Kogo reprezentuje osoba

Górski Grzegorz Kazimierz

w KRS

Grzegorz Kazimierz Górski

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Grzegorz
Drugie imię:Kazimierz
Nazwisko:Górski
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1961 r., wiek 56 lat
Miejscowości:Gdańsk (Pomorskie), Toruń (Kujawsko-pomorskie), Warszawa (Mazowieckie)
Przetargi:1 w aktualnych firmach, 47 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bromski Paweł Wacław, Cywińska Anna Mariola, Gmaj Robert Wiesław, Rzeźniczek Antoni Franciszek, Szaniawski Józef Antoni, Wilczur Jacek Edward, Wysocki Bogdan Henryk, Łoboda Michał Witold
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Górska Elżbieta Maria, Górska Szymczak Joanna Maria, Kaca Lysik Monika, Piechota Jakub, Płotkowski Krzysztof Roman, Robaszkiewicz Agnieszka, Stryszowska Magdalena Maria, Szatkowski Paweł, Szczepański Damian, Zaborski Marcin Jan, Łukasik Michał Włodzimierz
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bączyk Krzysztof, Bednarz Maciej Marian, Bera Tomasz Andrzej, Bober Ariusz, Borowski Janusz, Bortkiewicz Krzysztof, Bryła Ryszard Zbigniew, Chwalisz Janusz, Cichocki Maciej, Ćwik Krzysztof, Dębczyński Krzysztof Benedykt, Dorawa Piotr, Frydrych Wiesław, Gajewski Maciej Andrzej, Jadanowski Włodzimierz, Karczewski Paweł, Karolak Robert, Kasicki Marek, Kosecka Malińska Danuta Józefa, Kurt Krzysztof, Mackiewicz Sasiak Violetta, Małecki Jacek Tadeusz, Małkiewicz Roman, Okońska Agnieszka, Panasko Marek, Pasik Marzena Wioletta, Paterski Arkadiusz Łukasz, Pawlak Paweł, Roman Michał Jan, Skórzyński Konrad Jan, Sokół Jan, Strzelczyk Grzegorz, Szawłowski Paweł, Szprengiel Zbigniew, Wawrzak Waldemar, Wolny Tomasz, Zaręba Jolanta Anna, Ziembiński Rafał, Łukasik Krzysztof

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łuczak Ewa
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bolesta Agnieszka, Borkowski Bogdan Stanisław, Duszyńska Gawron Joanna Leokadia, Grela Sławomir, Kalemba Przemysław, Labiś Grzegorz Marian, Malicki Robert Kazimierz, Morawska Sochacka Ewa Zofia, Rudlicki Andrzej, Serzycki Michał Marcin, Siuchta Sylwester Mieczysław, Sosnowska Maria Małgorzata, Sztanga Tomasz, Wardak Robert Maciej, Wasielewska Małgorzata, Woyciechowski Piotr Maria

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Żarnotal Krzysztof
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wieczorkowski Ryszard Zenon
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Gmaj Robert Wiesław, Karwiński Wojciech Tadeusz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Szkółka Marcin

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Apmbud Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000638676
  2. Bbc Borkowski Cywińska Adwokaci i Partnerzy Spółka Partnerska, Warszawa − KRS 0000393567
  3. Bio Manufaktura Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000483836
  4. Bio Manufaktura Spółka Z Ograniczona Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa, Wrocław − KRS 0000503206
  5. Biotrem Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000136848
  6. Biuro Projektowo-wdrożeniowe Cyberonet Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000117237
  7. Brochów-park Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000659411
  8. Brochów-park Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Wrocław − KRS 0000682997
  9. Centralny System Wymiany Informacji Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000584319
  10. Drimagine Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000306241
  11. Eltar Energy Sp. Z O.O., Konin − KRS 0000420698
  12. En-ka Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000099783
  13. Enea Bioenergia Sp. Z O.O., Zawada − KRS 0000376459
  14. Energa Wind Sp. Z O.O., Słupsk − KRS 0000139864
  15. Energa Wytwarzanie S.A., Gdańsk − KRS 0000512140
  16. Energa-operator Eksploatacja Kalisz Sp. Z O.O., Kalisz − KRS 0000405220
  17. Energa-operator S.A., Gdańsk − KRS 0000033455
  18. Energop Sp. Z O.O., Sochaczew − KRS 0000162581
  19. Europejskie Centrum Współpracy Młodzieży, Toruń − KRS 0000026258
  20. Fundacja Filmowa Im. Św. Maksymiliana Kolbe, Warszawa − KRS 0000527933
  21. Fundacja Homo Homini, Łódź − KRS 0000684124
  22. Fundacja Na Rzecz Pomocy Ofiarom Porwań Im.krzysztofa Olewnika, Płock − KRS 0000277042
  23. Fundacja Rozwoju Edukacji i Nauki, Tarnów − KRS 0000046122
  24. Fundacja Rozwoju Edukacji i Nauki Pomerania, Toruń − KRS 0000570258
  25. Fundacja Szlakiem Historii Wojska Polskiego Imienia 44 Pułku Strzelców Kresowych i 7 Pułku Ułanów Lubelskich, Warszawa − KRS 0000640097
  26. Future Solutions Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000326991
  27. Futurus Cv Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000408676
  28. Futurus Wste Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000407593
  29. Futurus Wwse Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000406444
  30. Garbarnia Skotan Sp. Z O.O., Skoczów − KRS 0000243171
  31. Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. Z O.O., Kożyczkowo − KRS 0000659249
  32. Igal Sternberg Projects Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000677317
  33. Instytut Badań i Ekspertyz Sądowych Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000370645
  34. Invest Energy Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000284449
  35. Kancelaria Adwokacko-radcowska Cogito Elżbieta Górska, Grzegorz Górski, Michał Łukasik, Jakub Piechota, Magdalena Stryszowska, Paweł Szatkowski, Joanna Górska-szymczak Spółka Partnerska, Toruń − KRS 0000325139
  36. Kapitałowa Grupa Energetyczna S.A., Zagrody − KRS 0000406541
  37. Kolegium Związków Zawodowych Grupy Kapitałowej Energa, Warszawa − KRS 0000303226
  38. Leader Fit Sp. Z O.O., Toruń − KRS 0000496811
  39. Lotos Petrobaltic S.A., Gdańsk − KRS 0000171101
  40. Mecenasi Kancelaria Doradców Prawnych, Podatkowych i Ekonomicznych Sp. Z O.O., Toruń − KRS 0000129995
  41. Miasteczko Multimedialne Sp. Z O.O., Nowy Sącz − KRS 0000285344
  42. Miejska Administracja Budynków Komunalnych Sp. Z O.O. W Ostródzie, Ostróda − KRS 0000376689
  43. Miejski Międzyszkolny Klub Sportowy Katarzynki, Toruń − KRS 0000239713
  44. Międzyzakładowy Związek Zawodowy Kadry Kierowniczej i Specjalistów Przy Ke Energa, Koszalin − KRS 0000278436
  45. Młodzieżowa Spółdzielnia Mieszkaniowa, Kalisz − KRS 0000171135
  46. Ms Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A., Warszawa − KRS 0000340312
  47. Nasza Solidarność, Warszawa − KRS 0000363856
  48. Navical Sp. Z O.O., Nowy Sącz − KRS 0000507405
  49. New Technologies Projects Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000390526
  50. Ogrody Pułaskiego Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000477891

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Agencja Bezpieczeństwa Gospodarczego P.woyciechowski, D. Jakubowski i Wspólnicy Sp. J., Warszawa − KRS 0000139427
  2. Agencja Mienia Reliqum Sp. Z O.O. W Liwkidacji, Wałbrzych − KRS 0000184994
  3. Agencja Rozwoju Pomorza S.A., Gdańsk − KRS 0000004441
  4. Alwernia S.A., Alwernia − KRS 0000049603
  5. Amber Tv Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000067966
  6. Amw Invest Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000003772
  7. Andrzej Kwapisz Fabryka Aparatury Medycznej Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000241674
  8. Apex Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000139008
  9. Apm Company Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000309785
  10. B Z Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000242933
  11. Bazy i Systemy Bankowe Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000168197
  12. Bi-tech Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000110137
  13. Casinos Poland Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000016809
  14. Cekon Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000300283
  15. Centrostal Bud Sp. Z O.O., Sopot − KRS 0000063115
  16. Centrum Rozliczeń Elektronicznych Polskie Epłatności S.A., Tajęcina − KRS 0000347131
  17. Ciech Cargo Sp. Z O.O., Inowrocław − KRS 0000065799
  18. Core Services Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000352373
  19. Ctl Chemkol Sp. Z O.O., Kędzierzyn-koźle − KRS 0000028727
  20. Cube.itg S.A., Warszawa − KRS 0000314721
  21. Dgp Provider Sp. Z O.O., Sopot − KRS 0000470035
  22. Dolnośląska Szkoła Bankowa Sp. Z O.O., Lubin − KRS 0000147459
  23. Dolnośląskie Surowce Skalne Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000046571
  24. Ekolan S.A., Sopot − KRS 0000012266
  25. Ekologiczne Materiały Grzewcze Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000220125
  26. Ekotechnologie Sp. Z O.O., Chwaszczyno − KRS 0000349008
  27. Ekotrade Serwis Fm Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000470045
  28. Elektrobudowa S.A., Katowice − KRS 0000074725
  29. Elektroprojekt S.A., Warszawa − KRS 0000016516
  30. Elektrownia Wiatrowa Kamieńsk Sp. Z O.O., Kamieńsk − KRS 0000178672
  31. Eltel Networks Energetyka S.A., Gutkowo − KRS 0000019827
  32. Energa - Obrót S.A., Gdańsk − KRS 0000280916
  33. Energa Bio Sp. Z O.O., Pruszcz Gdański − KRS 0000110950
  34. Energa Centrum Usług Wspólnych Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000049425
  35. Energa Elektrownie Łyna S.A., Wadąg − KRS 0000033303
  36. Energa Elektrownie Ostrołęka S.A., Ostrołęka − KRS 0000061837
  37. Energa Obsługa i Sprzedaż Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000046311
  38. Energa-operator Eksploatacja Gdańsk Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000405267
  39. Energa-operator Techniczna Obsługa Odbiorców Sp. Z O.O., Koszalin − KRS 0000007426
  40. Exatel S.A., Warszawa − KRS 0000044577
  41. Fundacja Ekofundusz, Warszawa − KRS 0000020997
  42. Fundacja Energa, Gdańsk − KRS 0000326853
  43. Fundacja Hodos, Toruń − KRS 0000419261
  44. Future Solutions Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialonością, Wrocław − KRS 0000299046
  45. Gaztec Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000067622
  46. Ggko - Zarządzanie Nieruchomościami Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000124188
  47. Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. Z O.O., Skarszewy − KRS 0000098289
  48. Golbud S.A., Golub-dobrzyń − KRS 0000164221
  49. Grupa Zarządzająca Pomerania S.A., Gdańsk − KRS 0000005759
  50. Horyzont Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000186412

Powiązane przetargi (48 szt.):
  1. Dostawa zintegrowanego systemu teleinformatycznego w rozumieniu przepisów ustawy o kierujących pojazdami wg stanu na dzień 4 stycznia 2016r. oraz jego wdrożenie.
    Zamawiający: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Sieradzu, Sieradz
    Przedmiot postępowania stanowi dostawa systemu teleinformatycznego dla potrzeb działalności statutowej Zamawiającego oraz jego wdrożenie, rozumiane w szczególności jako skonfigurowanie infrastruktury technicznej i urządzeń znajdujących się w dyspozycji Zamawiającego, instalacja i konfiguracja systemu do eksploatacji, należyte zabezpieczenie przed nieautoryzowanym dostępem osób nieuprawnionych, należyte zabezpieczenie styku systemu z innymi sieciami do wymaganej ustawowo wymiany danych z ewidencjami, utrzymywanie Systemu w stanie pełnej funkcjonalności w trakcie trwania umowy, w tym jego rozwój oraz bieżące dostosowywanie do zmian w obowiązujących Zamawiającego przepisach oraz do innych zmian, niż wynikające ze zmiany stanu prawnego, dotyczących Zamawiającego, a nadto do udzielania bieżącego wsparcia technicznego. Podstawową wymaganą przez Zamawiającego cechą systemu jest jego zintegrowanie z systemami wymaganymi do wymiany Profilu Kandydata na Kierowcę (dalej: PKK) i innych informacji, wg stanu wymaganego przepisami obowiązującymi w okresie związania umową Stron. System w pełni funkcjonalny umożliwia realizowanie przez Zamawiającego w sposób niezakłócony zadań publicznych polegających na przeprowadzaniu egzaminów na prawo jazdy, teoretycznych i praktycznych, co wymaga posiadania przez Zamawiającego możliwości zintegrowania z wszystkimi systemami wymaganymi do wymiany PKK i innych informacji, wg stanu wymaganego przepisami obowiązującymi w okresie związania umową, a także zapewnia przynajmniej: a) zarządzanie infrastrukturą i zasobami Zamawiającego, a nadto użytkownikami systemu i ich uprawnieniami; b) zarządzanie harmonogramem egzaminów, elektroniczną obsługę planu egzaminów, sporządzanie statystyk; c) obsługę zapisów kandydatów na egzamin i ich ewidencjonowanie, w sposób uwzględniający rozliczenia finansowe; d) obsługę rezerwacji egzaminów znajdujących się w harmonogramie egzaminów i dokonywania płatności elektronicznych dokonywanych przez kandydatów poprzez serwis internetowy obsługiwany przez Wykonawcę. e) funkcjonalności niezbędne do prawidłowego i nieutrudnionego działania Zamawiającego w procesach kompleksowej obsługi egzaminowania oraz ewidencjonowania kandydatów na kierowców.
  2. Świadectwa fitosanitarne
    Zamawiający: Główny Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest usługa na wykonanie 87.600 szt. kompletów druków świadectw fitosanitarnych dla eksportu.
  3. Usługi drukowania i dostawa druków szkolnictwa wyższego: Pakiet I – dyplomy i świadectwa Pakiet II – druki dokumentujące przebieg studiów Pakiet III – dyplomy uczelniane
    Zamawiający: Uniwersytet Wrocławski, Wrocław
    Przedmiotem zamówienia jest usługa drukowania i dostawa druków szkolnictwa wyższego dla Uniwersytetu Wrocławskiego z podziałem na następujące trzy części: Pakiet I – obowiązujące druki szkolnictwa wyższego – dyplomy i świadectwa; Pakiet II – obowiązujące druki szkolnictwa wyższego – druki dokumentujące przebieg studiów, druki pomocnicze; Pakiet III – dyplomy uczelniane. Szczegółowy zakres wykonania zadania zawierają następujące dokumenty: a) Opis przedmiotu zamówienia dla Pakietu I, II i III - Załącznik nr 4 do SIWZ b) Wzory druków ministerialnych oraz wzory druków stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ (załączniki od nr 4a do nr 4t do SIWZ) c) Wzory umów dla Pakietu I, II i III– załączniki nr 5.1, 5.2 i 5.3 do SIWZ
  4. "Dostawa blankietów i papieru do druku dokumentów do wydawania których upoważniony jest Główny Inspektor Transportu Drogowego"
    Zamawiający: Główny Inspektorat Transportu Drogowego, Warszawa
    Dostawa blankietów i papieru do druku dokumentów do wydawania których upoważniony jest Główny Inspektor Transportu Drogowego. Blankiety uprawnień wraz z ich wzorami
    1. Blankiety licencji wspólnotowej dotyczącej międzynarodowego zarobkowego przewozu drogowego rzeczy w liczbie 10 000 kompletów.
    2. Blankiety wypisów z licencji wspólnotowej dotyczącej międzynarodowego zarobkowego przewozu drogowego rzeczy w liczbie 135 000 kompletów.
    3. Blankiety licencji wspólnotowej dotyczącej międzynarodowego zarobkowego przewozu drogowego osób w liczbie 500 kompletów.
    4. Blankiety wypisów z licencji wspólnotowej dotyczącej międzynarodowego zarobkowego przewozu drogowego osób w liczbie 5 000 kompletów.
    5. Blankiety zaświadczeń na międzynarodowy niezarobkowy przewóz drogowy rzeczy na potrzeby własne w liczbie 3 000 kompletów.
    6. Blankiety wypisów z zaświadczeń na międzynarodowy niezarobkowy przewóz drogowy rzeczy na potrzeby własne w liczbie 12 000 blankietów.
    7. Papier (oryginał + kopia) do druku świadectw kierowcy w liczbie 70 000 kompletów i papier do druku wypisów ze świadectw kierowcy w liczbie 70 000 kompletów.
    8. Papier do druku zaświadczeń na międzynarodowy niezarobkowy przewóz drogowy osób na potrzeby własne w liczbie 600 blankietów.
    9. Papier do druku zezwoleń na przewóz osób UE – (linie regularne) w liczbie 2 000 blankietów.
    10. Papier do druku pozostałych zezwoleń na przewóz osób, tj. na międzynarodowe przewozy regularne poza UE, przewozy okazjonalne, przewozy wahadłowe i przewozy regularne w tranzycie przez terytorium RP w liczbie 4 000 blankietów.
    11. Blankiety zezwoleń na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w liczbie 5 000 kompletów.
    12. Blankiety wypisów z zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w liczbie 10 000 kompletów.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został określony w SIWZ.
  5. dostawa kart elektronicznych
    Zamawiający: Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki, Katowice
    Przedmiot zamówienia stanowi dostawa i sprzedaż 200.000 sztuk kart elektronicznych (zwanych także „kartami), zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ, w tym w formularzu opis przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy.
    »Karty te po spersonalizowaniu w Centrum Personalizacji Śląskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ, będą używane przez ubezpieczonych jako karty ubezpieczenia zdrowotnego.
    »Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć karty zgodne z wzorem graficznym przekazanym wybranemu Wykonawcy w postaci plików graficznych oraz w wersji drukowanej, w dniu zawarcia umowy.
    Awers i rewers karty - zgodny z aktualnym wzorem karty ubezpieczenia zdrowotnego Śląskiego OW NFZ.
  6. DOSTAWĘ DOKUMENTÓW I OZNACZEŃ KOMUNIKACYJNYCH. USŁUGI W ZAKRESIE SYSTEMU WYSYŁANIA POWIADOMIEŃ, SYSTEMU PŁATNOŚCI PiK, WDROŻENIA I UTRZYMANIA ROZWIĄZANIA PORTAL STAROSTY
    Zamawiający: Powiat Ostrowiecki, Ostrowiec Świętokrzyski
  7. „Dostawa oraz wdrożenie systemu teleinformatycznego dla WORD w Radomiu”
    Zamawiający: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, Radom
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla WORD w Radomiu systemu teleinformatycznego w rozumieniu art.3 pkt 3 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 r. poz 1114 z późn. zm.) o właściwościach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, zintegrowanego z systemem teleinformatycznym, o którym mowa w art.16a ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz.U. Z 2016 r. poz 627 z późn. zm.) z wykorzystaniem infrastruktury technicznej będącej w dyspozycji Zamawiającego określonej w załączniku nr 1 do SIWZ, wraz z udzieleniem ograniczonej czasowo i terytorialnie licencji na korzystanie z oprogramowania w nim zawartego na polach eksploatacji określonych w §8 wzoru umowy stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ, wraz z jego wdrożeniem, instalacją, konfiguracją i utrzymaniem w okresie obowiązywania umowy oraz usługami określonymi w systemie teleinformatycznym.
  8. Dostawa systemu teleinformatycznego dla potrzeb przeprowadzania egzaminów państwowych na prawo jazdy przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Toruniu i Oddział Terenowy WORD w Grudziądzu
    Zamawiający: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, Toruń
    Przedmiot postępowania stanowi dostawa systemu teleinformatycznego dla potrzeb przeprowadzania egzaminów państwowych na prawo jazdy we wszystkich miejscach egzaminowania Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Toruniu zlokalizowanych:
    1) w Toruniu, ul. Polna 109/111 - siedziba główna,
    2) w Grudziądzu, ul. Waryńskiego 4 – Oddział Terenowy WORD.

    System teleinformatyczny oznacza zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania zapewniający przetwarzanie, przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych przez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci telekomunikacyjnego urządzenia końcowego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 lipca 2004r. – Prawo telekomunikacyjne (t. jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 1489).

    Przedmiot postępowania stanowi dostawa systemu teleinformatycznego w rozumieniu art. 3 pkt 3 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. jedn.: Dz. U. z 2014, poz. 1114) zintegrowanego z systemem teleinformatycznym, o którym mowa w przepisach wydanych na podstawie § 2 pkt 10) rozporządzenia z dnia 24 lutego 2016 w sprawie egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach w tym:
    a) Dostarczenie oprogramowania zarządzającego i umożliwiającego realizację zadań ustawowych nałożonych na wojewódzkie ośrodki ruchu drogowego, a w szczególności procesu egzaminowania kandydatów na kierowców i kierowców, na tej infrastrukturze sprzętowej, na której realizowane są dotychczasowe umowy, obejmującego następujące moduły:
    - Biuro Obsługi Interesanta – kompleksowa obsługa zapisów na egzaminy z uwzględnieniem obsługi operacji finansowych oraz obsługą elektronicznego profilu kandydata na kierowcę (PKK),
    - Egzaminator – kompleksowa obsługa samodzielnego losowania i rozliczania egzaminów praktycznych przez egzaminatorów,
    - Nadzór – kompleksowa obsługa samodzielnego zarządzania przebiegiem egzaminu teoretycznego przez egzaminatora w celu realizacji egzaminów państwowych na prawo jazdy oraz szkolenia z aplikacji Nadzór i Egzamin kandydatów na egzaminatorów i egzaminatorów,
    - Egzamin - przeprowadzenie egzaminu teoretycznego,
    - Panel Decydenta – kompleksowa obsługa zatwierdzania planów i protokołów egzaminacyjnych, obsługa reklamacji egzaminów teoretycznych i praktycznych, analizator zdarzeń krytycznych, unieważnianie egzaminów,
    - Zarządzanie – kompleksowa obsługa planowania egzaminów, koordynowania egzaminów, zarządzania infrastrukturą, realizacja zestawień zdawalności egzaminatorów, ośrodków szkolenia, instruktorów i wykładowców nauki jazdy.
    - Kolejka egzaminów – aplikacja umożliwiająca wyświetlanie w pomieszczeniach przeznaczonych dla oczekujących na egzamin danych osób oczekujących oraz osób wylosowanych na egzamin państwowy.
    - WRAP – narzędzie informatyczne pozwalające na wydobywanie zaawansowanych, konfigurowalnych zestawień z bazy danych systemu teleinformatycznego z możliwością ich wydrukowania bądź eksportu do formatów umożliwiających ich dalszą obróbkę.
    - Info-Car – platforma internetowa umożliwiająca samodzielny zapis oraz dokonanie opłaty przez kandydata na kierowcę za egzamin państwowy na prawo jazdy.
    - Terminal płatniczy – usługa umożliwiająca dokonanie opłaty za pomocą terminala kart płatniczych.
    b) Udzielenie licencji na korzystanie z oprogramowania określonego w lit. a) na polach eksploatacji umożliwiających zgodne z prawem i celem zawarcia umowy wykorzystanie autorskich praw majątkowych do oprogramowania.
    c) Usługa rozwoju oprogramowania określonego w lit. a) polegająca na bieżącym aktualizowaniu i dostosowywaniu do zmian przepisów prawa związanych z obsługą zadań ustawowych nałożonych na wojewódzkie ośrodki ruchu drogowego, a w szczególności dotyczących obsługi procesu egzaminowania kandydatów na kierowców i kierowców.
    d) Usługa udostępnienia, monitoringu i utrzymania sieci WAN wykorzystywanej i niezbędnej do elektronicznej transmisji danych w relacji WAN WORD – Centralna Ewidencja Kierowców z czasem usunięcia usterek nie dłużej niż 24 godziny.
    e) Usługa dostępu do interfejsu PKK umożliwiająca elektroniczną obsługę pobierania, aktualizacji oraz odesłania elektronicznego profilu kandydata na kierowcę (PKK) wykorzystywanego przez urzędy wydające prawa jazdy.
    f) Usługa zapewnienia bezpieczeństwa elektronicznego przesyłania danych z zastosowaniem infrastruktury klucza publicznego PKI (czytniki, karty, certyfikaty) kompatybilnego z stosowanym w obsłudze PKK, umożliwiającego podpisywanie bezpiecznym podpisem elektronicznym.
    g) Usługa dostarczenia, utrzymania i aktualizacji w zgodzie z obowiązującymi przepisami prawa, bazy pytań egzaminacyjnych przeznaczonych do przeprowadzania egzaminu teoretycznego w ramach procesu egzaminowania kandydatów na kierowców i kierowców na oprogramowaniu określonym w lit. a).
    h) Utrzymanie elektronicznego forum użytkowników oprogramowania określonego w lit. a) pozwalającego na wymianę informacji organizacyjnych związanych z jego eksploatacją.
    i) Usługa utrzymania wsparcia technicznego związanego z obsługą przedmiotu zamówienia określonego pod lit. od a) do i) pozwalająca na rejestrowanie i rozwiązywanie problemów w funkcjonowaniu systemu w formie zgłoszeń telefonicznych oraz elektronicznych, pozwalającej na śledzenie statusu rozwiązania zgłaszanych problemów. Aktualizacje oprogramowania powinny być wprowadzane bez ingerencji zamawiającego zgodnie z dostarczonym harmonogramem za pośrednictwem sieci WAN określonej w lit. d).
    2. Dodatkowe elementy przedmiotu zamówienia:
    a) zapewnienie szkolenia dla pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowej obsługi narzędzi dostarczonych przez Wykonawcę.
  9. Dostawa systemu teleinformatycznego dla potrzeb przeprowadzania egzaminów państwowych na prawo jazdy we wszystkich miejscach egzaminowania Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Warszawie
    Zamawiający: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Warszawie, Warszawa
    Przedmiot postępowania stanowi Dostawa systemu teleinformatycznego dla potrzeb przeprowadzania egzaminów państwowych na prawo jazdy we wszystkich miejscach egzaminowania Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Warszawie, zlokalizowanych:
    Oddział Odlewnicza – Warszawa, ul. Odlewnicza 8,
    Delegatura Oddział Terenowy Grójec – Grójec, ul. Sportowa 16 (Ośrodek Sportu, Hala Sportowa Spartakus),
    Oddział Bemowo – Warszawa, ul. Powstańców Śląskich 127A,
    Oddział Radarowa – Warszawa, ul. Radarowa 1.
  10. Wytworzenie i dostarczenie przez PWPW S.A. dokumentów komunikacyjnych i oznaczeń według ustalonych prawem wzorów.
    Zamawiający: Gmina Wałbrzych, Wałbrzych
    Przedmiotem zamówienia jest wytworzenie i dostarczenie przez PWPW S.A. dokumentów komunikacyjnych i oznaczeń według ustalonych prawem wzorów:
    1) spersonalizowane blankiety dowodów rejestracyjnych – 72.000 sztuk,
    2) blankiety pozwoleń czasowych – 64.000 szt.,
    3) blankiety kart pojazdów – 15.000 szt.,
    4) spersonalizowane nalepki kontrolne – 60.000 szt.,
    5) znaki legalizacyjne obejmujące
    a) nalepki legalizacyjne do dowodu rejestracyjnego i na tablice rejestracyjne – 55.000 kompletów,
    b) nalepki na tablice tymczasowe – 2.000 szt.,
    6) spersonalizowanych blankietów praw jazdy – 16.500 szt.,
    7) blankiety międzynarodowych praw jazdy – 500 szt.

    Ponadto przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie:
    1) Systemu Wysyłania Powiadomień (SWP),
    2) Systemu Elektronicznej Skrzynki Podawczej dedykowanej dla Systemów Pojazd
    i Kierowca ,
    3) Wdrożenia i utrzymania rozwiązania Portal Starosty,
    4) Innych dodatkowych funkcjonalności Systemów teleinformatycznych POJAZD i KIEROWCA, których zakres i szczegółowe warunki świadczenia określą aneksy do Umowy.
  11. Dostawa blankietów polskich zezwoleń zagranicznych przeznaczonych do wymiany w ramach kontyngentu wymiany zezwoleń zagranicznych w roku 2017.
    Zamawiający: Główny Inspektorat Transportu Drogowego, Warszawa
    Zapewnienie ciągłości wymiany polskich zezwoleń zagranicznych przeznaczonych do wymiany w ramach kontyngentu wymiany zezwoleń zagranicznych w roku 2017.
    Blankiety zezwoleń zagranicznych na przewóz rzeczy w liczbie: 677 400 sztuk wraz z wzorami.
    1) papier: bieżący, dwutonowy znak wodny nie będący przedmiotem obrotu publicznego, gramatura 90 g/m2, włókna widoczne w świetle VIS, włókna aktywne w UV, zabezpieczenie chemiczne;
    2) format: A4 (297 mm x 210 mm);
    3) kolory: 3+1 (strona prawa: tło giloszowe - kolor jasnozielony; czarny tekst, element „PL” wykonany farbą bezbarwną dwuzakresową aktywną w UV; str. lewa: czarny tekst);
    4) numeracja: siedmiocyfrowa, występująca pięciokrotnie na blankiecie, koloru czarnego;
    5) symbol kraju: symbol państwa przewoźnika, koloru czarnego;
    6) perforacja: liniowa ułatwiająca oddzielenie od blankietu czterech odcinków kontrolnych;
    7) druk: offset, staloryt, Ink-yet;
    8) zabezpieczenia w druku: element wykonany stalorytem, tło giloszowe, mikrodruk, element „PL” wykonany farbą bezbarwną dwuzakresową aktywną w UV;
    9) kod QR: umieszczony na czterech odcinkach kontrolnych, koloru czarnego;
    10) wzór na blankietach: zgodny z przepisami wykonawczymi wydanymi na podstawie art. 29b ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1414 z późn. zm.). Zamawiający pozostawia sobie możliwość zmiany treści zawartych we wzorze w szczególności w przypadku zmiany przepisów wykonawczych wydanych na podstawie art. 29b ww. ustaw, nie prowadzącej do zmiany warunków określonych w ppkt 1-5 oraz ppkt 7.
    Blankiety zezwoleń zagranicznych na przewóz osób w liczbie: 3 000 sztuk wraz z wzorami:
    1) papier: bieżący, dwutonowy znak wodny nie będący przedmiotem obrotu publicznego, gramatura 90 g/m2, włókna widoczne w świetle VIS, włókna aktywne w UV, zabezpieczenie chemiczne;
    2) format: A4 (297 mm x 210 mm);
    3) kolory: 3+1 (strona prawa: tło giloszowe - kolor jasnozielony; czarny tekst, element „PL” wykonany farbą bezbarwną dwuzakresową aktywną w UV; str. lewa: czarny tekst);
    4) numeracja: siedmiocyfrowa, występująca jednokrotnie na blankiecie, koloru czarnego;
    5) symbol kraju: symbol państwa przewoźnika, koloru czarnego;
    6) druk: offset, staloryt, Ink-yet;
    7) zabezpieczenia w druku: element wykonany stalorytem, tło giloszowe, mikrodruk, element „PL” wykonany farbą bezbarwną dwuzakresową aktywną w UV;
    8) suche tłoczenie: symbol orła;
    9) wzór blankietu: teksty do druku dostarczy zamawiający nie później niż w ciągu 2 dni po podpisaniu umowy z wykonawcą.
    Sposób zapakowania: banderolowanie po 100 szt., pakowanie po 1.000 szt. w pudełka i foliowanie, każda paczka opatrzona etykietą z opisem asortymentu z podaniem rodzaju, ilości oraz znajdującej się w paczce numeracji od nr .... do nr ....
  12. Dostawa oraz wdrożenie systemu teleinformatycznego dla WORD w Kielcach
    Zamawiający: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, Kielce
    Dostawa oraz wdrożenie systemu teleinformatycznego dla WORD w Kielcach. System zapewnia pobranie PKK kandydata na kierowcę, zapisanie kandydata na egzamin, przeprowadzenie egzaminu teoretycznego i praktycznego, przekazanie wyniku egzaminu do właściwego Wydziału Komunikacji.
  13. Dostawa oraz utrzymanie Systemu teleinformatycznego dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Suwałkach
    Zamawiający: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Suwałkach, Suwałki
    Przedmiot postępowania stanowi dostawa Systemu teleinformatycznego dla potrzeb działalności statutowej Zamawiającego oraz jego wdrożenie, rozumiane w szczególności jako skonfigurowanie infrastruktury technicznej i urządzeń znajdujących się w dyspozycji Zamawiającego, instalacja i konfiguracja systemu do eksploatacji, należyte zabezpieczenie przed nieautoryzowanym dostępem osób nieuprawnionych, należyte zabezpieczenie styku systemu z innymi sieciami do wymaganej ustawowo wymiany danych z ewidencjami, utrzymywanie Systemu w stanie pełnej funkcjonalności w trakcie trwania umowy, w tym jego rozwój oraz bieżące dostosowywanie do zmian w obowiązujących Zamawiającego przepisach oraz do innych zmian, niż wynikające ze zmiany stanu prawnego, dotyczących Zamawiającego, a nadto do udzielania bieżącego wsparcia technicznego.
    Podstawową wymaganą przez Zamawiającego cechą systemu jest jego zintegrowanie z systemami wymaganymi do wymiany Profilu Kandydata na Kierowcę (dalej: PKK) i innych informacji, wg stanu wymaganego przepisami obowiązującymi w okresie związania umową Stron. System powinien zawierać wszystkie funkcjonalności obecnie użytkowanego systemu.
    System w pełni funkcjonalny umożliwia realizowanie przez Zamawiającego w sposób niezakłócony zadań publicznych polegających na przeprowadzaniu egzaminów na prawo jazdy, teoretycznych i praktycznych, co wymaga posiadania przez Zamawiającego możliwości zintegrowania z wszystkimi systemami wymaganymi do wymiany PKK i innych informacji, wg stanu wymaganego przepisami obowiązującymi w okresie związania umową, a także zapewnia przynajmniej:
    a) zarządzanie infrastrukturą i zasobami Zamawiającego, a nadto użytkownikami systemu i ich uprawnieniami;
    b) zarządzanie harmonogramem egzaminów, elektroniczną obsługę planu egzaminów, sporządzanie statystyk;
    c) obsługę zapisów kandydatów na egzamin i ich ewidencjonowanie, w sposób uwzględniający rozliczenia finansowe;
    d) obsługę rezerwacji egzaminów znajdujących się w harmonogramie egzaminów i dokonywania płatności elektronicznych dokonywanych przez kandydatów poprzez serwis internetowy obsługiwany przez Wykonawcę.
    e) funkcjonalności niezbędne do prawidłowego i nieutrudnionego działania Zamawiającego w procesach kompleksowej obsługi egzaminowania oraz ewidencjonowania kandydatów na kierowców.
    Dodatkowe elementy przedmiotu zamówienia:
    a) w razie konieczności zapewnienie szkolenia dla pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowej obsługi narzędzi dostarczonych przez Wykonawcę,
    b) udzielenie licencji na oprogramowanie stanowiące element systemu teleinformatycznego,
    c) gwarancja jakości,
    d) bieżące wsparcie techniczne.
  14. Druk wraz z dostawą znaków opłaty sądowej
    Zamawiający: Sąd Apelacyjny w Krakowie, Kraków
    Przedmiotem zamówienia jest druk wraz z dostawą 5.500.000 sztuk znaków opłaty sądowej wykonanych na papierze znakowym pełnopodgumowanym techniką stalorytniczą - znak graficzny i techniką rotograwiurową - nominał, w ilościach: 1. 1 złotych 500.000 szt. 2. 2 złotych 1.000.000 szt. 3. 5 złotych 1.000.000 szt. 4. 10 złotych 2.000.000 szt. 5. 20 złotych 1.000.000 szt. Warunki techniczne zamawianych znaków zostały określone w załączniku nr 6 do SIWZ
  15. Dostawa systemu teleinformatycznego dla WORD Tarnobrzeg
    Zamawiający: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, Tarnobrzeg
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla WORD w Tarnobrzegu systemu teleinformatycznego (dalej STW lub system) w rozumieniu art. 3 pkt 3 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2014 r. poz. 1114), o właściwościach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (dalej: SZOP), stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, zintegrowanego z systemem teleinformatycznym, o którym mowa w art. 16a ustawy z dnia 5 stycznia 2011 roku o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2015 r., poz. 155 z późn. zm.), z wykorzystaniem infrastruktury technicznej będącej w dyspozycji Zamawiającego określonej w załączniku nr 7 do SIWZ, wraz z udzieleniem ograniczonej czasowo i terytorialnie licencji, na korzystanie z oprogramowania w nim zawartego na polach eksploatacji określonych w § 8 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ, wraz z jego wdrożeniem, instalacją, konfiguracją i utrzymaniem w okresie obowiązywania umowy, oraz usługami określonymi w SZOP.
  16. Dostawa dokumentów i oznaczeń komunikacyjnych
    Zamawiający: Powiat Biłgorajski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Biłgoraju, Biłgoraj
    wytworzenie i dostarczenie do Starostwa Powiatowego w Biłgoraju następujących dokumentów i oznaczeń komunikacyjnych:
    1) spersonalizowanych blankietów dowodów rejestracyjnych,
    2) blankietów pozwoleń czasowych ,
    3) blankietów kart pojazdów,
    4) nalepek kontrolnych,
    5) blankietów pozwoleń czasowych do wielokrotnego stosowania,
    6) znaków legalizacyjnych obejmujących:
    a) nalepki legalizacyjne do dowodu rejestracyjnego i na tablice rejestracyjne,
    b) nalepki na tablice tymczasowe
    7) spersonalizowanych blankietów praw jazdy,
    8) blankietów międzynarodowych praw jazdy,
    9) druków wniosków o wydanie prawa jazdy,
    10) spersonalizowanych kart pojazdu,
    11) spersonalizowanych nalepek kontrolnych,
    12) inne spersonalizowane dokumenty lub oznaczenia komunikacyjne, które Zamawiający będzie zobowiązany wydawać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
  17. Dostawa dokumentów komunikacyjnych i oznaczeń na potrzeby Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Kępnie
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe, Kępno
    Przedmiotem zamówienia i umowy jest wytworzenie i dostarczenie przez PWPW S.A. na podstawie jednostkowych zamówień Zamawiającego następujących dokumentów i oznaczeń komunikacyjnych według ustalonych prawem wzorów: 1) spersonalizowanych blankietów dowodów rejestracyjnych; 2) blankietów pozwoleń czasowych; 3) spersonalizowanych kart pojazdów; 4) spersonalizowanych nalepek kontrolnych; 5) blankietów pozwoleń czasowych do wielokrotnego stosowania; 6) znaków legalizacyjnych na tablice rejestracyjne i tymczasowe, 7) spersonalizowanych blankietów praw jazdy; 8) blankietów międzynarodowych prawa jazdy; 9) druków wniosków o wydanie prawa jazdy. 2.Ponadto w ramach Umowy jest świadczenie usług w zakresie: a) Systemu Wysyłania Powiadomień (SWP), b) Systemu Elektronicznej Skrzynki Podawczej dedykowanej dla systemu Pojazd i Kierowca, systemu portal Kierowcy, system płatności PIK..
  18. Dostawa dokumentów i oznaczeń komunikacyjnych.
    Zamawiający: Miasto Zamość, Zamość
    Przedmiot zamówienia obejmuje wytworzenie i dostawę przez Polską Wytwórnię Papierów Wartościowych S.A., na podstawie jednostkowych zamówień Zamawiającego, następujących dokumentów i oznaczeń wg ustalonych prawem wzorów: 1) spersonalizowanych blankietów dowodów rejestracyjnych, 2) blankietów pozwoleń czasowych, 3) blankietów kart pojazdu, 4) nalepek kontrolnych, 5) blankietów pozwoleń do wielokrotnego stosowania, 6) znaków legalizacyjnych obejmujących: a) nalepki legalizacyjne do dowodu rejestracyjnego i na tablice rejestracyjne, b) nalepki na tablice tymczasowe, 7) spersonalizowanych blankietów praw jazdy, 8) blankietów międzynarodowych prawa jazdy, 9) blankietów pozwoleń na kierowanie tramwajem, 10) druków wniosków o wydanie prawa jazdy. Ponadto Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zamówień: 1) na wykonanie i dostawę dokumentów i oznaczeń, takich jak: a) spersonalizowane karty pojazdu, b) spersonalizowane nalepki kontrolne c) inne spersonalizowane dokumenty lub oznaczenia komunikacyjne, które Zamawiający będzie zobowiązany wydawać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 2) na świadczenie usług w zakresie: a) Systemu Wysyłania Powiadomień (SWP), b) Systemu Elektronicznej Książki Podawczej dla Systemów Pojazd i Kierowca, umożliwiającej składanie wniosków elektronicznych o wydanie prawa jazdy, rejestrację czasową, rejestrację i wyrejestrowanie pojazdu, c) innych dodatkowych funkcjonalności Systemów teleinformatycznych POJAZ i KIEROWCA, d) wdrożenia i utrzymania rozwiązania Portal Starosty, zapewniającego prowadzenie elektronicznego rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców i innych upoważnionych podmiotów prowadzących szkolenia oraz wprowadzenie elektronicznych mechanizmów sprawowania przez Zamawiającego nadzoru nad procesem szkolenia kandydatów na kierowców, e) Systemu Płatności PiK wraz z opcjonalnym Modułem Kasa, umożliwiającym dokonywanie przez obywateli opłat administracyjnych z tytułu czynności Zamawiającego związanych z wydawaniem uprawnień do kierowania pojazdami oraz dopuszczeniem pojazdu do ruchu oraz innych opłat. Okres realizacji zamówienia: 12 miesięcy, termin obowiązywania umowy od dnia 03.06.2016r.
  19. Dostawa blankietów druków komunikacyjnych
    Zamawiający: Powiat Wieruszowski, Wieruszów
    Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę: spersonalizowanych blankietów dowodów rejestracyjnych, blankietów pozwoleń czasowych, blankietów kart pojazdów, nalepek kontrolnych, blankietów pozwolenia czasowego do wielokrotnego stosowania, znaków legalizacyjnych tj.: nalepek legalizacyjnych do dowodu rejestracyjnego i na tablice rejestracyjne, nalepek na tablice tymczasowe, spersonalizowanych blankietów prawa jazdy, blankietów międzynarodowego prawa jazdy, spersonalizowanych kart pojazdu, spersonalizowanych nalepek kontrolnych.
  20. Dostawa dokumentów i oznaczeń komunikacyjnych
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Pajęcznie, Pajęczno
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących dokumentów i oznaczeń według ustalonych prawem wzorów:
    1) spersonifikowanych blankietów dowodów rejestracyjnych;
    2) blankietów pozwoleń czasowych;
    3) blankietów kart pojazdów;
    4) nalepek kontrolnych;
    5) blankietów pozwoleń czasowych do wielokrotnego stosowania;
    6) znaków legalizacyjnych obejmujących
    a) nalepki legalizacyjne do dowodu rejestracyjnego i na tablice rejestracyjne;
    b) nalepki na tablice tymczasowe;
    7) spersonalizowanych blankietów praw jazdy;
    8) blankietów międzynarodowych prawa jazdy;
    9) blankietów pozwoleń na kierowanie tramwajem;
    10) spersonalizowanych kart pojazdu;
    11) spersonalizowanych nalepek kontrolnych:
    a) zamówienie seryjne
    b) zamówienie nieseryjne lub wtórnik
  21. Wykonanie i dostawa druków na potrzeby procesu dydaktycznego (DP/2310/36/16).
    Zamawiający: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, Kielce
  22. Dostawa dokumentów i oznaczeń komunikacyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Zakopanem
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Zakopanem Zarząd Powiatu Tatrzańskiego, Zakopane
  23. Dostawa dokumentów komunikacyjnych i oznaczeń
    Zamawiający: Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek, Włocławek
  24. Dostawa dokumentów komunikacyjnych i oznaczeń na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wysokiem Mazowieckiem
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Wysokiem Mazowieckiem, Wysokie Mazowieckie
  25. Wytwarzanie i dostarczanie dokumentów komunikacyjnych: spersonalizowanych blankietów - dowodów rejestracyjnych, praw jazdy, kart pojazdu i innych dokumentów, blankietów - pozwoleń czasowych, międzynarodowych praw jazdy, pozwoleń na kierowanie tramwajem , nalepek kontrolnych, znaków legalizacyjnych.IPR.272.8.1.2016
    Zamawiający: Powiat Łęczyński, Łęczna
  26. Zakup druków i oznaczeń komunikacyjnych według ustalonych prawem wzorów dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Kozienicach
    Zamawiający: Powiat Kozienicki, Kozienice
  27. Wytwarzanie i dostawa dokumentów i oznaczeń komunikacyjnych oraz zapewnienie funkcjonowania elektronicznych wniosków o wydanie prawa jazdy, rejestracji i wyrejestrowania pojazdu oraz elektroniczną skrzynkę podawczą oraz wdrożenie i utrzymanie rozwiązania Portal Starosty.
    Zamawiający: Zarząd Powiatu w Olkuszu, Olkusz
  28. Dostawa dokumentów komunikacyjnych i oznaczeń
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Zamościu, Zamość
  29. Dostawa dokumentów komunikacyjnych i oznaczeń na potrzeby Powiatu Żarskiego.
    Zamawiający: Powiat Żarski, Żary
  30. Dostawa dokumentów komunikacyjnych i oznaczeń dla Powiatu Złotoryjskiego
    Zamawiający: Powiat Złotoryjski, Złotoryja
  31. Dostawa dokumentów i oznaczeń komunikacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Rawiczu
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Rawiczu, Rawicz
  32. Dostawa oraz wdrożenie systemu teleinformatycznego dla WORD w Rzeszowie.
    Zamawiający: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Rzeszowie, Rzeszów
  33. Wytworzenie i dostarczenie dokumentów komunikacyjnych i oznaczeń
    Zamawiający: Powiat Jaworski, Jawor
  34. Wytwarzanie i dostarczanie dokumentów i oznaczeń komunikacyjnych
    Zamawiający: Prezydent Miasta Piekary Śląskie, Piekary Śląskie
  35. Usługa drukowania i dostawa druków szkolnictwa wyższego: Pakiet I - dyplomy i świadectwa Pakiet II - druki dokumentujące przebieg studiów Pakiet III - dyplomy uczelniane.
    Zamawiający: Uniwersytet Wrocławski, Wrocław
  36. Dostawa oraz wdrożenie systemu teleinformatycznego dla WORD w Krośnie
    Zamawiający: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, Krosno
  37. Dostawa systemu teleinformatycznego dla potrzeb przeprowadzania egzaminów państwowych na prawo jazdy w Grójcu - Delegaturze Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Warszawie
    Zamawiający: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Warszawie, Warszawa
  38. Wykonanie i dostawa do Starostwa Powiatowego w Bielsku Podlaskim dowodów rejestracyjnych, pozwoleń czasowych, znaków legalizacyjnych, nalepek kontrolnych oraz kart pojazdów.
    Zamawiający: Powiat Bielski, Bielsk Podlaski
  39. Dostawa dokumentów komunikacyjnych i oznaczeń na potrzeby Starostwa Powiatowego w Grodzisku Wielkopolskim.
    Zamawiający: Zarząd Powiatu Grodziskiego, Grodzisk Wielkopolski
  40. Wytworzenie i dostarczenie dokumentów komunikacyjnych i oznaczeń
    Zamawiający: Zarząd Powiatu w Strzelinie, Strzelin
  41. Dostawa blankietów legitymacji służbowej funkcjonariusza SG w ilości 10 000 szt., folii holograficznej do legitymacji służbowej funkcjonariusza SG w ilości 20 000 szt. oraz okładki do legitymacji służbowej funkcjonariusza SG w ilości 5 000 szt
    Zamawiający: Biuro Finansów Komendy Głównej Straży Granicznej, Warszawa
  42. Przedmiotem umowy jest wytworzenie i sukcesywna dostawa przez PWPW S.A na podstawie jednostkowych zamówień Zamawiającego dokumentów i oznaczeń według ustalonych prawem wzorów dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Zwoleniu.
    Zamawiający: Powiat Zwoleński, Zwoleń
  43. Świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla Drugiego Urzędu Skarbowego w Gdyni i Urzędu Skarbowego w Kwidzynie
    Zamawiający: Izba Skarbowa w Gdańsku, Gdańsk
  44. Świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla Izby Skarbowej w Szczecinie
    Zamawiający: Izba Skarbowa w Szczecinie, Szczecin
  45. Usługa dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla Dzieci w Ameryce
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny dla Dzieci w Ameryce, Olsztynek
  46. Usługa dystrybucji energii elektrycznej do obiektu Komendy Miejskiej Policji w Koszalinie przy ul.Szczecińskiej 21
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji, Szczecin
  47. Dystrybucję energii elektrycznej do obiektów Zakładu Komunalnego Gminy Lubawa Sp. z o.o.
    Zamawiający: Zakład Komunalny Gminy Lubawa Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Lubawa
  48. Obsługa prawna Gminy Miejskiej Wąbrzeźno
    Zamawiający: Gmina Miejska Wąbrzeźno, Wąbrzeźno

Inne osoby dla Górski Grzegorz Kazimierz (43 osoby):