Kogo reprezentuje osoba

Gołaszewski Włodzimierz Krzysztof

w KRS

Włodzimierz Krzysztof Gołaszewski

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Włodzimierz
Drugie imię:Krzysztof
Nazwisko:Gołaszewski
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1959 r., wiek 61 lat
Miejscowości:Kraków (Małopolskie), Olsztyn (Warmińsko-mazurskie)
Przetargi:69 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Biedrzycki Jerzy, Biedrzycki Krzysztof, Brzozowska Jadwiga, Buczyński Jerzy Bernard, Chełchowski Janusz Stanisław, Cichy Zbigniew Jan, Cichy Łukasz Józef, Domski Franciszek, Gazdowska Danuta, Goździkowska Krystyna Irena, Goździkowski Roman Stanisław, Gołaszewska Ewa Jolanta, Kisiel Roman, Kostur Marek, Lewicka Irena, Liszewska Marta, Mossakowska Joanna Izabela, Mróz Andrzej Marek, Podgrudna Helena, Pykało Paweł Artur, Sikora Janusz Henryk, Smoliński Janusz, Sobala Wojciech, Solnica Krzysztof Tadeusz, Wasilewski Jan, Wydra Karol Tomasz, Zdunek Mirosław Cezary

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Majewski Sławomir Grzegorz
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Gołaszewska Ewa Jolanta, Lotz Katarzyna, Zielińska Hanna, Zieliński Wojciech
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Biedrzycki Krzysztof, Biegańska Aneta Bogumiła, Chodor Jerzy, Cichy Zbigniew Jan, Cichy Łukasz Józef, Gazdowska Danuta, Goździkowski Roman Stanisław, Kostur Marek, Liszewska Marta, Miecznikowska Elżbieta, Sikora Janusz Henryk, Sobala Wojciech, Wydra Karol Tomasz
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Biedrzycki Krzysztof, Biegańska Aneta Bogumiła, Cichy Zbigniew Jan, Cichy Łukasz Józef, Goździkowska Krystyna Irena, Goździkowski Roman Stanisław, Gradowski Marcin, Kostur Marek, Liszewska Marta, Miecznikowska Elżbieta, Sikora Janusz Henryk, Sobala Wojciech, Wydra Karol Tomasz

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Biedrzycki Krzysztof, Goździkowski Roman, Lisowski Andrzej

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Florysiak Halina
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Brzozowska Jadwiga, Buczyński Jerzy Bernard, Chełchowski Janusz Stanisław, Mróz Andrzej Marek

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Piszczek Piotr Paweł
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bartoszewicz Ryszard Jerzy, Buczyński Jerzy Bernard, Cichy Zbigniew Jan, Hawryluk Halina, Kosek Bogusław, Wasilewski Jan
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Biedrzycki Jerzy, Biedrzycki Krzysztof, Butkiewicz Jacek, Chełchowski Janusz Stanisław, Goździkowska Krystyna Irena, Goździkowski Roman Stanisław, Gołaszewska Ewa Jolanta, Janowska Lucyna Grażyna, Kobiałka Michał Sławomir, Kostur Marek, Mróz Andrzej Marek, Ostas Wincenty Józef, Patejuk Adam, Stępień Dariusz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kołosowski Waldemar Mirosław

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Asset Systems Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Olsztyn − KRS 0000384587
  2. Baltic Fasteners Sp. Z O.O., Stawiguda − KRS 0000472952
  3. Bayou-polska Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Morąg − KRS 0000222101
  4. Begana Collection Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Olsztyn − KRS 0000416569
  5. Bonkowski - Sp. Z O.O., Nidzica − KRS 0000242548
  6. Browary Park Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000334488
  7. Centrum Diagnostyki Obrazowej Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000320275
  8. Comfort Collection Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Piecki − KRS 0000325071
  9. Domiauto.pl Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000738589
  10. Eko Saponit Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000637914
  11. Ekomelbud S.A. W Mrągowie Likwidacyjnej, Mrągowo − KRS 0000129445
  12. Franczyza i Alfa Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Olsztyn − KRS 0000406460
  13. Fundacja Facilitas, Olsztyn − KRS 0000592961
  14. Fundacja Imienia Mariana Bublewicza, Olsztyn − KRS 0000033191
  15. Galeria Mazurska Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000406648
  16. Grupa Kapitałowa Geo-trade Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000279096
  17. Gusto Cucina Italiana Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000452443
  18. Ifb Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Olsztyn − KRS 0000364262
  19. Itadam Sp. Z O.O., Piecki − KRS 0000610909
  20. K.u.k.-e.f.i. Internationale Logistik + Handels + Beteiligungs + Verwaltungs Polska Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Olsztyn − KRS 0000424613
  21. Kancelaria Finansowo-podatkowa Koncept Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000812320
  22. Kancelaria Radców Prawnych Via Fides Mossakowska Jakubowska Spółka Partnerska, Olsztyn − KRS 0000292972
  23. Kandan Spółka Z Ograniczną Odpowiedzialnością, Poznań − KRS 0000373449
  24. Komunalna Energetyka Cieplna Komec Sp. Z O.O., Kętrzyn − KRS 0000118512
  25. Konstrukcje Aluminiowe Plus Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Prejłowo − KRS 0000222062
  26. Meblarska Spółdzielnia Zgoda, Giżycko − KRS 0000119748
  27. Narodowy Fundusz Ochrony Zdrowia Komitet Oddziału W Olsztynie, Olsztyn − KRS 0000018472
  28. Ochotnicza Straż Pożarna W Jurkach, Jurki − KRS 0000026919
  29. Pieczewo Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000691590
  30. Premium Deweloper Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000667138
  31. Pro Invest Olsztyn Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000298831
  32. Przedsiębiorstwo Handlowo-usługowe Stanpol Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000234409
  33. Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe Morena Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Bartoszyce − KRS 0000111402
  34. Rabat Service S.A. Likwidacyjnej, Pruszcz Gdański − KRS 0000088182
  35. Renbud Invest Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Olsztyn − KRS 0000251582
  36. Salamon Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Gronowo Górne − KRS 0000137356
  37. Sangria Sp. Z O.O., Kętrzyn − KRS 0000435611
  38. Spółdzielnia Mieszkaniowa Odlewnik, Koluszki − KRS 0000127499
  39. Spółdzielnia Mieszkaniowa Pojezierze W Olsztynie, Olsztyn − KRS 0000026607
  40. Stowarzyszenie Absolwentów Wielkopolskiej Szkoły Biznesu Mba Club, Poznań − KRS 0000103020
  41. Stowarzyszenie Budowlani Warmii, Olsztyn − KRS 0000155872
  42. Stowarzyszenie Miłośników Wsi Warmińsko-mazurskiej, Jurki − KRS 0000194054
  43. Stowarzyszenie Nasze Dzieci, Dywity − KRS 0000306406
  44. Stowarzyszenie Opaczewska 43, Warszawa − KRS 0000352093
  45. Stowarzyszenie Prawników Spartakiada 2008, Olsztyn − KRS 0000295317
  46. Stowarzyszenie Warmińsko-mazurski Klub Biznesu, Olsztyn − KRS 0000042556
  47. Warmia i Mazury Sp. Z O.O., Szymany − KRS 0000399439
  48. Warmińskie Przedsiębiorstwo Budowlane Business Centre Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000429866
  49. Warmińskie Przedsiębiorstwo Budowlane Prefabet Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000162121
  50. Warmińskie Przedsiębiorstwo Budowlane Rombud Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000087713

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. A. Aleksiewicz H. Aleksiewicz St. Krysiński Alex-has Sp. J., Mrągowo − KRS 0000049542
  2. Acometis-polska Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000204136
  3. Agencja Ochrony Sokół - Stecko Sp. J., Olsztyn − KRS 0000124764
  4. Agrovin Sp. Z O.O., Szczytno − KRS 0000012890
  5. Albud Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000132687
  6. Amd Sp. Z O.O., Biskupiec − KRS 0000038100
  7. Atlas Sztuki Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000156709
  8. Az - Materiały Budowlane Sp. Z O.O., Biskupiec − KRS 0000161613
  9. Bartex Sp. Z O.O., Pasłęk − KRS 0000183611
  10. Biuro Handlowo - Usługowe Atl Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000220129
  11. Budimex Dromex Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000004307
  12. Budimex S.A. Sygnity S.A. Sp. J., Warszawa − KRS 0000239265
  13. Cegielnie Olsztyńskie S.A., Warszawa − KRS 0000037778
  14. Centbet Sp. J. Romuald Centkowski, Olsztyn − KRS 0000010177
  15. Centrum Handlowe Vim Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000045762
  16. Cerma 2 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000147613
  17. Comtrans Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000123253
  18. Dyalcom Sp. Z O.O., Dąbrówka − KRS 0000328052
  19. Dylewskie Przedsiębiorstwo Rolne-Sp. Z O.O.., Dylewo − KRS 0000057336
  20. Efh Budownictwo S.A., Warszawa − KRS 0000297520
  21. Ekocem S.A., Olsztyn − KRS 0000084405
  22. Ekovita Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Miłakowo − KRS 0000007993
  23. Elektromontaż - Poznań S.A., Poznań − KRS 0000060700
  24. Energetyka Cieplna Halex Sp. Z O.O. W Pieniężnie, Pieniężno − KRS 0000182943
  25. Energopol-trade-olsztyn Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000017258
  26. Enterprise Of Building And Engineering Work Engineering S.A. Likwidacyjnej, Warszawa − KRS 0000020836
  27. Fadrew Komponenty Sp. Z O.O., Wolbórz − KRS 0000386918
  28. Form-mebel Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000159807
  29. Fp Spomax S.A., Ostrów Wielkopolski − KRS 0000045857
  30. Fundacja Medyczna Hipokrates, Olsztyn − KRS 0000035872
  31. Gh Sp. Z O.O., Komorniki − KRS 0000327793
  32. Global Medic Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000372238
  33. Holzwerk Roman Panasiuk, Jolanta Łezka-panasiuk Sp. J. Likwidacyjnej, Warszawa − KRS 0000099184
  34. Hts Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Piątki − KRS 0000572963
  35. Instal - Poznań S.A., Poznań − KRS 0000012606
  36. Invest System Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000199069
  37. Italpol Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000093168
  38. Izolacja S.A., Nidzica − KRS 0000046527
  39. Kancelaria Radców Prawnych Fides Mossakowski i Partnerzy, Olsztyn − KRS 0000056476
  40. Klima-bud Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000338529
  41. Laudio Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000353183
  42. Lubmor Sp. Z O.O., Trzcianka − KRS 0000054520
  43. Mazowieckie Centrum Przedsiębiorczości, Sypniewo − KRS 0000013861
  44. Mazurskie Wina Sp. Z O.O., Szczytno − KRS 0000006573
  45. Mebelplast S.A., Olsztyn − KRS 0000099299
  46. Meble-przymorze Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000066167
  47. Miastoprojekt-olsztyn-Sp. Z O.O.., Olsztyn − KRS 0000034221
  48. Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000072800
  49. Międzyzakładowe Spółdzielcze Zrzeszenie Budowy Domów Mieszkalnych Ochota, Warszawa − KRS 0000131429
  50. Monika - Kędzierska Sp. J., Kętrzyn − KRS 0000091021

Powiązane przetargi (69 szt.):
  1. Renowacja i adaptacja budynku kościoła poewangelickiego, ratusza oraz remont z wyposażeniem Muzeum im. Feliksa Nowowiejskiego w systemie zaprojektuj i wybuduj w ramach Projektu - Wzrost atrakcyjności turystycznej Gminy Barczewo poprzez renowację kluczowych obiektów dziedzictwa kulturowego
    Zamawiający: Gmina Barczewo, Barczewo
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Renowacja i adaptacja budynku kościoła poewangelickiego, ratusza oraz remont z wyposażeniem Muzeum im. Feliksa Nowowiejskiego w systemie zaprojektuj i wybuduj w ramach Projektu - Wzrost atrakcyjności turystycznej Gminy Barczewo poprzez renowację kluczowych obiektów dziedzictwa kulturowego. W ramach realizowanego zadania wykonane zostaną prace projektowe, a po uzyskaniu niezbędnych decyzji oraz pozwoleń - prace budowlane, których efektem będzie wzrost potencjału turystycznego następujących obiektów: Kościół poewangelicki - adaptacja budynku na galerię sztuki i małą salę koncertową,Muzeum im. Feliksa Nowowiejskiego -remont pomieszczeń muzeum (I piętro),Ratusz w Barczewie - wykonanie sali wystawowej na poddaszu ratusza, adaptacja wieży ratusza na potrzeby wieży widokowej, dostosowanie budynku do potrzeb osób niepełnosprawnych, adaptacja pomieszczeń po sali rady na pomieszczenia informacji turystycznej. 2. Szczegółowy zakres prac przewidzianych do realizacji w powyższych obiektach zawarty jest w Programach Funkcjonalno - Użytkowych stanowiących załącznik nr 11 do SIWZ. 3. Z realizacji zadania częściowo zmienia się zakres niektórych robót budowlanych zawartych w Programach Funkcjonalno - Użytkowych. Powyższe zmiany zakresu robót budowlanych zostały opisane w załączniku nr 10 do SIWZ. 4. Zadanie realizowane będzie w 3 etapach: 1) Etap I - zaprojektuj obejmuje: a) weryfikację kompletności wszystkich danych niezbędnych dla prawidłowego zaprojektowania i wykonania przedmiotu umowy, b) wykonanie pomiarów geodezyjnych i map do celów projektowych, c) uzyskanie wyrysu i wypisu z rejestru gruntów, d) wykonanie dokumentacji konserwatorskiej jaką jest inwentaryzacja konserwatorska rysunkowo - pomiarowa stolarki otworowej przewidzianej do wymiany, e) wykonanie koncepcji projektowych z opisem technicznym, technologicznym i materiałowym zaprojektowanych robót budowlanych umożliwiających weryfikację pod kątem zgodności z Programami Funkcjonalno - Użytkowymi i Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz przedstawienie jej zamawiającemu, f) sporządzenie kompletnych wniosków i uzyskanie wszystkich decyzji administracyjnych, koniecznych do uzyskania przed pozwoleniem na budowę ( w tym również wszelkie uzgodnienia pozwolenia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków), g) dokonanie badań oraz opracowanie programu prac konserwatorskich, restauratorskich. (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 27 lipca 2011 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych; Dz. U. z 2011 roku, Nr 165, poz. 987), h) wykonanie projektów budowlanych i wielobranżowych, projektów wykonawczych zadania Renowacja i adaptacja budynku kościoła poewangelickiego, ratusza oraz remont z wyposażeniem Muzeum im. Feliksa Nowowiejskiego w systemie zaprojektuj i wybuduj w ramach Projektu - Wzrost atrakcyjności turystycznej Gminy Barczewo poprzez renowację kluczowych obiektów dziedzictwa kulturowego, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku (Dz. U. z 2004 roku, Nr 202, poz. 2072) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego, i) sporządzenie kompletnych wniosków i uzyskanie w imieniu i na rzecz zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę, j) sprawowanie nadzoru autorskiego w całym okresie realizacji umowy, k) opracowanie Planu Bezpieczeństwa Pracy i Ochrony Zdrowia, l) opracowanie zestawienia wykazu cen i harmonogramu rzeczowo - finansowego robót objętych zamówieniem z wydzieleniem prac projektowych i robót budowlanych zgodnie z załączonym wzorem do umowy, UWAGA: m) wszelkie prace związane z adaptacją, remontem lub wymianą zdegradowanej substancji zabytkowej w obiektach objętych zadaniem należy poprzedzić właściwymi ekspertyzami technicznymi, wnikliwymi badaniami architektonicznymi oraz konserwatorskimi nawarstwień malarskich oraz detalu architektonicznego, nastawionymi na istnienie m.in. polichromii, oraz szczegółowymi inwentaryzacjami stolarki otworowej, n) na badania, a później na prace konserwatorskie i inne działania związane z inwestycją należy uzyskać stosowne pozwolenia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków; w programach prac konserwatorskich i restauratorskich należy uwzględnić wyniki badań konserwatorskich; należy dążyć do zachowania w jak największym stopniu substancji zabytkowej, o) zamawiający wymaga organizowania z udziałem zamawiającego i Inżyniera Kontraktu co najmniej trzech Narad Technicznych do oceny prac projektowych na etapie: opracowania koncepcji projektowych wraz z opisem technicznym, technologicznym oraz materiałowym zaprojektowanych obiektów i urządzeń, opracowania projektu budowlanego - wersja ostateczna, opracowania projektu wykonawczego z przedmiarami robót. 2) Etap II - realizujący budowę - wybuduj obejmuje: a) zorganizowanie, utrzymanie oraz likwidację zaplecza wykonawcy, b) opracowanie projektu organizacji ruchu na czas budowy, c) realizację dostaw urządzeń, łącznie z transportem na teren budowy, d) wykonanie robót budowlano - montażowych oraz przeprowadzenie prac konserwatorskich i archeologicznych zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, e) bieżące rozliczanie finansowo - rzeczowe budowy, monitoring i sprawozdawczość, f) pokrycie wszelkich kosztów i opłat z tytułu uzyskania warunków, uzgodnień, nadzoru gestorów uzbrojenia terenu, itp., g) prowadzenie pełnej obsługi geodezyjnej w czasie robót, w tym sporządzenie operatów, wykonanie inwentaryzacji powykonawczej i przekazanie jej do właściwego ośrodka celem uzgodnienia, h) wywóz, zagospodarowanie lub utylizacja odpadów powstałych w związku z prowadzonymi robotami w tym wynikającymi z prowadzonych badań archeologicznych, i) wykonanie instrukcji i oznakowań obiektów zgodnie z obowiązującymi przepisami, j) zorganizowanie i przeprowadzenie prób, badań i odbiorów, k) opracowanie dokumentacji powykonawczej, l) wykonanie instrukcji rozruchu, BHP oraz przeszkolenie osób wyznaczonych przez zamawiającego z obsługi i konserwacji urządzeń, m) dokonywanie niezbędnych zgłoszeń do eksploatatorów sieci, n) zorganizowanie i przeprowadzenie rozruchu techniczno - technologicznego nowych urządzeń i instalacji, wraz z opracowaniem i przekazaniem zamawiającemu protokołu z rozruchu, o) uporządkowanie i odtworzenie terenu po zakończeniu budowy oraz badaniach archeologicznych, p) sporządzenie kompletnych wniosków wraz z kompletem wymaganych dokumentów do uzyskania decyzji - pozwolenia na użytkowanie obiektów i przekazanie zamawiającemu, q) przekazanie obiektów objętych zadaniem z obiektami towarzyszącymi do eksploatacji wraz ze wszystkimi niezbędnymi dokumentami odbiorowymi, r) wykonanie i utrzymanie w należytym stanie dwóch tablic pamiątkowych i dwóch tablic informacyjnych (4 szt.) o współfinansowaniu inwestycji przez Unię Europejską przez okres realizacji oraz okres gwarancji i rękojmi, UWAGA: s) w trakcie realizacji inwestycji organizowane będą regularne spotkania koordynujące (nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu) z wykonawcą robót budowlanych, podwykonawcami, projektantami i innymi uczestnikami realizacji inwestycji, przy współudziale przedstawicieli zamawiającego i Inżyniera Kontraktu w celu omówienia i ustalenia procedur organizacyjnych, omówienia postępu robót zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym i ich jakości, zaangażowanego potencjału siły roboczej oraz problematyki BHP, zgodności wykonywania robót z przepisami prawa, orzeczeń i uzgodnień właściwych organów; po okresie gwarancyjnym przeprowadzony zostanie odbiór ostateczny. 3) Etap III - po zakończeniu budowy obejmuje: 1) zapewnienie w okresie gwarancji pełnego i nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego, w tym - przeglądy gwarancyjne w okresie 3 lat od daty dokonania odbioru końcowego, 2) monitoring, ewaluacja, sprawozdawczość, 3) przeglądy gwarancyjne organizowane będą raz na rok lub w przypadku wystąpienia usterek na każde wezwanie zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z materiałów określonych w Programach Funkcjonalno-Użytkowych lub z materiałów o parametrach technicznych nie gorszych niż w nich wymienionych lub równoważnych
  2. Rozbudowa budynku, którego część zajmuje siedziba Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Olsztynie, usytuowanego przy ul. Lubelskiej 16 w Olsztynie, dz. Nr 6/77
    Zamawiający: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Olsztynie, Olsztyn
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych uzupełniających
    związanych z Rozbudową budynku, którego część zajmuje siedziba Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Olsztynie, usytuowanego przy ul. Lubelskiej 16 w Olsztynie, dz. Nr 6/77w oparciu o dokumentację projektową.

    Zakres rzeczowy robót uzupełniających obejmuje:
    1.Docieplenie poddasza;
    2.Zakup bez montażu witryny W4 i drzwi D10;
    3.Zakup izolacji cieplnej tarasu;
    4.Zakup izolacji styropianu do docieplenia elewacji
  3. Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy budynku dla potrzeb Zakładu Toksykologii Środowiska GUMed ZP-115-2012.
    Zamawiający: Gdański Uniwersytet Medyczny, Gdańsk
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie prac budowlano-montażowych przebudowy budynku magazynowego dla potrzeb Zakładu Toksykologii Środowiska w ramach realizowanego projektu pn.: Przebudowa i wyposażenie Zakładu Toksykologii Środowiska dla potrzeb nowego unikatowego kierunku Zdrowie Środowiskowe w Gdańskim Uniwersytecie Medycznym finansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego RPOWP. W zakres zamówienia nie wchodzi wyposażenie w meble i sprzęt medyczny oraz roboty rozbiórkowe. Zakres zamówienia obejmuje: -sporządzenie projektu budowlanego i wykonawczego, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), kosztorysów branżowych; -dokonanie uzgodnień dokumentacji z Zamawiającym oraz pozyskanie wszelkich decyzji administracyjnych i innych uzgodnień (np. w zakresie bhp, wymagań higienicznych i zdrowotnych, ochrony p.poż. itp.) wymaganych przepisami niezbędnymi do projektowania i wykonania przedmiotu zamówienia, w tym zgłoszenia lub pozwolenia na budowę; -wykonanie robót w oparciu o sporządzoną i zatwierdzoną dokumentację projektową, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) oraz przeprowadzenie wymaganych przepisami prób, pomiarów, sprawdzeń i rozruchów; -pełnienie nadzoru autorskiego autora projektu w zakresie, o którym mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.); -wykonanie dokumentacji powykonawczej. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić dokumentację projektową, spełniającą wszelkie wymogi wynikające z ustawy Prawo zamówień publicznych. Materiały i technologie zawarte w dokumentacji projektowej muszą zostać określone w sposób opisowy, za pomocą parametrów technicznych w dopuszczalnych zakresach stosowania, bez wskazywania konkretnego producenta bądź dostawcy. Jeżeli zachodzi konieczność zastosowania ściśle określonego materiału bądź technologii, należy w opisie technicznym przedstawić uzasadnienie takiej potrzeby oraz określić wymagania stawiane rozwiązaniom równoważnym
  4. Rozbudowa budynku, którego część zajmuje siedziba Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Olsztynie, usytuowanego przy ul. Lubelskiej 16 w Olsztynie, dz. Nr 6/77.
    Zamawiający: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Olsztynie, Olsztyn
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z rozbudową budynku - stan surowy zamknięty - dla inspekcji weterynaryjnej w Olsztynie.
    Realizacja przedmiotowego zadania została podzielona na dwa etapy.
    Zakres etapu I, który jest przedmiotem zamówienia, obejmuje;
    1) Wycinkę kolidujących drzew i krzewów zgodnie z inwentaryzacją szczegółową zieleni i projektem gospodarki szatą roślinną;
    2) Rozbiórkę 2 szt. garaży kolidujących z rozbudowywanym budynkiem;
    3) Budowa nowego budynku w stanie surowym zamkniętym;
    4) Montaż zewnętrznej stolarki drzwiowej i okiennej;
    5) Wykonanie tarasów zewnętrznych, podjazdu dla niepełnosprawnych, oraz zewnętrznych robót nawierzchniowych;
    6) Wykonanie robót elewacyjnych nowego budynku;
    7) Wykonanie poziomów, pionów i podejść pod przybory kanalizacji sanitarnej;
    8) Wykonanie instalacji odgromowej;
    W obecnym etapie nie przewiduje się wykonania robót w istniejącej części budynku,
    Z uwagi na fakt, że prace budowlane będą prowadzone od strony istniejącego wejścia do budynku , należy zorganizować tymczasowe wejście do pomieszczeń PIW . Wskazane jest by wejście to usytuowano w miejscu jednego z okien sekretariatu. Wejście poprzedzić schodami zewnętrznymi i zadaszonym podestem. Wewnątrz należy wydzielić wiatrołap,
  5. wykonanie zadaszenia wag dynamicznych przy kioskach kontrolerskich, ogrodzenia oraz wydzielenie kierunków ruchu na terenie Drogowego Przejścia Granicznego w Grzechotkach
    Zamawiający: Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki, Olsztyn
    1) przedmiot zamówienia obejmuje: a) wykonanie zadaszenia wag dynamicznych przy kioskach kontrolerskich nr 22a i 22b na terenie Drogowego Przejścia Granicznego w Grzechotkach w następującym zakresie: - roboty rozbiórkowe i ziemne, - wykonanie fundamentów, - dostawa i montaż konstrukcji stalowej zadaszenia, - wykonanie pokrycia dachowego z płyt warstwowych oraz ścian osłonowych z poliwęglanu, - uzupełnienie nawierzchni z kostki betonowej, - wykonanie kanalizacji deszczowej z rur PVC, - instalacja elektryczna na zadaszeniach wag dynamicznych i kiosków kontrolerskich, - system monitoringu wizyjnego, b) wykonanie ogrodzenia oraz wydzielenie kierunków ruchu na terenie Drogowego Przejścia Granicznego w Grzechotkach w następującym zakresie: - demontaż szlabanów i fragmentu ogrodzenia, - wykonanie ogrodzenia, osadzenie bram przesuwnych samonośnych i ręcznych oraz furtek, - dostawa i montaż progu zwalniającego, 2) szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest przedmiarach robót - załącznikach nr 19.1 - 19.6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) wykonawca wykona przedmiot zamówienia w zakresie określonym w przedmiarach robót zgodnie z dokumentacją projektową - załącznikami nr 8.1 - 17.2 oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót - załącznikami nr 18.1 - 18.11 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 4) dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót lub przedmiary robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie; zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z uzyskaną decyzją pozwolenia na budowę, zapewnią uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz będą nie gorsze pod względem: a) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), b) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne), c) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, d) w przypadku, gdy zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie wykonawca, przy czym realizacja przedmiotu zamówienia musi nastąpić w terminie przewidzianym specyfikacją istotnych warunków zamówienia, 5) przedmiot zamówienia wykonywany będzie przez wykonawcę na terenie czynnego Drogowego Przejścia Granicznego w Grzechotkach, w związku z czym sposób jego realizacji wymaga uzgodnienia z zamawiającym w celu zapewnienia w tym okresie prawidłowego funkcjonowania przejścia granicznego
  6. Budowa na terenie Szpitala 95 miejsc parkingowych dla pojazdów
    Zamawiający: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy, Olsztyn
    1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na:
    Budowie na terenie Szpitala 95 miejsc postojowych dla samochodów osobowych w oparciu o sporządzoną dokumentację projektową z marca 2012r. - Budowa 95 miejsc parkingowych powiązanych z zaprojektowaną siecią dróg dojazdowych i chodników dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego w Olsztynie

    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ - projekt budowlany.

    2. Informacja o częściach zamówienia
    Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. W ramach zadania wymaga się złożenia oferty pełnej.
  7. umowa na realizację robót uzupełniających na zadaniu pn: Budowa budynku administracyjnego - stan surowy zamknięty - dla inspekcji weterynaryjnej w Lidzbarku Warmińskim wraz z czterema garażami i miejscem parkingowym.
    Zamawiający: Powiatowy Inspektorat Weterynarii, Lidzbark Warmiński
    Uregulowanie systemu wód opadowych z garażu przy ulicy Orneckiej w Lidzbarku Warmińskim obejmujące: a)Zamianę istniejących studni na studnie o większej średnicy (fi 100 cm), b) Zamianę systemu odprowadzania wody zza garażu z korytek betonowych na rury PCV, c) Wykonanie terenu zielonego pomiędzy wjazdami do garażu, d) Wykonanie niezbędnych badań, w tym technicznych badań podłoża gruntowego (geologia)
  8. Roboty dodatkowe przy zadaniu pn. Przebudowa dworca kolejowego Radziwiłłów
    Zamawiający: PKP S.A. - Oddział Gospodarowania Nieruchomościami, Warszawa
    Roboty dodatkowe polegające na wykonaniu:
    - instalacji elektrycznej dla systemu napowietrzania klatki schodowej zgodnie z zamiennym rysunkiem przekazanym przez Biuro Projektów AiB Sp. zo.o.,
    - instalacji przyzywowej w pomieszczeniu D11/łazienka dla niepełnosprawnych,
    - montażu w pomieszczeniu D16 kurtyny w oknie w celu zachowania i zamknięcia strefy pożarowej i zamknięcia klatki schodowej.
  9. Roboty dodatkowe przy zadaniu pn. Przebudowa dworca kolejowego Radziwiłłów
    Zamawiający: PKP S.A. - Oddział Gospodarowania Nieruchomościami, Warszawa
    Roboty dodatkowe polegające na wykonaniu likwidacji 3 sztuk studni kanalizacyjnych oraz pełnej wymiany gruntów w pasie dróg i placu zgodnie z zaleceniami badań geologicznych i warunków technicznych wykonania dróg i placu.
  10. Roboty dodatkowe przy zadaniu pn. Przebudowa dworca kolejowego Radziwiłłów
    Zamawiający: PKP S.A. - Oddział Gospodarowania Nieruchomościami, Warszawa
    Roboty dodatkowe polegajace na wykonaiu izolacji ścian kotłowni przy budynku dworca metodą iniekcji ciśnieniowej.
  11. Kontynuacja zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja zabytkowego budynku Miejsko-Gminnej Biblioteki Publicznej w Dobrym Mieście z rozszerzeniem funkcji do Lokalnego Centrum Kultury
    Zamawiający: Gmina Dobre Miasto, Dobre Miasto
    1. Przedmiotem zamówienia jest kontynuacja zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja zabytkowego budynku Miejsko - Gminnej Biblioteki Publicznej z rozszerzeniem funkcji do Lokalnego Centrum Kultury zlokalizowanego przy ul. Górnej 1 w Dobrym Mieście.
    2. Budynek objęty przedmiotem zamówienia jest obiektem zabytkowym, wpisanym do rejestru zabytków województwa warmińsko - mazurskiego na podstawie decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z 3.09.1968r. pod numerem A-1154, jako kościół ewangelicki z XIX wieku. Obecnie obiekt pełni funkcję Miejsko - Gminnej Biblioteki Publicznej oraz Centrum Kultury w Dobrym Mieście.
    3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na kontynuacji inwestycji, o której mowa w ust. 1, w zakresie:
    1) remontu pomieszczeń na parterze i piętrze budynku,
    2) adaptacji pomieszczenia strychowego,
    3) modernizacji wieży widokowej,
    4) elewacji,
    5) wentylacji mechanicznej,
    6) instalacji wod.-kan. c.w. p.poż i c.o.,
    7) instalacji elektrycznej i teletechnicznej,
    8) wymiany pompy obiegowej c.o. w kotłowni,
    9) przywrócenia terenu do stanu pierwotnego (naprawa zdemontowanego fragmentu nawierzchni placu od strony budynku kina),
    10) naprawy pokrycia ogniomurów.
    4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik Nr 9 do SIWZ, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej załącznik Nr 10 do SIWZ i przedmiarach robót, stanowiących załącznik Nr 11 do SIWZ.
    W związku z tym, że przedmiot zamówienia stanowi kontynuację przerwanej inwestycji Wykonawca zobowiązany jest do dokonania obowiązkowej wizji lokalnej w miejscu realizacji zadania, a także do zdobycia, na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
  12. Roboty dodatkowe przy zadaniu pn. Przebudowa dworca kolejowego Modlin
    Zamawiający: PKP S.A. - Oddział Gospodarowania Nieruchomościami, Warszawa
    Roboty dodatkowe polegające na wykonaniu:
    - demontażu okładzin oraz wykonania od podstaw poszczególnych elementów z piaskowca oraz wykonania nowej podbudowy z materiałów sypkich i betonu;
    - izolacji poziomej ścian budynku dworca metodą iniekcji ciśnieniowej
  13. Roboty dodatkowe przy zadaniu pn. Przebudowa dworca kolejowego Modlin
    Zamawiający: PKP S.A. - Oddział Gospodarowania Nieruchomościami, Warszawa
    Roboty budowlane polegające na wykonaniu:
    - szczytów drewnianych według opracowania wykonanego przez Biuro Projektów AiB Sp. zo.o.
    - montażu dodatkowych trzech studni PCV śr.425 oraz rurociągów z rur PCV śr.160 wg nowego opracowania projektu technicznego kanalizacji deszczowej i odwodnienia terenu dworca
    - systemu napowietrzania klatek schodowych oraz sygnalizacji ppoż według opracowania wykonanego przez Biuro Projektów AiB Sp. zo.o.
    - dodatkowych przebić w ścianach z cegieł na zaprawie betonowej celem ułożenia kanalizacji deszczowej z rur PCV śr.160 oraz osadzenie tulej w przejściach przez przegrody wg nowego opracowania projektu technicznego kanalizacji deszczowej i odwodnienia terenu dworca
  14. PN-224/49/2011/Nadbudowa VII p.
    Zamawiający: Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Gdańsk
    1 Przedmiotem zamówienia jest:
    1) robota budowlana związana z wykonaniem nadbudowy VII piętra o powierzchni użytkowej ok. 1 360 m2 budynku 1A Szpitala Specjalistycznego Św. Wojciecha Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej przy Al. Jana Pawła II nr 50, w 80-462 Gdańsku, zwanym dalej <Zamawiający>, na działce numer 62, numer obrębu 33 (obiekt kategorii XI) - stan surowy zamknięty, <DOCIEPLONY>
    1.1) roboty budowlane będą wykonane podczas bieżącej eksploatacji budynku i prowadzonej działalności medycznej, co będzie wymagać ścisłej współpracy pomiędzy Zamawiającym, Wykonawcą i Użytkownikiem wraz z utylizacją odpadów powstałych w trakcie realizacji zadania.
    1.2) budowa musi być prowadzona przy zachowaniu stałej łączności radiowej dla śmigłowców, dla (LPR). W przypadku naruszenia powyższego warunku tj. przerwania łączności, Wykonawca poniesie koszty z tym związane.
    2) wykonanie dokumentacji powykonawczej wykonanych robót.
    3) wykonanie ewentualnych zmian w projekcie budowlanym w uzgodnieniu z autorem projektu. Zakres robót winien być wykonany zgodnie z pozwoleniem na budowę, który podlega odbiorowi przez instytucje do tego upoważnione. Wszelkie zmiany w wykonywaniu zadania muszą być uzgodnione z autorem projektu i za jego zgodą oraz z Zamawiającym.
    4) po wykonaniu umowy nastąpi odbiór techniczny przy udziale stron umowy (branżowych inspektorów nadzoru) oraz autora projektu i konstruktora projektu oraz UDT - odbiór pomieszczenia dźwigowego maszynowni, wraz z poniesieniem kosztów uzgodnień i prac z tego wynikających,
    5) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych do uzyskania odbioru budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami, prób, badań.
  15. Roboty dodatkowe przy zadaniu pn. Przebudowa dworca kolejowego Radziwiłłów
    Zamawiający: PKP S.A. - Oddział Gospodarowania Nieruchomościami, Warszawa
    Roboty dodatkowe polegające na wykonaniu izolacji ścian budynku dworca tj. przepony poziomej metodą iniekcji ciśnieniowej wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej.
  16. Roboty dodatkowe przy zadaniu pn. Przebudowa dworca kolejowego Radziwiłłów
    Zamawiający: PKP S.A. - Oddział Gospodarowania Nieruchomościami, Warszawa
    Roboty dodatkowe polegające na wykonaniu nowej boazerii jako odwzorowanie istniejącej oraz wykonanie murów oporowych w związku z koniecznością zabezpieczenia nawierzchni chodników i terenów zieleni.
  17. Rozbudowa Oddziału Intensywnej Terapii o trzy miejsca łóżkowe. NZP-48/09/11
    Zamawiający: Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie, Olsztyn
    Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu przebudowy pomieszczeń Oddziału Intensywnej Terapii w Zakładzie Opieki Zdrowotnej MSWiA z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie zgodnie z dokumentacją projektową dostarczoną przez Zamawiającego.
    Dokumentacja projektowa zakłada powiększenie istniejącego pięciołóżkowego Oddziału Intensywnej Terapii o trzy dodatkowe miejsca łóżkowe (do ośmiu), wraz z zapewnieniem dla nich niezbędnej powierzchni komunikacyjnej, powierzchni na niezbędny sprzęt (w tym kolumny anestezjologiczne), wyposażenie (w tym umywalki z ciepłą i zimną wodą, zlew, szafki, półki na sprzęt itp.) oraz lokalizację miejsca dla dyżurnej pielęgniarki. W celu uzyskania niezbędnej powierzchni pod ww. funkcje dokumentacja projektowa zakłada przebudowę i połączenie istniejących pomieszczeń:
    - pomieszczenie Nr 173 - magazyn sprzętu;
    - pomieszczenie Nr 178 - magazyn sprzętu;
    - pomieszczenie Nr 174 - pokój pielęgniarek;
    - pomieszczenie Nr 175 - laboratorium podręczne;
    - pomieszczenie Nr 176 - pokój techników;
    - pomieszczenie Nr 177 - pokój lekarzy;
    Sposób przedmiotowej rozbudowy zakłada:
    - utworzenie nowej, trzyłóżkowej sali O.I.T. z wejściem do niej z nowo utworzonego korytarza wewnętrznego O.I.T.;
    - stworzenie dwóch nowych pomieszczeń magazynowych z dostępem z ww. korytarza wewnętrznego;
    - utworzenie nowej śluzy łączącej O.I.T. z resztą komunikacji szpitala.

    Ściany i elementy do usunięcia przedstawione zostały na rysunku architektonicznym wyburzeń. Wszelkie prace rozbiórkowe ścian pociągają za sobą konieczność demontażu związanych z nimi elementów instalacyjnych i wykończeniowych oraz demontaż zlokalizowanych w tych miejscach urządzeń.

    Zakres robót budowlanych obejmuje między innymi prace rozbiórkowe ścian, demontaż elementów instalacyjnych i wykończeniowych, wykonanie instalacji sanitarnych, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, instalacji elektrycznej, instalacji gazów medycznych; wykonanie konstrukcji wsporczych pod centralę klimatyzacyjną oraz agregat freonowy, dostawę i montaż 3 szt. kolumn zasilających intensywnej opieki medycznej (anestezjologicznych).
    Zamawiający wymaga, aby zaoferowane kolumny zasilające intensywnej opieki medycznej użyte przez Wykonawcę były oznaczone znakiem CE, dopuszczone do obrotu i używania na terytorium RP zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. oraz spełniały wymagania określone przez Zamawiającego w dokumencie /Formularz parametrów technicznych i użytkowych/. W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia są oznaczone znakiem CE, dopuszczone do obrotu i używania na terytorium RP zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych oraz posiadają wymagane parametry do oferty należy załączyć:
    1. Deklarację zgodności EC / Certyfikat CE
    2. Katalog / ulotkę informacyjną o oferowanych urządzeniach
    3. Zdjęcie przedstawiające schowek na nadmiar kabli
    Szczegółowy opis zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
    Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie przetargowej, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem, iż:
    1) zaoferowane przez Wykonawcę materiały są równorzędne w stosunku do materiałów przewidzianych przez projektanta w dokumentacji projektowej, tj. parametry materiałów oferowanych przez Wykonawcę nie są gorsze niż materiałów określonych w dokumentacji i zarazem zapewniają one osiągnięcie zamierzonego celu określonego w dokumentacji projektowej;
    2) zaoferowane przez Wykonawcę urządzenia są równorzędne w stosunku do urządzeń przewidzianych przez projektanta w dokumentacji projektowej tj. ich parametry nie są gorsze od parametrów urządzeń przewidzianych przez projektanta oraz są kompatybilne z pozostałymi urządzeniami.
  18. Wykonanie robót uzupełniających związanych z budową naukowo-dydaktycznecznego Uniwersytetu Warszawskiego z biblioteką Instytutu Historycznego w miejscu przeznaczonego do rozbiórki budynku warsztatowego i wiaty magazynowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Krakowskie Przedmieście 26/28 w Warszawie, obejmujacych: wykonanie opaski chodnikowej z płyt kamiennych od strony północnej Gmachu Pomuzealnego, uzupełnienie balustrad zgodnie z zaleceniami Biura Osób Niepełnosprawnych, wykonanie tablicy informacyjnej, montaż okładzin systemowych, rewizji i wywietrzaków oraz dwóch zaworów odcinających
    Zamawiający: Uniwersytet Warszawski, Warszawa
    Wykonanie opaski chodnikowej z płyt kamiennych od strony północnej Gmachu Pomuzealnego, uzupełnienie balustrad zgodnie z zaleceniami Biura Osób Niepełnosprawnych, wykonanie tablicy informacyjnej, montaż okładzin systemowych, rewizji i wywietrzaków oraz dwóch zaworów odcinających i dwóch metrów odwodnienia Faserfix super 200.
  19. umowa na realizację robót uzupełniających na zadaniu pn. Budowa budynku administracyjnego - stan surowy zamknięty - dla inspekcji weterynaryjnej w Lidzbarku Warmińskim wraz z czterema garażami i miejscem parkingowym
    Zamawiający: Powiatowy Inspektorat Weterynarii, Lidzbark Warmiński
    I. BUDYNEK ADMINISTRACYJNY
    1. roboty ziemne przy skarpie
    2. docieplenie ścian zewnętrznych
    3. izolacja ścian zewnętrznych powyżej poziomu zera budynku
    4. montaż ław kominiarskich i rolet zewnętrznych
    II. BUDYNEK GARAŻOWY
    1. izolacje przeciwwilgociowe ścian fundamentowych i posadzek
    2. posadzki
    3. kanał najazdowy
    III. INSTALACJE WEWN. I PRZYŁĄCZA
    1. wewnętrzna instalacja wod.-kan. w bud. administracyjnym
    2. przyłącze wodociągowe
    3. zasilanie elektryczne garaży
  20. Wykonanie robót dodatkowych nr 2 do zadania podstawowego: Modernizacja i remont pomieszczeń SOR (Szpitalnego Oddziału Ratunkowego) oraz Pododdziału Intensywnej Terapii
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny, Olsztyn
    Wykonanie robót dodatkowych nr 2 do zadania podstawowego: Modernizacja i remont pomieszczeń SOR (Szpitalnego Oddziału Ratunkowego) oraz Pododdziału Intensywnej Terapii
  21. Wykonanie robót uzupełniających nr 3 do zadania podstawowego: Modernizacja i remont pomieszczeń SOR (Szpitalnego Oddziału Ratunkowego) oraz Pododdziału Intensywnej Terapii.
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny, Olsztyn
  22. Wykonanie robót budowlanych stanowiących zamówienie uzupełniające w stosunku do zamówienia podstawowego obejmującego modernizację Drogowego Przejścia Granicznego w Gronowie w zakresie przebudowy platformy odpraw
    Zamawiający: Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki, Olsztyn
  23. P/2011/07
    Zamawiający: Przemysłowy Instytut Motoryzacji PIMOT, Warszawa
  24. Wykonanie robót dodatkowych do zadania podstawowego: Modernizacja i remont pomieszczeń SOR (Szpitalnego Oddziału Ratunkowego) oraz Pododdziału Intensywnej Terapii
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny, Olsztyn
  25. wykonanie robót uzupełniających nr 2 do zadania podstawowego: Modernizacja i remont pomieszczeń SOR (Szpitalnego Oddziału Ratunkowego) oraz Pododdziału Intensywnej Terapii.
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny, Olsztyn
  26. Rewitalizacja Tartaku Raphaelsohnów na Centrum Techniki i Rozwoju Regionu Muzeum Nowoczesności w Olsztynie, dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013 Oś priorytetowa 4 Rozwój, restrukturyzacja i rewitalizacja miast, działanie 4.3 Restrukturyzacja terenów powojskowych i poprzemysłowych.
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Kultury, Olsztyn
  27. Wykonanie robót uzupełniających do zadania podstawowego: Modernizacja i remont pomieszczeń SOR (Szpitalnego Oddziału Ratunkowego) oraz Pododdziału Intensywnej Terapii.
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny, Olsztyn
  28. Budowa budynku administracyjnego - stan surowy zamknięty - dla inspekcji weterynaryjnej w Lidzbarku Warmińskim wraz z czterema garażami i miejscem parkingowym.
    Zamawiający: Powiatowy Inspektorat Weterynarii, Lidzbark Warmiński
  29. modernizacja Drogowego Przejścia Granicznego w Gronowie w zakresie przebudowy platformy odpraw
    Zamawiający: Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki, Olsztyn
  30. Wykonanie robót budowlano-remontowych w siedzibie Oddziału Okręgowego w Olsztynie
    Zamawiający: Narodowy Bank Polski Odział Okręgowy w Olsztynie, Olsztyn
  31. Przebudowa fragmentu budynku w związku z instalacją windy umożliwiającej komunikację pomiędzy biblioteką IHUW a magazynami bibliotecznymi w budynku naukowo - dydaktycznym UW w Warszawie przy Krakowskie Przedmieście 26/28
    Zamawiający: Uniwersytet Warszawski, Warszawa
  32. Dostawa i montaż ścianek działowych lekkich systemowych oraz żaluzji aluminiowych w kontynuowanym Budynku naukowo - dydaktycznym UW z biblioteką Instytutu Historycznego w miejscu przeznaczonego do rozbiórki budynku warsztatowego i wiaty magazynowej wraz z zagospodarowaniem terenu- cz. dz. ew. nr 36/2 w obrębie 5-04-02 w Warszawie przy Krakowskim Przedmieściu 26/28
    Zamawiający: Uniwersytet Warszawski, Warszawa
  33. Wykonanie robót uzupełniajacych związanych z budową budynku naukowo dydaktycznego Uniwersytetu Warszawskiego z biblioteką Instytutu Historycznegow w miejscu przeznaczonego do rozbiórki budynku watsztatowego i wiaty magazynowej wraz z zagospodarowaniem terenu Warszawa ul. Krakowskie Przedmieście 26/28
    Zamawiający: Uniwersytet Warszawski, Warszawa
  34. Wykonanie robót budowlanych polegających na częściowej przebudowie a w pozostałej części na remoncie kapitalnym budynku D i jego łącznika z budynkiem B, zlokalizowanych na terenie obiektu 02 Szkoły Głównej Służby Pożarniczej w Warszawie przy ul. Słowackiego 52/54
    Zamawiający: Szkoła Główna Służby Pożarniczej, Warszawa
  35. Roboty uzupełniające:Budowa sali gimnastycznej dla Gimnazjum nr 16 przy ul. Skarżyńskiego 8
    Zamawiający: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ochota, Warszawa
  36. Roboty uzupełniające związane z przebudową budynku Uniwersytetu Warszawskiego Willi Szarej, położonego w Warszawie przy ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 47 na potrzeby Wydziału Prawa i Administracji.
    Zamawiający: Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa
  37. wykonanie modernizacji holu dolnego w budynku Planetarium
    Zamawiający: Gmina Olsztyn, Olsztyn
  38. Wykonanie robót uzupełniających związanych z budową budynku naukowo dydaktycznego Uniwersytetu Warszawskiego z Biblioteką Instytutu Historycznego w miejscu przeznaczonego do rozbiórki budynku warsztatowego i wiaty magazynowej wraz z zagospodarowaniem terenu Warszawa Karakowskie Przedmieście 26/28
    Zamawiający: Uniwersytet Warszawski, Warszawa
  39. Modernizacja i remont pomieszczeń SOR ( Szpitalnego Oddziału Ratunkowego) oraz Pododdziału Intensywnej Terapii
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny, Olsztyn
  40. Alokacja i rekonstrukcja budynku kasyna na Os. Piaski
    Zamawiający: Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo, Legionowo
  41. Budowa wraz z projektowaniem Centrum Wdrażania i Promocji Innowacji w Olsztynie. Nr referencyjny nadany sprawie ZP 1/2011
    Zamawiający: Warmińsko-Mazurska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Olsztynie, Olsztyn
  42. roboty budowlane związane z modernizacją instalacji elektrycznej, wykonaniem instalacji wodno-kanalizacyjnej oraz budową wjazdów w obozie rycerskim na Polach Grunwaldu
    Zamawiający: Muzeum Warmii i Mazur, Olsztyn
  43. Wykonanie robót uzupełniających związanych z budową budynku naukowo - dydaktycznego Uniwersytetu Warszwskiego z biblioteką Instytutu Historycznego w miejscu przeznaczonego do rozbiórki budynku warsztatowego i wiaty magazynowej wraz z zagospodarowaniem terenu Warszawa przy Krakowskim Przedmieściu 26/28
    Zamawiający: Uniwersytet Warszawski, Warszawa
  44. Przebudowę budynku Uniwersytetu Warszawskiego Willi Szarej, położonego w Warszawie przy ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 47, na potrzeby Wydziału Prawa i Administracji.
    Zamawiający: Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa
  45. Rewitalizacja budynku powojskowego na nowoczesne Centrum Użyteczności Publicznej w Ostródzie przy ulicy Jana III Sobieskiego
    Zamawiający: Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie, Ostróda
  46. Przebudowa dworca kolejowego Radziwiłłów
    Zamawiający: PKP S.A. - Oddział Gospodarowania Nieruchomościami, Warszawa
  47. Przebudowa i remont budynku Starostwa Powiatowego w Olsztynie w ramach zadania inwestycyjnego pnTermomodernizacja budynku przy Pl. Bema 5 w Olsztynie
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Olsztynie, Olsztyn
  48. Odnowa miejscowości Maków
    Zamawiający: Urząd Gminy Maków, Maków
  49. CRZP/32/2010 Przebudowa i wyposażenie pomieszczeń Akademii Morskiej w Gdyni w istniejącym obiekcie przy Al. Jana Pawła II 3 na cele dydaktyczne - roboty budowlane
    Zamawiający: Akademia Morska w Gdyni, Gdynia
  50. CRZP/37/2010 Remont pomieszczeń dydaktycznych i administracyjnych w Obiekcie nr I i II Akademii Morskiej w Gdyni
    Zamawiający: Akademia Morska w Gdyni, Gdynia
  51. Wykonanie robót budowlano-remontowych w siedzibie Oddziału Okręgowego NBP w Olsztynie
    Zamawiający: Narodowy Bank Polski Odział Okręgowy w Olsztynie, Olsztyn
  52. Budowa budynku naukowo - dydaktycznego Uniwersytetu Warszawskiego z biblioteką Instytutu Historycznego w miejscu przeznaczonego do rozbiórki budynku warsztatowego i wiaty magazynowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy Krakowskim Przedmieściu 26/28.
    Zamawiający: Uniwersytet Warszawski, Warszawa
  53. Adaptacja dawnego budynku magazynowego wraz z otoczeniem na Stodołę Kultury w Dobrym Mieście
    Zamawiający: Gmina Dobre Miasto, Dobre Miasto
  54. Wykonanie przebudowy dworca kolejowego Modlin
    Zamawiający: PKP S.A. - Oddział Gospodarowania Nieruchomościami, Warszawa
  55. wykonanie robót budowlanych stanowiących zamówienie dodatkowe w stosunku do zamówienia podstawowego obejmującego wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. Grunwald - zespół działań inwestycyjno - remontowo - konserwatorskich i muzealnych związanych z kompleksowym zagospodarowaniem Pól Grunwaldzkich
    Zamawiający: Muzeum Warmii i Mazur, Olsztyn
  56. wykonanie robót budowlanych stanowiących zamówienie dodatkowe w stosunku do zamówienia podstawowego obejmującego wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. Grunwald - zespół działań inwestycyjno - remontowo - konserwatorskich i muzealnych związanych z kompleksowym zagospodarowaniem Pól Grunwaldzkich
    Zamawiający: Muzeum Warmii i Mazur, Olsztyn
  57. Rozbudowa infrastruktury sportowej, rekreacyjnej i rehabilitacyjnej w Akademickim Związku Sportowym - Centralny Ośrodek Sportu Akademickiego w Wilkasach - Etap II
    Zamawiający: Akademicki Związek Sportowy Zarząd Główny, Warszawa
  58. wykonanie robót dodatkowych związanych z zadaniem Grunwald-zespół działań inwestycyjno- remontowo-konserwatorskich i muzealnych związanych z kompleksowym zagospodarowaniem Pól Grunwaldzkich
    Zamawiający: Muzeum Warmii i Mazur, Olsztyn
  59. wykonanie robót dodatkowych związanych z zadaniem Grunwald-zespół działań inwestycyjno- remontowo-konserwatorskich i muzealnych związanych z kompleksowym zagospodarowaniem Pól Grunwaldzkich
    Zamawiający: Muzeum Warmii i Mazur, Olsztyn
  60. Odnowa miejscowości Maków
    Zamawiający: Urząd Gminy Maków, Maków
  61. Remont budynków Czapelska 44, Ostrołęcka 16 wg posiadanej dokumentacji projektowo - wykonawczej.
    Zamawiający: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy, Warszawa
  62. wykonanie komina wentylacyjnego do kotłowni w zadaniu pn. Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 4 przy ul Dużej 3 w Markach.
    Zamawiający: Urząd Miasta Marki, Marki
  63. Budowa Sali gimnastycznej dla Gimnazjum nr 16 przy ul.Skarżyńskiego 8 w Warszawie
    Zamawiający: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ochota, Warszawa
  64. Dobudowa do istniejącego budynku Wojewódzkiego Centrum Onkologii w Gdańsku przy Al. Zwyciestwa 31/32 Pracowni Diagnostyki Obrazowej i Gabinetów lekarskich
    Zamawiający: Wojewódzkie Centrum Onkologii Samodzielny Publiczny ZOZ, Gdańsk
  65. Rewaloryzacja elewacji budynku Domu Dziecka nr 15 przy ul. Nowogrodzkiej 75 w Warszawie
    Zamawiający: Dom Dziecka nr 15 im. ks. G. P. Baudouina, Warszawa
  66. Termomodernizacja budynku i modernizacja pomieszczeń Centrum Kształcenia Praktycznego przy ul. Wojska Polskiego 12 w Kętrzynie
    Zamawiający: Zarząd Powiatu w Kętrzynie, Kętrzyn
  67. Termomodernizacja budynku ratusza przy ulicy Plac Ratuszowy 18 w Górowie Iławeckim.
    Zamawiający: Urząd Miasta Górowo Iławeckie, Górowo Iławeckie
  68. wykonanie robót budowlanych stanowiących zamówienie uzupełniające w stosunku do zamówienia podstawowego obejmującego modernizację i remont obiektów na terenie Drogowego Przejścia Granicznego w Gołdapi - pawilonu kontrolerskiego nr 3 i wiaty nr 4
    Zamawiający: Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki, Olsztyn
  69. Wykonanie robót budowlanych i dostaw związanych z budową nowej siedziby Miejskiej Biblioteki Publicznej i Biblioteki Pedagogicznej wraz z zagospodarowaniem terenu przy Placu Kilińskiego w Mińsku Mazowieckim
    Zamawiający: Miasto Mińsk Mazowiecki, Mińsk Mazowiecki