Kogo reprezentuje osoba

Górska Anna Maria

w KRS

Anna Maria Górska

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Anna
Drugie imię:Maria
Nazwisko:Górska
Płeć:Kobieta
Rok urodzenia:1981 r., wiek 37 lat
Miejscowości:Gdańsk (Pomorskie), Gdynia (Pomorskie), Sopot (Pomorskie)
Przetargi:1 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Górska Iwona Gertruda, Górski Bogdan Wojciech, Górski Marian Wojciech, Jelińska Bożena Barbara, Lamczyk Maria Krystyna, Lamczyk Stanisław Józef

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Miąskowski Edward Stanisław
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Górska Martyna
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Górski Bogdan Wojciech, Górski Ryszard Władysław
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

Reprezentowała:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Górska Iwona Gertruda, Górski Bogdan Wojciech, Górski Marian Wojciech, Jelińska Bożena Barbara, Lamczyk Maria Krystyna, Lamczyk Stanisław Józef

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Miąskowski Edward Stanisław
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Walczyk Jarosław Wawrzyniec

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Beground Sp. Z O.O., Koszalin − KRS 0000679253
  2. Beground Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Koszalin − KRS 0000685621
  3. Browar Kulturalny Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000554749
  4. Centrum Hevelius Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000385494
  5. Centrum Hevelius Sp. Z O.O. Spółka Komandytowo - Akcyjna, Gdańsk − KRS 0000388985
  6. Centrum Hevelius Sprzedaż Biletów Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000725120
  7. Collegium Pomerania Sp. Z O.O., Chojnice − KRS 0000108211
  8. Edukator Spółka Z Ogranioczoną Odpowiedzialnością, Somonino − KRS 0000349456
  9. Folwarczna Górski Sp. Z O.O. Spółka Komandytowo-akcyjna, Gdynia − KRS 0000457351
  10. Fundacja Klubu Szefów Kuchni, Jawczyce − KRS 0000304827
  11. Górski Energia Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000428678
  12. Górski Kompleksowe Wykonawstwo Budynków Spółka Komandytowa, Gdańsk − KRS 0000620371
  13. Górski Nieruchomości Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000324802
  14. Górski Sp. Z O.O., Sopot − KRS 0000301879
  15. Hevelius Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000665020
  16. Markbud Sp. Z O.O., Nowy Tuchom − KRS 0000404080
  17. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-usługowe Izobud Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000052898
  18. Stowarzyszenie Artystyczne Legalna Muzyka, Sopot − KRS 0000482416
  19. Stowarzyszenie Na Rzecz Odbudowy i Rewitalizacji Browaru Gdańskiego, Gdańsk − KRS 0000620723

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Firma Budowlana, B. Górski - Sp. J., Kiełpino − KRS 0000088436
  2. Kaszubskie Przedsiębiorstwo Budowlane Checzbud Sp. Z O.O., Kartuzy − KRS 0000105060
  3. Kupiec Metropolia Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000563068
  4. Pomerania Mostostal-chojnice Sp. Z O.O., Chojnice − KRS 0000318543
  5. Powiernik Sp. Z O.O., Pelplin − KRS 0000137261
  6. Przedsiębiorstwo Budowlane Górski Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000021727
  7. Przedsiębiorstwo Budowlane Górski Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Gdańsk − KRS 0000318432
  8. Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Gdańsk Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000222420
  9. Walczyk Art Sp. Z O.O., Sopot − KRS 0000472129

Powiązane przetargi (1 szt.):
  1. Administrowanie nieruchomością wraz z powierzchnią gruntów zlokalizowaną w Chojnicach przy ul. Świętopełka 10 stanowiących własność Politechniki Koszalińskiej
    Zamawiający: Politechnika Koszalińska Sekcja Zamówień Publicznych, Koszalin
    Administrowanie nieruchomością wraz z powierzchnią gruntów zlokalizowaną w Chojnicach przy ul. Świętopełka 10 stanowiących własność Politechniki Koszalińskiej zwanej dalej Zamawiającym tj.:
    - budynek dydaktyczny A o pow. netto 3062,70 m2 , budynek sklepu B o pow. netto 49,45 m2, budynek magazynowo-biurowy C o pow. netto 357,65 m2 , budynek magazynowo-garażowy D o pow. netto 129,82 m2 . Razem powierzchnia netto budynków wynosi 3.599,62 m2. Powierzchnia gruntów 5131 m2.

    Administrowanie (zarządzanie) nieruchomością polegać będzie na podejmowaniu wszelkich decyzji i dokonywaniu wszelkich czynności zmierzających do utrzymania nieruchomości w stanie niepogorszonym zgodnie z jej przeznaczeniem.

    Administrator nieruchomości - Wykonawca zobowiązany jest czynności zarządzania nieruchomością wykonywać ze szczególną starannością i kierować się zasadą ochrony interesu Zamawiającego, na rzecz którego wykonuje te czynności.

    Przedmiot umowy określa zakres czynności dotyczący stanowiska administratora (zarządcy) danej nieruchomości.
    I Ogólny zakres obowiązków Wykonawcy:
    1. dokładna znajomość aktów normatywnych /zewnętrznych i wewnętrznych/ obowiązujących w sprawach należących do zakresu czynności pracownika.,
    2. przestrzeganie postanowień regulaminu pracy oraz przepisów porządkowych obowiązujących w Uczelni,
    3. przestrzeganie przepisów bhp i p.poż.,
    4. szczególna troska o mienie Uczelni,
    5. wykonywanie czynności organizacyjnych związanych z najmem pomieszczeń podmiotom zewnętrznym.

    II Szczegółowy zakres obowiązków i odpowiedzialności świadczonych przez Wykonawcę w ramach zamówienia.

    1. Nadzór nad majątkiem administracyjno-biurowym w obiektach przy ul. Świętopełka 10:
    prowadzenie powierzeń majątku poszczególnym użytkownikom pomieszczeń w porozumieniu z pełnomocnikiem Zamawiającego,
    nadzór i wskazanie pracownikom obsługi lub dostawcom miejsca dostawy zakupionego przedmiotu.
    2. Sprzątanie obiektów i terenu zgodnie z zakresem stanowiącym załącznik nr 2 do umowy. Wykonawca zapewnia własne środki i pracowników w ramach kwoty za administrowanie.
    3. Świadczenie usług ochrony zgodnie z zakresem stanowiącym załącznik nr 3 do umowy. Wykonawca zapewnia własne środki i pracowników w ramach kwoty za administrowanie.
    4. Obsługa szatni w sezonie grzewczym zgodnie z zakresem stanowiącym załącznik nr 4 do umowy. Wykonawca zapewnia własne środki i pracowników w ramach kwoty za administrowanie.
    5. Bieżąca konserwacja i naprawa stolarki drzwiowej oraz okiennej, mebli, powłok malarskich, posadzek, usuwanie drobnych awarii sprzętu i instalacji wod.- kan. i c.o. Wykonawca zapewnia własne środki i pracowników w ramach kwoty za administrowanie.
    6. Zabezpieczenie i zakup we własnym zakresie materiałów typu: środki czystości /mydło, papier toaletowy, ręczniki papierowe, środki chemiczne, gąbki do tablic, kredę do tablic, mazaki do białych tablic/. Wykonawca zapewnia własne środki w ramach kwoty za administrowanie.
    7. Obsługa 2-ch pokoi gościnnych (hotelowych) wraz z praniem pościeli i ręczników. Wykonawca zapewnia własne środki w ramach kwoty za administrowanie.
    8. Zabezpieczenie na bieżąco wody pitnej (do 2-ch pomieszczeń) w 4-ch pojemnikach po 19 l. Wykonawca zapewnia własne środki w ramach kwoty za administrowanie.
    9. Wykonanie usługi w zakresie wywozu nieczystości stałych i płynnych. Częstotliwość wykonywanych usług min. jeden raz w tygodniu 2 pojemniki po 1100 l wraz z opłatą za korzystanie ze środowiska.
    Wykonawca zapewnia własne środki w ramach kwoty za administrowanie.
    10. Koordynacja prac wykonywanych przez podległych Wykonawcy pracowników zatrudnionych na stanowisku obsługi w obiektach dydaktycznych przy ul. Świętopełka 10 tj.: portierzy, woźne, robotnicy gosp.
    11. Sporządzanie zapotrzebowań i przekazywanie ich Pełnomocnikowi Zamawiającego w Chojnicach na materiały do konserwacji i powstałych usterek lub awarii w celu ich natychmiastowej eliminacji i rozliczanie przekazanych materiałów pracownikom obsługi i zakładom konserwacji - prowadzenie rozchodów i przychodów pobranych lub zakupionych materiałów.
    12. Koordynacja prac wykonywanych przez jednostki zewnętrzne i firmy wykonujące usługi dla Zamawiającego w obiektach przy ul. Świętopełka 10 w Chojnicach takich jak:
    Zakłady konserwacji: wind, wentylacji, rozdzielni elektrycznych, sieci telefonicznych, systemów alarmowych, szatni:
    wzywanie odpowiednich służb do powstałych awarii,
    czuwanie i kontrola nad prawidłowością wykonanych usług, świadczonych przez w/w zakłady,
    przekazywanie faktur za świadczone usługi Pełnomocnikowi Zamawiającego w Chojnicach,
    udział w przygotowywaniu wniosków na zamówienia publiczne przy zmianie firm usługowych.
    13. Koordynacja i nadzór nad prawidłową realizacją zawartych umów Zamawiającego z dzierżawcami pomieszczeń w obiektach administrowanych przez Wykonawcę:
    uczestnictwo przy kontrolach obiektów stanu sanitarnego, technicznego, p.poż., itp.
    14. Wykonawca pokrywa koszty rozmów telefonicznych (prywatnych) wykonywanych z
    numerów telefonicznych uczelni przez pracowników zatrudnionych do wykonywania usługi przez Wykonawcę wykazanych na podstawie wydruków - bilingów.
    15. Organizacja i pomoc przy imprezach edukacyjno-informacyjnych, konferencjach, wystawach odbywających się w Chojnicach, organizowanych przez jednostki organizacyjne Zamawiającego (ALO, Wydziały, Katedry, Kluby Studenckie i Samorząd studencki).
    16. Sporządzanie aktualnych wykazów wszystkich pracowników /zatrudnionych w poszczególnych jednostkach/ z numerami telefonów, pokojów oraz sal ćwiczeniowych, wykładowych i laboratoriów w celu prawidłowej organizacji pracy na portierni przy wydawaniu kluczy do poszczególnych pomieszczeń,
    17. Współpraca z Kierownikami jednostek organizacyjnych Zamawiającego (ALO, Katedry, Wydziały), w celu sporządzania i aktualizacji wykazu zatrudnionych pracowników ze wskazaniem i upoważnieniem zatrudnionego pracownika do korzystania z danego pomieszczenia.
    18. Nadzór nad przestrzeganiem zasad związanych z wnoszeniem i wynoszeniem majątku z obiektów - sprawdzanie i archiwizowanie rewersów wystawianych przez jednostki organizacyjne o których mowa w pkt.17.
    19. Sporządzanie wykazów wyposażenia poszczególnych pomieszczeń typu: meble, żaluzje, telefony, czajniki, kosze, itp.
    20. Udział w dokonywaniu bieżących i okresowych przeglądów stanu technicznego obiektów celem ustalenia zakresu robót remontowych we współpracy z Działem Eksploatacji zamawiającego.
    21. Współpraca z Działem Inwestycji i Działem Eksploatacji Zamawiającego w zakresie:
    organizacji usuwania usterek i konserwacji obiektów i urządzeń,
    współuczestnictwa w okresowych przeglądach technicznych,
    ustalania potrzeb remontowych,
    uczestnictwa w technicznych odbiorach robót i obiektów.
    22. Nadzór nad utrzymaniem czystości, ładu i porządku, estetyki wnętrza i estetyki wokół budynków.
    23. Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem urządzeń: wod.-kan., co+cw, elektrycznych, wentylacyjnych, alarmowych, odgromowych.
    24. Przechowywanie dokumentów związanych z okresowymi badaniami i przeglądami obiektów i ich urządzeń:
    protokoły skuteczności zerowania i uziemu,
    protokoły przeglądów kominowych i wentylacyjnych,
    protokoły stanu technicznego urządzeń dźwigowych,
    protokoły okresowe stanu technicznego obiektu (roczne i 5-letnie) - książki obiektów
    25. Obsługa windy przez przeszkolonego pracownika Wykonawcy w przypadku konieczności przewozu osoby niepełnosprawnej. Środki na przeszkolenie i obsługę windy zapewnia Wykonawca w ramach kwoty za administrowanie.



    Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektu i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca

Inne osoby dla Górska Anna Maria (153 osoby):