Kogo reprezentuje osoba

Giza Irena Krystyna

w KRS

Irena Krystyna Giza

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Irena
Drugie imię:Krystyna
Nazwisko:Giza
Płeć:Kobieta
Rok urodzenia:1949 r., wiek 69 lat
Miejscowości:Warszawa (Mazowieckie)
Przetargi:13 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Giza Wojciech Marek

Reprezentowała:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bieńkowski Wojciech, Cieśliński Rafał, Cwiżewicz Ewa Maria, Kostrzewa Eugeniusz Karol, Lissowska Maria, Nasiłowski Zbigniew, Olszyński Józef, Placzke Joanna Magdalena, Rakowska Marianna, Rudkiewicz Marzenna Irena, Rytelewski Jerzy, Szewczyk Jarosław Ryszard, Twarowska Ewa Maria, Uchman Ryszard Andrzej, Włodarczyk Zofia Teresa, Łyżwiński Wojciech Andrzej

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łyżwińska Iwona

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Bumco Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000406520
  2. Czwarta Władza Stowarzyszenie Na Rzecz Niezależności Mediów Publicznych W Polsce, Warszawa − KRS 0000390570
  3. Dijo Sp. Z O.O., Zabrodzie − KRS 0000655567
  4. Finker Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000546740
  5. Finker Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000579711
  6. Foga Polen Sp. Z O.O., Chynów − KRS 0000172838
  7. Fundacja Abcxxi - Cała Polska Czyta Dzieciom, Warszawa − KRS 0000097051
  8. Fundacja Towarzystwo Ekonomiczno-społeczne, Warszawa − KRS 0000095870
  9. Geofizyka Toruń S.A., Toruń − KRS 0000425970
  10. Mm Air Sea Cargo S.A., Warszawa − KRS 0000123691
  11. P.a. Nova S.A., Gliwice − KRS 0000272669
  12. Polska Izba Spedycji i Logistyki, Gdynia − KRS 0000068564
  13. Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu, Poznań − KRS 0000461867
  14. Polskie Towarzystwo Marketingu Medycznego, Warszawa − KRS 0000360486
  15. Polsko-niemieckie Stowarzyszenie Kulturalne Deutsch-polischer Kulturverein Zeitsprung, Warszawa − KRS 0000019198
  16. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-handlowe Hydromach Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000183763
  17. R.fund Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000696544
  18. Radomskie Centrum Innowacji i Technologii Sp. Z O.O., Radom − KRS 0000451267
  19. Rage Age Polska S.A., Warszawa − KRS 0000357775
  20. Spółdzielnia Mieszkaniowa Sgh, Warszawa − KRS 0000012299
  21. Stowarzyszenie Harvard Club Of Poland, Warszawa − KRS 0000338071
  22. Stowarzyszenie Przyjaciół Spotkań Małżeńskich, Warszawa − KRS 0000119130
  23. Towarzystwo Ochrony Dziedzictwa Kulturowego Kazimierska Fara, Kazimierz Dolny − KRS 0000016132
  24. Ursynowski Uniwersytet Trzeciego Wieku Im. Juliana Ursyna Niemcewicza Przy Sggw, Warszawa − KRS 0000238942
  25. Wdx S.A., Warszawa − KRS 0000118662
  26. Wschodnioeuropejskie Towarzystwo Handlowe Estra Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000152990
  27. Wysokogórski Klub Ekspedycyjny, Warszawa − KRS 0000099736

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Ammono S.A. Likwidacyjnej, Warszawa − KRS 0000388410
  2. Best S.A., Gdynia − KRS 0000017158
  3. Bisk S.A., Łubna − KRS 0000041467
  4. Biuro Handlu Zagranicznego Sinco Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000059479
  5. Bumech S.A., Katowice − KRS 0000291379
  6. Delivor Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000598288
  7. Dijo Baking Sp. Z O.O., Zabrodzie − KRS 0000650758
  8. Dijo Holding Sp. Z O.O., Zabrodzie − KRS 0000423425
  9. Dijo Investment Sp. Z O.O., Zabrodzie − KRS 0000646397
  10. Dijo Sweet Sp. Z O.O., Zabrodzie − KRS 0000650002
  11. Dnb Bank Polska S.A., Warszawa − KRS 0000022156
  12. Dolnośląskie Centrum Deweloperskie S.A., Wrocław − KRS 0000368347
  13. Ecth Ewa Cwiżewicz Ryszard Hutorowicz Sp. J., Warszawa − KRS 0000392505
  14. Erbud S.A., Warszawa − KRS 0000268667
  15. Et Multimodal Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000054298
  16. Frito Lay Poland Sp. Z O.O., Grodzisk Mazowiecki − KRS 0000061745
  17. Germanos Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000052140
  18. Horeca Service Sp. Z O.O., Zabrodzie − KRS 0000224081
  19. Isd Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000235843
  20. Katowicki Węgiel Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000067042
  21. Kghm Polska Miedź S.A., Lubin − KRS 0000023302
  22. Kgz Energia Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000358623
  23. Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000003782
  24. Magna Polonia S.A., Warszawa − KRS 0000019740
  25. Malborskie Zakłady Chemiczne Organika S.A., Malbork − KRS 0000026890
  26. Middle European Group Of Advertisement - Mega Media S.A., Warszawa − KRS 0000050061
  27. Mobile Phone Telecom Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000259492
  28. P4 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000217207
  29. Pge Energia Odnawialna S.A., Warszawa − KRS 0000044915
  30. Pkp Cargo S.A., Warszawa − KRS 0000027702
  31. Pmpg Polskie Media S.A., Warszawa − KRS 0000051017
  32. Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A., Warszawa − KRS 0000109815
  33. Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo S.A., Warszawa − KRS 0000059492
  34. Pro Plus Marketing Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000055320
  35. Próchnik S.A., Łódź − KRS 0000079261
  36. Przedsiębiorstwo Spedycyjno-transportowe Sped-hut Sp. Z O.O., Częstochowa − KRS 0000133048
  37. Sap Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000094399
  38. Star Foods S.A., Warszawa − KRS 0000006026
  39. Stocznia Gdańsk S.A., Gdańsk − KRS 0000059342
  40. T.i.g.a. Yacht S.A., Warszawa − KRS 0000065004
  41. Telecommunication Center Mobile Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000062350
  42. Termisil Huta Szkła Wołomin S.A. W Restrukturyzacji, Wołomin − KRS 0000287570
  43. Terra Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000319862
  44. Towarzystwo Ekonomistów Polskich, Warszawa − KRS 0000203796
  45. White Pepper Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000347336
  46. Zakład Konstrukcji Spawanych Ferrum S.A., Katowice − KRS 0000297390

Powiązane przetargi (13 szt.):
  1. Kompleksowe wykonanie dźwigu osobowego w wersji panoramicznej w holu głównym SPSK im. prof. A. Grucy CMKP w Otwocku DZP/32/2016
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP, Otwock
    Przedmiotem zamówienia była: Kompleksowe wykonanie dźwigu osobowego w wersji panoramicznej w holu głównym SPSK im. prof. A. Grucy CMKP w Otwocku
    Zamówienie składało się z trzech etapów
    Etap 1 - opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i decyzji do wykonania dźwigu
    Etap 2 - wykonanie dźwigu w holu głównym
    Etap 3 - prowadzenie konserwacji w okresie gwarancji

    Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do siwz - Opis przedmiotu zamówienia, załączniku nr 9 do siwz - Wykaz czynności konserwacyjnych oraz załączniku nr 10 do siwz - dokumentacji technicznej
  2. Opracowanie dokumentacji technicznej projektowo-kosztorysowej, przebudowa szybu windowego, dostawa i montaż szpitalnego dźwigu w Klinice Dermatologii i Wenerologii w systemie zaprojektuj, wybuduj, i zarejestruj.
    Zamawiający: Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus, Warszawa
    Opracowanie dokumentacji technicznej projektowo-kosztorysowej, przebudowa szybu windowego, dostawa i montaż szpitalnego dźwigu w Klinice Dermatologii i Wenerologii
    w systemie zaprojektuj, wybuduj, i zarejestruj.
  3. Modernizacja dźwigu towarowego hydraulicznego w budynku Zachęty - Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie pl. Małachowskiego 3.
    Zamawiający: Zachęta Narodowa Galeria Sztuki, Warszawa
    1. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja dźwigu towarowego hydraulicznego w budynku Zachęty - Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie pl. Małachowskiego 3 2. Zakres modernizacji obejmuje: 1) Naprawę i przegląd wszystkich podzespołów mechanicznych istniejącego dźwigu. 2) Montaż nowych podzespołów jak: - agregat hydrauliczny wraz z osprzętem ale bez siłowników, - nowa kurtyna świetlna w kabinie ( szt.2 ), - aparatura sterowa wraz osprzętem , - kable zwisowe płaskie, - kasety wezwań, - piętrowskazywacz zewnętrzny na każdym piętrze, - kasety dyspozycyjne w kabinie - równoległe szt. 2, 3) Naprawę instalacji elektrycznej i oświetlenia szybu windowego. 4) Wykonanie niezbędnych robót budowlanych na zewnątrz szybu w obrębie drzwi szybowych w tym obrobienie glifów, wyrównanie ściany w miejscu starych kaset wezwań i malowanie, z zachowaniem wystroju zewnętrznego przystanków, 5) Uruchomienie i uzyskanie dopuszczenia do eksploatacji dźwigu w Urzędzie Dozoru Technicznego, łącznie z wykonaniem niezbędnych pomiarów elektrycznych i przeprowadzeniem certyfikacji urządzenia przez Jednostkę Notyfikowaną UDT, 6) Dźwig musi być wykonany zgodnie z dyrektywą dźwigową 95/16/WE i posiadać oznaczenie CE 7) Przeprowadzenie procesu rejestracji dźwigu w UDT wraz z poniesieniem wszelkich kosztów z tym związanych 8) Wykonawca dokona demontażu i utylizacji zdemontowanych starych elementów wymienianych w ramach modernizacji. 3. Przedmiot zamówienia, sposób jego wykonania i wymagania realizacyjne zostały określone w dokumentacji technicznej opracowanej przez mgr inż. Ryszarda Fedorko stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Podstawą wykonania robót będzie opracowana przez Wykonawcę dokumentacja projektowa w zakresie niezbędnym do realizacji zadania wraz ze stosownymi uzgodnieniami i pozwoleniami oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik Nr 1 do SIWZ.
  4. dostawa i wymiana trzech dźwigów w siedzibie Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju w budynku przy ul. Wspólnej 2/4 w Warszawie
    Zamawiający: Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wymiana trzech dźwigów: dwóch osobowych i jednego towarowo-osobowego w siedzibie Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju w budynku przy ul. Wspólnej 2/4 w Warszawie.
    Zamówienie obejmuje:
    1. opracowanie, dla każdego dźwigu odrębnie, dokumentacji technicznej (projektu wykonawczego oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót) na wymianę poszczególnych dźwigów D2, D3 i D6, zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym,
    2. uzgodnienie dokumentacji technicznej z organem właściwej jednostki dozoru technicznego wraz z uzyskaniem decyzji zezwalających na eksploatację dźwigów,
    3. demontaż, wywóz oraz utylizację istniejących dźwigów oraz dostawę, montaż, uruchomienie i przekazanie do użytkowania nowych dźwigów.
    4. opracowanie stanowiskowej instrukcji obsługi oraz instrukcji eksploatacji i konserwacji zamontowanych dźwigów,
    5. wykonywanie konserwacji, przeglądów i serwisu gwarancyjnego urządzeń i instalacji w okresie gwarancji i rękojmi - 5 lat od dnia odbioru zamówienia.
  5. DOSTAWA DŹWIGU WRAZ Z MONTAŻEM I PRZEBUDOWĄ KLATKI SCHODOWEJ GCR/37/ZP/2014.
    Zamawiający: SP ZOZ "Repty" Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka, Tarnowskie Góry
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego dźwigu wraz z montażem i przebudową istniejącej klatki schodowej pawilonu C. Postępowanie prowadzone jest na potrzeby realizacji zadania dofinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych pod nazwą --Przebudowa klatki schodowej pod montaż dźwigu dla osób niepełnosprawnych w pawilonie C SP ZOZ REPTY Górnośląskie Centrum Rehabilitacji przy ul. Śniadeckiego 1 w Tarnowskich Górach. Warunkiem realizacji przedsięwzięcia jest zaprojektowanie i wybudowanie dźwigu z przeznaczeniem dla osób niepełnosprawnych, wykorzystując przy tym przestrzeń między biegami schodowymi tj.1650 x 3050 mm do montażu konstrukcji stalowej szybu oraz zastosowanie kabiny panoramicznej o wymiarach nie mniej niż 2400 x 1140 mm, do której swobodnie wjadą na wózkach inwalidzkich dwie osoby niepełnosprawne, a także możliwy będzie transport osoby leżącej na wózku noszowym. Przyjęte w projekcie budowlanym wymiary kabiny i fundamentu dźwigu są poglądowe. Rzeczywiste wymiary kabiny i fundamentu zostaną zaprojektowane w dokumentacji dźwigu wyniosą jednak nie mniej niż 2400 x 1140 mm. A. Zadanie obejmuje w szczególności: 1. opracowanie dokumentacji dźwigu w tym szybu dźwigowego wraz z przeszkleniem szkłem bezpiecznym i poręczami mocowanymi do konstrukcji szybu, 2. sporządzenie projektu nowego dźwigu osobowego celem uzyskania pozytywnej decyzji Urzędu Dozoru Technicznego w Katowicach na jego zainstalowanie, 3. opracowanie dokumentacji zasilania elektrycznego dźwigu, 4. wykonanie prac budowlanych związanych z poszerzeniem klatki schodowej oraz wykonaniem podszybia w tym fundamentu pod zaprojektowany dźwig, 5. wykonanie zgodnie z projektem budowlanym prac polegających na demontażu ścianek ślusarki metalowej przeszklonej i zastąpieniu ich drzwiami wykonanymi jako ślusarka metalowa przeszklona (wyroby odporne ogniowo stosowane przy wydzieleniu przeciwpożarowym klatki schodowej), 6. wykonanie zasilania elektrycznego dźwigu od rozdzielnicy głównej nN, 7. wykonanie konstrukcji stalowej szybu wraz z montażem, 8. dostawę i montaż kompletnego dźwigu osobowego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych o parametrach oraz wyposażeniu spełniającym wymogi określone w SIWZ, 9. wykonanie prac wykończeniowych branży ogólnobudowlanej, instalacyjnej i montażowej, 10. wykonanie niezbędnych prób, badań, pomiarów i odbiorów wraz z protokołami, atestami i certyfikatami na wykorzystane materiały i urządzenia oraz uzyskanie pozwoleń i innych wymaganych przepisami dokumentów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, 11. poniesienie kosztów i uzyskanie w imieniu Zamawiającego Decyzji Urzędu Dozoru Technicznego w Katowicach na eksploatację zamontowanego dźwigu, 12. przekazanie Zamawiającemu : a) dokumentacji powykonawczo-rejestracyjnej zatwierdzonej przez UDT w ilości 2 egz., b) protokołu dopuszczenia urządzenia do użytkowania, protokołów badań, prób i sprawdzeń, c) specyfikacji elementów dźwigu i czynności technologicznych wraz z określeniem cykli czasowych wg których występuje konieczność prowadzenia ich bieżącej konserwacji w okresie udzielonej gwarancji, 13. uruchomienie, testowanie i zaprogramowanie dźwigu wg dyspozycji Zamawiającego, 14. udzielenie Zamawiającemu : a) 5-letniej gwarancji na dostarczony i zamontowany dźwig, użyte materiały i zainstalowane urządzenia, b) 2-letniej gwarancji na roboty ogólnobudowlane, 15. dostarczenie szczegółowej instrukcji obsługi dźwigu oraz przeszkolenie konserwatora dźwigu wskazanego przez Zamawiającego. B. Charakterystyka techniczna dźwigu: 1. Typ dźwigu: osobowy, panoramiczny, przystosowany do przewozu dwóch osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich lub noszy służących do transportu chorych 2. Udźwig: w zależności od wielkości kabiny 3. Prędkość maksymalna 0,63 m/s 4. Wysokość nadszybia: 4300 mm 5. Głębokość podszybia: 1300 mm - 1600 mm 6. Ilość przystanków: 6 7. Rodzaj drzwi: automatyczne, teleskopowe, wykonane ze stali nierdzewnej bądź szkła bezpiecznego zabezpieczonego ramkami ze stali nierdzewnej o wymiarach w świetle: szerokość min. 900 mm, wysokości min. 2000 mm. 8. Kabina dźwigu: nieprzelotowa, ściany wykonane ze szkła bezpiecznego w ramkach ze stali nierdzewnej, tylna ściana wykonana ze stali nierdzewnej, podłoga antypoślizgowa, trudnozapalna wykładzina, sufit podwieszony wykonany ze stali nierdzewnej wraz z oświetleniem typu LED, oświetlenie awaryjne, cokoły przypodłogowe wykonane ze stali nierdzewnej, wentylacja, poręcze ze stali nierdzewnej przystosowane dla osób niepełnosprawnych, lustro na tylnej ścianie. 9. Panel dyspozycyjny wykonany ze stali nierdzewnej z piętrowskazywaczem. 10. Kasety wezwań ze stali nierdzewnej z piętrowskazywaczem. 11. Sterowanie mikroprocesorowe, zbiorczość góra/dół. 12. Napęd dźwigu: elektryczny bądź hydrauliczny. 13. Wyposażenie dodatkowe: wyświetlacz przeciążenia kabiny (także informacja dźwiękowa), kurtyna świetlna, system komunikacji ze służbami ratunkowymi w tym głosowy, jazda pożarowa, wentylator załączany ręcznie i wyłączany automatyczne, zjazd kabiny na przystanek podstawowy po zaniku napięcia wraz z funkcją otwierania drzwi, oświetlenie szybu, drabinka do podszybia. 14. Szyb dźwigu przeszklony. C. Warunki dodatkowe: 1. Wykonawca winien dołączyć do oferty opis przyjętego rozwiązania technicznego podając podstawowe parametry techniczne, ruchowe i eksploatacyjne. 2. Przyjęte rozwiązania techniczne muszą: a) spełniać warunki wymagane do użytkowania dźwigu przez osoby niepełnosprawne, b) umożliwiać łączność windy z centralą telefoniczną GCR Repty. 3. Wykonawca zadeklaruje gotowość świadczenia usług poserwisowych i konserwacyjnych dźwigu. 4. Zamawiający udostępni Wykonawcy dokumentację techniczną budynku, rozdzielni nN będącą w jego posiadaniu oraz udzieli stosownych wyjaśnień. 5. Przedmiot umowy powinien być wykonany zgodnie z dokumentacją i z materiałów określonych w projekcie (w trakcie realizacji przedmiotu umowy wymagane będą: atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne ITB), a także z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa mających zastosowanie z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia, w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego, Prawa budowlanego oraz Prawa zamówień publicznych. 6. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. Należy stosować wyłącznie materiały dopuszczone do stosowania w budownictwie, posiadające wymagane prawem certyfikaty i atesty UDT, w szczególności dopuszczone do zastosowania w obiektach publicznych. Wszystkie materiały i wyroby należy stosować zgodnie z instrukcjami i wytycznymi producenta. 7. Wykonawca odpowiada za prawidłowe wydzielenie i oznakowanie terenu robót budowlanych, mając na uwadze ciągłość pracy pozostałych części szpitala. Miejsce prowadzenia robót winno być zabezpieczone przed dostępem osób trzecich i oddzielone od pozostałych części obiektu, będących w użytkowaniu, szczelnymi ściankami. Roboty ogólno-budowlane należy prowadzić w sposób niezakłócający pracę w GCR Repty. Roboty hałaśliwe prowadzone będą wyłącznie w terminie i w czasie uzgodnionym wcześniej z Działem Technicznym Zamawiającego. 8. Wykonawca we własnym zakresie zobowiązany jest zorganizować zaplecze budowy, które może powstać jedynie w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym. Pomieszczenia socjalne oraz magazynowe zapewnia Zamawiający. 9. Od Wykonawcy wymagać się będzie zapewnienia na terenie objętym umową należytego ładu, porządku, przestrzegania zasad BHP i p.poż, przepisów sanitarno - epidemiologicznych w czasie wykonywania robót oraz odpowiedzialności za szkody powstałe w związku z realizacją robót oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zaleca wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej celem szczegółowego zapoznania się ze specyfikacją i charakterem robót. Zamawiający nie będzie respektował żadnych zarzutów wynikających z nieznajomości przez wykonawców specyfiki i charakteru robót, jeśli okoliczności te możliwe były do ustalenia przy przeprowadzonej z należytą starannością wizji lokalnej. 11. Prawidłowość obmiarów zawartych w przedmiarze robót Wykonawca ma obowiązek sprawdzić w oparciu o otrzymaną SIWZ z załącznikami oraz wizję terenu robót. O rozbieżnościach pomiędzy obmiarami Wykonawcy a Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić Zamawiającego przy wykorzystaniu procedury udzielania wyjaśnień w sposób opisany w SIWZ pkt XII. 12. Za organizację i przebieg wizji odpowiedzialni są pracownicy Działu Technicznego tel. 32 39-01-510 w godz. 8-14. 13. Szczegółowy harmonogram robót, stanowiący załącznik do umowy będzie ustalony z Wykonawcą przed podpisaniem umowy. 14. Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania się do procedur i zasad wynikających z posiadania przez Zamawiającego certyfikatów jakości wg ISO 9001 - ISO 14001 i certyfikatu akredytacyjnego. 15. Zamawiający zastrzega, że wszystkie wskazane z nazwy materiały (wyroby) w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że w przypadku wskazanych z nazwy materiałów i wyrobów Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów), co nie może prowadzić do zmiany projektu. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego, spoczywa na składającym ofertę (art. 30 ust. 5 Pzp). W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć w ofercie odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne.
  6. Zaprojektowanie i wykonanie dwóch dźwigów osobowych na stacji A-3 Imielin Metra Warszawskiego
    Zamawiający: Zarząd Transportu Miejskiego, Warszawa
    W ramach niniejszego Przedmiotu Zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie
    do wykonania, na podstawie uprzednio sporządzonej we własnym zakresie dokumentacji projektowej, dwóch dźwigów osobowych, zlokalizowanych przy południowo-wschodnim oraz południowo-zachodnim wyjściu ze stacji Imielin metra warszawskiego, a w szczególności do:
    1) wykonania wielobranżowej inwentaryzacji obiektu w zakresie wystarczającym do sporządzenia dokumentacji budowlano-wykonawczej,
    2) wykonania projektu budowlanego, umożliwiającego uzyskanie decyzji
    o pozwoleniu na budowę dla ww. Przedmiotu Zamówienia oraz uzyskania takiej decyzji,
    3) wykonania projektu wykonawczego, przedmiaru robót i STWOiR,
    4) wykonania Przedmiotu Zamówienia w oparciu o sporządzoną dokumentację oraz zgodnie z warunkami podanymi w decyzji o pozwoleniu na budowę,
    5) wykonania dokumentacji powykonawczej.
    Opracowana dokumentacja, opisana powyżej w pkt 1-3 ma umożliwić wykonanie Przedmiotu Zamówienia bez konieczności wykonywania przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych projektów, opracowań czy uzgodnień.
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Programie Funkcjonalno - Użytkowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
  7. Zaprojektowanie i wykonanie dźwigu osobowego na stacji A-6 Służew Metra Warszawskiego
    Zamawiający: Zarząd Transportu Miejskiego, Warszawa
    W ramach niniejszego Przedmiotu Zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie
    do wykonania, na podstawie uprzednio sporządzonej we własnym zakresie dokumentacji projektowej, dźwigu osobowego, zlokalizowanego przy południowo-zachodnim wyjściu ze stacji Służew metra warszawskiego, a w szczególności do:
    1) wykonania wielobranżowej inwentaryzacji obiektu w zakresie wystarczającym do sporządzenia dokumentacji budowlano-wykonawczej,
    2) wykonania projektu budowlanego, umożliwiającego uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę dla ww. Przedmiotu Zamówienia oraz uzyskania takiej decyzji,
    3) wykonania projektu wykonawczego, przedmiaru robót i STWOiR,
    4) wykonania Przedmiotu Zamówienia w oparciu o sporządzoną dokumentację oraz zgodnie z warunkami podanymi w decyzji o pozwoleniu na budowę,
    5) wykonania dokumentacji powykonawczej.

    Opracowana dokumentacja, opisana powyżej w pkt 1-3 ma umożliwić wykonanie Przedmiotu Zamówienia bez konieczności wykonywania przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych projektów, opracowań czy uzgodnień.
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Programie Funkcjonalno - Użytkowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
  8. WYKONANIE ZADANIA: SPZZOZ W WYSZKOWIE BEZ BARIER ARCHITEKTONICZNYCH DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W ZAKRESIE UMOŻLIWIENIA OSOBOM NIEPEŁNOSPRAWNYM PORUSZANIA SIĘ - DOSTAWA I MONTAŻ DWÓCH DŹWIGÓW oznaczenie sprawy w SPZZOZ w Wyszkowie: DEZ-P-341-ZP-2-2014.
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie, Wyszków
    Przedmiotem zamówienia jest WYKONANIE ZADANIA: SPZZOZ W WYSZKOWIE BEZ BARIER ARCHITEKTONICZNYCH DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W ZAKRESIE UMOŻLIWIENIA OSOBOM NIEPEŁNOSPRAWNYM PORUSZANIA SIĘ - DOSTAWA I MONTAŻ DWÓCH DŹWIGÓW, obejmującego: 1.1. Zadanie nr 1: wymiana na nowy dźwigu szpitalnego o nr ewidencyjnym 3127068060 w Budynku Głównym Szpitala. Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku nr 1. , który zawiera Program Funkcjonalno - Użytkowy oraz rysunki i szkice inwentaryzacyjne. Zadanie obejmuje: a) demontaż istniejącego dźwigu, b) opracowanie niezbędnego zakresu dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem, w imieniu Zamawiającego, zezwoleń budowlanych (decyzja o pozwoleniu na budowę, zgłoszenie budowy - jeżeli jest wymagane) oraz uzgodnieniem dokumentacji z właściwym organem jednostki dozoru technicznego, c) opracowanie instrukcji eksploatacji i konserwacji zamontowanego dźwigu, d) wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych, dostawa, montaż i uruchomienie dźwigu nowego, opracowanie dokumentacji powykonawczej oraz uzyskanie wszystkich wymaganych prawem polskim decyzji dopuszczających dźwig do ruchu, w tym Protokół Dopuszczenia Urządzenia Dźwigowego do Eksploatacji z Urzędu Dozoru Technicznego. 1.2. Zadanie nr 2: zamontowanie dwuprzystankowego, zewnętrznego dźwigu osobowego (platformy pionowej), przy Budynku Głównym Szpitala, dla Zakładu Rehabilitacji Leczniczej. Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku nr 1. , który zawiera Program Funkcjonalno - Użytkowy oraz rysunki i szkice inwentaryzacyjne. Zadanie obejmuje: a) opracowanie niezbędnego zakresu dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem, w imieniu Zamawiającego, zezwoleń budowlanych (decyzja o pozwoleniu na budowę, zgłoszenie budowy - jeżeli jest wymagane) oraz uzgodnieniem dokumentacji z właściwym organem jednostki dozoru technicznego, b) opracowanie instrukcji eksploatacji i konserwacji zamontowanego dźwigu. c) wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych, dostawa, montaż i uruchomienie dźwigu nowego, opracowanie dokumentacji powykonawczej wraz z uzyskaniem wszystkich wymaganych prawem polskim decyzji dopuszczających dźwig do ruchu, w tym Protokół Dopuszczenia Urządzenia Dźwigowego do Eksploatacji z Urzędu Dozoru Technicznego. 2. Przedmiotem zamówienia objęta jest też co najmniej czteroletnia gwarancja bez ograniczeń jej zakresu na wszelkie roboty objęte umową w tym na wbudowane urządzenia i wyposażenie licząc od dnia podpisania przez strony protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia; w tym zakresie wykonawca będzie zobowiązany na własny koszt do: 2.1. konserwowania dźwigów w zakresie podstawowym w sposób ustalony Instrukcją Konserwacji i Przepisami o Budowie i Eksploatacji Elektrycznych Dźwigów Pionowych oraz Dokumentacją Techniczno-Ruchową urządzeń. 2.2. utrzymania dźwigów w stałym ruchu, dokonywanie przeglądów urządzeń dźwigowych oraz usuwanie na bieżąco zauważonych nieprawidłowości w działaniu tych urządzeń. Zgłoszoną przez Zamawiającego usterkę Wykonawca zobowiązany usunąć jest w ciągu najbliższych 8 godzin roboczych. Wykonawca zapewnia całodobowe pogotowie techniczne. 3. Zadanie jest dofinansowane ze środków PFRON w ramach Programu wyrównania różnic między regionami II w obszarze B..
  9. Przebicia w ścianie klatki schodowej w budynku Urzędu Gminy w Jabłonnie oraz związane z tym prace remontowe, służące utworzeniu punktu informacji turystycznej w strefie obsługi interesanta.
    Zamawiający: Wójt Gminy, Jabłonna
    Zakres prac objętych zamówieniem
    1. przebicie otworu w ścianie wewnętrznej pomiedzy pomieszczeniem nr 01 a holem klatki schodowej
    2. wykonanie nadproża z belek stalowych - belki stalowe nadprożowe to kształtowniki walcowane dwuteowe wys. 260 mm, osiatkowane tzw. siatką rabitza i otynkowane.
    3. wykonanie tynku na ościeżach
    4. obsadzenie wizualnie estetycznego, okna podawczego o konstrukcji aluminiowej z szybą tzw. bezpieczną.
    5. wykonanie naprawy tynku na ścianie pomieszczenia nr 01 od strony pomieszczenia oraz od strony pomieszczenia biurowego (do wysokości drzwi wejściowych na piętro budynku) oraz w korytarzu parteru, na odcinku od wejścia z holu klatki do łazienki dla osób niepełnosprawnych
    6. naprawa posadzki, oraz gipsowanie ścian i sufitów
    7. wykonanie wiatrołapu o konstrukcji aluminiowej, z profila tzw. ciepłego z szybą bezpieczną, z drzwiami wyposażonymi w samozamykacz z kurtyną cieplną zasilaną elektrycznie (podłączenie kurtyny przez uprawnioną osobę, przy uwzględnieniu aktualnego stanu instalacji elektrycznej, celem bezpiecznego użytkowania)
    8. szlifowanie, czyszczenie i uzupełnienie posadzki kamiennej (wielokrotne mycie powierzchni roztworami detergentów przeznaczonymi dla kamienia nieporowatego)
    9. roboty malarskie ścian - malowanie ścian farbą nakrapianą zmywalną do wysokości dwóch metrów, powyzej tej wysokości sufity oraz sufity będą malowane farbą emulsyjna białą.
    10. posadzka w pomieszczeniu biurowym musi być wykonana z wykładziny pcv, homogenicznej grubości minimum 2 mm, bezkierunkowej z wierzchnią warstwą poliuretanową (wykładzina atestowana, trudnopalna)
    11. wykonanie niezbędnych prac elektrycznych montażowych i instalacyjnych, zgodnych z obowiazujacymi noramami i przepisami

    Należy uwzględnić wykonywanie prac w czasie poza godzinami pracy urzędu.
  10. ZP-2401-14/13 Windy
    Zamawiający: Instytut Medycyny Doświadczalnej i Klinicznej im. M. Mossakowskiego Polskiej Akademii Nauk, Warszawa
    Remont zespołu bliźniaczego dźwigów osobowych. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wymiana, podłączenie i uruchomienie fabrycznie nowych 2 szt. kabin wind bliźniaczych wraz z wymianą napędu oraz związane z tym prace remontowe.
  11. Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na wymianie trzech dźwigów osobowych w budynku przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie
    Zamawiający: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego, Warszawa
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na wymianie trzech dźwigów osobowych, zwanych dalej dźwigami, znajdujących się w budynku przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie.
    2. Zakres prac obejmuje w szczególności:
    1) opracowanie dokumentacji projektowej, o której mowa w ust. 1, zwanej dalej Dokumentacją,
    2) przeniesienie na Zamawiającego całości autorskich praw majątkowych do Dokumentacji, a także prawa do zezwalania na wykonywanie zależnego prawa autorskiego,
    3) realizację robót budowlanych polegających na wymianie dźwigów na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego Dokumentacji,
    4) pełnienie nadzoru autorskiego przy realizacji robót budowlanych.
    3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w programie funkcjonalno-użytkowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.
    4. Roboty budowlane będą prowadzone w budynku czynnym, co oznacza, że:
    1) wszelkie prace uciążliwe dla użytkowników budynku będą wykonywanie w dni wolne od pracy oraz w dni robocze (od poniedziałku do piątku), wyłącznie w godzinach 17.00 - 6.00,
    2) Wykonawca zobowiązany będzie do:
    a) właściwego zabezpieczenia terenu budowy, mając na uwadze w szczególności:
    - zachowanie bezpieczeństwa poruszających się po budynku jego użytkowników,
    - ochronę przed uszkodzeniem lub zniszczeniem mienia prywatnego lub publicznego,
    - utrzymywanie na terenie budowy porządku, a po zakończeniu prac - usunięcie wszelkich odpadów, pozostałości i zabezpieczeń,
    b) zapewnienia takiej organizacji robót budowlanych w budynku, aby w trakcie wymiany pierwszego z dwóch dźwigów na klatce schodowej nr I użytkownicy budynku mogli korzystać z drugiego istniejącego na tej klatce dźwigu osobowego, a w trakcie wymiany drugiego - z już wymienionego, dopuszczonego do eksploatacji przez Urząd Dozoru Technicznego i odebranego przez Zamawiającego (w formie odbioru częściowego).
    5. Koszty zużytej przy realizacji przedmiotu zamówienia energii elektrycznej, ciepła i wody ponosi Zamawiający.
    6. Zamawiający udostępni bezpłatnie Wykonawcy pomieszczenie sanitarne i magazynowe o powierzchni około 30 m2.
    7. Wykonawca zapewni, z zastrzeżeniem ust. 8:
    1) wykonanie dokumentacji projektowej przez osoby posiadające uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w odpowiedniej specjalności, wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego,
    2) kierowanie budową przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
    8. W przypadku gdy osoby, o których mowa w ust. 7, nabyły kwalifikacje poza granicami RP, ich kwalifikacje muszą być uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394).
    9. Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie wyroby budowlane, urządzenia techniczne i narzędzia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
    10. Na wykonane w ramach zamówienia prace Wykonawca udzieli co najmniej 5 - letniej gwarancji.
    11. Zainstalowane przez Wykonawcę dźwigi muszą być objęte co najmniej 5 - letnią gwarancją ich producenta.
    12. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie wynagrodzeniem ryczałtowym.
    13. Zaleca się, aby przed złożeniem oferty Wykonawcy przeprowadzili oględziny budynku. Termin dokonania oględzin należy ustalić z pracownikiem Biura Dyrektora Generalnego, pod numerem telefonu 22 661 94 42, z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem. W trakcie oględzin Wykonawcy będą mieli możliwość wglądu w dokumentację techniczną obecnie eksploatowanych przez Zamawiającego dźwigów
  12. WYMIANA WINDY W PÓŁNOCNYM SKRZYDLE ZAMKU UJAZDOWSKIEGO
    Zamawiający: Centrum Sztuki Współczesnej, Warszawa
    1. Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami. 2. Demontaż urządzeń istniejącej windy (dźwigu). 3. Adaptacją istniejącego szybu windowego wraz z maszynownią do potrzeb nowej windy. 4. Wykonanie instalacji elektrycznych dotyczących windy. 5. Dostawa i montaż windy. 6. Uruchomienie windy, badanie odbiorczo-rejestracyjne Urzędu Dozoru Technicznego. 7. Organizacja i likwidacja zaplecza robót.
  13. Wymiana dźwigu szpitalnego w budynku E SPSK w Otwocku wraz z konserwacją w okresie gwarancji
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP, Otwock
    Przedmiotem zamówienia była: Wymiana dźwigu szpitalnego w budynku E SPSK w Otwocku wraz z konserwacją w okresie gwarancji

    Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 6,7,8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Inne osoby dla Giza (145 osób):