Kogo reprezentuje osoba

Górski Bogdan Wojciech

w KRS

Bogdan Wojciech Górski

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Bogdan
Drugie imię:Wojciech
Nazwisko:Górski
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1957 r., wiek 61 lat
Miejscowości:Chojnice (Pomorskie), Gdańsk (Pomorskie), Kiełpino (Pomorskie), Sopot (Pomorskie)
Przetargi:1 w aktualnych firmach, 4 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Górska Anna Maria, Górska Iwona Gertruda, Górski Marian Wojciech, Jelińska Bożena Barbara, Lamczyk Maria Krystyna, Lamczyk Stanisław Józef, Miąskowski Edward Stanisław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Lamczyk Złoch Anna
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Górska Iwona Gertruda, Górski Marcin Mikołaj, Górski Marian Wojciech
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Górska Iwona Gertruda, Górski Andrzej Jan, Górski Marian Wojciech, Górski Ryszard Władysław
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Górska Iwona Gertruda
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Górska Iwona Gertruda, Górski Marian Wojciech, Rułka Michał Franciszek
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Górska Iwona Gertruda
  8. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Miałkowski Michał
  9. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Sypniewski Wojciech Janusz, Wysłocki Robert Mieczysław

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Górska Iwona Gertruda, Górski Andrzej Jan, Górski Marian Wojciech, Górski Ryszard Władysław
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Górska Anna Maria, Górska Iwona Gertruda, Górski Marian Wojciech, Jelińska Bożena Barbara, Lamczyk Maria Krystyna, Lamczyk Stanisław Józef, Miąskowski Edward Stanisław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Lamczyk Złoch Anna
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Górska Iwona Gertruda, Górski Andrzej, Górski Marian Wojciech, Górski Ryszard
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Boczek Paweł Piotr, Bronk Dorota Izabela, Daszkiewicz Janusz Marian, Górska Iwona Gertruda, Grabowski Zygmunt Antoni, Lamczyk Maria Krystyna, Lamczyk Stanisław Józef, Miąskowski Edward Stanisław, Miałkowski Michał, Went Michał Marian, Wittbrodt Edmund

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Staszewska Halina
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Goll Rafał Ryszard, Górski Marian Wojciech, Kotecki Marian Andrzej, Topolewicz Piotr

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Uszycki Grzegorz
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Górska Iwona Gertruda, Górski Andrzej Jan, Górski Marian Wojciech, Górski Ryszard Władysław
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Górska Iwona Gertruda, Górski Andrzej Jan, Górski Marian Wojciech, Górski Ryszard Władysław
  8. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
  9. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
  10. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
  11. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
  12. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
  13. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
  14. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Górska Iwona Gertruda, Miałkowski Michał

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Szulc Mirosław Stanisław
  15. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Górska Anna, Górski Ryszard Władysław

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Actus Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000459197
  2. Aries Properties Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000655504
  3. Aries Properties Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000658246
  4. Arrivo Group Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000473955
  5. Bmc Inwestycje Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000638031
  6. Boreas Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000668819
  7. Boreas Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Gdańsk − KRS 0000669847
  8. Browar Kulturalny Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000554749
  9. Calta Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000691939
  10. Calta Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Gdańsk − KRS 0000693886
  11. Cashhome Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000393107
  12. Causa Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000492125
  13. Causa Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Gdańsk − KRS 0000497803
  14. Central Properties Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000650691
  15. Central Properties Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000657014
  16. Centrum Hevelius Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000385494
  17. Centrum Hevelius Sp. Z O.O. Spółka Komandytowo - Akcyjna, Gdańsk − KRS 0000388985
  18. Centrum Hevelius Sprzedaż Biletów Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000725120
  19. City Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000627293
  20. City Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000628058
  21. City Truck Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000391311
  22. Clarus Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000742868
  23. Clarus Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnoscią Spółka Komandytowa, Gdańsk − KRS 0000743194
  24. Collegium Pomerania Sp. Z O.O., Chojnice − KRS 0000108211
  25. Desidero Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000680404
  26. Desidero Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Gdańsk − KRS 0000680531
  27. Divites Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000473946
  28. Divites Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Gdańsk − KRS 0000542638
  29. Doctrina Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Gdańsk − KRS 0000507106
  30. Doctrina Spółka Z Oggraniczoną Odpowiedzialnością, Gdańsk − KRS 0000506651
  31. Dominus Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000407914
  32. Dominus Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Gdańsk − KRS 0000414045
  33. Edukacja Regionalna Sp. Z O.O., Wejherowo − KRS 0000152751
  34. Erus Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000691954
  35. Erus Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Gdańsk − KRS 0000693460
  36. Eternum Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000597813
  37. Eternum Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Gdańsk − KRS 0000597790
  38. Eventum Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Gdańsk − KRS 0000681011
  39. Eventum Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnościa, Gdańsk − KRS 0000680202
  40. Eximus Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000412331
  41. Exitus Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000687663
  42. Exitus Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Gdańsk − KRS 0000688551
  43. Ferus Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000669235
  44. Ferus Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Gdańsk − KRS 0000669770
  45. Folwarczna Górski Sp. Z O.O. Spółka Komandytowo-akcyjna, Gdynia − KRS 0000457351
  46. Forum Estate S.A., Gdynia − KRS 0000645318
  47. Fundacja Gdańska, Gdańsk − KRS 0000052463
  48. Fundacja Historyczna Gryf, Żukowo − KRS 0000499509
  49. Fundacja Rekonstrukcji Historycznych Gryf, Żukowo − KRS 0000452213
  50. Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk − KRS 0000045713

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Alternative Food Group Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000468110
  2. Apollo Psf Sp. Z O.O. Spółka Komandytowo-akcyjna, Warszawa − KRS 0000485386
  3. Artemis Psf Sp. Z O.O. Spółka Komandytowo-akcyjna, Warszawa − KRS 0000485391
  4. Big Data Analytics Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000562594
  5. Bydgoska Fabryka Urządzeń Chłodniczych S.A., Bydgoszcz − KRS 0000061976
  6. Certe Bis Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000545082
  7. Comes Sp. Z O.O., Tczew − KRS 0000082334
  8. Controlmatica Zap-pnefal,Sp. Z O.O.., Ostrów Wielkopolski − KRS 0000005983
  9. Costa Project Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000608522
  10. Costa Project Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Gdynia − KRS 0000612130
  11. Ct Nieruchomości Time Sp. Z O.O. Spółka Komandytowo-akcyjna, Gdynia − KRS 0000392683
  12. Doradztwo Gospodarcze Miałkowski Sp. Z O.O. Spółka Komandytowo-akcyjna, Gdańsk − KRS 0000444491
  13. Draftel Sp. Z O.O. Spółka Komandytowo - Akcyjna, Wełtyń − KRS 0000485384
  14. E.pieczonka Spółka Komandytowa, Zajezierze − KRS 0000565836
  15. Elzam-holding S.A., Elbląg − KRS 0000022148
  16. Eximus Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Gdańsk − KRS 0000507424
  17. Firma Budowlana, B. Górski - Sp. J., Kiełpino − KRS 0000088436
  18. Fundacja Rozwoju Akademii Medycznej W Gdańsku, Gdańsk − KRS 0000284999
  19. Fundacja Rozwoju Edukacji Trefl, Sopot − KRS 0000069822
  20. Futura Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000393847
  21. Generalne Towarzystwo Leasingowe S.A., Gdańsk − KRS 0000212892
  22. Geo Pv 2 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000486224
  23. Geosynt.pl Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000239958
  24. Gl Nieruchomości Sp. Z O.O. Spółka Komandytowo-akcyjna, Tczew − KRS 0000485388
  25. Górski Nieruchomości Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000324802
  26. Gratiam Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000493008
  27. Grzegorz Badurowicz Spółka Komandytowo-akcyjna, Warszawa − KRS 0000485387
  28. Handlowa Spółdzielnia Inwalidów, Tczew − KRS 0000010036
  29. Health Investment Group Sp. Z O.O., Józefosław − KRS 0000299661
  30. Hurtownia Farmaceutyczna Tylicki Sp. J., Gdynia − KRS 0000486947
  31. Immobilus Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000244262
  32. Investment Styl Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000360907
  33. Kaszubska Fundacja Kulturalna Im. Bp. Konstantyna Dominika, Puck − KRS 0000209016
  34. Kaszubskie Przedsiębiorstwo Budowlane Checzbud Sp. Z O.O., Kartuzy − KRS 0000105060
  35. Kontra-gip Sp. Z O.O., Krosno − KRS 0000080426
  36. Krupinski Cranes Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000666325
  37. Kupiec Metropolia Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000563068
  38. Management Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000639442
  39. Mera Metal S.A., Warszawa − KRS 0000032431
  40. Nasza Ziemia Sp. Z O.O., Sopot − KRS 0000134961
  41. Naviservice Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000212284
  42. Novissime Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000473959
  43. Open Space 1 Miałkowski Sp. Z O.O. Spółka Komandytowo-akcyjna, Gdańsk − KRS 0000485019
  44. Open Space 10 Japonia Michał Miałkowski Spółka Komandytowo-akcyjna, Gdynia − KRS 0000485382
  45. Open Space 9 Ibiza Michał Miałkowski Spółka Komandytowo-akcyjna, Gdynia − KRS 0000485390
  46. Pks Tarnobrzeg Sp. Z O.O., Tarnobrzeg − KRS 0000202181
  47. Pomerania Mostostal-chojnice Sp. Z O.O., Chojnice − KRS 0000318543
  48. Pomorskie Stowarzyszenie Bezpiecznego Transportu, Gdynia − KRS 0000333781
  49. Powiernik Sp. Z O.O., Pelplin − KRS 0000137261
  50. Private Wealth Trust Sp. Z O.O. Spółka Komandytowo-akcyjna, Warszawa − KRS 0000485392

Powiązane przetargi (5 szt.):
  1. DOSTAWA BILETÓW UPRAWNIAJĄCYCH UCZNIÓW DO DOJAZDU DO SZKÓŁ Z TERENU GMINY KOLBUDY
    Zamawiający: Gmina Kolbudy, Kolbudy
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa ulgowych biletów miesięcznych uprawniających uczniów do dojazdu do szkół znajdujących się na terenie Gminy Kolbudy, w roku szkolnym 2013/2014
  2. ŚWIADCZENIE USŁUG KOMUNIKACYJNYCH NA TERENIE GMINY KOLBUDY
    Zamawiający: Gmina Kolbudy, Kolbudy
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług komunikacyjnych na liniach autobusowych dla uczniów (i ich opiekunów) ZESPOŁU SZKÓŁ KSZTAŁCENIA PODSTAWOWEGO I GIMNAZJALNEGO (ZKPiG) w Kolbudach oraz innych szkół znajdujących się na terenie Gminy Kolbudy, w roku szkolnym 2012/2013
  3. Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego (przewozu regularnego w ramach lokalnego transportu zbiorowego, tj. komunikacji miejskiej, organizowanego przez Zamawiającego) na linii M w Rumi i gminie Kosakowo we wszystkie dni tygodnia w okresie letnich wakacji szkolnych - w dni powszednie od poniedziałku do piątku jednym, a w soboty, niedziele i święta 3 autobusami miejskimi przegubowymi niskopodłogowymi, wyłącznie w tzw. dni plażowe, na polecenie Centrali Ruchu ZKM
    Zamawiający: Zarząd Komunikacji Miejskiej, Gdynia
    1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest świadczenie przez Wykonawcę usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego (przewozu regularnego w ramach lokalnego transportu zbiorowego, tj. komunikacji miejskiej, organizowanego przez Zamawiającego) na linii M w Rumi i gminie Kosakowo we wszystkie dni tygodnia w okresie letnich wakacji szkolnych - w dni powszednie od poniedziałku do piątku jednym, a w soboty, niedziele i święta 3 autobusami miejskimi przegubowymi niskopodłogowymi, wg rozkładów jazdy stanowiących załącznik do SIWZ, wyłącznie w tzw. dni plażowe, na polecenie Centrali Ruchu ZKM. 2. Wykonawca jest zobowiązany do świadczenia usług stanowiących przedmiot zamówienia autobusami miejskimi niskopodłogowymi spełniającymi (bezwzględnie wymagane przez Zamawiającego): - warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r. nr 32, poz. 262 z późn.zm.) oraz poniższe parametry techniczno-użytkowe: typ autobusu PN - o długości od 17,50 m; moc silnika - co najmniej 250 KM; chłodzenie silnika - cieczą; skrzynia biegów - automatyczna; liczba miejsc ogółem (dla pasażerów) - co najmniej 150; liczba miejsc siedzących (dla pasażerów, siedzenia typu 1½ liczone jako pojedyncze) - co najmniej 40 (w tym co najmniej 36 nieskładanych); charakterystyka miejsc siedzących: - siedzenia typu miejskiego, z miękką wkładką na siedzisku i oparciu, - 1 lub 2 siedzenia usytuowane bezpośrednio za I drzwiami na prawym nadkolu, przodem do kierunku jazdy, - nie więcej niż 4 siedzenia typu 1½, - co najmniej 4 siedzenia, w tym co najmniej 2 nieskładane, dostępne z poziomu niskiej podłogi (nie na podestach), w części pojazdu pomiędzy pierwszą i drugą osią; liczba drzwi dla pasażerów - co najmniej 3 uruchamianych mechanicznie, zdalnie sterowanych przez kierowcę; układ drzwi dla pasażerów: - I drzwi przed pierwszą osią, - II drzwi pomiędzy pierwszą i drugą osią, - III drzwi przed trzecią osią, w drugim członie; - IV drzwi za ostatnią osią (jeżeli są); szerokość drzwi w świetle - II i III co najmniej 1 100 mm, pozostałe co najmniej 650 mm; w przypadku I drzwi dwuskrzydłowych oba skrzydła muszą być przeznaczone dla pasażerów (przy czym dopuszcza się możliwość niezależnego sterowania każdym ze skrzydeł przez kierowcę); poziom podłogi - maksymalnie 360 mm od poziomu jezdni (bez stopni wejściowych) w I i II drzwiach oraz bez stopni poprzecznych wewnątrz pojazdu; przyklęk - umożliwiający obniżenie poziomu podłogi w I i II drzwiach co najmniej o 60 mm; miejsce na wózki - o długości co najmniej 1 700 mm, naprzeciwko II drzwi, po lewej stronie pojazdu; dopuszcza się miejsce na wózki po prawej stronie pojazdu przy II drzwiach, jeżeli drzwi te są otwierane na zewnątrz; liczba okien otwieranych (przesuwnych lub uchylnych) w przedziale pasażerskim - co najmniej 4 w pierwszym członie pojazdu i co najmniej 2 w drugim; do liczby tej nie wlicza się okien o szerokości mniejszej niż 900 mm lub wysokości części otwieranej okna mniejszej niż 200 mm; liczba uchylnych wywietrzników (klap) dachowych - co najmniej 3 (dopuszcza się 2, pod warunkiem, że liczba okien otwieranych w przedziale pasażerskim wynosi nie mniej niż 11); w autobusach z klimatyzacją przedziału pasażerskiego dopuszcza się zmniejszenie o jeden wywietrznik wymaganej ich liczby; urządzenia oświetlające wnętrze pojazdu - zapewniające oświetlenie całego przedziału pasażerskiego, w tym w szczególności wszystkich miejsc, w których znajdują się jakiekolwiek przeszkody dla pasażerów (np. stopnie), umożliwiające odczytanie wszelkich informacji dla pasażerów umieszczonych wewnątrz pojazdu oraz kodu kasownika na skasowanym bilecie; urządzenia sygnalizacyjne dla pasażerów: - przyciski stop (co najmniej 1 przycisk na każde 5 miejsc siedzących), umożliwiające zasygnalizowanie kierowcy potrzeby zatrzymania się na przystanku na żądanie, równomiernie rozmieszczone na całej długości przedziału pasażerskiego, w tym przy każdych drzwiach, - przycisk przyklęk, umożliwiający zasygnalizowanie kierowcy potrzeby obniżenia poziomu podłogi i ewentualnie użycia pochylni/podnośnika, umieszczony wewnątrz pojazdu w pobliżu miejsca dla wózków, w zasięgu osoby siedzącej na wózku inwalidzkim, kasowniki biletów papierowych - elektroniczne, spełniające wymagania określone we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ; informacja o linii: - z przodu i z boku w postaci pełnowymiarowego wyświetlacza elektronicznego, prezentującego numer linii i nazwę przystanku docelowego, wyświetlacz boczny umieszczony pomiędzy I i II drzwiami, - z tyłu w postaci wyświetlacza elektronicznego, prezentującego numer linii, - wewnątrz pojazdu w postaci wyświetlacza elektronicznego, co najmniej dwuwierszowego, umieszczonego pod sufitem za kabiną kierowcy w osi podłużnej pojazdu i skierowanego do tyłu, w miejscu zapewniającym dobrą widoczność dla pasażerów, prezentującego naprzemiennie: a. numer linii i nazwę przystanku docelowego, b. napis: przystanek: [nazwa przystanku bieżącego] - przed zatrzymaniem pojazdu na przystanku i w czasie postoju na nim, lub napis: następny przystanek: [nazwa przystanku następnego] - po ruszeniu pojazdu z przystanku i w czasie jazdy między przystankami; w przypadku przystanków na żądanie nazwa przystanku z dopiskiem n/ż; c. aktualną datę i godzinę; - wyświetlacz wewnętrzny powinien pokazywać komunikat będący następstwem naciśnięcia przez pasażera przycisku stop oraz umożliwiać zaprogramowanie wyświetlania innych informacji; radiotelefon - pracujący w strukturze sieci łączności radiowej ZKM w Gdyni, w paśmie 400 MHz; monitoring wnętrza - spełniający wymagania określone we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ; kolorystyka zewnętrzna - biało-niebieska (RAL 9010 i 5017, sposób malowania uzgodniony z Zamawiającym). 3. Zamawiający oceni spełnienie wymagań wskazanych w pkt 2 na podstawie danych (informacji) zawartych przez Wykonawcę: w załączniku do SIWZ - oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w załączniku do SIWZ - wykazu zestawienia warunków oraz parametrów techniczno-użytkowych autobusów dostępnych Wykonawcy w celu realizacji przedmiotu zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi autobusami, wg formuły spełnia/nie spełnia. 4. Zamawiający nie dopuszcza świadczenia usług przewozowych autobusami zbudowanymi przy wykorzystaniu nadwozia, podwozia lub ramy konstrukcji własnej, których markę określa się jako SAM. 5. Zamawiający wymaga realizacji usług stanowiących przedmiot niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ. 6. Szacunkowa liczba wozokilometrów objętych niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w okresie obowiązywania umowy: Grupa A: 6 775 (słownie: sześć tysięcy siedemset siedemdziesiąt pięć); Grupa B: 10 508 (słownie: dziesięć tysięcy pięćset osiem). Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby wozokilometrów - nie więcej niż 15 % (w stosunku do liczby szacunkowej wskazanej powyżej) - w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego (dotyczy każdej z grup). Szacunkowa wartość bez VAT: 107 500,26 PLN
  4. Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego (przewozu regularnego w ramach lokalnego transportu zbiorowego, tj. komunikacji miejskiej, organizowanego przez Zamawiającego) na linii 181 w Gdyni i Sopocie w dni powszednie od poniedziałku do piątku dwoma autobusami miejskimi przegubowymi niskopodłogowymi
    Zamawiający: Zarząd Komunikacji Miejskiej, Gdynia
    1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest świadczenie przez Wykonawcę usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego (przewozu regularnego w ramach lokalnego transportu zbiorowego, tj. komunikacji miejskiej, organizowanego przez Zamawiającego) na linii 181 w Gdyni i Sopocie w dni powszednie od poniedziałku do piątku dwoma autobusami miejskimi przegubowymi niskopodłogowymi, wg rozkładów jazdy stanowiących załącznik do SIWZ. Zgodnie z tymi rozkładami przedmiot zamówienia obejmuje obsługę następujących brygad: 181 / 4 i 181 / 7 w dni powszednie nauki szkolnej, 181 / 5 i 181 / 7 w dni powszednie wolne od nauki szkolnej. 2. Wykonawca jest zobowiązany do świadczenia usług stanowiących przedmiot zamówienia autobusami miejskimi przegubowymi niskopodłogowymi spełniającymi (bezwzględnie wymagane przez Zamawiającego): warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2003 r. Nr 32, poz. 262 z późn.zm.) oraz poniższe parametry techniczno- użytkowe: typ autobusu PN - o długości od 17,50 m, moc silnika - co najmniej 250 KM; chłodzenie silnika - cieczą; skrzynia biegów - automatyczna; liczba miejsc ogółem (dla pasażerów) - co najmniej 150; liczba miejsc siedzących (dla pasażerów, siedzenia typu 1½ liczone jako pojedyncze) - co najmniej 40 (w tym co najmniej 36 nieskładanych); charakterystyka miejsc siedzących: siedzenia typu miejskiego, z miękką wkładką na siedzisku i oparciu, 1 lub 2 siedzenia usytuowane bezpośrednio za I drzwiami na prawym nadkolu, przodem do kierunku jazdy; nie więcej niż 4 siedzenia typu 1½, co najmniej 4 siedzenia, w tym co najmniej 2 nieskładane, dostępne z poziomu niskiej podłogi (nie na podestach), w części pojazdu pomiędzy pierwszą i drugą osią; liczba drzwi dla pasażerów - co najmniej 3 uruchamianych mechanicznie, zdalnie sterowanych przez kierowcę; układ drzwi dla pasażerów: -I drzwi przed pierwszą osią, -II drzwi pomiędzy pierwszą i drugą osią, -III drzwi przed trzecią osią, w drugim członie; -IV drzwi za ostatnią osią (jeżeli są); szerokość drzwi w świetle - II i III co najmniej 1100 mm, pozostałe co najmniej 650 mm; w przypadku I drzwi dwuskrzydłowych oba skrzydła muszą być przeznaczone dla pasażerów (przy czym dopuszcza się możliwość niezależnego sterowania każdym ze skrzydeł przez kierowcę); poziom podłogi - maksymalnie 360 mm od poziomu jezdni (bez stopni wejściowych) w I i II drzwiach oraz bez stopni poprzecznych wewnątrz pojazdu; przyklęk - umożliwiający obniżenie poziomu podłogi w I i II drzwiach co najmniej o 60 mm; miejsce na wózki - o długości co najmniej 1 700 mm, naprzeciwko II drzwi, po lewej stronie pojazdu; dopuszcza się miejsce na wózki po prawej stronie pojazdu przy II drzwiach, jeżeli drzwi te są otwierane na zewnątrz; liczba okien otwieranych (przesuwnych lub uchylnych) w przedziale pasażerskim - co najmniej 4 w pierwszym członie pojazdu i co najmniej 2 w drugim; do liczby tej nie wlicza się okien o szerokości mniejszej niż 900 mm lub wysokości części otwieranej okna mniejszej niż 200 mm; liczba uchylnych wywietrzników (klap) dachowych - co najmniej 3 (dopuszcza się 2, pod warunkiem, że liczba okien otwieranych w przedziale pasażerskim wynosi nie mniej niż 11); w autobusach z klimatyzacją przedziału pasażerskiego dopuszcza się zmniejszenie o jeden wywietrznik wymaganej ich liczby; urządzenia oświetlające wnętrze pojazdu - zapewniające oświetlenie całego przedziału pasażerskiego, w tym w szczególności wszystkich miejsc, w których znajdują się jakiekolwiek przeszkody dla pasażerów (np. stopnie), umożliwiające odczytanie wszelkich informacji dla pasażerów umieszczonych wewnątrz pojazdu oraz kodu kasownika na skasowanym bilecie; urządzenia sygnalizacyjne dla pasażerów: -przyciski stop (co najmniej 1 przycisk na każde 5 miejsc siedzących), umożliwiające zasygnalizowanie kierowcy potrzeby zatrzymania się na przystanku na żądanie, równomiernie rozmieszczone na całej długości przedziału pasażerskiego, w tym przy każdych drzwiach, -przycisk przyklęk, umożliwiający zasygnalizowanie kierowcy potrzeby obniżenia poziomu podłogi i ewentualnie użycia pochylni/podnośnika, umieszczony wewnątrz pojazdu w pobliżu miejsca dla wózków, w zasięgu osoby siedzącej na wózku inwalidzkim; kasowniki biletów papierowych - elektroniczne, spełniające wymagania określone w SIWZ; informacja o linii: -z przodu i z boku w postaci pełnowymiarowego wyświetlacza elektronicznego, prezentującego numer linii i nazwę przystanku docelowego, wyświetlacz boczny umieszczony pomiędzy I i II drzwiami, -z tyłu w postaci wyświetlacza elektronicznego, prezentującego numer linii, -wewnątrz pojazdu w postaci wyświetlacza elektronicznego, co najmniej dwuwierszowego, umieszczonego pod sufitem za kabiną kierowcy w osi podłużnej pojazdu i skierowanego do tyłu, w miejscu zapewniającym dobrą widoczność dla pasażerów, prezentującego naprzemiennie: numer linii i nazwę przystanku docelowego, napis: przystanek: [nazwa przystanku bieżącego] - przed zatrzymaniem pojazdu na przystanku i w czasie postoju na nim, lub napis: następny przystanek: [nazwa przystanku następnego] - po ruszeniu pojazdu z przystanku i w czasie jazdy między przystankami; w przypadku przystanków na żądanie nazwa przystanku z dopiskiem n/ż, aktualną datę i godzinę; -wyświetlacz wewnętrzny powinien pokazywać komunikat będący następstwem naciśnięcia przez pasażera przycisku stop oraz umożliwiać zaprogramowanie wyświetlania innych informacji; radiotelefon - pracujący w strukturze sieci łączności radiowej ZKM w Gdyni, w paśmie 400 MHz; monitoring wnętrza - spełniający wymagania określone w SIWZ; kolorystyka zewnętrzna - biało-niebieska (RAL 9010 i 5017, sposób malowania uzgodniony z Zamawiającym). 3. Zamawiający oceni spełnienie wymagań wskazanych w pkt.2 na podstawie danych (informacji) zawartych przez Wykonawcę: w załączniku do SIWZ - oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w załączniku do SIWZ - wykaz zestawienia warunków oraz parametrów techniczno-użytkowych autobusów dostępnych Wykonawcy w celu realizacji przedmiotu zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi autobusami wg formuły spełnia/nie spełnia. 4. Zamawiający nie dopuszcza świadczenia usług przewozowych autobusami zbudowanymi przy wykorzystaniu nadwozia, podwozia lub ramy konstrukcji własnej, których markę określa się jako SAM. 5. Zamawiający wymaga realizacji usług stanowiących przedmiot niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ. 6. Termin wykonania zamówienia: a) od dnia 2 maja 2012 roku do dnia 28 września 2012 roku: obsługa br. 181 / 4 w dni powszednie nauki szkolnej, obsługa br. 181 / 7 w dni powszednie wolne od nauki szkolnej. b) od dnia 2 lipca 2012 roku do dnia 28 września 2012 roku: obsługa br. 181 / 7 w dni powszednie nauki szkolnej, obsługa br. 181 / 5 w dni powszednie wolne od nauki szkolnej
  5. Administrowanie nieruchomością wraz z powierzchnią gruntów zlokalizowaną w Chojnicach przy ul. Świętopełka 10 stanowiących własność Politechniki Koszalińskiej
    Zamawiający: Politechnika Koszalińska Sekcja Zamówień Publicznych, Koszalin
    Administrowanie nieruchomością wraz z powierzchnią gruntów zlokalizowaną w Chojnicach przy ul. Świętopełka 10 stanowiących własność Politechniki Koszalińskiej zwanej dalej Zamawiającym tj.:
    - budynek dydaktyczny A o pow. netto 3062,70 m2 , budynek sklepu B o pow. netto 49,45 m2, budynek magazynowo-biurowy C o pow. netto 357,65 m2 , budynek magazynowo-garażowy D o pow. netto 129,82 m2 . Razem powierzchnia netto budynków wynosi 3.599,62 m2. Powierzchnia gruntów 5131 m2.

    Administrowanie (zarządzanie) nieruchomością polegać będzie na podejmowaniu wszelkich decyzji i dokonywaniu wszelkich czynności zmierzających do utrzymania nieruchomości w stanie niepogorszonym zgodnie z jej przeznaczeniem.

    Administrator nieruchomości - Wykonawca zobowiązany jest czynności zarządzania nieruchomością wykonywać ze szczególną starannością i kierować się zasadą ochrony interesu Zamawiającego, na rzecz którego wykonuje te czynności.

    Przedmiot umowy określa zakres czynności dotyczący stanowiska administratora (zarządcy) danej nieruchomości.
    I Ogólny zakres obowiązków Wykonawcy:
    1. dokładna znajomość aktów normatywnych /zewnętrznych i wewnętrznych/ obowiązujących w sprawach należących do zakresu czynności pracownika.,
    2. przestrzeganie postanowień regulaminu pracy oraz przepisów porządkowych obowiązujących w Uczelni,
    3. przestrzeganie przepisów bhp i p.poż.,
    4. szczególna troska o mienie Uczelni,
    5. wykonywanie czynności organizacyjnych związanych z najmem pomieszczeń podmiotom zewnętrznym.

    II Szczegółowy zakres obowiązków i odpowiedzialności świadczonych przez Wykonawcę w ramach zamówienia.

    1. Nadzór nad majątkiem administracyjno-biurowym w obiektach przy ul. Świętopełka 10:
    prowadzenie powierzeń majątku poszczególnym użytkownikom pomieszczeń w porozumieniu z pełnomocnikiem Zamawiającego,
    nadzór i wskazanie pracownikom obsługi lub dostawcom miejsca dostawy zakupionego przedmiotu.
    2. Sprzątanie obiektów i terenu zgodnie z zakresem stanowiącym załącznik nr 2 do umowy. Wykonawca zapewnia własne środki i pracowników w ramach kwoty za administrowanie.
    3. Świadczenie usług ochrony zgodnie z zakresem stanowiącym załącznik nr 3 do umowy. Wykonawca zapewnia własne środki i pracowników w ramach kwoty za administrowanie.
    4. Obsługa szatni w sezonie grzewczym zgodnie z zakresem stanowiącym załącznik nr 4 do umowy. Wykonawca zapewnia własne środki i pracowników w ramach kwoty za administrowanie.
    5. Bieżąca konserwacja i naprawa stolarki drzwiowej oraz okiennej, mebli, powłok malarskich, posadzek, usuwanie drobnych awarii sprzętu i instalacji wod.- kan. i c.o. Wykonawca zapewnia własne środki i pracowników w ramach kwoty za administrowanie.
    6. Zabezpieczenie i zakup we własnym zakresie materiałów typu: środki czystości /mydło, papier toaletowy, ręczniki papierowe, środki chemiczne, gąbki do tablic, kredę do tablic, mazaki do białych tablic/. Wykonawca zapewnia własne środki w ramach kwoty za administrowanie.
    7. Obsługa 2-ch pokoi gościnnych (hotelowych) wraz z praniem pościeli i ręczników. Wykonawca zapewnia własne środki w ramach kwoty za administrowanie.
    8. Zabezpieczenie na bieżąco wody pitnej (do 2-ch pomieszczeń) w 4-ch pojemnikach po 19 l. Wykonawca zapewnia własne środki w ramach kwoty za administrowanie.
    9. Wykonanie usługi w zakresie wywozu nieczystości stałych i płynnych. Częstotliwość wykonywanych usług min. jeden raz w tygodniu 2 pojemniki po 1100 l wraz z opłatą za korzystanie ze środowiska.
    Wykonawca zapewnia własne środki w ramach kwoty za administrowanie.
    10. Koordynacja prac wykonywanych przez podległych Wykonawcy pracowników zatrudnionych na stanowisku obsługi w obiektach dydaktycznych przy ul. Świętopełka 10 tj.: portierzy, woźne, robotnicy gosp.
    11. Sporządzanie zapotrzebowań i przekazywanie ich Pełnomocnikowi Zamawiającego w Chojnicach na materiały do konserwacji i powstałych usterek lub awarii w celu ich natychmiastowej eliminacji i rozliczanie przekazanych materiałów pracownikom obsługi i zakładom konserwacji - prowadzenie rozchodów i przychodów pobranych lub zakupionych materiałów.
    12. Koordynacja prac wykonywanych przez jednostki zewnętrzne i firmy wykonujące usługi dla Zamawiającego w obiektach przy ul. Świętopełka 10 w Chojnicach takich jak:
    Zakłady konserwacji: wind, wentylacji, rozdzielni elektrycznych, sieci telefonicznych, systemów alarmowych, szatni:
    wzywanie odpowiednich służb do powstałych awarii,
    czuwanie i kontrola nad prawidłowością wykonanych usług, świadczonych przez w/w zakłady,
    przekazywanie faktur za świadczone usługi Pełnomocnikowi Zamawiającego w Chojnicach,
    udział w przygotowywaniu wniosków na zamówienia publiczne przy zmianie firm usługowych.
    13. Koordynacja i nadzór nad prawidłową realizacją zawartych umów Zamawiającego z dzierżawcami pomieszczeń w obiektach administrowanych przez Wykonawcę:
    uczestnictwo przy kontrolach obiektów stanu sanitarnego, technicznego, p.poż., itp.
    14. Wykonawca pokrywa koszty rozmów telefonicznych (prywatnych) wykonywanych z
    numerów telefonicznych uczelni przez pracowników zatrudnionych do wykonywania usługi przez Wykonawcę wykazanych na podstawie wydruków - bilingów.
    15. Organizacja i pomoc przy imprezach edukacyjno-informacyjnych, konferencjach, wystawach odbywających się w Chojnicach, organizowanych przez jednostki organizacyjne Zamawiającego (ALO, Wydziały, Katedry, Kluby Studenckie i Samorząd studencki).
    16. Sporządzanie aktualnych wykazów wszystkich pracowników /zatrudnionych w poszczególnych jednostkach/ z numerami telefonów, pokojów oraz sal ćwiczeniowych, wykładowych i laboratoriów w celu prawidłowej organizacji pracy na portierni przy wydawaniu kluczy do poszczególnych pomieszczeń,
    17. Współpraca z Kierownikami jednostek organizacyjnych Zamawiającego (ALO, Katedry, Wydziały), w celu sporządzania i aktualizacji wykazu zatrudnionych pracowników ze wskazaniem i upoważnieniem zatrudnionego pracownika do korzystania z danego pomieszczenia.
    18. Nadzór nad przestrzeganiem zasad związanych z wnoszeniem i wynoszeniem majątku z obiektów - sprawdzanie i archiwizowanie rewersów wystawianych przez jednostki organizacyjne o których mowa w pkt.17.
    19. Sporządzanie wykazów wyposażenia poszczególnych pomieszczeń typu: meble, żaluzje, telefony, czajniki, kosze, itp.
    20. Udział w dokonywaniu bieżących i okresowych przeglądów stanu technicznego obiektów celem ustalenia zakresu robót remontowych we współpracy z Działem Eksploatacji zamawiającego.
    21. Współpraca z Działem Inwestycji i Działem Eksploatacji Zamawiającego w zakresie:
    organizacji usuwania usterek i konserwacji obiektów i urządzeń,
    współuczestnictwa w okresowych przeglądach technicznych,
    ustalania potrzeb remontowych,
    uczestnictwa w technicznych odbiorach robót i obiektów.
    22. Nadzór nad utrzymaniem czystości, ładu i porządku, estetyki wnętrza i estetyki wokół budynków.
    23. Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem urządzeń: wod.-kan., co+cw, elektrycznych, wentylacyjnych, alarmowych, odgromowych.
    24. Przechowywanie dokumentów związanych z okresowymi badaniami i przeglądami obiektów i ich urządzeń:
    protokoły skuteczności zerowania i uziemu,
    protokoły przeglądów kominowych i wentylacyjnych,
    protokoły stanu technicznego urządzeń dźwigowych,
    protokoły okresowe stanu technicznego obiektu (roczne i 5-letnie) - książki obiektów
    25. Obsługa windy przez przeszkolonego pracownika Wykonawcy w przypadku konieczności przewozu osoby niepełnosprawnej. Środki na przeszkolenie i obsługę windy zapewnia Wykonawca w ramach kwoty za administrowanie.



    Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektu i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca

Inne osoby dla Górski Bogdan Wojciech (57 osób):