Kogo reprezentuje osoba

Gawałkiewicz Robert

w KRS

Robert Gawałkiewicz

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Robert
Nazwisko:Gawałkiewicz
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1965 r., wiek 53 lata
Miejscowości:Koszalin (Zachodniopomorskie), Warszawa (Mazowieckie)
Przetargi:68 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Brzozowski Jacek, Hara Yukio, Jingu Yasuhiro, Kasahara Hideyuki, Kawaguchi Kyoichi, Kawasumi Masanori, Mara Yukio, Nozawa Yuichi, Pióro Zbigniew, Sawada Noboru, Takesue Masayuki, Yamakawa Makoto

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łaszkiewicz Tomasz
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Andrzejak Piotr, Berak Łukasz Wiktor, Biały Bartłomiej Stanisław, Bieroński Jarosław Eugeniusz, Chruściel Łukasz Jan, Cichocki Krzysztof Edward, Duchniak Tomasz Paweł, Fengler Daniel Marian, Godlewski Michał Maria, Gogulski Szymon Jacek, Grzywczak Kubiak Anna Magdalena, Głuchowski Witold Andrzej, Iwański Wojciech Piotr, Jabczyński Mariusz, Jarmul Jan Aleksander, Kanclerz Karolina, Kański Tomasz Jan, Kanton Krzysztof Tadeusz, Kawarski Paweł Aleksander, Kawecki Andrzej Witold, Kiełbasiński Jerzy Dariusz, Konopka Tomasz Grzegorz, Koska Janusz Justyna Małgorzata, Kozłowska Aleksandra, Kratiuk Anna, Kurek Witold Zdzisław, Matwijów Krzysztof, Małecki Leszek, Michalak Arkadiusz, Michałowska Katarzyna, Molińska Justyna, Moskwa Paweł, Motyka Andrzej Antoni, Muzalewski Mariusz Michał, Myszko Jacek Piotr, Młodawski Tomasz Krzysztof, Młodzianowska Justyna Katarzyna, Olechowski Marcin Maria, Olędzka Katarzyna, Oleksyn Marek, Ostrihansky Rudolf, Paczuska Tokarska Katarzyna, Paruch Sławomir Tomasz, Pawlak Krzysztof, Pawlisz Krzysztof Mieczysław, Pałubicki Roch, Piskorska Agnieszka, Raczkowski Bartłomiej, Randzio Sajkowska Katarzyna, Rasiewicz Justyna Urszula, Rheims Eric, Rumiński Arkadiusz Michał, Sawicki Borys Dawid, Siekański Janusz Zbigniew, Siński Jacek Sławomir, Skibniewski Barnaba Sebastian, Skrzydło-tefelska Ewa, Skuza Dariusz Jan, Sowiński Mikołaj Stanisław, Sołtysiński Stanisław, Sroczyński Jarosław, Stadnik Tomasz, Stępień Wojciech Tomasz, Szeliga Agata Karolina, Szlęzak Andrzej, Szmelter Zuzanna Grażyna, Szurmińska Jaworska Ewa, Uss Sławomir Romuald, Waszkiewicz Radosław Paweł, Waszkiewicz Rafał Jan, Wielgolawska Joanna, Wilczyńska Baraniak Justyna Maria, Wizner Zbyszko Wojciech, Woś Krzysztof Rafał, Wyszomirski Łukasz Marcin, Zysk Przemysław Dariusz, Łuczak Sławomir, Łukawski Jarosław Ryszard

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Oszczak Marcin Andrzej

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Braun Bruno, Eisenbeiss Christian, Gryglewicz Włodzimierz, Herman Zbigniew Janusz, Mcgovern Henry, Rost Andreas, Ruff Andres, Schwien Malte, Toye Jan

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łobodda Rodryg Maciej

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Agora S.A., Warszawa − KRS 0000059944
  2. Aliter Instytut Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000320123
  3. Aliter Ventures Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000355056
  4. Ares Investments Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000257553
  5. Bank Handlowy W Warszawie S.A., Warszawa − KRS 0000001538
  6. Deloitte Legal, Pasternak, Korba, Moskwa, Jarmul i Wspólnicy Kancelaria Prawnicza Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000293620
  7. Devisioner Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000479752
  8. Eko- Gwajm Sp. Z O.O., Ogrodzieniec − KRS 0000173367
  9. Fundacja Akademicka Im. Zygfryda Wiktora Kordusa, Poznań − KRS 0000443819
  10. Fundacja Między Niebem A Ziemią, Wrocław − KRS 0000385861
  11. Fundacja Polski Instytut Dyrektorów, Warszawa − KRS 0000241704
  12. Fundacja Prawo Do Pomocy, Warszawa − KRS 0000316097
  13. Fundacja Radio Plus, Warszawa − KRS 0000327827
  14. Fundacja Sternik - Poznań, Poznań − KRS 0000392609
  15. Fundacja Sternik - Strumienie, Józefów − KRS 0000592930
  16. Fundacja Sternik-żagle, Warszawa − KRS 0000596304
  17. Gime Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000055041
  18. Harwood Investments S.A., Warszawa − KRS 0000690826
  19. Hohl Construction Sp. Z O.O., Krzywińskie − KRS 0000012705
  20. Instytut Rozwoju Prawa, Poznań − KRS 0000375729
  21. Ip Centrum Michalak Spółka Komandytowa, Kraków − KRS 0000709673
  22. Jeronimo Martins Polska S.A., Kostrzyn − KRS 0000222483
  23. Lds Łazewski, Depo i Wspólnicy Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000319830
  24. Markiewicz Sroczyński Kancelaria Radców Prawnych Sp. J., M. Kraków − KRS 0000298022
  25. Mediacap S.A., Warszawa − KRS 0000302232
  26. Michalak Advisors Group Sp. J., Kraków − KRS 0000428952
  27. Net Investments Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000401882
  28. Penco S.A., Izabelin − KRS 0000107692
  29. Picfollow Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000621894
  30. Polski Gaz S.A., Warszawa − KRS 0000384279
  31. Polski Związek Pracodawców Prawniczych, Warszawa − KRS 0000322730
  32. Posella If2 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000700464
  33. Posella If2 Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000703240
  34. Raczkowski Paruch Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000373899
  35. Rodzice Dla Szkoły Poznań Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000353546
  36. Scaffa Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000329782
  37. Sks Biuro Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000417556
  38. Sks Doradcy Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000594432
  39. Sksg - Biuro Finansowe Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000591516
  40. Sołtysiński Kawecki Amp; Szlęzak - Kancelaria Radców Prawnych i Adwokatów Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000188703
  41. Speed Up Innovation Sp. Z O.O. Spółka Komandytowo-akcyjna, Poznań − KRS 0000433149
  42. Spirvent Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000516963
  43. Spirvent Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Poznań − KRS 0000536174
  44. Stop Nielegalnym Farmaceutykom - Stowarzyszenie Wspierania Ochrony Zdrowia i Praworządności, Warszawa − KRS 0000676986
  45. Stowarzyszenie Absolwentów i Przyjaciół Xviii Lo Im. Jędrzeja Śniadeckiego W Łodzi, Łódź − KRS 0000688020
  46. Stowarzyszenie Akademia Familijna, Warszawa − KRS 0000182587
  47. Stowarzyszenie Konstancin, Konstancin-jeziorna − KRS 0000171660
  48. Stowarzyszenie Miłośników Egiptu Herhor, Warszawa − KRS 0000045096
  49. Stowarzyszenie Prawa Pracy, Warszawa − KRS 0000387115
  50. Stowarzyszenie Wspierania Edukacji i Rodziny Sternik, Warszawa − KRS 0000180286

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Atlantis S.A., Płock − KRS 0000033281
  2. Axa Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A., Warszawa − KRS 0000110776
  3. Baza Paliw Sp. Z O.O., Zielona Góra − KRS 0000551005
  4. Bioagra S.A., Warszawa − KRS 0000218705
  5. Bionexx Sp. Z O.O., Luboń − KRS 0000438014
  6. Brok - Dystrybucja Sp. Z O.O., Koszalin − KRS 0000068016
  7. Brok - Dystrybucja Sp. Z O.O., Koszalin − KRS 0000024362
  8. Brok - Dystrybucja Sp. Z O.O., Koszalin − KRS 0000038079
  9. Brok - Land Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000122027
  10. Brok-dystrybucja Sp. Z O.O., Koszalin − KRS 0000065650
  11. Brok-dystrybucja Sp. Z O.O., Koszalin − KRS 0000046724
  12. Brok-er Sp. Z O.O., Koszalin − KRS 0000104614
  13. Brok-hurt Sp. Z O.O., Koszalin − KRS 0000045218
  14. C S Recycling Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000195191
  15. Canal + Cyfrowy Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000051835
  16. Centrum Leasingu i Finansów Clif S.A., Warszawa − KRS 0000022540
  17. Cp Glass S.A., Kraków − KRS 0000032689
  18. Cpd S.A., Warszawa − KRS 0000277147
  19. Csfb Natural Resources Partners (poland) Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000010882
  20. Def Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000332379
  21. Doradztwo i Usługi Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000314919
  22. Emka S.A., Warszawa − KRS 0000139052
  23. Energa Oświetlenie Sp. Z O.O., Sopot − KRS 0000109164
  24. Energa-operator S.A., Gdańsk − KRS 0000033455
  25. Erkw Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000478299
  26. Eurozet Radio Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000042292
  27. Eurozet Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000014207
  28. Fundacja Edukacyjna Sternik, Warszawa − KRS 0000362017
  29. Fundacja Im. J.madisona Centrum Rozwoju Demokracji - Jednomandatowe Okręgi Wyborcze, Warszawa − KRS 0000208835
  30. Fundacja Radio Plus Centrum, Warszawa − KRS 0000313909
  31. Huta Szkła Antoninek Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000040466
  32. Inforadio Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000023271
  33. Lentex S.A., Lubliniec − KRS 0000077520
  34. Lincoln Electric Bester S.A., Bielawa − KRS 0000076641
  35. Matwijów Lipiak Kancelaria Adwokatów i Radców Prawnych Spółka Partnerska, Warszawa − KRS 0000307946
  36. Medana Pharma S.A., Sieradz − KRS 0000052330
  37. Mfm Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000035151
  38. Microsoft Business Solutions Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000032244
  39. Milenium Zakłady Bukmacherskie Sp. Z O.O., Zielona Góra − KRS 0000182607
  40. Monopeak Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000354050
  41. Nadarzyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa W Nadarzynie, Nadarzyn − KRS 0000107985
  42. Nafis S.A., Poznań − KRS 0000261283
  43. Namysłowski Klub Sportowy Nks Namysłów, Namysłów − KRS 0000117334
  44. Nauczycielska Agencja Ubezpieczeniowa S.A., Warszawa − KRS 0000093218
  45. Neapco Europe Sp. Z O.O., Praszka − KRS 0000276788
  46. O-i Produkcja Polska S.A., Jarosław − KRS 0000046065
  47. Polcolorit S.A., Piechowice − KRS 0000209059
  48. Polcom Invest S.A., Warszawa − KRS 0000079662
  49. Polmos Żyrardów Sp. Z O.O., Żyrardów − KRS 0000066437
  50. Polpharma Biuro Handlowe Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000043523

Powiązane przetargi (68 szt.):
  1. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek: Brother, Toshiba, Epson, Samsung.
    Zamawiający: Komenda Stołeczna Policji, Warszawa
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek: Brother, Toshiba, Epson, Samsung, zwanych dalej w dokumentacji przetargowej „asortymentem”. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na cztery zadania: a) Zadanie nr 1 - dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek Brother; b) Zadanie nr 2 - dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek Toshiba; c) Zadanie nr 3 - dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek Epson; d) Zadanie nr 4 - dostawa
    materiałów eksploatacyjnych do drukarek Samsung. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego ilości zawierają (odpowiednio do zadania) załączniki nr 2a÷d do dokumentacji przetargowej, będące jednocześnie Formularzami cenowymi. 4. Zamawiający wymaga, aby asortyment: a) był fabrycznie nowy, tj. taki, do którego produkcji nie użyto składników poprzednio używanych, nieregenerowany w jakimkolwiek stopniu, niepoddany procesowi ponownego napełniania lub wymianie jakichkolwiek części w procesie prefabrykacji, bez śladów uszkodzenia, pełnowartościowy; b) był wolny od wad prawnych i technicznych uniemożliwiających ich użycie zgodnie z przeznaczeniem; c) spełniał normy ISO/IEC 19752:2004 lub ISO/IEC
    19752:2017 (dla tonerów czarnych), normy ISO/IEC 19798:2007 lub ISO/IEC 19798:2017 (dla tonerów kolorowych) lub inne normy równoważne do wskazanych powyżej norm - obowiązek wykazania równoważności norm spoczywa na Wykonawcy; d) posiadał certyfikat bezpieczeństwa CE – oznakowany znakiem CE w przypadku, gdy dostarczany asortyment zawiera układy elektroniczne i podlega pod dyrektywę EMC; e) posiadał termin ważności/trwałości nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru dostawy. 5. Wskazane w kol. nr 2 załączników nr 2a÷d do dokumentacji przetargowej nazwy/producent, typy i modele urządzeń oraz w kol. nr 3 załączników nr 2a÷d do dokumentacji przetargowej symbole asortymentu służą wyłącznie do opisu przedmiotu zamówienia, tj. wskazania parametrów technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych oraz właściwej identyfikacji przez Wykonawców pożądanego przez Zamawiającego asortymentu. 6. Zamawiający
    dopuszcza zaoferowanie asortymentu równoważnego w postaci zamienników pod warunkiem, że będzie on gwarantował wydajność nie gorszą niż odpowiedni asortyment produkowany lub firmowany przez producenta urządzenia wskazanego w kol. nr 2 załączników nr 2a÷d do dokumentacji przetargowej i będzie zgodny, co do wymagań określonych przez Zamawiającego w kol. nr 5 załączników nr 2a÷d do dokumentacji przetargowej. 7. Przez asortyment równoważny rozumie się zamienniki charakteryzujące się pełną kompatybilnością z urządzeniami wskazanymi w kol. nr 2 załączników nr 2a÷d do dokumentacji przetargowej, w których mają być użytkowane jako materiały eksploatacyjne oraz posiadające analogiczne funkcje, np. informację o stanie zużycia wkładu. 8. Wykonawca, który zaoferuje asortyment równoważny do wskazanego przez Zamawiającego w kol. nr 3 załączników nr 2a÷d do dokumentacji przetargowej, jest zobowiązany, zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy, wykazać, że oferowany przez niego asortyment równoważny spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w kol. nr 5 załączników nr 2a÷d do dokumentacji przetargowej i charakteryzuje się m.in. porównywalną, tj. taką samą lub lepszą jakością wydruku, kolorystyką, pojemnością i wydajnością. 9. Asortyment równoważny nie może ograniczać pełnej współpracy z programem nadzorującym pracę urządzenia wskazanego w kol. nr 2 załączników nr 2a÷d do dokumentacji przetargowej, m.in. monitorującym stan materiałów eksploatacyjnych. 10. Asortyment równoważny nie może powodować ograniczeń funkcji i możliwości urządzeń wskazanych w kol. nr 2 załączników nr 2a÷d do dokumentacji przetargowej oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta ww. urządzeń. Przez powyższe Zamawiający
    rozumie w szczególności w odniesieniu do pojęcia „jakość” cechy zapewniające wierne odwzorowanie na wydruku pliku skierowanego do urządzenia drukującego, czyli zachowanie geometrii oraz kolorystyki (rozkładu szarości przy druku czarno-białym) nieodbiegających wizualnie od obrazu na monitorze komputera (z uwzględnieniem różnic percepcji dla barw oraz rozbieżności wynikających z zastosowanych profili kolorystycznych i metod kalibracji monitora). Przez wierne odwzorowanie Zamawiający rozumie taki wydruk, który zawiera wszystkie skierowane do urządzenia elementy pliku graficznego, zachowujące zadaną geometrię oraz kolorystykę, a zarazem nie zawiera jakichkolwiek dodatkowych elementów (np. zabrudzenia, ślady pracy urządzeń drukujących pozostawione przez elementy niebiorące bezpośrednio udziału w nanoszeniu obrazu na papier, powstające zazwyczaj w wyniku niedostatecznej szczelności pojemnika z tonerem). Dla jednoznacznego
    stwierdzenia niedotrzymania parametrów jakościowych wystarczające jest porównanie obrazu przygotowanego do wydruku na ekranie monitora z gotowym wydrukiem, a następnie, w razie różnicy zdań, co do przyczyny nieprawidłowości, opinia producenta urządzenia bądź jego autoryzowanego serwisu lub test porównawczy przeprowadzony z udziałem innych materiałów eksploatacyjnych, według uznania Zamawiającego. Ponadto asortyment równoważny musi zapewniać pod względem technicznym i jakościowym właściwą i pełną eksploatację, bezawaryjność i żywotność urządzeń. 11. Zamawiający
    wymaga, aby asortyment był dostarczony w oryginalnych opakowaniach oraz by posiadał zabezpieczenia pozwalające na prawidłowe przechowywanie oraz bezpieczny transport. Asortyment winien posiadać na opakowaniu zewnętrznym i produkcie następujące informacje: a) nazwa lub logo producenta; b) symbol lub numer katalogowy; c) nazwa (typ) urządzenia, do którego jest przeznaczony; d) termin ważności/trwałości (co najmniej 12-miesięczny, licząc od daty podpisania protokołu odbioru dostawy). 12. Na opakowaniach zewnętrznych asortymentu równoważnego muszą być wypisane wszystkie typy
    urządzeń, z którymi asortyment równoważny jest kompatybilny. 13. Wykonawca zobowiązany będzie do: a) transportu asortymentu do obiektu, o którym mowa w Rozdz. II pkt. 22 dokumentacji przetargowej; b) rozładunku asortymentu w
    miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 14. Wykonawca udzieli na dostarczony asortyment minimum: a) 12-miesięcznej gwarancji liczonej od dnia podpisania przez Strony bez uwag protokołu odbioru, jednakże nie krótszej niż gwarancja producenta asortymentu. W przypadku, gdy gwarancja producenta asortymentu będzie krótsza od minimalnej wymaganej przez Zamawiającego, jako wiążącą dla Stron będzie gwarancja udzielona przez Wykonawcę; b) 24-miesięcznej rękojmi za wady dostarczonego asortymentu liczonej od dnia podpisania przez Strony bez uwag protokołu odbioru. 15. Przy dostawie
    asortymentu równoważnego Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia z dostawą asortymentu po jednej sztuce więcej z każdego typu asortymentu równoważnego niż wskazana jest w kol. 7 załączników nr 2a÷d do dokumentacji przetargowej. Zamawiający losowo wybierze jedną sztukę z każdego typu asortymentu równoważnego do przeprowadzenia testów celem sprawdzenia zgodności dostarczonego asortymentu równoważnego z wymaganiami Zamawiającego, w tym min. zgodności parametru wydajności z ilością wydruków określoną przez Wykonawcę. 16. Wykonawca w celu dokonania przez
    Zamawiającego testów dostarczy także Zamawiającemu na swój koszt i ryzyko po jednej sztuce odpowiedniego urządzenia w ukompletowaniu umożliwiającym wykonanie określonej ilości wydruków (m.in. bęben, grzałka, papier A4, itp.) i odbierze je od Zamawiającego po wykonaniu testu. Testy będą odbywać się w sposób jawny w magazynie Wydziału Teleinformatyki Komendy Stołecznej Policji, ul. Włochowska 25/33, 02-336 Warszawa w obecności upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Pożądane jest, aby Wykonawcę podczas testów reprezentowały osoby posiadające wiedzę merytoryczną w zakresie oferowanego asortymentu. 17. Niedostarczenie przez Wykonawcę do testów wraz z dostawą asortymentu po jednej sztuce więcej z każdego typu asortymentu równoważnego lub, gdy wynik testów będzie świadczył o
    niezgodności lub niespełnianiu parametrów dostarczonego asortymentu równoważnego z wymaganiami Zamawiającego będzie skutkowało odmową przyjęcia dostawy Wykonawcy przez Zamawiającego jako nieodpowiadającej treści umowy.
  2. Usługa dzierżawy 52 szt. kserokopiarek (31 kopiarki niskowydajne, 19 kopiarek średniowydajnych, 2 kopiarki wysokowydajne) wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych niezbędnych do prawidłowej pracy urządzeń w Prokuraturze Okręgowej w Warszawie i wskazanych Prokuraturach Rejonowych jej podległych,
    Zamawiający: Prokuratura Okręgowa w Warszawie, Warszawa
    Usługa dzierżawy 52 szt. kserokopiarek (31 kopiarki niskowydajne - szacunkowa ilość kopii w kresie 24 miesięcy - 2 784 000, 19 kopiarek średniowydajnych - szacunkowa ilość kopii w kresie 24 miesięcy - 3 797 000, 2 kopiarki wysokowydajne - szacunkowa ilość kopii w kresie 24 miesięcy - 1 040 000) wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych niezbędnych do prawidłowej pracy urządzeń w Prokuraturze Okręgowej w Warszawie i wskazanych Prokuraturach Rejonowych jej podległych,
  3. dzierżawa urządzeń drukujących i systemu wydruku podążającego dla potrzeb Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola w latach 2017-2020.
    Zamawiający: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, Warszawa
    Zakres usługi obejmuje dzierżawę (wraz z dostawą) urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek laserowych monochromatycznych A4 i A3 fabrycznie nowych oraz dostawę materiałów eksploatacyjnych, wdrożenie systemu rozliczania kosztów wraz z systemem wydruku podążającego i systemem monitoringu stanu urządzeń oraz serwis urządzeń i wdrożonych systemów, zgodnie z załącznikami nr 1 i nr 2 do wzoru umowy.
    Miejsce usługi: obiekty Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy przy:
    1. ul. Bema 70,
    2. ul. Ciołka 33
    3. ul. Wawelberga 15,
    4. ul. Nowolipki 16,
    5. ul. Ogrodowej 28/30.
    Szczegółowe warunki oraz sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy, będący integralną częścią s.i.w.z.
  4. Dzierżawę urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych wraz z systemem rozliczania kosztów na potrzeby Opery Wrocławskiej
    Zamawiający: Opera Wrocławska, Wrocław
    1. Przedmiotem zamówienia dzierżawa 10 nowych i nieużywanych urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych zgodnie z poniższą specyfikacją w tym: a. Urządzeń wielofunkcyjnych kolorowych formatu A3 -2 szt. ; b. Urządzeń wielofunkcyjnych monochromatycznych formatu A3 -2 szt. ; c. Urządzeń wielofunkcyjnych kolorowych formatu A4 – 1. szt.; d. Urządzeń wielofunkcyjnych monochromatycznych A4 – 3 szt.; e. drukarki laserowej monochromatycznej A4 – 1 szt; f. serwer wydruku APSM – 1 szt. wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych, wdrożenia systemu rozliczania kosztów (zawierający serwer zarządzania drukiem a urządzenia wskazane w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 winny mieć czytnik kart zbliżeniowych zgodnych z MIFARE) wraz z systemem wydruku podążającego i systemu monitoringu stanu urządzeń, wdrożenia sytemu rozpoznawania tekstu z dokumentów skanowanych na urządzeniach wielofunkcyjnych oraz serwis urządzeń i wdrożonych systemów przez okres 48 miesięcy dla Opery Wrocławskiej 2. W ramach realizacji opisanego powyżej przedmiotu zamówienia, Wykonawca: a. wydzierżawi łącznie 9 sztuk urządzeń drukujących (zgodnie z powyższym wykazem), b. przeprowadzi ich montaż i uruchomienie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. c. podłączy urządzenia do sieci elektrycznej i teleinformatycznej. d. zainstaluje wszystkie materiały eksploatacyjne (z wyjątkiem papieru) niezbędne do prawidłowej pracy urządzeń. e. wykona instalację, konfigurację i integrację dostarczanych w ramach Zamówienia Systemów wraz z urządzeniami drukującymi, zaprogramuje poszczególne funkcje umożliwiające korzystanie z funkcjonalności urządzeń. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: załącznik nr 2 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik nr 7 do SIWZ Wzór umowy. 4. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych produktów w Wykazie sprzętu (załącznik nr 3 do SIWZ), charakteryzując je poprzez podanie producenta i nazwy (modelu, typu, nr katalogowego itp.) określonego produktu.
  5. Dostawa i instalacja nowego sprzętu komputerowego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
    Zamawiający: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Olsztyn
    . Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą i instalacją nowego sprzętu komputerowego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. 2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie ,,Opis przedmiotu zamówienia”, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ
  6. Sprzedaż wraz z dostawą i instalacją nowego sprzętu multimedialnego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
    Zamawiający: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Olsztyn
    Sprzedaż wraz z dostawą i instalacją nowego sprzętu multimedialnego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
  7. Świadczenie usług serwisowych urządzeń wielofunkcyjnych.
    Zamawiający: Najwyższa Izba Kontroli, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie pogwarancyjnych usług serwisowych urządzeń wielofunkcyjnych do druku, kopiowania i skanowania czarno-białego oraz do druku, kopiowania i skanowania w kolorze (oraz kartą faksu) marki Toshiba oraz urządzeń wielofunkcyjnych do druku, kopiowania i skanowania czarno-białego marki Kyocera Mita, w Najwyższej Izbie Kontroli w Warszawie przy ul. Filtrowej 57 i w Ośrodku Szkoleniowym NIK w Goławicach Drugich (gm. Pomiechówek), polegających na wykonywaniu przeglądów konserwacyjnych urządzeń, napraw oraz wymiany podstawowych materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych dostarczanych przez Wykonawcę.
  8. Usługa centralnego wydruku - III zamówienie uzupełniające
    Zamawiający: Ministerstwo Środowiska , Biuro Dyrektora Generalnego, Warszawa
    Usługa centralnego wydruku - III zamówienie uzupełniające
  9. Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu INCBR dla IUNG - PIB w Puławach
    Zamawiający: Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy, Puławy
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu INCBR dla IUNG - PIB w Puławach. Zamówienie składa się z III części : 1) Część I - Dostawa sprzętu komputerowego takiego jak: a) KOMPUTER BIUROWY szt. 54 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dostawy, gwarancji określono w formularzu asortymentowo-cenowym - załącznik Nr 2, wzorze umowy załącznik nr 3 oraz opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 8a do SIWZ. 2) Część II - Dostawa sprzętu komputerowego takiego jak: a) Urządzenie wielofunkcyjne A3 monochromatyczne szt. 1 b) Urządzenie wielofunkcyjne MFP A3 Kolor szt. 4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dostawy, gwarancji określono w formularzu asortymentowo-cenowym - załącznik Nr 2, wzorze umowy załącznik nr 3 oraz opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 8b do SIWZ. 3) Część III - Dostawa sprzętu komputerowego takiego jak: a) SKANER szt. 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dostawy, gwarancji określono w formularzu asortymentowo-cenowym - załącznik Nr 2, wzorze umowy załącznik nr 3 oraz opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 8c do SIWZ
  10. Usługa dzierżawy 49 szt. kserokopiarek wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych niezbędnych do prawidłowej pracy urządzeń w Prokuraturze Okręgowej w Warszawie i wskazanych Prokuraturach Rejonowych jej podległych,.
    Zamawiający: Prokuratura Okręgowa w Warszawie, Warszawa
    Usługa dzierżawy 49 szt. kserokopiarek (29 kopiarki niskowydajne, 18 kopiarek średniowydajnych, 2 kopiarki wysokowydajne) wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych niezbędnych do prawidłowej pracy urządzeń w Prokuraturze Okręgowej w Warszawie i wskazanych Prokuraturach Rejonowych jej podległych, lączna ilość kopii w okresie 24 mies. 7.233.000.
  11. Dostawa sprzętu informatycznego
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu, Wrocław
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu informatycznego szczegółowo opisanego w załącznikach nr 6.1. ÷ 6.13 do SIWZ.
    2. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące zadania:

    Nr zadania Przedmiot zamówienia Ilość
    1 HP 1910-48G Switch (JE009A) 10 szt.
    2 HP 1910-8G-PoE+ (65W) Switch JG349A 8 szt.
    3 HP 1910-8G Switch JG348A 10 szt.
    4 AccesPoint FortiAP-220B 8 szt.
    5 Drukarka laserowa monochromatyczna 3 szt.
    6 Drukarka laserowa monochromatyczna 12 szt.
    7 Urządzenie wielofunkcyjne 3 szt.
    8 Urządzenie Wielofunkcyjne 1 szt.
    9 Monitor 12 szt.
    10 Laptop 5 szt.
    11 Komputer - stacja robocza modernizowana 30 szt.
    12 Zasilacz do przełącznika 1 szt.
    13 Terminal - Client Samsung SyncMaster 40 szt.
    3. Wymagany okres gwarancji producenta na przedmiot zamówienia wynosi:
    1) dla zadań nr 5, 6, 7, 8, 9, 10 wynosi 36 miesięcy od daty odbioru przedmiotu zamówienia (NBD serwis u Zamawiającego),
    2) dla zadań nr 1, 2, 3, 4, 11, 12, 13 zgodnie ze wskazaniami producenta.
    4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych przy zachowaniu norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzuje się opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia. Przedmiot zamówienia opisany przez Wykonawców składających oferty równoważne musi mieć parametry nie gorsze niż wskazane w specyfikacji. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
    5. Opis oferowanego sprzętu informatycznego nie powinien budzić żadnej wątpliwości Zamawiającego. Z opisu powinno wynikać, że oferowany przedmiot zamówienia jest o takich samych parametrach, jakie wymaga Zamawiający lub parametrach lepszych, poprzez dokładne wskazanie parametrów zaoferowanego przedmiotu zamówienia wg punktów wyszczególnionych przez Zamawiającego w kolumnie nr 3 załącznika nr 6.1 ÷6.13 do SIWZ.
    6. Wskazanie przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia
  12. Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach: zadanie nr 1: drukarki; zadanie nr 2: zestawy komputerowe; zadanie nr 3: wielofunkcyjne urządzenie laserowe; zadanie nr 4: akcesoria komputerowe; zadanie nr 5: notebook; zadanie nr 6: serwer; zadanie nr 7: skanery; zadanie nr 8: ploter
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Polkowicach, Polkowice
    Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach: 1) zadanie nr 1: drukarki: - drukarka - 2 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 2) zadanie nr 2: zestawy komputerowe: - zestaw komputerowy - 2 kpl; - zestaw komputerowy - 4 kpl; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 3) zadanie nr 3: wielofunkcyjne urządzenie laserowe: - Wielofunkcyjne urządzenie laserowe kolorowe A3 - 1 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 4) zadanie nr 4: akcesoria komputerowe: - myszki komputerowe, przewodowe - 10 szt. - klawiatury komputerowe, przewodowe w ilości 10 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 5) zadanie nr 5: notebook: - notebook 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 6) zadanie nr 6: serwer: - serwer - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 7) zadanie nr 7: skanery: - skaner - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 8) zadanie nr 8: ploter: - ploter (system do drukowania, kopiowania i skanowania dokumentacji wielkoformatowej kolorowej oraz czarnobiałej) - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
  13. Usługa centralnego wydruku - II zamówienie uzupełniające.
    Zamawiający: Ministerstwo Środowiska , Biuro Dyrektora Generalnego, Warszawa
    Usługa centralnego wydruku - II zamówienie uzupełniające.
  14. świadczenie usług serwisowych urządzeń wielofunkcyjnych
    Zamawiający: Najwyższa Izba Kontroli, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych urządzeń wielofunkcyjnych zainstalowanych w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, przy ul. Filtrowej 57 oraz w Ośrodku Szkoleniowym NIK w Goławicach Drugich (gm. Pomiechówek).
  15. Usługi prawnicze.
    Zamawiający: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, Warszawa
    1.1. Strony zawierają niniejszym umowę określającą podstawowe zasady i warunki, na jakich Zamawiający może udzielać Wykonawcy do sukcesywnej realizacji przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania niniejszej umowy lub do wyczerpania
    przed upływem tego okresu maksymalnej wartości brutto określonej w pkt 2.3. umowy, pisemnych odrębnych zleceń na świadczenie doradztwa prawnego w zakresie dotyczącym realizacji roszczeń wynikających z Umowy nr 25/2010 z dnia 25.01.2010 r. na wykonanie inwestycji budowlanej pn. Przebudowa i rozbudowa budynku biurowego położonego w Warszawie przy ul. Jasnej 12 dla potrzeb
    siedziby Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego ze wskazaniem w poszczególnych przypadkach rekomendowanego sposobu postępowania oraz na jakich Wykonawca będzie te zlecenia wykonywał. 1.2. Wykonawca w ramach przedmiotu umowy określonego w pkt 1.1. powyżej sporządzi dla Zamawiającego na każde zlecenie opinię prawną podpisaną przez Partnera, w terminie do 21 dni od daty otrzymania przez Wykonawcę kopii dokumentacji niezbędnej do zaopiniowania poszczególnych przypadków. 1.3. Opinię, o której mowa w pkt 1.2., Wykonawca przekaże na poniższy adres: Departament Prawny Urząd Komisji Nadzoru Finansowego Pl. Powstańców Warszawy 1 00-030 Warszawa 1.4. O ile Strony nie uzgodniły
    inaczej, usługi zlecone Wykonawcy przez Zamawiającego przed podpisaniem niniejszej umowy, w tym te, które nie zostały wykonane i rozliczone w całości do tego czasu, Strony uznają za świadczone przez Wykonawcę na zasadach i warunkach określonych w niniejszej umowie. 1.5. Zamawiający może wskazać
    osoby, które, działając w jego imieniu, mogą składać nowe zlecenia oraz ograniczać, rozszerzać lub zmieniać zakres danego zlecenia, a także wydawać Wykonawcy wskazówki co do sposobu wykonania danego zlecenia. Do czasu wskazania takich osób przez Zamawiającego przyjmuje się, że każda osoba w
    ramach organizacji Zamawiającego, która pozostaje w kontakcie z Wykonawcą w związku z wykonywaniem danego zlecenia, jest upoważniona do działania w imieniu Zamawiającego w powyższym zakresie. 1.6. Wykonawca decyduje według swego uznania o sposobie wykonania zlecenia, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów i stosownych standardów zawodowych oraz, o ile uzna to za
    możliwe i celowe, wskazówek Zamawiającego. Wykonywaniem usług dla Zamawiającego kieruje Partner SKS odpowiedzialny za zlecenie Zamawiającego, który ustala organizację świadczenia usług prawnych na rzecz Zamawiającego, w tym dobór prawników i asystentów prawnych, którym powierza wykonanie danych usług. Wszystkie usługi na rzecz Zamawiającego będą rejestrowane pod ogólną nazwą sprawy General, chyba że Zamawiający zażyczy sobie wyodrębnienia danych czynności w jedną lub więcej odrębnych spraw. 1.7. Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługę i wszelkie czynności związane z realizacją
    przedmiotu umowy osobiście, z zachowaniem należytej staranności, efektywnie oraz zgodnie z postanowieniami niniejszej umowy i obowiązującym prawem. 1.8. Wykonawca oświadcza, że posiada niezbędną wiedzę i kwalifikacje w zakresie wykonania przedmiotu umowy. 1.9. Wykonawca udostępni niezwłocznie Zamawiającemu na każde jego żądanie wszelkie informacje i dokumenty dotyczące wykonywania niniejszej umowy. 1.10. Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego informowania Zamawiającego o trudnościach w realizacji umowy, w szczególności o zamiarze zaprzestania jej realizacji.
  16. Przetarg nieograniczony poniżej 200 000 euro na dostawę urządzeń wielofunkcyjnych z systemem wydruku.
    Zamawiający: Gdyńskie Centrum Innowacji Jednostka Budżetowa, Gdynia
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Gdyńskiego Centrum Innowacji fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych z systemem wydruku wraz z udzieloną licencją oraz jego wdrożeniem i szkoleniami, zgodnie z wymaganiami i parametrami Zamawiającego określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia z załącznikami.
  17. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa 50 szt. urządzeń wielofunkcyjnych oraz systemu do zarządzania drukiem dla Urzędu Miasta Olsztyna
    Zamawiający: Gmina Olsztyn, Olsztyn
    1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa 50 szt. fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych oraz systemu do zarządzania drukiem dla Urzędu Miasta Olsztyna - wg następujących typów urządzeń: a) urządzenia wielofunkcyjne typu A3 - szt. 9 o parametrach nie gorszych niż określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SIWZ, b) urządzenia wielofunkcyjne typu A4 - szt. 41 o parametrach nie gorszych niż określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SIWZ, 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania w zakresie parametrów i funkcji technicznych oferowanych urządzeń wielofunkcyjnych zawarty jest w SIWZ /Kod CPV: 50313100-3; 50313200-4; 30121200-5; 30125100-2/. 3. Zamówienie nie jest planowane do dofinansowania ze środków Unii Europejskiej.
  18. Usługa pełnej obsługi serwisowej urządzeń Toshiba dla Urzędu Miejskiego w Zawierciu.
    Zamawiający: Prezydent Miasta Zawiercie, Zawiercie
    Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnej obsługi serwisowej urządzeń Toshiba dla Urzędu Miejskiego w Zawierciu w okresie od 02.01.2013r., do 31.12.2014 r., obecnie eksploatowanych urządzeń: 1) TOSHIBA e-STUDIO 5540C - 1 szt. ( stan licznika: 560 000); 2) TOSHIBA e-STUDIO 351C - 1 szt. ( stan licznika: 750 000 ); 3) TOSHIBA e-STUDIO 351C - 1 szt. ( stan licznika: 835 000 ); 4) TOSHIBA e-STUDIO 2820c - 1 szt. ( stan licznika: 30 000 ), 5) TOSHIBA e-STUDIO 2820c - 1 szt. ( stan licznika: 62 000 ) - obejmująca: dojazd technika do miejsca użytkowania Urządzenia w terminie 2 dni roboczych od daty zgłoszenia, usunięcie awarii urządzenia w terminie 3 dni roboczych od daty zgłoszenia, wykonywanie przeglądów zgodnie z zaleceniami producenta Urządzenia, dostarczanie oraz montaż w urządzeniu części zamiennych i części zużywających się, w okresie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania Zamawiającemu na własny koszt materiałów eksploatacyjnych w postaci tonerów w terminie 3 dni roboczych od daty zgłoszenia. Urządzenia są serwisowane zgodnie z zaleceniami producenta. Deklarowana liczba wydruków: 1) TOSHIBA e-STUDIO 5540C (1 szt.): kopia A4 czarna - 22 000 szt. miesięcznie, kopia A4 kolorowa - 5 000 szt. miesięcznie. 2) TOSHIBA e-STUDIO 351C (1 szt.): kopia A4 czarna - 10 000 szt. miesięcznie, kopia A4 kolorowa - 1 500 szt. miesięcznie. 3) TOSHIBA e-STUDIO 351C (1 szt.): kopia A4 czarna - 10 000 szt. miesięcznie, kopia A4 kolorowa - 1 500 szt. miesięcznie. 4) TOSHIBA e-STUDIO 2820C (1 szt.): kopia A4 czarna - 1 000 szt. miesięcznie, kopia A4 kolorowa - 1 000 szt. miesięcznie. 5) TOSHIBA e-STUDIO 2820C (1 szt.): kopia A4 czarna - 1 000 szt. miesięcznie, kopia A4 kolorowa - 1 000 szt. miesięcznie. Za przekroczenie limitu wydruków lub kopii dodatkowych Zamawiający zapłaci kwotę stanowiącą iloczyn przekroczonej ich ilości (wynikającej z limitu określonego w SIWZ) i ceny jednostkowej za wydruk jednej strony odpowiednio czarnej albo kolorowej określonej w ramach limitu każdego z urządzeń zgodnie z ofertą Wykonawcy. Cena jednostkowa, o której mowa powyżej, ustalona zostanie jako iloraz deklarowanej przez Zamawiającego miesięcznej liczby kopii i kwoty ustalonego miesięcznie ryczałtu ustalonego w ofercie wykonawcy. Cena jednostkowa ustalona będzie odrębnie dla każdego z urządzeń objętych serwisem i odrębnie dla wydruków czarnych i kolorowych. Wynagrodzenie z tytułu niniejszego zamówienia nie przekroczy 130 % wynagrodzenia wynikającego z zadeklarowanych limitów..
  19. Dostawa sprzętu komputerowego: zestawów komputerowych z oprogramowaniem, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek ( bieżące utrzymanie jednostki).
    Zamawiający: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych urządzeń komputerowych, urządzeń drukujących i oprogramowania: Zamówienie podzielono na sześć części: 1.Zestaw komputerowy z oprogramowaniem- 19 szt 2.Komputer przenośny z oprogramowaniem -3 szt. 3.Atramentowe urządzenie wielofunkcyjne A3 - 25 szt. 4.Laserowe urządzenie wielofunkcyjne A4 - 13 szt. 5.Drukarka laserowa A4 - 4 szt. 6.Laserowe urządzenie wielofunkcyjne A3/Kserokopiarka A3 -4 szt..
  20. Sprzedaż urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Polkowicach, Polkowice
    Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach: 1) Wielofunkcyjne urządzenie laserowe kolorowe A3 w ilości 1 szt., Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Miejsce dostawy: Starostwo Powiatowe w Polkowicach, ul. św. Sebastiana nr 1 w Polkowicach
  21. Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych, części serwisowych do serwera oraz niszczarek na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach: Zadanie nr 1: dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych, Zadanie nr 2: dostawa urządzeń wielofunkcyjnych Zadanie nr 3: dostawa części serwisowych do serwera Zadanie nr 4: dostawa niszczarek
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Polkowicach, Polkowice
  22. Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu
    Zamawiający: Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu, Poznań
  23. Dostawa 2 urządzeń wielofunkcyjnych
    Zamawiający: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie, Kraków
  24. Świadczenie obsługi serwisowej, w tym dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek firmy Toshiba zainstalowanych w siedzibie Sądu Najwyższego
    Zamawiający: Sąd Najwyższy, Warszawa
  25. Obsługa ekspercka procesu sprzedaży jednostek AAU w ramach Krajowego systemu zielonych inwestycji
    Zamawiający: Ministerstwo Środowiska , Biuro Dyrektora Generalnego, Warszawa
  26. Usługa centralnego wydruku- zamówienie uzupełniające.
    Zamawiający: Ministerstwo Środowiska , Biuro Dyrektora Generalnego, Warszawa
  27. dostawa urządzeń wielofunkcyjnych
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy, Świdnica
  28. Usługa dzierżawy 46 szt. kserokopiarek (33 kopiarki niskowydajne, 11 kopiarek średniowydajnych, 2 kopiarki wysokowydajne) wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych niezbędnych do prawidłowej pracy urządzeń w Prokuraturze Okręgowej w Warszawie i wskazanych Prokuraturach Rejonowych jej podległych na okres 24 miesięcy,
    Zamawiający: Prokuratura Okręgowa w Warszawie, Warszawa
  29. Usługa pełnej obsługi serwisowej urządzeń Toshiba dla Urzędu Miejskiego w Zawierciu w 2013 r.
    Zamawiający: Prezydent Miasta Zawiercie, Zawiercie
  30. Obsługa serwisowa kopiarek OCÉ 3165, KYOCERA KM 4530, GESTETNER 3235, SHARP MX-M350N, SHARP AR5520N i TOSCHIBA e-STUDIO 603 w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu ul. Czachowskiego 21A oraz podległych jednostkach terenowych
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu, Radom
  31. Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych oraz sprzętu multimedialnego na potrzeby Biura ds. budowy nowej siedziby Muzeum Wojska Polskiego.
    Zamawiający: Muzeum Wojska Polskiego, Warszawa
  32. Zakup i dostarczenie materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kserująco - drukujących na potrzeby Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (ARiMR) oraz 31 biur powiatowych ARiMR na terenie województwa wielkopolskiego
    Zamawiający: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Wielkopolski Oddział Regionalny, Poznań
  33. Zakup i dostarczenie: 1 urządzenia wielofunkcyjnego kolorowego o funkcjach: kserowanie, skanowanie sieciowe i drukowanie sieciowe, 9 urządzeń wielofunkcyjnych monochromatycznych o funkcjach: kserowanie, skanowanie sieciowe i drukowanie sieciowe wraz z odpowiednim oprogramowaniem zarządzającym pracą urządzeń na potrzeby Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (ARiMR).
    Zamawiający: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Wielkopolski Oddział Regionalny, Poznań
  34. Kompleksowy serwis techniczny kopiarek
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Poznaniu, Poznań
  35. Usługi prawnicze.
    Zamawiający: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, Warszawa
  36. Zakup i dostarczenie materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kserująco-drukujących na potrzeby Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (ARiMR) oraz 31 biur powiatowych ARiMR na terenie woj. wielkopolskiego
    Zamawiający: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Wielkopolski Oddział Regionalny, Poznań
  37. Obsługa serwisowa kopiarek OCÉ 3165, KYOCERA KM 4530, GESTETNER 3235, SHARP MX-M350N, SHARP AR5520N i TOSCHIBA e-STUDIO 603 w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu ul. Czachowskiego 21A oraz podległych jednostkach terenowych
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu, Radom
  38. Dzierżawa 12 sztuk fotokopiarek dla potrzeb Spółki Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. wraz z ich serwisem, znak postępowania WM/SZP/PN/11/2012/S
    Zamawiający: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o., Wrocław
  39. Usługa pełnej obsługi serwisowej urządzeń Toshiba dla Urzędu Miejskiego w Zawierciu w 2012 r.
    Zamawiający: Prezydent Miasta Zawiercie, Zawiercie
  40. Kompleksowa usługa serwisowa kserokopiarek eksploatowanych w O/ZUS Lublin
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie, Lublin
  41. Usługa dzierżawy 45 szt. kserokopiarek (43 kopiarki średnio-wydajne, 2 kopiarki wysoko-wydajne) wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych niezbędnych do prawidłowej pracy urządzeń w Prokuraturze Okręgowej w Warszawie i wskazanych Prokuraturach Rejonowych jej podległych
    Zamawiający: Prokuratura Okręgowa w Warszawie, Warszawa
  42. Kompleksowy serwis techniczny kserokopiarek eksploatowanych w terenowych jednostkach organizacyjnych Oddziału ZUS w Gdańsku
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku, Gdańsk
  43. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy notebooka oraz urządzenia wielofunkcyjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
    Zamawiający: Uniwersytet Jagielloński, Kraków
  44. ŚWIADCZENIE USŁUG KOMPLEKSOWEGO POGWARANCYJNEGO SERWISU TECHNICZNEGO KSEROKOPIAREK OCE, RICOH, GESTETNER, KYOCERA MITA, SHARP ORAZ TOSHIBA, EKSPLOATOWANYCH W ODDZIALE ZUS W ZABRZU I PODLEGŁYCH JEDNOSTKACH ORGANIZACYJNYCH
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zabrzu, Zabrze
  45. Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych i ploterów na potrzeby realizacji projektu ISOK
    Zamawiający: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy, Warszawa
  46. Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych oraz serwerów wraz z dedykowanym oprogramowaniem
    Zamawiający: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Gdańsku, Gdańsk
  47. Wykonanie Usług Serwisowych oraz zakup gwarancji dla 56 urządzeń wielofunkcyjnych firmy Toshiba typ e-studio 232/282 będących na wyposażeniu Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego oraz 31 biur powiatowych na terenie województwa Wielkopolskiego
    Zamawiający: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Wielkopolski Oddział Regionalny, Poznań
  48. Usługa pełnej obsługi serwisowej do dnia 31 grudnia 2011r. urządzenia TOSCHIBA e - STUDIO 5540C
    Zamawiający: Prezydent Miasta Zawiercie, Zawiercie
  49. kopiarki
    Zamawiający: Najwyższa Izba Kontroli, Warszawa
  50. Zakup urządzeń drukujących oraz urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
    Zamawiający: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, Wrocław
  51. Dostawa maszyn biurowych, sprzętu i materiałów z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa 4226, Warszawa
  52. Dostawa sprzętu komputerowego
    Zamawiający: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie, Kraków
  53. Przedmiotem zamówienia jest dzierzawa 12 sztuk fabrycznie nowych fotokopiarek z funkcja drukowania i skanowania dla potrzeb Spółki Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
    Zamawiający: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o., Wrocław
  54. Prowadzenie obsługi serwisowej w zakresie napraw i konserwacji urządzeń biurowych: kserokopiarek i faksów w Ministerstwie Skarbu Państwa i 13 Delegaturach Ministra Skarbu Państwa.
    Zamawiający: Ministerstwo Skarbu Państwa, Warszawa
  55. Usługa dzierżawy 45 szt. kserokopiarek (43 kopiarki średnio-wydajne, 2 kopiarki wysoko-wydajne) wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych niezbędnych do prawidłowej pracy urządzeń w Prokuraturze Okręgowej w Warszawie i wskazanych Prokuraturach Rejonowych jej podległych
    Zamawiający: Prokuratura Okręgowa w Warszawie, Warszawa
  56. Dostawa wielofunkcyjnego urządzenia drukującego dla Oddziału IMGW w Poznaniu - zamówienie uzupełniające
    Zamawiający: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej, Warszawa
  57. Usługa kopiowania i drukowania dokumentów
    Zamawiający: Ministerstwo Gospodarki, Warszawa
  58. Dostawa kserokopiarekdla Państwowej Inspekcji Pracy
    Zamawiający: Państwowa Inspekcja Pracy Główny Inspektorat Pracy, Warszawa
  59. Dostawa 1 szt. kserokopiarki dla GDDKiA Oddział w Olsztynie, Al. Warszawska 89, 10-083 Olsztyn
    Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie, Olsztyn
  60. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie zakup i dostawy sprzętu komputerowego dla jednostek UJ.
    Zamawiający: Uniwersytet Jagielloński, Kraków
  61. Dostawa urządzenia powielająco - drukująco - skanującego (1 szt.) wraz z pełnym serwisem w okresie 3 lat dla Urzędu Miejskiego w Zawierciu w 2010 r.
    Zamawiający: Prezydent Miasta Zawiercie, Zawiercie
  62. Dostawa i usługa serwisowa wielofunkcyjnych urządzeń drukujących dla IMGW Oddział w Poznaniu.
    Zamawiający: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej, Warszawa
  63. Usługa dzierżawy kserokopiarek wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych niezbędnych do prawidłowej pracy urządzeń w Prokuraturze Okręgowej w Warszawie i Prokuraturach Rejonowych jej podległych
    Zamawiający: Prokuratura Okręgowa w Warszawie, Warszawa
  64. Obsługa ekspercka procesu sprzedaży jednostek AAU w ramach krajowego sytemu zielonych inwestycji
    Zamawiający: Ministerstwo Środowiska , Biuro Dyrektora Generalnego, Warszawa
  65. Dostawa sprzętu komputerowego w podziale na 5 części
    Zamawiający: Zakład Produkcyjno Usługowy Handlowy Lasów Państwowych, Olsztyn
  66. Dostawa sprzętu komputerowego
    Zamawiający: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie, Kraków
  67. Obsługa ekspercka procesu sprzedaży jednostek AAU w ramach Krajowego systemu zielonych inwestycji
    Zamawiający: Ministerstwo Środowiska , Biuro Dyrektora Generalnego, Warszawa
  68. Pomoc prawna w negocjacjach z Cargill Inc. zmierzających do zawarcia ugody w związku z prowadzonym sporem inwestycyjnym pomiędzy Rządem Rzeczypospolitej Polskiej a Cargill Inc.
    Zamawiający: Ministerstwo Gospodarki, Warszawa