zgodnie z Drukiem nr 2 - formularz ofertowy i projektem umowy, o wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
  5. Zakup paliw płynnych i środka uszlachetniającego do samochodów i sprzętu służbowego PZD
    Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg w Jaśle, Jasło
    Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.: Etylina Pb 95 - 3 000 l, Olej napędowy - 35 000 l; Środek uszlachetniający (AdBlue) - 200 kg
  6. dostawa: paliw płynnych, gazu (LPG) do samochodów służbowych Szpitala Specjalistycznego w Jaśle
    Zamawiający: Szpital Specjalistyczny, Jasło
    1. Dostawa - tankowanie benzyny bezołowiowej, oleju napędowego i gazu (LPG) do samochodów służbowych Szpitala Specjalistycznego w Jaśle poprzez sprzedaż na stacji paliwowej znajdującej się na terenie miasta Jasła w odległości maksymalnie 5km od siedziby Zamawiającego:
    - oleju napędowego nie więcej niż: 48 000 l,
    - benzyny bezołowiowej PB 95 nie więcej niż: 5400 l,
    - gaz LPG nie więcej niż: 5000 l.
    w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego, spełniających wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych z dnia 9 grudnia 2008 r (Dz. U. 221, poz.1441) - zgodnie z Drukiem nr 2 - formularz ofertowy i projektem umowy, o wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

    2. Wykonawca zapewni obsługę minimum od godz. 6.00 do 21.00, a w razie potrzeby poza tymi godzinami na żądanie Zamawiającego.

    3. Wykonawca zapewni stały zapas dla samochodów służbowych oraz tankowanie poza kolejnością.

    4. Przedmiot zamówienia będzie odbierany przez Zamawiającego sukcesywnie, stosownie do jego potrzeb. Zamawiający w dniu podpisania umowy przekaże Wykonawcy wykaz kierowców i samochodów służbowych Szpitala Specjalistycznego w Jaśle. Olej napędowy i benzyna w części będzie tankowana do zbiorników Zamawiającego.

    5. Prowadzenie przez Wykonawcę ewidencji pobranego paliwa dla poszczególnych pojazdów. Wykonawca będzie wystawiał faktury bezgotówkowe co 15 dni/ 2 razy w miesiącu, tj. od 1 do 15 dnia miesiąca i od 16 do ostatniego dnia miesiąca. Wykonawca wystawi fakturę ze zbiorczym zestawieniem wydanych materiałów pędnych.

    6. Wykonawca zapewni ciągłość realizacji zamówienia w inny sposób (np. na innej stacji) w sytuacji gdy nie będzie on mógł świadczyć usług i dostaw, z zastrzeżeniem, że z tego powodu koszt realizacji zamówienia nie może ulec zwiększeniu.
  7. Dostawa pojazdu do przewozu ratowników - autobusu dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
    Zamawiający: Szkoła Podoficerska Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy, Bydgoszcz
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojazdu do przewozu ratowników - autobusu dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy zgodnie z charakterystyką przedstawioną w załączniku nr 6 do SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje dostawę jednej szt. autobusu z ilością miejsc od 28 do 32 nie licząc miejsca kierowcy
  8. zakup i dostawa autobusu przeznaczonego do przewozu osób.
    Zamawiający: Gmina Czosnów, Czosnów
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa autobusu przeznaczonego do przewozu osób.
    Minimalne (min.) parametry techniczne które musi spełniać dostarczony pojazd:

    - miejsca pasażerskie siedzące min. 38
    - długość min. 9 000 mm
    - szerokość min. 2450 mm
    - wysokość min. 2800 mm
    - silnik wysokoprężny, turbodoładowany, chłodzony cieczą
    - moc silnika min. 160 kW
    - umieszczenie silnika - z tyłu autobusu
    - sprzęgło: jednotarczowe, suche, sterowanie wspomagane
    - skrzynia biegów: min. 6-biegowa, synchronizowana
    - zawieszenie pneumatyczne, min. osi tylnej
    - ogumienie bezdętkowe
    - mechanizm kierowniczy ze wspomaganiem z regulowaną kolumną kierowniczą
    - hamulce: roboczy - tarczowy, sterowany pneumatycznie
    - postojowy, mechaniczny z siłownikiem sprężynowym działający na koła tylne
    - ABS, EBS lub ABS, ASR
    - instalacja elektryczna - 24 V minus na mase
    - akumulatory min. 2 x 143 Ah
    - pojemność zbiornika paliwa min. 115 l.
    - pojemność przestrzeni bagażowej - min. 1,3 m3
    - nadwozie: współpracujące z ramą,
    szkielet z profili stalowych zamkniętych,
    poszycie boczne z blachy chromoniklowej, tworzywowe klejone do kadłuba, klapy boczne, klapy boczne aluminiowe, zabezpieczenie antykorozyjne, malowane lakierami akrylowymi lub lakierem poliuretanowym podłoga pokryta wykładziną PCV, poszycie wewnętrzne ścian bocznych i syfity: płyty laminatowe i elementy tworzywowe
    - szyby: przednia i tylna klejone do poszycia, szyba przednia panoramiczna
    - podwozie: współpracujące z nadwoziem, rama podłużnicowo - kratownicowa
    - wentylacja: przesuwne górne partie okien bocznych, wywietrznik dachowy
    - ogrzewanie: agregat grzewczy połączony z układem chłodzenia silnika
    - wyposażenie przestrzeni pasażerskiej : fotele wysokie miękkie sztywne poręcze poziome, półki bagażowe podsufitowe, zasłony okienne tkaninowe, wieszaki na ubrania na słupkach między okiennych, apteczka, gaśnice
    - wyposażenie stanowiska kierowcy: siedzenie kierowcy w zawieszeniu pneumatycznym, lustro wewnętrzne, kierownica regulowana w pionie i w poziomie, osłony przeciw słoneczne (przednia i boczna), radiofonizacja autobusu (radio CD/MP3, wzmacniacz, mikrofon, zestaw głośników), tachograf elektroniczny kasetowy dla 2-ch kierowców, zespolony przełącznik świateł, zestaw kluczy, trójkąt ostrzegawczy, lampa przenośna, podnośnik, klin, stojak, przewód do pompowania kół, podręczna szafka kierowcy, schowek na narzędzia
    - wyposażenie zewnętrzne - wycieraczki, lusterka zewnętrzne podgrzewane i sterowane elektrycznie, koło zapasowe, halogeny przednie, światła przeciwmgielne tylne, osłony podsilnikowe, kamera cofania.
  9. Przeprowadzenie kampanii informacyjno - promocyjnej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013 podczas masowych imprez sportowych
    Zamawiający: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie, Rzeszów
    Przedmiotem zamówienia jest Przeprowadzenie kampanii informacyjno - promocyjnej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013 podczas masowych imprez sportowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest odpowiednio w załączniku nr 6 do SIWZ. Usługa przeprowadzenia kampanii informacyjno - promocyjnej RPO WP podczas imprez sportowych Klubu Hokejowego KH SANOK w trakcie rozgrywek krajowych oraz spotkań towarzyszących w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2013 roku
  10. Dostawa autobusu 40 miejscowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na rzecz Biura Obsługi Szkół Samorządowych w Choszcznie
    Zamawiający: Gmina Choszczno, Choszczno
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego i nienaprawianego autobusu 40 osobowego (39 miejsc dla osób niepełnosprawnych + kierowca) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, z możliwością kotwiczenia 1 wózka inwalidzkiego. Samochód został zakwalifikowany do kategorii M3 zgodnie z załącznikiem nr 1 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 24.10.2005 r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep Dz. U. z 2005 r. Nr 238, poz. 2010. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z minimalnymi wymaganiami technicznymi oraz warunkami gwarancji zostały określone w Załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  11. Zakup autobusu 36 miejsc w pojeździe dla 21 osób niepełnosprawnych w tym dla dwóch osób na wózkach inwalidzkich
    Zamawiający: Zespół Ekonomiczno Administracyjny Szkół, Gózd
    Przedmiotem zamówienia jest : Zakup autobusu 36 miejsc w pojeździe dla 21 osób niepełnosprawnych w tym dla dwóch osób na wózkach inwalidzkich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów technicznych określa Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Pojazd stanowiący przedmiot zamówienia musi spełniać warunki techniczne przewidziane przez obowiązujące w Polsce przepisy prawne dla autobusów szkolnych poruszających się po drogach publicznych oraz warunki przewidziane przez przepisy prawa wspólnotowego w Unii Europejskiej dla tego typu pojazdów. Pojazd musi spełniać wymogi Dyrektywy CEE EURO5/2007/715/EC w zakresie emisji spalin.
  12. Zakup i dostawa autobusu przystosowanego do przewozu młodzieży szkolnej oraz osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózku inwalidzkim
    Zamawiający: Gmina Płoty, Płoty
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. fabrycznie nowego, nieużywanego, wolnego od wad fizycznych i prawnych, wyprodukowanego w 2012 lub 2013 r. autobusu przystosowanego do przewozu młodzieży szkolnej, oraz osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózku inwalidzkim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ.
  13. Przedmiotem zamówienia jest zakup nowego autobusu z 35 miejscami do siedzenia (plus 1 miejsce dla kierowcy), z 1 miejscem do kotwiczenia wózka inwalidzkiego, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych.
    Zamawiający: Gmina Krzęcin, Krzęcin
    Przedmiotem zamówienia jest zakup nowego autobusu z 35 miejscami do siedzenia (plus 1 miejsce dla kierowcy), z 1 miejscem do kotwiczenia wózka inwalidzkiego, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych. Autobus ma posiadać następujące parametry:

    1/ w zakresie przewozu osób niepełnosprawnych:
    - przystosowanie (po zdemontowaniu 4 foteli) do kotwiczenia wózka
    inwalidzkiego, tj. stanowisko dla wózka inwalidzkiego oraz podest wjazdowy
    ze składanych elementów, przechowywany w bagażniku podłogowym,
    - oznaczenie pojazdu dla osób niepełnosprawnych,

    2/ silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem spełniający normy minimum EURO 5:
    - silnik umieszczony z tyłu autobusu,
    - moc: minimalna 250 KM,
    - rodzaj paliwa: olej napędowy,

    3/ nadwozie:
    - długość całkowita od 9000 mm do 9500 mm,
    - szerokość całkowita do 2500 mm,
    - kolor- metalik, jednolity na całej długości autobusu, symbol koloru po
    uzgodnieniu z Zamawiającym,
    - drzwi pasażerskie przednie i środkowe elektropneumatyczne,
    jednoskrzydłowe, otwierane na zewnątrz, sterowane przez kierowcę,
    - oznaczenie z przodu i z tyłu kwadratowymi tablicami barwy żółtej
    z symbolem dzieci barwy czarnej, podświetlane,
    - szyby klejone do nadwozia, przednia szyba jednoczęściowa panoramiczna,
    - lusterka zewnętrzne podgrzewane i sterowane elektrycznie,

    4/ układ przeniesienia napędu:
    - skrzynia biegów - manualna, 6-cio biegowa, synchronizowana,
    - koła bezdętkowe,
    - kołpaki kół,

    5/ wyposażenie wnętrza:
    - zestaw radiowy (radioodtwarzacz CD ze wzmacniaczem, zestaw głośników,
    antena, mikrofon),
    - fotele uchylne z przesuwem bocznym,
    - pokrowce na fotele,
    - odstęp między rzędami foteli (podziałka) min. 750 mm,
    - roleta z prawej strony,
    - ściany boczne i sufit wyklejone wykładziną dywanową,
    - immobiliser,
    - zasłona za kierowcą,
    - dodatkowe gniazdo 12 V (do nawigacji, CB),
    - zasłony okienne tkaninowe,
    - wieszaki na ubrania na słupkach międzyokiennych,
    - czujniki cofania,
    - sterowanie ogrzewania (zegar),
    - zegar elektroniczny,

    6/ hamulce:
    - tarczowe, dwuobwodowe, z EBS,
    - retarder elektromagnetyczny,

    7/ zawieszenie:
    - pneumatyczne,
    - zawieszenie przednie niezależne,

    8/ gwarancja:
    - 2 lata na cały autobus lub do osiągnięcia 200 tys. km,
    - 2 lata na lakier,
    - 3 lata na perforację nadwozia.
  14. Dostawa fabrycznie nowego autobusu przystosowanego do przewozu dzieci i młodzieży do szkół
    Zamawiający: Gmina Baranów, Baranów
    Dostawa fabrycznie nowego autobusu przystosowanego do przewozu dzieci i młodzieży do szkół, wyprodukowanego nie wcześniej niż w roku 2012r. Minimalne parametry techniczne autobusu: 1.Dane ogólne autobusu: 1.1 Rok produkcji autobusu - nie wcześniej niż 2012 roku, Ilość miejsc siedzących nie mniej niż - 39, Ilość miejsc stojących nie mniej niż -11, 1.2 Podwozie: Rama podłużnicowo - kratownicowa współpracująca z podwoziem, Długość całkowita 9,0 - 12,00m, Szerokość autobusu min. 2,50m, Wysokość całkowita do 3,50m 1.3 Układ jezdny: Silnik wysokoprężny, spełniający normy min EURO 5 o mocy min 145KW, Skrzynia biegów manualna, 6- biegowa, 1.4 Układ hamulcowy: Układ hamulcowy pneumatyczny, dwuobwodowy z układem ABS, Hamulec postojowy mechaniczny z siłownikiem sprężynowym sterowany ręcznie lub hamulec postojowy pneumatyczny. 1.5 Nadwozie: Szkieletowo-kratownicowe zintegrowane z ramą podwozia, Drzwi pasażerskie umieszczone z przodu i z tyłu autobusu, sterowane elektropneumatycznie ze stanowiska kierowcy, jednoskrzydłowe, Kolor nadwozia - lakier akrylowy (kolor do uzgodnienia po podpisaniu umowy). 1.6 Wyposażenie wnętrza autobusu: Ogrzewanie wodne - niezależny agregat, Fotele pasażerów wysokie, tapicerowane wykładziną łatwą do utrzymania w czystości, Siedzenie kierowcy, na zawieszeniu pneumatycznym Zespół wentylacyjny + wywietrznik dachowy, Zasłony okienne tkaninowe lub szyby zaciemniane, Oznakowane wyjście awaryjne + wybijak szyb, Oznakowanie z przodu i z tyłu: kwadratowymi tablicami barwy żółtej z symbolem dzieci barwy czarnej, 1.7 Pozostałe wyposażenie: Tachograf przystosowany do pracy kierowy wraz z ważnym świadectwem legalizacji, Lusterka zewnętrzne podgrzewane i sterowane elektrycznie ze stanowiska kierowcy, Halogeny przeciwmgielne przednie i tylne, samochód zostanie wydany Użytkownikowi z pełnym zbiornikiem paliwa. 2. Autobus musi posiadać świadectwo homologacji i atesty, zgodnie z obowiązującymi przepisami: - Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym /tekst jednolity: Dz. U. Nr 108, poz. 908 z 2005r./, - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 24 października 2005r., w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep /Dz. U. Nr 238, poz. 2010 z dnia 6 grudnia 2005r. z późn. zm./, - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów praz zakresu ich niezbędnego wyposażenia /Dz. U. Nr 32, poz. 262 z dnia 26 lutego 2003r. z późn. zm./ - Wykonawca musi udokumentować posiadanie Certyfikatów Systemu Zarządzania Jakością zgodne z normami: ISO 9001, ISO 14001, PN-N 18001. Szczegółowe minimalne wymagania dla autobusu określone są w załączniku nr A do SIWZ - Opisie przedmiotu zamówienia. 3. Wymagania dotyczące gwarancji: - gwarancja na cały autobus na okres 2 lat bez limitu km przebiegu, - gwarancja na konstrukcję nadwozia - 10 lat, - gwarancja na powłokę lakierniczą - 5 lat. - gwarancja na zabezpieczenie antykorozyjne - 5 lat, - gwarancja na perforację elementów poszycia zewnętrznego - 7 lat, Naprawy gwarancyjne wykonywane będą w terminie do 2 dni roboczych od dnia przekazania autobusu do punktu serwisowego
  15. Zakup nowego autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych w gminie Magnuszew
    Zamawiający: Urząd Gminy, Magnuszew
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego autobusu (rocznik 2012 lub 2013) dostosowanego do przewozu co najmniej jednej osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim
  16. Zakup paliw płynnych i środka uszlachetniającego do samochodów i sprzętu służbowego PZD
    Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg w Jaśle, Jasło
    Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.: Etylina Pb 95 - 3 000 l, Olej napędowy - 35 000 l; Środek uszlachetniający (AdBlue) - 300 kg
  17. dostawa: paliw płynnych, gazu (LPG) do samochodów służbowych Szpitala Specjalistycznego w Jaśle
    Zamawiający: Szpital Specjalistyczny, Jasło
    1. Dostawa - tankowanie benzyny bezołowiowej, oleju napędowego i gazu (LPG) do samochodów służbowych Szpitala Specjalistycznego w Jaśle poprzez sprzedaż na stacji paliwowej znajdującej się na terenie miasta Jasła w odległości maksymalnie 5km od siedziby Zamawiającego:
    - oleju napędowego nie więcej niż: 48 400 l,
    - benzyny bezołowiowej PB 95 nie więcej niż: 5300 l,
    - gaz LPG nie więcej niż: 5000 l.
    w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego, spełniających wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych z dnia 9 grudnia 2008 r (Dz. U. 221, poz.1441) - zgodnie z Drukiem nr 1 - formularz ofertowy i projektem umowy, o wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

    2. Wykonawca zapewni obsługę minimum od godz. 6.00 do 21.00, a w razie potrzeby poza tymi godzinami na żądanie Zamawiającego.

    3. Wykonawca zapewni stały zapas dla samochodów służbowych oraz tankowanie poza kolejnością.

    4. Przedmiot zamówienia będzie odbierany przez Zamawiającego sukcesywnie, stosownie do jego potrzeb. Zamawiający w dniu podpisania umowy przekaże Wykonawcy wykaz kierowców i samochodów służbowych Szpitala Specjalistycznego w Jaśle. Olej napędowy i benzyna w części będzie tankowana do zbiorników Zamawiającego.

    5. Prowadzenie przez Wykonawcę ewidencji pobranego paliwa dla poszczególnych pojazdów. Wykonawca będzie wystawiał faktury bezgotówkowe co 15 dni/ 2 razy w miesiącu, tj. od 1 do 15 dnia miesiąca i od 16 do ostatniego dnia miesiąca. Wykonawca wystawi fakturę ze zbiorczym zestawieniem wydanych materiałów pędnych.

    6. Wykonawca zapewni ciągłość realizacji zamówienia w inny sposób (np. na innej stacji) w sytuacji gdy nie będzie on mógł świadczyć usług i dostaw, z zastrzeżeniem, że z tego powodu koszt realizacji zamówienia nie może ulec zwiększeniu.
  18. Zakup autobusu
    Zamawiający: Zespół SzkolnoPrzedszkolny w Zagrodnie, Zagrodno
    CPV- 34121000-1
    Przedmiotem zamówienia jest : Zakup autobusu o następujących parametrach:

    1. Dane techniczne:
    1) autobus używany, bezwypadkowy;
    2) rocznik nie starszy niż 2011r.;
    3) przebieg autobusu nie większy niż 50 000 km potwierdzony przez producenta lub autoryzowany serwis;
    4) podwozie: rama podłużnicowo - kratownicowa;
    5) autobus na zawieszeniu pneumatycznym, oś przednia sztywna, most sztywny jednostopniowy;
    6) długość całkowita 9 - 9,5 m;
    7) szerokość autobusu do 2,5 m;
    8) dopuszczalna masa całkowita do 14,5 t;
    9) silnik wysokoprężny o mocy min. 260 KM , mocowany podłużnie z tyłu pojazdu, chłodzony cieczą;
    10) ilość miejsc siedzących pasażerskich nie mniej niż 39;
    11) skrzynia biegów mechaniczna, min 6 biegów;
    12) pojemność zbiornika paliwa min 140 l;
    13) nadwozie autobusu malowane lakierem metalicznym;
    14) dwudrzwiowy - drzwi przednie i tylna otwierane pneumatycznie na zewnątrz autobusu ze stanowiska kierowcy

    2. Wyposażenie:
    1) układ hamulcowy wyposażony w EBS;
    2) fotele wysokie sztywne tapicerowane z podłokietnikami
    3) poszycie wewnętrzne ścian bocznych i sufitu płyty laminatowe:
    4) wewnętrzne półki bagażowe,
    5) podłoga wykonana ze sklejki, pokryta wykładziną antypoślizgową ;
    6) instalacja elektryczna 24 V;
    7) apteczka doraźnej pomocy, trójkąt ostrzegawczy oraz dwie gaśnice posiadające ważną legalizację;
    8) oznaczenie z przodu i z tyłu kwadratowymi tablicami barwy żółtej z symbolem dzieci barwy czarnej

    3. Uwagi dodatkowe:
    1) autobus musi posiadać aktualny przegląd techniczny;
    2) autobus musi posiadać wszystkie wymagane dokumenty dopuszczające pojazd do ruchu drogowego.

    Zamawiający przed podpisaniem umowy zastrzega sobie prawo kontroli stanu technicznego pojazdu celem potwierdzenia zgodności danych przedstawionych w ofercie a stanem faktycznym
  19. dostawa autobusu specjalnego
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej, Kraków
    dostawa 1 sztuki autobusu specjalnego do przewozu ratowników 30-35 osób
  20. Dostawa autobusu dla Gminy Żelechlinek
    Zamawiający: Gmina Żelechlinek, Żelechlinek
    1. Dane techniczne: 1) autobus używany, bezwypadkowy; 2) rocznik nie starszy niż 1995r.; 3) przebieg autobusu nie większy niż 120 000 km potwierdzony przez producenta lub autoryzowany serwis; 4) podwozie: rama podłużnicowo - kratownicowa; 5) autobus na zawieszeniu zależnym resory piórowe, oś przednia sztywna, most sztywny jednostopniowy; 6) długość całkowita 10 - 11 m; 7) szerokość autobusu do 2,5 m; 8) dopuszczalna masa całkowita do 13,5 t; 9) silnik wysokoprężny o mocy min. 170 KM , mocowany podłużnie z tyłu pojazdu, chłodzony cieczą; 10) ilość miejsc siedzących nie mniej niż 43; 11) skrzynia biegów mechaniczna, min 5 biegów; 12) pojemność zbiornika paliwa min 240 l; 13) nadwozie autobusu malowane lakierami akrylowymi; 14) dwudrzwiowy - drzwi przednie otwierane pneumatycznie na zewnątrz autobusu ze stanowiska kierowcy, drzwi tylne otwierane mechanicznie; 2. Wyposażenie: 1) układ hamulcowy wyposażony w ABS; 2) fotele wysokie sztywne tapicerowane z podłokietnikami - fotele w autobusie kompletnie nowe nie regenerowane; 3) ściany boczne oraz sufit wyklejane wykładziną obiciową; 4) wewnętrzne półki bagażowe, wyklejane wykładziną obiciową, wyposażone w indywidualne nadmuchy i oświetlenie; 5) podłoga wykonana ze sklejki, pokryta wykładziną antypoślizgową ; 6) instalacja elektryczna 24 V; 7) apteczka doraźnej pomocy; 8) apteczka doraźnej pomocy, trójkąt ostrzegawczy oraz dwie gaśnice posiadające ważną legalizację; 3. Uwagi dodatkowe: 1) autobus powinien posiadać autoryzowany serwis w odległości nie większej niż 150 km od siedziby Zamawiającego; 2) autobus musi posiadać aktualny przegląd techniczny; 3) autobus musi posiadać wszystkie wymagane dokumenty dopuszczające pojazd do ruchu drogowego
  21. Dostawa fabrycznie nowego autobusu przystosowanego do przewozu dzieci i młodzieży do szkół
    Zamawiający: Gmina Raszyn, Raszyn
  22. Zakup fabrycznie nowego autobusu na potrzeby Gminy Bedlno
    Zamawiający: Gmina Bedlno, Bedlno
  23. DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO AUTOBUSU SZKOLNEGO DLA GMINY TYCHOWO.
    Zamawiający: Urząd Gminy Tychowo, Tychowo
  24. Zakup fabrycznie Zakup fabrycznie nowego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych , w tym na wózkach inwalidzkich miejsc siedzących 39+17 stojących wyposażony w specjalną rampę
    Zamawiający: Urząd Gminy w Małym Płocku, Mały Płock
  25. Zakup autobusu 39-osobowego ( plus 1 miejsce dla kierowcy) z 1 miejscem do kotwioczenia wózka inwalidzkiego, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
    Zamawiający: Gmina Krzęcin, Krzęcin
  26. Zakup autobusu na potrzeby Gminy i podległych jednostek organizacyjnych
    Zamawiający: Gmina Ruja, Ruja
  27. Zakup i dostawa 1 autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych
    Zamawiający: Powiat Człuchowski, Człuchów
  28. Zakup autobusu do przewozu niepełnosprawnych mieszkańców miasta i gminy Sieniawa na stałe zajęcia integracyjne
    Zamawiający: Gmina Sieniawa, Sieniawa
  29. Dostawa autobusu do przewozu dzieci na terenie gminy Stara Kiszewa
    Zamawiający: Gmina Stara Kiszewa, Stara Kiszewa
  30. Zakup nowego autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych w gminie Głowaczów
    Zamawiający: Gmina Głowaczów, Głowaczów
  31. Dostawa paliw płynnych do samochodów i sprzętu służbowego PZD..
    Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg w Jaśle, Jasło
  32. Dostawa oraz dystrybucja paliwa do samochodów służbowych eksploatowanych przez Oddział ZUS w Jaśle i podległe Inspektoraty
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Jaśle, Jasło
  33. dostawa: paliw płynnych, gazu (LPG) do samochodów służbowych Szpitala Specjalistycznego w Jaśle
    Zamawiający: Szpital Specjalistyczny, Jasło
  34. Dostawa autokaru do przewozu ludzi oznakowanego jako specjalny - pożarniczego samochodu specjalnego rozpoznawczego w ilości 1 szt
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi, Łódź
  35. Dostawa autobusu do przewozu dzieci na terenie gminy Łowicz
    Zamawiający: Urząd Gminy Łowicz, Łowicz
  36. Zakup autobusu na potrzeby Gminy, Urzędu Gminy i podległych jednostek organizacyjnych.
    Zamawiający: Gmina Kluczewsko, Kluczewsko
  37. Remont kapitalny autobusu Autosan H9-35
    Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o., Brodnica
  38. Dostawa 3 fabrycznie nowych autobusów miejskich niskowejściowych.
    Zamawiający: Miejski Zakład Komunikacyjny Sp. z o.o., Żagań
  39. Dostawa autobusu do Nadleśnictwa Lesko, rok produkcji 2011
    Zamawiający: Nadleśnictwo Lesko z/s w Łączkach, Lesko
  40. Dostawa fabrycznie nowych dwóch autobusów przeznaczonych do komunikacji miejskiej o ilości miejsc siedzących i stojących: pierwszy - min. 40, drugi - min. 60.
    Zamawiający: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Spółka z o.o., Kraśnik
  41. Zakup autobusu szkolnego dla Szkoły Podstawowej w Ostrówku gmina Puchaczów
    Zamawiający: Gmina Puchaczów, Puchaczów
  42. Dostawy paliw płynnych do pojazdów WIOŚ w Rzeszowie oraz Delegatury w Jaśle, Przemyślu i Tarnobrzegu
    Zamawiający: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Rzeszowie, Rzeszów
  43. Dostawa paliw płynnych do samochodów i sprzętu służbowego PZD
    Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg w Jaśle, Jasło
  44. Dostawa autobusu pasażerskiego.
    Zamawiający: Centrum Wsparcia Teleinformatycznego i Dowodzenia Marynarki Wojennej, Wejherowo
  45. Dostawa fabrycznie nowych trzech autobusów przeznaczonych do komunikacji miejskiej o ilości miejsc siedzących i stojących min. 40 każdy.
    Zamawiający: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Spółka z o.o., Kraśnik
  46. dostawa: paliw płynnych, gazu (LPG) dla samochodów służbowych Szpitala Specjalistycznego w Jaśle
    Zamawiający: Szpital Specjalistyczny, Jasło
  47. Dostawa oraz dystrybucja paliwa do samochodów służbowych eksploatowanych przez Oddział ZUS w Jaśle i podległe Inspektoraty
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Jaśle, Jasło
  48. Serwis oraz naprawa pojazdów służbowych Izby Celnej w Przemyślu
    Zamawiający: Izba Celna w Przemyślu, Przemyśl
  49. Dostawa paliw płynnych do samochodów i sprzętu służbowego PZD
    Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg w Jaśle, Jasło
  50. Dostawa autobusu o liczbie 33 siedzących miejsc pasażerskich, do dowozu uczniów ZSL w Goraju.
    Zamawiający: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krucz, Lubasz
  51. Dostawa 1 szt. autobusu o liczbie 30 siedzących miejsc pasażerskich
    Zamawiający: Urząd Gminy Wiżajny, Wiżajny
  52. dostawa jednego fabrycznie nowego autobusu miejskiego niskopodłogowego dla MZK Sp. z o.o. w Kutnie
    Zamawiający: Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o.o. w Kutnie, Kutno
  53. Dostawa autobusu dla Gminy Braniewo
    Zamawiający: Gmina Braniewo reprezentowana przez Wójta Gminy Wincentego Przyborowskiego, Braniewo
  54. Dostawa fabrycznie nowego autobusu do przewozu osób dla potrzeb gminy Czarny Dunajec
    Zamawiający: Urząd Gminy w Czarnym Dunajcu, Czarny Dunajec
  55. Zakup fabrycznie nowego autobusu szkolnego przeznaczonego do przewozu uczniów
    Zamawiający: Urząd Gminy Grudusk, Grudusk
  56. Dostawa fabrycznie nowego autobusu szkolengo dla gminy Białogard
    Zamawiający: Gmina Białogard, Białogard
  57. Zakup autobusu miejskiego - fabrycznie nowego na potrzeby Miejskiego Zakładu Komunikacji w Chodzieży
    Zamawiający: Miejski Zakład Komunikacji sp. z o. o., Chodzież
  58. Dostawa autobusu marki AUTOSAN typ H9-21 rok produkcji nie starszy jak 1990, po kompletnej odbudowie i modernizacji
    Zamawiający: Gmina Raczki, Raczki
  59. Dostawa fabrycznie nowego autobusu szkolnego dla Gminy Tychowo
    Zamawiający: Urząd Gminy Tychowo, Tychowo
  60. Dostawa autobusu wraz z pakietem ubezpieczeniowym dla Wojewódzkich Ośrodków Ruchu Drogowego
    Zamawiający: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego we Wrocławiu, Wrocław
  61. Dostawa paliw płynnych do samochodów i sprzętu służbowego PZD
    Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg w Jaśle, Jasło
  62. DOSTAWY PALIW PŁYNNYCH DO POJAZDÓW WIOŚ W RZESZOWIE ORAZ DELEGATUR W JAŚLE, PRZEMYŚLU I TARNOBRZEGU z dopuszczeniem ofert częściowych
    Zamawiający: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Rzeszowie, Rzeszów
  63. Dostawa oraz dystrybucja paliwa do samochodów służbowych eksploatowanych przez Oddział ZUS w Jaśle i podległe Inspektoraty
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Jaśle, Jasło
  64. dostawa paliw płynnych, gazu (LPG) dla samochodów służbowych Szpitala Specjalistycznego w Jaśle
    Zamawiający: Szpital Specjalistyczny, Jasło
  65. DOSTAWA AUTOBUSU TURYSTYCZNEGO - FABRYCZNIE NOWEGO LUB WYPRODUKOWANEGO W ROKU 2008 Z PRZEBIEGIEM NIE WIĘKSZYM NIŻ 5000 KM
    Zamawiający: Wojskowa Akademia Techniczna, Warszawa
  66. Dostawa paliw płynnych do samochodów i sprzętu służbowego PZD
    Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg w Jaśle, Jasło

Inne osoby dla Folcik (10 osób):