Kogo reprezentuje osoba

Górka Dariusz Robert

w KRS

Dariusz Robert Górka

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Dariusz
Drugie imię:Robert
Nazwisko:Górka
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1965 r., wiek 54 lata
Miejscowości:Bydgoszcz (Kujawsko-pomorskie), Gdynia (Pomorskie), Rybnik (Śląskie), Warszawa (Mazowieckie), Wrocław (Dolnośląskie)
Przetargi:6 w aktualnych firmach, 16 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Hajek Dariusz Piotr, Kobus Michał, Koprowski Tomasz Andrzej, Lubnauer Maciej, Maciąg Grzegorz, Mondalski Piotr, Papierak Wojciech Bartłomiej, Pinkosz Grzegorz Aleksander, Suchowierski Tomasz, Szałagan Romuald Kazimierz, Szmidt Jan, Wojciechowski Piotr

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wojciechowska Elżbieta Maria
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Drowanowski Maciej, Kuciel Tomasz Andrzej, Matela Krzysztof Marcin, Misztal Zbigniew, Modecki Marek, Niechwiedowicz Janusz, Niewiarowska Jolanta Małgorzata, Szachniewicz Zbigniew, Żaczek Konrad

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Tomecka Marzena Elżbieta
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kuciel Tomasz, Lubowska Anna, Marcol Przemysław, Mazur Wiktor Waldemar, Mróz Wojciech, Piekarski Dariusz, Plutecki Rafał, Reck Michał Andrzej, Skupień Tomasz Michał, Sukacz Dawid, Walczak Mateusz, Woźniak Tomasz, Żaczek Konrad, Zawadzki Krzysztof

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łatała Wiesław Tadeusz
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Mierzwa Andre, Modecki Marek, Sukacz Dawid Marek
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ciarkowski Szymon Jerzy, Dobkowski Grzegorz Jacek, Gizicki Paweł, Gruchała Marcin Andrzej, Jankowska Katarzyna Agnieszka, Modecki Marek, Rączkiewicz Anna Daria, Sołtys Sebastian, Stoiński Marek, Todorow Paweł, Ładzikowski Marek

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wilczewski Arkadiusz
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Cetnar Krzysztof Piotr, Kobierzycki Paweł Ryszard, Konieczkowska Renata, Konieczkowski Adam Andrzej, Konieczkowski Cezariusz, Kopytek Maria, Koźbiał Patrycja Anna, Mielczarek Paweł, Mika Tomasz, Modecki Marek, Podsiadło Marcin Adam, Wójcik Rafał Stanisław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Pardyka Jarosław
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bartczak Bogusław Stefan, Czekaj Jan, Dąbrowski Zenon, Dobkowski Grzegorz, Gregorowicz Marcin, Kaczorowska Monika, Kruszyński Bogusz Stanisław, Lachowski Sławomir, Lella Janusz Aleksander, Smarzyńska Agnieszka, Sukacz Dawid Marek, Łużniak Marcin Jakub

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wiśniewski Radosław Michał
  8. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dobrzyńska Agnieszka, Gnich Jacek Marek, Sukacz Dawid Marek
  9. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dobrzyńska Agnieszka, Gnich Jacek Marek, Musialik Krzysztof Jacek, Sukacz Dawid Marek

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dreithaler Gizbert Gisbert, Gałuszka Jerzy Mieczysław, Górski Michał Jakub, Homiński Paweł Andrzej, Jałowiecki Bartosz, Kulińska Anna Maria, Kuliński Zbigniew Antoni, Lasota Maciej Zygmunt, Lewandowski Bogusław Andrzej, Musioł Andrzej Henryk, Pilarski Grzegorz Karol, Rebajn Grzegorz Jacek, Smólski Piotr Leszek, Stelmach Beata Anna, Szulc Tadeusz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zydorowicz Andrzej
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Głogowski Lech Roman, Jałowiecki Bartosz, Kasza Mirosław Józef, Ledwoń Marek Andrzej, Markowski Zbigniew Olgierd, Mysłowski Grzegorz Andrzej, Obrocki Jacek Tadeusz, Okoński Zbigniew Wojciech, Orczykowski Henryk Antoni, Piątek Jerzy Przemysław, Rachel Jacek Jarosław, Siewiera Waldemar, Smoleński Janusz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Sewera Jacek
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dietrich Mikołaj Włodzimierz, Mierzwa Andre Mieczysław, Modecki Marek, Modecki Marek, Sukacz Dawid Marek

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Żukowska Joanna
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Banaszuk Mariusz, Dziewicki Krzysztof, Kowalczyk Andrzej, Leszczyński Sławomir Sylwester, Świerczewski Arkadiusz, Wadhwa Katarzyna, Wadhwa Umesh

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Szalwa Krzysztof
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Banaszuk Mariusz, Bartkiewicz Jakub Wiktor, Danowski Przemysław, Dziewicki Krzysztof, Giedrojć Jacek Edward, Grzesiak Witold, Horodyska Grażyna Bożena, Malik Beata Ewa, Marczuk Marcin Paweł, Miałkowska Grażyna, Popek Mariusz Jarosław, Rokicka Marta Barbara, Węgierek Bernard Franciszek

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wrzos Marcin
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Adamski Jarosław, Borzestowski Przemysław, Brzeski Dariusz Janusz, Dąbkowski Adam Robert, Duch Jacek, Dyrga Tadeusz, Góral Adam Tadeusz, Grelowski Maciej Olaf, Janiszewski Stanisław, Jeleński Piotr, Kardaś Krzysztof, Krauze Ryszard Krzysztof, Maciąg Grzegorz, Mondalski Piotr, Noga Adam, Panek Marek Paweł, Pomianek Zbigniew, Rusinek Adam Antoni, Sęczkowski Przemysław Piotr, Serwiński Włodzimierz, Smułkowski Robert, Walendziak Wiesław Waldemar

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Żukowicz Gabriela Barbara
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ciurzyński Wojciech Stanisław, Grelowski Maciej, Grzybowski Wojciech Mieczysław, Jałowiecki Bartosz, Jędrzejewski Artur Piotr, Kolubiński Bartłomiej Janusz, Krauze Ryszard Krzysztof, Kreft Anna, Modecki Marek, Nadolski Piotr Jerzy, Okoński Zbigniew Wojciech, Orłowski Witold Piotr, Pietraszko Andrzej Henryk, Podgórski Andrzej Tadeusz, Ratnicka Kiczka Barbara Halina, Roman Zygmunt Michał, Sęczkowski Przemysław Piotr, Szachniewicz Zbigniew Bronisław, Walendziak Wiesław, Wesołowski Piotr Zdzisław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zajączkowski Jan Mateusz
  8. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bartkowski Bogdan, Chudziak Jarosław Andrzej, Denysyk Bo, Duch Jacek, Dyrga Tadeusz, Góral Adam Tadeusz, Grelowski Maciej, Jeleński Piotr, Kardaś Krzysztof, Karnabal Andrzej, Kij Tadeusz, Krauze Irena, Krauze Ryszard Krzysztof, Maciąg Grzegorz, Modecki Marek, Mondalski Marek, Mondalski Piotr, Noga Adam, Sęczkowski Przemysław Piotr, Serwiński Włodzimierz, Starosta Leszek, Stelmach Beata, Szturmowicz Mirosław Jerzy, Wantke Maciej, Wilski Krzysztof Jan

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Gralińska Margot
  9. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Brzeski Dariusz Janusz, Cieślak Karol Krzysztof, Gawlikowski Maciej, Góral Adam Tadeusz, Grzybowski Wojciech Mieczysław, Jałowiecki Bartosz, Klewenhagen Beata Anna, Lewandowski Tomasz, Maliszewski Arkadiusz Ryszard, Manowski Sławomir, Mitura Bogusław, Musioł Andrzej Henryk, Myszk Jan, Piwowar Jerzy Robert, Pluta Adam Mieczysław, Prandzioch Andrzej Kornel, Rączka Wojciech, Retman Andrzej Czesław, Sęczkowski Przemysław Piotr, Smólski Piotr Leszek, Szanduła Filip Makary, Szymański Witold, Tevnell Waldemar, Wikaliński Jarosław, Zdrzałka Jerzy

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zientara Maciej Andrzej
  10. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Banaszuk Mariusz, Danowski Przemysław, Głuchowski Marek Kazimierz, Jesionowski Witold, Lipka Waldemar Ryszard, Markowski Zbigniew, Okoński Zbigniew Wojciech, Rodziewicz Józef, Szachniewicz Zbigniew Bronisław, Łopaciński Jerzy Łucjan

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łaskawiec Edward
  11. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kuciel Tomasz, Kurowska Monika, Matela Krzysztof Marcin, Misztal Zbigniew, Niewiarowska Jolanta Małgorzata, Szachniewicz Zbigniew Bronisław, Żaczek Konrad

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łopuszyński Andrzej
  12. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bartkowski Bogdan, Chazbijewicz Romuald, Duch Jacek, Kolubiński Bartłomiej Janusz, Krauze Ryszard Krzysztof, Maciąg Grzegorz, Markowski Zbigniew, Mondalski Piotr, Spark Andre, Starosta Leszek, Wilski Krzysztof Jan

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Walukiewicz Andrzej
  13. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Adamski Jarosław, Bartkowski Bogdan, Bojanowski Juuusz, Borzestowski Przemysław, Cabaj Lech, Gutkowski Rafał Bohdan, Jeleński Piotr, Krauze Ryszard, Krząkała Piotr, Lata Bogdan Ryszard, Maciąg Grzegorz, Pudełko Roman, Szturmowicz Mirosław, Wantke Maciej

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Westerberg Roger
  14. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Głowacki Maciej, Januszko Józef, Januszko Józef, Karnabal Andrzej, Karnabal Wilski Andrzej Krzysztof, Krauze Irena, Krauze Ryszard Krzysztof, Maciąg Grzegorz, Markowski Zbigniew Olgierd, Okoński Zbigniew Wojciech, Pietraszko Andrzej Henryk, Podgórski Andrzej Tadeusz, Stopka Anna Maria, Szachniewicz Zbigniew Bronisław, Walendziak Wiesław Waldemar

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Spark Andre
  15. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Balicki Marcin, Bartkowski Bogdan, Borzyszkowski Eugeniusz Andrzej, Chazbijewicz Romuald, Cipkowski Wojciech Krzysztof, Duch Jacek, Grablewski Zenon, Gricuk Paweł, Jamka Zbigniew Stanisław, Krauze Ryszard Krzysztof, Lipińska Róża Marianna, Maciąg Grzegorz, Pietraszko Andrzej Henryk, Szewczyk Anna, Szlas Danuta, Wantke Maciej Tomasz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Resmer Artur Michał
  16. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Banaszuk Mariusz, Czajkowski Mateusz, Dziewicki Krzysztof, Popek Mariusz, Przybylski Tomasz Piotr, Rokicka Marta Barbara, Węgierek Bernard Franciszek, Zięciak Wiesław Piotr

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ławniczak Leszek
  17. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Krauze Ryszard Krzysztof, Okoński Zbigniew Wojciech, Pietraszko Andrzej Henryk, Stopka Anna, Szachniewicz Zbigniew Bronisław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Pietrzykowska Aleksandra Olga
  18. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Okoński Zbigniew Wojciech, Pietraszko Andrzej, Stopka Anna, Szachniewicz Zbigniew Bronisław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zaroda Piotr Jerzy
  19. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Góral Adam, Jakubowski Jacek Norbert, Justka Jan, Kopoczyński Tomasz Sylwester, Krauze Ryszard Krzysztof, Kuc Blumczyńska Izabela, Orłowski Paweł, Sęczkowski Przemysław, Stelmach Beata Anna, Wantke Maciej Tomasz, Wierzbicki Kazimierz Czesław, Zemła Wojciech Bolesław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Żaczek Adam
  20. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Grablewski Zenon, Gricuk Paweł, Krauze Ryszard Krzysztof, Sokalski Marian Henryk, Szachniewicz Zbigniew, Szlas Danuta Anna, Wilski Krzysztof Jan

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kłopocki Dariusz Andrzej
  21. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Al-khafagi Mohammed, Bargieł Magdalena Gabriela, Borowicz Piotr Tomasz, Grelowski Maciej, Gricuk Paweł, Grzybowski Wojciech Mieczysław, Guy Janusz Roman, Krauze Ryszard Krzysztof, Krzewski Waldemar Zbigniew, Podgórski Andrzej Tadeusz, Polonek Adam Tomasz, Ratnicka Kiczka Barbara Halina, Solorz Żak Zygmunt Józef, Stelmach Beata Anna, Szymańska Bulska Joanna Barbara, Tevnell Waldemar Wacław, Walendziak Wiesław Waldemar, Wielesik Piotr Paweł, Wilczęga Adam, Wilski Krzysztof Jan

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ziegert Sławomir Piotr
  22. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ciurzyński Wojciech Stanisław, Cuevas Puerta Luis, Dąbkowski Adam Robert, Krauze Ryszard, Lacleta De Michelena Javier, Maciąg Grzegorz, Mosiej Maciej, Okoński Zbigniew Wojciech, Picouto Gonzalez Francisco, Podgórski Andrzej Tadeusz, Ponce Gutierrez Ignacio, Rodriguez-losada Boedo Pablo, Rodríguez-losada Boedo Pablo, Rubio Dominguez Javier, Stuyck Lapetra Francisco, Vela Garcia-norena Carlos, Walendziak Wiesław Waldemar, Wesołowski Piotr Zdzisław, Łabęda Tomasz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zdrzalik Włodzimierz Zbigniew
  23. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Budzisz Marek, Górnicki Waldemar, Maciąg Grzegorz, Pietraszko Andrzej, Stopka Anna Maria, Szachniewicz Zbigniew, Walendziak Wiesław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kliś Leszek Stanisław
  24. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Budzisz Marek, Górnicki Waldemar, Maciąg Grzegorz, Pietraszko Andrzej, Stopka Anna Maria, Szachniewicz Zbigniew, Walendziak Wiesław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kliś Leszek Stanisław
  25. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Budzisz Marek, Górnicki Waldemar, Maciąg Grzegorz, Pietraszko Andrzej, Stopka Anna, Szachniewicz Zbigniew, Walendziak Wiesław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kliś Leszek Stanisław
  26. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Balicki Marcin, Grablewski Zenon, Grelowski Maciej, Gricuk Paweł, Jałowiecki Bartosz, Krauze Ryszard Krzysztof, Maciąg Grzegorz, Modecki Marek, Szachniewicz Zbigniew, Wantke Maciej Tomasz, Wilski Krzysztof Jan

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zaroda Piotr
  27. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Budzisz Marek, Górnicki Waldemar, Maciąg Grzegorz, Pietraszko Andrzej, Stopka Anna Maria, Szachniewicz Zbigniew, Walendziak Wiesław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kliś Leszek Stanisław
  28. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ciurzyński Wojciech Stanisław, Dziurkowski Marek, Gębarowski Marek Janusz, Kreft Anna, Langner Jerzy Stefan, Podgórski Andrzej, Sulimierski Andrzej Cezary, Wagner Jan, Wesołowski Piotr Zdzisław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zychowicz Andrzej
  29. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bierzyński Grzegorz Maciej, Bodzioch Jerzy, Celuch Leszek Waldemar, Głowacka Marzena Halina, Lipska Bodzioch Małgorzata Barbara, Mroczek Dorota Elżbieta, Mroczek Stefan Czesław, Nauman Aleksander Janusz, Niewiadomski Sławomir Tomasz, Zachariasz Marcin Andrzej

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wasilewski Bogdan
  30. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Maciąg Grzegorz, Stopka Anna Maria
  31. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Biegaj Dominik Artur, Iwaniuk Grzegorz Sławomir, Kułakowski Bogusław, Modecki Marek, Nawrocki Radosław, Pięta Przemysław Wacław, Sukacz Dawid Marek, Susmanek Marcin Henryk, Wężyk Marcin Jerzy

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Krasny Krasiński Grzegorz Doman
  32. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Banaszuk Mariusz, Białecka Małgorzata Anna, Czajkowski Mateusz Kazimierz, Danowski Przemysław, Dziewicki Krzysztof, Krok Jerzy, Legutko Jacek Borysław, Pietrusiak Jagoda Anna, Sudoł Sławomir, Tekieli Barbara Maria

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wysocki Krzysztof Artur

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. 2 Db Sp. Z O.O., Józefów − KRS 0000171159
  2. 21 Concordia Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000379342
  3. 2conn Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000300319
  4. 300 Damp;c Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000325776
  5. 3w Dystrybucja Budowlana S.A., Ruda Śląska − KRS 0000405318
  6. A.s.a.p. Promotion Consultants Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000038618
  7. Accma Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000353421
  8. Accsell Performance Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000147437
  9. Acg Alpha Capital Group Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Wrocław − KRS 0000573446
  10. Ad Artis Fundacja Sztuki Sar, Warszawa − KRS 0000365304
  11. Adam Kiczka Sp. J., Gdańsk − KRS 0000392751
  12. Adepto Sp. Z O.O., Rybnik − KRS 0000762240
  13. Adesso Consumer Acquisition Sp. Z O.O., Andrychów − KRS 0000624307
  14. Adesso Consumer Brand Sp. Z O.O., Andrychów − KRS 0000624090
  15. Adesso Consumer Culture Sp. Z O.O., Andrychów − KRS 0000619361
  16. Adesso S.A., Andrychów − KRS 0000447938
  17. Adesso Spółka Z Ograniczona Odpowiedzialnością, Andrychów − KRS 0000185913
  18. Aegon Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A., Warszawa − KRS 0000028767
  19. Afrigo Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000568275
  20. Aiton Caldwell S.A., Gdańsk − KRS 0000313046
  21. Akademia Malucha Pl Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000601490
  22. Akademicki Klub Sportowy Rzeszów, Rzeszów − KRS 0000036823
  23. Alaris Consultants S.A., Warszawa − KRS 0000086163
  24. Alfacommunica Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000384443
  25. Alinga Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000789629
  26. Allter Power Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000220078
  27. Alpha Capital Group Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000430158
  28. Alpha Capital Investment Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000740592
  29. Alpha Capital Łuczyn Mróz Sp. J., Wrocław − KRS 0000765102
  30. Alpha Capital Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000508734
  31. Altiplano S.A., Gdańsk − KRS 0000508979
  32. Amarant Investments Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000246952
  33. Amco Sp. Z O.O., Dybów Kolonia − KRS 0000038242
  34. American Heart Of Poland S.A., Ustroń − KRS 0000398373
  35. Amesto Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000395026
  36. Amicus Ventures Z Ograniczona Odpowiedzialnością, Gdynia − KRS 0000551622
  37. Andros Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000367147
  38. Anseb Sp. Z O.O., Sierpc − KRS 0000805595
  39. Anwis Sp. Z O.O., Włocławek − KRS 0000513351
  40. Ap 37 Holding Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000632811
  41. Ap 37 Holding Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000636410
  42. Apartamenty - Project Management Company Sp. Z O.O., Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000396190
  43. Apartamenty Włochy - Project Management Company Spółka Z Ograniczoną, Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000401601
  44. Aquapark Sopot Sp. Z O.O., Sopot − KRS 0000649650
  45. Arena Gdańsk Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000291830
  46. Aristid Investments Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000247514
  47. Arteo Med Service Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000737399
  48. Arteo Med Service Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000731743
  49. Artifex Mundi S.A., Zabrze − KRS 0000599733
  50. Artificial Intelligence S.A., Warszawa − KRS 0000363839

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. 2 Business Consulting Group Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000060620
  2. 2conn Tech Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000311937
  3. 3 Wings S.A., Gdańsk − KRS 0000492528
  4. 4 Op Sp. Z O.O., Legnica − KRS 0000330266
  5. 4fun Media S.A., Warszawa − KRS 0000235128
  6. 4ufinanse Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000379858
  7. 99rent Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000307047
  8. A.gilarski Kancelaria Prawna Brenner Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000121859
  9. Ab Media Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000162723
  10. Abbeys Europejskie Doradztwo Finansowe Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000319143
  11. Abbeys Europejskie Doradztwo Finansowe Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000239646
  12. Abbeys Europejskie Doradztwo Finansowe Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000328780
  13. Abbeys Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000361288
  14. Abg S.A., Warszawa − KRS 0000263110
  15. Abg S.A., Warszawa − KRS 0000049592
  16. Accenture Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000019271
  17. Activepoint Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000373964
  18. Ad Inwestycja Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000153948
  19. Ad.net S.A. Likwidacyjnej, Warszawa − KRS 0000107086
  20. Adesso Sp. Z O.O. Spółka Komandytowo-akcyjna, Andrychów − KRS 0000309054
  21. Admiral Boats S.A., Bojano − KRS 0000370380
  22. Advadis S.A. Likwidacyjnej, Kraków − KRS 0000047106
  23. Advanced Medical Solutions Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000305770
  24. Aegon Towarzystwo Ubezpieczeń Na Życie S.A., Warszawa − KRS 0000012318
  25. Agencja Rozwoju Miasta S.A., Kraków − KRS 0000146404
  26. Ageo Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000107523
  27. Agram Chłodnia W Lublinie S.A. Likwidacyjnej, Lublin − KRS 0000098965
  28. Agro Jazowa S.A., Warszawa − KRS 0000270867
  29. Agro-man Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000020123
  30. Agrosoft Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000164627
  31. Akademia Architektury - Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000246043
  32. Akademia Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000078627
  33. Aktywne Centrum Zdrowia Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000233773
  34. Alatus Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000052034
  35. Alpha Capital Group Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Wrocław − KRS 0000539827
  36. Alphabet Investment Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000280708
  37. Alterco S.A., Warszawa − KRS 0000145478
  38. Altus Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A., Warszawa − KRS 0000290831
  39. Aluminium Konin - Impexmetal S.A., Konin − KRS 0000024174
  40. Alvena Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000019404
  41. Amathus Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A., Warszawa − KRS 0000250759
  42. Amb Energia Sprzedaż Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000374158
  43. American Heart Of Poland Sp. Z O.O., Ustroń − KRS 0000028635
  44. American Retail Systems Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000197672
  45. Amg Chemicals S.A., Malbork − KRS 0000342129
  46. Ammono S.A. Likwidacyjnej, Warszawa − KRS 0000388410
  47. Amp Logistyka Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000054817
  48. Amrest Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000025220
  49. Ams S.A., Warszawa − KRS 0000079299
  50. Amskomp Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000173228

Powiązane przetargi (22 szt.):
  1. Dostawa obrabiarki CNC, zestawów narzędzi do obróbki ręcznej oraz zestawów narzędzi do obróbki jednostkowej, w ramach projektu Zawodowe horyzonty 5, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
    Zamawiający: Zespół Szkół Mechanicznych Nr 1 w Bydgoszczy, Bydgoszcz
    Dostawa obrabiarki CNC, zestawów narzędzi do obróbki ręcznej oraz zestawów narzędzi do obróbki jednostkowej, w ramach projektu Zawodowe horyzonty 5, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w zakresie i na warunkach określonych w załączniku do siwz pn.: Opis przedmiotu zamówienia oraz wzorze umowy.
  2. DOSTAWA MATERIAŁÓW DLA SŁUŻBY TECHNICZNO-OKRĘTOWEJ: Część I: MATERIAŁY DZIAŁU POKŁADOWEGO Część II: MATERIAŁY ELEKTRYCZNE Część III: MATERIAŁY METALOWE Część IV: MATERIAŁY STOLARSKIE Część V: MATERIAŁY ŚCIERNE Część VI: MATERIAŁY HYDRAULICZNE Część VII: MATERIAŁY WARSZTATOWE
    Zamawiający: Komenda Portu Wojennego Gdynia, Gdynia
    DOSTAWA MATERIAŁÓW DLA SŁUŻBY TECHNICZNO-OKRĘTOWEJ:
    Część I: MATERIAŁY DZIAŁU POKŁADOWEGO
    Część II: MATERIAŁY ELEKTRYCZNE
    Część III: MATERIAŁY METALOWE
    Część IV: MATERIAŁY STOLARSKIE
    Część V: MATERIAŁY ŚCIERNE
    Część VI: MATERIAŁY HYDRAULICZNE
    Część VII: MATERIAŁY WARSZTATOWE
  3. Dostawa narzędzi, urządzeń i wyposażenia warsztatowego dla Jednostki Wojskowej Nr 5350 w Świętoszowie
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa Nr 5350, Świętoszów
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego narzędzi, urządzeń i wyposażenia warsztatowego w asortymencie i ilościach wskazanych szczegółowo w formularzu cenowym zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i polskimi normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane.
    Miejscem dostaw będą odpowiednio magazyny Jednostki Wojskowej 5350. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
    Wykonawca zobowiązany jest do podania w formularzu cenowym nazwy handlowej - producenta oraz oznaczenia (nazwa, numer, symbol, typ itp.) oferowanego towaru.
    Oferowane towary muszą spełniać wszystkie parametry określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i formularzu cenowym, być fabrycznie nowe i wolne od wad oraz posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania.
    Wymagania szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia:
    Towar dostarczany do Zamawiającego musi być fabrycznie nowy (I kat.) oraz dopuszczony do obrotu, wykonanymi zgodnie z normami DIN, ISO, PN.
    Zamawiający wymaga narzędzi, elektronarzędzi, urządzeń warsztatowych wyłącznie profesjonalnych. Parametry techniczne podane w formularzach cenowych zostały zamieszczone dla Wykonawców w celu precyzyjnego określenia żądanego asortymentu i należy traktować je jako minimalne wymagania określające przedmiot zamówienia.
    Gwarantowany okres pracy dostarczonych narzędzi winien zapewnić prawidłową ich używalność przez okres co najmniej 12 miesięcy;
    Koszty montażu i transportu związane z dostawą towarów ponosi Wykonawca;
    Towary będące przedmiotem dostawy będą podlegać odbiorowi ilościowo-jakościowemu w siedzibie Zamawiającego pod kątem zgodności parametrów technicznych w obecności przedstawiciela Wykonawcy (w przypadku dostawy przedmiotu zamówienia przez firmy kurierskie).
    Oferowany sprzęt ma być dostępny na rynku, niedopuszczalne jest tworzenie sprzętu pod konkretne zamówienie. Niedopuszczalne są produkty prototypowe.
    Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą wszelkie gwarancje producenta materiału, certyfikaty bezpieczeństwa, aprobaty techniczne, deklaracje lub certyfikaty zgodności.
    Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań wynikających z umowy.
    W przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego czyli innego niż zaproponowany przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą dokument w języku polskim np. szczegółową specyfikację, folder bądź katalog z którego w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zastosowany asortyment jest o takich samych lub lepszych parametrach w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
    Miejscem dostawy będzie hala na terenie Jednostki Wojskowej 5350 w Świętoszowie:
    - JW 5350 ul. Sztabowa 1 Świętoszów
    - SOI ul. Żagańska Świętoszów
    - SOI Dobre n/ Kwisą Małomice
    - SOI ul. Bema 15 Żagań
    - SOI ul. Wojska Polskiego 54 Bolesławiec
    - SOI ul. Wojska Polskiego 58 Głogów
    lub miejsce wskazane wcześniej przez Zamawiającego. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
    Wykonawca dołączy do każdego egzemplarza dostarczonego urządzenia kartę gwarancyjną oraz instrukcje w języku polskim - instalacji, użytkowania i obsługi. Gwarancja zgodna z gwarancją producenta.
    Na sprzęt dostarczony na podstawie zawartej umowy Wykonawca udzieli gwarancji na okres min. 12 miesięcy (chyba że określono inaczej w opisie przedmiotu zamówienia w formularzach cenowych), licząc od daty podpisania protokołu przyjęcia-przekazania przez przedstawicieli Zamawiającego i przedstawicieli Wykonawcy.
    W przypadku stwierdzenia w okresie gwarancji wad fizycznych dostarczonych towarów Zamawiający zawiadamia Wykonawcę w formie Protokołu reklamacji w terminie 14 dni od daty ujawnienia wady. W tym przypadku Wykonawca:
    -rozpatrzy Protokół reklamacji w terminie 7 dni licząc od daty jego otrzymania,
    -usunie wadę w terminie 14 dni licząc od daty rozpatrzenia Protokołu reklamacji,
    -w przypadku braku możliwości usunięcia wad asortymentu, Wykonawca wymieni go na nowy, wolny od wad, w terminie 30 dni od daty rozpatrzenia Protokołu reklamacji
    Gwarancja ulega przedłużeniu o czas, w którym na skutek wad asortymentu Zamawiający nie mógł z niego korzystać. Transport wadliwego asortymentu do wymiany i po wymianie odbywa się na koszt oraz odpowiedzialność Wykonawcy. Wykonawca dokona wymiany bez żadnej dopłaty, nawet gdyby ceny uległy zmianie.
    Gwarancja nie ma zastosowania w przypadku, gdy awaria wynika z: niewłaściwego użytkowania, wywołanego przyczyną zewnętrzną, niewłaściwej obsługi w czasie użytkowania, z uszkodzeń wywołanych użyciem produktu, za który Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności.
    Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań wynikających z umowy.
    Wykonawca będzie zobowiązany wystawiać odrębne faktury dla każdego Działu i dla każdej Jednostki.
  4. Dostawa fabrycznie nowych narzędzi warsztatowych, urządzeń kontrolno -pomiarowych, elektronarzędzi, urządzeń elektroterapeutycznych, urządzeń rozruchowych oraz narzędzi ręcznych.
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa 4340, Szczecin
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych narzędzi warsztatowych, urządzeń kontrolno - pomiarowych, elektronarzędzi, urządzeń elektroterapeutycznych, urządzeń rozruchowych oraz narzędzi ręcznych
  5. Dostawa fabrycznie nowych laptopów i zestawów komputerowych w podziale na 7 zadań. Zadanie 1 - Laptop przemysłowy, Zadanie 2 - Laptop ASUS, Zadanie 3 - Zestaw komputerowy z wyposażeniem nr 1, Zadanie 4 - Zestaw komputerowy z wyposażeniem nr 2, Zadanie 5 - Laptop HP ProBook 6570b, Zadanie 6 - Zestaw komputerowy z wyposażeniem nr 3, Zadanie 7 - Laptop HP ProBook ProBook 6470b
    Zamawiający: Metro Warszawskie Sp. z o.o., Warszawa
    Dostawa fabrycznie nowych laptopów i zestawów komputerowych w podziale na 7 zadań.
    Zadanie 1 - Laptop przemysłowy,
    Zadanie 2 - Laptop ASUS,
    Zadanie 3 - Zestaw komputerowy z wyposażeniem nr 1,
    Zadanie 4 - Zestaw komputerowy z wyposażeniem nr 2,
    Zadanie 5 - Laptop HP ProBook 6570b,
    Zadanie 6 - Zestaw komputerowy z wyposażeniem nr 3,
    Zadanie 7 - Laptop HP ProBook ProBook 6470b
  6. Dostawa narzędzi i materiałów warsztatowych.
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa 4430, Śrem
    2.Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi i materiałów warsztatowych. Zamówienie podzielono na 6 części. Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia lub na wybrane przez siebie części. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych na wybrane z poszczególnych zadań pozycje. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku nr 4 do SIWZ. 5. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia użyto do opisania przedmiotu zamówienia oznaczeń lub parametrów wskazujących na konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia, spełniające wymagania Zamawiającego, co najmniej w tym samym zakresie, co produkty wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. 6. Wymagania stawiane Wykonawcy: a) Wszystkie przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, w pełni sprawne oraz zgodne z opisem znajdującym się w Załączniku nr 4 do SIWZ. b) Przedmiot zamówienia wybrany Wykonawca dostarczy swoim transportem i na własny koszt do lokalizacji: - dla części nr 1 i 2 - JW 4655 Bydgoszcz, ul. Szubińska 105; - dla części nr 3 - JW 4658 (przy porcie lotniczym) Kraków 50, Balice. - dla części nr 4 i 5 - JW 3709 Warszawa, ul. Radiowa 2. - dla części nr 6 - do JW 4430, 63-100 Śrem, ul. Sikorskiego 2, po wcześniejszym (z co najmniej 7 - dniowym wyprzedzeniem) uzgodnieniu z osobą wyznaczoną przez Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcą (podaną w umowie). c)Na dostarczony asortyment Wykonawca udzieli gwarancji odpowiednio: dla części nr 1 poz. 1-8, 10 - minimum 12 m-cy, poz. 9, 11 i 12 - nie wymaga się, dla części nr 2 - nie wymaga się, dla części nr 3 - minimum 12 m-cy, dla części nr 4 - dla poz. 1-10, 12-25, 29-42 - minimum 24 m-ce, dla poz. 11, 26,27,28 - minimum 12 m-cy, dla części nr 5 - minimum 24 m-ce, dla części nr 6 poz. 1,5,7,8 - minimum 24 m-ce, poz. 2,3,4,6, 11-13, 20- minimum 12 m-ce, dla poz. 9,10,14-19, 21 - nie wymaga się, licząc od dnia odbioru dostawy potwierdzonej podpisanym przez przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy Protokołem przyjęcia - przekazania, stanowiącym dowód dostarczenia wyrobów. 7.Zapłata za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi w terminie do 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury na konto Wykonawcy przedstawione w fakturze. Faktura przekazywana Zamawiającemu, musi być zgodna z wymogami określonymi w rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 28 marca 2011 r. w sprawie zwrotu podatku niektórym podatnikom, wystawiania faktur, sposobu ich przechowania oraz listy towarów i usług, do których nie mają zastosowania zwolnienia od podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 68, poz. 360)..
  7. DOSTAWA NARZĘDZI I MATERIAŁÓW TECHNICZNYCH NA RZECZ JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 4352 W GIŻYCKU ORAZ JEDNOSTEK I INSTYTUCJI BĘDĄCYCH NA JEJ ZAOPATRZENIU.
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa Nr 4352, Giżycko
    Dostawa narzędzi i materiałów technicznych na rzecz Jednostki Wojskowej Nr 4352 w Giżycku oraz jednostek i instytucji będących na jej zaopatrzeniu zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SIWZ - Zestawienie cenowe przedmiotu zamówienia ilościach i cenach zawartych w zestawieniu cenowym, w łącznej kwocie zadeklarowanej w formularzu ofertowym, będącym elementem oferty przetargowej, do magazynów w Giżycku, Węgorzewie, Suwałkach, Gołdapi oraz Orzyszu. Zamówione artykuły, każdy asortyment z osobna, należy oznakować na opakowaniach liczbą porządkową odpowiadającą liczbie porządkowej z zestawienia cenowego. Towar nieoznakowany, nie będzie przyjmowany do magazynów Zamawiającego. Dostawę należy realizować całościowo w danej pozycji asortymentowej. Materiały można dostarczyć na paletach przystosowanych do rozładunku wózkiem widłowym o udźwigu max. 1,2 tony. Palety EURO, zwykłe, nietypowe i fabryczne nie podlegają zwrotowi. Należy ich koszt wliczyć w cenę towaru. Dostawy zostaną podzielone na części w trakcie realizacji zamówienia ze wskazaniem miejsca dostarczenia towaru - magazynu. Realizacja dostawy nastąpi po wcześniejszym zamówieniu towaru przez przedstawiciela JW. 4352 drogą telefoniczną, faksową bądź mailową. Dostawa towaru nastąpi w ciągu 7 dni od złożenia zamówienia. Faktura zostanie wystawiona zgodnie z treścią złożonego zamówienia. Forma płatności - przelew 30 dni od daty wystawienia faktury. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą wszelkie gwarancje producenta materiału, certyfikaty bezpieczeństwa, aprobaty techniczne, deklaracje lub certyfikaty zgodności. Dokumenty te mają być oznakowane numerem odpowiadającym liczbie porządkowej materiału wyrobu z zestawienia cenowego przedmiotu zamówienia. Przy dostawie materiałów Wykonawca nie może zaoferować produktu równoważnego, który nie został zaakceptowany przez Zamawiającego, w trakcie trwania postępowania przetargowego. Wykonawca powinien w należyty sposób opakować towar, a także w należyty sposób go transportować. Zamawiający może odmówić przyjęcia towaru, którego cechy wskazywać będą na jego nieodpowiednią jakość; w takim wypadku wykonawca odbierze partię wadliwego towaru na własny koszt i dostarczy partię towaru spełniającą warunki jakościowe. Wykonawca udziela udzieli 12 miesięcznej gwarancji na zakupione artykuły, a w przypadku dłuższej gwarancji producenta na okres przewidziany w karcie gwarancyjnej. W przypadku stwierdzenia dostarczenia wadliwego lub uszkodzonego produktu Wykonawca zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w ciągu 7 dni roboczych. Zgłoszenie reklamacji nastąpi drogą telefoniczną, faksową lub poprzez e-mail. W ramach uznanej reklamacji Wykonawca dokona bezpłatnej wymiany towaru w terminie uzgodnionym przez Strony (do 14 dni). Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnego odstąpienia od realizacji części dostaw z każdej pozycji asortymentowej (odpowiednio do realnych potrzeb Zamawiającego) zaś Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń finansowych z tego tytułu. Proponowane materiały w danej pozycji mają być tego samego producenta o identycznych parametrach w całej zamawianej ilości. W przypadku dostaw towaru za pośrednictwem firm spedycyjnych Zamawiający nie będzie kwitował odbioru towaru (odbioru paczek i palet) na dokumentach typu WZ przed dokładnym sprawdzeniem zawartości dostarczonych palet, nie będzie również zwracał palet w dniu dostawy (należy uprzedzić dostawcę - przewoźnika). Wykonawca może wystawić fakturę VAT dopiero po dostarczeniu w całości danej pozycji asortymentowej do magazynu wskazanego przez Zamawiającego, zgodnie ze złożoną ofertą. Podstawą wystawienia faktury będzie pokwitowanie odbioru towaru przez Zamawiającego na dokumencie typu WZ. Zamawiający nie dopuszcza faktur cząstkowych na dany asortyment materiału - wyrobu. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia jest użyte słowo lub równoważny Zamawiający rozumie przez to, że oferowany produkt posiada równą (taką samą) lub wyższą wartość użytkową, czyli cechuje się taką sprawnością w użytkowaniu, zwłaszcza pod względem wydajności, trwałości, skuteczności użycia zgodnie z przeznaczeniem, a także posiada takie same lub wyższe cechy jakościowo - użytkowe właściwe produktowi wskazanemu, oraz posiada takie same lub wyższe parametry techniczno - użytkowe, Podwykonawstwo. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W umowie zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, wskazane w ofercie części zamówienia, które wykonawca powierzy podwykonawcy, zostaną doprecyzowane. Wymaga się przed podpisaniem umowy, wskazania szczegółowego zakresu zamówienia, które będzie realizował podwykonawca, nazwę podmiotu, adres i inne szczegóły pozwalające zidentyfikować podmiot. Do zawarcia przez wykonawcę umowy z podwykonawcą jest wymagana zgoda Zamawiającego. Jeżeli Zamawiający, w terminie 14 dni od przedstawienia mu przez wykonawcę umowy z podwykonawcą lub jej projektu, wraz z częścią dokumentacji dotyczącej wykonania zamówienia określonego w umowie lub projekcie, nie zgłosi na piśmie sprzeciwu lub zastrzeżeń, uważa się, że wyraził zgodę na zawarcie umowy. Zamawiający nie wyraża zgody na zawarcie umowy podwykonawcy z dalszym.
  8. Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem i urządzeń wielofunkcyjnych dla Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich
    Zamawiający: Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich, Warszawa
    Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem i urządzeń wielofunkcyjnych dla Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich
  9. Zakup i dostawa macierzy dyskowej, licencji na oprogramowanie, części do urządzeń serwerowych oraz akcesoriów komputerowych
    Zamawiający: Główny Inspektorat Sanitarny, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest:
    1. Zakup i dostawa macierzy dyskowej z dyskami z systemem zasilania awaryjnego oraz przełącznikami sieciowymi z modułami światłowodowymi;
    2. Zakup i dostawa licencji na oprogramowanie na potrzeby Urzędu;
    3. Zakup i dostawa części do urządzeń serwerowych;
    4. Zakup i dostawa akcesoriów komputerowych;
    5. Zakup i dostawa licencji na oprogramowanie na potrzeby projektu Profilaktyczny program w zakresie przeciwdziałania uzależnieniu od alkoholu, tytoniu i innych środków psychoaktywnych.
  10. Dostawa zestawu do obsługi infrastruktury informatycznej
    Zamawiający: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna, Gdańsk
    Dostawa zestawu do obsługi infrastruktury informatycznej: serwery 2 szt., macierz dyskowa 1 szt., licencje na oprogramowanie, szafa serwerowa 1 szt., zasilacze UPS 2 szt., przełączniki sieciowe 2 szt., przełącznik KVM 1 szt.
  11. Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego, nieużywanego licencjonowanego oprogramowania komputerowego IRIS 13.1 Forms (10 licencji) prod. firmy Systematic lub równoważny.
    Zamawiający: Instytut Techniczny Wojsk Lotniczych, Warszawa
    Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego, nieużywanego licencjonowanego oprogramowania komputerowego IRIS 13.1 Forms (10 licencji) prod. firmy Systematic lub równoważny.
  12. DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA BIURA AGENCJI MIENIA WOJSKOWEGO
    Zamawiający: Agencja Mienia Wojskowego, Warszawa
    Stacje robocze SR1,
    Stacje robocze SR2,
    Zasilacze awaryjne - UPS
  13. Wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych w budynku A-1 CKD UM poziom 01 - Zakład Diagnostyki Obrazowej
    Zamawiający: Uniwersytet Medyczny, Łódź
    Wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych w budynku A-1 CKD UM poziom 01 - Zakład Diagnostyki Obrazowej
  14. Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych warunkujących dostosowanie obiektu CKD (budynek wysokościowy A-1 zakwalifikowany do kategorii ZL II zagrożenia ludzi) do obowiązujących obecnie przepisów ochrony przeciwpożarowej
    Zamawiający: Uniwersytet Medyczny, Łódź
    Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych warunkujących dostosowanie obiektu CKD (budynek wysokościowy A-1 zakwalifikowany do kategorii ZL II zagrożenia ludzi) do obowiązujących obecnie przepisów ochrony przeciwpożarowej
  15. Wykonanie robót budowlanych obejmujących wykonanie przebudowy budynku przychodni specjalistycznej budynek B, ocieplenia głównego budynku łóżkowego szpitala budynek E, remontu niskiego parteru budynku administracyjnego budynek C
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy, Otwock
    Wykonanie robót budowlanych obejmujących wykonanie przebudowy budynku przychodni specjalistycznej budynek B, ocieplenia głównego budynku łóżkowego szpitala budynek E, remontu niskiego parteru budynku administracyjnego budynek C

    DZP/50/2011
  16. Zamówienie na wykonanie dodatkowych robót budowlano-instalacyjnych do umowy podstawowej nr 721/UM/DMW/2008 z dnia 03 grudnia 2008 r. w celu montażu aparatury medycznej w budynku Nr 8 Pomorskiego Centrum Traumatologii im. M. Kopernika w Gdańsku - realizacja przez Samorząd Województwa Pomorskiego inwestycji pn. Centrum Traumatologiczne w Gdańsku - przeprowadza się w trybie zamówienia z wolnej ręki.
    Zamawiający: Samorząd Województwa Pomorskiego, Gdańsk
    Zamówienie na wykonanie dodatkowych robót budowlano-instalacyjnych do umowy podstawowej nr 721/UM/DMW/2008 z dnia 03 grudnia 2008 r. w celu montażu aparatury medycznej w budynku Nr 8 Pomorskiego Centrum Traumatologii im. M. Kopernika w Gdańsku - realizacja przez Samorząd Województwa Pomorskiego inwestycji pn. Centrum Traumatologiczne w Gdańsku - przeprowadza się w trybie zamówienia z wolnej ręki.
  17. Wykonanie i dostawa składanek komputerowych pod nazwą TYTUŁ WYKONAWCZY - 200.000 sztuk
    Zamawiający: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu, Poznań
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa druków - składanek komputerowych pod nazwą TYTUŁ WYKONAWCZY w ilości 200.000 sztuk na potrzeby Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: - druk składający się z trzech formatek papieru komputerowego, dwustronnie zadrukowanych połączonych klejem ze strony lewego brzegu; - papier komputerowy o wymiarach 240 mm x 12 z perforacją ze strony lewego i prawego grzbietu; - strona 1 - 2 papier samokopiujący; - gramatura papieru - strona 1 - 2 70 g/cm2; - gramatura papieru - strona 3 - 4 od 50 do 60 g/cm2. - wzór druku będącego przedmiotem zamówienia został opublikowany w Rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 19 grudnia 2002 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (Dz. U. z 2003 r. nr 9, poz. 106). Zastrzega się, że załączony wzór może ulec zmianie w czasie trwania umowy, o której Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawcę. 3. Szczegółowy zakres dostaw będzie każdorazowo precyzowany odrębnym zamówieniem, przy czym dostawy odbędą się w terminie dwóch dni roboczych od dnia zgłoszenia zamówienia
  18. Wykonanie robót dodatkowych do umowy 706/2006 na budowę Szpitala CKD UM w Łodzi polegających na wykonaniu instalacji c.o. w budynku A-1 na poziomach 02, 01, 0 i 1
    Zamawiający: Uniwersytet Medyczny, Łódź
    Wykonanie instalacji c.o. w budynku A-1 na poziomach 02, 01, 0 i 1
  19. Zamówienie dodatkowe na roboty budowlane, nie objęte zamówieniem podstawowym, którego wykonanie stało się konieczne w celu wykonania zamówienia podstawowego pn. Budowa budynku Szpitalnego Oddziału Ratunkowego na bazie Szpitala Powiatowego w Zawierciu wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną w ramach realizacji projektu inwestycyjnego pn. Poprawa bezpieczeństwa ludności poprzez utworzenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Szpitalu Powiatowym w Zawierciu
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe, Zawiercie
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu następujących prac:
    a.Przykanaliki kanalizacji sanitarnej z istniejącego Pawilonu C,
    b.Remont hydroforni z osuszeniem ścian, remontem budowlanym wewnętrznym, wykonaniem instalacji elektrycznej i wentylacyjnej
    c.Czerpnia powietrza do istniejącej centrali sprężonego powietrza - wykonanie
    2 szt. czerpni z blachy ocynkowanej
    d.Przełożenie kanalizacji sanitarnej na odcinku 113,8 mb
    e.Przyłącze tlenu z wykonaniem stacji redukcyjnej w Pawilonie C
  20. sprawa nr P/66/OIONKOLUMNY/2010 dostarczenie specjalistycznych kolumn dla OION w ramach realicaji zadania inwestycyjnego: Modernizacja i rozbudowa Szpitala Ginekologiczno-Położniczego INFLANCKA.
    Zamawiający: Szpital Ginekologiczno-Położniczy "INFLANCKA" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż pierwszego wyposażenia modernizowanego i rozbudowywanego Szpitala: specjalistyczne kolumny dla OION - 7 szt. oraz naścienne panele zasilająco-elektryczne - 16 szt. wraz z osprzętem według specyfikacji stanowiącej załącznik do niniejszego SIWZ
  21. Dostawa fotokopiarek i faksów do Sądu Okręgowego w Częstochowie
    Zamawiający: Sąd Okręgowy w Częstochowie, Częstochowa
  22. Roczna sukcesywna dostawa gazu propan do zbiorników znajdujacych się na terenie ZSL w Warcinie
    Zamawiający: Zespół Szkół Leśnych w Warcinie, Warcino

Inne osoby dla Górka Dariusz Robert (11 osób):