Kogo reprezentuje osoba

Górska Aleksandra Anna

w KRS

Aleksandra Anna Górska

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Aleksandra
Drugie imię:Anna
Nazwisko:Górska
Płeć:Kobieta
Rok urodzenia:1977 r., wiek 42 lata
Miejscowości:Warszawa (Mazowieckie)
Przetargi:16 w poprzednich firmach
Reprezentowała:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kawecki Włodzimierz Jacek, Laudy Tomasz Jan, Matusiak Maciej, Napiórkowski Wojciech Tomasz, Ponarad Monika Renata, Skonieczny Gwidon, Stolarczyk Justyna, Strusiński Wojciech, Suchenek Jacek, Tiahnybok Marek Aleksander, Woźniak Piotr Aleksander, Włodarczyk Wojciech Jacek

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łatka Bartłomiej Andrzej
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Mincewicz Agnieszka, Ścibor Magdalena Wacława, Łempicka Dorota

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. 3 Cyfry Sp. Z O.O., Białystok − KRS 0000581072
  2. 4 Public Doradztwo Inwestycyjne Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000698311
  3. 4e Capital Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000323004
  4. Abriz Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000730612
  5. Ac S.A., Białystok − KRS 0000294978
  6. Active Guard Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000273168
  7. Adiuvo Investments S.A., Warszawa − KRS 0000430513
  8. Akcesor Gorzów Sp. Z O.O., Gorzów Wielkopolski − KRS 0000609095
  9. Akcesor Kcp Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000647007
  10. Akcesor Północna Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000643128
  11. Artemis Investment Sp. Z O.O. -, Warszawa − KRS 0000254301
  12. Asi Corvus Ventures Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000749914
  13. Assets Management Black Lion Spółka Z Ograniczona Odpowiedzialnością Spółka Komandytowo-akcyjna Spółka Komandytowo-akcyjna, Warszawa − KRS 0000371563
  14. Boombit S.A., Gdańsk − KRS 0000740933
  15. Brx S.A., Warszawa − KRS 0000355463
  16. Ceramika Nowa Gala S.A., Końskie − KRS 0000011723
  17. Ebs Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000051806
  18. Euroconsol S.A., Warszawa − KRS 0000701166
  19. Everest 5 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000719089
  20. Ferro S.A., Skawina − KRS 0000289768
  21. Fuel Trade 001 Sp. Z O.O., Józefosław − KRS 0000436571
  22. Fuel Trade 002 Sp. Z O.O., Józefosław − KRS 0000436587
  23. Grupa Kęty S.A., Kęty − KRS 0000121845
  24. Infinity Investments Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000104914
  25. Kamela Investment Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000407299
  26. Krynicki Recykling S.A., Olsztyn − KRS 0000291772
  27. Łempicka Mincewicz Ścibor Kancelaria Radców Prawnych Spółka Partnerska, Warszawa − KRS 0000325770
  28. Netqpro Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000629903
  29. Npc S.A., Warszawa − KRS 0000458404
  30. Opera Dom Maklerski Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000251574
  31. Opera Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A., Warszawa − KRS 0000228007
  32. Passio Human Microbiome Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000649952
  33. Polnord S.A., Warszawa − KRS 0000041271
  34. Pv Investment 1 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000765352
  35. Pv Investment 2 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000773241
  36. Pv Investment 3 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000773248
  37. Pv Investment 4 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000773043
  38. Pv Investment 5 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000773153
  39. Pv Investment Energy Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000765104
  40. Qumak S.A., Warszawa − KRS 0000019455
  41. Seko S.A., Chojnice − KRS 0000255152
  42. Skylar Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000527081
  43. Soho Development S.A., Warszawa − KRS 0000019468
  44. Systemics - Pab Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000194884
  45. Termisil Huta Szkła Wołomin S.A. W Restrukturyzacji, Wołomin − KRS 0000287570
  46. Timeframe Kancelaria Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000479280
  47. Trakcja Prkii S.A., Warszawa − KRS 0000084266
  48. Trx S.A., Warszawa − KRS 0000355434
  49. Valles Marineris S.A., Kraków − KRS 0000710824
  50. Zenit Management Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000326738

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Abg S.A., Warszawa − KRS 0000263110
  2. Abg S.A., Warszawa − KRS 0000049592
  3. Agencja Handlowo - Usługowa Jns Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000032088
  4. Alteris S.A., Katowice − KRS 0000391749
  5. Aquard Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000159597
  6. Artifex Mundi S.A., Zabrze − KRS 0000599733
  7. Aurora Management Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000176505
  8. Axtone Sp. Z O.O., Kańczuga − KRS 0000240217
  9. Baltic Ceramics Investments S.A., Warszawa − KRS 0000362454
  10. Biatel Info - Automatyka Sp. Z O.O., Białystok − KRS 0000158771
  11. Biatel S.A., Warszawa − KRS 0000021787
  12. Biatel Systemy Dostępowe Sp. Z O.O., Białystok − KRS 0000159222
  13. Biatel Systemy Komputerowe Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000159008
  14. Bridgepoint Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000278537
  15. Ciech S.A., Warszawa − KRS 0000011687
  16. Ctl Logistics S.A., Warszawa − KRS 0000010504
  17. Ctl Logistics Sp. Z O.O., Sosnowiec − KRS 0000289679
  18. Ctl Maczki-bór S.A., Sosnowiec − KRS 0000361438
  19. Ctl Maczki-bór Sp. Z O.O., Sosnowiec − KRS 0000107691
  20. Dm Inwestycje Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000530047
  21. Drq Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000118370
  22. Edison S.A., Kraków − KRS 0000040306
  23. Elemental Holding S.A., Grodzisk Mazowiecki − KRS 0000375737
  24. Energy Factor Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000646070
  25. Eurozet Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000014207
  26. Expo Factor Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000668386
  27. Ferro Export Sp. Z O.O., Skawina − KRS 0000094095
  28. Ferro Sp. Z O.O., Skawina − KRS 0000073760
  29. Fertrans Sp. Z O.O., Niepołomice − KRS 0000164325
  30. Figaro Software Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000005863
  31. Fka Furtek Komosa Aleksandrowicz Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000278271
  32. Formuła8 S.A. (dawniej: Zdrowie Sp. Z O.O.), Piła − KRS 0000359270
  33. Globe Trade Centre S.A., Warszawa − KRS 0000061500
  34. Hint Spółka Z Ograniczioną Odpowiedzialnością, Warszawa − KRS 0000101900
  35. Industry Technologies S.A., Warszawa − KRS 0000359211
  36. Indygotech Minerals S.A., Warszawa − KRS 0000135232
  37. Information Market S.A., Wrocław − KRS 0000394474
  38. Integra Consulting Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000322611
  39. Investors Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A., Warszawa − KRS 0000227685
  40. It Works S.A., Kraków − KRS 0000043721
  41. J Amp; W Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000240874
  42. Kredyt Inkaso S.A., Warszawa − KRS 0000270672
  43. Libet S.A., Wrocław − KRS 0000373276
  44. Lzmo S.A., Wierzbin − KRS 0000369775
  45. M.furtek i Wspólnicy Kancelaria Prawnicza Sp. J., Warszawa − KRS 0000081046
  46. Mae Multimedia Art Amp; Education Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000553162
  47. Multimedia Polska - Brzesko S.A., Gdynia − KRS 0000091712
  48. Multimedia Polska - Dębica S.A., Gdynia − KRS 0000135458
  49. Multimedia Polska - Konin S.A., Gdynia − KRS 0000068965
  50. Multimedia Polska - Mielec Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000057239

Powiązane przetargi (16 szt.):
  1. Świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego oraz usług wsparcia technicznego dla klastra urządzeń firewall PaloAlto 5020 wraz z dostępem do poprawek producenta i aktualizacji oprogramowania
    Zamawiający: Urząd Dozoru Technicznego, Warszawa
    Opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy wraz załącznikami -
    załącznik nr 9 do SIWZ. Miejscem świadczenia usług serwisu pogwaracyjnego/usług wsparcia technicznego będzie miejsce instalacji urządzeń, które znajduje się w Warszawie (dokładny adres zostanie wskazany po zawarciu umowy z Wykonawcą). Termin wykonania zamówienia: Od dnia
    podpisania umowy do dnia 31.03.2020 r.
  2. Budowa całodobowego lądowiska dla śmigłowców sanitarnych na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Kociewskim Centrum Zdrowia Sp. z o. o.
    Zamawiający: Kociewskie Centrum Zdrowia Sp. z o.o., Starogard Gdański
    Budowa całodobowego lądowiska dla śmigłowców sanitarnych na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Kociewskim Centrum Zdrowia Sp. z o. o. o wartości poniżej 5 225 000 euro. Opis przedmiotu zamówienia został wskazany w załącznikach do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  3. "Remont i rozbudowa istniejącego lądowiska przy SP ZOZ w Siemiatyczach wraz z niezbędną infrastrukturą"
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Siemiatycze
    1) Przedmiotem zamówienia jest: a) budowa lądowiska całodobowego, zwanego dalej Lądowiskiem; b) uzyskanie w
    imieniu i na rzecz Zamawiającego wpisu Lądowiska do Ewidencji Lądowisk prowadzonej przez Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego oraz
    uzyskania pozytywnej decyzji Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Lotniczego Pogotowia Ratunkowego Warszawa; (dalej:
    LPR); c) wykonanie we własnym zakresie, rozbiórki istniejącej płyty lądowiska wraz z wywozem odpadów powstałych w wyniku demontażu; d)
    wykonanie innych robót budowlanych, dostaw i usług wynikających z (SIWZ) i załączników do niej, a w szczególności z dokumentacji technicznej
    stanowiącej jednocześnie Załącznik nr 1 do Umowy. 2) Przedmiot Umowy obejmuje również wszelkie prace nie opisane wprost lub bezpośrednio
    w SIWZ wraz z załącznikami oraz Załączniku nr 1 do Umowy, jakie są lub okażą się konieczne dla wykonania Przedmiotu Umowy, a w
    szczególności Lądowiska, zgodnie z jego przeznaczeniem i spełnienia warunków określonych w: a) SIWZ wraz załącznikami; b) Załączniku nr 1
    do Umowy; c) Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2011 r. w sprawie szpitalnego oddziału ratunkowego; d) innych właściwych
    dokumentach i aktach określających wymogi jakie Lądowisko powinno spełnić aby stał się możliwy jego wpis do Ewidencji Lądowisk
    prowadzonej przez Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego oraz korzystanie z niego przez LPR, w szczególności Wykonawca zapozna się z
    dokumentami udostępnionymi przez LPR pod adresem: http://www.lpr.com.pl/. 3) Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone urządzenia i wyposażenie na okres 5 lat.
  4. Wykonanie robót budowlanych - dostosowanie lądowiska Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego SP ZOZ w Lublinie do aktualnych przepisów prawa
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Lublin
    dostosowanie lądowiska Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego SP ZOZ w Lublinie do aktualnych przepisów prawa
  5. Wdrożenie Systemu Zarządzania Tożsamością wraz ze wsparciem na okres 12 miesięcy z możliwością rozszerzania wsparcia dwukrotnie o kolejne 12 miesięcy oraz zakup wsparcia dla licencji JDBC
    Zamawiający: Bank Gospodarstwa Krajowego, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wdrożenie Systemu Zarządzania Tożsamością zwanego dalej Systemem opartego na oprogramowaniu NetIQ w wersji 4.5.x (lista posiadanych licencji stanowi załącznik nr 1 do OPZ) wraz ze Wsparciem na okres 12 miesięcy (z możliwością przedłużenia Wsparcia dwukrotnie o następne 12 miesięcy), zwane dalej Usługą. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania zakresu prac opisanego w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ).Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji. Zakresem opcji objęta jest możliwość dwukrotnego przedłużenia Wsparcia każdorazowo na okres następnych 12 miesięcy. Szczegółowe regulacje dotyczące skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji opisane zostały w Załączniku nr 2 do SIWZ (Istotne Postanowienia Umowy) – w §5 ust. 9 i następne.
  6. Budowa lądowiska wyniesionego dla śmigłowców ratowniczych wraz z niezbędną infrastrukturą na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego na terenie Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie przy ul. Szpitalnej 7.
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Kępno
    Przedmiotem przedsięwzięcia jest budowa lądowiska wyniesionego dla śmigłowców ratowniczych
    wraz z niezbędną infrastrukturą na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego na terenie SPZOZ w
    Kępnie, przy ulicy Szpitalnej 7. Lądowisko zostanie wyniesione poprzez nadbudowę ponad
    istniejącym dachem szpitala nowej płyty lądowiska wraz z niezbędną komunikacją w postaci schodów
    i pomostu technicznego do windy.
    Odprowadzenie wody z nowej płyty poprzez separator do kanalizacji deszczowej. Inwestycja zlokalizowana będzie na działkach o numerach ewidencyjnych 1908 i 1909/1. Zaprojektowano płytę lądowiska opartą na ramach żelbetowych, wyniesioną ponad poziom istniejącego dachu w części
    północno -zachodniej obiektu. Wraz z lądowiskiem wybudowany zostanie częściowo zadaszony pomost prowadzący z windy na płytę lądowiska oraz ewakuacyjna klatka schodowa po przeciwnej
    stronie płyty.
    Ogólny stan techniczny elementów konstrukcyjnych istniejącego budynku jest dobry a planowana
    nadbudowa jest możliwa i nie wpływa w znaczny sposób na konstrukcję nośną budynku, stany
    graniczne konstrukcji nie zostaną przekroczone. W czasie budowy szpital może funkcjonować bez większych zmian. Nie zakładano rozbiórki istniejącego dachu i stropodachu a jedynie dostosowanie ich w zakresie niezbędnym do nadbudowy.
  7. Budowa lądowiska dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego na terenie Szpitala Powiatowego w Wołominie przy ul. Gdyńskiej 1/3 na działce nr 118 obręb 12 wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie i wpisu do ewidencji lądowisk w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego oraz zgłoszenia do Lotniczego Pogotowia Ratunkowego
    Zamawiający: Szpital Powiatowy w Wołominie - Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej, Wołomin
    Budowa lądowiska dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego na terenie Szpitala Powiatowego w Wołominie przy ul. Gdyńskiej 1/3 na działce nr 118 obręb 12 wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie i wpisu do ewidencji lądowisk w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego oraz zgłoszenia do Lotniczego Pogotowia Ratunkowego
  8. Roboty budowlane: "Poprawa bezpieczeństwa zdrowotnego na obszarze powiatu działdowskiego i województwa warmińsko-mazurskego poprzez budowę lądowiska przyszpitalnego SPZOZ w Działdowie" nr POIS.09.01.00-00-0086/16-00
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Działdowo
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja przedsięwzięcia pn. „Poprawa bezpieczeństwa zdrowotnego na obszarze powiatu działdowskiego i województwa warmińsko-mazurskiego poprzez budowę lądowiska przyszpitalnego SPZOZ w Działdowie” które jest współfinansowane w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014 – 2020, Oś priorytetowa IX „Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia”, Działanie 9.1 „Infrastruktura ratownictwa medycznego” w zakresie: wsparcia istniejących szpitalnych oddziałów ratunkowych, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk wstępnej intensywnej terapii (roboty budowlane, doposażenie) dla projektów realizowanych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej z wyłączeniem województwa mazowieckiego.
    Przedmiotem projektu jest budowa lądowiska przyszpitalnego dla śmigłowców na terenie Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Działdowie. Obiekt będzie dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
    Lądowisko zostało zaprojektowane dla śmigłowca obliczeniowego EC-135 o następujących wymiarach:
    - długość całkowita śmigłowca – 12,19 m,
    - średnica wirnika – 10,20 m,
    - długość kadłubu – 10,21 m,
    - masa pustego śmigłowca – 1460 kg,
    - masa startowa śmigłowca – 2910 kg.
    Projektowane lądowisko składać się będzie ze strefy końcowego podejścia i startu – pole wzlotów, strefy przyziemienia i wzlotu (TLOF), drogi technicznej zapewniającej dojazd do TLOF.
    Punkt odniesienia projektowanego lądowiska (środek lądowiska) usytuowany został o współrzędnych geograficznych:
    - szerokość geograficzna – 53º14’29”
    - długość geograficzna – 20º11’37”
    Główny kierunek podejścia wznoszenia zlokalizowany został na azymucie 091º/271º, wzniesienie lądowiska znajdować się będzie 164,50 m n p.m.
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załącznikach do niniejszej SIWZ (projekt budowlany – branża drogowa, elektryczna, zieleń, bezpieczeństwo i ochrona zdrowia, przedmiar robót, szczegółowe specyfikacje techniczne), zaś szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy.
    Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wpisu lądowiska do ewidencji lądowisk prowadzonej przez Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego jako lądowiska całodobowego, w tym wykonanie aktualizacji Instrukcji Operacyjnej Lądowiska (opracowanej podczas sporządzania dokumentacji projektowej) ze wszystkimi niezbędnymi dokumentami zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 1 lipca 2013 r. w sprawie ewidencji lądowisk. Instrukcja Operacyjna Lądowiska znajduje się
    w siedzibie Zamawiającego i może zostać udostępniona Wykonawcy do wglądu.
    Ponadto Wykonawca ma obowiązek zgłoszenia lądowiska do LPR do dnia 31.05.2017 r. w celu ujęcia go w instrukcji operacyjnej (wszelkie koszty poniesione w celu uzyskania wpisu do ewidencji lądowiska wliczone w koszt oferty).
  9. Świadczenie usług wsparcia dla oprogramowania oraz sprzętu IBM
    Zamawiający: Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy, Warszawa
    Część I – Świadczenie usług wsparcia technicznego w zakresie oprogramowania systemowego IBM oraz urządzeń IBM.
    Część II – Świadczenie obsługi serwisowej dla sprzętu Blade Center – Lenovo.
    Część III – Odnowienie usługi wsparcia technicznego dla oprogramowania – centralnego systemu kopii zapasowych.
  10. Zakup w formie dzierżawy 2 szt. Zapór Sieciowych Następnej Generacji
    Zamawiający: Lotnicze Pogotowie Ratunkowe, Warszawa
    Zakup w formie dzierżawy 2 szt. Zapór Sieciowych Następnej Generacji
  11. Zaprojektowanie i wybudowanie Systemu Zarządzania Infrastrukturą Techniczną w ramach Projektu HARF
    Zamawiający: Ministerstwo Finansów, Biuro Administracyjne, Warszawa
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego Zintegrowanego Systemu Zarządzania Infrastrukturą Techniczną (ZSZIT) w budynku Ministerstwa Finansów w Warszawie przy ul. Świętokrzyskiej 12.
    2. Realizacja Przedmiotu zamówienia podzielona będzie na 4 Etapy.
    3. W ramach realizacji Etapu 1 Wykonawca zobowiązany jest wykonać:
    1) dokumentację Projektową, którą stanowią m.in.:
    a) projekt budowlano-wykonawczy kompletnej instalacji ZSZIT zgodnie
    z Programem Funkcjonalno Użytkowym (PFU) stanowiącym Załącznik nr 1 do Wzoru Umowy stanowiącym Załącznik D do SIWZ.
    b) projekty budowlano-wykonawcze rozbudowy, przebudowy, modernizacji istniejących instalacji technicznych i urządzeń należących do obszarów infrastruktury technicznej budynku, wymienionych w ust. 4, w zakresie dostosowania i integracji w systemie ZSZIT,
    c) inwentaryzacja budowlana oraz instalacje techniczne w zakresie niezbędnym do sporządzenia projektów, o których mowa w lit. a) i b),
    d) wymagane przepisami sprawdzenia, uzgodnienia, zatwierdzenia projektów,
    e) specyfikacja techniczna zastosowanych w projektach urządzeń i materiałów,
    f) informacja bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
    g) przedmiary robót.
    2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, zawierające m. in. opisy metodyki prowadzenia prac w poszczególnych obszarach infrastruktury technicznej budynku, o których mowa w ust. 4 z uwzględnieniem ciągłości zasilania w energię elektryczną i utrzymania wymagań bezpieczeństwa dla budynku oraz zawierające dokumenty odniesienia, wytyczne, scenariusze i kryteria testów, prób i metod sprawdzenia funkcjonalności zrealizowanego Przedmiotu zamówienia lub jego części.
    4. W ramach realizacji Etapu 2 Wykonawca zobowiązany jest wykonać:
    1) budowę instalacji Zintegrowanego Systemu Zarządzania Infrastrukturą Techniczną (ZSZIT) budynku z uwzględnieniem istniejących elementów tej instalacji (w tym podłączenie do ZSZIT wszystkich, uzgodnionych z Zamawiającym, istotnych dla zarządzania infrastrukturą budynku, sygnałów wymienionych w Załączniku nr 14 - Inwentaryzacja sygnałów możliwych do uzyskania z urządzeń infrastruktury budynku oraz urządzeń dostarczonych w ramach Umowy), oraz rozbudowa, przebudowa, modernizacja w celu zintegrowania i dostosowania do eksploatacji w systemie ZSZIT, istniejących instalacji i urządzeń należących do obszarów infrastruktury technicznej Ministerstwa Finansów.
    2) sprawowanie nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi na podstawie Dokumentacji Projektowej,
    3) opracowanie Dokumentacji Powykonawczej składającej się m.in. z:
    a) kompletnej dokumentacji materiałowej w postaci: kart katalogowych, dokumentacji techniczno-ruchowej, instrukcji obsługi i eksploatacji, atestów, deklaracji lub certyfikatów materiałów i urządzeń, świadectw jakości dopuszczających je do stosowania w budownictwie, w zakresie zgodności ich wykonania z przepisami prawa w tym z dyrektywami europejskimi i normami zharmonizowanymi lub aprobatami technicznymi,
    b) kompleksowej instrukcji obsługi i serwisowania wykonanej instalacji ZSZIT w tym wybudowanego Centrum Zarządzania,
    c) instrukcji użytkowania i obsługi zainstalowanego oprogramowania,
    d) licencji/sublicencji zainstalowanego oprogramowania,
    e) wszystkich haseł dostępu oraz kodów indywidualnych aplikacji zaimplementowanych do sterowników swobodnie programowanych wraz z informacją o typie i wersji programów narzędziowych,
    f) wszystkich haseł dostępu oraz stabelaryzowanych konfiguracji ustawionych parametrów dla sterowników i urządzeń sieciowych wyposażonych w oprogramowanie typu firmware,
    g) protokołów odbiorów częściowych, robót zanikowych.
    5. W ramach realizacji Etapu 3 Wykonawca zobowiązany jest wykonać:
    1) instruktaż stanowiskowy dla max. 15 osób z zakresu obsługi, oprogramowania i eksploatacji wykonanego sytemu ZSZIT. Instruktaż przeprowadzony będzie w siedzibie Zamawiającego i potwierdzony zostanie wydaniem zaświadczeń, które powinny zawierać:
    - datę instruktażu;
    - tematy i zakres prowadzonego instruktażu;
    - imię i nazwisko, podpis pracownika;
    - podpis lub podpisy prowadzących instruktaż wraz z pieczęcią firmy.
    2) Odbiory końcowe Etapu 2 i Etapu 3, w tym testy i próby systemów.

    6. Etap 4 będzie realizowany fakultatywnie w ramach Prawa opcji w zakresie niezależnych wariantów:
    1) Zakres prac przedstawionych dla Prawa opcji nr 1-3 obejmuje również:
    a) przygotowanie i uzgodnienie z Zamawiającym Harmonogramu realizacji prac
    b) wykonanie Dokumentacji Powykonawczej zgodnej z zakresem, o którym mowa w ust 4 pkt 3)
    c) instruktaż stanowiskowy dla max. 15 osób z zakresu należącego do każdej zrealizowanej Opcji osobno. Instruktaż przeprowadzony będzie w siedzibie Zamawiającego i potwierdzony zostanie wydaniem zaświadczeń, które powinny zawierać:
    - datę instruktażu;
    - tematy i zakres prowadzonego instruktażu;
    - imię i nazwisko, podpis pracownika;
    - podpis lub podpisy prowadzących instruktaż wraz z pieczęcią firmy.
    d) odbiory końcowe prac zrealizowanych w ramach Prawa opcji, w tym testy i próby systemów.
    2) Zakres prac przedstawionych dla Prawa opcji nr 4 obejmuje również:
    a) przygotowanie i uzgodnienie z Zamawiającym Harmonogramu realizacji prac,
    b) instruktaż stanowiskowy dla max. 8 osób z zakresu należącego Opcji 4. Instruktaż przeprowadzony będzie w siedzibie Zamawiającego i potwierdzony zostanie wydaniem zaświadczeń, które powinny zawierać:
    - datę instruktażu;
    - tematy i zakres prowadzonego instruktażu;
    - imię i nazwisko, podpis pracownika;
    - podpis lub podpisy prowadzących instruktaż wraz z pieczęcią firmy.
    d) odbiory końcowe prac zrealizowanych w ramach Prawa opcji, w tym testy i próby.
    7. Zamawiający będzie uprawniany do dowolnego wyboru jednego lub kilku wariantów wykonania prawa opcji.
    8. Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia, został zawarty w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, który stanowi Załącznik nr 1 do Wzoru Umowy stanowiącego Załącznik D do SIWZ.
    9. W przypadku wskazania przez Zamawiającego norm technicznych, Zamawiający dopuszcza, aby oferowany produkt spełniał inne normy pod warunkiem zapewnienia spełnienia wszystkich cech, parametrów, wydajności i funkcjonalności, które określa Załącznik nr 1 do Wzoru Umowy stanowiącego Załącznik D do SIWZ.
    10. Wykonawca zobowiązuje się przy realizacji Przedmiotu zamówienia do zatrudnienia w pełnym wymiarze czasu pracy 2 (dwóch) osób bezrobotnych, spełniającą przesłanki art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415, z późn. zm.). Zatrudnienie będzie obejmować cały czas realizacji Umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę bezrobotną lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby bezrobotnej. Wykonawca przy wykonywaniu Przedmiotu zamówienia, przedstawi Zamawiającemu dokumenty potwierdzające zatrudnienie osoby bezrobotnej. Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji tj. zgłoszenia ofert pracy przedstawione urzędowi pracy, odpis skierowania bezrobotnych przez urząd pracy do pracodawcy oraz dokumenty potwierdzające zatrudnienie osoby bezrobotnej, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić je Zamawiającemu w terminie nie dłuższym niż 15 roboczych dni licząc od dnia wystąpienia Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP przedstawia zgłoszenie ofert pracy przedstawione odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w kraju pochodzenia Wykonawcy lub kraju, w którym Wykonawca ma swoją siedzibę, odpis wystawionego przez ten organ dokumentu kierującego bezrobotnego do pracy oraz dokumenty potwierdzające zatrudnienie bezrobotnego.
  12. Rozbudowa macierzy HP 3Par 7200.
    Zamawiający: Centrum Przetwarzania Danych Ministerstwa Finansów, Radom
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa macierzy HP 3PAR 7200 o przestrzeń NETTO 60TB, 18 TB w oparciu o dyski SAS,42 TB w oparciu o dyski NL SAS oraz dostarczenie 2 szt. adapterów 4xFC 8Gb/s, wraz z dostarczeniem licencji na Oprogramowanie Dynamic Optimalization i Reporting Suite lub zaoferowanie rozwiązania równoważnego w postaci dostarczenia nowej macierzy wraz z dostarczeniem licencji na Oprogramowanie.
  13. Budowa drogi ratowniczo-pożarowej oraz kołowania wraz z infrastrukturą techniczną w Ośrodku Kształcenia Lotniczego Politechniki Rzeszowskiej w Jasionce
    Zamawiający: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza, Rzeszów
    Roboty objęte przedmiotem zamówienia stanowią część zadania inwestycyjnego realizowanego w zakresie dróg kołowania na podstawie pozwolenia na budowę wydanego Decyzją nr 15/16 Wojewody Podkarpackiego - pismo znak I-X.7840.1.5.2016 z dnia 24.03.2016 r. oraz projektu budowlanego. I. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - roboty elektryczne przy rozbudowanej istniejącej drodze kołowania DK-B - Etap I, - roboty elektryczne przy istniejącej drodze kołowania DK-A od skrzyżowania z drogą DK-B do pierwszego wjazdu na pas startowy wraz z wjazdem DK-C - Etap II, - budowę odcinka drogi kołowania DK-V od skrzyżowania z drogą DK-A do placu manewrowego przy budynku administracyjnym wraz z placem kompensacyjnym busoli - Etap III, - budowę odcinka drogi kołowania DK-A od wjazdu DK-C do wjazdu DK-D wraz z wjazdem - Etap IV, - budowę odcinka drogi kołowania DK-A od wjazdu DK-D do wjazdu DK-E wraz z wjazdem -Etap V, - wykonanie sieci kanalizacji deszczowej wraz ze studzienkami kanalizacyjnymi oraz przyłączami kanalizacyjnymi od skrzynek odpływowych odwodnień liniowych planowanych do wykonania dróg kołowania w zakresie etapów III ÷ V, - wykonanie oświetlenia nawigacyjnego i oznakowania pionowego wzdłuż dróg kołowania w zakresie etapów I ÷ V, - wykonanie makroniwelacji terenu wraz z obsianiem trawą i zawałowaniem na działce nr 3919/2. Przemieszczenie spycharkami mas ziemi o powierzchni 1,65 ha, i głębokości do 0,5 m na odległość do 60 m z mechanicznym profilowaniem powierzchni. Niwelacja terenu nie jest ujęta w przedmiarach robót. - uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie na wykonany zakres robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ (opis robót dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót a także pozwolenia na budowę). II. Podstawą opracowania oferty jest projekt budowlany i wykonawczy, opis przedmiotu zamówienia zawarty w SIWZ (np. w zakresie makroniwelacji) oraz STWiOR. Załączone przedmiary stanowią materiał pomocniczy bowiem w związku z przyjętym wynagrodzeniem ryczałtowym dokumentacja nie musi obejmować przedmiaru robót (§ 4 ust.3. Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129) Zamawiający umożliwi zainteresowanym wykonawcom dokonanie wizji lokalnej. Wymagane jest, aby zamówienie zostało zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami zaś dostarczone w ramach przedmiotu zamówienia materiały, wyroby, urządzenia i wyposażenie posiadały oznakowanie zgodności poświadczające dopuszczenie do stosowania i sprzedaży na terenie Unii Europejskiej (Ustawa z dnia 30.08.2002 r. o systemie oceny zgodności –( t.j. Dz. U. z 2016 poz. 655, Dz. U. z 2016 r. poz. 542 oraz Dz. U. z 2016 r. poz. 1228.) oraz posiadały wymagane certyfikaty . III. Oferowana cena musi zawierać wszystkie składniki kosztów wynikające z załączonego do SIWZ projektu, z przedmiaru robót a także specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz uwzględniać wymagania i informacje Zamawiającego zamieszczone w SIWZ z uwzględnieniem ewentualnych wyjaśnień Zamawiającego. Musi także zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia : dostawa, montaż, przekazanie urządzeń do użytkowania. Cena obliczona w ten sposób będzie miała charakter ryczałtowy. - W ofercie należy przedstawić wycenę przedmiotu zamówienia wykonaną w formie kosztorysu uproszczonego z wykazem materiałów zawierającym nazwy handlowe i ceny jednostkowe, (do umowy będzie wymagany kosztorys szczegółowy zgodny z kosztorysem ofertowym w 2 egzemplarzach); Wykaz materiałów zawiera nazwy zastosowanych materiałów i ich ceny jednostkowe (formularz oferty). Powyższe dotyczy materiałów określonych w opisie przedmiotu zamówienia przy pomocy konkretnych nazw własnych, w sytuacjach wynikających z zastosowania art.29 ust.3. ustawy Pzp. - W przypadku odstąpienia od zawarcia umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy z powodu błędów w dostarczonym kosztorysie szczegółowym nastąpi przepadek wadium - zgodnie z art. 46 ust. 5. ustawy Pzp. IV. Stosowanie materiałów równoważnych. - Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy "lub równoważne". - Do materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry określone w dokumentacji projektowej i nie powinny być gorsze od założeń projektowych. - Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ustawy Pzp wykonawca powołujący się na zastosowanie materiałów równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno - wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów i urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie. Dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów określonych niniejszą specyfikacją należy załączyć do oferty przetargowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych materiałów lub urządzeń. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do korzystania w tym względzie z opinii ekspertów. V. Zgodnie z § 9 wzoru umowy, w okresie realizacji umowy Wykonawca będzie zobowiązany do ubezpieczenia: a) w zakresie zdarzeń losowych: roboty, obiekty, budowle, urządzenia oraz wszelkie mienie ruchome związane bezpośrednio z wykonywaniem robót, na kwotę nie mniejszą niż wartość umownego wynagrodzenia powiększona o wartość elementów zaplecza budowy oraz sprzętu niezbędnego do zrealizowania przedmiotu umowy. b) w zakresie odpowiedzialności cywilnej - odpowiednio do prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę w wysokości co najmniej 1 000 000,00 zł.
  14. dostawa serwera komputerowego
    Zamawiający: Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie, Szczytno
    dostawa serwera komputerowego
  15. Roboty budowlane uzupełniające polegające na montażu czujek stłuczenia szkła.
    Zamawiający: Ministerstwo Obrony Narodowej, Warszawa
    Roboty budowlane uzupełniające polegające na montażu czujek stłuczenia szkła.
  16. POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA WYKONANIE REMONTU OŚWIETLENIA NAWIGACYJNEGO DROGI STARTOWEJ NA LOTNISKU WARSZAWA - BABICE W WARSZAWIE
    Zamawiający: Centrum Usług Logistycznych, Warszawa
    Zamawiający nie dokonuje podziału przedmiotowego postępowania na części, w związku z czym Wykonawca składa jedną ofertę w przedmiotowym postępowaniu. Kod CPV: 45000000-7 Roboty budowlane, 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne, 453162203 Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych portów lotniczych. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu oświetlenia nawigacyjnego drogi startowej na Lotnisku Warszawa - Babice położonego w Warszawie przy ul. gen. bryg. S. Kaliskiego 57, 01-476 Warszawa. Projektowany zakres robót obejmuje remont następujących instalacji: Oświetlenia nawigacyjnego krawędziowego drogi startowej, Oświetlenia nawigacyjnego progu i końca drogi startowej, Układu zasilania i sterowania oświetleniem nawigacyjnym, Instalacji uziemienia oświetlenia nawigacyjnego. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz w załączonych do niej: specyfikacji technicznej, dokumentacji remontowej oraz przedmiarze robót. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zostanie przekazana na adres e-mail Wykonawcom zaproszonym do składania ofert. Zamawiający nie zamierza udostępniać SIWZ na stronie internetowej. Zamawiający nie przewiduje całkowitego zamknięcia lotniska na czas realizacji przedmiotu umowy, a w konsekwencji, że prowadzone przez niego prace remontowe odbywać się będą na obiekcie będącym w ciągłej eksploatacji z możliwością czasowych wyłączeń ruchu lotniczego na głównej drodze startowej (GDS)

Inne osoby dla Górska Aleksandra Anna (94 osoby):