Kogo reprezentuje osoba

Głębikowska Michalak Justyna

w KRS

Justyna Głębikowska Michalak

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Justyna
Nazwisko:Głębikowska Michalak
Płeć:Kobieta
Rok urodzenia:1973 r., wiek 50 lat
Miejscowości:Lublin (Lubelskie), Warszawa (Mazowieckie)
Przetargi:3 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Białobrzeski Grzegorz, Bigos Jaworowska Sabina, Biondo Diego, Chmielewski Mateusz Jakub, Ciurysek Gedir Roksana Grażyna, Czyż Artur Andrzej, Drozd Renata Maria, Dynysiuk Joanna Małgorzata, Eckert Marcin, Fuchs Jarosław Robert, Gadomski Marcin, Gałat Mirosław Stanisław, Giejbatow Daniel, Grzymek Witold Marek, Iannone Paolo, Izdebski Marcin, Janas Grzegorz, Kaczoruk Stanisław Ryszard, Kaszyński Michał, Kopyrski Andrzej, Kosmider Christopher, Koziarek Marek, Kozłowska Chyła Beata, Kozłowski Krzysztof Stanisław, Krakowiak Elżbieta, Krupiński Michał Tomasz, Kubiak Tomasz, Kwieciński Jerzy Stanisław, Lehmann Michał Piotr, Lenkiewicz Adam Józef, Leszczyński Tomasz Jan, Lovaglio Luigi, Lusztyn Marek, Majcher Marian, Michalik Barbara, Niewiński Adam, Olszewski Grzegorz, Pavoni Enrico, Petsch Rafał Adam, Piwowar Grzegorz Paweł, Sadurska Małgorzata, Santini Stefano, Skiba Leszek Marcin, Stępień Sylwester, Stopczyński Paweł, Strączyński Paweł Tomasz, Styczyński Tomasz, Surówka Paweł, Suszczyński Paweł Cezary, Szczecki Błażej, Szymański Andrzej, Taborowska Wawrzyniak Joanna Katarzyna, Tomczuk Marek, Turło Zbigniew Stanisław, Tymczyszyn Paweł Leszek, Ważyński Marian Tadeusz, Werochowski Wojciech, Wetmański Piotr Jan, Zborowski Piotr, Zmitrowicz Magdalena, Żuchaj Elżbieta Iwona, Łukaszewicz Jan

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Woźnicki Jerzy
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

Reprezentowała:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ćwintal Jagoda Anna, Czelej Grzegorz, Czelej Zenobia, Janowska Nowosad Justyna, Kasiak Rafał, Kijek Marek Bogumił, Kołodziejczyk Krystyna Izabela, Nowosad Jarosław Wiktor, Wałęka Jacek, Łopuszyński Krzysztof

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Nowosad Teresa Zofia

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Alior Bank S.A., Warszawa − KRS 0000305178
  2. Alior Leasing Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000554171
  3. Alior Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A., Warszawa − KRS 0000350402
  4. Anwil S.A., Włocławek − KRS 0000015684
  5. Armatura Kraków S.A. skrót Firmy: Armatura Kraków S.A., Kraków − KRS 0000068409
  6. Bank Polska Kasa Opieki - S.A., Warszawa − KRS 0000014843
  7. Belgravia Group Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000844115
  8. Biuro Informacji Kredytowej S.A., Warszawa − KRS 0000110015
  9. Body - Truck Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000318006
  10. Boni Fratres Pharmaceutical Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000534746
  11. Bonifraterskie Centrum Medyczne Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000952604
  12. C2c Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000411278
  13. Carbon Zero Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000986537
  14. Centrum Kart S.A., Warszawa − KRS 0000169260
  15. Centrum Kształcenia i Usług Sp. Z O.O., Oświęcim − KRS 0000364444
  16. Chem Trans Logistic Haldex S.A., Sosnowiec − KRS 0000179052
  17. Ci Games S.A., Warszawa − KRS 0000282076
  18. Delfarma Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000180304
  19. Desa S.A., Warszawa − KRS 0000596761
  20. Edusmart Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000423284
  21. Eficom-sinersio S.A., Warszawa − KRS 0000280815
  22. Energet Property Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000479614
  23. Eurocash S.A., Komorniki − KRS 0000213765
  24. Eurocoal Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000161670
  25. Fabryka Opakowań Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000483053
  26. Fokus Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000117707
  27. Frisco S.A., Warszawa − KRS 0000401344
  28. Fundacja Bonifraterska, Warszawa − KRS 0000134759
  29. Fundacja Centrum Dokumentacji i Studiów Podatkowych, Łódź − KRS 0000172918
  30. Fundacja Instytut Sobieskiego, Warszawa − KRS 0000227107
  31. Fundacja Ratownictwa Tatrzańskiego Topr, Zakopane − KRS 0000030706
  32. Fundacja State Of Poland, Warszawa − KRS 0000779650
  33. Gemini Polska Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000595778
  34. Generali Finance Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000166290
  35. Giełda Papierów Wartościowych W Warszawie S.A., Warszawa − KRS 0000082312
  36. Grupa Azoty Zakłady Chemiczne Police S.A., Police − KRS 0000015501
  37. Grupa Czh S.A., Katowice − KRS 0000075706
  38. Hotel Platinum Sp. Z O.O., Ostróda − KRS 0000749678
  39. Ikona Foundation, Warszawa − KRS 0000994472
  40. International Court Of Arbitration - Międzynarodowy Sąd Arbitrażowy S.A., Wrocław − KRS 0000453748
  41. International Court Of Arbitration - Międzynarodowy Sąd Arbitrażowy Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000098080
  42. Jc Media Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000281556
  43. Jones Lang Lasalle Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000084148
  44. Kan Investments Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000534305
  45. Klub Wysokogórski Warszawa, Warszawa − KRS 0000122453
  46. Kopko Żuchaj Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000180861
  47. Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A., Warszawa − KRS 0000113064
  48. Krakowski Bank Spółdzielczy, Kraków − KRS 0000078979
  49. Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A., Warszawa − KRS 0000142452
  50. Maczki-bór S.A., Sosnowiec − KRS 0000361438

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Adamed Consumer Healthcare S.A., Pieńków − KRS 0000020720
  2. Agencja Rozwoju Przemysłu S.A., Warszawa − KRS 0000037957
  3. Anica System S.A., Lublin − KRS 0000041492
  4. Anilorak Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000149258
  5. Aplikacje Krytyczne Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000636771
  6. Apteka Gemini Hütter Sp. Z O.O., Wejherowo − KRS 0000582683
  7. Asset S.A., Warszawa − KRS 0000030805
  8. Baltic Hub Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000743195
  9. Bank Bph S.A., Gdańsk − KRS 0000010260
  10. Bankowe Biuro Podróży Travelbank Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000130137
  11. Beerlab Sp. Z O.O., Łoziska − KRS 0000483563
  12. Bnp Paribas Financial Services Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000045093
  13. Bonifraterskie Centrum Zdrowia Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000343429
  14. Break Klub Tenisowy Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000176621
  15. Cenfin Sp. Z O.O., Ostrów Wielkopolski − KRS 0000109384
  16. Centralny Dom Maklerski Pekao S.A., Warszawa − KRS 0000024477
  17. Centrum Finansowych Technologii Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000106118
  18. Centrum Medyczne Bonifratrów Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000351026
  19. Centrum Usług Księgowych Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000234298
  20. Clip Group S.A., Jasin − KRS 0000781240
  21. Coig S.A., Katowice − KRS 0000092497
  22. Ctl Inwestor Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000039567
  23. Ctl Maczki-bór Sp. Z O.O., Sosnowiec − KRS 0000107691
  24. Cukrownia Leśmierz S.A., Leśmierz − KRS 0000125757
  25. Dct Gdańsk S.A., Gdańsk − KRS 0000031077
  26. Develia S.A., Wrocław − KRS 0000253077
  27. Dom Inwestycyjny Xelion Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000061809
  28. Eib S.A., Toruń − KRS 0000050455
  29. Ekoserwis Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000231156
  30. Enea Elektrownia Połaniec S.A., Zawada − KRS 0000053769
  31. Energa Elektrownie W Koszalinie Sp. Z O.O., Koszalin − KRS 0000129864
  32. Energy Profil Group Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000466860
  33. Europejskie Centrum Narządu Ruchu Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000463919
  34. Europejskie Centrum Przedsiębiorczości Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000189537
  35. Expander S.A., Warszawa − KRS 0000060268
  36. Final S.A., Dąbrowa Górnicza − KRS 0000062921
  37. Firma Handlowa Energo-tur Sp. Z O.O., Chrzanów − KRS 0000013102
  38. Fortaco Jl Sp. Z O.O., Janów Lubelski − KRS 0000027578
  39. Freeflow Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000894541
  40. Fundacja Akademickiego Związku Sportowego, Warszawa − KRS 0000824887
  41. Fundacja Dance Imperium, Warszawa − KRS 0000159374
  42. Fundacja Europejskie Centrum Przedsiębiorczości, Warszawa − KRS 0000247133
  43. Fundacja Pro Arte Et Historia, Krasiczyn − KRS 0000518786
  44. Fx Technology Sp. Z O.O., Tomaszów Mazowiecki − KRS 0000511737
  45. Gc Media House Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000230847
  46. Gemini Hütter Sp. Z O.O., Wejherowo − KRS 0000582775
  47. Generali Investments Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A., Warszawa − KRS 0000050329
  48. Gero Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000270144
  49. Getin Bank S.A., Katowice − KRS 0000027116
  50. Getin Noble Bank S.A., Warszawa − KRS 0000018507

Powiązane przetargi (3 szt.):
  1. Usługa udzielenia Gminie Susiec kredytu długoterminowego w wysokości 4 500 000,00 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Susiec
    Zamawiający: Gmina Susiec, Susiec
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu długoterminowego na sfinansowanie deficytu budżetu Gminy Susiec.


    CPV: 66113000-5 Usługi udzielania kredytu

    2. Przedmiotem zamówienia jest: usługa udzielenia długoterminowego kredytu złotowego w wysokości 4 500 000,00 zł (słownie: cztery miliony pięćset tysięcy złotych, 00/100) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Susiec.
    3. Wysokość udzielonego kredytu: 4 500 000,00 zł (słownie: cztery miliony pięćset tysięcy złotych, 00/100) z uwzględnieniem karencji w spłacie kapitału i odsetek do 31.12.2017 roku. Zamawiający zobowiązuje się do ostatecznej spłaty wykorzystanego kredytu do dnia 31 grudnia 2022 roku.
    4. Wysokość udzielonego kredytu uruchamianego w transzach do dnia 31.12.2017 r. na podstawie odrębnego pisemnego zawiadomienia Zamawiającego, będzie przekazywana na konto bankowe kredytobiorcy – zamawiającego – Bank Spółdzielczy w Tomaszowie Lubelskim Oddział Susiec nr 76 9639 1051 2004 5100 0345 0001.
    5. Wyżej wymieniona kwota kredytu zostanie postawiona do dyspozycji Zamawiającego w okresie od następnego dnia po dniu zawarcia umowy kredytowej, do dnia 31.12.2017 roku. Uruchomienie kredytu nastąpi bez prowizji i opłat.
    6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wykorzystania kredytu, a także do wykorzystania niższej od określonej w umowie kredytowej kwoty kredytu bez kosztów obciążających Zamawiającego.
    7. Wykorzystanie kredytu następować będzie w drodze realizacji przez Wykonawcę dyspozycji uruchomienia transzy kredytu, której wzór stanowił będzie załącznik do umowy o kredyt – na dobro rachunku bankowego Zamawiającego wskazanego w ww. dyspozycji, bez prowizji i opłat. Karta wzorów podpisów, osób upoważnionych do składania dyspozycji wypłaty kredytu w imieniu Kredytobiorcy, będzie stanowiła załącznik do umowy o kredyt. Transze kredytu uruchamiane będą przez Wykonawcę w terminach wskazanych przez Zamawiającego.
    8. Oprocentowanie zmienne według stopy WIBOR 3M – wyliczone jako średnia wszystkich notowań, miesiąca poprzedzającego spłatę – powiększone o marżę banku. O wysokości oprocentowania oraz o zmianie oprocentowania, udzielający kredytu powiadamia kredytobiorcę pisemnie. Poza kwotami określonymi w ofercie, wykonawca nie pobiera żadnych dodatkowych opłat. W celu złożenia oferty należy przyjąć WIBOR 3M na dzień 16.06.2017 roku przy założeniu uruchomienia kredytu w kwocie 4 500 000,00 zł dnia 30.07.2017 r.
    9. Spłata odsetek w okresach miesięcznych, po okresie, za który zostały naliczone w wysokości wynikającej z aktualnego zadłużenia oraz po otrzymaniu pisemnego zawiadomienia z banku – w terminie 14 dni od daty otrzymania zawiadomienia z banku.
    10. Możliwość rezygnacji z części kredytu bez dodatkowych prowizji i opłat.
    11. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania wcześniejszej spłaty kredytu bez żadnych konsekwencji finansowych, bez poboru przez bank pozostałych do zapłaty odsetek i dodatkowych opłat związanych z obsługą kredytu.
    12. W sytuacji wcześniejszej spłaty kredytu odsetki nie będą naliczane.
    13. Możliwość zmiany terminów spłaty kredytu za zgodą obu stron.
    14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości rezygnacji z poboru części kredytu bez ponoszenia za to odpowiedzialności finansowej.
    15. Uruchomienie transz kredytu następować będzie w terminach i kwotach określonych każdorazowo przez Zamawiającego we wniosku złożonym z wyprzedzeniem 2 dni roboczych.
    16. Kredyt zostanie wykorzystany do dnia 31grudnia 2017 roku – forma wypłaty kredytu – na rachunek bieżący Zamawiającego.
    17. Oprocentowanie niespłaconych w terminie rat kredytu naliczone będzie w wysokości określonej dla odsetek ustawowych.
    18. W przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego pełnej kwoty kredytu, wysokość odsetek będzie wynikała z wartości wykorzystanego kredytu.
    19. Postanowienia w umowie nie mogą zmieniać lub zaostrzać warunków określonych w niniejszej SIWZ.
    20. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy zawartej w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w zakresie dotyczącym wysokości kredytu oraz terminów spłaty kredytu.
    21. Zamawiający zastrzega, na swój wniosek, możliwość przesunięcia terminu postawienia do dyspozycji środków bez ponoszenia dodatkowych kosztów, przy czym zamówienie zostanie zrealizowane najpóźniej do 31.12.2017 roku. W przypadku przesunięcia terminu postawienia do dyspozycji Zamawiającego środków, odsetki liczone będą od dnia faktycznego uruchomienia kredytu lub jego poszczególnych transz.
    22. Na cenę brutto oferty składają się wszelkie opłaty, odsetki i inne podobne świadczenia związane z udzieleniem Zamawiającemu, kredytu bankowego.
    23. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania przez Wykonawcę prowizji, opłat z tytułu przygotowania i postawienia kredytu do dyspozycji.
  2. Bankowa obsługa budżetu Miasta Piastowa i jego jednostek organizacyjnych działających w formie jednostek budżetowych
    Zamawiający: Burmistrz Miasta Piastowa, Piastów
    Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi polegające na: bankowej obsłudze budżetu Miasta Piastowa i jego jednostek organizacyjnych: Urząd Miejski w Piastowie; Szkoła Podstawowa Nr 1 w Piastowie; Szkoła Podstawowa Nr 2 w Piastowie; Szkoła Podstawowa Nr 3 w Piastowie; Szkoła Podstawowa Nr 4 w Piastowie; Gimnazjum Nr 1 w Piastowie; Gimnazjum Nr 2 w Piastowie; Liceum Ogólnokształcące im. A. Mickiewicza w Piastowie; Przedszkole Miejskie Nr 1 w Piastowie; Przedszkole Miejskie Nr 2 w Piastowie; Przedszkole Miejskie Nr 3 w Piastowie; Przedszkole Miejskie Nr 4 w Piastowie; Centrum Usług Oświatowych w Piastowie; Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Piastowie; Świetlica Socjoterapeutyczna im. Jana Pawła II w Piastowie; Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Piastowie. Zakres zamówienia obejmuje: otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących i rachunków pomocniczych Miasta Piastowa i jego jednostek organizacyjnych; możliwość otwierania dodatkowych rachunków bieżących i pomocniczych w trakcie realizacji zamówienia, na warunkach zadeklarowanych w ofercie; realizowanie poleceń przelewów krajowych i zagranicznych w wersji elektronicznej (papierowej w trakcie awarii); lokowanie codziennego salda; realizacja otwarcia i prowadzenia nowych rachunków bankowych i jej jednostek budżetowych, potwierdzenie stanu sald na każdy dzień; prowadzenie rachunków masowych płatności; przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat gotówki; wdrożenie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych Urzędu i jego jednostek organizacyjnych; oprocentowanie środków na rachunkach bieżących i pomocniczych, ustalone będzie w oparciu o stawkę WIBID 1M powiększoną lub pomniejszoną o stałą marżę Banku. W celu ustalenia oprocentowania za dany okres odsetkowy przyjmuje się średnią arytmetyczną WIBID 1M z miesiąca poprzedzającego okres odsetkowy; naliczanie i kapitalizacja odsetek od środków na rachunkach powinno następować co miesiąc, ostatniego dnia miesiąca. O wysokości oprocentowania w każdym miesiącu Bank zawiadomi Zamawiającego, poprzez ujęcie stosownej informacji na wyciągach bankowych; zerowanie rachunków bieżących, zgodnie z dyspozycjami, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na wymienionych rachunkach (np. odsetki bankowe) na rachunek bieżący budżetu Miasta Piastowa; udzielenie kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu Miasta do wysokości określonej corocznie upoważnieniem w uchwałach budżetowych; wystawianie zaświadczeń, opinii i innych dokumentów dotyczących współpracy oraz pozyskanie dodatkowych poręczeń i gwarancji bankowych. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić: wdrożenie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych na dowolnej ilości stanowisk, jednolitego dla rachunków bankowych wszystkich jednostek, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizujących oprogramowanie w okresie trwania umowy oraz świadczenie serwisu. W ramach elektronicznej obsługi bankowej posiadacz rachunku będzie miał zapewnione w szczególności: dostępność systemu bankowości elektronicznej poprzez sieć szerokopasmową; uzyskanie w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunkach Zamawiającego; składanie poleceń przelewu ze wszystkich rachunków w ramach dostępnych środków w tym: kredytowych; tworzenie zbioru danych rachunków, kontrahentów i innych danych ewidencyjnych; uzyskiwanie raportów o zrealizowanych operacjach; generowanie (wydruk) wyciągów niewymagających stempla bankowego; generowanie potwierdzenia zrealizowanego przelewu; przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi systemu bankowości elektronicznej; sporządzanie elektronicznego wyciągu bankowego z rachunku na każdy dzień roboczy; elektroniczny przekaz przelewów. W przypadku awarii systemu elektronicznej obsługi bankowej, realizacja przelewów w formie papierowej. Pełne zastosowanie podpisu elektronicznego w ramach systemu bankowości elektronicznej. System podpisów elektronicznych ma być zgodny z ustalonym systemem pełnomocnictw, na różnych poziomach autoryzacji z uwzględnieniem różnej klasy podpisów. System pełnomocnictw i poziomów autoryzacji ma również obejmować indywidualne limity kwotowe ograniczające uprawnienia akceptacji dla poszczególnych użytkowników systemu. Wysokie wymogi bezpieczeństwa w tym w szczególności: zabezpieczenie przed manipulacją poprzez hasło transmisyjne, zastosowanie indywidualnych plików transmisyjnych, szyfrowania transmisji danych, automatyczna blokada po trzeciej próbie dostępu z błędnie podanym hasłem. Ponadto w ramach systemu musi być stworzony rejestr wszystkich czynności dokonywanych przez jego użytkowników. Możliwość automatycznego lokowania czasowo wolnych środków pieniężnych po godzinie 15.00. W ramach systemu Bank wprowadzi usługę rozliczania masowych płatności – współpracującą z programem księgowym stosowanym przez Zamawiającego. Płatności masowe dotyczyć będą gospodarki odpadami oraz podatków i opłat lokalnych. Możliwość przekazania środków pieniężnych Posiadacza rachunku do innego banku w tym samym dniu w przypadku złożenia dyspozycji najpóźniej do godziny 14.00. Udzielenie na wniosek Zamawiającego kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetowego. Oprocentowanie kredytu winno być oparte na stawce WIBOR 1M plus marża banku. Wysokość kredytu będzie określona w każdym roku budżetowym przez Radę Miejską w Piastowie. W roku 2017 Rada Miejska upoważniła Burmistrza do zaciągnięcia kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym do wysokości 1.000.000 zł. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia (dotyczy wszystkich jednostek): planowana liczba prowadzonych rachunków bieżących – 16, planowana liczba prowadzonych rachunków pomocniczych – 30, planowana liczba wpłat gotówkowych w skali roku – 200, planowana kwota wpłat gotówkowych w skali roku – 2.500.000 zł, planowana liczba wypłat gotówkowych w skali roku – 1500, planowana kwota wypłat gotówkowych w skali roku – 2.000.000 zł, planowana liczba przelewów w formie papierowej w skali roku – 100, planowana liczba przelewów w formie elektronicznej w skali roku – 75.000, planowany stan środków na wszystkich rachunkach na koniec dnia 6.000.000 zł, naliczanie odsetek od środków zgromadzonych na rachunkach bankowych w okresach miesięcznych, liczba przelewów masowych w formie elektronicznej w skali 114 000. Zamawiający żąda, aby Wykonawca przez cały okres realizacji zamówienia dysponował na terenie Miasta Piastowa siedzibą, oddziałem, filią lub placówką banku. Wykonawca zawrze odrębne umowy na prowadzenie obsługi bankowej Miasta Piastowa z każdą z jednostek organizacyjnych. W przypadku łączenia, przekształcania jednostek organizacyjnych lub powołanie nowych jednostek organizacyjnych Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotowej usługi na warunkach zadeklarowanych w ofercie. Zamawiający nie stawiania wymagań dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 roku, poz. 1666 j.t.), o których mowa w art. 29 ust. 3a ww. ustawy.
  3. Udzielenie gminie Barczewo długoterminowego kredytu w wysokości 4.000.000 zł na pokrycie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
    Zamawiający: Gmina Barczewo, Barczewo
    Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia gminie Barczewo długoterminowego kredytu złotowego w wysokości 4.000.000 zł na pokrycie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek oraz kredytów. Wysokości udzielonego kredytu 4.000.000 zł (słownie: cztery miliony złotych) uruchamianego w transzach do dnia 31 grudnia 2017 r. na podstawie odrębnego pisemnego zawiadomienia Zamawiającego, przekazywanych na konto bankowe kredytobiorcy – Zamawiającego – MBS w Giżycku O/Barczewo nr 95 9343 1028 0000 0606 2000 0010. Termin uruchomienia transz kredytu musi nastąpić nie później niż w ciągu 5 dni roboczych następujących po dniu, w którym zostanie złożone pisemne zawiadomienie Zamawiającego. Zamawiający informuje, iż w niniejszym postępowaniu termin uruchomienia transz kredytu jest jednocześnie kryterium oceny ofert, które rozpatrywane będzie na podstawie informacji zawartej w formularzu oferty, dotyczącej zaoferowanego przez Wykonawcę terminu uruchomienia transzy kredytu od dnia złożenia przez Zamawiającego dyspozycji wypłaty (patrz Rozdział 13 siwz). Na cenę brutto oferty składają się opłaty, odsetki i inne podobne świadczenia związane z udzieleniem Zamawiającemu, kredytu bankowego. Karencja w spłacie kredytu do dnia 31 marca 2018 r. Warunki spłaty kredytu: raty udzielonego kredytu płatne po upływie karencji, w następujących terminach oraz wysokości: do 31.03.2018 r. – 50.000 zł , 30.06.2018 r. – 50.000 zł , 31.10.2018 r. 50.000 zł , 30.11.2018 r. - 50.000 zł, 31.03.2019 r. – 50.000 zł , 30.06.2019 r. – 50.000 zł , 31.10.2019 r. – 50.000 zł , 30.11.2019 r. - 50.000 zł, 31.03.2020 r. – 50.000 zł , 30.06.2020 r. – 50.000 zł , 31.10.2020 r. – 50.000 zł , 30.11.2020 r. - 50.000 zł, 31.03.2021 r. – 125.000 zł , 30.06.2021 r. – 125.000 zł , 31.10.2021 r. 125.000 zł , 30.11.2021 r. - 125.000 zł, 31.03.2022 r. – 125.000 zł , 30.06.2022 r. – 125.000 zł , 31.10.2022 r. – 125.000 zł, 30.11.2022 r. - 125.000 zł, 31.03.2023 r. – 150.000 zł , 30.06.2023 r. – 150.000 zł , 31.10.2023 r. – 150.000 zł, 30.11.2023 r. - 150.000 zł, 31.03.2024 r. – 150.000 zł , 30.06.2024 r. – 150.000 zł , 31.10.2024 r. – 150.000 zł, 30.11.2024 r. - 150.000 zł, 31.03.2025 r. – 150.000 zł , 30.06.2025 r. – 150.000 zł , 31.10.2025 r. – 150.000 zł, 30.11.2025 r. - 150.000 zł, 31.03.2026 r. – 150.000 zł , 30.06.2026 r. – 150.000 zł , 31.10.2026 r. – 150.000 zł, 30.11.2026 r. - 150.000 zł. Gdy termin spłaty kredytu przypadnie na dzień ustawowo wolny od pracy, to Zamawiający ureguluje wymagana ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty. Spłata odsetek w okresach miesięcznych, po okresie, za który zostały naliczone w wysokości wynikającej z aktualnego zadłużenia oraz po otrzymaniu pisemnego zawiadomienia z banku – w terminie 7 dni od daty otrzymania zawiadomienia z banku. Wcześniejsza spłata kredytu bez żadnych konsekwencji finansowych dla kredytobiorcy. Możliwość rezygnacji z uruchomienia całości lub części kredytu bez dodatkowych prowizji i opłat. Zabezpieczeniem kredytu jest weksel In blanco. Oprocentowanie zmienne według stopy WIBOR 3M – wyliczone jako średnia wszystkich notowań, miesiąca poprzedzającego spłatę – powiększonej o marżę banku. O wysokości oprocentowania oraz o zmianie oprocentowania, udzielający kredytu powiadamia kredytobiorcę pisemnie. Poza kwotami określonymi w ofercie, wykonawca nie pobiera żadnych dodatkowych opłat. W celu złożenia oferty należy przyjąć WIBOR-3M na dzień 31 marca 2017 r. przy założeniu uruchomienia kredytu w trzech transzach: 1.000.000 zł dnia 30 czerwca 2017 r., 2.000.000 zł dnia 30 września 2017 r. oraz 1.000.000 zł dnia 30 listopada 2017 r. Rozliczenie wyłącznie w walucie polskiej PLN. Bank przedstawia projekt umowy kredytowej – załącznik do oferty wraz z informacją o wysokości prognozowanych odsetek od kredytu z rozbiciem na poszczególne lata kredytowania. Kalendarz odsetkowy 365/365 dni. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę: Wykonawca przyjmując do realizacji przedmiot umowy zobowiązuje się do zatrudnienia, o którym mowa w art.29 ust. 3a ustawy Pzp, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 par 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 ze zm.), osoby/osób wykonującej/cych następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: czynności techniczno–formalne związane z udzieleniem i obsługą kredytu, w tym m.in. prowadzenie rachunku kredytobiorcy, naliczanie odsetek, ustalanie bieżących sald.