Kogo reprezentuje osoba

Głowaczewski Roman Edward

w KRS

Roman Edward Głowaczewski

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Roman
Drugie imię:Edward
Nazwisko:Głowaczewski
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1954 r., wiek 64 lata
Miejscowości:Gliwice (Śląskie), Legnica (Dolnośląskie), Oborniki Śląskie (Dolnośląskie), Wrocław (Dolnośląskie)
Przetargi:1 w aktualnych firmach, 9 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Brzoza Andrzej Sebastian, Budryk Maciej, Błaszczak Beata, Cygan Paweł, Garbacik Mariusz, Huptys Wojciech Brunon, Janik Mirosław Waldemar, Kleszczewski Marek, Kotynia Barbara Maria, Kowalski Piotr, Kołodziej Krzysztof Stanisław, Kołodziej Piotr Leonard, Leszczyńska Ewa Danuta, Lot Grzegorz, Lundin Mikael Jan, Pacwa Irena, Pisarski Krystian Marek, Pol Jolanta Małgorzata, Rejner Andrzej Józef, Rodziewicz Tomasz, Rożek Anna Maria, Rutkowski Przemysław Maciej, Sadowska Gabriela Jolanta, Staniowska Tamara, Stanowska Krystyna Maria, Strużyk Mirosława, Wahlborg Torbjorn, Warchoł Rafał, Wójcik Robert, Wyciślik Waldemar Jerzy, Zachwieja Arkadiusz

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Brożek Tadeusz, Hałasa Bog Dan, Jaśkowska Rokita Monika Grażyna, Kalita Wiesław Józef, Kopacz Jacek Michał, Madejowski Robert Stanisław, Mirowski Maciej Piotr, Patalas Włodzimierz Kazimierz, Prusak Elżbieta, Trawiński Marek Bronisław, Wachulak Mirosław Antoni, Ziomek Witold Antoni

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Żochowski Janusz
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Chlebowicz Mirosław, Cymerman Ryszard, Gęsior Krzysztof, Jaros Rafał, Kieruńczak Jadwiga, Kozłowski Andrzej, Poprawa Arkadiusz Marcin, Szafraniec Jadwiga, Urniaż Danuta, Wielgus Jerzy

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Sołowiej Jarosław Michał
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bartnik Zbigniew Jan, Bartoszewski Henryk, Bernacki Zenon, Bożek Stanisław, Cawricz Marian Antoni, Chwajoł Waldemar, Cygan Janusz, Cywiński Andrzej Jan, Czekanowski Stanisław, Dominik Janusz Andrzej, Dudkowski Ryszard Roman, Falkowski Franciszek Alfred, Gębuś Kazimierz, Grycz Stefan, Grzesik Stanisław, Gwiazda Mieczysław, Haber Franciszek, Jasińska Barbara, Jasiński Janusz, Kałuża Stanisław, Kowalów Adam, Kreska Kazimierz Władysław, Kwiecień Jan, Kłysz Kazimierz, Lech Ryszard, Lech Zbigniew, Malawski Tadeusz, Noworól Leszek, Pasoń Jerzy Henryk, Romatowski Józef, Rostkowski Piotr, Sienkiewicz Stanisław Janusz, Turzański Andrzej Józef, Waz Adam, Weznerowicz Maciej Jan, Worsa Zygmunt, Wydmuch Zygmunt, Żygadło Marian, Łosik Jan

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łapiński Marek
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Białkowski Wiesław, Cygan Paweł, Duniec Jacek Kazimierz, Dzikowski Jerzy, Floryn Jacek Stefan, Gałwa Stanisław, Gromadzka Dorota, Huzar Krzysztof Kazimierz, Janik Mirosław Waldemar, Kacprowicz Wiesław, Kleszczewski Marek Wojciech, Knuth Janusz Florian, Kolas Robert, Kołodziej Krzysztof Stanisław, Kołodziej Piotr Leonard, Krutin Mirosław Zygmunt, Kulawik Ewa Beata, Maciocha Marek Jan, Nowiński Bronisław Marian, Pasiecznik Stanisław Czesław, Pawłowski Wojciech Ferdynand, Pisarski Krystian Marek, Rawecki Tomasz Michał, Rejner Andrzej Włodzimierz, Rzemyszkiewicz Jerzy, Sip Emilia Teresa, Skomudek Waldemar Józef, Wójcik Robert, Wyciślik Waldemar Jerzy, Zieliński Jacek Wojciech, Zimny Maciej Leon, Łyga Roman

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zasina Robert
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Jacuńska Ewa, Michalak Jerzy, Mikołajczyk Aneta, Przygoda Zofia Bożena, Szczypiński Zbigniew, Worsa Zygmunt, Ładniak Genowefa

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zubko Ryszard

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. 4steps Consulting Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000597214
  2. Artdoor Gabrych Zachwieja Sp. J., Ruda Śląska − KRS 0000248782
  3. Biegli Rewidenci Szafraniec Sp. Z O.O., Sobótka − KRS 0000543151
  4. Biuro Doradztwa i Konsultingu Gospodarczego Kamag Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000168394
  5. Camp - Centrum Aktywizacji Młodego Pokolenia, Kraków − KRS 0000076205
  6. Db Cargo Polska S.A., Zabrze − KRS 0000057814
  7. Db Cargo Spedkol Sp. Z O.O., Kędzierzyn-koźle − KRS 0000001502
  8. Db Port Szczecin Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000029909
  9. Dolnośląski Związek Lekkiej Atletyki, Wrocław − KRS 0000070466
  10. Dolnośląskie Zrzeszenie Ludowe Zespoły Sportowe, Wrocław − KRS 0000124065
  11. Ekosystem Spółka Z Ograniczona Odpowiedzialnością, Wrocław − KRS 0000426169
  12. Epten Systems Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000597107
  13. Esv S.A., Siechnice − KRS 0000275474
  14. Esv Serwis Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000469780
  15. Esv Wisłosan Sp. Z O.O., Nowa Dęba − KRS 0000126982
  16. Etl Wrocław Spółka Doradztwa Podatkowego Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000023524
  17. F.o.m. Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000580828
  18. Fundacja Dolnośląskie Forum Wodociągowe, Legnica − KRS 0000049893
  19. Fundacja Na Rzecz Rozwoju Ochrony Zdrowia Szpital W Oławie, Oława − KRS 0000220359
  20. Fundacja Via Facti, Katowice − KRS 0000266360
  21. Gg Promotion Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Wrocław − KRS 0000292879
  22. Gminne Zrzeszenie Ludowe Zespoły Sportowe W Kamiennej Górze, Kamienna Góra − KRS 0000071165
  23. Gminny Klub Sportowy Sokół Nowa Ruda, Jugów − KRS 0000137610
  24. Gminny Ludowy Klub Sportowy W Jaworzynie Śląskiej, Jaworzyna Śląska − KRS 0000057633
  25. Gminny Szkolny Związek Sportowy W Twardogórze, Twardogóra − KRS 0000066446
  26. Grupa Ożarów S.A., Warszawa − KRS 0000038326
  27. Hdf Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Wrocław − KRS 0000189134
  28. Hensen Partnerzy Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000054229
  29. Infra Silesia S.A., Rybnik − KRS 0000226089
  30. Instytut Rozwoju Swobód Obywatelskich Im. Ronalda Reagana, Kraków − KRS 0000130498
  31. Jeździecki Klub Sportowy W Jaroszówce, Jaroszówka − KRS 0000098679
  32. Kancelaria Prawno - Finansowa Lege Artis Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000205829
  33. Kirchhoff Polska Sp. Z O.O., Mielec − KRS 0000051511
  34. Klub Sportów Balonowych, Wrocław − KRS 0000066539
  35. Korporacja Samorządowa Im. Józefa Dietla, Kraków − KRS 0000198286
  36. Krajowe Zrzeszenie Ludowe Zespoły Sportowe, Warszawa − KRS 0000160593
  37. Legnicki Ruch Rowerowy, Legnica − KRS 0000216526
  38. Litpol Link Sp. Z O.O., Konstancin-jeziorna − KRS 0000311446
  39. Ludowy Klub Sportowy Legrol W Legnicy, Legnica − KRS 0000163662
  40. Ludowy Klub Sportowy Ognisko Przeworno, Przeworno − KRS 0000004922
  41. Ludowy Klub Sportowy Sokół Marcinkowice, Marcinkowice − KRS 0000062477
  42. Ludowy Klub Sportowy W Gilowie, Gilów − KRS 0000132232
  43. Ludowy Klub Sportowy Zieloni Łagiewniki, Łagiewniki − KRS 0000080477
  44. Magenta Grupa Tauron Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000660388
  45. Miejski Klub Sportowy Sparta Ziębice, Ziębice − KRS 0000243536
  46. Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000027173
  47. Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A., Wrocław − KRS 0000391028
  48. Miejsko-gminne Zrzeszenie Ludowe Zespoły Sportowe W Twardogórze, Twrdogóra − KRS 0000120061
  49. Miejsko-gminne Zrzeszenie Ludowych Zespołów Sportowych W Oławie, Oława − KRS 0000064785
  50. Międzyszkolny Ludowy Klub Sportowy Rakowice, Rakowice Wielkie − KRS 0000158180

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. A-z Finanse S.A., Wrocław − KRS 0000290015
  2. Adama Manufacturing Poland S.A., Brzeg Dolny − KRS 0000011753
  3. Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej S.A., Wrocław − KRS 0000248319
  4. Agrochem Sp. Z O.O., Dobre Miasto − KRS 0000092691
  5. Aktywne Centrum Zdrowia Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000233773
  6. Alterco S.A., Warszawa − KRS 0000145478
  7. Asko-meble Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000035649
  8. Atrium Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000192444
  9. Autozet Sp. Z O.O., Tarnów − KRS 0000021333
  10. B3 Digital Europe Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000339611
  11. Biznespark Rokita Sp. Z O.O., Brzeg Dolny − KRS 0000039889
  12. Centralne Biuro Konstrukcji Kotłów S.A., Tarnowskie Góry − KRS 0000096004
  13. Centrum Prim Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000004828
  14. Centrum Wspierania Biznesu Partner Sp. Z O.O., Brzeg Dolny − KRS 0000049551
  15. Columb Technologies S.A., Wrocław − KRS 0000309854
  16. Convention Bureau - Wrocław, Wrocław − KRS 0000139886
  17. Coroplast Polska Sp. Z O.O., Dylaki − KRS 0000388121
  18. Coroplast Sp. Z O.O., Dylaki − KRS 0000063990
  19. Cube.itg S.A. W Restrukturyzacji, Wrocław − KRS 0000314721
  20. Cukrownia Cerekiew S.A., Ciężkowice − KRS 0000051362
  21. Db Schenker Rail Kolchem Sp. Z O.O., Brzeg Dolny − KRS 0000068674
  22. Df Finanse Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000286151
  23. Dolnośląski Fundusz Gospodarczy Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000099043
  24. Dolnośląski Park Innowacji i Nauki S.A., Wrocław − KRS 0000319739
  25. Dolnośląskie Centrum Hurtu Rolno-spożywczego S.A., Wrocław − KRS 0000099256
  26. Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Kwadro Sp. Z O.O. -, Wrocław − KRS 0000035858
  27. Dortmundzko-wrocławska Fundacja Im. Św. Jadwigi, Wrocław − KRS 0000080096
  28. Dystrybucja Gliwice - Gze Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000063359
  29. Eco Jelenia Góra Sp. Z O.O., Jelenia Góra − KRS 0000034550
  30. Elektromontaż - Poznań S.A., Poznań − KRS 0000060700
  31. Energa Invest S.A., Gdańsk − KRS 0000047874
  32. Energetyka Dwory Sp. Z O.O., Oświęcim − KRS 0000024445
  33. Energetyka Sp. Z O.O., Lubin − KRS 0000012900
  34. Energo Serwis - Gze Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000054228
  35. Enion S.A., Kraków − KRS 0000012216
  36. Fabryka Kotłów Sefako S.A., Sędziszów − KRS 0000029367
  37. Famagic Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000507194
  38. Famago Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000042786
  39. Forte - Serwis - Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000020477
  40. Forum Krasków Zjednoczenie Na Rzecz Sztuki i Kultury Europejskiej, Warszawa − KRS 0000142363
  41. Fundacja Pomocy Sportowcom Olimpijczyk, Warszawa − KRS 0000254950
  42. Fundacja Rozwoju Kardiochirurgii Im. Profesora Zbigniewa Religi, Zabrze − KRS 0000069136
  43. Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej Trzebnica - Ergo Sp. Z O.O., Trzebnica − KRS 0000409746
  44. Gospodarczy Bank Spółdzielczy Radków Z/s W Nowej Rudzie, Nowa Ruda − KRS 0000125362
  45. Górnośląski Zakład Elektroenergetyczny S.A., Gliwice − KRS 0000013196
  46. Incat Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000599310
  47. Infrastruktura Drogowa Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000595576
  48. Invado Sp. Z O.O., Złotoryja − KRS 0000009245
  49. Invest-profit S.A., Poznań − KRS 0000024241
  50. Itvations Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000599174

Powiązane przetargi (10 szt.):
  1. Utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego i zewnętrznego, stanowiącego własność Gminy Bytom w 2015 roku
    Zamawiający: Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów, Bytom
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest utrzymanie i bieżąca konserwacja (wraz z naprawami eksploatacyjnymi) oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Bytom stanowiącego jej własność, obejmującego 2.346 punktów świetlnych.
    Termin wykonania zamówienia: od zawarcia umowy (przy czym nie wcześniej niż od 01.01.2015r.) do dnia 31.12.2015r.
  2. Świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla punktu poboru należącego do Wrocławskiego Toru Wyścigów Konnych - Partynice
    Zamawiający: Wrocławski Tor Wyścigów Konnych - Partynice, Wrocław
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby obiektów WTWK - Partynice przy ul. Zwycięskiej 2 we Wrocławiu. Szacunkowe zużycie w okresie trwania umowy liczone za okres 4 lat w MWh wynosi 2247 w tym 1350/897- dzień / noc
  3. Konserwacja i eksploatacja oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Siemianowice Śląskie
    Zamawiający: Gmina Siemianowice Śląskie, Siemianowice Śląskie
    Opis ogólny: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i eksploatacja oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Siemianowice Śląskie obejmująca w szczególności: -Bieżącą, całodobową eksploatację i konserwację oświetlenia; -Bieżącą, całodobową eksploatację i konserwację podświetlenia obiektów architektonicznych i drzew; -Prace towarzyszące takie jak: doprowadzenie nawierzchni do stanu pierwotnego w przypadku prowadzenia prac remontowych sieci oświetleniowej związanych z naruszeniem nawierzchni, przycinanie drzew i krzewów zasłaniających oprawy lub ograniczających doświetlenie przejść dla pieszych i przystanków (na bieżąco w okresie trwania umowy) w uzgodnieniu z Wydziałem Ochrony Środowiska. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić : 1. Świecenie wszystkich opraw oświetleniowych w ustalonych godzinach, o ile Zamawiający nie postanowi inaczej. 2. Zsynchronizowanie zegarów astronomicznych (minimum 4 razy w roku). 3. Utrzymanie we właściwym stanie opraw oświetleniowych tak, aby zabrudzenia lub częściowe uszkodzenia nie powodowały zmniejszenia ich sprawności. 4. Utrzymanie we właściwym stanie technicznym osłon i odbłyśników opraw tak, aby nie powodowały olśnienia. 5. Utrzymanie we właściwym stanie technicznym sieci zasilającej urządzenia oświetleniowe tak, aby zapewniona była prawidłowa praca tych urządzeń oraz zasilanych z nich urządzeń bezpieczeństwa ruchu i informacji drogowej bez zagrożenia dla osób postronnych. 6. Estetyczny wygląd urządzeń tj.: 6.1. czyste klosze, 6.2. pozamykane wnęki słupowe i skrzynki podziału sieci, 6.3. wypionowane słupy (jeżeli nie zagrażają bezpieczeństwu wypionować w terminie do 1-go następnego miesiąca), 6.4. metalowe części urządzeń bez śladów korozji. 7. Zamknięte, oznakowane i zabezpieczone przed dostępem osób postronnych szafy oświetleniowe. 8. Prawidłowe i czytelne oznakowanie słupów oświetleniowych, abonencko - oświetleniowych i trakcyjno - oświetleniowych. 9. Fachowe, całodobowe pogotowie oświetlenia ulic, wyposażone w środki łączności, środki transportu i odpowiedni sprzęt specjalistyczny, umożliwiające natychmiastową reakcję na zgłoszenia o usterkach i awariach. 10. Bieżące odbieranie telefonicznie, faksem oraz mailem zgłoszeń o awariach od Zamawiającego, Policji, Straży Pożarnej i mieszkańców (uruchomienie całodobowego numeru interwencyjnego do przyjmowania zgłoszeń). 11. Informowanie Zamawiającego o awariach sieci oświetleniowej i urządzeń sterowniczych, powodujących czasowe zaciemnienia ulic. 12. Likwidację zagrożeń dla osób postronnych, wynikłych z losowych ( wypadek drogowy, wichura itp.) uszkodzeń urządzeń oświetleniowych ( np. złamany, pochylony lub rozbity słup, złamany wysięgnik, zwisający klosz lub cała oprawa, opadnięcie przewodów linii napowietrznej otwarta lub rozbita szafa oświetleniowa itp. ) w czasie max. 2 godzin od chwili otrzymania zgłoszenia o takim zagrożeniu oraz doprowadzenie uszkodzonych urządzeń do prawidłowego stanu technicznego w ciągu 3 dni po usunięciu zagrożenia, likwidację uszkodzonych słupów i szaf oświetleniowych do 10 dni. Przez zagrożenie w przypadkach opisanych wyżej rozumie się sytuację zagrażającą życiu i zdrowiu człowieka oraz bezpieczeństwa ruchu drogowego. Roszczeń od sprawcy uszkodzenia Wykonawca dochodzi własnym kosztem i staraniem. 13. Wykonanie pomiarów dotyczących ochrony przeciwporażeniowej urządzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami. 14. Dostęp do szaf oświetleniowych dla dostawcy energii dokonującego comiesięcznych odczytów wskazań liczników energii elektrycznej. 15. Transport dla 1 osoby dla potrzeb kontroli stanu oświetlenia. 16. Malowanie metalowych części urządzeń oświetleniowych sukcesywnie według potrzeb uzgodnionych z Zamawiającym. 17. Malowanie korodujących metalowych łączników wysięgników oraz śrub mocujących, na bieżąco w przypadku pojawienia się śladów korozji. 18. Bieżącą współpracę z eksploatatorem sieci w zakresie prawidłowości prac układów pomiarowych. 19. W przypadku awarii zasilania szafy oświetleniowej poza granicą eksploatacji powiadomienie pogotowia eksploatatora sieci. 20. Wykonawca dostarczy do każdego 10 dnia bieżącego miesiąca sprawozdanie z wykonania czynności eksploatacyjnych. Sprawozdanie, o którym mowa będzie podstawą do sporządzenia protokołu odbioru, wystawienia faktury i zapłaty za wykonane czynności. 21. Wykonawca w terminie do 2-ch miesięcy przed zakończeniem eksploatacji dokona inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej ze służbami wskazanymi przez Zamawiającego. 22. Wykonawca zobowiązuje się stosować nowoczesne, dobre jakościowo i energooszczędne urządzenia i technologie, o standardzie nie gorszym od dotychczasowego, uzgadniane każdorazowo z Zamawiającym. 23. Wykonawca zobowiązany jest informować Zamawiającego na bieżąco pisemnie /fax , email itp./ o usuniętych usterkach. Wymagania szczegółowe. Bieżąca całodobowa konserwacja, eksploatacja obejmuje: 1. Przeprowadzanie oględzin i przeglądów w/g następujących zasad: 1.1. Oględziny urządzeń oświetlenia elektrycznego powinny być przeprowadzane raz w roku. 1.2. Podczas przeprowadzania oględzin urządzeń oświetlenia elektrycznego należy dokonać oceny stanu urządzeń i sprawdzić w szczególności: a) stan widocznych części przewodów, głównie ich połączeń oraz osprzętu, b) stan czystości opraw i źródeł światła, d) realizację zasad racjonalnego użytkowania oświetlenia (nastawień urządzeń sterujących), e) stan ochrony przeciwporażeniowej, f) stan urządzeń zabezpieczających i sterowania, g) stan napisów informacyjnych i ostrzegawczych oraz oznaczeń, 1.3. Przeglądy urządzeń oświetlenia elektrycznego należy przeprowadzić w oparciu o obowiązujące przepisy dot. eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych. 1.4. Wyniki przeglądów i zakres wykonanych czynności konserwacyjno-remontowych należy odnotować w dokumentacji eksploatacyjnej urządzeń oświetlenia ulicznego. 2. Wymiana uszkodzonych: 2.1. źródeł światła, opraw na nowe o minimum tych samych parametrach technicznych - do 2 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego. 2.2. słupów na nowe tego samego typu i parametrów (ale wyprodukowanych nie wcześniej niż w ciągu ostatnich 2 lat) do - 21 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego z zastrzeżeniem dopuszczalnych okresów nie świecenia punktów. 3. Lokalizacja uszkodzeń w sieciach, przewodach, urządzeniach oprawach oraz ich usunięcie w terminie 7 dni roboczych. 4. Bieżące usuwanie stwierdzonych usterek. 5. Wykonywanie nastawień urządzeń sterujących oświetleniem wynikające z potrzeb lub w przypadkach nadzwyczajnych w terminie do 2 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. 6. Wykonywanie w nocy na terenie całego miasta kontroli inspekcyjnych oświetlenia: a) przez pracownika dozoru Wykonawcy co najmniej raz w miesiącu /protokół dostarczony do Wydziału Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta do 3 dni po kontroli, b) wspólnie z Zamawiającym w zależności od potrzeb (środek transportu zapewnia Wykonawca). 7. Czyszczenie kloszy i odbłyśników opraw podczas każdorazowej wymiany źródła światła. 8. Malowanie, jako odtworzenie istniejących uszkodzonych powłok lakierniczych, metalowych elementów konstrukcyjnych (słupów, konstrukcji wsporczych, wnęk, wysięgników oraz wolnostojących szaf sterujących oświetleniem drogowym). 9. Montaż (na istniejącym ciągu oświetleniowym, bez budowy nowych słupów) pojedynczych punktów świetlnych - maksymalnie do trzech sztuk miesięcznie. Montaż odbywać się będzie na pisemne zlecenie Zamawiającego, z wykorzystaniem odzyskanych sprawnych technicznie urządzeń pochodzących z demontażu przy kompleksowych modernizacjach oświetlenia. 10. Demontaż nielegalnie powieszonych na słupach reklam, banerów oraz pozostałości po wcześniej wymienionych (tj. opasek, drutów, listew itp.). 11. Doraźne prześwietlenia drzew ,w terminie 14 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności wycinania gałęzi drzew przy oprawach, jeżeli są one przyczyną obniżonego poziomu natężenia oświetlenia oraz w ciągu 8 godzin przy przewodach elektrycznych zasilających punkt świetlny w energię elektryczną, jeśli gałęzie drzew stwarzają zagrożenie porażenia prądem. 12. Bezpłatne dokonywanie uzgodnień i ustalanie warunków przyłączenia za zgodą Zamawiającego do sieci (przewodów) elektrycznej zasilającej punkty świetlne, różne niewielkie odbiorniki energii elektrycznej (np. podświetlenia reklam, oświetlenia kabin telefonicznych, itp.). 13. Wykonanie pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej i pomiarów rezystancji uziemień z częstotliwością określoną w przepisach szczegółowych. 14. Nieodpłatne wskazanie miejsc zasilania w energię elektryczną z sieci, przewodów lub urządzeń będących przedmiotem niniejszej umowy dla elementów oświetlenia dekoracyjnego (świątecznego) w terminie 7 dni od daty wystąpienia podmiotu, który montować będzie je na zlecenie Zamawiającego. 15. Zakaz wydawania zgody bez uzgodnienia z Zamawiającym na umieszczanie nośników reklamowych na słupach. Prace towarzyszące konserwacji. 1. Wymiana obudowy, konstrukcji, wyposażenia lub całej szafy oświetleniowej w przypadku zniszczenia ich wskutek czynników losowych, wypadku drogowego, wandalizmu, kradzieży. 2. Wymiana uszkodzonych kabli zasilających szafy lub odcinków kabli oświetleniowych. 3. Wymiana lub naprawa słupa oświetleniowego i/lub oprawy rozbitych lub uszkodzonych w wyniku wypadku drogowego, czynników żywiołowych, wandalizmu oraz uszkodzonych przy tej okazji kabli i przewodów. 4. Bieżąca aktualizacja inwentaryzacji oświetlenia ulicznego, parkowego i podświetleń obiektów architektonicznych z uwzględnieniem rodzaju słupów, opraw, rodzaju źródła światła, szaf oświetleniowych. 5. Technologie i dobór materiałów użytych w trakcie konserwacji należy uzgodnić z Zamawiającym. Ilość punktów świetlnych. Urząd Miasta Siemianowice Śląskie aktualnie jest bezspornym właścicielem i eksploatuje: 2466 punktów świetlnych (oświetlenie uliczne, parkowe i podświetlenie budynków), 37 szafek oświetlenia (ulicznego + parkowego). Inwentaryzacja punktów świetlnych, których bezspornym właścicielem jest Gmina Siemianowice stanowi dodatek nr 9 do SIWZ. Inwentaryzacja szaf oświetlenia, których bezspornym właścicielem jest Gmina Siemianowice Śląskie stanowi dodatek nr 10 do SIWZ
  4. Utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego i zewnętrznego, stanowiącego własność Gminy Bytom w 2014 roku, w podziale na dwa zadania.
    Zamawiający: Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów, Bytom
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie następujących usług :
    1/ Zadanie nr 1 - utrzymanie i bieżąca konserwacja (wraz z naprawami eksploatacyjnymi) oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Bytom stanowiącego jej własność, obejmującego 2.224 punktów świetlnych.
    Zadanie nr 1 obejmuje:
    a/ utrzymanie i bieżącą konserwację oświetlenia (wraz z naprawami eksploatacyjnymi) oświetlenia ulicznego;
    b/ utrzymanie świecenia punktów świetlnych w ilości nie mniejszej niż 95% całości;
    c/ wymianę uszkodzonych źródeł światła, elementów zabezpieczeń oraz wszystkich innych elementów osprzętu oświetlenia sieci napowietrznej i kablowej;
    d/ wymianę uszkodzonych drzwiczek, tabliczek bezpiecznikowych, uzupełnianie obejm i innych elementów słupów;
    e/ bieżące naprawy szaf oświetlenia ulicznego;
    f/ lokalizację uszkodzeń kabli, naprawę uszkodzonych kabli i przewodów napowietrznych;
    g/ wykonywanie nastawień urządzeń sterujących oświetleniem;
    h/ mycie kloszy opraw ulicznych przy wymianie źródeł światła;
    i/ wycinkę gałęzi będących w kolizji z oprawami oświetlenia ulicznego;
    j/ utylizację wyeksploatowanych źródeł światła i innych zdemontowanych elementów sieci oświetlenia;
    k/ przywrócenie terenu (chodników, jezdni, zieleni itp.) do stanu pierwotnego po wykonaniu prac eksploatacyjnych;
    l/ zabezpieczenie skutków wypadków komunikacyjnych i kradzieży dla całego majątku objętego umową;
    ł/ usuwanie skutków kradzieży - odtworzenie urządzeń oświetlenia ulicznego;
    m/ wykonanie nocnych i dziennych przeglądów oświetlenia ulicznego z udziałem przedstawiciela zamawiającego (raz na kwartał wg harmonogramu ustalonego z zamawiającym wraz z zabezpieczeniem transportu samochodowego);
    n/ prowadzenie dziennych zapisów prac konserwacyjnych i zgłoszeń, w tym dzienne zgłaszanie zamawiającemu przyjętych awarii oświetlenia ulicznego i wykonanych w danym dniu prac konserwacyjnych (dzienny raport winien zawierać: ulicę, dany odcinek, datę otrzymania zgłoszenia, datę usunięcia awarii, szczegółowy opis wykonanych prac tj. podanie typu oprawy i mocy źródła, przy wymianie słupa na nowy - należy podać typ, przy wymianie kabla - należy podać jego długość oraz parametry, to samo dotyczy sieci zasilającej napowietrznej itp.) oraz przedkładanie zamawiającemu miesięcznych sprawozdań z wykonanych prac z podaniem nazw ulic (w oparciu o raporty dzienne);
    o/ dokonywanie na bieżąco kontroli zegarów sterujących w szafach oświetleniowych w celu zgodności ich pracy z kalendarzem astronomicznym;
    p/ wykonanie pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej oraz pomiarów rezystencji izolacji (wszystkich obwodów oświetleniowych), potwierdzone protokołem przekazanym dla zamawiającego - w terminie do końca trwania umowy.
    Świadczenie usługi konserwacji i utrzymania nie dotyczy:
    a/ przebudowy i modernizacji oświetlenia, wynikającej z zastosowania nowych urządzeń oświetleniowych, podyktowanej względami technicznymi lub dostosowaniem tych urządzeń do otoczenia;
    b/ przyłączenia do sieci oświetleniowej odbiorów dodatkowych nie związanych z oświetleniem drogowym.

    2/ Zadanie nr 2 - utrzymanie i bieżąca konserwacja oświetlenia i odwodnienia przejść podziemnych
    na terenie miasta Bytomia w następujących lokalizacjach:
    - ul. Batorego - Kolejowa,
    - ul. Krakowska - Witczaka,
    - Al. Jana Pawła II - Chorzowska,
    - ul. Miechowicka - Konstytucji.
    Zadanie nr 2 obejmuje :
    a/ zapewnienie całodobowego odpompowania wód opadowych (niezależnie od pory roku, dnia
    i godziny) - dla przejść podziemnych ul. Krakowska-Witczaka i ul. Miechowicka-Konstytucji;
    b/ utrzymanie i konserwację pomp odwadniających oraz ich drobne naprawy (remonty);
    c/ zapewnienie czyszczenia koryt odwadniających w przejściach podziemnych;
    d/ przeczyszczanie wpustów odwadniających i kanałów sieci zewnętrznej;
    e/ konserwację lamp oświetleniowych, w tym wymianę zniszczonych lub spalonych żarówek, świetlówek, bezpieczników, wyposażenia rozdzielni elektrycznej itp.;
    f/ całodobowe utrzymanie oświetlenia przejść podziemnych;
    g/ konserwacje i drobne naprawy osłon lamp oświetleniowych;
    Zadanie nr 2 obejmuje również utrzymanie i konserwację oświetlenia zewnętrznego w następujących lokalizacjach:
    a) Rynek;
    b) przejście Tunel Zachodni między Pl. Wolskiego - ul. Zabrzańska;
    c) Pl. Sobieskiego;
    d) przejście pod wiaduktem PKP przy ul. Zabrzańskiej.

    W tym zakresie zadanie to obejmuje:
    a) utrzymanie w czystości i sprawności technicznej punktów oświetlenia ulicznego (wymiana źródeł światła, naprawa opraw, czyszczenie opraw i kloszy);
    b) wymianę elementów zabezpieczających słupy na zgłoszenie zamawiającego (zgłoszenie telefoniczne, pisemne, faxem, e-mailem) oraz bieżące usuwanie usterek oraz mycie kloszy opraw ulicznych przy wymianie źródeł światła;
    c) utylizację wyeksploatowanych źródeł światła i innych zdemontowanych elementów sieci oświetlenia ulicznego;
    d) uzupełnianie zdewastowanych lub zniszczonych opraw oświetlenia ulicznego umieszczonych w płycie Rynku i słupach przylegających do płyty (oprawy wbudowane w płytę Rynku są w posiadaniu zamawiającego);
    e) renowację zewnętrznych odbłyśników opraw na Rynku;
    f) naprawę uszkodzonych kabli w sposób gwarantujący utrzymanie ciągłości oświetlenia ulicznego;
    g) wykonanie nastawienia oraz programowanie urządzeń sterujących oświetleniem ulicznym wg ustaleń dokonywanych z zamawiającym;
    h) dokonywanie na bieżąco kontroli zegara sterującego w szafie oświetleniowej w celu zgodności ich pracy
    z kalendarzem astronomicznym;
    i) zapewnienie całodobowego dyżuru umożliwiającego przyjmowanie zgłoszeń o awariach w każdym dniu trwania umowy (z podaniem numeru telefonu kontaktowego i siedziby);
    j) obsługę techniczną imprez organizowanych na Rynku, polegającą w szczególności na podłączeniu
    i odłączeniu urządzeń do punktów zasilania, czasowym załączeniu i wyłączeniu oświetlenia (wg potrzeb organizatorów), dyspozycyjności w czasie trwania imprezy.
  5. Utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego i zewnętrznego, stanowiącego własność Gminy Bytom w 2013 roku, w podziale na dwa zadania - II
    Zamawiający: Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów, Bytom
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie następujących usług :
    1/ Zadanie nr 1 - bieżąca konserwacja i naprawy eksploatacyjne oświetlenia ulic, parków, skwerów, zieleńców oraz chodników i przejść dla pieszych, stanowiących własność Gminy Bytom w 2013 roku, obejmująca 1755 punktów świetlnych.

    Zadanie nr 1 obejmuje:
    a/ bieżącą konserwację oświetlenia ulicznego;
    b/ utrzymanie świecenia punktów świetlnych w ilości nie mniejszej niż 95% całości;
    c/ wymianę uszkodzonych źródeł światła, elementów zabezpieczeń oraz wszystkich innych elementów osprzętu oświetlenia sieci napowietrznej i kablowej;
    d/ wymianę uszkodzonych drzwiczek, tabliczek bezpiecznikowych, uzupełnianie obejm i innych elementów słupów;
    e/ bieżące naprawy szaf oświetlenia ulicznego;
    f/ lokalizację uszkodzeń kabli, naprawę uszkodzonych kabli i przewodów napowietrznych;
    g/ wykonywanie nastawień urządzeń sterujących oświetleniem;
    h/ mycie kloszy opraw ulicznych przy wymianie źródeł światła;
    i/ wycinkę gałęzi będących w kolizji z oprawami oświetlenia ulicznego;
    j/ utylizację wyeksploatowanych źródeł światła i innych zdemontowanych elementów sieci oświetlenia;
    k/ przywrócenie terenu (chodników, jezdni, zieleni itp.) do stanu pierwotnego po wykonaniu prac eksploatacyjnych;
    l/ zabezpieczenie skutków wypadków komunikacyjnych i kradzieży dla całego majątku objętego umową;
    ł/ usuwanie skutków kradzieży - odtworzenie urządzeń oświetlenia ulicznego;
    m/ wykonanie nocnych i dziennych przeglądów oświetlenia ulicznego z udziałem przedstawiciela zamawiającego (raz na kwartał wg harmonogramu ustalonego z zamawiającym wraz z zabezpieczeniem transportu samochodowego);
    n/ prowadzenie dziennych zapisów prac konserwacyjnych i zgłoszeń, w tym dzienne zgłaszanie zamawiającemu przyjętych awarii oświetlenia ulicznego i wykonanych w danym dniu prac konserwacyjnych (dzienny raport winien zawierać: ulicę, dany odcinek, datę otrzymania zgłoszenia, datę usunięcia awarii, opis szczegółowy wykonanych prac tj. podanie oprawy i mocy źródła, przy wymianie słupa na nowy - należy podać typ, przy wymianie kabla - należy podać jego długość oraz parametry, to samo dotyczy sieci zasilającej napowietrznej itp.) oraz przedkładanie zamawiającemu miesięcznych sprawozdań z wykonanych prac z podaniem nazw ulic (w oparciu o raporty dzienne);
    o/ dokonywanie na bieżąco kontroli zegarów sterujących w szafach oświetleniowych w celu zgodności ich pracy z kalendarzem astronomicznym;
    p/ wykonanie pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej oraz pomiarów rezystencji izolacji (wszystkich obwodów oświetleniowych), potwierdzone protokołem przekazanym dla zamawiającego - w terminie do końca trwania umowy.

    Świadczenie usługi konserwacji i utrzymania nie dotyczy:
    a/ przebudowy i modernizacji oświetlenia, wynikającej z zastosowania nowych urządzeń oświetleniowych, podyktowanej względami technicznymi lub dostosowaniem tych urządzeń do otoczenia;
    b/ przyłączenia do sieci oświetleniowej odbiorów dodatkowych nie związanych z oświetleniem drogowym.
    Wykaz punktów świetlnych (opraw i słupów będących na majątku MZDIM Bytom w 2013r.) w załączniku nr 7 do SIWZ.

    2/ Zadanie nr 2 - utrzymanie i konserwacja oświetlenia i odwodnienia przejść podziemnych na terenie miasta Bytomia w następujących lokalizacjach:
    - ul. Batorego - Kolejowa,
    - ul. Krakowska - Witczaka,
    - Al. Jana Pawła II - Chorzowska,
    - ul. Miechowicka - Konstytucji.

    Zadanie nr 2 obejmuje :
    a/ zapewnienie całodobowego odprowadzenia wód opadowych (niezależnie od pory roku, dnia
    i godziny) dla przejść podziemnych ul. Krakowska-Witczaka i ul. Miechowicka-Konstytucji;
    b/ utrzymanie i konserwację pomp odwadniających oraz ich drobne naprawy (remonty);
    c/ zapewnienie czyszczenia koryt odwadniających w przejściach podziemnych;
    d/ przeczyszczanie wpustów odwadniających i kanałów sieci zewnętrznej.
    e/ konserwację lamp oświetleniowych, w tym wymianę zniszczonych lub spalonych żarówek, świetlówek, oprawek oświetleniowych żarowych, bezpieczników, wyposażenia rozdzielni elektrycznej itp.;
    f/ całodobowe utrzymanie oświetlenia przejść podziemnych;
    g/ konserwacje i drobne naprawy osłon lamp oświetleniowych;
    Szacunkowe ilości i krotności w/w prac wskazano w załączniku nr 8 do SIWZ.
  6. Dostawa aparatury pomiarowej elektrycznej do laboratoriów systemów energetyki odnawialnej na Politechnice Wrocławskiej - 13 ZADAŃ.
    Zamawiający: Politechnika Wrocławska, Wrocław
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury pomiarowej elektrycznej do laboratoriów systemów energetyki odnawialnej na Politechnice Wrocławskiej - 13 zadań tj.: -dostawa programowalnego miernika impedancji (mostka RLC) - Zadanie nr 1; -dostawa zdalnie sterowanego zestawu pomiarowego generator-multiplekser - Zadanie nr 2; -dostawa cyfrowego rejestratora zakłóceń - Zadanie nr 3,; -dostawa modułów sterowników PLC z oprogramowaniem - Zadanie nr 4; -dostawa analizatora, przekładników prądowych, sondy prądowej - Zadanie nr 5; -dostawa przetworników prądu - Zadanie nr 6; -dostawa kamery termowizyjnej - Zadanie nr 7; -dostawa rejestratora oscyloskopowego z wyposażeniem modułowym - Zadanie nr 8; -dostawa oscyloskopu ręcznego - Zadanie nr 9; -dostawa niskoprądowych mierników cęgowych - Zadanie nr 10; -dostawa przenośnego miernika małych mocy i obciążeń - Zadanie nr 11; -dostawa generatora sygnałów wraz z oprogramowaniem - Zadanie nr 12; -dostawa analizatora jakości energii elektrycznej - Zadanie nr 13. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji technicznej, stanowiącej:Załączniki od 1 do 13 do niniejszej SIWZ. 4. Szczegółowy zakres obowiązków do wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy, stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 15 do SIWZ - dotyczy każdego zadania..
  7. Dostawa wody i odprowadzanie ścieków do budynku we Wrocławiu przy ul. Czajkowskiego 116 stanowiącego zasób OREg WAM Wrocław
    Zamawiający: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa, Wrocław
    Dostawa wody i odprowadzanie ścieków do budynku we Wrocławiu przy ul. Czajkowskiego 116
  8. Dostawa wody i odprowadzanie ścieków z lokali budynków przy ul. Ignuta 101-103 m 3, przy ul. Maślickiej 8a/23 i 10b/23 i do budynku przy ul. Nowowiejskiej 102 i 104Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu.
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej we Wrocławiu, Wrocław
    Dostawa wody i odprowadzanie ścieków z lokali budynków przy ul. Ignuta 101-103 m 3, przy ul. Maślickiej 8a/23 i 10b/23 i do budynku przy ul. Nowowiejskiej 102
    i 104Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu.
    Szczegółowy opis przedmiotu umowy obejmuje :
    1. dostawę wody na cele bytowe
    2. odbiór ścieków bytowych
    3. dostawa wody na cele przemysłowe
    4. odbiór ścieków przemysłowych
  9. dostawa wody pitnej i odbiór ścieków dla budynków tut. Sądu przy ul. Poznańskiej 16 i ul. Poznańskiej 20 we Wrocławiu
    Zamawiający: Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej, Wrocław
    dostawa wody pitnej i odbiór ścieków dla budynków tut. Sądu przy ul. Poznańskiej 16 i ul. Poznańskiej 20 we Wrocławiu
  10. Dostawa wody i odprowadzenie ścieków do nieruchomości po zlikwidowanym Wojewódzkim Szpitalu im. J Babińskiego we Wrocławiu przy Placu J.P.II 8
    Zamawiający: Województwo Dolnośląskie - Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, Wrocław
    Przedmiotem zamówienia jest usługa na dostawę wody i odprowadzenie ścieków do nieruchomości po zlikwidowanym Wojewódzkim Szpitalu im. J Babińskiego we Wrocławiu przy Placu J.P.II 8